Diskuze k článku

Zündelova obhájkyně obviněna z popírání holocaustu

Příspěvků 48

24.8.2006 1:27

dnesni zavirani za ideozlocin je poprenim svobody slova

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

I kdyz karikatury byly nemistne, nevhodne a vubec urazlive (no, zadali to zidi a rozsirili take, tak co cekame, ze...) tak jejich otisknuti byla svoboda slova.

Pokud ovsem dansky Dagbladet otiskne tohle:

http://ax2.old-cans.com/Omert_jewish_nazi.jpg

Tak se na nej zidi vrhnou (jak jiz vime z http://zvedavec.org/vezkratce_1366.htm ) a NIKDO si netroufne dotycnou karikaturu otisknout v svatem nadseni z braneni svobody slova. Proc?
Proc svoboda slova konci tam, kde se dotktne zidu?

Proc je mozne zobrazovat nemce jako chladnokrevne hrdlorezy v kazdem druhem filmu z valky a zidy ne? ni v karikature? Ani kdyz zlociny onoho smysleneho gestapaka se nedaji ani vzdalene prirovnat k valecnym zlocinum karikovaneho Ehuda Olmerta?

Zavreni pani Stolzove pro obhajobu sveho klienta ale uz prekrocilo uplne vsechny meze absurdity.

Pokud je mi znamo, Nemecko neodstoupilo od umluvy o lidskych pravech, kde je svoboda slova jasne definovana a tudiz je jakykoliv zakon upirajici svobodu slova v rozporu s touto umluvou a nemuze byt uplatnen - respektive je mozno podat stiznost do Strasburku na porusovani lidskych prav touto zhovadilosti.

Ernst Zundel se tak asi musi obhajovat sam, protoze jinak z toho bude jen vetsi sarada nez uz je, coz uz snad ani neni mozne...

A obavam se, ze si zidaci si nejen skodi svemu holohoaxu, oni skodi i tomu, co se opravdu stalo - holokaustu. Po 60-ti letech genocidy Palestincu, 22 letech okupace Libanonu a poslednich udalostech je totiz kazdemu uvazujicimu cloveku jasne, ze i kdyby je Hitler chtel skutecne vsechny vyhubit a ne jen zbavit vlivu (= majetku), zneuzit na pracovni silu a nakonec vyexpedovat na Madagaskar - ze by to bylo mnohem lepsi reseni, nez aby tato pakaz utvorila vlastni teroristicky stat a terorizovala s nim nejen ubohe okoli, ale pomoci ruznych az hruznych pák cely svet a jeste nam diktovala, co si mame myslet.

To uz je fakt trosku moc! [naštvaný]

114865

24.8.2006 2:11

RE: dnesni zavirani za ideozlocin je poprenim svobody slova

Emma. 84.?.?.?

Reakce na 114865

Tu karikaturu Yehudy Omrda převzali na tomhle servru z nové vlasti mistra Vodníka http://www.elsevier.nl/nieuws/buitenland/nieuwsbericht/asp/artnr/107917/

Jinak v Israeli se o tom prakticky nepsalo, ADL je taky zticha za to už brečí že AI je "anti-Israel bias" http://www.adl.org/PresRele/IslME_62/4878_62.htm [bliji]

To srovnání s Muhammadem je nesmysl protože míra ohlasu který obě karikatury vyvolaly je naprosto neporovnatelná. Navíc i s tím Muhammedem to nebylo tak jednoduché ve Státech si to troufli otisknout jen ve Philadelphia Inquirer to jsou regionální noviny. Ambasadoři si stěžovali v obou případech to je asi tak všechno co ty dvě kauzy mají společného.

114869

24.8.2006 5:27

RE: dnesni zavirani za ideozlocin je poprenim svobody slova

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 114865

Jak by nekdo mohl pochybovat o existenci holocoustu po tom co videl Israel operovat v poslednim konfliktu.
Ja verim, ze holocoust byl a byla to skola pro Israel podle ktere nyni zachazi s okolnimi zememi. Take jak se vyjadruji priznivci Israele o tech tak zvanych teroristech daleko predci nenavist Josefa Goebelse. Jejich cynicysmus s kterym se stavi k nevinnym civilnim obetem se muze prirovnat snad jen k chovani SS kapa pred posilanim nevinnych deti do plynovych komor.

114875

25.8.2006 10:26

RE: dnesni zavirani za ideozlocin je poprenim svobody slova

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 114875

Ja o tom pochybuji. Pochybuji o tom, ze se holokaust stal tak, jak nam rikaji. Pochybuji o tom uz jen proto, ze kdykoliv zide otevrou pusu, tak z ni vychazeji lzi - a cerstva agrese zidaku v Libanonu to jen potvrzuje.

Nechtejte po me abych veril nekomu, kdo mi neustale lze.

Nechtejte po me, abych zapomel na to, ze zidaci byli v historii vyhnani k kazde zeme v Evrope a nelzete mi, kdyz tvrdite, jak byl holohoax unikatni.

Je unikatni v jedinem - jako nejnesmyslnejsi vysvetleni historickych udalosti, predpokladajici ze fasouni radeji plytvali sily vyhlazovani zidaku, nez aby je zneuzili na praci - kdyz pracovni sily tak nutne potrebovali a kdyz je zidaci po valce zaluji za zneuziti na otrockou praci.

karle4u, prectete si alespon Uvod k Revisionismu:
http://trodas.wz.cz/index.php?act=ST&f=5&t=264
Treba pochopite. Treba take ne... [mrknutí jedním okem]

115057

27.1.2007 19:17

RE: dnesni zavirani za ideozlocin je poprenim svobody slova

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 115057

Vy hovada,tak se tam někdy jeďte podívat,mě to stačilo jednou.Je to peklo. [bliji]

127088

27.1.2007 19:50

RE: dnesni zavirani za ideozlocin je poprenim svobody slova

Datel 206.?.?.?

Reakce na 127088

Kde ?

127093

24.8.2006 5:57

deportace z USA

kema 207.?.?.?

>Zatčen byl na počátku roku 2003 v USA, údajné baště svobody slova

No, nerad se tady opakuju, ale Zundel byl v USA zatcen jen proto, aby mohl byt deportovan tam, odkud prisel. On totiz v USA zil na davno prosle turisticke vizum.
Ja vim, spousta Mexikancu tam zije taky nacerno, jenze ti se nezivi rozesilanim nacisticke propagandy do celeho sveta tak, jak to delal Zundel.
To byla nelegalni cinnost, stejne jako je nelegalni treba prodej ci pasovani drog.
Cinnost, za kterou jsou bezne zatykani a deportovani Mexikani, Cesi,Papuanci i dalsi prislusnici nejruznejsich narodu a pronarodu.
Zkratka a dobre, neporusuj clovicku zakony (uz vubec ne dvojnasobne jako Zundel) a nezatknou te a nedeportuji te. [cool]

114876

24.8.2006 10:27

RE: deportace z USA

google 141.?.?.?

Reakce na 114876

mr. kemo, vy si "serete do huby".
ak sa nemylim, takto sa takym trapnostiam, ktore tu produkujete, v Cechach vravi.
najprv pisete, ze:

"Zundel byl v USA zatcen jen proto, aby mohl byt deportovan tam, odkud prisel"

potom podotknete, celkom spravne, ze:

"Ja vim, spousta Mexikancu tam zije taky nacerno"

ja k tomu dolozim: a ti nie su deportovani odkial prisli!? [zmaten]

potom vy dodavate:

"jenze ti se nezivi rozesilanim nacisticke propagandy do celeho sveta tak, jak to delal Zundel"
a tu uz si zacinate "srat do huby":
To byla nelegalni cinnost, stejne jako je nelegalni treba prodej ci pasovani drog.

tak ako je to skutocne?
zarucuje alebo nezarucuje us-ustava slobodu prejavu?
podla mojich vedomosti ano, takze to co robil Zündel, nemoze byt v usa nelegalne, ako pasovanie drog. mozno v Europe ano, ale nie v usa. capisci?

znamena to teda, nic viac a nic menej, ze sa mu v usa dostalo specialnej opatere zo strany usraelskej junty, v mene holohoax-industry.

kemo, vy ste luhar, a k tomu strasne biedny, ktory sam seba usvedcuje, z klamstva.

114893

25.8.2006 4:35

RE: deportace z USA

kema 207.?.?.?

Reakce na 114893

Podivejte se, pane Google.
Zundel zil ve Spojenych statech nacerno a zivil se pritom pomoci sve vlastni zasilkove sluzby "Samisdat" rozesilanim nacisticke propagandy vcetne nahravek "hudby Treti Rise" do celeho sveta. Vcetne zemi, kde je tato cinnost ilegalni. Jestli je to ilegalni i v Americe, to nevim. Vy si to jiste hrave vygooglujete.
V kazdem pripade byl ten clovek deportovan coby ilegalni imigrant.
V Kanade a v Nemecku pak plati zakony proti tzv."hate crimes", takze vas otyly Janosik ted upi v satlave.
Americane maji takove srandovni prislovi: kdyz zijes v dome ze skla, nehazej kolem sebe kameny. [mrknutí jedním okem]
A jeste jedna vec: ty urazky si priste nechte pre svoju staru mamu a az budete chtit nekomu nadat do "luharov", nadavejte tem, kteri se nam snazi namluvit, ze Zundel sedi v base za svoje nazory a nic jineho.

115039

25.8.2006 7:39

RE: deportace z USA

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 115039

To že byl Zündel deportován coby ilegální imigrant mu bylo oficiálně sděleno jako důvod vazby nebo si to jen vy myslíte?

115043

25.8.2006 10:36

RE: deportace z USA

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115043

Zundel byl deportovan pote, co mu odmitli prodlouzit vizum ci dat obcanstvi [mrknutí jedním okem] Asi mel svedcit ze Osama zalozil velkou organizaci Al-Zmajda a hned by dostal jak obcanstvi, tak novou identitu a novy domov za penize danovych poplatniku USA jako kdejaky celostatne (v ramci USA) hledani podvodnik [chechtot] [mrknutí jedním okem]

(podobnost se skutecnymi udalostmi je samozrejmne ciste nahodna a nic nenaznacuje [zahanbení] [chechtot] )

115058

25.8.2006 9:46

RE: deportace z USA

google 84.?.?.?

Reakce na 115039

dufam ze to editor pusti, je to velmi jednoducha anglictina.

The First Amendment to the United States Constitution is a part of the United States Bill of Rights. Textually, it prohibits the federal legislature from making laws that:
Infringe the freedom of speech;
Infringe the freedom of the press;

115055

26.8.2006 14:05

RE: deportace z USA

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 115039

>...rozesilanim nacisticke propagandy vcetne nahravek "hudby Treti Rise" do celeho sveta

Sakra, to abych si taky dávala bacha, jedna pitomá polyfonní vyzváněcí melodie, a člověk hnedle může být v průseru... [překvapení]

http://www.nahraj.cz/down/937501797/Prussian.mid.html

115163

26.8.2006 14:29

RE: deportace z USA

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115163

@baba_Blažková

>to abych si taky dávala bacha

cool down - to je stary prusiacky vojensky pochod a nema nic spolocneho s III. risou;

pruser by mohol zacat az tu [smích]

( Zrušeno. No tak nám tu Die Fahne hoch resp.Horst Wessel Lied, takto pochodovou píseň SA a hymnu NSDAP, steine, nerozšiřujte. Laskavě podobné věco postujte na nějaký jiný web, když už musíte demonstrovat jak jste po těch letech cool- říká se tomu překompenzování, steine. Editorka )

stein55

115164

26.8.2006 15:44

RE: deportace z USA

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 115164

Bohudik nejlepsi symfonicky orchestr i s temi ostatnimi v Izraeli ma tolik zdraveho rozumu, ze zakaz hrani treba Wagnera, protoze ho mel rad Hitler a Wagner byl nacionalista ci ze jeho pribuzna chtela jeho muziku nacpat nacistum, povazuje za tupost. Stejne tak povazuju za tupost zakazat poslech klasicke hudby v Iranu, jak tady postavala tusim madam Bovary. Cim jsou lidi, co maji radi tuhle muziku nebezpecni?: Lepsi vzdelani, prehled, nezavislost, jista uroven?

115170

30.8.2006 0:19

RE: deportace z USA

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 115170

Pane Bartosek, proc se tek "cilite" [smích]
Vzdyt i za komunismu bylo zakazano cist "zapadni provokativni" literaturu.

Kazdy ctvrtek se v knihkupectvi prodavali nove kniky a jednou tam takhle prisel pan a rika mate neco jineho, nez porad Sovetsky Svaz, Kuba, Bulharsko adt...
A prodavac rika mam, ale neprodam. Vy pak moc ctete, moc vite a moc do vseho kecate [zmaten]

115401

30.8.2006 22:34

RE: deportace z USA

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 115401

Jo za komancu byl dokonce castecne na indexu Lenin. No, jo to jsme byli v totalite. Iran to jeste dokazu pochopit. To jsou prece ti "nabozensti tmari sto let za opicema." Od te doby co mame na sracku Libanon se prej za nejvetsi klenot demokratury v regionu povazuje v nekterych kruzich Izrael. A v demokrature me to vlastne uz taky neprekvapuje.

115494

26.8.2006 15:53

RE: deportace z USA

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115164

@editorka

>No tak nám tu Die Fahne hoch resp.Horst Wessel Lied...

ako vidim, su zrejme vsetci informovani, takze som "prisiel, ako s vencom po funuse" - cenzuru respektujem !

stein55

p.s.:
>když už musíte demonstrovat jak jste po těch letech cool-říká se tomu překompenzování

omyl pani mindy ! tomu sa hovori byt informovany a sice nie jednostranne.

115171

26.8.2006 16:33

RE: deportace z USA

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 115171

Budete zrejme prekvapeny, ale ja to neznam. I kdyz mi byla vypravena historka, kdy mela Cizinecka legie spolecne cviceni s Nemci. Legionari maji radi zpev a kupodivu jedna pisnicka je nemecky(pravdepodobne jina). Byl by jste prekvapen po par kaliscich "chytre vody" a jedne nemecky zpivane pisni, co se delo posleze. Nemci jsou narod, ktery ma ve vinku treba dukladnost, a proto si pamatuji velmi dlouho dobre i spatne. Rekl bych, ze junior ztraci s navstevami Nemecka cas, donutit Nemce valcit "za spolecny zajem" na Blizskem vychode je titansky ukol. A pokud jde o cenzuru a editorku, tak kazdy jsme poznamenani svou profesi, advokacie neni zadnou vyjimkou. Zatim ve vlastech ceskych nemuzete za rozdilny nazor v jistych oblastech historie nafasovat az 20 let na tvrdo, jako v Rakousku ci Nemecku, ale situace neni zrovna ruzova. [mrknutí jedním okem]

115175

26.8.2006 18:14

RE: deportace z USA

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115175

@Rene Bartosek

>Budete zrejme prekvapeny, ale ja to neznam.

to nevadi a ani to nie je "telesna vada" - aspon v mojej generacie to patri k vseobecnemu vzdelaniu.

kratky exkurzia - ak dovolene: v cudzineckej legii (zal. 1831) bolo vzdy vysoke percento nemcov - az na periodu III. rise. po WWII sa ten stary stav znovu vyrovnal. legionary spievaju uz s tradicie velmi radi takze to nie je nic zvlastneho, ze preberali/preberaju piesne inych narodov. tak aj nemecke pochodove piesne. apropos - neviem, ako je to teraz v ceskej armade, ale ked som ja v csla sluzil, tak sa pochodovalo k piesni "v jednom polskom meste"; povodom nemecky pochod.

spat k legii - standardny pocet krokov v armadach je 120 krokov / minutu; legia ale pochoduje 88 krokov / minutu a tym padom zneju ich pochodove piesne, ako keby "zaspavali" [smích] a preto pochoduju 14.jula v parizi v ramci parady vzdy ako posledny.

dovod je mozno tradicia, alebo to boli klimaticke podmienky v tych uzemiach, kde boli nasadeni. neviem presne.

par prikladov: nemecky pochod "o du schöne westerwald" (ach ty pekny zapadny les)original -> http://www.diesteinburger.de/assets/multimedia/11_Westerwald.mp3

a teraz legionarsky (40 rokov stary zaznam) -> http://www.lalegion.de/mp3/westerwald_32.mp3

priklad legionarskeho pochodu "mal som jedneho kamarada" -> http://www.lalegion.de/mp3/ich_hatt_einen_kameraden_32.mp3

to by snad stacilo - stein55

115179

25.8.2006 2:32

RE: deportace z USA

meloun 89.?.?.?

Reakce na 114876

Vždyť vaše přízpěvky jsou mnohem nacističtější než ty Zundelovo. Zundel jen pochybuje o výkladu historie, ale vy podporujete zabíjení arabů židem a američanem dnes i do budoucna. [bliji]

115032

25.8.2006 4:41

RE: deportace z USA

kema 207.?.?.?

Reakce na 115032

>Vždyť vaše přízpěvky jsou mnohem nacističtější než ty
>Zundelovo. Zundel jen pochybuje o výkladu historie, ale vy
>podporujete zabíjení arabů židem a američanem dnes i do
>budoucna. [bliji]

Jiste me vazeny pane venujete trochu vaseho drahocenneho casu a reknete me, kdy jsem "podporoval zabijeni arabu zidem a americanem".
Predem dekuji. [oči v sloup]

115040

25.8.2006 17:16

RE: deportace z USA

hmmm 62.?.?.?

Reakce na 114876

Rozesilat nacistickou propagandu, stejne jako zalozit neonacistickou stranu v USA je legalni.
Copak neznate ani jednu neonacistickou skupinu v USA ?

115100

27.8.2006 5:11

RE: deportace z USA

kema 207.?.?.?

Reakce na 115100

Hmmmm, musim vas panove a damo upozornit, ze stekate dobre ale stekate na spatny strom.
Ja jsem pouze upozornil na to, ze Zundel byl z USA deportovan coby ilegalni imigrant, ktery nemel jakekoliv pravo tam zit.
Svuj nazor na Zundela jsem napsal v diskuzich k predeslym clankum na toto tema a rozhodne se nehodlam opakovat.
Co se tyce Zundelovych soudnich procesu v Kanade a Spolkove Republice Nemecko, to je vec profesionalu kteri vi o pravu o neco vice nez my vsichni dohromady.
Zundel byl pokud vim v Kanade shledan vinnym, ale vyhral odvolani.
Treba se mu to povede i v Nemecku.
Rozhodne by pomohlo, kdyby si nasel dobre pravniky. O tom, proc se dostala do potizi se zakonem pani Stolz nic nevim, rad se necham poucit.
Vim jen to, ze panem Kralem zmineny clen obhajoby Horst Mahler ma zakaz vykonu povolani, nebot v jinem procesu na soudce v soudni sini rval, ze az se naciste dostanou znovu k moci, bude ten soudce povesen.
Jo - vrana k vrane seda.

115201

24.8.2006 11:07

Úryvek z knihy Normana G. Finkelsteina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Můj původní zájem o holocaust byl ryze osobní. Můj otec a moje matka oba přežili varšavské ghetto a nacistické koncentrační tábory. Kromě mých rodičů, všichni členové rodiny z obou stran byli vyhlazeni nacisty. Mými prvými dojmy, tak řečeno, souvisejícími s nacistickým holocaustem, je moje matka přilepená na televizní obrazovku a sledující proces s Adolfem Eichmanem (1961) když jsem přišel ze školy. Ačkoliv byli osvobozeni z táborů pouze 16 let před procesem, oddělovala v mé mysli nepřekonatelná propast rodiče jak jsem je znal od tohoto. Fotografie rodiny mé matky visela na stěně obývacího pokoje. (Nikdo z rodiny mého otce nepřežil válku). Důležitější je ovšem jiná věc. Kromě tohoto současného pohledu si nevzpomínám, že by nacistický holocaust nějak ovlivnil mé dětství. Hlavním důvodem bylo, že nikdo kromě mé rodiny se nestaral o to, co se stalo. Okruh mých dětských přátel mnoho četl a vášnivě debatoval o současných událostech. Přesto si opravdu nevzpomínám, že by mi můj jediný přítel (nebo rodiče mého přítele) položil otázku o tom, co má matka a můj otec přežili. To nebylo zdvořilé mlčení. To byla jednoduše lhostejnost. V tomto světle nemůžeme jinak než být skeptičtí k výlevům bolesti v příštích desetiletích, když už byl průmysl Holocaustu pevně ustaven.
Někdy si myslím, že objev nacistického holocaustu americkými Židy byl horší než kdyby byl zapomenut. Pravda, moji rodiče se uchýlili do soukromí; jimi prožité utrpení nebylo veřejně uznáno. Ale nebylo to lepší, než hrubé zneužívání židovského mučednictví? Než se stal nacistický holocaust Holocaustem, bylo o něm publikováno jen pár odborných studií, jako The Destruction of the European Jews (Destrukce evropských Židů) Raula Hilberga a pamětí, jako Man's Search for Meaning (Lidské hledání významu) Viktora Frankla a Prisoners of Fear (Vězni strachu) Elly Lingens-Reinerové. Ale tato malá sbírka skvostů je lepší než plné police výtvorů, které dnes leží v knihovnách a knižních obchodech.Oba moji rodiče, přestože denně prožívali tuto minulost až do své smrti, ztratili ke konci svých životů zájem o Holocaust jako o veřejné představení. Jeden z celoživotních přátel mého otce a bývalý spoluvězeň z Auschwitzu, zdánlivě nezkorumpovatelný levicová idealista, z principu odmítl německou kompenzaci po válce. Nakonec se stal ředitelem izraelského Muzea Holocaustu, Yad Vashem. Můj otec zdráhavě a s velkým zklamáním nakonec připustil, že i tento muž byl zkorumpován Holocaustovým průmyslem a upravil své názory pro moc a zisk. Když po své spuštění nabýval Holocaustový průmysl stále absurdnější formy, moje matka ráda citovala (úmyslně ironicky) výrok Henryho Forda "historie jsou kecy". Pohádky o "těch, kteří přežili holocaust" - o všech vězních koncentračních táborů, samých hrdinů odboje - byly zvláštním zdrojem ironické zábavy u ná...Kráceno (Editor)

114895

24.8.2006 11:11

RE: Úryvek z knihy Normana G. Finkelsteina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 114895

u nás doma. Dávno předtím John Stuart Mill zjistil, že pravdy, které nelze kdykoliv prověřit, "ztrácejí svou přesvědčivost, pokud jsou zveličovány až ke lži".
Moji rodiče se často divili, proč se stávám tak rozhořčeným kvůli falsifikaci a zneužití nacistické genocidy. Nejobvyklejší odpovědí bylo, že byla použita k ospravedlnění zločinné politiky izraelského státu a americké podpory této politiky. Je tu rovněž osobní motiv. Velice dbám o zapamatování persekuce své rodiny. Současná kampaň Holocaustového průmyslu vyždímat peníze z Evropy ve jménu "ubohých obětí holocaustu" je popřením vysoké morální úrovně jejich mučednictví na úroveň kasina v Monte Carlu.

114896

24.8.2006 23:55

RE: Úryvek z knihy Normana G. Finkelsteina

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 114896

Hmmm, to je zajimave a mate pravdu - holohoaxni historky a lhani kolem musi obeti koncentraku opravdu urazet. Tak se ozvete, nebo pri tom vsem lhani zidu za chvili nikdo nebude verit, ze ty koncentraky nepostavili cely zidobolsani z Ruska [zahanbení]

A jen takova otazka do pranice - co plynove komory? Byly v Osvietimi, anebo jak nas presvedcuji Leuchteri, Rudolfove, David Cole, Irwing a dalsi - ze nebyly a obeti padaji na vrub otrocke praci, nedostatkum v hygiene, sireni nemoci a - prirozene ne zrovna milemu zachazeni. (zminovani byvaji nejcasteji ukrutnosti prave zidovskych kapu, coz by souhlasilo, kdyz se clovek podiva jak se zide u moci v Izraeli za poslednich 60 let projevuji...)

115017

25.8.2006 0:47

RE: Úryvek z knihy Normana G. Finkelsteina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 115017

Pane Trodas,
já jen chtěla poukázat na to, že i židé, kteří ve válce přišli o své blízké, protestují proti lhaní, zveličovaní a zneužívání lidí, kteří zahynuli v koncentrácích.
Rudolfovu zprávu jsem četla a to, že se nenašly žádné stopy po kyanidu a lidé byli zahnáni do místností s papundeklovými dveřmi, které se otevíraly dovnitř místnosti, je zarážející a musí vzbuzovat pochybnosti v každém myslícím člověku. Nikdo z lidí, kteří vznášejí otázky a žádají odpovědi by neměl být trestán a zesměšňován.
Ve 2sv. válce zachynulo přes 60mil.lidí, jen Rusů bylo 25mil., ale není slyšet o nikom jiném, než o židech. To mi vadí.
Možná je to nedorozumění, já to chápala jako výpad proti mě. Ale já jsem na Vaši straně.
A ozvat jsem se ozvala, už jen tím, že jsem napsala do ČT stížnost na pana Rákose, když se nám málem rozplakal při reportáži o žid.vojácích, kteří se 2 dny! nemohli vysprchovat a vedle toho byly jen kusé záběry Armagedonu z Libanonu. Rovněž jsem psala Zaorálkovi, ohledně lobbysty za Izrael, který píše na Novinky za naše peníze. Začíná být ze mě chronický potížista. [smích] Jo, a na petici proti US základnám mám asi 100vku podpisů. Snažím se něco změnit... Je to málo, ale víc není v mých silách.
Pokud máte slovenskou TV, tak zítra (vlastně už dnes) na ST2, vysílají dokument o Hitlerových obchodních partnerech. V upoutávce byl zmíněn H.Ford.
Zdraví Vás Iva

115023

26.8.2006 0:02

RE: Úryvek z knihy Normana G. Finkelsteina

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 115023

[smích] [cool] [smích] Neni tady zadny dost vhodny smajlik pro vyjadreni ucty. [smích]

115136

26.8.2006 1:39

RE: Úryvek z knihy Normana G. Finkelsteina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 115136

[smích] Od Vás pane Bartošek je to poklona, kterou si snad ani nezasloužím. Moc jste mě potěšil. Opravdu moc.

Zvláštní na tom všem je, že po přečtení knihy pana Finkelsteina se otupilo ostří mé, mírně řečeno, antipatie k židům. Nikdy nebudu souhlasit s politikou Izraele, ale už taky nechci soudit všechny jako vrahy, uzurpátory a pijavice. I když jsem přesvědčena, že v Izraeli nebo USA je jen malé procento židů smýšlejících jako pan Finkelstein.

Můj negativní postoj k Izraeli, ještě umocnil Nillbert (jeho nenávistný web)a jemu podobní. Nevím, zda je jejich záměrem budit nenávist k židům, nebo jsou přesvědčeni o své bohorovnosti. Ať je to tak či onak, nechci nenávidět jako oni, protože je nezměním a ubližuji jen sama sobě.
Budu raději dělat to málo, než řečnit. Pravdou je, že dělat se toho moc nedá. [pláč]

S úctou Iva

115148

26.8.2006 16:06

RE: Úryvek z knihy Normana G. Finkelsteina

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 115148

Ja dekuju pokorne Bohu za lidi jako jste vy pani Ivo. Diky takovym lidem jako jste vy, jsem dokazal pochopit rozdil mezi narodem Zidu a sionisty. Znicilo to ve mne neco velmi spatneho.Pocta z tohoto setkani je protentokrat na me strane.
[smích] [smích]

115172

25.8.2006 1:34

RE: Úryvek z knihy Normana G. Finkelsteina

Lev. 82.?.?.?

Reakce na 114895

Nevim kdo jste 193.?.?.?, ale je to velmi zajimavy clanek. Konecne neco strizliveho, rozumneho a mam pocit i skutecneho, dekuju.

115026

25.8.2006 21:20

RE: Úryvek z knihy Normana G. Finkelsteina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 115026

Děkuji pane Lev,
jsem ráda, že úryvek z této knihy ve Vás nevzbudil stejnou reakci jako u pane Trodase, ale naopak Vás zaujal zrovna tak, jako mě.

Nemohu a priori odsuzovat všechny židy, protože bych tím urážela takové jako je pan Finkelstein.

V době všeobecného klamu říkat pravdu znamená revoluční čin.
(George Orwell)


Zdraví Vás Iva

115123

24.8.2006 21:58

jak v ČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

V České republice stačí se vyjádřit ve smyslu, že nesouhlasíte s politikou, nebo se vám na ní něco nelíbí, státu Izrael. Rázem je z vás antisemita. To není vtip. Viz zprávu o antisemituismu v ČR.

114996

24.8.2006 23:51

RE: jak v ČR

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 114996

A ja zatracene silne nesouhlasim s politikou vyhlazovani palestincu a Libanoncu teroristicko-fasistickym statem Izrael a zadam jeho okamzite potrestani, blokadu, odsouzeni viniku valecnych zlocinu mezinarodnim soudem a demilitarizazi tohoto teroristickeho statu!

To jsem asi antisemita, ze? [chechtot] [velký smích]

115013

25.8.2006 0:00

RE: jak v ČR

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115013

@trodas

>zadam jeho okamzite potrestani...

v poriadku; tu najdete jedinecnu a aktualnu moznost sa osobne zucastnit vasej vyzvy [smích]

nech sa paci -> http://odpor.org/index.php?id=6&clanek=457

stein55

115018

25.8.2006 1:32

RE: jak v ČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 115018

Že je Bc politických věd Kalinovský blb je jasné už delší dobu ale toto [chechtot] [chechtot] to skoro vypadá že ho nasadil Mossad

115025

25.8.2006 0:57

RE: jak v ČR

osd 81.?.?.?

Reakce na 115013

Ono to slovo "antisemita" je také zavádějící. Slovo "semita" označuje člověka blízkovýchodního původu - tedy nejen žida, ale také palestince a syřana. Možná by bylo zajímavé na skutečné potlačovatele svobody slova (ty, kdož perzekuují každého, kdo se jen odváží diskutovat o holokaustu, izraelské politice a práva Izraele na "jeho" území) nechat vyšetřovat (podnět k prošetření, příp. trestní oznámení) podle stejného paragrafu (260, 261, 261a) trestního zákona - tedy toho, s jehož pomocí svobodu slova potlačují. No považte:

§260 (základ, vynechávám další trestní sazby): Kdo podporuje nebo propaguje hnutí, které prokazatelně směřuje k potlačení práv a svobod člověka nebo hlásá národnostní, rasovou, náboženskou či třídní zášť nebo zášť vůči jiné skupině osob, bude potrestán odnětím svobody na jeden rok až pět let.

§261: Kdo veřejně projevuje sympatie k hnutí uvedenému v § 260, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta.

V žádném případě nezpochybňuji holokaust. Věřím, že mnoho lidí (nejen židů) velmi trpělo. Mám však za to, že zákaz diskuse a vědeckého zkoumání (včetně zveřejňování výsledků) historických nároků Izraele a historických skutečností (včetně počtu židovských obětí za Druhé světové války), je skutečným potlačováním práv a svobod člověka (a perzekuce a i jen souhlas s ní je tedy nezákonná a trestatelná podle výše uvedených ustanovení).

115024

25.8.2006 0:13

citat

jozin z bazin 128.?.?.?

Tahle Zuendelova obhajkyne pri te argumentaci, ze Zuendel neporusil ten a ten zakon, nejak pouzila nejaky citat iranskeho prezidenta? No tak to snad muze byt rad, ze se ji zbavil. Moh by tady nekdo ty blafy postovat? Sou pravnici, co maj doopravdy sveraznej pohled na vykon svyho povolani. Skoda ze pan Kral nerika, jak presne tam u toho soudu ta dama blabolila, ze ji to vyneslo to obvineni. Z toho, ze u toho citovala iranskyho prezidenta (ze vsech moznejch jinejch irelevantnich temat) to asi melo pekny grady. Sem mel zato, ze Zuendelovy prace jsou vcelku popularni a snad z toho neco kaplo, aby si moh zaplatit na tu obhajobu nekoho pricetnyho. Dyk musel i predpokladat, ze k podobny situaci dojde.

115021

25.8.2006 1:51

RE: citat

NoFear 129.?.?.?

Reakce na 115021

vidim ze mas nastudovany proces [smích]

115028

25.8.2006 1:53

v Indii

google 84.?.?.?

otvorili antisemitsku restauraciu:

http://www.spiegel.de/img/0,1020,688681,00.jpg

115029

25.8.2006 10:41

RE: v Indii

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115029

OMG [chechtot] [velký smích]

115059

25.8.2006 10:56

RE: v Indii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 115059

@trodas

...snad vam pomoze len nasledovne varovanie [smích]
-> http://ez-files.net/download.php?file=108c01c3

gut shabes - stein55

115061

25.8.2006 16:49

RE: v Indii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 115061

...snad vam pomoze len nasledovne varovanie - Před kým čím ?? Před pravdou?? Ještě toho trochu,aby domácí museli být zticha a trpně přihlížet řádění Khazar Jews jak doma tak po světě ??????Naopak - je potřeba se všech Khazar Jews - zbavit,vyhnat z vlády,parlamentu,senátu a ze státních služeb !!!!! A umožnit jim jejich vysněný ráj - a nejen jejich,hlavně jejich velkého Herzla a všechny odeslat do této domoviny - MADAGASKAR !!!!

115095

25.8.2006 17:14

RE: v Indii

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115095

@anonym

>Před kým čím ?? Před pravdou??

kedze zrejme nemate zmysel pre humor, tak berte to varovanie len ako vystrahu proti moznej ocnej rakovine [smích]

stein55

115098

26.8.2006 3:21

RE: v Indii

Průchozí 85.?.?.?

Reakce na 115061

POZOR!!! SECURITY ALERT!
Po otevření nabídnutého linku se DO POČÍTAČE POKOUŠÍ PRONIKNOUT TROJAN!!!

steine55, tohle jste přehnal. NAVRHUJI VAŠE TRVALÉ VYLOUČENÍ Z DISKUSE.

115151

26.8.2006 16:10

RE: v Indii

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 115151

Mno, jeste ze mam vsechny "dulezite tajnosti" ( aspon pro Velkeho bratra)na papire, ale predevsim v hlave. I kdyz kdo ma odpovednost za ten trojan si pockam,az co rekne druha strana.

115173

9.12.2007 3:04

Chudak zenska .......

Kadence crazy 66.?.?.?

, ale to jen dokazuje , ze se zidi boji pravdy jak cert krize . Holocaust samozrejme byl , ale ne tak a v takovych nafouknutych rozmerech jak se nam tu zidi snazi vymejvat mozky ! Je zajimavy ze treba Rusu za 2WW zahynulo o moc vic a po nich ani cokl nestekne ! Uz si konecne uvedomte ze za 2WW neumirali jen zidi , umirali lidi i z jinych narodu a tech bylo vic , vedle Americanu , Canadanu a dalsich umirali i Nemci a nekteri z nich ktery nemeli wehrmacht mundur nikdy na sobe umirali dokonce i po valce .... ( snad jste o tech faktech o odsunovani a vrazdeni pohranicnich Nemcu taky slyseli ) ! Ani milionkrat opakovana lez o holocaust se podle jakyhokoliv zidovskyho paragrafu nikdy nestanou pravdou protoze historie o 2WW z ktery chtej zidi udelat histerii se na pohadky a nesmyslplny cisla kteryzto lzi kazdej kdo ma v hlave mozek hned prokoukne fakticky prepsat neda ! [velký smích]

148792

Příspěvků: 48

24.08. 01:27 trodas  dnesni zavirani za ideozlocin je poprenim svobody slova
24.08. 02:11 Emma.  RE: dnesni zavirani za ideozlocin je poprenim svobody slova
24.08. 05:27 karel4u  RE: dnesni zavirani za ideozlocin je poprenim svobody slova
25.08. 10:26 trodas  RE: dnesni zavirani za ideozlocin je poprenim svobody slova
27.01. 19:17  RE: dnesni zavirani za ideozlocin je poprenim svobody slova
27.01. 19:50 Datel  RE: dnesni zavirani za ideozlocin je poprenim svobody slova
24.08. 05:57 kema  deportace z USA
24.08. 10:27 google  RE: deportace z USA
25.08. 04:35 kema  RE: deportace z USA
25.08. 07:39 Blue  RE: deportace z USA
25.08. 10:36 trodas  RE: deportace z USA
25.08. 09:46 google  RE: deportace z USA
26.08. 14:05 baba_Blažková  RE: deportace z USA
26.08. 14:29 stein55  RE: deportace z USA
26.08. 15:44 Rene Bartosek  RE: deportace z USA
30.08. 00:19 Rejpal  RE: deportace z USA
30.08. 22:34 Rene Bartosek  RE: deportace z USA
26.08. 15:53 stein55  RE: deportace z USA
26.08. 16:33 Rene Bartosek  RE: deportace z USA
26.08. 18:14 stein55  RE: deportace z USA
25.08. 02:32 meloun  RE: deportace z USA
25.08. 04:41 kema  RE: deportace z USA
25.08. 17:16 hmmm  RE: deportace z USA
27.08. 05:11 kema  RE: deportace z USA
24.08. 11:07  Úryvek z knihy Normana G. Finkelsteina
24.08. 11:11  RE: Úryvek z knihy Normana G. Finkelsteina
24.08. 23:55 trodas  RE: Úryvek z knihy Normana G. Finkelsteina
25.08. 00:47  RE: Úryvek z knihy Normana G. Finkelsteina
26.08. 00:02 Rene Bartosek  RE: Úryvek z knihy Normana G. Finkelsteina
26.08. 01:39  RE: Úryvek z knihy Normana G. Finkelsteina
26.08. 16:06 Rene Bartosek  RE: Úryvek z knihy Normana G. Finkelsteina
25.08. 01:34 Lev.  RE: Úryvek z knihy Normana G. Finkelsteina
25.08. 21:20  RE: Úryvek z knihy Normana G. Finkelsteina
24.08. 21:58  jak v ČR
24.08. 23:51 trodas  RE: jak v ČR
25.08. 00:00 stein55  RE: jak v ČR
25.08. 01:32  RE: jak v ČR
25.08. 00:57 osd  RE: jak v ČR
25.08. 00:13 jozin z bazin  citat
25.08. 01:51 NoFear  RE: citat
25.08. 01:53 google  v Indii
25.08. 10:41 trodas  RE: v Indii
25.08. 10:56  RE: v Indii
25.08. 16:49  RE: v Indii
25.08. 17:14 stein55  RE: v Indii
26.08. 03:21 Průchozí  RE: v Indii
26.08. 16:10 Rene Bartosek  RE: v Indii
09.12. 03:04 Kadence crazy  Chudak zenska .......

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

56

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 120 čtenářů částkou 19 700 korun, což je 56 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 1

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 1

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
21,96 Kč
Euro
26,16 Kč
Libra
29,33 Kč
Kanadský dolar
16,88 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,23 Kč
100 japonských jenů
21,07 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,85 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,02 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 724,77 Kč
1 unce stříbra
512,42 Kč
Bitcoin
366 363,51 Kč

Poslední aktualizace: 26.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 721