Diskuze k článku

Kdo se bojí velkých zlých sunarů?

Příspěvků 86

16.8.2006 4:41

Ja se sunaru nebojim

kema 207.?.?.?

a zen s detmi taky ne, ale kdyby prede mnou prosla letistni kontrolou velice tehotna dama v burce nebo cadoru se dvema detmi a kdyby ty deti trimaly v rucickach krome obrovskych plysovych medvedu i lahve s neznamymi tekutinami a kdyby je nikdo nekontroloval, rad bych prenechal svou letenku autorovi tohoto clanku. [cool]
Prijemny let !!!!!!

114005

16.8.2006 5:59

RE: Ja se sunaru nebojim

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 114005

Pane Kema, je az smesne pozorovat jak se korektne bojite veci kterych je politicky korektni se bat, zda se mi, ze to delate jen proto aby jste podporil oficialni propagandu, ktera nema nic jineho na mysli nez zavest svet do valky. To by se vam libilo. Valka za Israel. Zase vylizovat to rozlite mleko zidu.
Jiste ted uz vite, ze i tento "Plot" je povazovan za vykonstruovany jen za ucelem postrasit lidi a postavit Muslimske obcany GB do spatneho svetla. Z obycejneho chvastani na Webu se opet stala detektivka, bohuzel s koncem ktery si autor nepredstavoval.
Lide to uz prohledli, vzdy kdyz se dostanete do uzkych tak si vymyslite dalsi teroristicky utok. Ale, co je na tom nejsmesnejsi je to, jak to podporuje jen ta vase mala parta a prirozene zide na Americkem radiu a televizi. Jak pruhledne. Co udelate priste? Opravdu to letadlo sundate bez ohledu na nevinne lidi jen abyste dokazali svuj point? Vy snad nemate svedomi.

114012

16.8.2006 9:18

RE: Ja se sunaru nebojim

kema 207.?.?.?

Reakce na 114012

> Lide to uz prohledli, vzdy kdyz se dostanete do uzkych tak si
>vymyslite dalsi teroristicky utok. Ale, co je na tom nejsmesnejsi
>je to, jak to podporuje jen ta vase mala parta a prirozene zide
>na Americkem radiu a televizi. Jak pruhledne. Co udelate priste?
>Opravdu to letadlo sundate bez ohledu na nevinne lidi jen abyste
>dokazali svuj point? Vy snad nemate svedomi.

Koho tim Karle myslite kdyz pisete "vy" ? Ja jsem Cechokanadan. Na to, jestli chceme sundat letadlo se zeptam sveho poslance (a ceskeho velvyslance) a dam vam vedet. [smích]

114033

17.8.2006 5:47

RE: Ja se sunaru nebojim

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 114033

Pane Kema, je zajimave, ze kdyz dostanete neprijemnou otazku, tak z chytreho cloveka jako jste vy se najednou stane blabolici clovek ktery se nam snazi nakukat, ze nema ulteriorni poslani.
Vy, ktery se vzdy stavi na stranu Zionacistu, kdyz se na vas ukaze prstem se najednou zmenite na pouheho Cechokanadana ktery se musi zeptat sveho poslance.
Ve vsech vasich prispevcich jste projevil schopnost hovorit za novy fasismus ktery zaklada koreny jak v USA tak v GB a delal jste to se znacnou rozhodnosti. Co se tyce toho sundani letadla. Ta vase parta, ta kterou tak laskyplne zastupujete se nestiti niceho.

114162

19.8.2006 8:21

RE: Ja se sunaru nebojim

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 114162

A kterou "partu" jste myslel? TIMUR A JEHO PARTA? [chechtot]
O tom jste ale zrejme nikdy neslysel, ze? [zmaten]

114386

16.8.2006 7:31

RE: Ja se sunaru nebojim

zalozak 202.?.?.?

Reakce na 114005

Kema neblbnete. Ta "tekuta vybusnina" je takovy humbuk ze uz od toho couvaji i "oficialni organy". 100% vsech tech "udajnych" vybusnin ktere "odbornici novinari" prezentovali v tisku je bud tak nestabilnich ze by s tim nikdo nenastoupil ani do perin, nebo jejich vybusna sila nestaci na vice nez utrzeni prstu autora nebo v te podobe jako byly popsany vubec nefunguji.

V teto chvili cela historika vypada nasledovne... za asistence "skryteho" agenta si banda kretenu spradala plany na atentat. Nemeli jeste ani letenky ani nevyrobili zadnou bombu. Jeden z nich byl pak zadrzen a po "duraznem vyslechu" se priznal co chteli vsechno udelat. Dost me to pripomina ono priznani se dvou vedcu za Stalinovy ery ze planovali vykopat tunel z Rigy to Londyna a pasovat do SSSR agenty.

114017

16.8.2006 8:38

RE: Ja se sunaru nebojim

MF 194.?.?.?

Reakce na 114017

Záložáku, jste si jistý, že kapalinové bomby nelze vyrobit? Já tedy ne. A těhotným mohamedánkám bych také nevěřil.

114026

16.8.2006 8:58

RE: Ja se sunaru nebojim

zalozak 202.?.?.?

Reakce na 114026

Kapalinove bomby vyrobit lze. Ne vsak nutne na kolene. Ono nejde totiz o to udelat neco co vybuchne... (to se da udelat i doma) ale aby to melo dostatecnou stabilitu, aby to melo silu neco zpusobit... a tak dale. Rozhodne se vsak nejedna o "bomby" o kterych byla v oficialnich prohlasenich ci novinach rec.

114029

16.8.2006 9:23

RE: Ja se sunaru nebojim

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 114017

Tekutou vybusninu teoreticky na palube pripravit nebo na palubu dostat lze, stejne jako mnoho jinych substancii. Docela hezky rozbor tohoto je na blistech

http://www.blisty.cz/2006/8/11/art29800.html

V clanku autor spravne pojmenovava i problem. Pokud se nebude letat bez satu a zavazadel s cestujicimi ve sveracich kazajkach, nelze zabranit tomu aby nekdo na palubu nebezpecnou substanci dostal. Navic, podivejte se, jak jsou na nekterych letistich kontrolovana zavazadla, ktera odevzdate u check-in. Je dost moznosti, jak pripravit kufr, ktery bude na standartnim letistnim rentgenu davat signaturu bezneho zavazadla a zatim uvnitr to bude bomba.

Reseni, ktera nam nabizeji neocons je reseni doktora, ktery pacientovi se zapalem plic podava leky tlumici kasel aniz by ho zajimal zapal. Resime nasledky, nikoli problemy. To co se dnaska deje je nazornou ilustraci Murphyho zakona ze na kazdy problem existuje jednoduche a snadno zduvodnitelne nespravne reseni. Nekteri panove zde v diskusi jsou nazornym prikladem toho, jak snadno lze naletet na oficialni propagandu. Ta nam z medii (kontrolovanych kym ?) serviruje uz 20 let standartni vzorec Arab = terorista ktereho jedinou snahou je znicit nas zpusob zivota a demokraci. A pritom nam pod rouskou "boje proti terorizmu" nezustalo z te demokrace uz skoro nic. Resi se dusledky aniz by se nekdo zamyslel nad tim, co vlastne dozene treba zenu-matku k tomu, aby se omotala vybusninou a sla se odpalit na trziste v Tel Avivu nebo do letadla Aeroflotu.

114035

16.8.2006 12:27

RE: Ja se sunaru nebojim

case 62.?.?.?

Reakce na 114035

Nejsem si jist jestli jmenovany clanek neni trosku prilis "Kotrbovsky" [mrknutí jedním okem] .
Co se tyce reseni problemu zustal bych pri zemi.
Proc na letistich neni magneticka rezonance (drive jsem se domnival, ze je),
pripadne plynove chromatografy?
Energeticky bohate vazby zname, tak co ...
Tezko budou "teroriste" pripravovat na palube letadla vybusniny zcela ze zakladnich latek (napr si asi nebudou syntetizovat H2O2,HNO3,...) ...

Trosku komplikovanejsi situace nastane s rozvojem nanotechnologickych vybusnin ("strukturalnich"(???)) [mrknutí jedním okem] .

114061

16.8.2006 16:16

RE: Ja se sunaru nebojim

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 114061

>Co se tyce reseni problemu zustal bych pri zemi.Proc na letistich neni magneticka rezonance (drive jsem se domnival, ze je),pripadne plynove chromatografy?

Magneticka rezonance - hezky napad, ale asi by vam podekovali vsichni biznismeni co maji v kufru nebo prirucnim zavazadle diskety, notebook a podobne vybaveni. V pripade vyssich energii by meli smulu i dovolenkari s kazetami z dovolene nebo SD kartami. A tak mala energie co neposkodi elektroniku v zavazadle najde houby ne vybusninu. A myslim ze zakazat prepravu veskere elektroniky kvuli bezpecnosti nelze. To by aerolinky prisli o znacnou cast klientely - biznismany i dovolenkare...

Dalsi otazkou je pouziti plynove chromatografie. Jednak tato je metoda jen malo ucinna proti profesionalne odvedene praci (treba zataveni vybusniny do skla), jednak je malo ucinna proti "neznackovanym" vybusninam pripravenym doma a v neposledni rade je tato metoda pomala. Na kvalitni "ocichani" zavazadla je potreba cas. Letiste by potrebovali tech chromatografu desitky aby stihali vybavit vsechna zavazadla a nebo by musel byt check-in treba 6 hodin pred odletem...

Moznosti by mohla byt nuklearni emisni tomografie (treba PET) nebo scannovani superkratkymi vlnami v pasmu stovek GHz. Tyto technologie jsou ale jeste v plenkach a tak jejich masove nasazeni neprichazi zatim v uvahu.

>Energeticky bohate vazby zname, tak co ...
>Tezko budou "teroriste" pripravovat na palube letadla vybusniny zcela ze zakladnich latek (napr si asi nebudou syntetizovat H2O2,HNO3,...) ...

Na druhe strane. Myslite, ze pro teroristicky utok na letadlo je potreba vybusninu? Co tak treba jeden terorista s trochou kyseliny a druhy s kyanidem ? Nebo treba par ampulek s oznacenim Inzulin plnych Sarinu ? Nebo trochu kyseliny na podlahu nad kabelovym svazkem? Najit misto kde by to zpusobilo nejvetsi skodu zas neni tak nemozne.


Jeste jednou. Lecit nasledky je nesmysl. A lecit nasledky tak, ze se zhorsi pricina je sebevrazda. "Valka proti terorizmu" je nesmysl. Pokud si nekdo mysli, ze zabrani teroristickemu utoku tak, ze vybombarduje mesto nebo stat odkud "teroriste" pochazeji, je na omylu...

114078

16.8.2006 16:46

RE: Ja se sunaru nebojim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?

Reakce na 114078

[cool] Jo ale to by bylo zcela proti neokon filosofii. To by museli uznat že si to vlastně způsobují sami.

114080

16.8.2006 23:48

RE: Ja se sunaru nebojim

Zvědavej. 4.?.?.?

Reakce na 114078

>Magneticka rezonance - hezky napad, ale asi by vam podekovali
>vsichni biznismeni co maji v kufru nebo prirucnim zavazadle
>diskety, notebook a podobne vybaveni. V pripade vyssich energii
>by meli smulu i dovolenkari s kazetami z dovolene nebo SD
>kartami. A tak mala energie co neposkodi elektroniku v zavazadle
>najde houby ne vybusninu. A myslim ze zakazat prepravu veskere
>elektroniky kvuli bezpecnosti nelze. To by aerolinky prisli o
>znacnou cast klientely - biznismany i dovolenkare...

Pane Kevine,
Zde může být použita elektrická kvadrupólová rezonance. Pomocí této metody můžeme prostřednictvím elektromagnetických polí v oblasti rádiových vln zjišťovat zastoupení některých atomových jader nacházejících se v daných chemických vazbách ve zkoumaném prostoru a to bez ohledu na jejich rozložení v tomto prostoru. Při detekci výbušnin se vyhledávají jádra dusíku nacházející se v chemických vazbách například pentritu, hexogenu nebo TNT.
Při jaderné kvadrupólové rezonanci vyšle vysílač do prostoru zavazadla složitý pulz rádiových vln o nízké intenzitě. Původní klidová orientace os rotací atomových jader zkoumaných látek je tímto pulzem narušena. Jak se jádra následovně snaží sama sebe zpětně srovnat, produkují kolem sebe svůj vlastní charakteristický rádiový signál, jako ozvěnu typickou vždy pro daný druh látky. Tento signál je zachycován přijímačem a bezprostředně analyzován počítačem. Přístroj pátrá po protaženém jádru atomu dusíku N14, který se nachází ve výbušninách (ale i drogách). Vlivem prostředí sousedních atomů dochází k mírnému posunu rezonanční frekvence. Velikost tohoto posunu závisí na typu prostředí, můžeme z něj usuzovat na typ molekuly, a tedy i typ látky - jestli se jedná o PETN, RDX atd. Analýzou, trvající průměrně 5 sekund, se nepoškozují magnetická média jako počítačové disky apod.
Zatím tato metoda není rozšířena a stejně Vám musím dát za pravdu v tom, že se neřeší příčina, ale řeší se následky. Vynalézavost těch, kteří se touží pomstít nezná mezí. Abych se ještě vyjádřil k té zprávě o vyrobení trhaviny přímo na palubě letadla z blíže neurčeného ''energetického'' nápoje a H2O2. Budí to u mně pousmání. Ta výroba vyžaduje tolik technického zabezpečení, že toto není vůbec snadno proveditelné. Obvykle je bezpodmínečně nutné chlazení a spousta dalšího, co se mi zde nechce rozvádět. To strohé oznámení sdělovacích prostředků, jako obvykle bez bližších informací budí pouze fantasii k spekulacím.

114130

17.8.2006 1:28

RE: Ja se sunaru nebojim

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 114130

>Zde může být použita elektrická kvadrupólová rezonance. Pomocí této metody můžeme prostřednictvím elektromagnetických polí v oblasti rádiových vln zjišťovat zastoupení některých atomových jader nacházejících se v daných chemických vazbách ve zkoumaném prostoru a to bez ohledu na jejich rozložení v tomto prostoru. Při detekci výbušnin se vyhledávají jádra dusíku nacházející se v chemických vazbách například pentritu, hexogenu nebo TNT.

Ano, dekuji za doplneni. To je ta metoda, kterou jsem v skratce oznacil scannovani superkratkymi vlnami v pasmu stovek GHz. Priznam se ze jsem to z hlavy ani takto presne dohromady dat nevedel a na hledani podkladu nebyl cas. Bohuzel, tato metoda je jeste stale spise laboratorni kratochvile a do nasazeni v prumyslovem meritku na stovkach letist ji chybi jeste hodny kus cesty...

A jak se myslim zhodneme, zpusobu jak poslat dolu letadlo je hodne. Resit je potreba pricinu...

114147

18.8.2006 2:10

RE: Ja se sunaru nebojim

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 114147

Jsem strasne rad, ze nejste terorista. Uz tak litam s krajnim odporem a nerad. [smích] [mrknutí jedním okem]

114278

18.8.2006 11:19

RE: Ja se sunaru nebojim

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 114278

> Uz tak litam s krajnim odporem a nerad. [smích] [mrknutí jedním okem]

Co vy, ale co mam rikat ja... Diky me profesonalni paranoji je pro mne kazdy let pres ocean utrpenim... Aby clovek dokazal delat profesionalne v bezpecnostni brandzi, musi byt tak trochu cvok a latentni terorista. Sedet potom 9,5 hodiny v letadle, v hlave asi tak 50 moznych scenaru utoku, clovek se diva kolem sebe, hodnoti rizika, pravdepodobnosti, tipuje kdo by mohl byt potencialne terorista, kdo je z bezpecnostneho doprovodu... a pomalu mu toho zacina hrabat... [smích] Na letisti pravidelne vystupuji spoceny a jdu si dat panaka na podekovani ze jsem na pevne zemi. [chechtot]

Minule kdyz jsem letel do Frisca, prisel si pro mne na rozhovor chlap z bezpecnostniho doprovodu British Airways. Nezdalo se mu jak jsem nervozni. Povazoval mne za teroristu. [velký smích] Po kontrole dokladu pochopil, pry nejsem prvni. Jeho kolega tim pry trpi taky... Pak jsme si vyborne pokecali... [cool]

114308

20.8.2006 16:55

RE: Ja se sunaru nebojim

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 114308

Ja uz radsi budu vase odborne prispevky k bezpecnosti leteckeho provozu ignorovat. Nerad bych pres Atlantik padloval na kajaku. [velký smích] [velký smích] [mrknutí jedním okem]

114487

16.8.2006 18:54

RE: Ja se sunaru nebojim

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 114061

Jo a mimochodem. Proc si komplikovat zivot vyrobou vybusnin. Videli jste uz video na kterem "bouchla" vadna baterka v notebooku? Tusim DELL ted kvuli tomu stahuje stovky baterii s problemem v elektronice battery managementu. Myslite, ze by byl problem takto upravit jakoukoli baterku ? Co by asi udelal ohen treba v zavazadlovem prostoru letadla ? Nebo treba na palube? S notebookem projdu kontrolou a jeste ho pred bezpecaky zapnu. Ze je v baterce misto standartniho battery managementu na plosaku casovac by zjistil mozna servis...

Pak v letadle vycvaknu baterku a polozim ji nekam kde ohen zpusobi nejvetsi skodu (treba nekam pod sedadlo). Pro efekt pripadne misto poliju par panaky vodky, ktere si necham od letusky prinest na potlaceni nervozity z letu. [smích] A pak... 16:05 ... piip ... cvak ... BUM. A ve vzniknuvsi panice a chaosu udelam lecos. Treba vniknu k pilotum do kabiny...

A co ted? Zakazeme litat s laptopy a aerolinky prijdou o nejvetsi klientelu - bizinismany ??? Nebo uz konecne nekdo odpovedny pohledne pravde do oci, prestane se saskovat a zacne se resit pricina ne dusledek?


Kdysi pred par lety po 9/11 jsem na netu nasel text, ktereho nazev by se dal prelozit jako "pisen neznameho teroristy". Bohuzel to ted nejsem schopen dohledat, snad nekdo tady pomuze. Text byl v anglictite v podstate zacinal na styl "zivorim tady i s rodinou a nikoho to nezajima, my deti umiraji na nemoci ktere vy davno lecite a nikoho to nezajima" pak to pokracuje na styl "vy ani nevite kde je ma zeme, protoze vas to nezajima" pak to pokracuje jak bere zbran a jde zabit ty ktery to nezajima a konci to "It's not much, but now i can, see my home on CNN" ...

Povazuji to za velice vystizne...

114087

16.8.2006 21:25

RE: Ja se sunaru nebojim

lord Corvin 85.?.?.?

Reakce na 114087

Měl jsi na mysli tohle?

rec:
All the people were making fun
because i was reading the koran.
and to some i look really weird
with white turban and black beard
i never benn more popular in my life
since i carried big mat-knife

1.
I'm a little Taliban
i come from the country of Afghanistan
if i m gonna die in a big crash
it is the will of mighty Allah
I didnt get the money for the vacation
so I joined terrorist organisation
i learned to fly a plane from a friend
but he forgot to teach me to land

ref:
|: I love my papa, I love my mama
but most of world i love Osama. :|

2.
I am feeling the most happy
when i heared the scream of Yuppie
I dont get much where I'm going
because i drive 707 a boeing
i make sure that you a say "will remember
the date of eleventh of september"
we choosed date because of this
it's the intranational day of peace

ref:

3.
And I would be a real nice
if i wouldnt in djihad
for just because of this one attack
Americans want to bomb us back
I knew that repricautions would come
and it's a great commercial for Islam
It's not a much but now i can
See my house on CNN

114109

16.8.2006 22:28

RE: Ja se sunaru nebojim

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 114109

Ne. Tohle je asi neco jineho i kdyz to konci stejne. Tohle je for, tamhleto bylo mysleno vazne. A bylo to mnohem, mnohem delsi. Nekde to 100% mam, asi padne vikend abych to nasel. [smích] Mam jeden adresar, kde si ukladam veci co mne zaujali pri surfovani nebo mi je donesli mi webovi agenti (programovatelne vyhledavace vyuzivajici google engine). Veci na ktere jsem se chtel jeste podivat, ktere mne zaujali. Momentalne ma ten adresar 136 GB [pláč] A furt neni cas... [naštvaný]

114119

16.8.2006 22:28

RE: Ja se sunaru nebojim

listonos 85.?.?.?

Reakce na 114087

Zapad ma, On nema a chce tiez... Otazka je, ci my mame povinnost mu to dat len preto ze my mame a On nie. Kde by to takto skoncilo?

114120

16.8.2006 18:56

RE: Ja se sunaru nebojim

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 114035

Shodou okolností na Oslovi (www.osel.cz) vyšel před několika dny článek o likvidaci nádorů tím, že se do krve přidají kapky fluorokarbonátu, a ty se převedou ultrazvukem na bubliny v místě nádoru, takže se ucpou cévy, vyživující nádor. Na úplně stejném principu by se dala sestrojit výbušnina, která by se v postačujícím množství přidala do krve (takže by vybuchl "celý člověk"[mrknutí jedním okem]. Ani nahatí cestující nejsou tedy bezpeční. Pomíjím takové věci, jako je pašování heroinu/kokainu v plastikových sáčcích spolykaných do trávicího ústrojí (to snad sunaronebojsové nepopřou, že se to dělá - a tudíž je to možné). A když se tam místo dvou tří kil drogy dá stejná váha výbušniny, tak to fungovat bude taky. A iniciovat to může třeba na záchodě.

Kevin nemá pravdu v tom, že lze nějakým způsobem muslimy "usmířit". To by bylo možné jedině v případě, pokud bychom přijali islám, případně nechali naše země islamizovat a pokorně přijali status dhimmi (mají omezená majetková práva, nemohou se dovolat práva u islámských soudů - a jiné v islámských zemích nejsou, a nesmějí ani nosit zbraně, aby se náhodou nebránili zvůli muslimů). Tento cíl schvalují všichni muslimové, i ti naprosto mírumilovní a "hodní". Za dlouhodobý cíl muslimů v ČR to prohlásil i známý mluvči muslimů v ČR Sáňka, a to opakovaně v různých médiích, takže se nejedná ani o nedorozumění, ani o zlovolnou pomluvu (viděl jsem ho s tím v ČTv, četl jsem jím autorizovaný rozhovor v MFDnes, mimo jiná média, která nemusela být zcela autentická či autorizovaná). Děkuji pěkně, než něco takového, tak to už opravdu uvidím raději, aby si naše generace obtížila svědomí genocidou muslimů, a tím zajistila našim potomkům bezpečný a civilizovaný svět.

114088

17.8.2006 1:08

Tady se nekdo boji Muslimu a mel by se bat nekoho jineho...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 114088

Ono to je spis takhle - muslimove se tu chovaji presne tak, jak mi jim to dovolime - to same plati i pro jine etnika, samo. A my jim povolujeme pod taktovkou multikulturalismu, jenz propaguji zidovska media.
Blbej kdo dava, dvakrat blbej kdo nebere.
No, takze je to nase chyba a jak nam "pomaha" Izrael a zidi? Nijak. Naopak nam tvrdi, jak je imigrace potrebna a jak se o ne mame postarat. Proc to delaji? Cim vic s hlavne tech schopnych muslimu odejde z zidovskeho pekla do civilizace, tim mensi odpor budou mit na strednim vychode. A NAVIC! Oni moc dobre vi, ze s slusnymi prijdou i grazlove a vyzirkove - takova je struktura spolecnosti. A ze tihle udelaji dost bordelu na to, abychom je nemeli radi.
Rikam tomu rasisticka karta.
Zide hraji na to, ze my zamhourime oko nad masakrovanim arabu, protoze to jsou preci ti spinavi arabasi ktere tak nemame radi a v jakemsi klamnem prislibu, ze jak s nimi budeme mit problemy, tak je muzeme vrazdit take a zidovske media budou potichu. Problem je, ze tohle je jednostrana karta a kdyz meli srbove problemy s kosovskou drogovou mafii a kriminalitou + pokusy o etnicke cisteni Kosova od Srbu tak vime jak dopadli kdyz to zacali resit jak se to resit ma - na hruby pytel hruba zaplata.
Co OSN a NATO vyresili? Ted chteji samostatne kosovo pote, co ho etnicky vycistili od srbu. A to srbove nikdy neakceptuji a tak jakmile OSN odtahne, tak je z tama vyzenou do ablanie a problem se nasilim opet vyresi.
Takze ten problem s rasistickou kartou je, ze co je dovoleno panovi, neni dovoleno kmanovi.
(kman - bezzemek, poddany ve stredoveku)
Zidi nam sem s radosti exportuji tyhle lidi, protoze jim tim ubyvaji nepratele a rikaji nam svym prikladem, jak se s nimi da zachazet, kdyz je to v zajmu statu Izraele. Lidi to casto podporuji ze stejneho pohledu - boji se invaze muslimu a rikaji si, ze to zide vlastne delaji dobre.
A nevidi si na spicku nosu.
Zaprve to, ze nekdo dela genocidu je spatne vzdy, i kdyz se nekomu muze cil zdat uslechtily. A zadruhe cim vic delaji zide problemu muslimum a arabum, tim vic oni chteji k nam - do bezpeci a za lepsim. Ono kdyz si postavis dum a zidi ti ho srovnaji se zemi, tak se ti ho nechce stavet znova v zemi, kde se tohle deje za poslednich 22 let bezne... (Libanon)
Cize - problem je:
1) existence teroristickeho statu na strednim vychode (a ne, neni to ani Irak, jak uz vime, ani Iran ci Syrie...)
2) pata medialni kolona oneho statu halasne propagujici a uzakonnujici multi-kulti jenz sam jejich stat striktne zapovida a zaplavujici tak jine staty pristehovatelci jenz z nich akorat koristi a jeste by je chteli predelat na islamske staty...

A vite vy, ze v Izraeli nemuze ne-zid nic vlastnit? A ze se nemuze ani ozenit s zidem/zidovkou - a pokud tak ucini v jinem state, tak stat Izrael jednoduse ono manzelstvi neuznava? Ne-zid nemuze vlastnit nic, to znamena ani pudu, ani svuj dum - etc. Tak vyhaneli Araby z vznikleho statu Izrael v 1948 - bezte ze sveho domu! Neni vas! Nic vam tu nepatri - podle nasich zakonu!
Muze se jeste nekdo divit, ze Arabove neuznavaji Izrael?

114143

17.8.2006 12:25

RE: Tady se nekdo boji Muslimu a mel by se bat nekoho jineho...

stein55 84.?.?.?

Reakce na 114143

@trodas

>A vite vy, ze v Izraeli nemuze ne-zid nic vlastnit? A ze se
>nemuze ani ozenit s zidem/zidovkou - a pokud tak ucini v jinem
>state, tak stat Izrael jednoduse ono manzelstvi neuznava? Ne-zid
>nemuze vlastnit nic, to znamena ani pudu, ani svuj dum - etc...

to je jednoducho nezmysel !

stein55

114191

17.8.2006 20:45

RE: Tady se nekdo boji Muslimu a mel by se bat nekoho jineho...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 114143

No, takze je to nase chyba a jak nam "pomaha" Izrael a zidi?

Třeba takhle:
http://www.prefer-statement.wz.cz/a0009.htm
[naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

114231

16.8.2006 10:29

RE: Ja se sunaru nebojim

pk202.2 194.?.?.?

Reakce na 114017

Možná by byla zajímavá i role toho "agenta". Jestli to vlastně nenaplánoval celé on [smích]

114045

16.8.2006 14:49

RE: Ja se sunaru nebojim

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 114045

myslite dalsi priklad agentu mossadu vytvarejici bunky Al-Kajdy?

114069

17.8.2006 1:21

RE: Ja se sunaru nebojim

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 114045

Pokud je podle vás normální reakce, když za vámi někdo přijde, abyste se vyhodil do vzduchu v letadle: "Hurá, sem s tou bombou. A letenku mi ani nemusíte proplácet, stejně ty prachy už nebudu potřebovat", pak budiž.

Obávám se ale, že mezi civilizovanými lidmi by se našly nějaké zlomky promile lidí s takovou reakcí, ale mezi tím by to ty tisíce neúspěšně kontaktovaných celou akci proflákly. Takže ti muslimové jsou asi cosi hodně "zvláštního", když pár náhodně vybraným dáte bombu a oni se hned radostně půjdou odpálit do letadla [chechtot]

114146

16.8.2006 12:03

RE: Ja se sunaru nebojim

case 62.?.?.?

Reakce na 114017

Coz je jeste podstatne zasadnejsi, vetsina tech "teroristu" nemela jeste ani pasy.Na pocatku jich zatkli 24 a mluvilo se az o 50.
Posledni zpravy hovori azo 20.
Nekomu, kdo odvadi takto mizernou zpravdodajskou praci mam verit?
Kdy presne se zpravodajci a policie zcela zpolitizovali?
A co na to rika Cowley, Bodie a Doyle?

Jeden velky humbuk.

114058

16.8.2006 14:49

RE: Ja se sunaru nebojim

dub 62.?.?.?

Reakce na 114017

největším humorem urážejícím inteligenci lidí s více jak 3 mozkovými buňkami je fakt, že tyto potenciálně nebezpečné tekutiny, k jejichž explozi dojde jejich smícháním, jsou lidi na letišti povinni nalévat do připravených košových nádob. všechny dohromady. takže v té nádobě z toho při naplnění vznikne pěkný koktejl.
takže buď jsou to zázračné speciální nádoby, ve kterých nic nebouchá (ale vypadají jako obyčejné plastové koše s igelitem vevnitř) a nebo do očí bijící ukázka toho, že je to celé podfuk.
tím pádem to má i nechtěný dodatečný efekt - ukazuje celému světu slaboduché jedince, neb jedině ti tomu mohou věřit...

114070

16.8.2006 15:58

RE: Ja se sunaru nebojim

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 114070

To je velmi dobrý postřeh. Svědčí o tom, že možnost existence tekutých výbušnin mezi pasažéry je nula. Ale k postrašení lidoovcí na obou kontinentech to celý stačí. [chechtot]

114077

16.8.2006 16:19

RE: Ja se sunaru nebojim

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 114077

Kdybych mel spoustu volneho casu, tak bych si na letiste zasel treba s nejakou dymotvornou smesi nebo podobnym sajrajtem a dival se jak se ti bezpecaci tvari... [mrknutí jedním okem]

Ale pak bych mel zabity minimalne tyden nez by skoncili vysetrovani me osoby... [chechtot]

114079

16.8.2006 8:53

RE: Ja se sunaru nebojim

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 114005

Pane Kemo, pripomel jste mi jeden vyborny vtip pred par lety rozsireny v USA:

To takhle nastupuje na palubu letadla terorista prevleceny za tehotnou zenu. Letuska se pta: "Tak co to bude maminko, chlapecek nebo devcatko".
Teorrista se usklibne a rika "Dalsi Dvojicky, pani..." [chechtot]

114028

16.8.2006 21:49

RE: Ja se sunaru nebojim

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 114005

Pane "kema" - asi "bouchnu šampusem" - nestává se totiž příliš často, že bych s Vámi souhlasil. A tedy - řekl bych to asi stejně: ...a kdyby je nikdo nekontroloval, rad bych prenechal svou letenku autorovi tohoto clanku.

Nicméně - dnes za takového stavu "západní společnosti" nemá cenu se o tomto problému snad ani bavit. Lidská společnost v euro-atlantické části světa je totiž morálně rozložena rozpory mezi hlásanými (a přitom formálně přijatelnými) zásadami a pravidly na straně jedné a tím, jak vypadá uplatňování těchto pravidel v praxi. Je to na dlouhou řeč a zde se patrně, jak Vás sleduji, nemáme vůbec šanci shodnout. Absolutní většina Vašich příspěvků totiž ukazuje nejpravděpodobněji na zásadní amorálnost myšlení.

114113

17.8.2006 8:12

RE: Ja se sunaru nebojim

Dáša 83.?.?.?

Reakce na 114005

>a zen s detmi taky ne, ale kdyby prede mnou prosla letistni
>kontrolou velice tehotna dama v burce nebo cadoru se dvema detmi
>a kdyby ty deti trimaly v rucickach krome obrovskych plysovych
>medvedu i lahve s neznamymi tekutinami a kdyby je nikdo
>nekontroloval, rad bych prenechal svou letenku autorovi tohoto
>clanku. [cool]

>Prijemny let !!!!!!

Kemo, můžete mi vysvětlit co je to podle vás "velice těhotná dama"?
S vaší paranoiou se raději vyhýbejte nejen letadlům , ale všem těhotným ženám. Nikdy nevíte jestli ta velice těhotna dáma místo očekávaných dvojčat nenosí pod šaty bombu. A vůbec, nosit sebou jakékoliv nápoje na veřejnosti, no fuj. To se vážně musí zakázat,

114174

17.8.2006 9:28

RE: Ja se sunaru nebojim

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 114174

Kema měl zřejmě na mysli dámu s příliš olbřímím teřichem, tj. větším než obvykle. Ještěže já už jsem se domnožila, jelikož váhové kategorie obou mých dětí coby novorozenců měly vzestupnou tendenci a oba měli více než čtyři kilogramy. Tedy jsem už někdy od sedmého měsíce vypadala vždy velmi, řekněme, zajímavě. Asi bych se moc neproletěla bez tělesné prohlídky. Ale já stejně nelítám, takže nic. Jen teoretizuju.

114180

16.8.2006 4:47

Hmm,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Pak ze ja jsem paranoik. Po precreni clanku se ve srovnani s temi statnimi a privatnimi zamestnanci, co stoji za timto kosoctvercem, zacinam sam sebe povazovat za nenapravitelneho naivniho optimistu. [oči v sloup]

114006

16.8.2006 8:33

Třídění muslimů a nemuslimů

Adapa 88.?.?.?

Spojené státy a Británie vážně uvažují, že budou na letištích "třídit" pasažéry podle náboženství a etnického původu:
http://ihned.cz/1-10070880-19100960-003000_d-5c

Strach plodí podezření a podezíravost může pomoci spiknutí snadněji odhalit. Stejně tak může podezíravost přerůst v chorobný stav, kdy oči plné strachu vidí spiknutí všude a v každém.
http://ihned.cz/2-19101390-003000_d-e0

114025

16.8.2006 9:15

RE: Třídění muslimů a nemuslimů

Hugo 81.?.?.?

Reakce na 114025

Takto se také dostal v Německu 30. let k moci Hitler a fašismus! Bush a jeho chlebodárci v ničem nezaostávají! Dělají to dokonce mnohem pomaleji, leč systematičtěji a účinněji - co je kupř. požár Reichstágu proti 3000-kám mrtvejch v WTC... ;o)

114032

16.8.2006 18:41

RE: Třídění muslimů a nemuslimů

TomasEU 86.?.?.?

Reakce na 114025

Naprosto s tímto opatřením souhlasím. Je to zcela logický vývod a mě napadnul také. Existuje li nějaká statistika leteckých atentátů/pokusů o ně jistě bychom v ní našli, že řekněme za posledních 20 let všechny do jednoho atentáty na letadla způsobily muslimové. Nikdo jiný. Tak je zcela logické, že budeme tuto rizikovou skupinu kontrolovat důsledněji. Vždyť se tak děje ve všech oborech lidské činnosti, že se člověk zaměří na rizikové faktory. Takže i tady. Hned uvidíme, jaké plody to přinese.

114086

16.8.2006 8:38

Rád bych jen připomněl pro ignoranty s krátkou pamnětí,

Hugo 81.?.?.?

že pokud ještě na mírumilovném venkově obklopujícím British Lake District a Yorkshire Dales stále existují "výcvikové tábory Al-Kajdá", pak to jsou tytéž tábory, jež sloužily Billu Caseymu (dnešnímu "guvernérovi" amerického státu Irák, se správním střediskem Washington, D.C.), jenž ve stejných táborech cvičil na počátku 80. let tytéž lidi pod tehdejším pracovním označením "naši přátelé z mudžahedínského protisovětského" odboje... Pokud se v těchto táborech jaksi podivnou cestou změnila administrativa (z přátelských cvičitelů utlačovaných odbojářů) k nepřátelským zlým ďáblům řízeným Al-Kajdá, pak došlo v Britském království k latentnímu vládnímu převratu a Al-Kajdá prorostla do nejvyšších míst (s ministerským předsedou v čele), nebo si jen jakýsi diletant teprve niní povšimnul, že mu za humny již 25 let straší výcvikový teroristický tábor, ačkoliv zde celou dobu působí prakticky stejní lidé. ;o) BTW: Není tajemstvím, že právě ve výcvikových táborech MI6 se mírumilovní afgánští mudžahedíni učili, jak užívat civilních prostředků (nákladních automobilů, autobusů či dopravních letadel) k napadání strategických cílů, jakými jsou hráze přehrad nebo výškové budovy. Nemohu se proto nepodivovat "otázce" pracovníka BIS v české televizi, jenž v krátké besedě o "protiteroristických opatřeních" na anglických a amerických letištích prohlásil že: "... je otázkou, proč si teroristé ke svým útokům vybírají právě dopravní letadla a civilní cíle!" Víte, pane "bezpečnostně služebně informovaný": Učil je to jeden z vašich velkých vzorů, sám někdejší president CIA pro Blízký a Střední východ, William Casey, silný bard někdejšího generálního presidenta CIA George Bushe staršího, nynější pravá ruka George Bushe mladšího v Iráku... ;o)

114027

16.8.2006 9:02

RE: Rád bych jen připomněl pro ignoranty s krátkou pamnětí,

zalozak 202.?.?.?

Reakce na 114027

Navic jak jiz klasik rekl ... byvaly agent je jako byvaly cernoch

114030

16.8.2006 9:27

Když páně Casey (a jsou na to filmové důkazy)

Hugo 81.?.?.?

Reakce na 114030

na návštěvě v Afgánistánu na počátku 80. let vykřikoval: "Chci vidět ruskou krev!", mělo milé muslimy napadnout, že to nebude projev demokratického morálního kreditu, ale spíše onanie sadistického chorého mozku... ;o) V Iráku má nyní takového sexuálního vyžití! [překvapení] [velký smích]

114037

16.8.2006 11:54

RE: Když páně Casey (a jsou na to filmové důkazy)

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 114037

Nezavidte mu erekci a poteseni na stara kolena, Hugo [velký smích]

Dyt von za to nemuze, on uz je chudak takovej, no... [zahanbení]

114055

16.8.2006 9:59

Zastavme humanitární pomoc!

Hugo 81.?.?.?

Neb: Peníze na pomoc Pákistánu šly spiklencům, kteří plánovali útoky na letadla (http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/penize-na-pomoc-pakistanu-sly-spiklencum--kteri-planovali-utoky-na-letadla_93213_1acb2.html)
Je náhoda, že Caseyho armádu v mnou diskutované době tvořily právě 3 hlavní složky: CIA, MI6 a Pákistánská tajná služba? [mrknutí jedním okem]

114039

16.8.2006 11:04

Kdo se bojí Sunarů?

ruger 62.?.?.?

Otázka by měla znít asi jinak. V článku se pletou dva zcela odlišné problémy. Jednak je to problém PR komunikace s obyvateli západního světa a v druhém podání je to problém vlastní bezpečnosti letecké přepravy.
PR komunikace je podrobená pravidlům PR manažerů - mágů, a nic proti ní principiálně nemám, je sice směšná, ale umožňuje nastolit ideologickou rovnováhu proti názorům pokrokového intelektuálního universitního prostředí na východním pobřeží USA. Chléb a hry. Fungovalo to vždy, všude a fungovat to bude i nadále. Standardní občan západní demokracie disponuje dějinnou pamětí v rozmezí 2-4 roků.(Což je mimo jiné standardní časový cyklus podvodných pyramidových her a nabízení "výhodných" finančních nabídek ze střední Afriky - prosťáček si jednoduše musí osvěžit paměť fackou á 2-4 roky..)¨
Druhý problém - problém hysterizované bezpečnosti ale už není řízen zločinnou státní správou, bezpečnostními službami , ani "celosvětovým sionisticko-imperialistickým spiknutím", ale jenom a prostě hysterií leteckých společností, které se logicky obávají o pokles profitability.
Vznikají pak opatření, které mají navodit "zdání bezpečnosti". Asi se to nebude líbit některým čtenářům, ale v současné době mají nejefektivnější opatření pro bezpečnost letecké dopravy Izraelci - jen tak mimochodem, proklamacím o bezpečnosti na evropských a US letištích se právem posmívají.Letiště jsou z hlediska bezpečnosti děravá "zevnitř". Donedávna (nevím jak je to právě nyní) Nikoho nebuzerovali tím, že by mu brali pilníček na nehty , nebo otvírák na víno..
Představme si jak hypertrofická opatření pro bezpečnost vznikají - v konkrétních leteckých společnostech a správách letišť působí anonymní a nepříliš bystří ouřadové. Je nasnadě , že jejich horlivost se projeví tak, že jdou právě po markantech "zdánlivého rizika". Pokud mám trochu neevropské jméno , stačí to k tomu , že mi vyšetří všechny tělesné otvory, nebo když mi při odletu z Prahy do Bruselu naleznou v kufříku someliérský otvírák na víno, který je též vybaven dvoucentimetrovou (!) čepelí, nejspíš se u mého jména objeví černý puntík a při odletu z Bruselu mne velice nepříjemný, protivný ouřada donutí k tomu, abych se svlékl do spodního prádla a probere mi jednotlivě jak kapsy značkového obleku, tak i útroby zavazadla (Obě příhody jsem skutečně zažil). Zároveň můžete na mnoha letištích po vstupu do duty free zóny nakoupit bez problémů nože.
Ale proč to vše? Prostě proto , aby Gertruda z Mnichova, nebo Sam z Birminghamu neměli obavy odletět na rodinnou dovolenou, nebo aby banda pivařů v klidu cestovala za fotbalem letecky a nevolila jinou dopravu.
K tomu všemu přistupují média, která milují témata formátu "suchý hadr na dně mořském", a co víc, jak se to hodí, když se jedná o okurkovou sezónu...Jak se dá nádhern

114048

16.8.2006 18:34

Kontrola arabáčů

TomasEU 86.?.?.?

Stačí se na letištích zaměřit na arabáče a muslimy, nikdo jiný vyhazovat letadla do povětří nebude.
Nevím zda li jsou známé nějaké statistiky atentáty v letadlech a národnostní složení atentátníků. Zajímalo by mě, zda li je znám aspoň jeden případ, kdy vykonal/pokusil se o nějaký atentát v letadle normální bílý člověk. Co je mi známo tak ne.
Stačí tedy kontrolovat pouze arabáče a muslimy, ostatní mohou být ušetřeni jakýchkoli kontrol.
Je třeba už konečně přestat házet všechny lidi do jednoho pytle, ale důslednou selekcí věnovat pozornost pouze rizikovým skupinám, mezi které muslimové jednoznačně patří.
Abych byl přesnější, tak neexistuje na světě rizikovější skupina. Tak jako je pravidlem ve všech ostatních oborech lidské činnosti, zaměřit se na prošetřování rizikových faktorů.
Nejsem pro absenci jakýchkoli bezpečnostních opatření, ale pro MAXIMALIZACI jejich EFEKTIFITY. O to jde především. Toho dosáhneme důkladným prověřováním suspektních činitelů, na úkor jemnějšímu zájmu o méně rizikové činitele.
Kromě zvýšení efektivity, snížení nákladů, dosáhneme i totální satisfakce pro všechny lidi, kteří v této hysterické době terorismu budou velmi uspokojeni, věda, že každý arabáč se důkladně prohlédne, včetně svých zavazadel než vstoupí na palubu letadla. Bude bezpečněji a budeme se cítit bezpečněji.
Možná se i dočkáme doby, kdy standardní terorista nebude vypadat jako Muhammad Atta, nebo ještě mnohem obskurněji, možná se dočkáme doby, kdy teroristou bude i obyčejný chlápek ze sousedství, jak zmiňuje článek --nevím-- ale v současnosti každopádně máme pouze jeden dokonale známý archetyp terirosty. Proto se v současnosti stačí zaměřit na něj.
Laskavé kecy o diskriminaci si můžete strčit, víte kam.

114085

16.8.2006 19:18

RE: Kontrola arabáčů

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 114085

Pane Tomasi, zda se ze VY mate ve vsem jasno. Nebo si to alespon myslite. Ale neurazte se na mne, Vas prispevek mi vyzniva jen jako projev modeloveho prikladu cloveka s mozkem vymytym za pomoci medii. Jste dukazem ze archetyp Arab = terorista, kterym nas uz 20 let krmi media pocinaje zpravami a konce filmy z Hollywoodu uz zapustil sve koreny a prinasi ovoce.

Ve skutecnosti NENI jediny relevantni dukaz (relevantni = obstal by treba pred velkou porotou), ze by za 9/11, Londynem nebo Madridem byli Arabsti teroriste. Pokud jsem neco prehlidnul, poprosim link. Ale pro Boha, ne link na absurdity jako ze se pod troskami budovy ve ktere se zarem roztavily nosniky nasel NEPOSKOZENY pas. Nebo ze se na letistnim parkingu nasla v aute prirucka "pilotem Boeingu snadno a rychle" psana v Arabstine. [chechtot] Ossama Bin Laden byl jeste pred par lety zamestnancem placenym CIA. A neni jim jeste stale, kdyz ho "marne hledaji" a nemuzou nalezt, ale ozve se prave pred US volbama s dalsi hrozbou ?? Archetyp teroristy jako bradateho Araba v tradicnim obleceni - to uz snad opustili i karikaturiste... Nejvetsi teroristickou bunkou je dneska vlada USA, tesne nasledovana Izraelem...

Schvalne, odpovezte si nezaujate na otazku "Cui bono" v pripade Madridu, Londyna nebo 9/11 a sledujte, kam vas tyto uvahy zavedou. Myslite, ze by demokraticka a svobodomyslna spolecnost treba v USA nebo Britanii prijala totalitni omezeni, bezprecedentni spiclovani, tisice kamer v ulicich, kontrolu vsech telefonu a mailu, zrudnosti typu "patriot act", povinny odber biometrickych dat (a v blizke budoucnosti i DNA vzorku) a mnoho dalsich totalitnich praktik bez "hrozby teroristu"?

114093

16.8.2006 20:00

RE: Kontrola arabáčů

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 114093

Zdravim Vas Kevine. U vsech dasu, klobouk dolu - vy ale mate vydrz. Reagovat na vsechny ty prazdne blaboly a hromady vyumelkovane kycove napatlanych cizich slov je proste opravdu nad bezne sily.

Proc ale hlavne pisu - Vladimire, Trodas Vam odpovedel ve veci komoleni jmen narodnosti a prislusnosti - velmi zdvorile a bez jakekoli vedlejsi dvojsmyslnosti bych Vas pripadne Mindy chtel take ja poprosit - merte opravdu jednim metrem vsem - narazim tim samozrejme otevrene na ty "zvratky" vyse od pana Tomase EU plne "arabacu" atd.
Dekuji

114097

16.8.2006 20:15

RE: Kontrola arabáčů

TomasEU 86.?.?.?

Reakce na 114093

To není pravda, nikde jsem nepsal, že každý arab je terorista. To je nesmysl. Ale platí, že všichni teroristé jsou muslimové (nejčastěji arabové). A proto Arabové jsou skupina s vysokým výskytem teroristů je vhodné na tuto skupinu pohlížet jako na rizikovější z důvodu vyššího výskytu teroristů, než u jiných řekněme etnik. To jsou prostá fakta.
Takže jsem nepsal, že každý arab je terorista, ani si to nemyslím, jen píšu , že je to rizikovější (a to flagrantně) skupina a je třeba ji důkladně kontrolovat. Na ty kontroly doplatí i Arabové-neteroristé, ale s tím se holt nedá nic dělat, nikdo je střílet nebude, budou se jen více šacovat.

114100

16.8.2006 21:07

RE: Kontrola arabáčů

Pavel -Čert- Němec 85.?.?.?

Reakce na 114100

>Takže jsem nepsal, že každý arab je terorista, ani si to
>nemyslím, jen píšu , že je to rizikovější (a to
>flagrantně) skupina a je třeba ji důkladně kontrolovat. Na ty
>kontroly doplatí i Arabové-neteroristé, ale s tím se holt
>nedá nic dělat, nikdo je střílet nebude, budou se jen více
>šacovat.

Muzete nam tady objasnit v cislech, kolik procent arabu je opravdovymi svetovymi arabskymi teroristy at se zasmejeme(a zadnej Hamas nebo Hizballah neberu), muzete pouzit tisiciny promile at usetrime databazi Zvedavce. Pripomina mi to dost napisy na rakouskych obchodech "cesi nekradte", ale tam nekteri opravdu kradli a nasly by se i jine paralely... [bliji]

114103

16.8.2006 22:37

RE: Kontrola arabáčů

TomasEU 86.?.?.?

Reakce na 114103

To je snad jedno, konkrétní čísla. Bude to velmi malý zlomek promile. To je jasné. Ale řekněte mi laskavě, co to mění na Jak faktu, že arabáči jsou rizikovou skupinou?
Jak zmiňujete nápisy na rakouských nebo německých obchodech "Češi nekraďte" v 90letech, tak dle mého vystihují poměrně dobře, jednu typickou českou vlastnost. Češi mají kradení opravdu v krvi. V českých zemích se kradlo vždy, kradlo se i za 1 republiky a hodně, to jen komouši to dovedli k naprosté dokonalosti, že ukradli VŠECHNO VŠEM. Není pro mě tedy překvapením, že se krade i teď v porevoluční době. Zkrátka máme to my Češi v krvi, ať mě osobně se to jakkoli příčí. Ale taková jsou fakta.

114123

16.8.2006 23:43

RE: Kontrola arabáčů

Pavel -Čert- Němec 85.?.?.?

Reakce na 114123

V tom pripade Vam jiste nebude vadit, kdyz Vas budu povazovat za potencialniho zlodeje a budu doporucovat aby Vas sacovali v kazdem obchode. U nekoho kdo ma kradeni v krvi by to bylo logicke. Tim spis, ze kdo lze, ten krade a Vy tu lzete celkem casto... [cool]

114129

18.8.2006 0:29

RE: Kontrola arabáčů

TomasEU 86.?.?.?

Reakce na 114129

Jestli mě to bude vadit je naprosto irelevantní. Zrovna tak, jestli bude nějakým arabáčům něco vadit.

114263

18.8.2006 4:01

RE: Kontrola arabáčů

kema 207.?.?.?

Reakce na 114263

Tomasi, v necem s vami souhlasim.
Arabove jsou co se tyce terorismu rizikova skupina a jejich zvysena kontrola (nikoliv vylouceni z prepravy)dava logicky smysl. Stejne jako dava smysl vyssi autopojisteni pro teenagery, kteri zavinuji statisticky vice dopravnich nehod. (Jiste-nekteri mladi jezdi opatrne, ale nevinni budou vzdycky trpet. At delate co chcete).
Jenze si myslim, ze tahle zvysena kontrola v nasi politicky korektni spolecnosti tezko projde. Snad az pride dalsi poradny "wake-up call".
Zaverem bych vam chtel rici, ze se me nelibi vami pouzivany vyraz "arabaci". Pripada me stejne rasisticky zabarveny jako vyrazy, kterymi zde casto nejruznejsi omezenci napadaji zidy, Americany nebo treba Dr. C. Rice.

114288

16.8.2006 21:27

RE: Kontrola arabáčů

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 114100

Pokud chcete skutecne dusledne eliminovat teroristy, zacnete u "vyvoleneho naroda". Je historickou pravdou, ze za velikym procentem teroristickych utoku v minulosti prokazatelne stoji agenti MOSSAD. Nekdo tady dokonce pred par dny hodil do fora seznam teroristickych akcii.

I ty Araby naucili pouzivat teroristicke zpusoby boje neocons. Je verejnym tajemstvim, ze teroristickemu zpusobu boje ucili Araby poradcove z CIA a v "pokrokovych zemich" taky poradcove z Moskvy. Jeste pred 30 lety by Araby ani nenapadlo vykonat teroristicky cin, bylo to neslucitelne s jejich virou.

Proto je zajimave, ze kdybych trval na prisnejsi kontrole zidu na letistich, asi bych byl rychle umlcen. A to i navzdory skutecnemu pripadu, kdy detektor Izraelske vyroby zbabele mlcel kdyz pres nej sli agenti MOSSAD ozbrojeni po zuby ale se spravnou chipovou kartou v kapse. Taky se politicky nenosi treba rict tady na plnou hubu, ze za 90% trestnich cinu jsou u nas cikani a tak bych mel preventivne tahat kver jen co je spatrim. Ale to by byla diskriminace za kterou bych od EU dostal pres prsty. Ale Arabove to je jina, to jsou teroriste a priori...

114110

16.8.2006 22:33

RE: Kontrola arabáčů

TomasEU 86.?.?.?

Reakce na 114110

O těch cikánech se to také ví, že jsou rizikovější sklupinou a já předpokládám, že to police bere v potaz a zaměřuje se také na ně.
Že Araby cvičily USA, SSSR a také v neposlední řadě ČSSR to se také ví. No bohužel, stalo se. Těžko změníme minulost! Byla to chyba, to ví všichni. Díky tomu omylu (historie je bohužel plnýá omylů) přece nebudu rehabilitovat všechny arabské teroristy v současnosti!
O té jejich víře raději nepište. Každý si dělá obraz jistého jevu na základě vlastních zkušeností s tím jevem. Já jsem arabů poznal mnoho (ateistů i muslimů)a vím moc dobře, jaká jsou to prasata a dobytkové. Zvláště ty s vírou-muslimové- ti se chovají jako zvířata, vůbec se nechovají podlé své víry. Kdybyste viděl, jako já, jak to mají s alkoholem a podobnými věcmi, tak byste mluvil jinak. Je to má osobní zkušenost, která se také -zcela přirozeně- podílelal na utváření mého názoru na arabáče. Takže říkat, že by něco nedělali, že je to neslučitelné s jejich vírou je opravdu jen pro legraci.(Hodně velkou)
Také mohu zmínit zkušenost mého kolegy při stavbě elektráren u arabů, že jsou to taková hovada, že to nemá obdoby v celém vesmíru, při testovém provozu po najetí nového bloku nastala určitá krizová situace, která žádala včasný zásah obsluhujícího personálu. Místní Arabáči kteří měli okamžitě jednat podle předem určeného plánu zrovna v tu chvíli si vzali koberec, že s e musí modlit. Bylo jim úplně jedno, že v tom okamžiku mohou přijít o život jejich kolegové dělníci na stavbě, zkrátka se museli jít hned modlit, nic s nimi nehlo. To byste je nakopal do prdele. Nikde na světě byste se nesetkal s podobným přístupem, to vám garantuji.
Pokud vím, tak za celé 20. století žádní židé nevyhodili do vzduchu žádné letadlo. Tedy nejsou rizikovou skupinou. Až se to párkrát přihodí, okamžitě se stanou rizikovou skupinou a všichni lidé-zcela logicky- budou pro zvýšenou kontrolu tohoto etnika. A dostane se jim stejné buzerace, jakou teď podstupují (pevně doufám) všichni arabáči na všech letištích.
btw: Jen k detektoru kovů (ručnímu, i v podobě rámu na letištích)
žádná chipová karta nic nefunguje. To je fantasmagorie. Zhruba stejná jako u Rakušanů oblíbený "detektor" jaderné energie z Temelína.

114122

17.8.2006 0:18

RE: Kontrola arabáčů

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 114122

>Pokud vím, tak za celé 20. století žádní židé nevyhodili do vzduchu žádné letadlo. Tedy nejsou rizikovou skupinou. Až se to párkrát přihodí, okamžitě se stanou rizikovou skupinou a všichni lidé-zcela logicky- budou pro zvýšenou kontrolu tohoto etnika. A dostane se jim stejné buzerace, jakou teď podstupují (pevně doufám) všichni arabáči na všech letištích.

Ted se mi to nechce dohledavat. Urcite vam tady autor pastne link. Bylo to tady asi pred tydnem rozepsano...

>btw: Jen k detektoru kovů (ručnímu, i v podobě rámu na letištích)žádná chipová karta nic nefunguje. To je fantasmagorie. Zhruba stejná jako u Rakušanů oblíbený "detektor" jaderné energie z Temelína.

Slo o konkretni typ ramoveho detektoru konkretniho vyrobce z Izraele namontovany na nekolika desitkach letist ve svete. Pri rutinni oprave chlap co to mel rozebrany nasel blok co tam jaksi nemel co hledat. RFID prijmac propojeny s elektronikou detektoru a antenou. V te chvili bylo jasne, proc si vyrobce vyhrazoval servis detektoru v zarucnich podminkach... Bezpecaci na letisti byli informovani, modul byl odstranen. Asi za 4 mesice odhalil detektor tri "turisty" z USA, kteri meli u sebe mensi arzenal a hodne se divili proc spustili poplach. Jeden z nich mel u sebe RFID kartu, na kterou zareagoval modul vytazeny z detektoru... Dneska uz tento typ detektoru budete na letistich hledat marne, ale pripad se ututlal... Stalo se leta pane 1998 na letisti v Sydney.

114136

17.8.2006 6:10

RE: Kontrola arabáčů

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 114136

Pane Kevin, to se mi nejak nezda. Proc by mel agent s sebou nosit zbran? Prece kdyby byla nahodou odhalena, tak i on by byl odhalen. Protoze by nekdo musel vysvetlit policii aby ho pustili.
Nikdo necestuje ozbrojeny. A co by jste delal se zbrani?

114163

17.8.2006 8:59

RE: Kontrola arabáčů

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 114163

Co my vime. Mozna si byl nekdo moc jisty... A co by delal se zbrani? Mozna mne uz zmaha profesionalni paranoia, ale vyvstava mi na mysli par zahadnych katastrof na palubach letadel, letadla ztracena v sirem oceanu nebo rozbita nekde v horach, kde se nikdy nenasla pricina a spekulovalo se o unosu nebo teroristickem cinu. A pak se k teroristickemu aktu rychle prihlasili Palestinsti militanti nebo Afgansti mudzahidove...

A svet tise prihlizel buldozerum nicicim olivove haje, bombardovani uteceneckych taboru, stovkam zen a deti ve veznicich... Vzdyt si to ti Arabsti teroriste vlastne zavinili sami, tohle je jen spravedliva odplata, rikala svorne unisono media...

The true is out of here...

114178

17.8.2006 0:47

RE: Kontrola arabáčů

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 114110

> skutecnemu pripadu, kdy detektor Izraelske vyroby zbabele mlcel kdyz pres nej sli agenti MOSSAD ozbrojeni po zuby ale se spravnou chipovou kartou v kapse

Slo by nejaky link na takto zajimavy pripad dodat, nebo uz je ztracen v politicko-korektnim smetisti? [zahanbení]

114140

17.8.2006 1:15

RE: Kontrola arabáčů

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 114140

Bohuzel. Snaha byla. Ale bylo to ututlano dukladneji nez jsem myslel. Uz tehdy se to sirilo jen jako insider info. Nikdy nebylo vedeno uredni vysetrovani, nikdo nebyl oficialne obvinen. Jisty narod se proste obvinovat nesmi. Jen se proste ve vsi tichosti vyrobky jistych firem na nekterych letistich prestali uzivat. A firma ktera to tenkrat vyrabela uz neexistuje...

114145

17.8.2006 1:46

RE: Kontrola arabáčů

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 114145

Skoda, no, co uz. Myslim, ze by se to dobre shodovalo s existenci firmy Amdoc v USA, jak jsme se mohli nedavno na FoxNews presvedcit a bylo to tu uvedeno jako zajimavy link:

Izrael vlastni firmu Amdocs, jenz generuje platebni prikaz (a tim i zna zdroj a cil hovoru) z KAZDEHO hovoru ucineneho v Americe?! No to je tedy sila. A co hur, ztraceji se data z teto firmy k lidem, jenz jsou treba "nahodou" Izraelci a jsou vysetrovani kvuli pachani kriminalni ci spionazni cinnosti. No sila... Vic. Fox News zde:
http://www.youtube.com/watch?v=5fm0_7jVqcE
http://www.youtube.com/watch?v=KhAEjSQghj8
http://www.youtube.com/watch?v=ENwze5owq4w
http://www.youtube.com/watch?v=JwckJoP7-wg

114151

17.8.2006 3:45

RE: Kontrola arabáčů

kema 207.?.?.?

Reakce na 114145

>Bohuzel. Snaha byla. Ale bylo to ututlano dukladneji nez jsem
>myslel. Uz tehdy se to sirilo jen jako insider info. Nikdy nebylo
>vedeno uredni vysetrovani, nikdo nebyl oficialne obvinen. Jisty
>narod se proste obvinovat nesmi. Jen se proste ve vsi tichosti
>vyrobky jistych firem na nekterych letistich prestali uzivat. A
>firma ktera to tenkrat vyrabela uz neexistuje...

Aha, takze dukazy nebyly nikdy. Jenom jedna pani povidala.
To jste mel rict hned ze zacatku.

114156

17.8.2006 2:12

RE: Kontrola arabáčů

Emma. 84.?.?.?

Reakce na 114140

Trodasi jako odborníka na karikatury zkuste najít toho Olmerta v parodii na Schindlerův seznam. Tady si už na to potrefení stěžují http://www.euportal.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=872

Mělo by to být tady jestli to teda zatím nevaporizovali

www.dagbladet.no

Norsky neumím

114153

16.8.2006 20:35

RE: Kontrola arabáčů

TomasEU 86.?.?.?

Reakce na 114093

Proč pas? Taky jsem to onehdy četl v MF Dnes, ale nevěnoval jsem tomu pozornost , považoval jsem to za nějakou novinářskou kachnu.
Vždyť přece letecké společnosti mají databáze svých klientů. Vědí která jména s jakými pasy cestovali jakými letadly. Vědí přece, že letadlo, které narazilo do dvojčat bylo obsazeno Muhamadem Attou. Zbývajcí letadla byla také obsazena araby. Letecké školy mají také databáze svých klientů. Tak se ví, že ti arabáči, kteří cestovali v oněch inkriminovaných letadlech že se v těch školách učili pilotovat. Dále pak telekomunuikační společnosti a jejich operátoři uchovávají hovory a sms svých klientů. Bylo zvěřejněno několik hovorů od lidí na palubě letadel, kteří volali svým příbůzným, že letadlo je uneseno arabskými teroristy. Jaká je asi pravděpdoobnost, že by si spletli nechutného arabáče, jako byl Atta s nějakým jiným normálním člověkem? Dále ATC, řídící letového provozu taky mají záznamy a vědí od jaké chvíle přestali piloti komunikovat , hlásit se a odpovídat, ale slyšeli z pilotní kabiny arabskou řeč.
Dále jeden USA kongresman vytáhnul nějaký zápis CIA, ze kterého vyplývá, že CIA o připravovaných leteckých útocích věděla předem ze svých zdrojů ze sledování arabských teroristických skupin atd a přesto nic nepodnikla. Jasných věcí je v tomto případš dost. Navíc vždy je důležit MOTIV. U jakéhokoli pachatele. A ten tedy všichni arabští teroristé mají velmi pádný. Motiv tu je tedy také. Co chce víc? Nebo z pár nejasností vy vydedukujete, že všechno je obrvoská konspirace a žádný arabský terorista vlastně letadlo neřídil. Možná jdete tak daleko, že dokonce řeknete, že žádný arabský terorista nikdy neexistoval a všechno je to velká konspirace USA sama proti sobě.

114101

16.8.2006 22:03

RE: Kontrola arabáčů

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 114101

Tak jo, reknu to naplno - Tomas, [překvapení]

..Vy si z nas delate prdel - ze jo?

114115

17.8.2006 1:05

RE: Kontrola arabáčů

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 114085

Teď jsem si teprve toho příspěvku všiml. Vážený, pro vás platí totéž, co jsem vytýkal Trodasovi. Pojem "arabáč" je nevhodný stejně jako pojem "židák". Ani jedno není politicky nekorektní. Je pouze urážlivý. Pokud mám měřit každému stejným metrem, tak i tento příspěvek by měl být cenzurován.

114142

17.8.2006 1:12

RE: Kontrola arabáčů

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 114142

No, a to je presne ten problem - bud zavedete cenzuru pro vsechny, nebo pro nikoho.

Zvyhodnovat cenzurou jen zidovske sicio-patologicke vrahy, valecne zlocince a chronicke lhare je jasnou diskriminaci.

A nazyvat tyto individua zidy a pak stejne oznaceni pouzivat pro druhe zidy, aktivne protestujici a bojujici proti temto zverstvum je jejich urazkou...

A pokud budete tohle chtit po vsech, jako ze musite, tak se dostavame tam, kde jsou politicky korektni media dnes.

A ted babo rad, hmmm? [pláč]

114144

17.8.2006 3:52

RE: Kontrola arabáčů

kema 207.?.?.?

Reakce na 114144

Well Trodasi,
me tady nadavali do lidskeho odpadu, placenych agentu-provokateru (jak krasny komunisticky termin) a jeste hure.
Doktorce C. Rice zase do "Kundolizy Rajcove".
A cenzura nic. Nejspis nestiha, coz je lidske.
Aspon se tomu snazim verit. [mrknutí jedním okem]

114157

17.8.2006 7:09

RE: Kontrola arabáčů

Tom 24.?.?.?

Reakce na 114157

>A cenzura nic. Nejspis nestiha, coz je lidske.

Tak to je od vás opravdu vřelé kemo! [smích]

Panu Stworovi: Když už to i kema dokáže vřele uchopit, že cenzura nestíhá, tak - něma probléma, eh? [mrknutí jedním okem] Jsme jenom lidi, nu? I když, politická korektura na politicky nekorektním webzinu, no, taky sranda. A sranda musí bejt, i kdyby tatu vešali, jak říká pan Táborský [velký smích]

114166

19.8.2006 10:50

RE: Kontrola arabáčů

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 114157

Jenze vase prispevky casto vypadaji jak provokace [chechtot] [mrknutí jedním okem]
A tak se nesmite divit, ze cenzura "nestiha" [vyplazený jazyk] A co se Rice tyce, tak nevidim duvod, proc nazyvat nekoho, kdo schvaluje vrazdeni civilistu "jeste tyden jim dame..." nejak slusne. Sociopaticti spoluvinici z genocidy Libanoncu jsou zrali do vezeni a nelze se divit ruznym prilehavym narcenim...

http://ax2.old-cans.com/bendib/Brokeback.jpg


Jinak ja znam usmevnejsi vypady zde [velký smích] [chechtot]

"Čochtan - Myslel jsem, že Streichera v Norimberku oběsili a on mrcha žije! Když nemůže vydávat Stürmera, tak píše alespoň do zvědavce. Trodasi, až tě vyhmátne Mossad, dopadneš jako Eichmann"

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

114394

17.8.2006 0:23

Ta fotka je dobrá

Emma. 84.?.?.?

To by byl hodně funny let.

114137

17.8.2006 0:55

Alex Jones

NoFear 129.?.?.?

pozrite co vravi o USS Liberty a preco tak rad odputava pozornost od Israelu?

http://www.iamthewitness.com/Alex-Jones-summary.html

http://opposingdigits.com/alex

Mozme verit Alexovi?

114141

17.8.2006 2:07

Nejlepší možná prevence ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

www.vdare.com/sailer/060813_disconnect.htm

114152

18.8.2006 14:06

Na něco zapomínáte.

J. H. 62.?.?.?

Už v jednom příběhu magora Zemana pronesli teroristé do letadla zbraně v dětských plenách. Pravda, tehdy jste jim neříkali teroristé, ale bojovníci za svobodu. Jak se tak ty časy mění, že?
J. H.

114320

18.8.2006 15:02

RE: Na něco zapomínáte.

pk202.2 194.?.?.?

Reakce na 114320

Nelze srovnávat !!!! [naštvaný]

Oni se primárně chtěli pouze dostat za železnou oponu, primárně nechtěli zabíjet. Takže dost značný rozdíl.....

114324

19.8.2006 10:41

RE: Na něco zapomínáte.

J. H. 83.?.?.?

Reakce na 114324

>Oni se primárně chtěli pouze dostat za železnou oponu,
>primárně nechtěli zabíjet. Takže dost značný rozdíl.....
Můj milý, já celkem chápu, že ve zdejší diskusi celkem o nic nejde, většinou je to spíš cvičení v sofistice. Ale neměla by to být sofistika příliš jednoduchá. Na Vaší úrovni bych právem mohl namítnout, že arabští teroristé nechtějí primárně zabíjet, ale chtějí, aby se do nich západ nesral....
Když si nepřiznáme, že západ ukázal dnešním teroristům cestu, když po desetiletí podporoval teroristy, kteří unášeli letadla a sem tam si někoho mimochodem zavraždili, budeme ve falešné pozici.
J. H.

114391

18.8.2006 15:54

RE: Na něco zapomínáte.

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 114320

To takhle sednul major Zeman v Ostrave do letadla. Kdyz letadlo bylo nekde na pul ceste, vesel raznym krokem do pilotni kabiny, vytahnul sluzebni pistoli, oprel pilotovi o hlavu a zavelil: " Do Prahy !!! "

"Neblbnete pane, vzdyt letime do Prahy", oponuje pilot.

Major se neda oblbnout a znovu veli: " Rekl jsem do Prahy !!! "

"Ale pane, vzdyt letime do Prahy", oponuje znovu pilot.

"Na to vam uz neskocim", odpovida chrabry major. "Uz dvakrat jsem takhle letel do Prahy a vzdycky jsme skoncili v Mnichove"...

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

114328

19.8.2006 8:07

A musí se tolik lítat?

šona 217.?.?.?

Letadla patří k největším znečišťovatelům ovzduší a často se, spolu s jinými, naštvu, když vidím oblohu, která by byla jinak modromodrá potaženou rozfoukaným oparem z letadel. Naštěstí patří ti, kteří musí pořád někam cestovat, k lidem skákajícím na každý špek s rozběhem a tak třeba díky teroristické hrozbě zůstanou sedět doma na zadku [velký smích]

114385

19.8.2006 9:22

Peak District

vladuna 84.?.?.?

Cituji: Bydlím na okraji Peak Disctrict nedaleko oblasti, kterou označili za místo, kde se trénují teroristé. To, co by se zde nejvíce blížilo označení „aktivita al-Káidy“, je když nějaký nezdvořilý tulák zapomene za sebou zavřít ohradu na farmě.

Sam k jedne z bunek fungujicich v Peak Districtu osobne patrim. Prikladam foto z Mam Toru s ukazkou nasich cvicnych letu:

http://www.zbozinek.cz/PG01_original/CNV00013.jpg

114387

19.8.2006 9:55

RE: Peak District

Lev. 82.?.?.?

Reakce na 114387

Zdravim Vas pane vladuna, byl jsem se podivat na Vasich Webstrankach . Zajimave. Mate konicka, ktery se mi libi, ale mel bych asi strach, jej provozovat [smích]

114389

19.8.2006 16:42

RE: Peak District

vladuna 84.?.?.?

Reakce na 114389

Dekuji.
1) Jezdit na anglickych silnicich je daleko nebezpecnejsi.
2) To jsem tomu dal jednou zase naprdel. [oči v sloup] Netusil jsem, ze link na original povede na puvodni web. Ovsem at tak nebo tak, pod sve komentare na Zvedavci se klidne podepisu plnym jmenem.

114425

19.8.2006 16:54

RE: Peak District

stein55 84.?.?.?

Reakce na 114425

@vladuna 84

>Netusil jsem, ze link na original povede na puvodni web...

snad pomoze nabuduce nasledovna moznost ->

http://www.free-webhosts.com/free-file-hosting.php

stein55

114426

19.8.2006 17:53

RE: Peak District

Lev. 82.?.?.?

Reakce na 114425

Nechci zde zabirat misto pane vladuna, ale v kazdem pripade, se nemate za co stydet a bat se vubec nemusite. Je videt, ze jste uprimny clovek. [smích]

114434

9.5.2007 1:17

Kdo se zamyslel nad 11.zářím?

http://loged.in info (zavináč) loged (tečka) in 89.?.?.?

Je tu pár otázek

1. Jak je možné že se budovy zřítily přesně jako při řízeném odstřelu. Tj padaly tak že nepoškodily okolní budovy, nevznikl sendvichový efekt, který je běžný (naskládaná patra na patrech)

2. Proč po budovách nezbyla ani pevná ocelová výztuž vnitřku budovy

http://loged.in/Sem/911.Mysteries.-.Demolitions.Czech.Sub.avi

a takových dokumentů mám více

134930

Příspěvků: 86

16.08. 04:41 kema  Ja se sunaru nebojim
16.08. 05:59 Karel4u  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 09:18 kema  RE: Ja se sunaru nebojim
17.08. 05:47 Karel4u  RE: Ja se sunaru nebojim
19.08. 08:21 Rejpal  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 07:31 zalozak  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 08:38 MF  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 08:58 zalozak  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 09:23 Kevin  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 12:27 case  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 16:16 Kevin  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 16:46  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 23:48 Zvědavej.  RE: Ja se sunaru nebojim
17.08. 01:28 Kevin  RE: Ja se sunaru nebojim
18.08. 02:10 Rene Bartosek  RE: Ja se sunaru nebojim
18.08. 11:19 Kevin  RE: Ja se sunaru nebojim
20.08. 16:55 Rene Bartosek  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 18:54 Kevin  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 21:25 lord Corvin  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 22:28 Kevin  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 22:28 listonos  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 18:56 A.S. Pergill  RE: Ja se sunaru nebojim
17.08. 01:08 trodas  Tady se nekdo boji Muslimu a mel by se bat nekoho jineho...
17.08. 12:25 stein55  RE: Tady se nekdo boji Muslimu a mel by se bat nekoho jineho...
17.08. 20:45  RE: Tady se nekdo boji Muslimu a mel by se bat nekoho jineho...
16.08. 10:29 pk202.2  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 14:49 VaclavK  RE: Ja se sunaru nebojim
17.08. 01:21 A.S. Pergill  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 12:03 case  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 14:49 dub  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 15:58 Antiseptik  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 16:19 Kevin  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 08:53 Kevin  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 21:49 Petr Gejdoš  RE: Ja se sunaru nebojim
17.08. 08:12 Dáša  RE: Ja se sunaru nebojim
17.08. 09:28 baba_Blažková  RE: Ja se sunaru nebojim
16.08. 04:47 Rene Bartosek  Hmm,
16.08. 08:33 Adapa  Třídění muslimů a nemuslimů
16.08. 09:15 Hugo  RE: Třídění muslimů a nemuslimů
16.08. 18:41 TomasEU  RE: Třídění muslimů a nemuslimů
16.08. 08:38 Hugo  Rád bych jen připomněl pro ignoranty s krátkou pamnětí,
16.08. 09:02 zalozak  RE: Rád bych jen připomněl pro ignoranty s krátkou pamnětí,
16.08. 09:27 Hugo  Když páně Casey (a jsou na to filmové důkazy)
16.08. 11:54 trodas  RE: Když páně Casey (a jsou na to filmové důkazy)
16.08. 09:59 Hugo  Zastavme humanitární pomoc!
16.08. 11:04 ruger  Kdo se bojí Sunarů?
16.08. 18:34 TomasEU  Kontrola arabáčů
16.08. 19:18 Kevin  RE: Kontrola arabáčů
16.08. 20:00 SandWalker  RE: Kontrola arabáčů
16.08. 20:15 TomasEU  RE: Kontrola arabáčů
16.08. 21:07 Pavel -Čert- Němec  RE: Kontrola arabáčů
16.08. 22:37 TomasEU  RE: Kontrola arabáčů
16.08. 23:43 Pavel -Čert- Němec  RE: Kontrola arabáčů
18.08. 00:29 TomasEU  RE: Kontrola arabáčů
18.08. 04:01 kema  RE: Kontrola arabáčů
16.08. 21:27 Kevin  RE: Kontrola arabáčů
16.08. 22:33 TomasEU  RE: Kontrola arabáčů
17.08. 00:18 Kevin  RE: Kontrola arabáčů
17.08. 06:10 Karel4u  RE: Kontrola arabáčů
17.08. 08:59 Kevin  RE: Kontrola arabáčů
17.08. 00:47 trodas  RE: Kontrola arabáčů
17.08. 01:15 Kevin  RE: Kontrola arabáčů
17.08. 01:46 trodas  RE: Kontrola arabáčů
17.08. 03:45 kema  RE: Kontrola arabáčů
17.08. 02:12 Emma.  RE: Kontrola arabáčů
16.08. 20:35 TomasEU  RE: Kontrola arabáčů
16.08. 22:03 SandWalker  RE: Kontrola arabáčů
17.08. 01:05 Vladimír Stwora  RE: Kontrola arabáčů
17.08. 01:12 trodas  RE: Kontrola arabáčů
17.08. 03:52 kema  RE: Kontrola arabáčů
17.08. 07:09 Tom  RE: Kontrola arabáčů
19.08. 10:50 trodas  RE: Kontrola arabáčů
17.08. 00:23 Emma.  Ta fotka je dobrá
17.08. 00:55 NoFear  Alex Jones
17.08. 02:07  Nejlepší možná prevence ?
18.08. 14:06 J. H.  Na něco zapomínáte.
18.08. 15:02 pk202.2  RE: Na něco zapomínáte.
19.08. 10:41 J. H.  RE: Na něco zapomínáte.
18.08. 15:54 Kevin  RE: Na něco zapomínáte.
19.08. 08:07 šona  A musí se tolik lítat?
19.08. 09:22 vladuna  Peak District
19.08. 09:55 Lev.  RE: Peak District
19.08. 16:42 vladuna  RE: Peak District
19.08. 16:54 stein55  RE: Peak District
19.08. 17:53 Lev.  RE: Peak District
09.05. 01:17 http://loged.in  Kdo se zamyslel nad 11.zářím?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 1

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Měnové kurzy

USD
22,53 Kč
Euro
26,74 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,10 Kč
Australský dolar
16,49 Kč
Švýcarský frank
24,76 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 007,15 Kč
1 unce stříbra
605,29 Kč
Bitcoin
246 731,13 Kč

Poslední aktualizace: 21.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 713