Diskuze k článku

S blogery jako s teroristy

Příspěvků 54

3.11.2006 6:54

Svoboda x moc

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Ano. Je jisté, že se svobodou slova musí mocní něco dělat. Aby se lidi furt vo něčem vybavovali, viděli jim do karet a kazili jim plány, to nemohou dopustit. Takže se snaží zatnout nám tipec. To je přirozené.

Otázka je, co my můžem dělat pro to aby nám tipec nezatli. Jedině vést vlastní antipropagandu. A protože se nedostanem do oficiálních hlásných trub, musíme to dělat osobně. Na vlastních stránkách, vést blogy... A protože je nás hodně mohlo by to fungovat.

120562

6.11.2006 20:01

RE: Svoboda x moc

Průchozí 85.?.?.?

Reakce na 120562

Google: NETSUKUKU

120832

3.11.2006 9:30

Úvaha. ::::::::::

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Těžko si lze představit, že to mohlo dopadnout jinak. A tak nám časem zůstanou zase jen ty oblasti, odkud se bude šířit svobodné slovo, jako kdysi ze FE. Tentokrát to zjevně bude z druhé strany. Což ostatně navozuje poněkud smutnou otázku, proč se Česko vždycky připojí na tu stranu, kde jsou pošlapávána lidská práva. Bohužel tentokrát to na Rusko házet nemůžem. Já jen doufám že se dožiju okamžiku, kdy z úst té zlodějské chamradi uslyším, kde se tentokrát stala chyba. "Víte, já si chtěl jenom nakrást".
Našťestí proti plánovačům NWO nestojí jen počítačový teoretici a tak lze předpokládat že svobodné slovo nezanikne. Cestička se vždy najde. Je zajímavé, že každý režim se snaží odstranit svobodu uvažování, a každý režim na to dojede. Čechy už plně podléhají vlivu US propagandy a tak není divu, že když se nad USA zatáhne obloha musíme všichni vytáhnout deštníky. To že pod zářícím sluncem nejen vypadáme jako banda idiotů patří k osudu sluhů.
Jenže to nejhorší přijde v okamžiku, který byl od počátku stanoven. Jak pravil Petr Gejdoš, tvůrce třetí cesty už je na tomto světě a mnozí se jej bojí. Třetí cesty, tedy té první, která byla stanovena od počátku. Od olám po olám. Život je jen brána a věčnost trvá jen tak dlouho, nežli nastane změna.

Gdosy

120574

4.11.2006 9:23

RE: Úvaha. ::::::::::

J. H. 85.?.?.?

Reakce na 120574

>Což ostatně navozuje poněkud smutnou otázku,
>proč se Česko vždycky připojí na tu stranu, kde jsou
>pošlapávána lidská práva.
Odpověď je jednoduchá: Jsou pošlapávána všude, jen my to jaksi nechcem vidět.
Ostatně mnohem důležitější pro budoucnost je naučit se rozeznávat, co může člověk právoplatně požadovat od svých bližních - a co jim také musí tím pádem ze své strany poskytovat - od všelijakých svévolných a pitomých nároků. Zvlášť pak být citliví na to, když se pod záminkou plnění těchto nároků a "práv" pošlapává skutečná lidskost a svoboda.
J. H.

120645

3.11.2006 9:52

Vydržať, vydržať, vydržať....:)

Filantrop/Lidumil 80.?.?.?

Já pevně věřím tomu, že SVOBODNÍ lidé budou mít před establishmentem pořád ten "hackerský" náskok a vymyslí způsob jak s nima ´vyjeb@t´.
Už jen proto, že establishment je petrifikovaný a potírá až následky svého útlaku. Jenže Illumináti neberou v potaz, že obranný pud je, po mateřském, druhý nejsilnější lidský pud. Silnější než "dobyvačský" [chechtot]
Je tak?

120575

3.11.2006 10:33

jsem rád, že jsem už starý

Vlastimil Čech 85.?.?.?

Svět se podle všeho žene do tak škaredého místa, že jsem rád, že už se mě osobně to týká jen okrajově... chudáci děti.... ještě větší chudáci vnoučata...
co to je to: "Blogování" ?

120578

3.11.2006 12:22

RE: jsem rád, že jsem už starý

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 120578

Blogování je psaní vlastních článků a jejich publikování na netu. Ať už na vlastních nebo jiných stránkách. Taková neprofesionální novinařina běžných lidí, kteří mají potřebu něco sdělit.

120585

3.11.2006 14:41

RE: jsem rád, že jsem už starý

Filantrop 80.?.?.?

Reakce na 120585

Blog je vlastně takový internetový blok - třeba jako diskuze pod články na Zvědavci....

Odvážný (!!) článek se objevil na tomto blogu:
Požehnání svatého Holocaustu

120601

3.11.2006 19:47

RE: jsem rád, že jsem už starý

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 120578

Výraz samotný vznikl ze slov Web log. Web je internetová síť
a log je záznam. Log book - záznamník. A zkráceně - Blog.
Použití je vysvětleno ve dvou následujících říspěvcích.
Ještě malou připomínku. Jak píšete v nadpise: Jsem rád, že jsem už starý. Stáří = moudrost. Takže nejste starý, máte jenom více životních zkušeností.

Když už jsme u toho Blogování, tak v kanadském Edmontonu byl odsouzen na 16 měsiců bloger za hlásání pravdy o holocaustu,
WTC 9/11 a jiných lumpáren prováděných sionisty. Nebyl vyšmírován, ale upozornil na sebe sám, když mu někdo hodil před dům Molotovův koktejl. Zavolal policii a řekl, že se domnívá, že se mu někdo mstí za jeho blogování o židech.

120626

4.11.2006 4:33

RE: jsem rád, že jsem už starý

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

Reakce na 120578

no jasne: my tady budeme muset snaset demence NWO, zatimco VY si budete uzivat klidné smrti [cool] [velký smích]

120641

3.11.2006 11:34

Nikoli co se stane, ale kdy se to stane je důležitá.

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Myslím, že společenský systém je již celosvětově nastaven tak, že tu "válku" o svobodu internetu nelze neprohrát !! Může mě a spíše nás někdo poučit, pokud si myslí opak. Podle mě - je to jen otázka času.

Existuje patrně jediný způsob obrany, takový dalo by se šachově říci "gambit". Totiž - čtení mezi řádky. My starší zde z "postkomunistických" zemí máme ještě "v krvi" schopnost vnímat skutečnost nepřímo. A druhá naděje tkví v tom, že "zlo i dobro" nepotřebuje propagandu - slušný člověk to prostě vnímá navzdory jakékoli propagandě. To už tak prostě je a to mi dává tu neotřesitelnou víru v budoucnost. Musím ale se špatně tajeným úšklebkem dodat, že ta budoucnost bude docela překvapivá... [velký smích]

120582

3.11.2006 12:30

RE: Nikoli co se stane, ale kdy se to stane je důležitá.

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 120582

Napsal jsem příspěvek jako neregistrovaný, ale nějak se zatoulal. Doufám že si to pouze pan Stwora zašel na procházku a nikoliv, že jsem zařazen na index. V něm říkám něco podobného, ale sám sebe se občas ptám, co je to vlastně svoboda slova a šíření informací. Vzato do důsledku je i bible čistá propaganda a její šíření může a mnohdy narušuje správný úsudek. Ostatně, to byla právě tato kniha, jenž umožnila křesťanům páchat nejhorší zvěrstva po větší část pokristovských dějin. To čeho je člověku potřeba je schopnost přemýšlet a vnímat širší souvislosti. Žel mnohým stačí přesně zmapovat výskyt koryt v blízkém okolí a už ví naprosto přesně, jakou píseň mají zpívat. Pro tvůrce světového řádu je naprosto nezbytné držet v rukou moc nad nejslabším článkem naší existence a tím je dostupnost prostředků na obživu. Pokud k tomu přihodí nějakou tu prebendu, mají mnozí cestu do správné zadnice nalajnovanou. Tedy chci říci tolik, že slovo má moc šířit vědění po mnoha různých cestách. Ovšem samo vědění se dostavuje pouze tehdy, padne-li slovo do úrodné půdy. V mnoha případech lze však slovo považovat pouze za chcaní na kejhavého opeřence. A to co člověku jednoznačně nelze odebrat je schopnost vidět skutečný stav věcí. Pokud máte krumpáč v zádech, může vám někdo zakázat o tom mluvit, ale jen těžko vás donutí to ignorovat.
Ono to celé vypadá asi tak, jako když máte souseda co pravidelně obchází ulicí s brokovnicí v ruce, a po každé takové obchůzce zmizí nějaký váš soused a na jeho zahradě připude útvar silně podobný hrobu. Jenže tenhle soused nechce aby se o tom mluvilo, a tak na sloup přitluče oznámení, že každého kdo o tom bude mluvit zabije. Tedy jak patrno máte dvě volby: držet hubu a chcípnout. Nebo žvanit a jít tamtéž. Možná jsem blbec, ale nějak mi nesedí ani jedna z možností.

120588

5.11.2006 19:16

RE: Nikoli co se stane, ale kdy se to stane je důležitá.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 120588

A co takhle se postavit tomu s tou brokovnici. Pravda riskujite zivot, ale stejne nakonec vsichni zemreme, zalezi i na tom, jak jsme zili i jak zemreme. Svoboda se neda vykoupit penezi pouze krvi. Napsalo se tady, ze zijeme na ukor budoucna a z politickeho kapitalu minulosti. Nasi predkove za neco bojovali, byli perzekuovani a umirali a tim pro nas ziskali jista "privilegia" zakotvena v pravnim a socialnim systemu. My ted mlcky tyto "nase privilegia" nechavame odstranit. Tato privilegia jsou pro nas tak samozrejma, ze je povazujeme za bezcenna. Proto je tak lehkomyslne davame tem, kteri znaji jejich skutecnou hodnotu.

120758

6.11.2006 9:21

RE: Nikoli co se stane, ale kdy se to stane je důležitá.

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 120758

Pozor pane René na jistou "dvojitou past". A co takhle se postavit tomu s tou brokovnici. Pravda riskujite zivot, ale stejne nakonec vsichni zemreme, zalezi i na tom, jak jsme zili i jak zemreme. Totiž právě s touto reakcí jest počítáno a je dlouhodobě celosvětově připravována scéna !

Myslím si, že se po nás chce, abychom bojovali, nikoliv však se zbraní v rukou ! Míněno klasicky - tedy s vražednou zbraní v rukou. Přesně na toto je celý systém připraven, přesně tak to asi dopadne - lidstvo jako celek je zrovna systematicky na tohleto připravováno. Koukněte na vskutku "hodnotnou" filmovou tvorbu ! Je tam propagováno, aby jsme si za svým stáli se zbraní v ruce - přesně to by se jim totiž hodilo. A nevím, nakolik je v tom celém napojen odkaz Mahatná Ghandi, ten ukazoval jinou cestu. Nepotýkáme se s nedostatkem informací a podnětů, ale s lidskou hloupostí. Chtěl jsem tím říci, že v tom nejsme sami a platí, že konec dobrý - všechno dobré !

120805

7.11.2006 1:11

RE: Nikoli co se stane, ale kdy se to stane je důležitá.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 120805

Mate velky kus pravdy. Pro me je nasili az krajni moznost. Gandiho metoda pasivniho odporu je velmi ucinna. Navic nas nepritel se dukladne pripravuje na ozbrojeny stret. Bude mit pro tuto situaci vsechny mozne vyhody. Lepe ozbrojen, lepsi technologie, lepe organizovan... Navic v mimoradnych situacich prestava platit pravo, coz umoznuje moci zadupat opozici do zeme. Nemyslel jsem tim se postavit vzit do ruky zbran, to by bylo opravdu hloupe a navic cesta do horoucich pekel. Ja rozhodne nevezmu do ruky zbran, pokud k tomu nebudu tvrde prinucen. [mrknutí jedním okem]

120840

7.11.2006 8:50

RE: Nikoli co se stane, ale kdy se to stane je důležitá.

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 120840

Přesně to jsem myslel. Myslím, že jsme všichni přibližně stejně na tom, že v krajní nouzi budeme bojovat o svůj život i s tou smrtící zbraní v ruce - vidíme to na lidu Palestíny, že zde dochází k zdánlivě nepochopitelným jevům. Ty jevy jsou totiž nepochopitelné pro nás, syté, oblečené, sedící v teploučku u PC a diskutující to takto na dálku. Kdežto oni tam již bojují o holý život a cítí se sami. I člověk s průměrnou mírou empatie to chápe, co dělají okolní podmínky s chováním a myšlením člověka.

Obávám se, že přesně na tom je postavený jistý plán - plán na drastickou redukci počtu lidí na planetě ! Když se podíváte na světový vývoj tímto "filtrem", uvidíte velmi dramatickou, ovšem nám stále se staticky jevící, situaci, kdy dochází k vyvražďování lidstva "vlastníma rukama". Potom je nutno ovšem při pochopení tohoto ptát se - kdo a proč toto takto plánuje a provádí ? Odpověď však je nejpravděpodobněji zdánlivě fantastičtější, než se nabízí. Ovšem k tomu je nutno se na planetu Zemi dívat opravdu s nadhledem přímo "kosmickým" !

PS
Na tomto místě nemůžu nevzpomenout docela rozhořčenou diskusi s panem s nick Stan pod článkem "Jsou USA legálně v bankrotu?". Pan Stan jeví pro mě až nedostupně špičkové znalosti ekonomických souvztažností. Avšak zdá se. že mu nelze ani naznačit, aby se "smrtelně" nerozčílil, že sám jest přesně tím, čím je - člověk úzce specializovaný, koukající se na "širý svět" periskopem z bankovního trezoru ! Až pohled z opravdu velké vzdálenosti dává tušit (!!), co vlastně se děje a že v tom celém procesu jsou procesy ekonomické sice velmi důležitou, ale přec jen droboučkou pod-součástí problému.

120852

3.11.2006 12:27

Musíme něco dělat dokud je čas

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 147.?.?.?

Pokud budeme nečině přihlížet tomu, jak EU a vlády jednotlivých zemí zavádí cenzuru, tak za pár let už bude pozdě. Pokud se chceme ubránit NWO, je bezpodmínečně nutné, aby se informace o něm dostali mezi širokou večejnost. Zatím u nás slyšela o NWO jem malá část lidí, a většina z nich ani nevěří že je to pravda. Američané a Rusové již něco začínají chápat, ale v čechách je to naprostá katastrofa. Tady zná pravdu tak jedno procento lidí. A pokud nebudeme vědět, kdo je náš nepřítel a proti komu bojovat, tak prohrajeme. Stojí proti nám obrovská síla. USA, Velká Británie, Čína INdie a další země. Naopak spojenci jsou muslimové. Nemusíme s nimi nijak sympatizovat, ale uvědomte si, že máme společného nepřítele. Vládnoucí třída USA je úhlavním nepřitelem všech národu včetně národa Amerického. Největším nebezpečím je však nevědomost. Lidé si budou myslet že se nic neděje až do doby, kdy budou nahnáni do kibuců a pak už nebudou moci dělat nic. Tak se podle toho musíme řídit a provádět osvětu mezi širokou veřejností dokud je čas

120586

3.11.2006 14:36

RE: Musíme něco dělat dokud je čas

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 120586

Možná že už pozdě i je. Šíření osvěty je jistě záslužná činost. Problém je že se skutečné pravdy nedokopeme. Ono totiž jak jde občas něco spravit, tak za to zkurvit jde zatím všecko a vždycky! I mezi šířiteli osvěty jsou schovaný lháři. Vždycky mě zajímalo proč mají církevní hodnostáři oblek černý, červený nebo purporový, bílá by byla asi Kristu milejší. Dokavaď nebude hlava svítit červeně když se lže, a zeleně když se říká pravda, tak je to i matematicky marný. Škoda, hezká planeta to byla a ještě docela mladá.

120600

3.11.2006 13:05

Svobodná výměna informací se již nedá zastavit.

Nápověda 88.?.?.?

Možná mají mocní nějaké choutky dostat se pomalu k cenzurování
informačních kanálů, kde nemají kontrolu nad obsahem,
ale to je naprosto marná snaha.
Sám technologický pokrok je předurčen k ještě daleko vyšší,
kvalitnější a rychlejší informaci.
Myslím, že se brzy již vymkne mocným i televize z věšáku.
Její digitalizace povede k neuvěřitelnému rozvoji , co se týče
počtu vysílacích kanálů a potom bude záležet na obsahu.
Těžko bude konkurovat nějaký kanál, který bude zjevně provládní,
jinému , ve kterém budou zveřejňovány informace vládě nepříjemné.
Nakonec se podívejte na arabský svět, kde velice snadno vznikly
televize, které dnes útočí i do vlastních řad a jsou třeba
vládní dynastii v Saudské Arábii velmi nepříjemné.
Nakonec v několika z nich byli na "žebrotě" i Američané před
časem a požadovali, aby tyto arabské televize tolik proti
nim nevystupovali a hlavně nepodněcovali protiamerický
odpor v Iráku.
Dneska už je to jedno, protože ,co mohli, to si již v Iráku
Američané z hlediska propagandy posrali sami.
Možnosti rozvoje informačních technologií jsou nekonečné.
Televize se již pomalu stěhuje do mobilních telefonů
a když se zde zabydlí,není žádný problém, aby kdokoliv spustil
televizní vysílání i v této oblasti.
Internet nelze spoutat - je soukromý.Pouze je možné ze strany
státu zavést jeho ještě širší monitorování do detailu,ale
kontrolovat obsah při vzniku se nemůže podařit, ze samé podstaty.
Mohu mít pouze obavy z blbosti lidí, kteří budou ještě dlouho
"žrát" nechutnou prapagandu v médiích, ať již je jakkoliv zaměřena a je jedno, zda jde o Čínu nebo USA.

120591

3.11.2006 15:01

RE: Svobodná výměna informací se již nedá zastavit.

Filantrop 80.?.?.?

Reakce na 120591

Také by se hodilo podotknout, že "serfování" je jenom jeden ze způsobů využití internetu [smích] To jsou tzv. www protokoly, ale existují a budou vznikat další. Naději vkládám do protokolů P2P (peer-to-peer), tj. sdílení hardddisků jednotlivých uživatelů přímo, v současnosti se to používá/zneužívá na "stahování" hudby, filmů, software, ale kdoví co vývoj ještě přinese.....
Pokrok nezastavíš [chechtot]

I tak už moje paranoia pokročila tak, že se na Zvědavce připojuji přes proxy server....

120604

3.11.2006 15:20

RE: Svobodná výměna informací se již nedá zastavit.

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 120604

Nechtěl by jste udělat drobounkou osvětu, jak se to vlastně dělá ? Myslím to připojení přes proxy server.

Takovou maličkou "kuchařku", ale i s malilinkatým vysvětlením principů. To se totiž může hodit jednou každému, ale ne káždý tomu samo od sebe rozumí. [smích]

120607

3.11.2006 15:48

RE: Svobodná výměna informací se již nedá zastavit.

Filantrop 80.?.?.?

Reakce na 120607

V kostce: Váš počítač si neprohlíží stránku přímo, ale přes vzdálený počítač (ten může být kdekoliv - v Ulanbátaru, Uljabinsku....), který maskuje Vaši přidělenou IP adresu a tzv. elite proxy server umí zahladit stopy tak dokonale, že nikdo nepozná, že "něco" tajně prohlížíte [smích]

více:
http://www.prop.sk/anonymita_online_offline.htm
http://www.prop.sk/anonymita_online_offline_II.html

Já mám vyzkoušené tyto elite proxy:
polský (blízko, takže rychlý) a jednoduchý http://proxy.net.pl/
a ve státech je http://securebar.secure-tunnel.com/cgi-bin/nph-freebar.cgi/110110A/http/www.seznam.cz/

Ale dají se najít i další (stovky), jednoduše v google napsat "elite proxy". Nicméně, takové přesměrované spojení má jisté omezení, třeba po přihlášení (např. do Zvědavce) nelze používat všechny fce - příspěvky musím vkládat coby anonymní uživatel atd.

Zjistil jsem totiž, že provider který mi poskytuje připojení, patří židovské rodině, čili opatrnost.....[smích]

120608

6.11.2006 20:15

RE: Svobodná výměna informací se již nedá zastavit.

Průchozí 85.?.?.?

Reakce na 120608

Hmm. Takže veškeré logy těch, kteří možná "mají co skrývat" jsou pěkně přehledně zaznamenány na oněch bezpečných proxy serverech... které prosím provozuje kdo? Pan Internet? [velký smích]
No řekněte, není to geniální!!?
------------------------------
Jak na to? Google: NETSUKUKU !

120833

6.11.2006 2:09

RE: Svobodná výměna informací se již nedá zastavit.

Druid 84.?.?.?

Reakce na 120607

Zdravim Vas Petge, na pouzivani proxi se muzete v klidu vyprdnout. Pred temi z kterych byste mohl mit snad nejakou obavu Vas neochrani ani kdyz se budete pripojovat o pulnoci v tunelu s pytlem pres hlavu. A ti ostatni? Pcheeee [cool]

120790

6.11.2006 8:43

RE: Svobodná výměna informací se již nedá zastavit.

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 120790

No, Druide...aspon ho to ochrani pred agenty s teplou vodou, kteri zkoumaji, co dela kolem ctvrte rano. Oni i ranni knuceni stenete, nebo jet lag problem pouziji k tomu, aby spinili. Jsou to sice jen "pochévky", ale dickheads zni prece jen lepe [velký smích]

120802

6.11.2006 12:01

RE: Svobodná výměna informací se již nedá zastavit.

Filantrop 80.?.?.?

Reakce na 120790

Druide jakto? Proxy připojení poskytuje různé úrovně "ochrany" a tzv. elite proxy je připojení, které zmate ´vyšetřovatele´ tak dokonale, že ani nepoznají používání proxy.

Osobní zkušenost:
Můj poskytovatel připojení (ta s.r.o), jak jsem nedávno zjistil, patří židovské rodině. Při prohlížení si ´disidentských´ www (Zvědavec aj.) se vždy po několika mintách odmlčel DNS server a bylo potřeba vše resetnout a "vyčistit". Od doby, co používám proxy, funguje vše 100%.
Možná to je jen shoda náhod, ale možná ne. [smích]

120818

9.11.2006 4:01

RE: Svobodná výměna informací se již nedá zastavit.

Druid 84.?.?.?

Reakce na 120818

Vite, Filantrope ona existuje pouze jedina moznost jak to Vam dokazat ale ma malou vadu, kdyz ji vyzkousite skoncite za katrem a tak to radsi nechame plavat.
To jestli si vy nebo Petge chodite pokecat na Zvedavce, nikoho nezajima ani co by se za nehet veslo. Snad se obcas nekdo prijde podivat, a zkontrolovat zda je obecna priposranost na dostatecne urovni a po precteni vaseho nebo jineho paranoidniho prispevku se musi zaradovat, kterak se narod dokaze sam zregulovat do patricnych mezi.
Ale to je nepodstatne.
Karta s kterou se opravdu hraje je STRACH. Vas strach z neceho neznameho, vsemocneho, velmi mstiveho a dusledneho... proste ze vseho co si ta vase makovice dokaze vyfantazirovat ve svych nejcernejsich predstavach.
Pro vaseho zidovskeho providera jste predevsim ZAKAZNIK, ktereho se v zadnem pripade nebude snazit odrezavat od jim poskytovane sluzby. Pokud se na svou situaci dokazete podivat pohledem nekoho zveci pak zjistite, ze to co opravdu jste je:
1. platici zakaznik
2. ponekud priposranej (dejte ted ego na chvilku k ledu)

Suma sumarum, kdyz se sesadite z piedestalu dulezitosti, ktery jste si mimochodem take vytvoril sam, velmi si tim pomuzete.
A ted, kdyz uz to vite, jste na nejlepsi ceste se prestat bat svych vlastnich PREDSTAV.
Je prizniva doba, tak si nenechte ujit tu prilezitost vyhrat svuj Armagedon.

120967

3.11.2006 13:12

tak to je hustý

cybervlk cybervlk (zavináč) centrum (tečka) cz 83.?.?.?

Velký Bratře dej mi pokoj - jak by řekl Listr z Červéného trpaslíka Velkému Inkvizitorovi - polib si! [naštvaný] [překvapení]

120593

3.11.2006 15:16

Nomina nuda tenemus

Jiří Tříska 88.?.?.?

"Internet 2" ... Všecho je to, jak se zdá, jen o hezky zvoleném jménu. Panu presidentu Klausovi například se líbí pojmenovávat to, čem již nějakou dobu žijeme, slovem postdemokracie. Ona by jak vidno stačila Demokracie 2. Nebo takhle daleko ještě nejsme ? Spousta jmen by si tohle jednoduché vylepšení zasloužila a nemuseli bychom se do krve a složitě hádat, jak tomu říkat. Vždyť většinou všichni víme, oč jde, jen to jinak hodnotíme. Svoboda 2, morálka 2 - co by ne? Justice 2, školství 2, žurnalistika 2 ? Není to takhle přece jenom estetičtější, než když se třeba Štěpán Kotrba v BL ptá (cituji titulek BL 1.11.2006) "Kdo už konečně zastaví prolhané policejní grázly?". Fuj, pane Kotrbo. Prostě policie 2, ne? Není to takhle lepší než mít rovnou ministerstvo pravdy ? To tahá za uši. Takové vnitro 2 - mmmmm, to je jiná. Ale proč se zastavovat u obecných pojmů a na domácím dvorečku? Což například takové olympijské hry, není na nich taky znát jistý pokrok? Takže nyní očekávejme čtvrté letní olympijské hry 2 (první olympijské hry 2 by byly ty v Atlantě, ale to si nejsem jistý). Jiné kultury k tomu směřují taky. V Číně třeba je komunismus 2 už kolik let. Zkrátka, přimlouvám se: ponechme si alespoň ta stará, solidní a důvěrně známá jména.

120606

3.11.2006 15:54

RE: Nomina nuda tenemus

Filantrop 80.?.?.?

Reakce na 120606

[chechtot]

Prosil bych ponechat Zvědavec 1 [smích]

120609

3.11.2006 16:49

Odstavec 27 Sekce 950

jozin z bazin 128.?.?.?

Clanek obsahuje "informaci" ze Military Commissions Act 2006
obsahuje v "odstavci 27, sekce 950" neco o tom ze kdo siri informace "skodlive" americke vlade, tak basamafousama.

K tomu lze rict, ze odstavce aktu nejsou cislovany, ale znaceny pismeny. Navrch jsem v cele sekci nic podobneho nenasel.

120611

3.11.2006 17:25

RE: Odstavec 27 Sekce 950

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 74.?.?.?

Reakce na 120611

Tady:

(27) SPYING- Any person subject to this chapter who with intent or reason to believe that it is to be used to the injury of the United States or to the advantage of a foreign power, collects or attempts to collect information by clandestine means or while acting under false pretenses, for the purpose of conveying such information to an enemy of the United States, or one of the co-belligerents of the enemy, shall be punished by death or such other punishment as a military commission under this chapter may direct.

Je to chyba mého nepřesného překladu. Omlouvám se. Správně mělo být uvedeno, že je to v sekci 950v, subsekci (27). Jinak odkaz je zde: http://thomas.loc.gov/cgi-bin/query/F?c109:4:./tem...

120614

3.11.2006 18:55

RE: Odstavec 27 Sekce 950

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 120614

Musim rict, ze na tohle jsem se dival, ale teda se mi nezda ze tenhle odstavec se byt jen priblizuje popisu

>>>se zvlášť zaměří na americké občany, kteří šíří informace škodlivé zájmům vlády, a že je označí za „nepřátelské bojovníky“<<<

Samozrejme ze je to odstavec zcela gumovy, ale jeste jsem nevidel zakon ktery by gumovy nebyl. Ten paragraf sireni informaci nikterak neomezuje, a formulaci "nepratelsky bojovnik" vubec neobsahuje. Omezuje pouze zpusob jejich ziskavani a jejich urceni. Samozrejme bude zalezet na tom jak s tim vojenske soudy nalozi.

120621

3.11.2006 19:31

RE: Odstavec 27 Sekce 950

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 74.?.?.?

Reakce na 120621

Souhlasím. Autor si to možná vysvětlil až příliš negativně. V tom odstavci se hovoří spíše o "sběru informací" nikoliv o jejich šíření.

Ale na druhé straně, jak sám uznáváte, je to formulováno dost vágně a nejasně a šikovný právník by z toho zřejmě vytřískal to, co by mu nařídili vytřískat. Zvlášť když i soudce bude hrát svou roli. A nezapomeňme, že se nejedná o obvyklé soudy, ale o vojenské komise, kde dokonce neexistuje právo obviněného znát plný rozsah svého obvinění, kde odvolání je okleštěno nebo nemožné, a kde se konkrétně za tento přečin dává trest smrti.

Už z toho začátku odstavce mrazí: Any person subject to this chapter... Kterákoliv osoba, na niž se vztahuje tento zákon ... míněno zřejmě kterákoliv osoba na světě.

120624

3.11.2006 20:02

RE: Odstavec 27 Sekce 950

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 120624

Prosimvas ta formulace "any person..." je normalni pravnicka mluva. V danem pripade to znamena "any alien unlawful enemy combatant" jak uvedeno na zacatku dilu. Alien znamena "ne obcan USA", unlawful znamena "not lawful" a lawful je definovano na zacatku dilu (vicemene vojak), a combatant znamena nekdo kdo "engages in hostilities against the US" coz zcela jiste je gumova definice a vyklad neni prilozen. Myslim ze mate pravdu ze je jedno kde na svete se dany clovek nachazi nebo nachazel.

Na zacatku toho dilu se mj. uvadi, ze vysetrovany podle tohoto dilu se nemuze odvolavat na zenevskou konvenci ohledne svych prav a nema pravo na rychly proces.

120627

3.11.2006 20:18

RE: Odstavec 27 Sekce 950

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 74.?.?.?

Reakce na 120627

Ano. Nepřátelský bojovník. Mám pocit, že Bush si osvojil právo označit za "nepřátelského bojovníka" kohokoliv, vlastních občanů nevyjímaje. Ostatně několik Američanů už bylo označeno za "nepřátelské bojovníky". A to navzdory tomu slovíčku alien - cizinec.

Také je zajímavá ta formulace, že se vyšetřovaný nemůže odvolat na Ženevskou konvenci. Přeloženo do normální mluvy to totiž znamená, že (už jsem to psal výše), obviněný se nemusí dozvědět, co proti němu mají. Mohou ho odsoudit a popravit bez toho, že by se vůbec dozvěděl obvinění.

120628

3.11.2006 23:39

RE: Odstavec 27 Sekce 950

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 120628

Podle daneho dilu smeji vojenske soudy soudit pouze neamericany; je to vyslovne napsano v uvodu dilu.

To, ze se nemuze odvolavat na zenevskou konvenci (treti) znamena neco uplne jineho. Znamena to napriklad, ze muze byt trestan za odmitnuti odpovedi (napriklad dalsim elektrickym sokem), ze mu veznitele nemusi dodat mandolinu kdyz o ni pozada, ze mu nemusi vyplacet kapesne aj. Samozrejme ten odstavecek v danem aktu proste rika, ze podle tohoto dilu se soudi lide, kteri nevyhovuji popisu valecneho zajatce, jak je tento termin definovan v zenevskych konvencich. U vsech pripadu o kterych vim u tech dlouhodobe internovanych skutecne administrativa mohla tvrdit ze oni tomu popisu nevyhovuji, a obhajila by to pred soudem, presvedcte se sam.

120634

6.11.2006 2:06

RE: Odstavec 27 Sekce 950

. 38.?.?.?

Reakce na 120634

Nesmysl! Doporučuji shlédnout klip, kde moderátor Keith Olbermann analyzuje Military Comision Act 2006 s právníkem. K dispozici na www.youtube.com nebo google video. klíčová slova: habeas corpus Olbermann

120789

3.11.2006 17:53

Nik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Ja jsem take pro pravdu a proti terorismu. Proc si nechavame mavat s tou mensinou? Potrebujeme udelat revoluci.
Dale je jiste, ze Cesi nevi moc o krasne NWO a potrebuji vice prelozenych informaci z anglictiny.
Vzdyt vsichni si prejeme spokojeny svet a tak pryc s teroristy!!
Zajimave clanky jsou na Matthew books.com

120616

3.11.2006 23:50

Tyhlety kurvy...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

v britske a americke vlade si koleduji o pekny vyprask. Az se jim bude udelovat, neodtrhnou me od televize.

Ten dobytek Reid to uz jednou dostal (jak se v referenci pravi od byvaleho clena SAS); dobre mu tak. Potrebuje vic a denne. Prave tak Chenney a poskok Bush (na Truthseeker je fotka jak dela na lidi ksichty). Pottrebuji vsichni pekne 'dodrzky'. Rika se tomu odborne skotsky "jagged bonnet" (pomackana kapota). [velký smích]

z.a.p

120635

4.11.2006 18:23

RE: Tyhlety kurvy...

big kahuuna 70.?.?.?

Reakce na 120635

\"jagged bonnet\" je britska anglictina pane z.a.p.
Zadny skotsky jazyk neexistuje, Skotove mluvi anglicky, jen par tvrdohlavych to jeste stale zkousi galsky (gaelic)

120666

4.11.2006 22:02

RE: Tyhlety kurvy...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 120666

Mylite se znalce,

se Skoty jsem pracoval. Je to sice anglictine podobne, ale jen podobne. Anglicane si typicky delaji z jejich (na)reci prdel. [smích]

z.a.p

120682

5.11.2006 3:27

RE: Tyhlety kurvy...

big kahoona 208.?.?.?

Reakce na 120682

No a Skotove si zase delali prdel z vas.

120691

6.11.2006 20:37

RE: Tyhlety kurvy...

Průchozí 85.?.?.?

Reakce na 120635

A kdo ho, prosim jich, vlastně bude udělovat, když všichni budou přilepení u televize? [překvapení] [cool] [zmaten]

120834

3.11.2006 23:54

stary 3D svet

svetlo 211.?.?.?

internet je technologia stareho dozivajuceho 3D sveta, na komunikaciu vyzaduje spustu rozneho harampadia hmotneho i programoveho. Ludia vsak mozu komunikovat spolu aj na dialku bez pouzitia techologie, jeden z pojmov toto popisujuci je telepatia, ovsem tento pojem je prilis uzky aby dokazal zahrnut celu oblast. Ludia mali tuto vlastnost vzdy uplne prirodzene a samozrejme. V poslednych tisicrociach bola tato schopnost potlacena, zakazana (aj palenim - Vatikan), zosmiesnovana atd, a tak kazde dieta tuto schopnsot rychlo zabudlo z praktickych dovodov prezitia vo "vyspelej" civilizacii. V poslednej dobe stale viac ludi tieto schopnosti [pouziva a neboji sa o tom verejne hovorit. Na dialku komunikujem s viacerymi ludmi mne blizkymi, na dialku mozem citat auru cloveka, co mozem pouzit na diagniostiku zdravotneho stavu i emocionalneho stavu. Ked hovorim na dialku, tka doslova aj na opacnej starne zemegule. Ked pozeram na cloveka, alebo ho pocuvam a som na neho naladeny, tka presne viem kedy ma hlavu zelenu a kedy cervenu - teda ci klame alebo nie. Ked pozeram na TV politicky prejav, mozem vypnut zvuk a viem presne kedy zaklamal a kedy nie. Tieto schopnsti su ludom prirozdene (aj zvieratam) ludia modernej civilizacie vsak musia vynalozit usilie na znovunatrenovanie tychto schopnosti. Potom si ziadne machinacie s internetom ani propaganda cez media nepomoze. Predpokladam , ze su urciti ludia co sa naladia na urcite osoby, a cez citanie ich myslienok na dialku sa tak mozu zucastnit tajnej porady v Penatagone, alebo na jachte spolku neoconov. Zdanlivo teda v blizkej buducnosti nebude mozne nic utajit a koncentrovanym myslenim sa bude dat ovplyvnit mnohe udalosti, co sa nakoniec uz deje - preto neocon nemozu vyhrat ani informacnu vojnu, ani tu financnu ani zabijaciu. Neocon si je vsetkeho dobre vedomi uz destarocia, a piokusa sa postavit technologie na nicenie, alebo aspon rusenie tejto komunikacie. Na Zemi je postavenyuch mnoho rusiciek, ktore ako vidime ale zatial nie su schopne dosiahnut vysledok. Tieto stanice maju americania umistnene aj na Aljske, Hawai, u sluhov v Australii, v Antarktide a predpoklada sa ze mnohe mensie rusicky su umiestene na mnohych americkych zakladniach v cudzich krajinach, a to je hlavny dovod preco sa odtial nestiahnu, nech to stoji co to stoji. Mnohe tieto staneice su maskovane ako sucast radarovych obrannych systemov, sucasti raketovych stitov, ci hviezdnych vojen a podobne, pripadne komunikacnych systemov pre NASA pre vesmirne lety. Ide to o boj o cas, ale vieme, ze to nestihnu a zrusenie ludskej komunikacie na vyssej urovni sa im nepodari.
Clovek mohol vzdy komunikovat s Bohom priamo , cirkev a biblia su vlastne rusickou a cenzorom, ved ako inac ziskat moc. Boh nekomunikuje cez cirkev, ako hockto moze popytat Boha priamo o radu ci informaciu. Ide len o to, ci spravne chapeme ten pojem Boh - nie je to jedinec - nie je to dedko sediaci na oblaku, sposobujuce ludske utrpenie. Utrpenie si sposobuju ludia navzajom, aj ked to nechapu. Boh 2 urcite nebude [chechtot]

120636

5.11.2006 12:20

RE: stary 3D svet

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 120636

To o čem mluvíte je krom tušené budoucnosti především minulost tohoto světa. Pokud si přečtete staré spisy, naleznete mnoho odkazů na podivuhodnou moc slov. Kněžské řády dávnověku jsou strážci tajemství, nejčastěji chápaného jako magie. Jeden člověk řekl, že lidský mozek je monstrózní počítač, na němž někdo hraje člověče nezlob se. Pokud proniknete do podstaty slov, zjistíte, že každé je sestaveno z několika částí, které dohromady tvoří to čemu říkáme smysl. Ovšem každý člověk používá své vlastní kódování. Obecně řečeno to znamená, že každý má myšlení postavené na osobním principu. A právě odlišnost jednotlivých principů nám brání v telepatické komunikaci.
Je zajímavé že čím více věda proniká do tajemství vesmíru, tím více se ukazuje že člověk stojí jaksi mimo. Z určitého hlediska to není válka co nás nejvíce ohrožuje, ale vývoj. Je docela možné že to o čem hovoří stará proroctví není konec civilizace, ale vývojový skok. To je totiž onen faktor naší existence, jenž lze dopředu předpovědět. Mayský kalendář pak označuje okamžik, kdy člověk na současné úrovni přestane existovat. Do stejné kategorie může spadat i mnoho Ježíšových výroků a mnoho proroctví. Tedy člověk zde bude, ovšem zcela odlišných kvalit. To znamená, že vzorec podle nějž bude provedena selekce druhu je dopředu daný. Asi jako klíčová dírka. Kdo má klíč může vstoupit. Dle Ježíše "kdo má, tomu bude dáno a přidáno".
Jev telepatických přenosů je docela snadné sledovat u jednovaječných dvojčat, jejichž myšlení se utváří takřka identicky a proto jsou často schopny vnímat pocity a události v životě svého sourozence. Pokud je od sebe oddělíte tato schopnost pozvolna zaniká, i když nikoliv úplně. Je to dáno postupným vzdalováním myšlenkového obsahu. Dle stejného klíče kdysi postupovaly kněžské řády při bohoslužbách, jejíchž cílem bylo vytvořit u lidí shodný ideologický vzorec. Mnoho prastarých náboženských zpěvů vyvolávalo energie schopné ovlivňovat realitu. Ze stejného soudku jsou i bojové chorály. O moci slov by bylo možné popsat mnoho stránek a stejně by to nestačilo. To důležité je vidět a slyšet, neboť znamení času jsou zjevná. To co nastává pak nelze zvrátit, ať už s válkou nebo bez ní. Ale hluk který k nám doléhá nám má zabránit uvidět pravdu. Mnozí jsou ochotni mu naslouchat a přiřknout mu rozhodující vliv na budoucnost světa. Možná je to pouze křik tonoucího. Pyramida vydala své tajemství, ale přečteno nahlas bude teprve v den poslední. [pláč]

120717

4.11.2006 7:42

OSOBNÍ LEHKOMYSLNÁ ZKUŠENOST

karin 195.?.?.?

Přiznávám, že při telefonní komunikaci s kamarády často, zhusta a neomaleně používáme klíčová slova jako je BOMBA, TEROR, ODPOSLECH, BIS, NEMŮŽU MLUVIT, ŘEKNEM SI TO OSOBNĚ, V KOLIK?, MUSIM KONČIT.
Dobře víme, že dnešní pohodlný život není zadarmo a za všechno se musí platit: kdo dnes komunikuje bez poezie a šifer je prostě NAHÝ před celým světem! Založila jsem si s podvratným účelem loni v zimě blog s cílem psát o ČESKÉM TERORIZMU. Zápletka tkvěla mimo jiné v tom, že v Brdech sověti utopili a nechali nějaké ty jaderné zbraně a český zasvěcenec, Spasitel národa, veterán cizinecké legie, konstruktér UFO Kbely 1944, bombou hodlá vydírat tzv. českou politickou reprezentaci. Původní blog zmizel -(na rozdíl od řady jiných, dávno MRTVÝCH schránek (nebo stránek, které se zjevně obsahem protiví regulím poskytovatele blogslužby)a jsou na něj jen rudimentární odkazy v guglu (BRDSKÁ OSVOBOZENECKÁ ARMÁDA). Letošní můj pokus začít pod stejným jménem jinak a přece podobně ztroskotal o poznání rychleji: nové příspěvky už se prostě nezveřejňují. Můžu sice přidávat - ale zřejmě jen pro pobavení a pro informaci BIS, že? CHcete-li, podívejte se na tu moji deviantní stránku rezistenza.bloguje.cz, a udělejte si obrázek. BOMBA!!! [cool]

120644

4.11.2006 17:41

Za veřejnou obhajobu teroristů

rickover 86.?.?.?

bych klidně dával i trest smrti. Nechápu duševní procesy člověka, který např. vidí létat do povětří vlaky v Madridů plné nevinných cestujících, žen, dětí a takový čin schvaluje a raduje se nad ním, že je to prý "odboj". Přesně na tyhle lidé, na obhájce teroristů je třeba se tvrdě zaměřit, obyčejným teráčům stačí zotavovna Guantanámo.

120665

4.11.2006 19:00

RE: Za veřejnou obhajobu teroristů

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 120665

A jak to chceš udělat - "na obhájce teroristů je třeba se tvrdě
zaměřit" - ty rozumbrado?
Ono také existuje nějaké právo!
A za schvalování atentátu byl naposledy ukládán trest smrti
za Haydricha.
Není žádný přímý právní postih za nějaké "schvalování".
Takže tvůj příspěvek je čistokrevný blábol.
Nakonec výraz - zotavovna Guantanámo - hovoří za vše.
A zde se dostáváš sám na hraniční názor - podporuješ
protiprávní zařízení - koncentrák USA na Kubě, který je
mnoha mezinárodními organizacemi označen za porušení
elementárních právních norem, už třeba právo na soudní
proces.
Pokuď přistoupíme na bezpráví - teroristé vyhráli!
Takže se laskavě nadechni a rozmysli, než pustíš
na papír nesmyslná tvrzení.

120667

4.11.2006 23:03

RE: Za veřejnou obhajobu teroristů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 120665

Ooo-ho-hoooooo

jste si jisty, ze jste na spravne strance?
Zkuste www.nezvedavec.com [velký smích]

z.a.p

120685

5.11.2006 10:49

RE: Za veřejnou obhajobu teroristů

hostující 85.?.?.?

Reakce na 120685

Pán zajisté ví moc dobře ,kde se nachází!
Vždyť zde bývával více než častým hostem .V dobách kdy si dlouhou chvíli u vysílačky krátil vymýšlením lehovin [velký smích]

120707

5.11.2006 19:34

RE: Za veřejnou obhajobu teroristů

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 120665

K tomu se postupne mozna dohrabeme, zatim se intenzivne jedna o tom, aby jsme odkyvali "pravo utrpne". I kdyz castecne uz to Kongres schvalil a junior podepsal. Jednou diky tomu i s svou familii vejde do historie. [pláč] [naštvaný] A byt vami tak bych v zakone vyzadoval velmi presnou definici, co vlastne je ten terorista. Tyhle typy zakonu maji vsak jednu spolecnou vlastnost. Osoby na nez by se meli vztahovat jsou definovany velmi obecne a siroce. Vzhledem k tomu, ze nemate pravo na obhajce na proces....se prava tezko dovolate. A pokud za teroristicke organizace prohlasite agentury jako AI, WHR..., plus kontrolu informacniho toku, tak se nejakeho prava nedovola nikdo. Chce to myslet na dusledky svych cinu a nad motivy tech, co nam je nabizeji.

120761

5.11.2006 9:17

Nik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

rickover je naprosty nevzdelanec

120700

6.11.2006 8:03

Ať si zjistí...

Tieček 194.?.?.?

Kdo jsem. Je lepší zemřít ve stoje, než žít na kolenou.

120801

Příspěvků: 54

03.11. 06:54 DavidZ  Svoboda x moc
06.11. 20:01 Průchozí  RE: Svoboda x moc
03.11. 09:30  Úvaha. ::::::::::
04.11. 09:23 J. H.  RE: Úvaha. ::::::::::
03.11. 09:52 Filantrop/Lidumil  Vydržať, vydržať, vydržať....:)
03.11. 10:33 Vlastimil Čech  jsem rád, že jsem už starý
03.11. 12:22 DavidZ  RE: jsem rád, že jsem už starý
03.11. 14:41 Filantrop  RE: jsem rád, že jsem už starý
03.11. 19:47 Mirda  RE: jsem rád, že jsem už starý
04.11. 04:33 vulgar von hulwaath  RE: jsem rád, že jsem už starý
03.11. 11:34 Petr Gejdoš  Nikoli co se stane, ale kdy se to stane je důležitá.
03.11. 12:30 Gdosy  RE: Nikoli co se stane, ale kdy se to stane je důležitá.
05.11. 19:16 Rene Bartosek  RE: Nikoli co se stane, ale kdy se to stane je důležitá.
06.11. 09:21 Petr Gejdoš  RE: Nikoli co se stane, ale kdy se to stane je důležitá.
07.11. 01:11 Rene Bartosek  RE: Nikoli co se stane, ale kdy se to stane je důležitá.
07.11. 08:50 Petr Gejdoš  RE: Nikoli co se stane, ale kdy se to stane je důležitá.
03.11. 12:27 svoboda  Musíme něco dělat dokud je čas
03.11. 14:36 Antiseptik  RE: Musíme něco dělat dokud je čas
03.11. 13:05 Nápověda  Svobodná výměna informací se již nedá zastavit.
03.11. 15:01 Filantrop  RE: Svobodná výměna informací se již nedá zastavit.
03.11. 15:20 Petr Gejdoš  RE: Svobodná výměna informací se již nedá zastavit.
03.11. 15:48 Filantrop  RE: Svobodná výměna informací se již nedá zastavit.
06.11. 20:15 Průchozí  RE: Svobodná výměna informací se již nedá zastavit.
06.11. 02:09 Druid  RE: Svobodná výměna informací se již nedá zastavit.
06.11. 08:43 V. Sodek  RE: Svobodná výměna informací se již nedá zastavit.
06.11. 12:01 Filantrop  RE: Svobodná výměna informací se již nedá zastavit.
09.11. 04:01 Druid  RE: Svobodná výměna informací se již nedá zastavit.
03.11. 13:12 cybervlk  tak to je hustý
03.11. 15:16 Jiří Tříska  Nomina nuda tenemus
03.11. 15:54 Filantrop  RE: Nomina nuda tenemus
03.11. 16:49 jozin z bazin  Odstavec 27 Sekce 950
03.11. 17:25 Vladimír Stwora  RE: Odstavec 27 Sekce 950
03.11. 18:55 jozin z bazin  RE: Odstavec 27 Sekce 950
03.11. 19:31 Vladimír Stwora  RE: Odstavec 27 Sekce 950
03.11. 20:02 jozin z bazin  RE: Odstavec 27 Sekce 950
03.11. 20:18 Vladimír Stwora  RE: Odstavec 27 Sekce 950
03.11. 23:39 jozin z bazin  RE: Odstavec 27 Sekce 950
06.11. 02:06 .  RE: Odstavec 27 Sekce 950
03.11. 17:53  Nik
03.11. 23:50  Tyhlety kurvy...
04.11. 18:23 big kahuuna  RE: Tyhlety kurvy...
04.11. 22:02  RE: Tyhlety kurvy...
05.11. 03:27 big kahoona  RE: Tyhlety kurvy...
06.11. 20:37 Průchozí  RE: Tyhlety kurvy...
03.11. 23:54 svetlo  stary 3D svet
05.11. 12:20  RE: stary 3D svet
04.11. 07:42 karin  OSOBNÍ LEHKOMYSLNÁ ZKUŠENOST
04.11. 17:41 rickover  Za veřejnou obhajobu teroristů
04.11. 19:00 Nápověda  RE: Za veřejnou obhajobu teroristů
04.11. 23:03  RE: Za veřejnou obhajobu teroristů
05.11. 10:49 hostující  RE: Za veřejnou obhajobu teroristů
05.11. 19:34 Rene Bartosek  RE: Za veřejnou obhajobu teroristů
05.11. 09:17  Nik
06.11. 08:03 Tieček  Ať si zjistí...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

V Turkmenistánu zakázali covid-1903.06.20 00:08 Turkmenistan 1

Jak zastavit Nord Stream 2?03.06.20 00:00 Evropská unie 1

V Americe pokračuje rabování a násilnosti, média mají zlomyslnou radost01.06.20 11:14 USA 17

Twitter schoval?29.05.20 20:08 USA 8

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 11

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 1

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 11

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Měnové kurzy

USD
23,80 Kč
Euro
26,58 Kč
Libra
29,82 Kč
Kanadský dolar
17,61 Kč
Australský dolar
16,36 Kč
Švýcarský frank
24,74 Kč
100 japonských jenů
21,92 Kč
Čínský juan
3,35 Kč
Polský zloty
6,06 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,89 Kč
100 rublů
34,50 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 174,54 Kč
1 unce stříbra
425,36 Kč
Bitcoin
225 621,73 Kč

Poslední aktualizace: 2.6.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 656