Diskuze k článku

USA začínajú vyvíjať nátlak na Slovensko

Příspěvků 29

18.7.2006 8:30

Výborný článek

Zorba 83.?.?.?

Je to výborný a pravdivý článek. Přesně ukazuje jak se USA snaží diktovat celému světu a jak se chovají ke svým vazalům(jako třeba ke Slovensku) když si dovolí udělat občas něco co se Amíkům zrovna dvakrát nelíbí. Doufám že SNS se bude snažit dělat vlasteneckou politiku, i když mám strach že jejich vstup do vlády nebyl zrovna tím nejlepším krokem.
Jinak to že Židé vždy spolupracovali s Madary a také s Němci proti nám Slovanům je známí fakt. Židé jsou stejnými nepřáteli Slovanstva jako třeba Němci nebo Madaři. A i ten příklad z článku o Židovi co pojmenoval svého psa "Masaryk" aby tak urazil našeho tehdejšího prezidenta jasně ilustruje povahu většiny Židů. Nejprve jedna ruka s Madarskými a Německými utlačovateli Slovanů a později zase vůdci bolševického útlaku namířeného opět proti nám Slovanům.

110794

18.7.2006 9:14

jen tak naokraj ...

kavol (líný se přihlá 195.?.?.?

myslímže to neustálé otírání o BL klimatu nesvědčí ... nic proti připojení takové poznámky, ale copak se nedala napsat neutrálněji, ve stylu "článek byl v BL odmítnut s odůvodněním: ... " a tečka?

110795

18.7.2006 11:17

Blisty nejsou politicky nekorektní...

Hugo Boss 89.?.?.?

pouze si na to hrají. Jakmile mají zvěřejnit něco, co je skutečně nekorektní, tak hned mají sto a jednu výmluvu. Jsem toho názoru, že Blisty jsou typickou ukázkou systémové opozice, která vytváří zdání, že existuje jakási svoboda slova a jakási "nekorektní média", ale v reálu je jejich činnost až příliš korektní.

110802

18.7.2006 11:45

Článok je pravdivý

robby 85.?.?.?

http://www.prop.sk/kto_za_koho_kope.htm

Pozrite si vynikajúcu správu Propu a uvidíte, že voľby v roku 1998 boli kompletne v réžii USA a ich mimovládnych organizácií na Slovensku. Do týchto volieb naliali stovky miliónov korún (MVO to vtedy priznali samé). Voľby v roku 2002 mali podobný scenár. V roku 2006, v časoch podľa USA "konsolidovanej demokracie" slovenské MVO plakali, že nemajú peniaze na ovplyvňovanie voličov, keďže dolárov prišlo podstatne menej. A tak slovenskí voliči mohli voliť bez masívnych zásahov a masírovania mozgov a výsledok sa dostavil - všetky tri strany sú totiž chápané ako viac alebo menej pro-národné.(ich volič je často ten istý, oscilujúci medzi HZDS a SMERom).
Správa Propu uvádza presné množstvá financií, ktoré sa vliali do predvolebnej kampane, kto ich prijal, kto dal, za čo atď, atď. Správa čerpá z prameňov týchto organizácií, používa ich jazyk, čiže čakajte hodne "newspeaku."
Vedeli ste, že napríklad Dzurinda dostal len priamo od Sorosa sumu 20 miliónov v roku 1998?

110803

19.7.2006 6:18

RE: Článok je pravdivý

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 110803

Na Slovensku je mozne mit financni dary do politiky se zahranici? Abych se priznal nevim jak to je v CR. V USA je te tusim nezakonne, coz povazuju za velmi rozumne.

110865

18.7.2006 12:12

mäsáryk

dub 62.?.?.?

byl m.j. zednář, což dokázal i tím, že prostřednictvím dalšího zednáře plečnika postavil celému světu na odiv, že čechy byly začleněny do jejich impéria tím, že vztyčyl na hradě na jeho hlavním nádvoří toto dokazující nepřehlédnutelný symbol - obelisk.

československo mělo podporu ameriky, tj. zednářských a židovských struktur, jen a pouze proto, že to zadalo do jejich plánu, v rámci kterého mělo dojít ke zničení rakouska-uherska jako konkurence britské říše, která byla, a je, (myslím celý commonwealth) pod jejich kontrolou.
poté, co po první válce dostali pod kontrolu rakousko-uhersko, rusko a otomanskou říši, byla následně, vč. druhé války, zničena říše německá.
hlavní podporu v americe mäsáryk nacházel u wilsona, který byl loutkou zednáře a tvrdého sionisty col. house.

takže žádné překvapení.

110805

18.7.2006 16:03

RE: mäsáryk

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 110805

Mýlíte se. Židé za první světové války podporovali Rakušany a Němce a naopak v řadách dohody byly silné protižidovské tendence. Nějaké jednotné zednářstvo které by šlo za nějakým cílem je podle mne minimálně v té době nesmyslem. Vždyt třeba za občanské války ve Španělsku bojovali členové zednářských loží na obou stranách a podobné to bylo i jinde. Zednáři jsou samozřejmě špatní, ale dávat jim za vinu všechno zlé je nesmysl. A klín na naší vlajce nemá se zednáři nic společného. Zánik Rakousko-Uherska byl jedině pozitivní událostí, nebot umožnil osvobození řady národů. A Německo za první i druhé světové představovalo stejnou hrozbu pro svět jakou dnes představují USA.

110814

18.7.2006 17:00

RE: mäsáryk

UmDiR 217.?.?.?

Reakce na 110814

Za prvej svetovej vojny boli sice Židia na oboch stranach , no v ovela vačšej miere na strane dohody (napr. najvacsia Nemecka ofenziva na zapadnom fronte (jar/leto) 1918 , nemci zapojili do boja vacsinu vychodnych divizii a ked boli prvy raz po 4 rokoch opäť na dostrel od Paríža , bol to štrajk v muničných závodoch na popud skrz-naskrz vo vedeni Židovskej Socialnej demokracie, ktory uplne rozbil moralku kazdeho Nemeckeho vojaka , ktory štyry roky trpel v zakopoch....
čo sa tyka podporovania Bolševikov v Rusku, Nemecko jednalo pod heslom "učel sväti prostriedky" a ked komunisti ktorym dopomohli k moci zo začiatku NECHCELI o mieri ani počuť stratili iluze o Žich Židovskych vodcoch.... ( K Brest-Litovskemu mieru prinutila komunistov az dalsia Nemecka ofenziva.)
Po ustupe Nemcov na jesen 18 , k hraniciam sa im napriek vsetkemu podarilo vytvorit frontovu liniu... V Anglicku uvazovali o zacati mierovych rokovani kedze , hrozil hospodarsky kolaps a , Narody obrovskeho Britskeho imperia sa zacinali vazne burit , kedze majoritny podiel vojsk bol na zapadnom fronte. Nemcom stacilo vydrzat aninie pol roka. no zrazu dostala bojujuca armada DYKU DO CHRBTA OD SOCIALNYCH DEMOKRATOV ktory vyhlasili Weimarsku republiku....... to je nadlho, dalo by sa poukazat na antinemecku propagandu vo velkych nemeckych novinach( ktore nemali nemeckych vlastnikov )


"A Německo za první i druhé světové představovalo stejnou hrozbu pro svět jakou dnes představují USA."

Hrozba ? za 2. = Ano bola to hrozba ale vyplynuna z dosledkov 1.WW v ktorej boli vacsia hrozba spojenci.........

110818

19.7.2006 9:40

RE: mäsáryk

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 110818

Důvod proč se Německá media a Sociální demokrati na konci války stavěli proti pokračování války otevřeně a otevřeně svůj antimilitarismus propagovali je ten že v Německá vláda ponechala značnou svobodu slova mediím a i odborům a dalším institucím, zatímco Dohodové státy tyto demokratické instituce maximálně omezili. Proto mohli v německu novináři psát co chtěli(a psali proti válce) zatímco v zemích dohody byli silně omezeni vládou a museli psát to co se jim řeklo. Židovská Sociální demokracie v Německu byla na začátku války proválečná a proto ji Německá vláda neomezovala, zatímco ve Francii jejich Židovští soudruzi vystupovali proti válce a pochopitelně s nimi vláda v Paříži zatočila. Dohodové státy považovali Židy kteří v nich žili za potenciální hrozbu pro své válečné úsilí a vždy v nich viděli proněmecký živel(viz. Draifusova aféra ve Francii). Oproti tomu Němci a Madaři s Židy spolupracovali a viděli v nich spojence. Vždyt jim taky pomáhali dostat se k moci v Rusku tím že financovali Židobolševiky. Úplně jasná je situace v Rusku kde se s Židy nikdy nemazlili. Myslím tedy že ačkoli Židé byli skutečně na obou stranách, tak jednoznačně podporovali Německo a jeho válečné úsilí. Výjimkou je samozřejmě konec války kdy se proti válce postavila celá levice v Německu, at už ji tvořili Němci nebo Židé.

A v první světové šlo o to že Německo usilovalo o světovládu. Němci se tehdy pokusili ovládnout Evropu a tak i celý svět. Vždyt kdyby vyhráli tak by jsme my Češi zůstali pod nadvládou Němců a Slováci pod nadvládou Madarů. To by se vám líbilo? Podle mne je tedy jasné že hrozbou bylo Německo. Vždyt i naši předci v legiích bojovali za naši svobodu proti Německu.

110878

19.7.2006 10:28

RE: mäsáryk

UmDiR 217.?.?.?

Reakce na 110878

Ja len k tej hrozbe: Od 80.tych rokov 19. storočia sa naplno rozbehla slovanizácia Habsburgskej monarchie ( Vieden už bolo možné považovať takmer za české mesto ) Neviem presné čísla ale Česi mali významé zastúpenie v byrokratickom aparáte , armáde , a dokonca v námorníctve.

Panovníckemu dvoru ( A tým nemyslím len nástupcu trónu Františka Ferdinanda ) , ktorý pragmaticky radsej chcel mat moc vo federatívnej monarchii nez nemat moc v nemeckej, cakal uz len na smrt stareho cisara F. Jozefa.... Ked vypukla vojna propaganda ( ak sa to takmer nic v R.-U. da nazvat bola zamerana na patriotizmus a na nacionalizmus jednotlivych mensin , vonkoncom nie na nemecky nacionalizmus.

Po vojne by sa stalo R.-U. federativnou konštiučnou monarchiou s parlamentnym systemom v jednotlivych krajinach (Cechy, Rakusko, Uhorsko, Strochou stastia aj Slovensko) a boli by sme velmoc v Europe. Nemecko Nemohlo dosiahnut svetovladu=> nemalo na to pocet obyvatelov a svetovlada sa neda ziskat za par rokov. Vytvorili by na vychode Ukrajinu ,Bielorusko z lútkovými vládami + malé Polsko v okolí Warsavi(bez prístupu k moru)
Toto je podla mna ovela pravdepodobnejsie ako udajna svetovlada

110887

19.7.2006 22:19

RE: mäsáryk

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 110887

I přesto že Slovanský živel se v R-U značně rozvíjel, tak dominantními etniky byli nadále Němci a Madaři, Slované hráli druhé housle. Je fakt že vysokou funkci v R-U zastával čas od času i nějaký Slovan, ovšem Němci a Madaři byli všude dominantní. Myšlenka federalizace R-U se oběvila až když prohrávali válku, kdyby ji vyhráli tak by se určitě pozice Slovanů výrazně zhoršila a k žádné federalizaci by nedošlo. Kdyby tehdy v roce 1918 vyhráli centrální mocnosti tak jsou Češi i Slováci dodnes pod nadvládou Němců a Madarů.

Německo mělo za svůj válečný cíl nejen územní rozšíření jejich říše a zisk nových kolonií, ale též vytvoření něčeho jako "Evropská unie", která by pod Německou nadvládou združila všechny státy Evropy a skrze jejich kolonie i většinu světa. Takže Německo tehdy skutečně mělo za cíl(i když možná v dlouhodobější perspektivě) světovládu.

110957

18.7.2006 17:37

RE: mäsáryk

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 110814

No prototenkrát máte víceméně pravdu. Židé hlavně "Ost-Juden" byli známí svoji germanofilií. Na straně Dohody navíc bojovalo carské Rusko země protižidovských pogromů. Na druhou stranu byl to lord Balfour kdo slíbil sionistům zemi zaslíbenou. V té době se ale k sionistickému hnutí hlásilo jen velmi málo Židů. Poručík Dub plete nesmysly "Rakousko-Uhersko jako konkurent Britského impéria [smích]))" Proboha a jak vždyt nemělo ani kolonie.

110821

18.7.2006 18:36

RE: mäsáryk

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 110821

A co třeba Bosna?

[velký smích] [velký smích] [velký smích]

110824

18.7.2006 19:53

RE: mäsáryk

cz_dragon 199.?.?.?

Reakce na 110824

A co treba Cechy??? Jo!
[velký smích] [velký smích] [velký smích]

110826

19.7.2006 9:44

RE: mäsáryk

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 110821

Je to tak. Co se týká Balfoura tak to byla spíš jen malá epizoda. Sionisté byli ochotni přidat se ke každému kdo vyhraje. Na začátku války sázeli na Německo. Ostatně vždyt taky sionističtí kolonisté v Palestině bojovali za války loajálně v řadách Turecké armády, pro kterou představovali výraznou posilu. A Britové v blízkovýchodním konfliktu stáli až do 50tých let na straně Arabů, které podporovali i za první války mezi Izraelem a Araby v letech 1948-1949.

110879

18.7.2006 12:38

Je to výborný a pravdivý článek ujistuje Zorba

Prdel 72.?.?.?

Prisel jsem na ohromnou vec ktera usetri cas ctenarum.
Jakmile se ukaze novy clanek na Zvedavci, nez ho otevru nahlednu do rubriky reakci na nej.
Pokud mezi prvnimi responses vidim oslavne ody na nej charakterama jako jsou Zorba a Trodas, vim ze se nemusim namahat s jeho ctenim.
Doporucuji. Tenhle precautionary step Vam umozni vyuzit vice Vaseho drahoceneho casu na zahradkach hazeni kamenu pres plot na sve sousedy (povyrazeni jake nam zde popisoval jeden z nas)..

110806

18.7.2006 13:19

RE: Je to výborný a pravdivý článek ujistuje Zorba

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 110806

..mam pro Vas takovou jednu aktualni zpravu - nachazite se na stankach Zvedavec - pokuste se udelat si trochu poradek pane Prdel ve svych "Favorites" toto neni Nezvedavec [oči v sloup] dobre rano.

Tedy jinak - prestante nam tady priblble doporucovat co a koho cist - specialne vy ktery jste nenapostoval byt jen setinu faktu, argumentu, odkazu a vlastnich myslenek ktere sem doposud prispeli Trodas, Zorba a take mnoho dalsich lidi kteri maji tyto stranky radi takove jake jsou.

Oponenti nevadi a jsou vetsinou k dobru veci. Notoricti prudici a prazdni kecalove se tady ale zacinaji rojit jako houby po desti a nehlede na to, ze nekteri si davaji jak si tak myslim praci psat hned vice nez pod jednim nickem. Ach jo - hussssssss - bezte si prudit na Nezvedavec

110808

18.7.2006 17:48

RE: Je to výborný a pravdivý článek ujistuje Zorba

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 110808

Napsal jste to za mne. Je vidět přispěvatel Prdel opravdu nemá v podstatě co říct a jen nesmyslně popichuje. Asi se na nic víc nezmůže, ono popichovat je totiž o hodně jednoduší než psát normální argumenty.

110822

18.7.2006 18:41

RE: Je to výborný a pravdivý článek ujistuje Zorba

seda 82.?.?.?

Reakce na 110822

I já souhlasím! K tématu, které mě zaujme přečtu skoro všechno (pokud mám na to čas). Je pravda, že někteří jen "mlátí prázdnou slámu", ale i to je život.
A právo na názor mají i ti, ze kterých je mi na [bliji] . Nemělo by jich být ale mnoho. [velký smích]

110825

18.7.2006 12:49

Stačí sa pozrieť

Kyklop 217.?.?.?

Stačí si prečítať, čo je ten kongresman zač a vec je úplne jasná.
... maďarského pôvodu, ktorý ako jediný člen amerického Kongresu prežil holokaust...

110807

18.7.2006 13:36

'..Oponenti nevadi a jsou vetsinou k dobru veci...'

Prdel 72.?.?.?

Konecne dobra pripominka. Mel byste se podle ni ridit.

110809

18.7.2006 15:12

názor

pavel - 1chose 1chose (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

To, že se usa snaží mnohde ovlivňovat volby, bude asi pravda. Kdoví, možná se tak děje i u nás. Pro tezi o nepřátelství nás a Němců nevidím žádný důvod, byť tam nějaké pocitové zbytky ze 2. sv. války apod. asi jsou. Vůbec nevidím důvod, proč by člověk měl nenávidět nějaký národ, jenom proto, že to někdo říká. Historie je všeliká, lidé zůstávají.

110811

18.7.2006 20:45

RE: názor

Krysa 84.?.?.?

Reakce na 110811

Já taky neříkám,že mě serou Židi....akorát mám plný zuby izraelské politiky!
Obdobně mne neserou Romové, akorát ta cigánská banda o dvě ulice vedle!
Holt je nutno rozlišovat....komu dát kvér a komu né!

A uplně mimo program: nemáte náhodou často zmiňovanou songu s textem "My letci máme ocelové ptáky"???

Furt se o tom píše ale nikdy sem to neslyšel, hi!!!

110829

18.7.2006 21:13

RE: názor

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 110829

>"My letci máme ocelové ptáky"???<

To bude nějaká sexistická písnička jako Smack my bitch up od Prodigy. Asi to zakázali.

110831

26.7.2006 10:24

RE: názor

Michal Bartek mbartek (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 110831

Ešte existuje niekto, kto nečítal Čiernych barónov??? Smutné...

111527

18.7.2006 23:00

RE: názor

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 110829

Ted je IMHO aktuálnější tohle

http://www.youtube.com/watch?v=MkcwZbzPVUw&search=The%20Clash%20Rock

I když ten cover z posledního CD Rachid Taha je lepší.

110839

19.7.2006 9:58

RE: názor

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 110829

Tady je náramný výběr. [smích] Mohla by to být "Píseň stíhacích letců" ale fakt nemám sílu poslouchat ji celou, jestli je tam něco o ocelových ptácích.

110880

19.7.2006 9:59

RE: názor

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 110829

Tady je náramný výběr. [smích] Mohla by to být "Píseň stíhacích letců" ale fakt nemám sílu poslouchat ji celou, jestli je tam něco o ocelových ptácích. http://www.spasitel.cz/zvuk.html

Šikula! Tak na podruhé.

110881

18.7.2006 21:15

Amíci=buldozer, který nenechá nic náhodě...

seda 82.?.?.?

Není se čemu divit! Desetiletá strategie USA (,nebo už staletá?,asi ano!) by se dala srovnat s chobotnicí: Někdy pomalu a nenápadně roztahuje svá chapadla
(ale nikdy je nestahuje!!), někdy drasticky a rychla chňapne! Vždy jen ve svém vlastním zájmu : hrstka vyvolených koulí svou miliardovou (dolarově miliardovou...) kuličku, která je drtivým sentinelem, který válcuje armádu těch ostatních. Tito ctitelé "Boha Dolaru", v jeho jménu jsou schopni vraždit, znásilňovat, prostě čehokoliv pro svou úspěšnost, kterou měří v drtivé většině množstvím dolarů na svých kontech.
Jak je vidět ani Slovensko neušlo jejich pozornosti... Samozřejmě ani Čechy, ale tady je asi víc análních servilů. [bliji]

110832

Příspěvků: 29

18.07. 08:30 Zorba  Výborný článek
18.07. 09:14 kavol (líný se přihlá  jen tak naokraj ...
18.07. 11:17 Hugo Boss  Blisty nejsou politicky nekorektní...
18.07. 11:45 robby  Článok je pravdivý
19.07. 06:18 Rene Bartosek  RE: Článok je pravdivý
18.07. 12:12 dub  mäsáryk
18.07. 16:03 Zorba  RE: mäsáryk
18.07. 17:00 UmDiR  RE: mäsáryk
19.07. 09:40 Zorba  RE: mäsáryk
19.07. 10:28 UmDiR  RE: mäsáryk
19.07. 22:19 Zorba  RE: mäsáryk
18.07. 17:37 Emma Bovary  RE: mäsáryk
18.07. 18:36 YAMATO  RE: mäsáryk
18.07. 19:53 cz_dragon  RE: mäsáryk
19.07. 09:44 Zorba  RE: mäsáryk
18.07. 12:38 Prdel  Je to výborný a pravdivý článek ujistuje Zorba
18.07. 13:19 SandWalker  RE: Je to výborný a pravdivý článek ujistuje Zorba
18.07. 17:48 Zorba  RE: Je to výborný a pravdivý článek ujistuje Zorba
18.07. 18:41 seda  RE: Je to výborný a pravdivý článek ujistuje Zorba
18.07. 12:49 Kyklop  Stačí sa pozrieť
18.07. 13:36 Prdel  '..Oponenti nevadi a jsou vetsinou k dobru veci...'
18.07. 15:12 pavel - 1chose  názor
18.07. 20:45 Krysa  RE: názor
18.07. 21:13 Emma Bovary  RE: názor
26.07. 10:24 Michal Bartek  RE: názor
18.07. 23:00 Emma Bovary  RE: názor
19.07. 09:58 DavidZ  RE: názor
19.07. 09:59 DavidZ  RE: názor
18.07. 21:15 seda  Amíci=buldozer, který nenechá nic náhodě...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

V Turkmenistánu zakázali covid-1903.06.20 00:08 Turkmenistan 1

Jak zastavit Nord Stream 2?03.06.20 00:00 Evropská unie 2

V Americe pokračuje rabování a násilnosti, média mají zlomyslnou radost01.06.20 11:14 USA 17

Twitter schoval?29.05.20 20:08 USA 8

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 12

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 1

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 11

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Měnové kurzy

USD
23,70 Kč
Euro
26,56 Kč
Libra
29,83 Kč
Kanadský dolar
17,55 Kč
Australský dolar
16,45 Kč
Švýcarský frank
24,66 Kč
100 japonských jenů
21,83 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,70 Kč
Ukrajinská hřivna
0,89 Kč
100 rublů
34,53 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 894,47 Kč
1 unce stříbra
422,28 Kč
Bitcoin
224 870,13 Kč

Poslední aktualizace: 3.6.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 250