Diskuze k článku

Tiskové prohlášení Svazu mužů

Příspěvků 86

14.8.2006 13:39

Nema nekdo link...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...na zminovanou Stinovou zpravu, at si clovek precte, jak ty ubohe slecny a pani tady diskriminujeme az mucime? [zahanbení] [zmaten]

113834

14.8.2006 14:32

RE: Nema nekdo link...

Olga Kubová 193.?.?.?

Reakce na 113834

Když si dáte do googlu "stínová zpráva", tak Vám to vyjede hned. Zkuste třeba http://www.feminismus.cz/fulltext.shtml?x=1915886 - je to až úplně dole.

113839

14.8.2006 22:47

RE: Nema nekdo link...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 113839

Byl jsem liny, sorry [zahanbení]
A tyhle weby nejak nenavstevuji, nebot... me nejak pripadaji nesmyslne.
Ono si to prectete, uz na zacatku je obvineni:

> opatření ke zvýšení účasti žen na rozhodovacích pozicích, které česká vláda dosud nepřijala

...ktere popira rovnost sanci. Nemuzu mit rovnou sanci s zenou, jestlize je tu nejaka kvota, kolik zen se musi soupnout na vyssi pozice. [bliji]

> Nucená sterilizace

Neukazalo se preci, ze to cikanka nejdrive chtela, ale pak ji stary vysvetlil, jak si pohnojila mozne zvyseni davek a tak si zacala stezovat? Ja mel ze to, ze to tak nejak bylo...

> absencí nezávislého mechanismu ke sledování zločinů spáchaných policisty nebo bývalými policisty

S timhle lze bohuzel jen souhlasit, nicmene nevim, co to dela v dane studii...

> nepřijal dosud český parlament komplexní antidiskriminační zákon

A to ma byt co? Podle me prijmutim zakona ze to a to musi byt tak a tak k diskriminaci teprve dochazi, takze bez jednoho zbytecneho zakona je jen lepe. Stejne je to s rasismem - jeho vypustenim z zakonu by se problem vyresil, nebot obeti kriminalniho cinu je fuk, jestli ho okrada bily ci cerny zlocinec - maximalne tomu prizpusobi nadavku na jeho adresu a s rasismem to ma prd co spolecneho...

> romské ženy jsou vzhledem ke značné antipatii českého národa k Romům znevýhodněny

Jestli to nebude spise zkusenostmi nez antipatiemi jenz opet - prameni z vyrazne negativnich zkusenosti...

> České republice existuje odpor k pozitivním opatřením

Pozitivnimi opatrenimi je mysleno uzakonene zvyhodnovani jedne skupiny obyvatel pred druhymi. Ja bych to nazval uzakonenna diskriminace. Ale to by se asi dobre neprodavalo, takze to nazveme "pozitivnim opatrenim" ...

> Valná většina aktivit v této oblasti je téměř výhradně realizována nevládními neziskovými organizacemi s tím, že jde většinou o aktivity, které by měly být buď přímo organizovány státem

Tohle je co? Zadost o statni prispevek? Z penez nas vsech platit agendu tech, jenz chteji do rovnosti prilezitosti zavest zakonem diskriminaci jedne skupiny (nejlepe bileho muze) a preferovat jinou (nejlepe cernou zenu)? Hezky si podporu cikanum platte ze sveho, vazene.

> Zákon, který by zastoupení žen co do jejich počtu v některých rozhodovacích institucích (včetně Parlamentu ČR a Evropského parlamentu), dosud nevešel v platnost

No a to je co? Dalsi pokus o naruseni rovnosti prilezitosti? Kazdy (muz ci zena) ma stejnou sanci se stat profesionalnim lharem z povolani - eg. politikem. Stanovovat kvoty na pocet zen v parlamantu, EU parlamentu, vlade a buhvi kde jeste je jedine diskriminace a poruseni zakladni ideje o rovnosti prilezitosti a nic jineho...

113892

15.8.2006 11:10

Jak jsem se zmýlil v politice

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 113892

"...Zákon, který by zastoupení žen co do jejich počtu v některých rozhodovacích institucích (včetně Parlamentu ČR a Evropského parlamentu), dosud nevešel v platnost.."

A já si myslel, že v parlamentu záleží na tom, co má dotyčný Homo Sapiens v hlavě, a ne mezi nohama. To druhé je důležité pouze v nevěstinci. Takže podle toho jaký bordel v politice máme, tak asi tu kvótu opravdu potřebujeme !

113927

16.8.2006 0:29

RE: Jak jsem se zmýlil v politice

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 113927

Čochtane, tentokráte jste se zmýlil. Na kvalifikaci v těchto organizacích vůbec nezáleží, hlavně že je to sukně, jim jde o procenta nikoliv o kvalitu či kvalifikaci.

Pamatuji si na takovou "novinářku" Janu Bobošíkovou - která nyní působí v EU - jak se jí při rozhovorech s pozvanými hosty zvedaly ty její "bobošíky" až ke krku. Evidentně se nenaučila ani základy, které se učí na novinářské fakultě, DAMU a FAMU, o "dýchání" před kamerou.

Nakonec i paní Barková, přítelkyně rodiny Grossových, se rozhodla kandidovat, jako nezávislá kandidátka, na roli senátorky. Pro tu bych hlasoval bez problémů, je třeba obohatit ten polochcíplý senát o ženy s mohutným poprsím. V pořadu Jana Krause "Uvolněte se, prosím" jsem jí pozoroval, ta blůza a ta sukně byla vyplněna k prasknutí a pokud jde o podnikatelství, ta by mohla dávat panu Trumpovi a jeho bývalé manželce Ivaně ještě lekce ze základů podnikatelství.

113992

16.8.2006 15:40

Když já jsem starý naivka

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 113992

vyrostlý v kapitálismu, ...
Ale máš pravdu Arkane, od té doby co si jedna ministryně nechala ufiknout co na ní bylo nejlepší... (mezi námi, byly to takový "přehazovačky"[mrknutí jedním okem]...
Snad ji ta Barková nahradí, četl jsem rozhovor s ní (v Lidovkách ?).. uvidíme.

114075

18.8.2006 5:13

RE: Jak jsem se zmýlil v politice

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 113927

http://www.rosa-os.cz/index.php?id=17
Tady si neco muzete "nastudovat". Jestli o to ale vubec stojite. [zmaten]

114290

18.8.2006 12:10

RE: Jak jsem se zmýlil v politice

Dáša 83.?.?.?

Reakce na 113927

>A já si myslel, že v parlamentu záleží na tom, co má
>dotyčný Homo Sapiens v hlavě, a ne mezi nohama. To druhé je
>důležité pouze v nevěstinci. Takže podle toho jaký bordel v
>politice máme, tak asi tu kvótu opravdu potřebujeme !

Čochtane, kdyby v parlamentu záleželo na tom co má Homo Sapiens v hlavě , tak by ta sestava "chytrých hlav" vypadala úplně jinak. A s pohlavím to nemá nic společného.

114311

14.8.2006 22:48

RE: Nema nekdo link...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 113839

> Vláda se nijak nezasadila o zvýšení počtu žen mezi studenty vědních oborů a technologií.

A to ma delat jako jak? Udelat narizeni, ze slusne vyvinuta bloncce staci 50% vysledek co chlapci k prijeti? A neni 50% moc? Dame radeji 33%, aby nebyly bloncky diskriminovane... Kdy dotecne pochopi, ze muzi jsou vhodni na techniku a zeny na humanitni zalezitosti?

> je velice obtížné dosáhnout toho, aby rodič, kterému nebylo dítě svěřeno do péče, plnil svou vyživovací povinnost k němu a platil výživné

Tady maji pravdu.

> opatření odstraňující přetrvávající bariéry v zapojení žen do politického, společenského, ekonomického a kulturního života

Ehm? A ony nejake existuji? I tu SuperStar vyhrala holka. Takze jake ze to "pretrvavajici bariery" maji dotycne na mysli?

113893

15.8.2006 3:39

RE: Nema nekdo link...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 113839

Mno, nevim jake zakonne opaterni ma vlada uzit pro zvyseni zen v politice ci ve vedeckych institucich. Problem bude ten, ze ti co tu zpravu psali se s nejvyssi pravdepodobnosti absolvovali fakulty humanitnich smeru. Muzu vas ujistit, ze vedecky pracovat v prirodnich vedach a technickych oborech je limitovana vicemene schopnostmi. Behem studia jsem zazil u nekterych ucitelu, i to cemu se rika haraseni ( v dost mirne forme) i nelichotive vypady tykajici se odbornosti proti slecnam. Oboji nemam rad, a kdyz uz se mi zdalo, ze to je za jistou hranici, dal jsem to najevo. Muzu vas vsak ujistit, ze ani v chemii, ani v dalsich oborech, kde mam pratele ( fyzika, optika, matematika, biologie, informatika...)slecny jaksi nezarily. Pokud jde o techniky, tak je situace jeste horsi. Velmi jednoduche udelat prijmacky a byt prijat. Zaslechl jsem, ze jeden s duvodu jsou statni dotace za prijate studenty. A prebytek studentu je procisten na zkouskach prevazne z matematiky v prvnim ci druhem semestru. Vcelku logicke na technice to proste bez matiky nejde, takze je logicky na pocatku studia. Pokud jde o politiku, parlament ma zrejme prijmout nejakou kvotu na zaklade pripadneho zakona o pozitivni diskriminaci, tak mozna v parlamentnich volbach by to slo uplatnit. Jak to vsak chcete provest v senatnich volbach, kde kandiduji jednotlive osobnosti to nevim. [velký smích] [velký smích] Leda by povinne staly v polovine volitelskych obvodu pouze muzi a v druhe pulce pouze zeny. Pripadne by se zavedlo nejake specialni diskriminacni pocitani. [mrknutí jedním okem] Na druhou stranu po pripadnem fiasku diky malemu poctu senatorek, by to byl dobry duvod senat zrusit. Beztak mame vice senatoru nez USA. Pevne doufam, ze v dalsich bodech tato "stinova zprava" je vice objektivnejsi. Nemam o tom znalosti ani chut se tim zabyvat. [mrknutí jedním okem]

113906

14.8.2006 19:36

Drzost bolševičky Králíkové nezná mezí

Jarmila 85.?.?.?

Tyto soudružky z Gender Studies totalitně zrušily veškeré diskuse pod svými články- ale samy by chtěly pro sebe neomezená práva na úkor jiných lidí? Kupodivu když mafián Gross navrhoval v roce 2004 zrušení všech tří Úmluv tak tyto soudružky s tím zcela souhlasily! Neřekly proti němu jediného křivého slova, přestože navrhoval:
Zrušení Mezinárodní úmluvy o odstranění všech forem diskriminace žen
Zrušení Mezinárodní úmluvy o právech dítěte
Zrušení Mezinárodní úmluvy proti obchodování s lidmi
[bliji] [bliji] [bliji]

113866

14.8.2006 20:03

Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Co se týká domácího násilí, bylo zejména v oblasti ochrany obětí dosaženo významného pokroku. Efektivita legislativy je však omezována nedostatečným tréninkem policie, lékařů a zaměstnanců institucí na ochranu dětí; nedostatkem interdisciplinárního přístupu k problému na místní úrovni; absencí terapeutických programů pro pachatele i oběti; nedostatkem služeb pro oběti v některých regionech; absencí nezávislého mechanismu ke sledování zločinů spáchaných policisty nebo bývalými policisty; obtížnou finanční situací většiny obětí.

- - -

V souvislostí s péčí o děti je velice obtížné dosáhnout toho, aby rodič, kterému nebylo dítě svěřeno do péče, plnil svou vyživovací povinnost k němu a platil výživné. Tato situace má negativní dopad na finanční situaci matek samoživitelek. Zákon navrhující, aby stát pokryl výživné dlužné rodiči neplnícími své povinnosti a pak tento dluh vymáhal svými dostupnými prostředky (a nenechal tak tyto záležitosti na rodičích pečujících o děti), nebyl přijat.




Je tu snad někdo, kdo by se třeba pod toto nepodepsal?

Zbytek - to o těch cigánkách... ehm, já bych řekla, že jsem to právě já, kdo má špatnou barvu pleti. Jinak na tomto dokumentu neshledávám nic závadného.

113868

14.8.2006 20:15

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 113868

>Jinak na tomto
>dokumentu neshledávám nic závadného.

Špatné je na tom to, že se generalizuje. Že ženy jsou automaticky líčeny jako oběť mužské agrese a muži automaticky jako agresoři.

P.S. Podotýkám, že jsem ten dokument nečetl, ale feministickou ideologii znám a znám i způsob jejich argumentace. Zdůrazňuji: feminacistkám nejde o rovnost (nebo o ochranu), jim jde o moc.

113871

14.8.2006 20:27

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 113871

Tak si to přečtěte.

A mezi námi, muži jsou agresoři a ženy jsou oběti. Už jsem to tu kdysi psala, že jsou to muži, kdo si rádi hrají na vojáky, muži pořád potřebují s někým či něčím "bojovat". Mužům se snadno nakecá spousta blábolů o ideálech či cti, ženská jakožto nositelka života to vždycky bude vidět jinak. Vzpomeňte si na Čapkovu Matku.
Ale - jak říkám neustále - vy za to nemůžete. Testosteron je testosteron.

113874

14.8.2006 21:23

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 113874

V tomto s vama Katerino nemohu souhlasit. To co jste napsala je prave ten typ generalizovani, ktere feministky tak rady provozuji a ktere vetsine lidi vadi. Ze sveho okoli znam minimalne stejny pocet zen - tyranych obeti a zen - mrch ktere tyraji sve muze.

Asi jediny rozdil je v tom, ze chlapi jsou primejsi, spis je jim blizsi ta facka nebo nejake to tyrani fyzicke. Zeny jsou v tomto smeru rafinovanejsi. Sice nemaji fyzickou prevahu, ale casto a rady vyuzivaji prevahu psychickou nebo citovou. Proto je to tyrani mene zjevne, mene viditelne. A taky chlap se nepochvali tim, ze ho zena drzi skratka. To spis zenska se vsude kolem stezuje ze dostala pres hubu.

Ale tech forem tyrani muzu zenami je dost. Pocinaje tim klasickym a casto zesmesnovanym vydiranim sexualnim (dokud nevymalujes ten obyvak tak ti nedam), pres tyrani financni (znama "stojka" v den vyplaty - dela ji podstatne vic muzu nez by se zdalo) az po psychicke tyrani kazdodennim urazenim a zesmesnovanim (ty nikdy nic nedokazes, ses uplne neschopny, koukni na souseda kolik vydelava).

113882

15.8.2006 15:04

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 113882

Sakra, Opera... nějakou záhadnou a mně neznámou klávesovou zkratkou jsem poslala svůj obsáhlý rozbor do křemíkového nebe. Tedy - později. Teď si musím jít na chvilku dáchnout, mám před noční, musím živit dvě děti, nikdo jiný to za mě neudělá (jak překvapivé).

113953

17.8.2006 9:44

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 113882

>Asi jediny rozdil je v tom, ze chlapi jsou primejsi, spis je jim blizsi ta facka nebo nejake to tyrani fyzicke. Zeny jsou v tomto smeru rafinovanejsi. Sice nemaji fyzickou prevahu, ale casto a rady vyuzivaji prevahu psychickou nebo citovou. Proto je to tyrani mene zjevne, mene viditelne. A taky chlap se nepochvali tim, ze ho zena drzi skratka.

Nemusí se nechat, nikdo ho neohrožuje na životě stylem "jestli mě opustíš, já si tě najdu, zabiju tebe i děti" a podobně.

>To spis zenska se vsude kolem stezuje ze dostala pres hubu.

A tyhlety většinou ve skutečnosti týrané nejsou. To jsou ty hysterky, které kvůli svým záchvatům dostanou pár facek. Ženy, které jejich muž opravdu fyzicky týrá jsou většinou ty, co neustále "padají ze schodů".

>Ale tech forem tyrani muzu zenami je dost. Pocinaje tim klasickym a casto zesmesnovanym vydiranim sexualnim (dokud nevymalujes ten obyvak tak ti nedam),
zde bych si dovolila zopakovat vaše
>rozdil je v tom, ze chlapi jsou primejsi
tihleti "přímější" chlapi většinou nepochopí prosby, zdůvodňování, atd., zatímco jednoduchému "byznysu" porozumí snáze.

>pres tyrani financni (znama "stojka" v den vyplaty - dela ji podstatne vic muzu nez by se zdalo)

naproti tomu já neznám ženské, které by prochlastaly výplatu (či ji naházely do automatů nebo "investovaly" do silnější grafárny a 5 GHz procesoru), jo, chlapi, to je jiná kapitola

>az po psychicke tyrani kazdodennim urazenim a zesmesnovanim (ty nikdy nic nedokazes, ses uplne neschopny, koukni na souseda kolik vydelava).

Pokud jí ten dotyčný neumí říct "zato ty jsi hvězda", tak asi JE úplně neschopný.

114181

17.8.2006 15:19

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 114181

>Nemusí se nechat, nikdo ho neohrožuje na životě stylem "jestli mě opustíš, já si tě najdu, zabiju tebe i děti" a podobně.

Zato "odejdu od tebe a decka uz nikdy neuvidis" popripade tvrdsi "radsi zabiju sebe i decka nez rozvod" znam osobne z vlastni zkusenosti. Pritom decka jsou jediny duvod, proc jsem tu pani co jsem kdysi mel rad a vzal si ji za zenu jeste neposlal do pryc.

>A tyhlety většinou ve skutečnosti týrané nejsou. To jsou ty hysterky, které kvůli svým záchvatům dostanou pár facek. Ženy, které jejich muž opravdu fyzicky týrá jsou většinou ty, co neustále "padají ze schodů".

Jo, ale podle prislovi o prazdnem sudu co nejvic duni jsou tyto nejvic slyset s kampani na styl "kazda ctvrta zena je tyrana". Znam chlapa co prave kvuli takove manzelce - hysterce vyfasoval podminku. Jednou mu ujela ruka po par hodinach hystericke hadky o nicem a ona rovnou volala 158 a udelala z toho pripad pro TV N@va.

>naproti tomu já neznám ženské, které by prochlastaly výplatu (či ji naházely do automatů nebo "investovaly" do silnější grafárny a 5 GHz procesoru), jo, chlapi, to je jiná kapitola

To skutecne ne. Ale zato zenskou, ktera dokazala behem 4 hodin v shopping parku rozflakat preplatek za plyn v sume 16 200 CZK a nerict mi o tom ani slovo mam doma. Kdyz jsem se po par dnech shanel po penezich, reagovala "ty toho pro par korun nadelas jako kdybychom snad nemeli z ceho zit". Na otazku na co ty prachy rozhazela mi ani sama nevedela odpovedet. Kdyby ji aspon pribyl do satniku nejaky hodnotny kousek garderoby, ale pry to rozflakala na sminky, kozmetiku, parfem a podobny voloviny...
Kamaradova manzelka zase dokazala behem vikendove damske jizdy rozflakat s kamaradkama 27 000 jen na jidlo, chlast, cigarety a taxiky. To ze to byli penize co kamaradovi donesl jako zalohu zakaznik bylo vedlejsi. Pak to jeste az do konfrontace s tim zakaznikem popirala a kamarad byl za vola. Debatu na styl: "- Kdy bude ten alarm ? - Vzdyt jste jeste nezlozil zalohu. - Jak ze ne? Daval jsem penize vasi manzelce pred tremi tydny..." bych teda zazit nechtel. Ta grafarna nebo procesor maji aspon prakticke vyuziti (vetsinou).

>Pokud jí ten dotyčný neumí říct "zato ty jsi hvězda", tak asi JE úplně neschopný.

V hadce, kde klokotaji emoce, taha chlap VZDYCKY za kratsi konec...

114213

18.8.2006 7:04

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 114213

Pane Kevine, vy jste přece takový technický typ... pokud natolik táhnete rodinný rozpočet, jak tady naznačujete, zřejmě na tom nebudete finančně natolik špatně, abyste neutáhl dobrého právníka. A ta druhá bezva věc mající co do činění právě s onou zmiňovanou technikou je jakýkoli audio záznamník (diktafon), a pak není možné, abyste neměl všechny trumfy v ruce. Tedy pokud nekecáte. Protože když já jsem svému druhému tehdy ještě ne manželovi vykládala svůj "pohnutý příběh", tak jeho "pohnutý příběh" se nápadně podobal tomu vašemu. Berte to jako dobře míněnou radu. Já už pátý rok žiju bez tyrana. Není to lehké, PRÁVĚ PROTO, že NIKDO nezaměstná ženskou která je skutečně tolik sama jako já, tj. žádný manžel, žádný sourozenec, žádný funkční prarodič, dokonce ani zbytečných pět tisíc měsíčně na chůvu nemám... Ale vím co vím a to mi nikdo nevezme. Vy dobře víte, co tím myslím. Smutné je, že dělám načerno, nic jiného mi nezbývá, na to, abych žebrala o sociálku, jako bych byla poslední lidský odpad, na to totiž nemám žaludek. Ale dělám. Málo spím. Mám kruhy pod očima, někdy nečekaně usnu ve vaně, na WC, v křesle. Protože vím, že to nedělám pro sebe. Protože krom vydělávání peněz musím vařit, prát, uklízet, žehlit, zašívat, učit... A pak zase do práce. Vážím půlku toho, co průměrný chlap. Ale průměrný chlap se nepřetrhne. Já vám povím, proč mě tak rozčilujete, coby muži. I když se opět dopustím generalizace. Máte sílu stavět domy, nosit na zádech břemena, máte fyzickou sílu k tomu, abyste se prali s celým světem, když ohrozí existenci vašich nejbližších. Máte sílu tvořit. Ale používáte ji na peachoviny. Destruktivně.
Já vám možná křivdím, a je mi to i částečně líto, tedy více než částečně, ale prostě vám nevěřím. Ještě jednou - je-li pravda to, co zde předestíráte, jak říkám, takový vhodně zapomenutý diktafon dokáže zázraky. Pokud vám ovšem stávající situace třeba nevyhovuje.

114292

18.8.2006 8:34

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 114292

V jedne veci jste mne dostala, Katerino. Mate totiz pravdu v tom, ze i kdyz mi dana situace tak celkem nevyhovuje, byl dosazen jisty status quo ktery je pro mne priznivejsi nez litat rok nebo vic po soudech, pravnicich a vystavovat decka traumam a nechutnym scenam. Sice s mou manzelkou nezijeme spolu ale vice mene vedle sebe, ale byl dosazen jisty bod koexistence, ktery ja nazyvam "jen to neskrabat". Manzelka je doma na "materske" (starsi syn jde du druhe tridy, mladsi ma 4,5 a chodi do skolky), domaci povinnosti mame rozdelene dohodou na papire, ona dostava jisty ne zrovna maly objem financii, castecne na sebe, castecne na domacnost. Ona vi, ze mne nesmi "vytocit do ruda", protoze pokud zajde za jisty bod, zacnu fakt shanet toho pravnika. Takze asi tak...

Kdybych to vzal striktne treba podle stranek OS ROSA, mohla by ma manzelka mluvit o tom, ze je mnou citove a ekonomicky tyrana. Zalezi na uhlu pohledu.

114300

17.8.2006 18:16

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Pavel -Čert- Němec 85.?.?.?

Reakce na 114181

>naproti tomu já neznám ženské, které by prochlastaly
>výplatu (či ji naházely do automatů nebo "investovaly" do
>silnější grafárny a 5 GHz procesoru), jo, chlapi, to je jiná
>kapitola

A to ja zase jo. Muj spolupracovnik tahl rok domacnost, vcetne ruznych uveru za auto a za byt, a kdyz jeho draha zacla konecne vydelavat a vubec ne spatne, tak misto aby mu ulevila, tak ze trech prvnich vyplat nebylo nic, proste je rozfofrovala s kamaradkou a cca 12000 projela v automatech vcetne preplatku za energii, kterou platil on. Kdyz si pritom vzpomel, jak porad knoura, ze nema co na sebe, tak byl nasranej ani nechtejte vedet jak...

114223

14.8.2006 22:01

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

VV 85.?.?.?

Reakce na 113874

V posledním vydání Der Spiegel je citovaná Albrightová: "Ti, kdo si myslí, že bude svět mírumilovnější, když budou ve vedoucích pozicích ženy, se mýlí. Ať si každý vzpomene na highschool."
----

Ženy jsou prokazatelně naprosto stejně agresivní jako muži (a to i fyzicky!) a od té doby, co feministky spustily tuto lavinu o "domácím násilí", protože si myslely, že to jsou jasné body pro ně v úsilí o diskriminaci mužů, zjisťují s dalšími a dalšími studiemi, že si tzv. "šáhly do hovna".
V podstatě NEEXISTUJE srovnávací studie, kde by v jakékoliv formě vyšlo, že muži jsou fyzicky agresivnější než ženy!
Na kalifornské univerzitě vyhodnotili 175 (!) studií s celkovým vzorkem 160.000 testovacích osob: vychází furt to stejný ŽENY STEJNĚ FYZICKY AGRESIVNÍ JAKO MUŽI!!! (http://www.csulb.edu/~mfiebert/assault.htm)

V Čechách konstatuje Dr. Čírtková, že kriminologické výzkumy a tvrzení feministek se rozcházejí a je třeba jít vlastní, nefeministickou cestou: http://www.mvcr.cz/casopisy/policista/2002/07/cirtkova.html.
Nejnovější kriminilogické výzkumy v NSR (na serveru Ministerstva pro ženy): pachatelé domácího násilí rovnoměrně muži a ženy!

----
Takže, Blažková, ne všechno, co slyšíte byste měla i věřit. A obzvlášť od feministek se skutečnost nedozvíte NIKDY!

----
Lidé vytvářeli vždy přísloví, která transportovala know-how do dalších generací. A dodnes si říkáme třeba "Mám hlad jako herec", i když moc hladových herců asi není!
Navrhuji používat hromadně "Lže jako feministka!" To vystihuje naprosto přesně jejich způsob chování! A příští generace nám budou moci být aspoň za něco vděčné!

113885

15.8.2006 10:58

Á jé, pan -jjj-

Olga Kubová 212.?.?.?

Reakce na 113885

ze Svazu mužů přišel trousit moudra i na Zvědavce. Ach jo. Už i tady přede se svým kolovrátkem o tom, jak feministky zatajují data z výzkumů domácího násilí. Přitom o tom, že kriminologické průzkumy, ze kterých lezou data o symetrii mužských a ženských obětí domácího násilí, se dozvěděl před pár měsíci právě ode mne - bylo to tady:

http://www.svazmuzu.cz/index.php?page=zpravy&page2=detail_clanku&volba=531&page3=diskuse&diskuse=all

I na článek doc. Čírtkové, který tu prezentuje, jej navedl yahya - to bylo zase tady:

http://www.svazmuzu.cz/index.php?page=zpravy&page2=detail_clanku&volba=574&page3=diskuse&diskuse=all

No a k tomu si pan -jjj- alias -VV- o domácím násilí ještě přečetl jeden článek z populárního magazínu a stal se z něj expert. Jeho tvrzení, že "v podstatě NEEXISTUJE srovnávací studie, kde by v jakékoliv formě vyšlo, že muži jsou fyzicky agresivnější než ženy!"je samozřejmě úplná lež. Ano, pan VV žádnou takovou studii nečetl. On ale nečetl žádnou studii o domácím násilí. On vůbec nečte odbornou literaturu a o problematiku měření agrese se vůbec nezajímá. Jenom se dozvěděl informaci, že v 175 průzkumech vyšla symetrie mužských a ženských obětí, to číslo se mu líbí a do zblbnutí ho opakuje - a ty, ve kterých vyšla asymetrie, jednoduše ignoruje. Holt se mu nehodí do krámu.

Skutečnost je taková, že zatímco údaje z policejních a soudních spisů hovoří jasně - ke spáchání trestného činu je totiž obvykle potřeba násilí jisté intenzity a muži tak vzhledem ke své vyšší fyzické síle tvoří jednoznačně většinu pachatelů domácího násilí v trestněprávním smyslu, výsledky studií mapujících všechny případy domácího násilí (tedy v tom širším, kriminologickém smyslu) se rozcházejí. Různé metody měření přinášejí různé výsledky. A zjištěné rozdíly jsou tak obrovské, že jediný rozumný závěr zní, že se to prostě v současnosti nedá rozhodnout. Existují-li studie, které říkají A, a jiné studie, které říkají non A, tak je tu prostě někde chyba a dokud kriminologičtí odborníci nepřijdou na to, jak ji eliminovat, tak se těžko dá zakrýt jedno oko a mluvit jenom o těch výsledcích, které mi vyhovují. Přesně tohle říká i doc. Čírtková: "Kontroverzní výstupy různých studií a další nesrovnalosti při hledání odpovědí na otázku, jak často se obě pohlaví stávají oběťmi domácího násilí, jsou momentálně předmětem odborných diskusí. Otázka po tom, jaká je skutečná statistika obětí domácího násilí pro mužské a ženské pohlaví, tak vlastně i po letech zkoumání představuje nedořešený, otevřený problém."

Zůstává otázka, proč se ti odborníci nezeptají pana -jjj- aka -VV-, když má tak jasno.

113926

16.8.2006 7:12

RE: Á jé, pan -jjj-

VV 85.?.?.?

Reakce na 113926

Demagogii zdar!
A to ještě Olga patří k těm osvícenějším feministkám, které aspoň částečně reagují na skutečnost a nežijí jen ve svém uzavřeném ideologickém bludu!

To když si přečtete www.profem.cz, tak tam se dočtete, že 95 procent (sic!) obětí domácích násilností jsou chudinky ženy! Ale na Profemu žádná diskuze neprobíhá (taky vědí moc dobře proč ji zrušily! [smích]. Problém je, že tahle prolhaná sebranka jako Profem je financována dvěma ministerstvy a EU, kdežto každý kdo tyto lži rozbíjí to dělá zásadně ve svém volném čase! By mě fakt zajímalo, komu tyhle sociální hydry vyhovují, že se do nich pumpuje takové množství peněz, aby kompletně rozvrátily sociální systémy!

Jinak ve věci samotné - domácím násilí - má každý normálně rozumně a logicky uvažující člověk jasno - a nemusí být extra velký vědátor. Jestliže ve 170 studiích a na 160.000 testovaných lidech vyjde něco, tak to tak prostě je. A jestliže to nejčerstvější studie v ČR, NSR, Holandsku potvrzují, tak pro normálního člověka NENÍ DIVU! Bude se to pořád znovu a znovu potvrzovat (jen letos byly dvě ankety v NSR od časopisu Focus a od německé televize: výsledek opět, ženy stejně nebo o něco málo víc fyzicky agresivní v partnerských vztazích!)

A jestliže teď se v rámci EU zadávají zásadně studie ne SROVNÁVACÍ mezi muži a ženami, ale zásadně jednostranné "násilí páchané na ženách" - tak to také není udivující: je třeba zajistit aby měly feministky co do hrnce (a spotřebu mají velikou!) a dále pokračovat v oblbování obyvatelstva o mužích-násilnících a ženách-holubičkách sivých!
Je to ČIRÁ GOEBBELSOVŠTINA!

114016

16.8.2006 12:23

RE: Á jé, pan -jjj-

Olga Kubová 212.?.?.?

Reakce na 114016

Už pomalu ztrácím energii opakovat Vám dokola pořád to samé. Jestliže "ve 170 studiích a na 160.000 testovaných lidech vyjde něco", tak to VUBEC neznamená, že je to "něco" v souladu s realitou, především pak pokud z jiných studií používajících jinou metodu měření vylézá - pro úplně stejnou populaci - něco úplně jiného. Myslím, že tohle by pochopil i vorvaň a fascinuje mě, jak jste proti této jednoduché úvaze imunní.

Samozřejmě není pravda ani to, že nejčerstvější studie potvrzují symetrii pachatelů. Některé nejčerstvější studie ji potvrzují. Jiné nikoliv. Záleží na metodě, kterou se měří.

Že za odbornou studii považujete anketu (anketu!!!!!) časopisu Focus nebo německé TV a že zase plácáte o tom, že v "EU se zadávají zásadně jednostranné studie násilí na ženách" pominu, protože jinak bych se musela fakt strašně rozčílit.

114060

17.8.2006 0:07

RE: Á jé, pan -jjj-

VV 85.?.?.?

Reakce na 114060

Nemusíte se "rozčilovat", ale třeba pro změnu jednou SKUTEČNĚ RACIONÁLNĚ ARGUMENTOVAT!

Protože vás delší dobu sleduju, vím pozitivně, že jakmile máte konkrétně napsat, jaké studie prokazují vyšší agresivitu mužů než žen a jak velký byl testovací vzorek těchto studií, atp. nastane okamžitě "ticho po pěšině" a vy jdete šířit své polopravdy/pololži někam jinam. Jestliže máte konkrétní argumenty, předneste je a "nerozčilujte se".

114134

17.8.2006 14:43

No to bude tím, že máte mizernou paměť

Olga Kubová 212.?.?.?

Reakce na 114134

Resp. že lžete, až se Vám kroutí palce u nohou. Hned na začátku jsem Vám na webu Svazu mužů prezentovala výsledky Národního průzkumu kriminální viktimizace (National Crime Victimization Survey ), prováděného Úřadem pro justiční statistiku USA. Je to největší průzkum, zahrnující i oblast domácího násilí, který se v USA provádí - vzorek obsahuje 50.000 domácností a 101.000 osob - a provádí se periodicky už od roku 1972. Jeho poslední zveřejněné výsledky:

Násilí spáchané na ženě
Roční míra viktimizace 7,7
Celkový počet obětí 876.000

Násilí spáchané na muži
Roční míra viktimizace 1,5
Celkový počet obětí 157.000

Mám Vám sem dát i link na tu diskusi, abyste se konečně začal za ty svoje bludy a křivá obvinění stydět, pane jjj?

114208

17.8.2006 15:03

Vzhledem k Vašemu stylu uvažování,

Olga Kubová 193.?.?.?

Reakce na 114208

díky němuž jste nepochybně schopen mi sem napsat, že 160.000 lidí je víc jak 101.000, pro jistotu upřesňuji, že ten výzkum se provádí 30 let. Každé 3 roky. Na 101.000 lidech. A pokaždé na novém vzorku. Z toho už byste měl být schopen vypočítat, od kolika testovaných osob celkem byla data nasbírána. Ne že by na tom SKUTEČNĚ záleželo, ale pro Vás je to zjevně zásadní argument.

114211

17.8.2006 23:55

RE: Vzhledem k Vašemu stylu uvažování,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 114211

Takze vy argumentujete statistikou o nasili vuci zenam v USA a uplatnujete ji na CR? Ponekud primitivni otazka, to uznavam, ale pravdu nemam chut se tim zabyvat, takze jak to je? Vite ja jsem kluk z vesnice, a to ze tam nekdo mlati zenu jako financ kozu se roznese. Je to velmi zridkavy jev. Takze me tato problematika prijde krapet mimo realitu. A pokud jde o me osobne, nikdy jsem v zivote zenskou neprastil, ale dvakrat me opravdu svrbela ruka. Verte mi, ze to uz se deli zajimave veci. Ja mam ve zvyku se projit na cersvem vzduchu, to udela cloveku moc dobre.

114256

18.8.2006 7:05

RE: Vzhledem k Vašemu stylu uvažování,

VV 85.?.?.?

Reakce na 114256

Takhle to samozřejmě vnímáme všichni: nereálná smyšlená tvrzení!Feministkami oficiálně prezentovaná absolutně nepravděpodobná čísla, která se stávají nejen v Čechách podkladem pro radikální zákonodárství, aby stát mohl zasahovat intervenčně do rodinného života, se ukáží při bližším informování se jako normální lži. Důvodem pro zákony proti domácímu násilí v ČR bylo to, že Aliance proti dom. násilí tvrdila v Senátu a Parlamentu, že v ČR je 45% (sic!) žen obětmi domácího násilí (a 95% obětí domácího násilí jsou ženy).
To jsou normální lži! (Pro tato tvrzení nesežene ani feministka Olga nějaký rozumný podklad! Naopak existují stovky studií, a to nejen z USA, které prokazují, že agresivita v partnerských vztazích je jednak rovnoměrně tozložená mezi muže a ženy a jednak není ani náhodou polovina žen či mužů permanentně mlácená!)

A na základě těchto lží se v ČR dělaly (a v budoucnu i budou dělat) zákony, které vstupují od 2007 v platnost! (Lidi fakt schroupnou už skoro všechno!)

A nejlepší na tom je, že v zemích, kde už tyto zákony proti dom. násilí jsou déle zavedené, stalo se z nich další "kladivo na muže" v rukách femispolků, které radí (za státní peníze) ženám např. jak v rámci rozvodu jak dostat chlapa z bytu. Přesto, že kriminilogický ústav v Sasku vyhodnocením dat v zimě 2005 atestoval, že muži jsou stejně často obětí domácího násilí jako ženy, ve STEJNÉ DOBĚ, tedy 2005, bylo např. v kraji Karlsruhe vyhnáno z vlastního bytu pro "násilí proti partnerce" 600 mužů a oproti tomu jen 2 ženy.
Takže se feministkám oněch 95 procent pak v praxi plnit daří!

Tomu říkáme feminacismus, tedy státní strukturou reálně praktikovaný extrémní feminismus.

114293

18.8.2006 10:44

Pane jjj, Vy jste tvdil, že

Olga Kubová 212.?.?.?

Reakce na 114293

1. "NEEXISTUJE srovnávací studie, kde by v jakékoliv formě vyšlo, že muži jsou fyzicky agresivnější než ženy" a
2. "Jestliže ve 170 studiích a na 160.000 testovaných lidech vyjde něco, tak to tak prostě je."

Takže bych Vás prosila, abyste k těmto svým tvrzením zaujal stanovisko. Je to velmi jednoduché:

1. Existují srovnávací studie, kde by v jakékoliv formě vyšlo, že muži jsou fyzicky agresivnější než ženy?
2. Jestliže na 160.000 lidech vyšlo něco a na 1.000.000 lidech - ve stejné populaci - vyšlo něco jiného, pořád to znamená, že "to tak prostě je"?

Děkuji.

114305

18.8.2006 10:51

Ne, já ji neaplikuji na ČR,

Olga Kubová 212.?.?.?

Reakce na 114256

jak jste na to přišel? Jak bych ji asi mohla aplikovat, když zde pořád dokola mluvím o tom, že různé metody měření domácího násilí přinášejí různé výsledky. A zjištěné rozdíly jsou tak obrovské, že jediný rozumný závěr zní, že otázka symetrie či asymetrie mužských a ženských obětí se prostě v současnosti nedá rozhodnout?

114306

20.8.2006 16:23

RE: Ne, já ji neaplikuji na ČR,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 114306

Nevim jestli to je reakce na muj prispevek.Pokud ano, musim vas upozornit, ze je jisty rozdil ve zpusobu zivota a stylu zivota v USA a CR. Z osobnich zkusenosti znamych, co se po nekolika letech vratili do CR vas muzu ujistit, ze je nezname okoli lidi v CR bezpecne identifikovalo jako Cechy zijici v dlouhodobe zahranici. Pisete, ze neexistuje objektivni metodika, ktera to ma rozhodnout, ale Stinova zprava s tim operuje jako s objektivne zjistenym zaverem. Selskym rozumem rozumem jsem presvedcen, ze existuje logicky vyssi muzska fyzicka agresivita. Otazka vsak zni do jake miry je to zavazne cislo? Predstavuje tu skutecne nebezpecny spolecensky problem? Nulovou statistiku v jakekoliv socialni lidske cinnosti, nelze dosahnout. Na tom se doufam shodneme. Kolik to ma byt v USA, kde na strednich skolach mate detektory kovu? 160 pripadu na 100 000 lidi? A jake data jsou u nas? Bohate staci mezni hodnoty extremne postavenych metod proti sobe.

114483

21.8.2006 14:51

To jsou všechno zajímavé věci, pane Bartošku,

Olga Kubová 193.?.?.?

Reakce na 114483

ale já jsem se do této debaty vmísila kvůli tomuto výroku pana -jjj- alias VV: "V podstatě NEEXISTUJE srovnávací studie, kde by v jakékoliv formě vyšlo, že muži jsou fyzicky agresivnější než ženy!" protože on mě s tímhle blábolem prudí už poměrně dlouho. A ráda bych se tohoto tématu držela.

Jak si můžete všimnout, nejdřív tady pokřikoval, že když mám uvést, které že studie to jsou, je "ticho po pěšině". Když jsem mu připomněla, že ta data od mne dávno má, zmizel jako pára nad hrncem. Že by se za tu svoji demagogii omluvil, to ho ani nepadne. No jasně, ale jsou to feministky, kdo že, samozřejmě.

PS: Tak přece jenom když už jste si dal tu práci: I podle studií, které naměřily stejnou fyzickou agresivitu mužů a žen, tvoří ženy většinu "trestněprávních" obětí díky větší fyzické síle mužů. Proto Stínová zpráva nemluví úplně zcesty, na rodzíl od pana -jjj-

114551

22.8.2006 4:24

RE: To jsou všechno zajímavé věci, pane Bartošku,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 114551

V poradku, pokud se nemylim tak na pude OSN probiha setreni o diskriminaci zen v CR. Predpokladam, ze Stinova zprava je jednim z podkladu pro tato setreni. Takze jaksi postradam v te Stinove zprave, ze statisticka data o nasili jsou z USA a ne CR. A k "diskriminaci" v prirodnich vedach ze svych osobnich zkusenosti jsem se vyjadril vyse, stejne tak k politice. Takze jaka je predstava pro reseni teto "diskriminace" dle vas? To, ze nas stat nedokazal resit u svych soudu nekolik stovek "nucenych sterilizaci", povazuju za hrubou chybu!!! Mimochodem, kdy se konala posledni "nucena sterilizace"? A kolik techto pripadu nastalo v minulem roce? V kazdem pripade si myslim, ze to stavi CR do mnohem horsiho svetla nez-li je realna skutecnost.

114605

23.8.2006 12:15

Ale ne, ta data

Olga Kubová 193.?.?.?

Reakce na 114605

ze stínové zprávy nejsou z USA. Jak jste zase přišel na tohle? [smích]

114771

18.8.2006 7:20

RE: Vzhledem k Vašemu stylu uvažování,

VV 85.?.?.?

Reakce na 114211

Tak o tom, že nezávisí na velikosti testovacího vzorku, si raději popovídejte opravdu s někým jiným, kdo bude stejného názoru, aby vám to odkýval.

Nějak nemohu najít na US. Department Of Justice tato vaše čísla, že by se jednalo o domácí násilí, tedy násilí proti partnerovi. Dáte link?

114294

15.8.2006 14:19

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 113885

Já bych jaksi chtěla vědět, jak se já, 157/47, mohu dopouštět násilí na chlapovi.

Facku dát, to snad žena zmákne, ale dokopat někoho do krve, to umí jen muž. Mluvím o střetech muž versus žena.

113948

15.8.2006 15:16

RE: Ženy se mohou, a velice

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 113948

často - některé i s oblibou - dopouštět tzv. psychologického násilí, které po určité době přivede muže (případně i mrtvou kobylu) k reakci, která bývá obvykle fyzického rázu. Ovšem v ČR je dostatek případů, kdy se ženy dopustily fyzického násilí a rozřezaly své partnery na malé kousky, utopily je ve vodě, upálily ve spánku, apod.

A záleží také na tom, s kterým druhem mužů se stýkáte. Podle toho co jste tady už na Zvědavci napsala, máte propensitu přitahovat agresivní muže. Pak se nesmíte divit, že dopadnete tak, jak jste už v minulosti dvakrát dopadla. Jen doufám, že do třetice všeho dobrého a zlého, se Vám poštěstí najít nového partnera, se kterým buď bude možno "vorat" nebo alespoň zapřáhnout do vozu. Je třeba, jak říkají Indo-Češi "čikotar het", dostat se z bahna. BTW, vlasy už Vám narostly?

Já vím, že všem ženám jde jen o čistou lásku, nikoliv o sex a peníze. Z tohoto důvody si třicítky berou šedesátileté podnikatele, kteří, abych citoval Fráňu Šrámka, již neslyší "volání stříbrného větru". A jediné větry, které uslyšíte rozhodně nejsou "stříbrné". Pokaždé když čtu článek o takové Kateřině Brožové ("...topila jsem se v krvi...", ale na ruce měla jen elegantní obvazek, pravděpodobně "značkový".), Mirce Čejkové, tak se mi v kapse otevírá švýcarský nůž typu Wenger-Delémont, čepel 9 cm (Made in Switzerland, patent pending) a to nejsem žádný agresivní typ.

113954

21.8.2006 16:05

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 113948

Mluvím o střetech muž versus žena.
[překvapení] To jste si snad vymyslela ne ??? To chcete říct,že se najde idividum,které by dokázalo kopnout "úmyslně" do ženy ???? [bliji] [bliji]
To snad ne !!! Ačkoli má první manželka byla Slovenka a dost od rány,tak za to,že mne napadla za odpověď" No snad jsi doma na mateřské,tak by bylo záhodno i něco přes den uvařit" Paličkou na maso,za což jsem jí vyjádřil svůj dík - 5x - vyrýsovanou pravou dlaní na prodloužených zádech- jak za mlada- přes koleno a 5-rázných rozmachů!! Nikdy bych si nedokázal představit zfackovat ženu do tváře,či ji dát pěstí a nebo nedej bože do ní kopat !!! To ten dotyčný pak není chlap,ale nějaký hybrid !!!!

114559

15.8.2006 9:23

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 113874

>A mezi námi, muži jsou agresoři a ženy jsou oběti.
Před nějakými tisíci lety si lidé vyprávěli, že kdesi ve vzdálené zemi - patrně Indii - žijí dvě lidožroutské obludy. Ta první, příšerně tlustá, požírá ženy, které utiskují své manžely. Ta druhá naopak požírá muže, kteří ubližují manželkám - a je kost a kůže. Nutno dodat, že si tuhle pověst patrně vymyslel muž.
J. H.

113920

21.8.2006 0:28

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

kavol 195.?.?.?

Reakce na 113874

> Vzpomeňte si na Čapkovu Matku.

mno, co já si vzpomínám, tak na konci poslala syna do boje ... ale to jste asi nechtěla slyšet, že? [oči v sloup]

114510

15.8.2006 9:56

Téhle zprávě to ale nemá smysl vytýkat.

Olga Kubová 212.?.?.?

Reakce na 113871

Byla zformulována v souvislosti s Úmluvou o odstraňování diskriminace žen a hodnocením jejího plněním, tak nelze čekat, že se v ní bude hovořit o křivdách páchaných na chlapech.

113922

15.8.2006 12:18

RE: Téhle zprávě to ale nemá smysl vytýkat.

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 113922

Když se tedy Olgo paní Králíková dneska ohání tou Úmluvou o odstraňování diskriminace žen, jak je možné, že ji před dvěma lety vůbec nevadilo, že tuto Úmluvu chtěl nechat Gross zrušit? A dále- jak to, že taky schvalovala, když zde Gross v podstatě chtěl veřejně zavést sexuální otroctví žen?

Patrně Grosse sundal Západ, protože se příliš přátelil s ruskou mafií- domácí by toho nebyli schopni. Při sobotním rozhovoru v Lidovkách s Barkovou mi vstávaly vlasy hrůzou na hlavě, jak daleko to s naší republikou až došlo. Tajné služby, policisté, mafie- všichni jedna rodina.

113931

15.8.2006 12:29

RE: Téhle zprávě to ale nemá smysl vytýkat.

Olga Kubová 193.?.?.?

Reakce na 113931

A proč ji Gross chtěl nechat "zrušit", Jarmilo? To není až tak lehká záležitost a on to jistě sám nevymyslel, tipla bych si, že ani nevěděl, že nějaká existuje. A co znamená, že "jí to vůbec nevadilo"?

113935

15.8.2006 13:04

Jo, všechno se vším souvisí Olgo

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 113935

To bylo tak- v Mladé frontě často a rádi píší již od Vítězného listopadu o novinkách týkající se prostituce. A když před 2 lety začali psát v článcích, že Gross uvažuje o tom, že ty ženské, co odmítnout mít na tu bohulibou činnost licenci, tak že půjdou na jeden rok do kriminálu- tak jsem zastříhala ušima a zpozorněla, protože přece bylo stále zdůrazňováno, že tahle činnost musí být za všech okolností dobrovolná, nikdy ne násilím nucená. A tak jsem tenkrát napsala článek na Neviditelného psa, nazvaný- O logice a nedobrovolné prostituci. A znáte diskutéry na psu- přehlídka ztraceného času. Ale andyo mi tam dala link na návrh věcného záměru zákona o prostituci. Tak jsem nelenila, vytiskla si ho a celý si ho poctivě přečetla- a tam jsem právě s hrůzou zjistila, že jde Gross mafiánům na ruku a v podstatě navrhuje otroctví žen. A právě tam jsou všechny tři zmiňované úmluvy navržené ke zrušení. Tak jsem dál pátrala jak inspektor Colombo a nahlížela jsem zvědavě k feministkám, co ony na to. Ale feministky v čele s paní Králíkovou byly náramně spokojené a naopak odsoudily vynikající švédský způsob řešení prostituce- prý chudáčky muže příliš kriminalizuje. Ale že by Gross kriminalizoval u nás ženy, to jim vůbec nevadilo. Pak tam ještě zveřejnili plakát z LaStrada a tím mě tyhle soudružky úplně dorazily. Tak jsem zkritizovala i ty soudružky z LaStrada- a ty mi nedokázaly odpovědět ani jediný argument, jen tak blekotaly a moc dobře věděly, co se tady chystá za sviňárnu. A zde jsou linky:
návrh zákona(to rušení úmluv je až skoro u konce č.7):
http://www.mvcr.cz/aktualit/sdeleni/2003/zop.html
Jak jsem dala soudružkám z LaStrady na frak:
http://zpravodajstvi.ecn.cz/index.stm?x=590444
A zde feministky souhlasí s Grossovým návrhem zákona:
http://www.feminismus.cz/fulltext.shtml?x=193214
Link na ten článek ze Psa již nemohu najít

113938

15.8.2006 16:25

RE: Téhle zprávě to ale nemá smysl vytýkat.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 113931

> ji před dvěma lety vůbec nevadilo, že tuto Úmluvu chtěl nechat Gross zrušit? A dále- jak to, že taky schvalovala, když zde Gross v podstatě chtěl veřejně zavést sexuální otroctví žen?

Sexualni otroctvi zen? [velký smích] Sakra, kdo by to do Stanicka rekl [velký smích] To jsem ho mel tedy sakra podporovat! Takove umluvy hy se mely hned vypovedet jako pozitivne diskriminacni a [smích] A s tim sexualnim otroctvim to ale vubec neni zly napad...! [velký smích] [velký smích] [velký smích] ... [chechtot] [chechtot] [chechtot]

113962

14.8.2006 20:40

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 113868

[smích] Není to tak jednouduché, Babko. Doporučuju všem, kdo hledají odpovědi na složté otázky dnešní rodiny zajímavou knížku od psychoanalitika Luigi Zoja. Soumkrak otců. Link: http://glosy.info/anotace/knihy/luigi-zoja-soumrak-otcu/
Samozřejmě,je to jen jeden z úhlů pohledu - střípek do mozaiky. Ale za zamyšlení stojí. Mindy

113877

15.8.2006 14:32

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 113877

Mateřství má instinktivní základ, ale otcovství je projevem záměru a vůle. S otcem tedy souvisí i rodina a civilizace. Střet biologického a kulturního momentu v muži-otci se odráží v tzv. paradoxu otce: měl by být vůči rodině a potomkům laskavý a směrem ke světu a společnosti vítězný. V době dospívání se muži otevírá cesta buď do mužské hordy orientované regresivně podle zákonů zvířecí říše a zaměřené na boj o prvenství a dobývání žen, anebo k otcovství, které znamená zodpovědnost a službu. Na kulturní stupeň muž vstupuje krocením instinktivních sil, k němuž dříve sloužily iniciace.

Může být.

Svět hospodářství a technologie je vlastně mateřský (eh?), neboť slouží uspokojování potřeb, konzumu a přivádí duši na úroveň raného dětství. Namísto hierarchie otcovských hodnot a duchovnosti se prosazuje rovnostářství bez hodnot a vzorů, respektive s hodnotami trhu a módními vzory.

Toto je podle mého hovadina. Protože chtění čehokoli ihned je spíše specialitou mužskou. Ženy "žijí" dále do budoucnosti. Už proto, že musí zajišťovat potomstvo. Autor mohl napsat, že běžný občan uváděné "civilizace" je vlastně na úrovni nevychovaného rozmazleného spratka. Ale s "mateřskostí" to nemá nic společného.

113951

15.8.2006 15:51

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Had 88.?.?.?

Reakce na 113951

Zdravím bB,
>Toto je podle mého hovadina. Protože chtění čehokoli ihned je spíše >specialitou mužskou. Ženy "žijí" dále do budoucnosti. Už proto, že musí >zajišťovat potomstvo. Autor mohl napsat, že běžný občan uváděné "civilizace" >je vlastně na úrovni nevychovaného rozmazleného spratka. Ale s "mateřskostí" >to nemá nic společného.

[chechtot] 100 pointůch.. [chechtot] a jen tak z mého nedůležitého pohledu - rodičovství je projevem zvířete v nás - v obou případech (taťka, mamka) se jedná o pudovou (ZVÍŘECÍ) část v naší bytosti, která se dere k uplatnění.
Kecy o zvláštnosti, ušlechtilosti atd. jsou jen projevem neznalosti složek nás lidských bytostí v takovém rozsahu a členění, jak jsou rozparcelované složky lidí např. v buddhismu.
Kdo pochopí A PŘIZNÁ (není sám k sobě politicky korektní)si tuto skutečnost rodičovství, vyhrává již mnoho na své předlouhé cestě k návratu "domů".
Tímto pochopením a přiznáním se ovšem nevynucuje, nepredikuje nějaký opovržlivý, nezodpovědný atd. postoj k potomstvu!
Dokonce naopak. Smysl pro povinnost ke svým splněným přáním (což děti jsou) je podkladem k lepšímu přístupu, než nalhávání si o ušlechtilosti, kráse, vznešenosti, povinnosti mít potomstvo atd.
Jen se tedy stírá falešný nátěr a přiznává se barva - kdo to dokáže v tomto aspektu (tedy rodičovství) svého života?

113959

21.8.2006 4:43

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Karpentr 220.?.?.?

Reakce na 113959

Doporučoval bych používat tradiční terminologii, která rozlišuje zvíře - člověk. Když už, mluvte o "živočiších" (což k oběma předchozím berme jako hyperonymum, něco jako "fyzikálně vyvinuté bytosti"[mrknutí jedním okem]. Nazývání člověka nebo někt. jeho složky zvířetem/zvířecí je matoucí, protože člověk se samozřejmě od všech ostatních živočichů nezměrně odlišuje. Ne že by některé nám vývojově nejbližší formy života, např. lidoopové, neměly v podstatě všechny výdobytky, které máme i my (od primitivního umění přes jisté základní zkušenostní usuzování až po vrozený smysl pro spravedlnost, tj. rovnost v právech a povinnostech), ale lidství je už o něčem jiném, než o čistě zvířecím chování (v lidoopech je to přítomno ještě zastřeně, jen v náznacích, zlomkovitě, u člověka naopak plně rozvinuto a přebíjí to všechno ostatní). Člověk je člověkem a ne zvířetem právě proto, že dokáže spoutat a usměrnit nebo proměnit své pudy na kulturu, na vyšší kvalitu existence, v posledku na duchovno (čímž ovšem nemíním náboženství, ale "vnitřní", živý svět duše či ducha). Je člověkem právě proto, že nesetrvává v otrocké, vpravdě zvířecí každodennosti, omezenosti, pudovosti, ale umí se dívat do budoucnosti, plánovat, umí chápat složité příčiny dějů, a především - umí jít vzhůru, překonávat sám sebe, zlepšovat svůj život (samozřejmě pokud chce, ale od toho má svobodnou vůli, čímž myslím, že své pudovosti, zvířecké složce umí většinou poručit a poslechnout se[smích].

Budoucnost lidstva, pokud se nezničí (tj. pokud u něj nepřevládne zvířeckost) vidím v jediném směru: jako pohyb k osvobození se od zvířecí, biologické složky, která tíží lidského ducha. Samozřejmě, už dnes spousta lidí vykřikuje, že to by znamenalo zničení lidskosti, která je daná prý právě jakousi středovou pozicí člověka mezi zvířetem a andělem. Ale já si to nemyslím. Abiotický člověk i tak bude muset řešit spoustu problémů, protože vesmír není žádná idylka pro žádnou bytost v něm uzavřenou, ale budou to problémy hodné lidského ducha, a ne ponižující, přízemní zvířeckost, jež nás neustále strhává dolů, směrem k pouhému hloupému, trpícímu i utrpení působícímu vystrašenému zvířeti.

A klidně bych byl i proto, ať lidé, kteří toto odmítají, prostě zůstanou na současném stupni vývoje. Uviděli bychom, jak by se dvě paralelní civilizace, jedna biotická a druhá abiotická, vyvíjely - která by byla šťastnější, smysluplnější, a která by trvala déle... Už dnes máme v rukou prostředky totálního sebezničení. Pokud bude lidstvo poslouchat své omezené zvířecí pohnůtky, tj. pokud se neosvobodí od tyranie tělesnosti, dlouho už ve vesmíru nevydrží.

114518

21.8.2006 11:04

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Had 88.?.?.?

Reakce na 114518

Zdravím karpentere,
myslím, že si trochu protiřečíte, obzvláště v prvním odstavci, nebo jen kvůli stručnosti nejmenujete vše.Hm, to spíš to druhé.
>Člověk je člověkem a ne zvířetem právě proto, že dokáže spoutat a usměrnit >nebo proměnit své pudy na kulturu, na vyšší kvalitu existence, v posledku na >duchovno (čímž ovšem nemíním náboženství, ale "vnitřní", živý svět duše či >ducha).
Např. toto (a hlavně "vnitřní" svět...) se týká v omezeném rozsahu nemnoha jedinců z lidské populace. A i ti, kterých se to týká, v jistém stadiu vývoje s překvapením zjišťují, jak mnoho zvířecího (pudového) se v nich samotných skrývá už jen proto, že "bydlí v těle". Jinak je veškerá kultůra apod. pouhý "nátěr tzv. lidskosti na zvířeti" (Dr. Jekyll - Mr. Hyde...) A tak tomu, kdo se dopracuje až sem musí vyvstat pochopení, že
>pohyb k osvobození se od zvířecí, biologické složky, která tíží lidského ducha.
je možný proměnou fyzického těla (energií fyzického těla) v jinou kvalitu - jas, záření - příkladů v historii se také pár najde.
To vše je pro lidskou společnost drtivě nezajímavé, ba i jaksi nebezpečné pro ty pudové složky, které se pod tlakem mohou i personifikovat (Máró v buddhismu, ďábel v křesťanství aj.) a oddělit (jsou "vypuzeny" ) od jedince usilujího o svoji proměnu v bytost jinou (bez fyzického těla). Tedy i třeba abiotického člověka. Proto také
>Samozřejmě, už dnes spousta lidí vykřikuje, že to by znamenalo zničení >lidskosti, která je daná prý právě jakousi středovou pozicí člověka mezi >zvířetem a andělem.
To právě jejich souhrn pudových, temných, zvířeckých složek, jinak také ego, sobectví, bije na poplach z hrůzy před svým zničením, smrtí a vytváří iluze o ušlechtilosti rozmnožování apod.

>Abiotický člověk i tak bude muset řešit spoustu problémů, protože vesmír >není žádná idylka pro žádnou bytost v něm uzavřenou, ale budou to problémy >hodné lidského ducha, a ne ponižující, přízemní zvířeckost, jež nás >neustále strhává dolů, směrem k pouhému hloupému, trpícímu i utrpení >působícímu vystrašenému zvířeti.
Souhlas. Pro mě osobně zajímavá formulace něčeho, co chápu samozřejmě po svém.
>A klidně bych byl i proto, ať lidé, kteří toto odmítají, prostě zůstanou >na současném stupni vývoje. Uviděli bychom, jak by se dvě paralelní.... atd.
Nejsem určitě sám, kdo jaksi vnímá, že lidstva jako celku se cesta k "produchovnění"(proměně) fyzis nedotkne. Byla, je a bude to záležitost individuální
Tento svět je "očistcem, peklem", kde si jedinec chycený do sítí svých přání a tužeb musí odžít a "vynulovat"("zaplatit do posledního haléře"[mrknutí jedním okem] všechny ty vztahy, přání a tužby, aby se mohl zařadit do jiného, lepšího "světa"...

Tož tak k rodičovství a přetahování mezi feministkami a chlapáky... [mrknutí jedním okem]

114529

15.8.2006 15:52

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 113951

Jak jsem si přečetla tu recenzi na tu knihu, hned jsem získala dojem, že celá ta kniha bude pěkná hovadina. Že jen mate lidem hlavy- asi jako kniha Mata Ridleye Červená královna, která rovněž pořád jen zdůrazňuje geny a pudy- jenže u člověka je vše dávno už jinak. Ono ani mateřství nemá u člověka instinktivní základ. Ženy se velmi dlouho rozmýšlí a plánují, než se rozhodnou do toho neznáma "skočit". A když cosi ze sebe vyprdnou, tak to nemají hned automaticky rády. Ale musí se s tou řvoucí věcičkou, tím neznámým tvorem seznamovat stejně jako muž, teprve si ho postupně zamilovávají- je to zkrátka podobné jako u mužů.

113960

15.8.2006 17:40

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 113960

[smích] Jej, vy jste rychlík, Jarmilo. Když si přečtete knihy, třeba svůj dojem poopravíte. Fakt je, že je to taková jungiánština jako třeba: Ženy, které běhaly s vlky (Clarissa P. Estés). Archetypální fantasy. Zajímavý vhled, ale nejednoduchý. Červená královna... [cool] ...to je klasika - vy jste vážně Obrazoborkyně, Jarmilo. Dám vám ještě jeden typ. Moje papírová oblíbenkyně: Sobecký gen( Richard Dawkins). Teda jestli neznáte. Uklidňující čtivo, když máte chuť prohodit, bez zjevného důvodu, svého vymazleného 187/95 potomka (Male) zašupovačkama... [chechtot] Mindy.

113965

15.8.2006 18:20

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 113965

No víte Mindy, ono je to všechno daleko jednodušší, než jak nám píšou všelijací ti akademicky převzdělaní učenci o sobeckých genech a tak podobně. Když se tedy furt ohánějí přírodou a geny, tak já tady povykládám o našem chudákovi kocourovi Macíčkovi, jak na stará kolena dopadl. Vypočetli jsme, že už je mu vlastně víc než 14 let, takže už je to fakt dědeček. No a my jsme mu opatřili Mindu (pardon) z útulku. Macík bývával dost agresivní na svou mámu Mícu- díky svému testosteronu byl king. Jenže jak zestárl, tak se nějak scvrkl, zatímco z útulkové Mindy, která se furt cpe (trauma z útulku) je obrovská kočka, je to úplný hrošík. A ta začala Macíka utlačovat, protože na něho žárlí, že ho máme radši. Postaví se k vodě a nepustí ho ani k pití. Nebo se na něho vrhne a zmasakruje ho, až on začne žalostně úpěnlivě plakat. Takže žádný testosteron! Ten ve skutečnosti nehraje kdovíjakou roli. Jak říká baba Blažková, stačí jen větší fyzická síla – a ten větší tvor začne svou sílu zneužívat a začne si vychutnávat pocit moci. Ano, to je ono, zneužívá se zde pocit moci z větší síly, testosteron není důležitý.

Jinak samozřejmě Mindu krotím a za jakékoliv násilí vůči Macíkovi ji trestám- a ona moc dobře chápe za co ji ženu svinským krokem!

113968

15.8.2006 19:24

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 113968

[smích] K převzdělaným akademi-kům,-čkám mám taky poněkuď ostražitý postoj, Jarmilo. Ctím sice jejich teoretickou výbavu ( z nedostatku možnosti posoudit kvantitu a kvalitu této získané učenosti se uchyluji k "věření", že ji mají... [chechtot] ), ale nejsem si až zase tak jistá, jestli jim právě ta hluboká a úzká specializace neobsadila i tu část mysli, která to jinak vede moudře po selsku... [oči v sloup] . Mnohým né, ale některým jó. A mám podezření, že právě ti "úzkokolejní" tvoří dost psavců.
Pak jsou tu druholigový převzdělanci kteří publikují, aby si pohýčkali vědecké ego a konto.Ty pominu.
Proti vědátorům na druhem konci "štaflu" stojí "lidoví myslitelé" jsou sice často originální a leckdy pozoruhodně nápadití, jenže neznalost již poznaného (vědecky [cool] )je v drtivě většině( dříve nebo později) dovede k neporovnatelně větší hovadině než akademiky jejich vzdělanost. S akademiky( některými) pak mají ( někteří) společnou zatvrzelost, se kterou tu hovadinu hájí.
Čímž docházím ( konečně) k úžasný teorii (lidově-vědecký... [chechtot] ), že optimální hybatel-posunovač lidského poznání je skvělej vědec, kterej po cca 20tiletý pěší pouti po Světě,kdy pokorně a s myslí otevřenou, pozoruje ŽIVOT, na NĚCO přijde.
[smích] . Mindy
PS: Podle akademiků je produkce hormonu testosteron u lidských samečku NEpřímo úměrná věku. To jako, že s rostoucím věkem, klesá. Takže váš příklad je, Jarmilo (s prominutím) blbost... [oči v sloup] . Když už aplikujte etologii koček na lidi... [zmaten]

113977

16.8.2006 7:44

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 113977

A ještě jste zapomněla paní Mindy zmínit vědátory, kteří píší na objednávku svých platících zadavatelů. To jsou tzv. reklamní vědci. Jejich výzkumné výsledky se vyskytují převážně v mainstreamových médiích. A tak se jednou dočteme, že nejzdravější ze všech nápojů je pivo- protože bylo vědecky zjištěno to a to a to. To si vinaři nenechají líbit a okamžitě vystoupí jiní vědci, kteří vědecky zdůvodní, že ze všech nápojů je nejzdravější víno ( s čímž souhlasím[smích]) Ale pak se objeví další vědci, kteří tvrdí, že coca-cola je nápoj velmi zdravý, neboť ženám svírá, mužům staví.[smích] Pardon, ale teď vážně- zkrátka na tenhle typ „vědců“ si musíme dávat velký pozor.

Jak sama píšete, ne všechny „lidové myslitele“ dovede jejich neznalost k ještě větší hovadině. A troufám si tvrdit, že je to můj případ. Dneska jsem si přečetla v mailu pozvánku pana Poláka na tu konferenci o přímé demokracii, která se bude konat dne 9.9. v Mětské knihovně od 13. hodin. Na pořadu dne se tam bude probírat i moje reforma voleb. Čili pan politolog Polák mou reformu nepovažuje za hovadinu. Všimla jsem si s údivem, že v adresáři mezi pozvanými je i Zvědavec. A tak Vás tímto taky na tu konferenci zvu.[smích]

PS: Můj příklad s testosteronem není blbost, protože Minda by Macíka utlačovala i za mlada, kdyby byla dvojnásobně velká a silnější než on. To máte jako mezi chlapy. Když chlap vidí v hospodě, že ten druhý je dvojnásob větší a silnější, tak se mu klidí z cesty a radši se nepere, protože ví, že by prohrál. Testosteronu mají oba stejně.

114019

16.8.2006 9:21

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 114019

[smích] Gratuluju, Jarmilo. Ať už si o váší reformě říká kdo chce, co chce ( já neříkám nic, protože sem ji nečetla), máte tah na bránu. A to se počítá. Když budu mít čas, přijdu.Mindy

PS: Váš příklad s testosteronem JE blbost. A váš pokus odblbit ho spekulativní domněnkou " co by, kdyby" je váší inteligence nehoden. Přiznat omyl není hanba a mezek není mezi nami, zvířaty, král [cool]

114034

16.8.2006 9:58

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 114034

Che ché Mindy, já se nemýlím, to Vy se mýlíte. Patrně jste nečetla můj slavný článek nazvaný Matriarchát u šimpanzů bonobo, který si pak ze Psa přetisklo i několik dalších webů. U obou druhů šimpanzů, u velkých i malých nezáleží na testosteronu, ale na tom, kdo z šimpanzů je momentálně fyzicky silnější- a na pohlaví vůbec nezáleží. Takže silná samice klidně zbouchá a zpacifikuje nějakého příliš mladého samce. Ty vztahy v tlupách jsou dost složité, není to tak, že by hierarchie samců vládla hierarchii samic. Tam nevládne žádný patriarchát jako u lidí. Je to tam podobné jako v dětském kolektivu- kluci mají mezi sebou svou hierarchii a holky svou holčičí hierarchii- kluci holkám nevládnou. Ještě lépe to lze vysvětlit na sourozeneckých vztazích. Starší sourozenci obvykle vládnou mladším sourozencům, ale ne proto, že jsou starší, ale proto, že jsou obvykle silnější. Takže já se svou sestrou jsme byly v rodině neomezené vládkyně a mlátily jsme mladší sourozence, dokud jednoho krásného dne mladší brácha nevyrostl a nezesílil – pak zbouchal on nás. [zmaten]

114038

17.8.2006 11:42

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 114038

Paní Jarmilo,zase mi to nedá a musím,musím reagovat [smích].

S těmi bonoby.Máte svým způsobem pravdu,že fyzická převaha má vliv,ale v čem myslíte,že spočívá ta převaha?Testoteron ovlivňuje nejen ochlupení(u mužů i padání vlasů),ale především muskulatůru.Proč berou kulturisti testosteron?Proč se začíná opět dopovat testosteron a to nejen mezi běžci,ale cyklisty a dalšími?Protože napomáhá tvorbě svalstva.Tedy,ta fyzická převaha úzce souvisí s hladinou hormonů a hlavně nejde jen o samotnou fyzickou sílu,ale testosteron má vliv i na agresivitu.To znamená,že fyzická síla jde pak ruku v ruce s náchylností k jejímu použití.

A to vaše srovnání s kočkama.Je hezké,to ano[smích] .Ale myslím,že to je špatný příklad.Kočka je trochu jiné kafe,nepatří k lidopům ze kterých stále vycházíme.Navíc pohlavní rozdíly mezi kočkami nejsou tam markantní,jako mezi lidmi a lidoopy.Je to především specifickým působením pohlavních hormonů.

K těm sourozencům bych měla jen malý dodatek.Nemáte tak úplně pravdu,že starší mají navrch.Někdy právě ti mladší mají navrch a to nepřímo,díky tomu,že znáze ovlivní rodiče menší sourozenec,než větší,který"má mít více rozumu a zodpovědnosti".Ale tím se dostáváme do přílišných podrobností.

Hezký den [mrknutí jedním okem]

114188

17.8.2006 18:22

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 114188

Naštěstí Alexo v přírodě existuje nepřeberné množství tvorů, utvářených na všechny možné způsoby, jaké by člověk ani sám nevymyslel. Ano, testosteron takřka v celé přírodě souvisí s větší fyzickou silou i větší agresivitou- je to univerzální, ale přece jen existují i zvířata, kde je to naopak, kde jsou větší, fyzicky silnější i agresivnější samice, přestože nemají testosteron jako samci. Tohle existuje u jednoho druhu chápana, teď nevím přesně kterého a je zajímavé, že tam samice mezi sebou bojují i o samce. To chování je tam zkrátka úplně naopak- samice jsou bojovné, samci mírumilovní. Koneckonců i ti samci bonobo, přestože jsou o něco silnější než samice, tak se neperou a samice v tlupě mají hlavní slovo- podle postavení matek se řídí v hierarchii i postavení jejich synů, atd., atd. Jestli chcete dám tu link. Pak ještě větší velikost samic je u několika druhů ptáků, snad loskutáků [smích], kde jsou samice opět agresivnější a bojují spolu o samce, přestože namají testosteron.

Kočka nepatří k lidoopům, to je pravda Alexo, ale já jsem přece popsala chování i v šimpanzích tlupách- že tam silnější samice klidně zbouchají slabší samce. Asi tak jako Vy klidně můžete zmydlit bez rizika pětiletého kluka, i když nemáte testosteron, jen Vámi zahýbe vztek a adrenalin, když Vás ten fracek něčím naštve. U sourozenců jsem nemluvila o souzeneckých intrikách, strategiích a psychologických zbraních, ty necháme stranou, protože jsou zase o něčem jiném, ale mluvila jsem o tom, že starší sourozenec má zpravidla větší fyzickou převahu- čehož taky bohatě využívá a zneužívá jako leckterý chlap nad manželkou.

Přeji hezký večer

114225

18.8.2006 12:39

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 114225

Tak ano,máte samozřejmě svůj kousek pravdy.Obecně funguje "já jsem silnější,tak se mi podřiď".Ale u savců a především u vyšších primátů(lidi nevyjímaje)má velký vliv to,jakou má dotyčný jedinec "hormonální náplň".Jak už vám psala babka B.,tak testosteron má vliv na růst svalů,proto se dopuje a proto ho mladí koloušci berou jako diví,aby měli svaly.Jen jim nedochází,že dost riskují,ale to je zase jiný příběh.

Co se týče vašich oblíbených bonobů(skoro bych vás podezírala,že jste si jednoho vzala za muže),samice může mít větší fyzickou sílu,to nikdo a nic nevylučuje.Avšak to kde bude její místo v hieratchii to automaticky neurčuje.Stejně tak je to mezi lidma.I silnější žena se může sama od sebe podrobit muži.To je zkrátka dáno kulturou.Já také zrovna slabá nejsem a kdybych byla někdy s chlapem(chraň bůh),tak i kdyby byl stejně silný,nebo slabší než já,tak bych nebyla tou,co má navrch a co využívá své síly k dominaci.To je zase o charakteru a výchově.Já jsem spíš ta potvora,která by se naučila manipulovat a nenamáhala se s fyzickou agresí.

Abych to shrnula.Fyzická síla je silným předpokladem k nerovnovážnému postavení,ale není jediným předpokladem,na kterém to celé visí.
U zvířat hraje fyzická síla jednoznačně hlavní roli,u lidí je to však spornější.Je tu důležitá výchova a také kultura.V bonobech se nevyznám,to je vaše parketa [velký smích] .
To,že se žena nechá bít silnějším mužem,je sice způsobené jeho větší silou,ale neznamená to,že ona tomu nenapomáhá.Mohla bych tu s vámi rozebrat některé případy domácího násilí a nakonec bychom se jistě dobraly toho,že muž má sadistické sklony a žena je masochistka - v obou případech to nemusí být 100%,ale jisté sklony tam vždy bývají.Zkrátka a dobře,ať to v rodině funguje jak chce,tak oba dva jsou za daný stav z různě velké míry zodpovědní(vědomě či nevědomě).

Hezké odpoledne(a na zdraví [cool] ) [mrknutí jedním okem]

114315

18.8.2006 15:52

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 114315

Neprovokujte Alexo, jaký kousek pravdy, když je to pravda celá?[mrknutí jedním okem] Ono je velmi důležité nepodlehnout jakýmkoliv lžím evolucionistů a neustále používat k přemýšlení vlastní rozum. Testosteron má vliv na růst svalů- no a co? Tím chcete říct, že zde existuje nějaká přímá úměra, že čím víc testosteronu, tím víc automaticky agrese a domácího násilí u daného jedince?

No, s tím bonobem jste si dovolila dost, jste prostořeká, ale budiž, ať se mládí vydovádí. Byla tady řeč o domácím násilí a já jsem jen řekla, že víc než na testosteronu v konečném důsledku platí to, kdo je z partnerů fyzicky silnější- a to platí! Ano, stokilová baba se klidně může dobrovolně a ráda podřídit svému padesátikilovému muži, dokonce se dobrovolně a ráda může nechat od něho i mlátit, když bude masochistka. Ale jinak platí, že kdyby si nepřála, aby ji mužíček bil, tak prostě by neměl šanci se s ní prát a shazovat ji ze schodů, či vyrábět jí slušivé monokly pod okem. Chápete Alexo? Protože by NEMOHL, protože by ji nepřepral. Tak jako mě nepřeprali mladší sourozenci, takže měli smůlu a museli za mne umýt nádobí a ustlat postele, když jsem jim to poručila. [velký smích]

Větší fyzická síla JE jediným předpokladem, na kterém to celé visí. Pořád tu připomínáte bonoby, vidím, že jste na ně zvědavá, tak Vám tu přece jen přenechám link na ten článek:
http://archiv.neviditelnypes.zpravy.cz/clanky/2004/07/38305_11_0_0.html

Pokud má muž sadistické sklony a ona je masochistka, tak není co řešit, nejedná se o domácí násilí, protože si ti dva vzájemně ve své úchylce vyhovují. [chechtot]

114327

19.8.2006 10:56

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 114327

Neprovokuju,víte co se říká:co se škádlívá,to se rádo má [vyplazený jazyk] .

>Tím chcete říct, že zde existuje nějaká přímá úměra, že čím víc testosteronu, tím víc automaticky agrese a domácího násilí u daného jedince?<

Přímá úměra tam je,ale jak jsem psala na konci své reakce,faktorů,které na chování mají vliv je více,nejen fyzická síla(bavím se výhradně o lidech).U zvířat samozřejmě fyzická síla hraje prim,ale zvířata jsou psychologicky jednodušší a tedy jejich hierarchie a chování je zřetelnější,než u lidí.Když vás má zvíře rádo,má vás rádo.Když vás má rád člověk,můžete spíš předpokládat,že něco chce/potřebuje...v tom je ta naše "vyspělost".

Předkládám vám jen a jen svůj názor,proto beru,že bych se mohla mýlit.Nevytasím linky na studie a podobně.Přiznávám,že vařím skoro z vody,ale zase vycházím z reality,protože sleduju lidi,je to lepší,než chodit do zoo,navíc je to levný,ale užitečný koníček.

Lidé jsou jediný druh,kde pohlavní hormony způsobují tak obrovský rozdíl.U žádných jiných zvířat tomu tak není(snad jen pár vyjímek).Proto myslím,že vaše aplikace bonobo-problematiky na lidi je příliš zjednodušující.Lidé jsou obohacení např.o ten masochismus a sadismus a nemylte se,lidí,co mají takové sklony je více,ale projevuje se to právě v partnerských vztazích.

A ten váš poslední komentář...

...nevím,co bych k tomu řekla.Znám takové případy a tvrdit,že si "vyhovují" je vážně úlet.Vám by vyhovovalo,že byste stále "padala ze schodů"? [oči v sloup]

Mějte se a opatrně s krabicovým [mrknutí jedním okem]

114395

19.8.2006 16:32

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 114395

Zbytečně se z toho všelijak vykrucujete Alexo- ať to vezmete z kteréhokoliv úhlu a z kterékoliv psychologického hlediska, tak vždycky Vám nakonec vyjde, že větší fyzická síla je u domácího násilí ZÁKLAD a vše ostatní je již podružné. Zrovna v dnešní sobotní MFD je velký článek se ženou, která byla manželem 20 let týrána a nakonec ho zastřelila. Napsala o tom knihu, zrovna vyšla. Ten její muž byl chlap jako hora a své síly psychopaticky znužíval, opájel se svou mocí alespoň ve své domácnosti, když všude jinde byl nula. Své násilí stupňoval a ona si na něj zvykala- přesně podle poučky pomalu vařené žáby. Znovu jako příklad zneužívání moci připomenu sebe a sourozence. Měla jsem pod sebou tři mladší sourozence- a všichni mě museli pochopitelně poslouchat. Stalo se občas, že se některý sourozenec vzbouřil a začal se se mnou prát- bylo to měření sil. Samozřejmě dostal na budku, takže musel dál poslouchat mé příkazy. To samé jsem ale měla já se staršími sourozenci. Když jsem měřila síly se starší sestrou, tak mě kolikrát do krve zmydlila- takže jsem musela zase respektovat já ji. A o sedm let starším bráchovi ani nemluvím, před ním se podvědomě krčím ještě teď. Když však o dva roky mladší brácha zesílil, zmydlil při měření sil mne i starší sestru- a od té doby byl v domácnosti on pánem situace a king. Starší bratr i starší sestra si odjeli do světa, no a to terorizování ze strany mladšího bratra jsem si pěkně vyžrala sama. Takže opět jsme u kořene věci: jak to, že tentýž bratr byl jednou týrán, ale podruhé sám týral? Inu proto, jelikož získal větší fyzickou sílu. To samé by bylo u toho manželského páru, kdyby ona byla fyzicky silnější než on. Změřili by v domácím boji své síly a kdyby mu ona dala za vyučenou, shodila ho ze schodů a pořádně ho zmlátila- domácí násilí z jeho strany by se již víckrát nekonalo. Takže na hormony se vykašlete, ty jsou podružné, v těch to není.

Pochopitelně by mi padání ze schodů nevyhovovalo, neb nejsem masochistka.[smích]

114424

17.8.2006 9:52

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 114019

>Testosteronu mají oba stejně.

Nemají. Každý má hladinu hormonů jinak. Dokonce i ženy mají trošíšku testosteronu; ty co ho mají více, než obvykle, ty mají kníra [mrknutí jedním okem]

114183

17.8.2006 11:35

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 114183

Jen jsem chtěla vysvětlit, že u všech živočichů včetně člověka více záleží na fyzické síle, než na testosteronu, babko. [smích] Kdybyste byla stokilová baba a Váš mužíček by byl padesátikilový, tak byste s ním neměla vůbec žádné problémy. A to i kdyby byl chlupatý jak gorila a nadupaný testosteronem až po kořínky vlasů, kdežto Vy narvaná estrogeny a hladká jak porcelán. Prostě kdykoliv by zlobil, tak byste mu jednu ubalila, až by druhou chytil o zem, a
ještě by si pak mohl přečíst ve statistikách, že Vás přílis týral psychicky, takže ať se potom nediví. [velký smích] [velký smích]

114187

17.8.2006 14:14

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 114187

Ony ty hormony poněkud souvisí i s růstem svalové hmoty, paní Jarmilo, fakt

114201

17.8.2006 14:23

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 114187

Ale představa je to hezká... že bych to tomu svýmu vrátila [velký smích]

114204

15.8.2006 18:35

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 113951

[smích] No jó. Autoři všech těhle knížek a teorií rádi podřazují žitou reality tomu "svému" systému. Lhostejno, jestli školně exaktně vědeckému, antiexaktně vědeckému (vědci natrucisti), zcela volnomyšlenkářsky nevědeckému až fantazijně-bláboloidnímu a všech teorií mezi těmito. Jó a dalších, který mě zrovna nenapadají. [mrknutí jedním okem] .
Ta hovadina: Autor toto odvozuje z psychoanalitické teorie vývoje osobnosti, kdy dítě do určitého věku (cca 3 let) není vývojově schopné odsunout uspokojení momentální potřeby (jídla, spánku, vyměšování, pozornosti atd.), přičemž tyto potřeby tradičně uspokojuje matka ( nebo tzv. mateřská osoba - tedy i např. otec). Dnešní konzumní svět plný půjček ( máte, co chcete hned) proto přirovnává k mateřskému dočasnému uspokojování potřeb malého dítěte HNED. Žádná ( standartní) matka nebude kojenci " vysvětlovat", že v tý podělaný pampersce musí vydržet ještě hodinu, protože ona má další hodinu zásadní jednání o celosvětovem problému nedostatku pitné vody. Až dítko povyrostě a mozek se mu dotvoří, pak je otevřeno tzv. otcovským hodnotám. Což je velice zjednodušeně vše, co přesahuje dětské potřeby ( ty ovšem nikam nezmizí. Máme je v sobe všichni a stále [smích] ) a vede lidskou bytost do světa potřeb jiných lidských bytostí, jiných než lidských bytostí,živé i neživé přírody a tím i k věcem jako je etika, životní postoje, kontinuita s předky a ohled na potomky, vize....a....atd.
Konec osvětovky. Jdu uspokojit potřebu dospělce z lůna mého a upatlat večeři. [smích] . Mindy

113969

15.8.2006 18:53

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 113969

Hm, říkáte otcovské hodnoty. Jenže světu vládnou muži, takže za vše co se děje ve světě jsou zodpovědni oni a nikdo jiný. My ženy se jen vezem a přizpůsobujem, abychom přežily v daných podmínkách.

113973

15.8.2006 19:45

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 113973

[oči v sloup] .Ale, Jarmilo, muže kojí, prvotně učí a čím dále tím více (přinejměnším déle) vychovávají ŽENY. Nemůžeme nepřevzít svůj spravedlivě vyměřený díl viny i zásluh. Za stav tohoto světa. Nebo ano? [cool] Mindy

113980

15.8.2006 20:25

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 113980

No to já nevím Mindy, já mám dcery, takže já nesu zodpovědnost za své dcery. Takže matky co vychovaly své syny, ať si nesou za ně svou zodpovědnost. Něco mi tu ale nehraje- v muslimských zemích si synové dělají co chtějí bez ohledu na své matky proto, protože jim to přikazuje víra. A v západních zemích si synové dělají co chtějí bez ohledu na své matky proto, protože jim to přikazuje kapitál.

113982

15.8.2006 21:14

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 113982

...kouzelne zaklinadlo bylo vyrceno a hle ...Vas SandWalker je v mziku zde.

Jarmilo - berusko, [smích] uz zase zacinate s temi muslimskymi syny a matkami. Jakoby Vam bylo smutno po nasi vecne polemice.

Tak jeste jednou - stejne jako minule - muslimsti synove trikrate velebi svoji matku a pak teprve otce sveho.

[oči v sloup]

113983

16.8.2006 7:47

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 113983

Vy jste SandWalkere jak ten duch Alladin z té kouzelné lampy. [smích] Himsalabim a jste zde. To víte, že je mi po Vás smutno, už ani steskem nejím a nespím. Ano, muslimští synové třikrát velebí svoji matku, a pak teprve otce svého- ale když zahne svýmu starýmu, tak ji ukamenují společně i s tím otcem svým. [naštvaný]

114020

16.8.2006 8:22

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 114020

No... uz jsem se bal, ze jsem Vam Jarmilo nechybel. [mrknutí jedním okem]

Co kdybychom se podivaly na ten problem tak nejak realneji. Pokuste se zde ma draha pritelkyne prokaztelne zdokladovat posledni znamy akt ukamenovani zeny v civilizovanych muslimskych zemich.

Nechteje po me vsak neco podobneho v opacnem smyslu - treba posledni zname brutalni znasilneni zapadnim okupantem muslimske divky. [pláč]

114023

16.8.2006 10:07

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 114023

Jsem velmi potěšena a poctěna tím, že jsem se stala Vaší drahou přítelkyní. [smích] Ale už jsme se o tom spolu bavili SandWalkere, možná to s tím kamenováním v dnešní době přeháním, že skutečně již nikde v Iránu, ani v těch nejzapadlejších vesničkách se již toto neděje. Ale nemůžete popřít, že ani v těch nejcivilizovanějších muslimských zemích nemají ženy sexuální svobodu.

Souhlasím, že to brutální znásilnění okupantů muslimské dívky a bezdůvodné vyvraždění celé rodiny bylo strašné a naprosto bezdůvodné- měli by za to dostat trest smrti.

114041

16.8.2006 12:01

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 114041

Jarmilo, verim, ze jsem se vas nikterak nedotknul tou "drahou pritelkyni" - bylo to jako obvykle mineno naprosto bezelstne a uprimne - navic mam dojem, ze jsem v nasich rozhovorech jiz toto osloveni kdesi pouzil za podobne prijemneho rozhovoru. [smích]

K Vasi otazce sexualni svobody zen v islamskych zemich. Vite, ja si myslim pri tom co lze snad jen zde virtualne tusit o vasi povaze, podstate a niternim ryzim presvedcenim - Jarmilo, dokonale propracovane zarazeni zeny v islamske spolecnosti ve vsech smerech by Vam osobne - verte ci ne vyhovovalo v pravde a sve skutecne podstate lepe nez ten mnohokrat preorany tam a zpet chaos vnimaneho zenstvi "zapadnim svetem"

Ano hovorila jste konkretne o sexualite ja vim [zahanbení]

Tak to je tema na dlouho - snad jen tedy nekolik zrnek z pouste toho tematu.
Vite, ze koran primo uklada muzi za povinnost pouzit vsechny dostupne moznosti za podminky, ze s nimi zena souhlasi - k jejimu uspokojeni? Vite, ze zena ktere se muz nevenuje dle predpokladu manzelskeho souziti ma narok se s nim rozejit - rozvest? Vite, ze muz ktery se rozvedl musi bez prominuti zajistovat bydleni, stravu a osaceni jak detem tak sve byvale zene? V pripade, ze chce byt po rozvodu se svymi detmi - ma urcenu presne hodinu kdy si je vyzvedne na uradu proti podpisu a proti podpisu je musi v naprostem poradku a ve smluvenou hodinu take vratit? Proste jeste jednou me oblibene - zena v pravem islamu je chovana jako vzacny diamant - vice ci mene ale vzdy umerne v tom smyslu k danemu socialnimu prostredi daneho mista.
Ted si ovsem uvedomuji, ze byla rec konkretne o sexualni svobode, muzete mi ten siroky pojem nejak specifikovat prosim. Jen k primere snad - na "urovni" (prosim nepochopte spatne) na ktere jsem se pohyboval v zapadnich zemich Evropa USA - nebyl asi jaksi problem v pripade chteni navazat nejakou tu "kratkodobou znamost"
Neco podobneho v zemi islamu je naproste science fiction - a Jarmilo ouuu ty krasne hnede oci za cernym hedvabnym satkem ..... [oči v sloup]

Mozna i to Vam treba nejak pomuze si dolozit kaminky do mozajky obrazu.

[cool]

114057

17.8.2006 6:53

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 114057

Ne, ne, ne a ještě jednou ne SandWalkere! Život bez svobody je otroctví, rozumíte? I ten na zlatých poduškách. [oči v sloup]

114165

17.8.2006 8:03

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 114165

Jarmilo, krasne rano.
Cetla jste vubec to co jsem psal ???
Dal se asi v te reci jinak nepohnem...

114172

17.8.2006 18:36

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 114172

Díky za krásné ráno, já Vám přeji hezký večer SandWalkere.
Samozřejmě, že jsem to četla, ale to Vaše psaní mi připomíná krásné,leč nereálné pohádky.[smích] Ale já mám ráda jiné pohádky z orientu- Pohádky tisíce a jedné noci pro dospělé.[smích] V nich si princezna Jasmína dělá co uzná za vhodné, absolutně ji nikdo v ničem neomezuje, je ve svém rozhodování naprosto svobodná stejně jako její mužské protějšky. A už vůbec nikoho ani ve snu nenapadne omezovatji v její smyslnosti a sexualitě, neboť všichni chápou, že je to nejen pro muže, ale i pro ženy ta nejpřirozenější věc pod sluncem. Na rukou má tolik prstýnků, kolik k ní přelehlo krásných milenců, neboť si od každého ten prstýnek vyžádá na památku. [vyplazený jazyk]

Mě by tedy zajímalo, jak staré jsou ty Pohádky tisíce a jedné noci- to asi nebude jen z předmuslimské doby, možná jsou staré několik tisíc let.

114227

16.8.2006 10:29

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 114023

Teď bylo kamenování www.answers.com/topic/stoning v Nigérii www.prayer.cz/nigerie/nigerie_0092.php to tedy nebylo přesně dle šaríji, 1997 v Afgánistánu - to dejme tomu civilizované země nejsou, ale třeba Irán ? www.apostatesofislam.com/media/stoning.htm (nevhodné pro muslimy) Mám obavu, zda to kamenování někdy nezastoupí "civilizovanější" formy utrácení cizoložnic...

114044

16.8.2006 11:22

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 114044

Jen kratce k Vasim napostovanym strankam. Psal jsem zamerne "civilizovane zeme" tak proc sem lepite veci z Nigerie - mimochodem pojem civilizovana zeme se mi prestava ve svetle dnesniho deni vlastne zamlouvat. Kde by byla napriklad Nigerie bez dlouhodobeho vmesovani tzv. civilizovanych spolecnosti, zustane asi jiz navzdy jen neprijemnou, smutnou polemikou.

Presto Vas odkaz na pripad v Nigerii popisuje ukamenovani a ubiti holi zeny ktera hlasala krestanstvi. Udelejte si alespon primerene poradek v zakladnich predstavach co je to pravy islam - nebudu Vas tady poucovat a ostatni unavovat dlouhym textem, ale - dle praveho islamu ma skutecny muslim za povinnost uznavat nejen proroka Mohammeda, ale stejne tak Jezise a ostatni. Dogma o nenavisti a neslucitelnosti islamu a krestanstvi je zastarale trapne vyvanule klise ktere pouzivaji darebaci k oblbovani sveta. Tedy ti co tuto nechutnou exekuci provedli byli prinejmensim zmanipulovani fanatici.
Priklad z te treti www strany - [oči v sloup] kde to cerpate informace???
Tvrde a zoufale protiislamska websajtna - hadejte kdo asi za temito pracemi stoji.....?
Pozor jake dalsi stalete hruzy nam budou moderatori predhazovat - jesteze Boblig upaloval casrodejnice az u Velkych Losin, jinak by to jiste muslimum taktez "uspesne" hodili na hlavu.
Hovorime o realnem soucasnem islamu a ne o lidojedech a historickych inkvizicich pane/pani - anonymni.

114051

16.8.2006 23:25

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 114051

Pokud je snad video hrané (myslím, že ne), je to rozhodně alespoň zdařilá rekonstrukce. Irán a Saúdská Arábie ukamenování mají v zákoníku, i když to asi není běžný jev na předměstích Teheránu nebo Rijádu. Tu civilizovanost Nigérie jsem zpochybnil sám, šlo mi jen o pár posledních medializovaných případů ukamenování. Tohle byl také zajímavý případ se vztahu k ženské otázce www.cambridgeclarion.org/press_cuttings/saudi_obs_22jan1978.html

114127

16.8.2006 19:29

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 113868

... jsem to právě já, kdo má špatnou barvu pleti.

Ach yo,... babo,....To jste teda mela smulu, ze jste byla pocata a narodila se v zemi, kde konstatujete ten fakt, ze mate spatnou barvu pleti. Jak k tomu prijdete, sakra. Vzdyt za to Vy, osobne, nemuzete.
Byla jste postavena pred ukol nejak absorbovat tuto skutecnost.
Ale stale tem hnupum dokazovat, ze neco takoveho, jako "spatna barva pleti", by preci nemelo v teto zemi ( kterou mame tak radi ) existovat......,tezke, ze yo?

No,...copak tem hnupum, ale svym detem!
Jak tem budete vysvetlovat, [zmaten] co jim jejich mama "nadrobila". ( od slova -drobit- )

Drzim Vam palce. [cool]

P.S. A jak toto budou vysvetlovat Vase deti svym detem,...tak to uz, doufam ,nebude zapotrebi. [mrknutí jedním okem]

114094

17.8.2006 12:59

ad. stínová zpráva

Dáša 83.?.?.?

V prvé řadě přiznávám, že jsem četla jen Stručné shrnutí stínové zprávy, ale i tak mám pár výhrad.

nucená sterilizace. No je to bod dosti sporný, týká se především romské populace a použít ho v této zprávě jako důkaz o porušování lidských práv u žen (navozuje pocit že šlo o běžnou praxi) je laciné . Nepochybně k excesům docházelo, ale to množství poškozených , které si zde najednou po letech naráz vzpomenuly, že na nich bylo pácháno bezpráví je zarážející. A nebudu spekulovat o tom, že vidina přiznaného tučného odškodného jim oživila paměť.

domácí násilí.. S tímto bodem souhlasím, ale s dovětkem , že obětí nejsou jen ženy , i když převládají.

trh práce.. Toto opět není o ženské populaci v ČR, ale o romských ženách. Marná sláva , většina z nich má jen základní vzdělání a tudíž omezené možnosti na trhu práce. Žena bílé pleti se základním vzděláním shání zaměstnání stejně marně jako romka.

účast žen v politice.. Argumentace je jalová. Ženy, které chtějí být aktivní v politice si dokáží poradit samy. Děsí mě fakt, že by toto mělo být diktováno zákonem.

Péče o dítě. - toto není problém diskriminační. Je to problém nevymahatelnosti práva v jakémkoliv směru v ČR. Přesně řečeno náš Justiční bordel.

114195

Příspěvků: 86

14.08. 13:39 trodas  Nema nekdo link...
14.08. 14:32 Olga Kubová  RE: Nema nekdo link...
14.08. 22:47 trodas  RE: Nema nekdo link...
15.08. 11:10 Čochtan  Jak jsem se zmýlil v politice
16.08. 00:29 Arkan  RE: Jak jsem se zmýlil v politice
16.08. 15:40 Čochtan  Když já jsem starý naivka
18.08. 05:13 Rejpal  RE: Jak jsem se zmýlil v politice
18.08. 12:10 Dáša  RE: Jak jsem se zmýlil v politice
14.08. 22:48 trodas  RE: Nema nekdo link...
15.08. 03:39 Rene Bartosek  RE: Nema nekdo link...
14.08. 19:36 Jarmila  Drzost bolševičky Králíkové nezná mezí
14.08. 20:03 baba_Blažková  Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
14.08. 20:15 Vladimír Stwora  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
14.08. 20:27 baba_Blažková  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
14.08. 21:23 Kevin  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
15.08. 15:04 baba_Blažková  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
17.08. 09:44 baba_Blažková  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
17.08. 15:19 Kevin  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
18.08. 07:04 baba_Blažková  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
18.08. 08:34 Kevin  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
17.08. 18:16 Pavel -Čert- Němec  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
14.08. 22:01 VV  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
15.08. 10:58 Olga Kubová  Á jé, pan -jjj-
16.08. 07:12 VV  RE: Á jé, pan -jjj-
16.08. 12:23 Olga Kubová  RE: Á jé, pan -jjj-
17.08. 00:07 VV  RE: Á jé, pan -jjj-
17.08. 14:43 Olga Kubová  No to bude tím, že máte mizernou paměť
17.08. 15:03 Olga Kubová  Vzhledem k Vašemu stylu uvažování,
17.08. 23:55 Rene Bartosek  RE: Vzhledem k Vašemu stylu uvažování,
18.08. 07:05 VV  RE: Vzhledem k Vašemu stylu uvažování,
18.08. 10:44 Olga Kubová  Pane jjj, Vy jste tvdil, že
18.08. 10:51 Olga Kubová  Ne, já ji neaplikuji na ČR,
20.08. 16:23 Rene Bartosek  RE: Ne, já ji neaplikuji na ČR,
21.08. 14:51 Olga Kubová  To jsou všechno zajímavé věci, pane Bartošku,
22.08. 04:24 Rene Bartosek  RE: To jsou všechno zajímavé věci, pane Bartošku,
23.08. 12:15 Olga Kubová  Ale ne, ta data
18.08. 07:20 VV  RE: Vzhledem k Vašemu stylu uvažování,
15.08. 14:19 baba_Blažková  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
15.08. 15:16 Arkan  RE: Ženy se mohou, a velice
21.08. 16:05  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
15.08. 09:23 J. H.  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
21.08. 00:28 kavol  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
15.08. 09:56 Olga Kubová  Téhle zprávě to ale nemá smysl vytýkat.
15.08. 12:18 Jarmila  RE: Téhle zprávě to ale nemá smysl vytýkat.
15.08. 12:29 Olga Kubová  RE: Téhle zprávě to ale nemá smysl vytýkat.
15.08. 13:04 Jarmila  Jo, všechno se vším souvisí Olgo
15.08. 16:25 trodas  RE: Téhle zprávě to ale nemá smysl vytýkat.
14.08. 20:40 Mindy  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
15.08. 14:32 baba_Blažková  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
15.08. 15:51 Had  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
21.08. 04:43 Karpentr  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
21.08. 11:04 Had  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
15.08. 15:52 Jarmila  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
15.08. 17:40 Mindy  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
15.08. 18:20 Jarmila  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
15.08. 19:24 Mindy  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
16.08. 07:44 Jarmila  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
16.08. 09:21 Mindy  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
16.08. 09:58 Jarmila  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
17.08. 11:42 Alexa  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
17.08. 18:22 Jarmila  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
18.08. 12:39 Alexa  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
18.08. 15:52 Jarmila  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
19.08. 10:56 Alexa  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
19.08. 16:32 Jarmila  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
17.08. 09:52 baba_Blažková  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
17.08. 11:35 Jarmila  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
17.08. 14:14 baba_Blažková  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
17.08. 14:23 baba_Blažková  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
15.08. 18:35 Mindy  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
15.08. 18:53 Jarmila  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
15.08. 19:45 Mindy  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
15.08. 20:25 Jarmila  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
15.08. 21:14 SandWalker  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
16.08. 07:47 Jarmila  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
16.08. 08:22 SandWalker  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
16.08. 10:07 Jarmila  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
16.08. 12:01 SandWalker  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
17.08. 06:53 Jarmila  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
17.08. 08:03 SandWalker  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
17.08. 18:36 Jarmila  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
16.08. 10:29  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
16.08. 11:22 SandWalker  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
16.08. 23:25  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
16.08. 19:29 V. Sodek  RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?
17.08. 12:59 Dáša  ad. stínová zpráva

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 2

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 6

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 5

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Blokování čínské pomoci Itálii v Praze22.03.20 16:08 Česká republika 3

Chmelár o prohlášení Stoltenberga: Je to šílené a nepříčetné21.03.20 08:40 Slovensko 2

Pracující rodiče se hroutí z množství domácích úkolů svých školáků20.03.20 22:25 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 938,79 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
151 665,79 Kč

Poslední aktualizace: 28.3.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 126