Diskuze k článku

Chavezovo letní tažení proti USA

Příspěvků 62

5.8.2006 22:02

Chávez je buran

mech 213.?.?.?

ale to je prostě jihoamerický temperament.

112759

5.8.2006 23:14

RE: Chávez je buran

Grovik_ 89.?.?.?

Reakce na 112759

buran je mozna ... jenze vedle Bushe je to vlastne rozumnej pan.
Nakonec se ukaze jak to dopadne.. ale rozhodne jeho vejlet po svete jasne ukazal jak to mysli.

112765

6.8.2006 7:52

RE: Chávez je buran

seda 82.?.?.?

Reakce na 112765

Naprostý souhlas! [smích]

112774

6.8.2006 8:42

RE: Chávez je buran

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 112774

Jeden z mála politikov, ktorý robia politiku v záujme svojej krajiny a jej ľudu. Takých prezidentov by bolo vo svete treba aspoň takých 150. Možno by potom bol svet radostnejší.

112775

7.8.2006 17:36

RE: Chávez je buran

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 112765

Chavéz může být buran, ale je to pravdomluvný buran. Napadá mě zda by se následovníkům Bushova (Jiří Křoví) režimu nemělo říkat vlastně novodobý křováci?

112902

6.8.2006 19:42

RE: Chávez je buran

kema 207.?.?.?

Reakce na 112759

>ale to je prostě jihoamerický temperament.

Ja znam plno Jihoamericanu kteri nejsou burani. Ovsem pro Chaveze je oznaceni buran dost slabe. Proc si znovu nepripomenout tento link: http://video.google.com/videoplay?docid=-3392652783578267863
Takhle se chova jen naproste hovado. Primtiv, ktery vladne v zemi, ktera ma spustu ropy. V soucasne dobe velice drahe ropy.
Kdyby tomu tak nebylo, posilali bychom nyni do Venezuely potravinovou pomoc a jmeno vladnouciho levicoveho pomatence bychom si ani nepamatovali.
Ze se pan Chavez zacal bratrit s komunistickymi diktatory a fanatickymi muslimy je smutne, stejne jako je smutne ze se to panu Kralovi a nekterym prispivajicim zamlouva.
Alespon vime, s kym mame tu cest. [oči v sloup]

112826

6.8.2006 20:41

RE: Chávez je buran

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 112826

Nu ? Pane kema ? Co jste chtěl vůbec říci ? Myslím tím odkazem na ten "záhadný projev" venezuelského presidenta, který je tam na google dostupný ? Vpravo nahoře je totiž pak hodnocení toho clipu a hodnotilo v daný čas 199 diváků a výsledné hodnocení bylo "excellent" - tedy nejvyšší možné. Divné, ne ? Nečekám, že budete říkat, že hlasovali pouze fanatičtí muslimové a komunističtí diktátoři.

Kruciš pane kema, až jednou budete úplně sám osamocený se "svou pravdou", zdažli uznáte, že existuje tááákhle malilinká možnost - totiž že pravdu opravdu nemáte ? Představte si tu dobu a nemusí to již být za mnoho a mnoho roků - že budete sedět s panem Kulískem a jeho sbírkou hovad někde na pivě a budete ronit slzy. Slzy nad tím, že vás nikdo nemá rád, že si s vámi nikdo nechce hrát, že už vám vůbec nikdo nevěří.

Totiž pane kema, kdoví jak se vlastně jmenujete a co jste zač, třeba k Vám sypu myšlenky zcela zbytečně - ale pane kema - Vy nikdy nezapochybujete ? Vy to necháte dojít až do krajnosti - rozumějte tomu tak, že příjde okamžik a Vy poznáte smysl všeho toho a zjístíte, co jste udělal dobře a co špatně. Vy nemáte strach ?

112831

6.8.2006 22:38

RE: Chávez je buran

guglik 84.?.?.?

Reakce na 112831

pan Petge, to ste nevedeli, ze kema je taky zidovsky mini-golemik, nasadzovany v internete?
jemu staci vymenit baterky a on bude verklikovat tie svoje "mudrosti" do nekonecna, nezavisle od reality.
podla toho co tu doteraz "kulovy kema" vypotil, sa zrejme jedna len o jednoduchsi model, s jednou tuzkovou baterkou.
kde mu tu baterku, jeho sionisticki vyvoleni vodcovia vsadzaju, je prenechane kazdeho fantazii. [chechtot]

112839

7.8.2006 6:36

RE: Chávez je buran

kema 207.?.?.?

Reakce na 112831

>poznáte smysl všeho toho a zjístíte, co jste udělal dobře a
>co špatně. Vy nemáte strach ?

Nemam pane Gejdosi, strach nemam.
Jo - to kdybych se misto demokracie a svobody zastaval nacistu, komousu a radikalnich muslimu, to bych v noci hruzou oka nezamhouril. [mrknutí jedním okem]

112858

7.8.2006 7:27

RE: Chávez je buran

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 112858

No pane kema, teď jste se trošku odkopal, nemáte pocit ? Mělo by Vám správně jít o pravdu a nikoliv o ideologii. Vy ale celým svým postojem ukazujete svůj obraz zapšklého ideologa, který již ví, že se Bohu žel postavil kdysi na špatnou stranu a jelikož svými verbálními průjmy se již dokonale zdiskreditoval, již jen "štěkáte na měsic".

Již to tu bylo řečeno- Chavez možná je buran - z toho legračního sestřihu to ale těžko člověk vydedukuje. Tedy tady to spíše vypadá, že si to pane kema myslíte Vy, že všichni ostatní lidi jsou burani. Víte, co to vypovídá o Vás ??

Vy znáte dobře přírodu, podle toho, co o Vás vím, máte příležitost "být k Bohu blízko". Nechápu tedy, co tím vším myslíte... ale v jednom bodě máte pravdu - Bohu je "údajně" milejší jeden napravený hříšník, než sto poctivých.. Jen aby Bůh měl vždy těch sto poctivých k dispozici pro ten slavný okamžik, až Vy se budete jednou napravovat.

112860

7.8.2006 15:34

RE: Chávez je buran

vasjo 213.?.?.?

Reakce na 112860

Když tak nad tím přemýšlím, vlastně by mne docela zajímalo, kolik Izraelců skutečně věří v Boha? Jsou někde nějaké statistiky? Věří židé vůbec ještě v Boha?

112890

7.8.2006 17:46

RE: Chávez je buran

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 112890

>Když tak nad tím přemýšlím, vlastně by mne docela
>zajímalo, kolik Izraelců skutečně věří v Boha? Jsou někde
>nějaké statistiky? Věří židé vůbec ještě v Boha?
Jistěže věří a to skoro všichni. Jen je dnes problém, v jakého boha. Ten zelený USD to už asi nebude. Na to mají židé zvláštní čuch. Možná ho již vyměnili za euro. Ale nejjistější je zlato v sejfu. Zlaté tele, to je židovský nejvyšší bůh. K němu se všichni židé denně modlí, když zlaťáky přepočítávají.

112905

7.8.2006 18:49

RE: Chávez je buran

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 112905

A ke komupak se asi modli Krejcir a jini Cesti "zbohatlici"? [smích]

112913

7.8.2006 13:04

RE: Chávez je buran

hmmm 62.?.?.?

Reakce na 112858

Pane Kema, uz Platon nazval demokracii nejhloupejsim zrizenim. A spousta filozovu ji ma pouze za prestupni stanici k nejake forme totality (volit i volen muze byt kdokoliv(v prave demokracii opravdu kdokoliv, omezeni nekterych skupin z ruznych duvodu neni demokraticke v pravem slova smyslu).
Pekny priklad "demokratickych" voleb mame v Palestine. Volilo se a vyhrala extremni strana.
Dalsi pekny priklad je nastup Hitlera k moci (naprosto v souladu demokratickych principu, moc si na svoji stranu strhl ve chvili kdy mel parlamentni vetsinu), ale to jiste vite, protoze posledni dobou se mi zda ze vite vse.
Dokonce v teorii statovedy demokracii nekteri povazuji za totalitni zrizeni s podporou masove kultury.

112882

7.8.2006 17:10

RE: Chávez je buran

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 112882

>Pekny priklad "demokratickych" voleb mame v Palestine. Volilo se
>a vyhrala extremni strana.
Nevím sice, proč jste dal slovo "demokratických" do uvozovek, ale naštěstí máme Izrael - ten ty demokraticky zvolené zástupce palestinských voličů pochytá a dá do koncentráku nebo postřílí. A Hezbollah partajníky pochytá nebo ještě lépe rozbombarduje všechny, zvolené i voliče. Demogracii si bourat nedáme, to by si za chvíli každej volil koho by chtěl.

112896

7.8.2006 17:28

Chavezuv proslov je na www.globalresearch.ca

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?

Reakce na 112896

a na http://video.google.com/videoplay?docid=2890538484984018160

112898

7.8.2006 18:09

RE: Chávez je buran

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 213.?.?.?

Reakce na 112858

kema, mohu te ujistit, ze budou -li mi zidovska zvirata stat za to, prijdu s vlastni ideologii [smích]

112910

7.8.2006 0:05

RE: Chávez je buran

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 112826

Aj podpriemerný pozorovateľ si asi všimne, že video je zostrihané a sekvencie dosť nešikovne pozliepané.

112847

7.8.2006 3:48

RE: Chávez je buran

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 112826

Pane Kema, vam ani tak nevadi, ze pan Chaves je buran, mimochodem. vzdelani ziskal v USA, ale spise vam vadi to, ze vas placl pres tu vasi hrabivou rucicku, ktera si tu ropu chtela privlastnit.
Rekl: dost, tahle ropa patri Venezuele a ta ma pravo ji prodat komu chce. At cely narod ma z tohoto boziho daru neco. Uz nechceme byt otroci Americkeho rezimu tak jako se jimi stali nasi byvali bratri Cesi. Ten hrdinny Cesky narod jehoz vedci nyni usilovne pracuji na vynalezu trychtyre, ktery by jim umoznil vlezt Americanum do zadecku. Rekl, my mame ropu, zatimco Cechum zbyly jen oci pro plac.
Nechapu, proc spekulujete o scenariu ktere neni. Kdyby nemeli ropu. Ale, oni ji maji a tak vy budete muse prijit s prosikem, protoze USA nikdy nenapadla zemi ktera se muze branit.

112853

7.8.2006 12:58

RE: Chávez je buran

hmmm 62.?.?.?

Reakce na 112826

Vite Kemo, mi asi nebude vadit kdyz budou existovat ve svete dva mocenske bloky. Aspon se navzajem kontroluji a omezuji (pokud nejsou partneri, coz se neda predpokladat).
A primitivu je v cele ruznych statu hodne (jako priklad treba znimovana Venezuela a USA).

112880

5.8.2006 22:03

Pan Kral

teremis 85.?.?.?

Musim rici, ze se zajmem delsi dobu ctu Zvedavce a clanky pana Krale jsou skutecne na urovni. Zvlaste u clanku z domova je znat skutecnou znalost pomeru. I komentare k zahranicnim udalostem jsou dobre. Pane Krali drzim Vam palce. Je to muj prvni komentar a snad nebude poslednim.

112760

5.8.2006 23:39

:))))

igor_ igor_ (zavináč) centrum (tečka) sk 88.?.?.?

nic nove vsetko us tu bolo aspon tieto informacie su dost stare [pláč](((((((((((( [překvapení] [překvapení]

112766

6.8.2006 0:13

Chavez byl jmenovan čestným Volžským Kozákem

cz_dragon 68.?.?.?

Při návštěvě Volgogradu byl Chavez přivítán Volžskými Kozáky starým slovanským zvykem, chlebem, solí a vodkou. NTV televize ukázala populistického venezuelce pijícího panáka vodky když ho balancoval na ostří šavle.

112767

6.8.2006 2:34

RE: Chavez byl jmenovan čestným Volžským Kozákem

Prdelka 83.?.?.?

Reakce na 112767

Jsem zvědav až bude zločinec v čele Bušistánu
balancovat na ostří šavle.

112770

6.8.2006 9:49

RE: Chavez byl jmenovan čestným Volžským Kozákem

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 112767

>Při návštěvě Volgogradu byl Chavez přivítán Volžskými
>Kozáky starým slovanským zvykem, chlebem, solí a vodkou. NTV
>televize ukázala populistického venezuelce pijícího panáka
>vodky když ho balancoval na ostří šavle.

Z toho jsem měl vždycky největší strach ! Jen si to představte, těch 150 státníků, jak balancuje toho panáka na ostří jataganu !? Tohle by snad tu Ameriku "určitě" položilo.
A potom taky ještě ta otevřená, výhružná a protestní nóta "Včelařů a chovatelů drobného zvířectva" z Větrného Jeníkova. No, to už by byl totální konec ! [velký smích] [velký smích] [velký smích]
Myslím, že mezinárodní cech krejčíků a prťáků, to jen tak nenechá. Máme se na co těšit. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

112779

6.8.2006 9:10

amerike sa to zacina vymkynat spod ruk

Erik2006 217.?.?.?

tvrdohlavy Chavez, neposlusny Iran, obcianska vojna v Iraku, vojna v Libanone.. Este ze ta ich ekonomika, sa drzi podozrivo stabilne. Ale dokedy?
buduceho roka?

112776

6.8.2006 12:20

Jsme v tom všichni

Gdosy 195.?.?.?

Otázka je, zda se jedná jen o tažení proti USA. Ono se totiž skutečně nejedná jen o Venezuelu. Je zde také Írán, Indie, Čína, Chille, Brazílie atd. Všechno státy, které díky pozůstatkům koliniální éry a hlavně zahraniční politice západních států žili na úrovni doby kamenné. Všechny tyto státy postupně odmítají svojí chudobou dotovat životní styl západní společnosti. Jednoduše si uvědomují že nejsou chudí, protože vlastní nerostné suroviny a lidský potenciál. Hugo Chavez to jasně ukázal když znárodnil společnosti těžící ropu. Venezuela uzavřela s Ruskem dohody o spolupráci při budování jihoamerického transkontinentálního systému ropovodů a plynovodů. USA označily tyto dohody za hrozbu pro latinskoamerické demokracie. Což je výsměch, protože hrozbu představují sami USA, které o jakýkoliv demokratický vývoj v oblasti nemají ani nejmenší zájem. Ostatně jsou to právě ony kdo stojí za bezpočtem válek a převratů v této oblasti.
Dá se říct, že éra levného zboží pro nás všechny je u konce. Budeme se muset naučit žít ve společnosti, kde se musí počítat se stejnou hodnotou lidské práce kdekoliv na světě. A především kde reálná cena surovin odpovídá jejich skutečné hodnotě a nikoliv zájmům několika nadnárodních společností. To je ostatně důvod, proč se v konfliktu mezi Izralem a Libanonem tak zřetelně oddělila politcká a ekonomická moc. Přičmž se politická vůle ukazuje jako naprosto bezzubá. Pokud se USA nepodaří zvrátit současný vývoj, je to konec jejich diktátu v tomto světě a spolu s ním i té demokracie, kterou známe a kterou všichni spojujeme s životním stylem. Už nám nebude jedno, že mobilní telefon který si kupujeme je kšunt s životností dva roky. A že většina vzácných surovin se během několika dní mění na haldu nepoužitelného odpadu vršeného na skládkách. Těžko říct kam současný vývoj povede, můžeme jen doufat, že to není definitivní konec života na této planetě. A nakonec to ukazuje na vývoj, který tu tak často popisuje Petr Gejdoš. USA zaniknou ať už cestou ekonomické vyčerpanosti, nebo válečné vřavy. Do čela společenství se budou prodírat státy které mají co prodávat. Přirozeně že jen do času. Tedy od olám do olám.

112783

6.8.2006 12:59

Lenin

Adam Kovář 83.?.?.?

Při procházce jedním ruským městem viděl Cháves sochu Lenina a zvolal "Ať žije socialismus!" To je fakt supr...

112784

6.8.2006 16:24

RE: Lenin

Baldwin 83.?.?.?

Reakce na 112784

ne pro každého je socialismus synonymem zla. ne každej zažil tyranii jako my. on socialismus, pokud je dělanej dobře, je mnohem lepší než kapitalismus, který mě osobně přijde hodně špatně nastavenej. živná půda pro korupci, organizovaný ekonomický zločin atd..

112807

8.8.2006 18:21

RE: Lenin

Smrdka 62.?.?.?

Reakce na 112807

Ano souhlasím s vámi socialismus kdyby byl dělanej pořádně byl by nejlepší, ale bohužel v žádné zemi světa se ještě nestalo že by byl dělanej dobře.... možná že to ani nejde pro lidskou povahu .... nebo snad máte nějaký příklad dobrého socialismu? poučte mě

113073

8.8.2006 23:29

RE: Lenin

Zvědavej. 4.?.?.?

Reakce na 113073

.... nebo snad máte nějaký příklad
>dobrého socialismu?

Bývalá Jugoslávie.

113120

6.8.2006 16:46

Na první pohled to působě směšně,

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Na první pohled to působí směšně, když Hugo Chavez - zde nazvaný třeba i "buranem" - tak putuje světem, jakože dělá "velkou politiku" a navštěvuje hlavně takové "vyvrhele", jako Ahmadinejad, Lukašenko ... a nakonec nechybí moc, aby se mezi vyvrhele z pohledu USA dostal i Putin - ale to brzy příjde. Zblblí lidé tzv. "bohatého Západu", myslím zblblí propagandou - nechci říkat, komu patří media, která nás v každém okamžiku oblbují do duševního úmrtí - tak takoví zblblí lidé potom jen obtížně vidí skutečné souvislosti a tedy nechápou spoustu událostí ve světě se dějících nebo chystajících se v nejbližší budoucnosti.

USA, Israel a nejbližší spojenci jako třeba GB, Australie ... pomalu ztrácí půdu pod nohama. Ono to takový vývoj vypadá jako něco zcela nemožné pro ty prosťáčky, kteří vidí jen obrovskou vojenskou moc USA a kteří se jen jen třesou na konzum. Prosťáčci nechápou, že svět se nikdy vyvíjet nepřestal, že od tzv. "zlatých časů" ve 20. století v čtvrtstoletí po WW II. se začala vytvářet jiná rovnováha. Ani to "uzbrojení" Sovětského svazu není tak jasné - jasné je spíše to, že se zde někdy již v 70. letech objevila hrozba zhroucení globální ekonomiky a to z několika opět globálních důvodů.

Již tehdy si přece vzpomeňte na varování "Římského klubu". Rovněž v jednání Reagan x Gorbačov se objevily aspekty, které 99% lidí nazve zcela bláznivou paranoiou. A sice ingerenci mimozemšťanů. I zde na Zvědavci, když něco takového naznačuji - tak ačkoliv zde jest uvažováno mnohem méně konvenčně, konformně a informovanost je zde značná, tak i zde cítím faktické odmítání až posměch takových myšlenek. Nu nechť.

Tento svět se blíží již ke své katarzi, nebude to pro nikoho lehké, pro mnohé však to bude zdrcující.Mnoho lidí to nevydrží a zemřou vlastním přičiněním - zhroutí se jim, ba co dím - přímo jim "imploduje" jejich vlastní myšlení. Až zjistí, co jsou zač.

Chavezova cesta, kterou zde "drbeme" - ta patrně není hodna posměchu - nečekejte, že takhle budou cestovat představitelé těch hlavních velmocí. Aliance, kterou tady při každé vhodné příležitosti avizuji, ta je známá nejméně od roku 2000, spíše déle. Vše souvisí se vším - teď čekejme zhroucení finančních trhů !! [velký smích]

112809

6.8.2006 17:41

RE: Na první pohled to působě směšně,

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 112809

Převzeto z WM, napsal gewo: US administrativa se opět jednou střelila do vlastního kolena. Skutečnost, že na dvě ruské firmy, Suchoi a Rosoboronexport, bylo uvaleno obchodní embargo v Moskvě vyvolala značný smích. Nepředpokládá se, že by Američané nebo některý ze států NATO chtěl kupovat SUčka... Zablokování obchodních styků s agenturou Rosoboronexport ovšem má dalekosáhlé dopady: Rosoboronexport právě přebírá největšího ruského producenta titanu na světě, VSMPO-Avisma. Někomu přitom ve svatém nadšení ušlo, že uvalené embargo blokuje výrobu firmy Boeing (odebírá z Ruska 35 - 40% titanu pro stavbu svých letadel) a současně i jejího obchodního rivala, evropský Airbus, jehož produkce je na ruském titanu závislá z 60 až 70%.
Otázka je prostá, jak se zachová Evropa k tomuto kroku? Opět půjde jako obětní beran na porážku? A pak je zde ono velké skryté CO? Zablokování obchodních styků je reakce na uzavření smlouvy mezi Venezuelou a Ruskem na dodávku letadel a dalšího vojenského materiálu. Už jednou se USA podařilo Venezuele nákup překazit, ovšem v případě Ruska to asi nepůjde tak snadno. Zprávy sice nehovoří o výcviku pilotů, ovšem v souladu s trdicí dodá Rusko i instruktory. To přirozeně znamená že se proti nadvládě USA v oblasti vytváří silná vojenská protiváha. Další nepříjemnou zprávu dodal hlavní íránský vyjednavač o jaderném programu Alí Larídžání jenž uvedl, že Írán bude pokračovat v práci na získání jaderného paliva vždy, když to bude považovat za potřebné. Což znamená že nebude reagovat na rezoluci OSN vyzývající jej k ukončení obohacování do 31 srpna. Toto datum může být pro další vývoj důležité. Další zpráva říká že izraelská armáda v noci ze soboty na neděli zatkla v areálu Mukata v Ramalláhu předsedu parlamentu Palestinské správy Dr. Azíze Duvajka (Aziz Dweik). Její prohlášení zní, že se jedná o člena teroristické organizace HAMAS.
Inu je to tak. Evropa jako vzorný spojenec se smíří s nedostatkem ropy a přenechá ji USA v rámci obrany demokracie a boje proti terorismu. Když nebude ropa, nejsou třeba ani letedla a tak to nakonec zase všechno dobře dopadlo.

112815

8.8.2006 4:43

RE: Na první pohled to působě směšně,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 112815

Jeste jsme se chtel preptat, jak je to s tim volnym trhem a neviditelnou vsemocnou rukou? [překvapení] [velký smích]

112963

8.8.2006 8:48

RE: Na první pohled to působě směšně,

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 112963

Na to by Vám mohl odpovědět pan kema - to je ekonomický expert. Volná ruka trhu je přímo jeho "chuťovka". Kdysi mi to vysvětloval na "ekologicky čistých potravinách" a volném trhu v oblasti zemědělství. Moc jsem se bavil. Nemá se to tady říkat, řeknu to zaobaleně - pan kema mi doslova učaroval.

Já zřejmě žiju "trochu napřed" - diky panu N a spol. Ale - myslím, že toto je již skoro současnost - čekejme dost drastické zhroucení světového obchodu, dolar je již neudržitelný. O to - samozřejmě mimo letadla z Ruska a jistou okázalost - Chavezovi šlo hlavně. Podle mě se hledá rychlá nouzová náhrada za dolar, aby alespoň část světa fungovala.

Jsem na kecy pana kemy zvědavý, až se toto provalí i pro "prosťáčky". Spousta lidí bude bez prostředků a to bude revoluce. Doslova. Samozřejmě neopomenu jedno pozoruhodné vyjádření Nostradama: (mluví v kontextu o USA po kolapsu dolaru)

"Nářek, pláč a slzy s noži přicházejí,
útěk jen lstí, konečný útok zasazen,
vyvýšená podia kolem v parcích vztyčí,
živí odstrčení a rychle zabiti.

... myslím, že pana Lynche poznal každý.

Copak to asi ale připomíná panu značky "kema" ? Pan kema totiž ví všechno nejlépe. Stará Evropa ještě mnohého kemu přivítá ve své náruči... [velký smích]

112983

8.8.2006 9:13

RE: Na první pohled to působě směšně,

Bender2012 131.?.?.?

Reakce na 112983

Pane Gejdoš, nemáte tam taky něco o znárodnění bohatství ameriky?
momentálně mám totiž dislokované všechny své prostředky ve zlatě, ale v tzv. pool account, tj. zlato fyzicky nemám, a je to kanadská firma, tak se trochu bojím, že pokud ten dolar a potažmo ekonomika krachne, jestli je to bezpečné, jestli by nebylo moudřejší abych si ty žluté penízky nenechal poslat a fyzicky je uskladnil u sebe doma?

112986

8.8.2006 9:45

RE: Na první pohled to působě směšně,

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 112986

hi hi hi ! Co je doma, to se počítá ! Ovšem, až to udělají všichni takto, teprve pak to chytne "druhý dech" - nastane správný fofr alias "run" ! Je to tak asi rok zpátky, co jsem tady nějakému postaršímu již asi zazobanému imigrantovi-zlatokopovi (zlatokop nikoliv ten, co fakt kope zlato kdesi na Yukonu), že mu možná "po kafi" nezůstane na letenku, až bude utíkat "do náruče" staré zlaté Evropy. Berte to s humorem/nadhledem - to je asi nejlepší rada. [smích] Nostradamus ale docela jistě poslal "simulacra zlata" k čertu. Tedy mít pápírek, že někde máte zlato - to je to, co bylo naznačeno slovem "simulacrum" !

112996

8.8.2006 9:55

RE: Na první pohled to působě směšně,

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 112996

Přemohl jsem se - zde doslova, co si myslí pan Nostradamus - Bohu žel jako obvykle chybí exaktni datum:

Simulacra zlata a stříbra klesnou na ceně.
A po krádeži jejich (skutečné) hodnoty budou vrženy do moře,
až se zjistí, že všechno je zničeno dluhy.
Všechny cenné papíra a akcie budou anulovány.

Co myslíte - o čem to asi mluvil ? Kdesi na internetu je číslo - věděl by to asi ihned pan Nohejl, ten se ale Bohu žel pro nás odmlčel. To číslo je hrozně veliké a stále roste - je to zadlužení USA. Je to pravda číslo nanejvýše "chrobalivým" způsobem konstruované, dnes asi málo kdo ví, co taková čísla vůbec znamenají - ale znám jednoho pána, píše tu pod nick "kema" - ten to ví přesně. Je to ekonomický expert totiž.

Pan kema naopak všechno své zlato z Yukonu vyměnil za dolary, papírové. Že pane kema ! [velký smích]

112999

8.8.2006 10:40

RE: Na první pohled to působě směšně,

Bender2012 131.?.?.?

Reakce na 112999

Dík za info, něco takového sem tušil. Teď jen odhadnout kdy to nastane, a zavčasu promenit papírky o tom že mám zlato, ve zlato [smích]. Mezitím se s tím totiž dá krásně spekulovat, což mě náramně baví [velký smích] [velký smích] [velký smích] .

113008

8.8.2006 11:12

RE: Na první pohled to působě směšně,

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 112963

Volný trh a jeho neviditelná ruka jsou jednou provždy pryč. Pokud někdy existovali. Tady je dobré si připomenout, že nerostné suroviny byly vždy důvodem válek a nástrojem k vydírání. Ostatně, pokud se podíváte na současný vývoj na burzách, je zjevné že se cosi stalo. Ještě před rokem stačila pouhá zmínka o možné válce v oblasti ropných nalezišť, aby se cena ropy vyšplhala kamsi ke sto dolarům za barel. A dnes hrozí, nebo už došlo k občanské válce v Iráku. Írán otevřeně prohlásil že zavře kohoutky, pokud na něj OSN uplatní sankce a Venezuela dohodla vytvoření ropovodů vedoucích kamsi daleko od US spotřebitele. Pak tu máme embargo na titan atd. Přesto se burza chová, jako by se nic nedělo. Znamená to, že do jejího přirozeného chodu, stejně jako do chodu sdělovacích prostředků, někdo, nebo něco zasáhlo. Pokud občas sledujete pohyb cen na burze, pak víte že o vývoji cen rozhodují velcí investoři, kteří nakupují a odprodávají akcie. Dále to může být garant, jenž představuje záruku stabilního zisku. Mohou to být státní garance atd. Jsou zde zahrnuty surovinové rezervy, státní zakázky, uzavírané obchodní smlouvy a mnoho dalších informací. Jedná se tedy o informace a řízení jejich toku.
V současnosti by se cena ropy měla pohybovat nad hranicí sta dolarů za barel, přesto se tak neděje. Což znamená, že někdo buďto garantuje její dostatek. Což je pitomost, nebo dokázal ovlivnit vývoj cen. Ale aby někdo něco takového dokázal, musí mít dostatečnou moc a hlavně, musí být na podobný krok dostatečně připraven. A to jak po strategické , tak finanční stránce.
Myslím, že sledujeme poslední dějství naší epochy a karty jsou definitivně rozdány.

113013

8.8.2006 11:46

RE: Na první pohled to působě směšně,

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 113013

Přesně ! [smích]

Já osobně se domnívám, že se teď stále ještě hraje či zrovna končí předehra na téma "Kdo za to může !" Propaganda je sice "mocná čarodějka", ale všemocná za daných podmínek není. Stále totiž je příliš velká část světa, která rozhodně není zanedbatelná jak vojensky, tak ekonomicky, která by nemusela dovolit, aby byli nějací vítězové, co by nám psali nové dějiny.

Vidíme na Iráku, že něco "pořád chybi", aby šlo nejen "na hubě" vyhlásit vítězství. Vítězství totiž vypadá jinak, to zřejmě chápe i jistý Jirka v bílé chaloupce. Libanoská fronta se taky nevyíjí jaksi dobře.

Viděli jsme tu bouři "ve sklenici" s oněmi urážlivými pro mohamedány obrázky před časem. Ale dnes ? Klid !! Vidíme jen zaťaté zuby - vydržať !! Hraje se velká hra a je na obou stranách vidět zlověstná cílevědomost. Nemylme se, nevymyslel to ani údajný "buran Chavez" ani druhý "buran Křovák", ani žádní další burani. Jsou za tím cítit mozky mentátů na obou stranách. Hraje se příliš velká hra. Ve vzduchu se vznáší "pořádná facka".

Proroctví maka - šamana Atuka-hé (1997):
"Rok olověného spánku"

S indiánským šamanem Atuka-hé hovořil v Paraguaji roku 1997 spisovatel Ray Nolan. (výňatek)

...Pak se bílý muži přiblíží okamžik, který vás udělá ubožejšími než jsme my. Uvidíš to - dva nebo třikrát se to stane v malém, a potom přijde šok. Vidím mince, taví se, hořící bankovky v rukou nesčetných lidí. Budou mít malou hodnotu ty peníze, pořád menší a nikdo se od nich nebude chtít odtrhnout. To je zvláštní. Oplakáváte peníze a nevidíte ovoce na stromech! Vidíš, že mi to připadá směšné, ale mnozí budou plakat. Mnohé bude jinak s penězi, to vám sice zůstane, ale bude to nový začátek, který mnohé srazí do neštěstí. Všechno bude značně jiné ... hodně jiné ... ale teprve koncem roku...

113018

9.8.2006 0:04

RE: Na první pohled to působě směšně,

Průchozí 85.?.?.?

Reakce na 113018

Dějiny nepíší vítězové, ale ti, co přežili.

113126

10.8.2006 2:32

RE: Na první pohled to působě směšně,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 113013

Dekuju za velmi poucnou lekci z realne ekonomie. Jsem opravdu ignorant, ze jsem ty data na burze jeste nezacal sledovat. [zahanbení]

113292

10.8.2006 12:04

RE: Na první pohled to působě směšně,

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 113292

Nechtěl jsem poučovat. Ovšem je pravda že spousta odpovědí lze vysledovat právě za podivnou hrou čísel. Současná demokracie je stejná jako současná medicína. Existuje množství přípravků, jenž dokáží tlumit vnější projevy nemoci, ale příčinu samotnou odstranit nedokáží. Celý poválečný vývoj a relativní blahobyt západní společnosti byl postaven na průmyslu a obchodu. Průmysl vytvářel zboží a obchod zajišťoval jeho odbyt. Nikdo si až do nějakých šedesátých let, nemusel pokládat otázku o objemu produkce, protože surovin byl dostatek a trh nebylo možné nikterak nasytit. Spolu s nárůstem obyvatelstva se zvyšovala produkce a rozšiřovalo spektrum výroby. Potom došlo k nárůstu ekonomické emigrace. Pro západní společnosti to zpočátku představovalo přínos, protože tito lidé vykrývali na pracovním trhu mezery v nepopulárních odvětvích. Jenomže se poprvé začalo ukazovat, že trh není všemocný a má svoje reálné hranice. Do toho všeho vstoupili nadnárodní společnosti s levnou produkcí likvidující střední a malé podnikatele. Po celou tu dobu se jako štít proti ekonomickému úpadku používala ropa. Přirozeně že v nadbytečném množství a pokud možno levná. Ropa vlastně fungovala jako finance a proto také mají některé společné rysy. Například jsou to ropné rezervy jenž fungují jako bankovní depozit. Pokud se zvětšují cena ropy klesá, pokud zmenšují, cena stoupá. Přirozeně že do tohoto procesu zasahují vnější faktory. Jako jsou války, převraty, otevírání a zavírání nalezišť. Tyto faktory nelze ovlivnit. V minulém roce provedli USA velmi markantní navýšení ropných rezerv, čímž překonaly historické maximum. Tedy nejen v zadluženosti se překonávají. Tak se jim po určitou dobu může dařit cenu ropy udržovat pod kritickou hranicí oněch sta dolarů za barel. Ovšem jen po určitou dobu. Pak jsou zde politické a ekonomické záruky atd. Ty ovšem začínají selhávat. Nikdo už jaksi nechce věřit na ekonomický zázrak USA. Všechny tyto údaje si můžete na netu dohledat.
Tedy v součtu to znamená „je nás moc a nemáme na to“. Nyní se můžete ptát, kdo a proč podněcuje emigraci? Kdo a proč podněcuje války na středním východě? A pak už jen dlouze mlčet a přemýšlet. Stojíme na definitivním konci éry zvané kapitalismus.
[smích]

113363

14.8.2006 0:27

RE: Na první pohled to působě směšně,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 113363

Kdyz premysliv a vasi uvaze, tak zjistuju trpkou pravdu. Spatna zprava pro me je, ze neocons prevzali od poloviny 80-tych let moc pravdepodobne s principialnich duvodu. Kdyz vezmu v uvahu bolsevicke postulaty o vyvozu kapitalu, kartelech..., tak me mrazi v zadech. Vsechny tyhle symptomy lze pozorovat. A zrejme byli velmi vyrazne citelne pred obema svetovymi valkami. Lze taky pozorovat jeden podstatny rozdil. Nase "civilizace" dospela na limity v ruznych uzce provazanych a fundamentalnich oblastech. Zdroje surovin, lidska populace, "realna inflace" (ve smyslu znehodnoceni primarni vyroby kontraproduktivnimi casto velmi vysoko honorovanymi cinnostmi), ekologicka devastace... Navic s kapitalem byla nevyhnutelne vyvezena Zapadem rakovina konzumu do vetsiny zemi tzv. tretiho sveta. Realna situace okolo neviditelne ruky trhu ukazuje stav, kdy je vyrazne narusena autoregulacni schopnost ekonomiky. Korupce a mocenske tlaky deformuji schopnost autoregulace. Vicemene vznika stale rostouci "vnitrni pnuti", ktere jednoho oskliveho dne skonci zhroucenim systemu. A vzhledem k tomu, ze ekonomika je v nasem pojeti kultury stezejni pro celou spolecnost, jelikoz jsme prijali konzum, pak tato destrukce bude v nasich ocich zhrouceni naseho sveta, nasi kultury. To je preavdepodobne pricinou, proc extremni neocons drzi kormidlo. Globalizace se jevi jako nerealizovatelna utopie a jestlize extremni skupina urcuje reakci subsystemu, kteremu rikame Zapad, pak to povede k extremizaci ostatnich ve hre. Pan Gejdos ma pravdu stojime na pokraji velke valky z duvodu nasi neunavne nenasytnosti!!!

113806

6.8.2006 21:38

Chavez je velký státník

Zorba 83.?.?.?

Celý svět může být štastný že zde máme politika, státníka a hrdinu takového formátu jako je prezident Venezuely Hugo Chavez. Je skvělé že antiamerická koalice ve světě již získává jasné rozměry a stane se snad již brzy realitou, jež bude jasně a otevřeně čelit rozpínavé politice USA. Chavez má nesporné zásluhy na budování antiamerické koalice a tím i na budoucí totální porážcě USA. Antiamerická koalice se jednou postaví agresivním USA do cesty se zbraní v ruce a Americké imperium bude rozdrceno.

112834

6.8.2006 22:47

RE: Chavez je velký státník

stein55 84.?.?.?

Reakce na 112834

(Zrušeno. Máte tendenci tlachat. Pokud nemáte co říct, tak mlčte. Další příspěvek už nebudu varovat a budu rovnou mazat. Editor.)

112841

7.8.2006 8:16

RE: Chavez je velký státník

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 112834

Jo jo, komunista Zorba by byl nejradeji, kdyby Hugo prisel na pomoc Ceske Republice a "OCHRANIL" ji pred americkym imperialismem. A co takhle Putin, nehodil by se take? Nechapu ty mlady nacionalisticky Cechy [zmaten]

112863

8.8.2006 18:37

RE: Chavez je velký státník

Smrdka 62.?.?.?

Reakce na 112834

> Antiamerická koalice se jednou postaví agresivním USA do
>cesty se zbraní v ruce a Americké imperium bude rozdrceno.

ehm... ČR jako člen NATO a jako spojenec ameriky neřadí se náhodou do Amerického impéria? jestli ano to jásáte nad svou sebedestrukcí? nebo byste se přidal ke komunistům, socialistům a muslimskému světu při destrukci nás, EU a USA?

113077

7.8.2006 0:39

Chavéz

Kyklop 217.?.?.?

Chavéza sa už američania raz pokúsili zbaviť - v roku 2002 naplánovali prevrat, vydržalo to 2 dni.

... obvinil Chaveza z ničenia venezuelského hospodárstva. Za rok 2004 vzrástlo HDP o 17% [chechtot]

112849

7.8.2006 1:56

Diky Bohu za Chaveze!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Antichrist Bush ma tak nadeji k pokani a spase - uposlechne-li (domnelymi nadavkami mu H.Ch. vlastne prokazuje krestanskou lasku, neb tim vyvolava skrze hnev jeho svedomi). Jen to dokazuje, ze cesty Pane jsou vskutku nevyzpytatelne. [smích]

112851

7.8.2006 3:10

Buran Chavez

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 142.?.?.?

Rek to z pohledu Zapadu nediplomaticky. O tom se neda pochybovat. Ale zamysleme se nad obsahem slov.
Rek -
- Ze Bush je osel. Je nebo neni?
- Ze Bush je zbabelej. Je nebo neni? Narukoval v minulosti? Kde byl 11. zari?
- Ze Bush je alkoholik. Je nebo neni?
- Ze Bush ma moc a je nebezpecnej. Je to pravda nebo neni?
- Ze Bush naridil vpadnout do Afganistanu a Iraku. Je to pravda nebo neni?
- Ze pod jeho vedenim jsou zabijeny deti a civiliste. Je to pravda nebo neni?
- A to uz nebylo vzpomenuto bombardovani nemocnic, skol, cileny likvidovani pamatek, aby zmenil i historii a ani zrejme nebyla rec vo tom, ze vezni lidi bez vobvineni.

Takze Chavez sice nevystoupil jako president nybrz jako buran ale to co rek byla pravda. Co je tedy unosnejsi? Kdyz je president buran ale rika pravdu anebo je slizkej, ale dela to co Bush?

112852

8.8.2006 8:40

RE: Buran Chavez

Adam Kovář 195.?.?.?

Reakce na 112852

Ježiš, co to je za argument - kde byl 11. září? A kde měl bejt, odnášet trosky z WTC? Trochu méně demagogie by nebylo na škodu.

112981

8.8.2006 9:20

RE: Buran Chavez

guglik 84.?.?.?

Reakce na 112981

>Ježiš, co to je za argument - kde byl 11. září? A kde měl bejt, odnášet trosky z WTC?
>Trochu méně demagogie by nebylo na škodu.

no urcite sa "krovak jr." nechoval tak, ako sa ma prezident v takej situacii chovat. je o tom spusta serioznych clankov a este aj probushovsky, zidovsky Hollywood si z neho, z toho dovodu robi prdel.
napr. v Scary movie4.
L.Nielsen ho zahral vyborne, az na to, ze aj ked nasadil svoj najsprostejsi ksicht aky vie zahrat, este aj tak vyzeral v porovnani s bushom, prilis inteligentne.

Jezisi, trochu viac myslenia pred pisanim, by urcite tiez nebolo na skodu.

112988

8.8.2006 10:50

RE: Buran Chavez

Adam Kovář 195.?.?.?

Reakce na 112988

Netuším, o čem píšete. Je prostě demagogií tvrdit, že Bush je špatný prezident, protože 11. září byl jinde, než kde měl být. Kde tedy měl být?Argumentace nějakými hollywoodskými komediemi mi nepřijde moc relevantní a nezajímá mě.

113010

9.8.2006 6:32

RE: Buran Chavez

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Reakce na 113010

>Netuším, o čem píšete. Je prostě demagogií tvrdit, že
>Bush je špatný prezident, protože 11. září byl jinde, než
>kde měl být. Kde tedy měl být?

Opravdu jste pochopil ze jsem napsal, ze Bush je spatnej president JENOM proto, ze
>11. září byl jinde, než kde měl být?
Ja jsem uved vic duvodu nez jeden kterej Vas zaujal a pokazdy jsem se zeptal jestli je (to pravda) nebo neni. Tu otazku kde byl Bush 11. zari vypoustim, protoze ji nema cenu opakovat. Ted je na Vas, jak budete reagovat na zbyvajici otazky.
>- Ze Bush je osel. Je nebo neni?
>- Ze Bush je zbabelej. Je nebo neni? Narukoval v minulosti?
>- Ze Bush je alkoholik. Je nebo neni?
>- Ze Bush ma moc a je nebezpecnej. Je to pravda nebo neni?
>- Ze Bush naridil vpadnout do Afganistanu a Iraku. Je to pravda nebo neni?
>- Ze pod jeho vedenim jsou zabijeny deti a civiliste. Je to pravda nebo neni?
>- A to uz nebylo vzpomenuto bombardovani nemocnic, skol, cileny likvidovani pamatek, aby zmenil i historii a ani zrejme nebyla rec vo tom, ze vezni lidi bez vobvineni.

>Argumentace nějakými hollywoodskými komediemi mi nepřijde moc relevantní a nezajímá mě.
S timto s Vami souhlasim ja od Hollywoodu nic neprebiram. Ja totiz produkty Hollywoodu nesleduji.

113149

9.8.2006 10:25

RE: Buran Chavez

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 113149

Ne, nepochopil jsem to tak, jak mi podsouváte. Jenom potřetí opakuju, že toto tvrzení je zavádějící a demagogické.
Je záslužné, že produkty Hollywoodu nesledujete, ale proč potom argumentujete hollywoodskými filmy, to opravdu nechápu.
Zbývající teze mi přijdou celkem pravdivé, s tím problém nemám.

113176

10.8.2006 3:56

RE: Buran Chavez

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Reakce na 113176

>Ne, nepochopil jsem to tak, jak mi podsouváte. Jenom potřetí
>opakuju, že toto tvrzení je zavádějící a demagogické.
>>Opravdu jste pochopil ze jsem napsal, ze Bush je spatnej president JENOM proto, ze
>>>11. září byl jinde, než kde měl být?
>>Ja jsem uved vic duvodu

>Netuším, o čem píšete.
Zretelne nechcete. S tim Vam nepomuzu.

>Je prostě demagogií tvrdit, že
>Bush je špatný prezident, protože 11. září byl jinde, než
>kde měl být. Kde tedy měl být?
Proboha, probudte se. Prece jsem Vam uz minule napsal -
>>Tu otazku kde byl Bush 11. zari vypoustim, protoze ji nema cenu opakovat.

>Je záslužné, že produkty Hollywoodu nesledujete, ale proč
>potom argumentujete hollywoodskými filmy, to opravdu nechápu.

Vopravdu jsem nevidel zadnej Vami vzpomenutej film. Ty zpracovany ucelne varianty vodmitam.Naopak kdyz muzu hodne natacim prime prenosy. 11. zari jsem natocil 2 videokazety hlavne CNN. A vodtamtud mam podklady pro svoje tvrzeni. Jeste po vice nez 2 hodinach rika reporter - stale nevime kde se president nachazi. Moh bejt nekde v mobilni pracovne ale proc nedal vo sobe tak dlouho vedet je pro me nepochopitelny. Ja bejt presidentem prevzal bych vedeni naroda zretelne do svejch ruk.

113304

7.8.2006 11:10

KONECNE

Felix 198.?.?.?

Konecne zacina Latinska Amerika odporavat temto odpornym neokolonialistum.
Jen tak dal ! Politika ''Big Stick'' pomalu konci

112875

7.8.2006 14:58

??????????

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

kdyby ho tam nechtěli, tak by tam nebyl [zmaten]

112889

8.8.2006 0:14

RE: ??????????

Stromcium 87.?.?.?

Reakce na 112889

S Chavézom má svet šancu ubrániť sa pred Novým svetovým poriadkom neokolonialistov z USA

112937

8.8.2006 20:32

RE: ??????????

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

Reakce na 112937

Na to je on ale trochu blbej [chechtot]

113101

Příspěvků: 62

05.08. 22:02 mech  Chávez je buran
05.08. 23:14 Grovik_  RE: Chávez je buran
06.08. 07:52 seda  RE: Chávez je buran
06.08. 08:42 Kyklop  RE: Chávez je buran
07.08. 17:36 Antiseptik  RE: Chávez je buran
06.08. 19:42 kema  RE: Chávez je buran
06.08. 20:41 Petr Gejdoš  RE: Chávez je buran
06.08. 22:38 guglik  RE: Chávez je buran
07.08. 06:36 kema  RE: Chávez je buran
07.08. 07:27 Petr Gejdoš  RE: Chávez je buran
07.08. 15:34 vasjo  RE: Chávez je buran
07.08. 17:46 Karel z Čech  RE: Chávez je buran
07.08. 18:49 Rejpal  RE: Chávez je buran
07.08. 13:04 hmmm  RE: Chávez je buran
07.08. 17:10 Jiří Táborský  RE: Chávez je buran
07.08. 17:28  Chavezuv proslov je na www.globalresearch.ca
07.08. 18:09 VaclavK  RE: Chávez je buran
07.08. 00:05 Kyklop  RE: Chávez je buran
07.08. 03:48 Karel4u  RE: Chávez je buran
07.08. 12:58 hmmm  RE: Chávez je buran
05.08. 22:03 teremis  Pan Kral
05.08. 23:39 igor_  :))))
06.08. 00:13 cz_dragon  Chavez byl jmenovan čestným Volžským Kozákem
06.08. 02:34 Prdelka  RE: Chavez byl jmenovan čestným Volžským Kozákem
06.08. 09:49 Zdenek Matoušek  RE: Chavez byl jmenovan čestným Volžským Kozákem
06.08. 09:10 Erik2006  amerike sa to zacina vymkynat spod ruk
06.08. 12:20 Gdosy  Jsme v tom všichni
06.08. 12:59 Adam Kovář  Lenin
06.08. 16:24 Baldwin  RE: Lenin
08.08. 18:21 Smrdka  RE: Lenin
08.08. 23:29 Zvědavej.  RE: Lenin
06.08. 16:46 Petr Gejdoš  Na první pohled to působě směšně,
06.08. 17:41 Gdosy  RE: Na první pohled to působě směšně,
08.08. 04:43 Rene Bartosek  RE: Na první pohled to působě směšně,
08.08. 08:48 Petr Gejdoš  RE: Na první pohled to působě směšně,
08.08. 09:13 Bender2012  RE: Na první pohled to působě směšně,
08.08. 09:45 Petr Gejdoš  RE: Na první pohled to působě směšně,
08.08. 09:55 Petr Gejdoš  RE: Na první pohled to působě směšně,
08.08. 10:40 Bender2012  RE: Na první pohled to působě směšně,
08.08. 11:12 Gdosy  RE: Na první pohled to působě směšně,
08.08. 11:46 Petr Gejdoš  RE: Na první pohled to působě směšně,
09.08. 00:04 Průchozí  RE: Na první pohled to působě směšně,
10.08. 02:32 Rene Bartosek  RE: Na první pohled to působě směšně,
10.08. 12:04 Gdosy  RE: Na první pohled to působě směšně,
14.08. 00:27 Rene Bartosek  RE: Na první pohled to působě směšně,
06.08. 21:38 Zorba  Chavez je velký státník
06.08. 22:47 stein55  RE: Chavez je velký státník
07.08. 08:16 Rejpal  RE: Chavez je velký státník
08.08. 18:37 Smrdka  RE: Chavez je velký státník
07.08. 00:39 Kyklop  Chavéz
07.08. 01:56  Diky Bohu za Chaveze!
07.08. 03:10  Buran Chavez
08.08. 08:40 Adam Kovář  RE: Buran Chavez
08.08. 09:20 guglik  RE: Buran Chavez
08.08. 10:50 Adam Kovář  RE: Buran Chavez
09.08. 06:32  RE: Buran Chavez
09.08. 10:25  RE: Buran Chavez
10.08. 03:56  RE: Buran Chavez
07.08. 11:10 Felix  KONECNE
07.08. 14:58  ??????????
08.08. 00:14 Stromcium  RE: ??????????
08.08. 20:32  RE: ??????????

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

prosím zvažte, zda byste mohli přispět na provoz tohoto serveru. Zbývá několik dnů do konce měsíce a v pokladně chybí třetina potřebné čásky. Jsme bez reklamy, tudíž plně závislí jen na tom, co se sebere. Děkuji.

Ve zkratce

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 0

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 0

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 0

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 0

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 6

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 7

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 6

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Měnové kurzy

USD
24,94 Kč
Euro
27,47 Kč
Libra
30,90 Kč
Kanadský dolar
17,60 Kč
Australský dolar
15,32 Kč
Švýcarský frank
25,96 Kč
100 japonských jenů
23,07 Kč
Čínský juan
3,51 Kč
Polský zloty
6,03 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,89 Kč
100 rublů
31,24 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 399,85 Kč
1 unce stříbra
349,71 Kč
Bitcoin
158 541,75 Kč

Poslední aktualizace: 30.3.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 972