Diskuze k článku

Čeští nabobové

Příspěvků 89

21.7.2006 1:05

Husák - bud okamžitá dobrovolná demise nebo odvolání

Emma Bovary 84.?.?.?

Taky by mne zajímalo jak je to s tím právem dát si na střechu majáček v jiných zemích.

111095

21.7.2006 2:27

je to hrozné

pisatel 89.?.?.?

Ještě pro doplnění: Husák bude mít ty 3 měsíce auto s osobním řidičem [smích]

Tahle záležitost má dvě součásti: jednak ta rychlost - 190 km/hod, to je něco hrozného a za druhé: Husák nejprve realizuje agresivní čin a potom používá tohoto činu, aby se nám VYSMÁL.

111097

21.7.2006 11:08

RE: je to hrozné

kavol, líný se přihlá 195.?.?.?

Reakce na 111097

>jednak ta rychlost - 190 km/hod, to je něco hrozného

190 km/h není nic hrozného nýbrž normální cestovní rychlost, zvlášt v autech jako Skoda Superb

tedy tam, kde je to povoleno ...

111127

28.7.2006 17:45

RE: je to hrozné

Nikl 24.?.?.?

Reakce na 111127

Jet 190 km rychlosti mozna normalni je, ale take na to musi byt udelane poradne silnice. Jestlize jel po dalnici, kde je povolena rychlost 130km/h, tak to holt mel smulu. A jestlize jel po normalni silnici 1. tridy, kde je rychlost povolena jen 90km/h, tak to uz by melo byt i na vezeni.
Mel si radsi poridit Porche a nebo Lamborgini, to by ho ani v te 250kilometrove jizde nikdo vyfotit nemohl.

111812

21.7.2006 6:22

Nabobove

Karel4u 207.?.?.?

Sestnact let po klicove revoluci a Cesi si stale nedokazou vysvetlit, ze ta demokracie, je to vazne demokracie nebo aristokracie bez udelenych titulu, by mela byt demokraticka. Stale je tam ta predstava o vrchnosti a ostatnich. To remcani na vladu ale neuvedomeni si, ze ta vlada vlastne by jim mela slouzit.
V tomto zvlastnim systemu, ktery oni nazyvaji demokracii, ale ktery ma od demokracie velmi daleko. Velmi daleko, ale jen malym detailem. Zapomeli totiz, ze ta demokracie potrebuje slozky ktere se kontroluji a funguji nazavisle na sobe. Pokud toto nebude, tak je to jen chliv, ve kterem vladnou a to bez zadne kontroly ti nejsilnejsi. Je to sranda kdyz napriklad Roth rekl vcera, ze se boji se vzdat sve imunity.
Tento ptacek Husacek. Kdo je jeho predstaveny. V USA kdyby se to udalo, kazdy by se na nem svezl. Bylo by tolik nezavisleho vysetrovani a nikdo by se nebal.
Oni totiz vedeli, ze vetsina lidi kteri jdou do vlady jsou ti, kteri z toho chteji mit vyhodu pro sebe. Ovsem duslednou supervisi muzeme omezit jejich svinactvi a vyuzit jejich talent.
V Cehach ovsem stale vladne ten strach z nezavisleho mysleni, z mysleni ktere by systematicky objevovalo a kritisovalo chyby a problemy a dokazalo presne, bez dvojsmyslu, kritisovat. Stale ty pokrivene patere pred vrchnosti. Jako za Rakouska. A ty debaty, tedy na Webu, kde schopny clovek je sestreleny mentalnimi trpasliky a ti kteri by byli schopni neco pridat do debaty maji strach se zesmesnit. Ja bych si tak pral aby se to zmenilo.

111113

21.7.2006 7:20

RE: Nabobove

. 212.?.?.?

Reakce na 111113

Je to smutne.Ale aj ked to bude kolkokolvek rokov po, bol to len prevrat,ci uz statny,alebo spolocensky.to je jedno.a nie revolucia [chechtot]

111116

21.7.2006 15:05

RE: Nabobove

jízlivec 86.?.?.?

Reakce na 111116

revoluce = obrat, převrat
je to NAPROSTO jedno a totéž, obracejte to jak chcete
prezident = předseda
suverenita = svrchovanost
akreditace = pověření
certifikace = osvědčení
atd., atd, ad nauseam usque

111137

21.7.2006 13:48

RE: Nabobove

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 111113

Vyborne! Pan Husak bude mit osobniho ridice... Kdo ho asi platit bude? Danovy poplatnici... Jsem rad, ze v CR neplatim uz dane! Ona by neuskodila obcasna defenestrace... Ale ty levaci by sedeli urcite v prizemi [smích]
P.S. - no on pan prezident Busch take neni svetec a nejvyssi soud muze leda prd... To jen tak na okraj pane Karle.

111132

22.7.2006 0:34

RE: Nabobove

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 111132

Pane soudce, mohu vas ujistit, ze v soucasne dobe v USA se za presidenta Bushe stydi asi 77% populace. Mozna dnes uz i vice.

111176

22.7.2006 1:55

RE: Nabobove

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 111176

Tak to Vam verim pane Karle, ale nadnarodni spolecnosti si tam vzdy dosadi nekoho jako je on... Myslim, ze 1/2005 Newsweek tam byl strom jeho rodiny... Majitele ocelaren atd...

111178

21.7.2006 18:37

RE: Nabobove

Baldwin 83.?.?.?

Reakce na 111113

nedivím se, že je v čechách strach z nezávislého myšlení, když to může znamenat i několikaletý trest. Stačí si myslet, že holocaust byl trochu jiný, než se předestírá a hup a je oheň na střeše.B

111150

21.7.2006 9:26

fotky

Radovan Louda 213.?.?.?

No ja neviem, ale z tych fotiek je podla mna zrejme akurat to, ze (pokial sa nejedna o montaz) auto MF DNES ma na tachometri 170.
Novinari mozu?

111119

21.7.2006 18:38

RE: fotky

Krysa 84.?.?.?

Reakce na 111119

>No ja neviem, ale z tych fotiek je podla mna zrejme akurat to, ze
>(pokial sa nejedna o montaz) auto MF DNES ma na tachometri 170.

>Novinari mozu?

Hihi, to je typický.... divim se, že už někdo nenavrhl, že měli přijít o papíry ti novináři, neb co měli co sledovat policajta kolik jede, že?!

To je akorat jak se záznama hovorů a tajnéma kamerama: NIKOMU nejde o to, CO se natočilo ale JAK si KURVA MOHLI DOVOLIT TO TOĆIT a NEZEPTAT SE, že???

Taková svině novinář vás sleduje, nafotí když pícháte sousedovu manželku, berete zasloužený úplatek, kradete v obchodňáku a hajzl, ani se nezeptá esli může, že?!

To měli jako dojit za Husákem a říct mu, že pojedou za ním a budou sledovat kolik jede???

Za takových okolností by byly noviny zcela zbytečnou záležitostí!(Což je ostatně to, o co se seč mohou snaží naši "zákonodárci" - a "dárci" jsou to opravdu za všechny lováče!)

111151

21.7.2006 9:30

A co byste chtěli dělat?

Akademik 212.?.?.?

Fakt by mě zajímalo, co byste chtěli dělat, když není žádný důkaz?? A správní orgán musí rozhodnout na základě faktů a těmi nejsou ani nějaký článek v MF Dnes, ani Husákovo přiznání. Tudíž aspoň se veřejně ví, co je pan policejní prezident zač (a není to jeho první fópá) a to je víc než nějaká pokuta. Nicméně je fakt, že podobní úředníci jsou již nesestřelitelní. Až bude ve funkci neudržitelnej, uklidí ho na nějaké neviditelné, ale ještě lépe placené místo. Viz pan Kolář, Špidla apod.

111120

21.7.2006 10:32

předpisy

malcor 62.?.?.?

Pane Stwora, přijde mi úsměvné když píšete o hysterickém a pedantně dodržovaném systému se kterým, podle toho co jsem pochopil jako člověk žijící v Kanadě nemáta absolutně žádnou osobní zkušenost.

Mimochodem když už jsem nakousl nové předpisy. Osobně jezdím podle pravidel, snad jen občas trochu rychleji, ale musím se vždy smát když čtu v diskuzích jak si všichni stěžují, že pro samé sledování tachometru se nestíhají věnovat řízení. Toto mi přijde jako elementární požadavek na řidiče a myslím, že dtivá většina lidí s tím nemůže mít problém - jestli ano, je to snad na dobrovolné odevzdání průkazu. Stejně tak jako si dříve všichni stěžovali, že když jedou dle předepsané rychlosti tak na ně spousta lidí troubí a bliká. Najedu toho za rok docela dost a NIKDY se mi nic takového nestalo. Takže mi to přijde jen jako další téma na které (jak je u nás typické) se dá nadávat.

111124

21.7.2006 19:29

RE: předpisy

lopol lopol01 (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 111124

Nikdy se Vám nestalo, že se Vám za zadek nalepil kamión a jel dva metry za Váma, dokud ste nezrychlil ? To jste teda šťastnej člověk, mě se to stává každej druhej den i po zavedení nových pravidel.

111155

22.7.2006 0:07

RE: předpisy

oji 194.?.?.?

Reakce na 111124

Vy (cenzurováno, prosím neurážejte),

já jako člověk žijící v čechách a mající osobní zkušenost se zdejšími poměry vám odpovídám.

Redaktor ač vzdálen od zvratkovitých reálií zdejšího života přesně vystihl, jak bych řekl-jádro pudla. Pravidla platí pro všechny, ale pro některé více.

Já osobně najedu měsíčně kolem 7.000 km. Nová pravidla, jak je nastavuje zák.411 jsou buzeračního charakteru. Absolutně nezohledňují schopnost řidiče a absolutně zohledňují zvůli systému.

Mě osobně nový systém naštěstí nepostihne. Pokud možno jezdím podle předpisů, mám nainstalovaný antiradar a vozím velkou hotovost. Dle poznatků z terénu se úplatnost PČR zvýšila přibližně 3x. Na nový zákon doplatí je pár hýkajících oslů, jako jste Vy.


oji

111175

22.7.2006 12:10

RE: předpisy

malcor 84.?.?.?

Reakce na 111175

Aha takze jestli to spravne chapu, vy sice jezdite podle predpisu takze vas to nepostihne, ale vozite sebou dostatecnou hotovost protoze uplatnost policie se zvysila. Tak to si ted s prominutim kalite do huby. Jinak nemam predstavu jak na novy zakon doplatim ja, protoze prestupky nedelam a tim padem sebou hotovost na pokuty ani uplatky vozit nemusim.

111192

23.7.2006 13:14

RE: předpisy

oji 194.?.?.?

Reakce na 111192

Vámi uváděné argumenty jsou typické pro sváteční řidiče. Jsou přesvědčeni, že oni jsou ti spravedliví. A tvrdá a spravedlivá ruka zákona dopadne na ty hajzly co se prohání v autech za 1Mk a více. Přestupcem se dle 411 často stáváte nevědomky a zmenite nazor teprve až ta tvrdá a apravedlivá ruka dopadne právě na Vás.
Přesvědčil jsem o tom i svou ženu (superopatrného řidiče)když před cedulí konec obce nevědomky zrychlila na 60 (2b.), přehlédla chodce u přechodu (3b.) a při předjíždění kamionu přehlédla značku omezující rychlost. Ještě jeden takový den a chodí pěšky.
To si nikdo z Vás hýkačů neuvědomuje, že stačí se jednou za půl roku dopustit banálního přestupku a za tři roky jste bez řidičáku?
Udivuje mě tupost hýkajícího davu, který se sám nechává ojebávat. Ale asi to tak má být. Lidi nakupují věci z teleshopingu a žerou hubnoucí tablety.
Tak co se divím.

K mé osobě.
Řízení auta mě živí. Nemohu si dovolit o řidičskou licenci přijít. Proto musím jednat podle pravidel, který systém nastavuje.
Hotovost vozím kvůli zvůli policie. Už se mi stalo, že mě zastavili jen protože si potřebovali vylepšit budget a nebo zvýšit výslednost.
Antiradar mám z dob minulých. A je ho příjemné mít i teď. Rychlost dodržuju, ale jistota je jistota.

Copak si nikdo neuvědomuje, že 411 je součástí sílící státní buzerace? Z obyčejných lidí se stali každodenní zločinci, ale skuteční zločinci na které měla 411 platit se dál prohánějí 190-kou.
[bliji]
oji

111241

23.7.2006 18:13

RE: předpisy

Had 86.?.?.?

Reakce na 111241

Zdravím oji,

>Copak si nikdo neuvědomuje, že 411 je součástí sílící státní buzerace? Z >obyčejných lidí se stali každodenní zločinci, ale skuteční zločinci na které >měla 411 platit se dál prohánějí 190-kou.

Přisadil jsem si v podobném duchu v jedné debatě na d-fensovi s podobně znějícím dotazem jednomu z "411 neoconfans" a odpověď nedorazila.

Právě tohleto je přece jedno z jáder pudlika - tvůrci "Matrixu" zkoušejí, kam až ovce poslušně pobekají - a hýkači kývají protože, si skutečně neuvědomují,
>že stačí se jednou za půl roku dopustit banálního přestupku a za tři roky jste bez řidičáku?

Také mě ježdění v podstatě živí - 40.000 a více km ročně již po mnoho let a tak mě stojí za volantem hodně sil,abych [bliji] a [pláč] a [naštvaný] [naštvaný] nad 411...
Jako školení pro sebeovládání to ovšem ti šmejdi nemohli vymyslet lépe [chechtot] [cool]

111258

23.7.2006 22:56

RE: předpisy

oji 194.?.?.?

Reakce na 111258

Ano, je to cvičení v sebeovládání.
Ale já jsem to spíš pojal jako takovou hru. Úpěnlivě dodržuju obecní 50-ku a zábavné zapomenuté 30-ky. Sice se mi práce za byznysem prodloužila o 20-50%, ale to jsem započítal. Získaný čas jsem si vyhradil pro "zadumání" a dlouhé hovory s blízkými. Takže je to pro mě v něčem pozitivní.

Nejhůř moji bezpečnou jízdu snášejí řidiči sociálních vozů (120, Fel, Fab Http) a řidiči kamionů.

oji

111275

24.7.2006 16:20

RE: předpisy

hmmm 62.?.?.?

Reakce na 111275

Muzete z toho udelat cviceni i pro policisty napr. takto:

Znepříjemnění práce policistům při Vaší kontrole[smích] Myslím, že by bylo dobré co nejvíce řidičů informovat o možnostech obrany při kontrole a obstrukcích, které sice body nezachrání, ale alespoň zaměstnají úřady. Budu stručný: hlavní zbraní je požadování kalibračního protokolu, který musí policista předložit na místě a to v ORIGINÁLE (event. notářsky ověřená kopie), dále Vám musí ukázat kalibrační známky na těle měřícího zařízení a jeho hlavě (v praxi to znamená Vás naložit, zavézt k radaru, což na např. Na dálnici zabere půl hodiny). Pokud něco z toho na místě nemá, je třeba to uvést do protokolu a měření je neplatné (a lze zvážit podání trestního oznámení za zneužití pravomoci event. pokus o podvod!!!). Dále máte právo žádat o dodatečné přezkoumání měřícího zařízení - to bude sice asi v pořádku, ale radar bude na dva tydny vyřazený - když to tak udělají všichni NEBUDE ČÍM MĚŘIT[smích] [smích] Pokud Vám připadá příslušník při kontrole pod vlivem alkoholu či nějaké látky a uvedete to do protokolu, měl by se neprodleně odebrat na odběr krve, aby toto podezření vyvrátil[smích] V přestupkovém řízení lze také požadovat dokument o tom, že daný příslušník byl proškolen k obsluze radaru a samozřejmě také notářsky ověřenou kopii jeho OP nebo jiného průkazu, aby byla jistota, že je skutečně tím za koho se vydává. Atd.

111346

25.7.2006 0:04

RE: předpisy

oji 194.?.?.?

Reakce na 111346

Ano to jsou obstrukce systému. Ale to budu dělat až budu donucen.

Já potřebuju systémem proplout. Jak bych to přiblížil. [zmaten]

Kdysi se jedno kotě ptalo která kočka v okolí je nejlepší. Potkala spoustu lovců kteří byli schopni ulovit až 90% myší, které je prošli kolem jejich domu. Pak ale potkala jednu, která ulovila každou myš. To kotě bylo velmi pokorné a klanělo se té kočce. Chtěla být jako ona. Velký lovec a predátor.
Vůbec si neuvědomila, že za rohem bydlí kočka, která jen leží na zápraží. Nikdy neulovila jedinou myš, ale také ani jediná myš nebyla v jejím domě.

Omlouvám se nicku "krysa", ale jiný lepší příměr mne nenapadl.

oji

111396

25.7.2006 0:13

RE: předpisy

oji 194.?.?.?

Reakce na 111396

Jo, a ještě jsem chtěl říct, že na podobné pičoviny jako přispívání do diskuzí mám čas až tak nějak v tuto dobu (kolem půlnoci) kdy ostatní 411fans už spí nebo leží v hospodě pod stolem.
Do té doby totiž makám.

oji

111397

23.7.2006 17:57

RE: předpisy

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 111175

Na nový zákon doplatí je pár hýkajících oslů, jako jste Vy
...........................................................

Ale to je vaše hýkání.
V čem ten zákon nezohledňuje schopnost řidiče?

111256

24.7.2006 9:19

RE: předpisy

Had 88.?.?.?

Reakce na 111124

> Najedu toho za rok docela dost
Kolik?
Za prací?
Na chalupu?
Přesně se na rozmezí 1 km nemůže trefit ani bez dívání, ani s civěním nikdo...takže proto jsou pohledy do tacha poněkud delší, pane. Proto jsou řidiči převážně ve stresu, co když do hajzlu jsem zrovna z toho 50m klesání nepohlídal tacho... uff, nejsou tam...
Takže nejde asi o nedodržení elementárních požadavků na řidiče, ALE O RAZANTNÍ PŘÍRŮSTEK CIVĚNÍ NA RUČIČKU TACHA,abych do hajzlu neplatil za 3 km navíc....

A ten pocit horka, když vidím, že na silnici typu "letiště" jsem při tzv. nepozornosti s ručičkou tacha o 5 km více....
Do 411 jsem ve městě jezdil v 90% případů mezi 50 a 60 km, na frekventovaných místech (škola, školka, refýže aj) pro sichr ještě méně asi 40, podřazeno a pravá připravená na brzdě... 2x mě za 15 let ježdění chytili za 62 km, a 68 km na velmi šikovných místech (cedule - 2 domy - 300m louka - další zástavba-cedule...a pak průmyslová zóna - 50m klesání viadukt - žádný chodník,žádný chodec,NIC..) na úsecích "louka" a "viadukt" důkladně zamaskovaný "radarový odstřelovač" [bliji] [naštvaný] i tohle byla buzereace, ale ještě snesitelná a když se obě strany chovali slušně, tak se dalo uhandlovat z tisíců na kila.
Dnes? Pruda, nervozita, vztek, strach, ponížení...

Teď se pro sichr plazím s ručičkou pod 50 i na úseku "louka" či "letiště před cedulí".. vskutku výroba zločinců na státní objednávku.

Už tehdy to byla na těch místech vhodných místech pro poldy, pěkná pakárna dodržet účelové značky - účelem myslím buzeraci a výběr "daní", nikoliv pragmatické omezení ze zjevných provozních, či bezpečnostních důvodů.
Že se tohle dotáhlo ad absurdum pochybují jen tvůrci 411 a "411neoconfans", převážně chalupáři, nebo méně samostatní jedinci. Magoři za volantem si budou jezdit i nadále jako magoři...

111307

29.7.2006 1:51

RE: předpisy

Rudy 24.?.?.?

Reakce na 111124

Tak dobre, kdyz vy problemy nemate, tak vam tady neco napisu.
Bydlim trvale v Kanade. Tady se predpisy dodrzivat MUSEJI. Jestlize ne, tak za to jsou dost vysoke pokuty.
Zrovna jsem se vratil z dovolene v Cechach. Mohu rici, ze po 1. cervenci ridici opravdu zpomalili(no mozna jenom kde jsem byl ja).
Predesle roky jsem si vzdy vypujcil v Praze auto a objizdel jsem v nem celou republiku. Jezdil jsem vzdy pokud mozno podle predpisu a hodne aut na me troubilo. Take me nepomohlo, to ze jsem mel prazskou poznavaci znacku. Jednou jsem jel kousek od Ceskych Budejovic 90-kou a za mnou jela cerna skodovka a skoro 10 minut na me troubila a blikala. Rikal jsem si, kam asi tak pospicha? Samozrejme jsem nepridal a jel jsem porad tak nejak mezi 90 az 95km/h. Pak jsem prijel do jedne vesnice, zpomalil jsem na 50km/h a to jste meli videt toho "silence" co udelal. Predjel me a zniceho nic na fleku zastavil. Vylezl z auta a zacal me pesti busit do kapoty.
Vylezl jsem tedy s auta(moji zene jsem rekl at radsi zustane uvnitr) a ptal jsem se ho co ma za problemy. Ptal se me proc jedu jako z hnojem. Rikam mu, no jedu podle predpisu, co je na tom zvlastniho.
On me rekl, ze sere na predpisy a ze lidi, jako jsem ja ho serou nejvic.
Pak jsem se ho tedy zeptal a kam pak tak pospichate? Jestli jedete do nemocnice s nemocnym ditetem, tak to bych vas jeste chapal.
Nakonec z neho vylezlo, ze jede na schuzku s jeho advokatem(protoze se rozvadi) a jede pozde. No a za to vsechno jsem to "odskakal" ja.
Pak "skocil" do skodovky a odjel stejne rychle jak prijel.

Zajimalo by me, jak asi dopadla ta schuzka s jeho advokatem.


[překvapení]

111857

21.7.2006 11:03

důkazní materiál?

kavol, líný se přihlá 195.?.?.?

obávám se, že i při nejlepší vůli nelze dotyčnou reportáž vzít coby základ správního řízení pro udělení pokuty a odebrání řidičáku [pláč]

... ostatně to je zřejmě důvod, proč se nemluví o tom, žeby bylo něco podniknuto proti oněm novinářům, kteří nejsou o nic lepší než milý pan Nedotknutelný, jestliže jej celou dobu sledovali a tudíž rychlost překračovali také, nemluvě o nebezpečném předjíždění atp.

takže prosil bych každému stejným metrem ...

111126

21.7.2006 13:56

Přistihli do 2x

Karel z Čech 212.?.?.?

Reportéři MF Husáka sledovali 2 x a tak podle televize Husák přiznal, že 2x maximální rychlost překročil. Je si vědom, že nikdo ho potrestat nemůže a tak zákony pro něj neplatí. Nemá důvod je respektovat. Ovšem na chudý lid přísnost být musí. Aby nezvlčil a nechoval se tak, jako ti nahoře - u moci.

Trochu je to dáno i tím, že ČR je malá, každý se s každým zná anebo zná někoho, kdo se zná s tím důležitým a jeden nikdy neví, kdy bude koho potřebovat. Tudíž není to pouze o penězích, ale také o příbuznosti a známostech a samozřejmě o loyalitě státních úředníků.

Jinak v souvislosti s Mňačkem bych připomenul i Škutinova Presidentova vězně, kde jsou jeho zkušenosti s presidentem Novotným. Velmi zábavné čtení z r. 1968.

111133

21.7.2006 17:24

Akce-Antikrystof

Lev. 82.?.?.?

http://www.ateo.cz/frame/phpgal/pict//4.882.jpg

111143

29.7.2006 6:56

RE: Akce-Antikrystof

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 111143

To musi byt fotomontaz. Tak velkyho "cudlika" preci policajti nemaji. [chechtot]

111870

21.7.2006 18:21

tendenční pohled

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Trochu mě mrzí tón tohoto příběhu. Policejní ředitel je figura, která si může zdůvodnit své počínání s velkou libovůlí. Nechňapal bych po něm, když sám nabídl řešení v souladu se zákonem (i když ho bude zs vozit šofér). Za naboba bych ho považoval, kdyby přestupek zatloukal nebo si vymýšlel "povinnosti". Takhle se zachoval dost vstřícně.
Mrzí mě nejen úhel pohledu autora, ale i většina komentářů, typických pro stádo. Když někoho bijou, tak se přidám, že?
Husáka neznám, není to můj kamarád. Jako ředitel firmy si také občas musím dovolit nedodržet pravidla, která firmu vedla x let. To by asi zkrachovala, protože změny podmínek mi připravují jiní.
Tady jde o JEHO (Husákovo) ZDŮVODNĚNÍ přestupku, a tam se nejedná o výsměch lidem, ale o snahu, aby bylo po jejich, i když on věděl, že je to jen gesto, ale gesto dobré vůle. Mohl se oprávněně točit na rychlosti novinářů, na jejich "nízkých cílech" apod.
Takže prosím ostatní komentující o více zdravého/nestranného rozumu.

111149

21.7.2006 18:38

RE: tendenční pohled

Lev. 82.?.?.?

Reakce na 111149

Jste urcite hodny clovek pane janko a nebo mozna, ze pracujete u CR policie, cili solidarita je namiste. Ale jinak se mylite. Pan Husak PPCR, nemel jineho vyhnuti, nez se doznat a to nemluve o tom, ze mu mela byt udelana, po takto divoke jizde, okamzita dechova zkouska.

I kdyz se pan Husak priznal, sice s gestem, ze nejel tech 190 km/h., ale jen asi 170 km/h. a i kdyz se "potrestal" sam, ze si ( milostive ) "nechal", cili odevzdal svuj ridicsky prukaz na dobu pouhych tri mesicu se zaplacenim pokuty, tak stejne z civilniho hlediska, kdyby takovy dopravni prestupek udelal obycejny obcan/ridic, tak postih by byl daleko vetsi a to nemluve o tom, ze pan Husak uz mel v minulu potize s dopravnimi prestupky. [mrknutí jedním okem]

111152

21.7.2006 21:42

RE: tendenční pohled

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 111152

Lve 82, jsem člověk i dobytek, jako každý z nás,mám svoji firmičku. Nehájím osobu pana Husáka, hájím princip, že kdo má něco na starosti včetně osobní odpovědnosti - ten musí mít prostor měnit pravidla, která jsou platná pro určitou dobu. Mrzí mě, že tu ikdo nereaguje na principy, kecy o jednotlivých faktech jsou dobré do hospody. Máte-li pod sebou lidi, víte o čem mluvím.
Zkrátka oceňuji vlastnost vedoucích, kteří (byť možná jen pod nátlakem) jsou ochotni nést přiměřený trest za své chyby. Samozřejmě Husákův postup měl ještě daleko k jednání zodpovědného vedoucího, ale je třeba každé zlepšení alespoň ROZEZNAT. Což se tu nikomu nepodařilo.

111163

21.7.2006 18:42

RE: tendenční pohled

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 111149

Je mi líto, ale NE. První, zakládní preambulí právního státu je to, že zákony platí pro všechny. Včetně těch, kteří je vyrábějí a dohlížejí na jejich plnění.

Kecy nabobů, že vlastně nemají potvrzeno, že jeden z nich udělal něco nezákonného, neboť jediný, kdo to může potvrdit, je policie za použití stanovených prostředků (radarů) jsou tanečkem alibistů. Výsměchem právu. Máme přiznání samotného Husáka a svědecké výpovědi redaktorů. To úplně stačí.

Ta situace je nebezpečným precedentem. Umožníme-li vládnoucí skupině být nad zákonem, tak - potěš pánbůh.

111153

21.7.2006 21:32

RE: tendenční pohled

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 111153

hmm, pokud tento výklad přijmu, tak by nové zákony nemohly vznikat, jsou vždy následkem nových potřeb a situací, které změnily původní, zákonem formulovanou situaci.
Pokud to vezmu z obecného poznání, byla by země stále plochá a my na stromech.
Bohužel porušení pravidel je sice třeba trestat, ale ti, kdo mají formulaci těchto pravidel na starosti, ti musí mít prostor je překročit a tím hledat jejich novou podobu (viz ředitel firmy).
Z tohoto úhlu pak překročení pravidel (rychlosti) běžného účastníka provozu (zaměstnance firmy) by mělo mít jiné konotace než totéž u "ředitele firmy". Kdo je zodpovědný za určitý segment, ten MUSÍ mít prostor k porušení pravidel. Většinou těmi porušeními bývá zlepšení "firmy". Tím nehájím ono překročení rychlosti, to byl a je přestupek. Hájím snahu "ředitele policie" přijmout trest za toto přerušení, pokud si jej "podřízení" vynutí.
Zapomeňte na rovnost před zákonem, ta je nesmyslná z principu, který uvádím. Hierarchie každé struktury má svá pravidla. Poslance bych takto nehájil, ten je účastníkem jako já. Ale ředitel policie je holt jiná písnička. Máte-li svoji firmu - pochopíte, nemáte-li, melu tu zbytečně. Reagujete s prominutím přesně v duchu "demokratické nalejvárny", která je polaritní k funkčním stavům řídících struktur.
Než se dobereme k fraktálnímu typu řízení společnosti, to bude ještě dlouho trvat.

111160

21.7.2006 22:12

RE: tendenční pohled

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 111160

No to je strašné. Mohu se zeptat, kolik vám je let?

111168

22.7.2006 3:02

RE: tendenční pohled

Renek 62.?.?.?

Reakce na 111160

Janko, dle tvého rozkladu situace si dovolím položit otázku, kdy očekáváš, že milý pan policejní prezident bude iniciovat změnu zákona o maximální povolené rychlosti v ČR, protože SI SÁM porušením platných předpisů OVĚŘIL, že jsou opravdu omezující a že to jde i JINAK, a tedy by měly být ZMĚNĚNY podle jeho OSOBNÍCH zkušeností...

111179

22.7.2006 14:46

RE: tendenční pohled

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 111179

Renku, moje chyba je v tom, že popisuju obecný model řešení z hlediska uživatela či ředitele - a vy tu drbete konkrétní případ, který mi jen poskytl inspiraci pro formulování obecného přístupu. Proto si nemůžeme rozumět. Myšlení je složitá záležitost,a pokud nerozeznám jednotlivost a zobecnění - musím se holt učit. To ale platí pro Stworu a Petra, kteří nejsou ochotni uvažovat z jiného než svého nalinkovaného směru. Je mi skoro šedesát, mám leccos za sebou, rozeznám, kdo myslí jen prvoplánově a kdo je schopen vnímat jednání z pozice dalších účastníků. Možná že jsem se neobratně vyjádřil, ale reakce dvou zmíněných odpovídají tomu, co zde tvrdím.

"logiku má každý tu svou - za jedinou". Nemám zájem zde vést dál tuto polemiku, je to zbytečné. Panu Stworovi jsem poslal cosi k přemýšlení, ale vyhodnotil to přesně v rozměru, kterým reaguje zde. S tím nic neudělám. Ještě musí být hůř, aby lidi místo nabiflovaných školních a mediálních pravd začali používat inteligenci místo rozumu. Asi ale neznáš mezi nimi rozdíl, že? No tak pokud se o to chceš pokusit, můžeš mailem. Petr či Vladimír také.
Přeji hezký den.

111200

22.7.2006 12:41

RE: tendenční pohled

Petr M. 147.?.?.?

Reakce na 111160

Clovece, Vy nabadate ostatni k hlubsimu premysleni, ale vypada to, ze byste se sam mel svym doporucenim ridit, podle toho, co jste zde napsal. To je vskutku hruza, co jste zde zplodil.

111193

23.7.2006 0:15

RE: tendenční pohled

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 111160

Pisete o hierarchii...
V tom pripade poslanec=reditel(protoze to oni vymysli a schvaluji zakony...)-ten zakon porusit muze, protoze to vlastne prospeje.
Policejni reditel=zamestnanec a na toho plati jine konotace(jak pisete) nez na reditele firmy, cili by mel byt potrestan tak, jak narizuje zakon.
Tak bych vasemu vykladu rozumel ja..., ale vy to tam mate obracene(poslanec postihnutelny, ale policejni reditel nepostihnutelny). V tom pripade tomu nerozumim [chechtot]
Jen doufam, ze ve vsi ucte k Vam, neprednasite na univerzite...

111218

23.7.2006 14:41

RE: tendenční pohled

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 111218

Pane soudce Lynchi,
nedorozumění je v tom, že ředitel nemůže mít "kolektivní hlavu". ˇředitel je výkonová funkce. Poslanci (v kontextu života firmy)jsou týmem, který připravuje podklady a za těmi si oni stojí/souhlasí/odsouhlasí. A strčí to na hrb nějakému řediteli (už tady je chybka, on by měl mít právo veta, ale žijeme tam, kde si zasloužíme). Ředitel musí zjistit, jak se navrhovaný režim projeví - a zpětně by jim měl dát podněty ke zpracování lepšího. Bohužel jste jako mnozí zde v zajetí povrchního vnímání souvislostí, omlouvám se, jestli jsem se vyádřil nepřesně. Každý potřebujeme vnímat souvislosti ze směru, na který jsme zvyklí.Tady i na jiných fórech představuji element, který bourá "zvykové myšlení" ve snaze dokopat lidi k rozlišování detailů, bohužel podstatných. Vy jste si popletl mediální masáž o "všemohoucnosti poslanců" se skutečnými potřebami při vedení nějakého rezortu, zde policie. To, že oni mohou kohokoliv odvolat, to je důsledek naší blbosti, že sežereme každou krávovinu, co oni strčí do zákonů. Kolik zákonů jste si pročetl a připomínkoval? Je jednodušší tvrdit, že jsou to hajzlové, že. Vlády odborníků se oni bojí, protože by ukázala jejich "kvality". Mimoto je drží na řemenu pár "informovaných", znalých "tlačítek".
Z tohoto vysvětlení si vyvoďte, jestli bych neměl či měl někde přednášet.
Zatím pro mé teze a důkazy doba není.

111245

23.7.2006 16:45

RE: tendenční pohled

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 111245

Ale stale nerozumim, co to jizdou za hranici zakona mel pan reditel prozkoumat...?
Zakon je dany jiz nekolik let. Maximalni rychlost na dalnici je stanovena na 130kmh. Tam neni co prozkoumavat. Ministr Nemec se snazil tuto max. povolenou rychlost zvysit...
Bydlim v Anglii a tady je max. rychlost jeste nizsi nez onech 130kmh. respektuje se to!
A verte, ze kdyby se toto stalo tady, tak by to takto nedopadlo!!! Nejake sebepotrestani? To je opravdu vysmech a vazit si toho, ze pan reditel se priznal a sam se potrestal na ukor danovych poplatniku... Nevim pane, ale to co chcete vyzdvihovat mne prijde naprosto normalni. Pan reditel mel okamzite odstoupit, protoze to on ma demonstrovat dodrzovani zakonu, kdyz to jeho podrizeni vyzaduji po ostatnich obcanech. A samozrejme ridic ridici auto s novinarem(novinari) by mel byt potrestan taktez. Neda se nic delat. On jel take za hranici limitu.
Kazdy mame hold moralku nastavenou jinak.
Ale jinak Vam preju pane Janko, aby ste nasel pochopeni pro vase teze a nazory.

111252

23.7.2006 17:58

RE: tendenční pohled

Had 86.?.?.?

Reakce na 111245

Editor promine propagaci, že?
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006072302 ... ještě jeden (a vlastě více) pohled a ne úplně blbej, spíš velmi naopak - tedy krom případných "411 neoconfans" [velký smích] v debatě...

111257

23.7.2006 18:13

RE: tendenční pohled

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 111257

Doufam HADe, ze tim 411 neoconfan nemyslite me? [překvapení] [chechtot]

111259

23.7.2006 18:53

RE: tendenční pohled

Had 86.?.?.?

Reakce na 111259

A Jste? Mluvte!!!
[velký smích]
Proč byste fandil z Anglie "české 411"? [zmaten]
No, a hlavně proč by Vám vadilo nějaké takové zaškatulkování od nějakého nicku v kyberprostoru?
A na Vás jsem konkrétně na d-fensovi nereagoval.

Hlavně netvrďte, že v Anglii jsou samí "Dušínové" (viz. dodržování rychlosti). Možná to bude tím, že dopravní bobíci nechytají 2 m před cedulí překročení o 3km/hod...a proto dodržování předpisů není takové drama, jako dodržet v ČR 411-ku, nebo?

111261

23.7.2006 19:41

RE: tendenční pohled

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 111261

Ne v Anglii nejsou vsichni Dusinove... Ale na dalnici je max. rychlost 70mph a pokud jedete 80mph, tak vas nikdo nezastavi... Je jasne, ze 70 je opravdu malo. Take na mnoha mistech jsou na dalnici(vozovce) takove sipky a je tam dodatek, ze mate dodrzovat odstup dvou sipek... Vzdalenost cca 25metru(presne nevim). Tady se to dela nenasilne.
Kamery jsou na silnicich videt a jsou zlute se stribrnym reflexnim prouzkem v zadu, takze je v noci neprehlednete a nic mene je upozorneno na kameru minimalne 2ma znackami. Fakt vas nikdo nechce nachutat jak ulicnika, nybrz se snazi predchazet moznym havariim.
Ted v useku, kterym projizdim denne nainstalovali 2 znacky(jedna na jednom zacatku a druha na druhem zacatku vesnice-protismeru). Znacky jsou opatreny vlastnim zdrojem energie-slunecni panylek a pokud jedete vic jak 30mph, tak se rosviti.Je na ni symbol max. rychlost 30mph. Ale stejne jim predchazi klasicka znacka s timto motivem.
A proc by me melo vadit nějaké takové zaškatulkování od nějakého nicku v kyberprostoru?
Protoze za tim nickem je ziva, myslici bytost.

111263

23.7.2006 19:56

RE: tendenční pohled

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 111263

Abych vysvetlil proc pisi, ze: Kamery jsou na silnicich videt a jsou zlute se stribrnym reflexnim prouzkem v zadu, takze je v noci neprehlednete...
Kamery jsou vlastne na strane vozovky po ktere jedete a vyfoti vase auto ze zadu... Takze vam policie dava sanci se postihu vyvarovat, protoze vy vidite kameru drive nez ona vas a ne jak v CR, kde se ceka za bukem a jak je videt na smejdy to stejne platit nebude!

111265

23.7.2006 20:22

RE: tendenční pohled

Had 86.?.?.?

Reakce na 111263

Zdravím soudče,
>A proc by me melo vadit nějaké takové zaškatulkování od nějakého nicku v >kyberprostoru?
>Protoze za tim nickem je ziva, myslici bytost.
Jojo, fídbek muší bejt...ale všeho s mírou, neboť leckteří škatulkáři nemají dostatečnou kapacitu vyhodnotit ani částečně sebe sama, natož druhé.

Tedy né, že by to bylo až tak důležité, ale odbočím - více hodnotnější by bylo hodnocení od živé bytosti, která umí NEMYSLET a MYSLET. A obojí na povel. Tedy svůj povel.

111266

23.7.2006 20:40

RE: tendenční pohled

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 111266

Nevim, v cem by to bylo pro tu bytost prospesne? [cool]
on/off

111267

23.7.2006 21:29

RE: tendenční pohled

Had 86.?.?.?

Reakce na 111267

Protože, kdo "umí nemyslet" má již tzv. "vhled" a jeho hodnocení není podložené jen spekulacemi a všelijakými myšlenkovými konstrukcemi, které nemusí být vždy tak přesné (a taky často nejsou), jako právě informace zprostředkované tímto vhledem.
Ale to je velmi ot... končíme.

111268

24.7.2006 0:59

RE: tendenční pohled

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 111268

zdravim HADe,
vy tim >>vhledem<< myslite zrejme selsky rozum... V tom pripade mate pravdu, protoze pak neni omezen nejakymi predsudky atd, ale je pouzivana v podstate zdrava moralka(ale co je zdrava... moralka,ze?).
Doufam, ze jsem porozumel tomu vyrazu >>vhled<< spravne [zmaten] , odvodil jsem si jen co by to mohlo prelozeno do cestiny znamenat, protoze tento termin jsem v souvislosti, o ktere tady diskutujeme neslysel...
Sorry.

111283

24.7.2006 7:09

RE: tendenční pohled

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 111283

pod pojmem vhled lze vnímat situaci, kdy člověk po nějakém svém zážitku či zkušenosti má takovu představu o jeho/její pravdivosti/správnosti, že nemá potřebu jej dále potvrzovat (zkušenost měnit).
Jde o proces intuice (řady asociací na základě svých zkušeností a talentu). Ta umožňuje vývoj "programu Člověk".
Ale to je na jinou diskuzi.

111295

24.7.2006 8:48

RE: tendenční pohled

Had 88.?.?.?

Reakce na 111295

>pod pojmem vhled lze vnímat situaci, kdy člověk po nějakém svém zážitku či >zkušenosti má takovu představu o jeho/její pravdivosti/správnosti, že nemá >potřebu jej dále potvrzovat (zkušenost měnit).
>Jde o proces intuice (řady asociací na základě svých zkušeností a talentu). >Ta umožňuje vývoj "programu Člověk".
Ne zcela. Mám na mysli tzv. "LHAGTHONG" - neboli "Hluboký vhled" přísně vypěstovanou vlastnost, schopnost. Dotyčný "prohlédá, vidí za" (atd. v tomto smyslu) oponu všech zřejmých (hmotných) i méně zřejmých (nehmotných-např. lze "vidět" zvuk, vibraci) jevů... vyjádření o představě je v této souvislosti nepřesné a mohlo by zavádět do výraziva, které rozumně uvažujícím lidem splývá s "abstraktním éteričnem".
A lhagtong je právě díky své přetěžké dosažitelnosti velmi striktně racionální,rozumová A HLAVNĚ SEBEDREZŮROU VYPĚSTOVANÁ schopnost.
>Ale to je na jinou diskuzi.
Ano. Ale hodí se vhled kupodivu v každé životní situaci. [smích]

111303

24.7.2006 12:40

RE: tendenční pohled

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 111295

Dekuji za vysvetleni!!!

111329

24.7.2006 1:40

RE: tendenční pohled

jednorožec 81.?.?.?

Reakce na 111263

Tady se to dela nenasilne.
Kamery jsou na silnicich videt a jsou zlute se stribrnym reflexnim prouzkem v zadu, takze je v noci neprehlednete a nic mene je upozorneno na kameru minimalne 2ma znackami. Fakt vas nikdo nechce nachutat jak ulicnika, nybrz se snazi predchazet moznym havariim.


Rýli?
Byl jsem zde (UK) vyblesjknut kamerou. Vezl jsem příbuzné z letiště. Bylo dvě ráno, nikde nikdo. Viditelnost 100 procent, sucho. Jel jsem přirozeným tempem, jako ostatně 35 let zde bez jedné jediné nehody. Přehlédl jsem ale ziskovou kameru. Chytla mne dělat 40mph v 30mph zóně.
Libry oželím (asi dvě nebo tři flašy dobrého šampusu), ale ty body, ty body, vy idealisto.

111284

24.7.2006 2:54

RE: tendenční pohled

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 111284

Hmmm,
ja nic neidealizuji... Najezdim denne kolem 100 miles a fakt se mi to jeste nepodarilo. Nevim kam jste koukal [oči v sloup] To uz teda musi dat cloveku velikou praci se nechat zmerit tady v Anglii!!!

111285

23.7.2006 11:10

RE: tendenční pohled

Had 86.?.?.?

Reakce na 111160

Zdravím Janko.
>Z tohoto úhlu pak překročení pravidel (rychlosti) běžného účastníka provozu >(zaměstnance firmy) by mělo mít jiné konotace než totéž u "ředitele firmy". >Kdo je zodpovědný za určitý segment, ten MUSÍ mít prostor k porušení >pravidel. Většinou těmi porušeními bývá zlepšení "firmy". Tím nehájím ono >překročení rychlosti, to byl a je přestupek. Hájím snahu "ředitele policie" >přijmout trest za toto přerušení, pokud si jej "podřízení" vynutí.
Tady ale něco skřípe.
Husák jel 190, aby "prozkoumal trh"? Analyzoval toky materiálu? Logistická studie? Zkouška odolnosti systému proti narušení, či udržení chodu za extrémních podmínek?
Hovno! Arogance, pocit nedotknutelnosti a beztrestnosti...Nic neřešil, neinovoval, nezlepšoval, nezkoumal, ani nic takového nezamýšlel!!!
Kdo je zodpovědný za určitý segment, ten MUSÍ mít prostor k prezentaci dodržování pravidel, aby ukázal těm, které shodou osudových okolností vede, že pravidla jsou důležitá.
A to tzv. přijmutí trestu? No, to je tedy trest...

Odbočka: to, co tady uvádíte, platí v oblasti, která je často nazývána "metafyzikou" apod.
Porušování principů a pravidel platící pro "obyčejné" lidi se může udát za předpokladu, že ten který je poruší, vytvoří něco lepšího a s tímto záměrem taky tento "osvícený" takto pracuje. A také je schopen NEUSTÁLE PRŮBĚŽNĚ sledovat, zda svým "špatným chováním" nezpůsobuje utrpení, které vede u postižených lidí k vyvolání reakcí, negativně ovlivňující jejich další život. Toto špatné chování slouží totiž výhradně k poučení žáka jako poukázání na jeho nedostatky, které má odstranit.
Ovšem v této oblasti života jde spíše o oprášení a znovuobjevení principů, které po jisté době ztrácejí svůj náboj...jinak jsou stále stejná.

111237

23.7.2006 15:04

RE: tendenční pohled

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 111237

Hade, máte pravdu, každý vedoucí nejdříve MUSÍ SVÁ PRAVIDLA DODRŽOVAT. To je bez řečí. Rozumíme si v tom, že jemu to posranci hodili na krk proto, že všichni jsou na téže straně hřiště - nedoktnutelní.
Chtěl jsem jen napadnout tvrzení, že zákony musí platit pro všechny ÚPLNĚ stejně, to je blbost, vyjimky (mutace) zajišťují vývoj, firma i společnost by nutně stagnovaly.
Vyzdvihl jsem jen ten jeho záblesk svědomí (po nátlaku), že byl ochoten se vůbec bavit o svém trestu. To je posun, kterého si nikdo nevšiml, všichni komentátoři tu jeli s davem, ve směru (tendence)článku. Zvedl jsem laťku, ale o moc, takže jsem nesrozumitelný. Každý systém musí mít dvojí jištění, a to z protilehlých stran. Z té nadřízené, ze směru, kterým byl ředitel vybrán - a z té protilehlé, "hlídacími psi" mezi občany, novináři, odborníky. Nikdo nechtěl pokutovat novináře, ale oni také neměli oprávnění někoho stíhat. Co kdyby to nebyl Husák, ale třeba nýmand"? Je to o té holi, co si hledá cíl.
Institut "provokatéra" by asi v našem morálním marasmu taky nic nevyřešil.

Jinak s tou metafyzikou tu souvislost je. Je to přeci meta fyziky, ta metafyzika. To si také málokdo uvědomuje.

111248

23.7.2006 16:59

RE: tendenční pohled

Had 86.?.?.?

Reakce na 111248

Zdravím Janko,
>Jinak s tou metafyzikou tu souvislost je.
Ano a velká, právě proto jsem reagoval...

111254

26.7.2006 6:57

RE: tendenční pohled

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 111248

Pane Janko, zda se mi, ze mate o sobe daleko vyssi mineni nez jini lide maji o vas. Toto se muze povazovat spise jako negativni i kdyz usmevne a stavi vas to na uroven arogantniho nadutce.
Ale, vyjimka neni mutace, ale excepce. Tim, ze by individual prekracoval zakon, tim by opravdu jen velmi tezko posunul spolecnost do predu. Spravny postup v demokraticke spolecnosti by byl navrzeni zvyseni rychlosti a nechat si to schvalit patricnou autoritou.
Ovsem, mohu rici, ze vase diskuse s panem Hadem jsou zabavne. On, se svym studiem Kamasutry, a vy se svou predstavou, ze intelektualne prevysujete ostatni. Hm, jam, jam. Jeden pan rekl: vim, ze nic nevim. A dostal se do dejin. Vy si myslite, ze vite vse a to vas dela smesnym.

111510

26.7.2006 7:44

RE: tendenční pohled

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 111510

Karle4U, mrzí mě, že jsem pro vás nadutec, ale pojďme k jadérku. Umíte vyjimku nazvat cizím slovem, to je úžasné, přesto vám smysl opět unikl, podobně jako ve vašem prvním příspěvku zde.
Cca 4% vyjimek (= mutace je vyjimka, odlišná od většiny, je následkem nesymetrie původního nastavení, např. novela zákona) je hranicí, kdy je třeba zákon (ale i biologický druh) přizpůsobit novým podmínkám.
Obecnost roviny, ve které se bavím s Hadem, ta je vám bohužel vzdálená, a váš organizmus to aspoň pobavilo, to mě těší.

Představte si, že vezete např. nemocným indiánům perfektní léky, kteréale jejich "náboženství" odmítá. Necháte je demokraticky chcípnout nebo je zkusíte přesvědčit, že v jejich myšlení je cosi, co je zabíjí Z JINÉ STRANY?
Dnes je zatím velmi málo lidí osobními zkušenosmi s tím, co lze nazvat "vyšším informačním prostorem". Intuice je jedna z cest,ale musí být podložena logikou. Obojí se vám nedostává.
Proto se omlouvám, jestli vás ještě někdy naštvu, nebylo to mým úmyslem, jde o dopad mého způsobu uvažování do "vašeho náboženství".

111514

26.7.2006 16:45

RE: tendenční pohled

Druid 81.?.?.?

Reakce na 111160

pane Konasi, myslim ze michate hrusky a jablka. Srovnavat sefa soukrome firmy se statem (poplatniky) placenym reditelem instituce ktera ma dohlizet na dodrzovani zakonu je nesmyslne prirovnani. Pokud by pana Husaka nekdo pristihl jak krade v samoobsluze tak byste to uz videl jasneji. Zdani toho, ze se zachoval jako chlap (blbe nezatloukal a nemlzil) je jen v tom, ze si umi spocitat kam by se dostal se sprostou aroganci. On vsadil na spravnou kartu a vy jste mu to sezobnul i s navijakem.

111572

26.7.2006 17:00

RE: tendenční pohled

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 111572

nesmyslné je mé srovnání jen z pohledu člověka, který si potřebné souvislosti a vztahy v obou situacích nedovede najít. Máte fabriku a v ní hierarchii podřízených? Máte tým lidí na přípravu logistiky ve firmě?
Píšu v obecné rovině řešení situace, kdy někdo překračuje společně dohodnutá pravidla, o nutnosti kontrolních mechanizmů ve vztahu k pravomocem těch, kteří zodpovídají za rozvoj pravidel a těm, kteří zodpovídají za kontrolu pravidel. Husák byl jen záminkou pro mé vidění širších souvislostí, kdy záleží na tom, kdo a jak překročí pravidla a co z toho vyvodí on a co okolí. Obávám se, že tuto rovinu jste nevnímal.

Co se týká Husákova citu pro "správnou kartu", máte naprostou pravdu. Jen naše diskuze se dostala do jiné hladiny, kterou jste ale buď přehlédl či k ní nedorazil.

111573

27.7.2006 15:11

RE: tendenční pohled

Druid 81.?.?.?

Reakce na 111573

Nerad bych si zeslozitoval videni situaci ktere to nevyzaduji. Nevidim a hlavne nepotrebuji videt nic jineho nez podobaneho nafoukance ktery z vysin sve funkce sere na dodrzovani pro nej platnych pravidel kterych ma byt nejvyssim kontrolorem a jeho slizky zpusob "reseni" ktere je jen dalsim flusnutim do nasich tvari.

111717

28.7.2006 7:40

RE: tendenční pohled

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 111160

Tady se dopouštíte hrubé chyby. Poslanec je ten, kdo tvoří normy. Policejní prezident nemá s jejich tvorbou co do činění. Ten má POUZE dohlížet na jejich dodržování. A tedy je i dodržovat. Netvoří a tedy ani nemusí porušovat, v duchu Vaší úvahy.

111766

28.7.2006 8:21

RE: tendenční pohled

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 111766

Tuto údajnou hrubou chybu pak (v mém příměru se strukturou firmy) udělá náměstek ředitele, on se může rozhodnout, jestli řediteli vznést námitku či opravný návrh - nebo vykonat cokoliv bez keců.

Prosím nezaměnovat chování hulváta Husáka s tímto teoretickým řešením problematiky. Chci jen upozornit na to, že "ředitel" může mít víc hlav (=poslanci).
Spoustu lidí tu vůbec nechápe, jak je možné a nutné nastavit "spád funkce". Máte asi zcela čisté (umyté či vymyté) mozky - anebo jste jen poslušnými kolečky v nějakém výrobním či službovém systému.

Právě systematické matení spádu funkce pomocí politických keců o rovnoprávnosti může za guláš, který má mnoho lidí v hlavě.

Na základě čích podkladů tvoří poslanec zákony a na základě jakých by je měl tvořit?
U nás jsou zákony vždy upraveny na politickou objednávku, ale měly by stát na podkladech od policie. Proto je u nás taková nechuť, by přímo hrůza z "vlády odborníků", protože ti dovedou argumentovat - na rozdíl od kecálků v parlamentu. Ale to vám asi nevysvětlím.

111767

28.7.2006 8:40

RE: tendenční pohled

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 111767

>U nás jsou zákony vždy upraveny na politickou objednávku, ale měly by stát na podkladech od policie.

A na tohle jste přišel jak? Kupříkladu návrh zákona 411, který Husák porušil, podávalo Ministerstvo dopravy. Pak také, samozřejmě, může podávat návrhy zákonů třeba i Ministerstvo vnitra. Ale, opakuji, NIKDY ne policie. Policie musí pouze dbát na jejich dodržování.

111768

28.7.2006 14:04

RE: tendenční pohled

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 111768

možná nebude na škodu si uvědomit, že ministerstvo dopravy je nadřízeným orgánem policie, tudíž náměty či podklady od policie se soustřeďují v nadřízené instiruci a ta je podává lumpům, kteří je zpotvoří dle míry vlastní neschopnosti.

Máte pocit, že lžu nebo že si vymýšlím? Projevil jste zásadní neznalost hierarchie. Chcete pokračovat nebo se na Husáka a celou kauzu vykašleme, beztak je to tak, jak si to hoši "bratrstva černé pracky" patlají.
Lidem musí být ještě mnohem hůř, aby si uvědomili, která sirka je delší.

111795

28.7.2006 14:51

RE: tendenční pohled

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 111795

Ano, vymýšlíte si. Ale je to spíš z neznalosti, než ze zlé vůle. Nadřízeným policie je Ministerstvo vnitra, nikoli dopravy. Chyba ovšem je, když Vám schází informace, označit za neznalého partnera v diskuzi.

http://www.mvcr.cz/policie/historie.html

Nebo, že by se na stránkách Ministerstva vnitra mýlili?

Ale asi se na to vykašlem. Víte, ono je rozdíl myslet a řadit představy. Jak s oblibou píše Honza777.

111797

28.7.2006 20:49

RE: tendenční pohled

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 111797

dobrá, vymýšlím si. Bavíme se o dopravě, kterou má na starosti vnitro, logiku tohoto sice nechápu, ale asi máte pravdu. Myšlení mi nevadí, představy k tomu patří, z nich se dá skládat logická řada. To, že je to někde díky jiné logice nastaveno jinak, to jde holt mimo mě. Považuji za prioritu, aby ministrstvo dopravy mělo větší kompetence k provozu na silnicích než ministerstvo vnitra. Pokud vás těší vaše pravda, rád vám ji přeji. Bavíme se o spádu funkce nebo o stavu, který sice je, ale funguje a Pé er dé (l)?
Znalost informací je jedna strana problému, jejich účelná kombinace je pak projevem myšlení. Máte pocit, že jste objevil Ameriku?

Snažím se jen navrhovat řešení nebo aspoň upozornit na jinou logiku v hledání souvislostí.

111831

22.7.2006 14:08

RE: tendenční pohled

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 111153

Náhodou som nedávno sledoval české správy - reportér/ka sa vyjadril, že chvíľami museli ísť 210, aby Husáka dobehli.
Aký "samotrest" si uložia novinári za toto? Cudne mlčia, pritom zákon porušili tiež, a zrejme závažnejšie.
Ale zákon by mal skutočne platiť pre všetkých.

111198

22.7.2006 18:21

RE: tendenční pohled

Igor 89.?.?.?

Reakce na 111198

Jasně, máte pravdu, Kyklope. Novináře bych zavřel, hovada. Co si o sobě myslí? A Vás bych, Kyklope, poslal do nějaké totalitní země, kde novináři mouhou psát jen to, co jim právě "Husáci", ať bývalí, nebo současní, nalinkují. Možná, že po pár letech by se Váš názor změnil. Přestal sympatizovat se zmrdy, co si mohou vše dovolit a také se na to spoléhají. A přestal plivat na ty, kteří na to z titulu své pozice "hlídacího psa" upozorní. Opravdu nevycházím z úžasu, mezi jakými pokornými ovcemi, co si ucvrknou blahem, už když uvidí "páníčka" na kilometr, žiji.

111208

23.7.2006 14:59

RE: tendenční pohled

kavol 195.?.?.?

Reakce na 111208

pane kolego, zkuste se vyspat z té opice, a pak si svého předřečníka přečtěte znovu a styďte se za to, co jste napsal

... byl-li jste střízliv, pak se omlouvám, leč jinak než nějakým zatměním mysli si tu reakci vysvětlit nedovedu; speciálně věta "Přestal sympatizovat se zmrdy, co si mohou vše dovolit a také se na to spoléhají." platí i na vaše zastávání se těch novinářů, popíráte sám sebe

111247

23.7.2006 8:04

Omyly novinářůl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Kdy si už novináři uvědomí rozdíl mezi PČR a městskou policií. PČR měří v 50 až od 61. To měšťáci nám dělají bordel ve všem. Neomlouvám svého nadřízeného, jel jak prase [bliji] . Ale milí novináři začněte už konečně psát opravdu pravdu.

111234

26.7.2006 8:08

RE: Omyly novinářůl

Krysa 80.?.?.?

Reakce na 111234

my obecně víme, že městská je banda čuráků, ovšem jak se jich zbavit???

111516

23.7.2006 16:54

Pro pana JANKO

Soudce Lynch 88.?.?.?

Mozna se mylim, ale z Vasi emailove adresy a nasledneho prohlednuti webove prezentace jsem vydedukoval, ze jste majitelem firmy(mozna se mylim a v tom pripade sorry)...
Zajimalo by me, co by ste rekl zamestnanci firmy, kdyz by prisel o 3 hodiny pozdeji a vam horel termin na dodavku dveri a okomentoval to slovy: hledam novou podobu.... Vim, ze pisete, ze tuto moznost by mel mit reditel firmy, ale proc by ji teda konec koncu nemohl mit zamestnanec?

111253

24.7.2006 7:00

RE: Pro pana JANKO

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 111253

ano, tu situaci znám, občas zaměstnanec se na práci vyprdne, takhle už to tady umíme. U nás platí pravidlo,že kdo to udělá, musí počítat s vyhazovem (i když firma má taky průser). Vždy ale záleží na zdůvodnění. Aspoň u nás. Pefektní výmluva nebo pravda - obojí se osvědčilo, kluci to poznali- a své průsery či potřeby hlásí ihned, co se o nich sami dozvědí.
A když je to z chlastu, tak mají buď smůlu - nebo ji máme my, pokud oni jsou zrovna nezastupitelní, i to se stává.Výmluvy se také časem "prosáknou", povahu nikdo neutají. A jsme firmička, ne firma.

Proto píšu a jednám tak, jak píšu. Byl tu odkaz na toho troubu (ožralý inspektor či náčelníček v Seatu). Víte, kdybyste museli žít v tom svinstvu, které pomocí samospádu "zákona padajícího hovna" tady funguje přes šedesát let, možná byste se mohli taky na všechno....,
Je to od něj třeba pokus o "stylovou" sebevraždu. Je totiž mnohem víc zřetelů pro ten který přestupek či průšvih.Chci tu (i jinde) lidi přimět k širšímu pohledu na problematiku doby.Málokdo si ze změti protichůdných tvrzení umí vybrat takové, které řeší, a současně nechává žít. Primitivové jednají jen v protisměru. Ti moudřejší už pochopili, že "ohnutí" problematiky je mnohdy účinnější. Ohyb lze nastavit, ale i mít možnost měnit. O tom to je. Kdo a za co je schopen nést odpovědnost.
to jsou ty viditelné kamerky v Anglii, varují. A pak "zmáčknou". tady na to nejsou prachy, protože se musí hledat "český přístup", jak nasytit kozu a vlka jedním, nejlépe exkrementem.

111293

24.7.2006 12:58

RE: Pro pana JANKO

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 111293

Víte, kdybyste museli žít v tom svinstvu, které pomocí samospádu "zákona padajícího hovna" tady funguje přes šedesát let, možná byste se mohli taky na všechno....,

Ja jsem tam bydlel... Mel jsem vlastni internetovy obchod... a verte mi pane Janko, ze me to uz v CR zacalo pekne otravovat. To jak vlada >>pomahala<< zivnostnikum a jak POMAHALA nadnarodnim firmam danovymi ulevami... To jak internetove obchody podrazeli nohy jeden druhemu... Snizovanim cen... A samozrejme dalsi prasohnusne duvody, ktere me donutily odejit.
Tady internetove obchody v oblasti, ktere jsem se venoval maji stejne ceny a to ze na penny. Je to o kvalite servisu. Samozrejme, ze delaji akce a ceny se pak trochu lisi(kup 3-vyhodnejsi cena), ale pokud kupujete jeden, tak cena je stejna.
Mam samozrejme spatnou zkusenost... poslal mi manik jiny vyrobek nez jsem objednal, vratil jsem mu ho a penize mi neposlal [smích] Ale jelikoz se jedna o firmu z Glasgow, tak se tim ani nezabivam( [bliji] Glasgow-spina a rif-raf)
Preji Vam at se dari!!!

111331

24.7.2006 9:48

tento zpusob argumentace zda se mi byti ponekud nestastny

pavel411 194.?.?.?

originalni informace (jak jsem ji vnimal ja): policejni prezident jel po ceste z KV do Prahy pres 180km/hod, predjizdel a povolenou rychlost prekracoval i v obci

informace prezentovane v tomto clanku: policejni prezident jel 190km/hod (popr. bezmala 200km/hod), prekrocuje o 140km/hod povolenou rychlost

doporucoval bych si prohlednou prilozene fotografie, sam bych se neodvazil obvinit na jejich zaklade z prekroceni rychlosti o vice nez 50km/hod, ale spise mene (pro Vasi informaci - tachometr muze ukazovat vice nez jedete, nesmi ukazovat mene. Doporucuji nekdy porovnat napr. pomoci GPS)

v principu souhlasim, sef uradu zabyvajiciho se hlidanim predpisu by je mel sam dodrzovat, ale ten zpusob argumentace cely clanek shazuje...

111314

24.7.2006 12:12

50ka je potreba

kcg 85.?.?.?

Dobry den,
stve me kdyz nekdo vola po toleranci o 10km/h. Ja si myslim, ze tolerance 3 km/h v 50km/h rychlosti je dostatecna (jen kvuli odchylkam u rychlomeru). Pro pripomenuti, tu 50ku zavadeji vyspele krajiny prave proto, ze je to celkem nejvetsi rychlost, kdy ma chodec/cyklista sanci prezit kolizi s autem. Vys uz je sance statisticky daleko nizsi. Proc by tedy mela policie tolerovat 10km/h v 50ce? To bychom se razem octli v dobe za komunismu kdy platila "necivilizovana" 60ka a pocet umrti by bohuzel narustal. Skutecne si vsichni prejeme abychom na silnici umirali tak "lehce"?
Karel

111328

24.7.2006 15:51

RE: 50ka je potreba

Pavel -Čert- Němec 193.?.?.?

Reakce na 111328

>Dobry den,
>stve me kdyz nekdo vola po toleranci o 10km/h. Ja si myslim, ze
>tolerance 3 km/h v 50km/h rychlosti je dostatecna (jen kvuli
>odchylkam u rychlomeru).

zapomel ste jeste pripocist odchylku u radaru...


>Pro pripomenuti, tu 50ku zavadeji
>vyspele krajiny prave proto, ze je to celkem nejvetsi rychlost,
>kdy ma chodec/cyklista sanci prezit kolizi s autem. Vys uz je
>sance statisticky daleko nizsi.

No vidite, ja mam za to, ze vetsina lidi na posledni chvili dupne na brzdu a i kdyz jeli 60, tak je ta rychlost pri kontaktu o dost nizsi. To jen figuriny na crash testu nezvladaji...

>Proc by tedy mela policie
>tolerovat 10km/h v 50ce? To bychom se razem octli v dobe za
>komunismu kdy platila "necivilizovana" 60ka a pocet umrti by
>bohuzel narustal. Skutecne si vsichni prejeme abychom na silnici
>umirali tak "lehce"?

Nebojte, tim ze vymenite cislo na nejake znacce komunismus zpatky neprivolate [mrknutí jedním okem] Ale ted vazne. Spousta lidi predpisy ignorovala jiz driv. Ted prisel bic v podobe tohoto nesmyslneho zakona s absurdnimi tresty, ktery ani sami policiste nedodrzuji(ne ze by to nekdo cekal). Otazka zni co za to. Jak cloveka motivovat, kdyz mu hrozi vysoke postihy i za drobne prestupky. Jak uz to komentoval nekdo v televizi: trsty musi byt akceptovatelne, clovek si musi byt vedom toho co spachal a prijmout adekvatni trest a ne aby se citil jako obet spatneho systemu. Ja bych klidne byl pro tvrde postihy, ale at se da presouvat po republice aspon trochu rozumne. At je v obci 60, mimo obec 100 a na dalnici 150 a budu to klidne dodrzovat...

111341

24.7.2006 16:55

RE: 50ka je potreba

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 111328

>Dobry den,

...celý den.

Podle vás je tolerance 3km/h dost.Zkuste se na to podívat jinak.Kdyby byla tolerance 10km/h v obci a dejme tomu 20km/h mimo obec a tolerancí by byla myšlena například domluva "příslušníka",tak by se nic nestalo.Myslíte,že ta drobná tolerance by udělala z řidičů nezřízené blázny,nebo co?

Nějaké toleranční pásmo by v rychlosti být mělo,je přeci nesmysl,aby po překročení rychlostního limitu třeba jen o 5km vás stálo hned 2500,-,což je pro spoustu lidí třetina platu a někdy rozdíl mezi tím,zda-li mají,nebo nemají co jíst.Každý,kdo tu tvrdí,že předpisy do puntíku dodržuje hraje jen divadlo,aby se zdál lepším než je.Každému se stane,že překročí o 5-8km,ale je hloupost z toho hned dělat trestný čin,jak často spousty chytrých hlav dělávají(kolik z nich je asi neřidičů).

A mimochodem,rozhodující pro bezpečný provoz není hlavně rychlost,jak se stát snaží implantovat do hlavy.Je potřeba mít na mysli také stav silnic,dopravní značení,stav a stáří některých aut(tím se zase obloukem vrátíme k platu jednotlivých řidičů těchto aut)a neposlední v řadě také způsob,jakým policie nebo MP "zjednává pořádek".K čemu je mi,že policie hlídá na 40ce na rovném přehledném úseku,když se mi pravidelně na jedné křižovatce stává,že mi aroganti ve "sporťáku" (a někdy geronti v čemkoliv jiném)nedávají přednost.

111353

24.7.2006 17:22

RE: 50ka je potreba

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 111353

A mimochodem,rozhodující pro bezpečný provoz není hlavně rychlost....
-----------------------------------------------------------------------
To máte pravdu.
Rozhodující je strach z trestu.Proto to kvílení gerojů.
Tady se jeden chlubil, že před zákonem překračoval rychlost o 20 až 50 %
Nyní jezdí jak má, ale natruc si občas si hýkne.

111359

24.7.2006 18:22

RE: 50ka je potreba

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 111359

>Rozhodující je strach z trestu.Proto to kvílení gerojů.

Ano,otázkou je,jestli byly nepřiměřené tresty zavedeny kvuli bezpečnosti,nebo kvuli represi a plnění obecních kas pokutami.Když se vám xy poslanců přizná,že ani nečetli předlohu zákona,tak co si o tom všem máme myslet?Ne,určitě to není cílený efekt(snad jen toho,kdo zákon předkládal),ale spíš špatně odvedená,ale dobře placená "práce" poslanců.

111366

24.7.2006 18:09

RE: 50ka je potreba

kavol 85.?.?.?

Reakce na 111353

>Každý,kdo tu tvrdí,že předpisy do puntíku dodržuje
>hraje jen divadlo,aby se zdál lepším než je.

též mám ten pocit ...

třeba dneska ráno jsem musel jet dvě vesnice za kokotem, který se ploužil těsně nad 40, chvilkama klesal na 30, občas se dokonce i zapomněl a jel dle mého tachometru cca 52, tj. reálně 47-48

nicméně že by se třeba namáhal dát blinkra při sjíždění z kruháče, to ne

takže takoví jsou ti "spravedliví" [bliji]

(ten novej smajlík je fakt užitečnej [mrknutí jedním okem])

111363

24.7.2006 18:16

RE: 50ka je potreba

kavol 85.?.?.?

Reakce na 111328

pletete se, nikoliv komunisti, za všechno můžou ještírci [chechtot]

... jen by mě zajímalo, co bylo příčinou náhlého poklesu civilizovanosti na Slovensku, když v obcích zrušili "padesátku" a opět zavedli limit 60 km/h? [zmaten]

jo a jaktože když se kdysi limit 60 km/h zavedl, byl počet obětí řádově nižší, nežli dnes s 50 km/h? ... se mi zdá že ta úvaha o vyspělosti má nějaké trhlinky [mrknutí jedním okem]

111364

24.7.2006 22:25

RE: 50ka je potreba

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 111328

Zajimave je, ze mnoho zemi v Evrope ma benevolentnejsi rychlostni limity a pocty mrtvych se radove nelisi. Vemte si treba bratry Slovaky. Po par mesicich experimentu s padesatkou se vratili na 60 km/h, policie tam bez problemu toleruje +10 a vubec se mi nezda ze by tam byl komunizmus a nebo ze by pocty mrtvych byly vyssi nez u nas. A na rozdil od Ceska je tam radost jezdit.

Problem naseho silnicniho zakona ja osobne vidim v trech bodech:

- Na rozdil treba od Nemecka kde bodovy system funguje leta, nas paskvil vubec nezohlednuje nebezpecnost prestupku. Treba v Nemecku je za predbihani pres plnou 0-4 body podle nebezpecnosti, podle toho zda predbiham traktor na prazdne silnici nebo prasim mysky v kolone pres horizont, u nas fixne za 6 i kdyz predbiham treba popelare na prazdne silnici. V Nemecku je +10 v obci jen za pokutu, u nas je za 54 v obci 2000 + 2 body. V Nemecku treba vubec neznaji "buzeracni" prestupky jako je nepripoutani se pasy, u nas je to za 2 body, za nesviceni je v Reichu pokuta u nas pokuta + body. Proste novy zakon nezabrani prasatum v praseni ale vyvola v beznych ridicich permanentni pocit strachu a stresu zda neprijdou o body treba za lekarnicku, nepripoutani se nebo podobnou volovinu.

- Novy zakon zpusobil, ze obecni policajti, kterych jedinou kvalifikaci je nezridka cepice dostali do rukou neskutecne pravomoce. Tim se z obecni policie vytvorila druha policie dopravni s jedinym ukolem - plnit kasu. Dusledky jsou dva. Jednak obecni policajti rezignovali na svou zakladni praci (dohlizet na poradek, umravnovat pejskare, starat se o vandalizmus a drobnou kriminalitu) a jednak se nemeri na mistech nebezpecnych (treba na 30 pred skolou), protoze tam to neni dost vynosne a vetsina normalnich lidi tam 30 skutecne pujde. Namisto toho se policajt s radarem schova 20m za ceduli nebo u tricitky zapomenute kdysi pri rekonstrukci silnice a vybira... Soferi misto na silnici cumi na tachometr, jedou radsi 40 a jeste to zadupavaji u kazdeho krovi.

- Nejvetsi pruser ale je, ze evidence bodu neni centralni, na jeden celostatni chraneny servr. Namisto toho dostali pravomoc evidovat body urady prislusne mistu bydliste ridice. A to prosim v zemicce, kde kazdy kazdeho zna a s kazdym je rodina. Takze muzu prasit jak chci a teta Ruzena proste hodi pripadne hlaseni na tema -2 body od policie do kose...

Proste zase tu jednou mame zakon, ktery deli ridice na rovne a rovnejsi... Prasata budou prasit dal, protoze si to diky penezum a kamaradum mohou dovolit. Policajti kaslou na sledovani jizdy pres plnou nebo na cervenou, kaslou na postihovani skutecne nebezpecneho chovani, protoze pohodlneji se plan pokut splni s radarem nekde na zapomenute tricitce nebo kontrolou svetel a pasu na silnici spojujici parkoviste u Tesca s parkovistem u Lidla. A jediny kdo na to vse doplati je obycejny ridic, clovek co ma najeto treba 500 000 km bez nehody, clovek kteryho volant zivi, clovek co za rok nebo dva prijde o vsechny body kvuli volovinam jako je 54 km/h na ctyrproudovce 50m za tabuli s nazvem obce...

111391

25.7.2006 20:46

Body pro cizince

Kohoutek 217.?.?.?

Tak jsem zase po case navstivil ceskou zemi a hned jsem se stal vhodnym kontrolnim objektem pro policii CR.Byl jsem kontrolovan asi tak v 1,30 Hod.Velice pozitivne jsem uvital dechovou zkousku , sice po starem do balonku [chechtot] , ale preci.Chlast za volant nepatri.Policie byla slusna ,hlavne proto ,ze jsem mel vse O.K. a mluvil cesky.Jenom ,kdyz jsem se zeptal jak by to semnou jako s cizincem bodove resili,zacli placat tak uzasne nesmysli, ze jsem se jim musel vysmat.Nakonec priznali, ze cely system je tezce nedoreseny a ze zalezi jen na vuli nebo zlovuli policajta.Takze , pozor, vzdy a za kazde okolnosti s usmevem ,abyste ty cesky machry nenasr...ly.Pak to muze byt tvrde.Ale postakovi ridicak odevzdavat nemusite!!!Zatim [chechtot]

111481

Příspěvků: 89

21.07. 01:05 Emma Bovary  Husák - bud okamžitá dobrovolná demise nebo odvolání
21.07. 02:27 pisatel  je to hrozné
21.07. 11:08 kavol, líný se přihlá  RE: je to hrozné
28.07. 17:45 Nikl  RE: je to hrozné
21.07. 06:22 Karel4u  Nabobove
21.07. 07:20 .  RE: Nabobove
21.07. 15:05 jízlivec  RE: Nabobove
21.07. 13:48 Soudce Lynch  RE: Nabobove
22.07. 00:34 Karel4u  RE: Nabobove
22.07. 01:55 Soudce Lynch  RE: Nabobove
21.07. 18:37 Baldwin  RE: Nabobove
21.07. 09:26 Radovan Louda  fotky
21.07. 18:38 Krysa  RE: fotky
21.07. 09:30 Akademik  A co byste chtěli dělat?
21.07. 10:32 malcor  předpisy
21.07. 19:29 lopol  RE: předpisy
22.07. 00:07 oji  RE: předpisy
22.07. 12:10 malcor  RE: předpisy
23.07. 13:14 oji  RE: předpisy
23.07. 18:13 Had  RE: předpisy
23.07. 22:56 oji  RE: předpisy
24.07. 16:20 hmmm  RE: předpisy
25.07. 00:04 oji  RE: předpisy
25.07. 00:13 oji  RE: předpisy
23.07. 17:57 Vratislav  RE: předpisy
24.07. 09:19 Had  RE: předpisy
29.07. 01:51 Rudy  RE: předpisy
21.07. 11:03 kavol, líný se přihlá  důkazní materiál?
21.07. 13:56 Karel z Čech  Přistihli do 2x
21.07. 17:24 Lev.  Akce-Antikrystof
29.07. 06:56 Rejpal  RE: Akce-Antikrystof
21.07. 18:21 janko  tendenční pohled
21.07. 18:38 Lev.  RE: tendenční pohled
21.07. 21:42 janko  RE: tendenční pohled
21.07. 18:42 Vladimír Stwora  RE: tendenční pohled
21.07. 21:32 janko  RE: tendenční pohled
21.07. 22:12 Vladimír Stwora  RE: tendenční pohled
22.07. 03:02 Renek  RE: tendenční pohled
22.07. 14:46 janko  RE: tendenční pohled
22.07. 12:41 Petr M.  RE: tendenční pohled
23.07. 00:15 Soudce Lynch  RE: tendenční pohled
23.07. 14:41 janko  RE: tendenční pohled
23.07. 16:45 Soudce Lynch  RE: tendenční pohled
23.07. 17:58 Had  RE: tendenční pohled
23.07. 18:13 Soudce Lynch  RE: tendenční pohled
23.07. 18:53 Had  RE: tendenční pohled
23.07. 19:41 Soudce Lynch  RE: tendenční pohled
23.07. 19:56 Soudce Lynch  RE: tendenční pohled
23.07. 20:22 Had  RE: tendenční pohled
23.07. 20:40 Soudce Lynch  RE: tendenční pohled
23.07. 21:29 Had  RE: tendenční pohled
24.07. 00:59 Soudce Lynch  RE: tendenční pohled
24.07. 07:09 janko  RE: tendenční pohled
24.07. 08:48 Had  RE: tendenční pohled
24.07. 12:40 Soudce Lynch  RE: tendenční pohled
24.07. 01:40 jednorožec  RE: tendenční pohled
24.07. 02:54 Soudce Lynch  RE: tendenční pohled
23.07. 11:10 Had  RE: tendenční pohled
23.07. 15:04 janko  RE: tendenční pohled
23.07. 16:59 Had  RE: tendenční pohled
26.07. 06:57 Karel4u  RE: tendenční pohled
26.07. 07:44 janko  RE: tendenční pohled
26.07. 16:45 Druid  RE: tendenční pohled
26.07. 17:00 janko  RE: tendenční pohled
27.07. 15:11 Druid  RE: tendenční pohled
28.07. 07:40 DavidZ  RE: tendenční pohled
28.07. 08:21 janko  RE: tendenční pohled
28.07. 08:40 DavidZ  RE: tendenční pohled
28.07. 14:04 janko  RE: tendenční pohled
28.07. 14:51 DavidZ  RE: tendenční pohled
28.07. 20:49 janko  RE: tendenční pohled
22.07. 14:08 Kyklop  RE: tendenční pohled
22.07. 18:21 Igor  RE: tendenční pohled
23.07. 14:59 kavol  RE: tendenční pohled
23.07. 08:04  Omyly novinářůl
26.07. 08:08 Krysa  RE: Omyly novinářůl
23.07. 16:54 Soudce Lynch  Pro pana JANKO
24.07. 07:00 janko  RE: Pro pana JANKO
24.07. 12:58 Soudce Lynch  RE: Pro pana JANKO
24.07. 09:48 pavel411  tento zpusob argumentace zda se mi byti ponekud nestastny
24.07. 12:12 kcg  50ka je potreba
24.07. 15:51 Pavel -Čert- Němec  RE: 50ka je potreba
24.07. 16:55 Alexa  RE: 50ka je potreba
24.07. 17:22 Vratislav  RE: 50ka je potreba
24.07. 18:22 Alexa  RE: 50ka je potreba
24.07. 18:09 kavol  RE: 50ka je potreba
24.07. 18:16 kavol  RE: 50ka je potreba
24.07. 22:25 Kevin  RE: 50ka je potreba
25.07. 20:46 Kohoutek  Body pro cizince

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 111 čtenářů částkou 17 636 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 3

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
27,29 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
16,43 Kč
Švýcarský frank
25,45 Kč
100 japonských jenů
22,01 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 944,01 Kč
1 unce stříbra
562,76 Kč
Bitcoin
297 763,25 Kč

Poslední aktualizace: 26.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 509