Diskuze k článku

Izrael zničí jeho víra v beztrestnost před Bohem

Příspěvků 77

30.8.2006 10:17

Překladatel si přeje zůstat v anonymitě.

Hulvath 87.?.?.?

Nedivim sa. Preklad "vojenska stavka" je priam povabny. Podla mna "military strike" znamena o dost nieco ineho. Dufam ze pan Stwora uz vyplatil honorar [smích])

115436

30.8.2006 10:33

GCC zeme

SandWalker 80.?.?.?

Zajimavy clanek a velmi kvalitni preklad – diky.
Neda mi to abych zde neutrousil jen malou poznamku k odstavci o pomoci arabskych statu kde autor pise:

Některé arabské země zradily svou bratrskou povinnost.....
Země perského zálivu neudělaly vůbec nic na záchranu Libanonu....


Tady pada dle meho drobny stin na obecny prehled autora a to ve dvojim smyslu.

Vsechny arabske staty Saudska Arabie, Jordansko, Egypt a zvlaste pak staty Gulfu reagovaly okamzite a s maximalnim moznym nasazenim. Primarni financni pomoc kolem 20 mil USD od kazdeho byla odeslana temer okamzite. Z dalsich financnich castek stoji jiste za zminku jedna miliarda USD do centralni banky Libanonu prave ze Saudske Arabie ke dni 25. 07. 2006 a daslich 500 mil. USD na obnovu zeme.
Staty Gulfu organizovaly ve dne v noci nepretrzite po cely mesic tisice tun cargo dodavky humanitarni pomoci vcetne zdravotnich mobinich ambulanci atd. Materialni a financni pomoc prave techto arabskych statu byla v nasich beznych evropskych „zvykostech“ a meritcich v neskutecne obrim rozsahu.
Mimo toto tema je k vaznemu zamysleni jak dalece se dnes v zapadnim svete zamerne mlci o pristupu arabskych zemi k mezinarodnim humanitarnim pomocem – staci si dohledat na USAID castku minuleho roku ktera byla poukazana celkove do vsech svetovych postizenych oblasti, bylo to 25 miliard USD a letos to bude nekolikrat vice.

Druha a opet dle meho osobniho nazoru zasadni pomoc nejen Libanonu ale celemu regionu stredovychodu a potazmo pravdepodobne celemu svetu byl jasny a koordinovany postoj prave statu Gulfu nebo lepe GCC zemi ktere neprihlizely apaticky k deji, ale velmi sofistikovane koordinovaly celkovy postoj arabskeho sveta vcetne Persie – myslim, ze svet byl tentokrat opet jen krok od vazneho ohrozeni a dej ktery byl kratkozrace inscenovan na uzemi Libanonu jako bezcitna a smrtelne urazliva provokace za pomoci Izraele, mel byt jen zacatkem mnohem rozsahlejsi katastrofy – katasrofy v pravem slova smyslu a rozmeru – ve smyslu a hlavne realneho dopadu ktery ovsem snad docela unikl svym zaslepenym tvurcum.
Jinymi slovy – diky GCC zemim dokazal stredni vychod „ustat“ tuto neskutecnou provokaci.V opacnem pripade, bychom dnes tezko cetli clanek tohoto autora.

V neposledni rade se mi nelibi zminka o ropnem embargu – autor dela bezpochyby velice prospesnou praci, ale do nekterych tvrzeni by se nemel poustet.Ropne embargo je nesmysl a dnes technicky temer neproveditelna zalezitost. Mimo jine napriklad zeme Gulfu dodavaji svoji ropu prevazne dal na vychod – Japonsko China atd.

115437

30.8.2006 21:32

Smrt okupantum Libanonu!

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115437

No, ja si myslim, ze pred WW3 nas zachranili hlavne hrdinove Hezbollahu. Cize by bylo vice nez vhodne venovat hodne penez na jejich vyzbroj, nebot nikdo jiny zrejmne zmagorene sionisty nezastavi.

Ostatne, tito hrdinove odboje proti okupantum Libanonu na sebe uz poukazali dostatecne jasne drive, kdyz zpusobili nejvetsi umyslne vyvolany nenuklearni vybuch na svete v r 1983. 5400 kilogramu vysoce kvalitnich trhavin nalozenych na nakladnim Mercedesu prosvisti kolem barier, rozdrti strazni budovu a zapichne se do suterenu "Beirutskeho Hiltonu" - budovy slouzici jako kasarna okupantu z US army.

Sila vybuchu zpocatku nadzvedne celou ctyrpodlazni budovu, roztrhajic zakladny betonovych podpurnych sloupu jenz kazdy meri 4,5 metru po obvodu a jsou vyztuzeny cetnymi 45 mm ocelovymi vyztuhami. Letajici budova se po dopadu sesunula sama o sobe. Masivni sokova vlna a oblak horicich plynu se rozletel do vsech smeru od mista vybuchu.

Kombinovany pocet obeti US army a US navy to dotahl na 241, coz ustanovilo dalsi rekord - pro tentokrat rekordni denni ztratu pro Americke okupanty od roku 1941 a vylodeni na Iwo Jima v Pacifiku [smích] [velký smích]

( http://www.atimes.com/atimes/Front_Page/HD13Aa01.html )


Hezbollah jsou jednoznacni hrdinove hodni oslavy!

...a zidacci by se meli naucit, kde je jejich misto. Hezky v koutku tise soupat nozkami - mozna [mrknutí jedním okem]


http://ax2.old-cans.com/bendib/Exit.jpg



"Novy" stredni vychod nebude podle Bushova gusta:
http://www.blisty.cz/art/29975.html
"...podporuje jednání organizace Hizbollah 75 procent Egypťanů a Nasrallah je považován za nejvýznamnějšího v žebříčku 30 regionálních politiků. Podporuje ho 82 procent Egypťanů, na druhém místě je íránský prezident Mahmud Ahmadinedžad (toho podporuje 73 procent Egypťanů), na čtvrtém místě je Usáma bin Ladin (52 procent Egypťanů)."

115484

30.8.2006 21:49

RE: Smrt okupantum Libanonu!

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115484

@trodas

> Smrt okupantum Libanonu ?

vynimocne s vami suhlasim - jediny znami okupanti libanonu su prislusnici hezbollah [smích] ale hned smrt ? staci aby sa vratili spat do iranu.

stein55

115489

31.8.2006 1:21

RE: Smrt okupantum Libanonu!

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115489

stein, clovece, jak vy to delate - vy me vzdy dokazete rozesmat [velký smích] [chechtot]

22 let zkousi zidaci okupovat Libanon jak to jde, zvat si k tomu druhe, kdyz na odboj nestaci a ted tvrdit, ze Hezbollah, jenz jste vytvorili svou okupaci vy sami, je okupant a ma tahnout do Iranu - no to je fakt gol [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Dekuji za zasmani [smích] [velký smích]

George Galloway Savages SKY NEWS!
http://www.youtube.com/watch?v=249JaIaubVw

115509

31.8.2006 2:54

RE: Smrt okupantum Libanonu!

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 115509

Pane Trodas, nevim jestli jste videl film"Bitva o Alzir" od "Pontecorva"
Velice zajimavy film, pripadalo me, ze ma urcitou paralelu se soucasnym denim.
Ackoliv tam jsou to Francouzi kteri opousti zem.

115515

31.8.2006 12:36

RE: Smrt okupantum Libanonu!

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115515

The Battle of Algiers

http://imdb.com/title/tt0058946/

Tenhle? No, nevidel, ale stahnu a podivam se [smích]

115561

3.9.2006 8:05

RE: Smrt okupantum Libanonu!

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 115561

Pane Trodas, jestli jste uz videl ten film tak mi prosim vas nechte vedet, vzdy v tom nejnovejsim prispevku, jak se vam libil. Take bych doporucil film "Mnichov". Je tam ta zajimava scena ve ktere zabijeji zenu na tom Hausboutu. Mistrovska scena. Nikdy jsem nic takoveho ve filmu nevidel.
Doporucil bych tyto filmy pro vsechny kdo k nim maji pristup.

115812

31.8.2006 19:30

RE: Smrt okupantum Libanonu!

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115509

@trodas

>stein, clovece, jak vy to delate - vy me vzdy dokazete rozesmat


kedze vam to v hlave len skromne pali, nie je to ziadne velke umenie! okrem toho je smiech velmi zdravy.

mimo ineheo je george galloway uz tak passe, ze si ho uz ani anglicania - znami svojou benevolenciou - vobec nevsimaju !

stein55

115586

31.8.2006 19:49

RE: Smrt okupantum Libanonu!

cz_dragon 199.?.?.?

Reakce na 115586

A tohle uz jste si precetl?? Co Vy na to????
http://www.counterpunch.org/cook08312006.html

115587

31.8.2006 20:16

RE: Smrt okupantum Libanonu!

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115587

@cz_dragon

>A tohle uz jste si precetl?? Co Vy na to????

ja ten pramen poznam/sledujem - to patri taktiez k sveobecnej orientacii. fakty, fakty, fakty...jednoduche to nie je a po akejkolvek potycke/vojne je kazdy "pesiak" marsalom.

nevadi; vy sa pytate na moju mienku a moja odpoved je, ze ja som to registroval ako mienku a respektujem to. ale v ziadnom pripade to neakceptujem.

stein55

115588

31.8.2006 7:16

RE: Smrt okupantum Libanonu!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 115484

[chechtot]

Kdyz jsem cetl Trodasi Vas prispevek, rikam si - no to nemuze projit aby Stein okamzite nereagoval - sjedu niz a ejhle......... [chechtot]

Jen ho nechte, alespon je zabava.

Jak pred tremi lety pouzil zde pan Taborsky velmi vystizne slova Lincolna -

" Vsechny lidi mohou ohlupovat jen nekdy, nektere lidi ovsem mohou ohlupovat stale, ale vsechny lidi nelze ohlupovat cely cas"

/diky tomu, ze angl.je proti cestine chuda, v orig. to zni navic jako docela pekna slovni hricka./

115523

31.8.2006 10:16

RE: Smrt okupantum Libanonu!

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115523

[chechtot] No, ale je opravdu smesny, nebot samo, jakozto prislusnik teroristickeho uskupeni okupujiciho nelegalne Libanon po 22 let (18let poradne, zbytek jen male casti na jihu, ale presto) velmi elegantne shodil vinu na Hezbollah - domaci partyzany [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Vyvolava to ve me jeste stale bourlive zachavaty smichu [chechtot]

Co je horsiho je, ze si v te svande nikdo nevsiml ze tam mam velkou faktickou chybu, vylodeni na Iwo Jima bylo v 1945 a ne v 1941 - to byl akorat tak Pearl Harbor [chechtot]

No nic, svanda musi byt [velký smích] A citat je vystizny [mrknutí jedním okem] Holt cas ohlupovani se blizi valem ke konci. Svymi "nesmis popirat holohoax" zakony si to hodne uspisili [chechtot]
Nebot jaky je to druh pravdy, jenz musi byt uzakonen za "pravdu"? [vyplazený jazyk]

115545

31.8.2006 10:30

RE: Smrt okupantum Libanonu!

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 115545

Sorry - Trodasi, to jsem psal ja, ale opet spatne prihlasen z jineho komplu a tak "anonyme".

No, myslim, ze libanonsti kluci Hizbollah by Steinovi pekne podekovali kdyby se o sobe docetli, ze je povazuje za Irance..... [chechtot] [chechtot] [chechtot]

[cool]

115546

31.8.2006 20:44

RE: Smrt okupantum Libanonu!

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115546

No tak je preci logicke, kam stein miri, ne? Tam miri vsichni zidi. Maji bobky z toho, ze Iran se neomezi jen na 2,5 - 3% obohaceni Uranu, ale zkusi 99.9% a udela si z toho jednu takovou Hiroshima bombicku [smích]

A coz teprve kdyby rozbehli reaktor - o hruzo! To by pak mohli ziskavat i plutonium a vsichni vime, ze jim CIA dodala plany na stavbu atomove bomby, vyuzivajici pomerne komplexni kompresi plutonia na superkritickou masu - to by byl novy holokaust neodvartny a Izrael by se musel zacit chovat jako kazdy normalni stat, to ne! To vyjmecni zidaci nemohou pripustit a tak musi byt Iran znicen.

Cize za cimkoliv co se stane je a bude Iran. To je preci jasne jak facka a proto se steinovi tak smeji [velký smích] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

115592

31.8.2006 21:56

Vysoka hra....

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 115592

Obavam se priteli, ze hra je prilis vysoko...bohuzel tak vysoko, ze i pan Stein zde citovany zdaleka na tyto karty nevidi.

Dle meho, Iran davno jadernou zbran ma a moc bych se divil, ze kluci co tahaji za provazky Bushe a jeho kumpany to v tom pripade nevedi. Bush aby mohl vubec alespon chrastit brnenim musi mit samozrejme nejaky ten radoby motiv. Skutecna invaze do Iranu by nebyla "jen" o katusich a k pozemni valce by patrne vubec nedoslo. Myslim, ze to jsou lehke, ale smutne pocty. Porad si rikam prece to nemuzou dotahnout az tak daleko a na druhe strane zase, oni jiste dobre vi co vsechno maji na svych rukach za globalni zlociny a tedy nez by se to provalilo svetu naplno, nez by pustili jiz tak do krve zariznute oprate - to radeji vezmou vsechny sebou. Jaderna elektrarna v Iranu je dle meho opravdu jen jaderna elektrarna a blba zaminka.

Jak rikam, hra je jiz prilis vysoko... a natolik pretrumfovano, ze se nam o pravde veci mozna ani nesnilo.

115596

31.8.2006 22:46

RE: Vysoka hra....

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115596

@SandWalker,

>...ze hra je prilis vysoko...bohuzel tak vysoko,
>...zdaleka na tyto karty nevidi.

suuuuper ! dvaja cesky strategovia maju "ten" prehlad, takze sa nam uz nic nemoze stat ! ts,ts

vo vasej zaslepenej vsevedomosti - vsade som bol, vsetko uz
viem
- si nevidite ani na spicku nosa ! podla toho, ako vidite za kazdym krikom zida, v kazdej machinacie taktiez, by nas muselo byt aspon 250 milionov, ak nie viac [smích]

mate smolu ! je nas len hrstka. ok sme roztruseni po celom svete, ovladame (spolu) podla potreby aspon 80 jazykov. takze predsa len hrozba zidovstvom ?

iran ohrozuje nielen izrael - porozmyslajte nad tym.

stein55

115598

1.9.2006 0:40

RE: Vysoka hra....

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115598

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

Iran neohrozuje nikoho, dokonce ani Izrael.

Zatimco Izrael ohrozuje vsechny na Strednim Vychode a nejen na nem. Je to teroristicky stat, nescetnekrat to dokazal a musi s nim byt jako s takovym nakladano a na zidy takto nahlizeno.

Tot vse.

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

115610

1.9.2006 0:33

RE: Vysoka hra....

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115596

Rozebirat na co podle nas pan stein vidi ci nevidi nevidim jako produktivni. Nicmene me potesilo jak spravne prevzal oficialni politiku - blame Iran! Cokoliv se stane, muze za to Iran [velký smích] [velký smích] [velký smích]

Fakt, ze CIA dala Iranu v r 2000 plany na vyrobu atomovky ale podle me neznamenaji, ze ji maji. V zasade kazdy vyrobce atomove pumy stoji pred jednim ci dvemi problemy. Jeden - ziskani stepneho materialu - je v pripade pouziti U 238 take jedinym problemem. Na netu zjistite, ze polomer koule kolem 48cm dava superkritickou masu jenz exploduje, cize 60, 65cm pulkoule vyrobit a posadit je metr od sebe v bombe, kde naloz vybusniny pristrci jednu polokouli k druhe je opravdu hracka.
Problem je ziskani stepneho materialu. Tenhle problem uz Amikum zabral 90 ci dokonce 95% financi - a to prosim vcetne vybudovani mestecka v pousti, platu, dopravy, experimentu... (!!!) - ziskat dostatek U 238 s kocentraci 99.9% ci lepsi. Rosahle haly odstredivek ci nedej-boze difuzni haly (5x vetsi) by neunikly pozornosti zadneho satelitu. Ani MAAE. Nic takoveho Iran nema, cize bombu s U 238 nema.
Amici jim take dali navod na bombu s U 239 - Plutoniem. Tak jsou problemy dva. Prvni je (opet) ziskani stepneho materialu a druhy je vypocet, navrh a konstrukce explozivnich cocek kolem koule z Plutonia, jenz musi vytvorit symetrickou razovou vlnu k dokonale kompresi Plutinia, aby se dosahlo staceni na superkritickou uroven a naslene reakce. Amikum tenhle problem dal poradne pokourit a jediny kdo ho vyresil byl genialni Madarsky zid - matematik Neuman, praotec vypocetni techniky. I tak relativne primitivni design s tusim 30 ci 32 cockami:
http://www.slibe.com/fullimage/a3141a2b-explosive_lenses.jpg
dal amikum poradne zabrat. Ono pri reakci se vetsinou dostane ke slovu jen 10 - 15% materialu, cize na kvalite komprese (a iniciatoru, respektive mnozstvi volnych neutronu v danem plynu ... prvni iniciator byl z Tritia...) extremni zavisi sila bomby. Nemluve o tom, ze kvalitni komprese znamena ze muzeme pouzit mene plutonia a dostaneme silnejsi vybuch...
Tyto informace o kompresivnich cockach jsou spatne uvedeny v CIA planech, nicmene chyba je tak ocividna, ze ji Rus, jenz plany predaval, odhalil v 5-ti minutach a to to nemel ani vedet...
Cize muzeme predpokladat, ze Iranci maji navod, jak vyrobit stredne ucinny implozni design, rekneme nekde kolem 64 ci 96 cocek, coz postacuje na termonuklearni iniciator ... ale to odbocuji.
Podstatne je, ze aby meli plutonium (na kvalitni implozni design ho zas neni treba tak moc, ale i tak...) tak by potrebovali ten atomovy reaktor, ktery nemaji a vsichni jim ho upiraji. A take by musel byt v provozu alespon peknych par mesicu, nez by se dalo uvazovat o tom, ze maji plutinum na jednu bombu. Pak mesic na zpracovani a konstrukci. Test by byl rozumny, ale ne nutny. S daty ktere maji (zide je treba ziskali od zidu v Los Alamost a tak uz jejich prvni bomba, spolu s Francouzi udelana, mela vyvinuty implozni design a znepokojujicne velkou silu) si pak muzou byt jisti, ze to buchne [smích]

115608

1.9.2006 0:34

RE: Vysoka hra....

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115596

Jenze - nemaji Plutonium. Jediny, kdo by jim snad mohl Plutonium dodat jsou Rusove, jenze ti zase vi, ze z spadu se da zjistit, odkud to Plutonium prislo... A to si snad nerisknou, i kdyz po nesmyslnych vyhruzkach USA si myslim, ze svet bude bezpecnejsi s atomovym Iranem...

Tak jako tak mam velmi silne pochybnosti o tom, ze by mohli mit bombu. Zato si myslim, ze zapominame na fakt, ze pokud prestane z Iranu teci ropa, tak se USA zesunou sami o sobe pri cene 120 - 150$ za barrel. Cize Iranci mozna hraji na to, ze atomovy utok by znicil USA ropou a neatomovy utok snadno odrazi - takze vlastne nemaji duvod se Amiku bat.
Amici museli do Iraku proto, ze Saddam = embargo a embargo = nedostatek ropy. Nejde tak ani o to, kdo ropu vlastni ci na tom vydelava, ale o to, aby tekla. A nepotece, kdyz napadnou atomem Iran. Ani kdyz na nej uvali sance, coz by asi Cina vetovala, nebot odebira vetsinu sve ropy z Iranu a stasne by ji poskodilo, kdyby nemohla...

No, ale za par dnu budeme znat odpoved [mrknutí jedním okem]

115609

1.9.2006 6:25

RE: Vysoka hra....

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 115609

Je to jak pisete Trodasi, Stein - dve moznosti


a) zije ve sve kostce svuj virtualni zivot vubec nema ani tuseni kde lezi Iran, jak vypada a o soucasnosti a hlavne historii tohoto statu nema nejmensi potuchu a pak je mi ho snad dokonce uprimne lito - nevim, neposleme mu treba sem tam alespon nejake stare noviny nebo tak neco?

b) programove oblbuje (opet bohuzel hlavne sam sebe) a pak si svoje tss - tss muze delat "doma" tak na Rabiho.

S tou jadernou zbrani mate naprosto pravdu - o vlastni vyrobe nemuze byt rec, jestli ovsem maji neco od nekoho jineho - to jen tezko odhadnout - ja si myslim, ze maji.

Jakakoli pozemni nebo klasicky vzdusna invaze znamena pro jakehokoli agresora fatalni vysledek. Znam osobne pracovne spousty Irancu - neni s nimi v tom ohledu zadna legrace a hlavne tezko se dnes najde v teto zemi jidasovo bratrstvo, jako tomu bylo napriklad v Iraku.

To ze Iran nezacal obchodovat za EUR - je zatim velka neznama, ale opet mi to o neco vice ukazuje na uzsi dohodu s Cinou ktera toho zeleneho papiru ma na sklade prilis mnoho. Je faktem, ze vazne ohrozit petrodollar, - davam emeeeeerice tak mesic - maximaaaalne dva [chechtot]

To by bylo reseni - jak konecne probudit Lincolnovi deti.

[cool]

115637

1.9.2006 11:05

RE: Vysoka hra....

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 115637

Nechci říkat, odkud to vím. Ale Irán s jistotou prakticky 100% atomové zbraně již dávno má - odhaduji, že nejméně 6 let. S největší možnou pravděpodobností tyto zbraně jsou již dávno umístěny v cílových místech. Čili - velmi elegantně obešli nutnost nějakých sestřelitelných balistických střel. Ty střely "letěly" sice strašně pomalu [smích], tak říkajíc "pěšky", dokonce bych řekl, že byly Iránu prodány/předány "nastojato" instalované již v cílových oblastech - tedy, že jim je "laskavě poskytl" ještě Sovětský svaz.

Rovněž neřeknu zdroj - ale jedna taková bomba je i v Praze. A bude rovněž s pravděpodobností 100% použita. Existuje o tom historický záznam.

Mnohem horší pro lidstvo a celou planetu je to, že patrně nejmenovaná muslimská mocnost vyvinula a provozuje podivuhodnou geo-tektonicko-klimatickou zbraň - patrně ve spolupráci s ET. Je nutno si uvědomit jednu věc - což shrnu v následujícím odstavečku.

Buďto jsou všechna proroctví čiročirá mystifikace, nebo se zakládají na pravdě. Můžete si vybrat, jaký asi mám na to názor já. Ta zbraň (zbraně) je na planetě umístěna již hodně dlouho (tisíce let !), takže ona muslimská mocnost ji fakticky nikoli vyvinula, ale za laskavého asistování ET ovládla. Doporučuji každému zvídavému člověku, aby si přece jen přečetl tzv. "Kroniky Země" od pana Zecharii Sitchina a k tomu se zamyslel nad neuvěřitelnými texty jistého pána Edgar Cayce. Skryté aktivity USA kolem starověkých památek - mimo jiné kolem pyramidového komplexu v Gize - ukazují, že USA stojí "na špatné straně" probíhající války O planetu Zemi. Tato válka není primárně válkou lidí - ale lidi se samozřejmě již jen tím, že zde žijí, taky zapletli.

Bude nějaké "velké znamení" a nikdo jej nepřehlédne, že konečná fáze konfliktu začala. Sice tak bylo, nyní ale to v rukou lidstva již není !! Je to válka bohů.. [velký smích]

115658

1.9.2006 12:33

RE: Vysoka hra....

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115658

SandWalker - bohuzel neni, udelal jsem preklep a zamenil jsem nestepitelny U 238 za zadany U 235 - ale to je jen detail, samo [smích] Mozna by nebylo od veci jeste uvest jeden agrument proc plutonium, i kdyz pozaduje reaktor a relativne komplexni design imploznich cocek + neutronovy plynovy iniciator - nejlepe v Tritiovem obalu pro boost efekt jenz vice nez doubluje yield, a sice ze kriticka masa U 235 je 56 kg a plutonia U 239 je jen 11 kg [smích] A protoze bombu nechcete jen jednu a je problem ziskat tolik materialu, tak... Implozni design vyhrava na cele care. Mimochodem s dobrym neutronovym stitem se hodnoty pro kouli a cca 85% koncentraci snizuji na 15 a 5kg, cize tady prestava sranda...

(Little Boy nad Hirosimou (15k tun TNT) mel 65kg U 235 obohaceneho ovsem jen na 80% - presto zabil podle amiku 70k lidi, podle Japoncu 140k okamzite a vic jak 100k v delsim casovem horizontu: http://www.novinky.cz/zahranicni/obrazem--pripomenuti-dopadu-jaderne-bomby-na-hirosimu_92344_jv425.html )

Co se steina a Iranu tyce, tak tady kdysi probehl link na fotky Iranu a Irancu a je zde: http://www.irandefence.net/showthread.php?t=32

> Je faktem, ze vazne ohrozit petrodollar, - davam emeeeeerice tak mesic - maximaaaalne dva

Pelíšky hadra, co? [velký smích] [chechtot]


Petr Gejdoš - a doooost! [chechtot] Uz toho nechte, clovece [smích] Ja neverim na to, ze historie muze predikovat budoucnost. Verim na to, ze budoucnost ovlivnujeme sami svymi ciny. Jediny, kdo maji a provozuji zakananou geo-klimatickou zbran jsou Amici se svym Aljasskym HAARP projektem, nebo jak se to pise... Na ET ani tajne zbrane neverim a tim mene na bohy [smích] Nechte toho, clovece [chechtot] To uz se neda ani cist [mrknutí jedním okem]

115671

1.9.2006 17:46

RE: Vysoka hra....

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 115671

[chechtot] Dám si velikánskou práci a budu to tak dokonale maskovat, že nikdo nepozná, o čem píšu, jo ? [smích]

Jinak ale - lidi obecně milujou svět jasně přehledný a jednoduchý. Prostě takový, kde když do nějaké "bedýnky" vrazí kilo mouky, kostku 25 g droždí, kávovou lžičku soli, štamprli octa, polévkovou lžíci kmínu, polévkovou lžíci dobrého oleje a asi 5 deci vody, zapnou to do 230 V, tahem "zapnou"/stiskem vypnou - tak za hodinu vypadne krásně vypečený pecen chleba o váze asi 1,3 kg a nikoliv, že z toho vyleze asi 5 kilový šedozelený mužíček a řekne "děkuji pěkně !"

Jo, ten HAARP je zajímavý. Sledoval jsem stanice, měřící ULW po světě a všiml jsem si, že poblíž Anchorage (tam jsou poblíž antény HAARP) se objevují velmi zajímavé pulzy EMV silně se podobající EMP. A vždy se po světě děly zajímavé věci - nejčastěji nějaký hurracan pustošil USA, kdyžtě se před tím umně prokličkoval kolem Kuby a Yucatanu, aniž by tam způsobil postřehnutelné škody. Dost mě to vždy udivovalo a proto mimo jiné si myslím, že USA tahají za kratší konec ! Že s tím HAARP jsou v defenzívě.

115695

1.9.2006 19:43

RE: Vysoka hra....

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 115695

Nu Petře Gejdoši, vzpomínám si, že jste předpovídal, že se něco stane na mistrovství světa ve fotbale, že je to pro tragédii jak dělané. Nestalo se nic- co Vy na to? Já pevně doufám, že my nejsme ještě ta generace, která je předurčená k náhlému zániku, že to vše nastane až tak nejméně za 100 let. Marně se těšíte na globální katastrofu, ještě nenazrál ten správný čas. [oči v sloup]

115710

2.9.2006 16:26

RE: Vysoka hra....

Lev. 72.?.?.?

Reakce na 115710

Nuze, ne tak docela pani Jarmilo, ale pan Gejdos to skryval a stalo se, Ceska republika porazila USA [velký smích]

115781

1.9.2006 20:10

RE: Vysoka hra....Annan a Egeland - Izrael je totalne nemoralni.

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 115671

Trodasi – Stein se na ty obrazky Iranu divat nebude - priucil se totiz jiste tady, kdyz nekdo behem izraelske agrese zde prohlasil, ze fotky zdevastovaneho Libanonu a mrtvych deti jsou prevazne z fotoshopu.

By the way – mel bych pro pana Steina55 jinou otazku - a teraz pan Stein prosim berte duraz na to, ze mym umyslem neni se Vas osobne jakkoli dotknout nebo urazit, ale jsem opravdu pouze zvedavy co se u Vas doma dnes mezi sousedy povida o vcerejsim prohlaseni Kofi Annana spolu s UN humanitarian sefem Janem Egelandem v Jordansku, kde oba nahlas a jasne artikulovali smerem k Izraeli a nazvali jej otevrene behem jednani - TOTALNE AMORALNIM ???

Panko Stein, vite proc ???

Rika Vam neco Cluster munition ???
Jen pro osvezeni pameti – Tato munice oznacena jako M483A1 nese uvnitr submunici a to 152 kusu granatu dvojiho druhu. V predni casti je 64 kusu M42 ktere maji za ukol nicit lehke materialy za kterymi by se snad mohl nekdo skryvat, no a v zadni casti teto male bomby a nebo delostreleckeho naboje se pak nachazi 24 granatu M46 ktere jsou „vyladeny“ specialne jako anti – personalni – tedy jednoduse kam Cluster zamiri prvni razova vlna znici vse pevnejsi tenke zdivo, okna, auta atd. no a ty mensi granaty pokryji splehlive plochu 120 x 100 metru kde exploduji a zabiji vse zive.

Ted pozor – komise pro lidska prava po studii M483 A1, zaradila tuto munici mimo jine do klasifikace minovych poli !!! Proc – protoze vsichni jiz dnes vi, ze prumerne 14% zminenych a jiz odjistenych granatu selze a nevybuchne - co se s nimi stane – cekaji v poli tech 100x120m.

Ted double pozor – „pointa“ Izraelska armada vystrelila 90 % Cluster Bomb primo do rezidencnich casti jizniho Libanonu, behem poslednich 72 hodin invaze – jiz pri znalosti situace, ze bude rezoluce a ze bude konec.

Vysledek – mimo obludnost vlastniho pouziti teto zbrane proti civilistum jeste rychle pred koncem akce, je navic v oblasti nyni 359 mist dopadu, kazde o rozloze 120 x 100 metru a to prevazne v rezidencnich castech kde je odhadem tedy nyni neco kolem 100 000 odjistenych granatu. Do techto mist se nebude moci bezpecne vratit 250 000 civilistu. Jak studie uvadi – „vycisteni bude trvat 12 – 15 mesicu.

Tak pan Stein, jestli k Vam ta zprava ze vcerejsiho jednani v Jordansku od panu Annana a Egelanda nedosla a sousedi nic nerikaji, nebudte smutny – do Cech asi take oficialne nedojde.

115713

1.9.2006 20:39

RE: Vysoka hra....Annan a Egeland - Izrael je totalne nemoralni.

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115713

@SandWalker

>pan Stein prosim berte duraz na to, ze mym umyslem neni se Vas
>osobne jakkoli dotknout nebo urazit..

neberiem ziadne prispevky osobne - aj ked to tak niekedy "vyzera". totiz ked som sa uz tak vyklonil z okna - moja prezencia v zvedavcovi - nemozem fnukat, ak zacne trochu prsat; nebojte sa, nie som z cukru !

k teme -> okrem toho, ze vas prispevok neobsahuje ziadne pramene/zdroje, ma to malu logicku chybu. ak teda prebehlo to "bombardovanie" vami spomenutou municiou - pozemne jednotky idf boli este stale naplno v juznom libanone - chcel by som vidiet toho velitela, ktory by to nechal previest ! myslite, ze idf pri ustupe z uzemia ma "chut a naladu" poskakovat medzi ostrymi granatmi ? ako som spomenul treba na verifikaciu pramene.

co sa tyka kofi annana on je hlava UN a ako viete UN to v izraeli od 1948 dost "prepisklo", takze sa teraz nedivte, ze mame z kofi nasledovny dojem [smích]

http://www.hostarea.de/server-09/September-17eb614b7a.jpg

stein55

p.s.:
>jestli k Vam ta zprava ze vcerejsiho jednani v Jordansku od panu Annana a Egelanda nedosla a sousedi nic nerikaji...

izrael nie je punkto medialnej informacii bananova republika; co treba vediet, vieme a sice bez filtru !

115716

1.9.2006 21:08

RE: Vysoka hra....Annan a Egeland - Izrael je totalne nemoralni.

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115716

@SandWalker

dodatok tu je ten link "kofi annan / jordansko"
ak si precitate komentare, tak viete, aka je "nalada" smerom
na kofiho.

nech sa paci -> http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3298135,00.html

stein55

115721

1.9.2006 22:15

RE: Vysoka hra....Annan a Egeland - Izrael je totalne nemoralni.

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 115716

Pan Stein, muj prispevek neobsahuje "ziadne pramene - zdroje?

Nebyl take ziskan nikde z netu.

Ale kdyz jinak nedate - jak jednoduche..... muzete si vybrat.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/5299938.stm

http://www.metimes.com/articles/normal.php?StoryID=20060831-082334-9957r

http://news.yahoo.com/s/afp/20060831/wl_mideast_afp/mideastconflict_060831120804

http://www.irna.ir/en/news/view/line-17/0608311212165304.htm

http://news.xinhuanet.com/english/2006-08/31/content_5032478.htm

115731

1.9.2006 23:04

RE: Vysoka hra....

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 115671

"Na ET ani tajne zbrane neverim a tim mene na bohy"

pojem bohove zavisi pouze na uzite definici.Mame zde pestrou skalu od jemnehmotnych shluku,egregoru pres karmanove a psychicke utvary az po humanoidy s rozvinutymi dusevnimi silami a schopnostmi,ci entity ovladajici technologicky vyspele vynalezy. To vse lze skryt pod pojem buh/bohove. Blizsi rozliseni je individualni zalezitosti.
A co se tyce ET,opravdu si myslite,ze jsme pupkem Vesmiru? [mrknutí jedním okem] [velký smích]

115738

1.9.2006 16:01

RE: Vysoka hra....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 115658

že jim je "laskavě poskytl" ještě Sovětský svaz.

Pane gejdoš- hned jsem věděl,kam míříte a na co narážíte! Ano proto vrtulník s Gen.Lebeděm mělo havárii,kterou ptající se pan Generál nepřežil! Říká se,že v CCCP bylo vyrobeno snad 57- krásných kufříků- skoro typu "Atašé" [chechtot] ,ale pro atašé ty kufříky nebyly !!! Jsou to prý kufříky na jednorázové pořádné rozsvícení s mohutnou účinností! A pan Generál se začal jednoho dne hrozně moc ptát - mám za to že Jelcina,kde že ty kufříky jsou ??? Dokonce prý nechal provést přepočet kufříků a ejhle??? snad rovná 40- kufříků k dnešnímu dni chybí ?????? Tak se prý pan generál zažal pídit - kde že jsou ty hezké kufříky- no a holt vrtulníky ještě nejsou natolik bezpečné dopravní prostředky a dost často padají!! Poslední jejich "Nebezpečnost" byla prokázána v Lebanonu,kde jim docházelo palivo,naráželi do drátů a do sebe ?? [chechtot] Uhodl jsem směr kam míříte ????? [cool]

115687

1.9.2006 17:30

RE: Vysoka hra....

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 115687

Přesně ! Já jsem o tom přesvědčen. trvalo mi dost dlouho, než jsem si při studiu všelijakých nepochopitelných zmínek ve "starých textech" uvědomil, o čem je to vlastně řeč - že "budou" existovat "takové" podivuhodné věci. Hm - já už nevím, jak ty proroky zamaskovat, abych nepopuzoval ! [velký smích]

115694

1.9.2006 17:57

RE: Vysoka hra....

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 115694

Klasika: "Kto se moc ptá, moc se doví - nebo taky dostane po frňáku..." [oči v sloup]

115697

1.9.2006 18:30

RE: Vysoka hra....

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 115697

Kyklope, tak takhle to neni. Spravne to ma byt, kdyz jses blbej, tak se zeptej. [smích]

A za komousu se rikalo: Nerad jestlize ti neni 60-sat a nebyl jsi v Rusku [chechtot]

115701

2.9.2006 19:25

RE: Vysoka hra....

kema 207.?.?.?

Reakce na 115658

>Rovněž neřeknu zdroj - ale jedna taková bomba je i v Praze. A
>bude rovněž s pravděpodobností 100% použita. Existuje o tom
>historický záznam.

Pane Gejdosi, za komunistu se razilo heslo: prekonej sam sebe a vytrvej. Jsem rad, ze jste sam sebe prekonal.
Jsem rovnez rad, ze neuvadite zdroje svych informaci. Mate pravdu. Takove informace nemytym a nevzdelanym masam do rukou nepatri.
Ale co dal? Na zaklade vasich informaci podporenych "historickymi zaznamy" zbyva vlade Ceske Republiky jen jedina cesta:
vystoupit z NATO
vystoupit z E.U.
prodat Iranu radary Tamara
vzdy hlasovat v U.N. v prospech Hamasu a Hezbullahu
vyhnat z Ceska Svobodnou Evropu
odmitnout instalaci U.S. antiraket
umistit na kopuli chramu Svateho Vita pulmesic a postavit okolo ctyri minarety, zakazat rock'n'roll, zrusit rovnopravnost zen, svobodu slova a podobne hlouposti.
Musulmani nam pak za odmenu nezbouraji stovezatou maticku.
A kdyz pak nekdo Cechy obvini ze zbabelosti, postaci na lumpa upozornit ajatollahy.Voni uz ho srovnaji do late.
Kdepak, na nas si nikdo neprijde.
My Cesi mame tuhy korinek [smích]

115789

2.9.2006 19:39

RE: Vysoka hra....

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115789

Posedlost pana Gejdose Nostradamem nebudeme rozebirat (aka zdroje), ale co kdyz si ze zbytku vybereme kemo tohle:

zmenit clenstvi v EU na status jako ma Svycarsko a jine severske staty - cize volny pohyb lidi a zbozi = ok, ale zakony buzerace a kvoty si nechte pro sebe

prodat Iranu radary Tamara - lepsi modernejsi Very a primo je tam nechat licensovat pro vyrobu, jedine tim muzeme pomoci bezpecnejsimu svetu

vzdy hlasovat v U.N. v prospech slabych a utlacovanych (ano, Hamas i Hezbollah jsou tu ti slabi a utlacovani)

vyhnat z Ceska propagandistickou stanici, ktere jsem tolik let veril a ktra ted podobne lzi jak nam pomusou USA hlasa do Iranu a pod.

odmitnout rozsirovani agresivniho vojenskeho natlaku USA na ostatni krajiny formou zakladen a vojenskych instalaci

zrusit rovnopravnost zen - tohle bych zvazil, at mate take z neceho radost, zeano [velký smích]

115790

1.9.2006 18:58

tacheles

rivka rivka (zavináč) zahal (tečka) gov (tečka) il 221.?.?.?

Reakce na 115484

...nas zachranili hlavne hrdinove Hezbollahu. Hezbollah jsou jednoznacni hrdinove hodni oslavy!...

http://neviditelnypes.zpravy.cz/blizky-vychod-h-hizlaballah-jako-hitler-fco-/p_zahranici.asp?c=A060731_215807_p_zahranici_wag

115706

30.8.2006 11:34

Průchozí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Neuvěřitelně špatný překlad jinak dobrého článku. Doufám, že překladatel nebyl honorován - spíše by měl platit odškodné za zmožení očního nervu!

115439

30.8.2006 12:58

RE: Průchozí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 115439

Měl bych pár faktických připomínek k obsahu - Jeruzalém zničil Titus Flavius Vespasianus jr.už r.70, Napoleon bojoval česky řečeno s (Vysokou) Portou (v článku zavádějící fr.Porte), čili s Osmanskou říší, ke které Egypt patřil (i když měl jistou autonomii). Svou armádu opustil až poté, kdy Nelson konečně našel a rozsekal jeho flotilu u Abukiru, jeho vojáci neměli moc kam dezertovat, spíše je kosily choroby. Také se pochopitelně raději chtěl zmocnit vlády doma než riskovat zajetí od mohamedánů. Hitler vedl na Východě válku rasovou a kolonizační, kdyby se soustředil na boj s komunisty, byly by jeho šance podstatně větší.

115446

30.8.2006 12:17

hromada otázok !

rivka rivka (zavináč) zahal (tečka) gov (tečka) il 221.?.?.?

profesionalny prekladatel? honorar?

obycajny link !
http://www.israelshamir.net/Czech/Czech4.htm

115442

30.8.2006 19:11

RE: hromada otázok !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 115442

Co se tyce odkazu na stranky Israele Shamira a na clanek, ktery se zde objevil, tak musim rict, ze ten clanek jsem poslal panu Shamirovi ja, stejne jako ty odstatni, protoze jsme se dohodli ze mu budu posilat clanky ktere se objevi o nem a od neho v cestine. Takze prekladateli patri plne pravo na poctu nebo na kritiku, protoze clanek pochazi z techto stranek. [oči v sloup]

115474

30.8.2006 20:44

RE: hromada otázok !

rivka rivka (zavináč) zahal (tečka) gov (tečka) il 61.?.?.?

Reakce na 115474

>Takze prekladateli patri plne pravo na poctu nebo na kritiku

v kazdom pripade zrozumena, aj ked je vase tvrdenie len anonymne.

115480

30.8.2006 21:18

RE: hromada otázok !

Lev. 82.?.?.?

Reakce na 115474

>Co se tyce odkazu na stranky Israele Shamira a na clanek, ktery
>se zde objevil, tak musim rict, ze ten clanek jsem poslal panu
>Shamirovi ja, stejne jako ty odstatni, protoze jsme se dohodli ze
>mu budu posilat clanky ktere se objevi o nem a od neho v cestine.
>Takze prekladateli patri plne pravo na poctu nebo na kritiku,
>protoze clanek pochazi z techto stranek. [oči v sloup]
______________________________________________

No to zni moc pekne pane/pani, ale to jste vy : Nalezen 1 příspěvek, 1 jméno: <nic>.

a nebo tohle jste vy : Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Aha, tak ted uz chapu kdo jste - <nic>.

115483

31.8.2006 9:31

RE: hromada otázok !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 115483

No jasne... Jsem nic a nestojim o to abych byl neco vic... Nemam potrebu zverejnovat svoje jmeno atd. Mne staci jen to, ze clanek se objevil i na dalsich strankach. Ja jsem jen napsal ze clanek na strankach Israela Shamira byl uverejneni az po tom co se objevil na Zvedavci. A tak jsem se chtel zastat prekladatele a uvest na pravou miru kde byl clanek driv. O tom ze je to pravda vi Shamir, ja a prekladatel a mozna dalsich par lidi. A co si myslite vy je pro mne nedulezite protoze kdyz sleduji tyto diskuse tak stejne nikam nevedou a tak pro mne nema smyslil se do nich nejak zapojovat. Je to zbytecna ztrata casu. [bliji]
S pozdravem <nic>

115537

30.8.2006 16:41

Trochu proroků...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Židé se nemají čeho bát – ale představitel Pravoslavné církve, řecký arcibiskup Christodoulos Athénský a palestinský arcibiskup Theodosios Atallah Hanna ze Sebasty jim připomínají: „Střežte se Božího hněvu."

Tak tak - střežme se Božího hněvu všichni - to mě vyprovokovalo, abych "táákhle maličko" vzpomenul (nejen) Nostradama.

Již ve slovech Ježíše "o konci časů" a v Janově Apokalypse se může každý ledacos dočíst - Bibli má snad každý (?), nelze pohrdat ani "babičkou" Sybilou, jakož i jinými ... Nostradamus šel sice do "až drastických" podrobností, ale zato způsobem tak "zamotaným", že mnozí propadli zcela skepsi, zda se lze cokoliv rozumného od něj dozvědět. Tedy - lze.

Nicméně všichni tito mluví o době, kdy:

- bude velmi aktivní geotektonika a vulkanismus - ano
- bude hrozit nějaký "oheň z nebes" - zatím není moc jasné, ale nervozita našeho Slunce - je nejaktivnější za posledních 8000 let, ale i obce astronomické, pozoruhodně roste - že by Nibiru ?!?
- budou se měnit globální klimatické podmínky - ano, dnes to snad uznávají i zarytí pochybovači, "že cosi se děje..."
- bude zdevastováno životní prostředí - ano
- bude globální hlad a nedostatek pitné vody - ano, ač se mnohým tak nejeví..
- Mravy "národů" dramaticky upadnou, mnohdy nebude lze rozeznat muže od žen, atd. - ano

Někteří proroci charakterizují technické vynálezy, které jsou nám dnes - ale ještě před pár desetiletími nikoli - skutečně již důvěrně vlastní. Třebas televizi, počítače, kosmickou techniku, babička Sybila to nakonec řekla na plnou hubu - "Bůh dovolí vstoupit lidem na Měsíc, ale dál již nic", - ano - vše souhlasí..

Čili, nemůžu, než konstatovat - žijeme v dost "podivné době". Starozákonní proroci mluví o poslední bitvě "někde u Jerusalemu", o Armagedonu. Nostradamus preferuje Persii, Sybila se k tomu zmiňuje o "žlutém nebezpečí", všichni mluví o "armádách ze severu" (že by mluvili o Rusku ??) Nostradamus k tomu dává neuvěřitelné podrobnosti, které samy o sobě stačí k hrubé "dataci" jeho proroctví, nemluvě o i dost jasných datacích, právě do desetiletí "po roce 2000". Tedy - Bohu žel ! Scénář byl evidentně napsán již dávno a nikomu nepomůže, že nevěří na možnost proroctví, coby jakože nesmysl. Vše se skutečně točí kolem israele. A Israel - takový ten "náš", dnešní - ve všech těch proroctvích dopadá zcela špatně ! A že prý pýcha předchází pád..

Skutečné realitě (podivuhodné spojení slov a pojmů) je zcela lhostejné, co si myslí nějaký zdánlivě "velmi rozumný arogantní racionalista". Stejně jako Bůh Mojžíšovi řekl "Jsem, který jsem" - rovněž "realita je, která je". Pomněte na panny, co čekaly na ženicha - některé měly, ó běda, lampy prázdné ... [velký smích]

115459

31.8.2006 2:00

RE: Trochu proroků...

MaBuSuBaM 193.?.?.?

Reakce na 115459

Pane Gejedoš, už toho Nostradama a spol. nechte na pokoji. To je fakt trapas. Už pár let prorokujete brzký konec světa a smutné na tom je to, že jedině Vás by ten konec světa "uspokojil". Protože pokud konec světa fakt brzo -tak do 1.000 let - nenastane, a rozumní lidé ví, že nenastane, pak budete nejméně po dobu 1.000 let za přinejmenším "podivína". Fakt nic ve zlým, ale vratťe se zpátky na zem.

115512

31.8.2006 4:46

RE: Trochu proroků...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Reakce na 115512

>Pane Gejedoš, už toho Nostradama a spol. nechte na pokoji. To
>je fakt trapas. Už pár let prorokujete brzký konec světa

Obdivuji se vazne a bez nadsazky lidem kteri bez prinuceni ctou co by nemuseli a ackoliv se mohou ozvat zchladit si tak zahu, proti prirozenosti mlcej. "Uz par let" je pro Vas pan Gejdos trapnej, jak pisete, a Vy se ozvete az buh vi kdy. Jak jste to dokazal? Muzete se pochlubit a ostatni poucit.

115519

31.8.2006 6:03

RE: Trochu proroků...

MaBuSuBaM 193.?.?.?

Reakce na 115519

Na vysvětlenou někomu, kdo si už pár let nedokázal vymyslet ani nickname, což je jaksi proti přirozenosti, že [chechtot]

Nechápu osobo, proč bych si měl na p. Gejdošovi chladit žáhu, jak Vy mi ve svém příspěvku vnucujete. [překvapení] Je mi p. Gejdoše líto, třeba se vrátí zpátky na zem a Vy se osobo chlubte a poučujte kde chcete a co chcete.

Čus Mabus

115522

31.8.2006 7:35

RE: Trochu proroků...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 115522

....no, to si snad delate prdel - MaBuSuBaM - s tou prirozenosti a vymyslenim "nicku" [překvapení]

Pan Gejdos tady pise dlouho pod svym jmenem a to ma uz samo o sobe jakousi vypovidajici hodnotu. Mimo to patri neodmyslitelne k obrazu, koloritu, barve, vuni a mistnimu folkloru Zvedavce - tak prosim budte tak laskav a jestli VAM zrovna nevoni jeho povidani - tak to proste a jednoduse nectete.......

115525

31.8.2006 8:11

RE: Trochu proroků...

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 115525

Dodatecne se omlouvam psal jsem to ja, - to jen kdyby jste se divil kdo Vas to anonymne peskuje [smích]
Mejte v kazdem pripade pekny den.

115528

31.8.2006 10:32

RE: Trochu proroků...

MaBuSuBaM 193.?.?.?

Reakce na 115528

Pane Sand Walker - s tím nickem to neplatilo na p. Gejdoše, ale na anonyma z IP adresy 129.xxx. atd... Proti p. Gejdošovi nic nemám, nejsem na něj naštvaný, jen je mi líto, jeho očekávání soudného dne a on soudný den furt nikde. Já bych to zkusil bez těch proroctví a ostatně i bez toho božího hněvu. To je takový utrápený stav sebezmučených dospělců šprechčit o božím hněvu a proroctví - toť můj názor. Také pěkný den.

Čus Mabus

115547

31.8.2006 11:51

RE: Trochu proroků...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 115547

tady nejde o bozi hnev ale o skryte meta-mechanismy tohoto universa,obcas nahlizene tzv. proroky, ci zkrze jine systemy jako je napr. astrologie v interpretaci Nostradamove. Vesmir je rovnovazna zalezitost, a kdyz nekde budete 50 let osu harmonie silne vychylovat, pak vezte, ze odliv je nasledovan prilivem a nekdo to seredne odskace. Nemusi se ani jednat o soudny den jako tecku v dejinach, ale jako smrst udalosti ktere proplesknou,ze mnozi zustanou vycivene stat.

Obvinovat pana Gejdose z flagelantstvi mi prijde minimalne nefer, nebot je to pan vesely, ktery vi svoje a az se nekteri budou bit v prsa a mlatit hlavou o zed, pak uvidime jen jeho povytazene oboci a slova: Ja vam to rikal.

O tom,ze se neco velkeho deje,nemusime pochybovat a byt predem obeznamen s detaily, ziskanymi neexaktni cestou, neni vubec na skodu.
Uz na zacatku WW II vedeli nekteri rusti astrologove,kam az se Nemci dostanou a jak vse dopadne. Je to jen otazka prijeti a dostatecneho vhledu.

Pak clovek prijde na velmi zajimave poznatky, podlozene malo znamymi, lec platnymi zakonitostmi.

[mrknutí jedním okem]

115556

31.8.2006 14:32

RE: Trochu proroků...

MaBuSuBaM 193.?.?.?

Reakce na 115556

Pane MéďoBéďo, hmm zajímavé, jenže ono se něco velké děje takzvaně odjakživa. Nebo snad znáte epochu v lidské historii, kdy se zrovna něco velkého nedělo??? Já si tak nějak nemohu vzpomenout. A celkem se divím, že proroci, astrologové a celý tento spolek není vlastně vůdčí hybnou silou lidstva, vždyť oni přece vědí jak to dopadne. že jo [oči v sloup] Kouknou do proroctví, spočítají pohyby planet a hnedle mají jasno... Ach jo, lidé a jejich sklon k vírám všeho druhu [zmaten]

Čus Mabus

115569

1.9.2006 11:34

RE: Trochu proroků...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 115569

"Kouknou do proroctví, spočítají pohyby planet a hnedle mají jasno..."

tak to neni. Ten obraz se postupne odkryva, hledanim indicii, strepu v mozaice, mnohdy bezvysledne.........a pak zablesk z cisteho nebe a ucinite nekolik kroku vpred.
Neni to exaktni vyhledavani v tabulkach, jak se mylne domnivate, ale jen sledovani jistych voditek, mlhavych naznaku, nepatrnych stop, a jejich nasledne sestavovani.
Neni to veda, spise umeni.
Proroctvi je vhled do urcite kontinuity. Svobodna lidska vule vsak s touto kontinuitou pracuje, a to co bylo nahlizeno pred staletimi, mohlo (ale nemuselo) zmenit svuj obsah i formu, takze nyni se muze dopad posunout,ci dokonce zaniknout. Je to hra pravdepodobnosti,lidske viry a lidske vule.

Vysoka pravdepodobnost toho,co predvidal Nostradamus, neznamena,ze se tak stane,ci ze se tak stane presne tak jak predpovedel,
nybrz ze nedojde-li k radikalni zmene spojenym usilim lidi,tak lze neco takoveho ocekavat.

Je to varovani pred konkretnim dopadem vyvoje konkretniho casoprostoru, ne striktni nemenna danost uvalena na lidstvo.

Nynejsi vyvoj vsak nabral na razanci a zijete-li v CR, pak vite,ze s povodni ktera ma hladinu nebezpeci 3. stupne se uz moc delat neda. Hraze a prislusna opatreni se cini v dobe, kdy neprsi. Je to o zodpovednosti a duvere v meteorology.
Neverite-li prorokum,stejne jako meteorologum,a necinite-li prislusna opatreni,pak vas vlna splachne,at uz to bude voda,nebo dejiny. Anebo budete mit sakramentske stesti, a oku hurikanu se zazracne vyhnete a jeho okraj vas vymrsti pryc. I tak to koneckoncu muze dopadnout,neni to nic zridkaveho.

O tom to je.

Ano,neco velkeho se deje,prave nyni. Pisu totiz prispevek do Zvedavce [chechtot] [chechtot] [chechtot]

115661

31.8.2006 14:43

RE: Trochu proroků...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 115556

Zareaguju až tady. Máte pravdu a řekl jste to vlastně všechno za mě - díky. Mi samému je sem tam i tak trochu trapně, protože dobře vím, že lidi se před tím schovávají, tedy "básnicky" strkají hlavu do kupy s pískem. Je to dost dětinské, se takto chovat, ale budiž.

Ostatně - historicky vzato, můžu být rád, že nejsem kamenován - starověcí proroci takto zhusta končívali. [smích]

Jinak, ono to bude svým způsobem "hrozná sranda", čímž nechť nikoho nenapadá, že se na to těším. Ale události jsou nezadržitelně v pohybu a jest mi docela líto těch "racionalistů", co jim podle jejich mínění roste "strom do nebe" - ouha ! Do nebe stromy prostě nikdy nerostly, neporostou v budoucnosti a není důvod pro to, dělat si naděje, že zrovna teď některým rostou - nerostou ! [velký smích]

115571

31.8.2006 15:08

RE: Trochu proroků...

MaBuSuBaM 193.?.?.?

Reakce na 115571

Pane Gejdoš, škoda, že události jsou nezadržitelně v pohybu takříkajíc furt a furt budou. Stejně jako budou tektonické aktivity, povodně, hladomory, války, nemoci, narození a úmrtí jak obyčejného člověka, tak i tzv. významných lidí. Já se z toho moc nevzrušuji. Můj děda zažil dvě světové války a já ještě žádnou. Takže když kupříkladu příjde světová válka nijak mne to nepřekvapí, když bouchne sopka či se země zatřese, taky mne to nepřekvapí, prostě jediné co by mne překvapilo, by bylo to, kdybyste hodil do placu přesné datum naprosto neočekávatelné událsoti, v historii lidstva nemající obdobu, a ona se skutečně stala. Jo, to bych pak byl nejen překvapen, ale ještě před Vámi a proroky všeho druhu smekal klobouk a klaněl se až k nohám. Škoda, že mne asi nepřekvapíte. Nic ve zlém.

Čus Mabus

115573

31.8.2006 16:02

RE: Trochu proroků...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 115573

Škoda, že mne asi nepřekvapíte. Nic ve zlém.

Samozřejmě že nic ve zlém, vždyť nakonec o nic nejde, vše už tu skutečně bylo.. Já jsem to tady již jednou trochu více "rozvinul", protože už dříve jsem měl nutnání nějak "více ospravedlnit" to svoje koncosvětové skuhrání. Víte - jsou lidé, které nepřekvapí nic, ale zhola vůbec nic. Třeba Vás taky nic nepřekvapí, štastný to člověče ... [velký smích]

Jenže pane "MaBuSuBaM", ačkoliv Váš pozdrav "Čus Mabus" i nick ukazuje, že jste se snažil trochu "vkouknout" do problematiky - možná jste přec jen předčasně usoudil, že vše je v pořádku a že netřeba se nervovat. Je to ale každého jeho volba. I proto nepodstoupím druhý pokus o "ono ospravedlnění", mi již stačí, že a co vím. Nanejvýše Vám ale řeknu, že asi opravdu platí to biblické ...oči mají, ale nevidí, uši mají, ale neslyší... slepý slepé vede do jámy... . Myslíte, že to na mě pan Ježíš myslel těmito slovy ? hm ? [smích]

115574

31.8.2006 17:00

RE: Trochu proroků...

MaBuSuBaM 193.?.?.?

Reakce na 115574

Pane Gejdoš, ano vše je v pořádku a není třeba se nervovat. Vy se nervujete? Pak jsme u kořene problematiky, prostě se nenervujte a ono to koncosvětové skuhrání a pocit "proroka Gejdoše" časem přejde. Ony ty Ježíšovi veršovánky jsou celkem neškodný, až na to že autor skončil na kříži. Takže mi to příjde, že veršoval na vlastním hrobě [smích]
Teda doufám, že jsem teď nenaštval věřící, a pokud jo, tak sorry, ale holt Mabus je Mabus.

Čus Mabus

115579

31.8.2006 18:12

RE: Trochu proroků...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 115579

Nikoli, nenervuji se. Já se vcelku bavím, je to jako luštit nějaký složitý rebus. Akorát - chtěl jsem se o tu radost trochu podělit. Ale nevnucuji se, ostatně každý na to stejně musí přijít sám za sebe, takže ano - vše je v pořádku. [smích]

115582

31.8.2006 20:17

RE: Trochu proroků...

MaBuSuBaM 193.?.?.?

Reakce na 115582

Tak to je pak vše OK. Přeji příjemnou zábavu.

Čus Mabus

115589

31.8.2006 23:19

RE: Trochu proroků...

case 62.?.?.?

Reakce na 115582

Samozvanych proroku na nikoliv bezvyznamnych mistech je neprijemne mnoho. Mozna tu nikoliv malo lidi popohanenych pudem Smrti touzi Soudny den vyvolat. Nekteri ctenari Apokalypsy se evidentne nemohou dockat [mrknutí jedním okem]. Prinejmensim z tohoto pohledu je zajimave obcas "Nostradama-Gejdose" slyset. Je mi zcela lhostejne, jak proroctvi interpretuje p.Gejdos, neni mi lhostejne, ze mnozi, kteri inerpretuji podobne a zaroven se tesi, toci kormidly moci. Mam velmi neprijemne pocity od okamziku, kdy byl znovu "Chram" sestaven a dily prevezeny do Izraele ...

Nic proti Vam p.Gejdosi, Vase postoje respektuji, byt Vas pristup neni mym pristupem [smích] .

115600

1.9.2006 11:23

RE: Trochu proroků...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 115600

Já bych k tomu tak trochu "smutně" poznamenal, že sám netuším, co mě pořád vede k tomu, abych se tímto a takto prezentoval. Je to snad takto dáno, že je to jakási již v genech zakodovaná povinnost ? Ale když se člověk "prokouše" k jakémusi ucelenému systému poznatků, začnou se mnohé a vlastně všechny "věci" jevit jinak. A vcelku marně se dnes snažím si vybavit, jaké to bylo u mě předtím.

Kdysi dávno - nechci přímo říci, že jako dítě - jsem se setkal s člověkem, který na mě docela vážně "koukl" a taky docela smutně řekl, že v mém životě příjde čas, kdy budu ostatními považován za fanatika a mystika. A že to nebudu mít lehké. Že mě málokdo bude chápat, ale že si z toho nemám nic dělat. Řekl toho (osobního) samozřejmě více.

Tedy mi osobně se dostalo toho, že mi někdo jen tak mimochodem "vyvěštil" mou budoucnost. Jak plyne čas, změnily se moje "potuchy" v praktickou jistotu a mi se stále zřetelněji vybavuje, co tehdy dávno mi vlastně bylo řečeno.

Čili Vaše slova: "Nic proti Vam p.Gejdosi, Vase postoje respektuji, byt Vas pristup neni mym pristupem zcela chápu. Alespoň ale to mi věřte - v zásadě mám docela drasticky smíšené pocity...

115660

3.9.2006 0:39

RE: Trochu proroků...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 115660

Pane Gejdoš,
a já Vás zase prosím, aby jste Nostradama a další jiná proroctví tady na Zvědavci uveřejňoval. Pokoušela jsem se načerpat něco z Bible, přečíst si Bhagavatam i E. Geyce.
Mám z toho v hlavě jen guláš a spoustu otázek. Tohle je na celoživotní studium a myslím, že jeden život nestačí, aby člověk pochopil a zjevila se mu celá mozaika.
Máte můj hluboký obdiv, protože jste mi Vašimi příspěvky ledacos objasnil.

Takže se nedejte odradit. Jsou tady čtenáři, které Vaše články zajímají a obohacují.
Tohle jste Vy pane Gajdoš a Vaše poslání. Takhle to mělo být. [smích]

Děkuji Iva

115797

3.9.2006 1:02

RE: Trochu proroků...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 115797

Pane Gejdoš, omlouvám se za překlep ve Vašem přijímení.
Iva

115801

3.9.2006 2:21

RE: Trochu proroků...

MaBuSuBaM 193.?.?.?

Reakce na 115797

Paní Ivo, jestli dovolíte, doporučuji se na Nostradama, bibli a podobné nauky vykašlat zvysoka. Pak nebudete mít v hlavě guláš jak sama píšete. Začíná to gulášem v hlavě a končí to všelijak, ale nikdy dobře. Obohaťte svůj život čímkoli, jen ne nábožensko prorockou propagandou. Ti lidé skutečně nežijí šťastný život.

V souvislosti s tím, si dovoluji tvrdit, že předmětný článek je počínaje nadpisem totální blábol.

Čus Mabus

115805

3.9.2006 8:36

RE: Trochu proroků...

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 115805

Takže ještě jednou a polopatě. Proč musíte reagovat na příspěvky jimž nerozumíte? Cožpak vy jste se o proroctví někdy hlouběji zajímal. Existuje soubor otázek, jenž lze zjednodušeně nazvat prameny proroctví. Jedná se o soubor otázek, nikoliv odpovědí, protože ty vám hloubku přímého poznání nemohou poskytnout. Mozek není jednoduchý orgán a samotná paměť je vám k hovnu, pokud celek neprochází spolu s poznáním souběžným vývojem. Ten vývoj se týká mnoha částí naší osobnosti a přetváří nejen obsah, ale také hloubku a rozsah okamžitého uvědomění. To lze přirovnat k malířskému plátnu. Řekněme, že pozorujete malíře při práci, a sledujete jak se mu pod rukama rodí obraz. Nejprve je to jen změť čar a nejasných obrysů, ale postupem času z něj stále více vystupuje realita malířovy představy. Takto se rodí hloubka. Jenže náš mozek dokáže jednotlivá plátna skládat dohromady a spojovat v rozsáhlé celky. Tyto celky pak v případě že jsou správně spojeny a nevytváří rozpor, může v jediném okamžiku propojit a vyvolat představu o takové síle, že její části naleznete zachyceny v přítomnosti ještě za tisíce let. Ostatně, Ježíš by vám o tom mohl říci mnohem víc. A Ježíš i proti tvrzení církve, nebyl nic jiného nežli prorok. Já vím, že z těchto několika málo vět nemáte ani nejmenší tušení o čem to mluvím. A věřte že existuje mnoho špatných důvodů proč tomu tak je. Ostatně, to je hlavní důvod, proč vám je vědecký ateismus předkládán jako jediná správná alternativa chápání reality. Tedy nejen ateismus vědecký, ale též náboženský. Tedy ten, jenž má člověka lapit v nevědomosti, a učinit z něj loutku rádoby pánů světa. A přesto má to co nosíte mezi ušima nepředstavitelnou sílu vyvrátit a zničit jakoukoliv realitu a v několika hodinách stvořit zcela jinou. Přesně tak, jak to říkal řečený prorok: zbořte tento chrám, a ve třech dnech zbuduji nový.
Víte, prameny proroctví sahají velmi hluboko do dávnověku a jejich hlavním neštěstím je, že nebyla utvořena v reflexi na naše současné myšlení. Prostě jsme v obsahu a skladbě myšlení úplně někde jinde než máme být. Takže problémem všech proroctví je jejich výklad. Ovšem i tak je celkem snadné pochopit, o čem tato nejstarší proroctví hovoří. Je to jako když si koupíte novou televizi a na její zadní straně si přečtete, že ji nemáte vystavovat vlhkosti, prašnému prostředí, teplotám nad čtyřicet stupňů a td. V případě člověka to znamená, že ji umístí v slévárně, poblíž tavící pece, do nádrže s vodou ohřátou na sto stupňů někde kam dopadá přímé slunce. To prostě nemůže vyjít.
Takže nejprve si zodpovězte otázku kdo jsme. Ovšem v řádu třiceti, padesáti tisíc let a ne posledních dvou století. A potom možná pochopíte, že právě poznání vede k mnohem hlubšímu prožitku štěstí, než sledování televize.

115814

3.9.2006 9:11

RE: Trochu proroků...

MaBuSuBaM 193.?.?.?

Reakce na 115814

Budete, prosím, tak laskavý a seznámítě mne, a ostatní čtenáře to jistě také potěší, alespoň se základními 20 či 30 otázkami, toho souboru otázek, jenž nazýváte prameny proroctví? Třeba mne to na víru obrátí..[smích]

A ještě jsem se chtěl zdvořile optat, myslíte, že také zvířátka věří v existenci boha, Ježíše, Mikuláše či jiného satanáše?

A stejně tvrdím, že autor, který uvádí, že prý Izrael bude zničen díky jeho "údajní" víře v beztrestnosti před bohem, je pomýlen.

Těším se na Vaši vyčerpávající odpověď.

Čus Mabus

115815

3.9.2006 10:56

RE: Trochu proroků...

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 115815

Třicet let v jedné odpovědi? Humor? Představte si moře, a vedle toho déšť. Představte si z kolika kapek se moře skládá a potom ono jediné slovo, jenž všechny kapky spojuje. S myšlením je to stejné. Řeknete větu, ale nedokážete popsat, co všechno je podstatou jejího vytvoření. Není to jen oněch několik málo slov, ale mnoho přečtených knih, nesčetně úvah a zkušeností. Je v ní zahrnut nejen váš vlastní život, ale celé generace lidí jenž hledali a přemýšleli. To všechno chcete abych popsal? Děkuji za vaši důvěru, ale asi to nejde. Na víru přistupujeme skrze vlastní zkušenost a vůbec v ní nejde o otázku boha. Kdysi dávno byl nalezen základní kámen víry a tím byl člověk sám. Je-li realita tvořena vyšší nadřazenou mocí, pak vše co ona obsahuje, je totožné s touto mocí. Jinak řečeno: nikdo nemůže nebýt tím čím je. Kde potom chcete hledat boha nebo satana? Vše je obsaženo v míře uvědomění. Nikdy si nemůžete uvědomit, ani představit víc, než to co sám jste. Na tom je pak postavena víra. Tedy i víra, že cesty někam vedou. Otázka je, co tedy máme hledat. Boha, vývoj, mezilidské vztahy…. Schválně, kolik otázek dokážete v této jednoduché úvaze sám dosadit. Tyto otázky nás pak vedou k stále užšímu a přesnějšímu formulování reality, tedy i člověka.
Každé proroctví je postaveno na vnitřním prožitku. Je to tak že mysl sama funguje jako zrcadlo. Záleží tedy na tom, z čeho a proč se skládá. Jenže v zrcadle nemůžete vidět zvuk. Stejně tak ani proroctví nemůže obsahovat nic z toho co není součástí prorokovi mysli. Proto jsou všechna proroctví obrazná. Snaží se popsat to, co člověk vidí jako dobré nebo špatné. A to je také smyslem všech proroctví. Říkají jen tolik, že to co lidé dělají je dobré nebo špatné. Především pak to, co je špatné a to se pravda velmi špatně poslouchá. Proto na proroky lidé reagují nejčastěji jejich ukamenováním, nebo ukřižováním. Vy se chováte stejně. Ale co jestli jsme skutečně na špatné cestě? Kam potom odmítání proroctví povede? Skutečně si myslíte že k žádné apokalypse nemůže dojít? A kolik šťastných lidí z podobné události vzejde? Základem každého proroctví je otázka kdo jsme, a teprve z ní může vzejít názor, že něco děláme špatně. Vám se snad zdá že v tomhle světě je všechno v pořádku? Jenže to není tím, že je špatný tento svět, ale lidé kteří v něm žijí. Proto je dobře že lidé jako je Petr na tuto skutečnost upozorňují.
Dál vás nepovedu. Je poznání, které by vás skutečně učinilo nešťastným, protože je určeno připraveným. Nikoliv vyvoleným, ale těm kteří jej sami chtějí naleznout.
No a nakonec, myslíte že zvířata nevěří že jsou tím čím jsou? Protože pokud ano, pak věří v realitu a pokud tuto realitu stvořil bůh, pak věří v boha.

115828

3.9.2006 11:44

RE: Trochu proroků...

MaBuSuBaM 193.?.?.?

Reakce na 115828

Pane Gdosy, asi jste si špatně přečetl co jsem napsal. Já se ptal zda :

"Budete, prosím, tak laskavý a seznámítě mne, a ostatní čtenáře to jistě také potěší, alespoň se základními 20 či 30 otázkami, toho souboru otázek, jenž nazýváte prameny proroctví?"

a tím jsem reagoval na Vaše

"Existuje soubor otázek, jenž lze zjednodušeně nazvat prameny proroctví. Jedná se o soubor otázek, nikoliv odpovědí, protože ty vám hloubku přímého poznání nemohou poskytnout."

Tudíž Vás prosím, jestli z toho existujícího souboru otázek můžete zde zveřejnit, když ne 20 nebo 30, alespoň pár těch, jež jsou těmi prameny, o kterých Vy píšete. Myslím, že když tedy ty otázky existují, tak není problém jich pár publikovat. Rád se s těmito prameny proroctví - s tím konkrétním existujícím souborem otázek Vaším prostřednictvím seznámím. A ještě si dovolím Vás požádat o informaci, kdo je za "prameny proroctví" označil. Děkuji

Čus Mabus

115832

3.9.2006 13:49

RE: Trochu proroků...

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 115832

Prameny proroctví jsou to proto, že sahají hluboko do dávnověku a vycházejí z přirozenosti vlatní existence.
Nevím proč, ale z vašich otázek cítím přetvářku. Řekněte nám.... To co chcete slyšet je ona věta v níž dokážete nesmyslnost mého povídání. Ale tak to není. Každá věta je otázkou. Není to otazník jenž nás vede k přemýšlení a hledání. Je to nevědomost. Vemte si tedy kteroukoliv z vyřčených myšlenek a začněte přemýšlet. Doplňte si za ni svůj otazník a vydejte se do svého myšlení poznat, co tam máte ukryté. Já to nevím, a patrně to nevíte ani vy sám. Čekáte že vám řeknu, ejhle tady je pravda. Kdyby to bylo tak jednoduché, pochopil by ji každý a lidstvo by nebylo tam kde je.
Zeptejte se tedy sám sebe kdo jste. Kdo jsou lidé? Máte pocit že se vyhýbám odpovědi. Ale tady přece máte svůj otazník. Pokud totiž existuje alternativa lidské existence, potom k ní musí být i příčina. Co má člověk být, pokud to co je, je špatné? Nevěřte tomu že to nemá nic společného s proroctvím, protože právě proroci a jenom oni, na různé alternativy vývoje poukazují. Přirozeně k tomu musí být stanoven precedens správnosti. Ten může být odvozen z vědeckého, náboženského nebo kdoví jakého přesvědčení. Z tohoto hlediska se i proroci mohou mýlit v názoru na to co je správné. To ovšem neznamená, že smrt přestane být smrtí jenom proto, že se nám to zrovna hodí k budování vlastního impéria. Tedy světa v němž se všichni budou mít blaze. Takový svět totiž neexistuje. A to ani tehdy, má li jej zakotveno nějaké náboženství. K pochopení barevnosti nikomu nestačí znát pouze růžovou. Stejně tak ani pocity nemohou existovat nežli skrze protiklady. Pokud nám má štěstí bránit v poznání pravdy, je skutečně lépe být celý život nešťastný.
Pokud vám tato odpověď nestačí pak nemohu nic dělat. Nevím kolik vět musí být napsáno k vaší spokojenosti, ale pravda se skládá z celého života a ten se do žádných vět nevejde.

115846

3.9.2006 9:18

RE: Trochu proroků...

MaBuSuBaM 193.?.?.?

Reakce na 115814

Ještě musím doplnit, že překladatel se vyřádil na článku teda už počínaje nadpisem. Takže sorry Isreali Shamire, pachatel nadpisu, je básník nad básníky. [bliji]

Čus Mabus

115816

3.9.2006 12:32

RE: Trochu proroků...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 115805

Pane Mabus, děkuji Vám za radu, abych se vykašlala na čtení bible a pod.nauk. Věřím, že jste to myslel upřímně. Myslím, že ještě tak před patnácti lety bych reagovala stejně a snažila se např. přítelkyni odradit od čtení těch "nesmyslů". Ale teď už jsem na cestě a ten zmíněný "guláš" k tomu všemu hledání jaksi patří. Pan Gejdoš určitě pochopí o čem mluvím. Čím více čtu, tím více otázek se vynořuje. Nebojte, nezblázním se [smích]. Kladu si otázky, kdo jsem, proč tady vůbec jsem, odkud jsem přišla, jaký má můj život smysl, jaké je mé životní poslání...atd. Nevím, jestli někdy dostanu odpovědi, ale co vím jistě, že NĚCO, a nazvěme to třeba Bohem nebo universem, existuje. Možná se budete usmívat, ale věřím tomu, že když jsem začala navštěvovat Zvědavce, kde píší panové Gejdoš, Bartošek, Lev, Gdosy, Táborský a další, nebyla náhoda. Protože nic není náhoda.
Pan Gdosy, Vám vysvětlil otázky víry vyčerpávajícím způsobem a já jsem svou odpovědí chtěla jen zmírnit Vaše obavy o mé duševní zdraví.
Zdraví Vás Iva

115840

1.9.2006 2:20

RE: Trochu proroků...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 115582

Nietsche si myslel, ze Buh zemrel, a ze prichazi vek nadcloveka. Mylil se mame tady konzum, penize a vedu. Vzdy se najdou stoupenci techto bozstev, i kdyz na pani vedu koukam jinym ockem, nez na ten zbytek. [smích] Vsecko, co nejde detekovat, zmerit a vsadit do nasi matematicke abstrakce, vlastne ani neexistuje. [velký smích] [velký smích] Pro lehovisty jsem zapomel, ze by to melo byt videt vlastnim okem, pripadne potvrzene "akademickym sborme vsemoudra" jako napr. objekty mikrosveta, kdyz uz to videt nemuzeme. [smích] Drzim palce s Nostradamem, i kdyz jej studovat nebudu, tak parkrat jsem si shanel informace o vasich prorocich ci nasich genetickych tvurcich a bylo to vzdy osvezujici, prekvapive a zajimave. Kdo vi, mozna konci nas olam. [smích] Koneckoncu umrit musime vsichni, pak budeme vedet ze neni nic, anebo existuje neco jako nesmrtelna duse a entita, kterou nazyvame Bohem.

115616

1.9.2006 18:16

RE: Trochu proroků...

Jiri H 62.?.?.?

Reakce na 115616

Neda mi to, abych nezareagoval na toho Nietzscheho - tohoto pana ja moc uznavam a jeho Zarathustru povazuji za nejlepsi knihu teto civilizace. Nemyslim si vsak, ze by predpovidal prichod nadlidi, spise naopak. V Zarathustrovi je mnohokrat primo receno, ze lide budouci (coz je prave asi ted nase soucasnost) budou hloupi a bude lepe se jim vyhnouti. Jeho nadclovek (odporne zneuzity) je ideal cloveka, ktery ziska odstup od lidskeho stada, prestane uznavat spolecne (nadiktovane) hodnoty a zapoji konecne vlastni rozum. Ale to jen tak na okraj [mrknutí jedním okem]

115698

6.9.2006 5:03

RE: Trochu proroků...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 115698

Tak Pravil Zaratshutra amen. Ja urcite budu stat na strane Ahura Mazda,Aramazd, Ohrmazd.... pro me to je Buh, nemyslim, ze by mu tolik zalezelo na jmene. [mrknutí jedním okem] Toho Nietzeho jsem vybral nevhodne. [zahanbení]

116064

31.8.2006 19:04

RE: Trochu proroků...

Míra S. 195.?.?.?

Reakce na 115579

Máte v tom trochu zmatek, ale to nic. Věřte mi, že trocha studia historických pramenů by Vám rozhodně neuškodila. Ono je velmi jednoduché něco zavrhnout a být jaksi nad věcí. Vždyť člověk se vyvíjí ke stále dokonalejší formě a tudíž teprve v současnosti má ten správný vhled do příčin následků, z nichž přirozenou dedukcí lze vyvodit následky příčin. Tedy chceme říci, že každá akce má svou reakci, z čehož je zjevné že na duševní úrovni nemůže docházet k akumulaci napětí, jenž by expandovalo do apokalyptické mega-katastrofy. Lidé jsou totiž rozumní a znají přesné hranice přípustného zla, jenž je akceptovatelné z širšího geopolitického hlediska nutného pro prosazování národních zájmů. Jednoduše řečeno, pozabíjíme pár nepřizpůsobivých a bude klid.
Kdysi dávno jsem si myslel že obecná rovina poznání, je správná a její spodní (přirozeně) roviny jsou jakýmsi mutovaným výběžkem vyvolaným nekritickou myslí. A musel jsem ujít velmi dlouhou cestu než mi to došlo. Kdysi bylo předpovězeno, že před koncem současné civilizace, (nikoliv lidstva) lidstvo pochopí tajemství pyramidy. A ono už je rozluštěné. Není však ukryté uvnitř, ale je jím samotná pyramida. Když pochopíte toto tajemství, otevřou se vám cesty k daleko hlubšímu poznání. Není to jen o Ježíšově tajném učení, ale též o Janově zjevení, ale také o spojnici mezi kamenem mudrců , novým Jeruzalémem, člověkem, pyramidou a mnoha jinými historickými fakty. Tajemství je odhaleno, pravda zatím jen pro některé, ale až je jednou spatříte, nebudete moci ani domyslet, jak byli naši předkové moudří. Vy si myslíte že Nostradamus jen tak zavřel oči a už viděl co se stane? Ts, ts.

115585

Příspěvků: 77

30.08. 10:17 Hulvath  Překladatel si přeje zůstat v anonymitě.
30.08. 10:33 SandWalker  GCC zeme
30.08. 21:32 trodas  Smrt okupantum Libanonu!
30.08. 21:49 stein55  RE: Smrt okupantum Libanonu!
31.08. 01:21 trodas  RE: Smrt okupantum Libanonu!
31.08. 02:54 karel4u  RE: Smrt okupantum Libanonu!
31.08. 12:36 trodas  RE: Smrt okupantum Libanonu!
03.09. 08:05 Karel4u  RE: Smrt okupantum Libanonu!
31.08. 19:30 stein55  RE: Smrt okupantum Libanonu!
31.08. 19:49 cz_dragon  RE: Smrt okupantum Libanonu!
31.08. 20:16 stein55  RE: Smrt okupantum Libanonu!
31.08. 07:16  RE: Smrt okupantum Libanonu!
31.08. 10:16 trodas  RE: Smrt okupantum Libanonu!
31.08. 10:30 SandWalker  RE: Smrt okupantum Libanonu!
31.08. 20:44 trodas  RE: Smrt okupantum Libanonu!
31.08. 21:56 SandWalker  Vysoka hra....
31.08. 22:46 stein55  RE: Vysoka hra....
01.09. 00:40 trodas  RE: Vysoka hra....
01.09. 00:33 trodas  RE: Vysoka hra....
01.09. 00:34 trodas  RE: Vysoka hra....
01.09. 06:25 SandWalker  RE: Vysoka hra....
01.09. 11:05 Petr Gejdoš  RE: Vysoka hra....
01.09. 12:33 trodas  RE: Vysoka hra....
01.09. 17:46 Petr Gejdoš  RE: Vysoka hra....
01.09. 19:43 Jarmila  RE: Vysoka hra....
02.09. 16:26 Lev.  RE: Vysoka hra....
01.09. 20:10 SandWalker  RE: Vysoka hra....Annan a Egeland - Izrael je totalne nemoralni.
01.09. 20:39 stein55  RE: Vysoka hra....Annan a Egeland - Izrael je totalne nemoralni.
01.09. 21:08 stein55  RE: Vysoka hra....Annan a Egeland - Izrael je totalne nemoralni.
01.09. 22:15 SandWalker  RE: Vysoka hra....Annan a Egeland - Izrael je totalne nemoralni.
01.09. 23:04 MedaBeda  RE: Vysoka hra....
01.09. 16:01  RE: Vysoka hra....
01.09. 17:30 Petr Gejdoš  RE: Vysoka hra....
01.09. 17:57 Kyklop  RE: Vysoka hra....
01.09. 18:30 Rejpal  RE: Vysoka hra....
02.09. 19:25 kema  RE: Vysoka hra....
02.09. 19:39 trodas  RE: Vysoka hra....
01.09. 18:58 rivka  tacheles
30.08. 11:34  Průchozí
30.08. 12:58  RE: Průchozí
30.08. 12:17 rivka  hromada otázok !
30.08. 19:11  RE: hromada otázok !
30.08. 20:44 rivka  RE: hromada otázok !
30.08. 21:18 Lev.  RE: hromada otázok !
31.08. 09:31  RE: hromada otázok !
30.08. 16:41 Petr Gejdoš  Trochu proroků...
31.08. 02:00 MaBuSuBaM  RE: Trochu proroků...
31.08. 04:46  RE: Trochu proroků...
31.08. 06:03 MaBuSuBaM  RE: Trochu proroků...
31.08. 07:35  RE: Trochu proroků...
31.08. 08:11 SandWalker  RE: Trochu proroků...
31.08. 10:32 MaBuSuBaM  RE: Trochu proroků...
31.08. 11:51 MedaBeda  RE: Trochu proroků...
31.08. 14:32 MaBuSuBaM  RE: Trochu proroků...
01.09. 11:34 MedaBeda  RE: Trochu proroků...
31.08. 14:43 Petr Gejdoš  RE: Trochu proroků...
31.08. 15:08 MaBuSuBaM  RE: Trochu proroků...
31.08. 16:02 Petr Gejdoš  RE: Trochu proroků...
31.08. 17:00 MaBuSuBaM  RE: Trochu proroků...
31.08. 18:12 Petr Gejdoš  RE: Trochu proroků...
31.08. 20:17 MaBuSuBaM  RE: Trochu proroků...
31.08. 23:19 case  RE: Trochu proroků...
01.09. 11:23 Petr Gejdoš  RE: Trochu proroků...
03.09. 00:39  RE: Trochu proroků...
03.09. 01:02  RE: Trochu proroků...
03.09. 02:21 MaBuSuBaM  RE: Trochu proroků...
03.09. 08:36 Gdosy  RE: Trochu proroků...
03.09. 09:11 MaBuSuBaM  RE: Trochu proroků...
03.09. 10:56 Gdosy  RE: Trochu proroků...
03.09. 11:44 MaBuSuBaM  RE: Trochu proroků...
03.09. 13:49 Gdosy  RE: Trochu proroků...
03.09. 09:18 MaBuSuBaM  RE: Trochu proroků...
03.09. 12:32  RE: Trochu proroků...
01.09. 02:20 Rene Bartosek  RE: Trochu proroků...
01.09. 18:16 Jiri H  RE: Trochu proroků...
06.09. 05:03 Rene Bartosek  RE: Trochu proroků...
31.08. 19:04 Míra S.  RE: Trochu proroků...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 41 čtenářů částkou 6 325 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Testování roušek - Jejich nošení vede k toxickým hladinám CO212.08.20 09:40 USA 3

Podívejte se, kam mizí restituce církvím z rozpočtu celého národa11.08.20 06:02 Česká republika 0

Ideopolicie vyšetřuje rasistický článek o požáru bohumínského paneláku10.08.20 09:20 Česká republika 4

Proč má stát platit odškodné přeživším požáru v Bohumíně?09.08.20 20:55 Česká republika 2

Požár v Bohumíně založili cikáni - média cudně mlčí09.08.20 10:16 Česká republika 7

Petice za ukotvení manželství jako svazku muže a ženy08.08.20 11:04 Česká republika 0

Africké kobylky na cestě do Evropy zahazují do moře doklady08.08.20 10:31 Neurčeno 0

Už ne ženy, ale "osoby s děložním čípkem"07.08.20 16:23 Británie 1

Média se skřípěním zubů přiznávají, že švédská cesta funguje05.08.20 21:56 Švédsko 9

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 1

Praha dá Prague Pride velké peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 2

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 1

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 4

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Měnové kurzy

USD
22,14 Kč
Euro
26,12 Kč
Libra
28,89 Kč
Kanadský dolar
16,71 Kč
Australský dolar
15,87 Kč
Švýcarský frank
24,31 Kč
100 japonských jenů
20,72 Kč
Čínský juan
3,19 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
30,08 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 002,39 Kč
1 unce stříbra
572,85 Kč
Bitcoin
256 596,70 Kč

Poslední aktualizace: 12.8.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 925