Diskuze k článku

Za demokracii a lidská práva…

Příspěvků 59

8.12.2006 8:07

Demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Je mi jiz sedesat, tak jsem schopen se na veci divat bez velkych vasni. Posuzovat zda je nektera zeme, nebo politik demokraticky, ci ne, se neda delat spravedlive, kdyz jeden nepocka. S odstupen casu se to to da lepe ohodnotit. Myslim, ze mohu s klidem prohlasit, ze USA se chovala behem poslednich 100 let vice, mene demokraticky. Ale, to nemohu jit do detajlu. Celkove.
Podstatne je, ze je tam snaha a ze stale zachovavaji svobodu tisku. Az uslysite, ze New York Times vytiskly kritiku presidenta a vzapeti tam vpadla uderna jednotka policie a zastavila tiskarnu, tak to bude konec demokracie v USA.
Je v tom vsem jedna velmi osemetna vec. Normalni, slusny clovek se jen tak nezapoji do politickeho procesu. Pro slusneho a normalniho je to prilis spinava cinnost. Obcas se nejaky ten slusny strasne rozcili a da se do toho. A pak mate slavne statniky. Ale, vsadim se, i kdyz dosahne slavy, tak toho v soukromi lituje. Tak jeste jednou, dejte tomu prosim aspon par let, nez nekoho, nebo nejaky stat odsoudite jakozto nedemokraticky. Pretty please!

123071

8.12.2006 13:53

RE: Demokracie

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 123071

70 zase perlí.
Ještě několik let dáme tomu ,aby zmrd Bush mohl beztrestně
vraždit, napadat státy, které nejsou americkým fašistům
dostatečně po vůli!!!
Kdo ponese odpovědnost za 655 000 mrtvých a umučených Iráčanů?
Americká sionistická soldateska prohrála válku v Iráku, který
bezdůvodně napadla a musí nést důsledky a to hned!!!
Žádné průtahy nebudou strpěny. Mrtvých bylo hodně a ještě
stále okupanti v Iráku vraždí dále - jenom dnes dalších 30 obětí,
převážně žen a dětí, při leteckém útoku amerických vrahů!!!!
Lidé, kteří osnovali válku proti Iráku a jsou odpovědní za hromady mrtvol a tisíce umučených nevinných lidí, musí přijít
před soud. A musí být potrestáni jako váleční zločinci.
Čím dříve , tím lépe.

123093

8.12.2006 13:59

RE: Demokracie

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 123071

Nedá mně , umístit krátký článek z Britských listů, který
odpovídá velmi ilustrativně na problém.

Proč jeden Bush věděl, co druhý nechtěl vědět, aneb Koho nechat bojovat kde
Uwe Ladwig
Nezávislá Baker-Hamiltonova komise o situaci v Iráku pracovala dlouho. Trvalo jim devět měsíců, než byl vyhlášen výsledek. Někdo si možná myslí, že jde o nějaké senzace. A to už za devět měsíců. Někdo ale možná dokonce tuší, že George W. Bush asi věděl, že v tom, co zvoral v Iráku, nemůže beze změny pokračovat. Nejen kvůli těm 2900 mrtvých a těm nepočítaným zraněným Američanům. A také nejen kvůli těm rostoucím výdajům.




Ale jak se z takové situace dostat bez ztráty autority prezidenta a vlády, alespoň ne bez totální ztráty? Co kdyby někdo přišel na to požádat nějakou nestrannou komisi? Možná s nějakým diplomatem, který má talent na balení špatných zpráv?


Asi právě z toho důvodu požádali starého Bakera, známého diplomata, aby po nějakém čase řekl to, co už věděl, když byl ještě poradcem svého přítele Georga Herberta Walkera Bushe. Věděli, že to nemohou přenechat jen jemu, proto ustanovili nestrannou Baker-Hamiltonovu komisi. A tušili, že Baker jako přítel Bushovy rodiny a starý diplomat nebude říkat, že už to všechno dávno věděl předem, a to vlastně už na konci první války Američanů v Iráku, tehdy, když ještě nevěděl, že starého vojáka George Bushe bude následovat jeho vlastní nejstarší syn jako tentokrát neúspěšný vojvůdce. Mohli si být jisti, že bude Baker dbát na to, aby byl výsledek zkoumání jeho komise vyhlášen velice diplomaticky, aby nebylo jasné, že v této válce šlo o základní ukázku nevhodné politiky americké vlády v boji proti Saddamu Husseinovi.


Tak co jeden Bush věděl a druhý ne? Ten mladší asi věděl - na to nesmíme zapomínat - jak neriskovat osobně jako voják svůj život ve Vietnamu. Jeho otec se ale válečným bojům osobně vyhnul taky, samozřejmě ne ve Vietnamu, ale za druhé světové války se vyhnul bojům proti Japoncům.


Mladší Bush ale asi nepochopil, nebo mu to bylo jedno, že vznikne asi docela velký problém, jestliže převezmou moc v jednom muslimském státě křesťani – a že se to muslimům asi nebude moc líbit.


Starý Bush to věděl, proto asi nechal Husseina kdysi u moci, kterého předtím Američané – a na to taky nesmíme zapomínat – Husseina podporovali v jeho válce proti Íránu. Starý Bush neriskoval následky, jichž se Baker tehdy bál a které mladší Bush vyprovokoval, když poslal do Iráku vojáky a z volebních důvodů jich tam chtěl zřejmě poslat ještě daleko více – a to nejen z Ameriky. Myslel víc na příští volby než na to, že někteří ti vojáci utrpí tělesná zranění, jiní duševní zranění a mnozí z nich přijdou o život. A to ne za ušlechtilý cíl světového nebo alespoň regionálního míru, ale v bojích proti diktátorovi, jehož p

123095

8.12.2006 14:00

RE: Demokracie

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 123071

Pokračování:
A to ne za ušlechtilý cíl světového nebo alespoň regionálního míru, ale v bojích proti diktátorovi, jehož předtím Američané dlouho podporovali a po jehož svržení podle mínění Georga Herberta Walkera Bushe nemohlo následovat nic jiného než obrovský chaos.

Kdybyste si ale mysleli, ze mladý Bush teď pochopil, co starý Bush ví už dlouho, tak se asi mýlíte...

123096

9.12.2006 1:10

RE: Demokracie

zalozak 58.?.?.?

Reakce na 123071

Jiste lze souhlasit ze v USA (ci GB) je funkcnich mnoho prvku demokracie na vsech urovnich. Stejne tak lze souhlasit s tim ze se nestava ze by do tiskarny vtrhli ozbrojenci (oni pouze utahnout kohoutky k financim, pripadne zapisou dotycneho na dovolenou na kube [vyplazený jazyk] )

Problem je jinde. Z hlediska skutecne rozhodovaci moci (guverner, prezident) je sytem demokracie omezen na jednoduche schema... "oni" vyberou koho budeme "my" volit a my si muzeme vybrat. Skutecne sance kandidatu mimo "okruh pratel" jsou nulove a to se prokazalo v kazdych primarkach za posledni desitky let. Uspecny kandidat je ten ktery dostane podporu "vecnych senatoru", ziska pristup k mediim a penezum ...a za to prirozene neco slibi. (Tem kteri to zaridi). Zbytek je saskana......

123128

10.12.2006 23:56

RE: Demokracie

Marian 74.?.?.?

Reakce na 123071

Takto sa robi demokracia podla USA vzoru...
v roku 2003 americky guverner iraku Paul Bremer vydal nove okupacne zakony nazyvany rozkaz 39 37,40.Ten povoluje privatizaciu 200 statnych podnikov vratane elektrarni telekomunikacii strojarstva a farmaceutickeho priemyslu.Zakon dovoluje zahranicnym kompaniam 100% vlastnictvo bank bani a tovarni. Vsetok zisk moze byt vyvezeny von z iraku.Obchodne bariery boli odstranene dane boli znizene zo 45% na 15%. Kompanie alebo jednotlivci mozu lisovat pozemok az 40 rokov.
jedine co ostalo zo starych zakonov bolo obmedzenie prav robotnikom a odborom!
www.harpers.org/BaghdadYearZero.html


takto sa to robi....tak sa terorizuju narody!!


www.iraqcoalition.org/regulations/index.html

a tu uch mas
37 Tax Strategy for 2003 19 September 2003

Order 39 Foreign Investment (Amended by Order 46) 20 December 2003
Order 40 Bank Law with Annex A Rescinded per Order 94 Sec 3 19 September 2003

123247

12.12.2006 2:44

RE: Demokracie

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 123071

Opravdu. To je ponekud neohrabane rozbijet tiskarsky lis. Do oci bijici velka lez Juniora byla. ..."nevedel jsem o moznych rizicich hurikanu Katrina..." New York Times meli k dispozici zaznam z videem porady okolo prezidenta Bushe, kdy dva experti vazne varovali presidenta pred dusledky hurikanu. To se pozdeji stalo. Tuto informaci na ruzne tlaky zverejnily NT s pulrocnim zpozdenim. Neni nad to rict, co ma byt receno v pravy cas. Uz vubec nemluvim o vnitrni autocenzure vetsiny nasich svobodnych medii. Novinar, ktery by svemu sefovi prilis casto nosil clanky, ktere nemuzou byt ocisteny by tychle prisel o praci. Jak rekl pri odchodu do penze sef New York Times uz v padesatych letech... nejsme nic nez intelektualni prostitutky, nase talenty patri jinym lidem..." Jenom at si zkusi novinar v nasem svobodnem privatnim tisku dat na papir svuj pravdivy nazor na vec. Media jsou infiltrovana tajnymi sluzbami od 50-tych let. Ted je na rade internet. Pravda, kdyz mate totalitu jako v Cine muzete mazat stranky na siti. Kdyz nemate totalitu, tak se hold dohodnete s nekym jako google.com. Misto "informacniho" reznickeho sekacku pouzijete skalpel. Elegantnejsi a efektivnejsi metoda, nic vic.

123319

12.12.2006 15:04

RE: Demokracie

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 123319

alebo najmete tucet kemov a tí už ten web a diskusie otrávia

Presne toto sa stalo na dvoch známych slovenských novinových weboch - na Pravde a SME - SMEtisko bolo známe už dávno ako zhromaždište podobného šmejdu, povinná registrácia, mazanie korektných ale nepohodlných príspevkov, "aktualizácia" článkov ako spôsob zrušenia celej diskusie. Na Pravde sa to stalo asi pred rokom a z celkom dobrých diskusií zostali trosky - kvitne hulvátstvo a sprostota.

123337

12.12.2006 16:03

RE: Demokracie

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 123337

alebo najmete tucet kemov a tí už ten web a diskusie otrávia

Ještě dodám Lehů,Ben Hurů,Mikinů a jiných dalších anonymních klonů a máte po diskuzi!!!!!

123342

13.12.2006 3:39

RE: Demokracie

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 123342

v poslednej dobe im došli nápady na mená, už ich len číslujú [vyplazený jazyk]

123390

8.12.2006 9:23

Snad jen k k slovům jenž měla v minulosti jeden význam

Krtech 194.?.?.?

bych dodal, že to je scestné tvrdit slova byla mnohovýznamová od dob kdy se lidské skřeky změnily v artikulovanu řeč
snad jen zákony které byli v minulosti (v dobách C. a K.) přijímány byli stručné a měli jakousi vypovídací hodnotu tzn. nemlžili a nepletli tak jako ty dnes přijímané, které neslouží obecnému blahu ale jen zájmům určitých lidí... [pláč]

Zvláštní jak se historie opakuje před zhroucením západořímské říše měli 2% všech lidí ve svém vlastnictví polovinu veškerého materiálního bohatství tak jako je tomu i dnes.
Nic není neoddělitelné materiální bohatství musí být vyváženo stejným bohatstvím duševním a duchovním a obávám se že nejen ty 2% ho postrádají.

123077

8.12.2006 12:06

Zapad jiz pred casem prosel 'bodem rezu'

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

a stoji ted pred velkym problemem: priznat barvu. Pojem demokracie postaveny na predpokladu lidskych prav je PROTI zajmum centralni moci (pan Makow pouziva vyraz "centralni bankeri" ).

Vyrazy jako 'lidska prava' a demokracie mely urcitou zazivnost za existence Sovetskeho Svazu a vychodniho bloku. Nyni maji jen jedno pouziti - ovladnuti celeho sveta. Svedomi a zajem verejnosti v nasich ('zapadnich'[mrknutí jedním okem]zemich jim vsak v hlave nelezi. Maji za to, ze nas maji jiz kompletne zvladnuty. Maji, opravdu? [chechtot]

z.a.p

123080

8.12.2006 12:17

Ja se na to divam

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

jako na 'veseni fangli' za komunismu. Chteli jste mit pokoj, chteli jste prezit? Vyvesili jste fangli! Chce dnes nejaky samostatnejsi statni utvar prezit? Musi udelat to same a hlavne nechat svou zemi vyrabovat mezinarodnimi bankeri. Pak mu daji nacas pokoj. Co si o tom mysli populace? Eh, koho to zajima.

Napada me porovnani s jednou udalosti v historii. Zikmund, lyska rysava ve sve snaze ohrozit moc husitu a pokracovat v agende jeho uchazeni se o ceskou korunu, zorganizoval mensi vypad do Nemeckeho Brodu (dnes Havlickova). 'Verni' byli predem informovani, ze budou bezpecni kdyz vylozi do okna obraz nejakeho svateho. Kdo ho nebude mit, neni 'nas verny' a bude vyrabovan. A tak se take nasledujiciho rana stalo.

To same s demogracii. Tak koukejte, at mate v okne nejakeho svateho!

z.a.p [velký smích]

123083

8.12.2006 13:30

Naprosto zásádní článek

Nápověda 88.?.?.?

Již jsem četl zde na Zvědavci mnoho různých názorů, ale takhle jasný a zásadní článek a průzračný, všem srozumitelný
text jsem zde ještě nezaznamenal.
Je také o to cenější, že jde až na kořen a podstatu věci.
Já jenom poznámku, jak politici zacházejí se slovy.
V Rakousku se objevili "svobodní" - politická strana , která
má program , hodně zralý k diskuzi.
Jenomže místo toho , aby se hovořilo o programu a o zásadních věcech, byl předseda této strany označen za populistu!!!
Prostě člověk,který vynáší kritiku, která se obecně nehodí
je označen za populistu!!!
Vznáším dotaz. Který politik není populista a lhář?
Tady se projevuje zmatení,drzost a sprostota dnešních politických
hovad, která nemají žádné právo si z občanů dělat nevolníky!

123091

8.12.2006 13:55

RE: Naprosto zásádní článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 216.?.?.?

Reakce na 123091

Souhlasim.

Kdyby bylo znamkovani za kvalitu dal bych mu....... eee, 1A. [velký smích]
Dobra prace, Alexo!

z.a.p

123094

8.12.2006 19:54

RE: Naprosto zásádní článek

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 123091

Podle meho nazoru je to naopak jeden z nejhloupejsich clanku ktere jsem kdy cetl. Chybi v nem jakykoliv argument nebo dukaz, porad dokola se opakuje stejna myslenka a clanek sam si protireci.
Clovek muze zit dustojne jen v zemi ktera je demokraticka a zachovava lidska prava. Jenom v takove zemi existuje jakasi, i kdyz nedokonala kontrola akci politiku.
Ani Zvedavec by nemohl existovat v zemi ktera neni demokraticka a ktera nedodrzuje lidska prava. Staci se podivat do Burmy, Severni Koreje nebo na Kubu. V techto zemich neexistuji opozicni media a obcane nemaji ani pristup k internetu, nebo je ten pristup extreme ztizeny. Pani Alexa a panove Napoveda a z.a.p. zkratka kousou ruku ktera je zivi.

123113

9.12.2006 0:18

RE: Naprosto zásádní článek

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 123113

Drahý "Zasmazko",
co vy si představujete pod pojmem "Demokracie"?
Dle mě je demokracie systém,systém organizující stát jako celek.Systém by měl fungovat tak,že ti,co mají možnost volby zvolí svého zástupce.Zástupce je jen a jen zástupce.Zastupuje ty,jenž mu dali právo je zastupovat.Politik není sám sobě pánem,pouze zastupuje a musí konat to nejlepší v jeho silách ve prospěch jeho voličů.Může se stýkat se svými voliči a diskutovat o postupech(zní to jako sci-fi,ale tak by se dle mě měl politik chovat)a popřípadě jim předkládat své varianty řešení daných problémů chodu státu.
Neměl by se ohýbat jako proutek ve větru a už vůbec by neměl užívat svého mandátu k vlastnímu obohacení.

To je pro mě demokracie.Srovnejte si to s tím co vidíte kolem sebe.To co můžete vidět na české politické scéně,ale i politice jiných států.To není demokracie.Zastupitelé voličů jsou jen jakýmisi parazity,kteří ve většině případů jednají autonomně a bez nejmenšího zájmu na dobru svého hostile živí jen svůj "krevní oběh".

Jestli vy si představujete demokracii jako současné vlády "vyspělých států",tak vám unikla prvotní definice demokracie.Současné vlády jsou vlády diktatur,které narozdíl od diktatur jako jste uvedl třeba Sev.Koreu pochopily,že lidem musí dát pocit volnosti a pocit radosti z požitků.Je jedno jak současným diktaturám budeme říkat,jestli byrokracie,moneykracie,aristokracie...Nejde o slova,jde o podstatu.Stát v hledisku politickém tvoří lidé a jejich zástupci.Ve chvíli,kdy začnou jednat zástupci proti svým lidem,přestává demokracie být demokracii a rodí se druh diktatury.

>V techto zemich neexistuji opozicni media a obcane nemaji ani pristup k internetu, nebo je ten pristup extreme ztizeny.

Podle vás je demokracie ve volném přístupu na internet spíš,než ve výše mnou uvedeném?

A propo,když jste to nakousl:"opoziční media",co to toto?Vyjmenujte mi opoziční media v čechách.Moc ráda si o tom s vámi podebatím.

>Pani Alexa a panove Napoveda a z.a.p. zkratka kousou ruku ktera je zivi.

Slečna Alexa,Nápověda a z.a.p. nekoušou ruku co je krmí,to oni jsou jedni z mnoha,kteří se podílí na živení té ruky,která je následně fackuje.

123124

9.12.2006 0:54

RE: Naprosto zásádní článek

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 123124

Alexo, veci na ktere si tak trpce stezujete jsou dusledkem lidske povahy. Dokonala demokracie jeste nikde nikdy nebyla a asi nebude. Vzdyt ani lide jako vy nedokazou krome nekonecnych stiznosti navrhnout cestu k naprave.
Svoboda ve kere zijete neni jen nejaky pocit nebo iluze, jinak byste zde nemohla tak vykrikovat. Jaka prava navic vlastne chcete? Co vam chybi? Neexistuji snad v CR media nejruznejsiho zamereni? Pokud vim, sve necenzurovane noviny maji i takovi darebaci, jako jsou komuniste. A pristup k mediim nejruznejsiho zamereni vcetne toho internetu je dulezita cast lidskych prav a zakladni predpoklad pro svobodu slova.
Vase argumenty slecno Alexo samy sebe vyvraceji.

123126

9.12.2006 12:08

RE: Naprosto zásádní článek

Stan 195.?.?.?

Reakce na 123126

obavam se Zasmazko, ze pokud zde neco muze dosahnout predikat "nejhloupejsi", pak to jsou tve infantilni predstavy o tom co demokracie je a jak to funguje v dnesnim Bushistanu a na Zapade vubec. Jelikoz predstavy jak demokracie ma fungovat se uz vzdy rozchazely, byla vymyslena ustava. Mame-li povazovat USA za demokraticky stat, bude prvnim predpokladem dodrzovani vlastni ustavy. Toto kriterium USA uz dlouha leta nesplnuje, existuje nekolik velice podstatnych zakonu ktere jsou bez jakekoli pochyby protiustavni a slouzi pouze k upevneni moci vladnouci oligarchie, jasna analogie k postupu bolseviku, kde ustavni prava byla podobne poslapana. Kdyz pominu Patriot Act a zakony ktere zrusily stalety princip habeas corpus, je tim nejhorsim porusenim ustavy Federal Reserve Act z r 1913, tento umoznuje privatni instituci FED kontrolu, manipulaci a devalvaci meny, cili soustavne vyvlastnovani majetku obcanu ve prospech vladnouci elity, jinymi slovy legalizovane okradani obcanu, kam se hrabe bolsevicka menova reforma z r 1953 a kam se hrabou cesti tunelari.
Druhym meritkem demokracie je podle mne zachazeni statu s obcany,at uz domnelymi ci skutecnymi delikventy, predstava ze tolerovana kritika statu na internetu je dukazem demokracie je mirne receno pripitomela, i bolsevik toleroval castecnou kritiku coby ventil verejne nepokojenosti(viz Charta), s klidnym vedomim ze pes ktery steka a je na retezu nekouse. Podobny system, samozrejme jeste lepe vybrouseny maji USA, mainstream media jsou pevne v rukach vladnouci mafie a skutecna kritika se prakticky nekona, pokud,tak jen v neskodne forme. Lepsi dojem o domnele demokracii lze ziskat pri pohledu na zachazeni statnich organu,policie, FBI atd. s obcany, i treba jen pri dopravnich prestupcich, o tom mily Zasmazko nemas zrejme ani sajna. Jeden priklad za vsechny, i kdyz uz nekolik roku zpet,rozhodne vsak zadna vyjimka,> na udani sousedu byl o pulnoci vytazen z postele dvanactilety chlapec obvineny ze sexualniho obtezovani, pomohl sve 3-lete sestre na zahrade stahnout kalhotky any se mohla vycurat, byl odvezen v zelizkach a ztravil dlouhe tydny v base spolecne s mladistvymi zlocinci nejhorsiho zrna, neco podobneho se patrne nestane ani v diktature. Take zachazeni s obcany cizich statu a ignorovani mezinarodnich dohod mluvi samo za sebe. Ta tva vysnena svoboda slova je v praxi pouze ten holub na strese, o kterem snis, staci dostat vetsinu obcanu do dluhu a oni uz si pak dobre rozmysli zda maji nejake vyhrady. Vypada to zes zatim nemel prilezitost prekrocit humna vlastni visky a jeste se to u vas nerozkriklo. [velký smích] [velký smích] [chechtot]

123142

9.12.2006 18:37

RE: Naprosto zásádní článek

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 123142

Kdyz uz Stane rikate, ze Federal Reserve Act je HORSI nez komunisticka menova reforma, mel byste take napsat proc. Pametnici kteri v roce 1953 prisli pres noc o vsechny uspory vas ted asi povazuji za blazna.
Stejne pocity mam i ja, pametnik bolsevickeho tazeni proti Charte. Tu tehdejsi diktatura totiz vubec netolerovala. Jeji text nesmel byt nikde otisten, lide kteri ji sepsali a podepsali byli pronasledovani. Nic takoveho v Americe ani v ostatnich demokratickych zemich neexistuje, v Americe VETSINOVA levicova media denne na soucasnou vladu nevybirave utoci. Nechybi dokonce takove nesmysly jako srovnavani soucasneho prezidenta s Hitlerem. I hosting Zvedavce je pokud vim ve Spojenych Statech.
Vasi demagogii a nesmyslnym srovnanim muze uverit jen hlupak, ktery nikdy nezil v diktature.

123165

9.12.2006 23:00

RE: Naprosto zásádní článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 123165

Zasmradko!

Charta byla velmi chtene 'trpena'. Sam to velmi dobre pamatuji. Kdo chtel byt vyhosten rikalo se, at jen podepise chartu. Zbytek mu strana a vlada zaridi. Tez dobre vime co poslo ze 'sametovych' udalosti - jiz se to tu diskutovalo mnohokrat. Tudiz, vidim ze ti schazi schopnost pozorovani a usudku.

A uz nikdy neporovnavej Hitlera s Bushem. A.H. z toho vychazi poskozen!

z.a.p

123185

10.12.2006 8:10

RE: Naprosto zásádní článek

Stan 195.?.?.?

Reakce na 123165

zda se Zasmazko ze ti uz pamet moc neslouzi, Charta byla od pocatku prolezla komousi a jednim z jejich prvnich prohlasenich bylo, ze nejsou proti socialismu, ta publicita ktere se jim dostavalo byla mozna pouze diky toleranci komousu, pokud tohle nechapes, nemas zrejme poneti jak tehdejsi rezim fungoval. Pokud se FED tyka uz jsem to zde u jinych clanku dost obsahle popsal, predevsim u clanku Jsou USA legalne v bankrotu? a nehodlam to pro kazdeho vedomostmi nepostizeneho jedince opakovat. Menovou reformu v 1953 jsem zazil jako kluk predskolniho veku a prisel jsem o tisice ktere jsem obdrzel od svych prarodicu, tato reforma byla jednorazovou kradezi zatimco FED vyvlastnuje danove poplatniky od pocatku sve existence prubezne a v cim dal vetsim rozsahu, zrejme ti uslo, ze kupni sila dollaru klesla od 1913 o zhruba 96%, pokud to pro tebe neni vyvlastneni, vrat se do zakladni skoly, nez zacnes bryndat o necem o cem nemas poneti. Druha rovina okradani obcanu spociva v manipulaci urokovych sazeb, kde vlastnici stojici za FED vedi dopredu kterym smerem se trhy pohnou a mohou dle toho disponovat, cili nejprve manipulaci uroku zpusobi kolaps ekonomiky a burzy a nasledne od ozebracenych investoru vykoupi aktiva za zlomek puvodni hodnoty, s volnym trhem, principem kapitalismu to nema nic spolecneho. Je take videt, ze USA jsi videl z rychliku a nemas nejmensi potuchy jak to tam slape, vetsina tech "levicovych medii" je totiz vlastnena stejnymi kruhy jako u tech "pravicovych", totez plati u financniku kteri financuji volebni kampane obou partaji, neni pro ne totiz vubec rozhodujici jak maji ideologicke pozadi, jedine kriterium je dobra manipulovatelnost zvolenych loutek. Mimochodem, pokud jsi majitelem kreditni karty, zkus s ni v USA koupit knihu kritickou vuci tazeni v Iraku nebo vlade a skoncis na cerne listine FBI, v TV reportazi BBC na toto tema bylo dobre videt jaky strach maji majitele knihkupectvi o tom vubec mluvit. Pokud chces nekoho oznacovat za blazna, zkus nejprve udelat domaci ukoly z 1. tridy nez se ztrapnis [velký smích] [chechtot]

123203

10.12.2006 18:35

RE: Naprosto zásádní článek

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 123203

Nebojte Stane, pamet mam docela dobrou. Prohlaseni chartistu ve smyslu ze \"nejsou proti socialismu\" bylo v te dobe neco jako ulitba bohum, ktera mela zabranit pozatykani vsech signataru hned prvni noc. To byla kruta doba a ozvat se odvazilo jen par nejstatecnejsich.
Tomu o cem pisete ve zbytku prispevku se rika inflace a je to normalni proces ke kteremu dochazi prakticky vsude. Jiste si vzpomenete, jak jste v dobach sveho mladi chodil k holici za korunu. Ta doba je uz davno pryc a neni do rozhodne vina FED.
A nyni me vzhledem k vasim urazlivym komentarum dovolte, abych s vami jednostranne ukoncil jakoukoliv dalsi diskuzi.

123235

11.12.2006 12:10

RE: Naprosto zásádní článek

Stan 217.?.?.?

Reakce na 123235

ja te chapu Zaprazko,kdyz jsi s rozumem v koncich, ukoncis diskuzi, tomu rikam taktika. Je skutecne pozoruhodne, ze jsi v tom objevil tu inflaci, jeden by to do tebe nerekl. Je vazne skoda ze zde nehodlas prozradit to sladke tajmstvi odkud ta inflace pochazi, kdyz podle tebe FED za ni nemuze, urcite jsi na tom objevu po vecerech pracoval dlouha leta a my ted o to prijdem, to je teda smula. Ze ty filuto jsi odhalil, ze za to muze zly skritek, ktery po pulnoci proleza obchody a prepisuje cenovky? Priznej se. S tou "ulitbou bohum" v Charte jsi ovsem sestrelil ptaka, to snad se ani neda komentovat. Co takhle na Jeziska, na toho take jeste veris? [velký smích] [chechtot] [velký smích]

123274

12.12.2006 3:17

RE: Naprosto zásádní článek

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 123165

V Ustave USA jasne psano, ze Kongres ma vyhradni pravo a vylucnou pravomoc regulovat slitinu a hodnotu minci razenych jejich vlastni organem... (Clanek IX.). FED je z 80% privatni banka s utajovanymi vlastniky. Lide, co psali Ustavu jako treba Thomas Jefferson, si byli vedomi faktu, ze finacni nezavislost zeme jasne vymezuje svobodu statu. Byli od pocatku tlaky zavest privatni centralni banku. Po vzoru Bank of England. To se ve dvacatych letech 19.stoleti podarilo. Pak se dostal do presidenskeho uradu jisty pan Andrew Jackson. Ten prohlasil o cenntralni bance ... kdyby lid Spojenych statu vedel jakym zpusobem jsou financovany. Necekal by na volby a se zbrani v ruce by tahl ke Kongresu..." Vyplatil dluh Spojenych statu, tehdy nejakych 5 000 000 $ a banku zrusil. Vicemene valka Sever proti Jihu nebyla pouze valkou o mobilitu pracovni sily, ale valkou ktera mela USA zadluzit a prinutit k zavedeni centralni banky. Stejne skupina lidi mela v planu financovat Sever i Jih. Valky se jaksi vzdy vedou na dluh. Toto genialne obesel Abe Lincoln, ktery si vypujcil 400 000 000 green backs od lidu Spojenych statu. Bezurocne bylo prece hloupe urocit si vlastni pujcku. Penize byli za rekordni tusim tri roky vraceny. Dluh za jednu ze Svetovych valek byl zaplacen USA nedavno, aby jsme meli srovnani jak to s tema urocenyma dluhama je. Kancler Bismarc jasnozrive prohlasil, ze toto Lincolnovi nemuze projit. A taky neproslo! [pláč] [naštvaný] Takze FED se podarilo pomoci korupce protlacit az 23.prosince 1913. Cast senatoru a kongresmenu odjela z Washingtonu travit vanoce domu a jednani o FEDu byla zarazeno na program dodatecne po jejich odjezdu. V tricatych letech po krachu burzy byl zrusen zlaty standart. Do te doby bylo na dolarech napsano a platilo, ze v jistych bankach jsou na pozadani smenitelne za vahovy ekvivalent zlata nebo stribra. JFK se pokusil prevest privilegovane postaveni FEDu na jinou skupinu bank, a proto musel zemrit. Jeden z Rotschildu rekl: ..."Dejte mi kontrolu nad tokem penezem a neni podstatne, kdo vydava zakony." Ma pravdu politicka nezavislost neni mozna bez financni nezavislosti.

123320

9.12.2006 13:21

RE: Naprosto zásádní článek

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 123126

Byl byste skvělý politik.Příliš jsem se od vás nedozvěděla a přesto jste něco řekl.

Vy vidíte opozici v tom,že jedny noviny jsou víc nalevo a druhé napravo?Myslíte,že levice a pravice jsou tak silnými konkurenty,nebo jsou dvěma stranami jedné a též mince?Levice a pravice každá tahne na jinou stranu,ale cíl mají stejný.Moc.Je možné tvořit opozici k moci?Moc se sama stává koalicí a opozicí,jde jen o to která je větší.

Nesouhlasíte s definicí demokracie,kterou jsem vám tu napsala?Ono je to totiž na tomto systému zásadní.Jste-li volič(a předpokládám,že ano),tak se rozhodnete někoho volit.Ten člověk však obvykle hájí sebe a své výhody.Tedy,volíte někoho jen tak,be zkonkrétního výsledku pro vás.

V politice už přeci nejde o nějakou demokracii,ale udržení určitého neplně efektivního statutu,kdy stát vcelku funguje(i když třeba na gigantické dluhy),lidé se nebouří a zastupitelé dosáhnou svého.Současná politika je bez zodpovědnosti.Nikomu se nic nestane ač konkrétní lidé-zástupci za něco ručí,něco ovlivňují.Je to systém,jehož jednotlivé části jsou odpojené a nespolupracují,nechtějí spolupracovat.Toto není demokracie,je to spíš jen systém s minoritními nebo lépe estetickými prvky demokracie,ale demokracie v pravém slova smyslu ne.

Nechci na vás dál reagovat dokud nezačnete psát trochu více do hloubky.Zatím z vás padají poněkud povrchní fráze,díky kterým jen kloužete po povrchu.Ani jste mi neřekl v čem konkrétně si protiřečím.

>Jaka prava navic vlastne chcete? Co vam chybi?

Je evidentní,že jste mou úvahu jen zběžně prolétl a ani nechcete o tématu přemýšlet.Jestli vám skutečně nedošlo to co a proč kritizuji,tak si článek přečtěte znovu.A pokud o tom chcete přemýšlet,tak to udělejte.Pokud sem píšete jen kvuli tomu,že jste s tím co je spokojený a chcete mě "lámat" s tím,že je vše v pořádku,že si můžete browsdat na internetu,dívat se na domácí kino,cestovat do jiné země a nebo volit opozici,tak si to prosím nechte pro jiné,co váhají.Já neváhám a za tím,co jsem napsala si pevně stojím.

123147

9.12.2006 18:56

RE: Naprosto zásádní článek

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 123147

Vas clanek jsem Alexo precetl nekolikrat, jinak bych na neho neodpovidal. Vam se zda, ze ze me padaji povrchni fraze, me se zase zda povrchni a frazovity vas clanek. Jeho myslenka mohla byt napsana v nekolika vetach.
Svuj nazor jsem napsal uz v prispevku Stanovi, pro vas mohu jen dodat, ze pokud vam nestaci politicke spektrum hlavnich medii, muzete se na rozdil od lidi zijicich v diktaturach podivat na web. A mohu vas ujistit, ze az dosahne nejaky z internetovych extremistickych casopisu kvality a ctivosti jakou maji mainstreamova media, najdete svuj oblibeny skvar i u vaseho novinoveho stanku.

123166

9.12.2006 20:12

RE: Naprosto zásádní článek

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 123166

Znovu.Pokud pro vás spočívá demokracie jen v tom,že je tzv.opozice a tzv.opoziční media,tak si užijte té úžasné "demokracie".Opomenul jste vlastně všechno to,co jsem napsala.Chápu,pro vás je toto demokracie ve srovnání s minulým režimem.Máte díky životu v minulém režimu otupělé vnímání.Já jsem minulý režim plně"nevychutnala".V tom je možná obrovský problém a nepochopení mých slov.

>A mohu vas ujistit, ze az dosahne nejaky z internetovych extremistickych casopisu kvality a ctivosti jakou maji mainstreamova media, najdete svuj oblibeny skvar i u vaseho novinoveho stanku.

Nepříjde vám to trochu ubohé?Jste asi mnohem starší než já a přesto se mnou jednáte jako s idiotkou,která si libuje ve "škváru".

123172

9.12.2006 20:52

RE: Naprosto zásádní článek

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 123172

Zapomela jste rici, co vam ohledne lidskych prav a svobod chybi a jak chcete zmenit lidskou povahu, aby se lidstvo vcetne politiku zacalo chovat slusne. Proto me to cele vase povidani pripada jako placani do vetru.
Podivejte se treba na Cesko. Ve zmatcich po revoluci se dostal zazrakem na Hrad misto obvykleho politika umelec, cestny clovek ktery za sve presvedceni sedel za komunistu trikrat v kriminale. Misto vdecnosti se mu spoluobcane odmenili zavisti, nenavisti a urazkami. Takovi uz jsme my, lide Alexo. Preji pekny zbytek weekendu.

123176

9.12.2006 21:48

RE: Naprosto zásádní článek

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 123176

Zásmažko,máš to nějak popletené.
Havel měl obrovskou šanci se jako čestný člověk projevit,
ale právě jeho skutky hovoří něco zcela jiného.
Abych se příliš nerozepisoval, jeho přítel z Charty mu řekl na plná ústa před soudem: "Jsi Vašku prase". Proč asi svého druha
z charty takto napadl. Dnes honíme komunisty po 17 letech,
ale že je Havel nechal uniknout spravedlivým soudům, nikdo slyšet nechce. Takže Zásmažko, chce to více studovat a méně
kecat!!!!

123179

9.12.2006 22:47

RE: Naprosto zásádní článek

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 123176

Proto me to cele vase povidani pripada jako placani do vetru.


I to, dle Vás plácání do větru, jednou bude mít takovou sílu, že zdvihne stotunová víčka dnes "radějslepých" . Ti následně, již pod tíhou argumentů, přestanou předstírat že nevidí.
Nechtěl byste být ten první radějslepý pretender, jenž dozná že vidí?
Stačilo by náznakem, pane. Třeba tím, že byste aspoň nepokračoval v psaní kravin znění, cituji:

Ve zmatcich po revoluci se dostal zazrakem na Hrad misto obvykleho politika umelec, cestny clovek ktery za sve presvedceni sedel za komunistu trikrat v kriminale. Misto vdecnosti se mu spoluobcane odmenili zavisti, nenavisti a urazkami.


To už ani není ta předstíraná slepota, ale úmyslná podpora vohnouta, jenž svým chováním pohřbil to co v 70tých letech, jako člen hnutí underground, hlásal.

>Takovi uz jsme my, lide.....
Snad VY, ...ale ne MY.

P.S. A pozdravujte lehomikiny,....vaši "krevní skupinu" .

V [cool]
world peace

123183

10.12.2006 2:21

RE: Naprosto zásádní článek

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 123183

Napsal jsem zde, ze se byvalemu prezidentovi spoluobcane misto vdecnosti odmenili zavisti, nenavisti a urazkami. Dekuji panove Napovedo a Saudku za to, ze jste ma slova vlastne potvrdili. Pripadnou dalsi kritiku Vaclava Havla muzete adresovat primo stovkam intelektualu a umelcu celeho sveta (vcetne clenu Rolling Stones), kteri si stejne jako ja Vaska pro jeho ciny a osobni statecnost vazi.

123195

11.12.2006 12:57

RE: Naprosto zásádní článek

Stan 217.?.?.?

Reakce na 123195

neboj Zaprazko, jeste se dockas az bude v Hollywoodu zfilmovan epos antikomunistickeho "giganta" Vency Kulisaka pod nazvem Rambo 15, v zaverecnem finale dosahne napeti vrcholu, kdyz Vena pri kazdodenni hre Mariase s bachari vytahne z rukavu nenapadne eso a definitivne polozi cely komunisticky aparat. Pokud mas slabsi nervy, doporucuji pred shlednutim zavazat poradne nohavice, protoze tvuj "hrdina" se s nima rozhodne nebude parat. [chechtot] Samozrejme pri pozdejsim udeleni Oscara se slavnosti zucastni i tvi oblibeni reprezentanti dnesni pakultury jako Rolling Stones a dalsi z hnojiste kluturnich dejin exhumovani vytecnici. Nezapomen si tuzku at nasbiras co nejvice autogramu. [chechtot] [chechtot] [velký smích] [chechtot] [chechtot]

123276

9.12.2006 23:07

RE: Naprosto zásádní článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 123176

"Ve zmatcich po revoluci se dostal zazrakem na Hrad misto obvykleho politika umelec, cestny clovek ktery za sve presvedceni sedel za komunistu trikrat v kriminale." [překvapení]
---------------------------------------------------------------

Tak tohle uz prechazi vsechno!

Tehle clovek musel zrovna pristat z Marsu... Venca mel tak 'fesacke' vezeni, ze o takovem by se p. Zundelovi jen mohlo zdat. Ale vse je nakonec jen vec nazoru, ze? Zvlaste pro ty, co odmitaji znalost faktu!

z.a.p

123186

10.12.2006 0:11

RE: Naprosto zásádní článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 123126

"Dokonala demokracie jeste nikde nikdy nebyla a asi nebude."
--------------------------------------------------------------

Clovece, jestli tohle myslite vazne, tak prosimvas pekne jak je mozne, ze se 'demogracie' vyvazi a zavadi v posledni dobe formou teroristickych valek proti jinym statum (Iraq, Afganistan, Lebanon v priprave je Korea, Syrie, Iran a kdovi jeste kdo). Nezda se Vam ze si protirecite?

Mluvite o demokracii, ktera neni videt; mluvite o svobode ktera neni videt. O cem to tedy muvite... o preludech? [zmaten]

z.a.p

123191

10.12.2006 0:42

RE: Naprosto zásádní článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 123124

"Slečna Alexa,Nápověda a z.a.p. nekoušou ruku co je krmí,to oni jsou jedni z mnoha,kteří se podílí na živení té ruky,která je následně fackuje."
----------------------------------------------------------------

Tihleti 'diskuteri' pani Alexo rozhodne nejsou pravi (uprimni a cestni). Nas 'sesty' smysl nam to dava. Proto si tu a tam pustim na ne v odpovedich "hubu na spacir". [velký smích]

Nikdo s usudkem nemuze uspesne nasemu pohledu oponovat. Vezmete si uz jen takovy nesmysl, jak rika ten clovek 'zasmazka', ze ta ruka nas "ZIVI". To je absurdni! Kdo nas zivi jsme jedine my sami. Ta ruka, nas nejpve sproste a na vsech stranach okrade a pak jeste (obrazne a nekdy doslova) jak rikate, zfackuje. Tim, ze je k nam cizi a arogantni. Rekla jste to dobre!

z.a.p [smích]

123192

12.12.2006 17:37

RE: Naprosto zásádní článek

leo69 89.?.?.?

Reakce na 123124

[blue]Drahý "Zasmazko",
co vy si představujete pod pojmem "Demokracie"?
Dle mě je demokracie systém,systém organizující stát jako celek.Systém by měl fungovat tak,že ti,co mají možnost volby zvolí svého zástupce.Zástupce je jen a jen zástupce.Zastupuje ty,jenž mu dali právo je zastupovat.Politik není sám sobě pánem,pouze zastupuje a musí konat to nejlepší v jeho silách ve prospěch jeho voličů.Může se stýkat se svými voliči a diskutovat o postupech(zní to jako sci-fi,ale tak by se dle mě měl politik chovat)a popřípadě jim předkládat své varianty řešení daných problémů chodu státu.
Neměl by se ohýbat jako proutek ve větru a už vůbec by neměl užívat svého mandátu k vlastnímu obohacení.[/blue]

Oni to ti politici ale v podstatě dělají - že zastupují zájmy voličů. Ale nezastupují bohužel zájmy všech voličů, ale vždy pouze jen těch finančně silnějších. A kdo udělá politika ještě úspěšnějším a známějším politikem? Ano správně média a peníze. Takže koho poslouchá demokratický politik - ty, kteří mají peníze a média a mohou ho,za pro ně výhodných podmínek udržet na výsluní. Takže hodně zvráceně se dá říct, že politici zastupují demokraticky voliče, ale bohužel ne všechny. Slušnost, sociální empatie s těmi nejubožejšími, čestnost a lidská touha pomáhat šla v dnešní politické kultuře do pr..le. Celý systém je v principu špatný a bez otřesu se k lepšímu nedostaneme. Někde jsem kdysi četl, že nejlepší vládní systém je osvícený diktátor... m, [smích]

123348

12.12.2006 18:37

RE: Naprosto zásádní článek

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 123348

Osvícený diktátor není marný,ale stále je to pohyb na ostří nože.

S tím popisem demokracie máte jistě pravdu.Ale je to pak stále demokracie ve významu vláda lidu?Určitě ne.Nevládne lid(ponechme stranou bizardnost oné představy,že skutečně všechen lid vládne),ale vládne elita,media,jednotlivec,peníze,ale ne lid ve smyslu obyvatel státu.
Jistě,je tu faktor myšlenkové,lépe názorové manipulace.Lidem jsou očkovány problémy a také jejich řešení a lidé získávají pocit,že vybrali dobře a jimi volený zastupitel dělá svou práci jak má.To je však věc jiná.Ještě podlejší.
Manipulovat obyvateli země je poměrně stará metoda a asi nikdy nebyla tak úspěšná,jako dnes.Ta současná efektivita manipulace je moc důležitá.Bez ní by ona demokratičnost západních zemí byla asi jako císařovy nové šaty.

123356

12.12.2006 19:30

RE: Naprosto zásádní článek

leo69 89.?.?.?

Reakce na 123356

Máte pravdu slečno Alexo. Vláda lidu (demokracie), kdy by každý kecal do všeho a co člověk to jiný názor, by vedla do ještě většího chaosu. Proto si volíme své zástupce, aby ty naše názory spojili a usměrnili. A z této naší diskuze mi jasně vysvítá, že je pravda v tom, že národ má takové zástupce jaký je vlastně on sám (národ). Pokud je v národu zřetelný mravní úpadek, lež a krádež povýšena na modlu, tak i volený zástupce se v podstatě nemůže chovat jinak - je naším zrcadlem. A tak mi jako ti obyčejní nemůžeme zvenku tento běh změnit, musíme ho změnit zevnitř. Zevnitř nás samotných - a to je obávám se ještě běh na dlouhou trať... m [smích]

123362

12.12.2006 20:30

RE: Naprosto zásádní článek

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 123356

Tady je možno udělat krásnou krátkou úvahu. Diktátora jde svrhnout, vyvraždit celou jeho rodinu a ještě vykopat jeho předky z hrobů a kosti naházet na smetiště - a on to ví a tedy tu je jakási viditelná zpětná vazba !

V (nebo s) demokracii nejde udělat lautr nic. Z principu v demokracii nikdo za nic nemůže a není koho chytit pod krkem - je to typická "cochcárna". Politici to dobře ví a tak si dělají z lidí prdel a dělají si, co chtějí sami. Fakticky ale dělají to, co si přejí jejich mecenáši, kteří si je vytvořili a fakticky zaplatili. Nemyslím, že demokracie je reformovatelná - z principu ! Tedy ne bez toho, že by proběhla důkladně krvavá revoluce, která by totálně zlikvidovala potenciální "mecenáše" - korumpovatele. No a to si asi nikdo nepřeje, potažmo to ani většina lidí nechápe, jak to je. Takže nejde dělat nic. hm.. [velký smích]

Ovšem netřeba nad tím trvale smutnit. Každý špatný systém se zákonitě zhroutí v důsledku svých systémových chyb. Ten náš systém se právě hroutí a nikdo jej již nezachrání. Pozorně se dívejte !

123365

12.12.2006 21:01

RE: Naprosto zásádní článek

leo69 89.?.?.?

Reakce na 123365

Systém se jistě již hroutí, je to cítit ve vzduchu i jinde. Ale máme alternativu toho čím ho nahradíme? Kdysi se vžilo takové pořekadlo: ..všechno špatně, zpátky na stromy.. A asi to bude skutečně potřeba po změně která nás čeká, ale ne už v takovém množství lidí kolik dusí tuto planetu dnes. m, [smích]

123368

12.12.2006 23:51

RE: Naprosto zásádní článek

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 123368

Alternativa je vratit se ke korenum toho, co to je vlastne skutecna demokracie. Ustava USA byla pred 200 lety napsana velmi dobre. Jefferson, Madison a spol. vedeli proc ma byt moc rozdelena na tri casti. Dneska vsechno prorostlo v jedno a uzka skupina lidi stoji ve stinu a ma kontrolu.

123377

9.12.2006 22:48

RE: Naprosto zásádní článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 123113

Zasmradko!

Zvedavec existuje prave proto ze nase spolecnost NENI demokraticka. Je pouze money-kraticka. Kdyby to bylo jak ty tvrdis, nikdo by to necetl (vcetne tebe) a nediskutoval. Podivej ale kolik je ctenaru v kazdem danem okamziku na clancich - jde to do desitek tisicu! Lide jsou nespokojeni a hledaji odpovedi. Proto jsou zde! [vyplazený jazyk]

z.a.p

123184

10.12.2006 3:32

RE: Naprosto zásádní článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 123184

Hoops,

trochu jsem Vam zkomolil jmeno. A dokonce 2x. I to se stava v zapalu boje... omlouvam se!

z.a.p

123196

10.12.2006 14:37

RE: Naprosto zásádní článek

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 123196

Tak nějak Vás pane z.a.p obdivuji, že máte síly se zásmradkama takhle diskutovat. Totiž, kdyby jste vstoupil na Nezvědavce a tam to zkoušel, tak by jste mohl mít alespoň "drobátko" zadostiučinění, že odoláváte na nepřátelské půdě a kazíte jim ten jejich "obrázek". Tady ale ten člověk zneužívá partyzánské metody a jen a pouze nasírá, jsa schovám jako totální zbabělec za na druhou stranu případný nick... Jinak to má v hlavě domotané až běda. Myslím, že kdybych třeba řekl, že by to mohl být mikin nebo Kulíšek, tak bych asi jednomu i druhému ublížil... hm [velký smích]

123219

10.12.2006 23:14

RE: Naprosto zásádní článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 123219

Jo pane, tihle 'vypecenci' maji volne pole,

letaji jak mury z jednoho portalu na druhy a roznaseji jejich jedovaty pyl a my na to jen zirame a divime se. [velký smích]

Ja verim, ze lide delaji a mluvi podle toho, co se jich kdy OSOBNE dotklo a na zaklade toho si vytvorili urcitou zeschematizovanou 'predpojatost' a tou se ubiraji zivotem. Kdysi jim nejaky komisar v CSSR odmitl v nouzi pridelit byt a oni za to nenavidi nejen jeho, nejen rezim, ale celou myslenku komunismu, socialismu ci jakekoli jine alternativy pokroku sakumpak. Vubec se jim nezda vhodne uvazit, ze jeden debil nerepresentoval system s jeho principy a nespornymi vyhodami. Vse jaksi zacalo a skoncilo na 'chybe jednotlivce'. A tak stale a vytrvale 'rajtuji' na tom svem zaseklem a omezeneckem 'predpojeti'.... byla by to uzasna studie pohledu do zivota "studaka (ne, ze my jimi nejsme) zivota." [velký smích]

Rekl bych, ac se to mozna jevi povrchne naopak, ze my oponenti jsme daleko vetsi optimiste nez proponenti. O tom, ze my jsme daleko vetsi 'demokrate' nez oni nemuze byt pochyb.

z.a.p

123245

8.12.2006 17:19

Tak proč vlolíme

elerik elerik (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

pořád stejné politické strany. Nelibi se nam ODS, jak je teda možné že jsou ve vládě , nelíbí se nám ČSSD jakto že jsou ve vládě? nelíbí se nám KSČM tak proč tam jsou? Každé volyby se objeví hromada nových politických stran, některé mají i program. Když se jedna strana neosvědčila tak proč jí dát další šanci ? ODS nebo ČSSD ani KSČM nemají nárok na vládu už přes 10 let. Je mi záhadou co tam pořád dělají. Přitom tady jsou mladí lidé, kteří mají i nové nápady. Proč jim nedá obyvatelstvo šanci vrátit Svobodě její pravý význam. Jenže to by lidi nesměli být lhostejní a než půjdou volit jedny nebo druhý (ODS nebo ČSSD) tak by museli trochu zapnout vlastní mozek. Kde by se to v těch lidech vzalo, když jim pořád Systém nutí činnost u které nemohou myslet vlastní hlavou, a tak je Systém okráda o jejich čas který by tomu mohli věnovat. Takový člověk pak umí nadávat, ale nemá vlastní vůli cokoli s tím dělat. Smutny

123107

8.12.2006 21:34

Moc pěkné !

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Paní Alexo, moc pěkná úvaha, nese to v sobě hodně "trpkosti" - holt nežijeme jaksi v ideální době.

Zcela mírumilovně připodotýkám, že když se zamyslíte nad zde na Zvědavci uveřejněnými dopisy iránského presidenta k americkému presidentu nebo teď naposledy k americkému lidu - zajisté mi dáte za pravdu, že jste to vlastně z hlediska hlavních myšlenek jakoby zcela "přebásnila" do normální moderní češtiny. [smích] Fakt moc pěkné, žijeme prostě ve zcela schizofrenní době.

123119

9.12.2006 1:02

Několik poznámek k velmi dobrému článku

Antiseptik 69.?.?.?

Přesně situaci vystihuje demokraticky zvolený Hamas v Palestině, který ale není uznáván západem jako právně zvolená vláda, ač si jí Palestínci demokraticky zvolili. Napadá mě ohledně doublespeaku nový termím "not winning", což očividně není to samé jako prohrávání, to by snad mohli použít termín "losing" ne? nevyhrávání je teda něco. Měli by to uplatňovat při sportovních utkání. Pamatuji jak po třináct let američani pokračovali ve válce ve Vienamu řka "we are not losing". Jsem zvědavej co se z toho nevyhrávání nakonec vyklube ale asi to samý. Not winning, not losing asi znamená přesně to samé, je to sice v hajzlu ale nechceme si to přiznat.

123127

9.12.2006 12:40

Demokracie ve 21. stoleti...

Outofjacket 124.?.?.?

...je devka jebana ze vsech stran! Valna vetsina populace se davno vzdala vlastniho mysleni ve prospech patoku servirovanych jim kazdy vecer do zlabu magickym okem televize! To, ze "demokracie" je prastare slovo reckeho puvodu znamenajici "vladu lidu" jim docela uniklo. Rika se, za kazdy narod ma vladu jakou si zasluhuje - vrele souhlasim a dodal bych na tomto miste, ze cele svetove spolecenstvi ma dnes vladu k obrazu svemu - vladu mezinarodnich bankeru tisknoucich penize za pouhou cenu papiru a pujcujici je pak vlade na urok...ktery my vsichni zaplatime...v tom je podstata moci! Jestli chce nekdo tvrdit, ze zije v demokracii jen proto, ze muze na ulici kricet "president je vul!", tak ma velmi tezke nasledky z vymyvani mozku ktere se deje nejen masove, ale predevsim programove, s pozehnanim z tech nejvyssich mist jake si lze predstavit. Nejsmutnejsim pripadem otroka je ostatne ten, kdo si svuj otrocky udel ani neuvedomuje.
A ze by do uradu Washington Post, New York Times ci Daily Mirror musela vtrhnout policie? Ale prosim vas! To neni absolutne nutne! Kazda drobna kritika toho ci onoho mocipana se tam predem odvazuje po miligramech na lekarnickych vahach - aby nahodou neublizila, ale aby soucasne utuzila presvedceni naivnich a slepych, ze opravdu maji "vladu lidu". [bliji]

Outofjacket

123144

10.12.2006 3:41

RE: Demokracie ve 21. stoleti...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 123144

Rajt-oon priteli, moje rec.
Pravda je svinstvo, ale lez je jeste vetsi! [cool]

z.a.p

123197

9.12.2006 19:36

Demokracie a lidská práva

Zorba 83.?.?.?

O americkou pseudodemokracii a "lidská" práva která jen chrání zločince a všelijaké zvrhlíky není třeba stát. Země v nichž je pronárodní vlastenecký režim jsou na tom mnohem líp. I u nás by bylo dobré nahradit vládu pseudohumanistických posluhovačů USA vládou dobrých vlastenců a křestanů oddaných národu. Jsou to právě nacionalistické režimy které jsou pro USrael nejhorší noční můrou.
Jinak si myslím že neustále omýlání řečí o demokracii a lidských právech způsobý spíš diskreditaci těch pojmů a ideálů.

Pár poznámek k článku:
Despekt a pohrdání k západním národům necítí jen národy Asie, Afriky a Latinské Ameriky, ale také některé ještě stále mravné národy Evropy(tím myslím národy z Balkánu a východní Evropy). Navíc to pohrdání není způsobeno jen falešným mluvením o demokracii a lidských právech, ale hlavně tím jak je západ zprzněný a zdegenerovaný, to je důvod proč kulturní a mravné národy pohrdají severní Amerikou a západní Evropou.
A taky nesouhlasím s házením celého západu do jednoho pytle. Tím národem který nese odpovědnost za to zlo jež se dnes ve světě děje jsou Amíci. Ostatní národy západu jsou jen stejnou obětí USA jako jiné národy. Evropa je prostě pod Americkou nadvládou stejně jako třeba Blízký nebo dálný východ či latinská Amerika.

123169

9.12.2006 19:43

I za socialismu ...

vladuna 86.?.?.?

I za socialismu jsme meli prece demokracii. Ustredni roli mela KSC, ovsem byla zde jeste CSL a CSS (nejsem si jist zkratkou).
Podobny system je dnes, pouze nazvy a lide se zmenili a byly rozsireny mantinely toho co je dovoleno.
Tem, kteri maji za to, ze existuje svoboda slova bych jen pripomenul AUTOCENZURU.

123170

9.12.2006 20:28

RE: I za socialismu ...

Jirina 208.?.?.?

Reakce na 123170

Ty dve "strany" byly pod plnou kontrolou KSC. Jednalo se o komunisticky podvod.

123174

9.12.2006 21:57

RE: I za socialismu ...

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 123174

Pani Jirino, nemate pocit ze o podobny podvod se jedna v pripade ODS a CSSD? Bez ohledu na to, kterou z techto stran zvolite, bude vysledek stejny?

123180

10.12.2006 0:51

RE: I za socialismu ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 123174

Mila Jirino,

nevim jestli pisete z Ceska ci z ciziny. Ja Vam dam priklad jak to vypada s politickymi stranami v Kanade. Jsou tu tri hlavni, celonarodni a jedna separatisticka. Vsechny vsak svorne slouzi svemu panovi - velkemu kapitalu. Tomu samemu co vlastni nase vydelky, uspory, penze, pojisteni a zdravotni peci. Tomu co vlastni zdelovaci prostredky a v konecnem dopadu i vladu samotnou se vsim vsudy vcetne armady a policie. Jak take v kapitalismu jinak, ze? Tak si o te svobode nechte i nadale sladce zdat, snilku!


z.a.p [smích]

123193

9.12.2006 23:27

Pratele mam potrebu....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

[velký smích] , nechci vsak vytvaret mylne zdani!

Vcera jsem se dival omylem na televizi, namet: CNN's Dianne Sawyer v KLDR. No tedy to Vam povim, to jsem ziral. Myslel jsem ze ta 'komunisticka' Korea zije v nejakych drevenych baracich s vybehy a pod bicem. Velky omyl!! Zasnul jsem nad achitekturou a vseobecnou kulturou prostredi. Hledejte to v Americe... hodne zdaru!

Ale ta pani Dyjana, jak ji scenar velel, se jen ustepacne v a zlomyslne mirenych formulacich domahala stale toho zameho - usvedcit rezim Kereje z nejakych spatnosti a z 'ubohosti' zivota tam. Muj dojem? Vyznelo to prave na opak. Kim-ir-sen sem, Kir-il-sen tam (asi nemam to jmeno spravne ale kazdy vi koho mysli); ta vlada co tam maji MA smysl. Dava Korejcum hrdost na svoji zemi! A dava jim to hlavni: nezavislost na 'mezinarodnim' financnim kapitalu. Lide jsou vychovani, talentovani a tvrde pracujici. Odmitaji dekadenci coby nahrazku za zabavu. Byl to pro me skutecny otvirac oci. Jen vice takovych programu CNN! A ceska patolizalska televize by se mela pripojit, aby lide v Cesku videli, jak ta 'nestastna komunisticka' Korea vubec vypada. Navzdory blokade americkeho imperialismu. Take by ubylo zdejsich pomlouvacskych blafounu!

z.a.p [mrknutí jedním okem]

123188

10.12.2006 8:39

RE: Pratele mam potrebu....

Stan 195.?.?.?

Reakce na 123188

nech se chlapce vysetrit, pocitam ze kdejaky Korejec by ti rad vysvetlil jaky "smysl" ma severokorejska vlada. US imperialismus jeste zdaleka neni zadnym dukazem o kvalite rezimu v S.Koreji, byt tebou, pozadam tam o azyl, jiste z uspornych duvodu radi uvitaji nekoho, kdo uz promyty mozecek ma. [velký smích] [velký smích] [chechtot]

123204

10.12.2006 22:53

RE: Pratele mam potrebu....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 123204

Ale Stane,

co r^adis, dyk vono je to vsechno stejne jinak; my mame ty nase mozecky uz take trochu posramocene manipulaci bankeru, at chceme ci nechceme vidime to trochu po jejich ... [velký smích]

Pravda a poznani, to jsou velke, prevelke c^alendze (v Cesku se preklada 'vyzvy' ale meli by rikat 'narocnosti'[mrknutí jedním okem]. Zijeme v dobe vseobecneho mameni smyslu. A nejsme zcela imunni at tomu ci onomu.

Ja mluvim o tom co jsem videl. A jak tomu rozumim, mel to byt kus propagandy a vyslo to uplne naopak. Je to tak, memohu si pomoci. Na vlastni objektivni nazor priteli, bys tam opravdu musel byt sam. [mrknutí jedním okem]

z.a.p

123244

Příspěvků: 59

08.12. 08:07  Demokracie
08.12. 13:53 Nápověda  RE: Demokracie
08.12. 13:59 Nápověda  RE: Demokracie
08.12. 14:00 Nápověda  RE: Demokracie
09.12. 01:10 zalozak  RE: Demokracie
10.12. 23:56 Marian  RE: Demokracie
12.12. 02:44 Rene Bartosek  RE: Demokracie
12.12. 15:04 Kyklop  RE: Demokracie
12.12. 16:03 Nápověda  RE: Demokracie
13.12. 03:39 Kyklop  RE: Demokracie
08.12. 09:23 Krtech  Snad jen k k slovům jenž měla v minulosti jeden význam
08.12. 12:06  Zapad jiz pred casem prosel 'bodem rezu'
08.12. 12:17  Ja se na to divam
08.12. 13:30 Nápověda  Naprosto zásádní článek
08.12. 13:55  RE: Naprosto zásádní článek
08.12. 19:54 Petr Zasmazka  RE: Naprosto zásádní článek
09.12. 00:18 Alexa  RE: Naprosto zásádní článek
09.12. 00:54 Petr Zasmazka  RE: Naprosto zásádní článek
09.12. 12:08 Stan  RE: Naprosto zásádní článek
09.12. 18:37 Petr Zasmazka  RE: Naprosto zásádní článek
09.12. 23:00  RE: Naprosto zásádní článek
10.12. 08:10 Stan  RE: Naprosto zásádní článek
10.12. 18:35 Petr Zasmazka  RE: Naprosto zásádní článek
11.12. 12:10 Stan  RE: Naprosto zásádní článek
12.12. 03:17 Rene Bartosek  RE: Naprosto zásádní článek
09.12. 13:21 Alexa  RE: Naprosto zásádní článek
09.12. 18:56 Petr Zasmazka  RE: Naprosto zásádní článek
09.12. 20:12 Alexa  RE: Naprosto zásádní článek
09.12. 20:52 Petr Zasmazka  RE: Naprosto zásádní článek
09.12. 21:48 Nápověda  RE: Naprosto zásádní článek
09.12. 22:47 V. Sodek  RE: Naprosto zásádní článek
10.12. 02:21 Petr Zasmazka  RE: Naprosto zásádní článek
11.12. 12:57 Stan  RE: Naprosto zásádní článek
09.12. 23:07  RE: Naprosto zásádní článek
10.12. 00:11  RE: Naprosto zásádní článek
10.12. 00:42  RE: Naprosto zásádní článek
12.12. 17:37 leo69  RE: Naprosto zásádní článek
12.12. 18:37 Alexa  RE: Naprosto zásádní článek
12.12. 19:30 leo69  RE: Naprosto zásádní článek
12.12. 20:30 Petr Gejdoš  RE: Naprosto zásádní článek
12.12. 21:01 leo69  RE: Naprosto zásádní článek
12.12. 23:51 Rene Bartosek  RE: Naprosto zásádní článek
09.12. 22:48  RE: Naprosto zásádní článek
10.12. 03:32  RE: Naprosto zásádní článek
10.12. 14:37 Petr Gejdoš  RE: Naprosto zásádní článek
10.12. 23:14  RE: Naprosto zásádní článek
08.12. 17:19 elerik  Tak proč vlolíme
08.12. 21:34 Petr Gejdoš  Moc pěkné !
09.12. 01:02 Antiseptik  Několik poznámek k velmi dobrému článku
09.12. 12:40 Outofjacket  Demokracie ve 21. stoleti...
10.12. 03:41  RE: Demokracie ve 21. stoleti...
09.12. 19:36 Zorba  Demokracie a lidská práva
09.12. 19:43 vladuna  I za socialismu ...
09.12. 20:28 Jirina  RE: I za socialismu ...
09.12. 21:57 vladuna  RE: I za socialismu ...
10.12. 00:51  RE: I za socialismu ...
09.12. 23:27  Pratele mam potrebu....
10.12. 08:39 Stan  RE: Pratele mam potrebu....
10.12. 22:53  RE: Pratele mam potrebu....

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 1

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
245 056,01 Kč

Poslední aktualizace: 20.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 698