Diskuze k článku

Kdo vlastně prohrál volby v USA?

Příspěvků 66

10.11.2006 3:46

Válku v Iráku nelze vyhrát změnou vlády.

Nápověda 88.?.?.?

Situace v Iráku se nezmění a USA musí nějaké řešení přijmout.
Zde se pan Král mýlí.Americké okupační síly se dostanou do ještě
horšího postavení, protože nejspíše zůstanou v Iráku sami.
Britové odejdou a ostatní vojáci z Evropy také.
Nakonec okupace musí skončit a Irák se ocitne
v občanské válce, která zde již prakticky probíhá.
Volby v USA nejsou v této situaci rozhodující.
Přeci příčina prohry republikánů je právě především neutěšená
situace v Iráku.
A i když budou demokraté podporovat kohokoliv a jistě též
Izrael , v Iráku si takovou podporou příliš nepomohou
a Irák bude další Vietnam s podobnými politickými důsledky.
Takže důsledek války na politiku v USA ještě dopadne.

121068

10.11.2006 11:37

RE: Válku v Iráku nelze vyhrát změnou vlády.

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 121068

Otázka, kdo vyhrál volby, je zde v Ameice vlastně zbytečná. To by si Američané měli konečně uvědomit ! Jistě, že jak se reálná situace ve světě obecně mění, bude na to vždy reagovat americká vláda, bez ohledu na volby, bez ohledu na přání Američanů. Již jsme si tu snad dávno prokázali, že současná americká politika neni vedená v zájmu amerického národa, už zde bylo mnohokrát naznačeno, kdo že to tahá za drátky.

Americká zahraniční politika se bude měnit, ale cíle nikoliv. Čili bude se stará kára lakovat novou barvou. Toto nás sice může zajímat jako možná primární příčina všeho, ale je zde daleko závažnější oblast - co se bude dít s dolarem ! To nás totiž zasáhne fakticky v "on-line" režimu. A troufám si tvrdit, že americká zahraniční politika je podřízena právě tomuto. Čili zase vidíme, kam vedou drátky... [velký smích]

121100

10.11.2006 16:40

RE: Válku v Iráku nelze vyhrát změnou vlády.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 121100

Ano, dolar odstartoval raketovy pad dolu - z 22.50 mame 21.95 a dneska 21.89 ...

Ale proc ci jak by se nas to melo dotknout, nechapu. Pojdme kupovat ropu a plyn od Rusu za Rubly a zaomenme na dolar a nic se nedeje [mrknutí jedním okem]

121116

11.11.2006 21:18

Petrodolary

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 121116

Vic nez zajimave je proste srovnani dvou grafu. Pro zajemce jsem ten obrazek ulozil na adrese http://www.nahraj.cz/uploads/700803315/VVU/dvagraf....

Nahore je vyvoj vyvoj kurzu U$D vuci referencni mene, kterou je €uro, dolu je vyvoj cen ropy v prubehu poslednich let. Kdyz si vyvoj cen ropy ocistime od vlivu stale slabnoucich zelenych papirku, s prekvapenim zjistujeme ze nadavat u benzinove pumpy na Arabske sejky je prinejmensim zbytecne. Ropa je az na male vykyvy v podstate za stejnou cenu jako v roce 1999, jen ty US papirky jdou nezadrzitelne dolu a stat spolu s majiteli rafinerii to nestydate zneuziva. S vymluvou na Arabske sejky a cenu ropy na svetovych burzach jde benzin stale nahoru i kdyz ve skutecnosti skoro cela Evropa uz davno nakupuje od Rusu plyn a benzin za €ura...

121191

10.11.2006 19:04

RE: Válku v Iráku nelze vyhrát změnou vlády.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 121100

Tak to vypadá že alespoň v něčem začíná být jasno. Konec roku ve znamení změn? Já musim bejt nějakej prorok či co?
http://ekonomika.idnes.cz/cina-premita-nad-rezerva...

Gdosy

121126

10.11.2006 19:34

RE: Válku v Iráku nelze vyhrát změnou vlády.

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 121126

Sem by mohla spadat úvaha na téma veselé vánoce v USA, ale těm lidem co to nakonec odnesou to nepřeju. Otázka první je proč tento krok hned po volbách v USA? V Anglii třicet teroristických útoků, a stopy vedou kam jinam nežli do Pákistánu. Teda Tondo, to už vážně nepřijdete s něčím co tu nebylo. Já bych navrhoval invazi ufounů, kteří se vyloďují v odlehlých oblastech a chystájí útok na demokracii. Přirozeně že ne Rusko, Čínu, Indii a další. To právě USA a Anglie jim leží v žaludku.

121128

10.11.2006 20:02

RE: Válku v Iráku nelze vyhrát změnou vlády.

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 121126

Hu, to je vážně drsný poker. Dolar v rukou Číny je strašná, strategická zbraň. Co asi chystají? Trochu zatřást Amerikou, srazit dolar a následně si koupit ještě větší kus Ameriky? Pamatujte, že už to (asi před rokem?) udělali. Oni ji nenechají padnout naráz. Pomaloučku, držet pod krkem a využít do posledního centu. Houpat Ameriku i celý svět.

121129

10.11.2006 20:35

RE: Válku v Iráku nelze vyhrát změnou vlády.

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 121129

V každém případě bych nechtěl spočívat v kůži takového Billa Gatese. Jeho majetek čítá asi 54 miliard dolarů. V roce 2000 přišel díky recesi o 9 miliard, ale to bude jen muška proti tomu co přijde v následujících dnech. Nevím zda i on může divezifikovat, ale pochybuju že se najde někdo kdo mu v současnosti vymění dolárky. Čínská banka prý dala na jevo své jasné stanovisko, a pokud je to pravda pak noha spočívá na pedálu a tak je možná na čase si přidržet klobouk. V každém případě, každý kdo má dolary v peřiňáku... je na čase začít utrácet!!
Jo a ve zprávách jako když se nic neděje. Tomu už říkám nepříčetnost. [oči v sloup] [překvapení]

121131

11.11.2006 20:05

RE: Válku v Iráku nelze vyhrát změnou vlády.

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 121131

Co vy jste za cloveka? [oči v sloup]

Zase jeden kdo nenavidi Ameriku. [zmaten]
Dej si jeste par lahvacu a ono te to prejde, neboj. [velký smích]

121188

11.11.2006 21:20

RE: Válku v Iráku nelze vyhrát změnou vlády.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 121188

Bill Gates je podle Vás USA???? Co takhle studená sprcha, oči a šedá kůra mozková. Pro někoho jak se zdá vražedná kombinace. Co já přeju USA jsem doposu nikde neřekl, a pokud se Vám do podvědomí vkrádá paranoia, pak tohle není to správné místo k hledání řešení. Jinak, jedno staré přísloví říká, že kdo s čím zachází s tím taky schází. Určitě nebudu oplakávat neschopnost, kombinovanou se lží a podvodem. Ani okamžik nepochybuji o tom, že by v obráceném případě Amerika nepostupovala stejně, pokud né mnohem hůř. Víte, když po někom hodíte nožem, asi těžko se lze hájit tím, že jste jej v okamžiku smrti nedržel v ruce. Nejsem si tím úplně jistý, ale americkou vládu volí Američani, nebo se snad pletu. V amerických továrnách pracují Američani. V americké armádě slouží Američani. Z amerických letadel padají americké bomby, které vyrábí Američané. Takže vy tvrdíte že nemám rád Ameriku a já se ptám jestli má Amerika ráda mě? Co? Říkáte že je to nesmysl. Že jsem pan bezejmenný, pan nikdo. To máte pravdu. Čechy jsou Klaus, Rusko je Putin, USA je Bush a tak můžeme pokračovat. Až se bude mluvit o problémech amerických domácností s invazí mravenců Ata, budu se držet tématu.

121192

10.11.2006 5:03

bicovani USA?

texaskycizek 70.?.?.?

Pane Kral, vyberte si, byla to zmena, nebo ne? Pripada mi to,ze nechcete prijit o ten bicovaci kul. Zivite se tim snad? Psanim clanku proti USA? At delaji, co delaji, nikdy neni dobre.
Na vrcholku US politiky je vzdy matematika. Tri hlasy, jeden za snemovnu, jeden za senat a jeden ma president. Tak ted to bude 2:1 pro demokraty, doposud to bylo 3:0 pro republikany. Nerikejte mi, ze to neni zmena!
Mel jsem obavy, ze to bude nerozhodne a demokrati se budou moci schovavat a tvrdit,ze oni za nic nemohou,ze to vsechno ten osklivy Bush....Ted museji prestat kecat a museji vzit zodpovednost za svoje rozhodnuti. Mozna, ze si to behem tech pristich 2 let pred presidenstkyma volbama dokazi pekne po*rat.To same,kdyz decka dorustaji, to je reci a pak kdyz jsou samostatna, tak to hned vse pohnoji....neznate to nekdo nahodou?

121071

10.11.2006 10:17

RE: bicovani USA?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 121071

>Pane Kral, vyberte si, byla to zmena, nebo ne?....

a vy cizicek, s vtackom malickym, viete vobec citat?

121089

11.11.2006 18:19

RE: bicovani USA?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 121089

(Zrušeno. Osobně napadáte autora příspěvku, na který reagujete, anonymní přispěvateli. Editorka )

121184

10.11.2006 10:46

RE: bicovani USA?

mmmxxx 85.?.?.?

Reakce na 121071

Bylo: Demorepublikáni : demorepublikáni - 3:0
Je: Demorepublikáni : demorepublikáni - 2:1
Jaká změna?

121093

10.11.2006 14:57

RE: bicovani USA?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 121071

Jsem rad, ze tu jste p. Cizek...
jo, mate pravdu: kontrarevoluce 4 : okupanti 3,
my jsme to take tehda s Rusy 'vyhrali'.
Piste dal pane, jste skutecny zabavnik!

[velký smích] z.a.p

121115

11.11.2006 10:36

RE: bicovani USA?

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 121071

Ti chlapi maji tak 60 dollaru na hodinu.S prescasy delaji 3000 tydne=12000 mesicne t.j. 144 000 rocne. Pekny dvoupatrovy dum stoji tak 180 - 250 000. [chechtot]

Proboha, čížku, vy si skutečně myslíte, že vás po tom šíleném blábolu, který jste před pár týdny vypustil, ještě bude někdo brát vážně? [bliji]

121161

12.11.2006 4:45

RE: bicovani USA?

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 121161

Ziji zde jiz 38 let a nekolik tech chlapu znam osobne. Ve svem kseftu uctuji 65 dolaru za prijezd, prvni hodina 80, druha a dalsi 60 za hodinu. Zda se vam to hodne? Neni to tak moc. Kdyz prodam nove zarizeni,tak vydelavam az nekolik tisic. Za jeden den.>Ti chlapi maji tak 60 dollaru na hodinu.S prescasy delaji 3000
>tydne=12000 mesicne t.j. 144 000 rocne. Pekny dvoupatrovy dum
>stoji tak 180 - 250 000.
[chechtot]

>
>Proboha, čížku, vy si skutečně myslíte, že vás po tom
>šíleném blábolu, který jste před pár týdny vypustil,
>ještě bude někdo brát vážně? [bliji]

121209

12.11.2006 7:09

RE: bicovani USA?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?

Reakce na 121209

( Zrušeno. Nadávka, anonymní přispěvateli. Editorka ) Jako contraktor s zadam 60$ na hodinu. Zamestnancum platim Do 25$ na hodinu. Dejme tomu -platim 24$ na hodinu , po odectech ma pracovnik necelych 1400 $ na dva tydny. Prumernerny barak tu soji pres 200 000$ . Je fakt ze nejsu s Texasu. Kdyz prodam zarizeni muzu uctovat 30% na vic. Jak vas tak ctu , jste obycejny ( Zrušeno. Opět nadávka. Pro příště se nadávkám laskavě vyhněte. Editorka )

121218

12.11.2006 7:36

RE: bicovani USA?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?

Reakce na 121218

Mila zenska vy jste jak socialni pracovnik. Nic nenazyvate pravym jmenem.Protektujete zmetky.Manzelka mi dela v socialce. Nesmi rici parchantum ze jsou prchanti.Koncime tim unas prespavaji dobite decka .A pokud ja dorazim rodice ,stejnym stylem jak oni dorazili sve deti pujdu do basy. Takze jestlize pouziji slovo magor u cloveka ktery placa tak jsem stale velice slusny. A jestlize vam tyto slova vadi jdete od kormidla.

121220

12.11.2006 7:48

RE: bicovani USA?

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 121220

[chechtot] Uděláme dohodu, anonyme. Vy nebudete ostaním přispěvatelům nadávat a já nebudu protektovat zmetky. Mindy-editorka.

121223

12.11.2006 7:57

RE: bicovani USA?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?

Reakce na 121223

Zadnou dohodu delat nebudeme jmenuji se petr gruszka , nejsem anonym.Pokud je nekdo magor budu ho tak nazyvat- nezaslouzi si nic jineho. Samozdrejme ze tak nemuzu nazyvat cloveka ktery ma jiny nazor nez ja. Ale muzu tak nazyvat cloveka ktery vedome lze.A vy mila pani ho muzete protektovat jak chcete.

121224

12.11.2006 8:19

RE: bicovani USA?

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 121224

[cool] To si cením, Gruszko, že se nebojíte jít pod svým jménem. OK, dohoda nebude.Byl to joke [smích]. Když budete porušovat pravidla této diskuze, zruším vám to.
PRAVIDLA aneb Jak nebýt kárán/a, rušen/a nebo zrušen/a

1) Pište jen máte-li co říct (zarámováno).
2) Pište v jazyce českém nebo slovenském. Případně československém. Texty v jiných jazycích vkládejte formou odkazů.
3) Když kritizujete, tak kritizujte obsah článku nebo příspěvku, na který reagujete, popřípadě jeho formu. Příklad: Tato vaše teorie je kravina a to tvrdé "i" má být měkké "y". Zásadně nekritizujte osobu autora článku nebo příspěvku, na který reagujete. Příklad: Pane, jste kráva až vůl.
4) Pokud zde nevystupujete pod svým stávajícím občanským jménem, nepáchejte tu trestnou činnost ani jinou činnost postižitelnou podle právních norem země, jejímž jste občanem a kontinuálně podle zákonů a podzákonných norem České republiky.
5) Vystříhejte se vulgarizmů.
6) Snažte se nebýt hrubí, nezdvořilí, servilní, vlezlí a nudní. Pomůcka: Představujte si občas, často nebo stále, že pod vaším příspěvkem do diskuze je vaše skutečné občanské jméno a současná neretušovaná fotografie( v plav.... no tak ne-e! - stačí obličej...
7) Když už musíte, zkuste být OPRAVDU vtipní.
8) Obrázky a odkazy sem vkládejte podle nových červených instrukcí nebo je nevkládejte.
9) Editor má vždycky pravdu a poslední slovo. Prakticky je to Bůh ( Omlouvám se, Pane).
10) Respektujte výše uvedená pravidla s zvláštním zřetelem k pravidlu pod bodem 9).

VÍTEJTE NA ZVĚDAVCI [smích]
Mindy

121226

12.11.2006 8:40

RE: bicovani USA?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?

Reakce na 121226

Mila pani Do Zvedavce pisi minimalne (me nazory tu napisi jini lide).Nerad se opakuji. Nastesti si nemyslim ze editor je buh. Je to jen zprostredkovatel ktery muze byt oblibeny-proto se k nemu vracime a nebo neoblibeny - proto ho ignorujeme. Zaden buh. Zdvorili muzeme byt k lidem kteri si to zaslouzi- i kdyz maji jiny nazor nelzou. Pod svym jmenem nevystupuji- proste je to zdlouhave.Proste pro praci na pocitaci mam sekretarky - na ty veci jsem magor.A vy mila zlata si delejte co chcete.

121232

12.11.2006 8:26

RE: bicovani USA?

seda 82.?.?.?

Reakce na 121224

Nebuďte agresivní! Normálně klikněte, tak, aby se tam posléze neobjevilo: "Pisatel si přeje zůstat v anonymitě" ... a je po problému!
Jinak si myslím, že pokud někoho nazvete "magorem" , tak by jste se k tomu měl přihlásit... [smích]

121229

14.11.2006 2:44

RE: bicovani USA?

Nikl 24.?.?.?

Reakce na 121209

Pane Cizek, nic me do toho neni kolik vydelavate. Tohle je ale presne to, co nejvice vadi lidem, kteri v byvalem Ceskoslovensku zustali (kteri neemigrovali).
Pry my vsichni co jsme emigrovali se porad jen "chlubime", kolik vydelavame a co si za to muzeme koupit. Pravda to ale neni, toto dela jen male procento emigrantu.
Ja nikdy nikomu v Cechach nerikam kolik vydelavam, protoze oni hned vsechno nasobi 20 a pak si mysli, ze jsme tu vsichni "milionari".
Ti co v Cechach zustali nemaji vubec zadnou potuchu, co to je zit v emigraci, proto jim je lepsi nerikat zadne informace.
(At uz je to rodina a nebo dobri znami).

Oni nam take nerikaji pravdu, tak je to 50:50

121381

14.11.2006 3:30

RE: bicovani USA?

datel 206.?.?.?

Reakce na 121381

Nikl rikejte pravdu'. Budete vypadat jak lhar , ale svedomi bude ciste

121382

12.11.2006 7:23

RE: bicovani USA?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?

Reakce na 121161

Pane Bocane nechte ho snit. Je to clovek ktery placa. Mluvi o cenach contraktoru , aniz by uvedl jejich vydaje. Ohledne domu- koupit muzetei lacineji-kdyz se spokojite s tim ze budete vykraden. Solidni ctvrti od200 000 $. A to jsem v lacine oblasti. Vubec se nebavim o zdrav. pojisteni. Proste cizek skrehota odnekud s postoloprd.

121219

12.11.2006 8:20

RE: bicovani USA?-čížek texaský...pěkný "ptáček"

seda 82.?.?.?

Reakce na 121071

Chtěl jsem reagovat samostatným příspěvkem, ale nemohu odolat reakci na váš vnos do diskuze...Pane Čížku z Texasu, vy jste buď provokatér, nebo naprosto poletená osoba. Příspěvek p.Krále byl hlavně o volebním systému v USA. Nevím, kam až sahá vaše vzdělání, ale pokud máte nejaké informace o praktikách např. ve Švýcarsku, tak si srovnejte "demokracii" v USA s demokracií ve Švýcarsku...
Vím, že jsem zvolil extrémní diference, ale tak to nejlépe vynikne!
Podle vašeho názoru...
>Mel jsem obavy, ze to bude nerozhodne a demokrati se budou moci >schovavat a tvrdit,ze oni za nic nemohou,ze to vsechno ten >osklivy Bush....Ted museji prestat kecat a museji vzit >zodpovednost za svoje rozhodnuti. Mozna, ze si to behem tech >pristich 2 let pred presidenstkyma volbama dokazi pekne >po*rat.To same,kdyz decka dorustaji, to je reci a pak kdyz jsou >samostatna, tak to hned vse pohnoji....neznate to nekdo nahodou?
...jsem pochopil, že vy vlastně vůbec nic nechápete!
Každému logicky uvažujícímu člověku je jasné, že změna za platnosti současného PSEUDODEMOKRATICKÉHO volebního systému v USA NENÍ MOŽNÁ!!!!!
Řeším teď problém (svůj osobní:jestli si mám občana z USA, kterého potkám v ČR, jestli si ho můžu vážit?, nebo jestli ho mám vnímat jako agresorské prase?!), ale vyřeším ho!
Ale asi budu tolerantní (zatím!), protože stejné prasárny vnímám i v našem regionu - např. volby do senátu! Třeba takový Štětina, který má zlomkovou legitimitu, vystupuje jako by "sežral chrousta i nití" ...kocourkov!!!
ODS si to tak představuje! Volby jako v USA! Rozdají praporky, nominují "dirigenty"...a poďme!...!? Ale kam!?
Do: [bliji] ?

121227

10.11.2006 5:24

Falesna americka demokracie vladne svetu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Americane si tedy zvolili "opozici." Nekteri z nich si dokonce mysli, ze diky volebnimu vitezstvi demokraticke opozice, uvidi brzky odchod sve armady z Iraku. Volili prece proti valce a ukonceni nesmyslne, neopodstatnene valky je jedinym spravnym resenim. Bohuzel, vsechno je jinak nez je stadu predstirano. Lzi za financni podpory velkokapitalu se stavaji nevyzyvatelnou pravdou a zlo, ktere przni, korumpuje a manipuluje demokracii, nerusene pokracuje ve sve podle cinnosti dal. V systemu financniho apartheidu nelze totiz o zadne demokracii vubec mluvit. U americkych voleb, financni nadvlada elit pouze predklada vsem poddanym na teto planete falesnou a cynickou hru na demokracii.

121073

10.11.2006 6:26

Co vlastne potrebuji americane v Iraku...

zalozak 202.?.?.?

Predevsim kontrolu nad strategickym surovinami, vojenske zakladny a letiste a diplomaticke / spionazni stredisko (proto si stavi ten "maly washington". Chaos v ulicich je nezajimavy. US armada by uvitala pokud by byla stazena pouze do technto objektu (ktere hrave ochrani) a nemusela resit otazky "policejni" prace. Proto se dnes demokrate velice budou hodit.

Co se tyce "vedouci demokratky"... naprosty souhlas s autorem. System voleb v USA je uzce svazan s dvema faktory (penize - obrovske - na kampan a pristup do medii). Lide mene popularnich nazoru vuci vlastnikum kapitalu a medii maji utrum.. a kdo je vlastnikem (vetsinovym)...

Proto se zajiste nic zasadniho nezmeni... pouze se vymeni par figur.

121074

10.11.2006 7:01

RE: Co vlastne potrebuji americane v Iraku...

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 121074

Zapomel jste do toho zamichat CIA jak je to v puvodnim bolsanskem recepisu.

121075

10.11.2006 13:51

RE: Co vlastne potrebuji americane v Iraku...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 121075

Mno, madam Clintonova vydala na kampan 30 milionu babek. To znacne presahuje i nadprumerny rocni prijem texaskeho soustruzniku, takze kuprikladu texasky soustruznik by jako protikandidat mel mizivou sanci. Media psala zancene negativne o republikanech pred volbama. Dva dny pred volbama to udelal NYT o republikanskych kandidatech. Statisticky pomer mel byt 4:1 ve prospech demokratu. Kde se podelo vyvazene zpravodajstvi? Takze je pred nami jednoduche otazky. Jsou volby rovnou sanci lidi ovlivnit deni zeme, ve ktere ziji do budoucna? Ci je smerovani statu v rukou lidi, kteri maji financni zdroje a vliv na media? Moje odpoved na prvni otazku je, ze sance nejsou rovne a nikdy nebyli rovne. Avsak vzdy u mocenskych elit i v krvave historie lidstva existovala nejaka zpetna vazba. Indikatorem teto zpetne vazby je dle meho nazoru "moralni stav spolecnosti". Pokud mizi moralka ve spolecnosti jako celku mizi i na vrcholu mocenske pyramidy. Vseobecne vyssi vzdelanost a moralka, klade vyssi pozadavky na "skladani uctu".

121110

10.11.2006 14:07

RE: Co vlastne potrebuji americane v Iraku...

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 121074

ktere hrave ochrani [smích] asi jako camp falcon?

121112

10.11.2006 14:08

RE: Co vlastne potrebuji americane v Iraku...

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 121112

kdyby nestrileli do nahodnych lidi a neprovokovali vzajemne strety sunitu a siitu, hrozili by spojenemu odporu zamerenemu na male uzemi, neni lepsi rozprostreny chaos na celou zemi?

121113

10.11.2006 7:18

Není to jedno

pupuš 195.?.?.?

Ať vyhrál volby ten a nebo ten,žádná změna nenastane.A ani to moc dobře nejde. Nikdo z nové vlády neudělá žádné razantní kroky k zastavení zadlužování země a ani razantní změna politiky nenastane.A tím pádem válka v Iráku bude pokračovat,protože peníze a zdroje potřebují.Může se stát,že se více stáhnou do ústraní.Budou vše jen potichoučku řídit a nechají Iráčany se mezi sebou povraždit.Pokud to nebude směřovat tím jejich správným směrem,tak zasáhnou.Až se to vše vrátí zpět(jak potřebují),tak budou opět hrát mrtvého brouka..
Takže bohužel se nic zásadního nestane.
Snad jen jedno plus-nechají Irán zatím v klidu.Ale kdo ví!!!!

Je to všude stejné,na obyčejný lidi nikdo nikdy nehleděl a hledět nebude.Hlavně,že někteří mají velké a tučné zisky.Mezi ně se dají počátat i politici.Pro své znovu svolení naslibují hory doly a pokud se tam dostanou na vše zapomenou a jedou ve starých kolejích.
Tekže at Petr nebo Pavel je to ve finále jedno.

121076

10.11.2006 7:38

Co kdyby muslimové

Dale Coopper 64.?.?.?

založili svůj vlastní "AIPAC" a posílali ještě větší částky na volební kampaně amerických kongresmanů a lobbovali ve prospěch palestinské kauzy a tak ten nepoměr aspon trochu vyvážili. Pracháčů hlavně ze SA a SAE je mezi nima dost. Nebylo tohle skryto v projevu pana Mahathira?

121078

10.11.2006 10:55

RE: Co kdyby muslimové

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 141.?.?.?

Reakce na 121078

>založili svůj vlastní "AIPAC" a posílali ještě větší částky na
>volební kampaně amerických kongresmanů a lobbovali
>ve prospěch palestinské kauzy a tak ten nepoměr aspon trochu vyvážili.
>Pracháčů hlavně ze SA a SAE je mezi nima dost.
>Nebylo tohle skryto v projevu pana Mahathira?

Bovary,
to nie je len AIPAC, to je jemna ale husta pavucinova siet, upletena z vydierania, podplacania, brania civilistov za rukojemnikov alebo ich priameho zabijania. vid WTC.
Prerastanie zidovskych rakovinovych metastaz skrz americkou spolocnostou je zalezitost dlhodoba a paraziticku techniku ovladania tela hostitela, sa zidia ucia od decka z Talmudu, uz celych 2000 rokov zitia v diaspore.
Hlavnym predpokladom ovladnutia akejkolvek spolocnosti zidmi je absolutne opovrhovanie domacimi.
Arabske opovrhovanie us-Americanmi, ktore by sa dalo prirovnat k zidovskemu opovrhovaniu vsetkeho nezidovskeho, sa zacalo len odnedavna, podmienene sionistickym vycinanim us-neoconov na Blizkom Vychode.
Okrem toho, na rozdiel od zidov, nesedia Arabi na zriedle a nevlastnia FRB, tym padom su paky manipulovania us politikmi-kurvami, daleko mensie, egal kolko vydas na volebnu kampan.

Co keby ste vy radsej prestali bluznit a precitali si nieco o zaujimavych studiach v izraeli?

"Nemá tohle chování někde paralelu v říši dalších živočichů v jejichž vývoji my, homo sapiens stojíme na nejvyšším šprycli? Po delším pátrání jsem něco podobného našel nikoliv u savců, ale doleji u hmyzu. A jaké to bylo překvapení zjistit, že se tento fenomenon v životě hmyzu studuje v DEPARTMENT OF LIFE SCIENCES AND ZLOTOWSKI CENTER FOR NEUROSCIENCE, BEN-GURION UNIVERSITY OF THE NEGEV, BEER SHEVA, ISRAEL 84105 
libersat@bgumail.bgu.ac.il 
O co v podstatě jde, že parasitická vosa Ampulex compressa loví švaby Periplaneta americana a bodne je svým žihadlem nejdřív do těla a po tom do hlavy. 
První žihadlo má za úkol ochromit švábovi přední nohy, aby se nemohl bránit druhému žihadlu, které musí být vosou umístěno přesně do určité části mozku, které přivede švába do zombie-like stavu, v kterém se mnohonásobně větší a těžší šváb nechá doslova dovést vosou za svá tykadla do předem připraveného úkrytu, v němž pak vosa poklade vajíčka na švábův thorax poblíž otvoru způsobeným prvním žihadlem a tím se potom vosí larvy dostane do těla své oběti a za živa ji zkonzumují."

Nepripomina vam to nieco Bovary?
Ale to nic, vsetci vieme, ze kazdy krcah ma len jedno ucho, nanajvys dva
a doba splacania uctov pre zidovskych vrahov-vid posledne zabijanie deti v Gaze- sa nezadrzatelne blizi.
Ti mudrejsi z nich, sa uz zorientovali.

121095

10.11.2006 7:41

Článek zní logicky ale

TT 194.?.?.?

Já tak nějak doufám, že "demokrati" vyhráli proto, aby se dalo vysvětlit, že se nepůjde válčit do Íránu ani do Venezuely nebo Kolumbie a už vůbec ne do S. Koreji. Proto se média odvážila občas napsat něco kritického o válce v Iráku. Myslim, že vyhráli proto, aby se Amíci vzchopili k dalšímu válčení, ale teď budou chvilku odpočívat a nenapadat další státy. A o co jim půjde v krátkodobém horizontu dál nám napoví prezidentské volby..

121079

10.11.2006 9:06

RE: Článek zní logicky ale

virila 88.?.?.?

Reakce na 121079

Jistý pozitivní posun v přístupech politiků se rýsuje, protože
býv. poradce Brzezinski veřejně prohlásil, že Izrael a Neocons visí jako černá gorila na krku USA a dokud se ji nezbavíme, není pozitivní komunikace se světem reálná.

121084

10.11.2006 9:53

RE: Článek zní logicky ale

TT 194.?.?.?

Reakce na 121084

Jenomže Brzezinsky je tím postojem známej. Stačí si jen přečíst Velkou šachovnici.. Takže to spíš bude postoj jednotlivce, než že by se rýsoval nějakej posun

121086

10.11.2006 9:02

Zas jen první část..

osd 81.?.?.?

Omezenost volby, jak ji pan Král v článku popsal, je zřejmá. Není jednoduché vytvořit stranu, která by byla "volitelná" (tj. měla možnost zasáhnout do dění). Trochu mě mrzí (i když nepřekvapuje), že článek od pana Krále je jen ve smyslu "tady je problém", ale neobsahuje "takto by bylo možné situaci zlepšit". Každopádně je jisté, že tento "problém" není náš, ale jen americký. Náš problém je jen to, jak se USA (nebo také Čína, Rusko, Slovensko) chovají navenek.

121083

10.11.2006 16:55

RE: Zas jen první část..

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 121083

Tak jak problem resit se vi - je to zmena "demokracie" z demokracie oligarchu na demokracii obcanu. Neco jako v Athenach, kde o vecech verejnych rozhodovala hlasovanim rada moudrych starsich muzu, jenz za tuto sluzbu nedostavali nic nez symbolicky poplatek.

To by bylo resenim, ale zkusete to prosadit [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Strucne a jasne, ceka se jen na nejakou poradnou katastrofu...

A i zadruhe nemate pravdu - ten problem je stejny i u nas. Take muzeme volit mezi ODS (chteji zakladnu, posilaji policajty se sapomaly do ulic, kradou jak modre straky a vse svadeji na socany) a CSSD (referendum neni treba, bude jen radarova zakladna, tvrde zakrocte proti technarum, tu pridame 10k na bydleni vojakum, posleme je do Afghanu sirit demokracii a s Kockovic mafii to nejak dohodnem a nepoholny odstranime)...

Zelene nemuzu volit od te doby, co se jich chytla Bursiko-Uhlovo-Havlova klika podvrataku a zlodeju. Volit politickou mrtvolu ODA ci cernoprdelniky z KDU-CSL je prast jak slahni a pakaz je to nesmirna...

Zbyva mi Narodni strana, ktera ma malou podporu (neparlamentni) a KSCM jenz alespon trva na referendu o zakladne v kazdem pripade.

Tak, a ted babo rad. Jaky rozdil je mezi saskarnou v USA a saskarnou u nas? Sorry, ale ZADNY [naštvaný]

121117

11.11.2006 17:39

RE: Zas jen první část..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 121083

Nekolik bodu hodnych odpovedi, vzato od konce:

1. kazdy americky problem je, ci stane se nezbytne tez problemem zbyvajiciho sveta. Maly dukaz: krize s 30.let zacala na Wall street a postupne zasahla cely svet. S dominantnim postavenim jake ma americke hospodarstvi, mena a vojenska sila dnes by to znamenalo to same v jeste intenzivnejsi podobe.

2. clanek nedava recepis jak veci zlepsit, to je pravda. Ani to neni jeho ucelem. Je pouze popisny ke skutecnostem, tak jak jsou. K navodu jak veci vylepsit by byl treba asi jen onen 'kamen mudrcu'.

3. alternativy ve vnitrni politice USA existuji. Kdysi se jevila vyhledove velmi dobre Reform party s R. Paraultem v cele. V soucasnosti jsou take alternativy. Zde je jedna z nich: http://www.socialequality.com/

Vsem konkurentum Rep-Dems ale schazi to podstatne - zapojeni se do toku financi a pozornost zidovske lobby, coz je v podstate to same. A to je kamen urazu americke 'domogracie'. Necht' zrusi FRB, zavedou pravou volnou soutez (schopnosti a myslenek) a pak se uvidi!

z.a.p

121182

12.11.2006 7:42

RE: Zas jen první část..

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 121182

Necht' zrusi FRB, zavedou pravou volnou soutez (schopnosti a myslenek) a pak se uvidi!
Snadno se navrhne, těžko se vykoná! Zdeňku, jistě víš, že se právě o tohle snažil John F. Kennedy a odpráskli ho? Jeho bratr
Robert rozjel později vyšetřování vraždy a také ho zabyli. Čím více peněz ve špatných rukách, tím větší moc. Viděl jsi film
"Scarface"? Kubánský emigrant Tony Montana v US jde po ulici a povídá svému kamarádovi: "V této zemi nejprve musíš vydělat peníze. Jak máš peníze, tak máš moc a jak máš tu moc, tak můžeš mít všechny děvčata, které chceš." Ten průser začal roku 1913, kdy Paul Warburg, J.P. Morgan, tým Rothschild/Rockefeller a další (všechno židi), podvodem získali Federal Reserve Bank do jejich soukromého vlastnictví. Tohle jsou ti, co zorganizovali a financovali revoluci v Rusku (1917), což byl první, avšak neúspěšný pokus o nastolení NWO. Nevyšlo jim to pod rouškou
komunismu, tak to nyní, posledních dvacet let, zkouší infiltrací US vlády. Bohužel zatím úspěšně! I ten krach, jak se
zmiňuješ, byl vytvořem těmito lidmi plánovaně. Jak tyto grázly,
mající neomezenou moc a tím také obrovský vliv na veškeré dění na planetě, zbavit moci?
S ostatním naprostý souhlas.

121221

13.11.2006 0:12

RE: Zas jen první část..

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 121221

Kazda moc ma sve limity. Cim vice moci urvete tim vetsi sily to proti vam mobilizuje. Lide jako JFK jsou stale pritomni mezi nama a v jistych zlomovych okamzicich maji potencial se projevit. JFK dokazal zabranit stretu se Sovety, ale nedokazal ozdravit system. Tim ze zabili jeho i jeho bratra byla dana vystraha vsem co by chteli neco takoveho zkusit. Zaroven vsak lidem zustala vzpominka, aby si mohli polozit otazku PROC? Ted se nachazime v dalsim velkem zlomovem okamziku a objevi se Keneddiove nasi doby. Bude zalezet na nas jestli za nimi budeme pevne stat nebo je nechame padnout. Od toho se bude odvijet nejaka alternativni budoucnost. Rekl jste, ze moc techto mocnych je svazana s penezi. Oni vsak rozbehli financni system, ktery potrebuje v okamziku kdy penezum "dochazi dech" restart ve forme velke valky. Prekrocili jsme vsak "technologicky" Rubikon. Zadna velka valka na vynulovani pocitadla neni mozna, takze...?

121283

10.11.2006 10:05

Rozdil mezi republikany a demokraty

rtepp 131.?.?.?

Vyjmenujte pet rozdilu mezi Coca-Colou a Pepsi-Colou.

Zaroven tim vyjmenujete i rozdily mezi republikany a demokraty v USA....

121088

10.11.2006 14:52

Absolutne....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

pan Kral je opet presne v bodu pravdy. Napsal jsem to same v prispevku k predchozimu clanku. Zmena 'bude' jen kosmeticka. A i ta se casem smaze. Nova nalestena lokomotiva Pelosi je nalozena koksem az ji pada z tendru. Para uz ma ten spravny tlak: ...and ready to go!

Mimochodem, k americke darmo-gracii. Mam zato, ze kazdy volic musi byt pred-registrovan bud coby "republican", "democrat" nebo "independent". Takze uz dopredu se vi, koho bude "svobodne" volit. Co vice dokazuje rozdeleni a kontrolu lidi do chlivku jako prasatek? To je jen jinak zabaleny komunismus a vysmech svobode! [chechtot]

z.a.p

121114

13.11.2006 4:29

RE: Blbnete?

Kubyk 216.?.?.?

Reakce na 121114

>Mimochodem, k americke darmo-gracii. Mam zato, ze kazdy volic
>musi byt pred-registrovan budcoby \\\"republican\\\", \\\"democrat\\\"nebo
>\\\"independent\\\". Takze uz dopredu se vi, koho bude \\\"svobodne\\\"
>volit. Co vice dokazuje rozdeleni a kontrolu lidi do chlivku >jako prasatek? To je jen jinak zabaleny komunismus a vysmech >svobode!
>z.a.p

Proboha, co to tady vykladate za nesmysly. Volic samozrejme musi byt registrovan k overeni totoznosti, ale koho bude volit nikam hlasit nemusi. Nejlepsi na tom je, jake dalsi nesmyslne zavery z toho vaseho vymyslu vyvozujete. To je k neuvereni.

121295

13.11.2006 18:21

RE: Blbnete?

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 121295

>Volic samozrejme musi byt registrovan k overeni totoznosti, ale koho bude volit >nikam hlasit nemusi. Nejlepsi na tom je, jake dalsi nesmyslne zavery z toho vaseho >vymyslu vyvozujete. To je k neuvereni.
Jasne. Zaregistruji se u demokratu a jako spravny demokrat budu volit republikany [velký smích]
Moc dobre si vzpominam na ty dva stoly a dve hadajici se skupiny pred dvermi. Stali tam jako dve skupiny hyen, nove duse lovici,...hned po slozeni prisahy novymi US citizens.
z.a.p ma pravdu, hombre

121354

13.11.2006 18:41

Na to ze rikate, ze jste v USA zil

420 152.?.?.?

Reakce na 121354

toho moc o jejich politickem systemu nevite, pane Sodku. Nejste vy kamarad toho, ktery se podepisuje Vodnik? Ten taky vyklada sve drogami vyvolane halucinace za setkani s realitou USA.

Jediny volebni rozdil v registraci je v primarkach (registrovany demokrat nevoli v republikanskych primarkach - ale v Kalifornii nedavno zacali otevirat primarky vsem volicum), ve volbach do samotneho uradu muze kdokoliv volit kohokoliv, dokonce pripisovat (write-in) kandidaty, kteri na volebnich listinach nejsou.

z.a.p. lze stejne jako vy, pane Sodku. Ucelove a hloupe. Mimochodem tyden stare vitezstvi demokratu je z velke casti zapricineno tim, ze mnozi registrovani republikani radeji volili konzervativni demokraty, kteri nahle nasli B-ha. Pokud zde pusobite jako odbornik na USA, neni divu, ze zde vladnou pohadkove nazory.

121355

13.11.2006 20:11

RE: Na to ze rikate, ze jste v USA zil

Nikl 24.?.?.?

Reakce na 121355

Pane "150" vy zijete v Kalifornii, ze toho tolik vite o USA? [oči v sloup]
Zase takovy "znalec" byt nemuzete. Pan Sodek a Zap, toho vi o USA a Kanade urcite vice nez vy.
Ja sam ziju v Kanade, tak vim o volbach svoje. Kazdy kdo pracuje pro nejakou unionovou organisaci(je jedno jestli je to vladni nebo privatni) dostane od svych odboru pred volbami "pouceni" pro koho by meli volit.
Samozrejme ve "svobodne" zemi se lide muzou rozhodnout sami, pro koho volit. Ale jestlize chteji stalou praci, tak radsi voli demokraty, protoze ty jim tu praci slibuji.

No mozna v USA to tak neni, nevim, neziju tam.

121358

13.11.2006 20:38

RE: Na to ze rikate, ze jste v USA zil

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 121358

>Pane "150" vy ....
Stopade, 420citka, nebo Dr.Benway z antiwebsite.....ten, ktery bleje na stwury....
To je taky asi jeden z agentu s teplou vodou. Ale nic, ...to stopade se Vam povedlo [velký smích]

121362

13.11.2006 20:13

RE: Na to ze rikate, ze jste v USA zil

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 121355

>toho moc o jejich politickem systemu nevite, pane Sodku.
Jejich? Spise byste mel napsat Vašem, protoze to je náš politicky system. [mrknutí jedním okem]

>Nejste vy kamarad toho, ktery se podepisuje Vodnik?
Ano, jsem. Prvni tydny meho pobytu v CA pred petadvaceti lety se o me on a jeho pritelkyne(pozdeji manzelka) starali a za to jim budu vzdy vdecny. Malokdy clovek potka tak bezva dvojku.A diky Zvedavci jsme se opet po 24letech potkali. Diky, pane Stworo [mrknutí jedním okem]
>Ten taky vyklada sve drogami vyvolane halucinace za setkani s realitou USA.
Vodnik Vam polozil na stul informace, za ktere se nestydi ( ikdyz v dnesni dobe je totalne drugs free ),....narozdil ode me, heh. A Vy, charaktere, toto zneuzivate. Musite byt "kvalitka borec" [velký smích]
Ja si svuj joint dam tehdy, kdy ja chci a nevidim v tom nic spatneho.
Vy ano, charaktere, ktery se boji i pod svuj prispevek podepsat?,...heh.

>Jediny volebni rozdil v registraci je v primarkach (registrovany
>demokrat nevoli v republikanskych primarkach - ale v Kalifornii
>nedavno zacali otevirat primarky vsem volicum), ve volbach do
>samotneho uradu muze kdokoliv volit kohokoliv, dokonce pripisovat
>(write-in) kandidaty, kteri na volebnich listinach nejsou.
Takze Vy, politiky superznaly uznavate, ze az do nedavna platilo to, co z.a.p napsal a ja potvrdil. Vy se zajimate, ja to mam az do dnesnich dnu u zadku. Az to nebude jen otazka, kdo z nich umi lepe ritni alpinismus smerem Tel Aviv a sionlobby, pak se zacnu zajimat. Nejsem tak blby, abych bojoval proti vetrnym mlynum. Pockam si az je latinos prevalcuji poctem [velký smích]

>z.a.p. lze stejne jako vy, pane Sodku. Ucelove a hloupe.
>Mimochodem tyden stare vitezstvi demokratu je z velke casti
>zapricineno tim, ze mnozi registrovani republikani radeji volili
>konzervativni demokraty, kteri nahle nasli B-ha. Pokud zde
>pusobite jako odbornik na USA, neni divu, ze zde vladnou
>pohadkove nazory.
Ja ,..a odbornik? [velký smích]
Snad na muziku od hard rock az po xxxx.
Na to mame vas,....cisla. Ale neni cislo, jako cislo.
55 u steina mi dava aspon nahlednout. [mrknutí jedním okem]
Ale verim, ze Vy byste vymenil 55 za zlate tele.
V[cool]
world peace

121359

13.11.2006 20:53

RE: Na to ze rikate, ze jste v USA zil

420 152.?.?.?

Reakce na 121359

Z jedne vody nacisto pro oba zmatence. Napred pro Sodka, protoze toho jsem oslovil. Nikl se sere do cizich debat a napada ostatni komentatory, prosim Mindy o zasah. A necham si ho nakonec.

Vy vite, kde bydlim p.Sodku? Nebo je americky politicky system jedinym na celem svete? Jak Vy vite, ktery system je pro mne Vas, jejich ci muj? Doucte se cesky.

Ta bezva dvojka je porad spolu? Asi jo, kdyz jsou tak bezva. Ale nekde jsem cetl, ze pry je Vodnik rozvedeny. Dvakrat. To moc bezva asi neni.

Nevim, kde co Vodnik vylozil, mne teda nic. Ale obcas pozoruju jeho tvorbu a s realitou opravdu nema IMhO nic spolecneho. Vodnikovo drogovou konzumaci nijak nekomentuju, mluvim o jeho nazorech na USA. Umite cist? Asi ne, jinak byste si precetl, ze jsem “420”. Prisel na to i normalne slaboduchy trodas.

z.a.p. napsal “Mam zato, ze kazdy volic musi byt pred-registrovan bud coby "republican", "democrat" nebo "independent". Takze uz dopredu se vi, koho bude "svobodne" volit.”
Ja jsem napsal, ze kazdy muze volit koho chce.
Kdo lze? Vy a z.a.p.

Napsal jsem ze v Kalifornii otevreli primarky vsem. Primarky nejsou volbou do uradu ! Umite cesky? IMhO ne.

Svych 420 bych za 55 nemenil ani nahodou, zase pisete nesmysly naprosto odtrzene od sveta. Co je to hudba xxxx? To jste takovy odbornik, ze ani neznate nejake jine hudebni branze nez hard rock?

No a pro Nikla:

Umite cist jeste hur nez p.Sodek a to uz je co rict, Kde jste nasel 150? Pisete, ze “No mozna v USA to tak neni, nevim, neziju tam”, ale vite, ze z.a.p. a Sodek vi o USA vice nez ja. Jste jasnovidec nebo hlupak, ktery nevi co pise? Nic mezi mi nevychazi.
Pouceni o tom koho ma volit dostava kazdy clovek, ktery sleduje media. Rika se tomu predvolebni kampan. Koho potom voli, je soukrome a tajne. Uz jste slysel o volebnim tajemstvi?
Dale mne prosim neoslovujte, nemam cas ani naladu diskutovat s detmi, ktere maji o politickem procesu pohadkove predstavy.

121364

13.11.2006 22:00

RE: Na to ze rikate, ze jste v USA zil

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 121364

>Vy vite, kde bydlim p.Sodku?
Pro mě jste pouze číslo a tím taky zůstanete. A nikdy mě nebude zajímat , kde bydlíte. Nejsem agent s teplou vodou. [mrknutí jedním okem]

> Jak Vy vite, ktery system je pro mne Vas,
>jejich ci muj? Doucte se cesky.
Jste o pár čísel vedle. Já se totiž vůbec nezniňoval o Vás, ale pouze o nich a mé maličkosti.Doučte se česky.

>Ta bezva dvojka je porad spolu? Asi jo, kdyz jsou tak bezva. Ale
>nekde jsem cetl, ze pry je Vodnik rozvedeny. Dvakrat. To moc
>bezva asi neni.
Měníte Stworův web v pavlač. Jste taková pavlačová klepna?

>Vodnikovo drogovou konzumaci nijak nekomentuju, mluvim o jeho
>nazorech na USA. Umite cist? Asi ne, jinak byste si precetl, ze
>jsem “420”. Prisel na to i normalne slaboduchy trodas.
Ano, 12x35 je 420,.....ale spise to vypada na podlampovky,....my si zde muzeme dovolit i slunicko.
Ale ty holky to praktikuji 13let pouze. Ja zacal v 79tym [mrknutí jedním okem]

>Ja jsem napsal, ze kazdy muze volit koho chce.
Vy se zajimate, ....ja pouzival jen "selsky rozum" a ten dava z.a.p(ovi) za pravdu.
Pokud Vas republikani, kteri presli na druhy breh zklamali, vylivejte si srdce treba u leha. Tam Vas nechavam v poklidu [mrknutí jedním okem]

>Napsal jsem ze v Kalifornii otevreli primarky vsem. Primarky
>nejsou volbou do uradu ! Umite cesky? IMhO ne.
Nedavno, ze? [mrknutí jedním okem]

>Svych 420 bych za 55 nemenil ani nahodou, zase pisete nesmysly
>naprosto odtrzene od sveta.
Takze zustanete goy az do smrti smrtouci , ...i po ni [velký smích]
Ale nebudu se plest stein(ovi)55 do uceni. Treba Vam to vysvetli.
Ano, je to odtrzene od tohoto sveta, ale pro tento svet urcene. [mrknutí jedním okem]

Co je to hudba xxxx? To jste takovy
>odbornik, ze ani neznate nejake jine hudebni branze nez hard
>rock?
Pane, rika Vam neco "oftopííík",...naucte se cesky [velký smích]

>No a pro Nikla:.........
>Dale mne prosim neoslovujte, nemam cas ani naladu diskutovat s
>detmi, ktere maji o politickem procesu pohadkove predstavy.
Uffff, to jsem si oddechl....semsi myslel, ze to budu muset mazat a hrkly mi slzy do oci. Takhle zbyly oci pro plac only to Mr.Nikl [pláč]

121373

13.11.2006 23:12

RE: Na to ze rikate, ze jste v USA zil

Nikl 24.?.?.?

Reakce na 121364

Doufam ze jste nedostal srdecny zachvat [velký smích]
Nevedel jsem, ze vas muj prispevek tak "chytnul".
Mimochodem, proc by me pani Editorka mazala prispevky? [oči v sloup]
Nic sprosteho jsem tady nenapsal. Pokud vim toto je "svobodny" ZVEDAVEC a kazdy si tu muze napsat co chce, tak jako vy.
Vy jste toho tady napsal "hulvatskyho" mnohem vice (viz napadani pana Sodka a Vodnika).
Pani editorka me sice jeden prispevek smazala, ale to bylo tim, ze jsem se odchylil od tematu clanku. S tim souhlasim.
Ja jsem v tomto mem prispevku psal jen k tematu a to vas sere.
Takze si dejte "teplou koupel" a jdete spat [smích]

121376

14.11.2006 4:21

RE: Na to ze rikate, ze jste v USA zil

Nikl 24.?.?.?

Reakce na 121364

Jeste dodatek pro pana "152-ku".

Prec lezete na Zvedavce, kdyz se vam tak "hnusi"?
Zustante si na SPRSE a nebo si bezte k NEZVEDAVCUM. [oči v sloup]

121384

13.11.2006 20:58

RE: Na to ze rikate, ze jste v USA zil

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 121359

Vláďo, individuum, na nějž reaguješ, je opravdu "kvalitka borec". Klikni si na IP a zjeví se Ti jeho ostatní příspěvky. Myslím, že nehulíš o nic víc, než on, na rozdíl od něj ale nemáš potřebu vydávat odlišné názory na svou druhou vlast, USA, za "drogami vyvolané halucinace". Tento troll bez názoru se z podivné potřeby oponovat postavil před pár lety za neocons a jejich agresivní politiku, poplatnou israelským zájmům. Nyní, tváří v tvář totálnímu fiasku této zločinné ideologie nedokáže unést svou prohru, takže kope jak dodělávající kobyla: všichni kolem něj, kteří mají jiné názory, jsou pitomí a ti, kteří se od začátku nemýlili, ti "o tom mluvili už před válkou s okresním hejtmanem".

121365

14.11.2006 0:39

RE: Blbnete?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 121354

Ja teda znam docela dost lidi co voli vetsinou demokraticke kandidaty, ale jsou registrovani republikani, aby mohli podle sveho uvazeni republikanske strane skodit v primarkach. Pocitam ze naopak to funguje taky. Cely tenhle system neni zrovna dobry a cely se zaklada na tom, ze vetsina lidi se nechova timhle negativnim zpusobem.

121379

14.11.2006 5:05

RE: Blbnete?

Kubyk 67.?.?.?

Reakce na 121354

>z.a.p ma pravdu, hombre

Ne, pan Zap pravdu nema a obavam se, ze ani vy toho moc o volbach v US nevite. Registrujete se jenom jednou, kdyz jdete k volbam poprve a je uplne jedno u koho se zaregistrujete. Ta prvni registrace neni zadny prislib vernosti jedne strane, to je naprosty blud a nesmysl. Pak uz jen kazde volby volebnimu urednikovi predkladate prukaz totoznosti, nebo jen potvrdite svou totoznost podpisem postou, pokud se rozhodnete volit postou. Co zaskrtnete ne volebnim listku nevim predem sam, natoz aby to vedeli republikani, nebo demokrati. Volby jsou tajne, listek se po zaskrtani vklada do obalky, takze ho nevidi ani osoba, ktera vam ho vydala.

121386

14.11.2006 7:40

RE: Blbnete?

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 121386

>Ne, pan Zap pravdu nema a obavam se, ze ani vy toho moc o volbach v US nevite.
Vy mate pravdu v tom, ze o volbach toho moc nevim. Ale ty dva stolky me presvedcily, ze je to jedna velka spina a divadlo sehrane pro dav. Nic vic, nic mene.Takze porad pocitove plati to jsem jiz parodoval:
Jasne. Zaregistruji se u demokratu a jako spravny demokrat budu volit republikany[velký smích]
Z toho plyne, ze oni pocitaji s tim, ze pokud se u nich zaregistrujete, tak s nejvetsi pravdepodobnosti je taky budete volit. Samozrejme pocitaji i s nejakymi temi "odpadliky", ale ten koeficient maji jiz davno spocitany. Takze pak nastava ta hra, o ktere jsem se taky zminovat, a to alpinismus. Saskarna viz.Perlicka, nebo odstoupeni toho Rum alpinisty......dočkaj času, pane...

121390

14.11.2006 0:31

RE: Absolutne....

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 121114

Prosimvas ta registrace podle stran je nutna tehdy kdyz chcete volit v stranickych primarkach, ve kterych si ty strany vybiraji kandidaty do voleb. Nic to nedokazuje.

121378

10.11.2006 17:20

Pan Král má naprostou pravdu

Zorba 83.?.?.?

Výborný článek, pan Král vystihl situaci v USA dokonale. Je známím a samozřejmím faktem že republikáni i demokrati v USA jsou stejní a že dělají stejnou politiku. Jdou za společným cílem a tím je vláda USA nad světem. At jsou u moci republikáni nebo demokrati tak je politika USA stále stejně agresivní a rozpínavá. Takže těmito volbami se ve skutečnosti vůbec nic nezměnilo. Celé je to jen divadlo pro veřejnost. Politika a cíle USA budou nadále zcela stejné. Až z bílého domu odejde Bush a nahradí ho nějaký demokrat tak se rovněž nic nezmění. Jediný podstatný rozdíl bude v tom že celý svět přestane nadávat na Bushe a neokony a místo nich bude nadávat na nějakého demokrata v bílém domě a na neoliberály. Politika USA se prostě nezmění, moc v Americe třímá jedna zločinná banda která se jen na oko dělí na republikány a demokraty ale ve skutečnosti tahá za jeden provaz.

121120

11.11.2006 2:17

Poučení z krizového vývoje

Dale Coopper 64.?.?.?

Velmi plodný (co do politických analýz) ředitel neokonzervativního think-tank OI financovaného z peněz Lockheed Martin dr Roman Joch už přišel na to proč volby skončily jak skončily.

http://www.obcinst.cz/clanek.asp?id=988

121144

13.11.2006 18:08

To je zajimave Emmo

420 152.?.?.?

Reakce na 121144

kolik jim Lockheed dava rocne? Jake je to procento jejich vydaju? A jak to vite?

121352

11.11.2006 14:01

JEN TO KYVADLO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

DEMOKRATE ---REPUBLIKANI A ZPET.http://www.ao-institut.cz/06_cs/Aktualni/stavzeme_cs.html COZ TAKTO ZACIT U SEBE [chechtot]

121172

Příspěvků: 66

10.11. 03:46 Nápověda  Válku v Iráku nelze vyhrát změnou vlády.
10.11. 11:37 Petr Gejdoš  RE: Válku v Iráku nelze vyhrát změnou vlády.
10.11. 16:40 trodas  RE: Válku v Iráku nelze vyhrát změnou vlády.
11.11. 21:18 Kevin  Petrodolary
10.11. 19:04  RE: Válku v Iráku nelze vyhrát změnou vlády.
10.11. 19:34 Gdosy  RE: Válku v Iráku nelze vyhrát změnou vlády.
10.11. 20:02 DavidZ  RE: Válku v Iráku nelze vyhrát změnou vlády.
10.11. 20:35 Gdosy  RE: Válku v Iráku nelze vyhrát změnou vlády.
11.11. 20:05 Rejpal  RE: Válku v Iráku nelze vyhrát změnou vlády.
11.11. 21:20  RE: Válku v Iráku nelze vyhrát změnou vlády.
10.11. 05:03 texaskycizek  bicovani USA?
10.11. 10:17  RE: bicovani USA?
11.11. 18:19  RE: bicovani USA?
10.11. 10:46 mmmxxx  RE: bicovani USA?
10.11. 14:57  RE: bicovani USA?
11.11. 10:36 Pavel Bočan  RE: bicovani USA?
12.11. 04:45 texaskycizek  RE: bicovani USA?
12.11. 07:09  RE: bicovani USA?
12.11. 07:36  RE: bicovani USA?
12.11. 07:48 Mindy  RE: bicovani USA?
12.11. 07:57  RE: bicovani USA?
12.11. 08:19 Mindy  RE: bicovani USA?
12.11. 08:40  RE: bicovani USA?
12.11. 08:26 seda  RE: bicovani USA?
14.11. 02:44 Nikl  RE: bicovani USA?
14.11. 03:30 datel  RE: bicovani USA?
12.11. 07:23  RE: bicovani USA?
12.11. 08:20 seda  RE: bicovani USA?-čížek texaský...pěkný "ptáček"
10.11. 05:24  Falesna americka demokracie vladne svetu
10.11. 06:26 zalozak  Co vlastne potrebuji americane v Iraku...
10.11. 07:01 texaskycizek  RE: Co vlastne potrebuji americane v Iraku...
10.11. 13:51 Rene Bartosek  RE: Co vlastne potrebuji americane v Iraku...
10.11. 14:07 VaclavK  RE: Co vlastne potrebuji americane v Iraku...
10.11. 14:08 VaclavK  RE: Co vlastne potrebuji americane v Iraku...
10.11. 07:18 pupuš  Není to jedno
10.11. 07:38 Dale Coopper  Co kdyby muslimové
10.11. 10:55  RE: Co kdyby muslimové
10.11. 07:41 TT  Článek zní logicky ale
10.11. 09:06 virila  RE: Článek zní logicky ale
10.11. 09:53 TT  RE: Článek zní logicky ale
10.11. 09:02 osd  Zas jen první část..
10.11. 16:55 trodas  RE: Zas jen první část..
11.11. 17:39  RE: Zas jen první část..
12.11. 07:42 Mirda  RE: Zas jen první část..
13.11. 00:12 Rene Bartosek  RE: Zas jen první část..
10.11. 10:05 rtepp  Rozdil mezi republikany a demokraty
10.11. 14:52  Absolutne....
13.11. 04:29 Kubyk  RE: Blbnete?
13.11. 18:21 V. Sodek  RE: Blbnete?
13.11. 18:41 420  Na to ze rikate, ze jste v USA zil
13.11. 20:11 Nikl  RE: Na to ze rikate, ze jste v USA zil
13.11. 20:38 V. Sodek  RE: Na to ze rikate, ze jste v USA zil
13.11. 20:13 V. Sodek  RE: Na to ze rikate, ze jste v USA zil
13.11. 20:53 420  RE: Na to ze rikate, ze jste v USA zil
13.11. 22:00 V. Sodek  RE: Na to ze rikate, ze jste v USA zil
13.11. 23:12 Nikl  RE: Na to ze rikate, ze jste v USA zil
14.11. 04:21 Nikl  RE: Na to ze rikate, ze jste v USA zil
13.11. 20:58 Vodník  RE: Na to ze rikate, ze jste v USA zil
14.11. 00:39 jozin z bazin  RE: Blbnete?
14.11. 05:05 Kubyk  RE: Blbnete?
14.11. 07:40 V. Sodek  RE: Blbnete?
14.11. 00:31 jozin z bazin  RE: Absolutne....
10.11. 17:20 Zorba  Pan Král má naprostou pravdu
11.11. 02:17 Dale Coopper  Poučení z krizového vývoje
13.11. 18:08 420  To je zajimave Emmo
11.11. 14:01  JEN TO KYVADLO

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 16 čtenářů částkou 3 732 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa03.12.20 10:51 USA 5

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 8

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Měnové kurzy

USD
21,74 Kč
Euro
26,42 Kč
Libra
29,34 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,18 Kč
Švýcarský frank
24,41 Kč
100 japonských jenů
20,95 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,40 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 883,66 Kč
1 unce stříbra
521,24 Kč
Bitcoin
421 938,50 Kč

Poslední aktualizace: 3.12.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 365