Diskuze k článku

Střílení psů v Iráku

Příspěvků 72

3.9.2006 0:12

Titulek

admix 195.?.?.?

Nejsem zadnej ochrance zvirat, ale to video je proste humus. Tem blbeckum, co tohle delaj, bych pral to samy a aby taky byli tak bezmocny, jako ten pes. A to se tyka vsech, nejen psu a nejen vojaku v Iraku.

115796

3.9.2006 12:11

RE: Titulek

Baldwin 83.?.?.?

Reakce na 115796

nemocný svět plodí nemocné jedince. tohle se dělo prakticky ve všech válkých posledních třech století. divím se, že vás to tak překvapuje... zvlášť u vojáka, který si neváží žívota člověka, natož zvířete. a kdo kdy jednou viděl americké drilseržanty v akci, tak se nesmí divit, co za monstra to USarmy produkuje [smích]

115837

3.9.2006 12:57

RE: Titulek

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115837

http://www.metacafe.com/watch/73359/british_brutality/

British Army neni o moc lepsi... v podstate vsechny ty zeleny mozky to maj v hlave tak trosku vykrakany, no... A tohle se prezentuje jako "win the hearts and minds" ... u techhle to urcite vyhrali [zahanbení]

Pak se budou divit, kdyz je budou za par let masakrovat.

115843

3.9.2006 13:26

RE: Titulek

Ultrabrutus Maximus 87.?.?.?

Reakce na 115843

....mohli sme na tý demo pokecat... [velký smích]

115844

3.9.2006 15:27

RE: Titulek

Baldwin 83.?.?.?

Reakce na 115843

jistě tak jsem to myslel..
naív USA padnou.. a nebude to jistě dlouho trvat.. a pomsta těch, kteří pod jejich jařmem trpí bude neskutečná [smích]

115850

3.9.2006 0:41

Ble :-/

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Je to hnusny. Doufam, ze ty zmetky take takhle nekdo zastreli a ze se bude divit, kdyz budou jeste po par ranach zit... [bliji]

Pritom ten pejsek vypada docela pekne. Je celkem velky a pekne chlupaty... No, co clovek muze cekat od rabiackych hovad s natolik vymytym mozkem propagandou, ze se daji k US army?
No preci se chteji zastrilet, tak co... kdyz neni po ruce Iracan, tak staci pes... [bliji]

Skoda, ze je Iracti partyzani nezastrelili driv... [zahanbení]

115798

3.9.2006 0:46

RE: Ble :-/

Emma. 84.?.?.?

Reakce na 115798

V ozbrojených složkách jako je policie nebo armáda je větší procento lidí s násilnickými a sadistickými sklony než v běžné populaci. Mnohá fakta včetně tohoto o tom vypovídají.

115799

3.9.2006 3:33

pravda pravdouci

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 115799

myslim,ze jste se presne trefil,ale je treba pripomenout,ze vetsina clenu militaristickych a paramilitaristickych uskupeni jsou jedinci mentalne vyrovnani

115806

3.9.2006 1:16

Člověk - omyl přírody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Dala jsem na radu pana Stwory a raději si video nepustila. Vím, že by mě ty obrázky pronásledovaly několik dní. Ztratila jsem odvahu, když jsem chtěla shlédnout video: košer jatka, ale stačilo, když jsem si přečetla postup toho, jak jsou zvířata za živa vykuchány.
http://www.vzdelavaci-institut.com/_files/download/index.php?subcat=20&ENGINEsessID=9e8eabe62a04775dc901cd63e185dd80

Stačili jsme tuhle zemi zničit za 100let. Někdy si říkám, že by jsi zvířata a celá planeta oddechla, kdyby "pan tvorstva" už konečně vymřel.

Iva

115802

3.9.2006 1:17

Co asi dělaj Iráčanům?

KaoS 62.?.?.?

Není se co divit, prostě sou to blbečci co nemaj co dělat tak si hrajou na kovboje.

A tohle si sem chceme nastěhovat?

[bliji]

115803

3.9.2006 5:15

RE: Co asi dělaj Iráčanům?

nitram 213.?.?.?

Reakce na 115803

A tohle si sem chceme nastěhovat?
..................
Myslím že nechceme......

115807

3.9.2006 10:20

RE: Co asi dělaj Iráčanům?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115807

Tak to ale nezapomente prijit podporit na demonstraci...
http://nezakladnam.cz

115822

3.9.2006 10:43

RE: Co asi dělaj Iráčanům?

Brutus Maximus 87.?.?.?

Reakce na 115822

máš někde na netu svoji foto? ...já abych tě na tý demo našel [velký smích]

115827

3.9.2006 15:19

RE: Co asi dělaj Iráčanům?

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 115827

Brutusi, ty kecalku, vloni jsme se meli dvakrat sejit v kavarne a ani jednou jsi se neobjevil. Vloni zacatkem cervna.

115848

3.9.2006 12:40

RE: Co asi dělaj Iráčanům?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 115822

Pane Trodas,
máte na mysli pochod Světlem proti tmě na Karlově mostě 11.9. ? Mám ten pocit, že tuhle demonstraci zakázali.
Zkusím zavolat panu Tamášovi, jak to vlastně je, ať tam nejedu zbytečně.

Iva

115841

4.9.2006 13:04

RE: Co asi dělaj Iráčanům?

QWSAQ 193.?.?.?

Reakce na 115841

No na stránkách http://www.nezakladnam.cz/svetlem.php se o žádném zrušení akce nepíše. Pokud vím, zrušili jinou akci, někdo si chtěl most pronajmout...

Mimochodem, jak chtějí rušit články 18 a 19 Všeobecné deklarace lidských práv?

článek 19
Každý má právo na svobodu přesvědčení a projevu; toto právo nepřipouští, aby někdo trpěl újmu pro své přesvědčení, a zahrnuje právo vyhledávat, příjímat a rozšiřovat informace a myšlenky jakýmikoli prostředky a bez ohledu na hranice.

článek 20
(1) Každému je zaručena svoboda pokojného shromažďování a sdružování.
(2) Nikdo nesmí být nucen, aby byl členem nějakého sdružení.


Takže žádné plakání tady na diskuzích, ale v pondělí na mostě ! A i kdyby to chtěli rozehnat násilím, vzpomeňte si na listopad...

115899

17.9.2006 1:24

RE: Co asi dělaj Iráčanům?

Clevinger 84.?.?.?

Reakce na 115899

Ta akce nakonec proběhla

http://www.nezakladnam.cz/index.php?id=62

http://www.csaf.cz/co_pisu_inde.php?sprava=106

116877

3.9.2006 7:55

Neprukazne

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 213.?.?.?

na tom psovi jsem si vsiml, ze uz na zacatku tohoto videa je od krve, takze to vubec nemusi byt tak jak uvadite. Mohlo jit uz o zraneneho psa a doprani rychle smrti, ktera se moc nepovedla.

Pokud by to bylo video, kde je pes na zacatku zdravy, potom bych nic nenemital...

115811

3.9.2006 10:26

RE: Neprukazne

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115811

Nevsiml jsem si ani pri poroznem pohledu zadne krve na zacatku videa... pred akci americkych hrdinu.

Kdyz si pes takto lehne a natahne se, tak to znamena, ze si chce hrat.

Prevdepodobne se jednalo o mlade stene velkeho plemena, ktere si uz dlouho s nikym nehralo...

A vami nadnesene vysvetleni "doprani rychle smrti" je dalsi nesmysl. Pokud budu potrebovat ukoncit utrpeni pejska, tak prijdu blizko k nemu, nebudu delat haura a budu drzet zbran v obou rukou a pohladim ho, nez mu z bezprostredni blizkosti prozenu kulku hlavou.

Kovbojsky frajerske strileni z M16 v jedne ruce a ocividne nepresnymi zasahy do tela vydavat za doprani rychle smrti muze snad jen sociopaticky sadista... [zahanbení]

115824

3.9.2006 17:09

JE to Neprukazne

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 115824

1 - puste si to od zacatku okinko po okenku. Jeste drive, nez vyjde vystrel, je IMHO videt na boku toho psa krev...

2 - psal jsem ze mohlo jit o nepovedeny odsrel. Pokud si to spojite s tim textem, tak v nem se mluvi o nekolika ranach do hlavy...

3 - IMHO je to neprukazne, protoze o tom, co se delo pred tim a potom jde pouze spekulovat. Poznamky, co tam jsou, jde velozit jako ironie ci sakrazmus lidi, kteri jsou tam moc dlouho...

115863

6.9.2006 10:06

RE: JE to Neprukazne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 115863

Víte pane LG - já sám chovám psy- Dobrmany- mám fenku a psa- Džesynu a Denyho! Pokud bych měl spočítat škody na majetku jimi způsobené do dnešního dne- šlo by to pomalu do 100-tisíc! Ale mohu Vám říci(a to už jsem se ptal i kamaráda psychologa ,zdali nejsem trošku mimo)- pokud bych si měl vybrat- ublížit střelnou zbraní zvířeti a nebo člověku - Zastřelím bez mrknutí oka člověka než to zvíře!!!! Víte ta zvířata se rodí do světa čistá-neposkvrněná,nezáludná- upřimná. Kdežto člověk,ač na počátku taktéž jako nepopsaný list papíru,se díky společnosti tzv."Zmrší" a je z něj "Zmršenina",která je schopna regulovat své pudy a přizpůsobit své chování. Díky tomu,že jsme Homo sapiens sapiens,jsme ovládli různé síly a místo toho,abychom je použili ke společnému soužití s ostatní přírodou používáme je k zabíjení nejen té přírody! Pak když se tyto prostředky síly dostanou do rukou takovýchto pomatenců- pak jedinou odpovědí je opravdu ten citát nahoře od Ghándího !!!!!!

116089

4.9.2006 8:18

RE: Neprukazne

Hugo 81.?.?.?

Reakce na 115824

LG není sociopat??? [překvapení]

115884

3.9.2006 15:43

RE: Neprukazne

J. H. 83.?.?.?

Reakce na 115811

>na tom psovi jsem si vsiml, ze uz na zacatku tohoto videa je od
>krve, takze to vubec nemusi byt tak jak uvadite. Mohlo jit uz o
>zraneneho psa a doprani rychle smrti, ktera se moc nepovedla.
1) Krásná ukázka, proč přes všechny sdělovací prostředky a internet víme méně, než jsme věděli před sto lety. Když místo hledání pravdy hledáme potvrzení nějaké teorie, na každý atgument najdeme protiargument. Nakonec se hádáme o vedlejších věcech a to podstatné zamluvíme.
Mně - zjevně nejsem sám - připadá celkové chování těch vojáčků naprosto průkazné. Jestli má pisatel pravdu, pak si s největší pravděpodobností vystřelili na psa ještě před tím, než spustili kameru.
2)Nesoudil bych ty kluky příliš přísně. Každý smrad, když dostane něco, co střílí, vystřelí si s chutí na cokoli, co se hýbe. V kulturních zemích je tohle chování klukům rozmlouváno od nejútlejšího věku pomocí pohlavků, řemenu, klečení na hrachu a podobně. Výsledky jsou znamenité. Vojákům USA se zjevně tohoto dobrodiní civilizace nedostalo.
3)Video mluví hlavně o kázni armády USA. Prosím vás, co je to za armádu, když si její příslušníci mohou střílet kde chtějí a na co chtějí?
J. H.

115852

3.9.2006 22:45

RE: Neprukazne

Průchozí 85.?.?.?

Reakce na 115811

Nenapadlo vás, že první rána asi padla předtím, než to jiného kreténa napadlo natáčet? Jak jednoduché, milý Watsone. A na takovém flapsu hodláte stavět něčí obhajobu a plácat o průkaznosti?
To zvíře stálo na svých - normálně cítící a vnímající člověk by se ho asi pokusil ošetřit nebo ho nechal na pokoji! Pes se navíc může ušpinit kdekoli. I od krve.

Možná by neškodilo, kdyby Vás na chodníku příležitostně, z milosti, odstřelil policajt proto, že budete kupříkladu krvácet z nosu!

Je to hnus a každý kdo se za to pokusí postavit nebo hledá omluvu je NEBEZPEČNÝ SVÉMU OKOLÍ. Pouvažujte nad tím.

115878

4.9.2006 15:43

RE: Neprukazne

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 115878

jen uvadim FAKT, ze to video neni dukazem toho tvrzeni. Da se vylozit jak se komu chce!
Mel byste hodnotit FAKTA bez emoci, potom byste prisel na to, ze spousta eci neni vubec takova, jak se na prvni pohled zda.

Vy hledate duvody pro sva tvrzeni, ale neuvazujete o argumentech, ktere je znejistuji a to je velmi smutne.

Pokud uz byl zraneny, potom IMHO nemuzete vedet, jak moc byl zraneny.

Chcete videt, jak vypadaji opravdove dukazy? Kamaradka byla v Cine a vite, jak se tam chovaji ke psum?

115907

4.9.2006 8:44

RE: Neprukazne

soso 89.?.?.?

Reakce na 115811

ty si taky isti blbecek jak ty vymlety amici,uzivaj si svoj slepaci zivot.... >na tom psovi jsem si vsiml, ze uz na zacatku tohoto videa je od
>krve, takze to vubec nemusi byt tak jak uvadite. Mohlo jit uz o
>zraneneho psa a doprani rychle smrti, ktera se moc nepovedla.

>
>Pokud by to bylo video, kde je pes na zacatku zdravy, potom bych
>nic nenemital...

115886

4.9.2006 15:48

RE: Neprukazne

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 115886

vubec neznas moje nazory na amiky, tak si tyhle reci priste laskave odpust a radeji se venuj argumentum...

115908

3.9.2006 10:06

Odporne

kema 207.?.?.?

Tyrat bezzbrane zvire je odporne. Doufam ze se to vysetri a pripadni vinici budou potrestani. Jsou to totiz prave zapadni zeme vcetne Ameriky kdo ma zakony na ochranu zvirat. Jinde si lide mohou se zviraty casto delat co se jim zachce.
Nejodpornejsi vec jsem videl nedavno na BBC v zaberu z Jordanska. Behem nejake demonstrace na podporu Hezbullahu tam nesli demonstranti velkeho psa. Byl v jakesi bedynce nebo kleci ktera byla tak mala, ze se do ni vlezlo jen telo. Hlava koukala ven a na bedne bylo napsano cosi arabsky.
Pes pravdepodobne predstavoval zida nebo Americana a hrdinove okolo do te hlavy tloukli a hazeli po ni kameny. Zvuk u toho nebyl, ale bylo poznat ze pes rve hruzou a bolesti.
A tohle nebyla akce nekolika znudenych vojacku. Tam byly tisice lidi, jiste vcetne poradatelu cele akce a nikdo nezasahl. [bliji]
Tohle by se v zadne zapadni zemi rozhodne stat nemohlo.

115821

3.9.2006 10:26

RE: Odporne

MaBuSuBaM 193.?.?.?

Reakce na 115821

Ale mohlo pane Kemo. Příklad ze života. Kdysi jsem byl na nucené práci, totálně nasazen k budování ČSSR, jinak též známo jakožto studentská bramborová brigáda. Spolu s naší školou byli přítomni ti, jimž předvoj dělala KSČ. Ve snaze upoutat na sebe pozornost mladých studentek vymyslelo několik chorých mozků z jejich řad, že je vhodné na poli chytat myši a ty následně za živa svlékat z kůže a házet po mladých dívčinách. Celá parta "voňavých" mladých nadržených příslušníků dělnicko-rolnické neinteligence se tímto způsobem hromadně a opakovaně bavila zhruba před 150 lidmi, včetně pedagogicko výchovného personálu - dozorců - po dobu dvou dnů. Nikdo z přítomných nezasáhl, až na mne, který je druhý den označil slovně nelichotivými výrazy, za což jsem si vysloužil hromadnou nakládačku od proletářů a vyhazov z brigády domů. Což pro mne byla spíše odměna, protože práce manuelní jsem se štítil odjakživa, jelikož toliko hlupce hodna jest. (Teď kecám a přeháním, [velký smích] ) Takže asi tak. Holt před rokem 89 tady asi nebyla západní země se západními lidmi. Jenom nevím, kde se tady po roce 89 tolik "zápaďáků" vzalo.

Čus Mabus

115823

3.9.2006 10:29

RE: Odporne

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115821

No, kemo, a neuslo vam, ze Jordansko je velky kamos USraele?
Ze tam USA provozuji mucirnu pro zadrzene "teroristy"?

Takze takove lidi podporujete a spolupracujete s nimi? No to jste tedy pekna sebranka...


Nemluve o tom, ze to video bych rad videl. Aby se neukazalo ze existuje jako ZHN v Iraku... [pláč]

115825

3.9.2006 12:07

RE: Odporne

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 115825

Mate Trodasi castecne pravdu, Jordansko je velice komplikovane v techto otazkach. Je zajimave, ze pri podivne vnitropoliticke situaci do ktere jen malokdo z venku vidi zretelne, je prave tam nejvice Palestincu jak puvodnich tak nove narozenych.

Co se tyka tyrani psa v bedne [pláč] co dodat - zdroj informace hovori za sebe. Zde mohu jen podotknout, ze podle Islamu, je kazdy clovek odpovedny za jakekoli zvire ktere si k sobe pripouta az do jeho nejdelsi smrti. Znam osobne nekolik muslimu, kteri se v te odpovednosti boji poridit domu detem domaci zvire pokud nejsou plne presvedceni, ze by o nej bylo velmi dobre postarano. Je tim mysleno vykladove v Islamu domaci zvire - ne "uzitkove". Kdo se tim jak ridi je opet personalne na lidech.

Stejne jako v cesku nejaky dobytek dokaze uvazat sveho psa v lese a navzdy odjet, tak asi i jinde se deji podobne hrozne veci -
spojovat pristup ke zviratum s nabozenstvim jakehokoli vyznani je blbost a poukazovat tendence v tomto na muslimy je unavny a trapny kemokolovratek k zbliti [bliji]

K chovani tech prasat v Iraqu neni omluvy - co je mozno cekat od frustrovaneho kretena ktery se necha za zold naverbovat ke strileni do lidi a nezajima ho proc.

115836

3.9.2006 13:42

RE: Odporne

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115836

No priznam se bez muceni, ze situaci v Jordansku nerozumim. Jednou bojuji proti USraeli a ted mu lizaji ruku - ze by tam probehl nejaky nenapadny oranzovy prevrat a vule vlady, jako u nas, neodpovidala vuli lidu? [zmaten]

Netusim. Proto jsem ochotny pripustit ze by na tom mohlo neco byt, i kdyz zdroj ze znacne zprofanovany a tendencni.

Misto, aby nazval odporny sadisty pravym jmenem, tak takticky obrati obvineni tvrzenim ze Muslimove delaji horsi veci. Zcela typicke odvadeni od subjektu demagogy. Na me, mily kemo, uplne momentalne jedno (kdyby Mulimove toho psa pojidali za ziva...) co kdo kde dela - my vidime nasledky jedne lzi a touhy po penezich...


Jinak co se te omluvy tyce, tak se obavam, ze to je presne prave ta omluva - ze se jedna o flustrovaneho kretena, tak co vlastne kurnik suplik od neho cekame, ze?
Je to jen nasledek neoconske silenosti s Irakem. Spis uz dokazu omluvit tyhle zmetky nez ty zmetky v kravatach a drahych oblecich, kteri tohle naplanovali a zacali - ti jsou spis neomluvitelni nez tihle hejsci... Od tech se neda nic dobreho nikdy cekat a tim mene, kdyz dostanou zbrane...

Kazdy preci musi vedet, co se stane, kdyz rozda bande nasilnickych sadistickych mentalnich ratardu zbrane, pribali imunitu a posle je do cizi zeme, ne? Cim vic zabiji civilistu, tim vic je civilisti budou mit "radi" ... Cim vic je civilisti budou mit radi, tim vic budou tihle "chudacci" stresovani a tim spis budou strilet na vse, co se hybe (a jak jsme videli i na to, co se nehybe) ... Cim vic budou strilet, tim vic na ne budou obyvatele utocit, tim vic budou ve stresu a tim vic budou strilet...
A tohle musi vedet kazdy kdo ma vsech pet pohromade a Bush je ma pohromade. Obcas dela chyby, ale predevcirem jsem se dival na Alex Jonesuv posledni film Terrorstorm a je tam jeden zaber na Bushe, jak vybira novinare a v tom jedinem kratickem okamziku ktery jsem kdy videl nepusobi jeho oblicej jako oblicej klasickeho saseka a klauna (ci strasidla, kdyz nas informuje o teroristech, Al Kaide, Iranu a tak...) jak ho zname z projevu a jeho jineho saskovani, ale v tom okamziku vypada ze vi, co chce a proc to chce - a nebude to zablesk inteligence z blbosti. Ten clovek nam tu sice hraje sasu, ale ve skutecnosti moc moc dobre vi, ktera bije a jak a co je treba udelat, kdyz jde o tisk a vsemocna zidovska media. Musim rict, ze mi doslova zatrnulo, jak jsem to zahlid a to je "Terrorstorm" jak uz to u Alexe byva, hodne hodne ostry.
Proti nemu zni Noah Chomsky jako neokonzervativec typu Ann Coulter hrimajici z Fox New ze Kanadani muzou byt radi ze jim Amici dovoli s nimi byt na jednom kontinentu... [zahanbení] [vyplazený jazyk] [chechtot]

Kdyby mel nekdo zajem, tak slusna kvalita na 2CD je pred eMule dostupna zde:

ed2k://|file|Terrorstorm.cd1.avi|734574592|AC05E33A274C76EEEF5A544FF2E035B7|h=MGAZ2VXKCPCGWWIGBSKP74VWLPIIGLY7|/

ed2k://|file|Terrorstorm.cd2.avi|732178432|9EDF0E61E16DA971EB25AB3A54FE8231|h=CANCMTAEZTGOAKEYKTX5SXTA2FQXN2XQ|/

115845

3.9.2006 23:20

RE: Odporne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 115836

Ovšem psi to nemají ani pod islámem lehké, ten je má za nečistá zvířata, páč jeden hafan kdysi rafl samého Proroka. Pes z druhé strany barikády - www.army.cz/avis/a%20report2003/11/6.htm Muslimský zátah na psy v Turecku Autor: Islám info | Publikováno: 29.03.2006 | Rubrika: Politika Proislámské magistráty zabíjejí v Turecku zatoulané psy, tvrdí skupiny na ochranu zvířat. Městští pracovníci loví, mučí a zabíjejí psy po stovkách, tvrdí aktivisté. Obvinění bylo vzneseno poté, co Burcu Isikalp, mladá veterinářka, začala hledat sedm zatoulaných psů, o které se starala poblíž svého domu v hlavním městě Ankaře. Svědci jí řekli, že je sebrali městští pracovníci. Odjela na největší ankarskou skládku, Mamak, kde jednoho ze psů našla společně se stovkami dalších. “Byli všichni mrtví, naházení ve velkých jámách”, řekla. “Našli jsme také deset mrtvých štěňat v zavázaném plastovém pytli. Mezi oddanými muslimy panuje mýtus, že psi jsou nečistí”. Sahih Muslim: Kniha 10, číslo 3809: Ibn Umar vyprávěl, že Aláhův prorok dal příkaz k zabití psů. Číslo 3810: Ibn Umar vyprávěl: Aláhův prorok nařídil zabít psy, a poslal lidi do zákoutí Medíny, aby byli zabiti. Dále také Sunan Abu Dawud. Převzato z Islám Info http://www.eportal.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=680

115879

3.9.2006 18:12

RE: Odporne

kema 207.?.?.?

Reakce na 115825

>No, kemo, a neuslo vam, ze Jordansko je velky kamos USraele?
>Ze tam USA provozuji mucirnu pro zadrzene "teroristy"?

Tak to me opravdu uslo.
Kdyz nejaka zeme nedovoli strilet ze sveho uzemi na sousedni zemi rakety, jeste to neznamena, ze je "kamos".

>Takze takove lidi podporujete a spolupracujete s nimi? No to jste
>tedy pekna sebranka...

Kdo je to "my"?!
Ja jsem Trodasi Cechokanadan a o nejake velke spolupraci mezi nami a Jordanskem slysim poprve.

>Nemluve o tom, ze to video bych rad videl. Aby se neukazalo ze
>existuje jako ZHN v Iraku... [pláč]

To video bylo na BBC asi pred tremi tydny a prodavam jen to, co jsem videl.
Jestli video vojaku strilejicich na psa svedci o pitomosti tech vojaku, nektere prispevky zde svedci zase o pitomosti dotycnych prispevatelu.
On se totiz nejaky ten hlupak najde v kazde armade a vubec vsude kam se podivate.
Me v dobe me sluzby v CSLA zastrelil nejaky kpt. Mach kote. Prislo ke me cele vychrtle, tak jsem ho behem dvou tydnu pekne vykrmil jen aby si z neho soudruh kapitan mohl udelat nakonec zivy terc.
Podle me to dokazuje, ze Mach byl blbec.
V zadnem pripade to nedokazuje, ze Ceska armada vcetne celeho naroda jsou banda psychopatickych vrahu.
A bezte uz vsichni s tema nadavkama na cele narody nebo skupiny lidi do p..... [oči v sloup]

115866

3.9.2006 20:22

RE: Odporne

Jirka CA 74.?.?.?

Reakce na 115866

Nazdar mikine alias kemo!
me by hrozne zajimalo si stebou pokecat ja totiz jedu na Yukon na Bear Creek, mam tam nejakou praci a pozdravuj Valaske Kralovstvi jsi prece predseda ne? A neboj se bude to bez televize jen tak. odesis jestli souhlasis jo?
Jirka

115871

3.9.2006 20:41

RE: Odporne

Lev. 72.?.?.?

Reakce na 115871

jo, tak to je dobry a ze pry tam je ted dokonce, v tom Ber Creeku, dovolenej mimo sezonu, odstrel mikinu [chechtot]

115873

3.9.2006 22:19

RE: Odporne

Jirka CA 74.?.?.?

Reakce na 115873

Lve, je to zajimave ze se neozval asi uz zalezl do brlohu k zimnimu spanku to asi proto aby ho nikdo neodstrelil, ale ze me nemusi met strach ja u sebe nemam ani spuntofku akorad kameru a to je nekdy horsi nes M16. no ne?
Jirka

115876

4.9.2006 9:55

RE: Odporne

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 115871

Sakrble.... a ja to uz mam delsi dobu v merku, ze Kemo je Mikin.

Ze bych nejak zaspal a vsichni to uz davno vi?

[chechtot]

115891

4.9.2006 16:51

RE: Odporne

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 115866

Kemo, jsi sice Cechokanadan, ale svou absolutne nekritickou podporou pro Zionismus a soucasnou administrativu statu Israele a USA a ochotou omlouvat jejich akce at jsou jakkoliv v rozporu s lidstvim te jasne a nepochybne stavi na stranu tech, kteri v soucasne dobe svetu spise ublizuji.
To je nejen me mineni, protoze ja sve mineni beru z mnoha svetovych pramenu, ale mineni vetsiny sveta potvrzene lidmi kteri jsou i v mineni vasi strany chytrejsi nez vase strana.
To je nepochybne protoze kdyz posuzujeme jejich ciny a ciny tech ktere tak zastavate, tak vy jste doposud nikdy nevyhrali.
Uz jen tim, ze Bush napriklad stale popira, ze v Iraqu je obcanska valka je dva kroky za blbosti. Ted i Pearle chce ponoukat k valce proti Iranu a Syrii bez toho, ze se poohlizi na tragedii ktera by to byla pro Israel a absolutne proti vuli lidi kteri tam ziji.
Proc Kemo nekdy se nesnazite myslet sam pro sebe misto abyjste opakoval oficialni dogmata?

115912

3.9.2006 15:32

RE: Odporne

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 115821

Ja jsem to video take videl. Nebyli to Jordanci kteri meli toho psa v bedynce. Byli to Israelsti vojaci v civilu a na te bedynce bylo napsano v Arabstine. To se stane vasim detem v pripade, ze se nepodrobite politice Israele a nebudete delat to co od vas chceme. Dale to pokracovalo: toto se lehce muze stat i zenam, nemocnym a slabym protoze ti jsou hlavnimi terci nasi hrdinne armady.

115851

3.9.2006 19:41

RE: Odporne

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 115821

Co to tady Kemo melete? [překvapení]

Tohle je brutální a úchylné jednání. A je úplně jedno jakou národnost, politickou příslušnost nebo náboženské vyznání má ta k....a. která tohle může udělat.

"Znuděné" vojáky to nijak neomlouvá a se západní demokracií to nemá nic společného.

Apropo k té demokracii.
Těsně po válce se jeden novinář zeptal Gándhího, co si myslí o americké demokracii. Ghándí prý chvilku přemýšlel a pak řekl: Demokracie v Americe? To by vůbec nemusel být špatný nápad.

115869

4.9.2006 8:24

RE: Odporne

Hugo 81.?.?.?

Reakce na 115869

[překvapení]))))) Za toho Ghándího dík! [překvapení])

115885

3.9.2006 11:44

svati ucel prostriedky? - dvojita moralka!

rivka rivka (zavináč) zahal (tečka) gov (tečka) il 61.?.?.?

http://www.peta2.com/takecharge/swf/canada_seal.swf

115831

3.9.2006 17:29

RE: svati ucel prostriedky? - dvojita moralka!

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115831

No fuj, to je ale hnusny video [bliji]

Tak to vam postnu tyhle hnusny obrazky...

http://www.slibe.com/fullimage/bdf30acb-warranty_void_is.jpg

http://www.slibe.com/fullimage/0c65d833-warranty_void_if.jpg

[zahanbení] [zahanbení] [zahanbení]
Nic moc, ja vim, ale mohlo by to vic lidi upoutat na to, ze je tu urcity problem... [pláč] [pláč] [pláč]

115864

3.9.2006 18:11

svati ucel prostriedky? - dvojita moralka!

rivka rivka (zavináč) zahal (tečka) gov (tečka) il 61.?.?.?

Reakce na 115864

co chcel vobec basnik povedat ?

http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp?video=fur-is-dead-psa

115865

3.9.2006 11:51

Zvirata nebo Lide

Soudce Lynch 80.?.?.?

Kamarad mi rikal, ze se znal s jednim starym Vietnamcem... To co vypravel, co zazil ve Vietnamu, kdyz tam americke jednotky terorizovali... Pro ne nebyl pry problem roztrilet nemluvne!!! Take se ale stary pan nezapomel pochlubit, ze si par Amiku take mohl zpsat do notysku jako trofeje... Ono, kyz vidim co za individua dela u nas na namesti nabor do armady... Pak se neni cemu divit.
Vetsina techto lidi jsou RIF RAF (luza) sebrana z ulice, protoze kdo ma mozek a chce byt v armade, tak vystuduje.

115834

3.9.2006 12:53

RE: Zvirata nebo Lide

Lev. 72.?.?.?

Reakce na 115834

Ono, kdyz vidim co za individua dela u nas na namesti nabor do armady... Pak se neni cemu divit.
Vetsina techto lidi jsou RIF RAF (luza) sebrana z ulice, protoze kdo ma mozek a chce byt v armade, tak vystuduje.
____________________________________________________________

Jo, to teda s vama naprosto souhlasim. Ja taky znam jednoho, nejenom, ze to je "luza" a sebranec, ale on je i poradnej zbabelec, kterej se boji PRAVDY. Jmenuje se Kulisek Jan z US Army. Musim ho ale omluvit, jelikoz ma neco s nervama, ze pry to je syndrom z "Poustni boure" a pak z okupace Iraku. Ze pry ?! v tom Iraku tak vyvadel, ze jej radeji poslali zpet do USA. Proste - chtel byt lepsi, nez jeho vrchni velitel - George W. Bush a to se nesmi, aby dva volove hrabali, na stejnem smetisti [zmaten]

Na to doporucene video s tim pejskem, se nemohu podivat a vubec ani pomyslet. Ono to pry podle psychologu tak zacina: v mladi takoveto individua, zacnou tim, ze odtrhnou i te mouse kridelka, pak tyraji kocicky a pejsky, no a v dospelosti s chuti vrazdi a dela jim to fajn na dusi. Je to fialovy hnus a pro takove lidi jen plynova komora a nebo elektricke kreslo ! [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

115842

3.9.2006 16:26

RE: Zvirata nebo Lide

Zvědavej. 4.?.?.?

Reakce na 115834

>Vetsina techto lidi jsou RIF RAF (luza) sebrana z ulice, protoze
>kdo ma mozek a chce byt v armade, tak vystuduje.

Čeho je to záruka, když v armádě vystuduje? Tím, že dotyčný v armádě vystuduje, získá pravděpodobně i lepší (kvalifikovanější) možnost zabíjení, takže obsluhuje např. nějaké zařízení schopné zabíjet na dálku, aniž by přímo viděl následek svého počínání. Takové novodobé ''humanitární'' vraždění. Domníváte se, že takovej ''študovanej'', má menší podíl viny, když bombarduje z bezpečné vzdálenosti civilní obyvatelstvo, než ten ''neštudovanej'' ?
A vůbec - nejsou za každou válku nejvíce zodpovědní její původci? To jest politici?

115857

3.9.2006 17:03

RE: Zvirata nebo Lide

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115857

Myslite takove to valceni?

http://freepressinternational.sslpowered.com/19.swf

Zaber z Predatora a pravdepodobne artilerie...

Co na to rict? Take them out? [zmaten] [zmaten] [zmaten]

115860

3.9.2006 17:07

RE: Zvirata nebo Lide

listonos 85.?.?.?

Reakce na 115857

"A vůbec - nejsou za každou válku nejvíce zodpovědní její původci? To jest politici?"

Nie, nie su. V zastupitelskej demokracii, kde vladne legalne zvolena vlada, je zodpovedny kazdy jeden obcan statu a nejake recicky akoze "to nie my, to nasa vlada" su len trapne vyhovorky.

115861

3.9.2006 18:21

RE: Zvirata nebo Lide

Zvědavej. 4.?.?.?

Reakce na 115861

>"A vůbec - nejsou za každou válku nejvíce zodpovědní její
>původci? To jest politici?"

>
>Nie, nie su. V zastupitelskej demokracii, kde vladne legalne
>zvolena vlada, je zodpovedny kazdy jeden obcan statu a nejake
>recicky akoze "to nie my, to nasa vlada" su len trapne vyhovorky.

Tak mi poraďte, jako řadovému občanovi, jak mám ovlivnit v tý zastupitelský demokracii počínání řádně zvolenýho politika, nebo když se mi nelíbí, jak ho povolat k odpovědnosti, případně jej odvolat? Necítím zodpovědnost za válku v Iráku jako Američan a Bushe jsem nevolil! Nezbývá mi, než se přizpůsobit, to jest držet hubu, max. podepsat nějakou tu petici, což jsem i udělal. Nijak se spoluzodpovědný za válku necítím.

115867

3.9.2006 20:43

RE: Zvirata nebo Lide

QWSAQ 193.?.?.?

Reakce na 115867

S tím zabíjeném z blízka nebo z dálky máš naprostou pravdu. To že někdo není od krve neznamená, že zabil líp. Naopak. Té krve je ve skutečnosti víc...

Podepsat petici je určitě dobrým krokem. Ale vzhledem k aroganci "námi" zvolených "zástupců" to rozhodně nestačí.
Bohužel to co tu píšeš si říká převážná většina lidí. Ovšem to ale nic nemění na tom, že "to sú len trapné výhovorky", jak napsal listonos. Ono totiž jde o to, že se nás ty problémy vlastně přímo netýkají. Pouze se nám nelíbí - což není dostatečná motivace pro to něco s tím skutečně dělat. Ještě bychom mohli přijít o ty naše jistoty...
Řeknu to jinak.
Pokud by šlo o tvoje děti, příbuzné, známé - taky by si se spokojil pouze s podepsáním nějaké petice? A ještě s vědomím, že to ani ničemu nepomůže?

Vždycky je možné udělat něco víc. Chce to jen skutečně chtít.
Mrkni třeba sem. A na viděnou na mostě. V jednotě je síla...
http://www.valach.info/texty/soucasnapolitika/ceskapolitika/protiraketovazakladnajako.htm
http://www.nezakladnam.cz/svetlem.php

115874

3.9.2006 15:02

Jenim hovadský idiot jedná takto se zvířaty.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Věřím, že se to vyšetří. POdobní idioti se naleznou všude, vzpomínám na brachiální spor, který jsem měl ještě za studií se sousedem - "bouchalem lidovým myslivcem", který jako správný lidový myslivec z gustem chodil "lovit" psy a kočky , které se jenom mihly za okrajem zástavby. DOkonce si zvíře přivázal, aby mu náhodou neuteklo..
Výjiměčně souhlasím s Trodasem, že na hrubý pytel je nejlepší hrubá záplata.
S panem sousedem to vyřešila nakládačka a popotahování za týrání zvířat na policii, kde byl policistou fanda zvířat, nedostudovaný posluchač veteriny. Ale nedělám si iluze, že by se většinové chování bouchalů změnilo.
Člověk obecně nemá skrutostí vnitřní problém (dětští žoldáci....) .Jeho chvání je determinováno až výchovou.

115847

3.9.2006 16:22

Ve všech armádách, ve všech státech, všech pletí i náboženství

Smrdka 62.?.?.?

se najdou idioti kteří si neváží ničeho a nikoho, vemte si jen českou armádu opravdu si myslíte že jsou svatí? neříkejte mi že šikana u nich neexistuje. neříkejte mi že v pěšáci Iránu jsou samí inteligentní muži, kteří se chovají přesně podle zásad morálky...

tak to nepoužívejte jako argument pro to jací sou všichni američani dobytci, a že kvůli tomu zde nemají základny co dělat a jací sou američani idioti

115856

3.9.2006 17:09

Jak chtete odlisit dobre a spatne? Vsichni okupuji a maj stejnou uniformu...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115856

V principu mas samozrejmne pravdu. Princip kolektivni viny je vzdy spatny.

Jenze tu se divame na situaci, kdy je pocet zlych znacne prevysujici pocet dobrych do te miry, ze:
1) i ti s idealy uz jsou nakazeni, ne-li zkazeni
2) zadny rozumny clovek nemuze vlezt do takove sebranky
3) kazdy okupant je okupantem a jako takoveho je ho mozno legitimne zabit

115862

3.9.2006 20:53

RE: Jak chtete odlisit dobre a spatne? Vsichni okupuji a maj stejnou uniformu...

Smrdka 62.?.?.?

Reakce na 115862

>3) kazdy okupant je okupantem a jako takoveho je ho mozno
>legitimne zabit

tzn. že i každý terorista a ti kdo souhlasí nebo nedělají nic s tím aby tak ostatní nepáchali jsou teroristé... tím berte jak Izrael, jak USA, jak Irák, Libanon, Palestinu atp. z toho plyne celý nebo alespoň většina světa je zlá, protože jejich národy jsou obecně zlé a tím pádem se dají legitimně všichni zabít?

115875

4.9.2006 0:01

RE: Jak chtete odlisit dobre a spatne? Vsichni okupuji a maj stejnou uniformu...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115875

Okupantem rozumime prislusnika armady ciziho statu, nachazejiciho se v aktivni sluzbe ve state, kde neni zvan ani zadan vetsinou obyvatelu.

Neprekrucujte co jsem rekl a nevnucujte mi VASE pochybne vyklady. Bud jste dost inteligentni na to, abyste pochopil, co jsem slovem okupant myslel, alebo se neplette do diskuze, dekuji [zahanbení]

115881

4.9.2006 12:50

RE: Jak chtete odlisit dobre a spatne? Vsichni okupuji a maj stejnou uniformu...

Smrdka 62.?.?.?

Reakce na 115881

Acha špatně sem pochopil co jste myslel slovem okupant myslel sem že tím myslíte i lidi ze státu co vyslali okupanty což by bylo logické protože každý je odpovědný za svojí vládu a vláda vyslala vojáky. A tím pádem sem myslel že obhajujete vraždění "nevojáků"

115898

4.9.2006 20:32

RE: Jak chtete odlisit dobre a spatne? Vsichni okupuji a maj stejnou uniformu...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115898

Aha, tak to ne, to uz by byl terorismus [zahanbení]

Ono totiz, priznejme si to, clovek v zastupitelske demokracii nema moc moznost ovlivnit deni. Vz zakladna. Nikdo ji to nechce a ti zmrdi politicti si melou furt svy. A az je nekdo odpraskne jako toho chudaka pejska jenze ted z dobrych duvodu, tak budou rvat terorismus, vrazda a tak... I kdyz by slo jen o dobry skutek...

(Paroprase i Topol si libuji, jak to vyresili - lidem se rekne "jen radar" a tak netreba ani referenda, to odsouhlasime sami...)


Je ovsem otazkou, jestli ten, kdo volil Bushe nemuze byt spoluzodpovedny za valecne zlociny sveho zvoleneho predstavitele. Pokud ho jeste stale podporuje tak urcite ano - a tam bych 2x okem nemrkal... [zahanbení]

115930

3.9.2006 22:24

Jednostranná propaganda

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

K týrání zvířat dochází v každém státě a nedochází k tomu jen u příslušníků armády.
Uveřejnění takových záběrů je samozřejmě zcela účelové a může zcela odorovat realitě. Může to být úplně stejné, jako když se lidé ze zpráv dozvídají jen o leteckých katastrofách, přičemž bezpečnost letecké dopravy je nesrovnatelně vyšší než bezpečnost automobilové dopravy.
takže se může jednat o zcea ojedinělý případ, přičemž dojde k eho zveličení, které je zcela v souladu s náladou v současné společnosti.
To, že si to dotyčné osoby nafilmovali je podle mého spíše k jejich blbosti, protože nepochybuji, že se na ně vrhnou různé pseudoochranářské organizace.
Co třeba říkáte na něco takového?
http://f7.yahoofs.com/users/Q62odAwLk19/__sr_/280c.jpg?tkn=phYl0.EBIPu1v_3P&saveas=01.jpg

115877

3.9.2006 23:41

RE: Jednostranná propaganda

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115877

Ze mas samozrejmne pravdu. Jenze oni ti kovbojove strili i znasilene 14-ti lete slecny, jejich rodiny, zranene civilisty, zranene partyzany... Zarkaviho asi uslapali... no, tak nejak to vsechno zapada do sebe, nemyslite?

Samo, kazda kritika amiku se da poholdne onalepkovat "anti-ami". A vzdy se tak na ni da divat.

Proto jsem take nepsal, ze tem "bozim hovadkam" jsem skoro (ehm, ehm...) schopny odpustit - ale nejsem schopny odpustit Bushovi a jeho neocon chunte. To nedokazu. [zahanbení]

115880

4.9.2006 0:35

RE: Jednostranná propaganda

Lev. 72.?.?.?

Reakce na 115880

- ale nejsem schopny odpustit Bushovi a jeho neocon chunte. To nedokazu.
_____________________________________________

Takze v teto veci trodasi, s vama mohu konecne souhlasit ( a ted uvidite ten fofr na lehovem webu [chechtot] )

115882

4.9.2006 23:18

RE: Jednostranná propaganda

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 115880

>Ze mas samozrejmne pravdu. Jenze oni ti kovbojove strili i
>znasilene 14-ti lete slecny, jejich rodiny, zranene civilisty,
>zranene partyzany... Zarkaviho asi uslapali... no, tak nejak to
>vsechno zapada do sebe, nemyslite?

Je důležité se dívat na data v širších souvislostech. Kolik amerických vojáků porušovalo předpisy americké armády (v případech, které jste tady vypsal) z celkového počtu nasazených vojáků?
Je též nutné si uvědomit, že oni nasazení vojáci nejsou o moc rozdílní lidé než my (nebo tzv. iráčtí partyzáni) a tudíž se sklony k bezdůvodnému násilí projeví u jakékoli větší skupiny obyvatel s určitou odchylkou.
Kolik životů iráckých civilistů bylo zkráceno díky sebevražedným atentátníkům a kolik bylo zabito "ručně" vojáky americké armády (při zásazích bomb se jedná spíše o plnění rozkazu a tudíž by neměla být ázena zodpovědnost na samotné vykonavatele rozkazu)?
Můžeme za partyzána považovat člověka opásaného bombou, který má v plánu poslat společně s sebou do pekel co největší množství lidí?

>Samo, kazda kritika amiku se da poholdne onalepkovat "anti-ami".
>A vzdy se tak na ni da divat.

Tak se naučme nenálepkovat - a tím myslím z obou stran. Z chování pár jedinců nemůžeme zcela odsuzovat jednání celé armády. Myšlenka zbavit Iráčany Hussaina je ve své podstatě velmi ušlechtilá (neberme ohled na vedlejší efekt).

>Proto jsem take nepsal, ze tem "bozim hovadkam" jsem skoro (ehm,
>ehm...) schopny odpustit - ale nejsem schopny odpustit Bushovi a
>jeho neocon chunte. To nedokazu. [zahanbení]

Opět bych se vyvaroval předčasného hodnocení a odsuzování určitých lidí, včetně prezidenta Bushe a jeho party. Nemyslím si, že se snaží o ovládnutí celého světa, jak je velmi často zde prezentováno, nýbrž se snaží co nejvíce vyhovět požadavkům své země a tedy i lobbystům, kteří se v jeho okolí vyskytují a snaží se pouze o větší zisky akcionářů (a tudíž i zde je ovládnut světa příliš nákladná myšlenka). Za vším hledejte snahu o co největší zisk.
Stejně tak se některé málo prozíravé rozhodnutí mohou v pohledu z druhé strany vyjevit jako zcela geniální tahy - záleží pouze na interpretaci faktů, která máme k dispozici a na prezentování jejich závěrů. K hodnocení určité historické epochy by mělo docházet minimálně s mnohaletým odstupem...

115946

5.9.2006 10:13

RE: Jednostranná propaganda

Pavel -Čert- Němec 193.?.?.?

Reakce na 115946

>Je též nutné si uvědomit, že oni nasazení vojáci nejsou o
>moc rozdílní lidé než my (nebo tzv. iráčtí partyzáni) a
>tudíž se sklony k bezdůvodnému násilí projeví u jakékoli
>větší skupiny obyvatel s určitou odchylkou.
Ano samozrejme, to je pravda. Ovsem pokud tedy pripustime, ze ona uber dokonala armada ma ve svem stadu cerne ovce, jaktoze nemuzou byt souzeny za valecne zlociny v Haagu? Kolik americkych vojaku bylo skutecne umerne svemu zlocinu potrestano?

>při zásazích bomb se jedná spíše
>o plnění rozkazu a tudíž by neměla být ázena zodpovědnost
>na samotné vykonavatele rozkazu?
Jak to muzete takto zlehcovat? Za vsechno co clovek dela nese odpovednost a vzdycky muze ten rozkaz odmitnout splnit, zvlast pilot bombarderu, ktereho nikdo za neuposlechnuti rozkazu na miste nesestreli. Priznejte si to, Vy jste jenom klasickej alibista, kterej by s cistym svedomim bombardoval civilisty nekde v Libanonu, ale kdyby mel bombardovat vlastni rodnou ves, tak by se v nem zcista jasna probudilo svedomi a najednou by kricel na vsechny strany, proste hnuj...

>Z chování pár jedinců nemůžeme zcela odsuzovat jednání
>celé armády. Myšlenka zbavit Iráčany Hussaina je ve své
>podstatě velmi ušlechtilá (neberme ohled na vedlejší
>efekt).
Pane Koubek, Vy nas tady opet zavadite do nejake mystifikace. Samozrejme, ze MUZU odsuzovat jednani cele armady, pokud za zold okupuje stat, kde o ne nikdo nestoji, i kdyby ctyri z peti byli naklonovanej Mirek Dusin.
Dalsi Vase mystifikaci je, ze nekdy vubec slo o zbaveni Iracanu Hussaina. Vy si snad myslite, ze jsme uplni pitomci a jeste byste po nas chtel abysme si zakryli oci a usi a nebrali ohled na vedlejsi efekty teto fantasmagorie. Musim Vas informovat, pokud si z nas jenom nestrilite, ze samotne zbaveni Iracanu Hussaina JE vedlejsi efekt a zadna podobna "ve sve podstate velmi uslechtila" myslenka nikdy neexistovala.

>Opět bych se vyvaroval předčasného hodnocení a odsuzování
>určitých lidí, včetně prezidenta Bushe a jeho party.
>...
Tak jak teda? Za vsim mame hledat snahu o co nejvetsi zisk a zaroven se mame vyvarovat predcasnych hodnoceni? Nevim jaky mate zebricek hodnot Vy, ale pokud jde o me, tak zabijeni lidi pro co nejvetsi zisk muzu s klidnym svedomim odsoudit okamzite aniz bych to potreboval nejak zvlast analyzovat a hledat padnejsi duvody.

>Stejně tak se některé málo prozíravé rozhodnutí mohou v
>pohledu z druhé strany vyjevit jako zcela geniální tahy -
>záleží pouze na interpretaci faktů, která máme k dispozici
>a na prezentování jejich závěrů. K hodnocení určité
>historické epochy by mělo docházet minimálně s mnohaletým
>odstupem...
To je prave to na co my uz neskocime. Strcte si sve genialni tahy do prdele. My nestojime o vase interpretace faktu, ktere jsou z 90% mlzeni a lhani a odmitame se k soucasnym udalostem vyjadrovat az s mnohaletym odstupem. [naštvaný]

115983

4.9.2006 14:23

Debilni amici

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 15.?.?.?

Debilni amici.... co ine sa da od primitivov s IQ 1 cakat ?

nech ich cim viac chcipne pri dalsom bombovom utoku

USA export -> Us vojaci
USA import <- rakvy s US vojakmi : [velký smích]

115902

4.9.2006 14:51

Stojí za přečtení...

Zvědavej. 4.?.?.?

... co mi poslal přítel z ČR:

http://autonomie.blog.cz/0608/zvireci-vojaci
http://autonomie.blog.cz/0607/jen-pomyslne-vziti-do-situace-testovanych-zvirat-je-strasne

115904

5.9.2006 7:05

Střílení psů

Shylok 195.?.?.?

Zajímalo by mě jak se může stát, že se tolik lidí vzrušuje nad zastřelením psa a nikdo nad zabíjením stovek lidí mezi sebou. Viz sunité a šíité v Iráku. pořád počítáte statisiku mrtvých, ale nikdo nenapíše, že ti vrazi jsou Iráčani, skutečně podivné. Celá ta diskuze tady mi připadá jako z blázince.

115963

5.9.2006 22:13

vojaci zastrelili nejakeho psa.

Erik 217.?.?.?

Co teraz? Na svete sa deju podstatne horsie veci.. V Iraku napr. skoro pol roka prebieha krvava obcianska vojna, a mediach sa to premlcuje, oficialne je tam pohoda-jazz..

116036

6.9.2006 17:47

O co jde?

Flasi 86.?.?.?

O co jako jde? Ten vojak se snazi toho psa zabit, nechce ho tyrat. Je zazrak, ze pes po tolika ranach zije, neni to zadny umysl.
Je chvalyhodne, ze americti vojaci zabijeji v Iraku psy. Co mi vypravel clovek, ktery byl jeste za Saddama dvakrat v Iraku, tak rikal, ze psi jsou tam velky problem. Ziji v pousti za mestem, zivi se odpadky a vsim moznym a mnozi se a mnozi. Za svetla neni problem, jednotlivy psi se na vas budou tvarit strasne roztomile, aby vyloudili nejake jidlo. Ale jak se setmi, tak smecka mnoha desitek psu zacne byt agresivni a muze i zabit cloveka (pokud by byl dost pitomy a sel pesky za mesto). Pochopitelne jak se mnozi, tak jim prestavaji stacit zdroje potravy a troufaji si vic a vic.
Proto se vzdycky za nejaky cas udelala vyprava za mesto. Nejaka obdoba Lidovych milici nasedla na auta a kazdy mel kalach a postrileli vsechny psy na ktere narazili. A byl na cas pokoj, nez se zase namnozili a bylo potreba udelat novou vypravu.
Predpokladam, ze v tomhle se nic nezmenilo a zabijeni toulavych psu je v Iraku velmi zasluzne. Ze to nekdo bere jako zabavu a jeste se u toho nataci? Inu i u nas mame myslivce, to neni nic tak neobvykleho.
My, kteri jsme v okoli nasich domovu uz vsechny nebezpecne selmy vybili se ted pokrytecky tvarime, ze zabijet nebezpecne selmy je spatne.

116122

6.9.2006 18:28

RE: O co jde?

hostující 85.?.?.?

Reakce na 116122

Inu leho ,ten "člověk"-voják se u toho zabíjení evidentně baví!
Takovýmto "lidem" se říká sadisté.Ne?
A takový to "lidé" zpravidla nemají problém podobným způsobem odpravit skutečného člověka,někdy i s jeho rodinou - jak jsme slyšeli nedávno.
Nu což,však to byli jenom islámisti,a ty zabíjet je také velmi záslužné.Tak co.
(No a brát jako argument,že někde někdy nějaký myslivec se nechá natočit při pomalém, bolestném zabíjení...hmmm - to má být omluvou? [zmaten] )

116130

22.9.2006 21:23

pes je podle Koránu nečisté zvíře,

rickover 82.?.?.?

a irák je mohamedánská země, tak co je na tom špatného, neislámského?

117384

4.2.2007 8:31

co na to rict ?

freikorps combat88 (zavináč) shaw (tečka) ca 68.?.?.?

na to pouze muzu rict , ze americani jsou ta nejspodnejsi spodina bileho sveta . nefoukany , a nevzdelany a mysli si , ze jim patri svet . mozna , ze ne vsichni , ale vetsina . at si prijdou zamachrovat do prahy na zizkov po osme vecer do hospody . rad bych u toho byl . to video jsem videl . chudak pes . no co , na partizany nemaj , tak v zajmu svetoveho sionisticke-zednarske-demokracie alespon zabijou "irackeho teroristu psa ". jen z jednoho duvodu se obcas kouknu na zpravy , a to abych oslavil dalsi chciple americke imperialisticke zoldaky . komunisti nenavidim , ale o tom amirickem imperialismu meli 100% pravdu uz pred 25 lety ( co si jen jako malej kluk pamatuji ).

127726

Příspěvků: 72

03.09. 00:12 admix  Titulek
03.09. 12:11 Baldwin  RE: Titulek
03.09. 12:57 trodas  RE: Titulek
03.09. 13:26 Ultrabrutus Maximus  RE: Titulek
03.09. 15:27 Baldwin  RE: Titulek
03.09. 00:41 trodas  Ble :-/
03.09. 00:46 Emma.  RE: Ble :-/
03.09. 03:33 Belveder  pravda pravdouci
03.09. 01:16  Člověk - omyl přírody
03.09. 01:17 KaoS  Co asi dělaj Iráčanům?
03.09. 05:15 nitram  RE: Co asi dělaj Iráčanům?
03.09. 10:20 trodas  RE: Co asi dělaj Iráčanům?
03.09. 10:43 Brutus Maximus  RE: Co asi dělaj Iráčanům?
03.09. 15:19 Karel4u  RE: Co asi dělaj Iráčanům?
03.09. 12:40  RE: Co asi dělaj Iráčanům?
04.09. 13:04 QWSAQ  RE: Co asi dělaj Iráčanům?
17.09. 01:24 Clevinger  RE: Co asi dělaj Iráčanům?
03.09. 07:55 LG  Neprukazne
03.09. 10:26 trodas  RE: Neprukazne
03.09. 17:09 LG  JE to Neprukazne
06.09. 10:06  RE: JE to Neprukazne
04.09. 08:18 Hugo  RE: Neprukazne
03.09. 15:43 J. H.  RE: Neprukazne
03.09. 22:45 Průchozí  RE: Neprukazne
04.09. 15:43 LG  RE: Neprukazne
04.09. 08:44 soso  RE: Neprukazne
04.09. 15:48 LG  RE: Neprukazne
03.09. 10:06 kema  Odporne
03.09. 10:26 MaBuSuBaM  RE: Odporne
03.09. 10:29 trodas  RE: Odporne
03.09. 12:07 SandWalker  RE: Odporne
03.09. 13:42 trodas  RE: Odporne
03.09. 23:20  RE: Odporne
03.09. 18:12 kema  RE: Odporne
03.09. 20:22 Jirka CA  RE: Odporne
03.09. 20:41 Lev.  RE: Odporne
03.09. 22:19 Jirka CA  RE: Odporne
04.09. 09:55 SandWalker  RE: Odporne
04.09. 16:51 Karel4u  RE: Odporne
03.09. 15:32 Karel4u  RE: Odporne
03.09. 19:41 Dáša  RE: Odporne
04.09. 08:24 Hugo  RE: Odporne
03.09. 11:44 rivka  svati ucel prostriedky? - dvojita moralka!
03.09. 17:29 trodas  RE: svati ucel prostriedky? - dvojita moralka!
03.09. 18:11 rivka  svati ucel prostriedky? - dvojita moralka!
03.09. 11:51 Soudce Lynch  Zvirata nebo Lide
03.09. 12:53 Lev.  RE: Zvirata nebo Lide
03.09. 16:26 Zvědavej.  RE: Zvirata nebo Lide
03.09. 17:03 trodas  RE: Zvirata nebo Lide
03.09. 17:07 listonos  RE: Zvirata nebo Lide
03.09. 18:21 Zvědavej.  RE: Zvirata nebo Lide
03.09. 20:43 QWSAQ  RE: Zvirata nebo Lide
03.09. 15:02  Jenim hovadský idiot jedná takto se zvířaty.
03.09. 16:22 Smrdka  Ve všech armádách, ve všech státech, všech pletí i náboženství
03.09. 17:09 trodas  Jak chtete odlisit dobre a spatne? Vsichni okupuji a maj stejnou uniformu...
03.09. 20:53 Smrdka  RE: Jak chtete odlisit dobre a spatne? Vsichni okupuji a maj stejnou uniformu...
04.09. 00:01 trodas  RE: Jak chtete odlisit dobre a spatne? Vsichni okupuji a maj stejnou uniformu...
04.09. 12:50 Smrdka  RE: Jak chtete odlisit dobre a spatne? Vsichni okupuji a maj stejnou uniformu...
04.09. 20:32 trodas  RE: Jak chtete odlisit dobre a spatne? Vsichni okupuji a maj stejnou uniformu...
03.09. 22:24 Jiří Koubek  Jednostranná propaganda
03.09. 23:41 trodas  RE: Jednostranná propaganda
04.09. 00:35 Lev.  RE: Jednostranná propaganda
04.09. 23:18 Jiří Koubek  RE: Jednostranná propaganda
05.09. 10:13 Pavel -Čert- Němec  RE: Jednostranná propaganda
04.09. 14:23  Debilni amici
04.09. 14:51 Zvědavej.  Stojí za přečtení...
05.09. 07:05 Shylok  Střílení psů
05.09. 22:13 Erik  vojaci zastrelili nejakeho psa.
06.09. 17:47 Flasi  O co jde?
06.09. 18:28 hostující  RE: O co jde?
22.09. 21:23 rickover  pes je podle Koránu nečisté zvíře,
04.02. 08:31 freikorps  co na to rict ?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

23

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 48 čtenářů částkou 8 014 korun, což je 23 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Fokus VM - Bez jídla12.07.20 21:52 Česká republika 4

Papež a muslimové12.07.20 11:04 Neurčeno 4

Američtí vědci: 5G se není třeba obávat, nese s sebou jen minimální zdravotní rizika11.07.20 13:59 USA 8

Zemřel řidič autobusu, kterého napadli migranti. iDnes mlží11.07.20 00:03 Francie 3

Černoši v USA terorizují bílé ženy a ještě se tím chlubí10.07.20 14:19 USA 0

Podivná stránka, podivné odhady budoucnosti10.07.20 13:58 Neurčeno 4

Poslanec Válek (TOP09): možná bude třeba očkování proti COVID-19 jako povinné09.07.20 16:40 Česká republika 2

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 1

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 1

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 2

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

V Portalnd Oregon zničili sochu jelena04.07.20 21:19 USA 2

Měnové kurzy

USD
23,44 Kč
Euro
26,64 Kč
Libra
29,56 Kč
Kanadský dolar
17,28 Kč
Australský dolar
16,37 Kč
Švýcarský frank
24,91 Kč
100 japonských jenů
21,86 Kč
Čínský juan
3,35 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,52 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
33,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 355,78 Kč
1 unce stříbra
450,73 Kč
Bitcoin
217 819,49 Kč

Poslední aktualizace: 13.7.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 478