Diskuze k článku

Jsme pro okamžitý odchod všech amerických vojáků z Iráku

Příspěvků 63

22.12.2006 1:58

Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

Nápověda 88.?.?.?

Ačkoliv požadavek na okamžité stažení amerických vojsk z Iráku
je naprosto legitimní a vnitřně má mojí podporu, bohužel
z praktických důvodů, takové okamžité stažení možné není,
protože by přineslo ještě daleko větší škody a utrpení
Iráčanů,než dosud.
Pokuste se odpovědět na dotaz - co se stane, když okupační armáda
z Iráku ihned odejde?
Obava, že propukne nekontrolovatelná občanská válka je velmi
vysoká.Dále je na stole "těžký" problém s Kurdy v Iráku
a s Kurdy v Turecku. Destabilizace Turecka by krutě zamíchala
karty i v EU.
Rozvrat Iráku jako státu je hodně pravděpodobný a potom vznáším
další dotaz, jak se zachová Irán a Sýrie,státy, kterých se bude
takový vývoj bezprostředně dotýkat.
Bušistická politika se v Iráku dostala do pasti.
Když v Iráku zůstanou, budou platit a když rychle z Iráku odejdou
zaplatí ještě více! Dobré a rychlé řešení není žádné!
Jediné východisko pro USA je přiznat porážku v Iráku a požádat
o pomoc OSN a všechny zainteresované okolní státy a uspořádat
mírovou konferenci o Iráku, kde dostane každý z účastníků
dílčí úkoly a potom teprve bude rozhodnuto,co a v jaké podobě
vznikne za státní útvary na území Iráku.
Nevím , zda již není zmarněn čas pro takové diplomatické řešení.
Obávám se, že si Amerika nadělala do kalhot daleko více, než ve Vietnamu, kde stačilo odejít. Irák bude mnohem horší a daleko
bolestivější a nejenom finančně.Negativní politický dopad bude
na dlouhá desetiletí.Nejenom pro USA, ale pro celý "západ"!!!

123819

22.12.2006 3:40

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

Abu Allah 72.?.?.?

Reakce na 123819

Souhlasim s vami jen castecne pane napovedo. Ti lide kteri tu petici sepsali se opravdu myli, ale vyjednavani s teroristy kteri jsou vinni za bombove nasili by take nikam nevedlo. Domnivam se vsak, ze se situace castecne vyresi sama po predani moci mistni policii a armade. Tyto slozky se nebudou muset ohlizet na lidska prava jako koalicni vojaci a s povstalci si pomoci raznych vysetrovacich method jiste poradi.

123823

22.12.2006 4:06

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 123823

To je veliký omyl.Místní policie a armáda je rozdělena podle
náboženských klíčů a bylo již mnoho mrtvých!
V okamžiku, kdy odejde okupační armáda začnou se vyřizovat
účty. Třeba masový únos na ministerstvu školství a následná
poprava několika zadržených je jasný signál,jak je v rozkladu
armáda a policie!

123827

22.12.2006 5:13

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 123823

"Tyto slozky se nebudou muset ohlizet na lidska prava jako koalicni vojaci ...."
-----------------------------------------------------------

Aha, a jsme u toho. Pan Abu-neznam-tu-Babu by rad 'demogracii' v Iraku a protom nema zdani o jeji teoreticke podstate. Slysel nekdy Abu-babu, ze zakladnim predpokladem demogracie jsou prave ta LIDSKA PRAVA? Kdyz je nechcete respektovat, muzete cely ten podnik prave tak zrusit a vratit se do monarchie. [oči v sloup]

z.a.p

123830

22.12.2006 16:12

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

Abu Allah 72.?.?.?

Reakce na 123830

Pan z.a.p.u. se myli. Tady uz se mnohokrat psalo o tom, ze se demokracie neda vyvazet. Americani chytnou lumpa a on jim nic nerekne. Az budou v budoucnosti vyslychat toho lumpa mistni hosi, lump vsechno vyklopi za pet minut a slusni lide budou na trzisti nakupovat bez obav. Doufam, ze vam to panove nebude vadit, kdyz uz vam to nevadi v North Koreji nebo na Cube.

123858

22.12.2006 16:30

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 123858

Vy bud nemuzete nebo se proste nechcete pohybovat na stejne urovni mysleni jako ja. Takze toho moc nepodiskutujeme. Vy milujete a vyvolavate pocit nutnosti tyranie (vyvazene do jinych casti sveta) pod nalepkou DEMOGRACIE. Nevim, zda je Vam to jasne (???), ale tim celou jeji ideu degradujete.

z.a.p [zmaten]

123861

22.12.2006 17:24

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

Abu Allah 72.?.?.?

Reakce na 123861

Ale neeee. Tyranii nikdo nevyvazi, ta tam byla driv. Ted je tam demokracie, byly uz nekolikrat volby, vlada zaseda, noviny tisknou co chcou, Hussein se odvolava aby oddalil popravu. Jen to kazi ti s tema bombama. No a s tema si poradi lepe prave ta mistni policie protoze vi, jak na ne. To zaprisahly a fanaticky zastance zapadni demokracie jako vy nemuze pochopit.

123864

22.12.2006 17:41

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 123864

"To zaprisahly a fanaticky zastance zapadni demokracie jako vy nemuze pochopit."
---------------------------------------------------------------

Chtel bych ji opravdu videt, abych vedel co vlastne, dle Vasich slov "nenavidim".
Lzete jak kdyz tiskne!

z.a.p

123867

22.12.2006 20:01

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 123864

900 utoku za tyden vice jak sto mrtvych denne! Vy tomu rikate demokracie? [oči v sloup] Dokonce i BD mluvil velmi opatrne o pokroku demokracie v Iraku. Ted i presidemt Bush od vitezneho slovniku presel na vyjadreni ...." v Iraku nevyhravame ani neprohravame..." Pokud tela se stopami muceni, nefunkcnost infrastruktury, dopravy, unosy, pritomnost cizich vojaku dle vas patri k demokracii, pak zrejme potrebujete pomoct. Pravda hlavne, ze byly ty volby. [oči v sloup]

123879

22.12.2006 23:41

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 123879

Nikdo tady z tech "supersonickych" cizku

jeste nevysvetlil co to je to zaklinadlo DEMOGRACIE. A dost se tomu divim, byla by to pro ne urcita vyhoda, mozna i castecne vitezstvi. Jedna vec je, ze oni trpi pod-vzdelanosti a nejaky Voltaire jim zni jako jmeno rapoveho zpevaka a proto o nem a jeho filozofii lidske rovnosti nic nevi. Jejich chyba.

Jsem toho nazoru, ze je treba uz konecne jit k veci a riznout do toho, rovnou doprostred a rici si na rovinu:

1. co je krucistelunk ta potvora DEMOGRACIE, proc ji mame obdivovat a chvalit a k cemu je to vlastne dobra,
2. mame-li ji, kdyz se s ni nasi samozvoleni vladci tak vostopero ohani jak Konias s katechismem,
3. proc maji kvuli ni jine zeme trpet a z nas delat jejich uhlavni nepratele,
4. vysvetlit vysledny logicky rozpor; jak se srovnava teorie s praxi. Absolutne neberu kecy o tom, ze neni jeste 'dokonala' - to je uboha vymluva; casu na jeji zdokonaleni od r. 1798 uz uplynulo vic nez dost.

Tak co "cizkove", mate na to? A nebo budete i nadale mlatit prazdnou slamu?? [zmaten]

(Ja si osobne myslim, ze je to jen mazani medu kolem huby a velky podvod; ale to je jen muj nazor.)

z.a.p

123892

23.12.2006 18:48

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

abu Allah 72.?.?.?

Reakce na 123879

Bartosku, 900 utoku za tyden opravdu neni demokracie. Demokracie je moznost zvolit si svobodne svou vladu a mit zakladni lidska prava. To ti lide v Iraku konecne maji a to se jim ti vrazi s bombama snazi vzit. Vy a z.a.p. si kupte slovnik, treba se prestanete hloupe vyptavat.

123940

24.12.2006 2:02

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 123940

Sergante mam slovnik cizich slov, ktery obsahuje stotisic vyrazu, plus jeden vykladovy "Oxford", kde jich je 187 000. Takze slovnik neni to, co bych postradal. Na druhou stranu, kde by jste mohl nabrat rozum, aby jste dokazal zodpovedet nektere "hloupe otazky" to nevim. Mozna se pokuste precist Ustavu USA. Jedna vec demokracie na papire a druha vec je realita. [mrknutí jedním okem] V pripade Iraku to neni ani demokracie na papire, ta totiz vylucuje preferovani jakehokoliv nabozenskeho vyznani. A realita, ktera znacna cast sveta zacina nazyvat na plna usta obcanskou valkou, ma do fungujiciho statu, natoz do demokracie sakra daleko.

123963

25.12.2006 17:45

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

Abu Allah 72.?.?.?

Reakce na 123963

Diky za povyseni. To jste udelal vojinovi v zaloze na Vanoce radost.
Takze vy chcete diktovat, jaky druh demokracie tam ti lide maji mit? Presne podle zapadniho vzoru? Ja myslim, ze by stacilo prestat s tema vybuchama a za ty snad Amerika nemuze.

124026

25.12.2006 21:14

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124026

Primo za ty vybuchy nemuze, ale jiste jsou jednim z duvodu proc se deji. Americke veleni uvedlo, ze dve tretiny utoku smeruji proti okupacnim silam. Ale k veci zatim vase pojeti demokracie neni jasne. Pouze jsem upozornil na realny stav veci a vy se cilite, ze nekomu diktuju demopkracii. [překvapení] A se zapadnim vzorem na me nechodte, dost chatrna mlzna clona. Nemuzete mit demokratickou ustava, ve ktere bude z ustavy preferovano nejake nabozenstvi. Pokud vam neni jasna tato jednuducha myslenka, bylo by dobre rict, co dle vas znamena demokracii. Pro muj postoj demokracie staci precist Ustavu USA, ktera je ted nemilosrdne lamana neocons o moci. Ja totiz "docasne vecicky jako Patriot Act" chapu jako neco, co hrube porusuje demokraticke principy.

124044

25.12.2006 18:22

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 123963

Zavedení demokracie v tradičně islámských zemích je trapný a zbytečný pokus jak organizovat průběh hry zvané soccer (kopaná) podle pravidel hry zvané footbal (americký fotbal). Neshoduje se sice vůbec nic, nicméně v pokusech o prosazení a analýzách "pokroku" se neúnavně pokračuje... Nikdo nevyhrává ani neprohrává... protože na hřišti nedefinovatelných rozměrů a lajnování se vlastně vůbec nehraje. To, co pozorujeme jsou střety fanoušků...

124032

25.12.2006 21:17

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124032

Mno, tuhle teorii zkuste prezentovat Iracanum, ale byt vama nedelal bych to osobne. Tyhle lidi by mohlo prirovnani jejich kazdodeniho pekla k tomu, co se jste zplodil, ponekud nasrat.

124045

27.12.2006 2:55

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 124045

Při své nesporné inteligenci byste měl být schopen podívat se na věci z nadhledu. Viděl byste, že toto přirovnání není od věci, bez ohledu na subjektivní názory zúčastněných. [mrknutí jedním okem]

124097

28.12.2006 7:36

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124097

Kdyby slo treba o multikulti tak si nadhled muzu dovolit. V Iraku vsak probiha etnicko-nabozenska valka. Umira vice nez sto lidi dene. Nefunguje vubec nic. Pokud chce nekdo nazvat jako stret fanousku, prosim. Debata o pravidla mezi soccerem a fotbalem neni to, kde bych se angazoval. Akorat myslim, ze demokratura a realita v Iraku jsou mnohem vice rozdilne nez dva druhy sportu.

124175

22.12.2006 16:57

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají - zabava

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 123858

"Americani chytnou lumpa a on jim nic nerekne..."
-------------------------------------------------------

Ted neco pro zabavu:

1. "Pry chytili lumpa!"
2. "Ale.... co s nim, povesit?!"
1. "Jo, dobre....ale jeho jmeno je ... JANOSIK!" [chechtot]

z.a.p

123863

22.12.2006 6:18

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 123823

Mily pane Abu, vas hezky prispevek me vycaroval usmev na tvari. Skoda, ze nejste zena, mozna, ze je to pro vas take stesti. Byl by jste totiz zena naivni z ktere si kazdy udela dobry den.
Delate totiz dve chyby: myslite si, ze okupanti jsou v posici diktovat a nechapete situaci v Iracke armade a policii.
Ta prvni situace je kazdemu znama, uz i Bush to snad pochopil.
Co se tyce te druhe, jak policie, tak armada neni loyalni loutkovemu rezimu dosazenem okupanty! To znamena, ze oni slouzi jen pro penize a loutkovy rezim je jim lhostejny.
Zajimave je vase presvedceni, ze policie pracuje jako nejaka sila na autopilotu, ktera kdyz je nekde zlo, tak ihned automaticky zasahne. Neni to tak, jak vite, policie je casto inspiraci na vtipy na svuj ucet, ale kdy opravdu neco vysetrila?
Zkratka, neverte, ze po uteku okupantu loutkova vlada prezije.

123831

22.12.2006 14:21

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 123823

Kdo vsechno jsou v Iraku teroristi? Al-Kajda? Komanda smrti v novych udajne nesehnatelnych policejnich uniformach? Vojaci SAS obleceni jako muslimove, pro ktere si do kriminalu musi Britove dojet tankem? Ruzny privatni bezpecnostni sluzby? Lidi z tajnych sluzeb okolnich i neokolnich statu? Ci ozbrojenne milice duchovnich? Posledni zprava vojenskeho zpravodajstvi mluvi o utlumuvani aktivit al-Kajda, pocet obeti a utoku vsak roste. Kdo za tim stoji? Pokud ne al-Kajda, pak odpoved je dulezita a vazna. Dve tretinu utoku jsou vedeny proti okupacnim vojakum, to ze je pocet obeti v drtive vetsine civilniho razu, jde pouze na vrub kevlarovych vest a prileb, ktere civiliste bezne nepouzivaji. Pokud jde o muceni a lamani odporu mistnimi. V prve rade se bude muset ustavit nove mocenske usporadani. Ty vase metody jsou v Iraku hromadne pouzivany. Prakticky v kazde zprave o zavrazdenych v Iraku muzete cist, ze nalezena tela nesou znamky muceni. V Afganistanu se po odchodu Sovetu nove mocenske usporadni realizovalo v ramci obcanske valky zhruba 10 let. Nakonec se prosadil Taliban. Spatna volba pro Zapad, takze jsme tam vstoupili. Stejne jako Soveti odejdem porazeni a zanechame Afgancum novou obcanskou valku jako Soveti pred nami. Pokud jde o mezinarodni sily, je to nerealne. Duveryhodnost v jakekoliv cizi sily byla v Iraku znicena. Vzhledem na nabozensky charakter teto obcanske valky je nemozne, aby se angazovaly i muslimske zeme. Jestli dojde ke ztazeni hned nebo za pet let. Krome casoveho faktoru to nezmeni nic na sledu udalosti. Irak je odsouzen projit krvavou obcanskou valkou, ktera vytvori nove mocenske usporadani. Jestli to koresponduje se zajmy Turecka nebo oligarchu je bezpredmetne. Tyto udalosti nabrali svou vlastni obrovskou energii. Nikdo neni s to tuto energii usmernit a ridit, dokud se tato postupne nevycerpa. Jednim ze zdroju teto energie je pritomnost okupacnich sil v Iraku. Otazka zni, kdo za to nese odpovednost? [pláč] [naštvaný]

123842

22.12.2006 19:00

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

dharma 91.?.?.?

Reakce na 123819

tak to je haluz...
Amerika si vtrhne dio Iraku na vlastnu past a teraz by mala do toho vtahovat OSN?
Cele to zacalo jednym velkym podvodom. Amerika si to tam riadne posr... a teraz si to tam mame ist odsr... aj my?
Preco? nevidim dovod

Podla mna idealne riesenie by bolo podporovat zbranami Iracky odboj... posielat im zbrane, nech tych amikov maju cim vystrielat...
Iste, je tu riziko, ze by sa to zvrtlo, ze by ta podpora bola zneuzita aj proti inym cielom, ze by sa tam strielali navzajom... no ale to uz je len na nich...

123873

22.12.2006 2:34

OT

Mr. idiot 89.?.?.?

SAVE THE PLANET!
KILL YOURSELF!

trosku OT, ale prave som to nasiel na nete a pobavilo ma to
kto sa prida???

123820

22.12.2006 2:34

Nebývalá událost, obžalovaný voják. Kdy bude obžalován Bush?

Nápověda 88.?.?.?

(Zrušeno. Off topic. Pane Peleško, máte nárok na 10 příspěvků měsíčně. Nevím, čím to je, ale mám pocit, že vás tu vidím pořád. Současně se mi zdá, že s oblibou publikujete články odjinud formou cut and paste a když se to nevejde, snažíte se to rozdělit do více příspěvků. Ujišťuji vás, že tuhle vaši aktivitu nevítám. Editor.)

123821

26.12.2006 22:18

RE: Nebývalá událost, obžalovaný voják. Kdy bude obžalován Bush?

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 123821

>(Zrušeno. Off topic. Pane Peleško, máte nárok na 10
>příspěvků měsíčně. Nevím, čím to je, ale mám pocit,
>že vás tu vidím pořád.
Jj, Milane....je te moc videt [smích]


>Současně se mi zdá, že s oblibou
>publikujete články odjinud formou cut and paste a když se to
>nevejde, snažíte se to rozdělit do více příspěvků.
Tytyty,...Milane-zloduchu,....rozdelujes, ale pozor! ... nepanujes.

>Ujišťuji vás, že tuhle vaši aktivitu nevítám. Editor.)
To bys musel byt chranencem ala lehomikinabuallahtexascizek.
Pak budes vitany.[cool]

124086

22.12.2006 5:05

Vzpominam si na posledni interview

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

s Tariq Aziz-em, ministrem zahranici. Mluvil presne v tom smyslu ceho jsme dnes svedky. Dnes vypada jako jasnovidec.

z.a.p

123829

22.12.2006 7:16

Sunni a Shiia

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Damy a panove, jak si muze nekdo myslet ze USA museji arabace do tech jejich hovadskych rozporu vhanet. Rozumite tomu jejich nabozenskemu dilematu? Amici tomu nerozumi, jak nedavno dokazala US publikace Congressional Ctvrtletnik. Zeptali se pana Silvestra Reyes, kteryzto je nominovany demokratickou stranou na posici hlavy tzv. Intelligence Committee, to jsou ti, kteri se snazi porozumet a predpovidat co se deje ve svete. Tak zeptali se ho, jestli je Al Qaeda (Kajda) Sunni nebo Shiite? A ktera sekta vlastne dominuje Hezbollah? Nedokazal odpovede spravne ani jednu otazku. Myslel, ze Al Kajda je hlavne Shiite a o Hezbollah, kterazto opravdu je Shiite, nevedel co ma rici.
Takze, kdokoliv z Vas si mysli, ze kdyz se amici nejak zbavi tzv.idiota z Texasu, ze se situace zlepsi, tak to se panove seredne mylite. Celkem nikdo v USA arabacum nerozumi. Musim se vas vsech zeptat. Rozumite tem rozdilum? Ja nerozumel. Musel jsem si to vyhledat. Uplne idiotstiny, neco podobneho, co vedlo k Husitskym valkam. Takze pred sesti sty lety, jsme na tom byli stejne.
Kdyz ten jejich Mohamed zemrel v roce 632, jeho nohsledi se nemohli shodnout kdo je jeho dedic. Zda je to jeho krevni potomstvo, nebo ti co budou sledovat presne jeho "partajni" linii. Ti co jsou dnes znami jakozto Sunnis zvolili Abu Bakr, Mohameduv poradce (predseda ustredniho vyboru) a dostal titul Caliph. Jeho ukolem je ustanovit svetovy Caliphat.
Shiites chteli Aliho, kteryzto byl Mohameduv bratranec a tez zet. Ali a jeho potomci jsou tzv. Imani. (Khomejni)
No a najednou se tam do toho vseho hrnou naivni amici. George Bush si myslel, ze dodela, co jeho tata zacal. Ze svrhne Saddama, toho darebu, co obsadil Kuwait. Jeho tata byl chytrejsi, kdyz Saddama vyhnal, tak tam odtud rychle vycouval. Mladej George si asi myslel, ze opravdu pomuze Irackemu lidu, prinese tam demokracii a pak za to dostane Nobelovu cenu miru! Ty kecy o nafte, to jsou jenom kecy. Amici si ji koupeji. I bolsani ji prodaji za dolarky. Neni treba je obsadit. No, ja osobne lituji, ze tam amici lezli. Nejake petice je odtam nedostanou, jedine politicke zmeny v USA. Ale... i kdyz se dostane k moci demokrat, nebude vedet kudy kam. V ten okamzik, kdy vycouvaji, tak v Iraku potecou potoky krve. Samozrejme se to bude svadet na amiky. A bude to pravda, odstranili jedinou osobu, ktera to tam dokazala udrzet na uzde - Saddama. Ten problem s Mohamedem je proste moc slozity. Amici jsou mnohem viditelnejsi cil. Nikdo amiky odtam nasilim nedostane. Vite kolik stoji US ozbrojene sily rocne? 550 miliard dolaru, to je vice jak dohromady vsechny ozbrojene sily sveta. A na vrch na konflikt v Iraku a Afganistanu se dava dalsich 50 miliard. Jedine US ekonomie si toto muze dovolit. Nikdo jiny. (To je k tem predpovedim, ze se USA rozsype finnancne tyto vanoce.)Kdyby tak slo ten Irak zamknout a zahodit klice. A pockat, kdo vyhraje. No, tak kdo si mysli, ze kdyby amici prisli ve 14. stoleti a nabidli Husitum demokracii, jestlize prestanou valcit, ze by ti Husite prestali? No, proste George je vul. Ale jak z toho? Texaskycizek

123833

22.12.2006 12:28

RE: Sunni a Shiia

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 123833

kdyz se amici nejak zbavi tzv.idiota z Texasu, ze se situace zlepsi, tak to se panove seredne mylite.

Prozatím postačí, když se Zvědavec zbaví texaského čížka. [chechtot]

Ti chlapi maji tak 60 dollaru na hodinu.S prescasy delaji 3000 tydne=12000 mesicne t.j. 144 000 rocne. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

123839

22.12.2006 15:27

RE: Sunni a Shiia

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 123839

>kdyz se amici nejak zbavi tzv.idiota z Texasu, ze se situace
>zlepsi, tak to se panove seredne mylite.

>
>Prozatím postačí, když se Zvědavec zbaví texaského
>čížka. [chechtot]

Velmi se divím, že 70ka vůbec takový příspěvek napsal. Jako kdyby byl proti bušistánskému křižáckému tažení za uchvácením irácké ropy. Navíc dokonce uznává pozitivní úlohu Saddama v regionu. Pravdu má v tom, a to už jsem tady kdysi napsal, že starý Bush velmi dobře věděl, kdy má armádu zastavit a odvolat. Idiotský junior tím, že na otce nedal, si nabil čumák. A stálo to mnoho životů nevinných lidí, civilistů.
Od válečnického pitomce však rozhodně nelze čekat, že co rozbil, také spraví. V tom se musí angažovat nezkompromitovaný člověk.
Řešení je pak pouze takové, jak navrhuje v prvním příspěvku Nápověda. Buď prostřednictvím OSN nebo konference vlivných států - velmocí za účasti Íránu a Sýrie, příp. dalších států regionu. Kdyby bušistán do urovnání situace investoval tolik, kolik investuje do vedení války, daly by se poměry v oblasti urovnat poměrně brzy, během několika let.
Že na tom bušistán bude tratit? Jeho problém, neměl začínat válku. Teď ať platí reparace.
V každém případě, čím víc bude bušistán podojen, tím pro celý svět líp.
Bušistánské televize už vysílají, jak si tam lidé mají dělat potřebné práce sami, aby ušetřili. Z kšeftování a finančních machinací se bušistánci musí opět přeorientovat na pracování, aby se uživili. Nebudou to mít snadné, ale televizní kurzy jim v tom pomohou.

123850

22.12.2006 16:00

RE: Sunni a Shiia

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 123850

Pane Karle, tak televize vysila porady, jak si pomoci. No to je zcela urcite dukaz, ze se americka ekonomie rozsype behem kratke doby. T.j. nejlepsi vtip dne. Ze se sam za svoji naivitu nestydite. Neuveritelne. Kolik vam je?

123856

25.12.2006 20:03

RE: Sunni a Shiia

Stan 195.?.?.?

Reakce na 123856

no nevim, pokud se tyka naivity, odhaduji te na 5 let, horsi to asi uz byt nemuze. US ekonomie se jiste behem kratke doby nerozsype, ona se totiz uz rozsypala. Staci nahlednout do 15.prosince 2006 US Treasury (ministersttvo financi) publikovaneho Financial Report of USA, kazda bananova republika je proti nim hadr, staci prohlednout fakta a je jasne, ze cela US ekonomie je jedina velka Potemkinska vesnice. Souhrn veskerych financnich zavazku US vlady cini v zari 2006 celkem 53 trillionu dollaru (400 % GDP) ,narust z 20 trill. roku 2000. Nejvyssi auditor us vlady, David Walker, Comptroller of the US,uz loni prohlasil, ze situace je neudrzitelna a letos uz prohlasil ze nema slov. Samo ministerstvo letos uznalo ze ze tomu tak je, 2008 jdou do duchodu prvni baby boomer rocniky a prazdnotou zejici kasa, pri rocnim narustu zavazku o 4 trill. dollaru, nedava nejmensi sanci na reseni problemu, jedina zachrana, okamzite navyseni dani nejmene o 10% a soucasne masivni kraceni vydaju se rovna politicke sebevrazde a nikdo o ni ani nezacal uvazovat. Pohadky o prosperite us hospodarstvi vytrubovane v mediich uz muzou skutecne zrat pouze ti vcerejsi.
http://biz.yahoo.com/ap/061028/america_the_bankrupt.html?.v=1
tady je ten report, viz stranka 10!!!!!!!
http://fms.treas.gov/fr/06frusg/06frusg.pdf

124036

25.12.2006 21:21

RE: Sunni a Shiia

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 124036

Rozvířil jsem tuto problematiku relatívně nedávno na Nezvědavci a v ostré, mlýnek na maso připomínající, diskusi jsem použil tyto odkazy taky. A řadu dalších. Za poslední snad měsíc jsem i díky Vám pane Stan docela v oblasti ekonomiky "zmoudřel" a naštudoval ledacos. Zejména ten 130 stránkový report mnou otřásl jak obsahem, tak délkou. Nemůžu neříci, že čtení aktualit v této oblasti (ekonomika, zjm. USA) má hodně blízko k hororům ! [velký smích]

Ale je to zbytečné - někteří lidé to nevidí, i když jim v tom člověk "hubu vymáchá". Fakt ale je, že by to chtělo "někoho", kdo nebojuje s google o výklad a porozumění snad každého druhého ekonomického termínu, aby o tom napsal krátký seriálek o ekonomice. Ač sám ne-makro-ekonom, se pomalu nad tím zamýšlím, že bych to sepsal. Ale pro mě je to dost nesnadné a nemám takový rozlet v myšlenkách, jako třebas v oblasti ekologie, kde se cítím zcela doma. Stejně tedy Vás pane Stan zlehka poprosím - nemáte náladu nad tím zapřemýšlet ? Myslím, že diskuse za takovým seriálkem by byla asi nekonečná ! [smích]

124046

25.12.2006 21:27

RE: Sunni a Shiia

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 124046

A nejen, že diskuse by byla skoro nekonečná, ale hlavně velmi poučná. To ale, jsa poučen nepřátelskou atmosferou z Nezvědavce, vede k jedné důležité myšlence ! Musí to celé být koncipováno zcela věcně a vzhledem k USA spíše v duchu "laskavějším než se patří" !! Lidi totiž mají zbytečně tendenci sklouzávat jednak do "anti-ami" stavu mysli, na což druhá strana pak reaguje "zatměním mysli" a absolutním řiťolezectvím. Kupříkladu takový pan čížek z Texasu, ten je ztracený, od něj se rozumné myšlenky asi nedočkáme. Ale je zbytečné apriori někoho popopuzet a dohánět k neuváženým reakcím. [smích]

124047

25.12.2006 22:01

RE: Sunni a Shiia

Stan 195.?.?.?

Reakce na 124047

to je prave jeden z duvodu, proc o tom neuvazuji, mam ve zvyku nazyvat veci pravym jmenem a nehodlam brat ohled na neci precitlivele predstavy. Nejsem ostatne toho nazoru, ze za stav veci muze pouze zkorumpovana elita, maji vladu ktera je plne charkterizuje, dekadence cele spolecnosti je jasne viditelna. Samozrejme to neni omezeno na USA [smích]

124054

27.12.2006 1:17

RE: Sunni a Shiia

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124054

A myslite, ze by vam veci nazvane pravym jmenem nebyli publikovany?

124092

27.12.2006 8:59

RE: Sunni a Shiia

Stan 80.?.?.?

Reakce na 124092

to snad ani ne, zajiste to vsak vyvolava agresivni reakce nekterych, vedomostmi nezatizenych jedincu. Sebrat nekomu iluzi demokraticke a ekonomicky silne Ameriky ma nekdy stejny efekt, jako kdyz decku spadne hracka do kanalu. [velký smích] [velký smích] [chechtot]

124107

25.12.2006 21:52

RE: Sunni a Shiia

Stan 195.?.?.?

Reakce na 124046

je mi lito pane Gejdos, naladu na to skutecne nemam, je trochu rozdil diskutovat s nekym, kdo ma alespon minimalni predstavu o cem je rec, nezli bojovat s zakorenenymi predstavami laiku, kde to predpoklada vysvetlovat i to nejpostatnejsi. Domnivam se ze tupe stado potrebuje nejprve sok, takovy, aby zacalo byt vubec ochotno sve naivni predstavy prehodnotit, nejlepsi vyuka je praxi, kdyz jeden dostane pekne pres cumak, tahle spolecnost nic jineho nezaslouzi. 2007 bude rozhodne zajimavy, nemohu rict zda to uz bude ten Big Bang, o zabavu ale rozhodne bude postarano, je to ale dost pravdepodobne, kolaps realitni bubliny nabira na tempu a je vic nez pravdepodobne, ze v nekterych hlavnich a dulezitych oblastech se ceny baraku zhrouti o 35-45%. To bude mit nedozirne nasledky a na nejakou zachranu snizenim uroku to nevypada a ani by to prilis nepomohlo, fed si nemuze dovolit nechat dollar zkolabovat. nevidim pro ne jinou sanci, nez vyrobit nejaky dalsi atentat, nebo rozjet novou valku a nasledny kolaps tim oduvodnit. Ekonomicke reseni problemu neni k mani, pokud nerisknou treba 50% delvalvaci nebo vyhlaseni bankrotu, to ovsem znamena konec ekonomicke i vojenske hegemonie a konec vybirani desatek od vazalu a nasledne upadek zivotni urovne. [velký smích]

124051

26.12.2006 7:40

RE: Sunni a Shiia

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 124051

...fed si nemuze dovolit nechat dollar zkolabovat...
To jste napsal.Ale vznáším dotaz? Jak lze nenechat zkolabovat
dolar, když už zkolaboval? Zde už válka nebo atentát nepomůže!
Rád bych znal vaše řešení.

124063

26.12.2006 16:51

RE: Sunni a Shiia

Stan 195.?.?.?

Reakce na 124063

vse je samozrejme relativni, dollarovy index spadl od 2002 nejakych 30%, v pomeru k jedine skutecne mene, zlatu , vsak zkolaboval daleko vic. Mel jsem tedy napsat zkolabovat totalne nebo dale, FED muze pro podporu dollaru dale zvysovat uroky ke zvyseni urokoveho diferencialu vuci Euru a Yenu, to vsak samozrejme zpusobi kolaps realitni bubliny a cele ekonomiky, pokud uroky snizi, hospodarstvi to pomuze pouze kratkodobe protoze tim zpusobi dalsi pad dollaru ktery muze prejit do nekotrolovatelne spiraly a padu monetarniho systemu, cili ztrate te skutecne mocenske baze. Dalsi valka uz samozrejme nepomuze, je to vsak vhodny prostredek na ktery se nasledny kolaps hospodarstvi da svest, tak uvazuje politik.

124070

27.12.2006 1:20

RE: Sunni a Shiia

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124070

Tak uvazuje politik? [naštvaný] [naštvaný] Tak uvazuje bezohledny zaprodaby blbec. Bohuzel mate naprostou pravdu. [naštvaný]

124093

26.12.2006 17:16

RE: Sunni a Shiia

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 124063

...fed si nemuze dovolit nechat dollar zkolabovat...
To jste napsal.Ale vznáším dotaz? Jak lze nenechat zkolabovat
dolar, když už zkolaboval?


Víte pane Nápověda, ono je to dost komplikované, což ale lze říci skoro o všem, uznávám. Když stojíte jako soudní znalec statik uvnitř budovy, která tak tak stojí, že se bojíte zakašlat, potom asi není obecně dobré být absolutně zásadový. Jako absolutně zásadový by jste totiž asi nejenže zakašlal, ale ještě kopl krumpáčem do posledního jakž takž zdravého sloupu, který tu budovu ještě drží...

Vesměs každý systém má slabé stranky a jako takový je v jistém ohledu "těsně před zhroucením". Vy pane Nápověda možná netušíte, ale ti, kteří za tím vším stojí, ti to vše ví lépe, než Vy či my. A jsou i lépe připraveni, než Vy či my. To oni ten systém teď strkají do propasti, protože je to součást jejich plánu. Resistence proti tomuto "zlu" (nerad používám zlo/dobro, nikdo totiž nakonec ani netuší, co to vlastně je) pak nespočívá v nějakém boji proti něčemu ! Ten boj bude vybojován v každém člověku jaksi uvnitř.

Co se oněch vnějších stránek týká - zde nám již nezbude, než uznat ono Ježíšovo "Co je císařovo, císaři, co je Boží, Bohu !"

124072

22.12.2006 17:46

RE: Sunni a Shiia

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 123839

Prosim Vas reknete mi, kde ze ta zeme lezi.... jiz si obouvam boty! [chechtot]

Jo to je jenom ta "normalni, fungujici demogracie, pratele!" [chechtot]

z.a.p

123868

22.12.2006 14:36

RE: Sunni a Shiia

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 123833

[velký smích] [velký smích] Prihlaste se za poradce do Washingtonu uz tam na vas cekaji. Kdyz se prectete Tajne zpravy CIA od Johna Stockwella, tak bude koukat jako Alenak v Risi divu, kdyz na schuzce Vyboru pro narodni bezpecnost vam to tam nejaky politik z Kongresu prochrape. Analytici tajnych sluzeb a Pentagonu jsou vsak v obraze co se deje v Iraku. CIA urgovala presidentu Bushovi odpoved, kdyz jeste pred utokem na Irak dodala informace, ze Irak nema ZHN a nestoji za podporou terorismu. Takze tihle panove a damy tem pro vas nepochopitelnem a slozitym problemum rozumi. [velký smích] Pokud jde o presidenta Bushe starsiho, rekl bych ze zatim nejit do Iraku stoji nekdo jiny. Britsky ministersky predseda. A tim tehdy nebyl "vsemu verici Tomas " Tony Blair, ale pani Thatcherova. Pro tuto damu mam vyhrazenou kolonku s napisem statnici. Ti totiz na rozdil od pristich voleb premysleji o pristi generaci. A otazka jak z toho? Je jedina, ktera ted zajima lidi ve Washingtonu.

123844

22.12.2006 16:09

RE: Sunni a Shiia

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 123833

"Amici tomu nerozumi, jak nedavno dokazala US publikace ..."
-------------------------------------------------------------

Samozrejme, ze tomu Amci NEROZUMI.

Oni totiz NEROZUMI NICEMU na svete a presto (anebo proto) se do VSEHO SEROU!
Myslim ,ze jste vystihl podstatu problemu hned v prvnim odstavci. Jste dobrej! [cool]

z.a.p

123857

22.12.2006 16:25

RE: Sunni a Shiia - nesmysly!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 123833

Zkazky a blafy, nesmysly a zlomyslne konstrukce!

Nic racionalniho v 'poznani' nabozenstvi (vsech co jsou) neexistuje. Nabozenstvi jsou IRRACIONALNI, podvedoma, temer pudova zalezitost. Pochopit je rozumem je nemozne, srdcem ANO. Vsechna, bez vyjimky se rozvinula az davno po odchodu jejich proroku, hlasatelu a zakladatelu. Byla sepsana a ustavena na zaklade tradic 'dobre myslenych' zkazek, do te doby ustne podanych.

Ve svetle takoveho pohledu vypadaji utoky na Islam a kazde jine nabozenstvi jako odkvetla pampeliska. Ale to samozrejme nebude branit propagandistum v tom, aby prali do svych bubnu a vyvolavali nenavist i nadale! [naštvaný]

z.a.p

123859

23.12.2006 7:04

RE: Sunni a Shiia

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

Reakce na 123833

no, asi jo, ale:
jednak amici nedavaj na kvery vic jak celej zbytek sveta ale vic jak pulka zbytku sveta, to jen tak mimochodem
a druhak: Nic si nenamlouvejte, vase ekonomiKA je uz v hajzlu. jenze takove ekonomiky maji setrvacnost jak svina. da se prirovnat k parni lokomotive, ta kdyz je rozjeta tak se tez hned nezastavi, kdyz nekdo rozhazi vsechno uhli po vecech kolem trati a zacne rozmontovavat kotel, protoze za nej ve sbernych surovinach neco trhne [cool]

123913

22.12.2006 15:29

Moment prosim....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

v jedne z predchozich diskuzi byla uvedena p. Peleskou tato spojka:
http://www.blisty.cz/2006/12/18/art31838.html

Bylo to o nedavne konferenci na tema valky v Iraku organizovane dr. L. Zaoralkem kde bylo mj. pritomno asi 20 rodilych Iracanu zijicich v Cesku a jinych evropskych zemich. Akce skoncila podepsanim prohlaseni zucastnenych s podobnym pozadavkem.

Kdyz jsem poprve videl nadpis tohoto clanku domnival jsem se, ze se jedna o to same, ale zrejme tomu tak neni. Jen se divim - proc? Proc by nebylo vhodnejsi a spravnejsi informovat o akcich ktere se deji U NAS doma.

Na tuto akci (konferenci v Praze) muzeme jako Cesi byt jen hrdi!

z.a.p [zmaten]

123851

22.12.2006 20:05

RE: Moment prosim....

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 123851

Mozna proto nam mozna dali tu Merkava, treba tam byl papir, ze bych jich mohlo prijet vice v moderni verzi. [velký smích] [velký smích]

123880

22.12.2006 22:55

RE: Moment prosim....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 123880

Jo, mrkvava, to by jeste schazelo, tu at si strci do bot.
Cesti vojaci maji vlastni mrkve z konzerv dost...
a o ty rakve jim nikdo nestoji! [velký smích]

z.a.p

123887

22.12.2006 19:10

Jsou Amici hloupi?

Nestranny pozorovatel 89.?.?.?

Mnoho z nas se presvedcilo, ze velka vetsina Americanu nevi ani kde nektere zeme mimo USA lezi. To se snad neda nazyvat idiotismem, ale spise nezajmem. Pak neni probleme takove lidi nabulikovat na jakekoliv mezinarodni problemy. Proto se americkym prezidentum dobre dari a jen nekteri neuspeli.Kdyby lide v USA znali trochu historie, tak by museli takove obalhavani snadno prokoknout. Irak, jakozto vetsina byv.kolonialnich zemi, nebyla vytvorena podle narodnich nebo nabozenskych uzemi, ale zajem byl zahrnout do jednoho statu ruzne etnicke skupiny. Sadam Husein nemohl jinak vladnout, jak vladl, nebot by se Irak vzdy setkaval s ruznymi nazory a vlivy podle nabozenskych ideii.Dnes by mel Bush a spol. priznat, ze vlastne Sadam Husein zabranil vzajemnemu nepratelstvi a krveprolevani.USA ovlivnovali vytvoreni evropskych statu po 1.svetove valce a do novych zemi jako Ceskoslovensko, Polsko
zahrnuly nemecky mluvici obyvatele, coz nakonec vedlo k 2.svet.valce. Z toho pohledu se pak jinak jevi politika Hitlera.
Proc zapad vytvoril jiz predem vzajemne nepratelstvi v Evrope?
Aby mohl Evropu snadneji ovladat.A tak pokud Irak bude zahrnout do jednoho statu ruzne etnicke skupiny a nevytvori z neho nekolik statu, tak nemuze byt nikdy klid. Otazkou je, zda nektere lobbysticke sily si vubec preji vytvoreni nekolika statu.
A pak se mozno ptat - nema zapad take zajem, aby v teto oblasti nebyl nikdy klid.? A druha otazka- kdo ridi jiz od roku 1918 americkou a britskou zahr. politiku?

123875

22.12.2006 23:19

RE: Jsou Amici hloupi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 123875

1. Sadam Husein nemohl jinak vladnout, jak vladl, nebot by se Irak vzdy setkaval s ruznymi nazory a vlivy ...
---------------------------------------------------------------

To je pravda. Pred Saddamem tam byli jini vudci a delo se tam jeste vice utlaku a nasili nez za nej. S.H. zemi znacne zmodernizoval. Pokud jde o Kurdy, ti maji zrejme 'skvelou' reputaci mezi vsemi sousednimi zememi. Vsude po nich jdou jak slepice po flusu - viz Turecko. Musi pro to byt duvod! (Slysel jsem, ze si o sobe mysli, ze jsou absolutni jednicky, kterym vsichni ublizuji...)

2. "Proc zapad vytvoril jiz predem vzajemne nepratelstvi v Evrope?"
---------------------------------------------------------------

Zamerne, ale neni to jen tzv. Zapad. Vse je casti dlouhodobeho planu jehoz konecnym dopadem ma byt vlada NWO (noveho svetoveho poradku - konecne vitezstvi Dabla na Zemi). Jeden cas o tom hodne kecal Bush starsi, pak to nejak podezrele zmlklo. V zakulisi stoji a vse ridi mezinarodni mafie financnich oligarchu. Pan H.Makow jim rika "centralni bankeri" (nechce znit antisemitsky). Jejich predposlednim aktem bylo rozpusteni soc. tabora, poslednim je 'valka na teror'. Vsak vy vite o kom mluvim... jsou o nich tri predchozi clanky. [mrknutí jedním okem]

z.a.p

123889

24.12.2006 9:08

RE: Jsou Amici hloupi?

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 123889

Ku Kurdom len jedna vec - je to najväčší národ bez vlastného štátu (niekde som čítal, že ich je cca 30 milionov). Územie, ktoré obývajú, patrí Turecku, Iráku, Sýrii a ešte nejakým štátom. Ak sa iracký kurdi trhnú od Iraku (akože sa trhnú, skôr, či neskôr), je "zadeláno" na ďalšie horúce miesto, kde bude rozumnejšie nechodiť....

123971

28.12.2006 12:24

RE: Jsou Amici hloupi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 123875

USA ovlivnovali vytvoreni evropskych
>statu po 1.svetove valce a do novych zemi jako Ceskoslovensko,
>Polsko
>zahrnuly nemecky mluvici obyvatele, coz nakonec vedlo k
>2.svet.valce. Z toho pohledu se pak jinak jevi politika Hitlera.

>Proc zapad vytvoril jiz predem vzajemne nepratelstvi v Evrope?

Takže podle Vás se v Evropě před tím, než v ní "západ vytvořil vzájemné nepřátelství", všichni milovali a žili celá staletí v míru? USA tenkrát podporovaly ideu na sebeurčení národů v Evropě, což se samozřejmě Němcům nelíbilo, ale k 2.s.v. vedlo mnoho jiných faktorů, Němci u nás a v Polsku Hitlerovi tehdy dobře posloužili jako pátá kolona v získání území, ale prvoplánově o ně v žádném případě nešlo.

124187

23.12.2006 0:46

Pratele, pane Vydavaleli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

v obdivu k Vasi trpelivosti se mnou pridavam svuj posledni prispevek. Je to navrh na sebevzdelani, kazdemu kdo ma zajem, predevsim vsak nasim "cizkum", "jurgenum", "lehum' a dalsim agresivne a propagandisticky zamerenym jednotlivcum. Po zpusobu zdvorileho pana Steina, nech sa paci:

http://www.constitution.org/jjr/socon.htm

Najdete zde teoreticke zaklady Demokracie tak jak maji byt srozumeny a interpretovany, perem jednoho z jejich pionyru. Jedna se o puvodni myslenky idealisty a snilka (a musim priznat meho hrdiny) Jeana J. Rousseau z r. 1762. Bylo tech myslitelu vice, ale mam za to, ze to byl on a dosti nezavisle na nem i Voltaire, kteri si dovolili prednest sve revolucni myslenky na verejnosti.

Vecny obdiv a chvala jim!

Preji vsem ctenarum a Vydavateli prijemne svatky Vanoc a hodne zdaru v Novem roce!

z.a.p

123903

24.12.2006 19:58

Přítomnost zahraničních vojsk v Iráku bude nutná dle mého názoru 20 let, až dojde ke generační obměně

Mejla 85.?.?.?

a alespoň část mladých lidí vystuduje anebo získá zkušenosti v nějaké normální zemi. V Iráku za Husajna došlo k tomu, co popsal např. Karel Jaspers. Tedy k rozvratu společnosti a jejích norem a totální nadvládě jednoho zločince. V takovém případě už není možné zločince ovládajícího celý mocenský aparát svrhnout, ale musí přijít zásah zvenčí. Jenže v Iráku je stále příliš zločinců - představme si, že by např. v nacistickém Německu došlo sice k porážce, ale padl by jen zlomek členů SS, SA, NSDAP atd. Potom by se mocnosti setkaly po r. 1945 se stejným problémem, jako dnes v Iráku. A salónní intelektuálové, kteří tu blábol-petici stvořili, jsou typickou ukázkou Oblomovů nebo Leninových užitečných idiotů. Nenávist mezi lidmi v jedné zemi může přetrvat i desítky let, viz Severní Irsko.

123997

24.12.2006 20:48

RE: Přítomnost zahraničních vojsk v Iráku bude nutná dle mého názoru 20 let, až dojde ke generační obměně

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 123997

Skvele a co konstruktivniho radite v dalsim postupu v Iraku? 20 let okupace? V tom pripade musite vymyslet neco lepsiho. To neni v moznostech nikoho mit nekda 20 let pres 100 000 muzu pod ozbrojenym guerilovym tlakem.

124000

24.12.2006 23:56

RE: Přítomnost zahraničních vojsk v Iráku bude nutná dle mého názoru 20 let, až dojde ke generační obměně

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 124000

A i kdyby to bylo v jejich možnostech tam držet sto tisíc vojáků dvacet let, tak jelikož to už prohrávají, tak to budou jenom dlouho a draze prohrávat, několik tisíc mrtvých ročně a mnoho miliard každej rok. A výsledek nikde. Domácí odboj nejen že má čas na dlouhej boj, ale zlepšuje se s postupem času a ani nemá jinou možnost než pokračovat to konce. To říkejte národní gardě třeba ve Vermontu, až je budete volat na sedumnáctej rok do Iráku. [chechtot]

124006

25.12.2006 18:59

Ale je to možné, a dokonce nezbytné. Pokud bylo možné porazit nacistické Německo i komunistický blok,

Mejla 85.?.?.?

Reakce na 124000

tak je možné zpacifikovat rovněž Irák. Měla by se zapojit více Evropa, protože na svoje křiváctví a podrazy může jen doplatit, viz arabský terorismus ve Francii. Z Vás bohužel promluvila česká, potažmo slovanská apatie a odevzdanost. Holt po 50 letech čumění na televizi budou muset Evropané více hnout zadkem a ono to půjde. Jen blázni si mohli myslet, že porážkou Husajna to skončí. Drtivá většina arabského světa válčí především mezi sebou již stovky let a poté, kdy Arabové zničili svoje vlastní země a jejich obyvatelé z nich uprchli a prchají dále po tisících ročně, hrozí přenesení válek do Evropy. Ve Francii a v Holandsku to již začalo. Australané již ukázali, že si svobodu vzít nedají, tak se zkusme poučit alespoň od nich. Nemáme na vybranou.

124033

25.12.2006 21:36

RE: Ale je to možné, a dokonce nezbytné. Pokud bylo možné porazit nacistické Německo i komunistický blok,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124033

Mno, regulovat emigraci do Evropy lze legislativou. Pocet muslimu a vsech odlisnych narodnosti je pod 10%. Pokud nebude zurit v muslimskych zemich valka, pouze malokdo bude mit ochotu se stehovat ze sve zeme. Kolik si myslite, ze utece lidi z takoveho Iranu? Irak je rovnez zeme bohata na ropu. Muslimove ve Francii ci Anglii, vyplivaji z francouzskeho ci britskeho charakteru kolonii. Navic to neni nic jineho nez dusledek zarputile snahy silou hura donutit k multispolecnosti, Holandsko je v tomto smeru exemplarni priklad. Coz jak ukazuje realita nefunguje a fungovat nebude. Druhy problem je starnuti a ubytek bile populace v Evrope, tam uz na nikoho jineho nez na sebe hodit nemuzeme. Proste z nejakeho duvodu nechceme deti! Arabsku region je bohaty na suroviny, staci ho nechat v miru vyvijet a do deseti let se nemusime bat zadne ekonomicke migrace z teto oblasti. Lidi se presouvaji z chudsich oblasti do bohatsich, nikde ne naopak. A pokud jde o vase valecnicke plany, az budou muslimove klepat hlavni tanku na dvere Evropy dejte vedet. Urcite se potkame v jednom zakopu s kverem v ruce. Zatim pokud chcete valcit v predstihu na arabskem uzemi. Toz prijedte do Ameriky, maji malo pechoty treba vas vezmou a daji mozna i to obcanstvi. [velký smích] Nacisticke Nemecko bylo porazeno, ale nacismus padl, protoze to byla vnitrni vule nemeckeho naroda. Komunizmus padl taky zevnitr silou zvenci by Rusi nikdo neporazil. To jen tak na okraj. [mrknutí jedním okem]

124048

27.12.2006 21:35

RE: Ale je to možné, a dokonce nezbytné. Pokud bylo možné porazit nacistické Německo i komunistický blok,

Pavel -Čert- Němec 85.?.?.?

Reakce na 124033

Evropa by mela hlavne deklarovat zasadovost a nestranost. Podle mezinarodniho prava bylo napadnuti Iraku neprijatelne. OSN sice valku neposvetilo, ale patolizalove a zeme, ktere rezignovaly a zacaly premyslet jak si po valce urvat kousek irackeho kolace, se preci jen pridaly. A to bylo velmi spatne. Mely se na USA a Britanii vysrat a deklarovat tak jasny postoj.
Misto kde se mela skutecne angazovat je Palestina/Izrael. Jednotky OSN mely obsadit celou Palestinu a Izrael vytlacit z uzemi ktere jim nepatri. Z cele Palestiny mela odsunout IDF, odzbrojit Palestince a udrzovat poradek. Ale to by jekekoliv reseni nesmeli v OSN vetovat nasi americti soudruzi...

124159

26.12.2006 16:46

komunismus je k necemu dobry

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Bohuzel amici chteji pomoci vsude vsem. S rozzarenyma ocima nabizeji svobodu a demokracii stredovekym arabacum a cernochum v Africe z doby kamene. Tam vsude by mel byt nejdrive komunismus. Naucit je nasilim vsechny cist a psat, pozabijet jejich kneze a po 50ti letech mozna budou pripraveni na demokracii.

124069

3.1.2007 21:50

RE: komunismus je k necemu dobry

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 124069

To skúšali už komanči - nefunguje to...
A vaša prvá veta je blábol alebo zbožná viera. Ani jedno ani druhé nemá s faktami nič spoločné.

124674

25.1.2007 14:25

Běž domu Ivane, čeká tě Na....

XXL 212.?.?.?

Běž domu Ivane, čeká tě Na....
Totéž jenom mnohem krvavější, bratrská pomoc, abychom se nedostali na-scestí, u nás naštěstí nebyla nafta...

126745

Příspěvků: 63

22.12. 01:58 Nápověda  Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.
22.12. 03:40 Abu Allah  RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.
22.12. 04:06 Nápověda  RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.
22.12. 05:13  RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.
22.12. 16:12 Abu Allah  RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.
22.12. 16:30  RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.
22.12. 17:24 Abu Allah  RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.
22.12. 17:41  RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.
22.12. 20:01 Rene Bartosek  RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.
22.12. 23:41  RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.
23.12. 18:48 abu Allah  RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.
24.12. 02:02 Rene Bartosek  RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.
25.12. 17:45 Abu Allah  RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.
25.12. 21:14 Rene Bartosek  RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.
25.12. 18:22  RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.
25.12. 21:17 Rene Bartosek  RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.
27.12. 02:55 Průchozí  RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.
28.12. 07:36 Rene Bartosek  RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.
22.12. 16:57  RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají - zabava
22.12. 06:18 karel4u  RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.
22.12. 14:21 Rene Bartosek  RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.
22.12. 19:00 dharma  RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.
22.12. 02:34 Mr. idiot  OT
22.12. 02:34 Nápověda  Nebývalá událost, obžalovaný voják. Kdy bude obžalován Bush?
26.12. 22:18 V. Sodek  RE: Nebývalá událost, obžalovaný voják. Kdy bude obžalován Bush?
22.12. 05:05  Vzpominam si na posledni interview
22.12. 07:16  Sunni a Shiia
22.12. 12:28 Pavel Bočan  RE: Sunni a Shiia
22.12. 15:27 Karel z Čech  RE: Sunni a Shiia
22.12. 16:00  RE: Sunni a Shiia
25.12. 20:03 Stan  RE: Sunni a Shiia
25.12. 21:21 Petr Gejdoš  RE: Sunni a Shiia
25.12. 21:27 Petr Gejdoš  RE: Sunni a Shiia
25.12. 22:01 Stan  RE: Sunni a Shiia
27.12. 01:17 Rene Bartosek  RE: Sunni a Shiia
27.12. 08:59 Stan  RE: Sunni a Shiia
25.12. 21:52 Stan  RE: Sunni a Shiia
26.12. 07:40 Nápověda  RE: Sunni a Shiia
26.12. 16:51 Stan  RE: Sunni a Shiia
27.12. 01:20 Rene Bartosek  RE: Sunni a Shiia
26.12. 17:16 Petr Gejdoš  RE: Sunni a Shiia
22.12. 17:46  RE: Sunni a Shiia
22.12. 14:36 Rene Bartosek  RE: Sunni a Shiia
22.12. 16:09  RE: Sunni a Shiia
22.12. 16:25  RE: Sunni a Shiia - nesmysly!
23.12. 07:04 vulgar von hulwaath  RE: Sunni a Shiia
22.12. 15:29  Moment prosim....
22.12. 20:05 Rene Bartosek  RE: Moment prosim....
22.12. 22:55  RE: Moment prosim....
22.12. 19:10 Nestranny pozorovatel  Jsou Amici hloupi?
22.12. 23:19  RE: Jsou Amici hloupi?
24.12. 09:08 Kyklop  RE: Jsou Amici hloupi?
28.12. 12:24  RE: Jsou Amici hloupi?
23.12. 00:46  Pratele, pane Vydavaleli
24.12. 19:58 Mejla  Přítomnost zahraničních vojsk v Iráku bude nutná dle mého názoru 20 let, až dojde ke generační obměně
24.12. 20:48 Rene Bartosek  RE: Přítomnost zahraničních vojsk v Iráku bude nutná dle mého názoru 20 let, až dojde ke generační obměně
24.12. 23:56 Antiseptik  RE: Přítomnost zahraničních vojsk v Iráku bude nutná dle mého názoru 20 let, až dojde ke generační obměně
25.12. 18:59 Mejla  Ale je to možné, a dokonce nezbytné. Pokud bylo možné porazit nacistické Německo i komunistický blok,
25.12. 21:36 Rene Bartosek  RE: Ale je to možné, a dokonce nezbytné. Pokud bylo možné porazit nacistické Německo i komunistický blok,
27.12. 21:35 Pavel -Čert- Němec  RE: Ale je to možné, a dokonce nezbytné. Pokud bylo možné porazit nacistické Německo i komunistický blok,
26.12. 16:46  komunismus je k necemu dobry
03.01. 21:50 Kyklop  RE: komunismus je k necemu dobry
25.01. 14:25 XXL  Běž domu Ivane, čeká tě Na....

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

22

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 47 čtenářů částkou 6 496 korun, což je 22 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 0

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 10

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 0

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 1

Mongolové ante portas!04.10.19 16:16 Česká republika 5

Putin označil Grétu tím co skutečně je04.10.19 12:42 Rusko 0

Tajný islamista zabil v Paříži čtyři policisty04.10.19 11:33 Francie 2

"Protiprávně" sterilizované ženy mají šanci na výpalné odškodnění 300 tisíc korun03.10.19 22:16 Česká republika 5

Gott pred smrťou ľutoval jednu vec, že s rodinou otáľal až do neskorého veku03.10.19 19:48 Česká republika 0

Co peklo pohltí, nevydá: Brusel je připraven obejít Johnsona, odklad brexitu by mohl schválit i bez žádosti03.10.19 14:39 Evropská unie 3

Karel Gott a státní pohřeb? V katedrále sv. Víta? Den smutku? Proboha, proč?02.10.19 18:27 Česká republika 28

Hrozí v Itálii automatické občanství pro nezletilé migranty?01.10.19 16:38 Itálie 1

Na Duku podala trestní oznámení údajná oběť sexuálního zneužívání v církvi01.10.19 15:07 Česká republika 0

Nová kolekce - podzim 2019: Nic pro bílé muže01.10.19 14:59 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
23,40 Kč
Euro
25,82 Kč
Libra
29,50 Kč
Kanadský dolar
17,72 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,50 Kč
100 japonských jenů
21,61 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,77 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,45 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 785,51 Kč
1 unce stříbra
411,46 Kč
Bitcoin
194 199,87 Kč

Poslední aktualizace: 14.10.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 099