Diskuze k článku

Mahmúd Ahmadínedžád v OSN 21. září 2006:

Příspěvků 66

28.11.2006 1:07

pokud

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

to psal skutecne on sam, tak bych snad rad studoval VS v iranu a ne na americke "stredni skole evropskeho typu" [smích]

jirka krovi se asi ale nezmeni, chudak ani netusi, ze jsou jine staty krome mexika a dodnes podle neni schopen ukazat na mape, kde je irak

122391

28.11.2006 2:18

kazani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Tak to mame: kazani o spravedlnosti a o lidskych pravech. Kazani od toho praveho. Predstavitel stredoveke sekty, ktery se zmocnil Iranu nasilim. Sekta, ktera neuznava zadna prava zenam. Chtel by nam naslibovat lidska prava pod jeho verzi Islamu? Pravdepodobne by byl vsude klid. Ale byl by to smrtelny klid. Vsimete si jedne veci. Ahmadinedzad je jediny statnik, ktery se netaji svymi umysly. Otevrene prohlasuje, ze jeho cilem je, vymazani Israele z mapy sveta. Normalni clovek se stejnym cilem by se snazil tento cil zamaskovat, ale on ne. Pripomina tim jineho politika, ktery se s nicim netajil. Adolfa Hitlera. Dnes kazdy bude souhlasit s tim, ze Ada byl mentalne nemocny clovek. Ahmadinedzad je na stejne urovni. Dokonce maji oba stejne cile! Soude dle historie, co myslite, jak to dopadne? Bude zapadni civilisace cekat na prvni atomovy uder, nebo podnikne preventivni kroky na odstraneni teto hrozby. Ja bych osobne ocekaval, ze vetsina sveta bude trosku breptat a akce zbyde na Israel s podporou USA. A pak bude zbytek sveta kritizovat velke zle USA a zly Israel.

122395

28.11.2006 3:59

RE: kazani

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122395

Vy ovladate Farsi, takze jste cetl projev Ahmedinezada anebo pouze cerpate z prekladu v zapadnich "svobodnych" mediich. Co rikate na tento projev a fakt, ze v zapadnich mediich o nem nebylo slechu. Pravda myslenka na reformu OSN neni prilis popularni. Navic blabol o atomovem prvnim uderu mne pobavil, protoze od Iranu urcite nehrozi. Co vlastne rikate na reakci presidenta Bushe, ktery vazne zvazoval variantu taktickeho "jaderneho obraneho prevetivniho uderu" vuci Iranu. Ta uvaha byla natolik vazna, ze se prosakla na verejnost odmitava reakce generality Pentagonu. Jo nemocnejch lidi by se naslo, ja bych na jednoho mozna na dva mel velmi dobry tip.

122401

28.11.2006 11:43

RE: kazani

Marat Safron 219.?.?.?

Reakce na 122395

Najdete si na netu preklad americkeho profesora jmenem Juan Cole, ma vlastni stranky. Tam se o tom "vymazani z mapy" dozvite uplne neco jineho, mozna pak prestanete opakovat propagandu mossadu.

122424

28.11.2006 12:23

RE: kazani

Erik 217.?.?.?

Reakce na 122395

dajme tomu ze mate pravdu a Izrael podnikne nieco podobne na sposob
utoku na Iracke jadrove zariadenia.

hm, lenze dnes je ina situacia, jej uspesne uskutocnenie je velmi nepravdepodobne, a keby aj, tak to Iransky atomovy program iba zdrzi, ale nezastavi.
Iran ma dost penazi, a to je zaklad aby sa dostal k akymkolvek zbraniam.

122426

28.11.2006 16:10

RE: kazani

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 122395

Anonymní 70.
Bohužel v Iránu se pomalu hlavně mladí lidé dostávají
k větším občanským svobodám a v USA právě probíhá opačný proces.
Irán před 5 nebo 10 lety je úplně jiná země , než dnes.
Dříve tam řádila náboženská policie, všechny buzerovala
a dnes si musí dát velký pozor,aby někde večer nedostala přes
držku. Mladí lidé se chtějí docela normálně bavit a na ajatoláhy
zvysoka serou! Nakonec je internet, moderní muzika a oblékání
a to nejde zastavit.
Třeba Čína se také snažila omezit "vliv západu" a dnes tak
akorát se jenom trochu sere do internetu a jinak soudruzi
v Číně s cenzurou a jinými blbostmi tězce pohořeli!

122437

28.11.2006 21:54

RE: kazani

Marian 74.?.?.?

Reakce na 122395

haaa...ty si asi necital jeho prejav o izraeli....a urcite nezasiel tak daloko ako izraelske sionisticke svine ktore hovoria o utopeni v mori palestincov a denne ich uz skoro 60 rokov vyvrazduju o com trepes premudrela sionisticka hlava...

122461

29.11.2006 2:53

RE: kazani

Druid 84.?.?.?

Reakce na 122395

>Otevrene prohlasuje, ze jeho cilem je, vymazani Israele z mapy sveta.

Kdyz nekdo v roce 1986 na zapade prohlasil, ze jeho cilem je vymazani Zapadniho Berlina z mapy sveta, taky jste s tim mel takovy problem? Asi nebyl podle vas normalni a pripominal Hitlera a mel stejne cile. Uz si vzpominam ... taky nam sem žeprej porad chtel nekdo z ameriky hazet atomovky.

122473

28.11.2006 4:36

Kazani

Outofjacket 155.?.?.?

Budu se drzet zasady "Disputandum ad rem, non ad hominem" - tedy, vynasnazim se diskutovat k predmetu, nikoli nasiteli nazoru.
Existuje jedna bohuliba organizace - Tavistock Institute v Anglii - ktera zamestnava stovky spickovych odborniku v oborech jako psychologie, sociologie, psychiatrie, atd. Jeji vrcholovou specialitou je manipulace lidskeho mysleni - tak, aby si lide neuvedomovali, ze manipulovani jsou a nazory jim vstepovane povazovali za sve vlastni. Adolf Hitler postradal to, co ma dnesni Elita jednoznacne ve sve moci - absolutni kontrolu na mediemi. Verte mi, to je dulezitejsi nez jakakoli jina zbran, vcetne te nuklearni. Ne nadarmo jedno anglicke prislovi rika, ze "The pen is mighter than the sword", cili "pero je mocnejsi nez mec". Pripojim zde par citatu ktere se na takove tema velmi dobre hodi, tak tedy napriklad:
"The establishment can easily manipulate public opinion by cultivating its stupidity."
- Samir Amin in The American Ideology, 2003
("Vlada muze snadno manipulovat verejne mineni tim, ze kultivuje jeho stupiditu"[mrknutí jedním okem].
"Violence can only be concealed by a lie, and the lie can only be maintained by violence."
– Aleksandr Solzhenitsyn
(Nasili se da zamaskovat pouze lzi a lez je mozno udrzovat pouze nasilim).
"At a time of universal deceit - telling the truth is a revolutionary act."
- George Orwell
(V dobach vseobecne podvodu je mluveni pravdy revolucnim cinem).
Na zaver jeste toto: kazda zeme, jejiz vedeni ma zajem svych obcanu na srdci, se nevyhnutelne pokousi o jedno: dosahnout atomove zbrane. Jinak vedi, ze proti rozpinavosti brutalniho NWO nemaji ani tu nejmensi sanci..!!!

Zdravim,

Outofjacket

[naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

122403

28.11.2006 5:47

RE: Kazani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 122403

Vazeni: jednu vec nemuzete vymazat, nebo zahrat do outu. A to je ze Iransky president opravdu vyhrozuje vymazanim Israele z mapy sveta. Dalsi je, ze zide jsou velmi chytri lide. Kdybych na to mel sazet, tak vsadim, ze to Iran prohraje. Ja byt na miste Israele, tak bych neco radikalniho podnikl. Necekal bych na dukaz, ze Iran blafuje, nebo zda to mysli vazne. To pak jiz bude pozde. Kdopak si vzpomina, co Israel udelal v pripade Irackeho atomoveho reaktoru?

122408

28.11.2006 9:39

RE: Kazani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 122408

Dobrý den, v sobotu jsem se vrátil z Íránu a vám pane doporučuji jet se tam podívat také, neboť pak tady přestanete pindat nesmysly.

122414

28.11.2006 10:14

RE: Kazani

herbert 83.?.?.?

Reakce na 122408

Ja si nespominam, ze by sa iransky prezident vyhrazal vymazanim izraela z mapy, skor verim tomu, ze povedal: "izrael by mal byt vymazany z mapy." Je v tom rozdiel a takisto vyznam "vymazat z mapy" sa da chapat rozne - zrovnat so zemou alebo vymazat sposobom ako izrael vymazava palestinu.

122419

28.11.2006 16:44

RE: Kazani

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 122419

zidi si vzdycky pletli kartografii s valkou a nasilim

122441

28.11.2006 10:24

RE: Kazani

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 122408

za a) to neni pravda - viz kauza nepresnych prekladu
za b) o politicke vymazani (jakehokoli) rasistickeho statu tu usiluje vyrazne vice lidi, vcetne minority ze samotneho izraele, asi jim vadi to zneuziti viry k politice a porusovani vseho co se da

o politicke (doufejme, ze tato varianta je mozna) vymazani sionistickeho izraele osobne usiluji take

122420

28.11.2006 14:27

RE: Kazani

Filantrop 80.?.?.?

Reakce na 122408

Chtěl bych reagovat na "zide jsou velmi chytri lide":

Několik jevrejů znám a znám je jako lidi s průměrným intelektem, kteří si na chytré hlavně hrají. Dělají to tak, že o nějaké problematice hodně hovoří, avšak hovoří jen o existenci toho problému - neposkytují řešení. Vždyť mít znalosti z Talmudu či Hermetismu není o IQ. Šimpanz se taky naučí jezdit na motorce [velký smích]
Svoji průměrnost se snaží maskovat drahými a okázalými statky, avšak materiální bohatství není bohatství duševní. Tolik má zkušenost.

122431

28.11.2006 18:38

RE: Kazani

Kevin 91.?.?.?

Reakce na 122408

>Vazeni: jednu vec nemuzete vymazat, nebo zahrat do outu. A to je ze Iransky president opravdu vyhrozuje vymazanim Israele z mapy sveta.

To je prave ukazka nazoru, ktery nam implantuji media ve snaze nastavit nam podvedomou reakci arabi = teroriste co chteji vymazat Izrael atomovkou kterou Iran pry uz co nevidet ziska. Ja se zeptam jinak:

- Bylo Ceskoslovensko vymazano z mapy sveta ??
- Ano, v roce 1993 bylo.
- Bylo snad Ceskoslovensko zniceno ?
- Ne. Svobodne a klidne se rozdelilo na Cesko a Slovensko.

Takze proc tu stale nekdo podsouva Iranskemu prezidentovi snahu znicit Izrael vojenskym utokem ?? Co takhle treba nejake ty diplomaticke cesty nebo to co uz Iransky prezident ironicky doporucil - at si Zidy vezmeme do Evropy...

> Kdopak si vzpomina, co Israel udelal v pripade Irackeho atomoveho reaktoru?

A myslite si, ze by dnes Izraeli prosel beztrestne teroristicky cin takoveho rozsahu? Jednak by to malo velice zajimavou odezvu diplomatickou a mezinarodne pravni (rozhodne podstatne vetsi nez kdyzi zniceni Osiraku) a jednak by to byl technicky o hodne vetsi problem (Iran ma taky neco jako protivzdusnou obranu, vime?)...

122451

29.11.2006 1:58

RE: Kazani

listonos 85.?.?.?

Reakce na 122451

Bolo ceskoslovensko v roku 1939 vymazane z mapy sveta? Nie! Len boli 2/3 anektovane a 1/3 jakbysmet potom, ako boli roku 38 len tak trochu upravene hranice. Krista, toto mi je logika...

By ma zaujimalo co vam slubili ty skurveny mohamedani? Dost ze sa po starociach katolicka cirkev sprava ako tak ale nie! Musulmanov nam tu treba.

Dajte si bacha, lebo medzi sympatizantom a kolaborantom je tenka ciara - moc tenka. To by ste u vas v cechach, mali vediet.

122471

29.11.2006 9:12

RE: Kazani

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 122471

Tady vidíte, jaký je rozdíl mezi zpracováním informace a hledáním co napadnout. Což je, mimochodem, typické pro demagogy, mazi niumiž dnes vyniká politická garnitura GB.

Kevin totiž psal o r. 1993. Tedy nikoli o r. 1939, jak jste to "pochopil" Vy.

>Dajte si bacha, lebo medzi sympatizantom a kolaborantom je tenka ciara - moc tenka. To by ste u vas v cechach, mali vediet.

Všiml jste si, že Vám, kolaborantům sionistickým, nikdo nevyhrožuje?

122486

2.12.2006 5:32

RE: Kazani

listonos 85.?.?.?

Reakce na 122486

Nebojte sa poznam rozdiel medzi 93 a 39, to bola len taka ... paralela. Chcel som tym povedat asi len to klasicke - o hranice sa nevyjednava, o hranice sa striela a ak ma niekto chut menit hranice izraela, tak to znamena jedine vojnu, nech uz budete akokolvek spekulovat co ten bulo iransky povedal/nepovedal a co tym vlastne myslel/nemyslel - bodka.

122624

4.12.2006 10:28

RE: Kazani

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 122624

" o hranice sa nevyjednava, o hranice sa striela"

ze vy jste v OSN nekoho zastrelili, ze vam nakonec priklepla vytvoreni hranic [chechtot]

122755

29.11.2006 10:23

RE: Kazani

Kevin 91.?.?.?

Reakce na 122471

>Bolo ceskoslovensko v roku 1939 vymazane z mapy sveta? Nie! Len boli 2/3 anektovane a 1/3 jakbysmet potom, ako boli roku 38 len tak trochu upravene hranice. Krista, toto mi je logika...


Hodinky nebo holinky, 1939 nebo 1993... vsechno jedno, ze ano ? Hlavne at se da napadnout oponent v diskusi a neni potreba premyslet nad argumenty...

>By ma zaujimalo co vam slubili ty skurveny mohamedani? Dost ze sa po starociach katolicka cirkev sprava ako tak ale nie!Musulmanov nam tu treba.

A co vam slibili ti sk.rveni sioniste, ze jim tady delate hlasnou troubu? Skuste si neco precist i o muslimske vire, skuste si precist koran a pak se zamyslete. Pak mozna pochopite i rozdil mezi Siity a Sunity, rozdil mezi nabozenskymi proudy. A pak, az pak snad pochopite i to, ze vsechno zaclo jit po.ranym navrch az ve chvili, kdy se zacala nase "krestanska a zapadni" spolecnost michat do jejich stalete viry a tradic a zacala jim importovat "demokracii"... Ti podle vas "sk.rveni mohamedani" meli totiz vyspelou kulturu, vedu a lekarstvi v case, kdy sa v Americe po sirych preriich prohaneli indiani a v nasich koncinach sveta se zilo v chatrcich a jeskynich...

>Dajte si bacha, lebo medzi sympatizantom a kolaborantom je tenka ciara - moc tenka. To by ste u vas v cechach, mali vediet.

Aspon ze o vas uz vime, ze jste sionisticky kolaborant jak vyshity... [bliji]

122490

30.11.2006 1:37

RE: Kazani

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122471

A co s temi, co ovladaji vysoke umeni dvojake vernosti. Vlezou se do kategorie kolaborant ci zradce nebo bude potreba vymyslet najaky novy jednoznacny jazykovy prostredek?

122519

2.12.2006 5:35

RE: Kazani

listonos 85.?.?.?

Reakce na 122519

"A co s temi, co ovladaji vysoke umeni dvojake vernosti."

Obavam sa ze nerozumiem pojmu "umenie dvojakej vernosti", neviem ci je to cestinou, mojim vekom alebo mam medzery vo vzdelani ale fakt neviem...

Co tym bolo myslene?

122625

2.12.2006 18:12

RE: Kazani

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122625

Dvoji loajalita je specialita, kdy jeden nevi pripadne vi, kterte zemi ma zachovat vernost. Zda hostitelske nebo te druhe.

122661

4.12.2006 2:27

RE: Kazani

listonos 85.?.?.?

Reakce na 122661

Aha, vdaka za vysvetlenie. To uz je ale problem imigrantov, co som ja pisal bolo mierene na domacich a viedlo ma k tomu hlavne to, ako nekriticky ba priam podlizavo sa zacinaju europania stavat k moslimom, ktory sa netaja tym ze ich cielom je celosvetova vlada islamu a ze prva na rade je europa. Asi ma tu teraz zacnu obvinovat, ze som naletel nejakej sionistickej propagande ale nevadi. Ono moslimovia svoje zamery roztrubuju kade chodia a okrem toho to tiez tvrdia ludia, ktory maju u mna dost vysoky kredit, ako napriklad Ayaan Hirsi Ali alebo nedavno zosnula Oriana Falicci.

122741

5.12.2006 4:18

RE: Kazani

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122741

Mno, ja jsem nemel tak na mysli uplne imigranty. To vite v prvni generaci se do politiky ci vyznamnejsi funkce v hostitelske zemi, ktera by vyzadovalo rozhodnuti bud anebo malokdo dostane. Mno, v treti generaci je uz z Nemce, Itala, Ira, Polaka... predevsim American. Tedy existuji mezi narody vyjimky, minimalne vim aspon o jedne. [mrknutí jedním okem]

122789

5.12.2006 18:02

RE: Kazani

listonos 85.?.?.?

Reakce na 122789

Viem co mate na mysli ale obavam sa ze nepoznam odpoved a riesenie uz vobec nie. Potomkovia imigrantov, hlavne moslimskych su a budu problem hlavne pre europu. nechce sa mi to teraz rozoberat do podrobna, vsak sam mate o tom urcite dostatok informacii. Osobne to vidim na obciansku vojnu v europe za takych 20-30 rokov, mozno skor mozno neskor. Lebo na ine riesenie by musel niekto ustupit. Ja dufam a spravim co budem moct, aby europa neustupila ani o krok co sa tyka implementacie a dodrzovania zakladnych ludskych prav a slobod, nakolko su to zasadne hodnoty a ani zdaleka nie su tak samozrejme ako sa nam dnes zdaju. Vsak si len zoberte kolko utpenia to stalo ich presadenie za poslednych sto rokov. Moslimovia pozaduju aby sme tocele hodili oknom len preto ze to povedal tenich mohamed ale tuna za to umierali ludia po milionoch. No a moslimovia neustupia tiez, vsak vdaka podstate ich nabozenstva ani nemozu. Okrem toho tu nejde o ich vernost vo vztahu krajina predkov versus nova krajina ale vztah ich nabozenstvo versus pravny system novej krajiny, kde su tieto dva subjekty v zasadnom rozpore. Rad by som sa mylil ale momentalne nevidim priestor na rozumne riesenie. Ostava len dufat ze za tych niekolko desiatok rokov vstupy do hry este nejaky iny novy faktor ktory to cele posunie niekam inam ale to je skor pripomina cakanie na zazrak. Ale kto ho vie, zazraky sa obcas deju [mrknutí jedním okem] http://www.osel.cz/index.php?clanek=1904

122854

8.2.2007 1:59

RE: Kazani

jaj čo bolo to bolo 89.?.?.?

Reakce na 122471

slovák no [chechtot]

128144

28.11.2006 23:10

RE: Kazani

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 122408

Jak tak pozoruji, tak vám mnozí opatrně pootevřeli okno do světa reality a vy stále ještě pozorujete svět klíčovou dírkou. Já si tedy dovolím to okno otevřít dokořán s nadějí, že se přece jenom
odhodláte nakouknout ven a pomůže vám to pozměnit si svůj názor ovlivněný sionistickou propagandou. Tak, jak nelze přinutit koně aby se napil vody, když ho přivedete k potůčku, tak já vás pouze přitáhnu za límec k tomu otevřenému oknu ale závěr si udělejte sám. Pokud ovládáte angličtinu, tak vřele doporučuji článek Sionismus - nepřítel světa, který napsala Judy Andreas (židovského původu) a který podrobně odhaluje zločiny Chazarů-sionistů s cílem ovládnout celý svět. Až to vzbuzuje ve člověku vlastní vztek, (sám na sebe), když si uvědomíme, jak dalece jsme jim bez povšimnutí, nechali toto zlo páchat. Je nezbytně nutné rozlišovat židy-sionisty a židy, kteří jsou stejnou obětí, jako jsme my - nežidé. Sionismus - politické hnutí pod rouškou Judaismu zneužívá nás všechny ostatní a pod ochranou "hate laws" - zákon, který se dá použít na vymícení náboženské nesnášenlivosti a který protlačily tyto sionistické zrůdy do všech západních zemí světa, jim pomáhá zničit veškerý odpor nazývaný anti-semitismus a přitom to nemá s náboženstvím nic společného. Lidé, vznesením pouhé otázky, jsou uvrženi do vězení. I samotný stát Israel byl zřízen (již během druhé světové války) podvodem a pod záminkou, že "zubožení židé potřebují svůj stát" a tímto si sionisté vytvořili základnu k postupnému ovládnutí světa.
Pokud jste pane "sedmdesátko" pochopil, co nám uvedený článek odhaluje a začíná vám být jasné, jak jsme my všichni byli podvedeni, neváhejte a běžte do ulic hlásat tuto pravdu. Tak jak to nyní dělám já a mnozí z nás tady na tomto fóru. Pravda se musí rozkřiknout. Proto vzdávam poctu mému hrdinovi mladému (41)
inženýrovi a presidentu Iránské republiky Mahmúdu Ahmadinedžádovi, že má tu odvahu postavit se veřejně proti tomuto zlu. Ukázat světu druhou stranu karet na jejíchž líci
je Solomonova pečeť - znak Davidovy hvězdy. S hřejivým pocitem
jsem sledoval 61-ní zasedání OSN, kde "můj hrdina" obratně a diplomaticky odhaloval světu podvody sionismu a to: podmanění Rady bezpečnosti OSN a samotné vlády Spojených států. Rovněž nelze opomenout snahu Venezuelského presidenta Huga Chavéze, který však přiotráven smradem síry zanechaný na stupínku samotným "Ďáblem", nedokázal rozvinout podobnou diplomatickou
presentaci.

= pokračování =

122463

29.11.2006 0:45

RE: Kazani

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 122463

= dokončení =
Pane "sedmdesátko", pokud vám (trochu nelogické vykat číslu) članek v odkazu nic neříká, tak si prosím alespoň sjeďte myší dolů na reakce inteligentních lidí, kteří vzdávají pocty a díky odvážné Judy Andreas za odhalení pravdy a značné rozšíření jejích obzorů. Když ani tohle s vámi nepohne, tak je mi vás líto a zanechám vás nadále dřepět u té vaší klíčové dírky. [pláč]

K připomínce z vašeho předchozího příspěvku - příprava války sionistické vlády Israelu napadnout Irán (mírumilovný a moderní stát, kde i ženy mají stejná práva jako muži). Vymyšlená záminka
k napadnutí Afganistánu a Iráku (9/11 - operace Mossadu). Boj proti teroristům - až trapně průhledné, bude opět použit ke zdůvodnění zabíjení nevinných lidí a ničení infrastruktury nezávislé a mírumilovné země jenom proto, že tohle je sionistický plán na zotročení světa a zabrání území jiných státu k vytvoření Velkého Israelu - od řeky Nil po řeku Eufrat.
Jaká záminka bude použita? Napadení US letadlové lodi křižující
již nyní v Perském zálivu (v tomto čase flotila 5 lodí), podobně
jak Israel napadl USS Liberty v roce 1967 asi už nevyprovokuje
dostatečný počet američanů k vykopání válečné sekery. Ano tohle bylo v plánu. Israel potopí pomocí Scud-řizenou střelou USS Eisenhower (letadlovou loď) a svede to na Irán. Podmínka je trosečníci musí zemřít (nemohou si dovolit žadné svědky), což je v případě této lodi zhruba 5 tisíc námořníků a leteckého personálu. Tak jako USS Liberty!, kdy tehdejší president Lee Johnson potvrdil rozkaz ministra války McNamary - nezachraňovat trosečníky. Jinak se vytroubí, že to udělali naši přátelé z Israelu. Hrůza! Další alternativa připadá na menší atomový výbuch na území Spojených států a stopy povedou do Iránu. Tohle by jistě již vyprovokovalo novou honbu na vymyšlené teroristy.
Jenom škoda, že není v naší moci těmto prasárnám zabránit! [naštvaný]

P.S. Článek v odkazu: Sionismus - nepřítel světa by měla být, dle mého názoru, povinná četba na školách. Součastně také děkuji panu editorovi, že nám tuto formu sdílení názorů umožňuje. [smích]

122465

29.11.2006 1:42

RE: Kazani

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122408

Ja mam v cerstve pameti, jak byli efektivni proti bunkrum Hizbalahu v Libanonu. Irak mel jaderny program vazan na jeden hlavni komlex. Iran ho ma rozptyleny v civilni infrastrukture. Zhruba 300 cilu. Prezident Bush vazne zvazoval uziti taktickych jadernych zbrani? Proc vubec k takove uvaze dosel? Zrejme ma analyzu jaka by byla uspesnost konvencnich zbrani. Pentagon to odmitl, jako vec ktera by tvrde poskodila uz tak ponicenou povest USA ve svete. Pokud beru v uvahu kvalitu USAF a IAF, tak v Libanonu to spise vypadalo na praci s "drevorubeckou sekerou" nez na "skalpel". IAF nema potencial provest uspesnou operaci proti iranskemu jadernemu programu. A pouzit jaderne zbrane, tomu rikam stylove harakiri, mozna i pro zbytek sveta.

122470

3.12.2006 4:16

RE: Kazani

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 122408

Kdyz jsou tak chytri tak proc nepredesli holocoustu a dalsim ruznym pogromum?
Kdyz jsou tak chytri, proc tedy odstranili pana Husaina ktery vlastne drzel tuto oblast pohromade a nevideli, ze tento konflikt je posle do historickeho pekla?
Kdyz jsou tak chytri, proc nechali ukrizovat Jezise Krista.

122692

3.12.2006 12:02

RE: Kazani

stein55 84.?.?.?

Reakce na 122692

>Kdyz jsou tak chytri tak proc nepredesli holocoustu a dalsim
>ruznym pogromum?

> Kdyz jsou tak chytri, proc tedy odstranili pana Husaina ktery
>vlastne drzel tuto oblast pohromade a nevideli, ze tento konflikt
>je posle do historickeho pekla?

> Kdyz jsou tak chytri, proc nechali ukrizovat Jezise Krista.

jednoduche otazky, generuju jednoduche odpovede -> proc? pretoze asi nemaju v svojich radach borca takeho kalibru, ako napr. karel4u, ktory by to tym zidom
pronto vysvetlil, ako sa svet toci [smích]

snad som bol teraz k karel4u "trochu" nespravodlivy, ale odkial by to mohol vediet pohrebok ceskeho naroda - pohrebok naroda, ktory si od jesene 1620 ani "necekol" a znasal nepravie! [smích]

stein55

122694

3.12.2006 15:52

RE: Kazani

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 122694

Mily pane Stein, nemam takove intelektualni schopnosti ktere me prisuzujete, jen tak trochu selskeho rozumu.
Podivejte se na situaci strizlivyma ocima. Zde diskutujeme o preziti naroda zpusobem jakym se diskutuje o sportovnim zapase, pricemz zde jde o preziti naroda. Narod, to jsou lide, rodiny, deti, stari mladi. Ve svem furiantstvi, touze po vitezstvi tyto zeneme do zkazy a utrpeni.
Tim, ze zidum prisuzuji magicke sily a pohaneji je k agresi, tim je zenou do zkazy. To je ten muj strach. Soucasna politika Israele smeruje k jeho zkaze. Ja to co rikam rikam protoze nechci videt stareho placiciho zida sediciho na chodniku s kufrikem a cekajiciho na deportaci nekam.
Podivejte se, i zde je pan ktery doporucuje preemptivni utok na Iran bez opravdoveho zvazeni dusledku.
Velmi se to podoba tomu co udelal Jidas. Ktery vlastne Jezise miloval, ale udal ho aby mu umoznil dokazat jeho bozske schopnosti.
Israel vlastne nema ve svete, diky sve soucasne politice, pritele. USA neni vojensky silna. Zvlaste po teto dlouhe valce chut mladych bojovat je mizerna. A Rusko dovazi zbrane do Iranu. Je jasne, ze koalice se formuji. Strategicky Iran je tezko dobyvatelny. Neni totiz plochy jako Iraq.
Tedy, chtel jsem rici, nekdy prohrana diskuse muze byt vlastne vitezstvim.

122704

3.12.2006 17:00

RE: Kazani

stein55 84.?.?.?

Reakce na 122704

>Tedy, chtel jsem rici, nekdy prohrana diskuse muze byt vlastne vitezstvim.

ja si vazim vase prave precitane riadky pan karel4u; diskusie maju svoje pravidla a ak su to spravne diskusie, tak nevychadzaju s nich ani vitazi ani porazeni! len skupina ludi, ktora si robi tym, alebo onym smerom myslienky/starosti.

teraz trochu ironie [smích] "rozdeleny svet"

nech sa paci -> http://www.hostarea.de/server-12/Dezember-6e5b118f21.jpg

stein55

122712

5.12.2006 1:38

RE: Kazani

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 122712

Mily pane Stein, zkusil jsem si vyhledat vami doporucenou stranku, bohuzel neuspesne.
Zminujete se, ze "diskuse maji sva pravidla." Tak jsem nad tim cely den premyslel a tak trochu me to zarazilo. Vzdyt toto by velice omezilo smer a casto i vysledek toho k cemu chceme dojit. Zkuseny diskuter by mohl diky naucenym lacinym sophismum ovladat a dokonce i zvratit vysledek.
Sledovani pravidel diskuse poslalo v posledni dobe lidi i do vezeni. Pan Zundel a pan Irwing jsou toho svedky.
Nekdy je lepsi pravidla diskuse nerespektovat. Vite, ze napriklad slavny Gordicky uzel anebo Kolumbovo vejce jsou ilustraci poruseni pravidel diskuse? Pan Alexander Veliky nemel cas rozmotavat klubko a roztal ho. Ukazal absolutni nerespektovani pravidel, ale dostal se kam chtel.

122784

5.12.2006 4:24

RE: Kazani

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122784

Pravidla jsou jiste velmi dulezita a potrebna vec. A je treba mit k nim respekt, abychom si velmi dobre rozmysleli nez pouzijeme "Zlate pravidlo vsech pravidel." Kdyz musis porusit pravidla udelej to rychle a tvrde!!" [mrknutí jedním okem] Rekl bych, ze Kolumbus nebo Alexandr respektovali pravidla a znali i to "Zlate". Samozrejme bez pevne vnitrni discipliny a moralky se zvrhne Zlate pravidlo ve svet chaosu bez pravidel. Jak uz jsem rekl je treba dobre zvazit situaci, protoze dusledky a cena nutna k zaplaceni muze byt zatracene vysoka.

122790

5.12.2006 11:15

RE: Kazani

Kevin 91.?.?.?

Reakce na 122790

Vzdy a stale plati Zlate pravidlo:

Kdo ma dost zlata, urcuje pravidla..

[smích] [chechtot]

122809

6.12.2006 3:07

RE: Kazani

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122809

Zlato je pouze prostredek. Casem se, kdyz se dotycny snazi a umi penize pouzit zmeni moc. A s moci kraci respekt, i kdyz respekt neni spojen s moci, muzete ho ziskat i bez ni. Verte, ze kdo nema respekt, nema nic. Srovnejte si treba takoveho Berezovskeho s Putinem. [mrknutí jedním okem]

122929

6.12.2006 12:36

RE: Kazani

stein55 84.?.?.?

Reakce na 122784

>Mily pane Stein, zkusil jsem si vyhledat vami doporucenou
>stranku, bohuzel neuspesne.

ak sa jedna o prispevok 122712, tak to je jeden obrazok; script zvedavca je tak nastaveny, ze to automaticky znazorni, ako obrazok. skuste pouzit iny browser.

stein55

122966

28.11.2006 8:28

!

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Na rohu ulice vrah o morálce káže ...

122410

28.11.2006 8:33

RE: !

petrxh 82.?.?.?

Reakce na 122410

Myslite tim JB a jeho sireni demokracie mecem a ohnem?

122411

28.11.2006 11:23

Jsou všude

Gdosy 195.?.?.?

Pozoruhodný projev, jenž opět vůbec nezapadá do propagandy šířené sdělovacími prostředky. Není divu že neprošel na veřejnost. Na druhé straně prostě nemůže být nikdo, kdo by mohl mít mírové úmysly. Celkový koncept projevu vyznívá pro USA jednoznačně „máme dost vlastních starostí, tak nám už konečně polibte prdel.“ Není divu že se tak hluboce nábožensky založený stát chce věnovat především duchovním otázkám, a nikoliv nekonečnému ometání Usraelských zvratků. Jenže v tom jim dopřáno sluchu nebude. Celá západní společnost je vlečena duchovně-ekonomickým hnojem za účelem udržení dominantního postavení velmocí. Každý den od rána do večera je nám dopřána mediální masáž ukazující nepřátele takřka na každém kroku. Jdete do lesa, za stromem se ukrývá terorista. Jdete do práce, v tramvaji se ukrývá terorista. Jedete na dovolenou, v letadle se ukrývá terorista. Jdete spát, pod postelí se ukrývá terorista. Jdete nakoupit, za pokladnou se ukrývá terorista. Zbytek lidí na této planetě jsou oběti. Odhaduji to tak čtyřicet procent teroristů a šedesát procent obětí. Mimo těch co zahynou při autonehodě. I když……? [smích]

122423

28.11.2006 12:15

Iránsky prezident NIKDY nepovedal, že chce vymazať Izrael z mapy sveta

stan 85.?.?.?

..nech sa páči dôkaz:
http://prop.sk/iran_kym_sa_pravda_obuje.html (zistil to človek, ktorý vie arabsky!!!)

A tí, ktorí tak horlivo a radi prekladajú arabskú tlač západnému čitateľovi sú opäť a stále tí istí ľudia:
http://prop.sk/selektivna_organizacia_memri.html
(článok z britského Guardian)

122425

28.11.2006 16:22

Pravdivý kultivovaný projev, který má hlavu a patu

Karel z Čech 212.?.?.?

samozřejmě se pravda sionistům a bušomilům nelíbí. Ale to je jejich problém. Siopropaganda ho může zamlčet, internet je však svobodný (aspoň zatím) a slova íránského prezidenta se dostanou k lidem. Sionisté nikdy nebudou ovládat celý svět. Asijské národy se jimi nedají obalamutit a zotročit, jako severní Amerika a část Evropy. V tom je naděje lidstva. Lidé jako je Mahmúd Ahmadinedžád mohou změnit současný svět v lepší, lidštější. Jeho slova o míru a rovnoprávnosti národů jsou jistě pro většinu lidí přitažlivější, než bushevikovy preventivní války k obsazení surovinových zdrojů a vyhrožování bombardováním a použitím ZHN proti národům, které se nehodlají bušistánské zvůli podrobit.

Ze slov Ahmadínedžáda je na první pohled patrné, že je to projev kultivovaného člověka z nádoda s tisíciletou historií.
Bushevikův projev je řečí namyšleného zbohatlíka přesvědčeného, že celý svět je jeho, že celý svět si může koupit nebo vojensky podrobit. Amerika - kýžená zem svobody pro sionisty. Byla však také zemí svobody pro černé otroky? Ještě před 40 lety museli černoši v USA bojovat za to, aby mohli jet s bílým nadčlověkem v jednom autobuse, aby černé děti mohli chodit s bílými do stejné školy, aby černí občané mohli jít ke "svobodným volbám". Jak dlouho ta "svoboda a demokracie" v USA vydržely? Pro domácí lidi tak 30 let, než začalo intenzívní šmírování a zavírání lidí s nepohodlnými názory. Ovšem svobodu a demokracii jiným národům nepřáli američané ve své historii ještě nikdy. Občané Ameriky možná, ale americká siovláda rozhodně nikdy. Trvale ve světě vede lokální války podporující proamerické diktátory proti demokraticky smýšlejícím lidem. Americká pseudodemokracie je hanbou 21. století. Nic jiného než zánik si takový stát nezaslouží.

122438

29.11.2006 5:52

RE: Pravdivý kultivovaný projev, který má hlavu a patu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 122438

Svetove sdelovaci prostredky jsou ochotny tvrdit, ze svet nenavidi USA. A hnupici bez schopnosti si vytvorit vlastni nazor to opakuji. Ale...patern globalni imigrace dokazuje pravy opak! Miliony lidi na vsech kontinentech se pohybuji smerem k "Zapadu", a prevazne jdou smerem k Americe, jakkoliv to mohou udelat, legalne, nebo ilegalne. Kdyz to nejde, tak se spokoji aspon s amerikanizovanou evropou. To je ten nejlepsi dukaz, co si svet mysli!!!

122479

29.11.2006 12:45

RE: Pravdivý kultivovaný projev, který má hlavu a patu

seda 82.?.?.?

Reakce na 122479

>Svetove sdelovaci prostredky jsou ochotny tvrdit, ze svet
>nenavidi USA. A hnupici bez schopnosti si vytvorit vlastni nazor
>to opakuji. Ale...patern globalni imigrace dokazuje pravy opak!
>Miliony lidi na vsech kontinentech se pohybuji smerem k "Zapadu",
>a prevazne jdou smerem k Americe, jakkoliv to mohou udelat,
>legalne, nebo ilegalne. Kdyz to nejde, tak se spokoji aspon s
>amerikanizovanou evropou. To je ten nejlepsi dukaz, co si svet
>mysli!!!
Kdybych hlásal takovou blbost, také bych raději zůstal v anonymitě... Opravdu si myslíte, že ti chudí, hladoví lidé, které kapitalizmus připravil o naději, se derou "na západ"...? Snad, aby konečně okusili tu proklamovanou demokracii a svobodu? A myslíte si, že mají naději ji okusit? Jako třeba uklizečky v rodinách bohatých agresorů, nebo zahradníci?
Máte to v hlavě poplantané, protože nevidíte souvislosti a chronologii...např. myslíte si, že indiáni v amazonských pralesech touží po svobodě a demokracii policejního státu jako je USA? Já si myslím, že spokojeně si žijí "po svém", ale je možné, že až jim tam kapitalisti vykácí les a zničí přírodu, tak možná budou muset žebrat v N.Y.
Pak takový truĺo, jako vy, bude tvrdit, že je to jejich projev obdivu k západní civilizaci...máte absurdní představy, pane!

122496

30.11.2006 1:48

RE: Pravdivý kultivovaný projev, který má hlavu a patu

antigoogle 24.?.?.?

Reakce na 122496

A jaky system by vam vyhovoval? Myslite si, ze komunismus je lepsi? [oči v sloup] Byli to ti samy vychcankove, jako ti vasi kapitalisti. [zmaten]

122520

30.11.2006 4:37

RE: Pravdivý kultivovaný projev, který má hlavu a patu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 122496

Je to tak a ne jinak. Miliony se opravdu hrnou a zadne ideologicke remtani o indianech to nezmeni. To jsou nezmenitelna fakta!

122528

1.12.2006 3:14

RE: Pravdivý kultivovaný projev, který má hlavu a patu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 122528

'Fakta' ve Vasi hlave mohou byt blazniviny v kterekoli jine. Jste si tak nesebejisty, ze musite vydavat sve nazory za fakta? [zmaten]

z.a.p

122557

30.11.2006 7:53

RE: Pravdivý kultivovaný projev, který má hlavu a patu

SandWalker 87.?.?.?

Reakce na 122479

Jestli teto hlouposti o emigraci zapadnim smerem jeste porad verite, tak je mi jasne, ze na ten svet nekoukate ani tou zde velmi trefne zminenou klicovou dirkou.

Budete se Mrs.70 divit, ale pro novou generaci tech co kdysi opravdu utikali na "zapad" - jsou dnes pomalu ale jiste pripravovany ty nejlepsi podminky k navratu na Stredni vychod - a oni se jiz ted pomalu vraci - jsou mladi, jsou vystudovani, jsou dobrym potencialem. Zeme kam jejich rodice kdysi odesli, delaji slepe a hloupe vse proto aby jim zneprijemnili zivot jak jen to jde - proc tedy neodejit tam kde maji sve prahluboke koreny. Neverite ? Neverte a nechejte se dal oblbovat statistikou o silici zaplave muslimu na "zapad". Casy se meni a mist kde se budou moci tito lide plne a s nejvyssim uznanim a za skvelou odmenu realizovat - tech mist na Strednim vychode hojne pribyva. Ti, kterym lezete do zadku to jiz davno prokoukli a snazi se tento stav pribrzdit, maji strach - viz nedavne zniceni Libanonu - ale zastavit se to neda - jen pribrzdit a tak spete dal u sve klicove dirky Vas se to netyka, Vas jiz dostali.

P.S. jestli to bylo prilis slozite - zjednodusim - strcte si vsechny ty sve zelene karty hluboko do .... (ale ne nemohl bych si dnes vybarvit modre okenko za slusnou mluvu - vsak Vy rozumite kam. [mrknutí jedním okem] )

122530

28.11.2006 19:10

Skandal OSN

dolphin 84.?.?.?

To co sa pise v clanku o OSN je pravda - a ani nie cela- ktoru VSETCI VEDIA. Este som vsak nepocula ziadnu HLAVU STATU nasich prikladnedemokratickych krajin sa nad tym verejne pohorsovat! Co je este vacsim skandalom.

122453

29.11.2006 13:18

RE: Skandal OSN

seda 82.?.?.?

Reakce na 122453

>To co sa pise v clanku o OSN je pravda - a ani nie cela- ktoru
>VSETCI VEDIA. Este som vsak nepocula ziadnu HLAVU STATU nasich
>prikladnedemokratickych krajin sa nad tym verejne pohorsovat! Co
>je este vacsim skandalom.
Souhlasím! A to je důvod, proč si myslím, že svět je ve sračkách. I když vím, že všichni nejsou zblbnutí propagandou, bude těžké změnit tento "běh světa". [bliji]

122498

29.11.2006 11:47

zajímalo by mne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

KDE a v ČEM tam podle některých přispěvatelů a potažmo politiků autor LŽE?

prosím přesně včetně citace!

Krysa

122495

30.11.2006 3:35

Historie se opakuje

Outofjacket 155.?.?.?

...stale dokola, nebot lide se opravdu nedokazi poucit!
Jak si diskutujici asi stacili vsimnout z meho predesleho prispevku, rad cituji trefne vyroky jinych. Takze aspon tri pro tento den - treba se po jejich precteni ti, co zde tak vasnive omilaji slova oficialni propagandy, aspon trochu zamysli:

If Tyranny and Oppression come to this land, it will be in the guise of fighting a foreign enemy.
– James Madison
(Jestli tyranie a utlak prijdou to teto zeme, bude to pod plastikem boje proti zahranicnimu nepriteli). [James Madison mel ovsem na mysli USA...]

A jedna krasna definice demokracie:
.. v demokracii jsi stále "souzen" kde kým, bezpočtem lidí hrubých a nekompetentních, záludných a intrikánských, kteří rozumějí tvému dílu jako koza petrželi ... Uchopit nepřítele a utkat se s ním v otevřeném boji, hrud' proti hrudi, je v demokracii skoro nemožné. Stále nahmatáváš jen slizká a kluzká, medusovitá těla klik, která se ti vysmekají z rukou ...
-- F. X. Šalda

"The best time to make money is when blood is running in the streets."
Baron Amschel Rothschild, zakladatel bankovniho domu Rothschildu
(Penize se delaji nejlepe tehdy, kdyz v ulicich tece krev.)

Ano, valka je more penez a more penez znamena velkou moc nad lidmi - zvlaste temi, kteri jsou uzavreni do nevedomosti. A jakykoli prostredek k dosazeni cile je ospravedlnitelny...

Outofjacket

[bliji]

122525

30.11.2006 4:01

Jak uz rika shora Mirda,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

mam ten pocit, ze posledni predehra konci a zacne hlavni jednani. Proc si tak myslim? Prectete si Ahmadinezaduv dopis americanum, datovany 29.listopadu. Treti uz asi nebude. A ano, jedna z americkych lodi bude pravdepodobne obetovana. Trumfy jsou vylozeny.

http://www.msnbc.msn.com/id/15952309/
z.a.p

122527

30.11.2006 16:42

nova kniha od Jimmy Cartra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Jimmy Carter ma na trhu novou knihu nesouci nazev PALESTINE PEACE NOT APARTHEID.Na teto webstrance si muzete precist vynatek velice zajimaveho rozhovoru byvaleho americkeho presidenta,ktery se stava nesmirne drazdivym trnem v oku zionistickym organizacim.
A zde prkladam danou linku - http://www.courier-journal.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061126/FEATURES06/611260312/1010/FEATURES

122545

2.12.2006 21:55

Je Žid nebezpečný ako jedovatý hríb?

stein55 84.?.?.?

nasiel som to na web_stranke delet. odporucam - pretoze je to k teme - hlavne tie prispevky v diskusii [smích]

nech sa paci -> http://www.delet.sk/showarticle.php?articleID=1025

stein55

122683

4.12.2006 12:42

osveta po iránsky

stein55 84.?.?.?

...aby skutocne aj ten posledny iránsky obcan vedel, co si ma o sionistoch mysliet, postarala sa o to nasledovna pr_akcia iranskej tv_stanice IRINN

nech sa paci -> http://switch5.castup.net/frames/20041020_MemriTV_Popup/video_480x360.asp?ai=214&ar=1277wmv&ak=null

stein55

122757

4.12.2006 13:59

RE: osveta po iránsky

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 122757

[chechtot] To je nějaké divné. Že by Vás tam neměli rádi? To se vážně nestačím divit.

122759

4.12.2006 14:23

RE: osveta po iránsky

stein55 84.?.?.?

Reakce na 122759

>[chechtot] To je nějaké divné. Že by Vás tam neměli rádi?

mate pravdu! jednoduchsie by bolo zrejme menovat tie 1 az 2 krajiny, kde nas jakz_takz znasaju [smích]

stein55

122764

4.12.2006 16:48

RE: osveta po iránsky

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 122764

>mate pravdu! jednoduchsie by bolo zrejme menovat tie 1 az 2 krajiny, kde nas jakz_takz znasaju

A přemýšlel jste o tom proč? Mohl jste si v mých příspěvcích všimnout, že xenofobií netrpím ale to, co předvádíte na Východě společně s US, i mě leží v žaludku. Naproti tomu mám dojem, že silnou xenofobií trpí všichni obhájci války proti terorismu. A když Olmert přemlouvá Buše, že je potřeba začít házet bomby na Irán, tak zase nemám dobrý pocit. [pláč]

122774

4.12.2006 17:24

RE: osveta po iránsky

stein55 84.?.?.?

Reakce na 122774

>...že silnou xenofobií trpí...[snip]...

xenofobia v akejkolvek forme je "zly" poradca! na druhej strane by ale nezaskodilo zacat - ked uz, tak uz - "merat stejnym meritkom" -> to by bol dobry zaciatok.

stein55

122775

4.12.2006 17:45

RE: osveta po iránsky

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 122775

Počkejte, počkejte! Já nechci aby někdo začal bombardovat Izrael nebo USA! Kdyby se používal stejný metr, už by dávno měly lehnout popelem.

Já vím, to přirovnání má pár much. Ale když rovný, tak rovný.

122776

5.12.2006 4:43

RE: osveta po iránsky

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122775

Merit stejnym metrem. Jednat jako rovny s rovnym. Mne sa tahle idea libi. Pravda realita zna rovne a rovnejsi. Myslim si, ze nabidnout merit mezi Izraelci a Palestincy spravedlive rovnym metrem by mohl byt dobry pokus o to mit sanci zit v miru. Zatim jsou vsak Palestinci v Izraeli v ponekud nerovnem postaveni. Jak je vlastne definovano slovo apartheid? Spravedlnost a dobra vule jsou velke veci, mozna po sedesati letech temnoty by nekde na horizontu mohlo blikat male svetylko, ktere by mohlo znamenat budoucnost. A jestli pricinou ma byt, ze sionistum dojde "dech", neni dulezite. Dulezita je pouze ta budoucnost. Cetl jste Herbertovu Dunu pane Stein? Tam je uzasnym zpusobem popsana budoucnost. Jako zmet ruznych uzlovych bodu a alternativ mezi nimi. Malych alternativ, ktere nakonec vytvareji velke alternativy. A jakmile je nejaka alternativa zvolena. Pak zije vlastnim zivotem a vuli. Ma velkou setrvacnost a do jisteho uzloveho okamziku je prakticky nemozne vyvolat zmenu. Ty male alternativy jsou ruzne. Lide hledaji a jdou za lecscim. Nekdo voli kooperaci a hledani spolecnych stycnych veci nekdo ne? Ja jsem nikdy nebyl v Palestine, ale zkuste divat na lidi kolem sebe jake voli sve male alternativy, z kterych vyrustaji ty velke. Pak mozna uvidite "kousek za pristi roh".

122792

5.12.2006 11:06

RE: osveta po iránsky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 122764

>>[chechtot] To je nějaké divné. Že by Vás tam neměli rádi?
>
>mate pravdu! jednoduchsie by bolo zrejme menovat tie 1 az 2
>krajiny, kde nas jakz_takz znasaju [smích]

>
>stein55

pozor, nemylit si krajiny a vlady!

eeeeh... a ktora by to mala byt ta druha?

122808

Příspěvků: 66

28.11. 01:07 VaclavK  pokud
28.11. 02:18  kazani
28.11. 03:59 Rene Bartosek  RE: kazani
28.11. 11:43 Marat Safron  RE: kazani
28.11. 12:23 Erik  RE: kazani
28.11. 16:10 Nápověda  RE: kazani
28.11. 21:54 Marian  RE: kazani
29.11. 02:53 Druid  RE: kazani
28.11. 04:36 Outofjacket  Kazani
28.11. 05:47  RE: Kazani
28.11. 09:39  RE: Kazani
28.11. 10:14 herbert  RE: Kazani
28.11. 16:44 MedaBeda  RE: Kazani
28.11. 10:24 VaclavK  RE: Kazani
28.11. 14:27 Filantrop  RE: Kazani
28.11. 18:38 Kevin  RE: Kazani
29.11. 01:58 listonos  RE: Kazani
29.11. 09:12 DavidZ  RE: Kazani
02.12. 05:32 listonos  RE: Kazani
04.12. 10:28 MedaBeda  RE: Kazani
29.11. 10:23 Kevin  RE: Kazani
30.11. 01:37 Rene Bartosek  RE: Kazani
02.12. 05:35 listonos  RE: Kazani
02.12. 18:12 Rene Bartosek  RE: Kazani
04.12. 02:27 listonos  RE: Kazani
05.12. 04:18 Rene Bartosek  RE: Kazani
05.12. 18:02 listonos  RE: Kazani
08.02. 01:59 jaj čo bolo to bolo  RE: Kazani
28.11. 23:10 Mirda  RE: Kazani
29.11. 00:45 Mirda  RE: Kazani
29.11. 01:42 Rene Bartosek  RE: Kazani
03.12. 04:16 karel4u  RE: Kazani
03.12. 12:02 stein55  RE: Kazani
03.12. 15:52 karel4u  RE: Kazani
03.12. 17:00 stein55  RE: Kazani
05.12. 01:38 karel4u  RE: Kazani
05.12. 04:24 Rene Bartosek  RE: Kazani
05.12. 11:15 Kevin  RE: Kazani
06.12. 03:07 Rene Bartosek  RE: Kazani
06.12. 12:36 stein55  RE: Kazani
28.11. 08:28 milo  !
28.11. 08:33 petrxh  RE: !
28.11. 11:23 Gdosy  Jsou všude
28.11. 12:15 stan  Iránsky prezident NIKDY nepovedal, že chce vymazať Izrael z mapy sveta
28.11. 16:22 Karel z Čech  Pravdivý kultivovaný projev, který má hlavu a patu
29.11. 05:52  RE: Pravdivý kultivovaný projev, který má hlavu a patu
29.11. 12:45 seda  RE: Pravdivý kultivovaný projev, který má hlavu a patu
30.11. 01:48 antigoogle  RE: Pravdivý kultivovaný projev, který má hlavu a patu
30.11. 04:37  RE: Pravdivý kultivovaný projev, který má hlavu a patu
01.12. 03:14  RE: Pravdivý kultivovaný projev, který má hlavu a patu
30.11. 07:53 SandWalker  RE: Pravdivý kultivovaný projev, který má hlavu a patu
28.11. 19:10 dolphin  Skandal OSN
29.11. 13:18 seda  RE: Skandal OSN
29.11. 11:47  zajímalo by mne
30.11. 03:35 Outofjacket  Historie se opakuje
30.11. 04:01  Jak uz rika shora Mirda,
30.11. 16:42  nova kniha od Jimmy Cartra
02.12. 21:55 stein55  Je Žid nebezpečný ako jedovatý hríb?
04.12. 12:42 stein55  osveta po iránsky
04.12. 13:59 DavidZ  RE: osveta po iránsky
04.12. 14:23 stein55  RE: osveta po iránsky
04.12. 16:48 DavidZ  RE: osveta po iránsky
04.12. 17:24 stein55  RE: osveta po iránsky
04.12. 17:45 DavidZ  RE: osveta po iránsky
05.12. 04:43 Rene Bartosek  RE: osveta po iránsky
05.12. 11:06  RE: osveta po iránsky

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 1

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 1

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 1

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 6

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 1

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

Měnové kurzy

USD
25,74 Kč
Euro
27,80 Kč
Libra
31,47 Kč
Kanadský dolar
18,21 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,33 Kč
100 japonských jenů
23,72 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,56 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,36 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 582,60 Kč
1 unce stříbra
369,43 Kč
Bitcoin
173 305,56 Kč

Poslední aktualizace: 3.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 893