Diskuze k článku

Plán na stažení americké armády konečně odhalen

Příspěvků 57

29.9.2006 6:30

Nesouhlas

Morrest Morrest (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Hlavní problém dnešní doby je nedostatek času. Ami go home se rozhodně konat nebude a čekání na novou dekádu pro napadení Íránu už vůbec ne. To si prostě B-USA nemůžou časově dovolit. (Začlenění Íránu do právě se formujícího ekonomicko-mocenského bloku Ru+Čí+Ind+?. Oil Peak. Ekonomický kolaps. Křovákův konec mandátu. Atd.)
Jádrem pudla je jedna otázka. Jak přehodit současné vojenské zatížení v Afganistanu a Iráku na jednotky NATO nebo ještě lépe OSN, uvolnit si tak alespoň částečně manévrovací prostor vůči Íránu a pustit nám ten starý pásek o ohrožení demokracie a hrozbě z venčí.
Tahle sranda se musí nutně udát do dvou let, čím dříve, tím lépe pro současný US-Gov.
[pláč]

117965

29.9.2006 10:01

RE: Nesouhlas

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 117965

Na vojská NATO by sa to prehodiť možno dalo, ale dostočne silných armád (a ekonomík, čo by to utiahli) je v NATO málo a vládam, ktoré by na to pristúpili, by to zrejme spôsobilo priame existenčné problémy.
Na OSN sa to prehodiť skoro určite nepodarí - Čína a Rusko logicky nechajú američanov, aby si zožrali, čo navarili.
Existuje možnosť, že v záujme zburcovania verejnosti sa pripraví plán podobný 911, ale ten má už len minimálnu šancu na úspech.

117977

29.9.2006 7:00

Irák -jedna z mnoha pastí.

virila 88.?.?.?

Akty agrese posledních desetiletí svědčí o zhoubné krizi demokratického systému uvnitř USA. Podle všeho hlavním původcem krize je nemoc prorůstání vládní adnimistrativy židovským fenoménem. Projevuje se prožidovskými excesy zejména v ekonomii a zahraniční politice. Židovský fenomén je etablován jako nadnárodní a proto vyjímán z vnitřní kontroly. Jen tak mohl proniknout až do kongresu a vládních struktur, kde se zhoubně rozrůstá geometrickým řádem, jako každá cizopasní nemoc. Zájmy hostitele a cizopasníka jsou jenom zdánlivě stejné. Z principu směřuje cizopasník k likvidaci hostitele. Tím předznačuje naši budoucnost.

117966

29.9.2006 8:03

RE: Irák -jedna z mnoha pastí.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 117966

Zájmy hostitele a cizopasníka jsou jenom zdánlivě stejné. Z principu směřuje cizopasník k likvidaci hostitele. Tím předznačuje naši budoucnost.
Tak pane či paní Vrila- tímto jste mi prohovořil z duše .Popsal(a) jste přesně ten fenomén,jehož jsme dennodenními účastníky . Proto si myslím,že jediná pomoc světu a potažmo Goyim je odstavit veškeré židovstvo z politiky a ze strategických podniků všech zemí . Nejsem zastáncem likvidací,ale rázně je vystěhovat z celého světa do jejich země zaslíbené v roce 1947-OSN- VYTÝČENÉ -,garantovat jim bezpečnost,ale odebrat veškerý zbraňový materiál od transportérů výše!Ale jak říkám- pak by svět musel opravdu tlačit i na Arabské státy,aby Israel nechaly v klidu. Pak by se vidělo,zdali tento tzv.stát by uměl ekonomicky samostatně žít .

117968

29.9.2006 8:58

RE: Irák -jedna z mnoha pastí.

Vlastimil Čech 213.?.?.?

Reakce na 117968

Jak krásná idea.... jak NEREÁLNÁ...škoda!

117971

29.9.2006 13:03

RE: Irák -jedna z mnoha pastí.

rano 212.?.?.?

Reakce na 117971

ja by som Vas prispevok trochu poopravil
jak krásna IDEA...jak nereálná.
ale bez tej skody.zivot uz cvala a cas sa neda zastavit.nacase [smích]

117997

29.9.2006 11:08

RE: Irák -jedna z mnoha pastí.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 117968

Anebo - Madagaskar.
Je obtizne predstavitelne, ze by spolu Palestinci a zidaci mohli po 60-ti letech genocidy zidy pachane na Palestincich a ostatnich zit v miru... A kdo by chtel zit v sousedstvi s takovymi sociopatickymi vrahouny? Masr na Madagaskar a bude klid. Ostatne se jedna o jen cca. 11 milionu lidi a kdyz uz Hitler udajne za WW2 dokazal tak snadno 6 milionu z nich zplynovat, tak to musi byt o 60 let pozdeji pro cely svet bleska.

A tenhle hnisajici vred by se mel vyriznout co nejrychleji, nebot ohrozuje vsechny.
(volna parafraze na zidacke vyjadreni-se k Palestinskemu problemu)

117984

29.9.2006 13:40

Blahoželám

rivka rivka (zavináč) zahal (tečka) gov (tečka) il 85.?.?.?

Reakce na 117984

>tak to musi byt o 60 let pozdeji pro cely svet bleska.

http://www.hostarea.de/server-09/September-53da046c64.jpg

118000

29.9.2006 18:00

RE:Masr na Madagaskar a bude klid

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 117984

Trochu drasticke ovsem napad neni prvni.
Na svete je mnoho mist, kam by se Israel mohl prestehovat a prosperovat.
Tam kde je dnes, je jako trn v pr...i a nikdy tam nebude mir.

Reseni situace v Iraku je mozne jednou veci. Rozdelit Irak na 3 staty a dat lidu moznost zit v te casti, kde jsou mezi svymi.
USA musi prestat podporovat Israel. OSN doposud nedokazalo nic dobreho.[bliji] Mohli by se oni zastat tamejsi situace. [cool]

118006

30.9.2006 19:22

RE: Irák -jedna z mnoha pastí.

kema 207.?.?.?

Reakce na 117984

>Anebo - Madagaskar.
>Je obtizne predstavitelne, ze by spolu Palestinci a zidaci >mohli
>po 60-ti letech genocidy zidy pachane na Palestincich a >ostatnich
>zit v miru... A kdo by chtel zit v sousedstvi s takovymi
>sociopatickymi vrahouny? Masr na Madagaskar a bude klid.

Proto se taky stavi ta zed, Trodasi.
Ale ted me rekni - proc na Madagaskar? Tam snad nikdo nezije?
Nebo jsou palestinsti Arabove rasove nebo nejak jinak hodnotnejsi nez obyvatele Madagaskaru?
Vysvetli to, me by to mooooc zaujimalo. [mrknutí jedním okem]

118079

1.10.2006 16:29

RE: Irák -jedna z mnoha pastí.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 118079

Tato otazka se vysvetluje sama: je za ni (s)prosty rasismus. Proste Kema dava najevo, ze v jeho chapani 'kvalita' Palestincu nedosahuje urovne obyvatelu Madagaskaru. Jinak receno Pal's nejsou o nic lepsi nez negri, ze Kemo? [oči v sloup]

Pozoruji tento fenomenom nejen u Kemy ale i mnoha jinych (verbalnich) podporovatelu zio-neo-bushismu. Ten podton je vzdy ten samy, nekdy spatne ukryt, nekdy je zcela zjevny.

Ale i to je ta "normalni, fungujici demogracie" pratele, jak rekl klasik. [chechtot]

z.a.p

118124

1.10.2006 18:57

RE: Irák -jedna z mnoha pastí.

kema 207.?.?.?

Reakce na 118124

>Tato otazka se vysvetluje sama: je za ni (s)prosty rasismus.
>Proste Kema dava najevo, ze v jeho chapani 'kvalita' Palestincu
>nedosahuje urovne obyvatelu Madagaskaru. Jinak receno Pal's
>nejsou o nic lepsi nez negri, ze Kemo? [oči v sloup]

Presne tak, Zape.
Palestinsti Arabove nejsou o nic lepsi nez obyvatele Madagaskaru. A take nejsou pochopitelne o nic horsi.
To same plati i o Papuancich, Cesich, Zidech, Americanech, Rusech, Azerbajdzancich a dalsich narodech.
Ja sam povazuji za menecene rasisty. Lidi, kteri povazuji prislusniky jedne rasy za lepsi, nez lidi z rasy druhe.
Lidi, kteri nadavaji cernochum z Madagaskaru do "negru".

[bliji]

118138

1.10.2006 18:22

RE: Irák -jedna z mnoha pastí.

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 118079

Neslysel jste o Madagaskarskem planu?
To bylo soucasti Holokaustu, ktery se nemusel stat, kdyby se tento plan podaril! [pláč]

118133

29.9.2006 8:43

Tak to dopadá,

Taras 194.?.?.?

když se velmoc chová jako agresivní a rozmazlený fracek, který si myslí, že může všechno a ostatní mu uhnou. OSN měla být zapojena na začátku, ne na konci, když Bushitové neví kudy kam z rozbitého porcelánu. Ta představa, že za Irákem stojí sionisté, je dost paranoidní, například Condoleeza Riceová je opravdu Židovka jak řemen, skoro rabínka. A právě ona ve věci Iráku tlačila na pilu nejvíc, proto se z poradkyně stala ministryní.

117969

29.9.2006 11:11

RE: Tak to dopadá,

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 117969

Condi Rice je takze zidovka?! [překvapení] Zdroj?



"The U.S. has evidence of bin Laden's role in terrorist acts that is will present in due time."
-Condoleezza Rice, 23. September 2001

"USA má důkazy o Bin Ladinově úloze v teroristických útocích a ty budou v příslušné době uveřejněny."
-Condoleeezza Rice, 23. září 2001 [chechtot] [chechtot] [chechtot]

117985

29.9.2006 11:26

RE: Tak to dopadá,

Taras 194.?.?.?

Reakce na 117985

Opakuji to už posté: mladá generace, vychovaná americkými prvoplánově jednoduchými filmy a počítačovými hrami, není schopna pochopit ani úplně jasnou ironii. Musíte víc číst! Ládinova úloha při 11.9. byla jasná, naopak zcela vylhané byly důvody přepadení Iráku, tj. Saddámovy ABC zbraně a jeho spojení s Al-Kajdou.

117987

29.9.2006 18:43

RE: Tak to dopadá,

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 117987

No sak byla - obetniho beranka, anglicky "patsy". Tohle slovo uz ke svemu pojmenovani jeden z podobnych obetnich beranku pouzil. My tedka jen cekame na ty duvody - a na dukaz ze Condi je zidovka [velký smích]

118012

29.9.2006 10:46

pasca

sweet 84.?.?.?

Samozrejme ze sa to snazia zvalit na OSN - vyriesilo by to nielen problem nakladov, ale aj legitimnosti v ochiach sveta.
Pamatajte na vsetky tie umyselne a dokazane klamstva, co umoznili napadnutie Iraku.
Zaujimava je i neocon retorika o "boji nabozenstiev" ci "civilizacii". Kde aj papez hlupo prilial oleja do ohna. To rozduchavanie extremizmov - a nielen islamskych.
Zamyslite sa ludkovia, zamyslite.
K "cudzopasnikovi" by som upresnil, ze podla mna sa az tak strasne nepodoba na "zidov" (jednotlivcov?narod?kulturu?statny celok?Co tu tym myslite?), ako na Big Corporations.

117981

29.9.2006 13:44

Co je to za zdroj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 128.?.?.?

Ten server, ze ktereho je tenhle text, po invazi rozsiroval tzv. Svodki Ramseja, udajne "zpravy ruske rozvedky", totalni blafy ktere predpovidaly rozdrceni americke invazni armady celou dobu az do zaniku armady iracke a jeste asi tyden potom.

To je zajimavy, tady se najde tolika lidi co neduverujou treba Fox News, ale server kerej dlouhodobe siri prokazatelny bludy a lzi, ten je ok.

118002

29.9.2006 18:04

RE: Co je to za zdroj

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 118002

Je nam velice lito pokud Vas okradame o drahoceny cas na

FOX News

Mel by jste to sam nejak napravit ...

a jit do toho celem.

Vzit vec pevne do svych rukou...

a jiz vice nevenovat svoji pozornost tak podivne skupine lidi ktera podlehla beznadejne bludum a lzim.

Mate pravdu, haloooo slysite ANO, ANO mate pravdu......

UF [oči v sloup]

118007

29.9.2006 19:24

RE: Co je to za zdroj

kema 207.?.?.?

Reakce na 118002

>Ten server, ze ktereho je tenhle text, po invazi rozsiroval >tzv.
>Svodki Ramseja, udajne "zpravy ruske rozvedky", totalni blafy
>ktere predpovidaly rozdrceni americke invazni armady celou dobu
>az do zaniku armady iracke a jeste asi tyden potom.

Jen jedna vec se tomu ruskemu serveru neda vyknout. Nejsou to zadni prevlekaci kabatu. Srp a `kladivo - symbol hruzy a lzi - vystavuji hrde na kazde ze svych stranek. [bliji]
Me hlavne dojalo opakovane pouzivani slova "loutkovy" coby referenci na irackou vladu a armadu. Ta vlada byla pritom zvolena ve svobodnych volbach s vysokou a hlavne dobrovolnou ucasti. A byli to prave americane, kteri nebyli s vysledkem prilis spokojeni, protoze prilis mnoho moci pripadlo ruznym islamistickym a sekularnim frakcim a politikum.
Ostatne, staci si precist ty dalsi odkazy ktere Zvedavec uvadi pod clankem a vsechno je najednou trosku jinak, nez jak to ctenarum predzvykali sovetsti - pardon - rusti politruci.

118015

29.9.2006 19:58

RE: Co je to za zdroj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 118015

Připadá mi, že i ten "Srp a kladivo" je v porovnání s Bushovým ks (obličejem) mnohem menší symbol zla.

118018

29.9.2006 21:20

RE: Co je to za zdroj

Antikema 88.?.?.?

Reakce na 118015

Vláda v Iráku byla zvolena ve "svobodných" volbách,
ale v okupovaném státě,pod ingerencí okupační americké
soldatesky.
Iráku jako státu nebylo umožněno, aby se vnitřně vyvíjel
k nějaké formě demokratického politického uspořádání
státní moci,jako v jiných arabských zemích.
Irák byl na základě vylhaných důvodů vojensky napaden
/ zde se USA dopustili řady mezinárodních zločinů /,
a k moci byla instalována loutková vláda, která nemá fakticky
žádnou moc, protože skutečnou moc, v dnes již prakticky
rozpadlém Iráku, vykonávají okupační jednotky mučením
a střílením do všeho , co se pohne.
Kurdové požadují právo na sebeurčení, což je dost hrůza
/ mají na ně právo - je jich cca 25 - 30 mil. ve čtyřech
státech, včetně Turecka a Pakistánu /, takže "válčení"
v Iráku a kolem něj, zdaleka neskončilo!
Jenom , co se trochu uklidní situace, Kurdové vytáhnou
svoje oprávněné požadavky na sebeurčení a nový ,ještě horší konflikt je na světě.
Ani ve Vietnamu nebyla US army v tak bezvýchodné a těžko
řešitelné situaci, jak po stránce politické i vojenské,
vzhledem k jakémukoliv strategickému rozhodnutí.
V Iráku dnes ze strany USA není dobrého rozhodnutí žádného -
všechna budou špatná a velmi bolestivá, budou stát ještě
mnoho peněz a lidských životů.
Prostě politika "válečných jestřábů" USA, je naprosto neslučitelná s normami mezinárodního práva
a jejich protagonisté musejí být povoláni za válečné zločiny
v Iráku před mezinárodní soud a odsouzeni, stejně jako se děje
s válečnými zločinci z území bývalé Jugoslávie.
Charta OSN zakazuje používaní násilí a má jednoznačně pravdu.
Válkou se nic nevyřeší - poválečné politické uspořádání
v Iráku je naprostý rozklad a chaos ve státě, který má na svém
území zásoby ropy, jenž jsou světově důležitým nerostným
bohatstvím a jeho poškození se dotkne ekonomiky celého světa.
I další vlády USA, které přijdou po "neokonzervativcích", ponesou důsledky a budou sklízet "dračí" setbu, hodně dlouho.
A Irák se stane stejnou noční můrou jako byl Vietnam.

118030

29.9.2006 22:29

RE: Co je to za zdroj

kema 207.?.?.?

Reakce na 118030

>Vláda v Iráku byla zvolena ve "svobodných" volbách,
>ale v okupovaném státě,pod ingerencí okupační americké
>soldatesky.

To asi drahy pane vubec nesledujete zpravy, nebo si na prubeh tech voleb vubec nepamatujete.
Hlavne, ze si pamatujete ty priserne vyrazy z temnych dob naseho naroda (napr. " americka soldateska" ) [oči v sloup]
Ja bych stejne jako americka vlada radeji, kdyby v tamnich volbach nejaci islamiste vubec neuspeli, ale to uz je na mistnich, koho si zvoli.
Nikdo jim do toho nema pravo kecat a nikdo to taky konecne nedela. Irak ma totiz s ruznymi formami vlady a soudnictvi tradici, kterou mu muzou zavidet nejen Americane, ale i Cesi.
Staci ty lidi zbavit zlocinneho diktatora ktery se jim tam pokousel zavest zkurveny socialismus a oni si uz poradi.
Casem. [mrknutí jedním okem]

118035

30.9.2006 0:41

RE: Co je to za zdroj

Antikema 88.?.?.?

Reakce na 118035

Kema opět kecá mimo mísu a je zcela jedno, co jsem napsal.
Irák je okupovaná země, kde je v naprostém rozkladu celý systém
státního zřízení - kde se prohánějí různé ozbrojené bandy, které
se zašťiťují odbojem.
Temné doby národa v Iráku přišly s americkou soldateskou,
která vraždí,mučí a loupí.
Svobodné volby mohou být v zemi, která je svobodná,
bez přítomnosti okupační armády a demokracii nelze šířit
zbraněmi a nastolovat demokracii tam ,kde nejsou žádní
"demokraté" a kde o "ožralou",pornografickou,kriminální,
prolhanou a prostitujující se demokracii, alá USA, nemají zájem.
Kema umí pouze lhát,mlžit a když se mu uváděné argumenty
nelíbí, začne psát o něčem jiném, jenom aby se nemusel
k danému tématu vyjádřit.
To je přesně bolševický systém propagandy, který je dnes
také uplatňován v propagandě současné vlády USA.
Kema se příliš dívá na FOX TV, kde nalézá pro svojí
bolševickou propagandu, velké vzory.
Náckové a bolševici si dnes nazadají v propagandistických
postupech ze současnou vládou USA.
Jenom ona může prohlašovat , že v Iráku proběhli"svobodné"
volby.
USFašista Bush bude souzen za válečné zločiny a rozpoutání
válek v Iráku a Afganistánu.Umučené mrtvoly budou dlouhou
dobu strašit americké vojáky ze spánku.
Kema viděl jsi umučené vězně z Abu G.,ale ty na FOX TV neuvidíš.
A také neuvidíš a neuslyšíš počet mrtvých, které tahle špinavá
válka již má na svědomí, jak na straně Iráku i USA.
Jenom umíš kecat, lhát a uvádět zde prolhané a "přežvýkané"
informace masmédií, zcela v réžii propagandistů USA.
Takový jsou to sráči, že se běžný občan USA, ani nesmí dozvědět
skutečné ztráty US army a rakve se smí převážet jenom
v noci, aby novináři nic neviděli!
To je pane demokracie a svoboda tisku, dle blbečka v Bílém
domě, jehož bezduché žvásty Kema opakuje!

118043

30.9.2006 3:46

RE: Co je to za zdroj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 118043

Kema zije v "parallelni realite" Antikemo.
Ale to Ty jiz vis take.... a lepe nez ja.
Jen se do nej obouvej, skoda kazde rany ktera vedle padne! [velký smích]

z.a.p

118050

30.9.2006 2:59

RE: Co je to za zdroj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 118035

Nedávno zrovna v bedně ukazovali, jak obyvatelé "povstalecké" čtvrti lynčují řidiče kamionů, zatímco jejich ozbrojený doprovod bral po explozi nálože u cesty dráhu. Rovněž to "přesunutí činnosti" NATO v Afgánistánu do oblastí, kde se vyskytuje Talibán (cca půl země) a vysílání posil je zvláštní, to už by snad měla zvládat tamní demokratická armáda...

118048

1.10.2006 1:27

RE: Co je to za zdroj

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 118048

No to visilani BBC jsem videl, protoze jsem shodou okolnosti opravoval kamosovi pocal a mel TV - debilizator zapnut, tak jsem alespon prepnul na rozumnejsi program a co nevidim - ridic si cestu videem natacel a nejdrive vjeli do slepe cesty, a hazeli po nich jen kameny (asi projev lasky a vdecnosti ci souhlasu s jejich pritomnosti v Iraku? kdo vi, ony se ty kultury dost lisej, takze...), ale na ceste zpet uz prislo na palbu z rucnich zbrani a explozi prevrzeny cely veliky kamion! Jedna z kulek proletla sklem kolem ridice a kamery a po zbytek zaberu byla ve skle dira [překvapení]
Toho ridice z prevrzeneho kamionu zlyncovali, tenhle se zachranil tim, ze zastavil, zalezl a nedutal. Dva Humwee s amiky ale misto aby mu pomohli, tak zbabele ujely a trvalo 40 minut (!) nez se dovolal nejake pomoci...

Z toho plyne ze:
1) Izraelci si okupaci nenechaji libit
2) Amici jsou neschopni (zabloudili) a este zbabelci (nevidel jsem v podstate zadneozbrojence a obcasna palba mohla prichazet take jen od jedne ci dvou zbrani)
3) rizeni kamionu v Iraku pro Halliburton je "tak trosku o drsku" a ma byt proc - okupantum a jejich prisluhovacum jen smrt!

Ja to regl Vudce? Nebudeme delat rozdilu mezi teroristy a temi, kdo jim poskytuje pristresi? No, tak se dockali momentu, kdy je stejne logiky pouzivano proti nim [chechtot]

Dourej amik v Iraku = mrtvej amik v Iraku.
(mozna se casem tato chvalihodna cinnost odstranovani skudcu rozsiri na celou planetu - inu, kdysi pro ne take byl "dobry indian - mrtvy indian" a jak se rika, kdo s cim zachazi, tim take schazi...)

118100

30.9.2006 7:39

RE: Co je to za zdroj

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 118035

Mile Kemo, zda sledujeme zpravy? Ktere, ty ktere jsou ty oficielni zvratky Ziofasistu, kterym uz nikdo neveri? Krome par nervoznich zidu a vas. Uz i v US. se to zacina sypat stale vetsi rychlosti.
Irak uz neexistuje. To co vidite je jen kostra te zeme kterou prave jen silna ruka pana Huseina drzela dohromady. Stejne jako marsal Tito, tento hrdina dokazal silou sve osobnosti predejit teto katastrofe kterou rozpoutali paranoidni zide v proxy svych neocons.
Jen si vzpomente, ze nejvetsi problem pred invasi iraku byl pro AIPAC to, ze Husein prispival Palestinskym pozustalym po hrdinech 25000$.
Zide ale opet vsadili na spatneho kone. Jejich Kurdske namluvy zrejme neskonci svatbou a jejich dlouhe jazyky z kterych jim uz ztekaji sliny chuti na ropu si budou muset jen oliznout sva oboci.
Bohuzel, z jedne strany Kurdy hlida Irak a z druhe ho uz ostreluji Turci. Sunni take nejsou nijak nadseni Kurdskym presidentem. A on sam uz skoro nemohl dychat, protoze mel svuj nos hluboce v Americke prdeli. Skoro vypadal stejne vlezle jako Cessti politici. Za Husaka prvniho, ovsem.
Ty vase pohadky, opravdu tomu verite? Vy a jeste tech par zbylych pervertu kteri doufaji, ze se jeste najde cas aby mohli mucit male deti, jako ten republikansky senator ktery dneska resignoval. Opravdu jste na chlapecky Kemo?

118051

30.9.2006 10:12

RE: Co je to za zdroj

guglik 141.?.?.?

Reakce na 118035

>Staci ty lidi zbavit zlocinneho diktatora ktery se jim tam
>pokousel zavest zkurveny socialismus a oni si uz poradi.

>Casem. [mrknutí jedním okem]

suhlasim kemo,
sam by som to krajsie nenapisal.
tiez im drzim palce, aby sa konecne zbavili toho skurveneho diktatora, ktory im tam zavadza zidofasizmus so socialistickou tvarou a nuti ich napriklad, zo zakona, zrat GMP.

ma to cele len jeden hacik.
zbavia sa Busha a pride iny diktatorsky trpaslik, ktory im bude predcvicovat rannu gymnastiku, tiez len podla zidovskych not.

118052

30.9.2006 13:23

RE: Co je to za zdroj

Aja 24.?.?.?

Reakce na 118035

Ja se domnivam, Kemo, ze dneska je uz docista fuk, zda volby v Iraku byly demokraticke, nebo ne.
I pri sledovani FOXnews musite nutne dojit k zaveru, ze je v Iraku obcanska valka. On uz tenhle konflikt prestal zaplnovat prvni stranky tisku, ale denne dochazi k atentatum, prestrelkam a je jasne, ze situace nema 200 reseni.
Kdyz tam okupacni armady zustanou, bude spatne, kdyz odejdou, bude spatne.
Jak to vidite s odchodem a hlavne po odchodu vy?

118057

2.10.2006 10:18

RE: Co je to za zdroj

Dáša 83.?.?.?

Reakce na 118057

Nerada to říkám, ale já sem tohle tvrdila LEHOVI už před rokem.
Jediné čeho amíci v Iráku docílí bude občanská válka. Jak ten tenkrát vyváděl. No a už je to tady...

118185

30.9.2006 12:30

KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!

ZAJDANus 193.?.?.?

Ja bych Vas chtel videt....tady vycitate jak regulovali islamisti ve vlade Iraku atd.
Lidi ja bych Vas chtel videt, kdyby jste meli volby v obci a srali se tam jen sami nabozensti ultra katolici...to byste najednou vresteli !!!! tak co kecate ......ono vzdycky si zkuste si to vybarvit ve sve vlastni skrince ve ktere jste zavreni [cool]

118056

30.9.2006 15:09

RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!

Aja 24.?.?.?

Reakce na 118056

No, nedotkli, mate pravdu...ale ona situace v Iraku, jde dost tezko porovnat, a uz vubec ne aplikovat, na situaci v Cechach ci na Slovensku.
Siiti i sunite jsou sice muslimove, ovsem s vyrazne odlisnymi predstavami a cily, pridejte Kurdy a sedite na sudu vybusneho prachu.
Kompromisem by mohla byt vlada sekularni, ale to uz ted, jaksi nejde, ze.
Smirte se s budoucim "Islamskym statem", kde bude vadnout "bordel" a nebo diktat imamu.

118062

30.9.2006 17:48

RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 118062

Proc ne? Vzdyt se Ceskoslovensko rozdelilo a bez strileni jak v Jugoslavii.
Irak by se mel take rozkrajet. Stejne to drive nebyla takova zeme, v dnesnich hranicich. [cool]

118071

30.9.2006 19:45

RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 118071

Kurdov na severe by bleskove zožrali turci, a šíti a suniti by sa pekne pobili okamžite, ako by k tomu dostali príležitosť.
Navyše - pozri sa na mapu osídlenia - ako by si to chcel deliť? jedine tak na tucet štátikov, ktoré by sa navzájom nenávideli a viedli neustále vojny.
Nenávideli by sa navzájom a najviac by nenávideli američanov. Zopár by sa pridalo k Iránu, niečo, možno, k Sýrii a zvyšok by trpel rovnako ako teraz, možno ešte viac. Ale hlavne počítaj s +/- milionom mrtvych pri vyrovnávaní účtov.

118082

30.9.2006 19:54

RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!

kema 207.?.?.?

Reakce na 118071

>Proc ne? Vzdyt se Ceskoslovensko rozdelilo a bez strileni jak v
>Jugoslavii.
>Irak by se mel take rozkrajet. Stejne to drive nebyla takova
>zeme, v dnesnich hranicich. [cool]

Hastrmane,
ta myslenka se me libi. Nelibi se asi Sunnitum, protoze by nemeli zadnou ropu.Ale oni si za Saddama zili jako prasata v zite na ukor zbytku obyvatelstva, tak proc by zase nemohli zit v bide pro zmenu oni, zejo ?

Pane Valtr,
pokud Saddam veri tomu, ze ho Americani vrati znovu na trun, nemeli bychom mu to brat. Cekat v cele na smrt neni zadna sranda a i pouhe 1% jeho zlocinu na poveseni bohate staci.
Ostatne - to reseni o kterem psal New York Times je naprosto neprijatelne pro Siity i pro Kurdy.
Saddam is dead.

Ajo,
ja vim, ze jsem obcas prilis optimisticky. Ale skutecnost, ze vlada Iraku byla svobodne zvojena dulezita je.
Za par let budou Americani pryc a cela odpovednost bude prave na teto vlade. Ja jim preju vsechno nejlepsi.
Budou to potrebovat. [mrknutí jedním okem]

Antikemo,
nesly by ty nadavky trochu zkratit? Uz se opakujes.

118083

30.9.2006 20:11

RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 118083

>Za par let budou Americani pryc a cela odpovednost bude prave na
>teto vlade. Ja jim preju vsechno nejlepsi.
>Budou to potrebovat. [mrknutí jedním okem]

To teda budú. Hlavne aby sa im podarilo utiecť skôr, ako odíde posledný američan.
Pretože inak im ostatní pripomenú práve to hnusné slovo - ZODPOVEDNOSŤ.

118087

30.9.2006 20:18

RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 118087

Problém je v tom, že z Iraku bude odchod zrejme ešte ťažší a hanebnejší, ako bol z Vietnamu a zo Somálska.
Čo je dobrá správa pre amerických filmárov - tém na hrdinsko-bohatierske filmy bude dosť a dosť. Bude treba hodne rozprávok na liečenie ega a prekrúcanie histórie

118088

1.10.2006 1:15

RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!

Aja 24.?.?.?

Reakce na 118083

Ajo,
ja vim, ze jsem obcas prilis optimisticky. Ale skutecnost, ze vlada Iraku byla svobodne zvojena dulezita je.
Za par let budou Americani pryc a cela odpovednost bude prave na teto vlade. Ja jim preju vsechno nejlepsi.
Budou to potrebovat.


To jo, optimista, to vy jste. [smích]
V pondeli jde do knihkupectvi Woodwardova kniha State of Denial, asi bude dobre si ji precist.
Ja jsem zbytky optimismu ve vztahu k situaci v Iraku ztratila jen z ukazek z tehle knihy, ktere proskocily do deniku (Washington Post).

118099

1.10.2006 18:41

RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!

kema 207.?.?.?

Reakce na 118099

>To jo, optimista, to vy jste. [smích]
>V pondeli jde do knihkupectvi Woodwardova kniha State of >Denial,
>asi bude dobre si ji precist.
>Ja jsem zbytky optimismu ve vztahu k situaci v Iraku ztratila >jen
>z ukazek z tehle knihy, ktere proskocily do deniku (Washington
>Post).

Me v tom optimismu hlavne pomaha, kdyz tady ctu ty predpovedi o padu dolaru, blizicich se teroristickych utocich, doom and gloom za rohem a vono furt nic. [smích]
Navic beru jak mainstream tak internet s rezervou.
Zpravy o explozich bomb, strileni a vrazdach vubec se prodavaji nejlip vsude.
Dobre zpravy se doctete jen malokdy. Asi to ma co do cineni s lidskou povahou.
A tak se clovek musi pachtit jako mravenec a snazit se dovedet neco od lidi kteri v dotycne oblasti byli. Anebo se tam podivat sam.

118137

1.10.2006 19:07

RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!

Antikema 88.?.?.?

Reakce na 118137

Hlavně se nezapoměň zeptat seržanta Leha - Kulíška!
Aby nám barvitě vyjevil, jak to pokračuje v Iráku
a kolik zase jeho prolhaní kumpáni zatloukli mrtvol.
A na jednu dlaň si napiš pětku a na druhou devítku,
a aby si nemusel mlejt hubou , můžeš jenom tleskat
a tak plácat páté přes deváté, což můžeš také jako
praktickou pomůcku zavést do diskuze na Nezvědavci,
aby jste si zbytečně přitom kecání o ničem a komunistech,
nezavařili držky!

118139

1.10.2006 20:23

Mohla by ctena redakce

420 69.?.?.?

Reakce na 118139

zverejnit seznam povolenych a zakazanych nadavek, laskave prosim?
Zatim to vypada, ze tomuhle antikemovi prochazi sproste nadavani bez vztahu k diskutovanemu tematu, zatimco ostatni diskutujici (nacionalista Ja - na forech, Arkan - zde, atd...) dostavaji od editorky vychovne pohlavky za daleko mensi provineni. Mam v tom hokej... jestli antikemuv komentar neni sprostym urazenim nazoroveho oponenta, tak fukt nevim.

118143

1.10.2006 20:51

RE: Mohla by ctena redakce

Antikema 88.?.?.?

Reakce na 118143

Zrovna v tomto textu není nadávka žádná,
jenom nějaká podobenství a návody.
A sám jsem za to , aby nadávky, které opravdu
jsou urážlivými nadávkami, přispěvatelé
nepoužívali.
Na Kemu, ale žádné nadávky neplatí.
Kema není "normální" přispěvatel.
Jde o "nasírače", který prostě
bude tlachat a obírat jiné přispěvatele
o čas, které mohou věnovat jiné četbě.
Nevím, jak může být můj názor v četnosti
přijmut, ale v názoru na Kemovi
příspěvky, půjde o názor obecně přijatý
většinou ,zde se vyskytujících čtenářů.

118146

1.10.2006 23:39

RE: Mohla by ctena redakce

kema 207.?.?.?

Reakce na 118143

>zverejnit seznam povolenych a zakazanych nadavek, laskave >prosim?
>Zatim to vypada, ze tomuhle antikemovi prochazi sproste >nadavani
>bez vztahu k diskutovanemu tematu, zatimco ostatni diskutujici
>(nacionalista Ja - na forech, Arkan - zde, atd...) dostavaji od
>editorky vychovne pohlavky za daleko mensi provineni. Mam v tom
>hokej... jestli antikemuv komentar neni sprostym urazenim
>nazoroveho oponenta, tak fukt nevim.

Podle meho nazoru se opravdu jedna o dvoji metr. Prispevatele ktere maji blizko k "ideove linii" Zvedavce si mohou casto dovolit i ty nejsprostejsi a nejvulgarnejsi utoky.
A ti ostatni si musi davat pozor na hubu.
Pan o kterem se zde bavime uz nadaval ostatnim ctenarum do kurev, hoven, pohlavnich organu muzskych i zenskych, jakozto i domaciho zvirectva. Byl dokonce jednou vyloucen, kdyz matku jednoho z prispevatelu oznacil za kurvu.
Ted podle vseho jak hladina jeho zurivosti, tak hladina jeho uzvanenosti opet pomalu stoupa a jak se zda, editorum to nevadi.
No - me taky ne. [mrknutí jedním okem] Ja ze sebe na rozdil od toho pana osla nedelam.
Pro ferovost musim dodat, ze mu zde byl jeden z vyblitku v posledni dobe zcenzurovan s pratelskym upozornenim editora:
"pane Pelesko, neco jsme si rekli,ne? "

118162

2.10.2006 0:37

RE: Mohla by ctena redakce

Lev. 68.?.?.?

Reakce na 118162

Kemo, ze jste chodivaval zalovat ve skole do sborovny na sve spoluzaky. No a pak, kdyz jste dospel, jste donasel na sve spoluobcany na ulicnim vyboru, zavodnim vyboru KSC a taktez na ministerstvu vnitra. Vy jste skutecny roztomily sibal. No a na koho chodite zalovat, donaset a udavat ted ? a komu ??, nerikejte, ze jen na Zvedavci, to vam malokdo uveri [vyplazený jazyk]

118163

2.10.2006 3:01

RE: Mohla by ctena redakce

kema 207.?.?.?

Reakce na 118163

>Kemo, ze jste chodivaval zalovat ve skole do sborovny na sve
>spoluzaky. No a pak, kdyz jste dospel, jste donasel na sve
>spoluobcany na ulicnim vyboru, zavodnim vyboru KSC a taktez na
>ministerstvu vnitra. Vy jste skutecny roztomily sibal. No a na
>koho chodite zalovat, donaset a udavat ted ? a komu ??,
>nerikejte, ze jen na Zvedavci, to vam malokdo uveri [vyplazený jazyk]

Ale notak, Lve. Podle sebe soudite ostatni? Udavacstvi - takove skarede slovo. Ja vam zkusim vysvetlit jeho vyznam tak, abyste to i vy pochopil.
Udavacstvi by bylo jit na Gestapo, a rict tam, ze profesor Horak je ve skutecnosti Julda Fulda.
Naopak hodnoceni knihy Reportaz psana na opratce uz udavacstvim rozhodne neni.
Ja jsem tady rovnez pouze hodnotil dilo pana Antikemy. Tezko muzu udavat pouze tim, ze opakuji jeho vlastni urazky a slova, ktera pan editor napsal na jeho adresu.
Zkratka a dobre, diskuse byla o situaci v Iraku. Skoda, ze se to diky tomu nestastnikovi a jeho pindani opet presouva do osobni roviny.
Abych ale Antikemovi nekrivdil, jednu vec me poradil dobre. At se jdu zeptat na situaci v Iraku Leha. Ja to asi opravdu udelam.
Leho tam totiz na rozdil toho hulvatskeho pana opravdu byl.

118165

1.10.2006 20:29

RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 118139

Hlavně se nezapomeň zeptat seržanta Leha - Kulíška!
[chechtot]

Pan zn. "kema" je veskrze srandista. Třeba tady si chudák zrovna "do-uviděl" asi již skoro celé 2 mm za špičku svého vlastního ctěného nosu !

Me v tom optimismu hlavne pomaha, kdyz tady ctu ty predpovedi o padu dolaru, blizicich se teroristickych utocich, doom and gloom za rohem a vono furt nic. ... Dobre zpravy se doctete jen malokdy. A tak se clovek musi pachtit jako mravenec a snazit se dovedet neco od lidi kteri v dotycne oblasti byli. Anebo se tam podivat sam.

Pane "kema", na základě toho, co jste tady Vy osobně za ty roky vyblábolil, začínám hřešit proti svým zásadám a začínám mít "zlomyslnou touhu" Vás vidět v tom okamžiku, kdy zrovna to, z čeho jste se tímto pokusil udělat si legraci, na Vás "dolehne". A tedy, že dolehne !! [velký smích]

Pane "kema" - věřte nebo nechte být, leč berte to jako holý fakt - při Vašich názorech se lze jen stěží domýšlet, co pro Vás by mohla být vůbec dobrá zpráva, to jest ta, pro kterou se pachtíte jako mravenec ! Tedy při těch Vašich notoricky již nechvalně známých názorech.

118145

2.10.2006 4:09

Docela jste mne zaujal.

Zvědavej. 4.?.?.?

Reakce na 118137

>Me v tom optimismu hlavne pomaha, kdyz tady ctu ty predpovedi o
>padu dolaru,

Ať už jste to četl tady, nebo né, faktem je že dolar padá! Porovnejte si jakou hodnotu měl před pár lety a jakou má dnes. Jasně zde měli pravdu ti, kteří zde předpovídali pád dolaru, to si musíte objektivně přiznat. Takže jaképak nic?

> blizicich se teroristickych utocich,

Pokud jste to myslel tak, že zde někdo předpovídal teroristické útoky, tak bych řekl, že tomu je právě naopak. O tom přece nejvíce humbuku udělala samotná oficiální media. Zveličování výroby tekuté výbušniny z blíže neurčených ''energetických'' nápojů, údajný nákup třech tun Amonium Nitrate naprostými amatéry a ještě dokonce snad za pomocí nasazeného agenta, etc....

> doom and gloom
>za rohem a vono furt nic. [smích]

Tady Vám musím dát za pravdu, že jsou zde tací, kteří to vidí černější než skutečný stav věcí je.

>Navic beru jak mainstream tak internet s rezervou.
>Zpravy o explozich bomb, strileni a vrazdach vubec se prodavaji
>nejlip vsude.

>Dobre zpravy se doctete jen malokdy. Asi to ma co do cineni s
>lidskou povahou.

No, to máte pravdu. Mnoho to závisí na tom, do jaké míry jsou ti kteří novináři objektivní a nezávislí.


>A tak se clovek musi pachtit jako mravenec a snazit se dovedet
>neco od lidi kteri v dotycne oblasti byli. Anebo se tam podivat
>sam.

Ale od nich můžete dostat i značně protichůdné informace. Určitě bude rozdíl mezi pohledem člověka, který v dotyčné oblasti působil jako vojenský expert za účelem násilného podrobení té které země, nebo pohledem toho, kdo tu svou zemi brání a komu na př. vybombardovali dům, zničili rodinu a jeho zemi. (Myšleno všeobecně).
Takže jediné co bych bral je vidět na vlastní oči. Jinak ale se domnívám, že zde a vůbec všude v takovýchto diskusích dochází k jevu, že ten, kdo má větší odvahu ''překřičet'' pravdu demagogií je často úspěšný. Ale to jsme zase u toho, co kdo je ochoten považovat za pravdu, že? Prostě a jednoduše - ať navedete kdekoliv jakékoliv téma, vždy bude jedna strana pro a druhá proti. To nelze nijak ovlivnit. Fakty a nedej Bože, objektivitou, ze zabývá jen malé procento diskutujících.

118169

2.10.2006 0:48

RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!

Had 86.?.?.?

Reakce na 118083

>ja vim, ze jsem obcas prilis optimisticky.
Jelikož je optimista pouhý pesimista s nedostatkem informací, tak to s Vaším postojem k vývoji a dalšímu směrování světového dění je naprosto v souladu - tedy ten nedostatek informací, myslím [velký smích]
Jiná věc je být skutečným optimistou (tedy neotřesitelný postoj, že VŠE, co se děje je v pořádku - tedy i to, že Bushisté to v Iráku prosrali) a zároveň vnímat, že na lidstvo se řítí pořádná lavina, která je akumulací všech našich skutků za posledních pár tisíc let.
Optimismus je výborná věc s přívlastkem "praktický".. ale to je jiná debata.

118164

8.10.2006 1:31

RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 118083

"tak proc by zase nemohli zit v bide pro zmenu" a zase pestovat velbloudy. [překvapení]

118650

30.9.2006 21:28

RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!

Aja 24.?.?.?

Reakce na 118071

>Proc ne? Vzdyt se Ceskoslovensko rozdelilo a bez strileni jak v
>Jugoslavii.

...tady nekde bude problem, myslim ta tendence "pasovat" na vsechno predstavy demokracie podle euroatlantickeho modelu.

>Irak by se mel take rozkrajet. Stejne to drive nebyla takova
>zeme, v dnesnich hranicich. [cool]

Nebyla, to je pravda. Mesopotamie- temer co mesto, to mestsky stat. Pak je provincii Perske rise a pak si ho "vydupe" rise Ottomanska.
...a ted si prestavuju, jak se s "usmevem ve tvar a dobrovolne" Irak deli mezi Iran a Turecko a zbytek jim preje hodne stesti do budoucna. [chechtot]

118092

9.10.2006 16:44

RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 118092

"...a ted si prestavuju, jak se s "usmevem ve tvar a dobrovolne" Irak deli mezi Iran a Turecko a zbytek jim preje hodne stesti do budoucna."
To napriklad Kurdistan, Shitistan a Sunistan? [zmaten]

118746

30.9.2006 21:33

Výsledek demokracie

HonzaX 89.?.?.?

je vidět, že demokracie je vlastně samolikvidační a svým přístupem k řešení extremních situaci mezi dvěma kulturami neobstojí. Demokracie je přežitek jako socializmus, vlastně je to produkt 18-tého století, kdy byla vymyšlena jako produkt k okrádání spoluobčanů. I v našem státé to tak funguje, ale na řešení Iráckého problému nestačí. Je čas na nové směry..

118093

1.10.2006 5:01

RE: Výsledek demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 118093

'Demogracie' je skutecne prazdna plechovka; nema zadnou vahu. Je to universalni omluva na veskerou spinu a podvod. Sami predstavitele Spojenych Statu ji takto zdegradovali a s konecnou platnosti - pohrbili. Kazdy to vi a presto se s ni haji vse i ty nejsmrdutejsi podvody vcetne znasilneni Iraqu. Myslim ze uz je tu cas kdy maska musi prasknout a lez vytece jako hnis. Pak prijde cisteni rany a postupne hojeni.

A pro nove smery si predstavuji novy druh spravedlivejsiho socialismu; v oblasti Stredniho vychodu asi zalozeneho na islamske etice. Bude na Zapadu aby si to prebral po svem. Na ateistickem principu nepracoval, to vime ze sve zkusenosti.

z.a.p

118105

1.10.2006 14:13

A TED NECO JINEHO

GOJJIM NACHES 88.?.?.?

http://wingmakers.sweb.cz/anne/poznamky.htm

118117

1.10.2006 15:12

Jen 19% americkych volicu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

podporuje valku v Iraqu ve sve soucasne podobe:
http://www.angus-reid.com/polls/index.cfm/fuseaction/viewItem/itemID/13332

z.a.p

118121

Příspěvků: 57

29.09. 06:30 Morrest  Nesouhlas
29.09. 10:01 Kyklop  RE: Nesouhlas
29.09. 07:00 virila  Irák -jedna z mnoha pastí.
29.09. 08:03  RE: Irák -jedna z mnoha pastí.
29.09. 08:58 Vlastimil Čech  RE: Irák -jedna z mnoha pastí.
29.09. 13:03 rano  RE: Irák -jedna z mnoha pastí.
29.09. 11:08 trodas  RE: Irák -jedna z mnoha pastí.
29.09. 13:40 rivka  Blahoželám
29.09. 18:00 Hastrman  RE:Masr na Madagaskar a bude klid
30.09. 19:22 kema  RE: Irák -jedna z mnoha pastí.
01.10. 16:29  RE: Irák -jedna z mnoha pastí.
01.10. 18:57 kema  RE: Irák -jedna z mnoha pastí.
01.10. 18:22 Hastrman  RE: Irák -jedna z mnoha pastí.
29.09. 08:43 Taras  Tak to dopadá,
29.09. 11:11 trodas  RE: Tak to dopadá,
29.09. 11:26 Taras  RE: Tak to dopadá,
29.09. 18:43 trodas  RE: Tak to dopadá,
29.09. 10:46 sweet  pasca
29.09. 13:44  Co je to za zdroj
29.09. 18:04 SandWalker  RE: Co je to za zdroj
29.09. 19:24 kema  RE: Co je to za zdroj
29.09. 19:58  RE: Co je to za zdroj
29.09. 21:20 Antikema  RE: Co je to za zdroj
29.09. 22:29 kema  RE: Co je to za zdroj
30.09. 00:41 Antikema  RE: Co je to za zdroj
30.09. 03:46  RE: Co je to za zdroj
30.09. 02:59  RE: Co je to za zdroj
01.10. 01:27 trodas  RE: Co je to za zdroj
30.09. 07:39 Karel4u  RE: Co je to za zdroj
30.09. 10:12 guglik  RE: Co je to za zdroj
30.09. 13:23 Aja  RE: Co je to za zdroj
02.10. 10:18 Dáša  RE: Co je to za zdroj
30.09. 12:30 ZAJDANus  KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!
30.09. 15:09 Aja  RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!
30.09. 17:48 Hastrman  RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!
30.09. 19:45 Kyklop  RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!
30.09. 19:54 kema  RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!
30.09. 20:11 Kyklop  RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!
30.09. 20:18 Kyklop  RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!
01.10. 01:15 Aja  RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!
01.10. 18:41 kema  RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!
01.10. 19:07 Antikema  RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!
01.10. 20:23 420  Mohla by ctena redakce
01.10. 20:51 Antikema  RE: Mohla by ctena redakce
01.10. 23:39 kema  RE: Mohla by ctena redakce
02.10. 00:37 Lev.  RE: Mohla by ctena redakce
02.10. 03:01 kema  RE: Mohla by ctena redakce
01.10. 20:29 Petr Gejdoš  RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!
02.10. 04:09 Zvědavej.  Docela jste mne zaujal.
02.10. 00:48 Had  RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!
08.10. 01:31 Hastrman  RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!
30.09. 21:28 Aja  RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!
09.10. 16:44 Hastrman  RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!
30.09. 21:33 HonzaX  Výsledek demokracie
01.10. 05:01  RE: Výsledek demokracie
01.10. 14:13 GOJJIM NACHES  A TED NECO JINEHO
01.10. 15:12  Jen 19% americkych volicu

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 129 čtenářů částkou 19 970 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,
děkuji všem, kteří přispěli. Máme poslední pracovní den před koncem měsíce a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím, zvažte případný příspěvek na tento web. Děkuji.

Ve zkratce

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 6

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,45 Kč
Euro
27,34 Kč
Libra
30,28 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,44 Kč
Švýcarský frank
25,58 Kč
100 japonských jenů
22,40 Kč
Čínský juan
3,49 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,43 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,67 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 807,43 Kč
1 unce stříbra
546,39 Kč
Bitcoin
318 090,95 Kč

Poslední aktualizace: 29.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 430