Diskuze k článku

Rakety povstalců způsobily peklo na americké základně v Bagdádu - pokračování

Příspěvků 30

13.10.2006 4:25

Wild duck

kema 207.?.?.?

Podle vsech zdroju se jednalo o uspesny minometny (nikoliv raketovy) utok, ktery zavinil velke materialni skody. Ale ke ztratam na zivotech americkych vojaku udajne nedoslo.
Vzhledem k tomu, ze vetsina tech vojaku je v telefonickem a internetovem spojeni se svymi blizkymi, neda se prakticky ani jedina smrt americkeho vojaka utajit.
Existuje jediny verohodny zdroj ktery by potvrdil udaje o "deviti transportnich letadlech plnych ranenych a mrtvych"?
Jestlize ne, jedna se se vsi pravdepodobnosti o novinarskou kachnu ci zbozne prani nejakeho mujahedina.
[oči v sloup]

119004

13.10.2006 4:49

RE: Wild duck

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 119004

Takze municak bez ostrahy, tomu rikam v zemi, kde umira podle oficialnich zprav sto lidi denne na nasledky nasili, skutecne lajdactvi. [překvapení] [oči v sloup]

119006

13.10.2006 8:15

RE: Wild duck

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 119004

Kema, je konec indianskeho leta na Yukon Territory a nevim co tam u Vas ted jeste lita za divoke kachny, ale Vas dalsi prispevek mi pripada jako nekonecny vysmech tem vsem rodinam ktere ztratily Na Camp Falcon – zvanem vojaky tez Camp Ferrin Huggins – sve blizni.
Camp Falcon vybudovany v roce 2003, 439vatym pozemnim Battalionem se vsemi baraky sklady obranou a straznimi vezemi byl projektovan take pro ubytovaci kapacitu 5000 vojaku. V soucasnosti tam bylo umisteno kolem 2000 vojaku a civilnich kontraktoru.

Tak jeste ze jste pouzil to kouzelne sluvko „UDAJNE"

119011

13.10.2006 18:52

RE: Wild duck

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 119004

Většina vojáků je v telefonickém a internetovém spojení
ze svými příbuznými, ale když jim velitelství oznámí,
že jejich příbuzný padl,nikdo z těch příbuzných nepoběží
do tisku a nezačně vykřikovat, že jeho padlý zahynul
v muničáku, o kterém je řeč.Také se jen těžko příbuzní
padlých v muničáku spojí a obviní US vládu ze lži.
Takže argument, že když jsou vojáci ve spojení z domovem,
nenechá se jejich smrt utajit, je naprosto vylhaný.
Smrt proběhne, příbuzní jsou zpraveni o smrti,
ale do sdělovacích prostředků,kde se tak stalo, nepronikne ani myš!
Bohužel, musím opět konstatovat, že si zde Kema / Mikin/
dělá z přítomných diskutujících nehoráznou srandu.

119038

13.10.2006 19:43

RE: Wild duck

kema 207.?.?.?

Reakce na 119038

>Takže argument, že když jsou vojáci ve spojení z domovem,
>nenechá se jejich smrt utajit, je naprosto vylhaný.
>Smrt proběhne, příbuzní jsou zpraveni o smrti,
>ale do sdělovacích prostředků,kde se tak stalo, nepronikne
>ani myš!

Milane neblazni, vetsina medii (vcetne americkych) je orientovana spis doleva a je proti americkemu zasahu v Iraku. O kazdem zabitem americkem vojakovi se proto doctes okamzite. Tech devet velkych transportnich letadel plnych mrtvych a ranenych by byla zprava stoleti.
Ctes vubec nejake noviny? Sledujes zpravy? [oči v sloup]

119043

13.10.2006 19:24

RE: Wild duck

kema 207.?.?.?

Reakce na 119004

U kanonu stal, a porad laaado laaaado,
u kanonu stal a porad ladoval.
Priletela koule prudce, utrhla mu obe ruce,
a von tam jenom stal a porad ladoval.

Takhle by se zachoval strazny municaku Bartosek, obycejny vojak ovsem od horiciho skladiste vojenskeho materialu zdrhne a nenecha si urvat hlavu.
Ale vazne - ja jsem se panove ptal po jakychkoliv dukazech ohledne tech deviti velkych letadel plnych mrtvych a ranenych, protoze webik ktery vydavaji sami teroriste z prilisne objektivity podezirat nelze.
A tezko by se to dalo utajit pred rodinami tech vojaku.

119040

13.10.2006 19:53

RE: Wild duck

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 119040

Ale ty toho kecání Kema nenecháš.
Proč by mělo US velitelství tajit něco před rodinami?
Prostě jim oznámí, že voják padl a hotovo.
Kde však padl a za jakých okolností je vojenské tajemství.
Padl hrdinnou smrtí - položil život za vlast.
Ale že ho politici a generálové poslali na jatka
a že padl za hovno - pardon - pro peníze nadnárodních
zbrojních monopolů a jiných důvodů, se jaksi neuvádí.
Kryl dobře zpívá - nasrat,jo nasrat - ve svém neznámém vojínovi.

119044

14.10.2006 2:52

RE: Wild duck

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 119040

Samozrejme by slo kulovy utajit pred rodinami. Na druhou stranu je jasny i tomu, kdo ma dve obecny, ze pokud je valka nepopularni. Pak zrovinka pred volbami do Kongresu nikdo neskace nadsenim, ze madam Ryzova nemohla pristat kvuli palbe na letisti v Bagdade a jeste jim povstalci vyrobili ohnostroj. Takze co se dostane do novin a TV, kemo? Ano, spravne kulovy. Se statistikou se daji delat divy, do poctu obeti se oficialne pocitaji pouze ti, co padnou primou v akci. Ve spitale zrejme neumiraji na nasledky zraneni, ale asi na "chripku". V tomto pripade se nepocitaji do ztrat. Proste umreli neoficialne, parte dostane pouze rodina. Jeden by az nad takovou praxi zabrecel. Umrou ne pro vlast, ale bandu bohatych grazlu. A nejradsi by je pokude by jim to proslo, zakopali v tajnym hromadnym hrobe jako prasive psi. Nad timhle je mi opravdu blivno. [pláč] [pláč] [naštvaný]

119068

15.10.2006 14:49

RE: Wild duck

BenediktXVI 82.?.?.?

Reakce na 119004

V tom, že se smrt žádného vojáka nedá utajit se hluboce mýlíte. US army neustále uměle snižuje své ztráty a to dvěma způsoby:
1. mezi oběti se počítají jen ti, kteří padnou přímo v boji. Ti které těžce zraněné dopraví do nemocnice mimo Irák nejsou započteni mezi oběti války. (Podobně jako se u nás mezi oběti autonehod počítají jen ti, kdo zemřou do 24. hodin, aby byl před veřejností ospravedlňen nový silniční zákon umělým snížením počtu mrtvých).
2. V amerických ozbrojených silách slouží mnoho cizinců, zejména z Latinské ameriky, kteří za službu nedostanou jen peníze , ale také americké občanství. Tito lidé vždy bojují v první linii na nejhorších úsecích fronty a když padnou, nikdo jejich smrt neeviduje. Takže pokud vojáci na této základně byli hispánského původu, tak je zahrabali v poušti a nikdo se o nich nikdy nedozví. Skutečné americké ztráty v Íráku nejsou 2600 ale 5-10000
A vzhledem k tomu, že V USA právě probíhá volební kampaň tak bych v počtu obětí věřil spíše partyzánům než americkému velení.

119215

13.10.2006 5:40

nemozem si pomoct

dharma 84.?.?.?

a hoci si uvedomujem, ze aj za touto spravou su utrpenie konkretnych ludskych bytosti a osobna tragedia ich blizkych, napriek tomu, vzdy, ked sa dozviem o stratach arogantnych okupantov, tahaju sa mi kutiky ust smerom hore k usiam a vravim si: "statocny partizani, len tak dalej, len tak dalej..."

119007

13.10.2006 9:11

Nějak moc podařenej útok.

John Bombardon 82.?.?.?

Jakto že na Antiwar.com o tom není ani řádka. Ví to někdo? [zmaten]

119013

13.10.2006 14:59

Třeba bylo amíkům na základně zima

Karel z Čech 88.?.?.?

a tak jim nějaký vděčný iráčan zapálil ohýnek.
Vložený obrázek
Však bushevik zase nějaké peníze od amerických daňových poplatníků sežene, aby na základně doplnil, co tam shořelo. Lidé v Bagdádu měli pěkný ohňostroj a tak se jistě dobře bavili.

A prý to ani nezapalovali raketami, ale běžnými minomety. Iráčané nyní musí šetřit, když peníze z ropy jdou nyní amerických olejářským společnostem.

119023

14.10.2006 2:24

Tak tohle se necha nazvat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

prvni velky bojovy uspech irackeho patriotickeho odboje! Mozna ze je to meznik ve vyvoji konfliktu a od teto doby bude okupant hledet jak se nejrychleji dostat ven. Doufejme.

Technicka prevaha okupantu nic neznamena tvari v tvar statecnosti a oddanosti clenu hnuti odporu. Nyni muzeme pratele konecne pochopit jak je mozne, ze cesti husite dokazali porazit mnohonasobnou prevahu lepe vyzbrojeneho protivnika. Je to stale ten samy princip i kdyz v jinem miste a jinem case.

z.a.p

119062

14.10.2006 10:51

Spamatajte sa...

Rasmus 62.?.?.?

Nevravim ze vojna v Iraku je spravna ale uvedomte si ze teraz uz Amici nemaju inu moznost ako doviest tuto vojnu do konca.Ich odchod by bol tym najhorsim co by sa mohlo stat.
Cela krajina sa zvija v krcoch terorizmu ked uz sa nebojuje proti okupantom ale proti vsetkym..Ked si Sit zabiju Ta Suniti a naopak,denne su zabijany ludia bez ziadneho dovodu,proste jeden predaval zmrzlinu co je podla islamu diablovo jedlo,druhy bol zabity lebo predaval telefony,tretieho nasli bez hlavy,dalsi sa vyhodil na trznici plnej ludi v mene Allaha a zobral na druhy svet so sebou aj 30 nevinnych..
To uz je fanatizmus a nie partizanska vojna a po ich odchode tu nastane anarchia horsia aka bola v Afghanistane..
Ti co sa tesia ze zabili tolko a tolko Americanov je mi vas luto..60% z nich su Narodne Gardy,teda civili ktory maju rozkazom ist na rok bojovat proti "terorizmu" aj ked maju doma uz rodiny a v pripade odmietnutia hrozi im dlhorocne vezenie v "najdemokratickej" krajine sveta..Vojak iba robi to,co mu kazu a ak odmietne caka ho vezenie..
Aj vojak je len clovek a chce zit a vacsina z tych ktorych zabiju su mladi muzi ale aj zeny okolo 20-tky ktory uz na tomto svete pocas svojej pute nic nezanechaju..

119083

14.10.2006 13:53

RE: Spamatajte sa...

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 119083

nedokážem ich poľutovať a už vôbec nie "civilných kontraktorov" - po slovensky žoldnierov. Na tých sa nevzťahujú ani žiadne konvencie .

119098

15.10.2006 18:13

RE: Spamatajte sa...

Loser 195.?.?.?

Reakce na 119098

Já si myslím, že vojáci jsou ty, kteří by si tu lítost zasloužili.
Za prvý, mnoho z nich jsou lidi co nesehnali jinej (nebo jinej dobrej) džob, než dělat pro USArma. Ač se o tom moc nemluví, jsou v USA místa s nezaměstnaností větší než u nás Mostecko a že tam to je docela voser
Za druhý, jedou tam s tím, že budou "šířit demokracii", který se místní bráněj (co si budem povídat, demokracii ala USA bych u nás taky nechtěl). Někteří si uvědomujou až na místě, že nejsou osvoboditelé, ale okupanti.
A na místě se dostávaj do situace, buď mi nebo oni. Asi většina vojáků, by si zbalila svejch pět švestek a jela domů, kdyby to šlo. Jenže "demokracie made in US" je domů jentak nepustí.

119237

14.10.2006 15:37

RE: Spamatajte sa...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 119083

Pane "Rasmus"... Napsal jste serii myšlenek, ktere se tak nějak jedna za druhou postupně samy anulují - tedy dalo mi hodně práce usoudit, zdali jste vůbec něco vyjádřil na těch 14 řádcích po asi 16 slovech = cca 224 slov o ničem ... [velký smích]

Nikdo nemusel v "plné polní" cestovat přes půl světa, aby zjistil na místě, jak se věci mají - stačilo ve škole dávat pozor a nemalovat "tanky v okopu" na pijáky. Chtěl jsem tím říci, že jako člověk se můžu soustředit na jednotlivé osudy jednotlivých amerických ( nebo jiných) vojáků, co tam v Iráku padli a olitovat je.

Ale vcelku, při "tak nějak nadhledu" na celou věc, je přece nemá cenu a ani nelze litovat ! Vy říkáte, že plní rozkaz - ano, ale do armády vlezli sami a mohli dobře vědět, co tam budou dělat !

Nevím zda ten odhad, že v Iráku padlo za dobu "nezištné" pomoci hlavně Američanů asi 650 000 Iráčanů, zda tedy je spravný respektive přesný - přesný odhad [smích] - ale dejme tomu, že prakticky ano.

Komu v tomto případě kladete vinu za tolik zmařených iráckých životů ? Protože nepopřete, že tyto oběti jsou zcela jasně důsledkem americké intervence v Iráku. Vy mi můžete argumentovat, že bezprostředně jsou tyto ztráty hlavně důsledkem údajných sektářských nepokojů a tedy, že to padá na hlavy samotných Iráčanů. Ale i když takto budete argumentovat, sám dopředu budete vědět, že pravdu nemáte, že bez Američanů by tak nebylo.

Jestli se dneska "někdo" chce hájit, že něco takového nemohl před válkou vědět - musím jednoznačně a důrazně říci - není to pravda ! Kdo měl informace a kdo měl v hlavě rozum - ten tyto důsledky věděl.

Až tady zase vleze ten pan mikin, co mu zkemovatěl mozek, doufám, že vysvětlí, čí je to vina. To je ta správná persona, děd Vševěd a odborník na všechno, ten by nám to uměl vysvětlit. [chechtot]

119117

14.10.2006 18:37

RE: Spamatajte sa...

kema 207.?.?.?

Reakce na 119117

>Až tady zase vleze ten pan mikin, co mu zkemovatěl mozek,
>doufám, že vysvětlí, čí je to vina. To je ta správná
>persona, děd Vševěd a odborník na všechno, ten by nám to
>uměl vysvětlit. [chechtot]

Nevim jestli pane Gejdosi ten clovek neexistuje jen ve vasi fantazii, ale pokusim se odpovedet alespon ja.
Myslim si, ze se jak vy, tak pan Rasmus mylite.
Kdyz se prestaneme na situaci v Iraku divat povrchne a podrobime ji analyze, pak hlavni vina spociva nekde jinde.
Jiste - muzeme vinit nejakeho americkeho velitele nebo jeho vojaky za prilisnou ukvapenost, spatne vyhodnoceni situace nebo jine omyly.`Ale k tomu dochazi v bojove situaci bezne.
Muzeme vinit samotne Iracany (krome Kurdu), kteri casto podlehnou sektarstvi a zabijeji se navzajem.
Ale hlavni duvod za smrt nevinnych obyvatel Iraku (i kdyz cislo ktere uvadite je nesmyslne prehnane) nese nekdo jiny.
Vinu nesou lide, ktere strasi moznost svobodne, demokraticke a hlavne prosperujici zeme na Strednim Vychode.
Tedy sebevrazedni fanatici z cele oblasti, mullahove kteri je do Iraku posilaji, sejkove a diktatori kteri to vsechno financuji a nakonec - lide na zapade, pro ktere je demokracie nejvetsim strasakem.
Tedy i vy pane Gejdosi. I vy.

119145

14.10.2006 21:50

RE: Spamatajte sa...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 119145

Já pane "kema" nevím, kdo jste Vy a proč píšete tak, jak píšete. Mám jen dobře podloženou domněnku, že jste jistý pan mikin. Vy ale víte, kdo jsem já a kdyby jste se mě úpřimně a poctivě zeptal, případně slusně diskutoval, dozvěděl by jste se, co myslím tím, co píši a co tvrdím. Ale Vám nejde o pravdu, o diskusi - Vám jde evidentně jen a pouze o nasírání.

Vy pane kema evidentně nebudete příliš úpřimný člověk a zdánlivá slušnost Vašich příspěvků kryje propagandistickou prázdnotu, kterou tady tvrdošíjně šíříte se zlomyslným úsilím. Podle mě jste prospěchář a zbabělec do morku kosti.

A navíc ...

Pro Vás jsou fakta zcela prázdný pojem a znáte jen " vhodná polo-fakta". Vám není hanba napsat :Tedy sebevrazedni fanatici z cele oblasti, mullahove kteri je do Iraku posilaji, sejkove a diktatori kteri to vsechno financuji a nakonec - lide na zapade, pro ktere je demokracie nejvetsim strasakem.
Tedy i vy pane Gejdosi. I vy.


Pane, takovým sprostým lhaním jste mě urazil a pouze s ohledem na slušnou úroveň kultury vyjadřování na Zvědavci Vám neodpovím zcela tak říkajíc "od plic" !! Ale jsem si jistý, že jasně chápete hloubku a podstatu mého nyní již jen pohrdání a politování !

Vy jste pane nevysvětlil vůbec nic a mám za to, že tedy vůbec ani nechápete nic, píší to přes to, že jinak Vás vždy chválím jako děda Vševěda. Samozřejmě ironicky, ale přesto - někdy argumentovat umíte dobře, tedy umíte to, leč neděláte.... Pro Vás bude jednou tím největším trestem a očistcem, až si jednou vybavíte všechny své lží a kecy a budete se svíjet, jsa mučen nesnesitelným pocitem trapnosti.

Taky Vás trošku "naseru" - počtěte si v těch Vašich "amerických ekonomických statistikách" něco o současné tvorbě pracovních míst v USA, pane ekonome - teď jsou tam velmi zajímavá číselka ... [velký smích]

119161

15.10.2006 1:31

RE: Spamatajte sa...

kema 207.?.?.?

Reakce na 119161

Pane Gejdosi, vase odpoved ma sest odstavcu, ale vubec se nevztahuje k obsahu clanku ani k tomu, co jsem zde napsal.
Ja za svym nazorem o vine muslimskych fanatiku a vine vasi stojim a vy me se me ho muzete pokusit vyvratit.
Jenze to budete muset psat konecne k veci a zdrzet se osobnich utoku.
A zadneho Nostrodama, please !!!!

119177

15.10.2006 7:47

RE: Spamatajte sa...

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 119177

Já si jen pane Kema myslím, že demokracie se nedá šířit s pistolí v ruce a pokud se tak děje, už to pak není ta demokracie, jak ji asi všichni mírumilovní lidé chápou.
Ti, kteří tak činí nebo to schvalují, nemají ani ponětí o kulturních, politických a dalších vazbách a tradicích v dané oblasti a jde jim jen o vlastní, mocenské a prospěchářské zájmy.
Myslím si, že ten terorismus proti kterému bojujete je jen reakcí na takovéto násilné vnucování tzv. demokracie a vměšování se do záležitostí jiných států. Nemusím snad psát, kdo toto již po desetiletí činí.

119185

15.10.2006 20:21

RE: Spamatajte sa...

kema 207.?.?.?

Reakce na 119185

>Já si jen pane Kema myslím, že demokracie se nedá šířit s
>pistolí v ruce a pokud se tak děje, už to pak není ta
>demokracie, jak ji asi všichni mírumilovní lidé chápou.

>Ti, kteří tak činí nebo to schvalují, nemají ani ponětí o
>kulturních, politických a dalších vazbách a tradicích v
>dané oblasti a jde jim jen o vlastní, mocenské a
>prospěchářské zájmy.

Obyvatele Nemecka ci Japonska by s vami asi nesouhlasili.

119245

15.10.2006 21:03

RE: Spamatajte sa...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 119245

Obyvatele Nemecka ci Japonska by s vami asi nesouhlasili.

Hm - proč by neměli souhlasit ? Tedy za Japonce bych jaksi "nemluvil", neznám osobně ani jednoho Japonce, natož abych se s ním bavil. Bylo by tedy ode mě troufalé se tedy o tom bavit. Zato Vy asi osobně znáte hodně Japonců, že ano pane, čili Vy můžete prakticky reprezentovat zde ducha a myšlení Japonska.

Ovšem na druhou stranu znám dost hodně Němců a zde jsem si naprosto jistý, že se mýlíte, pane kema ! Nechci zatím napsat, že přímo lžete. Všimněte si tedy, pane kema, že druhým vyčítáte, že neargumentují, Vy sám zde ale flagrantně pouze vyhlašujete jakési axiomy a trváte na jejich platnosti !

Já Vám tedy pane kema říkám, že nemáte pravdu s těmi Němci ! A tedy na základě toho pochybuji i o těch Japoncích a žádám Vás, aby jste jasně zdůvodnil, jak jste k Vámi prezentovanému názoru ve skutečnosti dospěl ! A zkuste se ze slušnosti představit. [velký smích]

119256

15.10.2006 21:52

RE: Spamatajte sa...

kema 207.?.?.?

Reakce na 119256

Pane Gejdosi,
ja jsem procestoval spoustu zemi a vzhledem k tomu, ze Japonci i Nemci radi cestuji, spousta z nich mluvi anglicky a ja jsem clovek druzny, dovolim si tvrdit, ze nazor vetsiny znam.
A ja je docela chapu.
Behem valky kterou rozpoutali jejich diktatori byl hlad a bida.
Nyni, v demokracii kterou jim "vnutili" americti "agresori" se situace pomalu zlepsila a nyni je v obou zemich blahobyt.
Naciste ci fasiste v obou zemich asi mluvi jinak, ale ty jsem zatim nepotkal.
Asi je jich malo.

119261

16.10.2006 16:25

RE: Spamatajte sa...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 119261

Pane kema, svět má již "plné zuby" americké kultury, založené na "ukazování svalů", zabíjení, kšeftování a ožebračování kdykoliv a kohokoliv "na počkání" se zdůvodněním, že se jedná pouze o schopnost a šikovnost, a že tu možnost má každý.

Pane kema, tu možnost totiž nemá každý ! Každý ve světě totiž nechce být potenciální vrah, každý ve světě není bezohledný kšeftař a tou bezohledností nemyslím pouze akutní chování se v tomto okamžiku, nýbrž hlavně vztah k budoucnosti tohoto světa.

Pane kema, ano já dobře vím - Vy jste procestoval kus světa. Patrně je pravda, že jste se setkal s hodně Němci a s hodně Japonci. Někde v Thajsku nebo podobně však podléháte dosti vážné systémové výběrové chybě, pokud na základě setkávání se s německými turisty zrovna tam chcete usuzovat na celkové myšlení Němců. To by jste si zrovna Vy, takový vševěd, měl uvědomovat i bez toho, že bych na to "opatrně" upozorňoval.

Pane kema, druhou světovou válku nerozpoutalo Německo ! Měl by jste méně povrchně nad historií přemýšlet. Vy moc rád stojíte na straně vítězů, to Vám dost zatemňuje mozek a proto jste zde na Zvědavci praktickým synonymem pro "papouškovače" aktuální propagandy právě zrovna zdánlivě vítězícího systému.

Pane kema, Vy budete v již docela blízké budoucnosti patrně hodně zklamán, pokud to vše, co píšete, myslíte smrtelně vážně. Já se ve Vás jaksi nemůžu zorientovat, stále si nejsem jistý, o co Vám vlastně jde. Vy umíte diskutovat, ale způsob, jak diskutujete je povětšinou navýsost urážlivý.

Pane kema, já jsem taky cosi procestoval, s lidmi se vesměs prátelsky bavím o všem možném a rád kladu otázky a velmi rád pozorně naslouchám. Myslím si, že bych si zasloužil z Vaší strany, aby jste mě "nehlušil" propagandou, ostatně se to týká absolutní většiny "Zvědavců".

Pane kema, Vy se rozhodně nemůžete divit různým "nelibým" reakcím na Vaše docela arogantní výroky, již jste si mohl povšimnout, že se zde jedná vesměs o lidi rovněž dostatečně "po světě rozhleděné".

Píšete:

Behem valky kterou rozpoutali jejich diktatori byl hlad a bida.
Nyni, v demokracii kterou jim "vnutili" americti "agresori" se situace pomalu zlepsila a nyni je v obou zemich blahobyt.


K tomu musím podotknout - osobně se domnívám, že slušní lidé v inkriminovaných zemích již vesměs pochopili, do jakého to systému spadli ! Pokud Vy sám jste "prachsprostý" materialista a líbí se Vám americká kultura, uznávám, že asi musíte hlásat, co hlásáte !

Je to každého jeho volba. Jen pro Boha jednou nehlásejte, že takhle jste to nechtěl(i) - to až bude již zcela jasné, že situace pod taktovkou toho Vašeho "nejlepšího systému věcí" dospěje do neřešitelného konce. Někteří již ten konec vidí cca metr před svým nosem - kam až v milimetrech před svůj nos dohlédnete Vy ?? [velký smích]

119343

16.10.2006 0:15

RE: Spamatajte sa...

Aja 24.?.?.?

Reakce na 119245

>>Já si jen pane Kema myslím, že demokracie se nedá šířit s
>

>>pistolí v ruce a pokud se tak děje, už to pak není ta
>>demokracie, jak ji asi všichni mírumilovní lidé chápou.
>
>>Ti, kteří tak činí nebo to schvalují, nemají ani ponětí
>o

>>kulturních, politických a dalších vazbách a tradicích v
>>dané oblasti a jde jim jen o vlastní, mocenské a
>>prospěchářské zájmy.
>
>Obyvatele Nemecka ci Japonska by s vami asi nesouhlasili.

A ja myslim, Kemo, ze se neda porovnat celosvetovy valecny konflikt, ve kterem slo predevsim o parazku tech, kteri konflikt rozpoutali se soucasnymi konflikty v Iraku a Afganistanu.

119271

16.10.2006 1:28

RE: Spamatajte sa...

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 119271

To se naopak přirovnat dá docela dobře, jen si musíte posunout dneštní američany a jejich koaliční psíky do role zmilitarizovanýho Německa a Japonska tenkrát. Dnes jsou to jiní, průser je to stejnej. Takže až to skončí, budou taky američani asi rádi jako byli němci a japonci, že nechcípou hlady když jim Chavez pošle někajou ropu a Castro trochu cukru. Agresor nakonec vždy prohraje. To je matematická nutnost.

119277

15.10.2006 10:58

RE: Spamatajte sa...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 119177

Pane Gejdosi, vase odpoved ma sest odstavcu, ale vubec se nevztahuje k obsahu clanku ani k tomu, co jsem zde napsal.

Pane nick kema, takto vysoce pravdepodobně "mikin", k tematu článku tady toho nelze mnoho rozumného napsat - vše již bylo tisíckrát napsáno. Na Vás mají věcné argumenty stejný vliv, jako na betonovou stěnu, kterou se někdo snaží omítat suchým hrachem. Takže co Vy vlastně vůbec po mě chcete ?? Začněte nějakou definicí, kterak lze s Vámi vlastně diskutovat !!

Jinak ale... USA velmi "plochými a neobsažnými" argumenty (ne)zdůvodnily, nicméně provedly vcelku bezprecedentní v době po vzniku OSN agresi proti Iráku a svým aktem způsobily utrpení a smrt statisíců nevinných lidí, zdemolovaly světově významné kulturní dědictví Sumeru, Babylonu a Assyrie, rozkotaly jakous takous politickou a vojenskou rovnováhu v regionu a v rozporu s deklarovanými plány "boje proti terorismu" se USA podařilo rozdmýchat patrně vůbec největší rozmach terorismu ve světě. A to hlavně tím, že pro ten terorismus svými vskutku idiotskými zásahy Amerika vytvořila "terorismus legalizující" myšlenkové a vlastně dnes již "kulturní" zázemí a již značně sofistikované právní základy. Pane "kema" alias patrně mikin - Vy tohleto takto neviditíte a nejste schopen pochopit ? Odpovězte k věci !

Ja za svym nazorem o vine muslimskych fanatiku a vine vasi stojim a vy me se me ho muzete pokusit vyvratit.

Pro Boha (!!) pane kema/mikin - co prosím Vás bych mohl vyvracet ? Vy jste nic nevyargumentoval ! Vy jste se obrazně postavil a vypotil tvrzení : ...o vině muslimských fanatiků... a vině mé... Naznačte, co tady by bylo možno vyvracet ? Jste vůbec duševně schopen nějaké diskuse ? Budeme se tady handrkovat ve stylu ..je to pravda/není to pravda .. je to pravda/není to pravda ... ?

Jenze to budete muset psat konecne k veci a zdrzet se osobnich utoku.
A zadneho Nostrodama, please !!!!


To by jste ale pane mikin/kema musel asi začít Vy sám ! Napište něco, co je podloženo argumenty a já Vám odpovím tím, že své případně jiné tvrzení podložím protiargumenty ! Jinak Vaše výzva je pouhým (a dost obvyklým v daném případě) retorickým onanováním ... Toho Nostradama ale předběžně slibuji.

119195

16.10.2006 1:22

RE: Spamatajte sa...

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 119145

Kemo prober se z oparu televizních proslovů. Podle tebe totiž platí, že pokud se najde na světě jeden vůl co vleze to metra s nožem, nacož by policie reagovala tak, že by zapálila celý metro, může ten pošuk za veškeré stráty na životech. Skutečnost je jiná, pošuk totiž dosud nikoho nezabil. Vinit nějaký stínový tetoristy za smrt způsobenou ať už američany a nebo američanům za to, že lezli kam neměli, protože tam ten stínovej terorista nebyl je přece naprostá hovadina, která i tobě, kdybys na pár hodin alespoň vypnul zvuk u FOX news, by musela bejt jasná. Jinak bys ses mohl dostat do maléru, neb podle tvé logiky nesou za ztracené životy ve druhé světové válce vinu američani a rusové, nikoliv němci, ti by přeci nikoho nezabíjeli, kdyby se ti volové nebránili ne? Válka je nejen vůl, ale ke všemu neřeší nic, jenom věci komplikuje natolik, že vždy když válka skončí, tak jsou lidi strašně rádi a jaksi zapomenou že se vlastně hovno vyřešilo, ale hlavně že je po válce. Chci vidět jak bude ten Irák za pár let vypadat, pokud někdo nepustí Sadáma z basy aby to zase převzal, tak asi na něj budou vzpomínat nadosmrti jako na tatíčka. Ono je to relativní, halzl to sice byl, ale proti tý nádheře co jim přinesli z Ameriky byl ještě přímo lidumil.

119276

15.10.2006 20:53

Nehoda v Bagdadu?

Hastrman 71.?.?.?

Zajimave, ze americka televize a noviny reportovali pouze, ze to byla nehoda a o zadnem utoku "insurgents" se vubec nepsalo.
Vim, ze v Americe je svoboda a lzi se zde nevedou, takze ted nevim cemu mam verit. [cool]

119249

Příspěvků: 30

13.10. 04:25 kema  Wild duck
13.10. 04:49 Rene Bartosek  RE: Wild duck
13.10. 08:15 SandWalker  RE: Wild duck
13.10. 18:52 Nápověda  RE: Wild duck
13.10. 19:43 kema  RE: Wild duck
13.10. 19:24 kema  RE: Wild duck
13.10. 19:53 Nápověda  RE: Wild duck
14.10. 02:52  RE: Wild duck
15.10. 14:49 BenediktXVI  RE: Wild duck
13.10. 05:40 dharma  nemozem si pomoct
13.10. 09:11 John Bombardon  Nějak moc podařenej útok.
13.10. 14:59 Karel z Čech  Třeba bylo amíkům na základně zima
14.10. 02:24  Tak tohle se necha nazvat
14.10. 10:51 Rasmus  Spamatajte sa...
14.10. 13:53 Kyklop  RE: Spamatajte sa...
15.10. 18:13 Loser  RE: Spamatajte sa...
14.10. 15:37 Petr Gejdoš  RE: Spamatajte sa...
14.10. 18:37 kema  RE: Spamatajte sa...
14.10. 21:50 Petr Gejdoš  RE: Spamatajte sa...
15.10. 01:31 kema  RE: Spamatajte sa...
15.10. 07:47 Blue  RE: Spamatajte sa...
15.10. 20:21 kema  RE: Spamatajte sa...
15.10. 21:03 Petr Gejdoš  RE: Spamatajte sa...
15.10. 21:52 kema  RE: Spamatajte sa...
16.10. 16:25 Petr Gejdoš  RE: Spamatajte sa...
16.10. 00:15 Aja  RE: Spamatajte sa...
16.10. 01:28 Antiseptik  RE: Spamatajte sa...
15.10. 10:58 Petr Gejdoš  RE: Spamatajte sa...
16.10. 01:22 Antiseptik  RE: Spamatajte sa...
15.10. 20:53 Hastrman  Nehoda v Bagdadu?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 111 čtenářů částkou 17 636 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

"Pane vrchní, jedno kafe!"

Tak tuhle větu teď stejně nemáte kde vyslovit. Podpořte raději tento web, který se vás snaží informovat otevřeně a bez politické korektnosti a je nezávislý od tlaků různých zájmových skupin. A dejte si rovnou symbolicky kávy dvě.
Děkujeme za pomoc.

Ve zkratce

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 1

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 3

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,07 Kč
Euro
27,27 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,50 Kč
Australský dolar
16,45 Kč
Švýcarský frank
25,44 Kč
100 japonských jenů
22,02 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,49 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,19 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 010,61 Kč
1 unce stříbra
564,86 Kč
Bitcoin
303 003,88 Kč

Poslední aktualizace: 27.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 312