Diskuze k článku

Pokus o protest

Příspěvků 123

28.8.2006 1:05

No jo, no

Dramenbejs 85.?.?.?

Je to pravda. Co dodat...

Snad jen, že ti neonacisti tomu mnohdy dělají medvědí službu. Pak lze kritiku Izraele hned odsoudit jako nacismus. :-/

115245

28.8.2006 4:29

RE: No jo, no

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 115245

Mam napad, co kdyby si ti panove s ostrihanymi vlasy koupili paruky, nejake lacine a po dobu demonstrace by si jimi pokryli hlavy.
Tim padem by nikdo nemohl rici, ze spolecnym jmenovatelem jsou hole hlavy a nemohl by je narknout z neonacismu, coz v tomto pripade bylo premrstene.
Strach tohoto rezimu z intelektualni nezavislosti je takrka paranoidni.
Horsi je, ze i ti, co by meli myslet nezavisle, profesori na Vysokych skolach jsou timto vlezdoprdelnictvim svazani tak, ze vysledky jejich "badani" mohou byt jen tezko povazovany za nezavisle.
To neni laska k Israeli, ale strach z popuzeni sveho noveho pana, USA.

115249

28.8.2006 14:48

RE: No jo, no

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 115245

ono to ma i pozitiva - mozna i obycejnym lidem dojde, ze sionismus a nacismus jsou jen dva kohouti na jednom smetisti, ze koncentracni tabory mame dal apod.

zlo zde neprotestuje proti dobru jak tvrdi noviny a tupi lide si mysli
ale zlo zde protestuje proti (a z mnoha duvodu je mozne pouzit obrat - jeste vetsimu) zlu

115290

28.8.2006 7:14

Skinheadi a zbraně

Jiří Kopečný 80.?.?.?

Tak nevím, nevím, myslím že by měli účastníci podat štíznosti.
I když jim to asi k ničemu nebude.
Skinheadům by měl někdo zakázat chodit na takovéto akce, ale na druhou stranu si neumím představit, jak by se zákaz praktikoval. I vzhledem k tomu, že většina tajných policistů je se skíny lehce zaměnitelná. [velký smích]
O zbraních si také myslím, že šlo jen o připravenou záminku k rozprášení akce na žádost izraelské ambasády. Nevěřím tomu, že by byl někdo tak bezmezně hloupý a bral si na demonstraci zbraň. I když u některých exemplářů člověk nikdy neví...
Ale v tomto režimu člověk nemůže věřit vůbec ničemu... [bliji]

115250

28.8.2006 9:02

RE: Skinheadi a zbraně

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 115250

>O zbraních si také myslím, že šlo jen o připravenou
>záminku k rozprášení akce na žádost izraelské ambasády.
>Nevěřím tomu, že by byl někdo tak bezmezně hloupý a bral
>si na demonstraci zbraň. I když u některých exemplářů
>člověk nikdy neví...
Existují ještě exempláře, o kterých tu zatím nebyla řeč: Agenti provokatéři.
J. H.

115259

28.8.2006 7:16

Neonacistické pnutí

nitram 213.?.?.?

Neonacistů je v ČR plná pr.el. Například se jimi hemží Policie ČR. Dokladem toho je i tento smutný příklad.
Realita počátku 21. století překonává Orwela. Bohužel. [oči v sloup]

115251

29.8.2006 0:38

RE: Neonacistické pnutí

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115251

http://www.novinky.cz/krimi/straznik-se-ucastnil-akce-neonacistu--u-policie-ted-konci_94204_p07ag.html

A straznik co se ucastnil demonstrace bude propusten. Hmmm. Ja bych se demonstrace ucastnil take, byt v Praze, protoze to co zidaci predvedli v Libanonu je proste strasne a vetsina sveta zatim drzi pysk...

"Hlavně psychologické vyšetření by mělo odhalit podobné sklony k agresivitě, které jsou spojeny s takovým hnutím. Na to jsou testy samozřejmě zaměřeny," - a co takhle pristoupit na to, ze pokud neni agresivni a testy prosel, ze cele zidacke kidy o agresiviti "takovych hnuti" jsou spis jen zidackou bajkou na dobrou noc a odvedenim pozornosti od obavanych a neslychane brutalnich zidackych kap v koncentracich... [pláč]

115326

29.8.2006 23:42

RE: Neonacistické pnutí

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 115326

Trodasi, tady si neco muzes precist...http://lidovky.zpravy.cz/odpoved-muslimce-jane-al-oukla-dez-/ln_dopisy.asp?c=A060829_195059_ln_dopisy_pac

115399

30.8.2006 3:24

RE: Neonacistické pnutí

kulak 85.?.?.?

Reakce na 115326

Řekněte mi někdo, co je to za blba ten Kotrba z blistů?? Přečetl jsem si některé jeho články, teď ten poslední http://www.blisty.cz/art/30072.html a je mi z těch jeho hysterických keců a z blistů opravdu na blití.
Toho strážníka osobně neznám, ale dostal jsem se v uplynulých měsících při hledání pár věcí na jeho web a jestli tohle je neonacista, tak už asi každý druhý... [zmaten]

115414

30.8.2006 5:01

RE: Neonacistické pnutí

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 115326

Nazismus a fasismus je prirozeny vyvoj spolecnosti ktere se progresivne rozvijeji a maji stesti, ze se k moci dostanou statnici kterym zalezi na rozvoji naroda vice nez na jejich vlastnim prospechu.
Jiste, museji delat casto nepopularni rozhodnuti. Castokrat je to zbaveni spolecnosti parasitu. Je to jako kdyz chcete zbavit svuj byt nebo dum hmyzu.
Jak vidime, tato prakticka politika, ackoliv je kritizovana vitezi Druhe Svetove, kdyz se to tyka byvalych nepratel, je nadsene prijimana na jejich strane.
V USA se otevrene hovori o rasove selekci nepratel na letistich. Stejne tak v GB. Israel to dela uz od sveho zrozeni. Dokonce se dava jako priklad bezpecnosti v leteckem prumyslu.
Kdyz na to upozornite, tak nasleduje snaha vas diskreditovat a obvykle tantrum o demokracii a o tom, ze jste pomatenec.

115417

30.8.2006 7:34

RE: Neonacistické pnutí - upřřesnění

nitram 213.?.?.?

Reakce na 115326

Ve svém linku jsem neměl na mysli, že tento strážník je neonacista, možná právě naopak. Jako neonacistická se projevil naopak tent GANG kukláčů, který zasáhl proti demonstraci, která neporušovala zákon.

Zákon porušila OPĚT, JAKO JIŽ MNOHOKRÁT (viz. loňský CzechTech) Policie ČR.

Žijeme ve státě, který je (prozatím jen) kryptofašistický. Co koneckonců mohou vytvořit pohrobkové totality, kteří policejní prohnilé struktury řídí a stále resuscitují. [překvapení] [zmaten] [oči v sloup]

115422

28.8.2006 8:13

Svoboda

Jadawin 193.?.?.?

Abych tohle věděl, ani jsem na žádnou
demonstraci nemusel chodit. I tak díky
za potvrzení. Čímž jsme se sešli na
stejném bodě v poznání tohodle po..o světa.
Existuje jediná otázka -- co s tím?

A také jediná odpověď -- skutečná revoluce.
Ne sametové divadýlko, kde si všlijaká
pseudointelektuálská pakáž hraje na velký
šéfy.

Národ, který si svoji svobodu neumí nejprve
vybojovat a pak udržet, si žádnou nezaslouží.
Čeští pivo-vepřo-knedlo-žrouti budou samozřejmě
i v budoucnu patřit do té druhé kategorie.
Fuj!

Z tohoto úhlu pohledu proklínám den,
kdy jsem se rozhodl mít děti. Jsou sice na
jedné straně zdrojem neuvěřitelného štěstí
(věřte mi -- kdo nezažil, neví nic), ale na
druhé straně se mě jednoho dne možná zeptají:
Hele taťko, a to sis nemohl to chvilkové
potěšení odpustit? Vidíš vůbec, do čeho jsi
nás to přivedl? A teď mi někdo poraďte, co
jim na to jako mám říct? Zejména, když bych
tu samou otázku už dávno položil svému otci,
což jsem ovšem nestihl, protože mi ho v dětství
vzala autonehoda.

Někde (nebylo to náhodou tady?) jsem četl něco
o jakési domobraně, která se u nás začíná
formovat. Jak to tak pozoruju kolem, jednou jí
bude docela zapotřebí. A propos, kde se o ní
dá dovědět víc, nevíte?

115252

28.8.2006 8:14

Jew's Embassy

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Icikovské a americké velvyslanectví se v Praze od těch ostatních liší. I kdyby na nich nevlály ty dva hadry vhodné tak leda k utírání zadku, stejně jsou tato dvě velvyslanectví lehce rozpoznatelná - obě jsou hlídány skupinou policistů. Američany a židy má totiž celý svět rád jako někde drát, takže se jmenovaní rádi nechají hlídat za peníze českých daňových poplatníků. Místo toho, aby policie zasahovala na potřebných místech, musí chránit zadky těchto šmejdů. [bliji]

115253

28.8.2006 10:13

RE: Jew's Embassy

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 115253

Američany a židy má totiž celý svět rád jako někde drát, takže se jmenovaní rádi nechají hlídat za peníze českých daňových poplatníků.

Ale dane ve sve rodne zemi platis dal.Ze jo,Modráčku [mrknutí jedním okem]
Takze ses dostal do prekerni situace, heh.
Svymi danemi a volebni ucasti(pokud teda chodis k volbam)podporujes ochranu neocons.
Anebo se citis jako mnohomilionu US taxpayers podveden a okraden ve prospech sionlobby?
A nezapomen, ze i na vlajku CR mohou lide z jinych zemi pohlizet jako na kus hadru k utirani zadku.

P.S. Podporujes humanitarni bombardovani ? [mrknutí jedním okem]

V [cool]
world peace

115264

28.8.2006 12:31

RE: Jew\'s Embassy

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 115264

Sorry my...any explanation of your gibberish? [chechtot]

(Prosim, vyvarujte se anglictiny. Dekuji. E.)

115271

28.8.2006 13:18

RE: Jew's Embassy

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 115271

Извините, пожалуйста. [velký smích]

115277

28.8.2006 19:44

RE: Jew's Embassy

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 115271

Modracku pokud vim, tak se nyni v Ceske Republice anglictina vyucuje ve skolach. Vy sam jste byl(jak jste mnohoktat psal) v USA, takze anglicky znat musite, tak proc provokujete? [zmaten]

Mimochodem ve druhem vasem prispevku pro pana Bocana pisete Rusky. Me to pripada velice velice hloupe. Rusky se uz ucit nikdo nemusi (no kdo to potrebuje pro bisnis, tak snad jo) , ale jinak to je od vas jen dalsi provokace. [oči v sloup]

115305

29.8.2006 2:40

RE: Jew's Embassy

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 115305

Mno, budete prekvapen, ale vetsina lidi v tom businesu bude rustinu docela potrebovat. A pro "zapadany" je to rodny jazyk. I kdyz oni Rusove umi anglicky, ale to vite i obchod byva zalozen na mezilidkych vztazich. Osobni vazby neradno podcenovat.

115336

29.8.2006 20:23

RE: Jew's Embassy

seda 82.?.?.?

Reakce na 115264

Nezklamal jste mne, pane S.! Stále stejná úroveň - nízká! Vy kapitalisti máte minimální schopnost empatie, to víte , ty prachy, a dělit se o ně... [bliji]
A to vaše: V [cool] world peace....si strčte...víte kam! A až se zbavíte pokrytectví, tak si ho vytáhněte...

115386

30.8.2006 0:34

RE: Jew's Embassy

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 115386

Víte,pane Šeďo,místní kovaný bolševik totiž nebyl žádný blbec,ale jen taková malá prodejná kurvička.Na ten milion prospěchářů s rudou knížkou v kapse jsme pohlíželi s despektem a oni naoplátku nevynechali žádnou příležitost nám ukázat, kdo je tady pánem.Povinnost budovat socialistickou vlast nás nutili metodami nevybíravými.
Ale co,...však víme,....nač si nalhávat [zmaten] [pláč]
Odpustil jsem vám, rudým, tu křivdu páchanou na lidu zdejším.Ale nezapomínám,...a nikdy nezapomenu.Vždyť drtivá většina z vás věděla, že to dělá pouze z prospěchu, nikoliv z přesvědčení. Těch naivních poctivých bylo pramálo. Ti ale jen smutně přihlíželi [zahanbení] [zahanbení] [zahanbení].

Jedno vám, rudým, odpustit ale nemohu.
Beztrestnost šmelinou jste si zajistili a vlast cizím "samovyvolencům" předhodili jako psovi kost, ikdyž vaše pohlavárské špičky za těch 40let bezpečně musely vědět, že to dříve, či později místní lid schytá. Jezdili jste, videli jste, venku studovali.....a my meli jen právo třepat se na devizový příslib.
Drželi jste lid 40 let za ostnatým drátem s povinnosti vykonávat činnost na základě pracovní smlouvy s podniky, kde pouze [bliji]Rudá šlechta byla pánem.
Pak, po té sametfrašce, lid vhozen do arény.Ale jen rudá špína si nechala klíč od zadních vrátek, jak všeobecně známo nám.
Karty rozdány světovým chazarstvem a Vy, pane Šeďo, hledáte uspokojení ve žlučovitě hořkým virtuálním napadání člověka, který vědomě nikoho nikdy neokradl.
A pokud byste mi Vy chtěl někdy vyčítat to, že jsem vám, rudým, nechtěl dělat otroka a ulítl jsem si prožít nádhernou dekádu života do slunné Kalifornie, tak toto raději nedělejte. A podud byste chtěl jít ještě dál a chtěl byste mi vyčítat, že na půdě své rodné země živím své děti, tak to přidám i varování. Žralo by Vás na sklonku života svědomí z křivd páchaných na bližních(nikoliv blízkých), stejnou mateřskou řečí mluvících.

A neodpustím si
V [cool]
world peace
pro naše děti

A taky proto, že dnes si mohou stoupenci [bliji] bolševíka o radách a příkazech mé osobě nechat jen zdát.

Pěkný den, přeji Vám, pane Šeďo

115405

30.8.2006 0:52

RE: Jew's Embassy

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 115405

Pane Sodek, teda za tenhle prispevek by jste mel dostat Nobelovu cenu.
A to myslim smrtelne vazne. Smekam pred vami klobouk [smích]

115406

30.8.2006 6:10

RE: Jew's Embassy

hostující 85.?.?.?

Reakce na 115406

Pane Sodek, teda za tenhle prispevek by jste mel dostat Nobelovu cenu.
A to myslim smrtelne vazne. Smekam pred vami klobouk


A já se s tím kloboukem přidám!

[smích]

115418

28.8.2006 19:53

RE: Jew's Embassy

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 115253

Nevim o co ti jde Modracu, ale toto jsi sem kdysi pridal.
http://www.zvedavec.org/prispevky_1117.htm

115306

30.8.2006 8:47

RE: Jew's Embassy

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 115306

Ovšem, že jsem to napsal a co má být? Mimochodem, nespěchejte s tím tykáním, rejpale. Nepamatuji si, že byste byl můj kamarád. [vyplazený jazyk]

115426

30.8.2006 17:31

RE: Jew's Embassy

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 115426

Modracku, ja tykam (bez dovoleni) jenom lidem, kteri si o sobe moc myslej(viz ten tvuj clanek "Setkani s neonacisty"[mrknutí jedním okem].
Mimochodem nebyl jsi take jeden s tech "skinhedu" na te demonstraci? Ani bych se nedivil.

115469

31.8.2006 14:12

RE: Jew's Embassy

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 115469

To vysvětlení stačí. [chechtot] Milý rejpale, smiřte se s tím, se někteří z nás žijí, jiní jsou naopak žiti. Tak to bylo, je a bude a nezmění to nářky ani deseti rejpalů. Takže hodně štěstí a pevnou ruku. Jo a abych nezapoměl - PMP![chechtot]

115568

28.8.2006 8:31

Skutečně zvláštní

kotoul 213.?.?.?

Když demonstrovalo v Praze asi 20 lidí pro podporu Izraele, tak v ulicích si jich nikdo nevšiml, ale měli plnou podporu v médiích a v ČT šlo o div ne zprávu dne. Tady se sejde dejme tomu 40 lidí, kteří jsou proti, a už jsou označeni za neonacisty, aniž by bylo řečeno, oč jim vlastně šlo.

115257

28.8.2006 9:19

RE: Skutečně zvláštní

j23 85.?.?.?

Reakce na 115257

Tak si zřejmě dovedou všichni představit jaké by to bylo v případě že by se demonstrovalo za odbourání korupce v naší zemí. Myslím že by přišlo mnohem více demonstantu a mnohem více těžkooděnců.
Netroufám si však ani pomyslet že by tentokrát někdo propašoval svazek klíčů ke zvonění. Přesne tam jsme to dopracovali.

115261

29.8.2006 2:44

RE: Skutečně zvláštní

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 115261

Tezky svazek klicu. Mno, to by byla tezka vrhaci zbran. Takze ozbrojeni "rozbijeci" demokratury" by byli dani za katr. Demokraturu nam nikdo rozvracet nebude. Je mi z toho blivno idealy demokracie v praxi!! [pláč] [naštvaný] [bliji]

115337

28.8.2006 20:48

RE: Skutečně zvláštní

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 115257

Otazka zni, proc se v Praze seslo jenom 40-50 lidi?
Vzdyd skoro kazdy druhy tady na Zvedavci "VYKRIKUJE" jak nenavidi Israel a USA a kdyz pak ma sanci jit do demonstrace tu svoji nenavist vyjadrit, tak tam nikdo neprijde.
Tady na ZVEDAVCI se to v "bezpeci" keca, ze jo? Kazdy se zrejme boji, ze by tam dostal do "tlamy" a tak proto tam nejde. [bliji]

115307

29.8.2006 11:47

RE: Skutečně zvláštní - ani ne Rejpalku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 115307

>Tady na ZVEDAVCI se to v "bezpeci" keca, ze jo? Kazdy se zrejme
>boji, ze by tam dostal do "tlamy" a tak proto tam nejde.

Máš pravdu Rejpálku, každý se bojí, že by dostal do "tlamy", nebo že by ho propustili ze zaměstnání, nebo že by mu sionističtí aktivisté zapálili auto, nebo že by byl automaticky označen za nepřítele státu a byl vsazen do vězení protože si pustil hubu na špacír - to už tady všechno bylo a je dál.

Prostě totáč. Ne komunistický totáč, nýbrž demokratický totáč. Totáč je totáč. A bude hůř. Ještě budeme vzpomínat, jak nám za komunistického totáče bylo dobře a jak jsme mohli utéci na "svobodu". Dnes můžeš utéct tak leda do prdele.

115360

29.8.2006 18:24

RE: Skutečně zvláštní - ani ne Rejpalku

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 115360

Nevim kdo jste pane "NIC", ale zase tak zly to s tim "totacem" v dnesni dobe v Cechach asi nebude. Ja jsem v totaci zil 34 let, nez jsem "utekl" do Kanady. Jezdim casto na dovolene do Cech a nevidel jsem tam nic zvlastniho, nic co by se s totacem dalo "srovnavat".
Jestli nekdo dela bordel na Technoparty a neumi se chovat, za to by namlatili cloveku i zde v Kanade.
Pamatuju se, ze asi pred 2 lety mela hrat zde ve meste Vancouver nejaka skupina. Listky byli vyprodany (jaky byl zajem) a kdyz lide prisli na stadion, kde se melo hrat, tak jim rekli ze je koncert zrusen(myslim ze zdravotnich duvodu). Debilove se najdou vsude a tak tam prevazne mladi lide zacali delat bordel. Rozbijeli dvere a okna na stadion a tak proste zavolali policajti a ti se s nima nemazlili.
Do drzky bohuzel dostali i lidi, kteri tam bordel nedelali, ale byli v te dobe tam kde ostatni debilove bordel delali.
Neni to tak podobne Trchnoparty u vas v Cechach? [pláč]

Takze kdo nedela bordel a chova se slusne, tak by nemel mit v Cechach zadny problem. Kolik vam je vlastne let, pane "Nic"? Zrejme jste jeden z tech mladych nezkusenych lidi, kteri nikdy v komunismu nezili. [zmaten]

115380

29.8.2006 18:57

RE: Skutečně zvláštní

guglik 84.?.?.?

Reakce na 115307

>Vzdyd skoro kazdy druhy tady na Zvedavci "VYKRIKUJE" jak nenavidi Israel a USA
>a kdyz pak ma sanci jit do demonstrace tu svoji nenavist vyjadrit,
>tak tam nikdo neprijde. Tady na ZVEDAVCI se to v "bezpeci" keca, ze jo?
>Kazdy se zrejme boji, ze by tam dostal do "tlamy" a tak proto tam nejde.

mr. shabes boy, zvany rejpal odvazny, to sa vam machruje, ked sa lezie zidom do riti, ked sa plava s prudom.
vtedy je lahko byt frajerom, hrdinom socialistickej prace a mat rozdrapenu papulu.
za to sa nezatvara do väzenia, za to sa pripinaju medajle a ine plechove nezmysly na hrud.
nieco podobne ako davnejsie, ked na neznamy ostrov priplavala britska lod, tak sa davalo miestnym primitivom koralky, lyzicky, olovene misky a za odmenu si oni privlastnili cely ostrov.
shabes boy su podobne stvorenia, ako vtedajsi primitivovia, dostanu poklepane po pleci, plechovu medajlu na hrud a desat minut v TV, kde sa mozu producirovat.
oni sa naduju od pychy a z vdacnosti by hned odovzdali cely narod do otroctva.

alebo poznate vy takeho, co vypisoval, ze vytrpel takmer ako "zid" pocas WWII, ake to bolo neznesitelne, hlavne pre zidov, ze niekolko krat takmer zahynul. 30 rokov nevynechal jedinu moznost, aby mohol dorastajucej generacii vysvetlit osobne prezite hrozy fasizmu.
bol predsedom "Priatelov Mauthausenu a inych taborov", napisal životopis, v roku 1978, Pamiatky z Pekla (Mémoire de l'Enfer), dostal Kriz Sv. Jordiho, najvyssie civilne vyznamenanie Katalanska (pliesok na hrud).
potom sa ukazalo, ze si to ten panko Enric Marco, vsetko len vymyslel.
koncentracnu tetovacku mu nevytetoval ziaden dr.Mendele, tu si tiez urobil sam doma v garazi.

ale robil to vsetko, podla vlastneho tvrdenia, z cistymi umyslami.
a viete, ako sa vravi: "cistymi umyslami je dlazdena cesta do pekla!"
ta sucasna cesta do pekla, ma fantasticke dlazdicky.

myslite, ze ho vladcovia sveta dali za to zavriet, ako Zündela alebo Irvinga?
za zosmiesnovanie, dehonestovanie prezivsich aj neprezivsich holohoax?
samozrejme, ze nie, on predsa klamal, podvadzal, dehonestoval, zneuctoval za ten spravny team.

vy ste presne taky isty frajer, ako on, co spoza plota, s velkym bratom za plecami, vykrikuje na innych, ze su zbabelci.

co sa tyka toho vykecavanie na Zvedavcovi, dockaj casu jak hus klasu.
aj velke rieky zacinaju ako maly pramienok.

115383

29.8.2006 22:18

RE: Skutečně zvláštní

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 115383

Pane Gugliku, nebo dudliku? [smích]

Tak jste me to vsechno dlouze vyrikal, ale vubec nevim o cem mluvite.

Vite vy vubec o tom, ze ta demonstrace nebyla nikym ohlasena, protoze se tam seslo jenom par "podivinu", ke kterym se omylem pridali nejaci "kolemjdouci". [zmaten]

115395

30.8.2006 1:42

RE: Skutečně zvláštní

guglik 84.?.?.?

Reakce na 115395

>Tak jste me to vsechno dlouze vyrikal, ale vubec nevim o cem
>mluvite.

vy by ste si mali robit starosti s tym, ze neviete, co sam vravite.


precitajte si este raz vas prispevok
odpovedal som vam na toto vase tlachanie, hoci som dopredu vedel, ze to nema ziaden zmysel:

Tady na ZVEDAVCI se to v "bezpeci" keca, ze jo? Kazdy se zrejme boji, ze by tam dostal do "tlamy" a tak proto tam nejde.

115410

30.8.2006 2:25

RE: Skutečně zvláštní

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 115410

Hele Gugliku, ja vim presne o cem jsi psal, takovej blbec zase nejsem. Nenecham se vyprovokovat kazdym "kasparem", ktery me odepise.

Samozrejme ze i ja tady "tlacham". Proc ne? Nikdo me za to nezavre. Nejsme prece uz v komunismu.

Ja ale take nepomlouvam Zidy, jako kazdy druhy zde na internetu.
Ja se 2 delam v praci a jsou to ti nejlepsi lidi, ktery jsem tady v Kanade potkal. Jsou slusni, poctivi, pracoviti a setrivy...(coz jim hodne lidi zavidi-a to je ten hlavni problem), ze jo? [zmaten]

115412

30.8.2006 12:42

RE: Skutečně zvláštní

guglik 84.?.?.?

Reakce na 115412

ukludnite sa rejpale, vam nikto pravo na tlachanie neberie.
to by ste potom nemohol otvorit zobak, nie? [chechtot]

ani ma nezaujimaju vasi super zidovski kolegovia, a zasadne nikomu nic nezavidim.
(len panovi Taborskemu jeho styl a eleganciu pri pisani).

este raz a naposledy. reagoval som na tento vas vyrok:

Tady na ZVEDAVCI se to v "bezpeci" keca, ze jo? Kazdy se zrejme boji, ze by tam dostal do "tlamy" a tak proto tam nejde.

115443

30.8.2006 13:32

RE: Skutečně zvláštní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 115412

Nemyslím, že by Židům kdy někdo záviděl - naopak se jimi spíše opovrhovalo. Pracovitost a šetřivost také velkou závist nevzbuzují, to spíše lichvou vzniklý majetek pod ochranou vrchnosti (to byla krapet česká specialita, po jejich vypovězení z královských měst u nás vznikla řada židovských čtvrtí v poddanských městech - podobný případ je jen v Polsku - Kazimierz). Ekonomické důvody asi také byly za většinou pogromů (asi jako dnes kdyby iniciovali dlužníci zdevastování nějaké firmy poskytující "výhodné spotřebitelské úvěry již od..."[mrknutí jedním okem] Co se týče zkušeností mých, i když většina Židů je snesitelná, je v nich často zakódován jakýsi pocit, že jsou cosi extra a okolí to bude beze slova respektovat spolu s jejich požadavky (a když ne, určitě je v tom "antisemitismus" nebo něco ještě horšího). Bohužel se tak děje i u těch sekulárních a kupodivu se toto spíše stupňuje s klesajícím podílem "vyvolené" krve u míšenců.

115448

30.8.2006 11:42

RE: Skutečně zvláštní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 115383

Tak za toto před Vámi pane s úctou poklekám !!! [smích]

115440

28.8.2006 21:51

RE: Skutečně zvláštní

Emma. 84.?.?.?

Reakce na 115257

Problém není v tom že se demonstruje pro nebo proti Israeli. V době největších bojů v Libanonu byla v Praze i protiisraelská demonstrace mnohem početnější než ta včera, kterou dohromady organizovalo několik skupin a obešlo se to bez zásahu PČR protože tam nebyli náckové. Nevím jestli ta včerejší akce byla přímo organizovaná Národním Odporem nebo se na tom jen přiživili každopádně NO je zřejmě prolezlá agenty BIS takže A.C.A.B měli echo dopředu a podle toho to dopadlo.

115312

28.8.2006 22:35

RE: Skutečně zvláštní

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115312

No, Emmo, ale jaky druh demokracie zavadi "ohebna pravidla" typu "demontrace je ok, ale ne, kdyz jsou tam nackove" ...?

Nesmrdi takovy druh "demokracie" tak trosku dost diktaturou?

Ono se priste muze stat, ze (pokud budeme drzet usta) demonstrace Anarchistu zachvili take nebudou koser, nasledne se bude pokracovat na jakekoliv demonstrace... jiste chapete, kam tim mirim. Onalepkovat neho jako nacka je snadny a medialne vdecna zalezitost. To jeste neznamena, ze prava pro nej neplati.

A ze se tohle stalo kdyz chteli k zidacke ambasade, tak to nebude nahoda. Nezapominejme, ze demonstrace na niz nam zadrzeli Kacku Jacques byla take plna "nacku" a nikdo nezasahoval a probehla sporadane - jak se na nacky slusi. Jedineho nasili se dopustil Cermak na Kacce. Cize nacci jsou ok, kdyz se nepriblizi k zidacke ambasade - tak mam tento druh demokracie chapat? [zmaten] [zmaten] [zmaten]

115318

28.8.2006 23:25

RE: Skutečně zvláštní

Emma. 84.?.?.?

Reakce na 115318

No diktatura říkejme tomu spíš kontinentální evropské pojetí práva na shromaždování a svobody slova které má ve srovnání s angloamerickým svoje limity i když Mr Táborský by vám osvětlil že aktivity ACLU ohledně Skokie, Illinois byly taky židovina. Jasně represe proti neonacismu jsou kravina némlich kdy si na takové akci sleze pár zoufalců a zcela jistě kontraproduktivní viz http://www.severskelisty.cz/kaleido/kale0173.htm.
Osobně si ale myslím a samozřejmě se mohu mýlit kdyby stejnou akci i s tím maršem k ambasádě státu Israel pořádal třeba nějaký "Svaz českých muslimů" obešlo by se to bez takových policejních manévrů.

115322

29.8.2006 0:53

RE: Skutečně zvláštní

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115322

No, od te doby co clovek v "anglosaskem pojeti" svobody shromazdovani muze demonstrovat jen v oplocenych a okamerovanych zonach daleko od civilizace k tomu urcenych bych tvrdil ze i v CR jsme na tom jeste lepe - pres tyto excessy... [zahanbení]

A ten link jasne dokazuje, kam vedou zakazy a omezovani debaty - plodi to nasili [pláč] A sponzorovane fasounske radio, to je fakt cool [vyplazený jazyk] [chechtot] To bychom meli take zavest [velký smích]

Jinak s tim svazem Muslimu si jisty nejsem - ale cas ukaze. Podle me by "nackove" nevadili, pokud by sli k velvyslanectvi USA, treba... [zahanbení]

115328

29.8.2006 1:17

RE: Skutečně zvláštní

Emma. 84.?.?.?

Reakce na 115328

>No, od te doby co clovek v "anglosaskem pojeti" svobody shromazdovani muze demonstrovat jen v oplocenych a okamerovanych zonach daleko od civilizace k tomu urcenych bych tvrdil ze i v CR jsme na tom jeste lepe - pres tyto excessy... [zahanbení]
<

To ale nic nemění na tom že neo-nazi demo a to i s máváním hakenkrajci by na rozdíl od Česka v USA prošla. Není to tak dávno co jedna ve Washington D.C byla.

115331

29.8.2006 20:45

RE: Skutečně zvláštní

Emma. 84.?.?.?

Reakce na 115328

>Podle me by "nackove" nevadili, pokud by sli k velvyslanectvi USA,treba... [zahanbení]<

http://www.blisty.cz/2006/8/29/art30060.html

115390

29.8.2006 2:47

RE: Skutečně zvláštní

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 115312

Byla povolena ta demonstrace ci ne? Porusili ti lidi nejaky zakon, ze je museli povalit na zem a prosacovat, aby basli noze a jine veci? Existuje nejaky zakon, ktery mi v CR zakazuje mit u sebe nuz a jine chladne zbrane?Tady v Americe maji lidi jeden dobry mrav, kdyz je policajt zastavi jen tak. Zeptaji se vetsinou proc jste me zastavil?

115338

28.8.2006 8:36

Projev, který nesměl nikdo slyšet

Nezadržený pořadatel 80.?.?.?

Tento projev zazněl po tom, co policie pozatýkala či zastrašila a od další účasti odradila většinu účastníků a "vyklidila" prostor.

Přednášejícímu bylo velitelem zásahu sarkasticky oznámeno, že demonstrace není zakázána ani rozpuštěna, pouze chybí účastníci...
Co nikdo nečekal, projev - který si proto mohli vyslechnout pouze policisté a možná někdo z ambasády - přesto zazněl:

Dámy a pánové, přátelé,
o zrůdnostech režimu, jež praktikují Židé na území Palestiny, by se dalo mluvit nekonečné hodiny. Nezávislý izraelský spisovatel Israel Šamír o židovském státě napsal: „Izrael je jediným černým bodem na mapě světa.“
A já dodávám: Je povinností všech slušných lidí k tomu, co se v tomto černém bodě děje, nemlčet. I kdyby to mělo znamenat ztrátu svobody nebo dokonce vlastního života.

Nikde nejsou lidé po tolik desetiletí ustavičně vystavováni tak obrovskému bezpráví a teroru jako v zemi pod okupační vládou Židů.

21. listopadu 2000 otiskly noviny Haaretz prohlášení skupiny izraelských rabínů v tomto znění: „Naše náboženská povinnost, stejná jako svěcení vína v sobotu, je vykonat na nich (myšleno Arabech) ne džihád, ale holocaust – pobít je všechny, včetně žen a dětí, i domácího dobytka, do poslední kočky a psa...“

Tato slova dokonale ilustrují mírumilovnost těch, kteří se vydávají za potomky biblických Židů. Těch, jejichž předkové ve skutečnosti neměli s palestinskou půdou nikdy nic společného.
Potomků krvežíznivého a loupeživého kmene Chazarů.

Když Židé po desetiletí unáší, bez soudu a práva na obhajobu vězní, mučí a vraždí nežidy, celý svět, až na světlé výjimky, mlčí. Pokud se však sám agresor – uniformovaný a ozbrojený – stane terčem útoku těch, kteří v zoufalosti obětovávají své životy a praky a kamením čelí nejmodernějším tankům a sofistikovaným zbraním, je to důvod k eskalaci izraelské agrese vůči bezbranným civilistům.

Okupantští vrazi jsou nazýváni osadníky či bezpečnostními silami. Ti, kteří jsou vyháněni ze svých domovů, unášeni, mučeni i vražděni, jejichž ženy a děti jsou mrzačeny a masakrovány, jsou označováni za teroristy, extremisty či muslimské fanatiky a radikály.

Nežidé v Izraeli mají zakázáno kupovat nebo pronajímat pozemky. Poznávací značky aut v Izraeli a na okupovaných územích jsou barevně kódovány, aby na první pohled rozlišily Židy od nežidů. Izrael běžně zabavuje bankovní účty, obchody a pozemky nežidů. Izrael bezostyšně ignoruje sedm desítek rezolucí RB OSN.

Židé bez přestání startují své buldozery a svévolně boří domy Palestinců. V práškovacích letadlech zasypávají pesticidy políčka – jediný zdroj obživy - palestinských zemědělců.
A stejně jako plundrují staleté olivovníkové háje, symbol Palestiny, páchají otevřenou genocidu i na tomto – po staletí zde žijícím – n...Kráceno (Editor)

115258

28.8.2006 12:46

RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet

Krysa 84.?.?.?

Reakce na 115258

kde bych si mohl přečíst ten projev celý???

115273

28.8.2006 13:25

RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet

Nezadržený pořadatel 80.?.?.?

Reakce na 115273

pokračování projevu:
A stejně jako plundrují staleté olivovníkové háje, symbol Palestiny, páchají otevřenou genocidu i na tomto – po staletí zde žijícím – národě.
Jejich bombardéry vrhají zkázonosné bomby na civilní obyvatelstvo.
Z helikoptér, tanků a raketometů se na nežidy snáší nekonečná smršť raket měnících v prach a popel domy, vesnice i celá města.
Židovský okupant uzavře kohoutky a zatímco se jeho lidé rochní v obrovských bazénech, leckdy olympijských rozměrů, nežidovské děti žízní a Palestinci přenášejí poslední zbytky vody v plastových láhvích.
Židovský okupant unáší, vraždí, masakruje... – a svět stále mlčí. Kdo se proti jeho zločinům ozve je okamžitě označen za antisemitu a pranýřován obuškem svatého holocaustu, který dává Židům plnou moc na sebevětší zvěrstva.
Přesně v duchu toho, co v novinách Haaretz prohlásili izraelští rabíni, probíhá v Izraeli genocida obřích rozměrů.

Kdybych byl na místě utlačovaného nežida v Palestině, bez jakéhokoli nároku na spravedlnost, nepochybuji o tom, že bych se – stejně jako hrdinní obránci své vlasti – zapojil do otevřeného boje proti židovské okupaci. Plně v souladu s Všeobecnou deklarací lidských práv, kterou se pokrytecký západ tak často ohání.

Jak dlouho ještě bude celý svět mlčet k hrůzovládě a teroru, jež představují politickou linii státu Izrael? Jak dlouho budeme akceptovat oficiální zástupce tohoto – na zločinu postaveného – státu na svém území? I obyvatelé této budovy jsou zločinci. Zastupují zde stát, jenž porušuje základní lidská práva a páchá genocidu. A jako takoví by měli být postaveni, stejně jako celá vláda státu Izrael, před Mezinárodní soud. Izraelce do Haagu. Děkuji za pozornost.

115278

28.8.2006 12:54

RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet

anti-anti 82.?.?.?

Reakce na 115258

CHACHACHACHA. Nedivím se že Český stát si nenechá takle urážet své spojence, od nazi holých hlav, kteří se chtějí přidat na stranu mírumilovných arabů, kteří touží zničit zlý Izrael utiskující hodné Palestince. Izraelci se bojí ve svém státě teroristů. Je to demokratický stát, který zaručuje práva všem občanům bez rozdílu vyznání nebo rasy. Velká část prohlášení jsou polopravdy. Palestinci nesmí sloužit v armádě, jsou po výbuchu sebevražedných útočníků ošetřeni až s pyrotechniky. [bliji] To je z bezpečnostních důvodů. A lidé kteří zoufale obětovávají své životy s praky v ruce či s kamením? [zmaten] To si děláte SRANDU? To jsou sebevražední útočníci nebo děti za kterými stojí palestinští odstřelovači! Co mohou čekat s kamenem v ruce proti tanku. Co můžou dělat Izraelští vojáci s takovými lidmi. Zastřelit. To můžete tvrdit rovnou jací jsou sebevražední útočníci hrdinové. Obětují svůj život a zabijí spoustu zlých Židů


Dobře že vám dal na prdel [chechtot] . Takové akce české policie plně podporuji.

115275

28.8.2006 14:22

RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet

kulak 85.?.?.?

Reakce na 115275

>Dobře že vám dal na prdel [chechtot] . Takové akce české
>policie plně podporuji.

Zajisté rovněž stejným způsobem podporujete akce ČP v minulosti, kdy na opravdových neonacistických koncertech jen tiše přihlížela a naslouchala "hajlování"... [zmaten]

115286

28.8.2006 14:45

RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet

Papík 213.?.?.?

Reakce na 115275

A lidé kteří zoufale obětovávají své životy s praky v ruce či s kamením? To bude asi tím, že asi tam nevidí izraelskou armádu armádu rádi. Nu aby jo, když tam střílí všechny palestince jako kdyby tam neměli co dělat. Kdyby se podobně začal Izrael chovat v Čechách, tak by antisemitsky nemysleli jen neonacisti. A pochybuju jestli demonstrující byli skutečně neonacisti. Smutné je, že na rozdmýchání takového sporu stačí pár fanatiků.

115289

28.8.2006 15:01

RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 115275

izrael pravda zjednodusil rasovou otazku - za nemecka by ctvrtecni zid potencionalne velke problemy nemel - ostatne nekolik polovicnich i vyssich melo osobni fuhrerovo povoleni a slouzili na vysokych postech

v izraeli i 1/16 arab je porad jen arab a zajdou tak daleka, ze rozbiji smisena manzelstvi a msti i na pripadnych detech.

holt zviratka

v palestine by nikdo nemel umrit na smrtelne posteli doma, i stary deda by se mel naposledy project autobusem

115293

28.8.2006 17:33

RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet

anti-anti 82.?.?.?

Reakce na 115293

Já tvrdím naprostý opak! V Izraeli žijí jak arabové (18,5%) tak židé(77%). Arabové jsou v Izraeli nepřátelé, kteří chtěli zničit Izrael hned při vzniku. Palestinci se odbuchují s výbušninou kolem pasu. Proč by měli být na vysokých vojenských postech. Pro Araby je v Izreali vojenská služba dobrovolná (neslouži v armádě téměř nikdo).

A rozbijení smíšených manželství, msty na dětech?
-Nic o tom nevím.

A každý starší děda by se měl odpálit?
-Nic naplat nepříteli židů názor nezměníš ale věz že likvidace arabů není systematicky prováděna Izraelem. Diskriminace arabů existuje stejně jako u nás diskriminace cikánů.

115299

28.8.2006 19:39

RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

Reakce na 115299

vase cisa jsou silne problematicka - predevsim - zapocitavaji kazdeho zida - s pravem rezidenta, ktery se vyskytne v izraei i jen jednou za 4 roky - vetsina tech bude zit samozrejme v USA a jinde - v izraei narozenych k sionismu se hlasicich zidu je tam pouze 20 procent - zbytek viz nize

- ze nevite nic o rozbijeni smisenych manzelstvi a upirani a odsun deti? to tedy netusite prilis mnoho - Nationality and Entry into Israel zakon je startovaci bod pro vase vzdelani

-ja nejsem nepritel zidu - ja jsem nepritel sionistu, zid uz dnes vlastne ani neexistuje, co dnes tvori obyvatele izraele, je v sionismus verici socialne slaba vychodoevropska a ruska eventualne asijska chatra a par nabozenstvi zneuzivajicich magoru s obchodnimi zajmy, pak se samozrejme z jakesi nutnosti pokracuje v jakychsi tradicich, ale opet je to dobre maximalne na omluvu zverstev a turisticky ruch

115304

28.8.2006 21:47

RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 115304

>ja jsem nepritel sionistu, zid uz dnes
>vlastne ani neexistuje, co dnes tvori obyvatele izraele, je v
>sionismus verici socialne slaba vychodoevropska a ruska
>eventualne asijska chatra a par nabozenstvi zneuzivajicich magoru
>s obchodnimi zajmy, pak se samozrejme z jakesi nutnosti pokracuje
>v jakychsi tradicich, ale opet je to dobre maximalne na omluvu
>zverstev a turisticky ruch

Vy nemáte žádnou úctu před vyvolenou rasou.
Zakladatel tzv. duchovního sionismu Ašer Ginsberg zvaný Achad Haam ve své knize „Na rozcestí“ napsal: „Všichni Židi jako prostou samozřejmost věděli, že na stvořitelském žebříčku jsou následující stupně: nerosty, rostliny, zvířata, lidi a nejvýš Židé“.

Tedy žádná chátra, ale nejvyšší nadlidé. Proto je policie musí chránit před lidmi.

115310

28.8.2006 22:29

RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

Reakce na 115310

kdo je vys take dele pada [smích]

115316

28.8.2006 22:36

RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115316

...a vic si nabije (jsou mu nabity) usta.

115319

29.8.2006 8:54

RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

Reakce na 115319

nebo dokonce uz ten pad ani neprezije (metaforicky receno)

115352

29.8.2006 10:09

RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet

Jokles 84.?.?.?

Reakce na 115275

To já také tvrdím rovnou "jací jsou sebevražední útočníci hrdinové. Obětují svůj život a zabijí spoustu zlých Židů. " Ty bys jistě za Izrael udělal totéž soudě podle dikce Tvé reakce!

115355

30.8.2006 13:38

RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet

anti-anti 82.?.?.?

Reakce na 115355

Zato neonacisté z té demonstrace si už připravují výbušniny na boj proti židům. Chtějí buď získat povolení pro službu v cizí (pravděpodobně Íránské) armádě a provádět útoky na Izrael nebo likvidovat židy a synagogy na území české republiky.

http://zpravy.idnes.cz/cesti-neonaciste-hrozi-utoky-chteji-bojovat-za-iran-fyk-/domaci.asp?c=A060829_160511_domaci_pei

No a kdo chce bojovat? [zmaten]

115449

30.8.2006 14:18

RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 115449

ja myslim, ze tento clanek jako verbalni projev bez zubu povede ke snizeni prilivu zidu obecne ale mj. i izraelskych svatebcanu, kteri (a jsem zase zpet u tematu) diky rasistickym zakonum v jejich vlastni zemi se nemohou ani vzit..

velmi bych nerad, aby vnimali CR jako pro ne bezpecnou zemi

115450

30.8.2006 15:48

RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 115450

velmi bych nerad, aby vnimali CR jako pro ne bezpecnou zemi.... Musím Vás Zklama pane Václave K!! Má manželka je s nima vlastně dennodenně a většina těchto Khazar-Jews si u nás v ČR- chrochtá-jak je u nás krásně a mírově !!!!!!!!!A další zprávička - Ruští Khazar Jews se chystají k vystěhování z Israele !!!! [bliji]

115453

28.8.2006 10:09

policajti a skini etc

Krysa 84.?.?.?

Mám známýho. Má holou hlavu. Není skin. Má si snad kurva koupit paruku aby mohl na ulici nebo demonstraci??? Mne honili za komančů kvuli dlouhým vlasům. Ho honí za "demokracie" neb je nemá. Nebylo by na čase aby si policajti (a s celou vládou) "šli vyhonit" a přestali otravovat normální lidi?!!

Už mne nebaví se furt přizpůsobovat nejakymu zkurvenýmu průměru "abych zapadl", "nevyčníval", "nebyl vidět" a podobný hovadiny!
Na to sme nemuseli dělat blbej plyšák!

115263

29.8.2006 2:52

RE: policajti a skini etc

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 115263

Mate dva zname hlodavce. [velký smích] [velký smích] Ja si taky nejakou paruku kupovat nebudu!!! [velký smích] [velký smích] [mrknutí jedním okem]

115339

29.8.2006 10:40

RE: policajti a skini etc

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 115263

>Má si snad kurva
>koupit paruku aby mohl na ulici nebo demonstraci??? Mne honili za
>komančů kvuli dlouhým vlasům. Ho honí za "demokracie" neb je
>nemá.

Také se to dá řešit jarmulkou. Třeba by ho pak policajti ani nešikanovali. Nebo by mu jako židu odrodilci natloukli o to víc. Je to dnes riziko, když má někdo pleš.

115356

28.8.2006 11:37

Vecsina neonazi skupin je riadenych tymi istymi ludmi

NoFear 129.?.?.?

zopar z nich bolo chytenych

http://judicial-inc.biz/Klassen.htm

napr. Mr. Wolfgang Hawke, v skutocnosti zid Andy Greenbaum.

zhrnutie mate tu
http://iamthewitness.com/Ashkenazi-Nazis.html

115268

28.8.2006 12:44

využívejte techniky

ZAJDANus 193.?.?.?

dobrý den.....
já se Vám všem divím...
kua..tady kazdej clověk ví, že při podobnych akcích budou přítomni policisté a každej ví jací to sou loutky.
proc si kua nedomluvite nekoho s digifotákem at to z pozarohu toci....mam mobyli, fotaky, kamery atd a ne ne to poradně využít.
policajti potrebujou poradne nasekat prdele.....sou to hnupi nejvisich extremu!!!!
lidi nedejte se,,,,,

115272

28.8.2006 13:08

lidovky

Merlin 89.?.?.?

Na lidovkach je k tomuto tematu take clanek:
http://lidovky.zpravy.cz/straznik-demonstrujici-s-neonacisty-konci-u-policie-pcn-/ln_domov.asp?c=A060828_111127_ln_domov_fho
ta fotka u clanku je drsna...vidim na ni partu div ne zabijaku jdouci vypalit ambasadu

Je to fotka z te akce??? Nevim jen me napada ze v 16 hodin nebyva takova tma

115276

28.8.2006 13:42

To je stale jeste demokracie, anebo uz diktatura?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Je zajimave, jak pravo neplati v okamziku, kdyz se dotkne zidu. Podle popisu pokojna demonstrace upozornujici na vazny problem je brutalne rozprasena - a o takovyto nezakonny akt by se meli zajimat vsechny media a kde jsou?

Kdyz zadrzeli Kacku J., tak z toho byla afera. Kdyz zadrzi stejnym zpusobem vic lidi, tak kde je Kacka J. a jeji ourad pro dodrzovani lidskych prava? No kde je? [zmaten] [zmaten] [zmaten]

Kdo bude povolan k odpovednosti a potrestan? No?

Kdo poda stiznost na zasah? Kdo se toho ujme?

Cela ta sarada se zidy zacina nabirat netusenych rozmeru... [pláč]


Je ozbrojeny odpor proti takoveto ukazce diktatory legitimnim odporem proti rezimu, praktikujicimu poslapvani lidskych svobod?
Ja zacinam byt presvedcen ze je. Ze nasli zbrane? Kdyby je vsechny ty policajty postrileli tak jim leda zatleskam - je totiz zrejmne cas se zacit branit [pláč]

115280

28.8.2006 14:26

RE: To je stale jeste demokracie, anebo uz diktatura?

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115280

@trodas

>Kdyby je vsechny ty policajty postrileli tak jim leda zatleskam - je totiz zrejmne cas se zacit branit [pláč]

aj ked to nema ziadny zmysel sa snazit vas pomocou argumentov zmenit - takreceno zo saula na pavla - prestovsetko mam par slov na vas:

pavel n. -> ked sa v byvalej cssr zvonilo klucami, tak ste bol prave 14 a nieco rocny a jedina vasa starost bola, ci vam tie pubertalne vyrazky zmyznu, alebo nie ! nie som si ani teraz celkom isty, ci vobec viete, co je to demokracia, skutocny zivot a pod.

na to by ste museli totiz prejst viac, ako len par kilometrov cez bečvu !

co sa tyka vasej "ako_keby_skodoradosti" - pozrite si hore vas citat - riskujete pomerne svalnate plecia !

stein55

115287

29.8.2006 7:37

RE: To je stale jeste demokracie, anebo uz diktatura?

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 115287

Stein - doufam, ze si "notu" tohoto Vaseho prispevku vsichni prectou hodne pozorne a dvakrat aby bylo jasno co vy jste Stein za ptacka a to nemam samorejme na mysli Trodasuv vyrok k policii.

Stein - neco Vam reknu, je mi z Vas krajne nevolno

[bliji]

P.S. a nezapomente mi napsat jako obvykle "No comment"

115345

29.8.2006 11:10

RE: To je stale jeste demokracie, anebo uz diktatura?

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115345

@SandWalker

>doufam, ze si "notu" tohoto Vaseho prispevku vsichni
>prectou hodne pozorne a dvakrat

presne ! to bol zmysel mojej "rozcvicky" !

stein55

115358

29.8.2006 19:48

RE: To je stale jeste demokracie, anebo uz diktatura?

Aja 24.?.?.?

Reakce na 115358

Zcela OT.
Dik za link na statistiku.

115385

28.8.2006 14:34

OT

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 115280

Povšiml jsem si, že se vás na dfens-cz.com (Raketové blues) pokusil "sejmout" Mike. Chce to klid a nohy na stole. Mike je klasický Displaced Person (DP), velká huba, zaměstnání jako latrinář někde na München Hbf, nebo myč nádobí v turecké restauraci v Berlíně. Takoví jsou absolutními mistry světa, všude byli, všechno znají a zejména rozumějí poměrům v ČR. V podstatě by se dalo říct, že čím horší DP, tím usilovnější kritik Česka, klasická přímá úměrnost. Naopak ti, kterým se za "čárou" daří, si dobré slovo pro starou vlast vždycky najdou. Ostatně, můžete to pozorovat i zde na Zvědavci. [smích]

115288

28.8.2006 22:30

RE: OT

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115288

No, kdybych mel resit kazdeho ubozacka, co se udelal na tom, ze jsem z PN udelal PA (misto "dopadu" odpadku neprevysujicich 15cm velikost vydavanych za trosky letu 93), tak bych se opravdu upsal a nikam by to nevedlo - takze nebojte - tyhle lidi s gustem prehlizim [mrknutí jedním okem] [velký smích]

Asi stejne, jako vypadky "katuse" Steina jsou vic nez usmevne [chechtot] Alespon pro me - ja se bavim - estli oni ne, jejich problem [velký smích]

stein55 - nejake fotecky pro vas:

Neznám lepší argument proti údajným 6 milionům zplynovaných židů než foto pamětní desky z Osvietimi.

http://www.slibe.com/fullimage/9f4816e0-holocaust4_gif.gif

Čtyři milony lidí trpěly a zemřeli zde rukou Nacistických vrahů mezi roky 1940 a 1945.
(Four million people suffered and died here at the hands of the Nazi murderers between the years of 1940 and 1945)


http://www.slibe.com/fullimage/aa301ebe-holocaust5_gif.gif

Navždy nechť je toto místo zoufalým nářkem a varováním lidem, neboť tu Nacisté zavraždili asi jeden a půl milionů mužu, žen a dětí, hlavně židů z různých zemí Evropy, Osvietim - Birkenau, 1940 - 1945.
(Forever let this place be a cry of despair and a warning to humanity where the Nazis murdered about one and a half million men, women, and children, mainly Jews from various countries of Europe, Auschwitz-Birkenau, 1940-1945)

Oficiální údaj byl změněn z 4 milionů na 1,5 milionu - a z toho je židů 1 - 1,1 milionu. Když pomineme nesmírnou drzost textu jenž zdůrazňuje jen židovské utrpení, musíme se nutně optat na to, kam se poděly 3 miliony židovských obětí v oficielně udávaných 6 milionech židovských obětech holokaustu?
6 milionu se udává před i po změnou počtu obětí v Osvietimi! Čiže podle židovské matematiky:
6 - 3 = 6.
Já bych řekl, že 6 - 3 = 3 a že by se židi měli 1) omuvit za vylhání-si poloviny oběti holokaustu 2) vrátit polovinu repatriací a polovinu Palestinské země jenž dostali za holokaust.

115317

28.8.2006 23:34

RE: OT

Locich 62.?.?.?

Reakce na 115317

Tak za prve. to cislo 1.5 milionu, pokud umite cist, tak je pouze v tomto tabore, ne celkove, takze "trochu" mlzite a ohybate fakta. Cili cislo, at 2, 4 nebo je jedno kolik milionu - celkove cislo je urcite vetsi.

Za druhe. Opravdu je systematicke zabiti jakkoliv vetsiho poctu nez 1 milion lidi jenom kvuli jejich vyznani, rasy nebo jakekoliv podobnosti pro vas malo??

To myslite vazne?

115323

30.8.2006 16:35

RE: OT

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 115323

Opravdu je systematicke zabiti jakkoliv vetsiho poctu nez 1 milion lidi jenom kvuli jejich vyznani, rasy nebo jakekoliv podobnosti pro vas malo??

To myslite vazne? Vážné je vážený pane ,že je škoda každého zbytečného úmrtí !! Jen by mne zajímalo,kolik zemřelo lidí v internačních táborech USA a GB za 2WW ?? Dále by mne zajímal Váš názor na tento argument : Na Norimberském procesu Sověti tvrdili, že v Osvětimi nezemřelo méně než 4 miliony lidí (Nuremberg document URSS-008). Po dobu 45 let se polské úřady přidržovaly této absurdní cifry, ale v roce 1990 neochotně připustily, že to bylo vysoce nadhodnocené. Dnes tvrdí, že skutečný počet je 1,5 milionu. (Abychom byli poctiví, měli bychom poznamenat, že západní židovští historici Holocaustu nikdy neakceptoval čtyřmilionový nesmysl: ve svojí standardní práci The Destruction of the European Jews, Holmes and Meier, New York 1985, str. 895, Raul Hilberg udává počet židovských i nežidovských obětí v Osvětimi ve výši 1,25 milionu). V roce 1933 Francouz Jean-Claude Pressac, kterého média s entuziasmem vychvalovala jako člověka, který konečně vyvrátil revizionisty, snížil počet osvětimských mrtvých na 775 tisíc (Les crematoires d'Auschwitz, CNRS, Paris 1993). Následně v německé verzi této knihy Pressac dále redukoval tento počet na 630 tisíc (Die Krematorien von Auschwitz, Piper Verlag, Munich 1994). Ve skutečnosti zemřelo v Osvětimi okolo 150 tisíc vězňů, přibližně polovina z nich Židů, z různých příčin (nemoci, hlad, vyčerpání, staroba, poprava zastřelením nebo oběšením atd.). Toto tvrzení bude demonstrováno italským historikem Carlem Mattognoim v knize, která se objeví v roce 2001, výlučně na základě německých dokumentů z válečného období. Pokud jde o Majdanek, Poláci a Sověti po osvobození tohoto tábora v roce 1944 tvrdili, že tam zahynulo 1,7 milionu lidí. Už v roce 1948 byl tento počet zredukovaný na 360 tisíc a na začátku 90.let dále na 235 tisíc. Skutečný počet je okolo 42 500 (Juergen Graf and Carlo Mattogno, KL Majdanek. Eine historische und technische Studie, Castle Hill Publisher, Hastings 1998).
Nu a celé to zajkončím tímto dotazem : Kolik miliónů mrtvých židů z doby 2WW by bylo potřeba pro naplnění 60- miliónů Goyim- zavražděných židobolševikama jen v Rusku ??? Naschvál nepočítám další mrtvé Goyim v ostatních státech židobolševického východního paktu a nepočítám mrtvé ,kteří jdou na vrub židobolševickému učení židů Marxe a Engelse!!! Ostatně Černá kniha Komunismu udává číslo - 100 miliónů !!!vesměs Goyim !
Pokud budete chtít mi odpovědět,tak můžete i na Mail : LalaLalovic@seznam.cz
[cool] [cool]

115458

29.8.2006 0:17

RE: OT

Emma. 84.?.?.?

Reakce na 115317

Podle těch vašich počtů vycházite z premisy že ty 4 miliony na staré tabuli byly všechno Židé. To je ale dost zásadní omyl.

115324

29.8.2006 0:46

RE: OT

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115324

Ale Emmo, tahle premisa je ciste zidovska [mrknutí jedním okem]
Stejne, jako pisatel pred vami si neuvedomil, ze z tech 1,5 milionu udajne zmasakrovanych je podle "novych poctu" zidu jen 1 - 1,1 milionu, jak jsem uvedl a proto trvam na tom, ze jedinou Osvietimskou lzi je pocet holohoaxnich dusi radem polovicni [mrknutí jedním okem]
Drza otazka - pokud takhle vypadaji "pocty" v Osvietimi, jak dalece pravdy jsou ostatni tabory?
A jeste drejsi otazka - jak dosli k tomu cislu 1,5 milionu? Oh, pocet privezenych veznu pry [chechtot] Cize zidovska premisa, Emmo, je, ze kazy privezeny do Osvietimi je automaticky mrtvy...? A je to tak doopravdy?

> "Nejenže dokumenty táborové administrativy nepotvrzují tvrzení o vyhlazování Židů, přímo mu protiřečí. Například záznamy uchované v Osvětimském muzeu ukazují, že 10 706 převážně židovských vězňů bylo v období od července 1942 do června 1944 lékařsky ošetřeno v Monowitzi, bočním osvětimském táboře. 766 z nich zemřelo, zbytek byl z nemocnice propuštěn (Panstwowe Muzeum w Oswiecimiu, Syg. D AuI-III-5/1, 5/2 5/3). Jak tento fakt zapadá do politiky vyhlazování? Mýtus, že práceneschopní byli vražděni, je také vyvrácen dokumenty. Jeden příklad by měl postačit jako důkaz. Když jsme dělali výzkum v Moskvě v dubnu a květnu 2000, našli jsme s Mattognoim německou zprávu, napsanou čtyřmi židovskými doktory (Lebovitsem, Blochem, Reichem a Weilem), kteří pracovali v táborové nemocnici pod dozorem Rusů začátkem roku 1945, těsně po osvobození osvětimského tábora. Zpráva obsahuje jména více než tisíc téměř výlučně židovských pacientů, které Němci nechali v táboře před jeho evakuací. Mezi nimi bylo 97 chlapců a děvčat ve věku od 1 do 15 roků (Gosudarstvenny Archiv Rossiskoi Federatsii, Moscow, dokument 7021-108-23). Ti byli deportováni do Osvětimi spolu se svými rodiči, aby se předešlo rozdělování rodin. Kdyby bylo tvrzení o Holocaustu pravdivé, všichni by byli dávno před rokem 1945 zavražděni, protože nebyli schopní pracovat."

115327

29.8.2006 1:13

RE: OT

Emma. 84.?.?.?

Reakce na 115327

Takže ještě jednou stará tabule 4 miliony obětí z toho dle vás 3 miliony Židů (6-3 je opravdu 3 [smích]))
a 1 milion ostatní.
Nová tabule 1,5 milionu obětí z toho 1-1,1 milion Židů, zbytek ostatní (což by btw znamenalo že i počet nežidovských obětí z Auschwitz byl taky minimálně poloviční)
Jenže nikdo aspon já o tom nevím před rokem 1990 tvrdil že v Auschwitz-Birkenau zemřelo 3 miliony Židů to je z kontextu vytržená interpretace revizionistů ve skutečnosti oficialní propaganda uměle zvyšovala počty obětí z řad politických odpůrců nacismu hlavně komunistů což by do jisté míry vysvětlovalo ty změny na tabulích.

115329

29.8.2006 0:29

techno rave

rivka rivka (zavináč) zahal (tečka) gov (tečka) il 221.?.?.?

Reakce na 115317

@trodas [velký smích]

http://www.heretical.com/houswitz/index.html

115325

29.8.2006 1:16

RE: OT

guglik 84.?.?.?

Reakce na 115317

podobnost ciste nahodna? [zmaten]

http://imgs.pravda.sk/sk_svet/A060814_P04_OLMERT_P_G.JPG
Ehud

http://eer-music.com/pics2/hitler.jpg
Adolf

http://www.nrc.nl/multimedia/archive/00033/Olmert_33742e.jpg
Ehut

http://www.studentibicocca.it/public/funny/images/mussolini_2.jpg
Benito

115330

30.8.2006 11:50

RE: OT

Non_E 212.?.?.?

Reakce na 115330

Podívej se na např. Steva Ballmera a pak zjistíš, že odpověď je ne. Všichni lidé, kteří se snaží působit na publikum používají gestikulaci. Ta je naštěstí relativně unifikovaná.

115441

29.8.2006 1:57

RE: OT

Emma. 84.?.?.?

Reakce na 115288

>Naopak ti, kterým se za "čárou" daří, si dobré slovo pro starou vlast vždycky najdou.<

To myslíte Ctirada a Josefa Mašíny?
Nevím co ten Mike dělá každopádně ty jeho "protiargumenty" opravdu stojí za to [chechtot] http://www.dfens-cz.com/comment3.php?akce=fullview&cisloclanku=2006082201&page=0&style=

115332

28.8.2006 14:19

Ondřej Cakl, užitečnej idiot

skud skud (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

http://zpravy.idnes.cz/straznik-prisel-kvuli-pletkam-s-neonacisty-o-uniformu-pgd-/krimi.asp?c=A060828_123435_domaci_pei

Milan tobiáš píše na altermedia

115285

28.8.2006 15:01

hmm ...

Liti 147.?.?.?

http://www.novinky.cz/krimi/straznik-se-ucastnil-akce-neonacistu--u-policie-ted-konci_94204_p07ag.html

... Před izraelským velvyslanectvím protestovaly proti politice Izraele o víkendu asi tři desítky lidí. Většina z přítomných u sebe měla obušky, nože i další zbraně či předměty s nacistickou tématikou. U třech demonstrantů policisté našli dokonce plynové pistole
... oficiální "pravda" je koukám trochu někde jinde ... opravdu to tady jde tak do prdele?

115292

28.8.2006 16:04

RE: hmm ...

Krysa 84.?.?.?

Reakce na 115292

Rád bych podotkl, že sám nosím plynovou pistoli a pokud vím, neexistuje tady zákon, že ji nosit nesmím, včetně nošení na demonstrace! Její nošení je zcela legální! Použití je zcela JINA VEC ale pokud vím NIKDO ji proti NIKOMU nepoužil!!!!

Obdobně bych rád viděl, jak mi někdo zakáže nosit vodovodní či lešenářskou trubku jen proto, že JI NESU!!!

Neb jako zbraň jde použít či zneužít COKOLIV - nebo taky nic, pokud budu karatista nebo dělat něco podobné, že!

VUBEC nejde o to CO KDO MEL U SEBE ale jedině by šlo o to, co POUZIL proti NEKOMU!!!
Z toho plyne že ani nejde ANI O TO, zda nekdo je nebo neni skin
neb to je JEHO VEC neb pokud vim TAM nikdo nikoho nenapadal: logicky ale mohl kdokoli očekávat útok, TAKZE POUZE MEL NECO NA SVOU OBRANU a to je dost těžko trestný pokud vim!

POKUD to trestný JE, pak ale nemáme demokracii, neb LOGICKY jste zatýkáni za pokus O VLASTNI OBRANU PRED PREDPOKLADANYM UTOKEM což se vám muže stát kdekoli, akorát se asi nesmíte bránit proti židům a cigánům! TO z toho výsledku chápu JA v daném provedení!

Jinak řečeno, je to to samé, jako když budu moct v Brně chodit s mačetou po náměstí Svobody, ale né po Francouzské...

Jinak řečeno: nerad bych viděl "právo" v provedení, že se mohu předběžně ozbrojit na svou obranu byť i na demonstraci pouze v případě, že demonstrace není proti židům, cigánům, arabům, buzerantům, lesbám, američanům, etc.... kde vám pak židi, cigfáni, lesby, buzeranti a američani (zkrácený vzorek...) mohou legálně rozbít hubu za váš nesouhlas! (včetně toho že použijí to, co vy nemáte, neb VY TO MIT NESMITE...)

To někomu mrdá????

To je jak debilní nápad typu "nesmíte se zbraní do banky"!!!

Já mám asi zbroják na to, abych si mohl vzít Tokarev na hajzl, že???

KAM doprdele jinam NEZ DO BANKY si ponesu SVOJE LOVE se SVOU ZBRANIII???

115295

28.8.2006 22:26

RE: hmm ...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115295

Co takhle noseni zbrane na odvraceni predpokaldaneho utoku ze strany policie? Tady by se to zrovna hodilo [mrknutí jedním okem]

115315

28.8.2006 16:39

ad zbrane

HW 83.?.?.?

podle vseho ten zasah neprobehl pred izraelskou ambasadou, tedy v miste nahlasene demonstrace, ale jeste drive, nez tam vubec stihli dorazit

v zakone se sice cosi o zbranich na shromazdenich pise, ovsem v tomto pripade byla policie ponekud nedockava, zakrocila predcasne a pochybuji, ze mel zasah v tomto pripade oporu v zakone

115297

28.8.2006 17:20

... a co s tym?

Tomasito 193.?.?.?

Jeden zo sposobov, ako priami ucastnici tohto rozpusteneho zhromazdenia mozu v tejto veci nieco spravit je podat podnet na presetrenie zakonnosti zasahu policie na inspekciu Ministerstva vnutra CR... A ako uz niekto spomenul, nabuduce sa snazit zachytit co najviac dokaznych materialov bez toho, aby vas o ne niektori zo zasahujucich policajtov pripravil. Vypisovanim pohorsujucich prispevkov sa sice maju moznost ludia dozvediet iny pohlad na vec, no problem ako taky to neriesi, a tak nech nikto z nespokojnych ucastnikov nie je prekvapeny, ked sa to zopakuje aj nabuduce- predsa mimo diskusnych for nikto ziadne namietky nevzniesol, a tak nebolo co riesit. Nech by bol vysledok vysetrovania akykolvek, uz by ste mali v rukach nieco konkretne a nabuduce by ste boli mozno chytrejsi. Viem, "bojovat" proti politike USraelu, aj ked len snahou prejavit svoj obciansky nazor nie je lahke, ale imho treba vyuzit aspon to malo, co vam zakon ako obcanovi vasej krajiny umoznuje.

115298

28.8.2006 21:03

To je strašné - opravdu je v nás tolik antisemitismu?

LL 84.?.?.?

Na rozdíl od většiny tady (hloupě a bez znalosti věci) diskutujících jsem v Izraeli nejednou byl a znám tamní situaci, viděl jsem ji totiř na vlastní oči. Věřte, že tentokrát nebylo jiné cesty, jiného výběru, než Hizballah potřít. Denně totiž jeho bojůvky ohrožovaly prakticky všechny vesnice na sever od Haify. Je to boj proti od Rusů ozbrojeným Arabům, kteří neváhají ve jménu Mohameda zabít vše živé ve svém okolí a konečně i sebe samé - jak mi jeden Palestinec řekl - Jako vy Evropané rádi žijete, tak my rádi umíráme. Zajeďte se tam podívat, hodně rychle změníte názor, Od televize se lehko žvaní. Prosím o trochu víc tolerance....

115308

29.8.2006 8:41

RE: To je strašné - opravdu je v nás tolik antisemitismu?

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 115308

>tentokrát nebylo jiné cesty, jiného výběru, než Hizballah potřít.

Nějak jsem si nevšiml, že by někdo Hizballáh potřel. Zato jsem si všiml jedné zničené země se spoustou mrtvých, která byla napadena pod záminkou likvidace Hizballáhu. I kdyby totiž šlo o likvidaci Hizballáhu, tak by to celé bylo k ničemu. Pokud přijmeme tezi, že likvidace čehokoli/kohokoli může něco vyřešit, tak jedině kompletní likvidace Izraele, nebo jeho nepřátel, včetně všech obyvatel. Což, připusťme, není nejlepší nápad. Zlikvidovat Hizballáh samotný je totiž nemožné. Vždycky budou okolo Izrele nějaké Hizballáhy, Hamasy apod. A bude jich tím víc, čím více bude v regionu násilí. Násilí plodí jen a jen násilí. Takže další a jediné funkční řešení je nevyvolávat nenávist a z pozice silnějšího prokázat univerzálnost hodnot západní civilizace. Vyjednáváním, pomocí, vzděláváním... Což se rozhodně nepovede, pokud budou tyto hodnoty popírány v činech.

Jinak jsem si, mimo své předchozí řádky, vědom, že univerzálnost těchto hodnot je značně diskutabilní.

>Prosím o trochu víc tolerance....

Já také.

Všimněte si, že v tomto duchu se nese velká část zdejších (podle Vás antisemitských) příspěvků. Připadá Vám můj příspěvek antisemitský?

115349

30.8.2006 11:29

RE: To je strašné - opravdu je v nás tolik antisemitismu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 115308

(hloupě a bez znalosti věci) diskutujících jsem v Izraeli nejednou byl a znám tamní situaci, viděl jsem ji totiř na vlastní oči......
Pěkné pane ,ale co mi řeknete na to,že já a moje manželka je s nimi v denodenním styku- židé z Ruska,Usraele a USA. Pokud vytvořím žebříček inteligence a slušného chování,tak první místo vyhrávají pacienti z Evropy! Cokoliv chtějí,potřebují či nějaký problém - zásadně slušně žádají- komunikují!! Na druhé místo mohu dosadit americké židy,kteří ač mají některé mouchy - jsou vesměs slušní! Na třetí místo dávám židy z Ruska,u kterých přeci jen je to půl na půl a hodně záleží na tom,na jakém postě pracují a na jejich věku ! Nu a poslední místo- Bramborové - vyhrávají židé z Usraele,kteří ač mají přesně stanovené ceny v ozdravných pobytech- jsou ochotni při vstupní lék. prohlídce smlouvat s lékařem o cenách jednotlivých lázeňských procedur,spekulovat o kdejakých možných úsporách a mnohdy se stává pracovnicím na jednotlivých lázeňských kůrách,že se vesměs tito snaží za 1/3-cenu procedury tuto proceduru získat tzv."Na černo" ! Dále o jejich snahách šikanování lázeňských pracovnic se zde nebudu rozepisovat,protože i ta vana na Perličkovou koupel je 100x čistčí,než jejich "MYKVE" Prostě se chovají jak cikáni u nás v Čechách !! [bliji] [bliji] [bliji] A díky těmto zkušenostem jsme zrazu "Antižidovská" celá naše rodina ! Protože s Israelským židem se nedá vyjít,ale jen VYBĚHNOUT- jak s horkým popelem !!!! [mrknutí jedním okem]

115438

30.8.2006 12:44

RE: To je strašné - opravdu je v nás tolik antisemitismu?

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115438

@anonym

>A díky těmto zkušenostem jsme zrazu "Antižidovská" celá naše
>rodina ! Protože s Israelským židem se nedá vyjít...

antizidovska ? v ziadnom pripade ! vychcany je vychcany a je to jedno, odkial pochadza. konkretne - ak sa moj zakaznik snazi na mna takym sposobom, ako popisujete, nedostane jednoducho moj service ! stazovat sa moze kde chce. pre mna, za mna aj na lamparni !

vase prirovnanie sa mi paci; lenze klimaticky podmieneno nemam kamna [smích]
>VYBĚHNOUT- jak s horkým popelem !!!! [mrknutí jedním okem]

stein55

115444

30.8.2006 16:00

RE: To je strašné - opravdu je v nás tolik antisemitismu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 115444

stein55
Víte - nejde mi do hlavy to,že ač nechci zevšeobecňovat - musím připustit,že NEKONFLIKTNĚ se nechová ani jeden žid z Israele ?? Čím to je ??? Pane stein55 . Výchovou?Rabínama?Talmudem? Podnebím?Kulturou ?
Stále si kladu otázku- proč jen oni ?? Ti ostatní nás zvou jak do USA tak do Ruska -jen si máme zaplatit letenky a o více se nemáme starat ,ale ti Vaši Israelští jsou opravdu JINÍ !!!! [bliji]

115456

30.8.2006 16:55

RE: To je strašné - opravdu je v nás tolik antisemitismu?

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115456

@anonym

>ale ti Vaši Israelští jsou opravdu JINÍ !!!! [bliji]

dufam, ze akceptujete vynimky, ktore (mozno) potvrdzuju pravidlo [smích]

ak vas pozvem na navstevu a prvy den vam ponuknem jazdu okolo izraela, tak sa mozete pravom opytat: "a co budeme robit popoludni ?"

izrael je mala prdel s hustotou obyvatelstva 294.49 / km² (cesko 130.7 km²) kde kazdy snad kazdeho pozna. urcitu robustnost chovania sa jeden voci druhemu, nepopieram; teraz bez ironie - akakolvek moznost odist aspon na par tyzdnov na dovolenku mimo izraela je skutocne lahodne a patri to k vlastnej socialnej hygiene.

nie vsetci nechavaju svoj "styl" chovania sa doma a tym padom posobia tak, ako posobia - basta. o inych etniach mimo ich vlastnych hranic by sa dalo tiez debatovat. ale to je uz ina parketa.

to vsetko je len otazka mat, alebo holt nemat tu "kinderstube" [smích]

stein55

115462

30.8.2006 19:26

RE: To je strašné - opravdu je v nás tolik antisemitismu?

Emma. 84.?.?.?

Reakce na 115438

>Nu a poslední místo- Bramborové - vyhrávají židé z Usraele,kteří ač mají přesně stanovené ceny v ozdravných pobytech- jsou ochotni při vstupní lék. prohlídce smlouvat s lékařem o cenách jednotlivých lázeňských procedur,spekulovat o kdejakých možných úsporách a mnohdy se stává pracovnicím na jednotlivých lázeňských kůrách,že se vesměs tito snaží za 1/3-cenu procedury tuto proceduru získat tzv."Na černo" ! Dále o jejich snahách šikanování lázeňských pracovnic se zde nebudu rozepisovat,protože i ta vana na Perličkovou koupel je 100x čistčí,než jejich "MYKVE" Prostě se chovají jak cikáni u nás v Čechách !!<

Tyto patrně pravdivé historky ač třeba z uplně jiného prostředí se tady objevili už několikrát i když nevím jestli se ti israelští pacienti dají takhle jednoduše
charakterisovat už jen proto že půlka obyvatel tohoto státu má kořeny někde v Polsku nebo na Ukrajině a druhá půlka v zemích jako Maroko, Jemen nebo Iraq. Ale třeba lázenskou péči využívá jen nějaká specifická skupina.

115475

31.8.2006 9:51

RE: To je strašné - opravdu je v nás tolik antisemitismu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 115475

že půlka obyvatel tohoto státu má kořeny někde v Polsku nebo na Ukrajině a druhá půlka v zemích jako Maroko, Jemen nebo Iraq. Ale třeba lázenskou péči využívá jen nějaká specifická skupina.
Vážená dámo Emmo !
V tomto jste měla absolutní pravdu - ti z Jemenu.Iraqu,Iranu,Maroka a dalších afrických zemí- opravdu k nám na lázeňské pobyty nejezdí !!Jsouto ti,kteří popisujete spíše výše- a ti kteří v Israeli žijí skoro od počátku!!A mohu Vás ujistit Vážená,že tyto zkušenosti nemám jen já a nebo má manželka!!!!!Manželce-lékařce je skoro 50 a aby jí nějaká židovka říkala [pláč]vesměs Rusky)- děvočka DAVAJ sjudá ???????? a nebo se jí vyptávala na čistotu koupelových van,které se AUTOMATICKY!! po každé proceduře DESINFIKUJÍ a každou chvilku zavítá dozor z higieny a provádí stěry z van,podlah,stěn,bazénu,záchoda a z míst kam lidská ruka ani noha nevkročí???????????? Sami oni doma jsou rádi,že vystěhovali z vládních domů- kozy,slepice,krávy,ovce, že žijí poprvé "NAD Zemí" a ne v zemljance,tak tito se budou vyptávat na něco co jen slyšeli od svého rabína ??????????? [bliji] [bliji] Nám v kulturnosti nesahají po kotníky! [zahanbení]

115541

28.8.2006 22:16

Na Britských listech

A.S. Pergill 89.?.?.?

je citován dopis členů organizace, pořádající demonstraci (možná i některých účastníků) presidentovi ČR, aby jim povolil službu v cizí armádě (president na to má pravomoc):
http://www.blisty.cz/2006/8/28/art30016.html
Rádi by bojovali po boku Hisballáhu a Íránské armády proti Izraelské armádě. Autor příspěvku se přimlouvá, aby jim to president povolil, a já se s jeho názorem ztotožňuji. [chechtot]

115314

28.8.2006 22:50

RE: Na Britských listech

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 115314

Ja bych jeste doporucil, aby si ti organizatori vzali sebou vsechny cikani z Ceske Republiky.
Alespon by k necemu byli prospesni. [smích]

115321

29.8.2006 2:57

Policejni akce, nebo provokac?

Merlin 165.?.?.?

Clanek na iDnes - Strážník přišel kvůli pletkám s neonacisty o uniformu
obsahuje zajimavou informaci kterou je treba si zasadit do kontextu:

Národní odpor, který protest svolal, vznikl v létě 1998. Nikde neregistrovanou organizaci tvoří různě aktivní buňky rozeseté po celé republice. Nejaktivnější jsou pražská a brněnská. Ministerstvo vnitra je eviduje jako extremistickou organizaci.

Kdo nezakazal (=povolil) ministerstvem vnitra ocejchovane extremistiscke organizaci aby mohli legalne demonstrovat pred Izraelskou ambasadou?
To snad zadny uvazujici urednik nemuze odsouhlasit? A kdyz to nekdo odouhlasil, ptam se kdo?? Kdyz se nad tim tahle zamyslim, zacinam si rikat zdalipak to nebyl predem pripraveny umysl. Pekne jim povolime demosku a pak jim vsem dame pres drsku. [smích] Jak jednoduche by bylo zakazat demonstraci pred Izraelskou ambasadou, duvodu mohli najit nespocitane.

84/1990 Sb. - o právu shromažďovacím

§ 10

(1) Úřad, jemuž bylo shromáždění oznámeno, je zakáže, jestliže by
oznámený účel shromáždění směřoval k výzvě:

a) popírat nebo omezovat osobní, politická nebo jiná práva občanů pro
jejich národnost, pohlaví, rasu, původ, politické nebo jiné smýšlení,
náboženské vyznání a sociální postavení nebo k rozněcování nenávisti a
nesnášenlivosti z těchto důvodů;

b) dopouštět se násilí nebo hrubé neslušnosti;

c) jinak porušovat ústavu a zákony.

(2) Úřad shromáždění zakáže též tehdy, jestliže

a) se má konat na místě, kde by účastníkům hrozilo závažné nebezpečí
pro jejich zdraví,


V dobe kdy kolem nas vsude "hrozi" teroristicke utoky? Stat nas porad strasi moznym rizikem terorismu i u nas v CR. Proto by v soucasne napjate situaci mezi statem Izrael a okolnimi arabskymi staty by bylo preci uplne logicke, aby urad vykazal demonstraci o kus dal na letnou a nedovolil pripadne bezpecnostni ohrozeni ambasady. Tohle mi zavani prach sprostou provokaci.

§ 8 rika:

Úřad může s ohledem na místní podmínky nebo na veřejný pořádek navrhnout svolavateli, aby se shromáždění konalo na jiném místě nebo v jinou dobu.

115340

29.8.2006 9:09

RE: Policejni akce, nebo provokac?

Nezadržený pořadatel 80.?.?.?

Reakce na 115340

Akci NEPOŘÁDAL Národní odpor ani jiná organizace, ale soukromé osoby!

115353

1.9.2006 8:47

RE: Policejni akce, nebo provokace?

Merlin 165.?.?.?

Reakce na 115353

ok, i kdyz se neporadala demonstrace pod hlavickou NO a oznameni na urad poslaly soukrome osoby. Presto mi prijde divne ze vam - poradatelum - urady demonstraci nezakazali na tomto miste. Zakon o pravu shromazdovacim toto uradum umoznuje.

Predpokladal bych, ze ve smyslu soucasne "teroristicke" retoriky kterou stat pouziva k oduvodnovani politiky posilovani sve moci, nedovoli takove "bezpecnosti riziko" aby se kolem ambasady "citliveho" spojence shromazdil dav demonstrantu. Jiz pouhy selsky rozum mi rika, ze by v davu mohli ukryt arabsti "teroriste"[smích] kteri treba prez zed hodi granat a pod. Ja vim ze je to nesmyslna predstava, ale ne nerealna - pokud by "teroriste" opravdu existovali [smích] Presto ale urad demonstraci pred ambasadou nezakazal, i kdyz ji treba mohl presunout o kousek dal na letnou.

Coz me privadi z5 k puvodni myslence policejni provokace: urad nezakazal predem demonstraci s vedomim ze ucastniky rozjedi policejni kavalerii.

115645

29.8.2006 15:02

RE: Policejni akce, nebo provokac?

Tomasito 89.?.?.?

Reakce na 115340

Ak by to tak bolo, predmetna, riadne ohlasena akcia by mohla byt len tazko povolena.

115371

29.8.2006 9:29

Výstižné

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

bez komentáře:

http://www.jewishworldreview.com/images/arab_israel_flag_bloodied_hand_cover.jpg

115354

29.8.2006 14:52

Protiprávní jednání

X-MEN 85.?.?.?

Sháním další fotografie ze zásahu policie před Španělskou(jak vidíme na fotkách) ambasádou. Jednání policie bylo zřejmě protiprávní.

115370

29.8.2006 17:44

RE: Protiprávní jednání

Jurist 134.?.?.?

Reakce na 115370

Jako justiční čekatel to vidím asi takto. Pokud bylo shromáždění povolené a policie bez rozlišování zatkla každého, kdo na něj směřoval, a tím de facto bránila ve výkonu práva shromažďovacího, došlo k několika trestným činům:

§ 238a

Porušování svobody sdružování a shromažďování

(1) Kdo jiného násilím, pohrůžkou násilí nebo pohrůžkou jiné těžké újmy omezuje ve výkonu jeho sdružovacího nebo shromažďovacího práva, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta nebo peněžitým trestem.


§ 158

Zneužívání pravomoci veřejného činitele

(1) Veřejný činitel, který v úmyslu způsobit jinému škodu anebo opatřit sobě nebo jinému neoprávněný prospěch
a) vykonává svou pravomoc způsobem odporujícím zákonu,

b) překročí svou pravomoc, nebo

c) nesplní povinnost vyplývající z jeho pravomoci,
bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta nebo zákazem činnosti.


Dále došlo k porušení Listiny základních práv a svobod, Evropské úmluvy na ochranu lidských práv a Ústavy ČR.

115376

29.8.2006 17:48

RE: Protiprávní jednání

Svědek 200.?.?.?

Reakce na 115370

Fotky jsou. Mimochodem, na jedné fotce zde zveřejněné je patrné, jak policisté bijí člověka na zemi. Nebo ho nějak pacifikují. Ale všichni se shodují, dokonce i "nezávislá" média, že nikdo nekladl policii odpor. Mám více fotek, dejte mi mail, kam je mám poslat.

115378

29.8.2006 19:46

RE: Protiprávní jednání

X-MEN 85.?.?.?

Reakce na 115378

erdogan11@atlas.cz Děkuji za pomoc. Policie zatkla bez rozdílu všechny účastníky, ozbrojené i neozbrojené [bliji]

115384

30.8.2006 9:46

RE: Protiprávní jednání

Nezadržený pořadatel 80.?.?.?

Reakce na 115384

Ne, prvních 5 (byl jsem první) bylo po prošacovaní propuštěno. Ostatní čtyři vyděšení mladíci a mladice raději uposlechli výhružek a odešli...
Poté Kopečný rozhodl, že mají "sebrat všechny"...

115432

30.8.2006 9:43

RE: Protiprávní jednání

Nezadržený pořadatel 80.?.?.?

Reakce na 115378

Mohu také poprosit o fotky?
Díky.
wotan@hush.ai

Mimochodem - policisté NIKOHO k ničemu nevyzvali. Rovou za použití chvatů a hmatů odtáhli a šacovali. O zabavených věcech nebyl sepsán ŽÁDNÝ protokol. Při podání vysvětlení nebyli vyslýchaní ani informováni, čeho se kdo měl dopustit.
Byli dotazování pouze na to, JAK SE O AKCI DOZVĚDĚLI, JESTLI PODEPSALI ŽÁDOST PREZIDENTOVI...

115431

30.8.2006 9:33

RE: Protiprávní jednání

Nezadržený pořadatel 80.?.?.?

Reakce na 115370

Účastníkům byly zabaveny fotoaparáty a fotografie vymazány. Kolemjdoucím policisté ZAKAZOVALI fotit pod hrozbou zadržení a předvedení. Fotili a točili pouze policisté a tajní agenti...

115430

30.8.2006 3:23

Zname firmy

Květa 160.?.?.?

Takto ma policie zasahovat, na koncertech neonacistu kde otevrene hajluji a vykrikuji fasisticka hesla a zpivaji pisne s rasistickymi texty. Mnozi z pritomnych jsou zname firmy ktere jsou v evidenci protiextremistickeho odboru. Zakon o zakazu propagace fasismu a hnuti smerujicich k potlacovani lidskych ...no jak to je...plati. Tedy je chyba v nedokonale praci policie. Vsichni vime ze skinum strani a rada byvalych hlolebecniku se dala k policii. Slusnemu cloveku se dela zle jen kdyz tyto narvane typy co maji pod holou lebkou vylizany mozek vidi. Ti tu Palestinu vytrnou! Hoji si jen vlastni mindraky. Je pravda ze v Nemecku, ktere je na tom s demokracii nesrovnatelne dale nez my, a taky tam probehla po II. svetove valce denacifikace maji s neonacisty problem, zakazat jejich pruvod nemohli, jak jsme byli v minulych dnech opet svedky. Lide byli zhnuseni ale uznavaji ze demokracie je vzacna deviza, ma i svuj rub. Rubem jsou mrtvi cizinci, kteri uhoreli na ubytovnach podpalenych cilene temito zrudami, odpadem spolecnosti. Zajimave, ze nejvic neonacistu, tvrdych a nebezpecnych a organizovanych na pocet obyvatel v Evrope je prave v Rusku. Jeste si lide pamatuji pogromy. Takze nejde o Izrael a Palestinu, ale o nedostatek kultury a vzdelani v nasi zemi. A jsme zase u hledani pricin - a nasledku. Dosadte si... Staci se podivat na Slovensko, kam to dopracovali. Pogromy na Madary brzy budou. Statem podporovane. Tihle nackove nas budou skolit demokracii? At si ji nejdriv zaslouzi. Neni zadarmo.

115413

30.8.2006 6:36

RE: Zname firmy

hostující 85.?.?.?

Reakce na 115413

Hmm,a co komunisté? Byla jste někdy na jejich shromáždění?
Džbán ,Letná....A slyšela co TAM se všechno 'mudruje'?
Já si myslím,že tito jsou mnohem,mnohem nebezpečnější než pár volepanejch holohlavců!Nebo ne?
A policie? Ta na jejich zhromážděních dokonce plní rozkazy rudých předsedů ! [bliji]

115419

30.8.2006 9:53

RE: Zname firmy

Nezadržený pořadatel 80.?.?.?

Reakce na 115413

Opakuji, že akci nepořádal Národní odpor a ani nikdo podobný. Všichni pořadatelé jsou slušní lidé vedoucí spořádaný život, mají vysokoškolské vzdělání nebo vysoké školy studují.
Co se mé osoby týče - v mé hlavě se nápad - při sledování posledních událostí v Palestině a Libanou - zrodil.
Nejsem člen Národního odporu, natož skinhead.

115433

30.8.2006 14:44

RE: Zname firmy

Pavel -Čert- Němec 193.?.?.?

Reakce na 115433

Mozna byste mel kontaktovat Stepana Kotrbu z BL. Ve svetle toho co uvadite, jsou jeho clanky docela komicky blabol. I kdyz pochybuji, ze chybu prizna. Je videt, ze to pise s penou u huby a slamou v makovici...

115452

30.8.2006 23:10

RE: Zname firmy

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 115413

A co je podle vas pricinou vzestupu neonacismu? Myslim si, ze reagovat pouze na jeho projevy neresi podstatu tehle kauzy. A za druhe i kdyby tam sli pouze skinhedi v bombrech a byli organizovani v povolene politicke strane, tak dokud neporusi zakon maji sva prava. Jaky je problem zakazat v CR "extremistickou stranu". Ze by precedens? Pravda KSCM uz neni ta "kovana bolsevicka strana", ale v zargonu advokatu, kdo vi jak by to skoncilo... I kdyz tohle bylo velmi spatne prirovnani, vetsina mych osobnich kontaktu s komunisty je typu - slusni lidi. To vite, takove vseobecne pravidlo pro radove cleny vetsiny politickych stran. A druhe vseobecne pravidlo by se dalo lehce zformulovat na vedeni vsech politickych stran. V kazdem pripade demonstrace byla povolena, lidi se chovali klidne, a pokud nekdo porusil zakon tak to kupodivu byli jeho ochranci. To, ze nase svobodna nezavisla privatni media oznacila vsechny bez rozdilu za neonacisty me neprekvapuje. Konec koncu jsou privatnimi firmami... Avsak plni jistou verjnou funkci, pokud to vsak uvedla verejna media, tot trochu jinaci kava. Ma to znamenat, ze funguji na politickou objednavku? A na zaklade ceho vznikla politicka objednavka?

115500

31.8.2006 1:46

RE: Zname firmy

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 115500

Jo, jo Bartosku. Ty jsi se nam "vybarvil". Zijes v USA, zrejme na "cerno" a tvoji nejlepsi kamaradi jsou komuniste. [oči v sloup]

Ze by to byli tihle? http://www.cpusa.org/ [chechtot]

115511

6.9.2006 4:40

RE: Zname firmy

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 115511

Za prve se NETYKAME!!! Obvzlaste s nekym, kdo napsal, ze nick rejpal ma na lehce provokacni prispevky. Pokud by jste vsak na tom tykani mermoci trval, pak vam muzu potykat po svem zpusobu. Radost to vsak nikomu neudela ani mne, ani editorovi a koneckoncu ani vam!!Za druhe privlastky "komunisticky synek" jsem resil uz se sergantem lehem, takze se to chce kouknout do archivu, ja se nebudu opakovat. Pokud jde o radove cleny i KSC, tak mam takovou zkusenost jakou mam. Kdyz jsem v osmunacti masiroval nalitej jako sliva nasi strediskovou obci a vykrikoval hesla typu komunisti jsou svine, tak by jste byl prekvapenej, kdo me prived domu. Byli to dva tatovi kamosi, soused naproti jako stranik mel manzelku, ktera varila a prala fararovi. Taky existovali a existuji donasecke a jine svine s legitimaci i bez. Pocet svini prudce roste s vyssim postavenim obecne jestli jsou to tresne, modri ptaci, ci zeleni muzici neni urcujici. A mohl bych pokracovat. Moji nejlepsi kamaradi jsou nestranici( stejne jako ja )aspon ty co znam osobne. Ziskal jsem pratele na internetu, ale na zaklade jejich nazoru, takze jejich politickou orientaci neresim. Budete prekvapen, ale vy mezi ne nepatrite, vas radim do skupiny veci, ktere pouze snasim!! [mrknutí jedním okem]

116062

30.8.2006 16:57

provokace

john bombardon 82.?.?.?

Jak to tak čtu, napadá mne následující. Někdo tady píše,že holý lebky jsou infiltrované Biskou, čemuž není tak těžké věřit a hned se nabízí možnost, že na každou takovou nepohodlnou demonstraci jich pár pošlou aby ji zdiskreditovali. Média potom můžou mlít něco o neofašistech a úplně zamlžit smysl té akce. Jup! Johne, tobě to pálí!

115463

30.8.2006 17:44

Jak to vlastě bylo...

kulak 85.?.?.?

Velice zajímavé počtení přímo od zadrženého strážníka je zde:
http://cz.altermedia.info/z-domova/obi-nikoliv-pachatel_2294.html

115473

7.10.2007 17:56

Když to tak čtu.

Lidus ganjys (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Tolik nenávisti a to na serveru, kde se by se podle mého názoru měli scházet vzdělaní lidé.
Jo.. svět se řítí do záhuby. Nemusím číst článek, stačí si přečíst vaší "diskuzi".

Je mi z toho smutno.

145084

Příspěvků: 123

28.08. 01:05 Dramenbejs  No jo, no
28.08. 04:29 karel4u  RE: No jo, no
28.08. 14:48 VaclavK  RE: No jo, no
28.08. 07:14 Jiří Kopečný  Skinheadi a zbraně
28.08. 09:02 J. H.  RE: Skinheadi a zbraně
28.08. 07:16 nitram  Neonacistické pnutí
29.08. 00:38 trodas  RE: Neonacistické pnutí
29.08. 23:42 Rejpal  RE: Neonacistické pnutí
30.08. 03:24 kulak  RE: Neonacistické pnutí
30.08. 05:01 karel4u  RE: Neonacistické pnutí
30.08. 07:34 nitram  RE: Neonacistické pnutí - upřřesnění
28.08. 08:13 Jadawin  Svoboda
28.08. 08:14 Pavel Bočan  Jew's Embassy
28.08. 10:13 V. Sodek  RE: Jew's Embassy
28.08. 12:31 Pavel Bočan  RE: Jew's Embassy
28.08. 13:18 Pavel Bočan  RE: Jew's Embassy
28.08. 19:44 Rejpal  RE: Jew's Embassy
29.08. 02:40 Rene Bartosek  RE: Jew's Embassy
29.08. 20:23 seda  RE: Jew's Embassy
30.08. 00:34 V. Sodek  RE: Jew's Embassy
30.08. 00:52 Rejpal  RE: Jew's Embassy
30.08. 06:10 hostující  RE: Jew's Embassy
28.08. 19:53 Rejpal  RE: Jew's Embassy
30.08. 08:47 Pavel Bočan  RE: Jew's Embassy
30.08. 17:31 Rejpal  RE: Jew's Embassy
31.08. 14:12 Pavel Bočan  RE: Jew's Embassy
28.08. 08:31 kotoul  Skutečně zvláštní
28.08. 09:19 j23  RE: Skutečně zvláštní
29.08. 02:44 Rene Bartosek  RE: Skutečně zvláštní
28.08. 20:48 Rejpal  RE: Skutečně zvláštní
29.08. 11:47  RE: Skutečně zvláštní - ani ne Rejpalku
29.08. 18:24 Rejpal  RE: Skutečně zvláštní - ani ne Rejpalku
29.08. 18:57 guglik  RE: Skutečně zvláštní
29.08. 22:18 Rejpal  RE: Skutečně zvláštní
30.08. 01:42 guglik  RE: Skutečně zvláštní
30.08. 02:25 Rejpal  RE: Skutečně zvláštní
30.08. 12:42 guglik  RE: Skutečně zvláštní
30.08. 13:32  RE: Skutečně zvláštní
30.08. 11:42  RE: Skutečně zvláštní
28.08. 21:51 Emma.  RE: Skutečně zvláštní
28.08. 22:35 trodas  RE: Skutečně zvláštní
28.08. 23:25 Emma.  RE: Skutečně zvláštní
29.08. 00:53 trodas  RE: Skutečně zvláštní
29.08. 01:17 Emma.  RE: Skutečně zvláštní
29.08. 20:45 Emma.  RE: Skutečně zvláštní
29.08. 02:47 Rene Bartosek  RE: Skutečně zvláštní
28.08. 08:36 Nezadržený pořadatel  Projev, který nesměl nikdo slyšet
28.08. 12:46 Krysa  RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet
28.08. 13:25 Nezadržený pořadatel  RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet
28.08. 12:54 anti-anti  RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet
28.08. 14:22 kulak  RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet
28.08. 14:45 Papík  RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet
28.08. 15:01 VaclavK  RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet
28.08. 17:33 anti-anti  RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet
28.08. 19:39 VaclavK  RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet
28.08. 21:47 Karel z Čech  RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet
28.08. 22:29 VaclavK  RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet
28.08. 22:36 trodas  RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet
29.08. 08:54 VaclavK  RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet
29.08. 10:09 Jokles  RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet
30.08. 13:38 anti-anti  RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet
30.08. 14:18 VaclavK  RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet
30.08. 15:48  RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet
28.08. 10:09 Krysa  policajti a skini etc
29.08. 02:52 Rene Bartosek  RE: policajti a skini etc
29.08. 10:40 Karel z Čech  RE: policajti a skini etc
28.08. 11:37 NoFear  Vecsina neonazi skupin je riadenych tymi istymi ludmi
28.08. 12:44 ZAJDANus  využívejte techniky
28.08. 13:08 Merlin  lidovky
28.08. 13:42 trodas  To je stale jeste demokracie, anebo uz diktatura?
28.08. 14:26 stein55  RE: To je stale jeste demokracie, anebo uz diktatura?
29.08. 07:37 SandWalker  RE: To je stale jeste demokracie, anebo uz diktatura?
29.08. 11:10 stein55  RE: To je stale jeste demokracie, anebo uz diktatura?
29.08. 19:48 Aja  RE: To je stale jeste demokracie, anebo uz diktatura?
28.08. 14:34 Pavel Bočan  OT
28.08. 22:30 trodas  RE: OT
28.08. 23:34 Locich  RE: OT
30.08. 16:35  RE: OT
29.08. 00:17 Emma.  RE: OT
29.08. 00:46 trodas  RE: OT
29.08. 01:13 Emma.  RE: OT
29.08. 00:29 rivka  techno rave
29.08. 01:16 guglik  RE: OT
30.08. 11:50 Non_E  RE: OT
29.08. 01:57 Emma.  RE: OT
28.08. 14:19 skud  Ondřej Cakl, užitečnej idiot
28.08. 15:01 Liti  hmm ...
28.08. 16:04 Krysa  RE: hmm ...
28.08. 22:26 trodas  RE: hmm ...
28.08. 16:39 HW  ad zbrane
28.08. 17:20 Tomasito  ... a co s tym?
28.08. 21:03 LL  To je strašné - opravdu je v nás tolik antisemitismu?
29.08. 08:41 DavidZ  RE: To je strašné - opravdu je v nás tolik antisemitismu?
30.08. 11:29  RE: To je strašné - opravdu je v nás tolik antisemitismu?
30.08. 12:44 stein55  RE: To je strašné - opravdu je v nás tolik antisemitismu?
30.08. 16:00  RE: To je strašné - opravdu je v nás tolik antisemitismu?
30.08. 16:55 stein55  RE: To je strašné - opravdu je v nás tolik antisemitismu?
30.08. 19:26 Emma.  RE: To je strašné - opravdu je v nás tolik antisemitismu?
31.08. 09:51  RE: To je strašné - opravdu je v nás tolik antisemitismu?
28.08. 22:16 A.S. Pergill  Na Britských listech
28.08. 22:50 Rejpal  RE: Na Britských listech
29.08. 02:57 Merlin  Policejni akce, nebo provokac?
29.08. 09:09 Nezadržený pořadatel  RE: Policejni akce, nebo provokac?
01.09. 08:47 Merlin  RE: Policejni akce, nebo provokace?
29.08. 15:02 Tomasito  RE: Policejni akce, nebo provokac?
29.08. 09:29 MedaBeda  Výstižné
29.08. 14:52 X-MEN  Protiprávní jednání
29.08. 17:44 Jurist  RE: Protiprávní jednání
29.08. 17:48 Svědek  RE: Protiprávní jednání
29.08. 19:46 X-MEN  RE: Protiprávní jednání
30.08. 09:46 Nezadržený pořadatel  RE: Protiprávní jednání
30.08. 09:43 Nezadržený pořadatel  RE: Protiprávní jednání
30.08. 09:33 Nezadržený pořadatel  RE: Protiprávní jednání
30.08. 03:23 Květa  Zname firmy
30.08. 06:36 hostující  RE: Zname firmy
30.08. 09:53 Nezadržený pořadatel  RE: Zname firmy
30.08. 14:44 Pavel -Čert- Němec  RE: Zname firmy
30.08. 23:10 Rene Bartosek  RE: Zname firmy
31.08. 01:46 Rejpal  RE: Zname firmy
06.09. 04:40 Rene Bartosek  RE: Zname firmy
30.08. 16:57 john bombardon  provokace
30.08. 17:44 kulak  Jak to vlastě bylo...
07.10. 17:56 Lidus  Když to tak čtu.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

17

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 35 čtenářů částkou 5 852 korun, což je 17 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Zemřel řidič autobusu, kterého napadli migranti. iDnes mlží11.07.20 00:03 Francie 1

Černoši v USA terorizují bílé ženy a ještě se tím chlubí10.07.20 14:19 USA 0

Podivná stránka, podivné odhady budoucnosti10.07.20 13:58 Neurčeno 1

Poslanec Válek (TOP09): možná bude třeba očkování proti COVID-19 jako povinné09.07.20 16:40 Česká republika 1

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 0

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 1

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 1

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

V Portalnd Oregon zničili sochu jelena04.07.20 21:19 USA 2

Mohou prdy přenášet koronavirus?04.07.20 17:40 Austrálie 9

Pokračujte! Dvojice právníků brání svůj dům se zbraní v ruce před útokem lůzy04.07.20 15:04 USA 6

Už začínají vidět přínosy multikulturního obohacení i mainstreamová média04.07.20 14:19 Francie 0

Měnové kurzy

USD
23,54 Kč
Euro
26,64 Kč
Libra
29,79 Kč
Kanadský dolar
17,32 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
25,06 Kč
100 japonských jenů
22,05 Kč
Čínský juan
3,36 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,54 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
33,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 333,78 Kč
1 unce stříbra
439,99 Kč
Bitcoin
217 611,90 Kč

Poslední aktualizace: 10.7.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 183