Diskuze k článku

Není nad klasický displej

Příspěvků 82

9.8.2006 1:06

Text je na LCD krasny, ale barvy jsou o nicem...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...a navic se neda menit rozliseni smerem dolu, coz pomaha, pokud monitor zobrazi slusne rekneme 800x600 jako moje EIZO F520 zobrazi, tak film je v tomhle rozliseni znatelne ostrejsi nez roztahnuty cely na 1024x768...
Nejlepe kdyz uz ten rip je v 800 pixelove sirce [velký smích]

DVDcko ma treba nativne (sirokouhle) 853 pixelu a tak v 856x642 custom rozlisku vypada spickove a v DVD subberu jde nastavit (krome toho, ze umi titulky (ceske, treba) pro Americke DVDcka pridavat) any ani ty tri pixely nescaloval a to je pak pokoukanicko [smích]

Jo, a mam sve EIZO od r 1999. A zadny problem. Braskovo LCDcko LG mu za pul roku odeslo (proste se prestalo zapinat...) - uvidime jak dlouho opraveny kus vydrzi [velký smích]

A text ma peknejsi, ale refresh 70Hz na filmy ani hrani her neni... navic na levnejsich LCD vidim v bile nejaky tecky a jako by rastr (odborne mikroradky). Hmmm. Take nejsem zadny priznivec LCDcek. Ale zerou min mista [velký smích]

113129

9.8.2006 1:19

LCD vs CRT je jako SATA co simuleje SCSI :)))

ZAJDANus 193.?.?.?

dobry den....
po 10 letech prace s grafikou (dtp, animace) musim rict ze CRT je vyrazne jemnejsi citlivejsi barevne...verohodnejsi...LCD proste moc sviti a tak to vypad a na povrch pekne [smích]))) ...je to na takovou jakoze multifunkční praci pruběžnou...ale na lebedeni je proste BEST CRT [smích]))))

113130

9.8.2006 1:34

dobre vam tak

Hastrman 71.?.?.?

LCD se prodavaji levna a lepsi. Dell prodava oboji.
Apple ma kvalitni a sam mohu rict, ze po 3 letech, kdy bezi 24h denne, ma stale krasny obraz [smích]

113133

9.8.2006 1:37

Mňjo...

Dramenbejs 85.?.?.?

Taky není LCD jako LCD...

Já jsem na žádném CRT neviděl lepší obraz než na (svém) LCD EIZO S1910.
Naopak, CRT střední třídy mají proti EIZO LCDčkám tragické podání barev, odstínů a kontrastu.

113135

9.8.2006 2:14

RE: Mňjo...

bastardius bastardius (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 113135

CRT je v poměru cena-výkon bezkonkurenční. Jeho největšími nevýhodami jsou hmotnost, větší rozměry a příkon. O tom že EIZO je špička nepochybuji, ale ne každý dá cca 18000 kč, když může za necelých 6000 pořídit v podstatě to samé.

113140

9.8.2006 13:43

RE: Mňjo...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 113140

Neřkuli pomalu celý komp [mrknutí jedním okem]

113201

14.8.2006 22:55

RE: Mňjo...

rejpal hnusník 212.?.?.?

Reakce na 113135

Vím, že je Eizo špička a taky uznávám, že když jej máte tak jste nejlepší na světě, jako na základce, kdo měl jepší rifle. Neorientuji se v modelech EIZO a jsem líný najít si parametry. Nicméně umí aspoň 8 bitů na barvu? Vím že se před nějakou dobou EIZO cajchnovalo jako špičkou LCD s 10-ti bity na barvu a bez sondy pro HW kalibraci a dalších udělátek (skoro v pytlíku jako vypalovačku) ji prý prodávají za 5 000,-. To de, ne? Jo, liber. [velký smích] (to už nende, co?)
Každý CRT i za míň než 5 000,- (tentokráte korun českých) umí víc barev. Tak eště něco povídejte o sqvělém LCD, chytám se spát. Dítěti jsem přečetl Křemílka a sám jsem už slušnou pohádku dlouho neslyšel. [velký smích] [chechtot]

113895

9.8.2006 7:47

Par Veci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

CRT ma 'flicker' ktery nekteri lide vidi, (ja definitivne), obvzlaste v mistech se zarivkami.

Tento flicker muze unavovat pri delsi praci na pocitaci i kdyz ho vedome neregistrujeme.

Navice, CRT produkuje electromagneticke zareni ktere muze byt skodlive.

Zatimco Sony Trinitron CRT je vrcholem sve technologie, Flat panel je pomerne novy system a bude se zlepsovat.

113157

9.8.2006 7:49

LCD x CRT

TT 194.?.?.?

Jasně, LCD je trochu míň barevný a nedá se na něm slušně měnit rozlišení.

Na druhou stranu CRT bliká ikdyž mu nastavíte 100Hz, já mám na to silně citlivé oči. Zabírá hromadu místa a odráží se v něm světlo z okna. Na oči je mnohem agresivnější než LCD.

Nejsem zaujatej, mám doma i v práci dobrý CRT.

113158

9.8.2006 8:00

Technologie LCD

Liti 147.?.?.?

Vážený p. Stwora, pokud byste si koupil LCD panel s technologií S-IPS (či vyplepšenou AS-IPS) nebo alespoň S-PVA resp. A-MVA od nějakého rozumného výrobce (nemusí to být zrovna předražené EIZO), tak by se vaše CRTčko stěhovalo zpět do sklepa vedle zastaralého LCD. Technologie LCD panelů za posledních několik let výrazně pokročila. O technologie S-IPS se píše, že svým barvením podáním v poslední době předčí CRT, a LCD s technologií S-PVA resp. A-MVA na tom nejsou o moc hůře (mám s ní osobní zkušenost). Panely navíc mají vysoké pozorovací úhly (téměř 180° ve obou směrech) a nemohou mít svítící body jako stařičká TN technologie, s kterou se ovšem ty nejlevnější panely stále vyrábějí.

113160

9.8.2006 14:36

RE: Technologie LCD

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 113160

>Vážený p. Stwora, pokud byste si koupil LCD panel s
>technologií S-IPS (či vyplepšenou AS-IPS) nebo alespoň S-PVA

Těch LDC panelů se prodává již takové množství, že ani odborník si správně nevybere. Přímé srovnání LCD nacházíme jen u velkých testů, kterých je bohužel poskrovnu. Těch velkých testů se nezúčastňují výrobky, které neuspějí, výrobci a prodejci jsou si dobře vědomí svou že svou „vysokou kvalitou“ neomráčí. Jak si pak normální smrtelník má vybrat.

Dramenbejs níže píše:
>Já jsem na žádném CRT neviděl lepší obraz než na (svém) LCD EIZO S1910.
Jistě Eizo Scan S1910 má vysokou kvalitu obrazu, napomáhá tomu 10bitová gama korekce i osezva s OverDrive funkcí je okolo 12 ms. Zastavíme-li se u oněch 10 bitů, tak tato korekce je skutečně znát, ovšem nikoliv tak, jak většina uživatelů očekává, neznamená to, že obraz je o mnoho lepší než u konkurence. Zjednodušeně řečeno, je to jen úprava jasu (gama korekci) černé a bílé. Eizo umělo vždy své výrobky dobře prodat.

Proč S-IPS panel? Matrice IPS svým uspořádáním elektrod dovedou nejpřesněji naorientovat podle napětí tekuté krystaly, které určují jakou intenzita a barevné spektrum bude mít propouštěné světlo, u matric MVA nebo TN (dnes již zastaralá technologie) tato orientace je daleko méně přesná. Na IPS panel se možno i dívat z větších úhlů.

Co bych doporučil panu Stworovi? Jistě S-IPS panel, vývoj jde stále kupředu, dnes z hlediska Cena /výkon je dobrý NEC 1970NX 19" LCD panel. Získal např. vysoké ocenění časopisem Computer World a to měl ještě zastaralejší S-IPS panel. Mimo jiné se zlepšila doba odezvy z 25 ms na 18 ms (postačí i na hry), kontrast se změnil z 800:1 na 500:1. Ještě odkaz na prodejce:
http://www.cybex.cz/produkt.aspx?src=8&scut=NEC-471110
Nutno si dát pozor, abyste nekoupili starší S-IPS panel s odezvou 25ms, nebo NEC s označením NEC 1970NXp, který je vybaven jen MVA panelem.

Já se divám do CRT monitoru, obrazovky té nejlepší technologie LG Flatronu, jediná obrazovka, která má absolutně rovné sklo jak z vnějšku tak zevnitř. Maska obrazovky má vlastnosti Trinitronu, ale nejsou zde viditelná vodorovná zpevňovací vlákna, díky absolutnímu rovnému sklu je i skvělá geometrie. Povrch je vybaven dosud nepřekonatelnou antireflexní vrstvou, tím mám nepřekonatelnou černi, i při přímém dopadu slunečních paprsků na obrazovku lze dobře pracovat. Monitor splňuje i nejpřísnější ergonomické normy. Elektronika i vychylování paprsků je dokonalá. Před léty patřil tento monitor k těm nejlevnějším. Kam se na něj hrabe Eizo …. , a to vše vyvinuli a vyrobili jen Korejci.

113212

9.8.2006 21:13

RE: Technologie LCD

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 113212

LG flatron ma braska a segra a musim rici, ze je to opravdu ploche, ale tim to konci. Monitor strasne dlouho nabiha a tak treba veledulezite informace z post screenu pocalu na nem NIKDY neuvidite. Pro experimentatora a overclockera je to tudiz pohroma a nepouzitelny monitor.

A co je nejhorsi je, ze plocha obrazovka ma totalne pokazenou geometrii. Smajlik je uprostred obrazovky kulaty, ale na krajich je sisaty az beda. Kdyz to vidite i na 16x16 pixele velkem kolecku smajliku, predstavte si, jak asi vypada klasicky obrazovy test... [zahanbení] [bliji]

Jinak ten NEC je peknej, ale 60Hz je bouzel moc malo na hry i na rychlejsi 2D praci... (me vadi i 75Hz braskova LGcka...)
No, alespon ze to ma DVI vstup, bez toho nebrat LCDcko ani zadara. Pokud nemate radi duchy a tak v obraze [chechtot] [mrknutí jedním okem]

113249

10.8.2006 9:23

RE: Technologie LCD

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 113249

>LG flatron ma braska a segra a musim rici, ze je to opravdu
>ploche, ale tim to konci. Monitor strasne dlouho nabiha a tak
>treba veledulezite informace z post screenu pocalu na nem NIKDY
>neuvidite.
>A co je nejhorsi je, ze plocha obrazovka ma totalne pokazenou
>geometrii. Smajlik je uprostred obrazovky kulaty, ale na krajich
>je sisaty az beda. Kdyz to vidite i na 16x16 pixele velkem
>kolecku smajliku, predstavte si, jak asi vypada klasicky obrazovy
>test... [zahanbení] [bliji]
Žádné problémy s rychlosti náběhu nemám, vidím všechny informace od zapnutí PC, problém spíše je, že nestihám přečíst. U brášky i segry zřejmě již odchází katoda, která emituje elektrony, proto ten pomalý náběh. Životnost CRT monitorů je dána katodou a životnost katody je dána hodnotou vakua uvnitř obrazovky. Mám LG F900P, právě jsem se podíval do vlastnosti mám obnovovací frekvenci 120 Hz, po koupi jsem monitor řádně testoval např. Nokia testem, žádné vady v geometrii, jen moaré, které odhalí jen Nokia test. Při koupi jsem vycházel z velkých testů, které byly v r. 2002, kdy jsem monitor kupoval např. i na živě, kde bylo testováno celkem dvanáct 19“ CRT:
http://www.zive.cz/h/Testcentrum/AR.asp?ARI=107341
(LG F900P je nástupce testovaného 915FT+.
Na PC nepracuji sám, přicházejí ke mne i odborníci přes PC a všichni jsou překvapeni kvalitou obrazu LG Flatronu.

>Jinak ten NEC je peknej, ale 60Hz je bouzel moc malo na hry i na
>rychlejsi 2D praci... (me vadi i 75Hz braskova LGcka...)

>No, alespon ze to ma DVI vstup, bez toho nebrat LCDcko ani
>zadara. Pokud nemate radi duchy a tak v obraze [chechtot] [mrknutí jedním okem]

K tomu LCD NEC 1970NX tento monitor byl testován, v době ještě před inovaci S-IPS panelu vyhrál např. test časopisu ComputerWorld a získal tak ocenění ComputerWorld Excellent! profesionální 19" LCD monitor s S-IPS TFT panelem. Ve velkém testu 19“ LCD v časopise PC WORLD, získal sice ocenění TOP PRODUKT 11/2005 LCD Eizo FlexScan S1910, ale jen vzhledem k tomu, že se NEC rozhodl zařadit do tohoto testu monitor v jiné váhové kategorii a proto byla pozice Eiza S1910 z hlediska obrazového podání bezkonkurenční. Takto se přímo vyjádřili v testu Eiza testující, kteří mají spojení s testcenry PC WORLD po celém světe např. i v Číně.
Jak je to s obnovovací frekvenci na to se musím podívat.

113337

10.8.2006 10:01

RE: Technologie LCD

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 113249

>Jinak ten NEC je peknej, ale 60Hz je bouzel moc malo na hry i na
>rychlejsi 2D praci...

Ještě reaguji:
Uvedený NEC má již zlepšený S-IPS panel s dobou odezvy 18 ms, což je více než dostačující a i náruživý hráč to nepozná. Ty odezvy se stále zlepšují. Odměnou u toho S-IPS panelu je vynikající podání barev a jejich hloubka, která je dána i kontrastem 800:1 a jasem 250 cd/m2. To již CRT monitor nedokáže, množství viditelných odstínů je dáno jasem a kontrastem.
Jdeme-li do kinosálu, tak obnovovací frekvence je tuším 25 políček filmů za sec.

113343

9.8.2006 8:06

spotřeba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Na druhou stranu, 19" Trinitron má spotřebu el. energie cca 150 W, kdežto 17" LCD jen 30-40 W. To je dost podstatný rozdíl, pokud je ten monitor zapnutý např. 10 hodin denně, co myslíte? Navíc výroba LCD by měla být levnější a šetrnější k ŽP (aspoň si to myslím).
CRT se dnes vyrábějí hlavně pro Afriku [pláč].
Sám mám na stole také 19" Trinitron, ale už se těším, až se té velké topicí bedny zbavím a pořídím si kvalitní LCD...

113162

9.8.2006 9:15

RE: spotřeba

Pavel -Čert- Němec 193.?.?.?

Reakce na 113162

S tou spotrebou je to tak, ze zdaleka ne vsechny LCD maji znatelne mensi spotrebu.

-Jinak ja jsem zvykly na oboje, v praci je mi v podstate jedno na cem delam, pokud to ma aspon trochu slusnej a plochej obraz, ale domu bych si poridil jedine dalsi CRT. Na hrani her i na obcasnou praci v pomeru cena/vykon jasne vede. Uz od necelych 5 tisic se da koupit spickovy vykon, od 10 uz absolutni spicka s velkou uhloprickou. To ze zabere vic mista mi nevadi a porad sem dost mladej a silnej na to abych ho mohl jednou za uherskej rok premistit.

-kazdopadne diskuzi CRT vs LCD je plnej internet a nema smysl to dal rozebirat. At si kazdej koupi co chce, pokud ma na to prachy a je s tim potom spokojenej...

113165

9.8.2006 9:08

hm :)

blablab 193.?.?.?

Technologie LCD se vyviji neuveritelne rychle a rok stary LCDcko stredni tridy uz leckdy (nejen) parametry nestaci ani na nejnovesi zastupce low-endu. A vy si pane Stwora stezujete, ze vase "nekolik let stare" LCDcko nestaci na CRT? Inu vase chyba, ze jste pred temi nekolika lety podlehl reklamni masazi a koupil si LCDcko uz tehdy, kdy skutecne na CRT jeste kvalitativne nemelo. V dnesni dobe je ale situace tak trochu odlisna..

113164

9.8.2006 9:15

nezapomenout na pomer cena výkon!!

ZAJDANus 193.?.?.?

pozor na to!!.....nezapomínejte, že opravdu kvalitní LCD je zaležitost opravdu drahá a jak už tady byla řeč o ekologii, tím, že si budete kupovat novejší a novější LCD tomu moc nepomužete. Jak jsem psal dělam proffesionalně grafiku a hlavně grafiky do offsetoveho tisku!!..na stole mi ležej IBM P260 a zminované vady co tady někteří uvadíte jsem nikdy nepozoroval. V mem případě hraje monitor kíčovou roli skrz ten offsetovej tisk. A tak mi řekněte proč bych měl z rozežranosti a pohodlnosti kupovat LCD když si to IBMko muzu koupit komisni za 3,5 tisíca!!!!
ja osobně prvně spotřebuju věci na jejich doraz a pak až začnu využívat nové. Mam tu i LCD, ale pro sekretářku. A nevidim duvod si kupovat superšpičku pro sebe, když ještě stale dokazuji že proffesionalni prace jde dělat i na monitoru z komisniho prodeje (firma co to taha z nemecka) a dosahuju špičkových výsledků.
A pokud někomu vadí elektromagnetické vlny necht si za 150 korun koupi desticku DARZONE co umi magneticka pole rozbyt a ucine [smích])))

113166

9.8.2006 9:33

re

Axeli_Machal Axeli_Machal (zavináč) mail (tečka) ru 82.?.?.?

Drive jsem vycital LCD monitorum jejich odezvu,24ms,16ms,12ms to vsechno byla moc dlouha doba oproti 8ms klasickeho CRT monitoru,nemluve o spektru barev LCD monitoru o kterych mluvil p. Stwora .Doba trochu pokrocila a dnes bych uz klidne do nejakeho LCD monitoru sel,hlavne diky male spotrebe a celkem dobre mobilite.Jak pise p. Canakja,mam take silne citlive oci,napr. 60Hz je pro me utrpeni (asi pro kazdeho,ale pro me extra [chechtot] ),takze takove minimum je 85Hz-100Hz .Jeden LCD monitor v rodine mame a v tomhle ohledu je to dalsi plus LCD monitoru.I kdyz na druhou stranu mam svuj CRT monitor od firmy Relisys velmi rad,uz jen proto na kolik LANek jsem ho mnohdy pesky, tahnul i nekolik Km a kolik toho sam po Republice najezdil,dobrych 1600Km.

113169

9.8.2006 9:43

Dobré rano

Dan0 195.?.?.?

Načo ste si kupovali LCD ? Aby ste zistili že CRT je lepší ? Ale to sa dalo zistiť aj bez zbytočnej kúpi.
( Zrušeno. Vyjadřujte se k obsahu článku a nikoliv k osobě jeho autora, Dan0. Editorka )

113170

9.8.2006 10:26

RE: Dobré rano

Adapa 88.?.?.?

Reakce na 113170

Zdravím, paní editorko - Mindy.
Doporučoval bych Vám, přečíst si své první příspěvky tady na Zvědavci:
http://www.zvedavec.org/show_name.php?name=Mindy&clanek=1685&id=112460&tridit=asc

Doporučil bych z nich tyto:
http://www.zvedavec.org/nazory_1255.htm#ptr60739 - tam se vyjadřujete dost nevybíravě o autorovi

http://www.zvedavec.org/nazory_1255.htm#ptr60835
http://www.zvedavec.org/nazory_1255.htm#ptr60901
http://www.zvedavec.org/nazory_1255.htm#ptr60902

Vy a Váš sexuální život:
http://www.zvedavec.org/nazory_1257.htm#ptr61393

Udělat z někoho jako jste Vy, paní Mindy, editorku a svou pravou ruku, byla podle mne největší chyba pana Stwory.

113177

9.8.2006 12:53

RE: Dobré rano

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 113177

[cool] Ale, Adapo, já si svoje první příspěvky na Zvědavci nemusím číst. Já si je pamatuju. Váže se k nim začátek jednoho z nejkrásnějšího období mého života. Źivot je někdy překvapivě podivuhodný a podivuhodně překvapivý. [smích]

Váš příspěvek je samozřejmě zcela od tématu a má mi osobně uškodit, Adapo. Takže bych ho měla zrušit. Kdybych ho ale zrušila, odstrkovala bych od sebe, co odstrkovat nechci. Minulost. Porušila jsem ovšem naše administrátorská pravidla. Moje editorská chyba. Musím jen doufat, že mi jí Stwora opardonuje.
Mindy - editorka [cool]

113193

9.8.2006 13:51

RE: Dobré rano

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 113193

Moje editorská chyba. Musím jen doufat, že mi jí Stwora opardonuje.
A taky by neuskodilo pani editorko dopsat, kdys se vyjadrujete o cloveku pan... Ono to pak vypada kultivovaneji, kdyz cteme pan Stwora a ne jenom Stwora,ze?

113203

9.8.2006 14:02

RE: Dobré rano

Adapa 88.?.?.?

Reakce na 113193

Paní Mindy - editorko,
nechtěl jsem napsat nic, co by mohlo vyznít tak, že by Vám to mohlo uškodit. Psal jsem jen svůj osobní názor, že podle mne je obrovská chyba, ze Vy, paní Mindy, jste editorka. Vy totiž nejste nad věcí, máte jako každý člověk příliš citů, ale těmi city se necháte příliš ovlivňovat.
Z počátku to byl web pana Stwory, který dokázal z toho udělat pořádný kus práce. Já tento web pročítám už déle jak tři roky. A najednou vidím, jak se to tady obrací k horšímu.
Pan Stwora se kdysi vyjádřil, že existuje více editorů. Ale nikdo nikdy nevěděl, kdo to je. Alespoň já jsem to nepoznal. Najednou je z Vás, paní Mindy, editorka a Vy se jednou podepisujete jako editorka, jednou jako Mindy. Co jinému projde, to jinému mažete. Příliš se necháváte unést city.
Prostě mně osobně nesedíte, proto Vám to říkám tak upřímně jak to vidím a cítím. A myslím, že Vaše editorování a Vaše snaha do zasahování Zvědavce tomuto webu jen škodí.
Ale říkám to já jako Adapa - obyčejný čtenář. Nic nedoporučuji, nic nenavrhuji, jen říkám svůj názor, protože to sleduji již delší dobu a nemohl jsem prostě mlčet.

113209

9.8.2006 19:27

RE: Dobré rano

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 113209

[cool] . Fain, Adapo. Nemohl jste mlčet a svoje jste si řekl. Nechtěl jste napsat nic, co by mohlo vyznít tak, aby mi mohlo uškodit a nenapsal jste to. Jenom jste vyštrachal moje pravěký příspěvky a žalobně jste je sem postoval. A už podruhé (ofťopík )vrtichostně zdůrazňujete Stworovi (p.Stworovi, nóóó), že Zvědavci škodím. Beru na vědomí, že vám osobně nesedím. Říkáte vy, Adapo. Já myslím, že mě přímo nesnášíte. Řečičky o Zvědavci si vetkněte za klobout. [smích] Děkuji. Příště vám názory mimo téma zruším. K čemu bych tu jinak byla. [oči v sloup] . Mindy - editorka

113243

10.8.2006 16:41

Prestante, prosim Vas

PetrTichy 147.?.?.?

Reakce na 113243

Prestante se, prosim Vas, dohadovat jako editorka se ctenari, protoze pak jen sama zvanite mimo misu a je v tom podporujete tez. Zkuste byt nad veci anebo si s nimi tyto zalezitosti vyridte e-mailem.

113400

9.8.2006 18:59

RE: Dobré rano

tora85 193.?.?.?

Reakce na 113193

Tak jsem si přečetl ty historické Mindiny příspěvky a nezbývá mi než podotknout, že mají šťávu.
Jenom konstatuji. Szia.

113239

9.8.2006 13:53

RE: Dobré rano, pan Adapa

google 84.?.?.?

Reakce na 113177

budete sa napriklad o sexe radsej bavit s nejakym knazom, ktory si v zivote ani nepichol, alebo s nejakym expertom-prutnikom?
mne je na pozicii cenzora milejsia Minda,
ktora, ako ukazuju jej prispevky, je schopna ist na hranicu (aspon vie ako to tam vyzera),
nez nejaka protestantska Pinda.

113205

9.8.2006 14:06

RE: Dobré rano, pan Adapa

Adapa 88.?.?.?

Reakce na 113205

Zdravím Vás, pane Google.
Já jsem se nikdy s nikým tady na webu o sexu nebavil. V realitě jsem o tom ani nemluvil s knezem, protoze nejsem krestan. Nemám potřebu o tom mluvit ani s paní Mindy ani s nikým jiným virtuálním.
Chtěl jsem tím jen ukázat, že paní Mindy tady často napomíná o tom, že někdo je off-topic, že píše příliš osobní věci... Napomíná a přitom sama dokáže psát o svém sexuálním životě pod článkem, který se toho netýká. Chtěl jsem prostě ukázat, že paní editorka Mindy něco jiného říká a něco jiného dělá.
Nic víc a nic míň.
Vím, že jsem tuto diskuzi rozjel úplně jiným směrem než je diskuze o LCD monitorech, všem se za to omlouvám a již k tomuto tématu mlčím, neboť svůj názor k tomu jsem již řekl.

113210

9.8.2006 9:59

Technológia napreduje

th3m0r0n 195.?.?.?

Občas zablúdim na tieto sajty, priznám sa posledný mesiac častejšie, hovorím tomu informácie z druhej strany: o tom Libanone mi čosi jednoducho nesedelo.. Na politické témy ale nemám vo zvyku reagovať, táto technická ma už ale prehovorila na prvý helouvrld príspevok:
Autor po niekoľkých rokoch znovuobjavuje Ameriku, vo forme CRT. Keď chceme, pozrime sa ale na to, čo bolo objavené u [a href=URL]http://www.audioholics.com/techtips/specsformats/displaytechnologiesguide11.php monitorov[/a] a koľko nových technológií je len za posledných pár rokov (čo má autor svoj oplakávaný LCD) - tak napr. namiesto TN+film je tu S-PVA. Je z čoho vyberať a je aj všeobecne známe, ako: http://techreport.com/reviews/2002q4/lcds/index.x?pg=1 LCD-čka sa chystajú mať 80% na trhu. Postavme dnes najmodernejšie LCD a CRT vedľa seba a zanedbajme cenové rozdiely, tak LCD je jasná voľba (okrem progamerov a pro-grafikov).

113174

9.8.2006 10:28

LCD a váš zrak

Mthrfckr 80.?.?.?

Pracuji v DTP studiu, tzn. že mám 8 hodin denně před sebou klasický velký monitor. Po těch osmi hodinách toho mám právě tak dost. Barvy jsou sice věrnější než na LCD, ale pro oči je to zkáza. Oproti tomu doma mám LCD a můžu pracovat i 12 hodin bez toho, aby mě bolely oči. To se radši budu dívat na vyblité barvy!

113178

9.8.2006 21:20

RE: LCD a váš zrak

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 113178

Tady by se hodilo dodat, ze si mate zajistit lepsi svetelne podminky a vyssi obnovovaci frekvenci. Jestlize 85Hz je na 15" snesitelnych, tak na 17" potrebujete 100Hz a na 19" 120. Na 21" radeji jeste vic... [zahanbení]

LCD je superprima na cteni pdf knizek. To u CRT by clovek nezvladal. Ale zas ty barvy a filmy a hry... Clovek si nevybere. Asi mit oboje. LCD na text a web a CRT na zbytek [velký smích] [vyplazený jazyk] [chechtot]

113251

12.8.2006 12:04

RE: LCD a váš zrak

Krysa 84.?.?.?

Reakce na 113178

>Pracuji v DTP studiu, tzn. že mám 8 hodin denně před sebou
>klasický velký monitor. Po těch osmi hodinách toho mám
>právě tak dost. Barvy jsou sice věrnější než na LCD, ale
>pro oči je to zkáza. Oproti tomu doma mám LCD a můžu
>pracovat i 12 hodin bez toho, aby mě bolely oči. To se radši
>budu dívat na vyblité barvy!


Byl byste ideálním zákazníkem našich prodejen s televizory...
Ty sice nejsou LCD, ale zato často mají obraz mnou nazvaný "poblitý igelit"...

Jinak já používám starý Dell M770 a stačí mi. Až chcípne, mám na půdě ještě jeden! (A co pak? No je tam ještě jeden...)

113624

9.8.2006 11:12

Naprosty souhlas s autorem.

Jan Skocdopole 83.?.?.?

LCD je skutecne moc pekna vec. A vubec nejhezci jsou LCD televize - dokud jsou vyple [chechtot] (pripadne ze statickou fotkou)

Ted vazne - doma mam 19" CRT hitachi, a jen se modlim aby mi vydrzel cim dyl. maximalni spokojenost, krasne ostry obraz, v pracovnim rozliseni v pohode jede na 120Hz, barvy jedna basen... V praci mam na jednom stole LCD, na druhem CRT, muzete hadat co mam radej. Teda - na kancelarskou praci je to LCD super, proti tomu nemam jedine namitky, ale jinak - ne, dekuji...

Ti co se tady holembaji jak maj uzasny a super obraz na svych predrazenych LCD - ano, jsou i LCD kde je ta kvalita uz celkem prijatelna, ALE - ciste objektivne LCD panel ktery by mel takovy rozsah zobrazitelnych barev, odstinu jako kvalitni CRT proste neni. A pokud je tak za cenu jinych kompromisu. Nevidel jsem snad jediny LCD panek ktery by mel cernou skutecne cernou. Naprosta vetsina LCD ma priserne prehnane podsviceni, ktere mi vadi MNOHEM vic nez obraz z DOBREHO crt monitoru. Na ZADNEM lcd uz z principu nelze rozumne pracovat v jinem nez nativnim rozliseni. Odezvy se sice zkracuji, ale mam pocit ze jen "papirove" - porad to dle mne neni ono. ne-homohenita podsviceni, zmena podani barev pri zmene uhlu atd.atd.atd..

Proste supr technologie, jen tak trochu na hov*o. [bliji]

Podstatne ale je ze se to muze cpat do lidi vrchem/spodem, a da se na tom vydelavat PODSTATNE vic nez na nejakych fuj starych osklivych spatnych nemodernich CRT... [oči v sloup]

113180

9.8.2006 21:22

RE: Naprosty souhlas s autorem.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 113180

Samozjremne, jde o reklamu, marketing a to, ze se LCD da vyrobit za hubicku ale CRT ne. Cize se na tom da vydelavat. A tim padem se to cpe vsem horem i dolem - a nejlepe i spodem... [oči v sloup] [zahanbení]

113253

9.8.2006 11:31

Naprosty souhlas s autorem - pokracovani

Jan Skocdopole 83.?.?.?

...k memu predchozimu prizpevku (pokud projde inkvizici [mrknutí jedním okem] )

Souvisi s tematem, byt z trochu jineho soudku:

...zrovna v tuhle dobu jsem byl nucen vybrat novou TV. Parada, plne kramy placatych "k poveseni na zed", radost pohledet. Oficialni firemni dema zdimajici z toho "zarive barvy" s rozkvetajicimi kytickami na statickem pozadi, jeden by si ucvrkl do trenek. Pak to vidite v realnem provozu, staci fotbalovy zapas a jeden by se [bliji]

(mimochodem - jak asi napasujete 576 radku PAL-u na nejbeznejsi rozliseni 1366 x 768 ? [mrknutí jedním okem] kdepak je ta "dokonala ostrost" ?)

Aktualni mozne volby - LCD = skutecne hnus, nevidel jsem jedinou LCD TV ktera by mela prirozene barvy u pletovych odstinu, a ktera by nemazala. Skutecne ne. Plazma - supr, dle mne citelne lepsi nez LCD, az na to ze taky zere jak mensi primotop a zivotnost par tisic hodin. Takze zustava na vyber klasicka CRT televize. Ouha! On pomaly nikdo zadne slusne nevyrabi! Proc by taky - na placce s HNUSNYM obrazem se vydela daleko daleko vic, a kdyz to budem do lidi cpat vrchem spodem tak je i zblbneme dostatecne na to aby to koupili...

Proste - po dlouhem hledani jsem nasel jednoho z poslednich mohykanu - klasickou slusnou CRT od pana Philipse 32PW9551/12, doufaje ze az za par let doslouzi prijde trh k rozumu a bude k dostani neco co vypada pekne nejen kdyz je to vyple... [oči v sloup]

(dtto je to s monitory pro PC - taky doufam ze az to co mam doslouzi bude situace snad jina = lepsi. Jsem moc naivni?)

113184

9.8.2006 16:07

RE: Naprosty souhlas s autorem - pokracovani

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 113184

Vždycky se dá sehnat nějaký repas...

113218

9.8.2006 17:28

RE: Naprosty souhlas s autorem - pokracovani

pavlik85 85.?.?.?

Reakce na 113184

To tam na to LCD pouštěli analogovou TV, ne?

113226

9.8.2006 18:06

RE: Naprosty souhlas s autorem - pokracovani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 113184

tu vidíte ako zaostáva zastaralá TV technológia prenosu a záznamu v PAL norme, to že obraz vyzerá zle nie je vina LCD televízorov ale katastrofálne nízkej kvality vysielaného obrazu. treba si pozrieť HD vysielanie z družice a uvidíte že tieto nové LCD TV sú veľmi dobré a pekné aj keď sú zapnuté, a to nehovorím o možnosti pripojiť k nim PC a konzoly novej generácie a nový blue ray prehrávač

113229

10.8.2006 10:48

RE: Naprosty souhlas s autorem - pokracovani

Jan Skocdopole 83.?.?.?

Reakce na 113229

Samozrejme ze na to pousteli PAL, stejne jako si ho budeme jeste X let poustet. Na prd je mi neco co prej ma supr obraz pri supr HDTV vysilani kdyz je to v standardnim PAL-u k zbliti (pritom na CRT - i na plazme (!) to same vypada MNOHEM lip!). A nic na tom nezmeni ani "digitalizace" - cele slavne DVB-T je o vsem moznem jen ne o lepsi kvalite, ve vysledku to bude kvalitativne objektivne HORSI nez pokud jste meli kvalitni analog - jak obrazove tak i zvukove!!! Komprimovany hnus, ktery na tech LCD vypada jeste hur. HDTV v slusne kvalite se v zemich ceskych jen tak nedockame - o tom absolutne nepochybuji [oči v sloup]

Ad. dobry obraz pri HDTV - tady nejde vubnec o rozliseni, ale o PORAD spatnou odezvu u LCD - veskere ty udaje v jednickach milisekund jsou jen reklamni blaboly, je to zmena mezi sedou-a-min-sedou, pri normalnim obraze je ta odezva MNOHEM vyssi. O barvach nemluve, zatim jsem nevidel LCD ktere by je melo prirozene, s jakymkoliv zdrojem signalu.

113358

10.8.2006 16:15

RE: Naprosty souhlas s autorem - pokracovani

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 113229

Ja se jen zeptam? Na co na tom TV budete koukat dnes / zitra / za mesic / za rok? Na digitalni HD vysilani z druzice, kde se tak vysila 1 propagacni kanal? Na film z HD DVD disku cely natoceny HD DV kamerou ?? Asi sotva.

Spis to bude obraz z normalniho DVD ktery vam jeste totalne zkazi prepocitavani na nativni rozliseni, nebo normalni TV program z jeste analogovych studii a narychlo naplacanych DVB-T vysilacu, ktery vam misto zasumenyho analogu nabidne dokonale ostre a kvalitni digitalni kosticky navic s mizerni barevnou hloubkou, protoze do multiplexu je toho potreba narvat cim vic...

Skratka, koupit si dnes LCD TV jsou zatim vyhozeny penize... Snad tak za 5-10 let...

113395

9.8.2006 12:00

CRT versus LCD

Kevin 84.?.?.?

Ja osobne stale pouzivam svuj stary dobry 21" CRT monitor. LCD jsem skusil, ale pak jsem ho prenechal sekretarkam. Na beznou kancelarskou praci ve wordu a excelu to staci bohate, ale surfovat nebo koukat na film je na tom utrpeni. Pri srovnavani je potreba si uvedomit, ze technologie CRT se vyvijela nejakych 50 let v TV a pak dalsich 20 let v monitorech temer do dokonalosti. Naproti tomu LCD jsou stale jeste v plenkach. Za nejakych 20 let tady jiste budou LCD na urovni dnesnich CRT nebo jeste kvalitnejsi, a treba uz budou LCD v brylich nebo ve VR helmach, mozna zvitezi technologie OLED a monitory se budou tisknout na folii nebo snad bude pocitac obraz promitat rovnou do mozku nebo na sitnici. Uvidime...

Kazdopadne, dneska je situace takova, ze lze kvalitativne srovnavat akorat CRT z komisu za 3500,- s high-end LCDckem za desetinasobek. Zda to nekomu stoji za hezky plochy tvar nebo za usporu par desitek wattu nechavam na osobnich preferencich. Dost taky zalezi na tom, co s pocitacem delate. Jine naroky ma sekretarka co na tom cely den pise ve wordu a jine grafik z DTP studia nebo clovek co se zivi strihanim videa. Zatim obe technologie existuji vedle sebe, neni problem vybrat si klacicky CRT nebo moderni LCD monitor plne podle predpokladaneho vyuziti a osobnich preferencii.

113187

9.8.2006 13:36

LCD =?= CRT

Petr Řehák 195.?.?.?

No LCD je proste mladsi technologie a tedko zrovna si bratr poridil jedno novejsi a na prvni pohled vypadalo dost slusne. Na svuj 19" Sony Trinitron jsem taky nedal dopustit ale asi pred pul rokem se mu zaplo "kurvitko" (tesne po 3lete zarucni dobe) a jelikoz nemam stejne ted vic casu nez na notebook zatim cekam co trh prinese. V soucasne dobe to vypada ze CRT v pomeru cena/vykon stale jasne vede, ale uz je videt i prvni vlastovky ktere tohle prvenstvi lamou.
Pred takovymi 2 bych si neumel predstavit ze si jdu koupit LCD ale mozna ze pomalu uzrava cas a vyslouzila Sony pujde do sklepa i s technologii [mrknutí jedním okem]

113199

9.8.2006 15:53

Tomu nerozumím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Musela být přece situace, kdy máte na stole dosavadní CRT a uvažujete o LCD, případně je už vybalený na tom stole.
Očekával bych tedy srovnání už v té době, přičemž není-li kladný posun ke kvalitě ve prospěch LCD, jdu ho vrátit nebo ho střelím.

Je ale možné, že se LCD za pár let pokazilo, nebo jste změnil za tu dobu priority. Nic z toho v článku nezaznělo.

113216

9.8.2006 16:24

RE: Tomu nerozumím

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 113216

vyfouknul jste mi prispevek [mrknutí jedním okem]

113219

9.8.2006 18:00

RE: Tomu nerozumím

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 113216

Odešel starý počítač, koupil jsem nový. To LCD přišlo jako součást package - byla to sleva a bylo skoro stejně drahé koupít komponenty zvlášť a bez LCD nebo jako package všechno. LCD se nepokazilo. Je pořád dobré. Ale na kvalitní CRT prostě nemá.

113228

9.8.2006 18:25

Tomu opet nerozumím

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 113228

a to jste se vy jakozto veci okolo pocitacu znaly clovek, nepokusil napojit stare CRT, jestli-ze uvadite tak znatelny rozdil?

113233

9.8.2006 18:30

RE: Tomu opet nerozumím

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 113233

Ježkový oči. Proč bych to dělal? Nakonec k tomu sice došlo, ale představte si situaci, kdy vám dají fungl nový počítač s krásně placatým displejem. Automaticky vybalíte všechno a zapojíte. Nebo si myslíte, že jsem měl neotevřenou krabici s LCD rovnou nechat ve sklepě a na stole si nechat to, co tam bylo? Trvalo pár roků, než věc dozrála.

113234

9.8.2006 18:50

RE: Tomu opet nerozumím

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 113234

jestli je ten problem tak markantni jak pisete, potom jste ho musel videt i tenkrat, kdyz pisete, ze to LCD je v poradku...
To vam tenkrat horsi obraz nevadil???

PS Stat se to me, tak bych si poridil prepinac na monitory a zaridil si i prodlouzeni klavesnice a mysi, mit byt sam pro sebe.

113237

10.8.2006 9:15

RE: Tomu nerozumím

PG 195.?.?.?

Reakce na 113228

Takže součást sady. Stejně jak se znám, určitě bych zkusil zapojit i ten starý monitor pro srovnání. Cokoliv "zadarmo" nebo jako součást sady je podezřelé. Tenkrát jste se mohl to LCD pokusit prodat.
Stejně, Vás jsem tipoval spíš na člověka, který si počítadlo poskládá sám, dobastlí si lepší větrání, přetaktuje procesor, grafiku ... a ne že koupí krabici i s monitorem.
Kromě toho, u barev bych souhlasil, ale ostrost (pokud pochopitelně dodržíte nativní rozlišení monitoru) bývá lepší u LCD jaksi z principu věci samotné. Ono se to takhle jeví, jako by to LCD-čko nebylo fit od samého počátku.
Na druhou stranu chápu radost z nové technologie, která dovede zrak trochu rozmlžit. Ono to tak funguje i jinde a buďte rád, že LCD se dá strčit do sklepa. Mám kamaráda, co upgradoval na manželku a tam to tak snadno vyřešit nepůjde [smích]

113335

9.8.2006 17:25

Nelžete!

pavlik85 85.?.?.?

>A na stole mi teď trůní těžký, neohrabaný monitor s obrazem ostrým jako >břitva, kde písmenka nenamáhají oči a kde je požitek sledovat obraz.

Tak aspoň nelžete. CRT se nikdy v ostrosti LCD nemůže vyrovnat, natož ho překonat. Jestli vaše LCD mělo rozmazaný obraz, tak byla chyba jinde než v LCD. Pokud nepočítam s možností, že šlo o vadu, tak nejspíš to bylo tim, že jste používal nenativní rozlišení.

113225

9.8.2006 18:12

RE: Nelžete!

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 113225

Řekněme, že v tom možná hrají roli ty dva palce navíc. Přece jenom 17 palců a 19 palců je rozdíl. A samozřejmě důležitým prvkem je větší barevná hloubka.

113230

9.8.2006 18:39

RE: Nelžete!

pavlik85 85.?.?.?

Reakce na 113230

Jaká větší barevná hloubka? Já měl za to, že 8 bitů každý LCD zvládne.
Těžko tim, že je CRT větší bude mít ostřejší obraz. LCD má obraz 100% ostrý, ostřejší být nemůže. CRT nikdy stoprocentní ostrosti nedosáhne.

113236

9.8.2006 18:50

RE: Nelžete!

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 113236

Cítím v těch vašich reakcích konfrontační tón. Jakokdybych vás urazil. Navíc se děláte švejkovsky hloupým. Dobře víte, že to, že nějaké zařízení zvládne 8, 10 nebo 26 bitů uvnitř, že má na to paměť a sběrnice, ještě neznamená, že to také dokáže odpovídajícím způsobem zobrazit.

Víte co? Klidně hleďte na LCD a nechte jiné hledět na co chtějí.

113238

9.8.2006 19:18

ale ale ale

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 113238

prvadou je, ze dnesni LCD standartne zvladaji zobrazovat 32b barevnou hloubku...
Vase CRT nezvladne vic...

nejvetsi vada je viditelnost mrizky. To se zatim podarilo dokonale odstranit jen u monochromatickych vakuovych zobrazovacich zarizeni.
Na tento kvalitativni skok se moc tesim.

113242

9.8.2006 19:29

RE: Nelžete!

pavlik85 85.?.?.?

Reakce na 113238

1. nevím, co to je konfrontační tón
2. opravdu bych mě to LCD (pro použití k počítači abyste zase nerýpal), které těch 8bitů na kanál nezobrazí.

113244

9.8.2006 21:32

RE: Nelžete!

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 113244

Ale to je nesmysl, pratele. Ze LCDcka 32 bitu prijmou jeste neznamena, ze je zobrazi. Zkuste si schvalne prechody barev od cerne do plne svetlosti a uvidite, jak jsou na LCDcku hnusne. Odpovida to tak 16-ti bitum s urizlou cernou navic... [bliji]

http://ax2.old-cans.com/TFT%20test.zip

Az mi ukazete LCD ktere zvladne v realu 8mS (cize 100Hz refresh) a zobrazi ty prechody PLYNULE A PEKNE jako kazde CRT, tak uz tu bude jen ten jediny problem s jedinym rozlisenim a nechutne rozmazanym filmem pri jeho zvetseni na typicky vysoke rozlizeni LCDcek... [pláč]

113254

9.8.2006 21:57

RE: Nelžete!

pavlik85 85.?.?.?

Reakce na 113254

>Ale to je nesmysl, pratele. Ze LCDcka 32 bitu prijmou jeste
>neznamena, ze je zobrazi. Zkuste si schvalne prechody barev od
>cerne do plne svetlosti a uvidite, jak jsou na LCDcku hnusne.
>Odpovida to tak 16-ti bitum s urizlou cernou navic... [bliji]

Pokud to neni šmejd tak zobrazí.

>
>http://ax2.old-cans.com/TFT%20test.zip
>
>Az mi ukazete LCD ktere zvladne v realu 8mS (cize 100Hz refresh)
>a zobrazi ty prechody PLYNULE A PEKNE jako kazde CRT, tak uz tu
>bude jen ten jediny problem s jedinym rozlisenim a nechutne
>rozmazanym filmem pri jeho zvetseni na typicky vysoke rozlizeni
>LCDcek... [pláč]

Jsou i LCD s 2 ms odezvou, 4x snad nepřehání. na světhardware jsou i měření tak se koukni. A 8ms je zbytečných, i 12ms je 100% dostatečných, a to si nedělam iluze že muj levnej LCD má skutečně tak málo.

113261

12.8.2006 12:45

RE: Nelžete!

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 113261

Tak se na to podivej (na ty prechody z toho testu) na RTC a LCD a uvidis, ze 16-bitu ditherovanych a jezte docela zblitych leze z kazdeho bezneho LCDcka v 10k cenove relaci. Mozna ze ty EIZA za 30k a vys budou lepsi, ty jsem nevidel... [zahanbení]

113625

12.8.2006 13:40

RE: Nelžete!

pavlik85 85.?.?.?

Reakce na 113625

Ale jistě, sposta starších/levnějších LCD (s technologií TN) dithering používá, ale je dynamický, takže ho zaznamenáč jen jako nepatrný šum v obraze. A všechny trochu lepší panely používají technologii IPS nebo PVA, kde už neni problém zobrazit 8bitů i bez ditheringu.
Zkoušel jsem se podívat a normální přechod. U bílé jsou vidět asi 1-2mm proužky, ale to je chyba osmibitových barev. A víc jak osm bitů z žádnýho počítače nedostaneš, ani na CRT.
Jinak, máš trochu divnou představu o cenách, i ty nejdražší 19" eiza končí na 18000Kč, jen ty pro grafický studia jsou 30k a výš. Ale tam spíš už platíš za SW, kalibraci barev a podobný věci, který doma asi nevyužiješ.

113638

12.8.2006 13:27

RE: Nelžete!

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 113261

>Pokud to neni šmejd tak zobrazí.

Jenomze pokud mam dat 30 000 za fakt kvalitni LCD nebo 6000 za spickove CRT, volba je jasna. Tu trochu mista na stole obetuju. Myslim ze na muj 21" flat trinitron jeste dlouho nebode mit nic. Jen si jeste asi koupim 2 do zasoby a schovam nekde do sklepa spolu s kvalitni redukcii z DV na VGA... Za par let to ocenim, protoze to vyblite LCD se fakt hodi jen na kancelarske prace...

113634

12.8.2006 14:57

RE: Nelžete!

pavlik85 85.?.?.?

Reakce na 113634

I ty nejlepší LCD stojí do 18kKč. Ne přes 30. Ty za 30 a víc jsou speciální na grafiku, se softem navíc, s HW kalibrací barev atd. Radši si místo těch tří CRT za 6000 kup jedno 19"LCD za 18000. (21" jsou zbytečně drahý a 19" LCD má stejnou úhlopříčku obrazu jako to 21"CRT) Tvým očím se určitě uleví a nebudeš za pár let brečet že si vyhodil 18000 za hromadu šrotu. IPS panel s kontrastem 1:1000 rozhodně nebude mít vyblitý barvy, naopak. IPS panelům se v kvalitě zobrazení nevyrovnají ani ty nejšpičkovější CRT. Ať už jde o ostrost či o barvy.
Jestli měly nějaký LCD vyblitý barvy, tak to byly ty nejstarší typy založený na technologii TN. Ty dnešní, založený na technologiích PVA nebo IPS už problém s barvami a úhly pohledu nemají.

113645

13.8.2006 21:48

RE: Nelžete!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 113645

Já osobně mám zálusk na www.blogshop.cz nebo zde test http://reviews.cnet.com/Dell_UltraSharp_2407WFP/4505-3174_7-31899303.html, ale až po vánocích. I když je mi jasné, že za podobnou cenu bych sehnal skvělou počítačovou sestavu, tak jsem si přece jen řekl, zda by nebylo dobré koupit místo svého AOC monitoru (i když šlape, ale ta zobrazovací technologie :/) něco nového a hyper kvalitního, co nebudu muset měnit aspon 8 let.Neviděl jste ho už někdo v akci? Ale třeba se objeví ještě něco jiného do té doby.

113792

9.8.2006 18:12

lcd

magara mgrm (zavináč) zmail (tečka) sk 88.?.?.?

tak poradte niekto super lcd za 15 litrov 19 palcov [smích], asi neexistuje

nechce sa mi dat za nieco dvojnasobok ked viem ze stym nebudem spokojny, teraz mi uz siesty rok sedi na stole iiyama 451 pro (dal som za nu nekrestanske peniaze [smích] tazko sa znou luci [smích] ) a som velmi spokojny, je to taky etalon kvality z ktorym vsetko porovnavam

z lcd aj zo vsetkym je najvacsi problem vidiet to zapnute odskusat to, kupovat cokolvek podla nejakych cisel moze priniest tak akurat prazdnu penazenku a nespokojnost nad investovanymi peniazmi

uz viackrat som sa stretol z roznymi kecami ake je co super fantasticke, a ked som to videl na zivo tak som musel konstatovat ze dotycny nema oci. by som si ten jeho ospevovany vyrobok postavil na stol jedine zeby mi ho niekto daroval, teraz hovorim hlavne o lcd

113231

9.8.2006 18:35

RE: lcd

pavlik85 85.?.?.?

Reakce na 113231

15000? za to se dá koupit 19" LCD nejvyšší kategorie.
Třeba tenhle by podle parametrů moh bejt hodně dobrej:
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=27016
Ale chce to vidět a odzkoušet, nebo aspoň nějakou důvěryhodnou recenzi, i když v týhle ceně asi nějaký vyložený šmejdy nebudou.

113235

9.8.2006 20:56

RE: lcd

kavol 195.?.?.?

Reakce na 113235

>15000? za to se dá koupit 19" LCD nejvyšší kategorie.

jdou si dát studenou sprchu, ju?

(toto je názorná ukázka, co je to konfrontační tón [vyplazený jazyk])

>Třeba tenhle by podle parametrů

ehm, přečetl jste vůbec příspěvek, na který reagujete?

> moh bejt hodně dobrej:
>http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=27016

tak jsem koukal na ty parametry ... hned první řádek:

Nativní rozlišení: 1280x1024

- poněkud málo, ne? to má být jako špička? to i na noťasu mám 1400*1050, a to je patnácka, na domácím 17'' používám 1600x1200 a od 19'' bych čekal, že by mohla zvládat 1920x1440 ... [oči v sloup]

113247

9.8.2006 21:06

RE: lcd

pavlik85 85.?.?.?

Reakce na 113247

>>15000? za to se dá koupit 19" LCD nejvyšší kategorie.
>
>jdou si dát studenou sprchu, ju?
>
Proč studenou sprchu? http://www.czechcomputer.cz/cat_tree.jsp?bpath=Monitory%5CLCD%5C19%22&stockitem_in_path_start=126
seřazeno podle ceny.

>(toto je názorná ukázka, co je to konfrontační tón [vyplazený jazyk])


Konfrontační tón je "(toto je názorná ukázka, co je to konfrontační tón [vyplazený jazyk])", nebo to co jsem napsal já?

>
>>Třeba tenhle by podle parametrů
>
>ehm, přečetl jste vůbec příspěvek, na který reagujete?
>
[zmaten]


>tak jsem koukal na ty parametry ... hned první řádek:
>
>Nativní rozlišení: 1280x1024
>
>- poněkud málo, ne? to má být jako špička? to i na noťasu
>mám 1400*1050, a to je patnácka, na domácím 17'' používám
>1600x1200 a od 19'' bych čekal, že by mohla zvládat 1920x1440
>... [oči v sloup]

To je standard pro všechny (neširokoúhlé) 17" a 19" monitory, co se vám na tom nelíbí? Nic jiného se snad ani nevyrábí.

113248

9.8.2006 22:46

Právě mi přislo emailem ...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

I malé kotě ví, že není nad Dell s Trinitronem
http://www.zvedavec.org/images/temp/kockonet.jpg

113272

10.8.2006 1:06

RE: Právě mi přislo emailem ...

Scorpio eminence (zavináč) sendme (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 113272

No pokud máte starší LCD tak CRT mají barvy lepší, nová LCD už jsou o něčem jiném. Na rozdíl od LCD z CRT budete mít krvavé oči pokud u toho sedíte celý den, a pokud si nenastavíte obnovovací frekvenci aspoň na 85 Hz tak Vás bude časem i bolet hlava, někoho bolí i tak a způsobuje to něj i zvýšenou únavu, hlava ostatně bude bolet i z počátku pokud jste léta dělal pouze na LCD. Osobně jsem před nedávnem kvůli krvavým očím udělal pravý opak, své staré 120 Hz IBM P70 jsem vyměnil za starší LCD Acer [smích], a rázem je po červených očích i po únavě, kterou způsobuje CRT. Takže bych doporučoval LCD zase vytáhnout a zapojit na druhý konektor, dnešní grafické karty ho mají všechny a CRT zapínat jen na práci s grafikou, sledování filmů a hraní her, zbytek dělat na sekundárním LCD.

113286

9.8.2006 23:21

a co oci?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

asi zapominate na jednu dulezitou vec - a to je to, ze klasicke crtcko skodi ocim mnohem vice nez lcd ... krome toho, na netu existuje utilita - sam jsem tomu neveril, dokud jsem to nevidel - ktera dokaze menit na klasickem crtcku frekvenci tak, ze lze na radio pred monitorem chytat hudbu ... [smích] u lcd nic takoveho nejde

113275

10.8.2006 10:33

ked sa LCDcka zacali stavat cenovo dostupne aj pre normalneho

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

smrtelnika, som sa vytesoval, aka to bude parada
ked budem mat miesto obrovskej skatule chrliacej elektormagneticke ziarenie a
niciacu oci, elegantny tenky panel.

A hadajte co sa za tie tri roky zmenilo.
19` CRT IIyama si prekvapujuco svoju poziciu na mojom stole udrzalo a zda sa ze v nablizsich mesiacoch ju ani nic neohrozi.

Nemam velku chut vrazit do 20-25tisic sk do lepsieho LCD ktore by mi mozno neposkytlo ani to, co stare CRT. Okrem vecsej uhlopriecky.
Problemove su hlavne farebne odtiene, ktore su na vecsine minimalne "zvláštne", cierna ktora nie je cierna, nerovnomerne podsvietenie,
mizerna odozva, ktora sice papierovo je mozno nejakych peknych 8ms, ale nikto netusi ako to vyrobca testoval /casto ide iba o prechod cierna - biela, a podobne finticky/

113351

10.8.2006 15:34

8ms ? fikce ;)

Petr Řehák 195.?.?.?

No tech 8ms opravdu neni srovnatelne s 125Hz na CRT coz by podle selskeho rozumu jinak melo. Ty finticky ktere vyrobce zamlcuje je ze napriklad tech 8ms "odezvy" je pro napr jeden barevny kanal a vysledek je tedy 3x vice. Dalsi vec je ze "odezva" vubec nemusi znamenat ze se stejne rychle muze obnovovat obraz protoze LCD maji mizerne dlouhou "setrvacnost" takze jeden bile vyzarenej pixel sviti a sviti a sviti jeste dlouho po tom co se mel zmenit [mrknutí jedním okem]
Nejakych 8ms si muze vyrobce psat kam chce sam o sobe je ten udaj o kvalite projekce asi stejne vypovidajici jako udaj o hmotnosti celeho zazraku. Proste kdyz vedle dnes postavim za rekneme 12.000 porizeny 19" LCD a 19" Trinitron ( s kterym si sice 10 minut pohraju s nastavenim obrazu ale tech 10 minut za to stoji ) tak je CRT proste jasnej vitez. LCD je jenom lehci mensi ale hodi se tak maximalne na staticky obraz a praci v textovem editoru [mrknutí jedním okem]

113390

10.8.2006 17:07

RE: 8ms ? fikce ;)

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 113390

>No tech 8ms opravdu neni srovnatelne s 125Hz na CRT coz by podle
>selskeho rozumu jinak melo.
Nelze vůbec srovnávat 8 ms odezvu u LCD s obnovovací frekvenci frekvenci CRT. U CRT je minimum ergonomické frekvence 80 Hz, CRT pracuje totiž na zcela jiném principu během jednoho obnovení obrazu paprsek elektronu postupně vykresluje všechny luminofory tak nějak podobně jako po řádkách čtete knihu. Kdežto u LCD svítí najednou všechny pixely.
>Ty finticky ktere vyrobce zamlcuje je ze napriklad tech 8ms >"odezvy" je pro napr jeden barevny kanal a vysledek je tedy 3x >vice. Dalsi vec je ze "odezva" vubec nemusi znamenat ze se >stejne rychle muze obnovovat obraz protoze LCD maji ....
Rychlost odezvy u LCD je udávaná v milisekundách. Tento časový údaj nám říká, za jaký čas je pixel schopen ze zhasnutého stavu dosáhnout plného rozsvícení a opětovně zhasnout. Tedy přejít z černé bary do bílé a z ní znovu do černé. Převedeno do 8bitové „řeči“ jde o sérii 0-255-0. První část 0–255 označujeme jako Rise Time (náběh, rozsvícení apod.), část 255–0 je Fall Time (zhasnutí, dosvit apod.)

Je to ovšem ještě trochu složitější, máme-li na pamětí, že u levnějších monitorů je čas pro rozsvícení bodu zřetelně kratší, mnohdy až 5x, než čas potřebný pro jeho zhasnutí. Stává se, že výrobce jaksi „opomene“ uvést celkový čas a v parametrech monitoru uvede pouze náběh (RiseTime). Pokud však pracujeme s obrazem, je pro nás důležitý i čas ve škále 10-250, který je pro vedeosekvence stěžejní. Tedy pokud hodláme pracovat s obrazem nebo výhradně sledovat DVD filmy, měl by nás zajímat i co nejkratší čas v oblasti tmavě šedá-světle šedá-tmavě šedá, poněvadž ve skutečnosti totiž mohou panely se shodnou odezvou černá-černá mít rozdílné vlastnosti při sledování filmů právě vlivem vyšších časů při přechodech mezi „šedou“, kdy se naplno projeví zpoždění u dosvitu apod.

Tedy skutečně nejlepším počinem je vidět LCD panely přímo „v akci“ a podle toho vybírat. [mrknutí jedním okem]

113404

10.8.2006 17:28

RE: 8ms ? fikce ;)

Petr Řehák 195.?.?.?

Reakce na 113404

Jo vsak o tom dosvitu jsem taky mluvil.
To ze vyrobce uvadi jenom cas pro "rozsviceni" je proste bezne. Ale uz neuvede ze kdyz tim svetlym pixelem "pohnete" tak jeho "duch" jaksi zustane na miste mnohem dele nez je ten rekordni cas vytisteny v katalogu.
CRT jsou proste vymakanejsi a svetelna pamet luminoforu je v rozpeti mnoha minut (u specialnich osciloskopu) az po skutecne "jednotky" milisekund u spickovych monitoru urcenych pro zobrazeni dynamicke akce.
Cili CRT je pak jiz limitovano pouze horizontalni a vertikalni frekvenci paprsku a nejakych "pak" kHz pro horizontal jde nadherne vyrobit. Zatimco LCD muze mit frekvenci jakou chce ale kdyz zustavaji jeho pixely "rozsvicene" davno po tom co byl "dovysilan" signal tak je to proste hnus velebnosti [smích]

113407

10.8.2006 18:39

RE: 8ms ? fikce ;)

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 113407

>.... Zatimco LCD muze mit frekvenci jakou chce ale
>kdyz zustavaji jeho pixely "rozsvicene" davno po tom co byl
>"dovysilan" signal tak je to proste hnus velebnosti [smích]
CRT barevné obrazovky byly poprvé vyrobené někdy v třicátých létech minulého století, tak ten vývoj ke konci byl již pomalejší. LCD panely se proto vyvíjí daleko rychleji, ještě před nedávnem byla rychlost odezvy u S-IPS panelů okolo 60 ms, dnes rychlé S-IPS panely mají odezvu pod 16 ms, což je již zcela dostačující. Správně uvádíte u LCD stačí bohatě obnovovací frekvence 60 Hz, ale stěžejní jsou časy odezvy monitoru (pixelu). Dnes jsme ovšem již tak daleko, že ta odezva u rychlých S-IPS panelů je 16 ms a to postačuje pro všechna domácí i profesionální použití.

Samotné S-IPS panely mají vynikající podání barev, kontrast těchto panelů dosahuje hodnot 600 – 1000:1, jejich svítivost se pohybuje mezi 250 – 400 cd/m2. Výrobci používají ještě další fígly pro zlepšení obrazu jako např. dithering, nebo 10 či více bitové gama korekce, a mnoho dalšího. Takže dá se říct, že dnes LCD používají jak profesionálové, hráči domácnosti i kanceláře. Je však třeba si dobře vybrat.

Sám mám CRT monitor a byl jsem dlouho zastáncem CRT, doba však již tak pokročila, že své názory měním a přikláním se již k LDC panelům. [smích]

113415

11.8.2006 9:58

RE: 8ms ? fikce ;)

Petr Řehák 195.?.?.?

Reakce na 113415

>Sám mám CRT monitor a byl jsem dlouho zastáncem CRT, doba
>však již tak pokročila, že své názory měním a
>přikláním se již k LDC panelům. [smích]

Jo presne o tom jsem psal o nekolik postu vyse .. o tom jak se to pomalu "preklapi" .. ale porad jeste CRT v pomeru cena/vykon vedou. Tedy alespon pokud jde o obraz "s akci". Je celkem mozne ze nekde v laborkach uz maji LCD ktere predci i ty nejlepsi "lampy" ale ja si proste jeste chvilku pockam nez si na stul slavnostne polozim nejake apravdu kvalitni pokoukanicko "5 cm tluste" [mrknutí jedním okem]

113480

10.8.2006 18:01

roztec bodu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

dalsia vec.
Pitch je na mojom staruckom predpotopnom Crt-cku /nebol to ziaden spickovy model ani v dobe ked som ho kupoval, to ani nahodou/
0,22 mm.
Ked pozeram ponuku LCD ktore maju v texte privlastky "urcene na grafiku"
a podobne hyperboli, tj modely ktore cenovo nie su zakladne, tak maju pitch bezne 0,29mm aj viac.
A to ma podla mna od kvalitneho obrazu velmi daleko, nemozem si pomoct,
je to hnus..

113409

10.8.2006 18:47

RE: roztec bodu

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 113409

Podívejte se někde či vyhledejte jak se ta rozteč měří při různém druhu masek CRT či u LCD [smích]

113416

10.8.2006 18:11

Když jsem psal tenhle článeček, ...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

...netušil jsem, že zadělávám na flameware. [smích] Existenci dvou nesmiřitelných skupin zastánců LCD a CRT jsem vnímal jen velmi mlhavě. Prostě jsem ten článek mínil jako úsměvný "objev", že ne každá stará věc je špatná, a ne každá nová věc je dobrá. [smích] Samozřejmě, že budoucnost patří "placatinám", ať už to bude LCD nebo jiná technologie.

113412

10.8.2006 18:32

RE: Když jsem psal tenhle článeček, ...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 113412

Taky jen koukám a žasnu, ale na druhou stranu radostně čtu, jsem hardwarový "tupec" a dovídám se neslýchané věci.. [smích]

113414

11.8.2006 15:05

No nevim..

Xawi 80.?.?.?

I ja se tedy pripojim. Objevilo se tu mnoho nazoru, celkem zajimavych. Osobne zatim preferuji CRT. Pouzivam 21" Dell Trinitron. Nastavene to mam na rozliseni 1600x1200 a 100Hz a povim vam, ze to je pohadka. Nadherny obraz, nadherne barvy, oci me z toho vubec nebolej. Ted momentalne sedim u 17" LCD Philips s rozlisenim 1280x1024, barvy nic moc a narozdil od meho domaciho CRT mi po nejake te hodine hezky boli repa.

A pokud bych si chtel domu koupit kvalitni LCD aniz bych se musel uskromnovat v jiz zazitem idealu - 21" 1600x1200 - musel bych si najit nejakou opravdu bohatou bankerku, ktera by si me takhle hezky vydrzovala [smích].

LCD je ve vyvoji. Verim, ze casem bude lepsi nez CRT. Zatim ho ale prekonava jen v malych rozmerech....

113514

24.12.2006 0:26

Slabe farby pri prehravani videa

Andrejjj 213.?.?.?

Pocuvajte vsetci, kupil som si novy PC - grafika GeForce 7600GS DVI s monitorom Benq LCD 19". Vsetko by bolo OK, len ked pustim akekolvek video divX aj DVD tak to ma uplne slabe farby, da sa skoro povedat ze je to ako ciernobiele, hlavne pri divXoch. V com by mohol byt problem??? Poradte, diky

123957

Příspěvků: 82

09.08. 01:06 trodas  Text je na LCD krasny, ale barvy jsou o nicem...
09.08. 01:19 ZAJDANus  LCD vs CRT je jako SATA co simuleje SCSI :)))
09.08. 01:34 Hastrman  dobre vam tak
09.08. 01:37 Dramenbejs  Mňjo...
09.08. 02:14 bastardius  RE: Mňjo...
09.08. 13:43 baba_Blažková  RE: Mňjo...
14.08. 22:55 rejpal hnusník  RE: Mňjo...
09.08. 07:47  Par Veci
09.08. 07:49 TT  LCD x CRT
09.08. 08:00 Liti  Technologie LCD
09.08. 14:36 bývalý antikomunista  RE: Technologie LCD
09.08. 21:13 trodas  RE: Technologie LCD
10.08. 09:23 bývalý antikomunista  RE: Technologie LCD
10.08. 10:01 bývalý antikomunista  RE: Technologie LCD
09.08. 08:06  spotřeba
09.08. 09:15 Pavel -Čert- Němec  RE: spotřeba
09.08. 09:08 blablab  hm :)
09.08. 09:15 ZAJDANus  nezapomenout na pomer cena výkon!!
09.08. 09:33 Axeli_Machal  re
09.08. 09:43 Dan0  Dobré rano
09.08. 10:26 Adapa  RE: Dobré rano
09.08. 12:53 Mindy  RE: Dobré rano
09.08. 13:51 Soudce Lynch  RE: Dobré rano
09.08. 14:02 Adapa  RE: Dobré rano
09.08. 19:27 Mindy  RE: Dobré rano
10.08. 16:41 PetrTichy  Prestante, prosim Vas
09.08. 18:59 tora85  RE: Dobré rano
09.08. 13:53 google  RE: Dobré rano, pan Adapa
09.08. 14:06 Adapa  RE: Dobré rano, pan Adapa
09.08. 09:59 th3m0r0n  Technológia napreduje
09.08. 10:28 Mthrfckr  LCD a váš zrak
09.08. 21:20 trodas  RE: LCD a váš zrak
12.08. 12:04 Krysa  RE: LCD a váš zrak
09.08. 11:12 Jan Skocdopole  Naprosty souhlas s autorem.
09.08. 21:22 trodas  RE: Naprosty souhlas s autorem.
09.08. 11:31 Jan Skocdopole  Naprosty souhlas s autorem - pokracovani
09.08. 16:07 baba_Blažková  RE: Naprosty souhlas s autorem - pokracovani
09.08. 17:28 pavlik85  RE: Naprosty souhlas s autorem - pokracovani
09.08. 18:06  RE: Naprosty souhlas s autorem - pokracovani
10.08. 10:48 Jan Skocdopole  RE: Naprosty souhlas s autorem - pokracovani
10.08. 16:15 Kevin  RE: Naprosty souhlas s autorem - pokracovani
09.08. 12:00 Kevin  CRT versus LCD
09.08. 13:36 Petr Řehák  LCD =?= CRT
09.08. 15:53  Tomu nerozumím
09.08. 16:24 LG  RE: Tomu nerozumím
09.08. 18:00 Vladimír Stwora  RE: Tomu nerozumím
09.08. 18:25 LG  Tomu opet nerozumím
09.08. 18:30 Vladimír Stwora  RE: Tomu opet nerozumím
09.08. 18:50 LG  RE: Tomu opet nerozumím
10.08. 09:15 PG  RE: Tomu nerozumím
09.08. 17:25 pavlik85  Nelžete!
09.08. 18:12 Vladimír Stwora  RE: Nelžete!
09.08. 18:39 pavlik85  RE: Nelžete!
09.08. 18:50 Vladimír Stwora  RE: Nelžete!
09.08. 19:18 LG  ale ale ale
09.08. 19:29 pavlik85  RE: Nelžete!
09.08. 21:32 trodas  RE: Nelžete!
09.08. 21:57 pavlik85  RE: Nelžete!
12.08. 12:45 trodas  RE: Nelžete!
12.08. 13:40 pavlik85  RE: Nelžete!
12.08. 13:27 Kevin  RE: Nelžete!
12.08. 14:57 pavlik85  RE: Nelžete!
13.08. 21:48  RE: Nelžete!
09.08. 18:12 magara  lcd
09.08. 18:35 pavlik85  RE: lcd
09.08. 20:56 kavol  RE: lcd
09.08. 21:06 pavlik85  RE: lcd
09.08. 22:46 Vladimír Stwora  Právě mi přislo emailem ...
10.08. 01:06 Scorpio  RE: Právě mi přislo emailem ...
09.08. 23:21  a co oci?
10.08. 10:33  ked sa LCDcka zacali stavat cenovo dostupne aj pre normalneho
10.08. 15:34 Petr Řehák  8ms ? fikce ;)
10.08. 17:07 bývalý antikomunista  RE: 8ms ? fikce ;)
10.08. 17:28 Petr Řehák  RE: 8ms ? fikce ;)
10.08. 18:39 bývalý antikomunista  RE: 8ms ? fikce ;)
11.08. 09:58 Petr Řehák  RE: 8ms ? fikce ;)
10.08. 18:01  roztec bodu
10.08. 18:47 bývalý antikomunista  RE: roztec bodu
10.08. 18:11 Vladimír Stwora  Když jsem psal tenhle článeček, ...
10.08. 18:32 Petr Gejdoš  RE: Když jsem psal tenhle článeček, ...
11.08. 15:05 Xawi  No nevim..
24.12. 00:26 Andrejjj  Slabe farby pri prehravani videa

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 1

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 1

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 1

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 6

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 1

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

Měnové kurzy

USD
25,74 Kč
Euro
27,80 Kč
Libra
31,47 Kč
Kanadský dolar
18,21 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,33 Kč
100 japonských jenů
23,72 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,56 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,36 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 582,60 Kč
1 unce stříbra
369,43 Kč
Bitcoin
173 305,56 Kč

Poslední aktualizace: 3.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 710