Diskuze k článku

Senátní dějství ústavní krize

Příspěvků 45

31.10.2006 8:54

To vše se dít nemělo......co se tedy dít mělo - podle autora?

Striga 85.?.?.?

Pan autor vyjmenoval řadu věcí, které se děly špatně. Klaus zvolen mj. i hlasy komunistů - legitimních to členů parlamentu - tak asi toho prezidenta vzít neměl se slovy Sory hoši, tak s komunisty teda ne..... Trochu mi to připomíná dívčí odmítnutí - s vojáky netančím......

Půl roku nemáme pořádnou vládu - jmenování premiéra zase z ODS bude taky špatně, to měl jmenovat Paroubka a hochu, ukaž se, co uděláš se stejnou polovinou, jakou měl Topolánek, nebo bude ta tvoje větší?

Lidé bojkotují volby - no spíš na ně kašlou než by je nějak programově bojkotovali, ale to je můj názor a možná špatný. A co by se mělo dít, když volí jen 20 procent lidí? Zrušíme senát, potom kvůli malým procentům i parlament a pak - pak co, milý autore?

Konstatovat, že je kdeco špatně, to není nic nového, to umí i ona kritizovaná média. To už víme. Co nového k této problematice si máme z článku vzít? Nějak tam nevidím ani nic nového, ani řešení popisovaných problémů, jen jejich výčet.

Ten mě obohatil jen o trochu další skepse, ale nic nového nepřinesl.

120465

31.10.2006 14:31

RE: To vše se dít nemělo......co se tedy dít mělo - podle autora?

Tie.Bomber 194.?.?.?

Reakce na 120465

Pan autor vyjmenoval řadu věcí, které se děly špatně. Klaus zvolen mj. i hlasy komunistů - legitimních to členů parlamentu - tak asi toho prezidenta vzít neměl se slovy Sory hoši, tak s komunisty teda ne..... Trochu mi to připomíná dívčí odmítnutí - s vojáky netančím......

JENŽE ONO JE TO TAK, ŽE S VOJÁKY NETANČÍM A PAK S NIMI STEJNĚ NEJEN TANČÍM ALE I SPÍM, I KDYŽ KŘIČÍM DO SVĚTA, ŽE NEE. A TO JE NA ODS ŠPATNĚ.

120497

31.10.2006 14:57

RE: To vše se dít nemělo......co se tedy dít mělo - podle autora?

Xawi 147.?.?.?

Reakce na 120497

Dnes to opravdu není jednoduché, když tady pozoruji debaty, kdo s kým tančí. Trochu se zamyslete, budete dělat jakoukoliv politiku (třeba jen nějakou menší ve firmě). Vy tam přijdete s nějakým návrhem, něco se budete snažit protlačit. Proti sobě budete mít několik oponentů. O jednom z nich si myslíte, že je totální blbec. A takhle se tam dlouho dohadujete, když najednou ten návrh uspěje jen kvůli tomu, že ten blbec pro vás zvedl ruku.

Znamená to tedy, že už s ním tančíte? Už Pochybuju, že byste pak třeba couvl a smetl návrh ze stolu jen kvůli tomu, že to bylo odsouhlaseno jen kvůli tomu jednomu člověku, se kterým nechcete mít nic co do činění... To je přeci nereálný. Zkuste se na to podívat i z druhé strany [smích]

120500

31.10.2006 21:50

RE: To vše se dít nemělo......co se tedy dít mělo - podle autora?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 120465

Ano, pan Král má stále stejný filtr na hodnocení událostí.
Změny v politické situaci jsou sice nenápadné, ale značné.
Budu rád, když si toho autor stále stejných článků všimne.
Mediální masáž u něj překlopila hodnotící úhel do opačného extrému.

120545

31.10.2006 9:10

V jednotě je síla - v Česku jen prázdné regály!

lesov 83.?.?.?

"Jak dlouho může být tak jasný vzkaz od voličů ignorován?"
Správná odpověď bude nejspíš libovolně dlouho. [pláč]
Lidi se mají pořád dost dobře na to, aby něco podnikli.
Mají kde bydlet,co jíst,mají auta,televize-Super škvár,videa,DVD a internet,mobily mají i bezdomovci...
Jedině snad důchodci (ale zase jen někteří)by mohli mít důvod něco podnikat ale Ti zase nemají tu sílu,neb musí hákovat,aby se uživili,zaplatili nájem,plyn atd... [bliji]

120467

31.10.2006 9:15

Nicotný mandát?

osd 81.?.?.?

Nesouhlasím s tvrzení, že když k volbám přišla zhruba jen pětina oprávněných voličů, je mandát slabší, než kdyby přišli všichni. Pokud vím, všichni oprávnění voliči mají možnost volit. Bránění volbám by bylo trestným činem a při více příapdech také důvodem pro opakování voleb (přinejmenším v daném volebním obvodu).

Mám za to, že voliči, kteří volit nepřišli, tímto postojem řekli "nestojí mi za to jít k volbám - je mi jedno, kdo bude senátorem (či třeba v městském zastupitelstvu" ). Kdo ví, jak by to dopadlo, kdyby přišli volit všichni voliči? Zvítězila by ODS v 26 obvodech? Nebo by posílili Zelení či ČSSD? Na KSČM bych moc nevsázel, ti mají své voliče disciplinované.

Podle mého názoru není nízkou účastí síla mandátu nikterak oslabena.

120468

31.10.2006 9:32

RE: Nicotný mandát?

lesov 83.?.?.?

Reakce na 120468

To je ale špatný názor [vyplazený jazyk]
Já si zase myslím,že když pekař upeče rohlíky,které nikdo nechce žrát, tak by měl ty rohlíky dělat jinak, nebo jít od válu...! [cool]

120470

31.10.2006 15:49

RE: Nicotný mandát?

osd 81.?.?.?

Reakce na 120470

Kazdy mame jiny nazor. Co je pro jednoho spatne, muze byt pro druheho dobre [vyplazený jazyk] . K analogii s pekarem - no jiste. Kdyz pekar upece spatne rohliky a nikdo je nechce jist, mel by jit od valu.

A volby jsou v teto analogii prave o hledani pekare. Ten, kdo neda najevo nazor, jakeho pekare by chtel, tim de facto (funkcne) rika, ze je mu jedno, jake jsou rohliky a zda vubec nejake rohliky budou.. Budeme-li predpokladat, ze rohliky jsou vedle vody jedinou stravou, je takovy spotrebitel rohliku hloupy, ze neuplatni svuj vliv na vyber pekare. Pokud je mu to opravdu jedno, nemel by se divit, kdyby pristi pekar delal rohliky kamenne, ktere nejsou k jidlu vubec.
[bliji]

120507

31.10.2006 18:37

RE: Nicotný mandát?

lesov 83.?.?.?

Reakce na 120507

Ano,máte pravdu,je mi to jedno,protože vím,že to nemohu změnit.U voleb jsem byl poprvé a naposled v roce '90 a víckrát mě tam nikdo neuvidí. Ti pekaři ty rohlíky žmoulají pořád stejně blbě už minimálně 58 járů a já se ničemu nedivím,jenom už prostě nemám důvod a taky vím proč...!
Někdo už kdysi dávno řekl že:"Politika,tak jako policie,vyžaduje ty nejlepší muže ale není v nich nic,co by ty nejlepší přitahovalo". [pláč]

120526

31.10.2006 20:33

RE: Nicotný mandát?

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 120526

Ti pekaři ty rohlíky žmoulají pořád stejně blbě už minimálně 58 járů a já se ničemu nedivím,jenom už prostě nemám důvod a taky vím proč...!
...................................................................
No a tak se to naučte a nabídněre svoje rohlíky.Jednoduchý, ne?
Když Vám nevyhovuje 60 pekařů....

120534

31.10.2006 9:45

RE: Nicotný mandát?

Znalec voleb 193.?.?.?

Reakce na 120468

V solidni demokracii plati urcity minimalni pocet volicu nutny k legalizaci voleb. Je to podminka demokracie, v pripade neucasti mizsi nez 50 procent se v jinych zemich podobne volby musi opakovat. U nas neni volebni zakon zamerne tak nastaven. Neni to tedy o vuli vetsiny, ale mensiny. Mandat senatora tak je mandatem jeho volicu - rodinnych prislusniku. To opravdu neni dobre pane [mrknutí jedním okem] A demokraticke uz vubec ne.

120471

31.10.2006 15:56

RE: Nicotný mandát?

osd 81.?.?.?

Reakce na 120471

To je o uhlu pohledu, autokraticky-dekomraticky rozmer plati v mnoha odvetvich (v pracovnich vztazich jde napr. o skalu od "zamestanec dostava presne jednotlive ukoly a nad nim visi bic/Damokluv mec" po "zamestnanec je partnerem firmy jako celku v dosazovani spolecneho cile" ).

Jak je z mych prispevku zrejme, jsem clovek liberalne-demokratickeho zamereni. Mam za to, ze clovek (ktery ma volebni pravo) je racionalni a je schopen nest odpovednost za vlastni ciny. Takovy clovek neucasti ve volbach voli "cokoliv" a je to naprosto v poradku (i neucasti se ucastni zakonodarneho procesu tak, ze nech rozhodnout ostatni).

Je mi jasne, ze jsou lide, kteri volice povazuji za neschopne stado, kteremu se neco musi naridit, aby to udelalo.

Za pricinu nepovazuji zakon, ale maly zajem volicu na vecech verejnych (tak maly, ze radeji zajdou do hospody nez k volebni urne). Mimochodem, do Senatu zadny z mych rodinnych prislusniku nekandidoval a presto jsem volil. Prekvapeni, ze? [vyplazený jazyk]

Nesouhlasim s tvrzenim, ze volby s 20% ucasti nejsou demokraticke. Pokud by nekdo volicum vyhrozoval, ovlivnoval je ci jinak jim branil ve svobodne volbe, pak by to jiste demokraticke nebylo. Volit vsak mohli. Ze to neudelali, je jejich vlastni hloupost.

120509

31.10.2006 9:46

RE: Nicotný mandát?

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 120468

Z právního hlediska mandát oslaben není. To je jisté. Ale z hlediska etiky? Pokud někdo reprezentuje 10 % národa ale chová se jako by reprezentoval 50 % a rozhoduje o všech...

120472

31.10.2006 9:53

RE: Nicotný mandát?

xAo 89.?.?.?

Reakce na 120472

A Vy jste, pane, byl volit?

120473

31.10.2006 13:20

RE: Nicotný mandát?

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 120473

1. Vaše otázka je zcela irelevantní.
2. V našem obvodě se nevolilo.
3. Nic Vám do toho není, jesli byl někdo jiný volit.
4. I nevolit je volba. To se právě snažil p. Král říci. Ono totiž není KOHO volit. A tlachy o menším zlu apod. jsou jen manipulace.

120493

31.10.2006 15:46

RE: Nicotný mandát?

osd 81.?.?.?

Reakce na 120493

Pokud pro Vas plati bod cislo 4 (jak jste psal), mel byste se mozna aktivne zapojit a v pristich volbach kandidovat. Pokud to totiz neudelate, stavite se do role manzela, ktery doma rika "Jak to, ze jsme si nekoupili auto?" a pritom nedela vubec nic pro to, aby si rodina auto poridila.. To je (alespon pro mne) smesne. [velký smích]

120506

31.10.2006 18:48

RE: Nicotný mandát?

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 120506

Promiňte. Asi jsem trochu méně chápavý. Ale ta Vaše alegorie mi nějak uniká.

Jako, že když se v mé rodině odehraje něco, co bych rád jinak ale proto, že jsem se odmítl účastnit rozhodování, tak je to jinak, než bych chtěl, tak nemám nárok si stěžovat?

Myslíte, že je to totéž? Že v tomto systému je možnost volby? Tak Vás ubezpečuji, že z mého pohledu není strany, která by chtěla koupit to auto. A kandidovat? Víte, já se v těch kruzích trochu pohybuji... kolik myslíte, že stojí kampaň? Teď třeba v Mostě vyhráli místní volby s kampaní 20 mil. Šikulové, to rozhodně. Ale já ty prachy nemám a kvůli politickým cílům je shánět nebudu a nechci.

Nicméně! Pořád to nemá co dělat s tím, jestli chodím, či nechodím volit. Ale i nevolit JE VOLBA! Proč myslíte, že v tom Mostě vyhráli? Protože oslovili voliče, kteří doposud nevolili. Prostě využili rozdíl v nabídce a poptávce. A až někoho napadne, že 80 % lidí je prostor pro získání hlasů a nabídne něco zajímavého, získá těch 80 % a to pak bude vofuk.

120527

31.10.2006 21:46

RE: Nicotný mandát?

osd 81.?.?.?

Reakce na 120527

Snažil jsem se analogii, nikoliv o alegorii (i když jde o velmi podobné pojmy), to však není podstatné.

Až se to může zdát divné, tentokrát s Vámi souhlasím. A to v tvrzení "Ale i nevolit JE VOLBA". Ano, tím se de facto (zdržením se hlasování) voleb účastníte.

V prvním Vašem příspěvku tohoto řetězu zpráv (číslo 120472) jste psal: "Pokud někdo reprezentuje 10 % národa ale chová se jako by reprezentoval 50 % a rozhoduje o všech...".

Nyní mohu rozporovat druhé citované tvrzení. Pokud přijmeme předpoklad, že i "nevolit je volba", tj. účast v procesu výběru zastupitelů (zákonodárců, senátorů, samosprávy), platí, že ti, kdo jsou zvoleni, reprezentují 100% voličů - tedy i ty, kteří k volební urně nepřišli. Voleb se zúčastnili tím, že nevhodili platný hlasovací lístek.

120544

3.11.2006 6:41

RE: Nicotný mandát?

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 120544

>Voleb se zúčastnili tím, že nevhodili platný hlasovací lístek.

To ale nijak to neznamená, že tím volbu ostatních, kteří se zúčastnili, schvalují. Dali tím najevo, že nenašli vhodného kandidáta. Nebo-li, chtějí někoho jiného, než tam je.

120560

31.10.2006 9:58

RE: Nicotný mandát?

doktor121 213.?.?.?

Reakce na 120468

Disciplinovanost voličů KSČM? - tak mi vysvětli, a je to i na jejich stránkách, že si stěžujou, že členové nechodí volit!

120475

31.10.2006 16:01

RE: Nicotný mandát?

osd 81.?.?.?

Reakce na 120475

Je to jen muj dojem. KSCM je od ostatnich stran vyrazne odlisna prave proto, ze se nedistancovala od minulosti (pred 17/11/1989). Muj nazor tedy je, ze ti, kdo voli KSCM jsou bud "skalni" nebo maji jiny duvod (treba jsou mladi a "revoltuji" ). Mezi znamymi a pribuznymi par volicu KSCM mam a vsichni jsou typu "volit jdu urcite, i kdybych si mel zavolat o doneseni urny domu".

Kazdopadne, podklady na to nemam. A tak pripoustim, ze neni pravda, ze by volici KSCM byli "vice disciplinovani" nez volici ostatnich stran.

120510

31.10.2006 11:42

Otrávenost voličů

Eli 213.?.?.?

Mám za to, že znechucenost lidí jít k volbám pramení z nenávistné kampaně , pomluv, intrik, podlosti.
Za morálnost se v dnešní době považuje nemorálnost, lidé na diskusních fórech mají dovoleno urážet a vyzývat k nesnášenlivosti jednotlivců, menšin i k lidem jiné barvy pleti.Kulturní úroveň klesá.Stačí se jen podívat do dnešní diskuse na Novinkách:http://cgi.novinky.cz/discussion/discussionScreen?server=novinky&discussionId=98221&articleId=99773

Pokud naše společnost bude trpět nabádání k nenávisti, naše země postupně upadne.Myslím, že by si v žádné vyspělé zemi nedovolili nazývat politika bradavičným paroprasetem, u nás k tomu nepřímo svými postoji a neobjektivním až nenávistným zpravodajstvím napomohli někteří politici a média.
Pokud budou předčasné volby, je možné, že přijde volit ještě méně lidí a vyhodí se jen další milióny, které by se mohly vynaložit na mnohem potřebnější věci.

120484

31.10.2006 12:49

No jo

Průchozí 85.?.?.?

Ona tady ve skutečnosti nevládne vláda. Vládnou ouřadové, z nichž nejméně polovina jich tam dřepí ještě z dob Husáka. Kdo šaškuje na pódiu je nepodstatné. Platí, že není-li vláda jede všechno dál, jen odpadají blbá "rozhodnutí". Navrhuji inauguraci krále! [velký smích]

120488

31.10.2006 22:06

RE: No jo

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 120488

..nevím, jak na severu, ale tady u nás jsou ouřadové zcela ve vleku těch, kdo mají kamarády výš ve stranickém aparátu, který zrovna "zkoalicoval", zákon padajícího hovna funguje stále, jen nenápadněji. Proto se čekalo na volby, vynucenou podporu zdola.
Mají, co chtěli.
Ale nemusí být tak špatně, svůj tip na šéfstvo už jsem psal.

120546

31.10.2006 15:17

Jak dlouho může být tak jasný vzkaz od voličů ignorován?

meloun 89.?.?.?

Rozhodně do doby než Klaus a jeho družina zajistí USraelcům "smlouvy" na výstavbu USraelské základny v Česku. Toto je úkol s nejvyšší prioritou a USraeli loajální Klaus udělá VŠE pro to, aby ho dovršil. Mezi ono VŠE lze zahrnout i onu ignoraci.

120501

31.10.2006 17:38

RE: Jak dlouho může být tak jasný vzkaz od voličů ignorován?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 120501

Mam dojem ze to byl prave pan Klaus ktery pri prvni zmince u US zakladne v cesku (uz je to par let dozadu) vzkazal americanum ze "s pritomnosti cizich armad na svem uzemi mame dost spatne zkusenost..." a 2 roky se s nim v us nebavily ani sekretarky....

120519

31.10.2006 15:42

Kdo chce volit, jde

wool 86.?.?.?

nevím, proč se mnoho lidí domnívá, že když nepůjdou volit, dají najevo své opovržení stávajícími stranami. Ať si tedy založí stranu sobě vyhovující a jdou volit ji. Anarchistickou, nebo jinou odpovídající jejich názorům. A v opačném případě ať se nediví že vládnou ti, které nechtěli[smích]

120504

31.10.2006 18:54

RE: Kdo chce volit, jde

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 120504

přesně tak

120528

3.11.2006 11:30

RE: Kdo chce volit, jde

lesov 83.?.?.?

Reakce na 120504

Nevím,proč předpokládáte,že ti co nebyli volit,dávají něco najevo.Vůbec si jich nevšímejte a starejte se raději o to,abyste Vy,co chodíte volit,volili správně.
Jinými slovy,chodíte pravidelně k volbám už minimálně 16 let a ničemu se nedivíte,všechno je olrajt...! [cool]

120581

31.10.2006 17:08

Senát

Dale Coopper 64.?.?.?

Je jistě pravda že vetšina občanů České republiky považuje druhou komoru parlamentu za drahou zbytečnost toto tvrzení je nošením dřeva do lesa, ale způsob jakým interpretuje volební výsledky pan Král mi přijde dost demagogický. Velká část lidí která bojkutuje II kolo senátních voleb může mít také jiné důvody. Třeba proto že oba kandidáti jsou pro ně nepřijatelní (to by se mohlo týkat hlavně obvodů kde se utkali zástupci ODS a KSČM obě strany mají hodně odpůrců) nebo je jim jedno kdo zvítězí. Např v našem obvodě vyhrál s cca náskokem 10 procent I kolo kandidát ODS nicméně rozdíly mezi druhý postupujícím kandidátem a kandidáty na třetím až pátem místě byly nepatrné v řádu několika procent. Existuje tudíž v rámci těch co volí v I kole poměrně početná skupina voličů kteří pokud jejich kandidát do II kolo nepostoupí volit nepřijdou.

120513

31.10.2006 17:49

Klausova "demokracie" i se Senatem je vlastne koristnickym kralovstvim

Wes 24.?.?.?

Svůj apel ale adresoval jen politickým elitám shromážděným v sále, poslat vzkaz 80% občanů, kteří ztratili víru v Klausovu „demokracii, pluralitu a svobodu“, již prezident nenašel.
Ale, ale, vzdyt obnoveni ceske demokracie ala "Pruzinskij" bylo v CR od pocatku stvoreno pro koristnicke elity. A naopak, bohate elity si pestuji temer dvacet let zase pana Klause, v tech nejvyssich statnich funkcich. V normalnich demokraciich tak dlouho politicky zivot vrcholoveho politika prece netrva, protoze je znamo, ze jiz po deseti letech nema takovy vladnouci politik co noveho sve zemi prinest. Navic behem jeho vlady temer neexistuje ani moznost naprav chyb, kterych se jako kazdy smrtelnik prirozene dopousti. Take je znamo, ze dlouho-trvajici politicky zivot nejvyssich vladnoucich politiku v demokracii vede ke stagnaci a korupci spolecnosti. Nas politicky system, nazyvany demokracie, je v dobe trvani funkci vrcholovych politiku podobny tomu predeslemu, tj. komunistickemu, kdy se jeden vyvoleny uctiva jako Buh, a na veky. Komunismus to pry ale neni, protoze volime a mame Senat. Aha, tak Senat je tou pojistkou a soucasne i zasterkou, ktera nas deli od totality. Vysvetleni tot vskutku kralovske. Takze, pokud se nejedna o komunismus, ani o zprznenou demokracii, jaky to mame vlastne politicky system? Ze by snad kralovstvi? Tam take existoval slechticky Senat. Kralove ale vetsinou nezili zase tak dlouho, nebot umirali v bitvach se svymi protivniky, jakoz i v ruznych atentatech. No, momentalne se nase polistopadova politicka modla, toho casu pan prezident, stara o sve "znovu-zvoleni," ktere se mu dostava v kouzelne reciprocite pouze od elit a obcanum neni co vzkazovat, nebot za ta bujna leta je treba hodne te nakupene spiny, a korupce predevsim, zakryvat.

120521

31.10.2006 18:16

Důležitý senát a jak nás vidí američtí turisté

virila 88.?.?.?

Česko - je nepatrná země, ležící na kontinentu Evropa. Nachází se v prostoru mezi Německem a Ruskem. Kdysi byl tento stát zhruba dvacetkrát větší, ale v minulém století z něho začaly od východu jednotlivé kusy odpadávat. Je to významný člen světového společenství, i když ne tak významný, jak si myslí. Hraničí kromě s Německem také s Rakouskem a pak ještě s jinými státy, které nejsou tak důležité a kde se špatně nakupuje.

Historie - Česko je velmi stará země s mnoha poklady, jako je Karlův most, Karlovo náměstí, Karlovy Vary a Karlštejn. Na západní civilizaci se podílí pivem a hokejem. I když si o sobě Češi myslí, že jsou moderní národ, téměř nepoužívají klimatizaci a Američan tam těžko narazí na slušnou mexickou kuchyni. Kneustálému roztrpčení amerických návštěvníků mluví místní obyvatelé česky, i když tam je mnoho lidí, kteří promluví anglicky, jestliže z toho budou něco mít.

Lidé. - Česko má tolik obyvatel, jako 3 obvody New Yorku. City, Harlem a Brooklyn. Přesto je strašlivě přelidněné, minimálně každých 7 mil tam potkáte vesnici. Z deseti milionů jich 9,5 milionu pije, nebo kouří. Všichni Češi řídí auta jako šílenci, jsou posedlí sexem a nemají ponětí o disciplině. Většina věřících Čechů jsou křesťané, i když byste to podle jejich chování neřekli. V česku je mnoho komunistů.

Bezpečnost. - Všeobecně se Česko považuje za bezpečnou zemi. Návštěvníci si ale musí být vědomi toho, že čas od času Česko někdo přepadne nebo obsadí (Němci, nebo Rusové). Češi tradičně kapitulují bez průtahů. Nikdy tam nesmíte přestat dávat pozor na své peníze.

120525

31.10.2006 19:31

Volit chodím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

a jsem celkem spokojen s tím, jak mé zájmy zatupují ti, které jsem volil a to jak na celostátní tak i komunální úrovni.Přijde mi, že politici nejsou ani horší ani lepší než je zbytek národa.Je věcí každého, jestli k volbám jde nebo né.Pravidla jsou nastavena, bez ohledu na to kolik voličů přijde, tak nechápu v čem by měl být mandát těch co byli zvoleni menší? Jsem na zemi a proto mi k životu stačí svoboda, zdraví dětí a blízkých a možnost si zařídit život podle svého.Pokud budu v ráji v nebi, budou mé nároky na život tam - určitě vyšší.

120529

31.10.2006 19:46

Komu slouží Pithart

A. 85.?.?.?

Pithart je s M.Otáhalem a P.Příhodou pod pseudonymem Podiven autorem "historické" práce Češi v dějinách nové doby. Kniha zpochybňuje veškeré české a československé dějiny, odmítá národní obrození, vznik čs. státu a za největší chybu Čechů považuje to, že se nepřikláněli k Německu. Sudetoněmecký landsmančaft by ji s chutí (možná to i udělal) podepsal. Tak takové máme ve vládě lidi. Pak se není čemu divit, že to u nás vypadá, jak to vypadá... [bliji]

120530

31.10.2006 20:37

Stacil mi v TV zaber

XXL 69.?.?.?

na ojarmulkovaneho Topfera, aby bylo jasne, kdo v CR skutecne vladne.Chazar na Hrade, Chazari v Senatu, Snemovne a ve vlade.Ustava jim je pouze ohybatelnym nastrojem k moci, verim tomu, ze v zemi, kde zide nemaji takove zastoupeni, by k takovym povolebnim taskaricim doslo velmi ztezka.

120536

31.10.2006 23:18

RE: Stacil mi v TV zaber

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 120536

Tady jste vedle.Tepfr není nějaká dosazená figura.
Nakonec má u voličů takový kredit, že mohl být jako jediný
zvolen už v prvém kole.Chybělo hodně málo.
Nejsem zastáncem senátu, myslím si , že je skoro nadbytečný,
ale zrovna Tepfr je slušný člověk i když se nemá producírovat
s jarmulkou v televizi.Jeho náboženská orientace je soukromá
věc a nemá se tahat do "služby" pro všechny občany.
Je to od něj neomalenost a málo politické citlivosti.

120548

1.11.2006 0:19

RE: Stacil mi v TV zaber

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 120536

I ten Pithart je starého židobolševika syn, který se po explozi liberálního OH dal ke křesťanům. Tőpferovi pomohly Četnické humoresky, kde ztvárnil pozoruhodně filosemitského legionáře (Židé totiž legionářům v Rusku působili spíše obtíže, s čestnou výjimkou Fr.Langera). Vzpomínám si na zvlášť vypečenou scénu, kdy se s pažbou vrhl na antisemitu, který mu doporučoval k četbě myslím že Protokoly. Byl to takový upřímný výkon, jako by to ani nehrál.
Samotný Senát byl přislíben jako úlitba pro poslance Federálního shromáždění, aby byl získán jejich souhlas s rozbitím země na podzim 1992. Tehdy se tam nacházely ty lepší kousky z české pol.scény, Slováci počítali s rozdělením a elita kandidovala do Slovenské národní rady (nějak se později z příslibu ustanovení druhé komory vyvlékli). Ale druhořadá garnitura poslanců ODS+spol. z České národní rady nechtěla umenšit svůj nenadále nabobtnalý vliv a ustanovení Senátu pozdržela. Exposlanci FS se museli podrobit volební proceduře a nedostali se ke korytu automaticky, většinou už vůbec. Navíc bylo obtížné zdůvodnit, proč je druhá komora najednou po několika letech nutná (snad kromě toho, že o ní byla zmínka v ústavě). Docela by mne zajímalo, jakým trikem byly přijímány zákony bez schválení neexistující druhé komory, ale náš právní řád je vůbec v jistých směrech pozoruhodně pružný...

120551

1.11.2006 2:35

RE: Stacil mi v TV zaber

Dale Coopper 64.?.?.?

Reakce na 120551

>Tőpferovi pomohly Četnické humoresky, kde ztvárnil pozoruhodně filosemitského legionáře (Židé totiž legionářům v Rusku působili spíše obtíže, s čestnou výjimkou Fr.Langera). Vzpomínám si na zvlášť vypečenou scénu, kdy se s pažbou vrhl na antisemitu, který mu doporučoval k četbě myslím že Protokoly. Byl to takový upřímný výkon, jako by to ani nehrál.<

Tohle mne uniklo ale Humoresky režíroval a snad se podílel i na scenáři Moskalyk (Žid? narodil se v Chustu, Podkarpatská Rus)
Topfer zrestituoval se svým bratrem hospodu u Kalicha. Hostinský Palivec byl Žid?

120555

2.11.2006 22:52

RE: Stacil mi v TV zaber

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 120555

Pánové,
nechte už židáčky na chvíli na pokoji!
Fakt už jděte s židama do prdele. Vy jste jak malý Jardové.
Za vším vidíte židy.Vám musí i v noci lézt jarmulkáři
z postele.
Já si myslím, že jsou na světě ještě daleko ožehavější
témata, než věčné omílání židů.
To snad nestačí, že je máme denně na tapetě, jak otevřeš
rádio, je tam o židech, pustíš televizi, jsou tam židé,
jako kdyby jich bylo v Česku 3 milióny - nevím přesně , ale
má být u nás židů cca 50 000, ale ve veřejnoprávních médií,
které mají mít vyváženou strukturu zpravodajství, je těžce
"přežidováno" a tak snad zde na Zvědavci, už dejte se židy
pokoj.

120556

4.11.2006 21:10

RE: Stacil mi v TV zaber

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 120556

Právě proto, že jsou mediálně nadprůměrně omíláni, vzbuzují naši pozornost. Pražská židovská obec (cca 40% praktikujících židů) má přes 1600 členů, v průběhu sčítání lidu se jaksi nepodařilo přesné údaje zjistit a národnost židovská zřejmě ani nebyla v nabídce sčítacích komisařů. Rozhodně počet 50 000 se zdá být nadhodnocen možná i 10 x, pokud ovšem nelaboruje s míšenci x-tého stupně, kteří se kvůli mediální adoraci vyvolených k židovství nadšeně hlásí.

120678

3.11.2006 9:25

RE: Stacil mi v TV zaber

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 141.?.?.?

Reakce na 120555

>Tohle mne uniklo ale Humoresky režíroval a snad se podílel i
>na scenáři Moskalyk (Žid? narodil se v Chustu, Podkarpatská
>Rus)

Povedzte nam to vy? Je to zid?

>Topfer zrestituoval se svým bratrem hospodu u Kalicha.
>Hostinský Palivec byl Žid?

Otazka znela: je Topfer zid?
Nosi jarmulku, chova sa ako zid, vypada ako zid, je to zid.

Ci bol hospodsky Palivec zidom, to neviem.
Ale bude to velmi pravdepodobne, cez 90% "hospodskych" boli zidia.

120573

3.11.2006 0:14

off topic

oji 85.?.?.?

Jsem rád, že se pokračuje. Nemám čas přispívat, ale občas prohlédnu články

Dogískův formát se osvědčil [smích]

díky

oji

120557

4.11.2006 11:00

A co tak naslibovat auta nebo peníze?(to bys viděl tu učast na volbách.)

halali 88.?.?.?

To mně Pane Králi vyveď z omylu! [zmaten]

120646

4.11.2006 17:15

Jasný vzkaz

rickover 86.?.?.?

od voličů dostal Paroubek a ČSSD - aby předali moc vítězi parlamentních voleb, tj. ODS (ať již si o téhle partaji myslím cokoliv). Paroubek to neučinil dodnes, je to výsměch voličům, výsměch ústavě, výsměch demokracií, prostě to nevadí, že jsem prohrál volby, u moci zůstanu, někoho podplatím, někoho zastraším, volby nevolby, veřejnost nám nadlidem z ČSSD do toho kecat nebude.

120663

4.11.2006 20:04

RE: Jasný vzkaz

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 120663

ODS sice vyhrála volby,ale není schopna sestavit vládu,
protože nemá nadpoloviční většinu v parlamentě, potřebnou
ke schválení funkční vlády na plnou dobu 4 let.
A "vláda" ODS , která nezískala podporu v parlamentě se
chová jako prase v bukvicích.Vyhazuje lidi a nakonec,teď
se také konečně po volbách začínáme dozvídat, jak to bylo
s Kubiceho zprávou / Langr by mohl jít sedět!/ a jak to bylo
s únikem informací dva dni před volbami s protokolu s bývalou
náměstkyní Paroubka. Je mně jedno celkem , kdo bude u vlády,
protože jsou dány mantinely z EU, ale banda zločinců z ODS
je hodně kontraverzní materiál na vládnutí!
To už snad i ti komunisti, by si dávali větší pozor na legislativu a právní pořádek, než Tupolánkovo křídlo
v ODS. Paroprase si s Tupolánkem příliš nezadá, takže
dnes nám "vládnou" mafiáni z řad policie,pomocí vražd
a nechutného lhaní ve všech médiích!!!
To jsme to za 17 let "demokracie" dopracovali!
Materiálně se nemáme zas tak úplně špatně, vzhledem k okolním
státům ,ale politicky jsme naprosto v prdeli.
V politických stranách je obrovské množství šmejdů,
kteří jenom dalšímu marasmu nahrávají.
Kdo z politických představitelů nestojí za hovno?
Myslím, že málokdo. Je takový trend, že šmejdi si mezi sebe
zase implantují jenom další šmejdy!
A pokuď už se do politiky dostane někdo relativně čistý,
musí na něj příslušná politická strana něco vědět,
aby byl patřičně ovladatelný, rozuměj vydíratelný.
A kruh se opět uzavírá.

120673

Příspěvků: 45

31.10. 08:54 Striga  To vše se dít nemělo......co se tedy dít mělo - podle autora?
31.10. 14:31 Tie.Bomber  RE: To vše se dít nemělo......co se tedy dít mělo - podle autora?
31.10. 14:57 Xawi  RE: To vše se dít nemělo......co se tedy dít mělo - podle autora?
31.10. 21:50 janko  RE: To vše se dít nemělo......co se tedy dít mělo - podle autora?
31.10. 09:10 lesov  V jednotě je síla - v Česku jen prázdné regály!
31.10. 09:15 osd  Nicotný mandát?
31.10. 09:32 lesov  RE: Nicotný mandát?
31.10. 15:49 osd  RE: Nicotný mandát?
31.10. 18:37 lesov  RE: Nicotný mandát?
31.10. 20:33 Vratislav  RE: Nicotný mandát?
31.10. 09:45 Znalec voleb  RE: Nicotný mandát?
31.10. 15:56 osd  RE: Nicotný mandát?
31.10. 09:46 DavidZ  RE: Nicotný mandát?
31.10. 09:53 xAo  RE: Nicotný mandát?
31.10. 13:20 DavidZ  RE: Nicotný mandát?
31.10. 15:46 osd  RE: Nicotný mandát?
31.10. 18:48 DavidZ  RE: Nicotný mandát?
31.10. 21:46 osd  RE: Nicotný mandát?
03.11. 06:41 DavidZ  RE: Nicotný mandát?
31.10. 09:58 doktor121  RE: Nicotný mandát?
31.10. 16:01 osd  RE: Nicotný mandát?
31.10. 11:42 Eli  Otrávenost voličů
31.10. 12:49 Průchozí  No jo
31.10. 22:06 janko  RE: No jo
31.10. 15:17 meloun  Jak dlouho může být tak jasný vzkaz od voličů ignorován?
31.10. 17:38  RE: Jak dlouho může být tak jasný vzkaz od voličů ignorován?
31.10. 15:42 wool  Kdo chce volit, jde
31.10. 18:54  RE: Kdo chce volit, jde
03.11. 11:30 lesov  RE: Kdo chce volit, jde
31.10. 17:08 Dale Coopper  Senát
31.10. 17:49 Wes  Klausova "demokracie" i se Senatem je vlastne koristnickym kralovstvim
31.10. 18:16 virila  Důležitý senát a jak nás vidí američtí turisté
31.10. 19:31  Volit chodím
31.10. 19:46 A.  Komu slouží Pithart
31.10. 20:37 XXL  Stacil mi v TV zaber
31.10. 23:18 Nápověda  RE: Stacil mi v TV zaber
01.11. 00:19  RE: Stacil mi v TV zaber
01.11. 02:35 Dale Coopper  RE: Stacil mi v TV zaber
02.11. 22:52 Nápověda  RE: Stacil mi v TV zaber
04.11. 21:10  RE: Stacil mi v TV zaber
03.11. 09:25  RE: Stacil mi v TV zaber
03.11. 00:14 oji  off topic
04.11. 11:00 halali  A co tak naslibovat auta nebo peníze?(to bys viděl tu učast na volbách.)
04.11. 17:15 rickover  Jasný vzkaz
04.11. 20:04 Nápověda  RE: Jasný vzkaz

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 4

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 1

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,84 Kč
Kanadský dolar
17,44 Kč
Australský dolar
15,76 Kč
Švýcarský frank
23,29 Kč
100 japonských jenů
21,25 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 963,89 Kč
1 unce stříbra
394,00 Kč
Bitcoin
186 912,17 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 427