Diskuze k článku

Předpověď teroristického útoku

Příspěvků 74

13.1.2007 6:58

Ach jo....

listonos 85.?.?.?

NY sa stal, Madrid sa stal, Londyn sa stal. Kolko utokov a zmarenych zivotov este treba aby bulovia konspiracny pochopili? Alebo inak cisto teoreticky: Kolkokrat pastou do tvare by vam bolo treba, aby ste pochopili ze vam clovek chce dat nakladacku?

125502

13.1.2007 12:33

RE: Ach ano....

google 84.?.?.?

Reakce na 125502

>NY sa stal, Madrid sa stal, Londyn sa stal. Kolko utokov a
>zmarenych zivotov este treba aby bulovia konspiracny pochopili?

-na arasidy umiera rocne viac ludi nez na terorizmus
-na utoky jelenov umiera rocne viac ludi nez na terorizmus
-na pitie Coca Coly umiera rocne viac ludi nez na terorizmus
http://www.alternet.org/story/45498/
-na nespravne lekarske zakroky a diagnozy umiera rocne stokrat viac ludi nez na terorizmus
-na obezitu umiera rocne viac ludi nez na terorizmus
-v dosledku automobilovych nehod umiera rocne viac ludi nez na terorizmus
-na obezitu umiera rocne viac ludi nez na terorizmus
-v dosledky chodenia po horach umiera rocne viac ludi nez na terorizmus
-na stretnutie s blbcom umiera rocne niekolkokrat viac ludi nez na terorizmus
-nemocnicni opatrovatelia zabiju rocne viac ludi nez teroristi
-policia, hlavne vo fasistickych usa, zabije kazdorocne viac nevinnych nez teroristi
-izraelska armada, vrahovia v uniformach, zabije kazdy rok viac deti nez teroristi dospelych
-us zoldaci, vrahovia v uniformach, zabiju kazdy rok, s zelezniu pravidelnostou, po celom svete omnoho viac ludi, nez teroristi

>Alebo inak cisto teoreticky: Kolkokrat pastou do tvare by vam
>bolo treba, aby ste pochopili ze vam clovek chce dat nakladacku?

no a kedze si nas tak pekne oslovil "bulovia konspiracny" a preslo to editorom, tak ti v stejnom duchu odpoviem:

Kolkokrat ti este, ty bulo nekonspiracny, budu musiet nasrat na hlavu, aby si pochopil, ze to je hovno?

ps:
aj pravopis mas na rit. v plurale, by malo byt, spravne po slovensky "bulovia konspiracni".
lenze ako listonosovi, ti samozrejme staci ze vies text precitat, pisat a pochopit uz vediet nemusis, ze ano?
staci dorucit, ako robot bez premyslania.
a presne to iste robis aj tu na Zvedavcovi.
vybral si si vystizny nick.

125515

13.1.2007 15:50

RE: Ach ano....

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125515

[velký smích] [velký smích] [cool]

125531

14.1.2007 13:50

RE: Ach ano....

listonos 85.?.?.?

Reakce na 125515

Ty si najskor dopln vzdelanie, aby si zistil aky je rozdiel medzi argumentaciu a demagogiou, lebo relativizmus je cista demagogia. Hovorim tomu meciarovske argumenty: "A vsak vsetci kradnu..." alebo "A ved aj iny chodia na cervenu a nikoho za to nezatvaraju". Do teraz som nechapal co za ludia to mozu byt, co ho volili v case ked mal cez 30%. Teraz uz viem.

125601

14.1.2007 18:04

RE: Ach ano....

google 84.?.?.?

Reakce na 125601

>Ty si najskor dopln vzdelanie,

na listonosa?
velmi dojemne postar, ze sa staras o vzdelanie druhych
a sam si nezvladol ani singular-plural-adjektivum-ypsilon v slovencine.
mimochodom latka zo stvrtej triedy ZDS-ky.

>aby si zistil aky je rozdiel medzi argumentaciu a demagogiou,
>lebo relativizmus je cista demagogia.

toto tvoje tvdenie, "lebo relativizmus je cista demagogia", postarko, by malo mozno v nejakych, velmi specifickych, novo definovanych suvislostiach, paralelneho sveta, v ktorom zijes so svojimi namesacnymi priatelmi, nejaky zmysel. v principe ale, je to len zhluk pismeniek, ktore zbytocne zanecistuju virtualny priestor a gramaticky, vyznamovo alebo zvukomalebne, je to len slovny odpad.

relativizmus, znamena, dat jednu vypoved do takeho vztahu k inej vypovedi, ze vznikne nova vypoved.

priklad: Nie som najmudrejsi; V porovnani k tebe postar, som ale hotovy genius;

demagogia, je umenie posobit vzhladom, gestami a recnickym umenim na masy.

>Hovorim tomu meciarovske argumenty: "A vsak vsetci kradnu..."
>alebo "A ved aj iny chodia na cervenu a nikoho za to nezatvaraju".

ako ty tomu hovoris, to je tvoja osobna vec, ako aj fakt,
ze tvoje asociacie su na urovni tretiaka ZDS-ky.
urobil by si dobre a keby si ich nekikirikal do sveta,
prestal by si sa strapnovat.

>Do teraz som nechapal co za ludia to mozu byt, co
>ho volili v case ked mal cez 30%. Teraz uz viem.

ty postarko, toho nerozumis omnoho viac
a na vestenie tu mame inych, lepsich odbornikov.
zdravim, pana Gejdosa!


viem, ze si nepochopil ani ulozenie pismenok v mojom predchadzajucom prispevku,
ale islo zhruba o to, ze kazda spolocnost ma ohranicene prostriedky a aj moznosti.
preto musi kazda, aspon trochu normalna vlada, urcit priority na co ich vydavat
je chore vyrucat miliardy z okna a terorizovat vlastnych obcanov poukazovanim
na ci uz vymysleny alebo aj nevymysleny terorizmus, ktory v skutocnosti,
predstavuje pre spolocnost este mensie riziko, nez besne kacky.

125616

14.1.2007 19:36

RE: Ach ano....

listonos 85.?.?.?

Reakce na 125616

(Zrušeno. Pouze osobní napadání. Žádné argumenty)

125625

14.1.2007 0:33

RE: Ach jo....ach jo ach jo

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 125502

Američani vlezli do:
Panamy, Grenady, Vietnamu, Somálie, Haiti, Iráku, Afganistánu.
Do kolika zemí musej ještě vlízt, aby ti konečně listonoši došlo, že nejsou turisti!!?? [chechtot]

125570

14.1.2007 7:47

RE: Ach jo....ach jo ach jo

68 68.?.?.?

Reakce na 125570

Američani vlezli do:
Panamy, Grenady, Vietnamu, Somálie, Haiti, Iráku, Afganistánu.


Take do Nemecka, Francie, Ceska, Japonska, ale na to uz jsme zapomeli. Jinak by pan antizumpa nosil hnedou kosili a sprechcil nemecky.

125587

14.1.2007 10:03

RE: Ach jo....ach jo ach jo

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 125587

Pane 68, co je to za demagogii? Tenkrát byly jednak jiné historické podmínky a souvislosti, jednak byla světová válka, jednak byly USA samy napadeny.
Takže máme světovou válku a Panama, Grenada, Vietnam, Somálsko, Irák a Afghánistán napadli USA že? No že se nestyděj lumpové [velký smích]

125590

14.1.2007 12:58

RE: Ach jo....ach jo ach jo

J. H. 85.?.?.?

Reakce na 125590

>Tenkrát byly jednak jiné
>historické podmínky a souvislosti, jednak byla světová
>válka, jednak byly USA samy napadeny.
Nemluvě o tom, že by to Rusové zvládli i bez nich levou zadní.
J. H.

125598

15.1.2007 20:48

RE: Ach jo....ach jo ach jo

seda 82.?.?.?

Reakce na 125598

> Nemluvě o tom, že by to Rusové zvládli i bez nich levou zadní.
J. H.
Pane J.H.85..., myslím, že si zbytečně otíráte hubu o Rusy. Přes krátkost "předehry" 2.světové války (myslím tím období, než se USA tzv.zapojili). Jasně ukázala, jak by to vypadalo, kdyby nezaúřadovala "velmocenská karta" Japonska - Pearl Harbor. Není žádným tajemstvím, že USA zpočátku obchodovali s oběma stranami konfliktu...to víte, bussinis je bussinis...!?
Víte pane J.H. 85, já jsem ještě NIKDE nečetl, a od NIKOHO jsem neslyšel, že by USA dodávali vojenský kontingent ZADARMO - komukoliv! Prosím, poučte nás, ale ověřitelným způsobem!
A to ještě nezmiňuji podezření, že některé americké firmy obchodovali s Němci, přes prostředníky, i později...
a motto: Naivita je kouzelná u 18-tileté panenky, ale je projevem zblblosti u chlapa... [mrknutí jedním okem]

125726

15.1.2007 21:01

RE: Ach jo....ach jo ach jo

seda 82.?.?.?

Reakce na 125590

>Pane 68, co je to za demagogii? Tenkrát byly jednak jiné
>historické podmínky a souvislosti, jednak byla světová
>válka, jednak byly USA samy napadeny.

>Takže máme světovou válku a Panama, Grenada, Vietnam,
>Somálsko, Irák a Afghánistán napadli USA že? No že se
>nestyděj lumpové [velký smích]
Jé! Blue 85.?.?.? "nepochopil", že USA nemusí být napadeny!? Oni jsou přeci obchodníci! Obchodníci, kteří mají "na krámu" svobodu a demokracii, a ty vyváží ať chcete, nebo nechcete! A "co za to", no přeci všechno: trh, suroviny, lidský potenciál a nakonec vaši duši! Prostě z vás udělají hamburger-žrouty, kterým nebude vadit ani absurdní volební systém "made in USA". V ČR se už o to snaží jejich ctitelé - lumpové [velký smích] .

125728

14.1.2007 14:48

RE: Ach jo....ach jo ach jo

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 125587

I ten nevětší zloděj občas zaplatí v krámě poctivě. Neházejte všechno do jednoho pytle, mluvím o zemích kam vlezli sami pro vlastní zájmy. Stejný argument by platil i pro domovního zloděje, kdy tím že taky šel k tetičce na návštěvu a nic jí tam neukrad je teda úplně nevinej co?

125605

15.1.2007 6:15

RE: Ach jo....ach jo ach jo

68 68.?.?.?

Reakce na 125605

je videt, ze vase mysleni nedosahuje zitrka. Ach jo!....

125661

14.1.2007 1:37

RE: Ach jo....

Marian 74.?.?.?

Reakce na 125502

ja ta nebudem nazyvat bulo lebo niektori bulovia by sa mohli urazit..ale to ze sa nieco stane tak to este neznamena ze to urobili teroristi..ale ty si taky mudry ze si uveril ked akoze komunisti zapalili reichstag alebo ekd nemci povrazdili polskych dostojnikov v katinskom lese..kolko primitivov zije v kazdej dobe na tejto planete..preboha preco je to tak!!?????ozaj blbcov historia nic neuci!!!

125578

14.1.2007 13:45

RE: Ach jo....

listonos 85.?.?.?

Reakce na 125578

Podla mna su to bulovia, jeden z nich je moj foter. Sledoval som s nim v priamom prenose utok na WTC a veze este ani nespadli a jemu uz bolo jasne ze si tu americania spravili sami. Na moju otazku preco si to mysli, sa na mna pozrel ako na idiota nechapaveho a povedal: "Ved to da predsa rozum!!!" Iste rozum, hlavne ten jeho prepity. A takto uvazuje vacsina bulov konspiracnych. Najskor si spravim zaver a potom hladam argumenty. A praveze historia je to co ma nuti neverit tomu lebo viem o com bol nacizmus, kuminizmus, krestanska cirkev v stredoveku atd. a dnes to tu mame vsetko v jednom - islam.

125600

14.1.2007 14:33

RE: Ach jo....

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 125600

Je očividno že Váš pan otec myslí a kdo u Vás má vypitý mozek. [velký smích]
"Bulovia kospiračný" věří svým očím a když jim k tomu někdo podává vysvětlení, kterému se věřit nedá, neboť neodpovídá viděnému, tak předpokládají zcela prostě, že to co visí je to co vidí a že komentář je vylhaný. Už nějakou dobu na světě byli a tak ví že lhát je lehký, zatímco konat skutky neodpovídající fyzickým zákonům nikoliv. Pozdravujte otca.

125604

14.1.2007 15:55

RE: Ach jo....

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 125604

E e,...Mr.Antiseptik
Ten, kdo ma na svedomi WTC mohl byt UScitizen, ale srdce mu pro USA nebusilo.

125606

14.1.2007 16:34

RE: Ach jo....

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 125606

Otázka je co je USA pro které vám buší srdce. Je to vlajka? Hlína? Korporace? Washington? Johny z nějaké vísky v Arkansasu? Už jsem moc starej na nějaký bušení srdce pro iluzorní představu co vlastně jsou podle někoho ty USA nebo cokoliv jiného. Koukám co kdo kde a proč dělá, a podle toho je posuzuju.

125608

14.1.2007 18:30

RE: Ach jo....

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 125608

Nemam v umyslu vysvetlovat. Ani Vam,
... ani beenhworesmažce "vysírači".

125619

14.1.2007 18:34

RE: Ach jo....

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 125619

Tak si vyvěšte US vlajku v Brně a nechte si to vaše zcela tajné vysvětlení pro sebe když chcete. Jen jsem se ptal vážený.

125621

14.1.2007 21:17

RE: Ach jo....

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 125621

Tak, jak jste polozil otazku mi napovida, ze Vas ani moc nezajima, co me pouta k USA. Jen z prosteho duvodu starnuti nemate zajem o pochopeni bez vysvetlovani? Clovek nezije jen pro ty "podelany prachy" a hlavne, kdyz s rukou na srdci skladate prisahu, tak to nedelate pro neokoně, ale pro vse co je Vam svate, at se v budoucnu ocitnete kdekoliv na Zemi. Nehlede k tomu, ze ten pocit, kdy manzelka rodi prvorozeneho syna je nezamenitelny. Pokud Vam sahodlouze musim vysvetlovat i sve vnitrni pocity,pak OK. ....
Datlovi budiz odpusteno,...snad se casem bude orientovat.
A kdyz si s moji odpovedi minite, s prominutim, v....t zadek, venujte pozornost aspon tomu, co pise pani Aja.
No hard feelings, homeboy. [cool]

125633

14.1.2007 18:46

RE: Ach jo....

Datel 206.?.?.?

Reakce na 125608

Odpoved je jeste jednodussi nez otazka - $.

125622

14.1.2007 18:59

RE: Ach jo....

Aja 24.?.?.?

Reakce na 125608

..zkuste oddelit neocony od lidi, lidi, kteri maji sve sny, touhy, starosti, radosti a kteri dostavaji pres cumak a presto veri,zkousi, tapaji, myli se, vraci a zkousi znovu.
I to je Amerika, neee? [smích]

125623

14.1.2007 19:13

RE: Ach jo....

Datel 206.?.?.?

Reakce na 125623

Ano , ale to vcelku jen mala cast Ameriky. Nezapomente ze bezny American neni brany jako human , ale je bran jako spotrebitel a potencionalni volic. Tomu to je prispusobeno skolstvi, sdelovaci prostredky a ve vetsine Hollywood. Tim nechci rici ,ze Americane jsou nepoctivi , nebo ze si nepomuzou.

125624

15.1.2007 2:50

RE: Ach jo....

Aja 24.?.?.?

Reakce na 125624

>Ano , ale to vcelku jen mala cast Ameriky. Nezapomente ze bezny
>American neni brany jako human , ale je bran jako spotrebitel a
>potencionalni volic. Tomu to je prispusobeno skolstvi, sdelovaci
>prostredky a ve vetsine Hollywood. Tim nechci rici ,ze Americane
>jsou nepoctivi , nebo ze si nepomuzou.

..jak mala cast Ameriky?
To co popisujete, neni jen otazkou v USA, ale dnes uz ve vsech tzv. vyspelych zemich.
Pri navstevach Ceske republiky vidim, jak pusobi reklama, jak konzum zabira cim dal tim vetsi "prostor".
O tom to je, bud budem ovce (at tu ci onde) a nebo sebou zatrepem a prehodnotime zivotni priority.

125652

15.1.2007 3:05

RE: Ach jo....

Datel 206.?.?.?

Reakce na 125652

Vetsinou starsi lide . Vetsina mladsich , nema moc zajmu o svet , nebo neco jineho poznat. Pro ne je svet moc jednoduchy . My vrchol, ostatni by nas meli poslouchat. Bohuzel mate pravdu . Amerikanizace prochazi svetem. Lide se stavaji cim dal tim vice zavislejsi a ovladatelnejsi.

125653

19.1.2007 14:49

RE: Ach jo....

Tatranka setma (zavináč) quick (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 125653

"..... a ovladatelnější."

A vo tom to je.
Je třeba se zamyslet komu to slouží. Komu slouží globalizace ? Obyčejným lidem asi těžko. Ti mají svůj malý dvoreček a dál necestují. Ale ti co trčí po lokty v doláčích, ti mají zájem svět pořád postrkovat svým vlastním směrem. A když se to zadrhne, tak je třeba tomu trochu pomoct. Je jedno jak. A když zařve pár lidí, tak co. Jak řekl klasik "lidí je jak sraček". V 6ti miliardách se pár tisíc nebo pár milionů ztratí jak pára nad hrncem. A když se všechno peče pod pokličkou v papiňáku, a pod tu pokličku není vidět, tak není divu, že si lidi představují všelicos, co by se pod ní mohlo nacházet. Málo platné, rybičku v akváriu si člověk může prohlídnout ze všech stran pěkně dopodrobna, ale štiku v zabahněném rybníku už rozeznáte těžko.

125973

15.1.2007 12:43

RE: Ach jo....

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 125652

Právě, toto není vlastně o Americe, ale o lidech. Lidi jsou všude stejný, většina se nechá oblbnout všude. Proto moje reakce na bušení srdce, dokavaď nám nebude bušit pro spravedlnost a rovnoprávnost tak je to jen volovina. Ale všechny hnutí se nakonec lehce zvrtnou v něco úplně jinýho, takže zdravej skepticismus je na místě.

125675

15.1.2007 14:43

RE: Ach jo....

Aja 24.?.?.?

Reakce na 125675

>Právě, toto není vlastně o Americe, ale o lidech. Lidi jsou
>všude stejný, většina se nechá oblbnout všude. Proto moje
>reakce na bušení srdce, dokavaď nám nebude bušit pro
>spravedlnost a rovnoprávnost tak je to jen volovina. Ale
>všechny hnutí se nakonec lehce zvrtnou v něco úplně jinýho,
>takže zdravej skepticismus je na místě.

...muzete mit i pravdu, rika se, ze optimismus je jen nedostatek informaci.
Jenze, kdyz nebudu verit ve schopnost lidi "probudit se", tak uznejte, to je na ......

125686

17.1.2007 0:11

RE: Ach jo....

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 125686

To rád uznám, většinou si taky myslím že to na ..... je. Pokud se mýlím, budu jen mile překvapen. [smích]

125805

14.1.2007 23:26

RE: Ach jo....

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125608

To je tezko rict, co je duvod? Ale jsem si jisty jednim, pokud by se nekdo chtel nasackovat do USA, tak US Army nebude mit problem s nedostatkem rekrutu. Jaky by meli tihle lidi duvody to nevim, ale budou mit kver v ruce a ochotu platit svou krvi. A to vsechno pro ty sve osobni duvody. Tahle zeme je jednim z klicu k nejake alternative budoucnosti a vypada to, ze se zacina lamat chleba, o tom ktera alternativa prevazi.

125645

14.1.2007 17:59

RE: Ach jo....

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 125606

Ja jsem tech uvah a teorii o WTC slysel uz spoustu, ale mozne americke obcanstvi Osamy bin Ladina je i pro me novinka.

125614

14.1.2007 17:33

A Year Before - Proč nikoho (kromě Židů) nevarovali předem?

Informator 85.?.?.?

Reakce na 125604

>"Bulovia kospiračný" věří svým očím...

aha, takze oni (so zalubou) veria ociam; dobréééé! tak sa kukajte...

Vložený obrázek

125611

13.1.2007 7:11

NAD RISSKYM UZEMIM NE NEVYSKYTUJI ZADNE BOJOVE SVAZY---JE SECHS HODIN

FOHAT 88.?.?.?

CHTELO BY TO INTELIGENCNI AKCELERATOR http://www.sweb.cz/wingmakers/anne/poznamky.htm [cool]

125504

13.1.2007 9:36

Je to vsude

Pavel -Čert- Němec 85.?.?.?

Me tenhle clanek pripomel vsude v metru visici reklamu na tisnovou linku 112. Mohli si vybrat jakejkoliv motiv, ale oni si samozrejme zvolili motiv podezreleho zavazadla ve vagonu metra s vyzvou, abysme jim pri podobnem nalezu neprodlene zavolali. K tomu tam figuruje jeste fotka nejakeho zachranare, nejspis aby si ti nechapavi nemysleli, ze si na teto lince privolaji jen pyrotechniky...

125507

13.1.2007 10:53

Proč

hyperboreus 62.?.?.?

Schválně se zeptám,PROČ mají lidé strach /nejenom z terorismu/.¨
Jsem zvědav,kdo odpoví správně. [smích] Jestli vůbec někdo. [smích]

125510

13.1.2007 12:09

RE: Proč

ZAJDANus 88.?.?.?

Reakce na 125510

STrach je uplne unikatni vlastnost stejne jako laska ...bojite se o svou lasku?....lidi se museji bat aby se upevnovali jejich hodnoty a respekt....je to antianarchisticka pilule :_)))

125511

14.1.2007 1:41

RE: Proč

Marian 74.?.?.?

Reakce na 125511

osobne si myslim ze normalny clovek ktory je vyrovnany so vsetkym by nemal mat strach z nicoho...ale kto z nas je vyrovanny ..a to dobre vedia vsetci ktori ovplyvnuju verejnu mienku...tak treba byt vyrovnany a potom sa poseru!!!!a to garantujem!!

125579

13.1.2007 12:18

RE: Proč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 125510

Lidi mají strach, protože všude a hlavně vysoko je spousta debilů...
Můj strach narůstá s velikostí debila a výškou v které sedí.

Krysa

125513

13.1.2007 13:51

RE: Proč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 125510

>PROČ mají lidé strach
Ze smrtelnosti - ego složené z pomíjívých složek vřěští mnoha způsoby.
A protože se lidé svým vědomím (uvědoměním sebe sama) z neznalosti upínají na tyto pomíjívé složky své bytosti, tak vřeští strachy taky: strach ze špatné známky, z učitele, ze šéfa, ze špatného hospodářského výsledku, z teroristů - pořád ňáký strachy a málo odstupu od dění.
K umenšení strachu pomůže už jen slabé povědomí toho, že člověk je jakoby listem na stromě, jehož kořeny jsou věčnost sama - a tedy když sestoupí pozorováním a uvědoměním (výjimečná kázeň, většinou nashromážděno mnoha generacemi až to jedinec dokáže) až k těm "kořenům" ztrácí se běžné strachy o sebe a nastupuje obava, co bude s lidstvem - a i to jsou záchvěvy ega(byť již velmi pročištěného). Tudíž pracuje takový člověk hlavně "v říši příčin" ve prospěch všech bytostí...a když splní svůj úkol, tak opustí tuto sféru a zakotví v mnohem harmoničtější - to ovšem trvá velmi velmi dlouho.

125519

13.1.2007 13:57

RE: Proč

filantrop. 80.?.?.?

Reakce na 125510

Hmmm, zajímavá otázka [smích]

1) protože můžou o něco (hmotného/nehmotného) přijít?
2) protože je tíží svědomí?
3) protože o věci (které se bojí) nemají dostatek (mají špatné) informací?

Jsem zvědav na odpovědi [smích]

125520

13.1.2007 15:36

RE: Proč

dub 62.?.?.?

Reakce na 125510

protože strach je základním lidským pudem a jako takový předřazen racionálnímu myšlení.
ergo kladívko pokud chci lidi ovládat a minimalizovat jejich myslící potenciál, musím působit na úrovni myšlení předřazené, neb pak se ovce ze strachu připosrané k racionálnímu myšlení nedostanou.
tudíž nelze se divit, že loutkáři u ovcí působí právě na úrovni základních pudů.
rozumnější to pochopí, ovce se bojí[smích]

125526

13.1.2007 16:11

RE: Proč

listonos 85.?.?.?

Reakce na 125510

Teraz som si spomenul, ze pred casom som cital clanok nejakeho svedskeho vedca na tuto temu a on tvrdil ze je to nasledok evolucie a vysvetloval to zhruba na takomto priklade: Sme potomkami ludi ktory sa bali sablozubeho tigra a nie tych ktory si povedali ze k nam aj tak nepride. Lebo ty co sa bali robili opatrenia a mali vacsiu sancu na prezitie ale ty co len mavli rukou, tak tych zozral a teda nemohli preniest svoje geny dalej.

125534

14.1.2007 12:26

RE: Proč

NoFear 149.?.?.?

Reakce na 125534

Tak tento tvoj prispevok svojou inteligenciou prekonava ten predosly.

125597

14.1.2007 13:11

RE: Proč

J. H. 85.?.?.?

Reakce na 125534

> Sme
>potomkami ludi ktory sa bali sablozubeho tigra a nie tych ktory
>si povedali ze k nam aj tak nepride.
Dá se to říct jednodušeji. Strach je rozumná reakce na to, že svět je nebezpečný.
Tady ovšem nejde o strach sám o sobě, ale o to, že propaganda zneužívá strach k tomu, aby rozeštvávala lidi.
J. H.

125599

13.1.2007 12:14

digitalizace

ZAJDANus 88.?.?.?

me to pripadne uplne normalni..Normalni vuci evoluci doby...vse se posunulo strasne daleko - industrializace-digitalizace skoro vse zasadni...lide maji dnes neuveritelne moznosti k jakymkoliv ucelum..proc se vztekat ze Nas legitimne kontroluji urady kdyz ani netusime ze nam do pokoje da stenici treba nas kamarad :_)))odstranme naivitu..zacnete jednat

125512

13.1.2007 16:08

předpovědi

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 125512

Docela se divím, že ještě nikodo nenapadlo vysílat předpovědi teroristických útoků stejně jako předpověď počasí v televizi a v rádiu. To by mělo širší dosah, než jen zasílání zájemcům na mobil.
Lidé by věděli, že jednak mají mít strach a jednak, že se někdo o jejich bezpečnost stará.
Katastrofické předpopvědi jsou dnes v módě a být každodenně taková předpověď na první stránce novin, tak by to táhlo kšeft.

Lidé by přestali mít zbytečné hloupé starosti http://www.estat.cz/index.php?p=302
a začali by si víc vážit těžké práce našich politiků.

Předpovídat tsunami je obtížné a nevděčné. Nebezpečí teroristických útoků by se jistě předpovídalo snáz. Každý by pochopil, že konkrétnější informace vzhledem k potřebě utajení nelze poskytovat. To jen ta Pražská židovská obec se hloupě a naivně dožadovala nějakých bližších informací o tom, že v Praze skutečně teroristické nebezpečí hrozilo, když po jmenování první Topolánkovi vlády vyrazili do ulic ozbrojenci a týden hlídali odkud přiletí raketa. Nepřiletěla, protože z těžkooděnců dostala strach.
Nebýt tak rázného zákroku našich politiků, pokračovala by jen okurková sezóna. Takhle se turisté nahrnuli do Prahy a obchod zkvétal. A dokonce ani lidé moc na policii nenadávali, protože nebuzerovala jako při Kryštofech. Jen z toho měli legraci. Jistě to nestálo ani tolik, co novoroční ohňostroj, který trval jen pár minut.
Teď Saša Vondra musel vyklidit židli a taková sranda už jistě hned tak nebude. Bez něj ani ta raketoprotiraketová základna není jistá.

125533

13.1.2007 15:28

Predpovedi

texaskycizek 70.?.?.?

Predpovidat pocasi je dosti tezke a existuje spousta pristroju a systemu, ktere v te predpovedi pomahaji. Predpovidat economii je tez tezke, ale oboji se jakz takz dari. Predpovidat pristi utok terorismu? No pomoz mu sam velky Manitou, Allah, nebo sam Karel Marx.
Ti, kteri tyto utoky poradaji jsou vetsinou mentalne vysinuti lide. Snad psycholog by mohl neco predpovidat. Nejlepsi asi bude ta stara kristalova koule.Cele toto dohadovani se o tom co kdyby, kdo, kdo, nebo neco nekde je uplna hloupost. Exercise in futility. Ale, panove, aspon je o cem psat, ne?
Ja Vam poradim a zcela urcite by to pracovalo, ale zcela urcite se to nikdy nestane. Jako, kdyz decko zlobi, muzete ho potrestat, nebo tu nezadanou aktivitu muzete ignorovat. Zarucene prestane. Teroristu nemuzete chytit k potrestani, tak ho damy a panove kteri ovladate sdelovaci prostredky ignorujte! Jak to? Vzdyt to budou zvlastni vytisky!!! Vydelame prachy!!! Ignorovat, proc? Odpoved : z moralnich duvodu. Vydelavate penize na nestesti jinych. Predstavte si, kdyby se to opravdu stalo. Mel by terorismus smysl? Vubec ne. A ted obvineni - damy a panove, vy novinari, spolupracujete s teroristy. Jste zrovna tak vinni jako oni!! No, to jsem zvedav...pane Stwora, nechcete zacit kampan? Vas Texaskycizek. (kdyz toto vytisknete, bude to stacit)

125524

13.1.2007 16:55

RE: Predpovedi

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125524

A jak je to s vinou tech, kteri teroristy vyrabi? Chcete snad rict, ze geneticky jsou dany dispozice pro terorismus podle ras a etnik, jez vlastne pro multi-utopisty neexistuji? [překvapení] Mno, jak uz jsem rekl drive. Zavedte teror a valku do zeme jakehokoliv etnika a cast tohoto etnika se tomu postavi a bude bojovat. Nekdo uvedl, ze armada prvni republiky mela ve svem dustojnickem sboru behem nacisticke okupace vyssi ztraty nez armady bojujicich stran. Ztrata techto lidi spolu s dalcimi prirozenymi vudcimi typy usnadnila stalinistum prevzit moc v roce 1948. To byli taky mentalne postizeni jedinci? [oči v sloup] Anebo to byla reakce na prosty fakt okupace se vsim co k ni nalezi?

125540

14.1.2007 1:52

RE: Predpovedi

Marian 74.?.?.?

Reakce na 125540

rene nehadz perly pred svine..jednoducho niekto nepochopi ze niekto je schopny obetovat zivot a aj ine veci za spravodlivodst...este som nepocul ze by napr. madar napadol tibetanov/nikdy nemal dovod/...vsak preco nie mozno ako choromyselny by mal na to dovody..uz tym blbcom treba vysvetlit ze terorizmus /a bol aj na americkej pode ked povstali proti anglicku/ je uplne normalna vec co je ine je ako sa k tomu jednotlivec postavi a co urobi..a nazyvat ho chorym..to nazyva iba ten kto uveril zbraniam hromadneho nicenia v iraku a so suhlasenim okupacie iraku ..a ten podla kazdeho normalneho cloveka prinajmensiom musi byt idiot a urcite nie terorista!!
problem je uz dlhe tisicrocia ze pre sve t nei su problem teroristi ale PRAVE TI IDIOTI KTORI STALE VERIA!!!

125580

13.1.2007 17:08

RE: Predpovedi

LACO 81.?.?.?

Reakce na 125524

"Ti, kteri tyto utoky poradaji jsou vetsinou mentalne vysinuti lide."

Tak to máš pravdu. Zvláště pokud jsou ty útoky vedeny proti vlastním lidem.. [velký smích]

125542

13.1.2007 23:21

RE: Predpovedi

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 125524

Terorista chce prilakat pozornost ke (cokoliv). Potrebuje publicitu. Mohl by si ji koupit, ale na to nema. Tak vyhodi do povetri (cokoliv) a zabije lidi (cim vice, tim lepe). A novinari okamzite mu tu publicitu daji zadarmiko. Co myslite, jsou ti novinari spoluvinici? Dle mne jsou, neprimo, ale jsou. Teror bez kooperujicich novinaru nedava smysl.
Kdyby vsichni novinari odmitli, po par marnych pokusech by terorismus ztratil smysl. Kdo z Vas mate decka, tak to vlastne znate, ne?
Vas, Texaskycizek

125567

14.1.2007 1:21

RE: Predpovedi

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125567

Mame velmi kuse inforamce o utocich Tamilskych tygru a ti valci vesele dal. Neni tam ropa ani Izrael, takze mimo zajem zapadnich medii. Mydli se tam pres dvacet let. To neni o mediich, ale o duvodech a motivaci obou stran. Terorismus neni rozmar, ktery vznikl z niceho. Ma svou pricinu. Chcete drasticky eliminivat terorismus, musite drasticky eliminovat priciny, z kterych vyrusta, cerpa stale nove cleny... A co je pricinou? Zbrane sami o sobe to nejsou, takze jestli nahanite lidi v turbanu s semtexem kolem pasu, pak valcite na spatnem bitevnim poli. Z tohoto prosteho duvodu, takovym zpusobem valku s terorismem nelze vyhrat. [mrknutí jedním okem]

125576

14.1.2007 1:57

RE: Predpovedi

Marian 74.?.?.?

Reakce na 125567

tak to ma podrz terorista ma na nakup bomby ...co je ozja tazke zohnat ale nema na jedne inzerat v novinach...ozaj rozmyslas??/

125582

14.1.2007 8:50

RE: Predpovedi

juniper 69.?.?.?

Reakce na 125567

Pane Cizek, je poznat, ze jste vyrostl v rodine bez jakykoliv emoci a citu, ucty k bliznimu a respektu k druhym. Mate motorovej gril, ale nemate dusi. Mate bazen, ale nemate svedomi.
Asi proto, ze se zabyvate klimatizaci, jste tak odporne chladnej ke vsemu co by s Vami melo pohnout. Vy o tom nevite, ale prave lide Vaseho typu, jsou ty nejnebezpecnejsi na svete.
Vy o tom nemate tuseni, ale jste ten, kterej se trpelive snazi udelat lidi horsi nez byli nez jste je poznal. Vy jste ten, kterej jenom z prosty hlouposti a primitivnosti plnou parou tlaci lidi dolu, tam, odkud se s namahou pred casem pozvedli.
Vy neprispivate ke tvorivosti, ale k destrukci, neprispivate dobru, prispivate zlu. Pro Vas neni mezi temi dvema rozdil, ale pro mnoho lidi je. Zkuste mit oboje (gril i bazen) a presto zustat Clovekem, pak budete mit respekt. Zkuste trochu povyrust a netahat lidi dolu, kde je vam dobre.

125588

14.1.2007 21:06

RE: Predpovedi

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 125588

Pane Juniper 69. Narceni je to dlouhe, ale chybi tam jakekoliv vysvetleni, ospravedlneni, proste cokoliv. Je jednoduche nekomu rici, ze je blb, neni jednoduche to vysvetlit proc jako ma byt tim blbem. A ...jak se to vlastne vztahuje k tomu poslednimu memu prispevku? To jsem asi opravdu nechapavy. Ja si to tedy vysvetlim po svem. Ja Vam proste piji krev, ze? Mate choutky mi to vysvetlit osobne? Az bych cural krev, tak bych to vse chapal? Jinak dekuji za uznani, vidim, ze moje prispevky dosahuji cilovou audienci.Vas oddany Texaskycizek

125630

14.1.2007 21:52

RE: Predpovedi

juniper 69.?.?.?

Reakce na 125630

Ale vy to prece vite pane Cizek co mam na mysli. Udelat zaver, ze kdyby nebylo novinaru nebyl by terorismus je prece hloupost. Verim tomu, ze vite, ze terorismus ma mnohem hlubsi koreny. Ty je potreba najit a uvest na pravou miru. Rici, ze je to vina novinaru je vedome zastirani faktu, povrchni stvani a zakryvani pravych pricn terorismu, presne jak to dela nase vlada. Zrovna tak jako rict, ze pachaji terorismus, protoze nenavidi nasi svobodu. Takze pravy duvod zustane pokud mozno zatajeny a mimo fokus. A kdyz pouzivate vladni filozofii, dopoustite se stejneho zlocinu jako oni. Bud z hlouposti, a nebo naschval, vyberte si, ale kazdopadne se snazite tahnout diskuzi dolu, zpatky k tomu tvrzeni, ze pricnou terorismu je neco co neni pravda. A tim prispivate k tomu, ze terorismu bude vic a vic, tedy presne to co nikdo nechce, a verte tomu, ze ani teroristi ne. Asi to neni to zadna lahoda vyhodit sam sebe do vzduchu.

125636

14.1.2007 23:42

RE: Predpovedi

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 125636

Pane Juniper, zamlzujete. Proto to jeste zjednodussim. Terorista hleda publicitu. V nadeji, ze co nejvetsi mnozstvi lidi bude vedet za co vlastne bojuje. Kdyz mu tu publicitu odepru(rekneme zakonem)tak ten cely akt ztraci smysl. Tak honem, nejak odejit od centralniho thematu pane Juniper a to je: Zdelovaci prostredky se s radosti nechaji manipulovat teroristy. Protoze na tom nemoralne vydelaji penize! A tim jsou spoluvinni.
Jinak, k tem Vasim predchozim vylevum. Ani nevite, jak mne to tesi, ze Vam rudochum mohu omazavat tu dnesni realitu o hubu. Ze ta USA v dlouhodobem meritku predelava svet "ke svemu obrazu" a ze jsou v tom uspesni. A ze jsem mel to stesti a zdrhl jsem v utlem mladi a nemusel promarnit svuj zivot v prvomajovych povinnych pruvodech a hajlovanim potentatu. Kdybych byl verici, tak budu dekovat vsem bohum a buzkum.
Vas Texaskycizek

125646

15.1.2007 1:10

RE: Predpovedi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 125646

Stojíte hlavou dolů snad? Máte to obráceně. Publicitu terorismu media úmyslně tisknou, však mnohdy i takový terorismus, který se vlastně ani nestal, ale není to proto že by to někdo kupoval ale proto že si to vaše slavná, svět k obrazu svému předělávající vláda přeje, aby jste se strachy z terroru po...l a platil a držel jinak hubu. Terorista není důvod ale vhodná výmluva. Hlavně se radujte. Pro informaci, ti rudoši co se o nich tak rád zmiňujete, už nejsou, ale asi vám moc chyběj, ona holt ta demagogie má něco do sebe že jo, život se stane tak jednoduchej, jen si doma počítat co už mám a co ještě ne ale budu, když se něco někde nedaří, tak za to můžou ti komouši nebo islámofašisti. Ale to vy máte vlastně dneska doma! [oči v sloup]

125648

15.1.2007 1:19

RE: Predpovedi

juniper 69.?.?.?

Reakce na 125646

Zdelovaci prostredky, jsou zcela a uplne v rukou nejchytrejsich lidi na svete, jak o nich tvrdite. Takze urcite vedi co delaji, zapremyslejte. Dnesni realita USA neni vubec pekna a ani do budoucna moc ruzova a velka vetsina sveta netouzi byt predelana k tomu smutnemu obrazu. Nechte si udelat ceskej pas (jestli muzete), brzy se Vam muze docela hodit.

125649

15.1.2007 2:07

RE: Predpovedi

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 125649

Pane Juniper, dekuji za pozornost. Vidim, ze mne pozorne sledujete. A velmi mne to tesi. Dokazuje mi to, ze Vas a Vam podobne ctu jako knihu. Ten CR pas a obcanstvi mi bylo navraceno. Ale..zase tak bohaty nejsem, abych se mohl vratit. A moje pani rika, ze by se ji do jejiho panelaku nevesla mycka na nadobi a bez te nepujde. Chudak CR bude jeste dlouho platit za nesmyslna rozhodnuti a za drancovani z vychodu. Co se tyce tech vetsin sveta. Ja bych rekl, ze vetsina jiz je na spravne ceste. Co chybi? Cast Asie a Afrika. To se da rici ze chybi. Byvala CCCP jeste neni perfektni, Cine hodne chybi, ale i s Vietnamem pochopili, ze bolsanske theorie nefunguji. Dneska jsou z nich spise mafisticke diktatury. Takze hlavne predelat ty theocraticke mohamedanske staty. Afrika, no to bude robota, to se asi bude muset nechat na konec. To jiz neuvidim. Vas, Texaskycizek

125651

15.1.2007 5:21

RE: Predpovedi

juniper 69.?.?.?

Reakce na 125651

To mate pravdu, vetsina je na spravny ceste, ale s tou americkou to nema moc co delat. Proto mame svobodne bramburky a ne francouzske, valcime v Iraqu sami a tak podobne. My tady v USA zaciname tvrde platit za nesmyslna rozhodnuti a drancovani z vychodu (Israel), a to jsme teprve na samem zacatku. Bude jiste zajimavy az se vsichni ti lumpove z tech predelanejch statu nahrnou do USA pro podporu.
Taky mate svoje pochybnosti, ze jo, kdyz jste si ten ceskej pas prece jenom poridil.
P.S.
To vite, ze Vas pozorne sleduju, jste zajimavej exemplar.

125656

15.1.2007 1:21

RE: Predpovedi

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125646

Takze co je vlastne dle vas pricinou terorismu? Novinarina? Nenechte se vysmat. [velký smích] [velký smích] A pokud o pretvareni sveta. Chcete snad tvrdit, ze zivotni standart USA ma byt exportovan do Afriky a dalsich oblasti tretiho sveta? Zcela jiste nekdo usiluje o predelani sveta k obrazu svemu, avsak USA jsou pouze jednim z nastroju v tomto planu.Svedci o tom i mrzaceni Ustavy USA jako garantu principu svobodne spolecnosti.

125650

15.1.2007 13:21

RE: Predpovedi

Saniel 194.?.?.?

Reakce na 125646

Pane texasky cizku, z toho co pisete jsem pochopil, ze mate na mysli teroristicke akce provadene v zapadnich zemich. Cili ty, ktere bezprostredne ohrozuji "zapadaky". Pokud takovym akcim odepreme (nejen) medialni pozornost, zrejme opravdu ztraceji smysl. Nicmene to neznamena, ze tim odstranime terorizmus! Jeho pricina by vsak zustala a proto by se nejsip jen premenil. A kdo vi k jake zmene by doslo. Mirumilovnejsi nebo vice agresivni? Jaky je vas tip?

-- Saniel

125682

13.1.2007 16:48

Vymyšlené to páni loutkáři mají dobře.

LACO 81.?.?.?

Útoky typu Madrid, Bali, Londýn a jiné a dříve byly ošklivé, ale samy o sobě by svět nezměnily. Bylo potřeba "investovat" do 9/11 a to už bylo panečku jiné divadlo a to svět změnilo. Doufám, že ne nenávratně. Díky internetu ví poměrně dost lidí, že ta oficiálně předkládaná verze 9/11 není zas tak úplně "košer" a novodobí politruci, kteří tak rádi v souvislosti s kritikou toho dne používají termín "konspirační teorie", dosahují jen toho, že mnoho lidí si myslí, že nejkonspiračnější ze všech teorií je právě ta "jediná správná". [velký smích]
Nejhorší na tom je, že na ty "předpovězené" útoky si lidé zvyknou a začnou se jim po určité době smát, takže přece jenom občas "bude muset" něco bouchnout či spadnout. Nedělám si iluze o islámských radikálech, ale právě díky jejich pověsti a minulosti se na ně dá leccos svést. [bliji]

125537

13.1.2007 20:11

reseni je tedy jednoduche

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

uskutecnit takovou smrst utoku ze

a) lide pochopi co je skutecny terorismus a co je boj za lidska prava
b) pochopi, ze proti terorismu se bojuje (nepocitam li lokalni prepadeni pobocky banky nebyl v svete terorismus desitky let, proti boji za lidska prava se bojovat neda - je treba ve vlastnim zajmu problem odstranit - TOTO SE NENAZYVA DIPLOMACIE - diplomacie je nedemokraticke snaha usetrit na zbrojnich vydajich
c) pochopi, ze stat v soucasnem pojeti je defacto jejich velky nepritel a ze patriotismus v soucasnem pojeti jde proti statu a demokracii

125554

14.1.2007 10:15

ODKUD VITR FOUKA

FOHAT 88.?.?.?

http://www.novyvek.com/news.php?readmore=181 [oči v sloup]

125591

14.1.2007 13:54

RE: ODKUD VITR FOUKA

vlkodlak podolak (zavináč) fastmail (tečka) fm 89.?.?.?

Reakce na 125591

Tento odkaz by zapadnout neměl.
Stručné, výstižné, logické, děsivé...

125602

15.1.2007 11:42

Islám v pubertě

stein55 84.?.?.?

před několika lety jsem s přáteli vyrazil do new yorku a při té příležitosti jsme navštívili jejich amerického kolegu. jak už to bývá, kolegova manželka nám nabídla kávu a zákusky, vedly se řeči o politice, o práci a také o dětech. když nám paní domu ukázala fotografii syna, který slouží u letectva a má před sebou slibnou kariéru, prohodil její manžel něco v tom smyslu, že je to až k nevíře, protože ještě před pár lety byl ten kluk vyložený budižkničemu, lempl, co jenom honil holky a poflakoval se s kamarády.

http://www.venusanka.cz/clanky/341.jpg

nech sa páči - celý článok -> http://eurabia.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=697

stein55

125666

15.1.2007 19:57

RE: Islám v pubertě

google 84.?.?.?

Reakce na 125666

panko steinko, citujem z vami udanych linkov:

"Muslimové, zejména arabští, v posledních desetiletích zažívají nepříjemnou zkušenost se stále pronikavějšími vlivy západní kultury. Nejsou na to připraveni a podle toho i reagují - nepřipraveně, nedospěle. Jako když se člověk doví o něčem, co na první pohled vypadá jako křivda a první impuls mu našeptává, že je třeba viníka strašlivě ztrestat, zmlátit ho, že ho vlastní máma nepozná. Patnáctiletý výrostek prvnímu impulsu někdy podlehne a často se stává, že se dopustí nespravedlnosti mnohem větší než byla ta, kterou chtěl trestat. Dospělý člověk ví, že první pohled nemusí být pravdivý, umí se na věci podívat znovu, z odstupu, a až po důkladném prozkoumání zaujmout odpovídající stanovisko. Ví, že když mu někdo ublížil, nemá smysl se mstít jeho příbuzným, kteří s tím nemají nic společného"

a vyplyva mi z toho jediny mozny fazit:

G.W.BUSH JE 15-ROCNY MOSLIM! [překvapení] [překvapení] [překvapení]

125718

15.1.2007 20:30

RE: Islám v pubertě

stein55 84.?.?.?

Reakce na 125718

>G.W.BUSH JE 15-ROCNY MOSLIM! [překvapení] [překvapení] [překvapení]

pan google,

najprv nasledovne -> tesi ma nesmierne, ze prave vy tak pozorne sledujete/studujete mnou ponuknute linky; dakujem!

vami postulovany facit, je urcite zaujimava varianta, lenze, ako uz moj stary latinčinár zvykaval podotknut, q.e.d.!(quod erat demonstrandum - was zu beweisen wäre - which was to be proved) [cool]

stein55

125723

19.1.2007 21:20

Jen maly detail

jsika 200.?.?.?

Tady je problem v tom, ze oni zaroven maji uz rozmistene naloze a jen se ceka na 'stisknuti konfliku'. Politici uz maji predem nacvicene 'smutne projevy' y 'nutne reakce'. Staci jen aby si pan zid pustil prda a Evropa i Amerika se utopi v krvi. Pak reknou: "Vidite! Nemylili jsme se, upozornovali jsme na to a doslo na nase slova."
Nadale pak budou srovnavat Churchilla, ktery takto upozornoval na Hitlera, budou nas chtit dostat do valky s vychodem, protoze vedi, ze Evrope se vyplati s nima obchodovat. Pripadne mirove reseni krize je zidova nocni mura!!!
Snad nejvetsi tragedie je to, ze bezni lide tomuto VUBEC NEROZUMI(!!!) a budou delat presne to, 'co se od nich ocekava'.
Take uz jsem psal, ze to nacasuji presne na dny padu dolaru, aby to vypadalo, ze padne kvuli tem utokum.

125994

21.1.2007 22:46

Dispatches: Undercover Mosque

stein55 84.?.?.?

ponukam dokumentaciu UK channel4 Dispatches: Undercover Mosque
znalost anglictiny je nevyhnutna, sorry.

http://www-c.pbs.org/frontlineworld/dispatches/lebanon.syria/images/05c.jpg

nech sa paci:

-> video ~ 48min http://littlegreenfootballs.com/weblog/?entry=24018_Dispatches-_Undercover_Mosque&only

-> komentare
http://www.channel4.com/news/dispatches/article.jsp?id=1066
http://ejpress.org/article/12847

stein55

126275

Příspěvků: 74

13.01. 06:58 listonos  Ach jo....
13.01. 12:33 google  RE: Ach ano....
13.01. 15:50 Rene Bartosek  RE: Ach ano....
14.01. 13:50 listonos  RE: Ach ano....
14.01. 18:04 google  RE: Ach ano....
14.01. 19:36 listonos  RE: Ach ano....
14.01. 00:33 Antiseptik  RE: Ach jo....ach jo ach jo
14.01. 07:47 68  RE: Ach jo....ach jo ach jo
14.01. 10:03 Blue  RE: Ach jo....ach jo ach jo
14.01. 12:58 J. H.  RE: Ach jo....ach jo ach jo
15.01. 20:48 seda  RE: Ach jo....ach jo ach jo
15.01. 21:01 seda  RE: Ach jo....ach jo ach jo
14.01. 14:48 Antiseptik  RE: Ach jo....ach jo ach jo
15.01. 06:15 68  RE: Ach jo....ach jo ach jo
14.01. 01:37 Marian  RE: Ach jo....
14.01. 13:45 listonos  RE: Ach jo....
14.01. 14:33 Antiseptik  RE: Ach jo....
14.01. 15:55 V. Sodek  RE: Ach jo....
14.01. 16:34 Antiseptik  RE: Ach jo....
14.01. 18:30 V. Sodek  RE: Ach jo....
14.01. 18:34 Antiseptik  RE: Ach jo....
14.01. 21:17 V. Sodek  RE: Ach jo....
14.01. 18:46 Datel  RE: Ach jo....
14.01. 18:59 Aja  RE: Ach jo....
14.01. 19:13 Datel  RE: Ach jo....
15.01. 02:50 Aja  RE: Ach jo....
15.01. 03:05 Datel  RE: Ach jo....
19.01. 14:49 Tatranka  RE: Ach jo....
15.01. 12:43 Antiseptik  RE: Ach jo....
15.01. 14:43 Aja  RE: Ach jo....
17.01. 00:11 Antiseptik  RE: Ach jo....
14.01. 23:26 Rene Bartosek  RE: Ach jo....
14.01. 17:59 Petr Zasmazka  RE: Ach jo....
14.01. 17:33 Informator  A Year Before - Proč nikoho (kromě Židů) nevarovali předem?
13.01. 07:11 FOHAT  NAD RISSKYM UZEMIM NE NEVYSKYTUJI ZADNE BOJOVE SVAZY---JE SECHS HODIN
13.01. 09:36 Pavel -Čert- Němec  Je to vsude
13.01. 10:53 hyperboreus  Proč
13.01. 12:09 ZAJDANus  RE: Proč
14.01. 01:41 Marian  RE: Proč
13.01. 12:18  RE: Proč
13.01. 13:51  RE: Proč
13.01. 13:57 filantrop.  RE: Proč
13.01. 15:36 dub  RE: Proč
13.01. 16:11 listonos  RE: Proč
14.01. 12:26 NoFear  RE: Proč
14.01. 13:11 J. H.  RE: Proč
13.01. 12:14 ZAJDANus  digitalizace
13.01. 16:08 Karel z Čech  předpovědi
13.01. 15:28 texaskycizek  Predpovedi
13.01. 16:55 Rene Bartosek  RE: Predpovedi
14.01. 01:52 Marian  RE: Predpovedi
13.01. 17:08 LACO  RE: Predpovedi
13.01. 23:21 texaskycizek  RE: Predpovedi
14.01. 01:21 Rene Bartosek  RE: Predpovedi
14.01. 01:57 Marian  RE: Predpovedi
14.01. 08:50 juniper  RE: Predpovedi
14.01. 21:06 texaskycizek  RE: Predpovedi
14.01. 21:52 juniper  RE: Predpovedi
14.01. 23:42 texaskycizek  RE: Predpovedi
15.01. 01:10  RE: Predpovedi
15.01. 01:19 juniper  RE: Predpovedi
15.01. 02:07 texaskycizek  RE: Predpovedi
15.01. 05:21 juniper  RE: Predpovedi
15.01. 01:21 Rene Bartosek  RE: Predpovedi
15.01. 13:21 Saniel  RE: Predpovedi
13.01. 16:48 LACO  Vymyšlené to páni loutkáři mají dobře.
13.01. 20:11 VaclavK  reseni je tedy jednoduche
14.01. 10:15 FOHAT  ODKUD VITR FOUKA
14.01. 13:54 vlkodlak  RE: ODKUD VITR FOUKA
15.01. 11:42 stein55  Islám v pubertě
15.01. 19:57 google  RE: Islám v pubertě
15.01. 20:30 stein55  RE: Islám v pubertě
19.01. 21:20 jsika  Jen maly detail
21.01. 22:46 stein55  Dispatches: Undercover Mosque

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,

stalo se už smutným pravidlem, že na konci měsíce musím uvřejňovat tenhle křiklavý rámeček s prosbou o pomoc. Do konce měsíce zbývají tři dny a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím uvažte, zda byste mohli přispět na provoz tohoto serveru. Děkuji.

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 7

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 3

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 2

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 9

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,30 Kč
Euro
27,11 Kč
Libra
29,76 Kč
Kanadský dolar
17,42 Kč
Australský dolar
16,44 Kč
Švýcarský frank
25,09 Kč
100 japonských jenů
22,12 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,76 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 370,68 Kč
1 unce stříbra
532,88 Kč
Bitcoin
253 800,88 Kč

Poslední aktualizace: 28.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 157