Diskuze k článku

Letečtí cestující „by mohli být značkováni“

Příspěvků 42

16.10.2006 8:00

Ono je to horsi ... oni si totiz nakonec o NWO "uvedomeli" obcane reknou sami...

zalozak 202.?.?.?

Nedavno jsem poslouchal (tak napul) diskuzi v radiu a mimo jine tam otevirali tema tech buzerativnich leteckych kontrol. A netrvalo dlouho a hned jeden posluchac volal s tim ze on jako casty cestujici by mohl mit jakousi karticku spolehlivosti s tim ze za ni rad preda o sve osobe jakykoliv udaj o ktery pozadaji..
Otrasl jsem se hruzou ... pomyslel si - zase jeden blbec a zapomel na to.

Netrvalo ani tyden a v jinem radiu to jiz bylo tema ktere neprimo moderator predlozil k diskuzi.. a pak to zacalo. Krome par lidi kteri se hned ostre ohradili, zacaly hromadne volat ovce nadsene souhlasici s tim ze "oni prece nic neskryvaji"... a tudiz za pravo nebyt sacovani, prohledavani, a buzerovani na letistich radi predaji o sobe o co policie pozada.

A hned prisli dali s tim ze vlastne policie by mela vytvorit jakousi databazi "hodnych" obcanu...a oni ze se radi zucastni. A opet zaznivala ona slova - ja preci nemam co skryvat.

Netrvalo ani dva dny a podobne show se opakovalo na stanici dalsi - tentokrat na primou otazkou - souhlasili by jste s tim aby o vas stat prechovaval vice udaju vymenou za zmenseni kontrol na letistich... a tak dale.....

Jinymi slovy "my" si totiz o to NWO proste rekneme sami. Spoulu s tichou akceptaci toho ze v "nejdemokratictejsi zemi sveta"... vam naridi 4x (od prichodu na letiste do nastupu) projit scannerem, 3x sundat opasek, boty, vyprazdnit kapsy, 2x otevrou a prohrabou osobni zavadalo a 3x prosacuji (2x z toho stylem rozkrok, zdvizene ruce ). Naposled jsem cekal ze si "kontrolor" vezme gumovou rukavici... k cemuz zatim nedoslo (zrejme az priste az chytnou bandu teroristu ktera si prinesla vybusne potraviny ktere pri snedeni vytvori explozivni hovno).

Ono by stacilo jedine......(a je to tak malo). Ono by stacilo kdyby se proste vetsina cestujicich obratila o odesla od kontrol. A zustala v letistni hale a proste vymahala to zrusit. Oni by to vzdali behem par hodin... jenze k tomu se stado konzumnich ovci jiz neodhodla.

Naopak .. to stado si jeste rekne o zavedeni NWO.

119286

16.10.2006 9:40

Skvělý postřeh!

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 119286

Ano, NWO si ovce na systému vymodlí. Nakonec se tato skupina krystalizuje i v internetových diskusích. Např. na Psu jsem se setkal s názorem, kde jedna přispěvatelka požadovala americkou základnu na českém území právě proto, aby Česko pozbylo část své - pro ni zřejmě nežádoucí, jakkoli zdánlivé - souverainity. Vzhledem, že tento postoj razí i nadcházející kocourkovský ministr zahraničí, nelze tyto osoby obvinit z vlastizrady a postavit před soud.

119295

16.10.2006 11:00

RE: Skvělý postřeh!

zalozak 58.?.?.?

Reakce na 119295

Tak nejak si pamatuji ze skoly onu vetu... je tak blbej nebo navedenej? ... a presne tu bych aplikoval na ony ovce.

Nejsmutnejsi na tom je ze kdyz vynechame Ceskou republiku, tak prave ty "ovce" ze zapadnich statu se vzdy strasne divili proc ze si ti lide na vychode nechaji to omezovani svobody libit. Obvykle jakakykoliv pokus o diskuzi skoncil u toho ze bud videli stereotyp - odpurci jsou likvidovani ci nechapali proc proste komunisty nesvrhneme... dobra rikal jsem si, treba by to oni udelali [smích]

Dnes mame situaci kdy oni maji vsechny prostredky k tomu aby rekli NE! Od voleb (byt manipulovanych ), po ustatni prostredky po prostou obcanskou neposlusnost. Treba na tech letistich...

Jenze oni jsou horsi ovce nez byli ti ostatni...

Co se tyce reakci na psu... na me to dela dojem ze cast prispevovatelu jsou proste placeni propagatori... ta uroven stupidity ktera se tam v posledni dobe predvadi na tema zakladen, izraele, ci NWO je prilis tupa.

119304

16.10.2006 11:19

Co s tim?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 119304

Ale co s tim? Jak lidem vysvetlit, ze tohle NENI pro jejich dobro, kdyz media maji hlasnou troubu 10 000x vetsi a rvou - "Je to pro vase dobro!" ??? [zmaten] [oči v sloup]

Kdyz na lidi jdete s tim "...kdyz nemate co skryvat, tak se vas to netyka..." anebo s tim, ze "teroristi" ci "...je to pro vase bezpeci..." [oči v sloup] [zahanbení]

119307

18.10.2006 7:02

RE: Skvělý postřeh!

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 119304

>Co se tyce reakci na psu... na me to dela dojem ze cast
>prispevovatelu jsou proste placeni propagatori... ta uroven
>stupidity ktera se tam v posledni dobe predvadi na tema zakladen,
>izraele, ci NWO je prilis tupa.

Získala jsem ten samý dojem co Vy- že se na Psu vyskytují placení propagandisti, kteří pomáhají formovat myšlení ovcí žádoucím směrem. Manipulování s lidmi dorazilo už i na internet. Dokonce bych mohla některé propagátory i jmenovat, ale neudělám to, protože jim to nemohu dokázat.

119465

16.10.2006 16:30

RE: Ono je to horsi ... oni si totiz nakonec o NWO

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 119286

Jenom malej update. V USA uz existuje pilotni program tech karticek pro "proverene" cestujici, stoji to $60 na rok a usetri vam to jenom okrajove mnozstvi casu; na me to delalo dojem, ze se s tim nikdo nebude obtezovat.

Letistni kontroly v USA jsou mozna pozornejsi nez pred deseti lety, ale uplne zbytecne to zvelicujete. Tuhle jsem dostal "special screening" (na vasi palubni vstupence bude v pravem dolnim rohu znacka SSSS) a slo to velmi svizne a nijak vlezli ti lidi nebyli, i kdyz pravda jsem se musel zout a otreli mi laptop sterkou. Samozrejme jste kontrolovan presne jednou. Musim to srovnat s letistni prohlidkou v Atenach na ceste do Prahy, kde mi nejaky vul deset vterin prohmataval genital a este se drze ptal co to tam mam.

Dobra provokace a test (kdyz mate cas a nechcete se na letisti nudit) je vzit si sebou vetsi kamen. To se muzete tesit na zajimave otazky, jako "co je v tom kameni" "kde jste ten kamen sebral a kdo ho mel pred vama" a podobne. Nejaky znamy to timhle zpusobem v Tel Avivu dotahnul az k nejakemu sefovi bezpecnosti do kancelare na pohovor a pratelskou domluvu.

119344

16.10.2006 23:06

RE: Ono je to horsi ... oni si totiz nakonec o NWO

kileros 88.?.?.?

Reakce na 119344

JJ atlanta rules. Taky jsem uz dostal to jejich cervene razitko esesaka nasledne jsem byl poslan do jine fronty a pri mem nestesti jsem mel laptop coz se rovnalo katastrofe. Horsi ale bylo ze letadlo bylo o dve hodiny zpozdene a tak jsem se vydal na spacir po terminalech(skvele se tak krati cas). Byl jsem zadrzen a musel jsem podat vysvetleni s jakoho duvodu nesedim na terminalu. Me chovani bylo tak nepochopitelne ze jsem letel az dalsim letadlem. Nastesti pripoj ve francii jsem stihl a tak se vlastne nic nestalo. Od te doby pokazde kdyz letim do spojenych statu tak mne zadrzi a dukladne proklepnou. Myslite ze by mne prodali ten prukaz spolehliveho obcana??? [chechtot]

119390

16.10.2006 23:52

RE: Ono je to horsi ... oni si totiz nakonec o NWO

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 119390

Prosimvas pro zajimavost, kam jste po tech terminalech spaciroval ze si vas vubec nekdo vsimnul? Vy jste vylezl ze security a pak se tam vratil a mel jste na palubni vstupence uz razitko od predesleho pruchodu, rozumim tomu dobre? No to se nedivim ze to nejakeho bezpecaka zaujalo. Jakou katastrofu znamenal ten laptop? Otreli ho, prohledli rentgenem, musel jste ho zapnout?

No mozna ze ten prukaz by vam ulehcil trosku zivot jestli mate takovehle potize. Jestli litate tak casto ze by se vam to vyplatilo tak to vas lituju.

119392

17.10.2006 19:36

RE: Ono je to horsi ... oni si totiz nakonec o NWO

kileros 88.?.?.?

Reakce na 119392

Ano ruzumite proste jsem prosel kontrolou do odletove haly "B" no a abych si ukratil chvili tak jsem sel na "C", "D" coz delam normalne(strasnou radost ted mam s toho ze uz i v praze mame odletovych hal nekolik), naces jsem byl zastaven prislusniky a vyzvan k predlozeni letenky(tam jsem mel oznaceni esesaka) a uz to jelo.

S tim laptopem problem nebyl toho si ani nevsimal ale brasnu projizdel celkem dukladne nejakym papirkem naces narazil na nahradni baterku a mel jsem to vysvetlit. Ty dotazy byli napr. Kde jste ji zakoupil - Jak dlouho ji uz vlastnite - Na co ji potrebujete - Letite sam apod. Takze ted kdyz letim do statu tak uz vim ze si mam rezervovat dalsi let s min. dvou hodinovym odstupen abych se mohl zucastnit osobniho pohovoru a dukladne prohlidky

119445

18.10.2006 17:02

RE: Ono je to horsi ... oni si totiz nakonec o NWO

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 119445

Prosimvas hlavni pouceni z tohohle snad je ze nelezu do security, pak z ni zase ven a pak zase dovnitr. Je to nepohodlny pro vsechny zucastneny a snad uznate ze to z hlediska toho bezpecaka vypada podezrele. Mozna ne snad ze chcete unaset naky letadla, ale mozna ze ste navedenej vod certvikerejch novin nebo agentury a chcete mu delat naky problemy. Musim se priznat ze ste prvni clovek keryho znam keryho to vubec napadlo.

Mimochodem me vzdycky fascinuje, ze lidi sou vochotny letet x hodin v narvanym letadle, sedet v jedny pozici, zrat to svinstvo, predavat si kapenkovy infekce, chcipat z jetlagu a blbnout z tech letistnich hal, ale kdyz se jich nekdo zepta odkud maj svoji pocitacovou baterku nebo dyz se musej na vterinku zout, tak to prohlasujou za hruzu. Predpokladam ze je to tim, ze sou z tech vostatnich ustrku precitlively.

119491

18.10.2006 20:11

RE: Ono je to horsi ... oni si totiz nakonec o NWO

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 119491

...dyz se musej na vterinku zout, tak to prohlasujou za hruzu. Predpokladam ze je to tim, ze sou z tech vostatnich ustrku precitlively. [chechtot]

Poslední dobou tak trochu lítám více, než kdy jindy a jelikož jsem již snad se vším jaksi vyrovnaný, tak si to vcelku bezstarostně užívám s úsměvem na rtech. Představa, že bych se po letu přes Atlantik měl zouvat by "měla strašit" spíše ty bezpečáky .... [velký smích]

119507

19.10.2006 10:28

RE: Ono je to horsi ... oni si totiz nakonec o NWO

Dáša 83.?.?.?

Reakce na 119507

>Poslední dobou tak trochu lítám více, než kdy jindy a
>jelikož jsem již snad se vším jaksi vyrovnaný, tak si to
>vcelku bezstarostně užívám s úsměvem na rtech. Představa,
>že bych se po letu přes Atlantik měl zouvat by "měla
>strašit" spíše ty bezpečáky .... [velký smích]

Já bych se tomu moc nesmála. V téhle paranoidní honbě na teroristy by Vám taky mohli přišít pokus o útok bojovými plyny.
A bude z Vás AlKajďák dřív než mrknete okem. [mrknutí jedním okem]

119547

16.10.2006 8:03

Znackovani...

Kevin 84.?.?.?

>Tento projekt zatím stále nepřekonal určité překážky, jako je nalezení způsobu, jak zabránit výměně visaček mezi pasažéry nebo jejich neohlášenému odstranění.

No schvalne. Co myslite, kdy uz zazni ten "stastny" napad, ze staci dat chipy pod kuzi a tento "problem" se vyresi?? A ze ti co si ceni vlastni svobody proste nebudou smet letat ? Nebo to cele bude jeste jinak?

Smirovaci technologie se zlepsuji kazdym dnem. Uz nejaky cas je realitou scanner na ocni pozadi fungujici na nekolik metru stylem z filmu "Minority report". Zatim ma jeste detske nemoce a neni vseobecne pouzitelny. Prilis jej matou bryle nebo kontaktni cocky. Ale pry je to jen otazka casu a investic...

Soukromi a anonymita bude uz za par let minulosti. Pastyri si zacinaji znackovat sve stado. Co myslite, proc je takovy boj, proti mytnemu systemu od firmy Kapsch? Protoze nema funkci big brother include jako system satelitni. Za par let budeme znackovani vsichni...

119287

16.10.2006 10:48

RE: Znackovani...

Petr Řehák 195.?.?.?

Reakce na 119287

Presne tak.
Poku jde o nejakou stupidni vysacku kterou budu nosit na letisti a treba i v letadle na zachode to bych jeste skousnul ale obavam se take toho ze se jeste musi "vychytat nejake ty mouchy"
Mozna si zacnu delat tucne zasoby alobalu abych se mel do ceho zabalit az budu chtit byt za par let opravdu o samote [mrknutí jedním okem])

119299

16.10.2006 10:51

RE: Znackovani...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 119287

Stale bude dost lidi, co se znackovat nedaji za zadnou cenu - doufejme ze dost na to, aby pohli systemem... [zahanbení] [naštvaný]

119301

16.10.2006 11:03

RE: Znackovani...

zalozak 58.?.?.?

Reakce na 119301

Trodasi never tomu... ja jsem byl v naprostem soku kdyz jsem videl ze drtiva vetsina mych kolegu (vsech generaci) byt pochazejici ze "svobodnych" zemi proste drzi hubu a krok.. mnohem vic nez kdy jsme tak cinili my v realnem socialismu.

119305

16.10.2006 11:25

RE: Znackovani...

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 119301

Trodasi, nebyl bych az takovy optimista. Nadhodil jsem nedavno tuto temu na jednom setkani lidi s PC security brandze a byl jsem dost sokovan reakcemi. Pripadal jsem si jako jediny paranoik v davu slusnych obcanu.

Jeden expert tam do mne hustil obrovske vyhody personalizace a bezpecnosti PC diky kombinaci chip pod kuzi na ruce + ctecka v klavesnici nebo mysi. Dalsi se rozplyval nad tim ze diky chipum pod kuzi bude zjednodusen system identifikace, ze nebudou muset byt hafo prukazek do kniznice, fitnesu nebo na vlak... Uz vidim za par lety ty reklamy na TV N@VA. Chlapek odchazi z prace a rukou mavne na terminal. Vchazi do metra a rukou projde kolem turniketu. V samoobsluze plati mavnutim na ctecku, doma si odemyka dvere prilozenim ruky a bytovy stsyem ho vita jmenem...

Ja se vazne bojim, ze az zacnou nastrelovat ty chipy pod kuzi, budou se na to stat fronty...

119308

16.10.2006 12:13

RE: Znackovani...

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 119308

no tak to Vám odporúčam do pozornosti Zjavenie Jána - Apokalypsu a časť o znamení šelmy. [zmaten]
Až nepríjemne súčasné

119313

16.10.2006 12:59

RE: Znackovani...

grimont 85.?.?.?

Reakce na 119313

>no tak to Vám odporúčam do pozornosti Zjavenie Jána -
>Apokalypsu a časť o znamení šelmy. [zmaten]

>Až nepríjemne súčasné

Žel, je to víc než realita, ačkoliv na to mnozí neslyší a vysmívají se "těm báchorkám" ... [pláč]

Řekl bych, že dokonce i systém GPS a Galileo jsou navrženy tak, aby dokázaly sledovat tyto čipy. Důkazy pro to (zatím) nemám, jen mě to napadlo.

Ne moc známým "druhotným" efektem těchto "čipů pod kůži" je možnost ovládání emocí člověka. To bude mít jistě "úžasné výhody" při zvládání naštvanosti lidu...

119319

16.10.2006 13:19

RE: Znackovani...

Petr Řehák 195.?.?.?

Reakce na 119319

GPS nemuze byt navrzen aby cokoliv sledoval.
Satelity vysilaji periodicky signal ale nic neprijimaji, a ani nemohou.
Ta zazracna krabicka kterou si koupite do auta nebo k PDA je totiz pasivni prijimac. Cili zamerit rozhodne nelze. Je to stejne jako byste chtel zamerit sousedovo radio .. pokud to neni vysilac tak smula.
Ale RFID cipy to je uplne jiny kafe ty se poslusne hlasi scannerum a na rozkaz dokazi "zastekat" informace v nich ulozene. To sice "zatim" neni mozne delat pomoci satelitu ale ono o to ve skutecnosti nejde. Ctecky nejsou pro nas (danove poplatniky) tak drahe aby jsme si jimy nemohli vybavit kazdou ulici.

119323

16.10.2006 18:40

RE: Znackovani...

Loser 195.?.?.?

Reakce na 119319

Jsme Borgové, veškerý odpor je marný.....

119362

16.10.2006 17:13

RE: Znackovani...

Misu 193.?.?.?

Reakce na 119308

To uz existuje. Zajedte si do Plzne.
Plzenska radnice (nebno magistrat) spolu s tamnim dopravnim podnikem vystavuje prukazky na jmeno (respektive na zaklade vice osobnich udaju) s chipem!!! MHD je vybavena cteckami a pri jizde se vam zrejme nejak odecita vas predplaceny kredit, nebo tak nejak. A dalsi mestska zarizeni zacinaji na tomto systemu participovat, takze si muzete pomoci teto karty zaplatit kino, pujcit knihu, jit do divadla, snad i nektere restaurace budou tyto karty akceptovat...
A lide jsou nadseni, jak maji jednoduchy zivot, jak si nemusi delat zadne starosti...
Podrobnosti neznam presne, kdyby snad nejaky plzenak pripadne zareagoval a uvedl na pravou miru...

119348

16.10.2006 13:00

vIDÍM TO V DOBRÝCH BARVÁCH, PROTI ZNAČKOVÁNÍ SE UBRÁNÍME

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Hlavně nebýt paranoidní, možností obrany je k dipozici dost:
RFID čipy - existují zařízení typu najdi a znič. Také lze použít rušičku čteček čipů, stačí si jen vybrat. Výsledek: s čipy to umíme.
Kamery a jiná optická snímací zařízení - je dispozici laserové ruční i scannovací zařízení, které spolehlivě vypálí jejich snímače, prostě natrvalo oslepnou. Měkčí varianta - helloween efekt - zařízení na obličeji, či jiných chráněných částech vytvoří různé interferenční obrazce (třeba Pablbkův ksicht),ty jsou pouhým okem neviditelné, ale kamerou zaznamenatelné a svého nositele tím chrání naprostou anonymitou. Výsledek: Na kamery a spol máme!
Ostatní elektronika - zde je více možností - buď najít a zarušit či jinak deaktivovat (podpatkem a vahou vlastního těla)anebo jednoduše zničit všechnu elektroniku bez přebírání v určitém okruhu pomocí intenzivního elektromagnetického impulsu. (Odbočka do dávné historie: Autor popisovaných vychytávek mi napsal, že v době 80tých let bylo nejúčinnější obranou proti estébáckému odposlechu naprosto jednoduché zařízení - polní telefon, zapojil se do zásuvky místo normálního, zatočilo se kličkou, estébácký odposlech kdesi na trase uhynul, neb byl na vysoké impedanci bez jištění, pojistky na ústředně to přežily, no a magnetofon se netočil a netočil...). Závěr: i s elektronikou to umíme.
Lidský faktor - novinkou je zařízení, kterým lze údajně způsobit povolení svěračů a tím jistě nemilé samovolné nekontrolovatelné vyměšování . A z agenta 007 je v chvíli kdo? Zařízení má údajně fungovat až do vzdálenosti 5 metrů. Technologie mi není známa, patrně se bude jednat o tzv. rychlý subliminál ovlivňující nějakou metodou limbický systém. Takže: i lidmi to umíme...a
Služební pes? Pchá, to se vyrábí už i pro bojácné maminky malá krabička s ultrazvukovým "dělem" a funguje to...
Proto jsem v obraně svého soukromí optimista: proti technice zase technikou a to i proti špatným lidem, hlavně bez servítků a naprosto bezohledně...

119320

16.10.2006 13:31

RE: vIDÍM TO V DOBRÝCH BARVÁCH, PROTI ZNAČKOVÁNÍ SE UBRÁNÍME

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 119320

Jupí! O tomhle tématu bychom se tady měli bavit! [smích]

119325

16.10.2006 15:54

Jiny problem

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 119320

Jo, pane, chtel bych mit vas optimizmus... Pochopte, ze tohle NENI technicky ale spolocensky problem. Je snadne, az primitivni odprasknout nebo zarusit ten chip. Udelate to ale v situaci, kdy se vam bez chipu v ruce neotevrou dvere baraku, turniket vas nepusti do metra, v obchode vam neprodaji ani housku ? Budete se hrat s halowen efektem kdyz za ruseni kamer bude treba kulka mezi oci? Ono se lehce machruje tady na webu, ale pokud se elektronicka totalita nezatrhne v zarodku osvetou, octnete se s tema elektronickyma vychytavkama stejne v pozici spolecenskyho outsidera. To co pisete se hodi spis pro zlocince na uteku nez pro dlouhodobe existovani v prostredi totalitni spolecnosti kontrolovane elektronicky.

Pokud ti co nam tady chteji vladnout presvedci lidi ze mit chip v tele je normalni a zadouci, stanete se s rusickou nebo odprasknutym chipem minimalne podivin pokud ne rovnou nepritel statu. Nerad bych se dozil sceny z jednoho stareho sci-fi kdy dav lidi pronasledoval jednoho uprchlika a rval neco na tema "zabijte ho, on nema odznak"...

P.S. co se tyce toho ovlivnovani lidskeho faktoru. Skusim naznacit. Pokud je mi znamo, tak ultrazvukovy vysilac modulovany urcitou frekvenci v pasmu infrazvuku zpusobi ze v tele dojde k rezonanci vnitrnosti a vami popsanemu efektu... Vic tady napsat nemohu.

119340

16.10.2006 16:39

RE: Jiny problem

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 119340

velice dobre chapu stejne jako vy, ze se nejedna o technicky, ale celospolecensky problem.
Jen jsem chtel pripomenout, ze je mozne se ucinne branit dosti jednoduchymi technickymi prostredky. Navic se, jak je mi znamo, vyvijeji skutecne zajimave veci, prave na ovlivneni "lidskeho faktoru"(jinak jsem zamerne opominul moznosti zmen vlastni DNA pro znemozneni identifikace,metoda je v plenkach).
Je zcela jiste, ze takove prostredky budou v blizke budoucnosti k dispozici svobodymyslnym jedincum, ci skupinam, ale bohuzel, nejen tem. Ceka nas boj, Stado bude jako kompars. Vize budoucnosti? Dejiny se opakuji, demokratisti a spol. budou sice porazeni a zniceni, Stado nam zustane a z party Osvoboditelu se za nejakou dobu stanou Utlacovatele a jede se dal....

119345

16.10.2006 18:38

RE: Jiny problem

Loser 195.?.?.?

Reakce na 119340

Mě zase napadá film Gattaca, kde šlo pro změnu o "geneticky nedokonalý" lidi. Docela podobný nastupujícímu systému. Otázka je akorát jestli je lepší střílet pod kůži čip, nebo stačí na každým kroku analyzovat naše fyzický parametry, DNA apod...
Kdo nebude v databázi, je podezřelý, časem už rovnou zločinec a dostanu tu kulku do čela.

119361

16.10.2006 22:05

RE: vIDÍM TO V DOBRÝCH BARVÁCH, PROTI ZNAČKOVÁNÍ SE UBRÁNÍME

kyklop 217.?.?.?

Reakce na 119320

Pokiaľ by išlo len o to, zbaviť sa RFID čipu - tak stačí vec napchať do mikrovlnky a na pár sekúnd pustiť maximálny výkon.
Problém je v tom, že čím ďalej, tým viac sa do všetkého pchá aj "užitočná" elektronika a pokiaľ nemáte znalosti... napríklad v mobile takýto čip takmer nemáte šancu odhaliť...

119387

16.10.2006 13:32

Nevidel bych to tak cerne

elerik elerik (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Asi to bude znit dost blbe a mnoho z vas asi bude mit pripominky. Ale svyma myslenkama tvorite tuhle realitu.Mysleme pozitivne.Prestanme vsude vnimat jen nebezpeci. Vzdyt je tu krasne. Jo me se NWO a valky taky nelibej. Jeste pred mesicem jsem to vlastne cetl a nadaval v duchu s vama, nebo si zoufal nebo to vselijak komentoval. Jsou lepsi veci [smích] Vyjit si ven do prirody, poslouchat ptaky a nic neresit. Zni to blbe tahle myslenka ale juknete na tyhle stranky treba vam zvednou naladu
www.ekozahrady.com
www.anastasia.cz
Mozna to nekteri z vas znaji. A ti co to neznaji tak vrele doporucuju. Ono tam je hodne zajimavych veci. Vsechno muze byt lepsi, nemusime jen smutne koukat jak se plni nase nejhorsi obavy, protoze kazdy se boji tohohle, byt jen podvedome a tim si to tvorime. Otocme o stoosumdesat stupnu a trochu optimismu do zivota [smích] Bude lip [smích]
PS: vsem se omlouvam za gramaticke chyby a preklepy.

119326

16.10.2006 20:56

RE: Nevidel bych to tak cerne

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 119326

Máte svým způsobem pravdu, ale jak říkám - svým způsobem !

Již se zde někdo kousek výše zmínil o tzv. "Apokalypse sv. Jana" - zde jest původně nepochopitelná myšlenka - totiž, že " ... každý člověk bude mít číslo a bez něj nebude moci nic dělat, ani nakoupit atd. ..*

Plyne z toho jediný závěr - jestli se budete radovat z ptáčků v přírodě, nebo starat o osud světa - to je patrně již zcela lhostejné ! Výsledek bude stejný.

Jiná věc ale je ta, co se stane s Vaší osobou tam "kdesi uvnitř", když budete přeci jen tak trošku paranoicky přemýšlet a nikoliv pouze radostně dýchat a jíst a pít atd. . [smích] Nic proti tomu, sám si na 100% nejsem jist ničím a byl bych poslední, abych někomu radil. Člověk, který si to životem bezstarostně profrčí jako ptáček, třeba bude i takto posuzován ?? Co já vím ??

119377

16.10.2006 21:49

RE: Nevidel bych to tak cerne

elerik elerik (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 119377

Ano ano mate naprostou pravdu. Vsak ja prostudoval mnoho predpovedi, mnoho znameni a neni mi neznama ani veda duchovni. Vsak s Vasimi nazory tady i jinde po celem zvedavci uprimne souhlasim. Jakmile bude ale vetsina myslet na to co bude tak se to preklopi silou myslenky. Takze zde mam svym zpusobem pravdu. spatne je jen to ze vetsina lidi mysli tak aby se stalo nakonec to co nam jiz davno predpovedeli, nebot kazdy veri predpovedim protoze se deji a tim se vsechny myslenky zhmotnuji. Vysledek je to co vidime. Jen pro zajimavost. Kdyz venku zasadime strom, nebo lepe, kdyz zasadime cely sad. A bude to na mem pozemku. spat budu dejme tomu pod nebem prikryt plachtou (nepremyslim o zime, to je problem to ano) Potrebuji listky na to abych mohl mit jidlo ? Kdyz budu mit pestrou zahradu, ktera bude tak poskladana aby prolila celorocne (jde to) nebudu casem potrebovat ztravenky, ruzny kravinky a tak ... jediny co se pak muze stat je ze nekdo prijde a vsechno znici. To je pak blby, ale kdyz to udela vetsi cast lidi (coz neudela, ale verme) tak pak nikdo neprijde a neznicito, postavil by proti sobe vetsinu. Bohuzel mate pravdu vsichn ico jste sem psali [pláč] Lidi si sami zazadaji o NWO [pláč] a ztoho mi je smutno ... ale me uz je smutno dlouho, uz nechci smtuit nad necim co jednou bude. Radeji uziju ty chvile ktere jsou ted. A pak budu resit co dal [smích] Prilis se bojime o budoucnost, a promrhavame tim pritomnost. Nevim kdo to rek. Ale mel pravdu.

119383

16.10.2006 21:47

RE: Nevidel bych to tak cerne

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 119326

Co na to rict? Napisu, co nekdo vyjadril mnohem lepe nez ja. Je to myslenka patriceje Lorda Vetinariho o Leonardu da Quirm ( podobnost jmena i geniality s sirokym vskutku renesancnim zaberem je zamerna)z cyklu Zemeplochy od T. Pratchetta.
..."Ustarany muz pred nim, ktery si vazil zivota natolik, ze kdyz ometal pavuciny, delal to opatrne kolem pavouku, kdysi vymyslel zarizeni, ktere s desivou silou a rychlosti vystrelovalo olovene kulicky. Myslel si, ze to bude uzitecna vec proti nebezpecnym zviratum.Navrhl vec, s jejiz pomoci se daly znicit cele hory najednou. Byl presvedceny, ze ji bude mozno vyuzit v dulnim prumyslu. Tady stal muz, ktery behem prestavky na svacinu dokaze nactrnout na ubrousek prekrasnou studii krehkeho lidskeho usmevu a do volneho prostoru kolem nakreslit projekt nastroje masove zkazy doplneny detaily a cisly jednotlivych soucastek. A kdyz ho upozornite na to, co prave udelal, rekne jen: "Hm,ale takova vec by prece znemoznila valku, nemyslite? Nikdo by se ji prece neodvazil pouzit!"...
Vse ma sve pro i proti, a lide to pouzivaji. Podle vaseho optimismu jste zrejme velmi dobry clovek. Mnohem lepsi nez ja.

119381

17.10.2006 15:48

RE: Nevidel bych to tak cerne

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 119326

>Jsou lepsi veci [smích] Vyjit si ven do
>prirody, poslouchat ptaky a nic neresit. Zni to blbe tahle
>myslenka ale juknete na tyhle stranky treba vam zvednou naladu
> www.ekozahrady.com
> www.anastasia.cz

Je to samozřejmě určitá forma duševní hygieny, ale nejen to. Ona ta apokalypsa přijít musí. Naším životním stylem ji na sebe přivoláváme. Možná to nepřežijeme, ale co kdyby náhodou? Štěstí přeje připraveným.
A proč také ten NWO způsobem života ještě podporovat? Žít na dluh, nakupovat v supermarketech, organizovaně se bavit, bažit stále po nových věcech, po penězích. Čím míň toho člověk potřebuje, tím je svobodnější, nezávislejší.

119426

17.10.2006 18:23

RE: Nevidel bych to tak cerne

Loser 195.?.?.?

Reakce na 119426

Jak bylo kdesi napsáno:
Člověk nevlastní věci, nýbrž věci vlastní člověka. Veškeré vlastnictví je ztráta svobody. Člověk se stává otrokem majetku, peněz (své ženy[smích])...
Opravdu svobodní jsou pouze ti, kteří žijí mimo civilizaci. To je jediný místo, kde se o vás nikdo nezajímá a kde se nemusíte bát... Ale jde to ještě?

119435

16.10.2006 14:20

Proti čipové totalitě

nik 85.?.?.?

V tomto seznamu příspěvků zaznělo mnoho velkých rizik zneužití čipů.Největší riziko podle mého názoru je čip pod kůži který má možnost ovládání mysly kdo se o tématu zneužití čipů chce dozvědět víc je to v knihách totalitní světovláda a projekt lucid jsou na internetu k volnému stažení (stačí zadat do nějakého vyhledavače název knihy např.do google)
Kdo je proti závádění čipových průkazů a sledovacích systémů může podepsat petici která je na www.vesmirni-lide.cz
jediná věc je nutná pro triumf zla aby dobří lidé nic nedělaly!

119330

16.10.2006 17:23

RFID

Malta 80.?.?.?

Zdravím všechny,
RFID čipy se nemusí implementovat pod kůži, každý je bude nosit rád a dobrovolně, stejně jako nosí mobilní telefon, který do několika let bude v Praze zaměřitelný s přesností na jednotky metrů. V součastnosti je to asi 40m.
RFID čipy se začnou používat obchodní řetězce, protože jim to usnadní práci při odhalování krádeží, evidenci zboží, zjednoduší to obsluhu pokladen atd. Současné mohou mít velikost 5x1mm a bodou součástí oděvů, obalů, bot. Prostě všeho, co koupíte.
Nejvetší problém pro vládu bude zpracovat ohromné množství dat, aby to mělo ten efekt, který se oficiálně očekává. Takže data se budou ukládat do ohromných datových skladů a zpětně se budou dohledávat k nějaké osobě. Samozřejmě to zjednoduší "zefektivní" sledování osob. Na sledování jedné osoby bude třeba méně lidí.
Nevidím, žádný důvod, bráno z hlediska komerčního a vládního, rozvoji a používání těchto technologií bránit a nikdo jiný o tom nerozhoduje.

119349

16.10.2006 21:59

RE: RFID

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 119349

Podobenstvo s RFID:
Zo štítku na uchu nemajú ovce vôbec žiadny osoh, rovnako zbytočný je pre pastierskych psov. Trochu môže uľahčiť robotu bačovi a patierom, ale hlavný osoh z neho má majiteľ farmy - a je to on, kto štítky zaviedol.

119385

17.10.2006 9:28

Už se vysloveně těším na povinné RFID čipy.

SPECZ specz (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Tady na Kladně ČSAD už pár let používá karty s RFID čipy k placení jízdného , jiná karta zase funguje jako platební v Aquaparku.Čtečky
které se tu používají mají dosah tak kolem 20 cm, ale není problém s vhodným(a opravdu jednoduchým) zařízením je přečíst na 5-15 metrů , v závislosti na okolním prostředí.Když se se čtečkou projdete po autobuse , nebo kolem zastávky, máte okamžitě načtená data všech karet na zastávce.Když máte data z dostatečně velkého počtu karet, můžete si kteroukoli z nich nahrát do své karty a jezdit zadarmo. Data z čteček v autobusech se pravidelně stahují do centrální databáze, takže tam snadno zjistí nesrovnalosti ve stavu dvou "stejných" karet - například že se na ni jelo ve dvou vozidlech současně. Když ale budete dost často měnit data v kartě kterou právě používáte ,máte oproti oprávněnému uživateli jednu dost zásadní výhodu : cestujete naprosto soukromě , v databázi vás nikdo nezachytí. No a když takhle "hacknete" čip který někdo bude lidem cpát pod kůži a navíc si "zfalšujete ksicht" ,máte tu naprostou anonymitu v ostře sledovaném systému.Jstli si opravdu nějaké tupé ovce začnou dobrovolně nechávat vpichovat čipy ,začnu stavět novou čtečku. To bude prdel !

119409

17.10.2006 19:05

Humor ???

Lidumil. 38.?.?.?

Vím, že je to off topic, ale zajímavý článek je toto:

zákulisí NWO

Mindy, prosím o zveřejnění......

119441

18.10.2006 2:52

Jeden z nejskvelejsich odhalovacu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

zameru NWO - Voltaire net. je z eteru. Zna nekdo detaily co se deje? Dik za informaci.
z.a.p

119459

18.10.2006 13:43

RE: Jeden z nejskvelejsich odhalovacu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 119459

>zameru NWO - Voltaire net. je z eteru. Zna nekdo detaily co se
>deje? Dik za informaci.

>z.a.p

Detaily ani ne, jen mi to sdeluje, ze docasne mimo provoz...technicke problemy.

119479

7.11.2006 8:40

čipy

Eliška 213.?.?.?

V neděli se v Radiožurnálu rozplývali nad nejnovější novinkou v bankovnictví - je jím čip voperovaný do ramene a dotyčný majitel čipu už pak nepotřebuje ani kartu, ani hotovost, prý mu nikdo nemůže ukrást ani peníze na účtu, zřejmě dotyční nečetli sci-fi Limes Inferior. Čip stojí jen pár EUR a je to senzační novinka, mínili na Radiožurnálu. Takže pokud k čipování lidí začnou nutit banky, nebude vyhnutí. Vím velmi dobře, jak banka šikanuje už pět let firmu, která se odmítá účastnit elektronického bankovnictví a pro spoustu lidí bude velké ulehčení, že se nebudou bát o kartu, nebudou zapomínat PIN atd. Jen je nenapadne, že jejich svoboda bude absolutně v háji.

120851

Příspěvků: 42

16.10. 08:00 zalozak  Ono je to horsi ... oni si totiz nakonec o NWO "uvedomeli" obcane reknou sami...
16.10. 09:40 Vodník  Skvělý postřeh!
16.10. 11:00 zalozak  RE: Skvělý postřeh!
16.10. 11:19 trodas  Co s tim?
18.10. 07:02 Jarmila  RE: Skvělý postřeh!
16.10. 16:30 jozin z bazin  RE: Ono je to horsi ... oni si totiz nakonec o NWO
16.10. 23:06 kileros  RE: Ono je to horsi ... oni si totiz nakonec o NWO
16.10. 23:52 jozin z bazin  RE: Ono je to horsi ... oni si totiz nakonec o NWO
17.10. 19:36 kileros  RE: Ono je to horsi ... oni si totiz nakonec o NWO
18.10. 17:02 jozin z bazin  RE: Ono je to horsi ... oni si totiz nakonec o NWO
18.10. 20:11 Petr Gejdoš  RE: Ono je to horsi ... oni si totiz nakonec o NWO
19.10. 10:28 Dáša  RE: Ono je to horsi ... oni si totiz nakonec o NWO
16.10. 08:03 Kevin  Znackovani...
16.10. 10:48 Petr Řehák  RE: Znackovani...
16.10. 10:51 trodas  RE: Znackovani...
16.10. 11:03 zalozak  RE: Znackovani...
16.10. 11:25 Kevin  RE: Znackovani...
16.10. 12:13 Kyklop  RE: Znackovani...
16.10. 12:59 grimont  RE: Znackovani...
16.10. 13:19 Petr Řehák  RE: Znackovani...
16.10. 18:40 Loser  RE: Znackovani...
16.10. 17:13 Misu  RE: Znackovani...
16.10. 13:00 Evropan  vIDÍM TO V DOBRÝCH BARVÁCH, PROTI ZNAČKOVÁNÍ SE UBRÁNÍME
16.10. 13:31  RE: vIDÍM TO V DOBRÝCH BARVÁCH, PROTI ZNAČKOVÁNÍ SE UBRÁNÍME
16.10. 15:54 Kevin  Jiny problem
16.10. 16:39 Evropan  RE: Jiny problem
16.10. 18:38 Loser  RE: Jiny problem
16.10. 22:05 kyklop  RE: vIDÍM TO V DOBRÝCH BARVÁCH, PROTI ZNAČKOVÁNÍ SE UBRÁNÍME
16.10. 13:32 elerik  Nevidel bych to tak cerne
16.10. 20:56 Petr Gejdoš  RE: Nevidel bych to tak cerne
16.10. 21:49 elerik  RE: Nevidel bych to tak cerne
16.10. 21:47 Rene Bartosek  RE: Nevidel bych to tak cerne
17.10. 15:48 Karel z Čech  RE: Nevidel bych to tak cerne
17.10. 18:23 Loser  RE: Nevidel bych to tak cerne
16.10. 14:20 nik  Proti čipové totalitě
16.10. 17:23 Malta  RFID
16.10. 21:59 Kyklop  RE: RFID
17.10. 09:28 SPECZ  Už se vysloveně těším na povinné RFID čipy.
17.10. 19:05 Lidumil.  Humor ???
18.10. 02:52  Jeden z nejskvelejsich odhalovacu
18.10. 13:43 Aja  RE: Jeden z nejskvelejsich odhalovacu
07.11. 08:40 Eliška  čipy

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

27

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 36 čtenářů částkou 9 294 korun, což je 27 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Feminacistky chtějí rovné zastoupení v NERV09.04.20 22:11 Česká republika 0

„Odevzdejte nám sochu maršála Koněva!“, žádá Rusko09.04.20 18:16 Rusko 4

Jean Paul Belmondo má dnes narozeniny09.04.20 17:43 Francie 1

Vláda po vzoru Lenina (NEP) schválila NERV - orgán, který bude radit, jak oživit ekonomiku09.04.20 14:06 Česká republika 2

Plánovaná panika09.04.20 11:40 Neurčeno 0

Zázračný americký lék na koronavirus09.04.20 08:46 USA 1

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 5

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 10

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Měnové kurzy

USD
24,68 Kč
Euro
26,98 Kč
Libra
30,74 Kč
Kanadský dolar
17,65 Kč
Australský dolar
15,57 Kč
Švýcarský frank
25,55 Kč
100 japonských jenů
22,78 Kč
Čínský juan
3,50 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
33,48 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 558,66 Kč
1 unce stříbra
379,11 Kč
Bitcoin
179 724,44 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 753