Diskuze k článku

Ortodoxní židé žádají ukončení sionistických zvěrstev na Blízkém východě

Příspěvků 113

4.8.2006 5:32

"Nabozenstv"i ortodoxnich zidu

albert1 66.?.?.?

Kdyz to rikaji ortodoxni zide, tak to urcite musi byt pravda.
Jeden, ktery se zajima, necht nahledne do kodu (zide to dodnes schovavaji, necht jeden si to zkusi koupit!), ktery z jednoho (a to bez rozdilu rasy, narodnostniho puvodu, ci kultury) dela zida. Do Talmudu (uceny zmericky rabin chazarskeho puvodu S. Wise definoval: "Moderni zid je produktem Talmudu"[mrknutí jedním okem]. Do "laskyplneho" spisu naplnenem nenavisti k tem, kteri se mezi zidy neradi. To, co ve sve ustni verzi tak urputne kritizoval Jezis Kristus. Traditions of elders (Tradice starsich), ktere podle Krista "zakon Mojzise udelaly neplatnym". Tradice, ktere nebyly puvodem z hory Sinai, urceny pres Mojzise byti predany 12 kmenum Israele, ale byly po navratu 2 zbylych kmenu z babylonskeho otroctvi do Palestiny importovany do provincie Judea temi, jako tzv. tradice "jejich otcu", kteri sami nebyli israelitickeho puvodu.
Potomci techto rabinu (high priests), jmenovani judeanskym/zidovskym kralem, Edomitou Herodem, a jeho synem, bylo jich 28 (ani jeden z techto rabinu nebyl Israel-Levi-Aaron puvodu, dva z nich Aanas a Joseph Caphias byli architekti vrazdy Krista) vedli multinacinalni diversni smes po zniceni Jerusalemu Titusem do exilu.
Kolem 500 AD, ustni "tradice starsich" byly sepsany v laskyplny spis Talmud, kteremu dodnes ti "pobozni" zide, bez nich by Sionismus nemohl existovat, rikaji (ustni) Tora.
Amen

112617

4.8.2006 5:57

RE:

kema 207.?.?.?

Reakce na 112617

Hmmmm, setkali jste se nekdy nekdo s opravdovymi ortodoxnimi zidy?
Radsi ani nechtejte. Lide kteri se neustale kyvaji zepredu dozadu, cosi v jednom kuse brebenti, krouti si pejzy, odmitaji chodit do prace, slouzit v armade i platit dane jsou proste nabozensti fanatici.
Neberte to prosim jako vyznani rasove nesnasenlivosti. Ja nemam nic proti prislusnikum jakehokoliv naroda.
Ale nabozenske fanatiky a parazity jakekoliv narodnosti ci vyznani bych nejradsi kopnul nekam.

112619

4.8.2006 6:25

RE:Ortodoxní židé

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 112619

Po zkušenostech z pobytu v Izraeli mohu říci jen jediné, že ortodoxní židé jsou v Izraeli považováni něco jako cikáni v ČR a Indiáni v Americe.
Parazité, kteří jsou maximálně tolerováni a z náboženských důvodů i subvencováni vládou státu Izrael a daňovými poplatníky.

Osoby práce se štítící, neplatící daně, odmítající službu v armádě (dnes se to již trochu změnilo), žijící většinu svého života ze sociální podpory nebo švindlováním s diamanty, zlatem a stříbrem (New York), kteří většinu svého života tráví studiem náboženských knih, náboženští fanatici, kteří vzhledem k omezenému počtu kopulují v tom nejbližším krevním svazku a vytvářejí "monstra", kde "mongoloid" vypadá jako zdravý člověk. Občas vidím ty jejich "produkty" v bývalé nemocnici královny Elizabety, kde mají oddělení pro ty nejhorší případy a z těch by Římané či Aztékové měli opravdu radost a ukazovali by je ve svých "bestiáriích".

Jan Žižka by si s nimi dovedl poradit podobně jako si poradil s Adamity a jinými úchylkáři, zbytek se domyslete.

112622

4.8.2006 11:29

RE:Ortodoxní židé

Druid 81.?.?.?

Reakce na 112622

>Osoby práce se štítící, neplatící daně, odmítající službu v armádě (dnes se to již trochu změnilo), žijící většinu svého života ze sociální podpory nebo švindlováním s diamanty, zlatem a stříbrem

Arkane, pri vasem "svatem" kapitalismu a jedinem bohu "vyplatni pasce" nerozumim snaze udelat z legalniho obchodovani s diamanty apod. SVINDL.
Tito podle Vas mongoloidni obcane ovladajici tento obchod asi nebudou zas tak mongoloidni, ze? Ono to jejich kyvani (ktere zase nesnese Kema) asi na neco bude. Jeste tak vedet na co?
Treba nam v tom udela vice jasno nas zpravodajec Gryml HejHej.

112644

4.8.2006 12:34

RE:Ortodoxní židé

stein55 84.?.?.?

Reakce na 112644

@Druid,

>Ono to jejich kyvani...asi na neco bude. Jeste tak vedet na co?

kedze sa nemodli unizono, je treba drzat rytmus citania a rytmicke kyvanie tomu pomaha - nieco ako metronom. analogicky to vidite v jazzu, ze muzikanti "klepu" do rytmu nohou.

stein55

112648

4.8.2006 15:10

RE:Ortodoxní židé

Druid 81.?.?.?

Reakce na 112648

Óooo diky Sutraku, ze jste se tak brzo ozval. Ze to asi bude na udrzeni rytmu tak to by nemy nerekl i kdybyste mu hubu rozbil. Ale proc je pro ne tak dulezite drzet rytmus toho mumlani, to nam povezte.

112659

4.8.2006 15:51

RE:Ortodoxní židé

stein55 84.?.?.?

Reakce na 112659

@druid,

>Ale proc je pro ne tak dulezite drzet rytmus toho mumlani, to nam povezte.

ok, teraz to skusim bez cudzich slov [smích]

kedze kazdy s modliacich sa zacina modlit, ked ma na to chut - v synagoge "nemumlaju" zidia ako_keby v chore a vsetci naraz - moze sa stat, ze sused suseda jeho modlidbou nielen ze rusi, ale hlavne ho vyvedie z rytmu.

okrem toho, ak si nahodou modliaceho zida videl, je to vzdy pocet mensich "vykyvov", ktorym nasleduju potom par hlbsich a to je vlastne poklona pred b-m.

stein55

112662

4.8.2006 16:32

RE:Ortodoxní židé

Druid 81.?.?.?

Reakce na 112662

Pokud mate na mysli tim cizim slovem "unisono" (jak se spravne pise - kedze to nie je po slovensky) tak budte bez obav. [vyplazený jazyk]

Z vaseho vysvetleni jsem se opet nic nedozvedel. Copak je to tak tezke rict proste, nevim? Nebo vam ty vase odpovedi davaji smysl, pane fantasto?

Dam vam opet tu stejnou otazku ale trochu ji zjednodusim aby vas to opet nehnalo k jazzmanum.
Modli se JEDEN zid. (siroko daleko zadny jiny neni) proc potrebuje drzet rytmus?

112666

4.8.2006 18:56

RE:Ortodoxní židé

stein55 84.?.?.?

Reakce na 112666

@Druid,

>(siroko daleko zadny jiny neni) proc potrebuje drzet rytmus?

ked vam odpovie preparat, tak to zase hodite na zlatu vahu a budete "trucovat" [smích]

1 -> text modlidby je drzany ako_keby vo versoch, a drzat urcity rytmus je samoze napomocne k tomu "kefemlejkovaniu"
2 -> ako som spominal, obsahuje to aj poklonu pred b-m

stein55

112680

4.8.2006 23:32

RE:Ortodoxní židé

ocelovy ptak 72.?.?.?

Reakce na 112680

Steine zvolil bych si jinou prezdivku neb zde v Americe se rika Steini myslice tim ti smejdi. A co se tyce onoho kyvani tech spinavych tvoru kdesi u zdi pripomina mne to spise hromadne lesteni sasku, coz bych chapal neb to co vidim na chanelech sledujicich specielne vrazdy a uchylnosti tak zodpovedne prohlasuji ze po sledovani techto poradu mne udivilo ze temer vzdy tam jsou zide jako hlavni akteri. At uz to byl onen 75 lety sklepni tanecnik v bunkru pod domem s 14 kami ci vrazdy pro mamon ci uchylaci sedici za sadismus. Je to jen nahoda ci je to jiz degenerace z toho vaseho udrzovani ciste rasy? Pri zasade ze zena je jiz ve 3 letech pouzitelna tak vse je mozne. [chechtot] [chechtot] [chechtot] [bliji]

112705

4.8.2006 20:12

RE:Ortodoxní židé

Ibrahim Ag Al Habib 85.?.?.?

Reakce na 112666

pánové, ať se každý modlí, jak uzná za vhodné...obávám se, že vás "někdo" dostal tam, kam potřeboval

112689

8.8.2006 18:21

RE:Ortodoxní židé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 112666

>Modli se JEDEN zid. (siroko daleko zadny jiny neni) proc
>potrebuje drzet rytmus?

Pokud vas to opravdu zajima zkuste si precist od Jiriho Langera Devet bran.

113072

10.8.2006 17:08

RE:Ortodoxní židé

Druid 81.?.?.?

Reakce na 113072

Dekuji za typ anonyme, hned jak doctu Sefer Jecira poslu golema do knihkupectvi. [mrknutí jedním okem]

113405

4.8.2006 19:24

RE:Ortodoxní židé

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 112662

>... a to je vlastne poklona pred b-m.


Reknete mi, pane Steine, je neco typictejsiho pro ten vas "vyvoleny" narod, nez snaha ochcat vsechno a kazdeho ? Kdyz jste vy Zide tak chucpe, ze ochcavate jeste i Bozi prikazani, z jmena naseho jedineho pana jste si udelali doplnovacku s tajenkou ? Reknete mi prosim, je pravda to co mi rikal jeden znamy, ze pry na kazde z 10 prikazani mate zpusob jak to ochcat a prechcat ??

112685

4.8.2006 20:00

RE:Ortodoxní židé

stein55 84.?.?.?

Reakce na 112685

@Kevin,

>...co mi rikal jeden znamy

za vase informacne pramene - to kludne odprisaham - nie som skutocne zodpovedny.

>...nez snaha ochcat vsechno a kazdeho ?

tak nabuduce, ak sa vam bude niekto zdat vychcany, tak najprv zistite jeho povod; je dost mozne, ze 98% to budu nezidia; alebo mate - pan b-h ochran [smích] - taky velky kruh zidovskych priatelov ?

>...tak chucpe

pozor vtip: "ak sa mi vy vyspinite pred dvere a zazvonite s prosbou, ci vam mozem dat toaletny papier - to je drzost. ak vam ale ja dam smirglovy papier - TO je chucpe."

a co sa tyka 10 prikazani; kazdy je , i vy a ja tiez zodpovedny sam za seba - nie ani tolko pred b-m, ako sam pred sebou. kappiert ?

stein55

112688

14.9.2006 5:12

RE:poklona pred b-m

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 112685

Vrchol fanatizmu je nejen strach ze znuziti jmena Boha ale i vysloveni titulu BUH !!!
Jak se na to divan, ono to vlastne Boha urazi. Predstavte si situaci zde, na Zemi, kdybychom tak mezi sebou jednali.
Kdo chce byt Bohu blizky, ma zajem jej znat.
Stvoritel, Buh neni b-m ale dokonce ma i jmeno YHWH, take zname co Jehovah.
Myslim, ze je to uzasna ostuda [bliji]

116626

4.8.2006 16:06

RE:Ortodoxní židé

Tomasito 82.?.?.?

Reakce na 112659

Ucelom je lepsie sustredenie sa, t.j. vdaka tomu rytmu sa moze lepsie sustredit na svoju motlidbu.

112663

5.8.2006 17:30

RE:Ortodoxní židé

Druid 84.?.?.?

Reakce na 112663

diky Tomasito, za Vase vysvetleni. Oni se totiz soustredi tak velmi, ze nikoho kolem sebe nevnimaji, takze je nemuze nikdo rusit. To ovsem pan Zpravodajec, ktery se vydava za Zida nema v prirucce a predklada nam tu svoje z nosu vytazene, do kulicky usoulane, hovnivaly.

112745

4.8.2006 17:11

RE:Ortodoxní židé

jp 80.?.?.?

Reakce na 112659

Kdyz neco nevim, je dobre pozadat o doplnujici informaci. Ale ne jako hulvat, ze?

112673

5.8.2006 16:20

RE:Ortodoxní židé

Druid 84.?.?.?

Reakce na 112673

Netusim kde a jak se mi podarilo prolomit Vasi barieru hulvatstvi. Pokud se Vas neco v mych prispevcich dotklo, velmi se Vam za to omlouvam, nebylo to umyslne. Ani jeden muj predchozi prispevek nebyl urcen Vam ale pokud mi muzete k tematu neco rict, budu potesen. Diky.

112740

4.8.2006 16:53

RE:Ortodoxní židé

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 112622

Jistě, extrémisté a fanatici to nikdy nedrželi za správný konec. Ale rozhodně dávám přednost fanatickým judaistům před fanatickými sionisty, protože ti první se do nikoho neserou a starají se jen o sebe. To se o sionistech rozhodně říct nedá...

112669

4.8.2006 18:15

RE:Ortodoxní židé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 112669

Promiňte, nevím zda tady někdo sleduje TA3 /Slovenský zpravodajský kanál/, ale včera odvysílali záběr z jednoho Izraelského voj.stanoviště a tam u baterie bomb se kýval jeden z těch "odpůrců" násílí v celé své kráse. Pejzy ani jarmulka nechyběly. [oči v sloup]

112676

4.8.2006 18:49

RE:Ortodoxní židé

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 112676

Polní kuráti, rabíni a imámové samozřejmě nikdy nikde nechyběli. I sionisté si chtějí nechat svou agresi posvětit. To nic nemění na tom, že někteří orthodoxní židé - a není to jen Neturej Karta - vidí sionismus jako zhoubný a Bohu se protivící.

112678

4.8.2006 19:02

RE:Ortodoxní židé

stein55 84.?.?.?

Reakce na 112678

@Vodník,

>sionismus

teraz len tak na margo; vie niekto z vas definiciu sionizmu ? nie ? nech sa paci ->

sionista je ten kto za peniaze druheho posle do izraela tretieho.

stein55

112683

4.8.2006 19:29

RE:Ortodoxní židé

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 112683

[chechtot] [chechtot]
Upresnil by som to, pán Stein: sionisti to sú všeci traja - ten prvý je sionistická kurva, ten druhý je sionista prefíkaný a ten tretí sionista nadšený. [velký smích]

112686

8.8.2006 3:56

RE:Ortodoxní židé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 112622

Obchod s diamantama se vede v Londyne a byl by jste prekvapeny jak etnicky "ruznoroda" a uzavrena je to spolecnost. Pokud se nepletu je tam zastoupeno 12 velkych hracu. Teda mluvim o tom velkem obchode. Ne o tech drobtech co pripadnou na zbytek sveta. Pokud byl teda rec o klenotnickych kamenech a ne o prumyslu, prestoze je prumyslovy diamant strategickou surovinou. To vite opracovani kovovych slitin a legovanych oceli na laufy kanonu... neni zadna sranda. A ortodoxni zide a jini zidovsti antisioniste budou jedni z prvnich chudaku, co budou jednou platit ucty za sionisty. A hlavne krome snahy o diskreditaci autoru textu, jste se pozamel vyjadrit k textu. Rekl bych, ze napr. ta pasaz o odpovednosti sionistu za vzrustajici antisemitismus je velmi aktualni a velmi nenabozenska.

112957

4.8.2006 7:57

pane kema

Lev. 82.?.?.?

Reakce na 112619

...... no a kdo jsou potom ti Zide/zide, kteri jsou blondati s modryma ocima, nebo rezavymi vlasy, s jarmulkou, v maskacich, i v civilu, s M16, nebo Uzi ( עוזי ), pres rameno ? [zmaten]

112625

4.8.2006 20:17

RE: pane kema

detergent 194.?.?.?

Reakce na 112625

Přebytky zmrazených embryí z německého eugenického programu? [smích]

112692

5.8.2006 0:16

Historie a náboženství židů

Prdelka 213.?.?.?

Reakce na 112617

Doporučuji si přečíst všem knihu od profesora
Israela Shahaka - Historie a náboženství židů
- Tíha tří tisíc let předsudků,pokrytectví a náboženské
nesnášenlivosti - vydala Votobia
Z anglického originálu Jewish History, Jewish Religion
vydaného v nakladatelství Pluto Press v roce 1997

Ve své nejpoučnější a nejvíce zneklidňující knize odhaluje profesor Shahak skryté praktiky a názory ortodoxních Židů.Z této víry podle něho vychází celý sionismus , jenž podstatně ovlivňuje politiku a činnost izraelské vlády.
My všichni jsme si vědomi paradoxního stavu,kdy převážně sekulární stát zakládá svůj RAISON D'ETRE a budoucí směřování na biblickém textu.Hloubka antipatie ortodoxních Židů vůči "nevěřícím", a zvláště vůči křesťanství
/ a Ježíšovi / , případně mnoha milionům lidí celého světa, je velmi překvapivá, a vzláště pak Američanům, kteří nekriticky obdivují Izrael.
Děsivá je také skutečnost, že téměř všechny židovské organizace jsou pod totální kontrolou sionistů.
Žid v dnešní době nemá téměř žádnou možnost, jak se vymezit vůči státu Izrael nebo vůči cílům sionismu.Kritický nevěřící je vždy antisemita a kritický Žid vždy nenávidí sám sebe.Ať už si o situaci v Izraeli myslíte cokoliv,ať už vyznáváte jakékoliv náboženství nebo filosofickou víru,ať je vaše přesvědčení jakkoliv hluboké, tato kniha vás zcela jistě zaujme.
Netušil jsem jak hluboko se někteří židé nenávidí a jak hrozně si dokáží
ubližovat.

112707

4.8.2006 7:42

Na této diskusi je roztomilé,

J. H. 62.?.?.?

že když se objeví Židé, kteří odsuzují židovská zvěrstva, okamžitě je místní židobijci označí za nejhorší z nejhorších. Pročpak asi se jim to asi nehodí?
J. H.

112624

4.8.2006 8:11

RE: Na této diskusi je roztomilé,

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 112624

jednoduche vysvetleni, pane J.H.
Financni podporu, prichazejici z jedne kapsy,by radej videli jen u sebe. Podpora orthodoxnim Zidum , kteri navic nesouhlasi se vznikem Israele, se jim moc nelibi. Radej vse pro sebe, ze [mrknutí jedním okem]
Ale ze obsah te kapsy byl nakraden, a to z penez US danovych poplatniku, tak to uz je moc nezajima. Jak typicke pro [bliji] jejich myšlení.

P.S. ....a ta jejich rychlá reakce, heh



V [cool]
world peace

112626

4.8.2006 10:08

RE: Na této diskusi je roztomilé,

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 112626

>jednoduche vysvetleni, pane J.H.
Jistě, všechno se dá vysvětlit. Mně pobavilo hlavně to, že v okamžiku, když se objeví někdo, kdo chce mír, začnou ho všichni, bez ohledu na to, že se před tím hádali, malovat s rohy a kopytem.
Před časem jsem se tady snažil vysvětlit nad příběhem o ukřižování Ježíše, že tehdy v podstatě vadil všem. Dobře to vystihl Karel Čapek v jednom svém "apokryfu": "Někdy ten na pravici křižuje toho na levici, jindy naopak. Ale vždycky napřed ukřižují toho uprostřed". Tady je to něco podobného.
J. H.

112633

4.8.2006 11:06

RE: Na této diskusi je roztomilé,

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 112633

>>jednoduche vysvetleni, pane J.H.
>Jistě, všechno se dá vysvětlit. Mně pobavilo hlavně to, že
>v okamžiku, když se objeví někdo, kdo chce mír, začnou ho
>všichni, bez ohledu na to, že se před tím hádali, malovat s
>rohy a kopytem.

>J. H.


Ještě byste mohl vysvětlit, kdo mají být ti "místní židobijci".
Kema a Arkan jsou přece židomilové z Nezvědavce.

Samozřejmě že nejen ve světě, ale i v samotném Izraeli jsou slušní a rozumní židé, co chtějí ukončení křižáckého tažení sionistů v Libanonu. Doporučuji nahlédnout třeba na http://aktualne.centrum.cz/zahranici/blizky-vychod/clanek.phtml?id=207963

Ono není všechno takové růžové, jak se nám snaží líčit sionistická propaganda.
Když útočí Hizballáh, není na spánek čas
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/blizky-vychod/clanek.phtml?id=209626

112641

4.8.2006 12:52

RE: Na této diskusi je roztomilé,

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 112641

>Ještě byste mohl vysvětlit, kdo mají být ti "místní
>židobijci".Kema a Arkan jsou přece židomilové z Nezvědavce.
Máte pravdu, to nebylo vhodné slovo. Ovšem ti, kteří přejí Izraeli válku bez konce, kterou nemůže vyhrát, nepřejí mu nic dobrého, ať už si o sobě myslí co chtějí. Takže to nakonec nebylo tak úplně od věci.
J. H.

112651

10.8.2006 18:57

RE: Na této diskusi je roztomilé,

Druid 81.?.?.?

Reakce na 112633

>Před časem jsem se tady snažil vysvětlit nad příběhem o ukřižování Ježíše, že tehdy v podstatě vadil všem.

Ja si myslim, ze nevadil VSEM. Vadil a vadi stale pouze tem, ktere kritizoval za to co delali a delaji dle jeho skromneho mineni dost blbe. Koho a za co kritizoval se da snadno najit.
Ale da se rict, ze jim vadi cim dal tim mene jelikoz "prirozeny vyvoj" lidi je "vyvinul" do stavu ve kterem maji snizenou schopnost porozumet jazyku a smyslu techto poselstvi. Ovsem stale plati, ze kdo chce, tak muze. Staci tak malo. Nenechat si od bedny blikat do ksichtu, otevrit knihu a zacit cist.

113418

4.8.2006 12:59

Palestinský velvyslanec: Ambice Izraele neznají hranic

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

http://ihned.cz/index.php?p=003000&m=d&article[id]=19024410

112652

4.8.2006 20:53

RE: Palestinský velvyslanec: Ambice Izraele neznají hranic

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 112652

Dovolil bych si místo pana Nostradama použít tohleto skoro proroctví:

(Exluzivní rozhovor serveru iHNed.cz s velvyslancem Palestiny v ČR o kořenech krize na Blízkém východě a jejím pozadí.
Mohamed Mahmud Salaymeh působí jako velvyslanec Palestiny v České republice od jara letošního roku. Toto je výňatek z toho rozhovoru)

Samozřejmě že Hizballáh je spojencem Íránu, o tom nejsou žádné pochybnosti. Ale příčinou této války nebyl únos dvou vojáků, protože při síle izraelského bombardování je velice pravděpodobné, že i oni budou zabiti. Jsou tu zcela jiné důvody. Chtějí hraniční zónu mezi Izraelem a Libanonem o délce 30 km, kde by byly umístěné mezinárodní jednotky. Ale v současnosti se situace změnila a Libanon už to nepřijme. O rezoluci o mezinárodních silách usilují i Američané. Válka mezi Izraelem a Libanonem zašla příliš daleko a bude mít obrovské následky...

Z toho "zavanul krchov" !! Ne moc vážení přátele Israele - zkuste to ještě přehodnotit - pánové typu kema, arkan a spol, jestli by jste neměli začít nepodporovat ty válečné štváče - totiž teď jsme již opravdu na trajektorii rychle šup do pekla celý svět ! Možná již za měsíc bude zcela pozdě bycha honit... Nechce se mi k tomu pana N ani dodávat.

Ale na druhou stranu - co se má stát, to se stane. Přeji všem kemum a spol klidné spaní... [velký smích]

112695

6.8.2006 2:00

RE: Palestinský velvyslanec: Ambice Izraele neznají hranic

Průchozí 85.?.?.?

Reakce na 112695

Nic proti tomu. Když bezpečnostní zóna, tak bezpečnostní zóna. Ale protože jde o bezpečnost Izraele, nechť zřídí neobydlené pásmo o šířce 30 km - ale na "vlastním", a ne na území jiného státu! Pak bude jistě velmi dlouho absolutní klid.

112769

4.8.2006 13:16

Z ČTK

vasjo 213.?.?.?

Tohle mne pobavilo - tři demonstrace na podporu Izraele v Praze - a celkem 60 + 80 lidí. Izrael skutečně má velkou podporu [smích]

V Praze se včera konaly tři demonstrace židovských a křesťanských sdružení na podporu Izraele

3.8. 2006 12:51 ČTK (Praha)



Zpěvem izraelské státní hymny a troubením na tradiční rohy šofar skončila večer série tří demonstrací, kterou dnes pořádala v Praze různá židovská a křesťanská sdružení na podporu Izraele.

První z nich začala v podvečer na náměstí Franze Kafky minutou ticha za civilní oběti konfliktu mezi Izraelem a libanonským hnutím Hizballáh. Odtud se asi 80 účastníků přesunulo před libanonské velvyslanectví. Den solidarity s Izraelem uzavřelo ve 20:30 shromáždění před velvyslanectvím židovského státu.

Současný konflikt na Blízkém východě vnímají pořadatelé těchto akcí především jako boj s terorismem. "Izrael = hráz islámskému terorismu", hlásal jeden z transparentů. František Fendrych z pořádající Židovské liberální unie v ČR upozornil na to, že židovský stát nebojuje proti libanonskému lidu, ale proti organizacím Hizballáh a Hamas, které slouží podle něj především vládám Sýrie a Íránu.

Před libanonským velvyslanectvím přečetl pořadatel demonstrace Karel Sedláček prohlášení adresované libanonské vládě. Autoři v něm zejména žádají, aby představitelé Libanonu informovali své občany o jejich zneužívání hnutím Hizballáh. Žádají také vyšetření incidentu z 30. července v libanonské vesnici Kana, kde zahynulo údajně přes 60 lidí, a zahájení trestního stíhání šéfa Hizballáhu Hasana Nasralláha. Dopis předali úředníkům velvyslanectví.

Někteří účastníci ocenili postoj české vlády, která dnes uvolnila 15 milionů korun na humanitární pomoc obětem nynějšího konfliktu mezi Izraelem a Libanonem. Ministři zahraničí Evropské unie také v úterý vyzvali Izrael a hnutí Hizballáh k okamžitému ukončení nepřátelských akcí v Libanonu, které by v budoucnu přerostlo v trvalé příměří. Jde o kompromis mezi radikálním návrhem finského předsednictví unie a zmírňujícím protinávrhem, který podaly Británie, Německo a Česko.

Demonstraci na náměstí Franze Kafky pořádala Židovská liberální unie v ČR, sdružení Magen a Sdružení židovských odbojářů a vojáků. Shromáždění před izraelským velvyslanectvím česká pobočka Mezinárodního křesťanského velvyslanectví Jeruzalém, která podobnou akci organizovala minulý týden na náměstí Míru.

112654

4.8.2006 14:52

RE: Z ČTK-rektální alpinismus pana C.Svobody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 112654

Podívejte se na tohle. To je opravdu na zvracení. Neznám NIKOHO ze svého okolí, kdo by Izrael podporoval a z toho odvozuji, že min.70-80% občanů v ČR zastává opačný postoj než vláda.

Arabské diplomaty pobouřil postoj Česka k Libanonu.
http://www.novinky.cz/zahranicni/arabske-diplomaty-pobouril-postoj-ceska-k-libanonu_92191_m2ecc.html

112657

4.8.2006 16:49

RE: Z ČTK-rektální alpinismus pana C.Svobody

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 112657

Ano, je to zcela otřesné!!

"Cítím, že nyní jsme na jakémsi vrcholu, kdy ty vztahy našich zemí lze opravdu nazvat speciálními, což je přívlastek dávaný v Izraeli obvykle jen našim vztahům s USA," řekl Právu loni před skončením své mise izraelský velvyslanec v ČR Arthur Avnon. Jeruzalémský pravicový politolog Barry Rubin před časem v listu The Jerusalem Post napsal, že Česko považuje za nejvíce proizraelskou zemi v Evropě.

Může Vás uklidnit to, že stejná situace je v Británii a nakonec i v samé Americe, kde vláda jedná v rozporu s postojem většiny obyvatel. Smutné vysvědčení pro tzv. "demokracii"... [pláč]

112668

4.8.2006 21:36

RE: Z ČTK-rektální alpinismus pana C.Svobody

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 112657

Mno, co bychom také mohli očekávat od "křesťansko-lidoveckého" blekoty, který naši zemi i přes odpor parlamentu, vlády a senátu zatáhl do války v Iráku (formou vojenské nemocnice, pak policie)a prohlašuje veřejně, že se vzhlíži v Goldě Meyrové, kterou by chtěl dokonce za ministerskou předsedkyni (samozřejmě v doživotní roli ministra zahraničí). [pláč]

112700

5.8.2006 20:33

RE: Z ČTK-rektální alpinismus pana C.Svobody

Reach 88.?.?.?

Reakce na 112657

to je divné, já zase neznám nikoho z okolí, kdo by byl na straně teroristů z Hizbolláhu...kde žijete? [zmaten]

112755

4.8.2006 13:21

omluva za prispevek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

omlouvam se predesly odkaz: "palestinsky velvyslanec ..." nechapu jak je to mozne ale kdyz jsem adresu zadaval podruhe byla hozena do placene sekce ... predtim byla volne pristupna

112655

4.8.2006 15:32

RE: omluva za prispevek

Adela 194.?.?.?

Reakce na 112655

>omlouvam se predesly odkaz: "palestinsky velvyslanec ..." nechapu
>jak je to mozne ale kdyz jsem adresu zadaval podruhe byla hozena
>do placene sekce ... predtim byla volne pristupna
Tady je odpoved:
Clanek byl odstranen, protoze obsahoval nazory, ze svetova media ovladaji Sioniste. Surprise, surprise! At zije demokracie [bliji]

112661

4.8.2006 20:55

RE: omluva za prispevek

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 112655

Funguje to:
http://ihned.cz/index.php?p=003000&m=d&article[id]=19024410

112696

4.8.2006 20:57

RE: omluva za prispevek

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 112696

Funguje to:
http://ihned.cz/index.php?p=003000&m=d&article[id]=19024410

ale z nějakého důvodu na to nestačí kliknout, ale musí se to zkopírovat a vložit ručně !

112697

4.8.2006 15:23

rabbi yisroel dovid weiss

Ibrahim Ag Al Habib 85.?.?.?

"Je více národů ze Savardimu, jejichž hlas neuslyšíte. V Jeruzalémě a v celé okupované Palestině jsou lidé, kteří cítí frustraci, ale jejich hlasy neuslyšíte. Ukážu vám hodně knih, např. rabín Qadury Sasun z Iráku napsal knihu Čistky národa ve svaté zemi. A existují k tomu i dokumenty. Poslal dopis OSN, který mluvil proti sionismu, a že sionismus podvedl Židy tím, že tvrdil, že je Arabové nenávidí. Sionisté sami nastražili bomby v synagogách, aby se Židé domnívali, že jsou Araby nenáviděni. A též řekl, že sionismus se živí krví Židů a jejich smrt sionistům přijde vhod, protože jim to umožní zůstat v Palestině. Sionisté říkají, že Muslimové nenávidí Židy. V Palestině dříve žili Židé s Palestinci v míru, dokud se neobjevili sionisté. A na to jsou svědci. Naši předkové řekli, že se starali o děti Muslimů, a že muslimští rodiče se starali o děti Židů. Měli jsme velkého rabína Barocha Kaplana, který žil ve dvacátých letech 20. století a když došlo masakru v Al-Chalílu, sionisté toho využili jako důkaz, že Arabové jsou anti-Židi. Baroch řekl, že v Al-Chalílu žili vzájemně v míru, dokud se neobjevili sionisté a kdyby přestali existovat, všechno by se vrátilo k normálu."

112660

4.8.2006 16:36

RE: rabbi yisroel dovid weiss

vasjo 213.?.?.?

Reakce na 112660

Četl jsem teď nedávno knihu o římském rabínovi Eugeniu Zollim, a ten začátkem 20. století podporoval sionismus, protože, jak sám píše: "Byl bych chtěl vidět všechny židy z pronásledovaných zemí, jak se v bezpečí věnují plodné práci v Ugandě (pozn. - Uganda byla z prvních zemí, kde sionisté chtěli vytvořit nový stát Izrael) nebo jinde, s duchovním a intelektuálním centrem v Jeruzalémě. To ne proto, abych obohatil svět o další nacionalismus nebo rasismus (těch bylo až až), ale aby z těchto nových center vycházelo duchovní světlo, něco víc než helénský kosmopolitismus, nové světlo lidského a Božího milosrdenství... Snil jsem o zemi, která by však byla startovací rampou k nebi."

Zdá se, že se to sionistům někde zvrtlo, to duchovní světlo a milosrdenství [pláč]

Zajímalo by mne, kolik židů v současné době je skutečně v Boha věřících.

112667

4.8.2006 18:53

RE: rabbi yisroel dovid weiss

Ibrahim Ag Al Habib 85.?.?.?

Reakce na 112667

vězte, pane vasjo, že to, co se děje, může a samozřejmě potkává každý člověk na každém kroku...optám-li se na veřejnosti, co si lidé myslí, devět z deseti sklopí hlavy a hrají mrtvé brouky, ten desátý se zastává sionistů...ten jeden se nebojí, ale, co ti ostatní? očividně se bojí a já se ptám, koho? ten jeden se svým názorem se nebojí a těch devět dalších se bojí...ano, síly jsou rozloženy...proč nám vnucují jakousi svobodu, když většina obyvatel české republiky má strach, má strach v této "svobodě", má strach...mají strach z muslimů, těch hrozných vrahounů, mají strach z toho, co jim v TV řekli, aby z toho měli strach ...já nemám strach, ovšem budu trpět za pravdu, pravda, to je vždy příkoří...já, křesťan, budu kdykoliv trpět za pravdu!

112679

4.8.2006 20:51

Před spaním

Gdosy 195.?.?.?

Nějak se mi vůbec nechce podlehnout klamu, že za chováním Izraele nestojí USA. Ostatně, to je také důvod, proč tato dočasná válka nemůže skončit pouhým vražděním Libanonců. Tak nějak to vypadá, že se tu kříží politické a ekonomické zájmy. USA se dostává do neřešitelné situace. Jednak je tu Írán jenž se nikterak netají snahou obrátit tok černého zlata mnohem více na východ. Už proto, že Čína má mnohem více dolarů než USA. A pak je tu třeba Venezuela, kde proběhlo znárodnění ropných nalezišť a nedávná cesta Huga Cháveze dala celkem jasně najevo, že i on touží rozvinout přátelskou spolupráci daleko od amerických hranic. Samotné napadení Iráku skončilo fiaskem, a USA patrně dochází, že tuto válku bez použití jaderného arzenálu nikdy nevyhraje. A to nemluvím o počasí, jahož rozmary čas od času odšoupnou ropné plošiny do míst kde žádná ropa není. Ostatně nedávné zdražení benzínu u US čerpacích stanic dává tušit, že s ekonomikou tohoto státu není vše v úplném pořádku. Z toho je celkem jasné, že to co USA brzo dojde je ropa.
Nejprve to vypadalo, že Izrael chce do konfliktu zatáhnout Sírii a Irán. Ale čím dál více se zdá, že tu někdo chce postavit všechny arabské státy do jednoho šiku a vytvořit tak silnou koalici vůči západu. Tak silnou, aby dokonce i zdegenerované evropské společenství muselo začít jednat. Ovšem pouhé politické prostředky nic nezmohou. V pozadí současného dění se dějí ošklivé věci a myslím že armády na všech stranách jsou v pohotovosti. Ostatně to je myslím jediný důvod cesty paní s pohlavním jménem do Izraele. I když nakonec upalovala domů jako by jí uštknul had. I když ji možná uštkunl. Myslím ten ze stromu s jablky.
Je to pouhá úvaha a tak mi za ní hned nenadávejte.

112694

5.8.2006 20:58

RE: Před spaním

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 112694

jářku, kdosi/y tady řekl cosi důležitého.Dík za směrování. Vnímal jsem to jen v historickém kontextu, kdy ameriku Rodschild zcela podmanil pomocí papírků, úvěrů a dalších bankovních triků. Dluhy jsou tak velké, že USA nemůže sionisty nepodporovat.
Tvé vidění je potěšující, dofejme že stejně účinné.

112756

8.8.2006 4:16

RE: Před spaním

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 112694

Dneska vyletela ropa jeste diky zastaveni ropovodu na Aljasce, duvodem je koroze a riziko ekologicke havarie. Vypadek je pouze 7%. Bacha na cisla. USA spotrebovavaji 25% svetove spotreby. Takze 400 000 barelu denne je lepsi udaj. Nedej boze nejaky hurikan v Mexickem zalivu a zacinaji nam problemY. USA zatlacene ekonomicky do kouta jsou opravdu nocni murou. [pláč] [pláč]

112961

8.8.2006 9:25

RE: Před spaním

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 112961

Jako správný paranoik jsem taky uvažoval, že ta koroze "by se mohla hodit" ! British Petroleum - co/kdo to asi je ? Vždyť koroze potrubí se sleduje průběžně, komu se to tak náhle hodí ?? Vždyť víme, že americkému národu je horko a na klimy není elektriky, drahne mu benzím do "úsporných autíček" - co by jsme mu (US národu) ještě předhodili ?

Israel buší do Libanonu a skoro "ticho po pěšině" - tanec mezi vejci. 911 před 5 léty jaksi vyčpělo. Ani odborníkům na vše - typicky pan kema - se nepodařilo vysvětlit podivnosti 911 a rozpaky narůstají... A čas utíká, tak krásně by to již mohli vše vyřídit jednou pro vždy, vždyť taková vítězná válčička typu WW III. by skýtala krásnou možnost přepsat zase jednou dějiny a byl by klid.

Hm - nezdá se Vám, pane René, že by to chtělo ještě jakýsi urychlovač ? Co takhle ještě nechat někde vybuchnout špinavou atomku ? Stačilo by to již konečně, aby takoví všelijací nepohodlní pochybovači "zavřeli zobáky, sklapli kufry a šli na fronty bojovat za spravedlivou věc" ?

Já se svými názory nevěřím, že bych byl "nenarukován" - i kdyby mi chyběla noha. Věřím na ty seznamy !! [velký smích]

112991

10.8.2006 2:27

RE: Před spaním

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 112991

Uprimne vam reknu pane Gejdos, ze to co se deje na diplomatickem poli mne prijde zatracene neobvykle. Vetsinu kolem nejakeho shitu od Izraele nezaujima Rusko tak ostry postoj. Dneska Moskva dala najevo, ze nepodpori zadnou rezoluci RB OSN bez souhlasu Libanonu.

113291

5.8.2006 4:56

Ignorujme je, oni sou jak teplousi

ocelovy ptak 72.?.?.?

Pratele serme na ne oni jsou jak teplousi oni chteji aby se donekonecna o nich mluvilo a oni tim padem mohou vice lhat a vysvetlovat. Problem je ten ze jsou rozlezli jako krysy ve vladach a proste vsude a proto treba maji tak dobre informace. Proste jako cech je cechem nejmene prvni generace a neasimiluje do naroda ve kterem sice zije ale je tam stejne cizinec oni ac jsou tam 10 generaci stejne budou zidy a na zavolani zida vstanou jako Golem a budou se za ne prat vsemi prostredky. Je to ta jejich mispule co o ni pise otec zidobijec Henry Ford. Dnes poprve to vysvetlil Buchanan na CNN jednomu z hlavnich zidu v USA Mortovi Zuckermanovi kery se snazil opet dle metody Natanaha lhat ze oni vlastne bojuji pro Americu ale tentokrat narazil na tvrdou vodu. Viva Patrick. Mrkal zidovockama jak pred mrtvici. Jen houst a vetsi kapky aby se otevreli jeste tem spicim oci . Dobrou noc a tuhy je dobry.

112717

5.8.2006 11:26

RE: Ignorujme je, oni sou jak teplousi

ZAJDANus 193.?.?.?

Reakce na 112717

plácáte nesmylsy.....
ceska vlada neni prorostla zidama(krysy), ale dokonale ju protunelovava gang ruskojazyčných Solomonovců....
prosim Vas divejte se uhlem 360stupnu a ne jen 30
děkuji

112724

5.8.2006 19:28

RE: Ignorujme je, oni sou jak teplousi

ocelovy ptak 72.?.?.?

Reakce na 112724

(Zrušeno. Otevřeně protižidovské. Poslyšte, vaše příspěvky se mi silně nelíbí. Příští podobně laděný už nebudu vysvětlovat a rovnou jej vymažu. Editor)

112752

6.8.2006 11:17

RE: Ignorujme je, oni sou jak teplousi

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 112724

Tak to mi vysvětlete, proč mají ti "ruskojaziční" izraelské pasy. Děkuji. [mrknutí jedním okem]

112780

6.8.2006 11:36

RE: Ignorujme je, oni sou jak teplousi

stein55 84.?.?.?

Reakce na 112780

@Vratislav,

>proč mají ti..[snip]....izraelské pasy.

pracujete na pasovej kontrole ? stein55

( Ryjete, steine55. Držte se své úvodní zdvořilosti a věci. Editorka )

112781

7.8.2006 9:16

RE: Ignorujme je, oni sou jak teplousi

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 112781

Zkuste si pane Štajne přečíst něco o Rumlově šťáře v Holubovic nevěstinci.

112869

6.8.2006 16:56

RE: Wratislave, Vratislave

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 112780

do roka a do dne.... "Tšeba opravyt ten češtin a pamatovat si", že jazyk je mezi vybranými slovy, ... brzy, jazyk, nazývati. V základní škola, Vratislave, asi chrápat, to neny dobše. Pravidla češtin nestát moc peněz (50 korun), příště než přispět do Svědafec, napšed předčíst prafidla. Více potu na cvičišti, méně krve na bojišti.

To mje češí, še ste téši. Těkuji. Franz-Josef I. [oči v sloup]

112810

6.8.2006 17:06

RE: Wratislave, Vratislave

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 112810

Pane Arkan, Vy už máte docela jednoduché radosti na tom světě, koukám !

112812

7.8.2006 9:22

RE: Wratislave, Vratislave

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 112812

Ale proč mu jí nedopřát? [smích]

112870

6.8.2006 17:41

RE: Wratislave, Vratislave

Lev. 82.?.?.?

Reakce na 112810

Sakra, kdybych ja psal do Zvedavce, jako ucitel narodu Organ Peshmerga Mgr., tak bych neprosel cenzurou. Asi je dobry pllatic na Zvedavci ! Jdete se podivat, jak se "krasne" vyjadruje ten "ganius" Arkan na Nezvedavci, o Zvedavci ! Doporucuji si vzit s sebou sacky na bliti ! - Lev

( A teď jste prošel s pěkně odrbanou hřívou, Lve. O uších ani nemluvě. Téma není ani Arkan ani Nezvedenec. Příště vám podobné příspěvky zruším. Editorka )

112817

7.8.2006 9:05

RE: Wratislave, Vratislave

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 112810

Klídek strejdo [mrknutí jedním okem]

112867

5.8.2006 7:47

Sv. Pavel se vyjadril velmi jasne

albert1 66.?.?.?

První Epištola S. Pavla k Tesalonickým, kapitola 2

14 Vy zajisté, bratří, následovníci učiněni jste církví Božích, kteréž jsou v Judeai, v Kristu Ježíši; neb jste takovéž věci i vy trpěli od vašich vlastních, jako i oni od Judeancu (Židů).
15 Kteříž jsou i Pána Ježíše zabili, i své vlastní fproroky, a nás vyhnali, a Bohu se nelíbí (!!!), a všem lidem jsou odporní (!!!),
[eSk 2,23; fMt 23,34.37]
16 Nedopouštějíce enám mluviti k narodům (i.e., 10+ "ztracenym" kmenům Israele, ztracenym ovcim Israele jak Kristus se castokrate v NZ zminuje, k Gentilum, ke Gojum, tj. k ne-Judeancum NE-israelitickeho CISTEHO puvodu)k tomu aby spaseni byli, aby tak vždy doplňovali hříchy své. Nebo vylit jest na ně hněv Boží konečný.

Sv. Pavel, sam Hebrejec vsech Hebrejcu, Israelita, Judahita, z kmene Benjamin (po navratu 2 zbylych kmenu Israele z babylonskeho vyhnactvi, casti kmenu Judah a Benjamin, jelikoz Judahite v cislech prevysovali Benjaminity, spolecnou identitou pro tyto PRAVE Israelity se stal Judah, tj. Judahite, stejne jako Kristus, Judah-Levi puvodu), s dvojitym obcanstvim Judeai a Rima, nerozlisoval mezi temi kteri zustali v Judaei, ci kteri se hlasili k judeanske sekte Farizeju, k Judaismu. Ti co zustali, co se hlasili byti Judeanci/Zidy, ti vstoupili do moderni historie, vyhnanim Rimanem Titusem, jako - Ioudaios (zide). At jiz byli Edomitskeho puvodu (jako Herod), babylonskeho puvodu (Hillel), ci jakehokoliv smiseneho pudu ze Str. Vychodu te doby.
A to bylo 800 let predtimm, nez tuto internacionalni chasku, vetsinou smichanych ras a narodu, posilili nasi drazi - nechutni a nenavistni Chazari (8. stoleti n.l.), jejichz potomci, moderni zide, jsou tdnes turko-mongol-euro puvodu (i.e., mischlinge).
Sv. Pavel se nezminoval o nejakych "hodnych", ci "zboznych" judeancich (prelozeno zide). Mluvil jednarazove, tak jak je to v První Epištole S. Pavla k Tesalonickým napsano. Ze by zustali nejaci hodni, a nabozensti ortodoxni zide, tomu ani slova Pavla, ani slova Krista (Zjeveni 2:9, 3:9), nenasvedcuji. Zustali ti, jez Talmud (zdoj nenavisti, perverse, a zla) udrzel byti zidy az dodnes.

112719

5.8.2006 12:30

RE: Sv. Pavel se vyjadril velmi jasne

ZAJDANus 193.?.?.?

Reakce na 112719

toto je tak směšné-----co pisou knihy je sice zajimave...ale prijedte se podivat k nam na jizni Moravu [smích])))
nejvetsi chazka co se tady kurvi mezi ssebou jsou prave katolici..v kostele pofnukavají a jen to vyleze z kostela uz je to zase zver...bydlim cca 60metrů od kostela [smích]))))nekolit let
ciny mluvi sami za sebe a vic nez kniha

112727

5.8.2006 18:38

RE: Sv. Pavel se vyjadril velmi jasne

cz_dragon 68.?.?.?

Reakce na 112719

Nevim presne, ale me se zda, ze to co jste predlozil z Bible je velice spatny preklad! Takhle to znam ja.....

13.Když jsme vám přinesli Boží poselství, přijali jste ho ne jako lidské slovo, ale jako slovo Boží, jak bylo i na místě. Zato znovu a znovu Bohu děkujeme. Vždyť i vaše životy byly tím slovem proměněny,

14.ale stalo se totéž, co už dříve zažili křesťané v Judeji: přišlo pronásledování od vlastních krajanů.

15.Tam židé zabíjeli své vlastní proroky, zabili i Ježíše Krista, a teď zase pronásledují nás a odevšad nás vyhánějí. Přivolávají na sebe Boží hněv a jednají nepřátelsky vůči lidstvu,

16.když nám brání zvěstovat poselství, jež ho může zachránit. Tak jen dovršují míru svých hříchů a Boží neodvolatelný hněv se už nad nimi stahuje.

http://www.biblegateway.com/passage/?book_id=59&chapter=2&version=29

112749

5.8.2006 8:31

Ovečky...PRSK

Mindy 217.?.?.?

[pláč] V údolí Bikáa rozprskly izraelské rakety blíže neurčený počet ovcí, 33 pastevců a dalších 22 pastevců rozprskly částečně.
[naštvaný] Spolu s ortodoxními židy také žádám ukončení sionistických zvěrstev. Nejen v Libanonu. Mindy

112721

5.8.2006 10:50

RE: Ovečky...PRSK

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 112721

Za každou tou ovcí se skrýval Hezbolla s raketou. Israel se jen brání a když se kácí lidé, tak lítají i ovce...

112722

5.8.2006 11:13

RE: Ovečky...PRSK

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 112721

Zdravim Vas Mindy.
Izraelsky terorismu tedy behem 24 dnu dosahl 973 mrtvych a 3400 zranenych a na strane Izraele je k dnesku 70 mrtvych a 321 zranenych.

Ano jde o dalsich 33 mrtvych a 20 zranenych. Jednalo se o farmu v udoli Bekaa tesne u hranic se Syrii - kde po pokoleni chodi vypomahat, sbirat broskve prevazne syrsti obcane. Zasah tri presne rizenych raket byl do chladiciho skladu plneho sebraneho ovoce a primo do sberacu v sade pri praci. Myslim si osobne, ze jde o dalsi naprosto jasnou snahu prilit olej do ohne k vyprovokovani syrske akce.

Soubezny letecky utok zabil sedm libanoncu a uveznil dlasich 57 v rujnach budov jedne z vesnic na jihu.

Beirut je take nyni odriznut od hlavni humanitarni tepny pouzivane a nazyvane UN jako "umbilical cord" (pupecni snura), kdy vcera na severni dalnici vedouci do Syrie, znicila Izraelska AirForce ctyri mosty pres udoli. Humanitarni pomoci z okolnich arabskych zemi jsou nyni ochromeny - myslim, ze nebude dlouho trvat a druhy a posledni pozemni humanitarni most ktery vede z jordanskeho Amanu bude taktez znicen. Pro ruzne Stainy55 a spol radeji dopredu uvadim, ze je zde rec o rizene humanitarni pomoci na mezinarodni urovni - nehovorim o dodavkach zbrani.

112723

5.8.2006 12:00

RE: Ovečky...PRSK

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 112721

Zdravim Mindy.
Ano behem 24 dnu valky dosahl izraelsky terorimus 973 mrtvych a 3400 zranenych na strane Libanonu, Izrael 70mrtvych 321 zranenych.

K masakru ktery popisujete doslo v udoli Bekaa na hranici se Syrii, kde na zdejsich farmach sbiraji po generace prevazne syrsti obcane broskve. Po odpaleni tri presne navadenych raket z izraelskeho letadla byl zasazen chladici sklad plny ovoce a dalsi dve strely zasahly primo sberace v sadech. Na miste je 33 mrtvych a 20 zranenych.

Jsem presvedcen, ze jde o dalsi kapku oleje do ohne - k vyprovokovani syrske akce.

Soubezny utok byl proveden v jedne z jiznich vesnic - 7mrtvych civilistu a 57 dalsich uvezneno ve zborenistich domu.

Treti vcerejsi akce Izraelcu odrizla Beirut od jedine tepny kudy proudi masivni humanitarni pomoc do zeme ze Syrie - air force znicila ctyri mosty pres udoli na severni dalnici zvane UN "umbilical cord" - (pupecni snura.) Jiste nebude dlouho trvat a druhy a posledni pozemni koridor z jordanskeho Ammanu - bude take takto izraelskymi agresory "osetren"
Pro vsechny ty Leha Stainy55 jen podotykam radeji dopredu, ze zde hovorim o humanitarni pomoci ve stovkach tun proudici z okolnich arabskych statu rizene UN na mezinarodni urovni - nikoli o dodavkach zbrani - to je jine tema.

Spec. pro Vodnika - jo to je stejne blbe tvrzeni jako, ze za kazdym vodnikem je schovany uplny kreten. Nastesti znam i fajn a rozumne Hastrmany

112726

5.8.2006 13:09

RE: Ovečky...PRSK

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 112726

Spec. pro Vodnika - ....
2 SandWalker:
[zmaten]
Tady jste slapl dost vedle. A uplne zbytecne.

112728

5.8.2006 15:03

RE: Ovečky...PRSK

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 112728

Au.
Mam v tom zmatek-tak to vypada. Vodniku, samozrejme se Vam omlouvam v pripade, ze Vas prispevek byl myslen dvojsmyslne - ironicky. V rychle reakci jsem zbabral nicky - tech ruznych pseudonicku je tu dnes jiz pozehnane. Jeste jednou a uprimne sorry. Vaclave, Vam diky za upozorneni.

Navic jsem mel zmatek v odesilani prispevku z jineho PC nez obvykle kde mam problem s prihlasenim kvuli prisnejsimu nastaveni prohlizece. [oči v sloup]

112736

5.8.2006 13:15

RE: Ovečky...PRSK

stein55 84.?.?.?

Reakce na 112726

@SandWalker,

>zde hovorim o humanitarni pomoci ve stovkach tun proudici z okolnich arabskych statu

ak mi to osobne zarucite tym, ze pohnete zadok a dostavite sa na miesto humanitarnych prudov za ucelom verifikacie vaseho "precitaneho" tvrdenia, zavrem ja svoj zidovsky zobak !

btw. dnes rano som nasiel v zahrade katusu. bola jemne zdeformovana [smích]

stein55

112729

5.8.2006 14:05

RE: Ovečky...PRSK

Lev. 82.?.?.?

Reakce na 112729

btw. dnes rano som nasiel v zahrade katusu. bola jemne zdeformovana

stein55
_____________________________________________________

Skutecne pane stein55 ? - Vy ste ju isto zapomel tu katusu odpalit, na 32°04'00"N 34°46'00"E len se nam radsej priznajte panko [překvapení]

Mam pocit pane, ze si z nas delate srandu. Neco podobneho byl kdysi davno na Zvedavci, nejaky pan leho - robot z US Army, ale ten nemel takovy smysl pro humor, jako vy, pane stein55, ten robot byl jen spatne naprogramovany.

112733

5.8.2006 17:01

RE: Ovečky...PRSK

stein55 84.?.?.?

Reakce na 112733

@Lev,

minule som udal moju lokaciu haifa (32° 48′ N, 34° 59′ O), byvam v predmesti kiryat bialik a tam to dnes prdlo; parkrat - nevadi.

pav lev, ked vyskakujete, dajte si bacha, aby ste nepristali len ako maciatko [velký smích]

stein55

112742

5.8.2006 16:12

RE: Ovečky...PRSK

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 112729

Stein55 - budete se divit, ale muj zadek je fyzicky mnohem bliz humanitarni pomoci nez vy te katuse.

Rika Vam neco IACA - jde o Islamic Affairs and Charitable Activitis - jsou zeme pane kde bylo vybrano jen v prvnich deseti hodinach valky kolem 20 mil. USD. K dnesku jsou to statisice tun humanitarniho carga registrovaneho pres RCA ktere proudi do tri bodu - Larnca Damascus a Amman a pak je li mozno dal do Libanonu.

No a aby byla informace uplna tak az se budete nekdy nudit podivejte se na statistiku USAID - Agency for Intern. Development Za minuly rok Arab a Muslim world zajistil humanitarni pomoc potrebnym mistum na planete v objemu 250 miliard USD letos dosahne ocekavane cislo jednoho trilionu USD celkove humanitarni pomoci.

Mimochodem Vase udajne souradnice jaksi nekoresponduji s Haderou - 80km ve vnitrozemi Izraele kam dnes v noci opravdu dopadaly.

Kdyz jsme jiz u te reci - co nam reknete k nastavajicimu stavu v zemi ktery mnoho Vasich udajnych spoluobcanu nazyva pravym jmenem

"strach a panika"

112739

5.8.2006 17:09

RE: Ovečky...PRSK

stein55 84.?.?.?

Reakce na 112739

@SandWalker,

>Rika Vam neco IACA

ok !

>Mimochodem Vase udajne souradnice jaksi nekoresponduji s Haderou

omyl - dnes ramo to zasiahlo okrem ineho aj v haife - kiryat bialik.

stein55

112743

8.8.2006 4:24

RE: Ovečky...PRSK

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 112729

Jednoho serganta pamatuju, ten taky zastaval ideu, kde jsi nebyl o tom nezvan. Mno, nemohl by jste pro me osobne "verifikovat" jestli pobyt v jadernem reakturu je zdravi nebezpecny? [překvapení] Neni to, ale povinne ja tomu, ze je to sakra nebezpecny budu verit i bez vasi skvele "verifikacni metody." [oči v sloup]

112962

5.8.2006 13:23

RE: Ovečky...PRSK

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 112726

Ale pan Vodník to myslel ironicky, no nic...

Jinak ale s Vámi souhlasím. Je stále více evidentní, že celá tato "taky-válka" je míněna pouze jako urychlovač ! Je to urychlovač dění, protože Usraeli utíká čas, protivníci jsou stále silnější a organizovanější a hlavně disciplinovanější.

Ona to totiž není klasická válka, nýbrž serie provokací. A napadená strana se velmi disciplinovaně snaží přežít a vyčkat respektive vytvořit si příhodnější konstelaci. Je to obrazně řečeno situace, jako když na Vás míří někdo samopalem v momentě kdy Vy ležíte nahý v prachu a se spoutanýma rukama. A ten s tím samopalem na Vás posměšně volá - No tak vstaň ty zbabělče a bojuj !"* Ale Vy dál ležíte a čekáte na pomoc "kamaráda, který příjde". A on příjde... už totiž jde.

112730

5.8.2006 14:25

RE: Ovečky...PRSK

stein55 84.?.?.?

Reakce na 112730

@Petr Gejdoš,

> A on příjde... už totiž jde.

nelamte si nasu hlavu; snad vyriesite skorej nasledovnu zahadu: ako to ta zenska vlastne robi ?

nech sa paci -> http://www.dailymotion.com/blog/video/431648?key=fzkyzjudxyf9c7z3jdbtk60mql3vksr89adc00na&play=1&referer=http%3A%2F%2Fwww.tastelikepizza.com%2Findex.php%3Fitemid%3D651

stein55

112735

5.8.2006 11:35

i to nabozenstvi zacina pomalu likvidovat zvedavce

ZAJDANus 193.?.?.?

lidi teda reknu Vam.....Zvedavec se stal mou kazdodenni ctinou...byl jsem rad, ze tu potkavam lidi co se na svet divaji realistickym pohledem. Posledni dobou ovsem pochybuji. Ja uz jsem doslova unaven a znechucen Vasi jednoduchosti vsechny problemy obalit do rousky nabozenstvi.
Prosim Vas....to uz ste se tam pomatli, ze tady zase rozpoutavate nabozenska zla. Jak muzete vedet zda Israel bojuje silou sve viry?....
za kazdym problemem vidite jen a jen nabozenstvi. To mi chcete rist, ze kdyz se pohadam ze sousedem, tak asi bude problem v tom ze jsem ateista/vesmiřan a on krestan??????????
vi se divate kratkozrace jak zver a aby jste mohli mit dalekohled narvete se si do hlavy tema nabozenstvi. Svet je mnohem rozmanitejsi a individualnejsi nez jen rouchy urcitych nabozenstvi......Pomalu uz citim, ze zvedavce opustim......pac uz na to nemam silu...ale dekuji Vsem tady za to ze jsem si mohl poskladat celou mozaiku světa a bytí...

112725

5.8.2006 16:46

Vinikajici a vseobsazny clanek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

s mnoha referencemi na www.voltairenet.org!
Ctete zde:http://www.voltairenet.org/article142429.html

Mimo jine osvetluje okolnosti smrti R. Hariri(ho) - velmi zajimave. To je nedavna historie. Nez vsak i ta vzdalenejsi do nedavne a soucasnosti velmi dobre zapada. Dlouhodoby plan je s prodlevami a malymi improvizacemi systematicky vykonavan. Jedinou neznamou muze byt nahle 'hnuti svedomi' v silnych statech regionu (Egypt, Turecko). To by mohlo 'rozhodit karty' v trochu neocekavanem poradku. Obe zeme maji mnoho milionu muzu ve zbrani a jsou schopni se uspesne s Izraelem utkat.

Nezda se mi, ze "moralni judaiste" jsou podstatnou silou, ktera muze znamenat zmenu izraelske politiky. Ackoli, kdyby izraelska populace dospela k 'bodu unavy', kdo vi. To vse zalezi na tom, jak tvrdohlavy bude Hezbollah. Ale i tak, je pravdepodobne mozno 'utnout' linky dodavky materialu ze Syrie, coz je jednim z hlavnich cilu IDF.

112741

5.8.2006 17:09

Bez prekvapeni je mozno pozorovat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

jak sympatizanti a agitatori s oficielni linkou napadaji ortodoxni Zidy. No samozrejme - system zijici na ateismu a zalozeny na kompromitovani etickych hodnot (at uz jakehokoli nabozenstvi) je nepotrebuje.

Je uzitecne si osvezit, ze sam Zionismus je zalozen prave na ortodoxnim judaismu (pozadavku znovuosidleni 'zaslibene' zeme apod.). Jinak receno, byli 'dobri' pokud se hodili, ne uz tolik dnes. Z ideologie k surove praxi za 50 let - to neni tak spatna akcelerace. Nadevse je tim vsak patrny prvek podfuku v projektu zvanym Izrael. Co ocekava Izrael s velkou pravdepodobnosti je ideologicka prazdnota. Pristi akce agrese (?) budou motivovany jen pouhou odplatou. To na dlouhodobe uspesne preziti nestaci.

112744

5.8.2006 18:03

Tohle pro

Aja 24.?.?.?

prehled.
http://news.sympatico.msn.ca/SpecialFeatures/ContentPosting_AFP.aspx?newsitemid=060803151941.a77o97pi&feedname=AFP_EN&show=True&number=0&showbyline=False&subtitle=&detect=&abc=abc

Zda se, ze RB OSN neco vypotila. Takovy "nemastny, neslany" a nejisty.
http://www.novinky.cz/zahranicni/usa-a-francie-se-dohodly-na-ukonceni-boju-v-libanonu_92299_94hut.html

112746

5.8.2006 18:32

Pár odkazů

Vlada 80.?.?.?

Nemám dost informací k tomu, abych mohl v Izraelsko-Libanonském konfliktu zaujmout nějaké hodnověrné stanovisko. Můj současný názor je, že chyb se dopustily obě strany - tak už to bývá, že není jeden bílý a druhý černý, jak je nám v médiích podsouváno.

Můj názor ale není důležitý. Já bych chtěl pouze nabídnout několik proizraelských zdrojů informací (tedy opět je nelze brát 100% vážně) pro vyvážení názorů a jako zdroj postojů oponentů:

http://www.pravdaoislamu.cz
http://www.eurabia.cz
http://nebezpeci.cz/
http://www.conceptwizard.com/cze/con_cze.html
http://jigalamir2.webpark.cz/

http://www.youtube.com/watch?v=RqvrynHsLdA&mode=related&sear
http://www.youtube.com/watch?v=5AiYIhdZcOg
http://www.seconddraft.org/movies/pallywood.divx

http://neviditelnypes.zpravy.cz/blizky-vychod-obrazky-ktere-vam-cnn-neukaze-fza-/p_zahranici.asp?c=A060803_204750_p_zahranici_wag
http://neviditelnypes.zpravy.cz/blizky-vychod-h-hizlaballah-jako-hitler-fco-/p_zahranici.asp?c=A060731_215807_p_zahranici_wag

112748

5.8.2006 22:34

RE: Pár odkazů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 112748

"Nemám dost informací k tomu, abych mohl v Izraelsko-Libanonském konfliktu zaujmout nějaké hodnověrné stanovisko."
----------------------------------------------------------------------

Informace mate, ale jsou (alespon ty prvni dve) podvodnicke (manipulativni, ne-li primo lzive). V zadnem konfliktu neexistuje "ja nic, on si zacal". A to propaganda spravne vyuziva. Ta prvni stranka je primo "klasika". Asi maji Cechy za blbce. Soucasne to ale dela solidni dojem, ze nikdo, ani tak mala zeme jako Cesko neni pro NE bez vyznamu. Maji sva oddeleni vsude.

Znama slova klasika rikaji: "prvni obeti valky je pravda". Ani tento pripad neni jiny. A proc by mel byt?

112761

6.8.2006 13:49

video

Spaceadmiral sa (tečka) richard (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?

http://www.informationclearinghouse.info/article14337.htm

112788

6.8.2006 14:55

???

deedee 87.?.?.?

http://www.fromisraeltolebanon.info/
oficialna stranka obhajujuca libanon
ale nie je trochu nechutne a amoralne arandžovať mrtvoly na fotografie???
v rokoch 2000-2005 zabil hizballah 123 izraelských detí niektore priamo v spánku...
prečo libanon nedovoli odzbrojiť hizballah?? (hizballah financuje iran a syria)
prečo dovoli hizbalahu terorizovať izrael zo svojho územia???
prečo dovoluje na svojom uzemi obhajpvať jadrový program iranu a pomaha dvíhať ceny ropy???
izrael sa rozhodol brániť svoje obyvatelsvo ofenzívou územia z ktoreho je ostrelovaný, a libanonska armada vobec nezasahuje!!!!!
prečo hizballah blokuje medzinarodne koridory???
prečo hizballah dokaže postaviť raketometne vozidlo medzi nemocnicu a školu v libanone?? a ako to že mu to libanon dovoli????
ako to že libanon dovoluje hizballahu používať svoje deti a ženy ako zivé štíty???

izrael sa rozhodol odpovedať na smrť svojich 123 najmenších, pýtam sa nemá každý štát na svedomí bezpečnosť svojich obyvatelov???

ako zodpovedne sa k svojim obyvatelom pristupuje libanon(ked necha hizballah blokovať humanitarne koridory??!!!)???

motivacia ku útotku na južny libanon -- obrana obyvatelstva???
motiviacia hizballahu(financovaneho tehranom) k ostrelovaniu izraela -- jeho znicenie??? alebo iranska ropa a jadrovy program ??
ešte kolko mrtvych je treba aby europa pochopila že hizballah je extremisticke naboženske hnutie ktore berie spmretelne vážne to že im allah slubil ovladnuť celý svet?? ich náboženstvo vážne hovorí: smrt neveriacim psom...
prečo moslimovia krcičia vo svete že su ako menšina diskriminovany a oni nedokažu tolerovať vo sojom okoli nieto na svojom územi iných ludí????? a viete že ak žije nemoslim v libanone je len druhoradým občanom??
viete že ženy sa tam vydavajú v 9tivh rokoch že nie sú vzdelavane???
viete že moslimovia uznavaju otroctvo???
viete si aspon predstaviť co by sa dialo keby že slovensko a čr sudedi s palestinou a libanonom?? to iste...

112794

6.8.2006 16:24

RE: ???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 112794

Preco tolik otaznikov, pan Klamar?
Jite je snad k snidani, obedu a veceri?

Otaznik je jen jeden: proc setrvava Izrael ve sve agresi vuci svym sousedum, kdyz uz ma svuj stat?

Znate snad odpoved, pan Klamar?
Ale nevluvte o 'obrane', protoze je jasny rozdil mezi utokem a obranou!

112805

6.8.2006 17:09

RE: ???

stein55 84.?.?.?

Reakce na 112805

@Pisatel si přeje zůstat v anonymitě

>Otaznik je jen jeden: proc setrvava Izrael ve sve agresi vuci
>svym sousedum, kdyz uz ma svuj stat?

akonahle vylezes z anonymity, dam ti na to odpoved ! stein55

112813

6.8.2006 18:41

RE: ???

cz_dragon 68.?.?.?

Reakce na 112813

Ja bych chtel slyset odpoved na tu otazku s mensi obmenou?

>Otaznik je jen jeden: proc setrvava Izrael ve sve agresi vuci Lebanonu a okupuje jeho uzemi?

Zajeti tech dvou Israelskych vojaku se stalo na Lebanonskem uzemi, ten prvni Israelsky tank, nahodne situovany v utocne pozici, ktery se vyritl na pomoc svym vojakum, taky vybouchl na Lebanonskem uzemi! Hezbolach, nikdy neprovedl zadnou vojenskou akci proti Israeli mimo Lebanonske uzemi! Mylim se snad?

112820

6.8.2006 18:54

RE: ???

stein55 84.?.?.?

Reakce na 112820

@cz_dragon

>Ja bych chtel slyset odpoved na tu otazku s mensi obmenou?

ziadny problem - prosim o trochu strpenia; akonahle vylezie ten hrdinsky prispievatel z anonymnity, dam odpoved v celku. ok ? stein55

112821

6.8.2006 19:19

RE: ???

cz_dragon 68.?.?.?

Reakce na 112821

Doufam, ze mi za tu dobu nenaroste plnofous! [velký smích]

112824

6.8.2006 19:48

RE: ???

stein55 84.?.?.?

Reakce na 112824

@cz_dragon,

>Doufam, ze mi za tu dobu nenaroste plnofous! [velký smích]

neboj - dame krasavcovi 24 hodin a potom tak, ci tak dam odpoved; zrozumeny ? stein55

112828

6.8.2006 19:53

RE: ???

cz_dragon 68.?.?.?

Reakce na 112828

Budu se tesit! [velký smích]

112829

8.8.2006 2:54

RE: ???

cz_dragon 68.?.?.?

Reakce na 112828

Tak jsem se tak moc těšil že se dočkám vaší odpovědi, ale nedočkal!

Jste stejný lhář a podvodník, jako to defilé ...steinů, ...manů, ..bergů a jiných lechce identifikovaných individuii zde v Americe na FOX TV a nebo na CNN. Ti už nás po čtyřech týdnech přestali krmit s tím, že Israel má právo se bránit, ale začali s novovou pohadkou, že bojují za Ameriku na frontě proti terorizmu a za naší svobodu. Moje by bylo přáni kdyby už jste se začali starat sami o sebe a nás lidi vynechali. Navíc jste si přitáhli do Ameriky jednu manželku toho zajmutýho Israelského vojáka paní Karnit Goldwasser a ted nás s ní tady oblbujete. Mě se to jeví přesně tak jak by scénář pro to napsala Ann Coulter ze své knižky Godless o tech čtyřech 9/11 vdovách z New Jersey.

Ted už mě vaše odpoved nezajímá, napište si jí třeba do komína.
Grüß Gott

112953

6.8.2006 19:29

RE: ???

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 112821

...akonahle vylezie ten hrdinsky prispievatel z anonymnity, dam odpoved ...

to: stein55
A jsi si zcela jist, ze to nedopadne stejne jako pri me otazce, kterou jsi presel?
Pro me by to znamenalo dost, protoze se o puvodu semitskem a antisemitismu dosti pise.
Od tebe, stein55, bych vysvetleni bral urcite lepe. [cool]

P.S. staci kliknout na me jmeno [mrknutí jedním okem]

112825

6.8.2006 19:46

RE: ???

stein55 84.?.?.?

Reakce na 112825

@V. Sodek,

>A jsi si zcela jist, ze to nedopadne stejne jako pri me otazce,
>kterou jsi presel?

ne, ne ziadny strach; nezabudol som na to [smích] stein55

112827

6.8.2006 23:27

zionist violence

Ibrahim Ag Al Habib 85.?.?.?

http://www.nkusa.org/activities/Zionist_Violence/index.cfm

112844

7.8.2006 4:55

"Ten jiny Israel" (Video ke stazeni)

albert1 66.?.?.?

video.google.com/videoplay?...&q=the+other+israel
http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-6657600254881054584&q=israel

Sice asi 18 let stare video (The other Israel), dnes dostupne ke stazeni na Internetu, a vzhledem tomu co se dnes deje na Strednim Vychode, nebezpeci III svetove valky (a 'final solution'[mrknutí jedním okem] velice aktualni.

Pan Ted Pike, namisto toho aby spekuloval, tak jde do zidovske synagogy, aby nahledl do te "nejnaboznejsi" knihy zidu, do Talmudu. A kdyby snad jedni ti zide-ateiste namitali, ze toto neni ta spravna cesta jak zhodnotit dusevno zidstva, tak p. Pike tez otvira "Encyclopedii Judaica", "Universalni Encyclopedia Zidstva", aby gojim se mohl poucit o tom, jak zid (at ortodoxne "nabozensky", ci ateista), jak na gojima nahlizi, a co za zla gojimovi (vcetne vyvrazdeni +50 milionu bilych krestanu za poslednich 70 let) napachal.
Lituji, pouze v anglictine, ale ma to i krasne obrazky nasich oblibenych CCCP geroju. To jen proto, aby gojim vedel, odkud prisel nas tak darhy, a oblibeny, komunismus.

112856

9.8.2006 9:49

Sionizmus

Juraj49 195.?.?.?

Možno ste mali príležitosť sa dostať k materiálu (spôsoby a ciele sionistov najlepšie vyjadril v citáte Henry Ford):

PROTOKOLY ZE SHROMÁŽDĚNÍ SIONSKÝCH MUDRCŮ
Překlad z knihy Prof. Sergeje Nilusa

“ Tento spis je příliš strašnou skutečností, než aby byl vymyšlen, příliš pevně založen, než aby byl pouhým dílem myšlenek, příliš hlubokým ve své znalosti tajných pramenů života, než aby mohl spočívat na podvodu. “
Henry FORD

113172

9.8.2006 10:42

RE: Sionizmus

stein55 84.?.?.?

Reakce na 113172

@Juraj49,

>Možno ste mali príležitosť sa dostať PROTOKOLY ZE SHROMÁŽDĚNÍ SIONSKÝCH MUDRCŮ

lutujem, nielenze ten koncept, ktory spracoval v roku 1894 Pjotr Iwanowitsch Ratschkowski - veduci zahranicneho oddelenia ruskej tajnej policii (ochrana) so sidlom v parizi, ale aj tebou spominany Sergei Nilus, ktory to v roku 1905 vydal ako III. vydanie - bol, je a ostava hoax [smích] vyber si pasujuce ! hoax= podvod, švindeľ, humbug, kanadský žartík, kačica atd.

stein55

113179

10.8.2006 2:24

RE: Sionizmus

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 113179

Ja jsem se dopatral, ze to je starsi? Prej Napoleon. Ani se nedivim podle Protokolu lze povazovat Napoleona za genia mimo kontrolu loutkaru. Kdyz utekl ze sveho vyhnanstvi, behem nekolik tydnu se kolem nej shromazdilo 100 000 muzu. Napoleon mohl plnym prvem rict to jsou moji muzi, to si v dejinach zas tak moc vudcu rict nemohlo. V certy z puvodem Protokolu, jake jsou vase vyhrady k obsahu? [mrknutí jedním okem]

113289

10.8.2006 7:30

RE: Sionizmus

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 113289

Přesně tak, není to důležité, jak je původ zastřený. Nakonec se říká "největší tma bývá pod svícnem" a tak si dovedu představit, že autor může být takto záměrně od počátku záměrně profanován. Důležitý je obsah ! A ten ukazuje shodu se skutečnostmi, jak je vidíme. Nelze mluvit o náhodě.

113315

10.8.2006 9:59

RE: Sionizmus

stein55 84.?.?.?

Reakce na 113315

@Petr Gejdoš
@Rene Bartose

>Přesně tak, není to důležité, jak je původ zastřený.
> Nelze mluvit o náhodě.

ako vidim/citam, tak maju pani radi posledne slovo. nech sa paci !
stein55

113342

10.8.2006 10:38

RE: Sionizmus

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 113342

>ako vidim/citam, tak maju pani radi posledne slovo. nech sa paci
>!

>stein55

to: stein55
V mem pripade sis nechal posledni slovo ty [mrknutí jedním okem]

Subject : Delivery Status Notification (Failure)

| | | Inbox
This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

stein55@post.sk

113354

10.8.2006 16:25

RE: Sionizmus

stein55 84.?.?.?

Reakce na 113354

@V. Sodek

>Delivery to the following recipients failed.

tomu nerozumiem - mam celkom normalny priliv emailov; ziadny ostry filter a ak nieco je oznacene ako_keby_spam, ostava to v schranke tak, aby som sam rozhodol co a ako.

skuste to este raz a ak to znovu zlyha, tak eventuelne cez zvedavec_formular.

stein55

113397

10.8.2006 10:21

RE: Sionizmus

Juraj49 195.?.?.?

Reakce na 113179

Neviem či Protokoly sionských mudrcov sú to hoax [smích] ... mňa skôr zarazilo že to sa písalo (obsah) pred caa 100 rokmi sa v dnešnej dobe napĺňa. Nuž neviem ako nazvať, pretože aj dnešný svet je postavený na hoax = podvod, švindeľ. Ako odľahčene povedal môj známy: "Všetko na tomto svete je podvod iba mlieko je čistá voda" [mrknutí jedním okem]

113346

10.8.2006 16:20

RE: Sionizmus

stein55 84.?.?.?

Reakce na 113346

@Juraj49

>"Všetko na tomto svete je
>podvod iba mlieko je čistá voda"

juraj, to okamzite kupujem - stein55

113396

11.8.2006 14:00

Ve vedení židovského státu to začíná vřít

Karel z Čech 212.?.?.?

Nejen ortodoxní židé chtějí okamžité ukončení zahraničního válečného tažení židovského státu:
Před budovou izraelského ministerstva obrany v izraelském Tel Avivu se dnes konala první protiválečná manifestace. Několik set lidí se tu sešlo z podnětu opoziční strany Merec a Hnutí za okamžitý mír, které doposud ofenzivu Izraele v Libanonu podporovaly jako legitimně obrannou operaci po únosu dvou izraelských vojáků šíitským hnutím Hizballáh.

Mluvčí Hnutí za okamžitý mír zároveň vyzval vládu premiéra Ehuda Olmerta, aby podpořila návrh libanonského premiéra Fuáda Siniury na rozmístění 15.000 libanonských vojáků v jižní části země. "Vláda by na tuto nabídku měla reagovat kladně," prohlásil mluvčí Jariv Oppenheimer.

http://www.ceskenoviny.cz/svet/index_view.php?id=203683

Ve vedení židovského státu to začíná vřít http://www.novinky.cz/zahranicni/ve-vedeni-zidovskeho-statu-to-zacina-vrit_92808_0n51t.html
"Kdyby všichni hlasovali tak, jak na zasedání bezpečnostního kabinetu vystupovali, většina by plán rozšíření operací odmítla," řekl po jednání listu Ha´arec jeden z přítomných ministrů. Izraelští politici se zatím mohou spolehnout na to, že válku proti Hizballáhu podporuje drtivá většina veřejnosti, tedy nikoli jen nacionalisté a pravice, ale i "mírový" tábor levicový.

Dotyčný ministr rozpor mezi názory členů vedení a jejich hlasováním vysvětlil právě tím, že pokud by nejednota politiků a generálů vyplavala na povrch, zhroutila by se i celospolečenská podpora.

113506

Příspěvků: 113

04.08. 05:32 albert1  "Nabozenstv"i ortodoxnich zidu
04.08. 05:57 kema  RE:
04.08. 06:25 Arkan  RE:Ortodoxní židé
04.08. 11:29 Druid  RE:Ortodoxní židé
04.08. 12:34 stein55  RE:Ortodoxní židé
04.08. 15:10 Druid  RE:Ortodoxní židé
04.08. 15:51 stein55  RE:Ortodoxní židé
04.08. 16:32 Druid  RE:Ortodoxní židé
04.08. 18:56 stein55  RE:Ortodoxní židé
04.08. 23:32 ocelovy ptak  RE:Ortodoxní židé
04.08. 20:12 Ibrahim Ag Al Habib  RE:Ortodoxní židé
08.08. 18:21  RE:Ortodoxní židé
10.08. 17:08 Druid  RE:Ortodoxní židé
04.08. 19:24 Kevin  RE:Ortodoxní židé
04.08. 20:00 stein55  RE:Ortodoxní židé
14.09. 05:12 Hastrman  RE:poklona pred b-m
04.08. 16:06 Tomasito  RE:Ortodoxní židé
05.08. 17:30 Druid  RE:Ortodoxní židé
04.08. 17:11 jp  RE:Ortodoxní židé
05.08. 16:20 Druid  RE:Ortodoxní židé
04.08. 16:53 Vodník  RE:Ortodoxní židé
04.08. 18:15  RE:Ortodoxní židé
04.08. 18:49 Vodník  RE:Ortodoxní židé
04.08. 19:02 stein55  RE:Ortodoxní židé
04.08. 19:29 Vodník  RE:Ortodoxní židé
08.08. 03:56 Rene Bartosek  RE:Ortodoxní židé
04.08. 07:57 Lev.  pane kema
04.08. 20:17 detergent  RE: pane kema
05.08. 00:16 Prdelka  Historie a náboženství židů
04.08. 07:42 J. H.  Na této diskusi je roztomilé,
04.08. 08:11 V. Sodek  RE: Na této diskusi je roztomilé,
04.08. 10:08 J. H.  RE: Na této diskusi je roztomilé,
04.08. 11:06 Karel z Čech  RE: Na této diskusi je roztomilé,
04.08. 12:52 J. H.  RE: Na této diskusi je roztomilé,
10.08. 18:57 Druid  RE: Na této diskusi je roztomilé,
04.08. 12:59  Palestinský velvyslanec: Ambice Izraele neznají hranic
04.08. 20:53 Petr Gejdoš  RE: Palestinský velvyslanec: Ambice Izraele neznají hranic
06.08. 02:00 Průchozí  RE: Palestinský velvyslanec: Ambice Izraele neznají hranic
04.08. 13:16 vasjo  Z ČTK
04.08. 14:52  RE: Z ČTK-rektální alpinismus pana C.Svobody
04.08. 16:49 Vodník  RE: Z ČTK-rektální alpinismus pana C.Svobody
04.08. 21:36 IVAn  RE: Z ČTK-rektální alpinismus pana C.Svobody
05.08. 20:33 Reach  RE: Z ČTK-rektální alpinismus pana C.Svobody
04.08. 13:21  omluva za prispevek
04.08. 15:32 Adela  RE: omluva za prispevek
04.08. 20:55 Petr Gejdoš  RE: omluva za prispevek
04.08. 20:57 Petr Gejdoš  RE: omluva za prispevek
04.08. 15:23 Ibrahim Ag Al Habib  rabbi yisroel dovid weiss
04.08. 16:36 vasjo  RE: rabbi yisroel dovid weiss
04.08. 18:53 Ibrahim Ag Al Habib  RE: rabbi yisroel dovid weiss
04.08. 20:51 Gdosy  Před spaním
05.08. 20:58 janko  RE: Před spaním
08.08. 04:16 Rene Bartosek  RE: Před spaním
08.08. 09:25 Petr Gejdoš  RE: Před spaním
10.08. 02:27 Rene Bartosek  RE: Před spaním
05.08. 04:56 ocelovy ptak  Ignorujme je, oni sou jak teplousi
05.08. 11:26 ZAJDANus  RE: Ignorujme je, oni sou jak teplousi
05.08. 19:28 ocelovy ptak  RE: Ignorujme je, oni sou jak teplousi
06.08. 11:17 Vratislav  RE: Ignorujme je, oni sou jak teplousi
06.08. 11:36 stein55  RE: Ignorujme je, oni sou jak teplousi
07.08. 09:16 Vratislav  RE: Ignorujme je, oni sou jak teplousi
06.08. 16:56 Arkan  RE: Wratislave, Vratislave
06.08. 17:06 Petr Gejdoš  RE: Wratislave, Vratislave
07.08. 09:22 Vratislav  RE: Wratislave, Vratislave
06.08. 17:41 Lev.  RE: Wratislave, Vratislave
07.08. 09:05 Vratislav  RE: Wratislave, Vratislave
05.08. 07:47 albert1  Sv. Pavel se vyjadril velmi jasne
05.08. 12:30 ZAJDANus  RE: Sv. Pavel se vyjadril velmi jasne
05.08. 18:38 cz_dragon  RE: Sv. Pavel se vyjadril velmi jasne
05.08. 08:31 Mindy  Ovečky...PRSK
05.08. 10:50 Vodník  RE: Ovečky...PRSK
05.08. 11:13  RE: Ovečky...PRSK
05.08. 12:00 SandWalker  RE: Ovečky...PRSK
05.08. 13:09 V. Sodek  RE: Ovečky...PRSK
05.08. 15:03 SandWalker  RE: Ovečky...PRSK
05.08. 13:15 stein55  RE: Ovečky...PRSK
05.08. 14:05 Lev.  RE: Ovečky...PRSK
05.08. 17:01 stein55  RE: Ovečky...PRSK
05.08. 16:12 SandWalker  RE: Ovečky...PRSK
05.08. 17:09 stein55  RE: Ovečky...PRSK
08.08. 04:24 Rene Bartosek  RE: Ovečky...PRSK
05.08. 13:23 Petr Gejdoš  RE: Ovečky...PRSK
05.08. 14:25 stein55  RE: Ovečky...PRSK
05.08. 11:35 ZAJDANus  i to nabozenstvi zacina pomalu likvidovat zvedavce
05.08. 16:46  Vinikajici a vseobsazny clanek
05.08. 17:09  Bez prekvapeni je mozno pozorovat
05.08. 18:03 Aja  Tohle pro
05.08. 18:32 Vlada  Pár odkazů
05.08. 22:34  RE: Pár odkazů
06.08. 13:49 Spaceadmiral  video
06.08. 14:55 deedee  ???
06.08. 16:24  RE: ???
06.08. 17:09 stein55  RE: ???
06.08. 18:41 cz_dragon  RE: ???
06.08. 18:54 stein55  RE: ???
06.08. 19:19 cz_dragon  RE: ???
06.08. 19:48 stein55  RE: ???
06.08. 19:53 cz_dragon  RE: ???
08.08. 02:54 cz_dragon  RE: ???
06.08. 19:29 V. Sodek  RE: ???
06.08. 19:46 stein55  RE: ???
06.08. 23:27 Ibrahim Ag Al Habib  zionist violence
07.08. 04:55 albert1  "Ten jiny Israel" (Video ke stazeni)
09.08. 09:49 Juraj49  Sionizmus
09.08. 10:42 stein55  RE: Sionizmus
10.08. 02:24 Rene Bartosek  RE: Sionizmus
10.08. 07:30 Petr Gejdoš  RE: Sionizmus
10.08. 09:59 stein55  RE: Sionizmus
10.08. 10:38 V. Sodek  RE: Sionizmus
10.08. 16:25 stein55  RE: Sionizmus
10.08. 10:21 Juraj49  RE: Sionizmus
10.08. 16:20 stein55  RE: Sionizmus
11.08. 14:00 Karel z Čech  Ve vedení židovského státu to začíná vřít

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 1

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 2

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 0

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,35 Kč
Euro
27,13 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,37 Kč
Švýcarský frank
25,13 Kč
100 japonských jenů
22,11 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,83 Kč
100 rublů
29,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 427,94 Kč
1 unce stříbra
534,75 Kč
Bitcoin
248 947,01 Kč

Poslední aktualizace: 25.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 511