Diskuze k článku

Syrští vládci posílají své spojence z Hizballáh do boje, zatímco Bejrút vyčkává

Příspěvků 91

14.7.2006 0:38

o pravdě

poetor 83.?.?.?

pravda již stratila svůj operační význam .. válka nemusí zůstat izolovaná, ani ne-nukleární .. národní zájmy jsou ropa a smrt jiných ..

110470

14.7.2006 2:52

Kazda mince ma rub i lic.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Izrael se do toho obul v Gaze, a dost proti sobe popudil verejne mineni. Aspon EU se tvari nasarane. Do toho se vmixovala KLDR se zkouskami raket a svou polivku si ohral i Hizballah a Syrie. V Afganistanu, ktery je mimo souvislosti se klade neocekavane tuhy odpor. A neocons, kteri si prepocitavali vojaky zjistili, ze jich je jeste min nez by potrebovali. A zkusit vseobecnou brannou povinnost je hra, ktera by mohla dopadnout vselijak. Vypada to, ze nektere nove figury na "prvni sachovnici moci" znacne zkomlikovali hru a dostali i velmi mocnou damu do svizelneho postaveni.

110480

14.7.2006 3:42

Na syrske diktatory take dojde

Ben Hur. 70.?.?.?

>To byla včerejší zneklidňující zpráva z Damašku, který dovolil svým >spojencům z Hizballáh překročit modrou hranici vytčenou OSN v jižním >Libanonu, zabít tři izraelské vojáky, zajmout dva další a požadovat >propuštění libanonských vězňů z izraelských vězení.

Vypada to, ze pan Fisk, byl jako vzdy u toho. Jen nejak spatne pocital. Tech zabitych izraelskych vojaku na uzemi izraele bylo osm, rukojmi jsou dve a Hezbollah za ne pozaduje vymenou tri teroristy, kteri jsou ve vezeni v Izraeli. No, ale ono je to stejne jedno, kdyz se zde na prave strane dozvidam, ze Izrael zautocil na partyzany Hezbollah, kteri nikomu neublizili a nikoho neunesli. Co tedy xakru mohou vymenou nabidnout?

110482

14.7.2006 4:21

RE: Na syrske diktatory take dojde

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 110482

Vsiml jste si jedne zajimave a zlovestne veci. Arabske vlady jsou az prilis v klidu. Ve vzduchu visi valka a to velka valka. Riceova byla jednat v EU, Bush uz po treti tento rok navstivil Nemecko. Rekl bych, ze USA musi vedet, ze v teto pripadne valce budou sami.Nedokazu si predstavit, jaka provokace by musela nastat na uzemi Evropy, aby vytvorila ve verejnem mineni valecnou atmosferu. Izrael dal Bejrutu nerealny pozadavek, aby libanonska armada kontrolovala hranici v oblasti, kde vladne Hizbalah. Toto je mimo moznosti Bejrutu a i kdyby timto odstartoval obcanskou valku nebyl schopen tento pozadavek splnit. Ja zacinam mit velky strach, ze ti co drzi v Izraeli skutecnou moc zacinaji ztracet kontakt s realitou. Velmi spatna zprava nejenom pro me. [pláč] [pláč]

110484

14.7.2006 5:35

RE: Na syrske diktatory take dojde

Ben Hur. 70.?.?.?

Reakce na 110484

>Vsiml jste si jedne zajimave a zlovestne veci. Arabske vlady jsou
>az prilis v klidu.

No, ani bych nerekl. Hned zvysili cenu na dosud rekordnich $76 za barel. To je jedine co hrabive araby zajima. Syrsky diktator po vrazde Rafika Haririho ztratil kredit i v muslimskem svete.

>Ve vzduchu visi valka a to velka valka.
>Riceova byla jednat v EU, Bush uz po treti tento rok navstivil
>Nemecko. Rekl bych, ze USA musi vedet, ze v teto pripadne valce
>budou sami.

Amerika sice bohata je, ale zadna pokladna neni bezedna. Takze ze strany USA nemam o zahajeni dalsi valky zadne obavy.

>Izrael dal Bejrutu nerealny pozadavek, aby libanonska
>armada kontrolovala hranici v oblasti, kde vladne Hizbalah. Toto
>je mimo moznosti Bejrutu a i kdyby timto odstartoval obcanskou
>valku nebyl schopen tento pozadavek splnit.

S tim souhlasim. Libanonska vlada skutecne neni doma panem a na teroristickou organizaci Hezbollah nestaci. Jedina moznost je, ze ji s tim nekdo pomuze. Coz se prave k nelibosti zidobijcu deje.

>Ja zacinam mit velky
>strach, ze ti co drzi v Izraeli skutecnou moc zacinaji ztracet
>kontakt s realitou. Velmi spatna zprava nejenom pro me.

O tom dost pochybuji. Kontakt s realitou maji Izraelci denne. A moc jim ho nezavidim. Vam by se libilo bat se poslat deti do skoly, jit na kafe, na diskoteku, do baru, nebo proste jen tak vyjit na ulici. Tak to je myslim dnesni realita Izraelcu. Tak se nedivte, ze s tim delaji, co se delat da. Terorizovat se nikdo nenecha do nekonecna.

110490

15.7.2006 6:50

RE: Na syrske diktatory take dojde

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110490

Tak proc to delaji Palestincum?

110568

16.7.2006 5:41

RE: Na syrske diktatory take dojde

Anton 24.?.?.?

Reakce na 110490

O cene oleje nerozhoduji arabske vlady,ale burzy, treba ta v N.Y.
Amerika uz je davno insolventni a to, ze ty o tom nevis neprekvapuje.
$US od r.2001 devalvoval o 51%...... Zidi se o to snazi prez 60 let a jsou na tom stejne,jako vychodonemecti komunisti, stavi zed, jo ale na uzemi ukradenem a to se jim vymsti. A kdyby zidi meli a rozumeli realite, tak by nejenom (posl.60let) nevrazdili, nekradli a nestaveli zed na cizim uzemi. Intelektualne a moralne bancrupt, stejne jako ti jejich cabals in US Congres.

( Cenzurováno. Urážíte autora příspěvku, na který reagujete. Editorka )


110630

16.7.2006 7:59

RE: Na syrske diktatory take dojde

68 68.?.?.?

Reakce na 110630

O cene oleje nerozhoduji arabske vlady,ale burzy, treba ta v N.Y.

Cenu oleje stanovuje OPEC.

110633

16.7.2006 8:29

RE: Na syrske diktatory take dojde

therock 209.?.?.?

Reakce na 110633

>Cenu oleje stanovuje OPEC.

Nestanovuje. Stanovuje objem tezby v clenskych statech. Cena se ridi mimo jinych faktoru hlavne celkovym mnozstvim ropy na trhu. Tak je to.

110634

19.7.2006 3:22

RE: Na syrske diktatory take dojde

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 110490

No, ani bych nerekl. Hned zvysili cenu na dosud rekordnich $76 za barel. To je jedine co hrabive araby zajima. Syrsky diktator po vrazde Rafika Haririho ztratil kredit i v muslimskem svete.

V které době žijete? Cenu ropy neudávájí Arabové ale bursa v Londýně a New Yorku. Jestli je někdo hrabivej, jsou to vaši přátelé v USA a UK.

110848

18.7.2006 17:01

..Ja zacinam mit velky strach.. (Bartosek)

Prdel 72.?.?.?

Reakce na 110484

Ten Vas strach je nepredmetnej, da se rici ceskej - priposranej..
Ja bych mel strach, kdyby Izrael pri sve blokade Lebanonskeho pristavu nepovolil pristani cizich lodi. Je to valecna zona a ma nato pravo. Ony ty lode mohou pasovat zbrane Hizbalovcum pod zaminkou evakuace jejich statnich prislusniku.
Ja bych mel strach kdyby Iran poslal sve revolucni gardy na pomoc svym chranencum - Hizbalahu.
Ja bych mel strach kdyby Izrael (po vzoru Bosenskych muslimu) nechal bouchnout pekne velkou bombu primo v Tel Aviv a svedl to na Hizbalach. I to se muze stat. Pak teprve bych mel strach.

110819

14.7.2006 5:46

RE: Na syrske diktatory take dojde

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110482

Uzemi Izraele , ktere je zrovna v Palestine.

110493

14.7.2006 4:41

14.červenec

V. Sodek 62.?.?.?

opojným kouzlem letního dne
namíchá Vám, Mindy
svěží nápoj dobré nálady.


Pro Vás, k dnešním narozeninám
http://i2.tinypic.com/1zx5jqs.jpg

110486

14.7.2006 5:09

RE: 14.červenec

Ben Hur. 70.?.?.?

Reakce na 110486

>opojným kouzlem letního dne
>namíchá Vám, Mindy
>svěží nápoj dobré nálady.


>Pro Vás, k dnešním narozeninám

Jestli je to pro me, tak diky, ja mam narozeniny dnes 13.7.

110488

14.7.2006 7:20

RE: 14.červenec

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 110488

14tý červenec namíchá [smích]

Vám, Ben Hure, jako chlapovi, přeji, abyste každý den viděl krásné ženy s ještě krásnější duši
a nemusel se přitom stěhovat do místních luhů a hájů. Do mist, tak důvěrně známých z dob,
kdy Vaše maminka starost o dítě své měla, koláč upekla....

Hey
Happy birthday, home boy [smích]

110499

14.7.2006 7:40

RE: 14.červenec

Ben Hur. 70.?.?.?

Reakce na 110499

>14tý červenec namíchá [smích]
>
>Vám, Ben Hure, jako chlapovi, přeji, abyste každý den viděl
>krásné ženy s ještě krásnější duši

>a nemusel se přitom stěhovat do místních luhů a hájů. Do
>mist, tak důvěrně známých z dob,

>kdy Vaše maminka starost o dítě své měla, koláč
>upekla....

>Hey
>Happy birthday, home boy [smích]

( Zrušeno. Pokud mi umožníte, abych zapomněla na to, jak jste o nás psal (čas minulý slovesa psal je conditio sine qua non) na Nezvedenci, budu ráda, Ben Hure. Do doby než na něco přijdete, vám nepustím nic. A myslím, že to chápete. Editorka )

110500

14.7.2006 9:56

RE: 14.červenec

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 110500

Kdo je to editorka?

( Editorka je editor bez pindíka. Zde tento druh zastupuji já. Takto: Mindy, úředně registrovaná, evidovaná a průbežně otravovaná jako JUDr. Dagmar Karlová, Praha, Česká republika. Editorka )

110506

15.7.2006 2:55

RE: 14.červenec

Ben Hur. 70.?.?.?

Reakce na 110500

>( Zrušeno. Pokud mi umožníte, abych zapomněla na to, jak jste
>o nás psal (čas minulý slovesa psal je conditio sine qua non)
>na Nezvedenci, budu ráda, Ben Hure. Do doby než na něco
>přijdete, vám nepustím nic. A myslím, že to chápete.
>Editorka )

Vazeny Editore bez pindika. Vase zapominani je ciste vase osobni vec a ja ho nemohu, ba ani nechci nijak ovlivnovat. Za tuto druhou zoufalost, kterou tu na moji adresu postujete a ktera je jen vyrazem vasi osobni nenavisti k me osobe vas mohu ujistit, ze se naopak postaram o to, abyste na mne nikdy nezapomela. A nejen vy. S vami i vsichni ti, kteri jsou tak zbabeli, ze dokazi jen nadavat, nenavidet, pomlouvat, schovavat se zbabele za cenzuru a lhat jako kdyz tiskne. Vase nechutne komunisticke manyry jsou uz napadne vsem ctenarum Zvedavce a s nimi i vas zbabely chameleonismus. Nevim proc se takhle shazujete ale doufam, ze ta vase docasna idispozice je pouze zpusobena tim, ze jste pozila vetsi davku alkoholu, nez se na slusnou osamelou zenskou slusi. Vase vyhruzky jsou trapne, smesne a debilni, stejne jako to, ze si na internetu hrajete na prastenou pubertacku a nadruhe strane se nedokazete v pocinajicim prechodu naprosto ovladat. A to je to byste v prve rade mela chapat vy. A take byste mela chapat, ze se poustite do neceho, na co rozumove, moralne a inteligenci, naprosto nestacite. I tak vam preji hezke narozeniny a doufam ze na nich budete mit alespon jedno procento pratel, kolik se jich sejde u mne tuto sobotu.

( Vskutku jste mě tímto příspěvkem přiměl, abych vás sem, Ben Hure, ještě jednou pustila. Porušil jste pravidla zdejší diskuze. Dala jsem vám šanci. Nevyužil jste ji. Jste definitivně venku. Editorka )

110556

15.7.2006 6:39

RE: 14.červenec

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110556

Ben Hure k vam nemuze byt nenavist , pouze soustrast.

110566

15.7.2006 16:11

RE: 14.červenec

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 110556

"Pratelstvi je mozne pouze mezi dobrymi lidmi,
zly lide se mohou pouze spolcit!" Dostojevskij

110594

15.7.2006 20:54

RE: 14.červenec

B. 195.?.?.?

Reakce na 110556

Nerozumím tomu co jste si s editorkou udělali a nezajímá mě to. Vaše osobní urážky (jakékoliv!!) ženy jsou toho ubohého druhu, kterým jste si odepřel právo na to nechat se nazývat mužem. [bliji]

110613

14.7.2006 7:10

RE: 14.červenec

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 110486

[smích] Kouzelná růže a krásné přání. Jste milý a udělal jste mi radost, Vladimíre. Mindy

110498

15.7.2006 2:37

RE: 14.červenec

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 110498

Hodne stesti a at se plni tajne sny. Bohuzel barborove neumi vycarovat kouzelne ruze. [mrknutí jedním okem]

110553

15.7.2006 6:27

RE: 14.červenec

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 110553

[smích] Děkuju René. Tu růži si hravě dokážu představit. Žlutá čajovka. A nejste určitě barbar [smích] . Mindy

110565

14.7.2006 5:01

Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Israelsky stat je vredem v teto oblasti,byl umele vytvoren a vznikl nasilim,jen si prectete ,jak vyhodili do povetri britske velitelstvi ,King David Hotel, jak zabili representatta OSN ,jak vyvrazdili cele vesnice a stale se tvrdi ,ze maji pravo na existenci a branit,to ,co ukradli, pri scitani lidu v Palestine byli zastoupani jen * % z celkoveho obyvatelstva ,tech 92% je jikdy nevrazdilo,zili pospolu v miru,ale jak prisla jedna vlna za druhou s tak zvanymi zidy ,tak od tech dob do dnes neni pokoje a pokoje nebude dokud nedosahnou Velkeho Israelu,od reky NILU az po reku Eufrat a nebudou okupovat kazdou valdu sveta a neutvori Jerusalem hlavnim mestem sveta a neprosadi to,ze tisickrate opakovana lez se stane pravdou.Nektere americke rozhlasove stanice ,uz nazyvaji veci ,tak ,jak jsou,mnozi dnes uz chapou Nemecko a Hitlera, vic nez kdykoliv pred tim.
Wednesday, July 12, 2006 9:05 AM EDT

ISRAEL BOMBS HOUSE; KILLS NINE CIVILIANS INCLUDING CHILDREN!
http://www.halturnershow.com/JewsInjureBaby.jpg
SATANIC JEWS ON MURDEROUS RAMPAGE!
Rika se o zidech ,ze jsou mazani a chytri ,ale co to muze byt za chytrost,kdyz vzdycky z kazde zeme byli pro svou "mazanost" vypovezeni a mnohdy ,pogrom ,byl zpusoben jejich neustalou roztaznosti a diktovani domacimu obyvatelstvu ,co maji delat az po kriminalni utoky,jako atentaty na ruske cary a americke presidenty a i jinde po svete ,vis Noveho Zelandu skandal s dokumenty a spionazi v Americe.
To,co delaji dnes ,se jednou zakonite i pres vsechno lhani obrati proti nim ,zadny antisemitismus ,ale odplata ,za to ,co delali druhym.

110487

14.7.2006 17:53

RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.

TomasEU 86.?.?.?

Reakce na 110487

Vy to asi nemáte hlavě v pořádku. Obdivovat Hitlera a říkat, že mnozí chápou Hitlera. Víte, co chtěl udělat Hitler?? Ten zdegenerovaný primitivistický mozek, uslintaný dement, člověk který měl v držce neustále hroznou gangrénu a všichni omdlévali na koho dýchnul? Jestli ne, tak já Vám to povím. Nechtěl jen odstranit Židy, ale všechny podřadné rasy. To jsou arabové černoši, Asiaté atd. V eugenice postavil (on spíš převzal, nebyl by schopný ani nalepit poštovní známku) na hierarchicky nejvyšší stupeň "rasu", či spíše "typ" nordický. Kterýžto viděl jako etalon rasové čistoty Řížského občana. Vše ostatní je podřadné a mělo by to sloužit a později být odstraněno. Přečtěte si Mein Kampf, není li vám to stále dostatečně známé. Takže si myslím, že si neuvěřitelně kálíte do úst, když píšete, že mnozí nyní chápou Hitlera, protože zplynoval Židy, neboť by zplynoval i Vás i většinu těchto jeho sympatizantů, pokud tedy nejste výjimka a nemáte dokonale rasově čistý a ušlechtilý rodokmen.
Mainstramové názory zde na Zvědavci mi přijdou velmi signifikantní pro vynikající román Spolčení hlupců.

110517

14.7.2006 21:00

RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.

cz_dragon 70.?.?.?

Reakce na 110517

Hitler, skoda, ze se netrefil...... [velký smích]

110527

14.7.2006 22:00

RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.

case 62.?.?.?

Reakce na 110517

Pletou se Vam dojmy s pojmy.
Chapat neznamena souhlasit. Napr. Chapu postup USA proti Iraku, ale presto povazuji jejich vladu za spolek valecnych zlocincu.Srozumitelne?

P.S. Pise se "Říškého"

110531

14.7.2006 22:02

RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.

case 62.?.?.?

Reakce na 110531

Preklep [smích] Říšského

110532

14.7.2006 22:24

RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110517

Tomasi ti Zidi tak zplynovani nebyli - vzdyt nam vladnou.Ale nezlobte se , to co delaji je akt rasizmu.

110535

14.7.2006 22:39

RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 110517

>Vy to asi nemáte hlavě v pořádku. Obdivovat Hitlera a říkat, že mnozí chápou Hitlera. Víte, co chtěl udělat Hitler?? Ten zdegenerovaný primitivistický mozek, uslintaný dement, člověk který měl v držce neustále hroznou gangrénu a všichni omdlévali na koho dýchnul? Jestli ne, tak já Vám to povím. Nechtěl jen odstranit Židy, ale všechny podřadné rasy. To jsou arabové černoši, Asiaté atd. V eugenice postavil (on spíš převzal, nebyl by schopný ani nalepit poštovní známku) na hierarchicky nejvyšší stupeň "rasu", či spíše "typ" nordický. Kterýžto viděl jako etalon rasové čistoty Řížského občana. Vše ostatní je podřadné a mělo by to sloužit a později být odstraněno. Přečtěte si Mein Kampf, není li vám to stále dostatečně známé. Takže si myslím, že si neuvěřitelně kálíte do úst, když píšete, že mnozí nyní chápou Hitlera, protože zplynoval Židy, neboť by zplynoval i Vás i většinu těchto jeho sympatizantů, pokud tedy nejste výjimka a nemáte dokonale rasově čistý a ušlechtilý rodokmen.<

Já ten Mein Kampf přečtený nemám ale z toho co se ke mne doneslo mám spíš dojem že Hitlerův antisemitismus pramenil z toho že Židy považoval za jediné etnikum které je schopné konkurovat Němcům a tím pádem jsou překážkou k světovládě. Slovany (i když čeští neonacisté to vehementně popírají) a další nenordické skupiny Hitler skutečně považoval za "podřadné" nicméně nemělo dojít k jejich odstranění ale měli být otroky v tom jeho "NWO". Eugenický program je kapitola sama pro sebe tady mělo jít o odstranění všeho co bylo považováno za "slabé" a "neužitečné" a to hlavně u Němců (duševně nemocní, epileptici, lidé s mentálním nebo tělesným handicapem) a tak "očistit" společnost. Tento eugenický program začal hned v roce 1939 nicméně kvůli protestům ze strany katolické i luteránské církve byl na čas přerušen a znovu obnoven až v roce 1943. Je však třeba říct že eugenické programy byly realizovány v první polovině 20 století v řadě dalších zemích včetně USA.

Btw: To s tím Spiknutím hlupců je dobrá poznámka na některé zdejší přispěvatele to sedí akorát pochybuji že těch co se to týká vůbec tuto knihu znají.

110538

14.7.2006 23:42

RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110538

On ty zidy bral jAK JE, ANI NE TAK SCHOPNE , ALE VSE SCHOPNE.Kdyz byl taky rasista , proc ceska zena (babka) mohla adoptovat nemecke decko? -ted moje tetka. Ted pokud bych chtel adoptovat native decko po mne pudou mnohe vic. Nebo muze adoptovat Palestinec zidovske decko?

110542

15.7.2006 1:31

RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 110538

>Btw: To s tím Spiknutím hlupců je dobrá poznámka na
>některé zdejší přispěvatele to sedí akorát pochybuji že
>těch co se to týká vůbec tuto knihu znají.


To Vám dávám vřele za pravdu madam, těch Ignáciů a Mancusů je tady dost a asi pochybujete správně, nejspíš ani neví o jakou knihu jde. I když ten Ignácius zas tak úplně blbej nebyl, vlastně jen tak dobře vyšinutej, neboli ujetej. Ale ono to bude asi i jinde stejné, nebo podobné, bohužel. Jenom ještě malá připomínka, ta kniha od J.Kennedy-Toole se jmenuje "Spolčení hlupců" (Confederacy of Dunces), nikoli spiknutí. To "spolčení" sedí líp. Hlupáci málokdy učiní nějaké spiknutí. [mrknutí jedním okem]

110549

15.7.2006 21:49

RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 110549

Možná byste se tedy mohl zamyslet nad tím, proč žádný židovský nakladatel nechtěl tuto knihu vydat, i když do ní byla "povinně" vkomponována postava laskavého židovského průmyslníka p.Levyho. Protože dokonale paroduje celá ta báječná 60.léta, kdy byla naše civilizace definitivně podminována www.nationalvanguard.org/story.php?id=7585. Je tu sice soucitně zobrazen senilní pravičák, ale většina kritiky se soustřeďuje na úpadek hodnot dirigovaný médii a komentovaný Ignáciem jako jakýmsi zvrhlým Tomášem Akvinským pod úhlem montánního katolicismu. Je zde i barvitě vylíčena odlišná mentalita tehdy ještě neprotežovaných menšin a hlavně iluzornost levičáckých bludů v postavě Míny Minkoffové. Až si někdy říkám, zda to s autorovou sebevraždou bylo tak docela v pořádku, knihy někdy dokážou věci...

110617

15.7.2006 2:38

RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 110538

Mate pravdu obdivoval je a zaroven se jich bal. A to Mein Kampf zatim nemam taky precteny. [mrknutí jedním okem]

110554

16.7.2006 12:54

RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 220.?.?.?

Reakce na 110517

Obdivovat Hitlera a říkat, že mnozí chápou Hitlera. Víte, co chtěl udělat Hitler?? Ten zdegenerovaný primitivistický mozek, uslintaný dement, člověk který měl v držce neustále hroznou gangrénu a všichni omdlévali na koho dýchnul?
--------------------
To ,jste napsal hezky, jenze je v tom maly hacek a sice v tom, ze Hitlerova babicka prisla do jineho stavu v rodine Rotchildu, tedy, co jste napsal se tyka i zida Hitlera, jestli to nahodou nevite,tak se zeptejte zidu ,co jim nepachnou usta.
O Hitlerovi antisemitismu a vyhubeni zidu ,si prectete knihu ,kde se pojednava ,kolik zidovskych vjaku slouzilo ve Werhmachtu,dokonce i nejvice dekorovanu pilot byl zid,tak ,jako druhy kapitn Bismarku a sofer Hitlera ,Mauricius byl zid take, takze si nejdriv neco prectete, at zmenite nazor na osobu Hitlera , o jehoz chrakteru pisi vitezove obvinujici jej ze vseho, co se jim hodi,ale na sebe ovsem zapomenou, mozna ,ze polibky s Churchilem ,pokud vytahl doutnik z ust a nebyl skotskou byly mnohem lepsi.
Germant of Jewish Descent who served Hitler
http://academic.kellogg.edu/mandel/images/Rigg.jpg
Hitler byl nekurak,ne vsak Roosvelt a Churchill,Hitler nepil alkoho,ne vsak Roosvelt a Churchill, Hitler by vegetarian, mel specilani kucharku, ne vsak zapadni presidenti,Hitler nedovolil do jeho pritomnosti prijit zenam ,bez doprovodu jejich muzu atd
Ta propaganda o hitlerovi ,je to same ,jak o zbranich hromadneho niceni ,co ma Saddam ,ten urcite mel take potize s dechem.
Rigg estimates that there were 60,000 half-Jews in the Nazi army and 90,000 quarter-Jews.
http://www.bryanrigg.com/images/righitascher.jpg
"Half-Jew" Commander Paul Ascher, Admiral Lütjens's first staff officer on the battleship Bismarck; Ascher received Hitler's Deutschblütigkeitserklärung. (Military awards: EKI, EKII, and War Service Cross Second Class.)
Bojoval do posledniho dechu a naboje na potapejicim se Bismarku.

110640

16.7.2006 19:05

RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.

TomasEU 86.?.?.?

Reakce na 110640

Fakta o Hitlerově strašné gangréně v dutině ústní nejsou věcí propagandy, ale přímá svědectví všech jeho milenek a žen z okolí, která vyšla v knize Všechny Hitleroví ženy (nepamatuji si už ten název přesně)
Vaše komparace s doutníkem nebo zápachem ze skotské je natolik mimo mísu, že jste patrně nikdy gangrénu v ústech necítil. Zeptejte se svého stomatologa, jaké to přibližně je.
To, že měl Hitler židovské předky je mi známo. Možná se to i spolupodílelo na vyývoje jeho nenávisti k Židům.
Kolik Židů sloužilo wehrmachtu nevím. Ani mě to nezajímá. Ani to nemění nic na faktu, že Hitler masově Židy vyhlazoval. Jestli nějaký pilot německé armády byl žuidovského původu, tak musel mít patrně zfalšován původ, protože Židům nebylo umožněno nic. Hitler jim vzal majetek arizací jejich majetku, pak děti, i jejich vlastní život.
Není to tak dluhá doba, aby o tom neexistovali přímí svědci. Prboha přečtě si třeba v archivech jména cca 60 tisíc českých Židů, kteří byli popraveni v koncentrácích! Jsou to reálná jména s reálnými příbuznými! Ty lidé byli deportováni do koncentráků a nikdo z nich se nevrátil! Kam zmizeli, že se nevrátili do svých domovů, že o nich jejich příbuzní nikdy na světě neslyšeli?? KDyž podle vás všech- revizionistů a popíračů holocaustu, nebyly plynové komory a v koncentrrácích se masově Židé nevyhlazovali!
Máte na to nějaké vysvětlení?
Co se týká změny názoru na Hitlera, tak vy si snad myslíte, že Hitler byl dobrý člověk? Nebo, že to není až tak zlé, jak popisují lidé, kteří žili kolem něho?

110649

16.7.2006 22:35

RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 110649

Pokud vím, tak se okolo Hitlerových žen cosi temného naznačuje o jeho neteři Geli, která spáchala sebevraždu a pak se jmenuje až Eva Braunová. Pochybuji, že by se některá z nich šířila o zápachu z jeho úst. I když údajně měl mít žen víc a tajilo se to kvůli voličkám, nic seriozního na toto téma nevyšlo. Naopak se spekulovalo o tom, že byl úchyl a nežil ani s Braunovou. Českých Židů zahynulo za války cca 70 000, z toho 30 000 na epidemie v Terezíně. Takže sotva mohlo být 60 000 popraveno. I když Hitlerova babička otěhotněla během služby u Rotschildů (a dostala od barona určitý obnos, kvůli kterému si ji vzal starý mládenec Hiedler), mohl být Hitlerovým dědečkem i Rotschildův židovský komorník nebo byl třeba bankéř filantrop, bližší by zjistila až analýza DNA a pochybuji, že o to bude zájem. Rasově Hitler dle vratislavského prof.Eickstedta patřil k dinárskému typu s modrýma očima, který převažuje na JZ Balkáně (a i u nás tvoří cca 25 %). (Polo)židovským pilotem byl např.maršál Milch www.spartacus.schoolnet.co.uk/GERmiltch.htm

110673

17.7.2006 5:00

RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 220.?.?.?

Reakce na 110649

Vidim ,ze jste propagandou zcela zpracovany a zejmena tou holocaustovou,proc ,Hitler vrazdil zidy?
Tak za prve ,co dnesni propaganda ,myslite ,ze do ucebnic americkych deti prijde historie ,ze Saddam Hussein a cely Irak byl zncen protoze USA lhali o zbranich hromadneho niceni,ja nemyslim,ze by takova ucebnice byla vubec vytistena v ramci Sorosovi nadace.
Za druhe ,myslite ,ze Israelske deti vedi ,kolik kazdy den Israel zabije Palestincu a nebo,jak Israel ve svem pocatku vyvrazdil vesnici Der Yassin?
Myslite ,ze zide vubec vedi neco o tom ,jak Stern Gun zabijel britske vojaky v dobe ,kdy Palestina byla pod mandatem UN?
To je jen maly priklad,ten nejvetsi lezi 11 Septembru,kdy 4000 zidu neprislo do prace a nastal ,"prekvapivy" terroristicky utok!!!
Toto jsou zpravy z Vasi momentalni soucastnosti a lze se vsude kam se podivate.
Najdete si noviny z roku 1933, Daily Expres, cislo 10 258,ze dne 24 brezna,kdyby jste je nedostal k nahlednuti,tak se ptejte sam sebe ,proc je nesmite videt?
Nezapominejte ,ze historii pise vitez a ne porazeny,tomu je odepreno pravo obhajoby,to co dnes ctete o Hitlerovi a Nemecku je jen jednostranna historie, v lednu 1945 britsky svaz pravniku shledal,ze Hitler neni valecny zlocinec a po VALCE BUDE INTERNOVAN VE VYHNANSTVI,potom dodatecne zmenili nazor a udelali nove zakony k souzeni nacistu,zakony ,ktere behem valky neexistovaly.
Nakonec ,ten zly Hitler zastavil akci pancerovych jednotek , jinak ,jediny Brit neodplul z Normandie domu,kde bezmocne stali ve vode a cekali na zachranu a Hitler je nenechal zmasakrovat,podivejte se do historie,co se oslavuje ,co by obrovska uzp[esna zachrana Britu,byla benevolence Hitlera a ne Churchila.

110694

17.7.2006 11:18

RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 110640

>Hitler byl nekurak,ne vsak Roosvelt a Churchill,Hitler nepil alkoho,ne vsak Roosvelt a Churchill<

Roberte to je přece všeobecně známá věc že druhá světová byla válka tří alkoholiků, silných kuřáků a milovníků krvavých bifteků s jedním abstinentem, silným odpůrcem kouření (kdysi vyšel v Spectatoru článek o současné britské protikuřácké legislativě
a znepokujících paralelách s podobnými zákony z doby třetího Reichu) a zapřísáhlým vegetariánem.

110713

18.7.2006 8:04

RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 220.?.?.?

Reakce na 110713

VALKY ,KTERE NAS NICI,TED SE ZACINAJI OBEVOVAT ZPRAVY, ZE ISRAEL POUZIVA V BOMBARDOVANI PLYNU A ZBRANI NAPLNENYCH RADIAKTIVNIM MATERIALEM.
Vzato rozumne ,tak ,k cemu ty valky jsou,kdyz neni viteze ani porazeneho a vsichni zemrem na rakoviny ,kdyz zasvinime celou planetu?
V roce 2004 Britska vlada zaplatila za pujcku od banky na prvni svetovou valku,takze jsme jeste v dluzich ,ktere platime za druhou svetovou valku,mezi tim ,byla valka Korejska a potom Vietnamska a dnes zase strasi Koreu,ze je rozmlati na cucky a zazenou je do doby kamenne, kdyz teda nebudeme mit vsichni nasledek-rakovinu,Capek ,to zduraznil pekne ve sve Bila Nemoc.
Spojene Staty Americke ,vzdy vedouci obrannou a za svobodu a demokraci,jak ani nemuze byt jinak,tak jsou v dluhu,65,9 trillionu dollaru,jenom!!To znamena ,ze Americanum nepatri ani ta puda pod nohama ,co po ni chodeji a stale se hrabou do dalsich valek ,dle "Boziho vnuknuti",jak prohlasuje president Bush.Navstivte na internetu "Federal Reserve:U.S.heated for bankrupcy",Bush zadal kongres o dalsich 111 bilionu dolaru ,pritom v samotnych USA se prodavaji zahranicnim zajemcum mosty a dalnice, hlavne ,ze mame ten boj proti terrorismu,ktery v celych dejinach zeme , nikdy nikdo neporazil.
Can a Jew Go to Heaven? George W. Bush Answered "No" in 1994
http://www.bushwatch.com/bushjew.gif
"Prescott Bush, the father of the former President and the grandfather of the current candidate, spent more than a decade helping his father-in-law George Herbert Walker finance Adolf Hitler from the Wall Street bank, Union Banking Corporation.
Ediční překlad: "Prescott Bush, otec bývaleho prezidenta a dědeček současného uchazeče o prezidentský úřad, pomáhal více než deset let svému tchánovi Georgi Herbert Walkerovi financovat Adolfa Hitlera prostřednictvím wallstreetské banky Union Banking Corporation."
http://www.sweetliberty.org/issues/israel/calendar_files/bush@wall.jpg

Jedno velmi pusobive svou predpovedi bylo proneseno v roce 1984, zidovskym autorem a anti-zionistou, Jack Berstein, jez varoval temito slovy: "Zionisti, co vladnou v Israelu a zionisti zijici v Americe se snazi dostat U.S. podvodem do pasti v ramci valky na Strednim Vychodu, samozrejme na strane Israelu. Oni temer dosahli svych planu, kdyz U.S. Marines byli poslani v roce 1982 do Libanonu. Krev prolita ztratou 250 Americkych Marines, ktery padli v Libanonu, je krvi, jez kape s rukou Israelcu a zionistu v Americe.

(Pane Nohejle, opět část textu postujete v angličtině. A to i přes to, že jste byl již mnohokrát žádán, abyste psal pouze česky. Opatřila jsem anglický text překladem, abych ho nemusela smazat. Řešení našeho chronického problému to pochopitelně není. Moc mě to mrzí, ale příště, co nebude česky, nebude vůbec. Editorka )

110792

14.7.2006 7:54

poslóoochejte

ZAJDANus 193.?.?.?

poslóóochejte,,,,,
co tady porád piščíte,,,,,uvědomujete si vůbec v jaké roli je Izrael...?...jakej vřed?..uměle vytvořenej?.....i kdyby!!!
hlavně že všichni velice ukazujete svou toleranci ve vztahu a manželství. Proč tedy nedokážete tolerovat izrael? když je někdo tak chytrej a neumí tolerovat to, že uzemí které dostal je prostě ted jeho a muselo se tak udělat tak nemůže být ani tolerantní k partnerovi!!!! Pokud vím tak officialní terroristy zatím prezentuje pouze arabský svě a po celém světě....a kurna to nikomu porád nevadí. S takovejma se nevyjednává...proto Izrael činí dobře. Navíc...z celkového pohledu-co dokázal arabský svět...po dobu 30let ho každej zná jako necivilizovaný svět-terror-chaos-nepochopitelná práva. Nic co by jsme potřebovali a chápali - naopak. Technologická revoluce je neodkladná a aspon já nemám čas čekat na pravdu vesmíru...jen činy ji ukáží a nějací domorodci těch činů zrovna moc nedělají. Porád samé keci o antiglobalizaci a zachranmě černoušky (lenochy)!!!! kurna když jim tam svět pomáhá, tak zase někdo piščí, že globalizace je špatná a ted když se na ni vyprdli tak se nám to pěkně stěhuje do Evropy a okolí. Proto globalizujme at Ti co nemají to co chtějí na to vyčkají doma a nekradou místo tady. Když ste všichni tak tolerantní k Arabům, kteří mají uzemí nemálo sem zvědav jak tolerantní budete k asiatům a černouškům co nás tady pomale zaplaví.....Nejmenším nepomůžete, těm kteří by mají zájem poznat vesmír a činí tak...podporujete hnupy co zatím nikdy nic nedokázali a jen si vymanují pozici díky ropě................skopat prdele!!!!

110502

14.7.2006 11:47

RE: poslóoochejte

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 110502

Nekolik upresneni.

Palestinci nemaji zadnou ropu.

Stat Izrael byl umele vytvoren OSN na zaklade zidovske lzi o holokaustu, jakozto organizovanem masovem pokusu o vyhlazeni zidu v fasouny okupovanych uzemich behem WW2 ruznymi metodami, vesmes technicky nemoznymi, az se z techto kurioznich fantasmagorickych metod zachovaly jen plynove komory. A tyto byly vyvraceny jakozto dalsi zidovska lez chemickou analyzou jejich sten, ktere si k kyanovodiku ani necuchly. (ucinna slozka Cyklonu B vyrabeneho pro deratizaci v CR/Neratovicka Spolana)

Rezoluce OSN vytvarejici Izrael jmenuje na PRVNIM miste vytvoreni statu Palestina, a pak az Izraele. Palestina neni vytvorena dodnes, Izrael je. Vidim rezoluci jako nenaplnenou a existenci Izraele jako protipravni.

Z celeho uzemi, jenz bylo zidum v 1948 OSN prideleno (aniz by se nekdo ptal domorodeho obyvatelstva, jenz v te dobe melo jiz prvni trpke zkusenosti s zidovskym terorismem ve velkem) vlastnili zide jen 5%.

Propagaci multi-kulti a emigraci cernousku a arabasu do Evropy a USA podporuji hlavne media, a ty jsou, jak kazdemu znamo, pevne v zidovskych rukou a kdo necvrlika s nimi je fasoun, antisemita, konspiracni teoretik, etc etc etc.

Imigrace je podporovana i politiky, nebot je neohrozuje a pridelava obyvatelstvu znacne problemy - diky cemuz pak politici mohou lepe vladnout a obcane se utapi ve svych problemech a nemaji cas hlidat vladu, jenz jede zcela mimo jejich zajmy...

Na imigraci maji nesmirny zajem zide ze dvou duvodu. Prvni je ten, ze Izrael je malinky statecek v mori Arabu a citi se bezmocny proti te presile - cize je jen rad, kdyz ti schopnejsi odejdou do Evropy/USA - kamkoliv jen aby neohrozovali Izrael. A ten druhy je ten, ze spolu s schopnymi Araby se k nam pritahne i pakaz, jenz nam udela dostatek problemu nato, abychom je nemeli radi a neodsuzovali tak prilis moc to, kdyz se Izrael rozhodne resit problemy sveho souziti s Araby vojensky a masakrovat je...

Je to klasicka hra na dva se perou a treti se smeje. Hraje se tak s nami uz 2000 let a vy na ni stale skacete jako na spek, clovece. Jestli je tu neco v neporadku, pak je to vase neskonala naivita - zaslouzil byste pribit na kriz, jako ten naivni zidacek Jezis Kristus.
Samozrejmne byl pribit Rimany, aby zide, jenz k tomu Pilata dotlacili, mohli rict - my nic, to Rimani! Zabte Rimany - a shodou okolnosti je take vyzente z Palestiny, nebot to je nase zeme, zeano...
Co se za 2000 let zmenilo? Nic. Dokonce i lidska blbost zustala lidskou blbosti.


http://ax2.old-cans.com/jews_agression_results.jpg

Nabatiyeh, Libanon. Libanonsky civilni zamnestnanec obrany ohledava telo ditete, dcery sitskeho muslima Sheikiha jenz byla zabita spolu se svou rodinou Izraelskym naletem na jejich dum ve vesnici Dweir nedaleko mesta Nabatiyeh, 75 kms jizne od Bejrutu, 13 cervence 2006. Alespon ctyricet Libanonskych civilistu, vcetne deseti deti bylo zabito pri mnoha dnesnich Izraelskych naletech po cele zemi pote, co Hezbollah zajmul dva vojaky a osm zabil, jak rekla lokalni policie.

110507

14.7.2006 15:28

RE: poslóoochejte

kritik 85.?.?.?

Reakce na 110507

>Co se za 2000 let zmenilo? Nic. Dokonce i lidska blbost zustala
>lidskou blbosti.

Ano. A vy jste toho neklamným důkazem. I přes ty kousky pravdy, které občas uvádíte.... [oči v sloup]

110512

14.7.2006 18:04

RE: poslóoochejte

TomasEU 86.?.?.?

Reakce na 110507

Stat Izrael byl umele vytvoren OSN na zaklade zidovske lzi o holokaustu, jakozto organizovanem masovem pokusu o vyhlazeni zidu v fasouny okupovanych uzemich behem WW2 ruznymi metodami, vesmes technicky nemoznymi, az se z techto kurioznich fantasmagorickych metod zachovaly jen plynove komory. A tyto byly vyvraceny jakozto dalsi zidovska lez chemickou analyzou jejich sten, ktere si k kyanovodiku ani necuchly. (ucinna slozka Cyklonu B vyrabeneho pro deratizaci v CR/Neratovicka Spolana)

Máte proto nějaký důkaz? Nebo žádný důkaz nemáte, ale fanaticky hřešíte na svobodu slova a svými fantasmagoriemi a nehoráznými lži si myslíte, že vy jste ten, kdo může falšovat historii?
Ukažte mi, jestli máte aspoň kouska CTI a HRDOSTI v sobě jeden jediný relevantní důkaz, že plynové komory neexistovali/připadně se v nich nezabíjeli hromadně Židé!!!!!!!!!!

110519

14.7.2006 18:54

RE: poslóoochejte

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 110519

kritik - ehm, a muzete mi napsat v cem nemam pravdu a proc a uvest nejake zdroje, kdyz uz jsme u te lidske blbosti a naivity? Aby nezustalo jen u slov...


TomasEU - samozrejmne ze pro me tvrzeni existuji dukazy. Leuchterova a Rudolfova zprava, kuprikladu. Specialne chemicka cast, jenz rika presne to, co jsem vam napsal - ze zdi plynovych komor se nikdy neseznamily s kyanovodikem, cize plynove komory neexistovaly. Jako dukaz je to natolik padne a nezvratne, ze to uznal i Kanadsky soud a Zundel diky tomu vyhral svuj druhy holohoaxni proces. Leuchterovu zpravu v cestine najdete zde: http://www.nsec-88.org/knihy/Leuchterova-zprava/LEUCHTEROVA-ZPRAVA.html anglicky: http://www.ihr.org/books/leuchter/leuchter.toc.html
Rudolfova zprava cesky: http://www.vzdelavaci-institut.com/_files/download/comment.php?dlid=71

Pokud vyvratite zavery Rudolfovy zpravy tak dosanete 100 000,- Kc. Takze s chuti do toho - nejen ze zabranite me "falsovat historii", ale jeste si vydelate [mrknutí jedním okem] Ale opravdu byste se do toho nemel poustet, dokud si neprectete kratkou "Predmluvu k revisionismu" od Jürgena Grafa jenz najdete zde: http://trodas.wz.cz/index.php?act=ST&f=5&t=264

Jinak by bylo vic nez vhodne, kdybyste si uvedomil toto. "Mělo by se však zdůraznit, že ani jeden případ zplynování Němci během 2. světové války nebyl nikdy dokázán dokumentem a že spojenecké jednotky, které osvobozovaly německé koncentrační tábory v letech 1944 a 1945, nenašly ani jedno tělo zplynovaného vězně. To je přiznávané ortodoxními historiky Holocaustu."

Nemusim snad znovu psat, jak zavazne dusledky ony fakty maji, ze ne? [mrknutí jedním okem]

Jinak vas upozornuji, jak se tak divam na ty vase vykricniky a zapalenost, ze na vas z precteni pouhe Predmluvy k revisionusmu pujdou navaly vzteku, bude vas bolet hlava, bricho a muze dojit i k nervovemu zhrouceni (doufejme, ze na prechodnou dobu) - takze byste mel zvazit, jestli takovy material ve vasem stavu vubec chcete cist [mrknutí jedním okem]
Na druhou stranu pokud nechcete, tak se musite smirit s tim, ze jste ostatnim k smichu se svymi nazory odtrzenymi od historickych faktu, reality a vysledku zkoumani a badani v historii WW2.
Nemusim snad zduraznovat, ze diskuze s takto handicapovanym individuem o uvedenych faktech je obtizna az nemozna a rovnez je pro me ztratou casu. Cize - je to takove - neco za neco [mrknutí jedním okem]

Osobne me z cteni takovych materialu bylo spatne, nebot i ja jsem vicemene kdysi veril tem lzim o 6-ti milionech zplynovanych zidu...
Cize - jste dukladne varovan [mrknutí jedním okem]


Ale abychom se vratili k tematu - takto se zide dneska projevuji:
http://www.ynet.co.il/PicServer2/20122005/835632/LBN59_wa.jpg
http://www.ynet.co.il/PicServer2/20122005/835554/LBN59_a.jpg
http://www.ynet.co.il/PicServer2/20122005/835517/Resize-of-IMG_2523_Wa.jpg
http://img223.imageshack.us/img223/2544/safedkatiushatemplzfull9ci.jpg
http://www.ynet.co.il/PicServer2/20122005/835467/DSC_4484_hh.jpg
http://www.ynet.co.il/PicServer2/20122005/835026/BEI114_hh.jpg
http://www.ynet.co.il/PicServer2/20122005/835621/LBN66_m.jpg

110522

14.7.2006 19:17

RE: poslóoochejte

Smrdka 62.?.?.?

Reakce na 110522

Zajímavé... a kde tedy je těch 3-6 milionu lidí když neumřeli v komorách?

110523

14.7.2006 21:11

RE: poslóoochejte

jeden z vas 195.?.?.?

Reakce na 110523

;o)>Zajímavé... a kde tedy je těch 3-6 milionu lidí když
>neumřeli v komorách?

pocas norimberskeho procesu sa oficialne hovorilo o 40 milionoch zavrazdenych zidoch v koncentrakoch, mna skor zaujimaju, kde su tito

110528

15.7.2006 2:47

RE: poslóoochejte

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 110523

Mne prijde zajimave to vase rozpeti 3-6 milionu. Mohu se zeptat jake je tolerance chyb, mam na mysli to cislo co se vyskytuje za znamenkem plus minus. Po valce se tvrdilo jednoznacne jake cislo? A pokud v tom Nemci meli bordel, coz je dost prekvapive, tak jak to je s zidovskyma matrikama? Slysel jsem, ze jsou velmi presne. A meli by byt zatracene presne jestlize je uplatnovan ten nejduslednejsi rasismus, pokud mozno ciste etnicke linie po 2000 let. Nic rasove cistsiho vlastne neznam snad ani z historie. Pry nejaka skupina historiku dostala povoleni badat v nemeckych archivech, takze bychom brzy meli mit v teto casti dejin vice svetla. Docela se tesim, aspon prestanou tyhle zabomysi spory. A lidi s "neoficialnim" nazorem nebudou muset brucet v base.

110555

16.7.2006 5:53

RE: poslóoochejte

Anton 24.?.?.?

Reakce na 110523

Ja slysel, pouze o 6mil.A vy rikate "mezi 3-6",taky na hlavicku?
[chechtot] [chechtot]

110631

16.7.2006 5:54

RE: poslóoochejte

Anton 24.?.?.?

Reakce na 110523

Ja slysel, pouze o 6mil.A vy rikate "mezi 3-6",taky na hlavicku?
[chechtot] [chechtot] Tak kolik tedy,zidi o tech 6mil stavi muzea. To nevite? [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten]

110632

18.7.2006 17:51

RE: poslóoochejte

Smrdka 62.?.?.?

Reakce na 110632

Víte kdybych napsal číslo 6 (ve které věřím já) tak mě všichni sprcaj že támhle jeden vědec Pošamšál zjistil to a to, že mrtvejch bylo "jenom" 3 miliony i když mu to 99% vědců, svědků holokaustu a záznamy taky vyvrací... ale na to sem se neptal...

já se ptal na to že když popírají že nebyly komory tak kde ti lidé jsou jestli nezemřeli v komoře? proč nikdo neodpověděl na to co sem se ptal proč jste jak idioti a chytáte mě za slovíčko? kdyby ste se pdoívali do historie co sem kdy napsal tak: http://www.zvedavec.org/nazory_1624.htm#ptr107465 ptal sem kde žije těch 6 milionu a všichni jenom mluvili o tom jak sem přišel na číslo 6 milionu místo toho aby reagovali na mou otázku... teď je to to samé...

nechápu jak můžete popírat tak zřejmý fakt jako že se holokaust stal vždyť v komorách nezemřeli jen židé vždyť tam zemřelo i mnoho nežidů jak tuto tragédii můžete popírat... ty miliony se musí obracet nad vámi v hrobech!

110823

19.7.2006 1:31

RE: poslóoochejte

TomasEU 86.?.?.?

Reakce na 110823

Připojuji se k vaší otázce! Také by mě zajímalo, kde je těch cca 6 miliónů Židů, kteří zahynuli během 2. sv války?
Odpůrci pravděpodobně namítnou, že vědecká studie (zaplacená NSDAP, nebo jinou fašistickou organizací-což už nedodají) už dokázala, že Židů zemřelo mnohem méně a že plynové komory buď byly postaveny přímo po válce (samotnými Židy, aby si pak mohli vylhat, že tak hrozně končívali v koncentrácích), nebo jestli už stály dříve, tak sloužili jako nástroj pro odvšivení oděvů a podobně.
Dokonce je zde na zvědavci módním trendem velmi bystrých lidí tvrdit, že neexistuje žádný důkaz, že by byl v plynové komoře zplynován jeden jediný člověk. A že to, prý, přiznávají i oficiální historikové. [smích]

110842

19.7.2006 2:19

RE: poslóoochejte

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110842

Byl jsem na exkursi v Osvetimi ,litoval lidi kteri tam zemreli.Ale to co se deje ted, mne utvrzuje ze jsem naletel.

110846

19.7.2006 6:41

RE: poslóoochejte pane Smrdka,

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 110823

přečtěte si Gogolovy "Mrtvé duše" (nebo raději vejcuc, protože celá věc je hrozně zdlouhavá) a hned Vám svitne, odkud dostali Židi ten nápad s tím šestimiliónovým holohoaxem.

110867

19.7.2006 7:54

RE: poslóoochejte pane Smrdka,

ocelovy ptak 72.?.?.?

Reakce na 110867

Pane spatne jste to spocital co Lety to neni nic ? Tam holovolovali Lakatose a ruzne jine cobolaky az se z nich kourilo. Pan Paroubek dokonce pry navrhl aby onen povestny prasecnik byl prejmenovan na Holobolo. Jinak neni nic treba upravovat vse je autenticke a tak jen pro upresneni jen v Evrope zemrelo 50 milionu zidvskych obeti.

110873

19.7.2006 23:37

RE: poslóoochejte pane Smrdka,

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 110873

Pane, nebudete mi to asi věřit, ale kolik je zholohoaxovaných židů je mi zcela jedno, je mi to fuk. Lituji lidi, kteří zemřeli z důvodu, že proti německému a italskému fašismu bojovali. Židé však šli na porážku jako ovce. Spořádaně odjížděli do koncentráků, jak je židovské rady do teransportů vybírali. V koncentrácích je pak židovská kápa fyzicky postupně likvidovala. Tedy není žádný důvod je nějak zvlášť litovat. To ať si řeší židé sami mezi sebou a neotravují s tím jiné lidi. Sami si poslušně svůj osud organizovali. Bylo-li těch židovských ovcí 600 tisíc, šest nebo šedesát milionů, je bezvýznamné a navíc je to záležitost historie, starší, než jsme my. Byly to ovce trpně jdoucí na porážku. Proč projevovat nějakou soustrast či úctu hloupým ovcím? Lze se tím zabývat jen jako záležitostí, která by se neměla opakovat.

Chytřejší a bohatší židé včas emigrovali a nechali své chudší příbuzné bez lítosti jejich osudu. Nyní mají z holohoaxu dojnou krávu. Navíc dnes sami vraždí a vyhlazují palestince v jejich domovech. Opakuje se tedy genocida, podobná té před více něž 60 lety.

S tou starou genocidou již dnes nikdo nic neudělá. Té současné bychom však měli zabránit. Palestinci proti svým vrahům bojují. Zaslouží si proto náš respekt a naší pomoc ve svém spravedlivém boji.

110959

19.7.2006 10:24

RE: poslóoochejte

Pavel -Čert- Němec 193.?.?.?

Reakce na 110823

>já se ptal na to že když popírají že nebyly komory tak kde
>ti lidé jsou jestli nezemřeli v komoře?

Otazka neni kde, ale kdo? Kdo ma byt tech 6 milionu, muzete nam dat jejich seznam?

110886

19.7.2006 20:57

RE: poslóoochejte

Smrdka Starlingsecond (zavináč) centrum (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 110886

Kdybyste navštívil alespoň Terezín naleznete zde seznam čechů, kde jsou uvedeny čísla transportů a uvedeni ti kdo zemřeli ať v Terezíně nebo na pochodech smrti nebo ve vyhlazovacích táborech!

110952

19.7.2006 21:25

RE: poslóoochejte

Tomas Marny 84.?.?.?

Reakce na 110952

Jen jestli je ten seznam pravdivy... Moje maminka vzala sveho vnuka (meho syna) k mrtvemu mori kvuli psoriaze. A najednou v Izraeli potkala v hotelu sve dva byvale spoluzaky, bratry - dvojcata (dnes managery hotelu), o kterych cele mesto "vedelo" ze zemreli v Dachau a jejich jmena jsou zvecnena i na pamatne tabuli obetem holohoaxu u nas v regionu.

110954

20.7.2006 0:54

RE: poslóoochejte

TomasEU 86.?.?.?

Reakce na 110954

To je ale pěkná pohádka jen jestli je pravdivá. Co kdybyste uvedl jejich jména, kontakt na ně (stačí funkční emailový kontakt) a z jakého českého města pocházejí? Zkrátka pár údajů, aby se dalo zjistit, zda li je to pravda? Takhle vám vůbec nevěřím. Netvrdím zcela kategoricky, že se to nemohlo stát (mohlo), jen té vaší pohádce nevěřím.
Dost často se argumentační étos celé řady z Vás smrskne na konstrukce typu: "Mám kamaráda Žida a ten..." "Moje maminka mi říkala..." "Slyšel jsem někde" "traduje se..." vše podle kadlubu "Jedna paní povídala"
Protože možná na to vaše NSDAP a národně vzdělávací instituty (ze kterých čerpáte informace jako vzteklí, jako protiváhu k prožidovským mainstreamovým médiím) nehrajou, ale vězte, že většina lidí s IQ nad 100 na to hraje a bezdpomínečně nutně potřebuje nějakou dialektickou kulturu, argumenty ad rem, správné argumenty, bez argumentačních chyb, syntakticky a logicky správně vystavěné teze (když už ně precizně, koncizně a koherentně, tak aspoň logicky správně) a hlavně ZDROJE, uvádět zdroje vašich informací, uvádět hlavičky vašich rešerší. Jinak to tady můžete klidně zabalit a jít plkat do hospody, nebo jít fandit na Spartu.

110964

20.7.2006 9:05

RE: poslóoochejte

Pavel -Čert- Němec 193.?.?.?

Reakce na 110964

Proc by mel neco posilat "cloveku", ktery se pod sve "nazory" ani nepodepise? [zmaten]

111001

20.7.2006 20:11

RE: poslóoochejte

google 84.?.?.?

Reakce na 110964

ty prisluhovac a poskok sionistickych vrahov, chces link?
dam ti ho. priamo z hlavnych zidovskych novin na Slovensku, kde je redaktorom vyuceny potrubar M.Simecka, syn komunistu.
ale hlavnu kvalifikaciu na sefredaktora samozrejme ma. je clenom slovenskej zidovskej obce.

http://ludia.sme.sk/clanok.asp?cl=2465859

su to prave vase argumenty, ktore su zalozene na svedectvach tzv. holohoax-prezivsich judov, na podporu holohoax industry.
niektore z zidovskych obvineni, zneju skutocne zaujimavo.
ako, teda zabijali nacisticke svine judov?:

-Force people to climb trees, then cut the trees down;
-Use human ashes for repairing the roads;
-Mix human ashes with manure and sell it;
-Burn human bodies using human fat for fuel;
-Blast them into the twilight zone with atomic bombs;
- Bash people's brains in with a pedal-driven brain-bashing machine while
listening to the radio, then burn the bodies in 4 portable ovens;


ked to citam, ani sa nedivim, ze sa vravi:
co ma holohoax, UFO a duchovia spolocne?
ani jedno sa neda udokumentovat.

presne v duchu, v akom sa vyjadril najvyssi kanadsky sud:

„Pravda nie je žiadna obrana,“
prehlásil Najvyšší súd v Toronte počas Zundelovho procesu.
http://fpp.co.uk/online/index.php

111077

16.7.2006 19:28

RE: poslóoochejte

TomasEU 86.?.?.?

Reakce na 110522

Ta doba není tak vzdálená, aby se dala zfalšovat. Aby neexistovali přímí účastníci této tragédie, jejich svědectví, svědectví rodinných příslušníků.
Protože nejsem historik, tak jistě uznáte, že nedokážu objektivně zhodnotit výše uvedené zprávy. Ani nemám možnost jít studovat archivy a ověřovat krok po kroku jednotlivé teze těch zpráv. Ale první věc, která mě varovala byla adresa té zprávy!
Hned v záhlaví toho webu bylo napsáno "NSEC je oficiálním spojencem NSDAP/AO a má na starost českou sekci organizace! " a já s takovými primitivy a fašisty jako sdružuje strana NSDAP nechci mít nic společného! A co víc, "STUDIE" presentované fašisty, nebo NSEX přece nemohou být objektivní! A když jsem vás žádal o relevantní zdroje, tak mezi ně nemůže patřit neobjektivní studie zaplacená NSDAP! Máte to v hlavě v pořádku??? To je jako argumentovat, že kouření není škodlivé a poukazovat na studie zaplacené obrovskými koncerny vyrábějící cigarety! A takové lékařské studie zaplacené producenty kuřiv skutečně existují!!!!!
Asi byste si poklepal na čelo, kdybych uvedením jejich zdrojů argumentoval v neprospěch současné protikuřácké kampaně, nebo ne?
Druhá zpráva je na webu Národně vzdělávacího institutu. Ten je mi také známý a já opravdu nesympatizuji a nebudu se zahazovat s nacisty, neonacisty, vyholenými lebkami, skiny a jiným powlem, do kterého bych si ani neotřel podrážku od psího lejna.
Takže "studie" zaplacené těmito organizacemi nemohou být ani náznakem objektivní a degradují se na propagandistický lživý materiál toho nejhrubšího kalibru. Nicméně přesto jsem tady neskončil a všechny tři studie si přečetl! Poté, protože jak jsem znínil nejsem historik, jsem zadal názvy těhcto studií do několika různých vyhledávačů, abych našel nějaké recenze, od skutečných historiků a profesionálů ve svém oboru. Výsledky tohoto hledání snad nemusím psát? Do jednoho se shodují v tom, že jde o nesmysly, nepravdivá tvrzení, špatné konstrukce a v některých motivech dokonce o sprosté lži.
Když jsem vás žádal o jeden jediný relevantní důkaz vašioch tvrzení, rozhodně jsem neměl na mysli důkaz v podobě studie financované NSDAP nebo jinýmio fašistickými organizacemi! Snad jste mě neměl za blázna a primitiva!

110650

19.7.2006 4:07

RE: poslóoochejte

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 110650

Archiv otevreli Nemci pro skupinu vybranych historiku nedavno. Urcite je dobre prokadrovali, vzhledem k tomu co se v Nemecku a Rakousku tedy v byvale "Treti risi" deje se Zundelem a Irvingem. Ale to mate tak, kdyz uz se jednou archiv zpristupni, tak je dost riskantni dat vsanc svou reputaci. Na druhou stranu jednou se byl podivat na mezinarodni konference historiku a doslo nejak na Benesovi dekrety, male deti na piskovisti pri strkanici o zaslaplou babovicku by se nemuseli stydet. Pokud jde o vase ocite svedky, tak konstrukt holocaustu se vynoril az 25 let po valce. Bylo by dobre si polozit otazku proc? 25 let na ocite svedky a lidskou pamet. No, nevim jestli tolik casu prospeje k dobrani se korenu veci. Touhle otazkou se zabyva do znacne miry Finkelstein ve svem spisku Holocaust industry. Nez napadnete autora doporucuju si precist jeho zakladni zivotopisne udaje. Sionisti ho moc radi nemaji, ale dostat ho pred soud kvuli popirani ci antisemitismu je nemozne. Rekl bych, ze tento Zid je antisionista, ale ten prozatim neni trestnym cinem. Takze berlicka antisemitismi v tomto pripade nefunguje.

110851

18.7.2006 15:32

RE: poslóoochejte

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 110522

http://www.zvedavec.org/nazory_1568.htm#ptr103515
http://www.zvedavec.org/nazory_1505.htm#ptr93715
http://www.zvedavec.org/nazory_1505.htm#ptr93681
http://www.zvedavec.org/nazory_1505.htm#ptr93575
http://www.zvedavec.org/nazory_1505.htm#ptr93446
http://www.zvedavec.org/nazory_1489.htm#ptr90876
http://www.zvedavec.org/nazory_1489.htm#ptr90723
http://www.zvedavec.org/nazory_1489.htm#ptr90713

Myslím, že si tady už někdo 100 000 vydělal. [mrknutí jedním okem]

110812

19.7.2006 2:05

RE: poslóoochejte

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 110522

>Zundel diky tomu vyhral svuj druhy holohoaxni proces<

Trodasi jste schopen pochopit že z faktu Zundel vyhrál svůj druh proces ještě neplyne že jeho výklad dějin druhé světové války je pravdivý? Ono z něj ani neplyne že je nepravdivý respektive by to tak nebylo i kdyby Zundel soud prohrál. Kanadský "Supreme Court" se zabýval čistě jen otázkou jestli smí Zundel svoje názory beztrestně říkat a rozhodl že ano. To je všechno.

110844

14.7.2006 14:19

RE: poslóoochejte

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 110502

bilancia za prve dva dni:
israelskymi teroristami znicena infrastruktura v Palestine a v Libanone, zavrazdenych 59 civilistov z toho 10 deti. [bliji]

110508

14.7.2006 15:01

RE: poslóoochejte

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 110502

poslovia mieru, najhumanejsi narod sveta, zidovski Übermenschen:


http://www.spiegel.de/img/0,1020,665935,00.jpg
letisko v Bejrute

http://www.spiegel.de/img/0,1020,665929,00.jpg
posolstvo mieru
israelsky Soldatenübermensch nechava pozdravovat Libanoncov cez hranice

http://www.spiegel.de/img/0,1020,665923,00.jpg
http://www.spiegel.de/img/0,1020,665949,00.jpg
http://www.spiegel.de/img/0,1020,665952,00.jpg
http://www.spiegel.de/img/0,1020,665955,00.jpg
http://www.spiegel.de/img/0,1020,665932,00.jpg
nahananie Hisbolakov na zidovsky sposob

http://www.spiegel.de/img/0,1020,665914,00.jpg
http://www.spiegel.de/img/0,1020,665941,00.jpg
zabijanie civilistov z americkych helikopter, ako posolstvo mieru v style hanuka.
specifikum stylu hanuka sa vyznacuje tym, ze sa bombarduju civilne domy, najlepsie, ked su plne deti, po kazdom zbombardovanom dome sa zapalia v celom israeli sviecky za obete holohoaxu, aby sa v tieni zavrazdenych obeti israelskeho statneho terorizmu, nahodou nezabudlo na najviac trpiaci narod sveta, zidov a aby nahodou niekto neprisiel na myslienku prestat platit vypalne.


ako vravi stare arabske prislovie:

"je to prave oko zida, co slzi najviac, ked zidovska ruka rozdava udery"

110510

14.7.2006 9:27

TOTO

Erik 217.?.?.?

dobre nedopadne.

110504

14.7.2006 15:34

Nikdo s urcitosti nemuze rici ,jak tento konflikt zkonci.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jews Follow Orders of Israel's Hitler- v Nurimberskem procesu veseli nacistcke dustojniky za to ,ze neodmitali rozkazi, omluva, ze museli plnit rozkazy nebyla jejich obhajobou.Mezi jinymi ,byli souzeni pro vyvolavani valek,narusovani miru a podobne,ale podstatou bylo,ze tyto zakony byly ustanoveny az po zkonceni druhe svetove valky.
Bombs Sail Out Like Birds of Burning Death
http://www.spiegel.de/img/0,1020,665454,00.jpg
Jak, by dnes Israel byl souzen v Nurimberskem procesu?
Narusovani miru ,vyvolavani valek,okupaci cizeho uzemi a jiny.
http://www.nostradamusonline.com/images/bookcover.jpg
Co, rekl o tomto obdobi Nostradamus?
Je, zde zminka,ze dojde k takove valce,ktera zpusobi zmenu Zeme v jejim dosavadnim programu,tato zmena nastane pouzitim silnych zbrani
Geological Earth shifts caused by man-made weaponry.
Okamzite, po prvnich zpravach o konfliktu,jak prohlasil i mluvci Israelu,ze israel je ve valce, tak okamzite prisla zprava ,ze cena pohonnych hmot pude nahoru, to znamena ,ze i veskera doprava tez a s tim i ceny potravin a jine. Cena za olej byla okamzite oznamena na 78 dollaru za sud.Uz ted je znat ,jak je benzin drahy pro mnohe lidi a ted jeste se bude zdrazovat, jen proto,ze byl kdysi umele vytvoreny stat v "zemi nikoho" a udajne ,podle lzive propagandy ,bez lidi ,ackoliv potom na
700 000 palestinskych uprchliku se octlo v uprchlickych taborech, takze ,ted ma cely svet dalsi pokracovani z roku 1947.
" My musime vyhnat Araby a vzit jejich uzemi!
Rec a publikace vyroku David Ben Guron
-- David Ben Gurion, 1937, Ben Gurion and the Palestine Arabs, Oxford University Press, 1985.
http://www.monabaker.com/david_ben-Gurion.gif
David Ben Gurion
Prime Minister of Israel
1949 - 1954,
1955 - 1963

--------------
"Tady neni nic ,jako Palestinsky lide..... To ,zde neni, my prijdem a vyzeneme je pryc a prevezmem jejich zemi.Oni vlastne nikdy neexistovali. -- Golda Meir, statement to The Sunday Times, 15 June, 1969.
http://www.monabaker.com/golda_meir.gif
Golda Meir
Prime Minister of Israel
1969 - 1974
--------
"[The Palestinians] are beasts walking on two legs."

-- Israeli Prime Minister Menachem Begin, speech to the Knesset, quoted in Amnon Kapeliouk, "Begin and the 'Beasts,"' New Statesman, June 25, 1982.
http://www.monabaker.com/menachem_begin.gif
Menachem Begin
Prime Minister of Israel
1977 - 1983
-------------

110514

14.7.2006 15:47

vy si to moc ujednodušujete

ZAJDANus 193.?.?.?

proč nepiščíte tady, že tady umíraj naši lidi skrz debilní soudy a instituce, že dělníci umíraj jen kvůli tomu, že zaměstnavatel nevyřešil podmínky k práci...není málo těch obětí i tady v ČR...a ted tady oplakáváte 10mrtvývh arabů...dite doprdele....všímejte si a dávejte city hlavě místním problémům a neplačte skrz to co tady píšete......Ti araby jako populace měli dost času aby se to konečně vyřešilo a Ti židé taky už nemůžou čekat do nekonečna.......a není to jen o vládě....jsou v tom všichni,,,,,
a pokud mluvíte o válce 3 stram jste směšný.......vidíte svět černobíle.......ono celej vesmír je + - ale dá se to i modulovat a tolik hodně.......a tolik vlivů........chachachacha

110515

14.7.2006 19:53

Je treba znat souvislosti

Sova 89.?.?.?

Predne Izrael musi vzdy zvitezit nejen pro obrovskou pomoc z USA a i Nemecka jako trest za holokaust. Je treba videt, ze 60% Izraelcu pochazi z Evropy a jakou tam ziskali zkusenost a vzdelani ve srovnani s chudymi Araby.Obrovskou a kazdou valku vzdy vyhrali - maji take nejmodernejsi techniku z Nemecka ziskali nedavno darem 3 ponorky se supertechnikou.To se tyka i letadel a zamerovani na cile i v noci.Arabove musi vzdy prohrat a kdyby nahodou se jim podarilo vitezit, pak ma Izrael atomove zbrane.
je to tedy valka spise USA proti zbytku sveta. Dokud byl SSSR tak byla jina situace-soveti hrozili odvetou ale nyni jejich imperium je na kolenou a svetu vladne nekdo jiny.
Nejde ani o Palestinu, Libanon nebo Iran ale jde o ovladnuti sveta.
Jaky bude konec- mozna konec sveta anebo otroctvi.

110525

15.7.2006 2:59

RE: Je treba znat souvislosti

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 110525

Ja myslim, ze kdyby Cina lehce zatlacila ekonomicky, napr. pustila do obehu trochu vice zelenych papirku ne treba zlehka revalvola svou domovskou menu, pripadne by se neco zacalo dit s ropou, tak na to nas zapadni svet bude mit tezkou sokovou reakci. Nacionalne se nikdy nikomu nepodarilo ovladnout svet. I ti co se navzajem nenavidi se dokazi spojit pokud se citi realne ohrozeni. Podivejte se na Stalina s Churchillem. A okud jde o vnitrni sjednoceni to je problemeticke jako realizace multikulturalismu. Jedna z podminek! Potrebujete vicemene homogenni kulturni prostredi, aby jste mohl realizovat neco cemu se rika Novy poradek. Nastesti stale funguje podle sebe soudim tebe. Takze zaplat pan buh ty mocenska centra jsou vuci sobe krajne podezrivava. Tolkienovsky receno "vladnouci prsten" ma pouze jednoho pana, ale kandidatu je vzdy ponekud vice nez jeden.

110557

14.7.2006 22:59

IMHO jeden z nejlepších článků co Fisk v poslední době napsal

Emma Bovary 84.?.?.?

Takhle to vidí Justin Raimondo

http://www.prop.sk/izrael_prekracuje_vsetky_medze.html

110539

15.7.2006 9:41

zacina to byt zaujimave

Erik 217.?.?.?

http://www.novinky.cz/zahranicni/syrie-podpori-hizballah-proti-izraeli_90595_l3jrb.html

110576

15.7.2006 13:42

RE: zacina to byt zaujimave

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 110576

http://zpravy.atlas.cz/clanek.aspx?clanek=78353&rubrika=241

110588

15.7.2006 21:58

RE:Libanonci zákeřně zasáhli korvetu pokojně ostřelující bejrútské letiště

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 110576

www.debka.com/article.php?aid=1184

110620

18.7.2006 15:54

RE:Libanonci zákeřně zasáhli korvetu pokojně ostřelující bejrútské letiště

cz_dragon 199.?.?.?

Reakce na 110620

Hlavne, ze zakerne! [naštvaný]

110813

16.7.2006 0:54

Štáb televize FoxNews ostřelován izraelskou armádou v Gaze

rapid 81.?.?.?

To musel být pro Bushovy republikány docela šok... [chechtot]

http://www.rawstory.com/news/2006/Fox_crew_shot_at_in_Israel_0713.html

110625

16.7.2006 8:47

RE: Štáb televize FoxNews ostřelován izraelskou armádou v Gaze

therock 209.?.?.?

Reakce na 110625

>To musel být pro Bushovy republikány docela šok...

Proc? Fox prece neni televize republikanu????

110635

19.7.2006 16:57

RE: Štáb televize FoxNews ostřelován izraelskou armádou v Gaze

ocelovy ptak 72.?.?.?

Reakce na 110625

Proto take dnes rano Kristol hlavni stvac vedle Wolfovitzea Perla rekl na Syrii.

110924

16.7.2006 12:44

Izraelská agrese

Zorba 83.?.?.?

Je to jen další sionistická agrese proti Arabům kteří pouze bráni svoji zem a své domovy. Kdoví jak to bylo s tím únosem těch dvou vojáků, jasné ale je to že Hizballah je plně v právu když vede boj za svobodu své vlasti a za pomoc svým ohroženým bratrům v Gaze. Na tom že Sýrie pomáhá svým napadnutým Arabským bratrům rovněž není nic špatného, právě naopak, je to jen dobře. Izrael představuje pro blízký východ totéž co svého času pro Evropu představovalo nacistické Německo.

110639

16.7.2006 14:09

Ac nechci diskutovat,

zapa 70.?.?.?

alespon pokud se tu vyskytuje Kema a Ben Hur;
chtel bych predlozit pozornosti vsech tuto stranku kterou asi mnozi jiz znaji:

http://www.informationclearinghouse.info/

Dale bych ctel doporucit cteni zpravy od organizace "Strafor", jez je tam take zahrnuta. Jevi se nezaujate a muze byt samozrejme spekulativni. Pres to vyzaruje znalost a dobry odhad.

Prevazujici nazor cteny ze zdroju je, ze tato akce je zamer planovany dlouhodobe a nema s zadnym predtextem jako 'uneseni vojaci' co delat. V roce 1982 kdy Izrael napadl Lebanon byla motivace tataz - pocatek tazeni za vytvoreni Eretz Izrael (Velky Izrael). Duvody byly prave tak vyfabrikovane - Fatah byl v podstate v defenzive a na odchodu do severni Afriky. To ceho jsme svedci neni zadna 'sebeobrana' nybrz promyslena a planovana agrese, lepe receno dlouhodoby strategicky zamer. Lebanon je tim 'mekkym' mistem na tele nepritele a proto je prvni na rade. Dale ma nasledovat Syrie, Jordansko a posleze Egypt.

Cili, to same jako v roce 1982, jen trochu v casovem 'skluzu'. Dnes samozrejme nahrava Izraeli tez vseobecny zmatek vneseny do Stredniho vychodu dosud neoduvodnenou a defakto neoduvodnitelnou americkou agresi v Iraqu a v Afganistanu. Vse to tedy dobre zapada. Po nejakem case nebude uz vubec dulezite patrat po puvodu a vinicich za 9/11 - to je jiz dnes evidentni.

Jak jsem jiz predznamenal, toto je jen muj maly informacni prinos a na odpovedi nebudu reagovat. Dekuji za porozumeni, z.a.p

110644

17.7.2006 0:44

8 Kanadanu mrtvych rukou agresoru

zapa 70.?.?.?

http://news.yahoo.com/s/ap/20060716/ap_on_re_mi_ea/lebanon_canadians_killed

110680

18.7.2006 12:07

Nejsem příznivcem pana Fiska, ale s tímto článkem souhlasím...

Lexman 194.?.?.?

... vystihl podstatu dost přesně.

Jinými slovy totéž je zde: http://eretz.cz/content/view/446/43/

110804

18.7.2006 16:52

Hizballah je plně v právu když vede boj za svobodu své vlasti (?!?!?!)

Prdel 72.?.?.?

Tohle prohlaseni Vam mili ctenati ukazuje na ktere strane je pan Trodas a s nim par dalsich poblouzenych cechu.
Divim se, ze nakonec prispevku nepridal "Allah Abkar' !

110817

18.7.2006 20:18

RE: Hizballah je plně v právu když vede boj za svobodu své vlasti (?!?!?!)

gugle 84.?.?.?

Reakce na 110817

>Tohle prohlaseni Vam mili ctenati ukazuje na ktere strane je pan
>Trodas a s nim par dalsich poblouzenych cechu.

zato, ty s cvachtalom, smrdkou, gejdoslavom, yamatkom a celym osadenstvom "nezvedca", ste auz po usi v zidovskej prdeli. a ked si myslite, ze budete za to odmeneni, tak sa nemylite.
budete ju moct vylizat! [chechtot]

110828

18.7.2006 20:53

RE: Hizballah je plně v právu když vede boj za svobodu své vlasti (?!?!?!)

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 110828

Kdepak jste vzal, že patřím k nějakému osadenstvu "nezvedavca"?

110830

18.7.2006 22:04

RE: Hizballah je plně v právu když vede boj za svobodu své vlasti (?!?!?!)

google 84.?.?.?

Reakce na 110830

>Kdepak jste vzal, že patřím k nějakému osadenstvu
>"nezvedavca"?

yamatko, vy si ma ocividne mylite s niekym, kto sa s takym zufalcom, ako ste vy, bavi.
ja mozem s vami akurat na urovni: sadni, lahni, labku, "prines micek!", hodnej........ a aj tam mam pochybnosti, ze chapete pravidla aspon do tej miery, ako moj Dunco.. [mrknutí jedním okem]

ostatne, to plati pre vsetkych nezvedavcov, aj pre transvestitov typu emma bovary, ktori sa chodia na internetove smetisko "nezvedavec", zbavit spiny v dusi.
bohuzial bezuspesne.

shalom

PS.: das Ende naht!

110834

18.7.2006 22:43

RE: Hizballah je plně v právu když vede boj za svobodu své vlasti (?!?!?!)

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 110830

>Kdepak jste vzal, že patřím k nějakému osadenstvu "nezvedavca"?<

Vykašlete se na to tohle fakt nemá cenu. Brodánek, Ben Hur, google, Nohejl vždyt je to jedno. Lidi s manichejským viděním Světa prostě nepřesvědčíte. Bud je to černé nebo bílé nic mezi tím. Nakonec některé ze zmíněných omlouvá jejich nevalná inteligence (to není o vás pán "google). [mrknutí jedním okem]

110836

Příspěvků: 91

14.07. 00:38 poetor  o pravdě
14.07. 02:52 Rene Bartosek  Kazda mince ma rub i lic.
14.07. 03:42 Ben Hur.  Na syrske diktatory take dojde
14.07. 04:21 Rene Bartosek  RE: Na syrske diktatory take dojde
14.07. 05:35 Ben Hur.  RE: Na syrske diktatory take dojde
15.07. 06:50 Petr 59  RE: Na syrske diktatory take dojde
16.07. 05:41 Anton  RE: Na syrske diktatory take dojde
16.07. 07:59 68  RE: Na syrske diktatory take dojde
16.07. 08:29 therock  RE: Na syrske diktatory take dojde
19.07. 03:22 Antiseptik  RE: Na syrske diktatory take dojde
18.07. 17:01 Prdel  ..Ja zacinam mit velky strach.. (Bartosek)
14.07. 05:46 Petr 59  RE: Na syrske diktatory take dojde
14.07. 04:41 V. Sodek  14.červenec
14.07. 05:09 Ben Hur.  RE: 14.červenec
14.07. 07:20 V. Sodek  RE: 14.červenec
14.07. 07:40 Ben Hur.  RE: 14.červenec
14.07. 09:56 milo  RE: 14.červenec
15.07. 02:55 Ben Hur.  RE: 14.červenec
15.07. 06:39 Petr 59  RE: 14.červenec
15.07. 16:11 Rene Bartosek  RE: 14.červenec
15.07. 20:54 B.  RE: 14.červenec
14.07. 07:10 Mindy  RE: 14.červenec
15.07. 02:37 Rene Bartosek  RE: 14.červenec
15.07. 06:27 Mindy  RE: 14.červenec
14.07. 05:01 Robert Nohejl  Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.
14.07. 17:53 TomasEU  RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.
14.07. 21:00 cz_dragon  RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.
14.07. 22:00 case  RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.
14.07. 22:02 case  RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.
14.07. 22:24 Petr 59  RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.
14.07. 22:39 Emma Bovary  RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.
14.07. 23:42 Petr 59  RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.
15.07. 01:31 Zdenek Matoušek  RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.
15.07. 21:49  RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.
15.07. 02:38 Rene Bartosek  RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.
16.07. 12:54 Robert Nohejl  RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.
16.07. 19:05 TomasEU  RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.
16.07. 22:35  RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.
17.07. 05:00 Robert Nohejl  RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.
17.07. 11:18 Emma Bovary  RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.
18.07. 08:04 Robert Nohejl  RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.
14.07. 07:54 ZAJDANus  poslóoochejte
14.07. 11:47 trodas  RE: poslóoochejte
14.07. 15:28 kritik  RE: poslóoochejte
14.07. 18:04 TomasEU  RE: poslóoochejte
14.07. 18:54 trodas  RE: poslóoochejte
14.07. 19:17 Smrdka  RE: poslóoochejte
14.07. 21:11 jeden z vas  RE: poslóoochejte
15.07. 02:47 Rene Bartosek  RE: poslóoochejte
16.07. 05:53 Anton  RE: poslóoochejte
16.07. 05:54 Anton  RE: poslóoochejte
18.07. 17:51 Smrdka  RE: poslóoochejte
19.07. 01:31 TomasEU  RE: poslóoochejte
19.07. 02:19 Petr 59  RE: poslóoochejte
19.07. 06:41 Jiří Táborský  RE: poslóoochejte pane Smrdka,
19.07. 07:54 ocelovy ptak  RE: poslóoochejte pane Smrdka,
19.07. 23:37 Karel z Čech  RE: poslóoochejte pane Smrdka,
19.07. 10:24 Pavel -Čert- Němec  RE: poslóoochejte
19.07. 20:57 Smrdka  RE: poslóoochejte
19.07. 21:25 Tomas Marny  RE: poslóoochejte
20.07. 00:54 TomasEU  RE: poslóoochejte
20.07. 09:05 Pavel -Čert- Němec  RE: poslóoochejte
20.07. 20:11 google  RE: poslóoochejte
16.07. 19:28 TomasEU  RE: poslóoochejte
19.07. 04:07 Rene Bartosek  RE: poslóoochejte
18.07. 15:32 Jiří Koubek  RE: poslóoochejte
19.07. 02:05 Emma Bovary  RE: poslóoochejte
14.07. 14:19  RE: poslóoochejte
14.07. 15:01  RE: poslóoochejte
14.07. 09:27 Erik  TOTO
14.07. 15:34 Robert Nohejl  Nikdo s urcitosti nemuze rici ,jak tento konflikt zkonci.
14.07. 15:47 ZAJDANus  vy si to moc ujednodušujete
14.07. 19:53 Sova  Je treba znat souvislosti
15.07. 02:59 Rene Bartosek  RE: Je treba znat souvislosti
14.07. 22:59 Emma Bovary  IMHO jeden z nejlepších článků co Fisk v poslední době napsal
15.07. 09:41 Erik  zacina to byt zaujimave
15.07. 13:42 Emma Bovary  RE: zacina to byt zaujimave
15.07. 21:58  RE:Libanonci zákeřně zasáhli korvetu pokojně ostřelující bejrútské letiště
18.07. 15:54 cz_dragon  RE:Libanonci zákeřně zasáhli korvetu pokojně ostřelující bejrútské letiště
16.07. 00:54 rapid  Štáb televize FoxNews ostřelován izraelskou armádou v Gaze
16.07. 08:47 therock  RE: Štáb televize FoxNews ostřelován izraelskou armádou v Gaze
19.07. 16:57 ocelovy ptak  RE: Štáb televize FoxNews ostřelován izraelskou armádou v Gaze
16.07. 12:44 Zorba  Izraelská agrese
16.07. 14:09 zapa  Ac nechci diskutovat,
17.07. 00:44 zapa  8 Kanadanu mrtvych rukou agresoru
18.07. 12:07 Lexman  Nejsem příznivcem pana Fiska, ale s tímto článkem souhlasím...
18.07. 16:52 Prdel  Hizballah je plně v právu když vede boj za svobodu své vlasti (?!?!?!)
18.07. 20:18 gugle  RE: Hizballah je plně v právu když vede boj za svobodu své vlasti (?!?!?!)
18.07. 20:53 YAMATO  RE: Hizballah je plně v právu když vede boj za svobodu své vlasti (?!?!?!)
18.07. 22:04 google  RE: Hizballah je plně v právu když vede boj za svobodu své vlasti (?!?!?!)
18.07. 22:43 Emma Bovary  RE: Hizballah je plně v právu když vede boj za svobodu své vlasti (?!?!?!)

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 1

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 2

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 0

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,35 Kč
Euro
27,13 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,37 Kč
Švýcarský frank
25,13 Kč
100 japonských jenů
22,11 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,83 Kč
100 rublů
29,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 427,94 Kč
1 unce stříbra
534,75 Kč
Bitcoin
248 947,01 Kč

Poslední aktualizace: 25.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 315