Diskuze k článku

Reforma voleb – do třetice všeho dobrého

Příspěvků 50

30.10.2006 6:20

pekne, ale

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

100 nebo 50 czk za hlas? dovedu si predstavit, ze napriklad firma aspirujiciho starosty da svym zamestnancum jednorazovou premii ve vysce 100 penez pod jednou malou podminkou... kontrola ucasti jednoducha: www.naprostootevrenysystemscitajicihlasy.cz.

cela kapitola 6. je prosta jakychkoliv relevantnich argumentu.

tedy shrnuto: perfektni system, ktery umozni daleko rychlejsi ovladnuti statu "jistym silam"(tedy tem co maji penize) pod daleko dokonalejsim plástíkem "demokracie".

120335

30.10.2006 7:48

RE: pekne, ale

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 120335

Pokaždé je to trochu jinak pane hulváte. U všeobecných voleb dávají voliči státem věnovanou stokorunu přímo politikovi, kterému důvěřují. U všeobecného referenda každý kdo chce hlasovat zaplati 50 Kč manipulační poplatek ze své kapsy. Při odvolávání politiků zaplatí ten kdo chce hlasovat 50 Kč manipulační poplatek a 50 Kč za odvolání politika- čili dohromady 100 Kč. U hlasování o zákonu zaplatí hlasující 100 Kč ze své kapsy.

Jinak ten link co jste tu dal se mi neotevřel, tak nevím, kde je chyba. Jestli jste si zatím nevšiml, náš stát už dávno je ovládnut nečistými mafiánskými silami a gaunery toho nejhrubšího zrna. Přímá demokracie by tyto lidi z vládnutí zaručeně odstranila.

120343

30.10.2006 7:17

Návrh referenda

Genseric 206.?.?.?

Navrhuji uspořádat zde na tomto webzinu "neklasické" referendum na právo paní Jarmilky Kubátové vystavovat čtenáře případnému infarktu ze sledování každé etapy jejího životního poslání( pravděpodobně v kolébce jí dané), vyšpekulovat nový volební systém. Nemá to opravdu lehké, babylonci si vymysleli kolo a Kolumbus ji předhonil v objevení Ameriky, tak zbyly jen volby.

120339

30.10.2006 7:50

RE: Návrh referenda

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 120339

[velký smích] A jak byste hlasoval Vy?

120344

31.10.2006 0:14

RE: Návrh referenda

kileros 88.?.?.?

Reakce na 120339

hlasuji proti ale referenda se nezucastnim(hlasoval bych totiz pro)

120438

30.10.2006 7:38

Ještě jednou tisíceré díky

Jarmila 85.?.?.?

za zveřejnění pane Vladimíre. Vypadá to slibně, kromě pár obvyklých remcalů na tom patrně nikdo nenajde skutečnou pořádnou chybu- zdá se, že všechny chyby jsou již definitivně vychytané.[smích]

120341

30.10.2006 9:02

tak sup, zalozit politickou stranu s timto programem:)

Merlin 165.?.?.?

Vyborne zpracovany volebni system! Jak dlouho se jeste nechame oblbovat tou nasi "pseudo" demokracii?

Volebni ucast 40% do obecniho zastupitelstva take rika ze 60% nepovazuje soucasny volebni system za sve pozornosti hodny.

120351

30.10.2006 15:53

RE: tak sup, zalozit politickou stranu s timto programem:)

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 120351

Díky pane Merline za hřejivou pochvalu. Nechci se tedy chlubit, ale pan politolog Jiří Polák se vyjádřil o těch připomínkových řízení občanů k navrhovaným zákonům, že je to takřka geniální.[smích]

Jinak s tím zakládáním stran je to vše takové dost složité. Nejvíc tedy platí pravidlo- bez peněz do politiky radši vůbec nelez. Víte, současní vládci mají tak velkou finanční moc, že pro ně není žádná práce kteroukoliv stranu zevnitř rozložit a zničit. Již jsem to psala panu Stworovi, že zde není absolutní vůle změnit volební systém tak, aby odpovídal současné moderní elektronické době. Napsala jsem mu: Ano, je to neuvěřitelné, jak si to ty mrchy dobře hlídají. Jenže vemte si to, že se přece nemůžou donekonečna tvářit, že v době kreditních karet, čipů, internetu, robotů a mýtných bran, kde zdokumentují každé auto nelze zavést elektronický způsob hlasování. Oni ale budou donuceni to v nejbližší době řešit, neboť jsou k tomu tlačeni ze všech stran. Teď jenom přemýšlejí, který způsob vybrat, aby se tam dalo co nejvíc libovolně švindlovat. Takže určitě by jim nevyhovoval můj způsob, kde je každá volební kartička účetně zdokumentovaná, ale vyberou takový elektronický způsob, že voliči obdrží volební kartu s osobním klíčem a budou volit přes nějaké ty bankomaty. Potom by pár zasvěcených programátorů z tajných služeb mohlo celkové výsledky libovolně měnit v něčí prospěch. Jenže je zde zádrhel v tom, že těch finančních, zlodějských žraloků je příliš mnoho a že by se mezi sebou rvali o ty výsledky a nakonec by se ta pravda o falšování stejně provalila. A oni si to asi moc dobře uvědomují, proto pořád radši vše nechávají při starém, aby mohli krást po staru, jak nejdéle to půjde. Už dávno vím, že si hlídají sebemenší skupinku aktivních občanů, všude mají své hlídače. Je to pořád to samé- tak jako v Chartě 77 bylo víc estébáků než autentických chartistů, tak i v každé dnešní pidistraně mají své hlídače. A pokud ta stranička příliš zlobí, mají své metody a páky, jak ji zneutralizovat.

120375

31.10.2006 21:03

RE: tak sup, zalozit politickou stranu s timto programem:)

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 120351

>Vyborne zpracovany volebni system! Jak dlouho se jeste nechame
>oblbovat tou nasi "pseudo" demokracii?

>
>Volebni ucast 40% do obecniho zastupitelstva take rika ze 60%
>nepovazuje soucasny volebni system za sve pozornosti hodny.

Tuhle v TV jedna Cikánka říkala, že kdyby jí zaplatili, tak by klidně jela volit.Jasně, motivovat prachama. [chechtot]

120541

30.10.2006 14:03

Pravice versus levice

zelený 62.?.?.?

Timto nebo podobnym systemem by jednoznacne vyhrala levice - její voliči by totiž pak šli k volbám, kvůli odměně. Proto pravice nikdy nepripusti tento nebo podobny system se 100% účastí voličů. Proč? Dnes, kdy levicoví voliči nejdou k volbám, vítězí pravice. Pravicový volič je obvykle střední nebo vyšší vrstva, tj. 10 až 30 % voličů. A protože ví, že jedině pravice mu umožní extrémní výdělek (rovná daň, NE registračním pokladnám atd), jde k volbám a volí. Levicový volič k volbám nejde, protože "neví" koho má volit. Média (v rukách pravice) mu totiž říkají, že levice je špatná, krade atd. Ale pravici taky nechce volit, protože ví, že okrádá stát (tunelování) i jeho (zvyšuje nezaměstnanost, snižuje soc.jistoty). Takže při menší než 50% účasti ve volbách, musí zákonitě zvítězit pravice se svými "poslušnými" voliči - při účasti pod 50% získává pravice až 60% odevzdaných hlasů.

120368

30.10.2006 16:03

RE: Pravice versus levice

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 120368

Jak jste na to proboha přišel pane zelený, že tímto systémem by vyhrála levice? Nemáte náhodou šedý zákal? Kde tam co píšu o nějaké odměně? To bylo ve starých návrzích, ale díky námitkám pana Sodka, že je to neetické a nedemokratické jsem to změnila- nikdo žádnou stokorunu nedostane. Naopak je celý systém rafinovaně nastaven tak, aby vždy spíš ve všech směrech jednali pravicoví občané. Všeobecné volby jednou za čtyři roky jsou pro všechny občany zadarmo, ale vše ostatní je pojímáno jako nadstandart, jako nabídka možnosti rozhodování pro všechny aktivní občany. Čili kdo bude chtít cokoliv něco změnit, bude muset platit poplatek ze své vlastní kapsy. Prostě krédo: Chceš být svobodný, svépravný a nezávislý občan na státu? Tak Tě snad neubude, když zaplatíš manipulační polatek 50 Kč. (jsou za to v hospodě dvě piva, nebo 1 krabička cigaret)

120377

31.10.2006 7:43

RE: Pravice versus levice

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 120377

>Naopak je celý systém rafinovaně nastaven tak, aby vždy spíš ve všech směrech jednali pravicoví občané.

Aha, takže tohle je demokracie. Děkuji za poučení.

120459

31.10.2006 8:01

RE: Pravice versus levice

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 120459

Co se Vám nelíbí Davide?[smích] No asi bych neměla být tak upřímná a říkat to tak moc nahlas komu více fandím. A jakou že demokracii to máte nyní? Že jednou za čtyři roky ze sebe uděláte ve frašce zvané volby ze sebe šaška- jinak nemáte sebemenší pák, abyste pak cokoliv změnil. Kdežto já ve svém volebním systému poskytuji všeobecné volby zdarma a s všestrannou kontrolou pro všechny občany a další roky plno nástrojů, jak mohou aktivní občané aktivně ovlivňovat po celou dobu, až do dalších voleb politiku a všestranně hlídat všechny politiky.

Ale kileros má pravdu, já to do té své reformy přidám, že úplně nejchudší občané, kteří prokáží, že mají jen životní minimum dostanou od úřadu razítko, že mohou ovlivňovat politiku zdarma. Spokojen?

120461

30.10.2006 22:12

RE: Pravice versus levice

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 120368

Nemyslím si že by to bylo tak jak píšete. Menší volební účast podle mne pravici nenahrává a v mediích jsou shodně zastoupeny jak názory ODS tak i názory ČSSD. A co se týká registračních pokladen, tak ty jsou určitě špatné a doufejme že nebudou zavedeny, znamenají totiž jen další buzerování a rujnování obyčejných lidí, poctivích živnostníků. A snížení daní by bylo taky velmi přínosné.

120425

30.10.2006 17:21

Je to nějaké nedotažené

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Nějak mi uniklo, jak chcete zabránit tomu, aby volič, kerý je za plentou sám nenapsal na jednu půlku lístku jiné jméno než na tu co si nese domů a tím pádem si nepřipravil půdu pro "neoprávněnou" reklamaci. Sice to moc smysl nedává, ale třeba k diskreditaci voleb nějakou skupinou by to mužná mohlo vést.

120383

30.10.2006 18:43

Není to nedotažené

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 120383

když Vám něco uniká, tak hned nemusíte tvrdit, že je to nedotažené. Volič vůbec žádné jméno na žádnou půlku lístku nepíše, protože napíše pouze a jen jediné určité číslo, které bylo přiděleno každému politikovi. Takže když by volil dejme tomu nezávislou kandidátku Jarmilu Hubatou, vyplnil by na obou půlkách volební poukázky jí přidělené číslo- dejme tomu 11. Kdyby ale napsal úmyslně nebo neúmyslně na každou půlku lístku jiné číslo, třeba na jednu půlku 11, ale na tu druhou 12, tak by při reklamaci rozhodně nepochodil. Když by to totiž přišel reklamovat, tak úřednice by vyhledala tu druhou půlku, ukázala by mu na ní totožný PIN kód, který má on taky a řekla mu: Pane vidíte, tohle je Váš druhý lístek a skutečně jste zde vyplnil číslo 12, místo 11.

120395

30.10.2006 22:13

RE: Není to nedotažené

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 120395

a jo , mate pravdu....

>když by volil dejme tomu nezávislou kandidátku Jarmilu Hubatou
... vy hodláte kandidovat [smích] [smích] [smích]

120426

30.10.2006 22:31

RE: Není to nedotažené

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 120426

No, však já jsem kandidovala- ve straně SOS, čili strana občanské sebeobrany. Byli tam samí slušní lidi, režisérem Vítem Olmerem počínaje a 94 letou stařenkou konče. Já jsem byla někde na 35 místě. Ale to víte, jak říkám, bez peněz do politiky nelez- a když není reklama, tak lidi zaškrtnou bolševiky z ODS a mafiána Béma.

120428

31.10.2006 17:27

RE: Není to nedotažené

Tie.Bomber 194.?.?.?

Reakce na 120428

Probůh, jenom ne agitku!

120516

30.10.2006 20:27

Není mi jasné jen jedno:

bastardius bastardius (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Jak chcete tento volební zákon prosadit!? Abych pravdu řekl, zdá se mi, že je napsán pro jinou civilizaci (bez ironie). Na tohle se budou muset vychovát nové generace jinak, ale jak já netuším, vy ano?

120404

30.10.2006 22:03

RE: Není mi jasné jen jedno:

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 120404

Jak chci tento zákon prosadit? Nijak. [velký smích] Ne, ale poslala jsem to doporučeně na Ministerstvo vnitra na státní volební komisi nějakému JUDr. Henychovi. A pokud vím, tak mají povinnost člověkyni do měsíce odpovědět. Jiná civilizace? Bezesporu. Když tak pořád nad vším přemýšlím, já se v podstatě těším až zhebnu a nebudu muset prožívat ta strašná traumata co tu musím na této planetě pozorovat. No ta výchova mladé generace je také katastrofální a já jsem celkem dodnes dost bezradná z toho, že jsem na svět vrhla další dva bezradné tvory. Takže samozřejmě netuším, jak se situace bude vyvíjet dál. Snad by nám to mohl objasnit jako vždy Petr Gejdoš. [velký smích]

120422

30.10.2006 22:42

RE: Není mi jasné jen jedno:

kileros 88.?.?.?

Reakce na 120422

Pani Jarmilo

Premyslela jste o antidepresivach? Ja vim je to umely, ale svet se potom nezda tak cerny. Vite ja si uprimne vazim lidi kteri se nejakym zpusobem snazi nabidnout nejakou alternativu dokonce bych rekl ze jsou to hrdinove. Jenze vetsinou jsou zneuznali a vystaveni verejnemu posmechu. Pan doktor to cist nebude ma poskoky takze nekoho to bude jenom otravovat(mezi nama on to cist taky nebude proc taky) a odpoved je jasna - prezenu to, ale mezi radky bude "pochopis to konecne jses tu celkem zbytecne"

120430

31.10.2006 7:07

RE: Není mi jasné jen jedno:

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 120430

jsem v poho kilerosi, akorát to nesmím přehánět s vínem, jsem pak příliš emocionální. [oči v sloup]

120457

30.10.2006 21:56

bomba

kileros 88.?.?.?

No teda pratele, uz dlouho jsem se takhle nenasmal.
No to by konecne bylo neco pro bezdomovce a romy. Ja bych si jich hned nekolik tisic najal, zaplatil bych jim ten smesny poplatek a jeste jim dal na pivo. Samozrejmne ze na pivco by dostali az po predlozeni nam uz dobre zname druhe poloviny hlasovaciho listku. Konecne bych mohl zvratit beh dejin. Moznost kontroly to je to co nam opravdu chybelo. Aspon bych si je mohl proklepnout pripadne i na netu jestli neinkasovali prachy a nevolili nekoho jineho a ted si skuste predstavit jak by obrovsky stoupala jejich cena v momente kdy by pruzkumy naznacovali plichtu.

Bod 4 dle mne popira princip prime demokracie na kterou se odvolavate a zpusob jakym se voli v bode 2 - 5 je dokonce v primem rozporu s listinou zakladnich lidskych prav a svobod. Skusili jste si pripustit, ze nekteri lide nemohou at jiz z jakehokoliv duvody zaplatit a tim padem jim upirate pravo svobody projevu(v tomto pripade volbou), nebo si predstavujete, ze volit budou smet pouze kvalitni obcane kteri na to maji. Kdyz jsem se dostal az sem tak je mi naraz nejak smutno, ale co nakonec vzdycky vladnout ti co na to maj

120418

30.10.2006 22:35

RE: bomba

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 120418

kilerosi, na Vás si smlsnu až ráno, už je moc hodin jdu spát.

120429

30.10.2006 22:44

RE: bomba

kileros 88.?.?.?

Reakce na 120429

jj poradne si to promyslete debrou noc at Vas stipou...

120432

31.10.2006 7:05

RE: bomba

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 120418

Tak tedy kilerosi, v té své nezkrácené Reformě voleb mám napsáno, že skupování volebních lístků by bylo trestné. Když vlastníte kreditní kartu, taky Vás nesmí nikdo nutit, abyste mu z ní prozradil svůj PIN kód. A krom toho, i kdyby se je někdo nakrásně pokoušel skupovat, bylo by to pro něj stejně naprosto neúčinné. Podle matematického počtu pravděpodobnosti již ze sta lidí by se našel člověk, který by skupovače lístků udal. Podle hesla: nejsem žádný práskač, ale hlásit se to musí.[smích] A pouhých sto skoupených lístků nikomu k vítězství ve volbám nepomůže. Musel by jich skoupit alespoň 100 000, aby dosáhl alespoň na příspěvek od státu. Čili v praxi by bylo nemožné se takto chovat, protože aby se mu vůbec vrátila pouhopouhá vložená investice, to je deset vložených milionů, tak by musel sehnat po hospodách těch sto tisíc Romů, jinak by od státu zpátky nedostal ani korunu a ve volbách by taky nevyhrál. Chápete tu všemi směry sehranou dokonalost?

Ale pane kilerosi, nad Vámi by se taky jeden rozplakal lítostí. Že by vážně někdo z občanů neměl ani padesátikorunu na zaplacení manipulačního poplatku, když by chtěl změnit něco, co se mu nelíbí? Tak možná bych do té své reformy mohla dát dodatek, že sociálně nejslabší lidé, kteří by úřadům prokázali, že nemají ani na zaplacení manipulačního poplatku, když chtějí sundat Paroubka z křesla- tak úřady by jim dali potvrzení, že mohou sundat Paroubka zdarma, no[smích] Tyhle drobné detaily se dají kdykoliv doladit.

120456

30.10.2006 22:09

Reforma voleb ale nestačí

Zorba 83.?.?.?

K všeobecné nápravě poměrů u nás a k záchraně národa reforma voleb z daleka nestačí. Je třeba mnohem víc. Potřebná je úplná změna režimu. Svržení současného demoliberálního režimu a nastolení vlasteneckého jež bude myslet na zájmy národa. Je tedy třeba provést přímo revoluci. Těch reforem a změn které naše společnost potřebuje je bezpočet.

120423

30.10.2006 22:19

Jarmilko,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Vidím, že jste geniální od přírody, protože jen takhle tvrdohlaví lidé dovedli naši kulturu tam, kde je.
Že jste si opět nevšimla možnosti, že člověk za plentou může napsat na jednu půlku takové číslo a na druhou úplně jiné, to se stále opakuje. Mně nadáváte zlodějů, když jsem váš,vcelku dobrý nápad zbavil podobných kravin. To je pro lidi vašeho typu příznačné.
Nevím, jestli mám pana Stworu otravovat ještě svou verzí systému, jak provádět volby mezi třemi subjekty. Ten váš je použitelný pouze v rámci jednoho subjektu, kterým je stát. Ten můj je vhodný i pro obce, regiony či firmy.

Zdejší diskutující by sice mohli návrhy porovnat, ale i to je málo pro jejich uplatnění. Já tu cestu znám a postupně ji budu realizovat. Srovnání obou návrhů si může udělat kdo chce, pokud pro redakci Zvědavce bude zajímavé zveřejnit i "konkurenční" návrh.
Diamant se od uhlíku liší strukturou, ne tím, že vychází ze stejného prvku.
Ale přeji vám i sobě samozřejmě dost energie k tomu, aby z našich sporů vzešel návrh, akceptovatelný pro lidi i pro vrchnost.
Pokud mě redakce vyzve k publikování, zveřejním i seznam nedostatků a kladů obou návrhů. Aspoň bychom mohli dělat cosi perspektivního. Protože já se také mohu mýlit.

120427

30.10.2006 22:43

RE: Jarmilko,

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 120427

Heleďte se pane janko, Vy si asi stále neuvědomujete, že já jsem ten ryzí diamant, kdežto vy jste jen ten pouhý uhlík. A to přesto, že jsem jen pouhá ženská od plotny, jak jste mě nazval. Dokážete to pochopit?

120431

30.10.2006 22:50

RE: Jarmilko,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 120431

[smích], mohu něco jiného než souhlasit??

120433

31.10.2006 0:07

RE: Jarmilko,

kileros 88.?.?.?

Reakce na 120427

Že jste si opět nevšimla možnosti, že člověk za plentou může napsat na jednu půlku takové číslo a na druhou úplně jiné

A jaky je v tom problem??? Prece i dneska muzete zakrouskovat vice stran nebo dat do obalky vice listku. Tim je ale Vas hlas neplatny - system pocita z lidmi kteri volit chteji. To same asi plati v tomhle pripade. Nemyslite

Ledaze by ti co hlasi pocitaji zamerne prepisovali cisla kandidatu a v pripade ze by se dotycny ozval byl by hlas prohlasen za neplatny. Toby ale byla pekna s odpustenim "svinar-a"

120437

31.10.2006 0:59

RE: Jarmilko,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 120437

milý rudý zabijáku,
Přečteš-li si pečlivě text návrhu, tak ten druhý, údajně stejný kousek volební poukázky má sloužit jako kontrolní při případné reklamaci, nalezené na internetu. (budu mávat jiným lístkem, se stejným PINem,vóólby jsou zfalšované, podívejte se!!!!). Tím, že na lístcích i na internetu je stejný identifikační kód ,ale na kažeém listě budou jiná čísla kandidátů, tím je volba sice neplatná, ale zjištěná až po volbách, po sčítání!!!!

Je třeba dodržet vše online, to ta ženská holt nezvládá.
Musí existovat duplicita pomocí NEZPOCHYBNITELNÉHO PRŮPISU. Když se ty její lístky potkají po volbách, a bude každý desátý mít své poloviny různé, k čemupak by takové volby byly? To lze elegantně využít skupinou lidí, kteří se domluví na tom, že tímto způsobem volby po jejich uskutečnění zpochybní.

Ale to tý ženský mohu říkat horem dolem, je slepá a hluchá
......a geniální.

120439

31.10.2006 6:38

RE: Jarmilko,

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 120439

Heleďte se pane plagiátore, zapomněl jste dodat- ta ženská od plotny. Ty propisovací volební poukázky jsem zkoušela úplně jako první- ale zavrhla jsem je. Volič totiž musí za všech okolností zůstat naprosto anonymní a to Vy s těmi svými průpisy nedodržujete. Je nepřípustné, aby volič dostal poukázku na níž je jeho jméno, adresa a snad i rodné číslo. A už úplná kravina je, aby tento lístek podsouval škvírou pokladníkovi tak, aby na něj pokladník neviděl.

Jestli jste si nevšiml, tak já tam mám napsáno, že pokud bude mít některá pošta či banka příliš mnoho reklamací, bude při příštích volbách pod zvýšeným dohledem. Můžete mi říct, proč by se mělo vše za každou cenu dodržovat online? Nejdůležitější ze všeho je přece anonymita voliče, a taky hlavně to, že má i přesto dokonalou zpětnou kontrolu, co se stalo s jeho lístkem, zda ten jeho hlas i stokorunu skutečně dostal politik, kterého on volil. V tom je ta geniálnost- v té dokonalé účetní kontrole všeho a všech. Nikoliv online systém, ten tak důležitý není.. Říkáte každý desátý, že bude mít své poloviny různé? Ale jděte Vy brebto! Jak by mohli, když by ty lístky lidé ze sčítací volební komise strkali rovnou do čtečky PIN kódů a čtečky čísel politiků.

120454

31.10.2006 9:22

RE: Jarmilko,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 120454

Váš systém je pozoruhodný a nutno říct že i promyšlený. Nyní už zbývá pouze vyřešit otázku kde brát ony politiky, jimž by stálo zato dát svůj hlas. Zatím to vidím jako hledání cesty jak dostat politiky do arény, v nímž by každý občan dostal bič a mohl si občas prásknout. Nic ve zlém, ale k dosažení shody nahoře v případě přímého vlivu občana, musíte dosáhnout shody dole. Jinak Vám váš občan bude postupovat stejně jako kterýkoliv lobbista, pouze za použití jiných prostředků.
Gdosy

120469

31.10.2006 13:05

RE: Jarmilko,

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 120469

Teď mi zrovna napsala překrásný dopis paní Věra žijící již mnoho let ve Švýcarsku a popsala mi, jakým způsobem tam probíhají volby a jak se tam uplatňuje všemi směry přímá demokracie. Jednoduše fantasticky! Právě díky přímé demokracii tam všechno funguje jak přesné švýcarské hodinky. Teď už jasně chápu, proč se u nás nedaří nic takového zavést- politici SCHVÁLNĚ jakoukoliv aktivitu v tomto směru programově rdousí. Kapři si přece svůj rybník nevypustí a mafiáni a zloději nemají zdá se nikdy dost nakradeno.

Právě mi taky paní Věra oznámila, že mi na ukázku posílá ( normální poštou, ne mailem) hlasovací lístky, abych se podívala, jak vypadají.

120490

31.10.2006 20:14

RE: Jarmilko, taxnova:

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 120454

Jestli mazanej volič či skupina bude tvrdit, že pin je sice stejný, ale ona že opsala špatně kandidátovo číslo, je tu stále stejný problém. Neplatnost volby. A to po volbách!. Po součtech!, s odevzdanými penězi!!.
Následují soudy, která půlka lístku je pravdivá, jestli se "spletl" volič nebo zapisovatelka. Protože podpis voliče či jiná identifikace chybí. PIN jen dokazuje, že existují dva stejné lístky, nic víc. Za plentou mohu napsat cokoliv kam chci, nikdo nevidí, jestli švindluju.
Paňátno?
Kontrola se musí provádět rotací, ale to bys nepochopila.
Mimoto, mezi různými subjekty účetnićtví musí mít KAŽDÝ Z NICH DOKLAD O PROVEDENÉ TRANSAKCI nominální hodnoty. A zde jsou tři skupiny (firmy), zadavatel = stát, síť pošt (vydává peníze proti ADRESE!!! NA POUKÁZCE a po kontrole OP. Třetím subjektem je zákazník, přijímající či vydávající peníze (volič). Nedostane-li pošta doklad od voliče, nemůže pošťačka prokázat, že je vydala. A tak dál i směrem k zadavateli.
Unavuje mě opakovat vám základní věci, týkající se putování peněz MEZI RŮZNÝMI SUBJEKTY.

Klidně si vezměte ten můj návrh a dostaňte ho mezi lidi. Já z toho zbohatnout nechci.
Kdo ten váš návrh (o systému netřeba mluvit, k tomu to má daleko) pochválí, tak sám projevuje nedostatek kombinačních schopností, vedoucích k možné manipulaci.

Račte dámo studovat účetnictví MEZI firmami, nikoliv ve firmě. A počítat s tím, že Češi vždy přijdou na to, jak cokoliv "přečůrat". Musíte tuto schopnost mít i v sobě. Zatím projevujete naivitu až záviděníhodnou. A geniální, samozřejmě.

120531

31.10.2006 20:43

pane Koňasi

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 120531

kde jste tam u mě vyčetl, že zapisovatelka opisuje kandidátovo číslo? Rozumíte vůbec čtenému textu? Já tam nic takového nemám. Buďte tak laskav a přečtěte si tu mou Reformu voleb pořádně, když už tady chcete něco mektat. Do voličova lístku absolutně nikdo nezasahuje a nikde čísla kandidátů nepřepisuje. Pokud volič příjde s reklamací a zjistí se, že to on sám špatně si napsal čísla, pak tedy se na internet dodatečně zapíše u jeho PIN kódu oznámení REKLAMACE. A to bude vše. Žádné soudy, kde nic tu nic. Jestli se mi bude chtít, tak Vám zašlu volební systém ve Švýcarsku- a to byste pak teprve řval, jak tam se dá švindlovat! Vždyť Švýcaři mohou kdeco odhlasovat pouze vhozením lístku do pošty! Tak si nechte ty pohrdavé výrazy- paňátno, ano?

Říkávám už pokolikáté a nejste to schopen vůbec pochopit, že může být přesné účetnictví, aniž by kde byla jakákoliv adresa- viz. sportka, los, atd. A volič v mé reformě žádné peníze nepřijímá- to už jsem dávno zrušila jako neetické a nedemokratické. Jste robot nebo co, že i tak furt melete svou, i když jsem Vám i tohle několikrát opakovala? VOLIČ ŽÁDNÉ PENÍZE NEPŘIJÍMÁ! Peníze nevoličů propadnou ve prospěch bank jako manipulační poplatek.

To není Váš návrh pane Koňasi, to je můj návrh. Já sice teď už vím, že žena od plotny je pro Vás synonymum debílka, ale to neznamená, že jí můžete beztrestně krást její duševní vlastnictví.

120538

31.10.2006 21:18

RE: pane Koňasi

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 120538

cituji z "reformy":
...Lístky z uren by měly souhlasit s údaji zanesenými pokladníky do počítače. Účetní výsledky by se totiž sečetly a strana Má dáti by musela souhlasit se stranou Dal v databázích počítačů.....konec citátu.

Pokladník spadl z nebe na poštu nebo kde si ten chytrej internet sám zapíše číslo pinu a číslo kandidáta? To jste fakt tak hloupá, že nevíte, co jste do textu napsala?

A banky se pěkně za peníze voličů napakujou, co ? Stačí si po sobě přečíst co jste psala teď.
Pro mne jste poněkud nedovtipná osoba, omlouvám se, už nebudu reagovat. Triumfem hlupáka je najít si nepřítele, vzdávám se.

120542

3.11.2006 7:02

RE: pane Koňasi

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 120542

Citujete sice správně, jenže jste ten text nepochopil. Pokladníci by měli v rukou jednu část účetnictví- a volební komise druhou část. Pokladníci by sečetli ve volebních listinách pouze součet všech zanesených občankých průkazů. Kdežto volební komise by sečetla volební lístky tím způsobem, že by je prohnala přes přes přístroj- čtečku PIN kódů i čísel politiků. Čili by nikdo žádná čísla z volebních poukázek nepřepisoval ručně nikam. No a pak by se porovnali ty výsledky pokladníků s výsledky volební komise- a to je ta strana Má dáti- Dal. Na straně pokladníků by bylo dejme tomu dva tisíce zanesených OP a na straně volební komise by mělo být 2000 vhozených lístků. Poté by se čísla OP také hodila na internet na web narod.sobe.cz, ale úplně zvlášť od výsledků volebních lístků. To proto, aby si voliči mohli pak zkontrolovat i to, že i jejich OP je na internet řádně zanesen.

Byl jste přitom, když jsme na schůzce prováděli naživo tu simulaci voleb- no asi jste nedával moc pozor.[zmaten]

120563

31.10.2006 7:14

Možná

Kingskid 81.?.?.?

by místo dohadování a zesměšňování stálo za to navržený systém doladit tak, aby se skutečně mohl dát použít a pak zavalit svého poslance peticemi nebo podniknout nějaké kroky, aby se o systému dozvěděla širší veřejnost, popřípadě se tím začal někdo zabývat.
Nemusím asi dodávat, že způsob prezentace by se měl promyslet také, aby se celá věc nedala smést ze stolu jako pomýlený návrh několika úleťáků, ale naopak, aby začala veřejná diskuze.
Je jasné, že ti nahoře se tomu budou bránit, ale třeba ne všichni a někdo by se toho mohl chytit. [smích]

120458

31.10.2006 20:21

RE: Možná

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 120458

neboj se, situace je taková, že události se zařizují samy. Není vždy dobré začínat u "kováře", kovaříček stačí.
Už jsem Jarmile navrhl, že ten její návrh lze využít v průzkumech, lidi by se aspoň naučili reagovat a vnímat CENU SVÉHO HLASU, protože to, co bych jí navrhl by byla soutěžní hra o hodnoty poukázek. Žádná loterie.
Třeba na to přijde sama - nebo to jako obvykle už kdysi dávnou zamítla.
KOMU NENÍ RADY.....

120533

31.10.2006 10:22

nesouhlas

Ma 85.?.?.?

nezdá se mi, že potřebujeme spravedlivější způsoby, jak to udělat, aby si ovce demokraticky zvolily svého řezníka

chyba je v řeznících, ne v tom, jak se dostali k nožům nebo jací se k nožům dostanou později

můj návrh :
zrušit imunitu, všem bez vyjímky
a
při prvním náznaku podezření podávat na politiky jedno tresní stíhání za druhým

samozřejmě že toto řešení by po dobrém neprošlo, asi bychom museli štrajkovat

ale paní Jarmilo, pokud by vaše řešení po dobrém prošlo, pak je to jen známka toho, že by řezníkům nevadilo a nic se pro ně nemění. Takové to řešení typu : ať se národ zabaví, zatímco my (politici) se věnujeme důležitějším věcem, např rozkrádání státu.

Chyba je v demokracii chápané způsobem, že nikdo není za nic odpovědný. dokud se toto neodstraní, vše ostatní jsou pouze kosmetické operace. Dokud politik nemůže jít na doživotí do kriminálu, nic se nezlepší.

120479

31.10.2006 13:19

RE: nesouhlas

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 120479

Ano správně,Ma, chyba je v řeznících, kteří se do vlád různými fintami sami vetřou. My občané tam ale potřebujeme dostat co nejslušnější lidi, nikoliv řezníky a domluvené mafiány. Proto je potřeba zavést takový volební systém, aby mohl být kterýkoliv řezník kdykoliv lidmi odvolán, popřípadě po zásluze i soudy potrestán. Vždyť i platná současná ústava tvrdí, že veškerá moc patří lidu- jenže já tu moc lidu vůbec nikde nevidím. Já vidím jenom autokratické vládnutí zločinců, kteří si dělají co chtějí.

Jistě mi to paní Věra promine, když kousek jejího dopisu zde zveřejním, který napsala jednomu oponujícímu pánovi:

Porad podcenujete, ze lid je SUVEREN ! V PD systemu se lidi zivi produktivni praci a sluzbami. ( ne jako tomu bylo, ze politika byla vyhodna "profese"[mrknutí jedním okem] A Quoty pro Petici a Iniciativy a Referenda... nepovazuji za spravne. Vlada predklada (ve vetsine pripadu) vsechna klicova rozhodnuti ke schvaleni Obcanum = Suverenu, ve forme voleb. A nikoho to zatim
neunavovalo. Pasak krav a sedlak v Alpske Challettu ma take doma TV a noviny, a umi i cist a psat. Stejne tak i pristehovalci s volebnim pravem. Pokud ho tema zajima, a neco o tom vi, nebo ma vlasnti nazor, jde k volbam. Je povinnosti vlady !! vysvetlit lidem Pro a Proti. Tim, ze se nekdo PTA! NA MINENI SUVERENU - maji lidi vice zajmu o politiku a nestezuji si na bezmocnost... jako je tomu v Cesku. Vladni cinitele funguji jedno,(omezene mnozstvi) volebni obdobi...a odejdou a lidi zustavaji ..... Nemam zadnou "vyssi divci" ale o politiku se zajimam a jsem vdecna, ze mam moznost svym "hlasem" rici sve mineni. Stejne vyhrava vzdycky vetsina hlasu i kdyz celkova ucast volicu je trebas jen 42%.

120492

31.10.2006 20:43

RE: nesouhlas

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 120492

no, Jarmilko, zdá se že ses taky trošku "odkopala", podej si s MU ručku.
Politika i obyčejný život je o vyjednávání. To ty neumíš a ani nejsi ochotna se to učit. Tak se nediv, že události pak půjdou mimo tebe.
Za tykání se neomlouvám, jsme jedna rodina, já gauner, co krade a opravuje tvé nápady, ty bys zas ráda za řezníka, ráda trestáš, aniž bys znala větší objem souvislostí.

Nebudu se divit, když tento příspěvek bude smazán, anžto je o lidech a ne o tematu. Ale bohužel ta vázanost obou je silná.

120537

31.10.2006 20:49

RE: nesouhlas

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 120537

Co to tady melete o odkopání?

120539

31.10.2006 20:36

RE: nesouhlas

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 120479

všiml sis, že tvá spravedlonst je také "řeznická"?
Zrušit výhody, trestat.
Kdo bude trestat? Ty? My? Kdo je "lůza" která vejde do ulic? A přesně v ten moment, kdy to mediální manipulátoři potřebují, aby pod bordelem v ulicích schovali návrh další vyčůrané mezírky do zákonů?

Já svůj plán mám, chceš-li pomoci, najdeš mě na webu.

120535

31.10.2006 23:08

komentar

Pavel -Čert- Němec 213.?.?.?

Nevim proc to neni jednoduse tak, ze se hlasuje prevodem treba jedne koruny na bankovni ucet xyz. Staci vygenerovat pro kazdeho nahodne specificky symbol, variabilni pak vznikne napr. kombinaci cisla strany a cisel kandidatu. Staci jen rozeslat obalky se specifickym symbolem do vlastnich rukou a nemusi dojit k zadnemu kontaktu s nikym, zahlasuju pres pocitac z tepla domova, nikdo nevi co mi prislo za cislo, na internetu je muj hlas v seznamu, pres bankovni vypis muzu kdykoliv dolozit jak jsem hlasoval... [cool]

120547

3.11.2006 7:11

RE: komentar

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 120547

Se mi zdá Pavle, že ten Vás způsob je geniálně jednoduchý- akorát tomu moc přesně nerozumím, zda by to opravdu fungovalo úplně všemi směry jako ten systém můj. To by se prostě muselo všechno vyzkoušet v reálu- provést prostě také simulaci těch voleb. [smích]

120564

4.11.2006 7:20

RE: komentar

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 120564

Dodatečně jsem si uvědomila Pavle, že ani to Vaše řešení by mnoho věcí nevyřešilo. Lidé nejsou povinni mít doma počítač, vždy bude existovat určité procento lidí, kteří odmítnou mít mobil, počítač i auto- ale i tito lidé mají právo volit. Čili vedle hlasování z počítače z domova by zase musely existovat i klasické papírové volby přes volební místnosti. Takhle to teď mají v Estonsku, že tam zkouší novou metodu přes počítač- ale zároveň existují i klasické volby. V tom pak mohou vzniknout různé zmatky, nebo přímo švindlování s hlasy. V Belgii to už mají tak, že lidi volí ve volebních místnostech rovnou přes počítač- ale opět tam neexistuje ta zpětná kontrola ze strany voliče, aby si zkontroloval na internetu, zda jeho hlas putoval, kam on chtěl. Čili se tam zase dá v závěrečném sčítání libovolně švindlovat s hlasy. Pak je tady švýcarský systém, kde voliči klidně hlasují v referendu tak, že hodí svůj hlas normální poštou- takže opět žádná kontrola ze strany voliče, opět možnost švindování.

Proto je dobré oželet možnost hlasování z domova a skutečně jít vždycky radši volit přes ty pošty a banky, protože jednak zůstane hmatatelný papírový doklad o tom, jak jsme volili, (že se nebudeme spoléhat jen virtuální prostor, který mohou vymazat hackeři), a jednak by měli voliči důkladnou zpětnou kontrolu na internetu, kam jejich hlas putoval- což se dnes neděje v žádném volebním systému na světě.

120643

Příspěvků: 50

30.10. 06:20 vulgar von hulwaath  pekne, ale
30.10. 07:48 Jarmila  RE: pekne, ale
30.10. 07:17 Genseric  Návrh referenda
30.10. 07:50 Jarmila  RE: Návrh referenda
31.10. 00:14 kileros  RE: Návrh referenda
30.10. 07:38 Jarmila  Ještě jednou tisíceré díky
30.10. 09:02 Merlin  tak sup, zalozit politickou stranu s timto programem:)
30.10. 15:53 Jarmila  RE: tak sup, zalozit politickou stranu s timto programem:)
31.10. 21:03 Vratislav  RE: tak sup, zalozit politickou stranu s timto programem:)
30.10. 14:03 zelený  Pravice versus levice
30.10. 16:03 Jarmila  RE: Pravice versus levice
31.10. 07:43 DavidZ  RE: Pravice versus levice
31.10. 08:01 Jarmila  RE: Pravice versus levice
30.10. 22:12 Zorba  RE: Pravice versus levice
30.10. 17:21  Je to nějaké nedotažené
30.10. 18:43 Jarmila  Není to nedotažené
30.10. 22:13  RE: Není to nedotažené
30.10. 22:31 Jarmila  RE: Není to nedotažené
31.10. 17:27 Tie.Bomber  RE: Není to nedotažené
30.10. 20:27 bastardius  Není mi jasné jen jedno:
30.10. 22:03 Jarmila  RE: Není mi jasné jen jedno:
30.10. 22:42 kileros  RE: Není mi jasné jen jedno:
31.10. 07:07 Jarmila  RE: Není mi jasné jen jedno:
30.10. 21:56 kileros  bomba
30.10. 22:35 Jarmila  RE: bomba
30.10. 22:44 kileros  RE: bomba
31.10. 07:05 Jarmila  RE: bomba
30.10. 22:09 Zorba  Reforma voleb ale nestačí
30.10. 22:19 janko  Jarmilko,
30.10. 22:43 Jarmila  RE: Jarmilko,
30.10. 22:50 janko  RE: Jarmilko,
31.10. 00:07 kileros  RE: Jarmilko,
31.10. 00:59 janko  RE: Jarmilko,
31.10. 06:38 Jarmila  RE: Jarmilko,
31.10. 09:22  RE: Jarmilko,
31.10. 13:05 Jarmila  RE: Jarmilko,
31.10. 20:14 janko  RE: Jarmilko, taxnova:
31.10. 20:43 Jarmila  pane Koňasi
31.10. 21:18 janko  RE: pane Koňasi
03.11. 07:02 Jarmila  RE: pane Koňasi
31.10. 07:14 Kingskid  Možná
31.10. 20:21 janko  RE: Možná
31.10. 10:22 Ma  nesouhlas
31.10. 13:19 Jarmila  RE: nesouhlas
31.10. 20:43 janko  RE: nesouhlas
31.10. 20:49 Jarmila  RE: nesouhlas
31.10. 20:36 janko  RE: nesouhlas
31.10. 23:08 Pavel -Čert- Němec  komentar
03.11. 07:11 Jarmila  RE: komentar
04.11. 07:20 Jarmila  RE: komentar

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 81 čtenářů částkou 13 773 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Prymulovi jen tak přistál na účtu milión korun06.10.20 09:50 Česká republika 3

Petice proti náhubkům, testům na covid19 a dalším opatřením04.10.20 17:58 Česká republika 11

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
27,14 Kč
Libra
29,73 Kč
Kanadský dolar
17,49 Kč
Australský dolar
16,22 Kč
Švýcarský frank
25,28 Kč
100 japonských jenů
21,75 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,63 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 937,86 Kč
1 unce stříbra
573,30 Kč
Bitcoin
279 824,29 Kč

Poslední aktualizace: 21.10.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 802