Diskuze k článku

Mýtus Charty 77

Příspěvků 86

9.1.2007 16:38

Není co dodat.

petr sleder 88.?.?.?

Amen.

125223

10.1.2007 2:40

"Plyšák" s námi zametl, aneb od Charty 77 k zapomnění komunistických zločinů

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125223

Teď po 17 letech se dohánějí a pořádají různé štvanice na údajné
agenty, konfidenty,donašeče,tajné spolupracovníky,důvěrníky a nevím ještě, jak se všechny ty kategorie spolupracovníků STB jmenovali.
JENOMŽE, VŠICHNI SE PROBUĎTE!!!
Proč jsou dohánění po 17 letech k odpovědnosti spolupracovníci
STB a samotní příslušníci STB, konkrétně 2. správy STB - odbor boje proti vnitřnímu nepříteli, zůstali nepotrestáni, ačkoliv jsou všichni dobře známy a i jejich konkrétní zločiny, které byli trestné i v době , kdy v STB sloužili!!!
Přeci to byli oni, kdo všechny ty agenty řídili, nabádali a úkolovali.
Z velmi jednoduché příčiny.
Havel zařídil / a nejenom on / aby proběhla kontinuita právního systému, ze kterého tyhle konkrétní zločiny mohli být vyňaty
a po roce 1989, mohli být opravdu provinivší se příslušníci STB
souzeni!!!
Jenomže oni / STB / by mohli třeba u soudu pohovořit o tom, jak to bylo s Chartou, že vlastně byla s jejich svolením a pod jejich
ingerencí ustanovena a to by potom byl v národě mazec!
A druhá správa STB - odbor boje proti vnitřnímu nepříteli neměla
zase tak příliš členů - řádově stovky, takže bylo možno všechny
odstíhat!!!
Chci tím říci, že nebyli všichni členové Charty 77 nějací zrádci,
ale celá ta organizace byla přímo prošpikována "estébáky"
a bez jejich kontroly se Charta , ani "neuprdla"!!!
Taková je skutečnost!
Většina materiálů špičkových chartistů se jako ztratilo,
ale spíše jsou někde dobře uloženy a když by "pánové"
přestali poslouchat, hned by jim bylo naznačeno, že by se
patřičné záznamy mohli najít!!!
Nakonec známe rozkaz ministra Sachra o fondu "Z"!!!
Kdo si chce udělat obrázek o technologii práce STB a obecně
všech tajných služeb, myslím i dnes / ony ty metody práce se zase
tolik nemění /, nechť si přečte knihu "Špion vypovídá " od
Josefa Frolíka - vlastní jméno Florian.

125280

10.1.2007 9:52

RE: Není co dodat.

gibarian 195.?.?.?

Reakce na 125223

Presne tak. My ostatni obcania potom v 89 sme boli pouziti len
ako "krovi" alias vola ludu i ked islo o velmocenske hratky a CCCP dodychaval. Osobne je mi z toho "na bliti" lebo uz cela situacia okolo Charty 77 prestava byt komicka je iba otravna. [bliji] [bliji]

125308

9.1.2007 17:21

Přečtěte si knihu Analýza 17. listopadu

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 82.?.?.?

Kniha Analýza 17. listopadu od Miroslava Dolejšího popisuje události kolem Tzv.Sametové revoluce tak, jak se skutečně udály, včetně úlohy Charty 77. Knihu stáhnete na stránkách Republikánů Miroslava Sládka: http://www.republikani.com/knihy.htm

125228

9.1.2007 20:30

RE: Přečtěte si knihu Analýza 17. listopadu

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 125228

Váš odkaz je nefunkční,resp. soubor neexistuje, takže uvádím alternativu http://analyza.wz.cz/

Hlavní informace pro mě je globální role Ruska, kterou jsem do této chvíle považoval za nejistou a těžko čitelnou. Leccos se mi vyjasnilo. Pan Dolejšímu tímto in memoriam srdečně děkuji, a věřím, že bude mít své následovníky.

125241

9.1.2007 17:54

2 otázky

Jiří 88.?.?.?

Pane Král, objevil se vůbec někdy od 50.let minulého století do současnosti na naší scéně politik podle vašeho gusta? Třeba jen krátkodobě a bezvýznamně, ale existuje nebo existoval někdy vůbec někdo takový? Tím samozřejmě nechci omlouvat Chartu jako celek, ale článek mi nepříjde objektivní. Nejde přece zmínit, že někdo bojoval po boku "komunistů" ve Španělsku a současně neuvést proti komu.
2.otázka: Je levicová ideologie ze své podstaty špatná? Horší než pravicová?

125230

9.1.2007 21:38

RE: 2 otázky

Wesley 24.?.?.?

Reakce na 125230

Jiri, prvni otazka je ponekud mimo. Souvisi to s tim, ze jiz v roce 1938 bylo zlikvidovano demokraticke Ceskoslovensko a v totalitnich podminkach, ktere nasledovaly potom se politici proste nerodi, a i kdyby se rodili, bylo by to jen na sibenici.
Za to, i o to, je lepsi druha otazka, na kterou by se mela na Zvedavci rozpoutat fundovana diskuze. Zatim, pres vsechny potize, ale hlavne po osobnich zkusenostech se mi zda levicova ideologie demokracie nejen humalnejsi, ale pro lidstvo i dlouhodobe perspektivnejsi.

125246

9.1.2007 22:38

RE: 2 otázky

Stan 195.?.?.?

Reakce na 125246

obavam se ze si pletete pojmy, demokracie nemuze byt ani levicova, ani pravicova,je pouze jedna,( v praxi vsak temer neexistuje) levicove ideologie jsou pouze diletantskou predstavou ekonomickeho procesu, ignorujici lidskou povahu. Na rozdil od toho je kapitalismus, cili skutecne volny trh vysledek staleteho vyvoje, ktery zrcadli lidsky charakter, at se nam to libi nebo ne, neni to zadna ideologie. Tento vsak uz bohuzel prestal existovat a vstoupili jsme do faze pokrocile oligarchie. [velký smích] [chechtot]

125252

10.1.2007 0:50

RE: 2 otázky

Wesley 24.?.?.?

Reakce na 125252

Ale Staniku, proc tak zhurta, snad neni tak zle? Zatim jeste volime a mame vyber mezi levicove i pravicove orientovanymi politickymi stranami, jakoz i ty vsechny strany mezi tim, co si rikaji uprostred. Jiste, kdyz budeme bez prestani volit jen pravicove vedeni demokracie, skoncime rychle v systemu financniho apartheidu, nebo jak receno nadvlady oligarchie. Hodne lidi si to uvedomuje, neni to jen Skandinavie, nebo zapadni Evropa, ale uz i Rusko, kde se podarilo Putinovi zastavit nadvladu zlodejskych oligarchu.

125264

10.1.2007 1:37

RE: 2 otázky

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125264

Pravda mame ohromny vyber, financovany vzdy od stejnych mecenasu. [velký smích] Sranda je, ze ta sama skupina lidi skutecne vlastni media, centralni banky, privatni banky.... A navic silne pochybuju, ze by jejich jmena byla v prvni stovce Forbesu. Tohle je pouze nejaka okresni soutez, tihle kopou daleko vyssi ligu. [velký smích] [velký smích]

125271

10.1.2007 8:16

RE: 2 otázky

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 125271

Svatá pravda, pane Bartošek. Snad jen dlužno dodat, že největším úspěchem vyspělé parlamentní demokracie (nejen) českého typu je fakt, že široké voličské základně bylo vnuceno, že volby jsou soubojem mezi "levicí" a "pravicí" -> ČSSD vers. ODS, obdobně jako ve fotbalové lize Slávia vers. Sparta.

Jinak článek mistrně postihl i jeden důležitý aspekt související se sametovým podfukem, a to spojení tzv. Chartistů a absolventů prominentní líhně ÚV KSČ, totiž Prognostického ústavu ČSAV vedeného poradcem Che Guevarry Waltrem Komárkem (čirou náhodou též "vyvoleným"[mrknutí jedním okem]. [smích]

125303

10.1.2007 8:54

RE: 2 otázky

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125303

a ještě je třeba si uvědomit,že politika je již tak nejméně 100 let pečlivě řízená záležitost, protože jde o velkou moc a rozhodování o miliardách. Takže pan Král to popsal naprosto přesně a pravdivě- Charta byla pečlivě řízeným elitářským spolkem, připravovaným na budoucí vládnutí. Vyskytovaly se v ní dva druhy lidí: autentičtí nezasvěcení odpůrci režimu, takzvaní užiteční idioti (třeba zpěvák Vlasta Třešňák) a zasvěcení agenti StB. Nezasvěcení odpůrci režimu byli autenticky těžce skřípnutí a po „revoluci“ se nikam nedostali. Kdežto zasvěcení agenti se po komunistickém puči dostali do nejvyšších vládních míst. Jenom mě překvapil ten Benda, domnívala jsem se o něm, že byl jeden z mála autentických, nezasvěcených odpůrců.

No a v současné době se hrají naprosto stejné šachy jako za komoušů. Naši slavní politici se dělí na zasvěcené agenty- poslušné loutky zálisních mocných finančních skupin, které sice nikdo nevolil, ale které nám ve skutečnosti vládnou a na nezasvěcené užitečné idioty. K zasvěceným loutkám patří všichni naši vrcholní levicoví i pravicoví představitelé bez rozdílu a takovým typickým nezasvěceným užitečným idiotem byla Němcová. Poté co jim dobře posloužila a odvedla práci, tak ji vykopli jako nepotřebnou neužitečnou šachovou figurku.

Když pozorujeme politiku z tohoto úhlu, tak najednou člověk dobře chápe všechny děje, které se odehrávají ve vrcholné politice. Politici pro nás hrají nepřetržitě jenom divadýlko- jeden proti něčemu protestuje a ten druhý mu odporuje. Ale ve skutečnosti je většina VÝSLEDKÚ jejich rozhodnutí již dávno připravena v ZÁKULISÍ.

P.S.: A syn Waltra Komárka, Martin Komárek již 17 let sedí v MFD jako žába na prameni, ten tu "demokracii" tam taky pečlivě hlídá.

125305

10.1.2007 14:31

RE: 2 otázky

Stan 80.?.?.?

Reakce na 125264

jakepak zhurta, pouze konstatuji skutecnost. Ostatne ten domnely vyber volby politickych stran neni nic nezli politiky peclive udrzovana iluze. Malokdo si uvedomuje, ze pro naprostou vetsinu poltiku hraje jejich "leve" ci "prave" zamereni vubec nejakou roli pouze do 1. dne po volbach a slouzi jedinemu cili, dostat se tam. Pak uz jsou priority ponekud jine,1. udrzet se u koryta i po pristich volbach, 2. zaridit aby pripadni protivnici v danem okamziku vypadali jak zmokla slepice, 3. tech 10-15% zbyleho casu resit vseobecne problemy, pricemz reseni se nutne podrizuji bodu 1 a 2. To se da velmi dobre dolozit napriklad na Nemecku, takovy socan Helmut Schmidt neudelal zdaleka tolik socanskych kopancu jako Helmut Kohl, ktery si hral na pravicoveho,prikladu je nespocet. Musim Te zklamat pod nadvladu oligarchu uz jsme se davno dostali, akorat to vetsina jeste nestacila pochopit, Putin pouze vymenil oligarchy za jine, jemu vyhovujici, to vse plati samozrejme jak pro celou zapadni Evropu, tak pro US a Japonsko. Dnesni prumyslove staty 1. sveta uz davno ztratily svou suverenitu a jsou bez vyjimky podrizeny financni mafii rizene centralnimi bankami, veskere politicke strany jsou ve sveraci kazjce hospodarskeho vydirani s poukazkou na dnesni globalizaci. Kdyby obcane chapali jak funguje dnesni penezni system, doslo by jim tez kdo skutecne rozhoduje a jak je soustavne vyvlastnovan jejich majetek, s kapitalismem to rozhodne nema co delat, ti kteri kritizuji kapitalismus pouze stekaji pod spatnym stromem, nechapou vubec co to bylo. [chechtot] [velký smích]

125312

10.1.2007 21:29

RE: 2 otázky

Wesley 24.?.?.?

Reakce na 125312

OK Stan. Priznavam prohru ve svem argumentu a souhlasim, ze zadnou demokracii nemame. (Navic i ta teoreticka demokracie muze mit na tisice tvari a odstinu.) Financni nadvlada velkokapitalu pronikla do vsech sfer spolecnosti a demokracii zkorumpovala i zprznila. Unesla si demokracii davno pro svoji potrebu a znasilnila ji odpornym zpusobem. Z demokracie udelala system prostituce, kde se veskere zlo a spina jednoduse prikryva - penezi. Osobne jsem z toho otraven a k volbam nechodim. V pripade, ze bych chodil, volil bych levicove orientovane strany, protoze to chamtive pravicactvi nas k vlade oligarchie jiz dovedlo. Je pravdou, ze dnes ani levice nevi jak se z toho zaprodanectvi dostat ven, a proto nez se nadvlade penez postavit a byt financne zruinovan tak radeji poskakuje, asi jako kazdy z nas. Ano, mam s tim hodne zkusenosti...

125337

10.1.2007 22:13

RE: 2 otázky

Stan 80.?.?.?

Reakce na 125337

nevim nevim, domnivam se ze delenim politickych taboru na levy a pravy se nic nevyresi, pro CR je totiz ocividne, ze prave vetsina byvalych straniku (ve vsech stranach) prosazuje co nejvetsi vazalstvi a podrizeni Velkym bratrum, pocinaje umistenim raketovych zakladen az po amerikanizaci volebnich kampani, ze by se mene prostituovali se rozhodne neda rict.Stejne i v Nemecku nebo USA nehraje roli ktera strana je u vesla. To je prave duvod, proc tady ve Svycarsku prima (r s hackem) demokracie funguje lepe, krome parlamentnich voleb ktere jsou tem ideologiim rovnez trochu poplatne se vetsinou hlasuje o konkretnich tematech coz funguje, ne vzdy ale prevazne. Kdyz dojde napriklad na hlasovani o zvyseni dani, zacne i socan, ktery jinak preferuje prerozdelovani cizich penez statem, uvazovat o nasledcich pro vlastni kapsu. U zcela dulezitych otazek hraje vlada pouze roli statistu, lidi si to, i pres pripadne pokusy o ovlivneni mineni, rozhodnou sami. Kdyby Cesi konecne zapli myslivnu a volili male strany ktere tento system maji v programu, vypadalo by to nepochybne jinak. Patrne vsak musi nejdrive byt podstatne hure aby doslo ke zmenam, domnivam se ze blizici se krise monetarniho systemu se o patricne turbulence postara. [velký smích]

125342

11.1.2007 0:31

RE: 2 otázky

Wesley 24.?.?.?

Reakce na 125342

To je prave duvod, proc tady ve Svycarsku prima (r s hackem) demokracie funguje lepe, krome parlamentnich voleb ktere jsou tem ideologiim rovnez trochu poplatne se vetsinou hlasuje o konkretnich tematech coz funguje, ne vzdy ale prevazne. Kdyz dojde napriklad na hlasovani o zvyseni dani, zacne i socan, ktery jinak preferuje prerozdelovani cizich penez statem, uvazovat o nasledcich pro vlastni kapsu. U zcela dulezitych otazek hraje vlada pouze roli statistu, lidi si to, i pres pripadne pokusy o ovlivneni mineni, rozhodnou sami. Kdyby Cesi konecne zapli myslivnu a volili male strany ktere tento system maji v programu, vypadalo by to nepochybne jinak. Patrne vsak musi nejdrive byt podstatne hure aby doslo ke zmenam, domnivam se ze blizici se krise monetarniho systemu se o patricne turbulence postara.
Ano, to je co bych ocekaval z te diskuze na Zvedavci. A sice zmenu z tzv. dnesni demokracie na primou. Nedelam si ovsem zadne iluze a dobre vim, ze velky kapital bude manipulovat i s primou demokracii. Tady v zapadni Kanade se o prime demokracii ani mluvit nesmi. Myslim, ze v mixazi zdejsi populace, ktera neni na urovni, je prima demokracie momentalne neuskutecnitelna. Navic Canada ma problemy s provincnimi jurisdikcemi, ktere mohou byt rozdilne jako je den a noc. Dam maly priklad. Pred mnoha lety jsem investoval znacne (moje veskere) penize z Ontaria do zapadni Kanady. Poveril jsem k tomu advokata v Edmontonu. Penize i veskera dokumentace se ztratily. Po letech jsem se z Ontaria prestehoval do Alberty a zacal slapat ohledne "ztraceneho" investmentu zdejsim vladnoucim panum na kuri oka. Privezl jsem si k tomu z Ontaria obcansky rozsudek. Tady to nazyvali uplatnovani "ciziho" rozsudku v nejlepsi provincii sveta, coz je neco horsiho nez zlocin. A tak netrvalo dlouho a byl jsem v kriminale. Podvodnik/advokat byl sice kdysi za podvody disbarred (vyloucen z pravnicke komory), ale kdyz se stal jeho kolega se kterym studoval prava premierem provincie, zacal znovu s advokatstinou, a ve velkem. Privezenim rozsudku z Ontaria do Alberty jsem si tedy nevedomky troufnul na vladnouci mafii v prerii. No, vydalo by to na knihu, ale zatim nechci zpatky do kriminalu, ani do krematoria. V demokracii je totiz nejlepsi drzet hubu a krok, a pritom oslavovat svobodu slova. [bliji]

125351

11.1.2007 15:24

RE: 2 otázky

z.a.p 216.?.?.?

Reakce na 125351

To je osveta!

Sam, ac tu ziji jiz dost dlouho, jsem si nemyslel, ze zeme drevorubcu dokaze byt az tak kruta. Ja mam rovnez pramale iluze o 'demokracii' v Kanade. S obyvatelstvem (prevazne dovezenym z nejhroznejsich diktatur sveta) se zachazi jak s cvicenymi opickami. Necht' to slouzi k poznani 'kanadskym nadsencum' v Cesku!

Konecne uz vime na cem jsme.

z.a.p

125382

11.1.2007 18:48

RE: 2 otázky

Stan 80.?.?.?

Reakce na 125351

to Ti teda nezavidim, zrejme sis uzil, ze Kanada je policejni stat mi doslo uz pred vic nez 20 lety, jeden cas jsem tam letal skoro kazdy druhy rok na ryby, predevsim do BC. Sam jsem tam sice problemy nemel ale mel jsem nekolikrat prilezitost sledovat co si tamni policajti vse mohou k lidem dovolit, pocitam ze leckteremu obdivovateli v CR by asi ztuhla maska. Mas prima vyhlidky, ted uz pripravuji pripojeni Kanady a Mexika k Bushistanu, vcetne spolecne meny Amero, tusim ze mira "svobody" bude jeste znatelne navysena. [smích]

125390

12.1.2007 0:39

RE: 2 otázky

Wesley 24.?.?.?

Reakce na 125390

Jo, uzil jsem si tak, ze tomu dnes nekdy nechci a i nemohu uverit ani sam. Hlidanej jsem asi dodnes, a kdybych na tu policejni sebranku vyrukoval se soudem, tak jsem znova rychle v base, nebo jeste rychleji odstrelenej. Pritom prvnich 22 let jsem si nemohl na Canadu vubec stezovat. Mel jsem dobry jobs i slusne vydelky. Jenomze to bylo v Torontu, coz je velice sofistikovane a nejvetsi mesto v Canade. Kdyz me firma ale presthovala do Calgary, blaznivy policajti mi zmenili velice dobry a prosperujici zivot v peklo. Kdyz se do nekoho takovym brutalnim zpusobem pusti policie, da od obeti kazdy ruce pryc. Udelal to i muj zamestnavatel, protoze pry tu nebyl jeste dost dlouho establisovan na boj se zkorumpovanou policii. Ale, uz jsem starej koren a jednoho dne se o teto policejne-advokatsko-soudcovske brutalni mafii rozepisu vic. Snad mi to pan editor dovoli a otiskne. Na to proc se mi to stalo mam jedine vysvetleni. V teto provincii vladne nepretrzite jedna strana, uz po dobu pomalu 40 let. Za tu dobu pod pravicovou vladou nektere vladni a provincni sluzby zkorumpovaly, zdegenerovaly a hlavne zhrubly. V Alberte jde take o daleko nejvetsi provincni vladu v Canade. Myslim tim per capita. O demokracii se musi neustale bojovat a ne ji odevzdat jedine vrstve lidi, kteri si rikaji progresivni konzervativci. V Ontariu jsem pro progresivni konzervativce vzdy volil. Ale tady v Alberte je to uplne jine kafe. Z doluhodobych vladcu se stali arogantni nadvladci a jeste donedavna je sefoval verejne znamy alkoholik. Pred mesicem konecne padnul. Vladnouci hosi si pod nim delali co chteli a kdyz je poddany kritizoval, jednali a snad i jednaji brutalne dodnes, a hlavne velmi gangsterskymi metodami...

125409

11.1.2007 0:56

RE: 2 otázky

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125342

Pravda zapomel jsem na Svycarsko. Omlouvam se, je to pro me stale prekvapujici novinka. To s tema malyma stranam zni dobre. Naposledy jsem volil tusim v 98. Ocekavam, ze ta zbytecne dlouha politicka agonie povede k predcasnym volbam, takze si poradne projdu programy malych stran, ale taky jmena lidi, kteri jsou s nima spojeni. Takovy Zeleni ptaci, taky nejsou velka strana. A kdyz si k nim priradim jmena jako Havel, Svarcemberk, tak se mi dela blivno. Byt ekologickym je moda, takze pijavice se drzi modnich trendu. [mrknutí jedním okem]

125355

14.1.2007 10:53

RE: 2 otázky

filantrop. 38.?.?.?

Reakce na 125355

Pane Bartošek, co si myslíte o http://www.cibulka.net - straně Pravý blok?

125592

14.1.2007 22:57

RE: 2 otázky

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125592

Cetl jsem tam par veci. Zkousel jsem zadat par jmen do vyhledavani z archivu STB a dosel jsem ka zaveru, ze to je neuplne. Uklizeni kolem toho delali s predstihem profici, ohledne dustojniku STB se tezko podari najit nejake dokumenty, i kdyz ty archivy byly rozsahle ( takze se mohlo na neco zapomenout, lidsky faktor), a nejake souvislosti muzou byt ve svazcich, na kterych se ten ci onen dustojnik podilel.Spor Sabata versus Cibulka atd., koukal jsem na kauzu Hucin a s ni spojenych par dalsich jmen jinych dustojniku BIS apod., vztahy Cibulka Havel, nejake informace jak zacal Charta po navratu Cibulky v roce 1981 rozhodovat z uzkeho rozhodovaciho centra, velmi zajimava analyza pana Dolejsiho.... Nevim jestli vsechno, co jsem uvedl pochazi konkretne z webu pana Cibulky, ale rozhodne to inspiruje i jine. Rozhodne to nekomu zatracene vadi, takze drzim panu Cibulkovi a jinym palce. Jinak o male politicke strany se zacnu zajimat pred volbama komplexne, abych mohl nekoho volit. A mam pocit, ze to bude brzo. [mrknutí jedním okem]

125639

15.1.2007 14:56

RE: 2 otázky

filantrop. 38.?.?.?

Reakce na 125639

Děkuji za odpověď. Ačkoliv je téměř vyloučeno, aby se Pravý blok dostal přes pětiprocentní hranici, volit p. Cibulku je URČITĚ lepší (a možná v současné džungli dokonce nejlepší) alternativa, než nejít k volbám a naříkat, že ty bolševiky není možno porazit...[smích]

125689

9.1.2007 21:46

RE: Článek Richarda Krále mi připadá

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 125230

jako většina jeho článků jako velice neobjektivní. Tentokráte nelže pokud jde o čísla (počty umučených, zavražděných apod.), protože o žádná čísla v článku nejde. Je ale velice nepřesný a velice kritický vůči lidem, kteří měli v té těžké době odvahu podepsat něco velice kritického vůči komunistické straně, něco čehož vyplnění ta komunistická mašinérie několik měsíců či let předtím slíbila.

Mám takový dojem, že Richard Král buď v té době nežil anebo má jako spousta jiných lidí záměrně velice "krátkou" paměť. Osobně si sám velice dobře pamatuji, jak mi moje matka říkala, "Chceš jít na ekonomickou školu, tak alespoň v tom osmém ročníku vstup do Pionýra. Bez toho tě nikam ty komunistické svině nepustí". Tak jsem na poslední chvíli vstoupil a do školy jsem se dostal. To samé se pak opakovalo před maturitou. "Pamatuj si, že naše rodina to má kádrově podělaný, tak si k té maturitě tu svazáckou košili vem, když se to vyžaduje", nabádala mě matka. A ve svazácké košili jsem také s vyznamenáním odmaturoval. Ano, bylo to pokořující, ale alespoň se mi dostalo nějakého vzdělání a neskončil jsem někde u lopaty či u dláždění.

A znal jsem tehdy spoustu lidí, lidí které jsem osobně obdivoval, ale kteří pak za své názory po léta trpěli. Nic na tom nemění fakt, že jsem při první příležitosti (i v ČSSR se dalo všechno pomocí úplatků ať již v korunách či v bonech zařídit) z toho "ráje" odešel. I tím odchodem jsem připravil zbytku rodiny spoustu nepříjemností, ačkoliv to orgánům ČSSR trvalo více než dva roky než na můj odchod přišly.

A kritizovat někoho, že v mládí bojoval ve Španělsku v Internacionálních brigádách a pak v roce 1977 podepsal Chartu 77, to je nesmysl. Člověk se v průběhu života mění, na základě nových životních zkušeností se mění jeho názory, jeho přesvědčení, jeho charakter. Někdo se charakterově mění k lepšímu někdo k horšímu a spousta lidí nakonec takový režim, jakým komunismus byl a věčně bude, prokoukne (to byl případ Pavla Kohouta) a uvědomí si tu jeho zločinnost a přejde - a v těch případech lidí podpisujících Chartu 77 rozhodně nešlo o dobrá koryta či výhody - na druhou stranu.

Já si osobně těch lidí nesmírně vážím, ať už se po roce 1989 zachovali jiným způsobem. Den, kdy Chartu 77 podepsali se sami dobrovolně odsoudili při nejmenším k deseti letům života strádání,ponižování, útisku. (Nedávno jsem se díval v ČT1 na pořad nazvaný "Ženy Charty", tam jsem si znovu uvědomil to jejich hrdinství, tu odvahu). Ne každý měl v zahraničí takové jméno a takové konexe, aby mohl jezdit v Mercedesu a soudruhy provokovat (viz proslavený projev soudruha Milouše Jakeše). A proto nesuďme a nekritizujme ty, kteří podepsali. Rozhodně to z prospěchářství neudělali.

125247

9.1.2007 23:20

RE: Článek Richarda Krále mi připadá

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 125247

Hele Arkane...
za prve..: to ze si kardove na tom byl spatne a pomohla ti tvoje svazacka kosile u zkousek povidej svoji babicce...kdo to mel pohnojeny mohl si vazat jednicku na krku kazdej den a nepomohlo to..Trebas o tom nevedel ale tvoje rodice ten vas socialistickej hrich odcinili jinak a tys mohl dostudovat...a treba nekoho dostali do vezeni... [smích]
a za druhe.:pises lidi se meni.....Ja zase rikam: spis chteji zustat u korytka a s presvedcenim to nema co delat...[smích])
Vis ja lidi uz trosku znam ale ty mi pripadas jako kdybys spadnul z jiny planety... [chechtot]

125257

10.1.2007 0:42

RE: Článek Richarda Krále mi připadá

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 125257

Pastiňáku, co kdybys sis svůj příspěvek před vysl(r)áním alespoň přečetl. Já jsem měl jen jednoho rodiče, toho druhého (pražského Němce) komunisté z ČSR odstěhovali, čili do nějakého vězení nikoho rodiče dostat nemohli, moje matka měla jiné starosti. Ale přes známosti se dalo zařídit spousta věcí.

Lidé se mění, i když se ti to, Pastiňáku, nelíbí a nechceš s tím souhlasit. Dnešní současní poslanci pochopitelně chtějí - podobně jako ti komunističtí - zůstat u koryta (slušně to vynáší, navíc dnes už nehrozí žádné nebezpečí, plus nějaké ty "vedlejšáky", máte to tam v ČR dobře zařízené, jsem o tom dennodenně dobře díky internetové TV dobře informován), ale ti co podepsali Chartu 77 o žádných korytech nemohli ani v duchu uvažovat.

I já jsem se osobně o rok přepočítal, když jsem si myslel, že ten váš komunistický režim se zhroutí po dvaceti letech. Spletl jsem se o rok a poprvé jsem ČSR navštívil až v roce 1991. To ještě všechno smrdělo olovnatým benzínem a v MHD byl puch, že se to nedalo vydržet ačkoliv stála jen 4 kč.

Já, Pastiňáku, lidi a Česko znám - bohužel či bohudík- déle než ty. Z žádné planety jsem nespadl a vzhledem k mé tendenci držet se při zemi asi už nespadnu. Byl jsem tam naposledy celé září 2006, bylo krásné teplo, cenově byl pobyt přijatelný, pár měst jsem zase autem procestoval, takže mě nemusíš o životě a hlavně o lidech v ČR nic povídat. Mám tam příbuzné a přátele, jsou to lidé, kteří žijí na různých úrovních, penzisté, ředitelé podniků, právníci, ekonomové atd. [smích] Takže, co kdyby ses v budoucnosti řídil tím, co říkal ten starý vltavský převozník Kyser, když ho někdo s.al, "Já jsem ňákej Kyser a ty, Pastiňáku, se na mě vys.r". Čus!!!

125263

10.1.2007 2:00

RE: Článek Richarda Krále mi připadá

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125263

A stary brachu, copak rikate na tu analytickou zpravicku pana Dolejsiho. Je docela podrobna a plna faktickych udaju. Skvela zprava pro vas, lziva fakta muzete pekne pravdivymi argumenty rozcupovat na kusy. Doufam, ze se nesnizite pouze k nejake nekonkretni mlzne clone a aspon ty nejvestsi speky teto zpravy nam "ugrilejete" svou precizni argumentaci. [velký smích] Ja osobne bych se chtel preptat treba na financovani naseho hrdineho disidentu. Gestapo taky podporovalo sve kolaboranty, pardon spolupracovniky. Co STB ci KGB? Pokud jde o vase stistko na posledni chvili do pionyra, ekonomicka skola, pak SSM..., tak jeden muj pritel takove stesti nemel. Pribuzni a znami sice nakonec uprosili soudruhy, aby ho v osmicce do toho Pionyra vzali, ale na zadnou stredni skolu se nedostal, a to ze by mu chybeli schopnosti...echm [smích]

125273

10.1.2007 5:54

RE: Článek Richarda Krále mi připadá

Misu 193.?.?.?

Reakce na 125263

Aaa, panackovi nekdo slapnul na kuri oko...

125298

10.1.2007 12:12

RE: Článek Richarda Krále mi připadá

85.?.?.?

Reakce na 125263

tak se mi zdálo, že jste se vyjímečně jednou překonal a i přes drobné nedostatky sepsal jakž-takž smysluplné příspěvky ... nicméně z omylu, že byste snad na starý kolena moudřel, mě vyvedla a k přesvědčení, že jako vždy blbnete na kvadrát, mě definitivně přivedla pasáž:

>... jsou to lidé, kteří žijí na různých úrovních, penzisté,
>ředitelé podniků, právníci, ekonomové atd.

nevím, co jsou zač ti penzisté, nicméně pokud se rekrutují z dalších uvedených skupin, pak rozhodně nejde o úrovně různé ... zkuste se taky seznámit s nějakými zemědělci, malopodnikateli, nádražáky, zedníky, řidiči, bezdomovci atp. ... ale pozor, aby to pro vaši optiku nebyl přílišný šok [cool]

125310

10.1.2007 1:15

RE: Článek Richarda Krále mi připadá

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 125247

Nevim o co Ti jde Arkane.

Mam za to ze nemas rad komouse (ac nas tu po soudruzsku titulujes dal) a tady pan Kral odhaluje minulost chartistu a jejich spojeni s komunisty. Nevim tedy, co ti na jeho odhalenich tak vadi. Mel bys mu podekovat... Jak uz jsem napsal, kazdy je ted general a kazdy s chuti pusti staremu rezimu zilou. Tak si tedy take posluz... tresty za to uz nejsou, hrdino!

z.a.p

125267

10.1.2007 20:23

RE: Článek Richarda Krále mi připadá

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 125247

Hele , že ty si byl pos..nej, za to nikdo nemůže. Ale zjevně si tady dlouho nevydržel a došel sis do raichu pro občanství NSR(nebo se snad pletu ?). Takže těžko můžeš soudit. Já jsem například nebyl v pionýru, nešel jsem k zkouškám na střední školu v žádný uniformě, nebyl jsem ani jednou na 1. máji (v roce 89 mi bylo 29) u voleb jsem jednou šel za plentu a všechny kandidáty jsem škrtnul a jednou jsem tam prostě nešel. Když za mnou poslali pohůnka abych vstoupil do KSČ, tak jsem mu na rovinu řekl, že jestli se mně zeptá ještě jednou, tak dostane pěstí. Rodičové to za mne žehlit nemohli, neb nebyli nikdá členy a oba pocházeli z rodin malých živnostníků okradených v roce 48. Poslouchal jsem (mimo jiné) Plastiky, DG307 a pod. a skoro každej den jsem posílal dál nějakej ten politickej vtípek a nikdy a nikde jsem se natajil s tím, že komouše považuju za kurvy.
Přesto jsem okolo r. 85 přímo vedl pracovní team 20 lidí a zprostředkovaně 50 lidí), můj plat se tehdy pohyboval v řádu 8-11 tisíc hrubého. Stačilo prostě umět a znát o něco víc než ostatní.
Konec konců i dnes se v jeansech a v tričku (obzvlášť v létě) v duchu směju těm nebožákům, co k tomu aby mohli vydělávat peníze potřebují tu "podnikatelskou uniformu". ... mne zatím žádný zákazník neodmítnul a nepotřebuju se proto oblíkat jak šašek do nějakýho kvádra......

Takže kyž si tady nebyl tak do toho nepindej. Pan Král má svatou pravdu a kdybys viděl jak třeba Ruml nosil za komára nos nahoru tak by ses divil....

125334

11.1.2007 1:02

RE: Článek Richarda Krále mi připadá

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125334

[velký smích] [velký smích] [velký smích] Tyhle pohadky ovci babicky sezerou maximalne ti, co rezim nezazili. Pokud k tomu pribyde kryci jmeno agenta STB a cislo svazku, tak tomu uverim. [chechtot] [mrknutí jedním okem]

125357

11.1.2007 19:06

RE: Článek Richarda Krále mi připadá

Stan 80.?.?.?

Reakce na 125357

ze by parta zelinaru ? [chechtot] ti byli tenkrat v baliku, mozna ze se dotycny jmenuje Straka. [chechtot] [velký smích]

125393

11.1.2007 8:57

RE: Článek Richarda Krále mi připadá

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 125334

Přesto jsem okolo r. 85 přímo vedl pracovní team 20 lidí a zprostředkovaně 50 lidí), můj plat se tehdy pohyboval v řádu 8-11 tisíc hrubého. Stačilo prostě umět a znát o něco víc než ostatní.
------------------------------------------------------------------
To jste pracoval v hornictví? Ty peníze se mi moc nezdaj.
Co si pamatuju, tak třebas v roce 1991, měl obchodní ředitel firmy s 1000 zaměstnanců 5.5 tis.

125372

16.1.2007 21:48

zabíjí jen konkretní lidé pod záminkou nějaké myšlenky, nikoli myšlenka sama...

Tim tinatim01 (zavináč) email (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 125247

Inu, je tam nahoře již řečeno, když podepsali užitečni idioti, dopadli jak ty pises. A Havel, Kohout, prognosticky ustav, Tlusty a otec Krejčiře se smali. Nikdy nikomu neubližila myšlenka, ani ta komunisticka, vzdy konkretnimu cloveku ublizuje konkretni clovek a ten kdo ublizuje si hleda zaminku, vetsinou myslenku, ideologii. Samotný komunismus jak ta se snazis rikat nikomu neublizoval. A pokud pristoupim na tvou primitivni predstavu tak komunismus byl prochazkou rozkvetlou zahradou proti inkvizici... a ve jmenu pana boha se vrazdi dodnes, viz Afganistan, Irak, na rade je Iran... sireni krestanskych "hodnot" stalo v dosavadni historii lidstva jiz miliardy zivotu, 10x mozna i 1000x vic nez "obeti komunismu"... [mrknutí jedním okem]

125799

9.1.2007 21:57

RE: 2 otázky

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125230

Tady nejde o levicovou ci pravicovou politiku, ale o to jaka byla vlastne Charta 77 opozici realnemu socialismu, ktery nabral po roku 68 ostrejsi a extremnejsi kurz. Zkracene pribehy prominentu tohoto seskupeni to dokumentuji vic nez jasne. Obvlast je dobre uvedomit si, ze cast techto "disidentu" a jejich tvurcu je exponovano velmi vysoko v politice a ekonomice. Bez dukladne revize nazoru a mysleni jsou lide, kteri distribuji pravni rad na zakladne kastovniho deleni pouze proletriatu schopni transformovat republiku maximalne do demokratury. Do demokracie ani nahodou.I kdyz co si stezuju snaha "zdemokraturovat" demokracii je patrna v celem svete, ktery se honosi privlastkem demokraticky. [pláč]

125248

11.1.2007 3:28

RE: Chartáři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 125230

Po boku španělských (nejen)komunistů bojoval Kriegel - i když naštěstí pouze jako lékař, později s bratrem dalšího židobolševika Kische působil i na malajské frontě u čínsko-americké armády - proti těm, kterým se nelíbilo toto. Co se týče chartářů, určitou satisfakci za prožitá utrpení těm z nich, kteří trpěli žalářováním, nelze upřít a na rozdíl od desetitisíců, jejichž perzekuci mnozí z nich v 50.letech přimlaskávali, se jí i dočkali. Železná pěst bolševiků dopadala s větší drtivostí na maoistické heretiky jako byl Uhl nebo na prosté pracující jako Cibulka. Nebo třeba i na "neorganizované" a méně známé kverulanty jako byl Wonka. Řady chartářů by notně prořídly, nebýt "předpos.anosti" našich orgánů, kteří v rektálním alpinismu vůči Moskvě spustili lavinu čistek a persekucí vůči svým, leckdy spíše konjukturálně "pomýleným" exsoudruhům. Brežněv byl přitom uspokojen umístěním své armádní skupiny u nás a nic takového ani náznakem nežádal (nepodepsání "Moskevského protokolu" Krieglem jen odbyl slovy "Eto kakoj to žid"[mrknutí jedním okem]. Mnozí chartisté, kterým se do exilu nechtělo a polepené na kvadrát už to měli, tak neměli až tak moc co ztratit (k násilným útokům StB docházelo minimálně a k vraždám vůbec ne). CH 77 byla pod "dozorem" spřátelených liberálních médií a tudíž se režim musel držet zpátky. Řada přesvědčených antikomunistů navíc necítla potřebu se angažovat po boku náhle prozřelých soudruhů. Když pomineme konspirační spekulace a značný počet konfidentů mezi chartáři, tristní výsledek "sametu", díky kterému v pohodě dožívá např.židovský katan českých důstojníků Vaš, ubral velkou část aureoly kolem disidentského spolku, který se prozíravě raději sám rozpustil (proti vůli části "členstva", které namítalo, že k nápravě toho u nás zůstává stále dost). Ostatně sami chartáři nečekali před 30 lety tak nevlídnou oficiální odezvu, jednalo se přece jen o krotkou petici "v mezích rudých zákonů". Větší odvahu projevili signatáři pozdější, kteří již věděli, do čeho jdou.

125364

12.1.2007 1:35

RE: Chartáři

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125364

Dobre muze byt. Jak byla Charta 77 financovana? Statni organy mel pristup k informacim, kontrolovali pohyb pres hranici. Znali jmena vedeni Charty, ktere jak rika Cibulka po navratu z kriminalu 1981, ..."uzke vedeni Charty bylo zodpovedne za jeji cinnost"... Aniz by museli pouzit reperesi stacilo uzavrit penezovod a znemoznit sehnat Chartistum jakoukoliv rozumnou praci. Vubec zadny problem pro rezim. Misto plynovych kotelen na cudliky existovali i ty na uhli, kde se hazelo lopatou.Cerni baroni vedi svoje o tom, jak nebezpecna muze byt prace. Vedeni Charty 77 bylo infiltrovano STB a bylo primo pod jejim vlivem. Nemluvim o tech devatencti stovkach signataru, kteri krome podpisu nemeli do cinnosti Charty, co mluvit.

125412

9.1.2007 18:46

Uzasne vystizne a popisne;

z.a.p 216.?.?.?

pan Kral se vysvihl k zatim nejvetsimu vykonu, ktery jsem od nej cetl. I kdyby to byla pouha hypoteza, je to mistrovske dilo zasluhujici uznani. Na osobni rovine, uz ani zadne 'rozcarovani' necitim. Smiril jsem se s tim, ze svet proste takovy je. At uz je pod jakymkoliv vedenim. To soucasne v mnohem prekonava to minule zlo. A jsem rad, ze jsem tehda o clenstvi v Ch77 neusiloval. Radeji jsem jednoduse zmizel coby obycejny nymand.

Zda se, ze jedna kapitola poznani se uzavira. Iluzi uz moc nezbyva...

z.a.p

125233

9.1.2007 19:44

RE: Uzasne vystizne a popisne;

Peter Velkej 205.?.?.?

Reakce na 125233

Jo, ale pripomenme si ze to vsichni byli Cesi.
Pred 68 roku jsem vubec neslysel nic o panu Kralovi. Chartiste presto ze to byli Cesi se sem tam vzpirali.
Nekteri jako Karel Got to podepsali a pak se kali a otocili kabat. Doba temna v CSSR.

125237

10.1.2007 0:17

RE: Uzasne vystizne a popisne;

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 125237

Ja to nechci podcenovat Petre,

nicmene, pokud si vzpominam tak se rikalo: "...chces ven? Tak podepis chartu a oni ti to zaridi...". Konkretni osobu toho druhu jsem neznal, ale rikalo se to. Ja jsem si vzdy zase myslel, ze nejlepsi je byt 'nenapadny' a s tim jsem take prosel a vyhnul se vetsine nesnazi. To ale neznamena, za tak i skoncim...

Jo, je dost mozne ze to chtelo urcity 'vodvaz', jenomze kdo to dnes posoudi spravedlive? Kazdy je po bitve general. Nakonec ti hlavni proponenti uz meli nejakou tu historii za sebou. Ja jsem komentoval vicemene na Kralovu spisovatelskou rutinu. Myslim, ze je dobrej. [mrknutí jedním okem]

z.a.p

125261

9.1.2007 20:00

...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

....a co jako ??

125238

9.1.2007 21:01

CHATRA 77

FOHAT 88.?.?.?

JE ZDE DOMNENKA,ZE KAZDY JEDINEC MA BEHEM ZIVOTA PRAVO NA OMYLNOST,POKUD SE ALE NEJAK SNAZI O ZMENU SMYSLENI,ZE NAPR. STALINISTA VE 20 LETECH, MUZE BYT V 70 LETECH MOUDRY CLOVEK.BEHEM TECH ISMU JE MOZNE POTKAT RUZNE LIDI S RUZNYM PRISTUPEM KE STEJNEMU TEMATU.KDO ALE ZAKRNI, PROSVIHL TENTO ZIVOT A TO JE JEHO SKODA.

125243

10.1.2007 1:23

RE: CHATRA 77

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 125243

Myslim, ze s toho pochazi dilema:
jak nezakrnet a pritom neco kapitalne neposrat. [velký smích]

z.a.p

125268

10.1.2007 20:06

RE: CHATRA 77

Stan 80.?.?.?

Reakce na 125243

vskutku hluboka myslenka, je videt ze jsi s tim zakrnenim jeste ani nezacal, samozrejme ma i Stalinista pravo na omyl a muze po 50 letech zmoudret, pokud si predtim odsedi svych 15-20 let za ta svinstva ktera spoluspachal, muze pak kandidovat i na holubicku bilou. [velký smích] [chechtot] [velký smích]

125332

10.1.2007 1:33

Charta

kukukuli 85.?.?.?

Myslím si, že článek jasně ukazuje, že celá charta byla soudružská komedie na nás, které ještě dost lidí věří. V pátek na BL prevzali článek ze slovenského týdeníku SLOVO ,který taky poopravuje názor na Chartu 77, který nám v této době vnucuje veřejnoprávní televize.
Vybírám:Pri tejto príležitosti sa pristavme ešte pri jednom mýte, ktorý dodnes koluje o signatároch Charty 77. Súčasná propaganda ich vykresľuje ako trpiacich ľudí, ktorí stratili zamestnanie a možnosť obživy... Je nepochybné, že anonymným podporovateľom tohto dokumentu sa žilo naozaj ťažko. Práve oni prinášali skutočné obete. Toto však rozhodne nemožno povedať o popredných disidentoch. Havel sa bezprostredne po revolúcii dlho bránil obvineniam, že bral peniaze z fondov amerických tajných služieb, zľahčoval ich, robil si z nich dokonca žarty a označoval ich za úplné táraniny – až kým sa k tejto podpore hrdo neprihlásili sami Američania. Ďalší zo zdrojov bola zahraničná Nadácia Charty 77, ktorá osemdesiatim najaktívnejším disidentom vyplácala mesačne 5 000 korún, pričom traja hovorcovia iniciatívy dostávali pravidelný plat vo výške 2 000 tuzexových bonov (ich kurz na čiernom trhu predstavoval 10 000 korún). Pripomeňme, že priemerná mesačná mzda vo vtedajšom Československu nedosahovala ani 2 500 korún. A to nepočítame ešte početné ceny a honoráre za príspevky v Slobodnej Európe (od 500 do 1 000 mariek), Hlase Ameriky (od 200 do 300 dolárov) a BBC (100 až 150 libier). Veľavravná je aj informácia, že Havel sa 4. novembra 1988 sťažoval, že mu pri domovej prehliadke odobrali osobný počítač IBM XT s príslušenstvom. Netreba zdôrazňovať, že takéto technológie boli v tom čase u nás úplnou novinkou.
Můžu potvrdit, tyto peníze dostávali. V práci, tři dny před, třeba 28.říjnem, oznamovali v práci, že zítra asi nepřijdou, že budou zatčeni. Byli a po výročí zase propuštěni. Ale zatčení byli jen někteří, jiní museli být asi viděni na demonstraci. Proč je policie nezatkla všechny je mi záhadou.
A očem ten článek byl? Že nám vládnou ti samí už od II.světové války a asi i dřív.

125270

10.1.2007 9:08

RE: Charta

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 125270

"Že nám vládnou ti samí už od II.světové války a asi i dřív."

přesně.


role Václava Havla, potažmo jeho rodiny, je velice zajímavá

http://www.zpovednice.cz/detail.php?statusik=10372...

Velcí kamarádi, mimochodem, oba z "národa" samovyvolených

Vložený obrázek

Děd George Bushe, Presscott Bush byl sponzorem nacistického Německa

http://en.wikipedia.org/wiki/Prescott_Bush

Existuje fotka malého Václava Havla, kterého houpe na kolenou Reinhard Heydrich, rodina Havlových kolaborovala s nacisty.

Kruh se tak uzavírá.

soubor PDf-Kdo je Václav Havel?

www.ucl.cas.cz/edicee/data/antologie/zdejin/4/13.p...

poslanec Oldřich Vrcha dne 26. ledna 1993:

http://www.psp.cz/eknih/1993ps/stenprot/002schuz/s...

125306

10.1.2007 15:04

Dotaz

Adapa 88.?.?.?

Reakce na 125306

Zdravím, pane MedaBedo.
Měl bych na Vás jeden dotaz. Také jsem už slyšel o té fotky, kde malého Václava Havla houpe jeden z čelných nacistů na kolenou (jednou jsem slyšel jméno Heydrih, podruhé Frank). Nevíte, zda tato fotka existuje i někde na internetu? Já jsem se ji kdysi marně snažil vygooglovat...
Děkuji za odpověď.

125313

10.1.2007 17:00

RE: Dotaz

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 125313

ta fotka na internetu bohužel nekoluje,marně jsem se ji též snažil získat, ale viděl jsem ji pře pár lety, stejně jako někteří další, v nějaké knize, možná i encyklopedii, težko říct. Chce to googlit autory, kteří psali knihy o Havlovi z kritického úhlu, či nestranně poukazující na všechna dostupná fakta o něm. Takové knihy potom získat, fotku nascanovat a dát v plen. Měl bych o ni rozhodně zájem též.

125320

11.1.2007 17:59

RE: Dotaz

A. 85.?.?.?

Reakce na 125320

Nějaká fotka malého V.Havla v nacistickém ustrojení vyšla v novinách, ale nevím, jestli tam byla i ta s Heydrichem. Pokusím se zjistit víc.

125384

11.1.2007 18:25

RE: Dotaz

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125384

Ale vždyť je to jedno. V té době také hajlovalo celé naplněné
Václavské náměstí!!!
A ještě jednu věc bych rád uvedl. Všechny státy kolem nás a vlastně
i v Evropě rukovali na frontu a tam také mnoho mužů a žen padlo
na různých frontách.
Češi , mimo totálně nasazených , žádnou újmu za války neutrpěli!!!
Češi opravdu požívali jakési "ochrany" od říše i když to bylo
také zásluhou toho, že Česko bylo jedna velká zbrojnice a všechny
fabriky dělali pro říši! Nakonec v "raichu" byl hlad a každou
noc bombardování a u nás byl klid!! Kdo prožil okupaci, tak
jasně prohlašuje, že nikdo v Česku třeba netrpěl hlady.
Němci měli pořádek v přídělovém systému, protože dělníci ve fabrikách museli dostat najíst!
Ona je Prozřetelnost spravedlivá. Němci ze Sudet chtěli do říše.
Takže se stali Němci , ale museli rukovat na frontu a mnoho jich
padlo třeba u Stalingradu a leckde jinde!
Když byli vysidlováni po roce 1945, tak drtivá většina Němců
k vysídlení byli děti, ženy a staří lidé! Celé desítky ročníků
mužů chyběli. Buď padli, nebo byli v zajetí!
Nechci obhajovat okupaci, ale konkrétně Češi si nemohou příliš
stěžovat. Jich se válka skoro vůbec nedotkla!
Ostatní okolní národy měli milionové ztráty na životech!
Zcela jasně na vině byli Němci, oni válku rozpoutali a tak si
také "vyžrali", co způsobili celé Evropě za utrpení.
Ale z hlediska historie si Češi příliš stěžovat nemohou!

125387

11.1.2007 19:17

RE: Dotaz

Stan 80.?.?.?

Reakce na 125387

( Zrušeno. Věnujte se, laskavě, obsahu článků a diskuzních příspěvků a vynechte komentování jejich autorů. )

125395

11.1.2007 19:53

RE: Dotaz

Stan 80.?.?.?

Reakce na 125395

no vyborne, vis co mi muzes? [velký smích] [chechtot] [bliji]

125399

11.1.2007 19:39

RE: Dotaz

A. 85.?.?.?

Reakce na 125387

A co koncentráky, ty nic? Heydrichiáda, taky nic?

Němci to měli vymyšlený dobře. Čechy jako nespolehlivý živel na frontu posílat nemohli, tak je zotročili doma, podmínky k tomu byly výborné. A vlastně jsme se měli dobře, neumíralo se v milionech, nebylo bombardování... jenom ty morální následky jsou zdá se o mnoho horší než u jiných národů, národní sebevědomí v Čechách je na bodu mrazu a převažuje vlezdoprdelství Němcům a Amíkům... A vyhlídky jsou velmi mizerné, vzhledem k tomu, jak nám to soudruzi po "sameťáku" zařídili...

125397

11.1.2007 22:27

RE: Dotaz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 125387

V roce 1938 jsme bojovat chtěli, ale "nebyl zájem" ze strany spojenců. Přitom např. ztráty čs.důstojnictva vlivem perzekucí odboje byly vyšší než ve většině válčících armád. Bombardování se snažili Američané a Britové dohnat v r.1945, kdy kromě odůvodněného bombardování chemiček se dopustili i méně odůvodněných náletů na Prahu a dubnového zničení plzeňské Škodovky. Je pravdou, že zásobování bylo o hodně lepší než za války první, kdy nás nyní občas idealizovaní Habsburkové tvrdě vyžírali (z té doby pochází rčení "Vokolek pacholek peče chleba ze samýho dřeva"[mrknutí jedním okem]. Ale na ztrátu desetitisíců upřímných vlastenců si snad stěžovat můžeme (velice pak usnadnila komunizaci), mnohé národy vyvázli laciněji.

125406

10.1.2007 15:48

RE: Charta

Stan 80.?.?.?

Reakce na 125306

za tuhle fotku by mel Vena Georgikovi postavit melouchem nejake nove kulisy, ta jeho Potemkinska vesnice se uz hrouti, chtelo by to novy nater, Veskrna je prece od fochu. [chechtot] [velký smích] [velký smích] [chechtot]

125317

10.1.2007 19:50

RE: Charta

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 125317

Ale že jim to spolu sluší, uličníkům [chechtot] [chechtot] [chechtot] Už tomu chybí jen Olmert, a bude to dokonalé [chechtot] [chechtot] [chechtot]

125329

10.1.2007 20:15

RE: Charta

Stan 80.?.?.?

Reakce na 125329

vsadim se ze Georgi Venovi pri tom septa, ze ho do te CR na Kavkaze prijede navstivit. [velký smích] [chechtot] [velký smích]

125333

10.1.2007 5:15

RE: Pan

Nápověda 88.?.?.?

Ale o tom se přeci ví!!! To je ten pověstný fond "zet" , o kterém
se hodně přeli i novináři.
Tehdejší politická elita vůbec nezpochybnila uváděný dokument.
Opatření, které přijal ministr Sachr, omlouval tím, že kdyby
se stalo a nějaké informace unikly, mohlo by dojít k destabilizaci
politické scény.
Abyste měl jasný přehled o našem veselém Kocourkově,uvedené
dokumenty byly uschovány právě před příslušníky STB, aby nemohli
estébáci škodit, protože zveřejněním některých dokladů,
by mohli pošpinit hrdé revolucionáře z Charty 77 !!!!!!!!!!

125294

10.1.2007 8:10

No nechápu zcela přesně o co Vám jde...

hoper 194.?.?.?

Je přeci zcela jasné a přirozené, že tehdejší establishment měl v nejznámější opoziční skupině té doby své lidi a snažil se prosazovat své zájmy. Na tom nevidím nic překvapivého, možná by se dalo dokonce říct, že to bylo svým způsobem i legitimní.

Že prominentní disidenti měli různé (i) materiální výhody? Na tom také nevidím nic mimořádného - i druhá strana se snažila v této skupině prosadit své zájmy a podpořit svůj vliv a zcela logicky podporovala ty nejvýraznější (ať už se stali nejvýraznějšími jakýmkoliv způsobem).

Z této diskuze vyplývá pro mne potvrzení jedné jediné věci, a to že Havel neměl pravdu o "bezčasí" (nebo jak to nazýval), a že ani v současnosti nedochází ke "konci dějin", jinými slovy že i za bolševika se děly a i nyní se dějí různé věci, které více něž ideologii podléhají přírodním zákonům (např. zákon dźungle nebo právo silnějšího), které platí zcela obecně a za každého režimu.

Co se týče osobní odvahy a rozhodnutí tehdejších chartistů tak si jich velice vážím a dodnes cením. V tomot zcela ouhlasím s Arkanem.

Howgh...

125302

10.1.2007 15:22

Pochcat a zapálit

Josef Švejk 82.?.?.?

Dokonalý byl článek, který jsem četl nedávno v týdnu, nevzpomenu si zaboha na jméno toho mamrda plešatýho, který již léta hlásá - S Izraelem na věčné časy a nikdy jinak... Sakra, jak se tan zmrd jenom jmenuje... No nic, prostě tam psal o dramatické gangsterské honičce pana Landovského, který rozvážel chudáka disidenta Havla s obálkami k poštovním stránkám, honičce s policií. Geniální bylo, že Havel to nerozvážel sám protože měl meďoura v servisu se spojkou a Landovský mu dělal fáru v jeho osobním bílém Saabu. To jednomu ouplně stačí, aby věděl, jak si kluci hráli na odboj a jak strašně trpěli v ČSSR, kde škodivka byl luxus...

125314

10.1.2007 17:02

RE: Pochcat a zapálit

Jaroslav Hašek: 72.?.?.?

Reakce na 125314

>To jednomu ouplně stačí, aby věděl, jak si kluci
>hráli na odboj a jak strašně trpěli v ČSSR, kde škodivka
>byl luxus...

nic moc! přece jenom zavist jedneho mčč [bliji]

125321

10.1.2007 18:43

Opravdu skvely nazev vaseho prispevku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 125314

>Dokonalý byl článek, který jsem četl nedávno v týdnu,
>nevzpomenu si zaboha na jméno toho mamrda plešatýho, který
>již léta hlásá - S Izraelem na věčné časy a nikdy
>jinak... Sakra, jak se tan zmrd jenom jmenuje... No nic, prostě
>tam psal o dramatické gangsterské honičce pana Landovského,
>který rozvážel chudáka disidenta Havla s obálkami k
>poštovním stránkám, honičce s policií. Geniální bylo, že
>Havel to nerozvážel sám protože měl meďoura v servisu se
>spojkou a Landovský mu dělal fáru v jeho osobním bílém
>Saabu. To jednomu ouplně stačí, aby věděl, jak si kluci
>hráli na odboj a jak strašně trpěli v ČSSR, kde škodivka
>byl luxus...

Nemam nijak zvlastni vztah k politice a politikum, ale....
je az neuveritelne, jak upirate moralni credit lidem, o nichz si myslite.....ale nevite.
At uz jsou Havel a Landovsky jacikoliv, nikdy jsem od nich neslysela, ze by "trpeli".
Byli zavreni? Byli a ze se nekomu zda, ze jen malicko a fesacky, to je jeho problem.
Ze Havel jezdil mercedesem a jini trabantem...hmmm, necisi z toho zavist?
V clanku je zminka o tom, ze jim "rezim" mohl, krome jineho, zastavit financovani z venku. Tezko, rezim valuty potreboval a tohle byl nezanedbatelny zdroj.
Havlovy hry se nam mohou nelibit, ale venku se hraly a penize za ne dozajista skoncily ve stani kase, prijemce si mohl vybrat ekvivalent v korunach, ci tuzexovych bonech.
Jak se na Chartu s odstupem casu diva pan Vaculik.

http://lidovky.zpravy.cz/sud-vina-ctu-/ln_noviny.a...

125325

10.1.2007 19:28

Omluva

Aja 24.?.?.?

Reakce na 125325

Nebyla jsem prihlasena. [zahanbení]
Aja

125327

11.1.2007 1:30

RE: Omluva

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125327

Pani Ajo rezim se mohl na nejakych 400 000 babek s promynutim vysr.t, pokud by mu opozice Charty 77 skutecne lezela v zaludku. Tech 400 tacu je plus minus castka ze zahranici. Bud udelat masny flek a nebo infiltrovat Chartu. Neni zadne mezi. Aby mohli infiltrovat Chartu museli mit pod palcem nejuzsi vedeni. Mercedes naseho sametovyho disidenta je me sumak, ale to, ze zmizeli jeho svazky STB, ktere logicky u takoveho disidenta museli byt, me sumak neni. Tisice blbcu jako ja riskovala, ze zkurvi zivot i svejm detem, pokud se nevydari mocenska hra, kterou hrali nasi pestovani disidenti. Potom, clovek bezmocne prihlizi, jak rozkradou republiku a nakonec, aby to nebylo malo zatnou du futer sekyrku se statnim dluhem nekolik set miliard. A to v tom dokazali utopit miliardy zisku z kuponove privatizace. Pripoctete si k tomu odkryti site nelegalu. Nelegalove- lidi, kteri spionovali pro CSSR. At bylo jejich politicke presvedceni jakekoliv, tak pracovali s velkym rizikem ve prospech Ceskoslovenska. A vydat je timto na casto hnusnou smrt je zhovadilost, za kterou by nekdo mel viset. Uprimne vam reknu, ze si nedokazu vybavit licomernejsi zradu Cechu vuci komukoliv v historii. Dejte dalsi metal nasemu humonistovi za "humanitarni" bombardovani Jugoslavie a mate obraz zmrda v plnem slave. Ten smajlik na odplivnuti tady fakt nekdy zatracene chybi. [bliji] [naštvaný]

125359

11.1.2007 15:20

RE: Omluva

Aja 24.?.?.?

Reakce na 125359

>Pani Ajo rezim se mohl na nejakych 400 000 babek s promynutim
>vysr.t, pokud by mu opozice Charty 77 skutecne lezela v zaludku.

Mohl, nemohl, nenechal je lezet ladem, pane Rene. Nevim, jak jste k tehle castce dosel, ale to je nedulezite

>Tech 400 tacu je plus minus castka ze zahranici. Bud udelat masny
>flek a nebo infiltrovat Chartu. Neni zadne mezi. Aby mohli
>infiltrovat Chartu museli mit pod palcem nejuzsi vedeni.

Nejsem zadny odbornik, spis bych to videla na infiltraci, ovsem nevidim duvod, proc by pritom museli "mit pod palcem vedeni".
Nasadit nekoho se snad da i bez "souhlasu vedeni" a bez jeho vedomi, ne?

>Mercedes
>naseho sametovyho disidenta je me sumak, ale to, ze zmizeli >jeho
>svazky STB, ktere logicky u takoveho disidenta museli byt, me
>sumak neni. Tisice blbcu jako ja riskovala, ze zkurvi zivot i
>svejm detem, pokud se nevydari mocenska hra, kterou hrali nasi
>pestovani disidenti.

Ztrata dokumentu je jiste znepokojujici a vypada podivne, souhlas.
Vite, Rene, ja mam jen trochu dojem, jestli to prskani na Chartu neni, mimo jine i proto, ze mame nekde tam vzadu malicke hryzani svedomi, my, co jsme zili v rezimu prinejmensim dvojaky zivot...ten jeden doma a s kamarady a ten druhy na verejnosti a v zamestnani.
Kolik se naslo lidi, co po 89 prislo s tim, jak za rezimu trpeli a co proti nemu delali.
Mam zname, kteri Chartu podepsali, nijak slavni ani znami nebyli a pamatuju, jak jim StB zneprijemnovala zivot, nocni prohlidky bytu, pri jakekoliv prilezitosti (1.maj, nejaka statni navsteva atd) je vyvazeli z Prahy. Ne, netloukli je, ani je nezavreli, jen jim udelali ze zivota peklicko, docela male, ale soustavne.Ze deti nemohly studovat a dohanely to pozdeji, to snad ani nemusim zduraznovat.

>Potom, clovek bezmocne prihlizi, jak
>rozkradou republiku a nakonec, aby to nebylo malo zatnou du futer
>sekyrku se statnim dluhem nekolik set miliard. A to v tom
>dokazali utopit miliardy zisku z kuponove privatizace. Pripoctete
>si k tomu odkryti site nelegalu. Nelegalove- lidi, kteri
>spionovali pro CSSR. At bylo jejich politicke presvedceni
>jakekoliv, tak pracovali s velkym rizikem ve prospech
>Ceskoslovenska. A vydat je timto na casto hnusnou smrt je
>zhovadilost, za kterou by nekdo mel viset. Uprimne vam reknu, ze
>si nedokazu vybavit licomernejsi zradu Cechu vuci komukoliv v
>historii. Dejte dalsi metal nasemu humonistovi za "humanitarni"
>bombardovani Jugoslavie a mate obraz zmrda v plnem slave.

Pravda, u tohohle uz jsem nebyla, to uz jsem byla davno pryc z republiky. Nijak jsem deni podrobne nesledovala, ale souhlas s bombardovanim Jugoslavie se stravit ani okecat neda.
Pripoustim, ze pocit moci cloveka ovlivni a zmeni a asi jen malokdy k lepsimu.
Metaly nerozdavam, nezdaji se mi pro zivot kohokoliv dulezite.
>Ten
>smajlik na odplivnuti tady fakt nekdy zatracene chybi. [bliji] [naštvaný]
[chechtot] [pláč]

125381

10.1.2007 21:30

RE: Opravdu skvely nazev vaseho prispevku

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125325

Nemáte pravdu jako obvykle.
Havel žádný fešácký kriminál neměl.Nevím,jak si vůbec něco takového můžete představit. Když byl v base v Ostravě, tak dostal zápal plic a měl hodně namále.A na Borech v Plzni kroutil basu jako každý jiný.
Tam již to bylo snesitelnější. Dělal na kovošrotu, což nebyla nějaká těžká práce, ale byl zařazen přesně podle jeho zdravotní
kvalifikace. Měl povolené balíky, protože se dobře choval,
nenasíral bachaře a proto dostával potraviny z venku.
Všechno ostatní jsou hloupé mýty.
Chtěl bych vidět někoho, kdo by si představoval za komunistů
kroutit fešácký kriminál.To není jako dnes. Tehdy byla v base povinná práce, která hodně ubíjela, protože šlo často o normovanou otrockou práci. Pověstné byli takzvané šatony - broušení bižuterie. Tam si opravdu někteří "měkčí" jedinci třeba strčili ruku do stroje, protože to nešlo vydržet.Kriminál je stresující sám od sebe a hlavně jsou nejhorší špatní spoluvězni!!!

125338

10.1.2007 23:16

RE: Opravdu skvely nazev vaseho prispevku

Aja 24.?.?.?

Reakce na 125338

Pane Pelesko, je docela dobre mozne, ze nemam pravdu (nevim, proc jako "obvykle), ale zkuste si muj prispevek precist znovu, zjistite, ze piseme o jednom a tom samem....tedy, ze "fesacky kriminal" se nekonal.

125344

11.1.2007 0:24

RE: Opravdu skvely nazev vaseho prispevku

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125344

Špatně jsem klikl Ajo.To nebyl příspěvek na to, co jste napsala.
Obecně jsem odpověděl na mýtus o "fešáckém" kriminále Havla.

125350

11.1.2007 1:08

RE: Pochcat a zapálit

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125314

Ti esnbaci museli byt uplne blby anebo to v Praze byl samej bily saab, kdyz je honily stacilo si pockat pred barakama, kde bydlej Landovsky i Havel. Anebo nebyli prislusnici, tak blby a bylo to uplene jinak. Napr. si nekdo vycucal z prstu historku o roznaseni letaku v bilem saabu. [velký smích] [velký smích] Anebo uplne jinak.... [mrknutí jedním okem]

125358

10.1.2007 19:40

Ale to snad ne...

Karel Zach 89.?.?.?

Tak to vypadá, že Král byl zase v hospodě, něco nového se tam dozvěděl a teď nám to tady pod pseudonynem servíruje.

Všímněte si ale jedné věci. Zatímco ti lidé mají jména a je možné zpětně vysledovat jejich činnost před desítkami let, jak autor také rád činí, tak Richarda Krále zpětně vysledovat nelze, protože je to anonym. Hrozivá asymetrie, nemyslíte?

125328

11.1.2007 19:26

RE: Ale to snad ne...

Stan 80.?.?.?

Reakce na 125328

( Zrušeno. Napadáte autora článku. Ušetřete mě, pokud možno, nutnosti vás odkázat na jná diskuzní fóra. )

125396

11.1.2007 19:52

RE: Ale to snad ne...

A. 85.?.?.?

Reakce na 125328

Kolik "polistopadových disidentů" (nemáte-li nic proti tomuto označení) se dá v jejich činnosti vysledovat? Když chce moc někoho zlikvidovat, má k tomu velice účinné nástroje. A tak nenaleznete v pravdě nic, tohle se od totáče nezměnilo. Ovšem Charta 77 je jiná věc, viz článek a komentáře [oči v sloup]

125398

11.1.2007 0:43

Petr Cibulka a Charta 77

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

A jak to vidí Petr Cibulka, který proslul svým výrokem: "Vašku, ty jsi prase!" ?

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2007010501

Tady je malá ukázka:

Pravdou ovšem je, že jsem velice rád, že jsem chartista už bývalý. Okusit tehdy slasti „šatonů“ na Borech či „vychovatelskou“ péči bachaře Vondrušky v Minkovicích, který si dnes roztahuje svůj komunistický zadek v poslanecké lavici, tak bych byl dnes převelice - odpustím si přímočarý výraz - emocionálně indisponován. K tomuto neradostnému psychickému rozpoložení mě především přivádí skutečnost, že na neutěšených poměrech v Česku, jako je například osobnostní vybavení řady politiků (korupce, zlodějny, nemravně konzervované finanční výhody atp.) se především podepsali čelní chartisté, kteří svým pseudohumanistickým „všeobjímajícím“ manýrismem odstartovali systém, jehož červivé ovoce je nám dáno sklízet dodnes. Svými nastavenými zády „bezejmenných troubů“ jsme jim to my, řadoví signatáři, umožnili.

125352

11.1.2007 18:18

Charta 97

A. 85.?.?.?

Poměrně zajímavá internetová charta končící na sedmičku se nachází zde:

http://www.mujweb.cz/spolecnost/charta97/index.htm

125386

11.1.2007 18:36

RE: Charta 97

z.a.p 216.?.?.?

Reakce na 125386

Tak tohle uz je jina vec...
ta uz tolik podpory ze 'zapadu' nedostane.

z.a.p

125389

11.1.2007 19:01

RE: Charta 97

Stan 80.?.?.?

Reakce na 125386

nic moc zajimaveho tam neni, to jsou ti chudaci kteri jeste stale hledaji 3. cestu, nekdo by jim mel koupit bud silnejsi baterku nebo slepeckou hul. Jeste stale stekaji na kaptalismus a nevsimli si ze uz davno zadny nemame. Dost pochybny sport, asi jako pohrbivat pres 90 let starou mrtvolu. [chechtot] [velký smích] [chechtot]

125391

11.1.2007 19:10

Otázka.

J. H. 85.?.?.?

Je opravdu otázka, co je nechutnější: Charta 77 nebo tyhle blafy.
J. H.

125394

12.1.2007 11:01

Pane Kral, jste vul mezi vsemi Krali

Radek BURDA 82.?.?.?

( Zrušeno. Urážíte. Příště se s podobným příspěvkem neobtěžujte. Ne do této diskuze. )

125441

12.1.2007 17:06

RE: Pane Kral, jste vul mezi vsemi Krali

Radek Burda 82.?.?.?

Reakce na 125441

neurazim.. konstatuji.

Hoch co za deset minut sepise zivot spousty jedincu do jednoho odstavce a je s nimi hned moralne hotov, je to co jest napsano v zahlavi.

Kohout jiste neni vzor mravni integrity, ale: svazek na pana Kohouta cita 6tis stran (!) a obsahuje napr.:

"Mezi ty patří pokusy o zadržování honorářů ze zahraničí (rovnající se de facto snaze o "vyhladovění" doma zakázaného spisovatele), o jeho kompromitaci před domácími kolegy i v cizině, brutální metody zastrašování i konečné vystěhování z Československa a zbavení občanství."

pane Kral, neznat fakta je nehorazne ale snad omluvitelne. Ale schvalne je tajit a selektivne si vybirat jen to co potrebuje pro svoje denunciace

je HANEBNE!

125457

13.1.2007 10:43

RE: Pane Kral, jste vul mezi vsemi Krali

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 125457

>pane Kral, neznat fakta je nehorazne ale snad omluvitelne. Ale
>schvalne je tajit a selektivne si vybirat jen to co potrebuje pro
>svoje denunciace

>
>je HANEBNE!

Člověče Burdo !
Vy jste tady zřejmě velice krátce. Pokud by se "Jeho Veličenstvo", pan Král držel faktů a psal podle pravdy, myslíte, že by se jeho tvorba objevila tady na Zvědavci ? Ta PRAVDA musí především vyhovovat té klauzuli "politicky nekorektní webzine" a pokud si dáte tu práci a čas a přečtete si zpětně vícero článků a reakce na ně, tak by Vám to mohlo lehce dojít. Já už to beru podobně jako Adina Mandlová a používám jejího výroku, že : " Dneska už se tomu jenom směju ". Tadyhleta sešlost schizoušů se ani jinak brát nedá. Dostatek materiálu pro Freuda, Nietzscheho, Hrabala, Haška a mnoho dalších. Hodně se jich snaží rozebírat různé společenské systémy a zřízení a taky je všelijak zatracovat, ale nikomu nedochází, že tou největší sviní je stále jenom člověk. Jestliže ten už je jednou povaha křívá, tak je úplně jedno jaké to zřízení ho zrovna obklopuje, škodit bude dál. A oni ti hajzlové mají většinou kousek náskok. Ale takovej holt už je dneska ten svět. Hola Hej ! [smích]

125508

13.1.2007 15:37

RE: Pane Kral, jste vul mezi vsemi Krali

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125508

Zatim jsem vas treba v teto diskusi nevidel racionalne logicky argumentovat. Lidi, tady predlozili ruzne nazory a zdroje informaci. A co vy? [překvapení] [oči v sloup]

125527

14.1.2007 11:36

RE: Pane Kral, jste vul mezi vsemi Krali

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 125527

>Zatim jsem vas treba v teto diskusi nevidel racionalne logicky
>argumentovat. Lidi, tady predlozili ruzne nazory a zdroje
>informaci. A co vy? [překvapení] [oči v sloup]


Jestli ti něco říká jméno Ota Pavel, tak si najdi v jedné z jeho knih, co to je, když se o něčem řekne, že je to "Pumprdentlich". Tvoje příspěvky to docela přesně znázorňují. Bohužel, nejen tvoje.
Já už o to dávno nestojím, babrat se pořád ve stejných fekáliích. Veškerá tahle diskuze je akorát pro ty, co jim měkne mozek. Celé mi to připadá, jako ten Haškem trošku předělaný "Svět zvířat", je to tu samá "pačucha jelení dráždivá" a "ořešník obecný", kteří tady vedou spory o tom, zdali může být chroust nesmrtelný. Každý, nebo aspoň většina těch pisálků, je připosraný a bojí se sdělit své jméno a plácá si jednu blbost za druhou. Kdyby se pod to měl podepsat, tak by to nejspíš řekl trošku jinak. I když to vlastně není až tak docela pravda. I ti, co se podepíší, někdy "mlátí suchou slámu". Člověk většinou reaguje na to, co se ho nějak dotýká, nebo na to o čem cosi ví. Pravda, je jich tady taky několik, ale opravdu jako šafránu, jen proto, aby se vůbec mohla ta diskuze konat. Mnohdy je tady ale vidět pravý opak. "Nejlepší" jsou pak ti pozůstalí pohrobci komunistické zvůle, kteří stále chtějí někoho vylučovat, zakazovat psát a vůbec nějakým podobným způsobem umlčovat ty, kteří se jim protiví, místo aby je uzemnili patřičnými argumenty. No, ono to nejde tak lehce, když se těch argumentů jaksi moc nedostává. Pokud se ovšem nejedná o někoho takového, jako je například oheň a síru dštící, pan Zorba, nebo pan "Prorok" Gejdodámus. Ale jen pište hoši, aspoň víme na čem jsme. Bez vás bychom byli jen "třtinou ve větru se klátící". Zase se musím opičit po Švejkovi, potažmo Haškovi a říct, že - " mám rád, když vidím, jak lidi blbnou na kvadrát ". Hola Hej ! Ale abych to trošičku polepšil, tak musím konstatovat, že ti dávám kredit za tvoji úpřimnost a že se neschováváš za nějaký přitroublý nick. A nakonec nevím, proč po mně chceš nějaké argumenty, když tady jde absolutně "vo hovno", nebo tak maximálně "vo suchý z nosu" . Na co argumenty ? Všechno je to jenom blábol jakýchsi lidí, kteří chtějí křičet do světa nějaké své "duchaplnosti", ale já jim na ně z vysoka seru. Adios !
[smích]

125594

16.1.2007 10:51

RE: Pane Kral, jste vul mezi vsemi Krali

SandWalker 87.?.?.?

Reakce na 125594

....hmmm, tak jste nam to zase jak jinak nez poradne nandal pane Z.Matousku

Nevyslovenou otazku zde mnohych v teto chvili jen tusim
...Adios??
Snad zde svoji pritomnost timto rusim??


Nebylo dobre se priteli zamyslet, jestli zrovna zde na Zvedavci neni prevaha lidi kterym je ale uplne, ale uplne jedno,
ze Vy na nekoho nebo neco z vysoka serete?



[cool]

125773

15.1.2007 14:54

Je vše co se píše pravda

jary.m 62.?.?.?

Zdravím všechny
nevím zda se všemu co se v článku má věřit je zcela zřejmé že mnoho info. a dat je jen částečnou pravdou a dá se to brát jako podsouvání svého názoru což asi není správné ja nikomu názor na věc neberu ale některé věci jsou vytržené z kontextu a tím pádem né úplně seriózní . NNNeee není to že bych to schazovál ale chybí tomu ta správná špetka uplné pravdy a všichni se nemůžou házet do jednoho pytle . Já vím je to jen muj názor [smích]

125688

21.1.2007 13:11

RE: Je vše co se píše pravda

Anna 62.?.?.?

Reakce na 125688

A nezbývá, než s Vaším názorem souhlasit. Jsem ráda, že se najde někdo se schopností nejen fakta přijímat, ale také je zpracovávat a kriticky je hodnotit.
Adios, Anna

126197

Příspěvků: 86

09.01. 16:38 petr sleder  Není co dodat.
10.01. 02:40 Nápověda  "Plyšák" s námi zametl, aneb od Charty 77 k zapomnění komunistických zločinů
10.01. 09:52 gibarian  RE: Není co dodat.
09.01. 17:21 svoboda  Přečtěte si knihu Analýza 17. listopadu
09.01. 20:30 MedaBeda  RE: Přečtěte si knihu Analýza 17. listopadu
09.01. 17:54 Jiří  2 otázky
09.01. 21:38 Wesley  RE: 2 otázky
09.01. 22:38 Stan  RE: 2 otázky
10.01. 00:50 Wesley  RE: 2 otázky
10.01. 01:37 Rene Bartosek  RE: 2 otázky
10.01. 08:16 IVAn  RE: 2 otázky
10.01. 08:54 Jarmila  RE: 2 otázky
10.01. 14:31 Stan  RE: 2 otázky
10.01. 21:29 Wesley  RE: 2 otázky
10.01. 22:13 Stan  RE: 2 otázky
11.01. 00:31 Wesley  RE: 2 otázky
11.01. 15:24 z.a.p  RE: 2 otázky
11.01. 18:48 Stan  RE: 2 otázky
12.01. 00:39 Wesley  RE: 2 otázky
11.01. 00:56 Rene Bartosek  RE: 2 otázky
14.01. 10:53 filantrop.  RE: 2 otázky
14.01. 22:57 Rene Bartosek  RE: 2 otázky
15.01. 14:56 filantrop.  RE: 2 otázky
09.01. 21:46 Arkan  RE: Článek Richarda Krále mi připadá
09.01. 23:20 pastinak  RE: Článek Richarda Krále mi připadá
10.01. 00:42 Arkan  RE: Článek Richarda Krále mi připadá
10.01. 02:00 Rene Bartosek  RE: Článek Richarda Krále mi připadá
10.01. 05:54 Misu  RE: Článek Richarda Krále mi připadá
10.01. 12:12  RE: Článek Richarda Krále mi připadá
10.01. 01:15  RE: Článek Richarda Krále mi připadá
10.01. 20:23  RE: Článek Richarda Krále mi připadá
11.01. 01:02 Rene Bartosek  RE: Článek Richarda Krále mi připadá
11.01. 19:06 Stan  RE: Článek Richarda Krále mi připadá
11.01. 08:57 Vratislav  RE: Článek Richarda Krále mi připadá
16.01. 21:48 Tim  zabíjí jen konkretní lidé pod záminkou nějaké myšlenky, nikoli myšlenka sama...
09.01. 21:57 Rene Bartosek  RE: 2 otázky
11.01. 03:28  RE: Chartáři
12.01. 01:35 Rene Bartosek  RE: Chartáři
09.01. 18:46 z.a.p  Uzasne vystizne a popisne;
09.01. 19:44 Peter Velkej  RE: Uzasne vystizne a popisne;
10.01. 00:17 z.a.p  RE: Uzasne vystizne a popisne;
09.01. 20:00  ...
09.01. 21:01 FOHAT  CHATRA 77
10.01. 01:23 z.a.p  RE: CHATRA 77
10.01. 20:06 Stan  RE: CHATRA 77
10.01. 01:33 kukukuli  Charta
10.01. 09:08 MedaBeda  RE: Charta
10.01. 15:04 Adapa  Dotaz
10.01. 17:00 MedaBeda  RE: Dotaz
11.01. 17:59 A.  RE: Dotaz
11.01. 18:25 Nápověda  RE: Dotaz
11.01. 19:17 Stan  RE: Dotaz
11.01. 19:53 Stan  RE: Dotaz
11.01. 19:39 A.  RE: Dotaz
11.01. 22:27  RE: Dotaz
10.01. 15:48 Stan  RE: Charta
10.01. 19:50 MedaBeda  RE: Charta
10.01. 20:15 Stan  RE: Charta
10.01. 05:15 Nápověda  RE: Pan
10.01. 08:10 hoper  No nechápu zcela přesně o co Vám jde...
10.01. 15:22 Josef Švejk  Pochcat a zapálit
10.01. 17:02 Jaroslav Hašek:  RE: Pochcat a zapálit
10.01. 18:43  Opravdu skvely nazev vaseho prispevku
10.01. 19:28 Aja  Omluva
11.01. 01:30 Rene Bartosek  RE: Omluva
11.01. 15:20 Aja  RE: Omluva
10.01. 21:30 Nápověda  RE: Opravdu skvely nazev vaseho prispevku
10.01. 23:16 Aja  RE: Opravdu skvely nazev vaseho prispevku
11.01. 00:24 Nápověda  RE: Opravdu skvely nazev vaseho prispevku
11.01. 01:08 Rene Bartosek  RE: Pochcat a zapálit
10.01. 19:40 Karel Zach  Ale to snad ne...
11.01. 19:26 Stan  RE: Ale to snad ne...
11.01. 19:52 A.  RE: Ale to snad ne...
11.01. 00:43  Petr Cibulka a Charta 77
11.01. 18:18 A.  Charta 97
11.01. 18:36 z.a.p  RE: Charta 97
11.01. 19:01 Stan  RE: Charta 97
11.01. 19:10 J. H.  Otázka.
12.01. 11:01 Radek BURDA  Pane Kral, jste vul mezi vsemi Krali
12.01. 17:06 Radek Burda  RE: Pane Kral, jste vul mezi vsemi Krali
13.01. 10:43 Zdenek Matoušek  RE: Pane Kral, jste vul mezi vsemi Krali
13.01. 15:37 Rene Bartosek  RE: Pane Kral, jste vul mezi vsemi Krali
14.01. 11:36 Zdenek Matoušek  RE: Pane Kral, jste vul mezi vsemi Krali
16.01. 10:51 SandWalker  RE: Pane Kral, jste vul mezi vsemi Krali
15.01. 14:54 jary.m  Je vše co se píše pravda
21.01. 13:11 Anna  RE: Je vše co se píše pravda

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 104 čtenářů částkou 16 005 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 0

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Měnové kurzy

USD
21,96 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,15 Kč
Švýcarský frank
24,11 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,08 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 630,91 Kč
1 unce stříbra
510,23 Kč
Bitcoin
411 870,71 Kč

Poslední aktualizace: 25.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 571