Diskuze k článku

Korejský rotvajler na čínském vodítku

Příspěvků 33

11.10.2006 3:22

Logický důsledek americké politiky

Dale Coopper 64.?.?.?

Na rozdíl od autora si myslím že Írán taky pracuje na vývoji A-bomby a bylo by dost krátkozráké kdyby to nedělal. Bush přece v tom slavném projevu o stavu Unie co mu napsal David Frum zařadil Severní Koreu i Iran do "axis of evil" a pak ještě jeden stát který zhruba o rok později americká armáda přepadla a svrhla tamní režim. Kdyby měl Saddám skutečně ABC zbraně nikdy by k žádné invazi nedošlo a to dobře ví i iranští mullové a soudruh Kim.

118840

11.10.2006 11:18

RE: Logický důsledek americké politiky - nelze nez souhlasit... :(

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 118840

Presto se domnivam, ze Saddam nejake vyrazene zbrane od USA dostal, prinejmensim neco bylo pouzito proti Iranskym vojakum, kdy jich asi 50 000 zahubili. Pripad s Kurdy je sporny, tak ho neuvadim... Problem je, ze Dum Zla nemuze vytahnout ty uctenky jako dukaz, nebot vypada dost blbe, kdyz nekoho napadnete a obsadite proto, ze jsem mu neco predtim prodal, zeano [smích]

Klicovou otazkou co bylo se zbytkem zbrani si muzete na vlastni oci prohlednout ve filmu Beyond Treason kde jsou nesmirne vzacne zabery z vnitrku nekolikati bunkru s chemickymi (zluty pruh na munici, sledujte pozorne) a bakteriologickymi (zeleny pruh) zbranemi. A nejsou vsechny jen made in USA, to tak na okraj...

A co amici v 1991 udelali? To, co udela kazdy spravny kovboj - proste to cele vyhodili do vzduchu. Jenze vybuch neznicil vse, zbytky spolehlive rozprasil po lidech v okoli a "Gulf syndrome" je nasvete...

Tak skoncily Saddamkovy ZHN.

Co me ale zaujalo na onom podzemnim vybuchu nejvice je toto:
"...síla exploze odpovídala výbuchu 550 tun trinitrotoluenu. Atomová bomba svržená 6. srpna 1945 Američany na japonskou Hirošimu měla ničivou sílu odpovídající asi 15 000 tun TNT."
Rekneme si to jeste jednou - KLDR 550 tun, Hiroshima 15 000 tun TNT? 27x mene?! [překvapení] [zmaten]
Tolik povyku kvuli takovemu psouku? Takove prskavce?! [překvapení]

Zapomenme na chvili na to, ze USA ci Rusko nebo Cina muzou tak leda drzet pysk, misto toho povykovani. Samotne USA provedly 331 atmosferickych (!) testu jenz se podepsaly na rapidnim narustu rakoviny na celem svete. O podzemnich testech radeji nemluve. Zarazil to silenstvi az Kennedy, diky mu za to. Takze tito nyni vyvriskuji? Proc to? Ze by reagovali jako male decko, co je zle, protoze uz nebude mit drtivou prevahu hrozbou pouziti atomu? Jak pokrytecke...

Ale proc jen 550 tun TNT sila? Myslim, ze jsou tri mozna vysvetleni:
1) setri vzacnym stepnym materialem aby meli dost na odrazeni pripadneho utoku.
2) zbabrali to, komprese plutonia nebyla symetricka, coz vyustilo v mene nez optimalni reakci a vysledkem byla minimalni sila.
3) umyslne predvedli dokonalost sve technologie tim, ze privedli k explozi mnohonasobne mensi mnozstvi plutonia, nez by normalne vybuchlo - to by poukazovalo na velmi vyspelou techlogii vyroby pumy se zvladnutymi nejen slozitymi pravdepodobne trojnasobnymi kompresnimi cockami, ale take zvladnute technologie boosteru, iniciatoru a neutronoveho zrcadla.
Nic z toho neni samozrejme neresitelne, ale urcite je to hodne znepokojive pro pripadne plany na vojenske reseni problemu zvaneho KLDR. Nyni totiz neprichazi v uvahu a tim padem zcela paradoxne jak propaganda KLDR tvrdi - vlastnictvi pumy je silnou zarukou miru na Korejskem poloostrove.

118867

13.10.2006 20:22

RE: Logický důsledek americké politiky

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 118840

Pokrytectví jaderných velmocí

PRAHA - V souvislosti s mediálně a propagandisticky odsuzovaným testem jaderné zbraně uskutečněným Severní Koreou,

zaznamenáváme celou řadu ohlasů. Na rozdíl od pokryteckého odsuzování ze stran současných nukleárních mocností, k nimž se velmi ochotně připojují i naši představitelé a sdělovací prostředky, ale nepožadují, aby Severní Korea jednostranně zastavila atomové testy.

Tyto protesty směřují i na adresu všech nukleárních mocností včetně Ruské federace, USA, Číny, Francie, Velké Británie, Indie, Pákistánu a Izraele. Vyzývají je, aby šly příkladem a zničily své atomové zbraně. Tento oprávněný požadavek by neměl zůstat bez odezvy široké veřejnosti, jejího úsilí o světové jaderné odzbrojení.

Neexistuje žádné oprávnění pro některé státy vlastnit zbraně hromadného ničení, když samy ostatním zakazují je mít. Současný trend nás, přese všechna pokrytecká odsouzení, přivádí do stavu zvýšení počtu zemí s nukleárními zbraněmi, což ohrožuje světový mír a přežití lidstva vůbec, konstatuje se například v prohlášení občanské iniciativy Za Humanistické hnutí.

Nukleární arzenál již překročil 30 000 bomb, s nimiž by naše planeta mohla být zničena více než 20krát. A co je velmi znepokojující, tyto zbraně se nacházejí v oblastech, které jsou čím dál tím častěji svědkem soubojů mezi kulturami a náboženstvími.

119046

11.10.2006 3:43

Severní Korea se mění

Vlastenec 88.?.?.?

Pan Král nemá dobré informce a z jeho článkem nemohu souhlasit.
Především, S.Korea si pořídila jadernou zbraň na odstrašení,
protože dobře viděla, jak dopadl Irák, který se nepodvolil
a byl vojensky napaden bez přímého souhlasu OSN.
Bylo několik kol vyjednávání mezi S.Koreou, Čínou, Ruskem,
J.Koreou a USA. Při těchto rozhovorech sevorokorejský zástupce vždy poukazoval na věrolomnost USA, které napadli a dodnes okupují Irák.
To byl hlavní argument,proč nedošlo k dojednání podmínek
o odstoupení S.Koreou od jaderného programu a posléze došlo
až na test jaderné zbraně. S.Korea však nehodlá nikoho
napadnout, nic by tím nezískala a jako stát by skončila
zničená v jaderné apokalypse.Rusko a nakonec ani Čína by
pro S.Koreu neriskovala jaderný konflikt z USA.
Ale co je nejzajímavější na současném stavu v S.K.,
že i tato na venek naprosto rigidní stalinská země se
začíná polehoučku měnit.
Prostě trh a konzum je neobyčejně silné lákadlo pro všechny
a začíná zasahovat i v S.K.
Najednou zahlédnete v hlavním městě reklamy!/ věc naprosto dříve nebývalá / na některé západní zboží, které je možné ve vybraných obchodech koupit - asi nějaká obdoba našich Tuzexů -,
ale pouze pro stranickou nomenklaturu.
Asi se již začíná stalinistům zajídat úplně blbý systém,
který nefunguje ekonomicky ani politicky.
Také kontakty s Čínou, která nabrala ostře tržní směr,
pronikají do korejského "stalinismu" prvky, které
ho budou měnit.
Lidé chtějí i v Korei žít svoje lidské životy normálnějším způsobem a už mají také plné zuby keců a "místo chleba žvýkáme hesla" je také nepotěší.
Proto si myslím, že paradoxně získáním jaderné zbraně se situace
v S.Korei uklidní a tato země se postupně vydá stejnou cestou jako Čína, protože jí nic jiného nezbývá.Mao byl také kult
a Kim nebude jiný,ale nic netrvá věčně a společnost se vyvýjí a Kim také nebude na věky. Takový vývoj nebude ihned,ale já jinou alternativu severokorejského státu nevidím.
Válku s Koreou také nikdo nevyvolá, protože by to znamenalo pro
jižní Koreu a další okolní státy, nezvladatelnou vlnu uprchlíků a těžké ekonomické potíže.

118843

11.10.2006 4:23

Korejsky rotvajler

karel4u 207.?.?.?

Vysvetleni nezajmu USA je jednoduche. Severni Korea prece neohrozuje bezpecnost Israele.

118849

11.10.2006 4:49

Rovni a rovnejsi

Rene Bartosek 69.?.?.?

Presne tak, Iran je signatarem smlouvy o nesireni jadernych zbrani. Jeho jaderne provozy videly tymy zahranicnich expertu. A presto je mu tvrde vyhrozovano USA. Holt geopoliticke a ekonomicke zajmy jsou vazny duvod. Na druhou stranu KLDR odstoupilo od dohody nesireni jadernych zbrani Izrael ji dokonce pro jistotu ani nepodepsal a o tom, ze by nekdo z ciziny uvidel komlex v Dimone se muze zdat. Uprimne se priznam, ze KLDR mne desi vice nez sionisti, i kdyz ti jsou v potencionalnim jadernem ohrozeni pro me jasna svetova dvojka. [pláč]

118850

11.10.2006 11:04

RE: Rovni a rovnejsi

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 118850

Uprimne priznavam, ze KLDR me vubec nedesi. Desi me udajne zpusoby vychovy, kdy jsou deti odebrani rodine a vychovavany kolektivne v duchu silenych ideji, ale nejake jaderne prskavky KLDR me nechavaji chladnym.
Podle novinek:
"...síla exploze odpovídala výbuchu 550 tun trinitrotoluenu. Atomová bomba svržená 6. srpna 1945 Američany na japonskou Hirošimu měla ničivou sílu odpovídající asi 15 000 tun TNT."
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/severni-korea-vyzkousela-prvni-jadernou-bombu_97827_irkjf.html

Ceho se bojite? Spravne byste se mel bat, koho jeste agresivni zahranicni politika USA donuti k tomu, aby si ZHN poridil a zajistil tak svou bezpecnost... [zahanbení]

118865

12.10.2006 1:49

RE: Rovni a rovnejsi

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 118865

Ciste hypoteticky Trodas. Co by se asi stalo v regionu, kdyby si jaderny arsenal poridilo Japonsko. Vztahy Japonsko, Cina a Japonsko Rusko, plus samozrejme KLDR. Momentalne staci pouze fakt, ze media bubnuji do bubnu s nazvem strach a krici pro "bratrskou" spolupraci USA a spratelenych zemi k vybudovani raketoveho destniku. KLDR nahrala neocons s valecnickymi choutkami na smec. Vubec by me neprekvapilo,pokud by byli systematicky smeteny ze stolu po dobu nekolika let varovani vypracovane tajnymi sluzbami zapadnich zemi ohledne jadernych aktivit KLDR. To zpusobi zvyseni napeti s Ruskem, protoze to porusi vojenskou strategickou rovnovahu. V kazdem pripade silenci v KLDR mne pripadaji silenejsi nez vetsina sionistu s moznosti zmacknout cerveny cudlik.

118917

12.10.2006 13:00

RE: Rovni a rovnejsi

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 118917

Japonsko s jadrem? Nestalo by se VUBEC nic, stejne jako se nic nedeje v pripade KLDR. Atomova bomba neni zadnym nedostiznym mytem par zemi, tyhle kecy proste padly.
Neoconum na smec nahrala i ne - kazdy preci musi videt, ze to, ze si poridili bombicku (nebo spis prskavku?) je primym dusledkem politiky zastrasovani USA, jenz ma v Jizni Korei (nyni krome Iraku) nejvetsi vojensky kontingent v cizi zemi na svete. Takze je to spis rozporuplne a ne ze je to primo smec. Navic pokud korejci neco na nekoho odpali, tak to bude jen v sebeobrane - protoze jinak by se USA nezdrahaly atom take pouzit a to by byl konec KLDR. Cize se vlastne nedeje vubec, ale vubec nic.
A silenci v KLDR jsou, nicmene nevrazdi cizi obcany denne, jako sioniste, takze pri srovnani nebezpeci KLDR a Izraele mi to vychazi jako 1 : 1 000 000.
Izrael ma 4-ty nejvetsi atomovy arzenal a zcela bezne pouziva zakazane zbrane, minova pole, etc. - to je opravdove nebezpeci, nebot ovlada i USA a tak mu to projde - KLDR to neprojde, proto neni nebezpecna.

S tim ze varovani tajnych sluzeb ohledne nuklearniho programu KLDR nekdo soustavne smetal ze stolu souhlasim. Muselo to tak byt, ale stejne je to uplne, ale uplne jedno. Tepodong2 zatim pada a i kdyby nepadal, tak pokud KLDR zautoci na USA, tak ji leda zatleskam (je na case, aby si ty hovada vyzkousela, jaky to je, byt bombardovan atomem) - ale stejne to neudela, protoze USA by odpovedelo take atomem a tim by malicka KLDR skoncila. End of story. Vlastne o nic nejde, jako obvykle.

118937

13.10.2006 3:19

RE: Rovni a rovnejsi

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 118937

Trodas, pokud si Japonsko poridi atom, zacne byt v regionu zatracene horko. Nastesti Japonci prohlasili, ze to nemini udelat. Utok nuklearnimi zbranemi na KLDR. Kdyz se podivam na mapu, to by muselo byt bezvetri a zacit prset. Co by asi rekli Cine nebo J. Korei. pripadne Japonsku ci Rusku. Sorry, nam je za ten radioaktivni spad lito. Samozrejme by slo pouzit netronove bomby a srazit riziko dolu, ale presto... Pouzit atom neprojde ani Izraeli, tim jsem si jist. To by neskoncilo koberckem Olmerta v Kremlu, jak po zverstvech v Libanonu. Sionisti jsou si toho taky velmi dobre vedomi. Rozdil je v tom, ze Izrael je bohata zeme, ale KLDR zeme, kde zuri hladomor a nedostatek vseho. Pokud se nekdy tito zubozeni lide rozhodnou smest ty, co za to maji zodpovednost co mohou jeste vladnouci garnitury KLDR" ztratit? Japonci usiluji o kreslo staleho clena v RB, stejne jako Nemecko. Neco za neco, ze ano? To by znamenalo mnohem vetsi vojenskou angazovanost obou vicemene demilitarizovanych zemi. Jinak receno doslo by dalsimu posileni "Zapadu" za polednich 20 let, od jednani Reagan-Gorbacov. Rusove uz ted davaji najevo opravnene svou nespokojenost ohledne naruseni strategicke rovnovahy. Ted to svetu dost hlasite sdelili blokadou Gruzie. Nepotrebuji se pri tom chovat jako slon v porcelanu. Bombardovat infrastrukturu a zabijet civilisty, ale dle reakci Gruzie je blokada velmi ucinne opatreni. Obavam se , ze pouziti atomu kymkoliv naprosto pochopitelne vyvola horecnou snahu ziskat ho u zemi, ktere ho zatim nevlastni. Padne totiz duveryhodnost slibu nepouziti atomovych zbrani v dohode o nesireni. Cesta, jak udelat z tehle planety pas asteroidu, tentokrat mezi Venusi a Marsem. [pláč]

119000

14.10.2006 17:08

RE: Rovni a rovnejsi

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 119000

Bolo by dobré si uvedomiť, že Japonsko a Nemecko sú dostatočne vyspelé technicky, technologicky a vedecky, že v prípade, že by sa rozhodli atomovú bombu vyrobiť, stihli by to určite za menej ako jeden rok. Kľúčové informácie sa dajú obstarať, štiepny materiál majú doma (obe majú dostatok reaktorov a Japonci si palivo spracovávajú sami).
Uvedomte si: jedným z hlavných dôvodov ukončenia pokusných výbuchov v USA a ZSSR nebola dobrá vôľa, ale hlavne to, že ich už dokázali namodelovať na počítačoch a pomocou výbuchov modelov reálnych jadrových náloží bez štiepneho materiálu (teda presne sledovaný pokusný výbuch maximálne pár desiatok kilogramov trhavín)- tiež je to neporovnateľne lacnejšie.

119130

16.10.2006 20:28

RE: Rovni a rovnejsi

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 119130

Naprosto souhlasim. A ukonceni jadernych zkousek limitovala jiste vyznamne devastace zivotniho prostredi. Na rakovinu totiz umiraji vsichni, pan nebo kman.

119375

11.10.2006 14:36

RE: Rovni a rovnejsi

dharma 87.?.?.?

Reakce na 118850

komplex v diamone videli inspektori z osn v roku 1961. inspekcia sa uskutocnila na podnet J.F.Kennedyho. Izrael vtedy zamuroval a zaomietkoval vchody do 6 podzemnych podlazi komplexu, kde je technologia na vyrobu zbrani, vlastne inspektorov oklamal. po kennedyho smrti tlak na izrael uplne pominul. dnes je izrael vyhlaseny USA za "zonu bez inspekcii".
mam o tom trochu rozsiahlejsi clanok tu: http://vox.dharma.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=8

118874

12.10.2006 1:41

RE: Rovni a rovnejsi

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 118874

Dekuju za opravu. [smích] Slo opravit ten odkaz, bohuzel nefunguje.

118916

12.10.2006 13:05

RE: Rovni a rovnejsi

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 118916

Trosku se snazte, Rene. Me jede:

http://vox.dharma.sk/modules.php?name=News&fil...

[mrknutí jedním okem]

118938

13.10.2006 3:30

RE: Rovni a rovnejsi

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 118938

Jo, odtud mi to taky jede. Uz jsem si to vytiskl. Vypada to, ze nas vzor demokracie nepokryte nese znaky policejniho statu. [mrknutí jedním okem]

119001

13.10.2006 5:48

RE: Rovni a rovnejsi

dharma 84.?.?.?

Reakce na 119001

Oplati sa zhliadnut aj video ktore je uvedene v zdrojoch...
je to vydareny dokument BBC...
za pozornost stoji aj rozhovor so Shimonom Peresom v tomto dokumente...
to je stelesnena arogancia....

119008

11.10.2006 8:17

Pozitkar soudruh Kim

kema 207.?.?.?

Nizsi nebezpecnost soudruha Kima spociva v tom, ze Kim jako spravny komunista zije v pritomnosti. Ma rad mlada devcatka, rychla auta a drahy alkohol.
Po okamzite smrti, mucednictvi a 72 pannach na rozdil od fanatickych muslimu netouzi, tak jako po tom netouzi cinsti soudruzi dnes, nebo starci v Kremlu v minulosti.
Jedine vazne nebezpeci tedy vidim v tom, ze se Kimousovi zachce jeste lepsich autinek a bombu proda.
Ajatollahove v Iranu i jinde jsou k nemu v posledni dobe velice pritulni. Proc asi ?
Zajimava skutecnost je ta, ze nepratele americke zahranicni politiky se na Ameriku v tomto pripade zlobi jak za nepratelsky postoj a navrhy ostrych sankci, tak za postoj shovivavy. [zmaten]

118854

11.10.2006 10:22

RE: Pozitkar soudruh Kim

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 118854

kemo, iran uz bombu davno ma, stejne jako ma moderni protitankove, protiponorkove a jine systemy

118864

11.10.2006 11:06

RE: Pozitkar soudruh Kim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 118854

Pane "kemo" Kulové s přehazovačkou - Írán už dávno AB- má a proto také je v poslední době klid ze strany USA ! Když máte strach z prodeje AB- SK- jiným- být na vašem Prorektálně-Emerickým místě- více bych se zajímal o "ČERNÉ- KUFŘÍKY- typ.Atachéé" s velice výkonnou jednorázovou žárovkou- či spíše bleskem,které chybějí od dob vlády- prožidovského Jelcina ve skladě speciálních ruských služeb ! [chechtot] [cool] [chechtot]

118866

11.10.2006 17:14

RE: Pozitkar soudruh Kim

rickover 82.?.?.?

Reakce na 118854

Tahle antiami pathologie je normální, USA jsou podle nich vždy špatní. KLDR si pořídila jadernou zbraň na Jižní Koreu, to je jediný stát, který musí mít z KLDR vítr. V případě další komunistické agrese proti Jižní Koreji přejme jihokorejskému lida a jeho statečné armádě mnoho štěstí.

118882

12.10.2006 13:12

RE: Pozitkar soudruh Kim

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 118854

S Kemou lze souhlasit v tom, ze Kim neni nebezpecny. Je to odvazny diktaror, ale neni sebevrah. Cize neni co resit.

Je otazka, jestli je sance ze by technologie ci primo bomby prodal treba Iranu, ale pokud se tak stane, tak to bude opet jen vysledek vyhrozovani USA Iranu a nic jineho.
Anebo existence Izraele, jako 4-te nejvetsi atomove mocnosti v regionu, no.

A samo ze nejsme pratelsti k emerice, kdyz:
1) vyhrozovanim KLDR ji donutila k porizeni si atomu na zajisteni vlastni bezpecnosti
2) sankcemi USA muze dostahnout jen toho, ze Iranu ci nekomu jinemu KLDR bombicku proda za to, co je embargovano
3) jsme nastvani na USA, protoze oni udelali vic jak 1000 (!!!) atomovych pokusu a z toho 331 v atmosfere (!!!), tak co maji tu drzost odsuzovat KLDR za neskodny psouk v dole?!
4) jsme nastvani na USA, protoze KLDR nekolikrat nabizela USA za hospodarskou pomoc zastaveni sveho programu - bezvysledne

Ze si tu USA chce vyrobit duvod pro zasah atomem?!

118939

11.10.2006 14:30

predvcerom som pocuval Slovensky Rozhlas

dharma 87.?.?.?

poludnajsie spravodajstvo.
komentovali tam situaciu okolo korei a na okraj aj celkovu situaciu s jadrovymi zbranami...
musel som sa smiat, ked reporter povedal: jadrove zbrane na vychode ma india, korea a PRAVDEPODOBNE aj izrael

118872

11.10.2006 16:31

Čína je blízký spojenec USA

J.V. Stalin 82.?.?.?

Myslím si, že autor článku si neuvědomil zásadníé věc. USA a Čína nejsou nepřátelé ale již třicet let spojenci. Čína je sice obrovská země, ale je závislá na zahraničním kapitálu. V padesátých letech ČLR podporoval SSSR, v šedesátých letech nikdo a proto se čínská ekonomika zhroutila a lidé umírali hlady. Poté si Mao ce Tung uvědomil, že bez pomoci jedné ze supervelmocí se neobejde a překvapivě si vybral USA. Přes drobné rozpory v ekonomických otázkách jsou vládci Číny jedna ruka s americkými sionisty , protože společně plánují Nový světový řád. Obě země jsou na sobě vzájemě ekonomicky závislé a hlavně, USA ví že bez pomoci Číny se nastolení nového světového řádu nikdy nepovede.Zhodnocení situace KLDR je vcelku správné ale zhodnocení situace Číny není. Čína by logicky měla KLDR podporovat. To, že se postavila proti korejskému jadernému programu je další důkaz, že čínská vládnoucí třída je zasvěcená do NSŘ

118876

12.10.2006 1:57

RE: Čína je blízký spojenec USA

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 118876

Mno, rekl bych, ze Cina ma ambice stat se supervelmoci, takze na jeji partnerstvi se momentalne tezko spolehat. USA ji zajimaji pouze do te miry, co je pro Peking vyhodne. Momentalne Cina bude drzet znacne mnozstvi $, protoze vyvazi obrovske mnozstvi zbozi do USA.V Bilem dome i jinde jsou si toho samozrejme vedomi.

118918

14.10.2006 17:25

RE: Čína je blízký spojenec USA

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 118876

Tak to v žádném případě není. Čína je ve skutečnosti jednou z klíčových zemí formující se antiamerické koalice a budou to právě Rusko a Čína spole s řadou dalších zemí, kdo rozdrtí USA a jejich NWO. Mezi Čínou a USA panuje nepřátelství a Čína stojí jasně v opozici vůči NWO. Čína rovněž podporuje řadu antiamerických sil ve světě(např. v Srbsku nebo Afganistánu či Iránu atd.) a všichi odpůrci NWO spoléhají na Čínu jako na jednoho ze svých hlavních spojenců.

119135

11.10.2006 17:01

Dalsi nepresnosti pana Krale.

Hoaker hoaker (zavináč) volny (tečka) cz 84.?.?.?

Nikdy by mne nenapadlo, ze se nekdy budu zastavat iDnes, ale v ramci objektivity musim. Nevim odkud jste cerpal vase informace, ze iDnes nepise o Israeli, ale podle meho nazoru nerikate pravdu. Pokud se podivate na http://zpravy.idnes.cz/zahranicni.asp?c=A061009_073004_zahranicni_sfo zjistite, ze je tam Israel uveden s douskou o tom, ze nikdy nepoprel ani nepotvrdil vlastnictvi jaderne zbrane. Tolik pouze aby bylo objektivite ucineno zadost. Ja mam na USrael neskutecne vyhranene nazory, ale moc prosim, vseho s mirou.

118879

11.10.2006 21:52

Severní Korea

Zorba 83.?.?.?

Podle mne pan Král nezhodnotil Severní Koreu ani situaci na dálném východě zvlášt dobře. Severní Korea je v prvé řadě národní režim(i když levicový) a se skutečným komunismem nemá už prakticky nic společného. Cíle Kim Čong Ila A jeho KLDR jsou čistě obrané. Chtějí si jen udržet svoji svobodu a nezávislost, na tom přece nemůže být nic špatného. Proto taky zařadili do svého arzenálu jaderné zbraně, aby odstrašili USA od případného útoku, i když je samozřejmě jasné že v reálné válce by je asi nepoužili. USA nejsou zdaleka tak slabé jak pan Král píše, mají ještě víc než dost sil a jsou připraveny k dalším agresivním válkám. Mimo jiné je jedním z budoucích cílů americké agrese i KLDR, samotný Bush a spol to opakovaně potvrdili. Není pravda že by v KLDR neměli žádné zájmy. Pro USA je ovládnutí Severní Koree velmi důležitým krokem ke světovládě. Nejen že tak zlikvidují jeden z hlavních antiamerických režimů, ale rovněž získají výhodnou strategickou pozici pro případnou válku s Čínou nebo Ruskem. Od hranic KLDR je coby kamenem dohodil Vladivostok-hlavní Ruský přístav na dálném Východě. Navíc z území KLDR budou mít Amíci otevřenou cestu do Mandžuska a rovněž se značně přiblíží k Pekingu. Ovládnutí KLDR bude tedy pro USA nesmírným strategickým vítězstvím a naopak další ranou pro národní zájmy Číny a Ruska. Dále není pravda že KLDR nemá spojence, naopak má řadu spojenců mezi dalšími antiamerickými režimi a silami ve světě, v prvé ředě ji podporují Rusko a Čína. Dále je KLDR jednoznačně suverénní nezávislou zemí jež si vládne sama a neohlíží se na nikoho.

118906

12.10.2006 20:20

Možná je to takhle: ...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Možná je to takhle:

1)Proti-americká "tajná" koalice ( tajná ! [velký smích] ) spolupracuje zcela "spolehlivě synchronně" - jako dobře seřízená mašinka. Pro Irán totiž zdá se existují "dobrá" a taky "špatná" období pro eventuální konflikt s Usraelem. Patrně teď by Irán potřeboval konflikt "po-pozdržet" - proto do hry vstoupila na první pohled docela nesmyslně Severní Korea. Totiž - říkat, že to Korea udělala pro svou bezpečnost je v situaci, kdy by po ní, nebýt ty záplavy, půl roku "ani pes neštěkl" - tedy to je přinejmenším podivné.

Jinak jste si zajisté povšimli, že v období cca od května až do cca července to byl Irán, který velkohubým odmítáním návrhů EU na spolupráci při výrobě atomového paliva "svůdně mával červeným hadrem" a snažil se vyprovokovat útok. Což však nyní nedělá, tiše sedí, připravuje se a čeká. V období srpen - září to totiž je již Usrael, který situaci urychluje - součástí této strategie byl patrně i útok Israele na Libanon - jednalo se o provokaci Syrie a potažmo Iránu k větší angažovanosti.

2)Otázka "atomových zbraní" ani v Korei, ani v Iránu, nehraje ve skutečnosti jinou roli, než roli onoho "červeného hadru" pro veřejnost a pro změnu v rukou Usraele. Tímto hadrem mává Usrael vždy, když potřebuje "něco před-zamaskovat".

3)Čína se tváří velmi "nasraně" směrem k Severní Korei, jedná se však pouze o divadélko pro svět - Čína je totiž jasnou součástí koalice a jen hraje svůj part. Kdyby Čína měla zájem na likvidaci režimu na severu Korey, nepotřebovala by vůbec OSN a jakési sankce ! Režim "soudruha" Kima by padl jak shnilá hruška "na počkání", kdyby Čína na 14 dní uzavřela hranice včetně veškerých energií.

4)Koalice se snaží do poslední chvíle být formalně "veřejně tajná" - smyslem je znemožnit Usraeli jakékoliv zdání legitimity pro případný preventivní úder ! Zcela jasně se zde hraje na "americkou vnitropolitickou kartu" !! Snahou je "nechat zatím v klidu spát" Američany a nechat je dále snít jejich zamilovaný "americký sen".

Předpokládám, že koalice má přichystaný jiný budíček ! Podle mě se chystá nějaký "rafinovaně koordinovaný" útok na dolar. Teď ale potřebují, aby pro Američany doma vše vypadalo tak nějak "do ztracena" - jakože americká vláda je vláda blbců, což ostatně je pravda, ale zatím si to doma v Americe myslí jen 50% lidí...

Zde vstupuje do hry moje "Nostradámova" oblíbená varianta - občanská válka v USA v důsledku hospodářské krize ! Pokud je můj odhad přibližně správný - potom možná máme před sebou již jen cca 14 dnů zdánlivého klidu ! [velký smích]

118963

12.10.2006 20:39

RE: Možná je to takhle: ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 118963

O tom že se něco stane vím už nějakou dobu. Myslím něco důležitého. Ale jak jste došel k těm čtrnácti dnům? Čína krom jiného oznámila zahájení výroby aut na vodík. Zatím bude prý auto dosahovat cca 80 km/h. Pozoruhodné že? Zpráva je úplně nová a určitě ne náhodná. Už se těším až je začne vyvážet. Jsem zvědav na zdůvodnění zákazu jeho prodeje.

118966

12.10.2006 20:43

RE: Možná je to takhle: ...

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 118963

Zase jsem se nepřihlásil a nechce se mi čekat až to projde cenzurou. Jak jste přišel na těch čtrnáct dní. A druhá zpráva je, že Čína začne vyrábět auta na vodík. Myslíte že dojde k zákazu jejich vývozu?

118968

12.10.2006 21:11

RE: Možná je to takhle: ...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 118968

Začnu tím nešťastným vodíkem v autě - uznejte sám, že je to prostě blbost ! To by jste si musel doma sám elektrolyticky rozkládat vodu a to by Vás vyšlo setsakramentsky draho - nemluvě o možností případné bouřlivé zpětné reakce při tomto procesu a následném zbourání Vaší "chýše" !! [smích]

Nemluvě o asi 126 000 dalších potíží. Takže dále - nadcházející krize:

Těch 14 dní by jste neměl brát jako 14 dní, nýbrž jako "pár neděl". Je to výsledek dosti drastické revize všech mých původních představ a "počtů". Totiž - přesně tuto krizi jsem byl prakticky ochoten "odpřísáhnout" již vloni - v termínu cca k 15. prosinci. Ovšem po oné zmiňované revizi jsem sebekriticky uznal, že jsem cca asi rok "popředu" oproti skutečnosti... [velký smích]

Jinak Vás ale musím v jedné věci zklamat - trošku se za to až stydím, ale jaksi ani nejsem schopný nějak exaktně dovodit, jak jsem na to přišel. To jaksi "přišlo" samo. Já jen tak se zájmem koukám na události, jak si běží kolem mě, v hlavě mám stovky až tisíce proroctví a indicií, "hromady" všelijakých dalších zdánlivě nesouvisejících informací - a do toho pak příjde jakoby "blesk z čistého nebe"...

Již jsem panu "kema" kdesi tady na Zvědavci asi před půl rokem v podstatě zaručoval, že konec první, avšak rozhodující fáze bude tak nějak v půlce roku 2007.

Uvidíme... Jsem paranoik, to já tedy zase jo... [smích]

118974

13.10.2006 15:59

RE: Možná je to takhle: ...

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 118974

S tím vodíkem to prostě neřeším. Ostatně je to jen jedno z mnoha témat pro něž jsem stratil pochopení. Pouze jsem sem přenesl zprávu z netu. Šlo pouze o souběh událostí a které jsou v souvislostech s událostmi kolem Korejských pokusů šířeny. Myslím že jdo opravdu o zesilování tlaku na USA a jejich souvěrce. Až doposud si USA myslelo (nevím zda oprávněně) že díky svému náskoku v technologiích a neodmyslitelně díky petrodolaru, učiní svět závislým na svých prebendách, po nichž bude každý toužit a díky nimž sebe a svou rodinu zadluží na patnáct generací dopředu. Jejich samolibé nadšení došlo až tak daleko, že umožnili vyexportovat veškerou výrobu do okolních zemí. Tím sebe sama zbavili nejen značných příjmů, ale také kontroly nad velkou částí trhu. Nyní když se dolar hroutí a zadluženost vzrůstá geometrickou řadou, znějí podobná prohlášení jako špičkování na adresu přiblblého souseda. Něco na způsob "už máš chlapa sporťáku?"

119025

Příspěvků: 33

11.10. 03:22 Dale Coopper  Logický důsledek americké politiky
11.10. 11:18 trodas  RE: Logický důsledek americké politiky - nelze nez souhlasit... :(
13.10. 20:22 Nápověda  RE: Logický důsledek americké politiky
11.10. 03:43 Vlastenec  Severní Korea se mění
11.10. 04:23 karel4u  Korejsky rotvajler
11.10. 04:49 Rene Bartosek  Rovni a rovnejsi
11.10. 11:04 trodas  RE: Rovni a rovnejsi
12.10. 01:49 Rene Bartosek  RE: Rovni a rovnejsi
12.10. 13:00 trodas  RE: Rovni a rovnejsi
13.10. 03:19 Rene Bartosek  RE: Rovni a rovnejsi
14.10. 17:08 Kyklop  RE: Rovni a rovnejsi
16.10. 20:28 Rene Bartosek  RE: Rovni a rovnejsi
11.10. 14:36 dharma  RE: Rovni a rovnejsi
12.10. 01:41 Rene Bartosek  RE: Rovni a rovnejsi
12.10. 13:05 trodas  RE: Rovni a rovnejsi
13.10. 03:30 Rene Bartosek  RE: Rovni a rovnejsi
13.10. 05:48 dharma  RE: Rovni a rovnejsi
11.10. 08:17 kema  Pozitkar soudruh Kim
11.10. 10:22 VaclavK  RE: Pozitkar soudruh Kim
11.10. 11:06  RE: Pozitkar soudruh Kim
11.10. 17:14 rickover  RE: Pozitkar soudruh Kim
12.10. 13:12 trodas  RE: Pozitkar soudruh Kim
11.10. 14:30 dharma  predvcerom som pocuval Slovensky Rozhlas
11.10. 16:31 J.V. Stalin  Čína je blízký spojenec USA
12.10. 01:57 Rene Bartosek  RE: Čína je blízký spojenec USA
14.10. 17:25 Zorba  RE: Čína je blízký spojenec USA
11.10. 17:01 Hoaker  Dalsi nepresnosti pana Krale.
11.10. 21:52 Zorba  Severní Korea
12.10. 20:20 Petr Gejdoš  Možná je to takhle: ...
12.10. 20:39  RE: Možná je to takhle: ...
12.10. 20:43 Gdosy  RE: Možná je to takhle: ...
12.10. 21:11 Petr Gejdoš  RE: Možná je to takhle: ...
13.10. 15:59 Gdosy  RE: Možná je to takhle: ...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 34 čtenářů částkou 5 510 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Podívejte se, kam mizí restituce církvím z rozpočtu celého národa11.08.20 06:02 Česká republika 0

Ideopolicie vyšetřuje rasistický článek o požáru bohumínského paneláku10.08.20 09:20 Česká republika 4

Proč má stát platit odškodné přeživším požáru v Bohumíně?09.08.20 20:55 Česká republika 2

Požár v Bohumíně založili cikáni - média cudně mlčí09.08.20 10:16 Česká republika 7

Petice za ukotvení manželství jako svazku muže a ženy08.08.20 11:04 Česká republika 0

Africké kobylky na cestě do Evropy zahazují do moře doklady08.08.20 10:31 Neurčeno 0

Už ne ženy, ale "osoby s děložním čípkem"07.08.20 16:23 Británie 1

Média se skřípěním zubů přiznávají, že švédská cesta funguje05.08.20 21:56 Švédsko 9

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 1

Praha dá Prague Pride velké peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 2

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 1

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 4

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Proč spěchají s vakcínou27.07.20 12:42 Neurčeno 15

Měnové kurzy

USD
22,22 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,06 Kč
Kanadský dolar
16,71 Kč
Australský dolar
15,90 Kč
Švýcarský frank
24,25 Kč
100 japonských jenů
20,86 Kč
Čínský juan
3,20 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,58 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,40 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 186,63 Kč
1 unce stříbra
600,98 Kč
Bitcoin
256 049,67 Kč

Poslední aktualizace: 11.8.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 381