Diskuze k článku

Jak Hizballáh porazil Izrael II.

Příspěvků 32

24.10.2006 4:47

Hmm,

Rene Bartosek 68.?.?.?

takze o tuhle analyzu byl znacny zajem v Pentagonu. Pravda, zrejme to cetl i sam velky nacelnik, kdyz zacina mluvit o prehodnoceni strategie v Iraku.

119836

24.10.2006 7:42

Spíše plichta

pavt 193.?.?.?

No, já tedy nevím, nakolik tvrdit, že šlo o rozhodnou porážku Izraele, protože mi nějak není jasné, v čem že tak rozhodně Hizballáh zvítězil, neobsadil žádné území, nezasadil žádné závažné rány atd. ale, v tom souhlasím, dokázal se ubránit, respektive, dokázal klást tak významný odpor, až Izraeli došlo, že to prostě nestojí za to. Politicky to samozřejmě je velké vítězstvi Hizballáhu, přinejmenším v krátkodobém horizontu. Jenže otázka je právě ten dlouhodobý horizont - za největší chybu totiž považuji fakt, že vlastně o nic nešlo. Izrael nemusel bojovat, jeho existenci nikdo neohrožuje. Hizballáh uplatnil účinnou taktiku, ale vyvolal válku, která vůbec nemusela být a dopustil se malé ale významné chyby - tuto svou taktiku prozradil. Izrael nyní ví, že tímto způsobem by opravdu mohl prohrát válku, ve které skutečně o něco půjde - a jsem přesvědčen, že se na ni připraví.
Kdyby místo nesmyslného boje v Libanonu raději Palestinci stejným způsobem opevnili Gazu, stejně se vycvičili a pak byli schopni klást stejně účinný odpor, tak by to bylo jiné. Jenže teď už je možná pozdě - Izrael jim nikdy nedovolí takto se opevnit a dle mého názoru se na takovýto boj lépe připraví...
Zkrátka a dobře, Izrael se dopustil klasického podcenění nepřítele a je do jisté míry chyba jej z tohoto omylu vyvést ve válce, v níž o nic nejde...

119838

24.10.2006 11:27

RE: Spíše plichta

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 119838

Vojna je pokračovaním politiky násilnými prostriedkami a vedie sa za účelom dosiahnutia určitých cieľov.

Cieľom izraela bolo zničiť bojovníkov Hizballahu, zničiť infraštruktúru Hizballáhu a jeho zásoby munície a "oslobodiť dvoch unesených izrelských vojakov" - nedosiahol ani jeden cieľ vojny.
Veľkou stratou bola strata prestíže izraelskej armády a židovského štátu.
Menšie víťazstvo dosiahol za pomoci uSSa pri vyjednávaní, keď sa prvým cieľom mierových jednotiek nestalo oddelenie bojujúcich strán, ale kontrola hraníc Libanonu so Sýriou s cieľom zabrániť prísunu materiálu pre Hizballáh.
Cieľom Hizballáhu bolo "prežiť", čo sa mu podarilo a navyše získal sympatie ďalšej časti libanonského nemuslimského obyvateľstva.

119847

24.10.2006 15:05

RE: Spíše plichta

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 119847

>Cieľom izraela bolo zničiť bojovníkov Hizballahu, zničiť
>infraštruktúru Hizballáhu a jeho zásoby munície a
>"oslobodiť dvoch unesených izrelských vojakov" - nedosiahol
>ani jeden cieľ vojny.

To byly oficiální cíle.
Ty skutečné byly: zruinovat Libanon, demonstrovat sílu, kontrolovat (alespoň dočasně) větší území, ověřit vlastní schopnosti, otestovat dopad na světové mínění a provětrat nadržené zelené mozky.

Splněno.

119857

25.10.2006 20:40

RE: Spíše plichta

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 119857

Nesplneno - Libanon je rozbity, ale ne zruinovany. Demonstrovali leda svou neschopnost a slabost a nekontroluji nic. Zeleni mozci dostali nakladacku a je videt, ze IDF je podobne "schopna" jako amici co berou do zajecich pri prvni strelbe na ne.

Kdyby to nebyla prohra, tak by se Syrie neozvala, ze Izrael nebude kontrolovat Golanske vysiny naporad [mrknutí jedním okem]

Bylo to vhodne nacasovane prohlaseni, asi jako sypani sole co cerstve rany [chechtot]

119971

25.10.2006 21:11

RE: Spíše plichta

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 119857

A známky jsou následující:

Zruinovat Lebanon = nedostatečná
Demonstrovat sílu = nedostatečná
Kontrolovat větší území = ditto
Ověřit vlastní neschopnosti = výborně
Otestovat dopad = dostatečná
Provětrat mozky = chvalitebná

Nutno opakovat ročník [velký smích]

119972

24.10.2006 12:25

RE: Spíše plichta

Vlastimil Čech 85.?.?.?

Reakce na 119838

No,ono to plichta je, o tom žádná...je to taková plichta, jako když nadutá Sparta podporovaná svými fanoušky uhraje plichtu kupříkadu s TJ Sokol Kujavy... 3:3... plichta to je, to máte pravdu... A že by se Sparta přiučila na kujavském hříšti jak hrát fotbal? Ano, asi se něco dozví, ovšem druhá věc je, jestli tu hru bude moci hrát i jinde... A taky pro ty Kujávaky bude hra s tou veleoslavovanou Spartou dobrým poučením...i když uhráli jen plichtu... Máte pravdu, plichta je plichta, ale protože i český státní president tvrdí, že není půlka jako půlka, tak si dovoluji tvrdit, že v tomto případě ta plichta je jasným zasloženým vítězstvím Libanonu a jasnou židovskou prohrou.
Ti Libanonci neměli v úmyslu okupovat Israel, bořit jejich domy vyhánět Židy do uprchlických táborů, nebo po židovsku prostě masakrovat nedospělá žíďata... Oni chtěli jenom ubránit své... a to se jim přes to židovské běsnění podařilo.
---------------------------------------------------------
mimochodem: proti obci Kujavy NIC NEMÁM... akorát, když jsem byl starší žák, a na tréninku nám to moc nešlo, tak se trenér rozčiloval: "A proti komu byste chtěli hrát? Proti Kujavě?" Nevím co mu v Kujavě udělali...

119849

24.10.2006 14:15

RE: Spíše plichta

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 119838

IDF ma patrit mezi nejlepsi armady sveta. Pokud jde o technologie, tak s dlouhodobou americkou podporou tvori uplnou spicku. Mela navic jednoznacne vyhodnou taktickou pozici. Utok totiz jako reakce Tel Avivu prekvapil i samotny Hizbalah. Valka v Libanonu byla pro Izrael vojenska a politicka katastrofa. Sioniste ztratili pocit vyjmecnosti a neporazitelnosti ve vlastnich ocich, staci se podivat, o cem se psalo v tisku nekdy v srpnu. Navic zpusob valky vyvolal mrazivou diplomatickou odezvu vuci Izraeli v Evrope. Na tlak BD se to snazila zmirnit VB s Nemeckem. Politicky to je tvrda porazka nejen Izraele, ale i BD. To jenom tak obecne, tezko muzu k tak precizne napsane analyze dodat neco konkretne. Svedci o tom i absolutni nezajem opozicniho proudu na Zvedavci. [mrknutí jedním okem]

119852

24.10.2006 18:47

RE: Spíše plichta

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 119852

IDF samozřejmě patří k této špičce...ale ve srovnání s jinými armádami. Styl boje Hizbulláhu byl podobný tomu, který porážel Američany ve Vietnamu či Sověty v Afganistánu...

Ano, proč to nepřiznat, při srovnání sil jde o tvrdou porážku IDF. Velmi tvrdou. Je jisté, že si z ní vezme velké poučení.

119877

24.10.2006 20:10

RE: Spíše plichta

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 119838

Myslím, že jste všichni zapomněli na samotnou situaci v Izraeli.
Izrael již není tím státem kolem roku 1967, kdy byla všeobecná
podpora vojenským řešením.
V Izraeli jsou nesporně síly, které by měli zájem se dohodnout
s Palestinci a ostaními araby i za cenu nějakých ústupků a jistě by se mírové řešení našlo.Nakonec se nějaké uspořádání bude muset najít stejně.
Za premiéra Rabina, byla již dohoda na spadnutí
a nakonec byl zavražděn vlastními "židofašisty".
Podstatné je, že konflikt v Libanonu může ovlivnit politiku
v Izraeli a mohou převážit síly, pro které bude základním
politickým požadavkem mír a postupné normální soužití
ze sousedy.
Dovolím si říci, že v samotném Izraeli mají lidé války už plné
zuby a nebudou chtít ve válečných dobrodružstvích pokračovat.
A také protesty ve válce s Libanonem byly jasné.
Vláda nás nedokáže ochránit a rakety masivně dopadaly na území
Izraele! To je přínos jinak odporného vraždění civilních obětí.

119885

25.10.2006 17:35

RE: Spíše plichta

čochtan 84.?.?.?

Reakce na 119838

A nebylo by lepší, kdyby místo opevňování, které smete dělostřelectvo, věnovali tu námahu na výstavbu hospodářství ?
I když, což plně chápu, úsilovně pracovat to není taková sranda, jako si hrát na vojáčky a hrdinně střílet do vzduchu.

119944

24.10.2006 9:05

noo,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

vyzera to na to, ze este dlho nebudu panmi sveta, ked budu bojovat ako amaterski hamburgerozraci a banda, ktora im vladne, sa bude chovat ako debili s mozgami vymazanymi vlastnou propagandou! [chechtot] [chechtot] [chechtot]

zrejme je strategia vycviku vojakov, ako vymazanych kokotov, ktori budu do kolecka opakovat posahane neoconske mantry (vid leho), nie ta prava, orechova!

119841

24.10.2006 14:05

RE: noo,

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 119841

Odpovida to fysikalnim zakonum. Panem sveta nebude nikdo. Cim vice se o to usiluje, tim vice se zveda proti tomu odpor a tim vice se ti co o to usiluji chovaji jako nabubreli hovada. Problem tedy neni ovladnuti sveta, to nam moc nehrozi, co nam hrozi je fakt, ze zatimco se zabyvame at uz ovladanim sveta nebo braneni se temuz, svet se nam pod rukama rozpada na hromadu svinstva. Viz http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/6077798.stm

119851

24.10.2006 14:05

Jasná prohra Izraele

JaJa 193.?.?.?

IMHO to ani jinak dopadnout nemohlo. Prostě podcenili soupeře a sebevětší velkohubé žvásty o "ochromení Hizballahu" to jen potvrzují.
Již podruhé (poprvé v tom předchozím dílu) jsem si všiml "Využívajíce zpravodajských informací k zaměřování míst pronikání izraelské pěchoty, dokázali svou srovnatelnost s nejlepšími izraelskými bojovými jednotkami." - Mě by zajímalo, kdo jim ty zpravodajské informace (rozluštili izraelské šifry?) poskytoval. IMHO stále je to ta samá písnička. V jakémkoliv konfliktu se polarizují síly "globálních hráčů" (v tuto chvíli, protože Čína ještě nedozrála, jen USA a Rusko) a ty si v zastoupení (proxy[mrknutí jedním okem]) testují své zbraně, aby se připravily na přímý konflikt. Viz rakety Stinger versus helikoptéry v Afganistánu, radarové systémy versus "stealth" letadla v Jugoslávii atd. atd. Tady by to mohly být ty clusterové bomby (poprvé snad použity již v té Jugoslávii a bez pojistek [bliji] ) v městské zástavbě versus ty protitankové střely a ještě závdavkem Hizballah dostal zpravodajské informace, aby se síly trošku vyrovnaly. Takže oba hráči, plně spokojeni, teď vyhodnocují, balancují a plánují do budoucna, zatímco ti lokální pořádají pohřby. [naštvaný]

119850

24.10.2006 14:27

RE: Jasná prohra Izraele

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 119850

Valka neni sport, neda se vlastne vyhrat. To cemu se rika tradicne vyhrani, je jenom znemozneni pokracovani, pro nedostatek surovin a vule na jedne strane. Je to nemoc a musi se lecit. Mir je stav rekonvalescence, pri kterem se teprve problemy udajne resene valkou skutecne resi.

119853

24.10.2006 14:34

RE: Jasná prohra Izraele

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 119850

I pokud by Rusko primo dodavalo zbrane, coz se nestalo tak slo o vyzbroj ze 70-tych let. Pokud si pamatuje, tak to jde asi ze Syrie, protoze Rusove zadali po Syranech nejake vysvetleni. Co vlastne chteli vysvetlit, uz je jina vec a tezko to budeme presne vedet. A pokud se podivate na diplomaticke kroky Ruska, Francie a Ciny a srovnate to s USA a VB, tak zjistite, ze nekdo tuto valku skryte podporoval a nekdo byl proti. Rusove nepotrebuji na Blizskem a Prednim vychode masivni vojensky kontigent jako USA, jejich hlavnim spojencem v regionu totiz neni Izrael. Ani je nepali otazka ropy a uz vubec zemniho plynu. Navic hrube politicke chyby BD, at uz jde o Afganistan, Irak a ted podporu Izraele v Libononu, spojene s recnickymi vykony americkeho presidenta typu "krizacke tazeni, islamofasiste" muzu pomoct urvat nejaky potrebny politicky bodik doma, ale na mezinarodni scene jsou krajne ztratove. Zapocitejte k tomu jeste Guantanamo s tajnymi veznicemi a mate vicemene priciny stavu prestize a duveryhodnosti USA pro muslimske zeme. Rusum staci staci s temito chybami pouze obycejna slusnost, aby meli v ocich arabskych statu pevnou pozici. A pokud jde o to vojenske technologie, tak pevne verim tomu, ze uspech Hizbalahu vyvolal tvrdy odpor planovacu Pentoganu proti dalsi zatim potencionalni hrube politicke chybe a tou je utok na Iran. Pokud Israel nebyl schopen eliminovat konvencne bunkry Hizbalahu, o co obtiznejsi by byla situace v Iranu?

119854

24.10.2006 16:45

RE: Jasná prohra Izraele

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 119854

Ani je nepali otazka ropy a uz vubec zemniho plynu. To patrně ani USA. Pro USA je nejvýhodnější ropu a zemní plyn dovážet. Ostatně ze stejného důvodu, už nevlastní takřka žádnou výrobu. Pokud budete sledovat cestu peněz, pak pochopíte, že jakýkoliv nákup který USA provede, jim umožní oddálit totální zhroucení systému. Skrze nákup se vytváří iluze že dolar má doposud nějakou hodnotu. Je to iluze v níž žije okolní svět, a nebýt gigantických dolarových rezerv, o něž se nikomu nechce přijít, nepodrží nikdo Ameriku nad vodou ani vteřinu. Jenže nejen Čína, ale celý svět se pomalu smiřuje s faktem že uložené dolary namají absolutně žádnou hodnotu, protože za ně USA nemá co nabídnout. Pokud s nimi tyto státy neobchodují mezi sebou, nemají za ně co získat. Od USA se dočkají leda záplavy dalších a dalších barevných papírků a nul na bezvýznamných kontech. Chcete dolary? My vám je natiskneme. Stačí dodat ropu, plyn, nebo jakékoliv zboží a dolary jsou vaše.
Bohužel pro ostatní, je systém dělání peněz na zakázku všeobecně rozšířený fenomén, a kdejaký trotl si dokáže spočítat, že to co srazí USA na kolena vyvolá bouřlivou reakci po celém světě. Přirozeně i o tom lze číst v jednom proroctví. Ano, "budou mít čím dál menší hodnotu ty peníze".
Pro USA v současnosti neexistuje jiná cesta, než v maximálním množství nakupovat a nebo se dolarů zbavovat pomocí válek.
Totiž ten okamžik kdy k pádu dojde už vůbec nezáleží na nich. Stačí, aby třeba Čína začala odprodávat dolarové rezervy například v kurzu dolar za deset haléřů. Jako se to děje například na burze s bezcenými akciemi. To co USA dělá je snaha tomuto okamžiku předejít za jakoukoliv cenu a vyvolat válku do níž bude zataženo co největší množství států stojících po jejich boku. Tak aby se síla protiútoku rozložila na co největší území. Musí spěchat a my čekáme.

119867

25.10.2006 2:04

RE: Jasná prohra Izraele

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 119867

Globalni konflikt nema vitezu, to vedi vsichni i v USA. Ktera dalsi lokalni valka muzu prerust v globalni? Kde je ta presna hranice? Kolik lokalnich valek srazi duveryhodnost supervelmoci na bod mrazu? To je jedna strana mince. A ta druha strana je fakt, ze nemuzete drzet prosperitu retezcem imperialnich valek. Jakokoliv silna vojenska velmoc nakonec narazi na svuj limit. Tento fakt vedi i jisti lidi v USA. Neocons je pouze velmi mocna skupina, ktera je momentalne u vesla. Cim vice viteznych valek vybojujete, tim vice semknete zdanlive neslucitelne spojence vuci sobe. A navic semknete i zdanlive neslucitelne skupiny uvnitr imperia.

119900

24.10.2006 15:14

Pro připomenutí

Karel z Čech 88.?.?.?

Hizballáh (Alláhova strana anebo také Boží strana) byla založena se souhlasem íránského ajatolláha Chomejního a pod jeho osobní kontrolou v červnu 1979 jako ozbrojená složka íránské Islámské republikánské strany. Z Íránu se pak toho hnutí rozšířilo do sousedství. Pokud íránský Hizballáh je vycvičen a zásoben na podobné úrovni jako libanonský - a jistě není důvod předpokládat, že by tomu tak nebylo, tak v případě napadení Íránu se bušíkovi žoldáci mají na co těšit. Jistě i Írán se z libanonských zkušeností učí a na hrozící válku se důkladně připravuje. Financí a možností má nepoměrně víc, jak libanonský Hizballáh.
Neúspěch IDF v Libanonu byla jistě velká rána pro bušistické armádní plánovače i pro samotného bušíka a jeho partu.

119859

24.10.2006 17:27

RE: Pro připomenutí

jirka44 88.?.?.?

Reakce na 119859

Pak se ovšem nabízí otázka, jestli to nebyl takový "průzkum bojem".

119875

24.10.2006 21:53

Ješitnost

ZAJDANus 193.?.?.?

určitě by stalo zato si sednou s nejakym etnologem-psychologem...a urcite by nezatajoval, ze jesitnost arabskeho lidu je nemala..ja si myslim ze timto se take vudci a vladci ridili....ono porazit Hizbalah na plne care by vubec neudelalo dobrotu...

119892

24.10.2006 23:02

RE: Ješitnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 119892

zaujimavé, že s hammasom sa vôbec "neserú", takže je zrejmé, že by
veľmi radi zamietli aj s Hizballahom ale ten sa nedal ukecať na "mierové" rozhovory

119893

24.10.2006 23:06

RE: Ješitnost

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 119892

Taky docela dobře zkroucená teorie. Tak oni vlastně prohráli schválně, že jo. No američani asi taky z Vietnamu utekli aby se vietnamci neurazili a na ně pak nezlobili. Strategickz jsme prohráli, abychom nenaštvali nepřítele. Nevím kdo je ale víc ješitnej, zda Hezballah může vůbec v ješitnosti soupeřit z IDF.

119894

25.10.2006 17:31

Jak porazil HaSSbolah Israel ?

čochtan 84.?.?.?

Tím že dostal méně na pr...l než se čekalo. To je vítězství !!! [chechtot]

119942

25.10.2006 19:38

RE: Jak porazil HaSSbolah Israel ?

Aja 24.?.?.?

Reakce na 119942

>Tím že dostal méně na pr...l než se čekalo. To je
>vítězství !!! [chechtot]

...ano, i tak se to da podat.
Je to asi ve smyslu " Izrael obsadil cestne druhe misto, zatim co Hezbollah byl predposledni".
Jste papeztejsi nez papez, Izrael povazuje tuhle "valku" za prohranou.

119958

25.10.2006 22:13

RE: Jak porazil HaSSbolah Israel ?

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 119942

Při způsobu vedení boje, jak učinil Hizballáh ,nad ním zvítězit nelze.
Nejlepší řešení spočívá v rychlém opuštění území, kde se podobný
způsob boje provozuje, což také Izrael učinil.
Bohužel, kolik bude ještě potřeba mrtvol, aby totéž pochopila
US army v Iráku?

119978

25.10.2006 23:51

RE: Nejlepší řešení spočívá v rychlém opuštění území

Peter velkej 72.?.?.?

Reakce na 119978

Ale kdepak poane Napovedo! Nejlepsi reseni je uhodit tvrde. Ne jen Izrael ale zamichat do toho i OSN, NATO a ja nevim co jeste, jednalo se o boj s teroristy. O jejich likvidaci by mel mit zajem celej svet, nejenom Izrael. Ale to klici cinkajici Cesi nikdy nepochopi. Ze jo.
Podivejte se na Madary, ti zacali delat rutiku jen proto, ze nejakej jejich cedouci politik (pravdepodobne levicak)jim lhal pri volebni kampani, jen abu zvolili jeho stranu. Co z toho leak vzniklo, vidite na zpravach.
Sharon spravne prohlasil, 'teroristy musite uhodit 10X vice nez oni Vas, pak Vam daji pokoj'

119995

26.10.2006 0:06

RE: Nejlepší řešení spočívá v rychlém opuštění území

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 119995

Naprosto bezva plán. Ať jsou v tom nakonec všichni ne? Nejlepší je házet do toho atomovky, to je naučí. Však si to pak krysy a šváby nějak tady přeberou. Máte plán stejnej jako Bush, dobře že Vás nikdo jinej moc neposlouchá. S těma maďarama, toho by se měli v Americe chytit, Bush jim taky lhal a ne málo, čas na nějaký pořádný vzbouření. To by se Vám ale moc nelíbilo. [chechtot]

119996

26.10.2006 3:51

RE: Nejlepší řešení spočívá v rychlém opuštění území

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 119996

Mno, pane Antiseptik to je problem absolutni pravice a levice. To vam umoznuje pouze jednostranny pohled. Je to asi tak, jak by jste figurce existujici na dvojrozmernem papire chtel ukazat divy tretiho rozmeru. Pochopi pouze dva rozmery, treti proste neexistuje. [mrknutí jedním okem]

120006

26.10.2006 6:36

to se musí

provytal 80.?.?.?

to se musí v sýrii a iránu za pupek popadat když vidí jak nejlepší armáda dopadla. teď je jim jasný ,že se můžou pokusit dostat zpátky golany. a to už vůbec nemluvím o koordinovaným pokusu vrátit jeviše do osn přidělených hranic. [chechtot] [chechtot]

120011

26.10.2006 9:54

RE: to se musí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 120011

prípadne zabranie rovnako veľkého územia, ako doteraz okupuje [mrknutí jedním okem]

120019

28.10.2006 18:15

Dnesni The Independent

Aja 24.?.?.?

pise:
http://news.independent.co.uk/world/fisk/article19...

120206

Příspěvků: 32

24.10. 04:47 Rene Bartosek  Hmm,
24.10. 07:42 pavt  Spíše plichta
24.10. 11:27 Kyklop  RE: Spíše plichta
24.10. 15:05 Robocrep  RE: Spíše plichta
25.10. 20:40 trodas  RE: Spíše plichta
25.10. 21:11 Antiseptik  RE: Spíše plichta
24.10. 12:25 Vlastimil Čech  RE: Spíše plichta
24.10. 14:15 Rene Bartosek  RE: Spíše plichta
24.10. 18:47 Miroslav Yamato  RE: Spíše plichta
24.10. 20:10 Nápověda  RE: Spíše plichta
25.10. 17:35 čochtan  RE: Spíše plichta
24.10. 09:05  noo,
24.10. 14:05 Antiseptik  RE: noo,
24.10. 14:05 JaJa  Jasná prohra Izraele
24.10. 14:27 Antiseptik  RE: Jasná prohra Izraele
24.10. 14:34 Rene Bartosek  RE: Jasná prohra Izraele
24.10. 16:45  RE: Jasná prohra Izraele
25.10. 02:04 Rene Bartosek  RE: Jasná prohra Izraele
24.10. 15:14 Karel z Čech  Pro připomenutí
24.10. 17:27 jirka44  RE: Pro připomenutí
24.10. 21:53 ZAJDANus  Ješitnost
24.10. 23:02  RE: Ješitnost
24.10. 23:06 Antiseptik  RE: Ješitnost
25.10. 17:31 čochtan  Jak porazil HaSSbolah Israel ?
25.10. 19:38 Aja  RE: Jak porazil HaSSbolah Israel ?
25.10. 22:13 Nápověda  RE: Jak porazil HaSSbolah Israel ?
25.10. 23:51 Peter velkej  RE: Nejlepší řešení spočívá v rychlém opuštění území
26.10. 00:06 Antiseptik  RE: Nejlepší řešení spočívá v rychlém opuštění území
26.10. 03:51 Rene Bartosek  RE: Nejlepší řešení spočívá v rychlém opuštění území
26.10. 06:36 provytal  to se musí
26.10. 09:54  RE: to se musí
28.10. 18:15 Aja  Dnesni The Independent

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 5

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 10

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 16

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 1

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 7

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 7

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 7

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
24,88 Kč
Euro
27,41 Kč
Libra
30,80 Kč
Kanadský dolar
17,63 Kč
Australský dolar
15,23 Kč
Švýcarský frank
25,87 Kč
100 japonských jenů
23,08 Kč
Čínský juan
3,51 Kč
Polský zloty
6,01 Kč
100 maď. forintů
7,59 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
31,69 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 426,91 Kč
1 unce stříbra
349,85 Kč
Bitcoin
158 840,33 Kč

Poslední aktualizace: 1.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 718