Diskuze k článku

Zápas o příští generaci

Příspěvků 69

1.12.2006 2:40

Dzihad

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Ano, Palestinci skutečně trpí, to nemůže nikdo popřít. Ale odpověď na otázku, proč trpí, je prostá a nepochybná. Jejich vedení a vláda si za prostředek k řešení konfliktu zvolili terorismus a násilí. Jejich společnost se rozhodla ověnčit mučednickou svatozáří teroristy, kteří vraždí nevinné muže, ženy i děti. Politika terorismu - v islámské fundamentalistické terminologii "džihádu" - překroutila vraždění nevinných v záslužný, svatý čin.
Až vás budou média příště krmit obrázky palestinského utrpení, přemýšlejte o jeho příčinách. Jejich společnost si zvolila násilí a ničení, a naším právem i povinností je ubránit se.

122556

1.12.2006 3:56

RE: Dzihad

Misu 193.?.?.?

Reakce na 122556

Ale HOVNO!!!

Omlouvam se, ale jina reakce snad ani neni mozna (a nutna)...

122560

1.12.2006 4:13

RE: Dzihad

juniper 69.?.?.?

Reakce na 122556

jak rikal Werich
nejhorsi je srazka s blbcem..
ale na druhou stranu zase dokonale cituje
Fox News, takze musi mit IQ asi jako
pan prezident, okolo 80..

122561

1.12.2006 5:26

RE: Dzihad

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 122556

Ze Vam neni hanba pane Anonyme,
az k Vam nekdo prijde do baraku s tim
za tam pred 2000 lety nejakej jeho predek
podle povesti mel taborak a vyzene Vas do mrazu,
protoze za nim stoji silnej strejda s kulometem
zacnete nazirat na veci jinak. Zvlaste pak
kdyz budete koukat ze stanu jak se roztahuje
ve Vasem vlastnim baraku a pije Vase vychlazeny
pivecko z Vasi lednice. A pritom vy vite, za jeho
predkove pochazeji odnekud z Asie, ale strejda
s kulometem rika ne, ne, tady mel ten taborak,
a jeste Vam sebere i kuchynskej nuz, abyste se
jo nemohl branit. A zakaze Vam pres OSN si jinej
koupit. A za par let co stravite v tom stanu Vas
zacnou napadat ruzny nesmysly, ktery by Vam jinak
na rozum ani neprisly. Ten z ty Asie pak zacne rikat:
"takovej krasnej stan jsem mu dal a on me chce zabit
nevdecnik jeden" a za strejdovy penize si najme jeste
dva jiny aby Vam namlatili.
Pane Anonym, doufam, ze se Vam to stane a pak si s chuti
prectu Vas prispevek.

122562

1.12.2006 5:54

RE: Dzihad

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 72.?.?.?

Reakce na 122562

hmm mno to musite byt skutecny expeert na stredni vychod dyz tak zasvecene mluvite ja totiz myslel ze sionisticti pristehovalci kupovali poustni pudu, kera byla vlastnena bohatymi sejky valejici sunky si v libanonu, ve spanelsku a vsude mozne a ejhle, ono vsechno je jinak kdyz jste tedy tam zil nemate neco na fotkach, natoceno na filmu, jak ti odporni zidovsti vojaci zabiraji pekne palestinske domy poctivych palestinskych pracantu? palestinci to byli kdo promenili poust v zelen a nee sioniste. jo to je fox news propaganda kera tyhle lzi rozsiruje, pekne odporne, jen co je praavda.

122564

1.12.2006 10:24

RE: Dzihad

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 122564

kdyz si kdekoliv koupim pudu, neznamena to, ze si na ni mohu vytvorit stat. Zkuste to treba v CR a URNA Vam ustreli hlavu, i kdyz tu pudu budete mit koupenou. Pravne totiz stale patri CR.

Nehlede na to, ze vetsina pudy byla uloupena, a nasilne vysidleno na 750000 Palestinskych Arabu, nehlede na ty zavrazdene (zniceno bylo na cca 400 vesnic)

http://en.wikipedia.org/wiki/Lehi_(group)
http://en.wikipedia.org/wiki/Irgun
http://en.wikipedia.org/wiki/Haganah

jeste pred vyhlasenim Izraele

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Irgun_attacks_during_the_1930s

skutecnou pricinou vseho zla bylo masivni zidovske pristehovalectvi, kdy zide celeho sveta, namisto aby zustali loajalni zemim, v nichz se narodili,anebo- v pripade pogromu, jenz na ne byly vedeny-emigrovali do ruznych statu, zacali po tisicich proudit do Palestiny, neunosne se koncentrovat (zadna zeme neni nafukovaci) a vytlacovat tak stavajici obyvatelstvo.

To je ona akce, jenz spustila hromadne reakce, a jsou za ni rovnym dilem zodpovedni jak tehdejsi stehujici se zide vcetne jejich podnecovatelu(uz tehdy existujici sionisticke hnuti), tak britska koruna, tak o neco pozdeji podplacena OSN, existujici v dobe schvaleni Izraele pouhe 3 roky. Vse ostatni uz je jen lavina kauzalit.

Papaa experte cervena plastelino, musite vic cist, hledat pravou podstatu a vyvodit z toho adekvatni zavery, aby to silenstvi na Blizkem vychode prestalo.

122572

1.12.2006 14:42

RE: Dzihad

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

Reakce na 122572

medo bedo, naprosty souhlas, snad to anonym a jemu podobni pochopi

122585

1.12.2006 13:27

RE: Dzihad

Stan 195.?.?.?

Reakce na 122564

jen na okraj, poust v zelen premenuje pouze idiot, ta "rajska zahrada" kterou tam sionisti vytvorili je totiz za mistnich podminek ta nejvetsi hovadina na kterou mohli prijit, zatimco agrarni sektor prispiva na GDP Israele nejakych 5%, voda kterou na to spotrebuji cini 45% celkove spotreby a je cerpana prevazne z ukradenych obsazenych uzemi. Jediny vysledek cele te krasy je ekologicka katastrofa v cele oblasti, rok co rok klesajici hladina Mrtveho more a celkova devastace vodnich zdroju. Tezko se najde lepsi zpusob jak si pod prdeli rezat vetev na ktere sedi. Hydrologicka situace cele oblasti je nejlepsim dukazem o skutecnem mirovem usili Israele, oni si totiz vraceni obsazenych uzemi kvuli vode vubec nemohou dovolit a tak hraji divadlo. Krome toho pro posouzeni toho kdo je vlastne v pravu neni vubec podstatne kdo s terorem zacal, jedine rozhodujici kriterium je tehdejsi etnicke rozlozeni obyvatelstva a to mluvi jasnou reci, o nejakem zidovskem naroku na Palestinu nemuze byt vubec rec, lze to overit jak verohodnymi cisly britske zpravy, tak Osmanske rise, r 1880 zilo v Palestine 25000 Zidu a 460000 Arabu, Turku a ostatnich, na konci 1.svetove valky byl tento pomer (diky masivni zidovske immigraci) 70000 ku 730000, nejake praveke bachorky o zidovskych statech a s tim spojene naroky muze verit skutecne jen naivni pako. [velký smích] [chechtot]

122581

1.12.2006 15:02

RE: Dzihad

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 122581

Chtěl jsem být vtipný a poznamenat, že židé asi za ty 2000 let zapomněli jak se žije v poušti, a tak si musejí přizpůsobovat podmínky. Vy jste mě trumfnul. [mrknutí jedním okem]

122587

1.12.2006 19:49

RE: Dzihad

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122581

Stejne nezbyde obema stranam nez vzit v uvahu soucasny stav veci a hledat tvrde kompromisy. At se to neocons a sionistum libi ci ne, speji diky zpusobum realizace svych "idealnich" predstav do izolace a hrozi jim neco jako bojkot. Pochopili to reznici jako Rabbin nebo Saron. Svet se meni. Zajimava poznamka s tou vodou, clovek se stale uci neco noveho. Jiste vite, ze voda nas problem globalne. Bude ji zaroven hodne a zaroven malo. [pláč] [naštvaný]

122611

2.12.2006 14:18

RE: Dzihad

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 122581

>jen na okraj, poust v zelen premenuje pouze idiot, ta "rajska
>zahrada" kterou tam sionisti vytvorili je totiz za mistnich
>podminek ta nejvetsi hovadina na kterou mohli prijit, zatimco
>agrarni sektor prispiva na GDP Israele nejakych 5%, voda kterou
>na to spotrebuji cini 45% celkove spotreby a je cerpana prevazne
>z ukradenych obsazenych uzemi.

A nějaké odkazy, které jsou schopny podpořit vaše tvrzení nemáte?

Izrael má nejefektivnější hospodaření s vodou na světě vůbec. K zavlažování používá vysoce účinný dávkovací zavlažovací dávkovací systém, recykluje kanalizační vodu, ačkoliv s pouhými 969 litry vody/ osobu a den (podle OSN je pod 2740 litrů vody na osobu/den klasifikováno jako nedostatek vody). Uvedené údaje se vztahují k roku 1997.

122645

2.12.2006 14:51

RE: Dzihad

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 122645

Jiri
Hodme protentokrate politiku stranou a berme tuto otazku zcela z pohledu spotrebitele. Zkus si koupit na ceskem trhu avokado z Izraele a porovnej s dovezenym z Kenyi,nebo Brazilie. Pockej tak tri az pet dnu a rozkroj,...popripade ochutnej.Pokud uvidis cerno kolem pecky, ani neochutnavej.Bude ti vse jasne jen pohledem.
HiTech vyrobky made in Izrael je vec druha. Ale vyvazene ovoce a zelenina.....hmmm.

122650

2.12.2006 18:19

RE: Dzihad

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122645

Tomu docela verim, ze Izrael efektivne naklada s vodou. Vzdyt je to zivotne dulezita otazka, vzhledem na mnozstvi zdroju. Takze, jak vypadala statistika ohledne hloubky s ktere se voda verpa. v tom roce 1997. Klesa hladina mrtveho more? A pokud ano jake jsou priciny?

122663

2.12.2006 18:41

RE: vazne?

Stan 217.?.?.?

Reakce na 122645

nevim kam na ty pohadky chodite,zajimave, ze 300 strankova zprava vysetrovaci komise israelskeho parlamentu kritizuje dlouholete skandalni plytvani vodou a predpovida v zasobovani s vodu masivni krizi, s podstatnym prerusovanim dodavek vody. Hladina Mrtveho more klesa o 1 m rocne a reka Jordan na ktere se krome Israele podepsaly i dalsi staty vede misty uz jen 10% byvaleho stavu vody. K celkove hydrologicke situaci existuje studie UNESCO, bohuzel ten link nemam ihned pri ruce, snad dodam pozdeji.

Zde nejake linky v nemcine a anglictine
http://www.nahost-politik.de/israel/wasser.htm
http://www.nahost-politik.de/israel/wasserversorgung.htm
http://www.aref.de/news/allgemein/2005/israel_jordan_totes-meer_austrocknung.htm
http://anthropik.com/2006/08/israels-water-wars/

122670

3.12.2006 13:47

RE: Dzihad

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 122645

... přičemž palestinská má k oproti izraelské populaci k dispozici pouhou pětinu denní dávky vody na osobu....

122695

4.12.2006 16:29

RE: Dzihad

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 122645

Verim, ze Izrael dokaze zachazet setrne s vodou ale fakt, ze mrtve more klesa a snad uplne zmizi, ukazuje, ze spotreba vody je stale vetsi!!!
Delat zazraky v posti je hezka vec ale kdyby to bylo tak jednoduche, jiste by se pracovalo na jinych poustich sveta. Arabske zeme, ktere maji penize z ropy, si vodu vyrabi ale bez kapitalu to neni pro jine zeme mozne.

122773

3.12.2006 16:58

RE: Dzihad

juniper 69.?.?.?

Reakce na 122564

Ja miluju tohle zidovskou logiku pane Semtex,
takze kdyz se nam nastehuje 50 milionu asiatu ilegalne
do Ceska, vsichni Cesi museji byt stastni, ze se
konecne v Cesku zacala na vsech polich pestovat rejze.
Lide s Vasi logikou jsou tim pravym nestestim na svete
ostatne Vas nick name hodne napovida...
preju stastny vybuch.

122711

1.12.2006 22:51

RE: Dzihad

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 122562

No vidite, vicemene presne tohle se stalo v Sudetech v roce 1945. A presto nemame v te oblasti zadnou valku. Procpak tomu tak je? V cem je rozdil?

Ja vam to prozradim. Je to v tom, ze rissti Nemci nezneuzili vyhnanou nemeckou populaci k tomu, aby jim vykladali, ze se urcite vrati, ze na celem tom uzemi ted nic neni a nikdo tam nezije, ze nejlepsi co muzou udelat je opasat se vybusninama a jit se nekam vodpalit a dokonce platit matky co k tomu presvedci sve deti atd. atd. Neizolovali vyhnance v taborech, a neudelali z nich kanonenfutr.

Zkuste ten rozdil najit v necem jinem. Ja vam dopredu k tomu preju hodne stesti.

122616

2.12.2006 18:27

RE: Dzihad

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122616

Rozdil je ten, ze existuje stat Nemcu Nemecko. A tento stat po drtive porazce byl nucen asimilovat tyto vyhnance. Palestincu je sice taky nekolik milionu. uz v sedmedesatych letech byli verejne nekterymi sionisty vznaseny pozadavky typu. USA musi dat 500 mld $ na presidleni Palestincu do Saudske Arabie. To lze povazovat za drzost vuci USA, S. Arabii i vuci Palestincum. Nestalo se i pratelske vazby ropnych sejku vuci Bilemu domu maji sve meze. Takze vy volite silu? To znamena vyzvat k boji zhruba miliardu muslimu. Koho budou mit sionisti na sve strane v teto pripadne valce? Evropu? USA? Rusko? Cinu? Koho? Bylo by dobre zodpovedet tuto otazku, nez se nekdo rozhodne pro silove reseni.

122664

2.12.2006 20:08

RE: Dzihad

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 122616

Jozine, odpovedi se zde asi nedockate. Protoze se nejednalo jen o sudetaky. Na konci druhe svetove valky bylo bez domova tolik lidi, ze se mezi nimi Arabove z Palestiny ztratili jako kapka v mori. Nemci z Vychodniho Pruska, Polaci a dalsi prislusnici narodu kterym zabral uzemi Sovetsky Svaz a v nasledujicich letech i uprchlici pred komunismem.
Vsechny ti uprchlici zili v mizernych podminkach v lagrech, dreli za minimalni mzdu tam, kde by domorodec praci nevzal a casto se museli prizpusobit uplne jine kulture a naucit se uplne jiny jazyk. Ti lide a jejich rodiny ted ziji normalni, dustojne zivoty.
Jenom jedne narodnostni mensine se to jaksi nepodarilo. Ta mensina si jeste po sedesati letech mysli, ze zabijeni nevinnych je lepsi nez prace. A vysledky jejich snazeni muze videt kazdy.
Kdybych byl politikem v Evropskem parlamentu a panove z Hamasu me prisli prosit o penize, rekl bych jim at si naserou.

122676

3.12.2006 16:45

RE: Dzihad

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122676

Taky mezi nimi bylo stovky tisic Zidu. Ti se o sebe umeli taky "postarat". Otazka zni na ci ukor a jakym zpusobem? Dost podstatny rozdil mezi temi Polaky Nemci a jinymi narody. Docela me prekvapuje, ze nejste politikem. Zatim se jevite slibne, nehazel bych, byt vama ohledne te politiky flintu do zita. [velký smích] [velký smích]

122710

1.12.2006 9:35

RE: Dzihad

F. Dvořák 83.?.?.?

Reakce na 122556

To co jste zde napsal, pane 70.?.?.? je pohled z jedné strany. Té Izraelské. Nevím jestli správné řádění po zuby ozbrojených vojáků proti dětem a civilistům, zákeřné bombardování v noci a tanky. Z pohledu palestinců je to brutální síla na jejich územní. Palestinci nemají takové zbraně. Proto volí to co je jim dostupné. Ale v jejich očích jsou bojovníci za vlast htdinové.fdvořak@centrum.cz To že jsou ochotni za svou vlast položit život, je víc než výmluvné. Nevím který židovský voják by byl něčeho takového schopen. Ten dovede jen, skryt za silným poancířem tanku, střílet do domů plných nevinných lidí. Asi se také cítí jako hrdina. Takže s tím hodnocením , kdo je a kdo není "TERORISTA" bych tolik nespěchal. A už vůbec bych nevěřil židoamerické propagandě.

122571

1.12.2006 23:35

RE: Dzihad

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 122571

Jo polozit zivot. Nejlip polozit zivot nekoho jinyho, napriklad nakyho 18letyho zoufalce co do nej nejdriv hucite dva mesice, a pak ho vopasate vybusninou a nekam poslete. Pripadne zivoty nejakejch zenskejch co je nazenete rovnou do krizovy palby, zatimco kamarad je schovanej pekne vedle a toci a toci a toci. Pripadne svoji malou vyrobnu rachejtli umistit do sklepa domu hned vedle trziste, a cekat, co se bude dit. Tohle pokladani cizich zivotu, to je vic nez vymluvne, to mate pravdu.

122617

2.12.2006 11:17

RE: us-Dzihad

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 122617

>Jo polozit zivot. Nejlip polozit zivot nekoho jinyho, napriklad nakyho 18letyho
>zoufalce co do nej nejdriv hucite dva mesice

oukej, nezvedavce z rakosi, tak nejak to skutocne v jues-andej chodi,
presne to robia NEOKOHNI s mladymi zufalymi americanmi.
len hucanie prebieha trochu sofistikovanejsie a dlhsie.
nakoniec, spytajte sa leha, ako dlho ho gumovali, kym dosiahli jeho terajsiu uroven vygumovanosti?

>a pak ho vopasate vybusninou a nekam poslete.

do Iraku
do Somalska
do Srbska
do Tchai-wanu
do Nicaragui
do Grenady
do Haiti
do Afghanistanu
do Sudanu
do Panamy
do Libanonu
do Korei
do Vietnamu
do Japonska
do Chile
do Bolivie
do Dominikanskej republiky
do Laosu
na Kubu
Guatemala......

nakoniec cely zoznam od 1950 mate tu

>Pripadne zivoty nejakejch zenskejch co je nazenete rovnou
>do krizovy palby, zatimco kamarad je schovanej
>pekne vedle a toci a toci a toci

to ste tiez popisal velmi vystizne, preto napriklad mame aj zabery z Abu Ghraib
a inych lokalit z Iraku, kde okupanti krutili svoje zverstva a bavili sa na tom.
len v israeli im tento spas trochu pokazil najvyssi sud, ked zakazal udatnym idf-ostrelovacom malych deti,
pouzivat civilistov ako stity.

>Pripadne svoji malou vyrobnu rachejtli umistit do sklepa domu hned vedle trziste,
>a cekat, co se bude dit.

naco cakat, vy rakosnik z HLUPAK.ORG, ked to mozeme urobit ako britske jednotky.
preobliect sa za domacich, vyhodit celu trznicu do luftu a filmovat to budu krivonosi priatelia,
ako ste vystizne uviedol vyssie.
no a ked vas pri tej zabave na vojnove zlociny prichytia a zavru do väzenia, tak treba aj to väzenie
vyhodit do vzduchu, ako to urobili statocni poskokovia NEOKOHNOV z britskych ostrovov.

>Tohle pokladani cizich zivotu, to je vic nez vymluvne, to mate pravdu.

absolutny suhlas!
us-americania by uz s tym mali konecne nieco urobit,
namiesto napchavania sa od rana do vecera hamburgermi.

122639

1.12.2006 10:58

RE: Dzihad

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 122556

Poslyšte. Jedna věc mi připadá nad slunce jasnější a přitom ji málokdo chápe. Kdejaký "bojovník" proti terorismu vykřikuje, že je potřeba vyhrát válku s terorismem. To si vážně někdo myslí, že vzájemným bombardováním lze něco vyřešit? Uvědomují si ti "bojovníci", že jediný způsob, jak vyhrát bombami tuhle válku, je vyhladit všechny odpůrce? A že se to nemůže povést, protože vždycky nějaký někde zůstane? A že naopak, s každou další bombou, jich je víc a víc?

Proč nikomu z těchto bojovníků nedochází, že k tomu, abychom po sobě přestali házet bomby, je potřeba jedno jediné. Přestat po sobě házet bomby!

122573

2.12.2006 14:20

RE: Dzihad

rickover 86.?.?.?

Reakce na 122573

Nic proti tomu, souhlas, tak ať na nás přestanou mohamedáni házet bomby, sesbírají si svých pět ramadánů a vypadnou z Evropy a bude klid.

122646

2.12.2006 14:41

RE: Dzihad

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 122646

Nic proti tomu, souhlas, tak ať na ně přestanou američani a židi házet bomby, sesbírají si svých pět tanků a vypadnou z Blízkého Východu a bude klid.

122649

2.12.2006 15:32

RE: Dzihad

rickover 86.?.?.?

Reakce na 122649

Jenže Amíci a Israelci si nezačali jako první to je ten rozdíl. Ale hlavně mohamedánská sběř nemá v Evropě co dělat, to je naše země a naše země patří nám, ne jim, mají své státy - ať se všichni ti "nepostradatelní" a "diskriminovaní" pseudopřistěhovalci seberou, vezmou si s sebou tu směšnou modlu, toho pedofila a tu snůšku nesmyslů a táhnou, odkud přivandrovali, nepotřebujeme je tu a scházet v Evropě nebudou.

(Upozornuji vas, ze vyroky typu "mohamedánská sběř" nebudu vice akceptovat. Mame-li byt tolerantni, pak musime byt tolerantni ke vsem, coz znamena OPRAVDU KE VSEM. Priste vam takovy prispevek neprojde. Tentokrat jej vsak ponechavam, aby ctenari pochopili, kdyz bude vas prispevek zrusen, proc tomu tak bude. E)

122652

2.12.2006 16:46

RE: Dzihad

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 122652

Dohadovat se o tom, kdo si začal, jsem přestal v mateřské školce. Vždycky se najde nějaké předtím, kdy ten první ubližoval tomu druhému atd. Takže to vážně nemá smysl.

Ano máme v Evropě pár muslimů a dokonce i někteří dělají bordel. To jsou společenské jevy, které jsou něčím způsobeny. Mohli bychom to zkoumat, zkusit s tím něco dělat ale migrace nás provází, co je lidstvo lidstvem. Nejde zakázat ani zastavit ostnatým drátem. Nicméně ti muslimové si aspoň na to dělání bordelu nevzali tanky. Na rozdíl od spousty západních tanků na Blízkém východě. A to nejsou společenské jevy, to je politika. A že by šlo o něco jiného než o ropu si snad nebudem namlouvat.

Ale HLAVNĚ. A psal jsem to už v prvním příspěvku. Bombardování prostě nic neřeší. Těch co mají chuť se odpálit v nějaké zápaďácké kavárně je čím dál víc. Takže je to k ničemu. Není v tom žádná ideologie, nenávist. Nezáleží na tom, jestli mám či nemám, ten či onen národ rád. Nejen, že je to k ničemu, dokonce je to kontraproduktivní. Takže, kdybych chtěl terorismus skutečně řešit, tak máme praxí ověřeno, že bombardování vážně nepomáhá.

Fakt se mi to nechce hledat ale četl jsem článek, jak americká armáda, někde v Africe, staví nemocnice a kope studny. Možná to je nakonec také houby platné ale aspoň to neprodukuje další teroristy.

Víte, kdyby se všechny ty prachy, co se hrnou do mašinkvérů, vrhly do vzdělávání v oblastech, kde ani nevědí co je to škola, možná bychom čelili zcela jinému nebzpečí. Zkuste domyslet jakému.

122657

2.12.2006 18:33

RE: Dzihad

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122652

Pravda nektera sber je domaciho evropskeho puvodu, ale s tim se uz clovek nejak musi vyrovnat. [velký smích] V kazdem pripade ja jsem zastancem regulace pouze takoveho prilivu pristehovalcu, kteri jsou prinosem pro starou Evropu. Zajmy korporaci po levne pracovni sile jsou mi sumak. A pokud jde o problemy zemi, z kterych tito lide utikaji ty rozhodne otevrena hranici nemuze vyresit.

122666

2.12.2006 19:34

RE: Dzihad

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 122652

Dnešní občané Evropy islamského vyznání byli do Evropy masívně
pozváni v 50. a 60. letech kvůli nedostatku pracovních sil.
Turkové v Německu postavili dálnice , Alžířané ve Francii
pracovali v automobilkách, pokuď zde byla práce.
A právě to je ten problém. Práce v rámci globalizace "odešla"
a už nikdy nebude.
Co dělat ze statisíci dnes již etablovaných muslimů pro které není práce v Evropě,dnes již nikdo nechce říci.
A hlavně z jejich potomky. V některých předměstích Paříže je
také někde až 80% nezaměstnanost, právě mezi zde trvale usazenými dnes Francouzi, kteří však nemají ve společnosti
šanci.Pro mladé je to zoufalá situace, která vede k sociální
tenzi a až potom k fundamentálnímu islámskému násilí!!!
Někde už prefekti zakázali vjíždět policejním vozům do těchto
čtvrtí, aby svojí přítomností neprovokovali a nezhoršovali ještě
už tak napjatou situaci.Zde už stát vlastně rezignoval na svoji funkci.Až se zase bude psát , že bylo zapáleno 900 aut a zraněno
stovky policistů, tak aby jste si všichni uvědomili,kde je příčina.
Ale kdo takovou situaci zavinil, se oprávněně ptám.
Islám to nebude.
A rickover ať laskavě odtáhne se svými nablblými výkřiky
ke svým , na jiný web, mezi Lehokrávy a pitomce typu KemoMikin,
BenHura a jiné mozkově poškozené jedince.
Žádám ,aby byl Rickover vyloučen z diskuze pro rasistická
a nenávistná prohlášení.
Prohlášení, že: "... mohamedánská sběř nemá v Evropě co dělat..."
je rasistické prohlášení!!!
Kde je funkce editora, když nechá projít nenávistná rasistická
prohlášení!!!!
Co by se stalo , kdyby zde zaznělo podobné prohlášení na adresu židů!!!
A náboženství jsou stejná a rovná před zákonem!!!!
Na světě je přes miliardu muslimů, kteří v drtivé většině
nejsou militatntní.
Právě provokace a lá Bush / to není křesťan,ale prase!!! / a sionistických fašistů jsou ve značné
míře příčinou útoků ze strany islámu.
Netvrdím, že snad islámský militantní fundamentalismus nexistuje,
ale jde o míru.My jsme si ho z velké části vytvořili!!!
Náboženská nesnášenlivost je mor společnosti.
Kolik desítek let se vraždili "křesťané" v Belfastu a ani dnes
zde úplný klid není.

122674

3.12.2006 14:04

RE: Dzihad

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 122652

Nezačali jako první??!
Co, kurva už, dělá americký a britský voják na Středním Východě? A vůbec, kdekoli jinde na světě??! Nač ty stovky základen? NEMAJÍ TAM CO HLEDAT! Proč nedřepí doma a nevěnují se OBRANĚ vlastní země proti případnému napadení, tak jako příslušníci jiných armád normálních zemí?

Proč kreténi ve vládách, včetně našich, legalizují tuto praxi spoluúčastmi na "mírových misích"?! Proč nenecháme lidi v těchto zemích, aby si řešili své problémy sami? Co je nám po tom, jestli někde někdo nosí závoj, nebo ne? Ano, jestliže nás někdo napadne, musí vědět, že dostane přes držku. A to by mělo stačit.

Kdyby se britsko-americká kohnitika tak úpěnlivě nesnažila udržovat po světě bordel, žádní uprchlíci by tady nebyli.

Ublížšně ubreujeme nad důsledky, ale nikdo nechce vidět skutečnou příčinu! Máme hřebík v botě, rozdírá nám patu, ale namísto abychom ho vytáhli, polykáme prášky proti bolestem... a tváříme se přitom co nejinteligentněji.

122696

1.12.2006 14:41

RE: Dzihad

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

Reakce na 122556

anonyme mas to nejake pomylene v tej hlave!!!

122584

1.12.2006 18:16

RE: Dzihad

Had 88.?.?.?

Reakce na 122556

>Až vás budou média příště krmit obrázky palestinského utrpení, >přemýšlejte o jeho příčinách.
Vy už Jste s přemýšlením a pozorováním očividně přestal a konzumujete správně předžvýkané pravdy...

122602

1.12.2006 18:38

RE: Dzihad

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 122556

Ale vetřelci jste vy.

122607

1.12.2006 3:56

Mam velikanananskou radost

Abu Allah 69.?.?.?

Opravdu mam radost, jak toho zida ty deti odnaucily nenavisti k jejich narodu. Doufam jen, ze ten zid na oplatku odnaucil nenavisti ke svemu narodu i ty deti. Jinak se tam bude i nadale vrazdit.

122559

1.12.2006 7:03

RE: Mam velikanananskou radost

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 122559

Děti nikoho nic neodnaučily, ten člověk už se se smířlivou povahou narodil. A je dost pravděpodobné, že to při nějakém bombovém útoku odsere. Není totiž tak chráněn jako zločinci ve vládě

122567

1.12.2006 11:27

RE: Mam velikanananskou radost

Vlastimil Čech 85.?.?.?

Reakce na 122559

Hezký článek... hezké židovské řeči... a židovské tanky jedou hezky dál

122574

3.12.2006 22:00

RE: Mam velikanananskou radost

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 122574

>Hezký článek... hezké židovské řeči... a židovské tanky jedou hezky dál

Vas prispevek je rana pod pas autorovi. Clovek, ktery zacina otevirat oci, premyslet, zbavovat se svych cernobilych myslenkovych stereotypu. Toto je jedina cesta. Nikoliv stado tupych, jejichz jedinou starosti je mit plne korytko. Ale clovek, ktery je schopen reflektovat realitu a menit nazory a dokonce zmenu priznat.

Izraelske tanky. Nikoliv, prosim, zidovske.

122721

1.12.2006 19:55

RE: Mam velikanananskou radost

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122559

Jak vidite kolo, ktere rozhoduje o tom, komu "Cingiz" necha hlavu na ramenou neni vselek. Nasili vyvola nasili, bud zmasakrujete cely narod nebo budete celit novym generacim odporcu. A to jestli je nazvete teroristy ci ne... Pouze hra se slovy. A primy kontakt. Presne tak to funguje. Kdyz se potkam s cernochem smejeme se na sebe casteji, protoze si nejsme tak jisti reakci toho druheho. Takze jasne ukazujeme pratelske umysli. Lide v sobe maji zakodovanou spolupraci, teorie her to jasne demonstruje jako viteznou socialni strategii.

122612

1.12.2006 14:53

zabedneni

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

je stale mnoho zabednencu na svete. ano,faktem je,ze nebylo-li by statu izrael, nebylo by terorizmu.ti zabedneni v usa to chapat nesmi, vzdyt jsou pod zidovkym vedenim, tem mimo usa se divim, ale asi to pochopit nemohou.
doporucuji shlednout klip z filmu borat-na ranchi v texasu k nalezeni zde: www.youtube.com
a vubec tema borat tu nebude???

122586

1.12.2006 17:47

No nevim

Ezoterik Ezoterik111 (zavináč) seznam (tečka) cz 84.?.?.?

Tam je to neřešitelný.....nikdy se to nemůže vyřešit a právě proto to tam je. Inkarnují tam duše, které si zvolily průchod shitem, holt zkušenosti nejdou ničím nahradit. Bude to tam pořád a když ne tam, tak jinde, někde se ty dušičky musí učit. Jinak koukám příspěvky na Zvědavce nic moc....typuji to na zavření od 1.1.07, jsou Vánoce....snad se to sejde, nějak.....

122595

1.12.2006 20:52

JINI LIDE TO VNIMAJI PODOBNE

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

http://www.blisty.cz/art/13749.html [cool]

122613

1.12.2006 22:07

Přátelstí všech lidí na planetě!

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Tady je pravdivý příběh, který mnoho napoví.

Jmenoval se Fleming a byl to chudy skotsky rolnik. Jednou ,kdyz se snazil vydelat pro rodinu na zivobyti, uslysel volani o pomoc z nedaleke baziny. Zahodil naradi a bezel k mocalu. Tam nasel vydeseneho kluka po pas v cernem bahne, jak krici a snazi se dostat ven. Rolnik osvobodil mladika a zachranil ho tak pred pomalou udesnou smrti. Dalsi den se u Skotovy zahradky zastavil luxusni vuz. Vystoupil z neho elegantne obleceny slechtic a predstavil se jako otec chlapce, ktereho rolnik Fleming zachranil.Chci se s vami vyrovnat, rekl slechtic, zachranil jste zivot memu synovi. Ne nemohu prijmout penize za to, co jsem udelal,odvetil skotsky rolnik a odmitl nabitku. V tu chvili se ve dverich objevil rolnikuv syn.Tohle je vas syn?zeptal se slechtic. Ano odvetil rolnik hrde.Udelam vam nabytku. Dovolte abych mu poskytl stejnou uroven vzdelani, jake se dostane memu synovi. Pokud je mladik alespon trochu po otci, urcite z neho vyroste muz,na ktereho budeme oba pysni... a tak se stalo.Syn rolnika Fleminga chodil do nejlepsich skol a po case promoval na lekarske fakulde ST.Mary's hospital medical school v Londyne a posleze dosahl svetoveho vehlasu jako vynalezce penicilinu Sir Alexander Fleming. Po letech syn tehoz slechtice, ktery byl zachranen z mocalu dostal zapal plic. Co mu zachranilo zivot? tentokrat Penicilin. Ten slechtic se jmenoval Lord Randolph Churchill. A jeho syn? Sir Winston Churchill. Rika se, co chodi dokola, to se nakonec vrati.

P.S. Závěr si udělá každý sám. Pomáhat si a nebo se vraždit?
Proto je nesmírně důležité následovat mladé hrdiny uvedené v příběhu a podat druhému pomocnou ruku! Staré sionistické grázly už nepředěláš. Začněme tedy u těch dětí a věřím, že svět se
ještě změnit povede.

122614

2.12.2006 1:01

RE: Přátelstí všech lidí na planetě!

Floyd 83.?.?.?

Reakce na 122614

Třeba zasáhne nějaká Prozřetelnost. Konec konců "Život je jen náhoda", jak se zpívá v jedné populární písni.
Doplním předchozí příběh:

Nobelova cena za neuklizenou laboratoř
Skotský bakteriolog Alexander Fleming pracoval v londýnské nemocnici St. Marys na výzkumu využití biologických látek, které by byly schopny usmrcovat bakterie nebo zablokovat jejich rozmnožování, a přitom neublížit buňkám v lidském těle. V létě roku 1928 pracoval s koloniemi stafylokoků, které nechával růst na kultivačních miskách. Když se v srpnu vrátil z dovolené, našel v laboratoři jednu Petriho misku, kterou zapomněl před svým odjezdem uklidit. V misce se během jeho nepřítomnosti vytvořila plíseň. Na tom by nebylo nic zvláštního, ale Fleming si všiml, že kolonie stafylokoků kolem plísně odumřely. Pojmenoval ji - podle latinského názvu všech plísní penicillium - penicilin. Dalším zkoumáním této plísně zjistil, že má silné účinky nejen proti bakteriím typu stafylokoků, ale i proti streptokokům, meningokokům, bakteriím záškrtu a plynaté sněti, aniž by přitom vykazovala jakékoli negativní účinky na zdravé lidské tkáně nebo tlumila obranné funkce leukocytů. Odborná veřejnost ale zůstala vůči jeho objevu chladná a i sám Fleming se penicilinu přestal věnovat, protože bylo velmi obtížné jej získat ve větším množství a v čisté formě. Teprve o deset let později zahájil vědecký tým v čele s Howardem Floreyem a Ernstem Chainem výzkum penicilinu, při kterém propracovali metodu výroby čistého penicilinu, který pak v roce 1943 začaly farmaceutické firmy vyrábět průmyslově. V roce 1945 získali Fleming, Florey a Chain za objev penicilinu Nobelovu cenu.

Zdroj: http://www.21stoleti.cz/rservice.php?akce=tisk&cisloclanku=2003081820

122618

2.12.2006 5:22

RE: Přátelstí všech lidí na planetě!

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 122618

Děkuji za podrobné doplnění, pane Floyd. A jak jste napsal:

>...Konec konců "Život je
>jen náhoda", jak se zpívá v jedné populární písni.

Tak rovněž doplním. [mrknutí jedním okem]
Mnoho vynálezů bylo objeveno právě náhodou. Stejně tak, jak
byl Flemingovou neuklízenou laboratoří objeven penicilin.
Příliž mnoho náhod existuje v historii lidstva, až to nezbytně
navodí otázku: Je to pouze náhoda? Máme tady mezi námi pár spiritualistů, kteří si jistě řeknou - blbost,...náhoda? Docela možné, že je nám mnoho věcí, jak se říká, "dáno s hůry".
Já jsem tady ten můj příspěvek přiložil více méně proto,
že je to o vzájemné pomoci dobrosrdečných lidí a pasuje to k článku. Dnes mi to přišlo e-poštou. [smích]

122623

2.12.2006 18:37

RE: Přátelstí všech lidí na planetě!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122623

Pamatujte Mirdo, ze pani Stestena dava svou prizen pouze pripravenym. Kolik lidi by tu zapomenutou petriho misku pouze bezmyslenkovite uklidilo. [mrknutí jedním okem]

122667

2.12.2006 1:18

Koreny zla

Outofjacket 124.?.?.?

Je az s podivem, jak casto naivnimi argumenty se vede diskuze na podobna temata a jak malo informovani jsou ti diskuteri, kteri krici nejvice... A stacilo by pritom tak malo: cist, hledat, premyslet - a predevsim neverit hlasnym troubam medii. A soucasne si stale opakovat stare zname "Kdo ma z toho prospech?". Je tragedii teto svetove spolecnosti, ze 90% lidi se spokoji bezmyslenkovitym vstrebavanim polo-lzi, lzi a ruzne prekroucenych faktu ktere jsou jim servirovany horem dolem, televizi, filmem a novinami.
Otazky zionismu a zidovstvi nam nikdy nebudou zodpovezeny po pravde - pravda je v tomto pripade TABU. Ze vsech zidovskych autoru jsem si nejvice vazil Israele Shahaka, jehoz utlou knizku "Jewish History, Jewish Religion" by si mel povinne precist kazdy nez se pusti do diskuse. Ovsem daleko nejvice "povznasejici" cetba je Babylonsky Talmud, pripadne jeho strucne "kapesni" kompendium Shulchan Aruch. Ty, kteri by se pokouseli patrat po neprekroucenem originale ale varuji, ze maji jen nepatrnou sanci. Nicmene, neztracejte nadeji, pratele - diky Internetu se daji nalezt citaty z Talmudu i Shulchan Aruchu, coz jsou zakladni svate knihy judaismu (ackoli lze casto slyset, ze takovou knihou je Thorah, neni tomu tak, prinejmensim ne pro vetsinu Zidu). Miliony rvou z plnych plic jak priserne militantni a plny nenavisti je Koran - aniz by si precetli cokoli z Talmudu...nestacili by se divit!! Mimochodem, Zid ktery vyjevi ne-Zidovi pravdivy obsah Talmudu ma byt zabit jako zradce...

Outofjacket
[naštvaný]

122619

2.12.2006 6:58

RE: Koreny zla

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 122619

Máte přiléhavý nick, pane "outofjacket" a naprostý souhlas s vaším příspěvkem. Rád bych vám dal pár odkazů k vaší úvaze, kde se zmiňujete:

>Otazky zionismu a zidovstvi nam nikdy nebudou zodpovezeny po
>pravde - pravda je v tomto pripade TABU.

Něco přeci jenom pomůže k nahlédnutí do zákulisí abychom
si upřesnili o čem je řeč. Judy Andreas, židovského původu,
je autorkou článku -
Sionismus - nepřítel světa
, což bych také doporučoval jako povinnou četbu. Už jsem na to zde někde na Zvědavci upozorňoval. Zmínil jste se o nepřekrouceném originále Talmudu.
Dobře utajený návod, jak se zbavit nás, ne-židů, není k mání klikáním po internetu, ale lze narazit na jeho úryvky a

analýzu.

S velkým překvapením jsem doslova zíral na pasáže z Talmudu, kde bylo popsáno, že sex se tříletou + jeden den dívenkou je naprosto legální a v případě kdy je zúčastněn rabín, věková hranice nerozhoduje. Rovněž tak u chlapců devět + jeden den je legální hranice k pohlavnímu zneužití.
Musíme tuto hrůznou pravdu rozkřiknout mezi lidi ať všichni vědí, co by nás čekalo, když zůstaneme sedět s rukama v klínu.
I perem se dá bojovat snad i lépe než mečem.
Takže s chutí do toho, příteli! [mrknutí jedním okem]

122628

2.12.2006 9:08

RE: Koreny zla

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 122628

"Musíme tuto hrůznou pravdu rozkřiknout mezi lidi ať všichni vědí, co by nás čekalo, když zůstaneme sedět s rukama v klínu. "

sionismus je jen obal něčeho ještě hrůznějšího, jeden z dílů velké trojkombinace sionisté-ilumináti-zednáři, kde ze začíná ztrácet stopa, kdo je kdo, kdo je nad kým a kdo vlastně tahá z pozadí za nitky. Většina členů těchto uskupení o tom však nemá ani tušení.


co se týče talmudu, chtělo by to web a znalce, kde by se celá věc řádně analyzovala, jak s izolovanými fenomény, tak v kontextu s jinými. Neupravený originál se dá stále sehnat, jsou-li dobré konexe. Každopádně to vyžaduje vysypat peněženky protože B. Talmud není jedna kniha ale témeř celá knihovna.

122634

3.12.2006 0:38

RE: Koreny zla

Outofjacket 124.?.?.?

Reakce na 122628

Pane Mirdo,

"Sionismus-nepritel sveta" znam a souhlasim, ze to je dobre napsano. Existuji zidovsti autori kteri se neboji kritizovat darebactvi ktere se deje a odvazne stouraji do toho srsniho hnizda i za cenu toho, ze jsou pak oznacovani jako nebezpecni (pro koho asi?) "self-haters" (super termin, neco jako "ti kdo nenavidi sami sebe"[mrknutí jedním okem]. Zajimave pise treba Makow, to co napsal o "Rude symfonii" urcite stoji za precteni. To o sexu s triletymi holcickami a jine zrudnosti - to NENI LEZ - to tam opravdu je! Jenze kolik lidi o tom vi?? Pokracovali by ve svych utocich na Koran kdyby znali aspon 1% tech ohavnosti ukrytych pred zraky verejnosti v Talmudu?
Skryvam se pod "Outofjacket" a nedavam ani svuj email - vite, ja jsem kdysi diskutoval na Zvedavci a jeste jinych strankach a kdyz doslo prave na toto tema, mel jsem trable (hackeri, virusy, sproste urazky, atd.) Asi pred 12 lety jsem se zacal probouzet ze sve zaslepenosti a letargie a brzy jsem se nestacil divit, jak jsem mohl vice jak 40 let zivota prozit v totalni slepote. Od te doby nabadam jine, aby se pokusili i oni prohlednout a pochopit. Takze "jsem venku ze sveraci kazajky" (ten napad mi vnuknul Jack London svoji knizkou "The Jacket", alias "Tulak po hvezdach"[mrknutí jedním okem].

Zdravim,

Outofjacket

122687

5.12.2006 22:00

RE: Koreny zla

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 122687

Zdravím příteli,
tragické události v rodině minulý víkend, mi nedovolily odpovědět dříve. Těžko se formují slova do věty, když myšlenky se soustředí pouze na jednu věc a to je ztráta věrného přítele,
mého psa.
Já osobně jsem se vymanil ze svěrací kazajky mnohem později.
Až teprve události 9/11 2001 mi otevřely oči a začal jsem hledat pravdu. A toto hledání pravdy mi otevřelo šokující obzory,
na něž se nezbytně musí upozornit. Ukázat druhým, co to je ta exportovaná "demokracie" přivezená na tancích do Iráku a co nás rovněž čeká později. Je až s podivem, jak se někteří lidé brání otevřít oči a spolupracovat na strategii a zabránit tak šíření tohoto zla. Jediné co mne napadá je, že jsou buď v šoku a nechtějí uvěřit a nebo jsou sami nástrojem sionismu.
Takže nezbýva, než sešlápnout pedál akcelerátoru až na podlahu a
pokračovat v osvětě!
K tomu vašemu nicku. Tuláka po hvězdách jsem nečetl a myslel jsem si, že váš nick "outofjacket", má něco společného s docela jiným zaměřením. Tak, jak je někdy možné vidět na parkovišti u obchodního domu "out of trunk merchandising" (prodej tretek z otevřeného kufru automobilu), podobně probíhal kdysi prodej šperků a hodinek přišpendlených na vnitřní straně bundy nebo saka. Tak nějak skrytě jelikož se většinou jednalo o kradené zboží. Když se v okolí ukázal policajt, tak obchodník pouze zapnul bundu a pokračoval v chůzi. Takhle jsem si, příteli, vysvětloval váš nick. Bohužel, žijeme v dobách, kdy šíření pravdy je nutné provádět opatrně a doslova out of jacket.
Rovněž já jsem někdy napadán přes e-mail a označován za fašistického nácka. Tohle mne jenom ujišťuje, že máme stále ještě hodně práce a tyto zbloudilé duše nasměrovat správným směrem. [mrknutí jedním okem]
Brzy naslyšenou,
Mirda

122893

3.12.2006 22:51

RE: Koreny zla

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 122628

>S velkým překvapením jsem doslova zíral na pasáže z
>Talmudu, kde bylo popsáno, že sex se tříletou + jeden den
>dívenkou je naprosto legální a v případě kdy je
>zúčastněn rabín, věková hranice nerozhoduje. Rovněž tak u
>chlapců devět + jeden den je legální hranice k pohlavnímu
>zneužití.

>Musíme tuto hrůznou pravdu rozkřiknout mezi lidi ať všichni
>vědí, co by nás čekalo, když zůstaneme sedět s rukama v
>klínu.

A to je prave ono: PASAZE Z TALMUDU !
Stejnymi zpusoby pracuji odpurci Bible s Bibli a odpurci Koranu s Koranem.
Pasaze jsou vytrzeny jak z celkoveho tak historickeho kontextu a casto je jim prirazovan smysl, ktery vubec nemeli.
Jsem katolik, ale vystudoval jsem Husitskou teologii na UK v Praze. Tato skola mi dala strasne moc do zivota. Naucil jsem se myslet a pracovat s informacemi (tim ovsem nerikam, ze to umim [chechtot] )

122724

4.12.2006 0:19

RE: Koreny hluposti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 122724

>A to je prave ono: PASAZE Z TALMUDU !
>Stejnymi zpusoby pracuji odpurci Bible s Bibli a odpurci Koranu s Koranem.
>Pasaze jsou vytrzeny jak z celkoveho tak historickeho kontextu a casto je jim >prirazovan smysl, ktery vubec nemeli.

tak nech nam to pani zidia vysvetlia v historickom kontexte, ako to myslia s tymto textom!
alebo nech nam aspon vysvetlia, preco sa od toho nedistancuju?
alebo to urobte za nich vy, pan studovany teolog, ktory sa nieco naucil, ale to nevie!

---------
ked sa goj zaobera Torou, tak si zasluzi smrt
Synhedrin 59

---------
Gojovi zdielit nieco o nasom nabozenstve, sa rovna vyvrazdeniu vsetkych zidov
keby totiz Gojovia zistili, co o nich ucime, rovno by nas vsetkych pozabijali

Libbre David 37

---------
aj toho najlepsieho z Gojov musis zabit
Aboda zara 26 b, Jad chasaka 49 b, Kidduschin 40 b, u 82 a, Mechita 11 a, Sophrim XV 10

---------
dievca stare 3 roky a jeden den, je vhodne k sulozi
Niddaa 71 a, Kethuboth 6 a, Jabmuth 57 a und 60 a, Kidduschin 10 a, Aboda zara 37 a

---------
okradnut izraelitu nie je dovolene, okradnut Gojima je dovolene, pretoze stoji napisane Lev 19,13: nemas urobit nepravost svojmu bratovi. ale tieto slova, vravi Jeguda, nemaju ku Gojovi ziaden vztah, pretoze on nie je tvojim bratom
Baba mezia 61 a

---------
israélitovi je dovolene utlacat Goja
Synhedrin 57 b

---------
ked si zelas, ze vsetky tvoje sluby v priebehu roka budu neplatne, tak povedz na zaciatku roka: kazdy slub ktory udelim bude neplatny: len musis pri slubovani na toto mysliet
Nedarim 23

za vysvetlenia vopred dakujem!


k druhej casti vaseho prispevku

>Jsem katolik, ale vystudoval jsem Husitskou teologii na UK v Praze.
>Tato skola mi dala strasne moc do zivota.
>Naucil jsem se myslet a pracovat s informacemi

gratulujem!

>(tim ovsem nerikam, ze to umim)

neodporuje toto tvrdenie, ale vasej prvej vete?
ako to teda je?
naucil ste sa mysliet a pracovat s informaciami, alebo nie?

ak ste sa to naucil, tak to logicky musite vediet!
ak ste sa to ucil a neviete to, tak ste sa to nenaucil!

alebo je tu este tretia moznost?

pozrime sa este raz na ten vas skvost, pan Vladuna!
Naucil jsem se myslet a pracovat s informacemi(tim ovsem nerikam, ze to umim)

co by ste nam teda este mohol chciet vetou naucil jsem se, ale pozor, (tim ovsem nerikam, ze to umim ) povedat, ak nie to, ze to viete? sem s tym!

chcete azda naznacit, ze ste sa to naucil, viete to(mysliet a pracovat s informaciami), ale nechcete sa tym chvalit?
ak je tomu tak,
otazkou zostava, preco mate potrebu nam tu vobec zvestovat, ze ste sa naucil mysliet?
co vas k tomu vedie?

a nebolo by lepsie, keby ste nam to tu radsej predviedol v praxi, ako ste sa naucil mysliet a pracovat s historickym textom na univerzite v Prahe?
zacnite napriklad tymi citatmi z talmudu!

122727

4.12.2006 6:43

RE: Koreny hluposti

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 122727

Dekuji za Vasi odpoved. Povedlo se Vam to; dobre jste mne chytil za slovo. Takze, co tim chtel basnik rici? At se naucite cokoliv jakkoliv dobre ci sebelepe, vzdy k tomu muzete jeste neco pridat.

Tipoval bych, ze jste se Talmudem zabyval. Ma prisnou myslenkovou logiku, ktera je dovedena misty az ad absurdum.

Muzete mi, prosim, prozradit odkud jste cerpal ty citaty? Rad se na to podivam. Talmud jsem ovsem nestudoval.

122744

5.12.2006 1:17

RE: Koreny hluposti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 122744

to je v poriadku, ja som skutocne len chcel, aby ste sa zamyslel, preco mate potrebu tak priamo zvestovat, ci ste alebo nie ste mudry?

talmud, to je obrovske mnozstvo materialu, knih a je toho aj plny internet.
nebudem vam tu davat linky, najdite si ich sam. niektore su lepsie niektore horsie.
pracovat s historickymi textami viete [mrknutí jedním okem]

to vas moze poviest dalej
http://en.wikipedia.org/wiki/Talmud

>Tipoval bych, ze jste se Talmudem zabyval.
>Ma prisnou myslenkovou logiku, ktera je dovedena misty az ad absurdum.

s tymto vyrokom neviem nic zacat.

nenapadlo vas niekedy, ze talmud je jediny zidovsky produkt, ktory nie je popularny? moze to mat nieco spolocne s tymito talmudskymi pravdami?:
---------
ked sa goj zaobera Torou, tak si zasluzi smrt
Synhedrin 59
--------
Gojovi zdielit nieco o nasom nabozenstve, sa rovna vyvrazdeniu vsetkych zidov
keby totiz Gojovia zistili, co o nich ucime, rovno by nas vsetkych pozabijali
Libbre David 37
---------

>Muzete mi, prosim, prozradit odkud jste cerpal ty citaty?

pod kazdym citatom mate heslo, podla ktoreho si to mozete najst sam
napr. Synhedrin 59

ps.:
na koniec jedno arabske prislovie:
Traja su drzi: pes medzi savcami, kohut medzi vtakmi, Izrael medzi národmi"

122783

5.12.2006 13:49

RE: Koreny zla

čěf 82.?.?.?

Reakce na 122724

Pro ty, kdo se naučili myslet a pracovat s informacemi a mají dost času
http://www.radioislam.org/talmud/index.htm [mrknutí jedním okem]

122820

5.12.2006 2:40

RE: Koreny zla

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 122619

Co myslite presne tim "neprekroucenym originalem"? Myslite tim zneni prekroucene podle vaseho vkusu? Talmud se da koupit v mnoha prekladech i hebrejskych znenich zcela volne.

122785

5.12.2006 10:48

RE: Koreny zla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 122785

>Co myslite presne tim "neprekroucenym originalem"? Myslite tim
>zneni prekroucene podle vaseho vkusu? Talmud se da koupit v mnoha
>prekladech i hebrejskych znenich zcela volne.

kecy rakosniku, ako obvykle. ako vzdy si beries plnu hubu a vyjadrujes sa k veciam, o ktorych nemas ziadnu sajnu.
babylonsky talmud je tucet kniziek na 10 000 strankach.
talmud, sa da prelozeny kupit len ako ocistenu "special edition for gojim" a aj to len jeho jednu verziu tzv., babylonsky talmud(talmud bavli), prelozeny do anglictiny.
hlavnym problemom tejto verzie zostava, ze je prelozena a okomentovana samozrejme zidmi, konkretne pochadza preklad od Lazarusa Goldschmidta, vydany v zidovskom nakladatelstve(1929-1936)

to je tak, ako keby zapas Taliansko-Cesko v Taliansku, piskal taliansky rozhodca Collina a ceski hraci by nepoznali pravidla.

dalsim problemom je, ze ten preklad, nikdy nebol podrobeny nejakej sirsej kritike, ako napriklad biblicke texty.
dalsie nacionalne utrzkovite preklady, potom pochadzaju z tejto anglickej verzie.

jeruzalemska verzia talmudu (talmud jeruschalmi) nikdy!!! prelozena nebola.

rakosniku, ked sa chces trochu vzdelavat a dozvediet nove veci o svojich chlebodarcoch a ich vztahu k talmudu, mozes kliknut na vlastnu zodpovednost tu

chces vediet ci, kedy a kym bola aj ta okliestena verzia talmudu cenzurovana?
odpoved je ano!
kym?
napriklad ADL.
kritizovali to aj sami zidia.

dokaz tu

viac sa tebou rakosniku, zaoberat nebudem,
cas je prilis vzacny na to, aby som ho marnoval na nevzdelanych, bigotnych ignorantov!

122806

5.12.2006 16:17

RE: Koreny zla

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 122806

Zabyvat se nikym nemusite. Vas prispevek obsahuje lzi. Jeruzalemsky talmud byl do anglictiny prelozen nejmene dvakrat, jak ukazuje Wiki. Babylonsky talmud neni 12 knizek na 10000 strankach, je to jedno male CD.

Jestli se vam nelibi ten prirozeny fakt, ze talmud prekladaji a komentuji hlavne zide, naucte se hebrejsky a prelozte a okomentujte sam, to je jedine, co vam muzu poradit. Bibli kralickou prelozili taky krestani, nebo se mylim?

122832

5.12.2006 17:29

RE: Koreny zla

Outofjacket 124.?.?.?

Reakce na 122832

Pane Jozin z Bazin,

skutecne se musim pozastavit nad Vasi troufalosti s jakou cinite zavery o vecech o nichz - jak je zrejme z Vasich prispevku - vite velice malo! Prave tento mesic bylo mozno najit na Internetu oznameni o prelozeni celeho Talmudu do Spanelstiny: 24 dilu o vice nez 10,000 stranach! Byla to celozivotni prace jednoho spanelskeho Zida (nevim, jak pravdivy je preklad originalu, ale pokud jde o objem dila, snad to staci...). Vsechny citaty v teto diskuzi dosud uvedene jsou skutecne soucasti talmudistickeho uceni a pokud mate zajem a date si s tim tu praci, muzete si to najit a overit i Vy sam!
Takze, "hledejte a naleznete, nebot nesmirne je milosrdenstvi Bozi!"

Outofjacket [pláč]

122846

5.12.2006 18:27

RE: Koreny zla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 128.?.?.?

Reakce na 122846

Ja vas uvedu do reality prosimvas. Ten preklad se vejde na jedno CD. Nemusite mit doma horu papiru, to je vsecko. Ani to neni drahe.

122860

6.12.2006 3:14

RE: Koreny zla

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122860

Kolik stran textu se vejde na jedno CD? 10 000? 100 000 stran? Milion stran psaneho textu? [oči v sloup] A za jak dlouho clovek napise pouze 10 000 stran, napr. laik? O prekladu komlikovaneho textu asi nema smysl hovorit?

122930

5.12.2006 19:43

RE: Koreny zla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 122832

a)
preklad od Jacoba Neusnera Talmud of the Land of Israel: A Preliminary Translation and Explanation nie je ani skutocny preklad(skor vyklad, ina struktura), ani uplny, ani sa tak netvari, ani sa tak nevola.

b)
okrem toho ani babylonsky talmud nebol nikdy prelozeny uplne.

122875

6.12.2006 2:04

RE: Koreny zla

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 122875

Vážení pánové dikutéři,
je přeci docela jedno, co a kdo píše v Talmudu na cca 10 000
stranách textu.
Důležité je , jak zachází ozbrojená moc Izraele se svými sousedy
a hlavně , co všechno provádí Palestincům.
Ve světle těchto hanebných skutků, jdou všechny disputace
o Talmudu stranou.
Hitler, Bush a další podivná stvoření se rádi při páchání
všemožných kurváren zaklínali Bohem.
Náboženství se velice často stávají nástrojem k zakrytí
a legalizaci rozmanitých násilných činů,které jdou proti
samému principu humanismu a neubližování.
A je už jedno , zda jde o Islám,Judaismus, nebo Křesťanství.
V násilných projevech jsou si uvedená náboženství podobná
a i když násilí je zavrženíhodné,náboženské systémy
násilné projevy umně zakrývají.

122925

6.12.2006 3:19

RE: Koreny zla

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122925

V jmeno krestnstvi bylo pobito ohromne mnozstvi lidi, ale v Novem zakone se prece pise o vseobecnem dobrem jednani k lidem, ne pouze k vericim. takze i nabozenstvi je dulezite. Mayove verily, ze pokud neobetuji srdce nekoho. Nejlepe valecnych zajatcu. Z ciziho krev netece. [pláč] [naštvaný] tak nevyjde Slunce, taky nabozenstvi.

122931

5.12.2006 19:46

RE: Koreny zla

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 122832

Je naprosto bezpředmětné se zabývat pokroucenými informacemi
o Talmudu, které jsou napsány sionistickou organizací ADL ve Wikipedii.
ADL (Anti-Defamation League) nebyla vytvořena na zabránění náboženských nesvárů, jak o sobě hrdě prohlašuje, ale na potlačení protisionistického hnutí. Co můžete tedy očekávat, že vám ADL objasní? Potlačování pravdy se řeší uvězňováním lidí za pouhé vznesení otázky. Jsme svědky nového období temna.
Období, kdy se pochybnost a pouhý dotaz považuje za trestný čin.
Myslím, že není ani tak podstatné pídit se po detailech uvedených v Talmudu. Pouhou analýzou jejich skutků je zřejmé,
kam směřují jejich cíle.
Jsem rád, že jste se zmínil o křesťanské Bibli. Ta je k dispozici
v každém kostele a volně k nahlédnutí. Nic nezakrývá. Na rozdíl od Talmudu, kde jisté pasáže se musí omlouvat nepřesnostmi překladu. Nezbývá tedy, než pokračovat v ostražitosti!

122876

2.12.2006 13:03

ach Vyčtenáři tupýýýý

ZAJDANus 88.?.?.?

jak pošetilé jak směšné :_))))
prosímvás to mi tady chcete namlouvat, že uchyláci především z německa si přečetli Talmud apod???
Já si myslím, že činy....činy muví sami za sebe ....a ty se opravdu dějou tady v Evropě...znásilnování....dětí apod....
Vy už jste tím Israproblémem tak unavení, že Vaše svědomí a mozek se neumí otáčet na 360stupnu.....lidi...teda je mi Vás líto

122641

2.12.2006 15:06

RE: ach Vyčtenáři tupýýýý

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 122641

chlape ty musíš mít dost. Jdi spát a uvaři si pak silný kafčo.

122651

Příspěvků: 69

01.12. 02:40  Dzihad
01.12. 03:56 Misu  RE: Dzihad
01.12. 04:13 juniper  RE: Dzihad
01.12. 05:26  RE: Dzihad
01.12. 05:54 semtex  RE: Dzihad
01.12. 10:24 MedaBeda  RE: Dzihad
01.12. 14:42 stefan  RE: Dzihad
01.12. 13:27 Stan  RE: Dzihad
01.12. 15:02 Robocrep  RE: Dzihad
01.12. 19:49 Rene Bartosek  RE: Dzihad
02.12. 14:18 Jiří Koubek  RE: Dzihad
02.12. 14:51 V. Sodek  RE: Dzihad
02.12. 18:19 Rene Bartosek  RE: Dzihad
02.12. 18:41 Stan  RE: vazne?
03.12. 13:47 Průchozí  RE: Dzihad
04.12. 16:29 Hastrman  RE: Dzihad
03.12. 16:58 juniper  RE: Dzihad
01.12. 22:51 jozin z bazin  RE: Dzihad
02.12. 18:27 Rene Bartosek  RE: Dzihad
02.12. 20:08 Petr Zasmazka  RE: Dzihad
03.12. 16:45 Rene Bartosek  RE: Dzihad
01.12. 09:35 F. Dvořák  RE: Dzihad
01.12. 23:35 jozin z bazin  RE: Dzihad
02.12. 11:17  RE: us-Dzihad
01.12. 10:58 DavidZ  RE: Dzihad
02.12. 14:20 rickover  RE: Dzihad
02.12. 14:41 DavidZ  RE: Dzihad
02.12. 15:32 rickover  RE: Dzihad
02.12. 16:46 DavidZ  RE: Dzihad
02.12. 18:33 Rene Bartosek  RE: Dzihad
02.12. 19:34 Nápověda  RE: Dzihad
03.12. 14:04 Průchozí  RE: Dzihad
01.12. 14:41 stefan  RE: Dzihad
01.12. 18:16 Had  RE: Dzihad
01.12. 18:38  RE: Dzihad
01.12. 03:56 Abu Allah  Mam velikanananskou radost
01.12. 07:03 Robocrep  RE: Mam velikanananskou radost
01.12. 11:27 Vlastimil Čech  RE: Mam velikanananskou radost
03.12. 22:00 vladuna  RE: Mam velikanananskou radost
01.12. 19:55 Rene Bartosek  RE: Mam velikanananskou radost
01.12. 14:53 stefan  zabedneni
01.12. 17:47 Ezoterik  No nevim
01.12. 20:52  JINI LIDE TO VNIMAJI PODOBNE
01.12. 22:07 Mirda  Přátelstí všech lidí na planetě!
02.12. 01:01 Floyd  RE: Přátelstí všech lidí na planetě!
02.12. 05:22 Mirda  RE: Přátelstí všech lidí na planetě!
02.12. 18:37 Rene Bartosek  RE: Přátelstí všech lidí na planetě!
02.12. 01:18 Outofjacket  Koreny zla
02.12. 06:58 Mirda  RE: Koreny zla
02.12. 09:08 MedaBeda  RE: Koreny zla
03.12. 00:38 Outofjacket  RE: Koreny zla
05.12. 22:00 Mirda  RE: Koreny zla
03.12. 22:51 vladuna  RE: Koreny zla
04.12. 00:19  RE: Koreny hluposti
04.12. 06:43 vladuna  RE: Koreny hluposti
05.12. 01:17  RE: Koreny hluposti
05.12. 13:49 čěf  RE: Koreny zla
05.12. 02:40 jozin z bazin  RE: Koreny zla
05.12. 10:48  RE: Koreny zla
05.12. 16:17 jozin z bazin  RE: Koreny zla
05.12. 17:29 Outofjacket  RE: Koreny zla
05.12. 18:27  RE: Koreny zla
06.12. 03:14 Rene Bartosek  RE: Koreny zla
05.12. 19:43  RE: Koreny zla
06.12. 02:04 Nápověda  RE: Koreny zla
06.12. 03:19 Rene Bartosek  RE: Koreny zla
05.12. 19:46 Mirda  RE: Koreny zla
02.12. 13:03 ZAJDANus  ach Vyčtenáři tupýýýý
02.12. 15:06 MedaBeda  RE: ach Vyčtenáři tupýýýý

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 23 čtenářů částkou 6 531 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 0

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 7

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Měnové kurzy

USD
25,52 Kč
Euro
27,60 Kč
Libra
31,29 Kč
Kanadský dolar
18,09 Kč
Australský dolar
15,60 Kč
Švýcarský frank
26,13 Kč
100 japonských jenů
23,46 Kč
Čínský juan
3,60 Kč
Polský zloty
6,05 Kč
100 maď. forintů
7,58 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,62 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 353,19 Kč
1 unce stříbra
387,94 Kč
Bitcoin
186 997,12 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 385