Diskuze k článku

Deníček Evropana

Příspěvků 95

13.7.2006 2:25

co to...

pavlik85 85.?.?.?

Co to je za [bliji] ???

110386

13.7.2006 5:54

RE: co to...

Esmate esmt (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 110386

To je styl "Pavlik Morozov". Muj boze. A proc jako je to na Zvedavci? Proste za trest. [chechtot]

110394

13.7.2006 17:31

RE: co to...

Sedivec 195.?.?.?

Reakce na 110386

Pravda boli, co? [chechtot]

110442

13.7.2006 7:33

Jen počkej zajíci!

Jarmila 85.?.?.?

jen co se tady objeví SandWalker, ten Vám ale vypráší kožich. Dokáže Vám, že Vaši hosté jsou naprosto korektní a slušní, kdežto Vy se chováte jak rasista a xenofob. A tutově jste se špatně díval a špatně pochopil jednání toho muže, on tu těhotnou ženu nebil, on se s ní ve skutečnosti mazlil a vesele s ní laškoval.

110399

13.7.2006 7:54

....

Pavel -Čert- Němec 193.?.?.?

Muj mily denicku, otevrel sem Zvedavce a opet narazil na xenofobni clanek... [oči v sloup]

110401

13.7.2006 8:24

RE: ....

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 110401

No...možná je xenofobní, možná hloupý, ale je v něm hodně pravdy. Až příliš mnoho, než aby se tomu dalo jen zasmát a jít dál.

Muslimové jsou v Evropě jedním z nejhrozivějších problémů. Ne teroristi, ale ty miliony normálních muslimů. Ale ne normálních pro Evropu...

110402

13.7.2006 8:44

RE: ....

KaoS 62.?.?.?

Reakce na 110402

No vidíš já jsem žil 4 měsíce v muslimské čtvrti v Birminghamu a ničeho podobného jsem si nevšimnul. Ale lidi co muslimy znají z podobných říkanek se jich samozřejmě obávat musí.

110403

13.7.2006 9:53

RE: ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 110403

Už jen to, že obývají své "vlastní" čtvrti ( i když se často jedná o starší zástavbu, dříve obydlenou domorodými "Kavkazany"[mrknutí jedním okem] svědčí o tom, že jejich kultura není kompatibilní do té míry, aby mohli žít bez problémů uprostřed původní populace. Nehledě k tomu, že je v jejich nových domovech téměř nikdo z domorodců nechtěl, krom podnikatelů bažících po větších ziscích z "levné" pracovní síly. A pokud to vezmeme konspiračně, tak i škodílků toužících zlikvidovat přiliš sebevědomé a výkonné (právě díky "monokultuře"[mrknutí jedním okem] "bílé" státy. Následná mediální represe odpůrců tohoto stavu, která sotva pramení z nějakého hluboce zažraného superhumanismu (ten se na světě vyskytoval mimo legendy jen sporadicky) je v článku popsána dobře, i když použití právě muslima s arabským jménem může vypadat tendenčně. Ale pokud by podobní obohacovači nabyli většiny, o nějaký ten "islámský" zvrat by se jistě pokusili, o to sotva může být sporu, oni jsou totiž opravdu věřící.

110406

14.7.2006 2:14

RE: ....

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 110406

Muzu vas ujistit, ze "Italove" maji v Chicagu, ci presneji receno v Elmwood park svou ctvrt, "Polaci" maji sve jackovo, asiati maji svou "cinskou" ctvrt, Rusove... a nebudete tomu mozna verit, ale i Zide. Takze dle vasi logiky vicemene vsechny narody sveta maji divnou kulturu a jsou nekompaktibilni, protoze kdyz se dostanou behem emigrace do noveho prostredi, tak svete zbor se, drzi se tak nejak vice pohromade. [překvapení] [oči v sloup] Kdo by to byl rek, ze ano?

110476

14.7.2006 18:32

RE: ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 110476

Zajímavé je, že v Chicagu vymizely čtvrtě české...A ty polské a italské čtvrti jistě nejsou tak uzavřené jako Chinatowny či černošská ghetta. Prý nastal u "národnostních" distriktů časem i určitý pohyb a různě se přemísťovaly. Navíc Amerika historicky byla zhruba do poloviny 20.let přistěhovaleckou zemí a bohužel vlivem imigračního zákona r.1965 jí je opět, tentokrát ovšem s výrazně odlišnou etnickou strukturou přišedších. V Evropě spíš souživým soužitím znechucení místní polodobrovolně vyklidí místo nezvaným obohacovačům. Kde asi vznikne pražský Chinatown či Vietown, pochybuji že na zelené louce.

110520

14.7.2006 23:34

RE: ....

68 68.?.?.?

Reakce na 110520

Cesi bohuzel nemaji tu soudrznost jako ji maji italove, nemci, armenci zidi, polaci a podobne. Cesi si spise zavidi a snazi se jeden druheho vystrnadit, aby ten ci onen zustal sam a nemel konkurenci. [pláč] [pláč]

110541

15.7.2006 2:18

RE: ....

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 110520

Stare ceske oblasti se zmenily na na mexicke. Starousedlici castecne vymreli castecne se odstehovali do jinych oblasti a jejich deti se amerikanizovali. Pokud jde o migracni vlny po roku 89, tak ty byly ekonomicky vetsinou vazany na polskou komunitu, a protoze v oblasti nort-west Chicaga neexistovala ceska ctvrt, tak jsou rozptyleni mezi Polaky a Itali. To neznamena, ze by se Cesi navzajem stranili. Hrajou spolu hokej, fotbal, nohejbal, tenis... Chodi do hospod i do Eura (hraji tam cesti i slovensti DJ), chodi koukat na ceske ochotnicke divadlo. Tedka treba jela tlupa lidi na dlouhy vikend na kanoe, pres 50 kanoi. Nevidel bych to zas tak cerne s tou nasi "divnou ceskou" mentalitou. [smích] [mrknutí jedním okem]

110550

13.7.2006 11:31

RE: ....

petr sleder 85.?.?.?

Reakce na 110403

Třeba ses jen špatně díval KaoSi. [smích]

110412

13.7.2006 18:39

RE: ....

therock 140.?.?.?

Reakce na 110403

Mam znameho muslima v Egypte. Ma dve dcery. Je chudy jak kostelni mys. Byl jsem tam pracovne, tak jsem ho poznal. Sve dcery miluje. Manzelku taky. Jednu, vic si dovolit nemuze jako arabsky sejkove. Miluje svoje dcery vic, a velmi uprimne jako nikdo koho znam. Je z maleho mesta. Vsichni ho tam maji za blazna. On totiz skudli prachy aby mohl dcery poslat na vysokou skolu do Kahiry!!!! Tak jsem blaznovi dal vetsinu mych diet a jeste neco k tomu. Byl z toho mimo, mel jsem dojem, ze jsem si ho nejak znepratelil, prestal se mnou na cas mluvit. Ale bylo to proto, ze mi nemoh dar oplatit!!! Oni jsou opravdu chudi. Vydelaval jenom 3 americke dolary denne!!! Moje manzelka se mnou nemluvila, proc davam nase rodinne prachy na nejakeho egyptskeho santusaka!!!! Tenhle web je seksakra divny. Jako odnekud odjinud!!

110446

13.7.2006 21:36

RE: ....

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110402

Yamato , ziji tomto multi kult. svete. Zena dela v soc. servisech. Muslimove - krestane. Tipnete si kdo ma vic problemu.

110460

13.7.2006 23:52

RE: ....

therock 140.?.?.?

Reakce na 110460

>Yamato , ziji tomto multi kult. svete. Zena dela v soc.
>servisech. Muslimove - krestane. Tipnete si kdo ma vic problemu.
Na socialce prece krestane!!! To musi byt kazdemu jasne!! Muslimove resi vsechno v jejich mesite, s nevericimi daury nechteji nic mit!!

110466

13.7.2006 11:11

Xenofobie

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 110401

je racionální logická a přirozená reakce na ohrožení cizím druhem. Je to obrana myslícího organismu před ohrožením.

110409

15.7.2006 15:10

RE: Xenofobie

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 110409

xenofobie jako taková je iracionální neopodstatněný strach z cizího, odlišného. Já se bojím ze zcela racionálních důvodů na základě konkrétních informací a poznatků... heč, nejsem xenofob(-ka [mrknutí jedním okem] )... možná tak trochu rasistka... [cool]

Jéhele, nový smajlík [chechtot] [bliji]

110590

15.7.2006 22:18

RE: Xenofobie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 110590

Xenofobie je prostě strach z neznámého, což je záležitost víc než racionální (na tomto principu fungují horrory). Dokonce bylo vědecky dokázáno, že byla vrozená už našim prapředkům a tudíž ji máme v genech. Politicky korektní hlasatel české sekce BBC tuto zprávu neopoměl iniciativně komentovat, že nechápe, proč se takové výzkumy vůbec dělají a že to asi znamená, že je xenofobie stejně zastaralá jako kamenné sekery, haha. Ale stejně si nepomohl, zrušili ho i s celou českou sekcí, aby bylo víc peněz na radiové a TV obracení mulláhů na demokraturu...

110622

17.7.2006 11:24

RE: Xenofobie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 110622

Je-li ta vaše definice správná, pak tedy po pravdě řečeno, média, politici a podobná pakáž tento výraz užívají v docela dost zvláštních souvislostech. (Jako třeba v souvislosti s averzí bílé zatím ještě většiny vůči cigánům.)

Pisatel si nepřeje zůstat v anonymitě, ale tady je ten net tak pomalý, že než bych se zalogovala, tak je večer. [cool]

110715

13.7.2006 9:47

Anicka, dusicka

kema 207.?.?.?

Anicka ma kliku, ze ji Abdul nechtel nasilim obrezat,zakazat chodit do prace a drzet doma jako prase v chlivku.

110405

14.7.2006 6:12

RE: Anicka, dusicka

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 110405

Pane Kema, prispiva sem jedna pani z Cech nebo Moravy a v nekolika predeslych prispevcich se zminila, ze jeji byvaly manzel se k ni nechoval nijak laskave. Vzpominam si, ze se pise, ze si nechala ostrihat vlasy do hola, aby tento ji za ne nemohl vlacet po kuchyni. V jinych prispevcich, zda se mi, ze o feminismu se ozyvaly hlasy Ceskych muzu ze kdyby tyto zeny dostaly par facek, ze by jim to zmenilo mineni.
Inu, vy jste rychly odsuzovat druhe, asi jako kdyz prase rika o krave jak smrdi a vsude sere aby odlakalo pozornost od sebe.
Lide kteri se zahalili rouskou zakonu jen aby nemohli byt kritizovani.
Videl jste nekdy ortodoxniho zida v New Yorku. Pejzata osoba s plnovousem, kloboukem z minuleho stoleti za kterym pochoduje jeho manzelka a tisic deti. Neatraktivnost tech zen jen naznacuje spatny vkus toho kdo s nimi soulozi jen proto aby mel potomky. A v poctu techto predci i ty Araby. Presto ze ziji v New Yorku a ne nekde na pousti jako by pohrdali s osobni hygienou mozna, aby predem oznamili svou pritomnost.
Proc vyzadujete toleranci jen pro ty vase a pritom byt absolutne nenavistny k ostatnim. Ja vam reknu proc. Protoze se jich bojite vice nez rabin sprchy. Snazite se je ocernit v ocich ostatnich a delate to stejnym zpusobem jako se to delalo v minulem stoleti zidum. V projevech vasich soukmenovcu jakobych slysel Hitlera. Je to ostuda. Prave vy byste meli byt tolerantni po ranach osudu ktere se vam udaly. Zamyslete se nad sebou.

110495

13.7.2006 10:15

Článek Jiřího Bartáka mne uráží.

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Článek autora je plný xenofobie, rasismu a nepravdivých smyšlenek a bez tolerance k jiným kulturám.

Náš dřívější režim umožňoval nejvyšší vzdělání muslimům. Znám osobně některé, z nich, kteří si u nás našli naši dívku a žiji ve vzorném manželství. Své rozdílné víry v Boha si tolerují. Mají hezké děti a oba rodiče je vzorně vychovávají. Pán je vynikajícím lékařem pediatrem.

S rodinou jsem se seznámil, když pan doktor potřeboval řešit problémy s počítačem. Byl jsem několikrát u nich doma. Pan doktor byl i u mne, následně jme zařizovali i satelitní příjem v arabštině. V této rodině jsem strávil dost času a dosti dobře je poznal. Jistě pan doktor má jinou u nás nezvyklou mentalitu, svou víru, ale rovnou páteř. Pan doktor je dobře znalý světa a pomohl ke zdraví a zdárnému vývoji mnoha naším dětem.

Této smíšené rodiny si velice vážím. Jsem však do jisté míry také xenofob i rasista.

110407

13.7.2006 11:13

tolerance k jiným kulturám.

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 110407

Cizí kultury tolerujeme na jejich území. Nesmíme tolerovat rozšiřování cizích kultůr na NAŠE území.

110410

13.7.2006 15:16

RE: tolerance k jiným kulturám.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 110410

Jo, jo, Čvachtale, proto taky nacisti stěhovali Židy z Německa. Vy a ostatní sionisti byste si s nimi mohli upřímně potřásat pravicí.

110428

13.7.2006 15:50

RE: tolerance k jiným kulturám.

v79 217.?.?.?

Reakce na 110410

Cochtane, okamzite zapomente arabske cislice, je to naprosto netolerovatelne. Preventivne si zopakujte ty rimske. Vypis dalsich znalosti cizich kultur, ktere pouzivate, tu nebudu uvadet, mozna na ne prijdete sam.

110432

13.7.2006 16:23

RE: tolerance k jiným kulturám.

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 110432

A jaké číslice používali Řekové ?

110436

13.7.2006 18:43

RE: tolerance k jiným kulturám.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 110436

>A jaké číslice používali Řekové ?
Takhle blbě se může zeptat snad jen Čochtan. No řecký, ne?

110447

13.7.2006 12:39

RE: Článek Jiřího Bartáka mne uráží.

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 110407

Jen kolik je takových doktorů, pane, to je ten problém...já taky znám Cikány, kteří jsou naprosto slušní, pracovití, vzdělaní, že by jim "bílí" mohli závidět...ale, bohužel, i oni sami ví, že jsou menšinou. A že ta většina jim kazí pověst.

To není o rasismu, to je o slušnosti. Představa, jak se miliony Evropanů přestěhují do arabské země a začnou tam vyvádět jako muslimové zde, to je dost nemyslitelné...

Pokud nemají úctu k tradicím, kultuře atd. zemí, kam se stěhují, tak ať sem nelezou! Nechci tu šaríju, ženskou obřízku, vraždy "ze cti" a podobné vymoženosti!

110419

13.7.2006 17:29

RE: Článek Jiřího Bartáka mne uráží.

Sedivec 195.?.?.?

Reakce na 110407

Jo, jo takze znam vzornou smisenou rodinu: Arab a Ceska. Je to zajimava podivana, kdyz zenska poklada strechu a muz ji ze zdola radi. A maji deti, kazde uz ma pry svuj vlastni zaznam v trestnim rejstriku [pláč]

Jo jo, xenofobie je holt svinstvo [vyplazený jazyk]

110441

13.7.2006 20:03

RE: Článek Jiřího Bartáka mne uráží.

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 110441

Konečně jste na to kápnul. Velká část českých žen není vdaná za líné české muže. Ony si vlastně vzaly Araby a nikdo jim to neřekl. [chechtot] [chechtot]

110454

13.7.2006 20:58

RE: Článek Jiřího Bartáka mne uráží.

Sedivec 195.?.?.?

Reakce na 110454

No Daso, o tom se s Vami prit nebudu [mrknutí jedním okem] Radeji [mrknutí jedním okem]

110458

13.7.2006 11:01

Pěkná bajka o blbosti politicky korektních Evropanů.

Čochtan 84.?.?.?

Nebo lépe řečeno o zločinech uvědomělých, pokrokových, pseudohumanistických, antirasistických politiků. Jsou to pouze politici, ne normální lidi, kteří dovolují vytvářet v Evropě pátou kolonu islámu. Až bude pozdě, pak budou skuhrat: My jsme to nevěděli, to nemohl nikdo tušit, že islám je agresivní dobyvatelská ideologie! Oni nám říkali něco jiného !

110408

14.7.2006 2:17

RE: Pěkná bajka o blbosti politicky korektních Evropanů.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 110408

To je k nevire a jsou to zase politici, ktero jakekoliv poukazovani na jinou patou kolonu nazyvaji nesnasenlivosti a antisemitismem. To je teda bordel, aby se v tom prase vyznalo. [velký smích] [velký smích]

110477

13.7.2006 11:29

slabota

v79 217.?.?.?

slaboucke, tendenci, jednosmerne. Za takovy blabol z retezoveho mailu snad nekdo nemuze chtit platbu za obsah webu, pane editor

110411

13.7.2006 11:41

..............?

SandWalker 80.?.?.?

Asi bych normalne neinvestoval cas k jakekoli reakci pro tak prazdnou blbost jakou je tento clanek.

Ale Jarmilko, kdyz Vam je po me tak smutno !!!! [smích]

Copak dnes delate zase pekneho a narodu prospesneho, ze mate cas do me stouchat. To ze se tady snazi o nejake dalsi zvratky Kema Kemovic - tomu naprosto rozumim, ale VY ma draha......... [překvapení]

Tak kdyz uz Vam devcatko schazi neco ode mne - tak vezte, ze kdyz se proroka Mohammeda ptali - koho mame zde v zivote svych bliznich nejvice uctivat - odpovedel jasne - svoji matku.
Ano to je dobre a koho mame uctivat v poradi potom?
Svoji matku - odpovedel prorok.
Aaaa, jiste. A koho tedy dale?
Svoji matku - presvedcive a do tretice odvetil Mohammed a dodal, dalsim v rade bude pak vzdy Vas otec.

Jarmilo, pral bych Vam uprimne jako mamince a zene otce sveho ditete alespon polovinu takove ucty kterou dostavaji zeny po pravde v islamskych zemich. Kterykoli muz ktery uderi svoji tehotnou zenu - je generalne parchant a je zbytecne jej dal nalepkovat dle jeho vyznani. Clovek ktery napise tendencni clanek a spini takto tim nejhorsim zpusobem timto motivem zamerne jakoukoli rasu a prislusenstvi k vyznani je v podstate to stejne.

Miri - li clanek k problemu muslimu v Evrope - je zde tak jednoduche reseni, prestanme zasadne a slepe podporovat jakkoli valky,nepokoje a rozvraceni jejich vlastni kultury v jejich vlastnich zemich, nechejme je udelat si vlastni poradek za jejich vlastnim prahem tak, aby se meli kam v klidu vracet a zit si tam po svem - verte ze by tak ucinili a byli tak stastnejsi nez tam kde jsou ted a verte, ze rozhodne v pravde stastnejsi nez my sami v te nasi vlastni domovske Evrope.

Obavy o jejich agresi a rozpinavosti jsou nesmysl - nemaji od sve podstaty naprosto zajem nikoho ohrozovat. Sorry, je to jen a jen nase chyba.

Nakonec Vladimire musim uznat, ze je dobre ten clanek tady mit.....

[cool]

110413

13.7.2006 12:07

RE: ..............?

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 110413

Skládám hlubokou poklonu za pohled zdravého rozumu. Deset filosofických knih v jednom, příspěvku. http://www.zvedavec.org/images/palec_nahoru.gif

Teď mám strach aby to nevyznělo ironicky. Takže. FAKT TO NENÍ IRONIE. [smích]

110415

13.7.2006 12:26

RE: ..............?

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 110415

Dekuji Vam Davide a je mi taktez cti. [mrknutí jedním okem]

Bohuzel tyto a podobna velmi smutna temata ktera se nas jiz dnes tak palcive tykaji, vytvari a agresivne zneuzivaji nejvice lide kteri nejen ze o nich nic nevi, ale hlavne pro svuj vlastni prospech nechteji nic realneho vedet.

Pekny den
[cool]

110417

13.7.2006 13:10

RE: ..............?

jp 89.?.?.?

Reakce na 110415

Připojuji se k pokloně. Žiji a pracuji již více než osm let (dobrá, tak dvakrát čtyři roky s jednou dlouhou přestávkou) v jedné arabské zemi, takže možná o muslimech něco alespoň trošku tuším. Ze své zkušenosti mohu Sandwalkerova slova stoprocentně potvrdit. Vždycky je mi stydno, když porovnávám průměrnou morální úrověň svých soukmenovců s průměrem v islámské komunitě.
Cena článku samotného je ovšem jen v tom, že je to, slovy klasika, jen malá ukázka, jaká hovada se rodí na slunci...

110423

13.7.2006 16:25

RE: ..............?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 110415

Já se taky připojuji. Potvrzuje se pravidlo, že ač je hodně čechů rasistů, nejsou jimi naštěstí všichni. [cool]

110437

14.7.2006 2:23

RE: ..............?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 110415

[cool] [cool] pro Chodce pousti!! [smích] Ten smajlik s palcem nahoru bohuzel neni ve vyberu. Jsem velmi zvedav zda se autor vyjadri. Ja jsem taky potkal v zivote nejake lidi z regionu Blizskeho a Predniho vychodu. A automaticky neplati, ze co clovek treba z Iraku to muslim. Ale vim, ze treba v pripade umrti otce prebira odpovednost za svou matku a setry v rodine vetsinou nejstarsi syn. Pokud je samozrejme ve veku a zzdravi to zastat, jinak tato povinnost a cest prechazi na jineho muze z rodiny.

110478

13.7.2006 12:47

RE: ..............?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 110413

Jasně že SandWalkerku se mi po Vás stýskalo.[smích] Znáte to- co se škádlívá, to se rádo má, proto jsem si hned vzpomněla na Vás. Ale teď při čtení Vašich řádků se mi vybavil had z Ráje, jak tak poslouchám Vaše sladká slůvka mámivá. Říkám si, jestli by Vám lépe neslušel nick SandSnake.

Co dneska dělám? Chystám se na dovolenou, takže mě zde zase deset dní neuvidíte můj broučku. No, dejme tomu, že máte v něčem pravdu SandWalkere, ale jistě uznáte, že evropští muslimové musí dodržovat řád a zákony té země, ve které žijí. To znamená, že když Francouzi určí, že do sekulárních škol se žádné náboženské symboly nosit nesmí, tak muslimové moudře pokývají hlavami a s tímto nařízením bezvýhrad souhlasí.

110421

13.7.2006 13:30

RE: ..............?

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 110421

Tak Vam preji pekny vylet draha pritelkyne. Nebojte se, prani je uprimne - nepodavam Vam v techto slovech jablko a zustavam stale pouze obycejnym chodcem v pisku. [smích]

Jenom doufam, ze letite nekam tim pravym smerem - prijit vecem konecne na kloub vlastnima ocima kdyz se tem usim neda v posledni dobe moc verit.

Vas broucek SandWalker


[cool]

110424

13.7.2006 15:24

RE: ..............?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 110424

Díky za přání sladký broučku. Jsem ráda, že je Vaše přání upřímné. Neletím, jen se ploužím autobusem- ale na ty francouzské muslimy jste mi neodpověděl, lstivě jste se otázce vyhnul jako had. [smích] Jo jasně, že se celý život snažím přijít věcem na kloub vlastníma očima, třebaže krátkozrakýma. Budu samozřejmě opět u moře předělávat tu svou reformu. Napsal mi totiž pan Polák takový naprosto zásadní dopis, ve kterém mi slíbil, že tu reformu v září zveřejní tiskem v Mezinárodním bulletinu, který čtou i jeho přátelé, američtí senátoři. Snad se ledy konečně hnou.[smích]

Vaše beruška Jarmila

110430

13.7.2006 15:54

RE: ..............?

Pavel -Čert- Němec 193.?.?.?

Reakce na 110430

>Napsal mi totiž pan Polák takový naprosto
>zásadní dopis, ve kterém mi slíbil, že tu reformu v září
>zveřejní tiskem v Mezinárodním bulletinu, který čtou i jeho
>přátelé, američtí senátoři. Snad se ledy konečně
>hnou.[smích]

A nevyjde ten bulletin nahodou v dobe, kdy je pan manzel na sluzebni ceste nebo tak? Ja bych si to radsi nechal dolozit nez bych to sel s panem Polakem slavit nekam sklenkou cerveneho jak je u Vas zvykem. [mrknutí jedním okem] No nic, snad maji pani americti senatori dost casu to prelouskat a daji skoleni i tem nasim papalasum. Nebo ste to zmenila na reformu americkych voleb? [chechtot] [mrknutí jedním okem]

110433

13.7.2006 16:31

RE: ..............?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 110433

No Pavle víte, je to neuvěřitelné, ale zdá se, že ten nápad prohnat volby přes účetnictví je skutečně originální a nikoho kromě nenapadl.[smích] Je to nápad miliónový, a pokud by mi za ta autorská práva někdo chtěl ten milion dát, tak má možnost, prodám mu ho. [velký smích] Potřebuji totiž dcerám koupit byt.

Již víckrát jsem zde psala, že piji zásadně jen bílé víno, nevím proč, prostě mi víc chutná. Pan Polák má krásnou čistou duši, je to na něm vidět, ale je to již postarší gentleman, není to žádný proutník, jak Vás hned kdovíproč napadlo.(Že by zde platilo pořekadlo- podle sebe soudím tebe? [mrknutí jedním okem])

Nezměnila jsem to reformu amerických voleb,jen by ta reforma pak klidně mohla fungovat na celém světě, víte?

110438

14.7.2006 0:09

RE: ..............?

Druid 84.?.?.?

Reakce na 110430

>ale na ty francouzské muslimy jste mi neodpověděl, lstivě jste se otázce vyhnul jako had.

Jarmilo, mate velke stesti, ze jdu prave kolem.... pokusim se Vam odpovedet ja.
Ty deti ktere ziji ve Francii, chodi do skol a shodou okolnosti jsou muslimove jsou TAKE francouzi. Pokud Vam to stale nedochazi, tak jsou uz ted soucasti tohoto STATU (maji obcanstvi stejne jako jejich rodice) a maji v nem sve misto. Respekt k uznani projevu odlisnosti a pozadavkum obcanu jineho nabozenskeho vyznani (plati pouze pro muslimy), ktery se ve Francii zacal ztracet je az na zaklade tlaku udalosti okolniho sveta (USA) a je k velke skode Francie i francouzu samotnych. Komu tak strasne vadi, ze nekdo chodi do skoly jinak obleceny nez je bezne u nemuslimu? Neni to zadny racionalni pozadavek vlady sekularniho statu ale snaha krestanu o zmenu ve svuj prospech. Toto je valka mezi krestany a muslimy o kterou kupodivu nestoji ani jedna zucastnena strana a presto se deje. Qui bono? Kdo je ten kdo rozdeluje a panuje?

110468

14.7.2006 1:56

RE: ..............?

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 110468

>Respekt k uznani projevu odlisnosti a pozadavkum obcanu jineho nabozenskeho vyznani (plati pouze pro muslimy), ktery se ve Francii zacal ztracet je az na zaklade tlaku udalosti okolniho sveta (USA) a je k velke skode Francie i francouzu samotnych. Komu tak strasne vadi, ze nekdo chodi do skoly jinak obleceny nez je bezne u nemuslimu?<

Toto je s prominutím naprostý blábol, zákaz náboženských symbolů ve francouzských školách platí pro všechna náboženství. Nesouvisí s nějakým "tlakem ze strany USA" spíš je motivován snahou zastavit vzestup Le Penovy Front National.

110475

14.7.2006 15:33

RE: ..............?

Druid 81.?.?.?

Reakce na 110475

Emmo, samozrejme, ze zakaz plati pro vsechna nabozenstvi jenze fakticky se tyka pouze a jenom muslimu. Jine nabozenstvi ve Francii zastoupene vice nez marginalne zadne pozadavky na oblekani svych vericich nemaji. To co rikate je opakovani alibismu pod kterym byl tento zakaz stvoren. Francie mela na vybranou, bud ztrati kredit na jedne nebo druhe strane. Zvolila si a ja myslim, ze spatne.

110513

14.7.2006 6:47

RE: ..............?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 110468

Mýlíte se Druide! Toto není válka mezi křesťany a muslimy, toto je válka mezi náboženskou totalitou a demokracií. Všichni, kdo nosí náboženské symboly do škol je nosí DOBROVOLNĚ. Jen muslimky musí nosit své šátky POVINNĚ, protože jim to nakázali jejich v rodinách neomezeně vládnoucí patriarchální otcové a muslimská víra. V tom je ten velký rozdíl. A jelikož francouzská vláda nemůže jednotlivě zkoumat, kdo nosí šátek dobrovolně a kdo povinně, tak je velmi správné, že ve své demokratické zemi zakázala nosit šátky do škol všem muslimkám PLOŠNĚ. Doma ovšem mohou být zahalené od hlavy až k patě, na to mají právo.

110497

14.7.2006 20:38

RE: ..............?

Druid 81.?.?.?

Reakce na 110497

Jarmilo, ja to jeste jednou zkusim.
Toto je valka, jedna probiha v Iraq a druha se jmenuje "Valka proti terorismu" ta prvni je o vybudovani (rozsireni) ostrova sfery vlivu v jiste casti sveta a taky trochu o rope. Ta druha je vsak o moc dulezitejsi i kdyz ma jednu charakterovou vadu. Neda se vyhrat ani prohrat. Tato "nekonecna" valka si dela zalusk na neco jineho. Napovedou pro vas muze byt, zde nedavno zverejneny odkaz na rozpocet USA kde se pod eufeministickym oznacenim "defens" objevuje cim dal tim zavratnejsi polozka.
Ale zpatky k nabozenstvi. Ve vetsine evropy nikdy ve skutecnosti nedoslo k nejake opravdove sekularizaci. I v tak pohanskem state jako je Cesko ma svuj podil na moci strana ktera ma slovo krestanska v nazvu. K zadnemu zakazu tohoto typu by ve Francii nedoslo pokud by se jednalo o noseni krizku na krku nebo jiny projev te "jedine spravne" evropske viry. Co maji obe tyto nabozenstvi spolecne? Chteji vladnout, ovladat sve ovecky a mit skutecny mocensky vliv na celou spolecnost. Zatimco islamske staty tuto skutecnost deklaruji, krestane ji od jiste doby maskuji a zatajuji. Vysledek 1:0 pro Islam. Po obrovskem tlaku vedenem temito "sekularizovanymi demokraciemi" na ruzne blizkovychodni staty dochazi i tam k jakesi "sekularizaci" ale pri pohledu zvenci je jasne, ze se jedna pouze o uhybny manevr. Predstavitele techto demokracii (=vlada lidu) maji byt volenymi zastupci, kteri dodrzuji sve predem deklarovane zasady a navrhy rozvoje cele spolecnosti (a ted pozor) pouze a jenom co se tyce spravy a chodu spolecnosti jako takove. Nikoliv v tom pro jakou viru nebo vyznani se rozhodnou jeji clenove t.j. obcane. Tudiz jakakoliv vlada, ktera potlacuje nevinne projevy svych pravoplatnych clenu je loutkovy nastroj v rukach jine moci. Kdyz jsem ja chodil do skoly byl krizek na krku tercem perzekuce stejne jako tricko s Mickye Mousem nebo americkou vlajkou. Jak ta vlada dopadla uz vite. Krizek je povoleny, Mickye taky... jen tu mame jiny problem.
Z vaseho prispevku ja patrne jak velky mate odpor k patriarchatu a mozna i k uznavani muzske autority obecne ale co mi neni jasne jak muzete pouzivat u deti jako argument slovo povinne nebo dobrovolne? Vsechny deti jsou obrazem svych rodicu a o nejake dobrovolnosti se u nich neda mluvit. A jestli je zapadni krestanska spolecnost patriarchalni? Samozrejme, ze je. Skutecna, rozumejte, fakticka rovnost pohlavi je na zapade stejne iluzorni jako ta rovnost nabozenska jen je zamaskovana pod muzskou ekonomickou nadvladu. Ale to je tema ke kteremu mate vy sama jiste co rict. Nevim proc, ale neco mi rika, ze jste jedna z bojovnic, ktera se z teto neviditelne patriarchalni nadvlady snazila nebo stale jeste snazi vymanit. (zivot, jako boj proti okolnostem). Pokud jsem se trefil je Vas nazor na "prijmuti sveho osudu" zeny v islamu pochopitelny ale v zadnem pripade neni spravny ani objektivni. V tomto pripade byste mela pouze jediny zachytny bod k objektivnejsimu posouzeni a tim by byl bezvyhradny pocit spokojenosti s vlastnim zivotem a jeho naplnenosti a to vcetne muzu a jejich mista v nem.

110526

19.7.2006 10:20

RE: ..............?

JARMIILA 212.?.?.?

Reakce na 110526

Druide, vy se porad tvarite, jako by ze strany muslimu neexistoval zadny totalitni utisk. Mluvite o detech, ale ja sem mela na mysli utisk dospelych zen. Slysel jste nekdy o vrazdach ze cti? Ty se deji nejen ve Francii, ale vsude v Evrope. Dospela vysokoskolecka je nucena svymi bratry a otcem, ze si musi vzit nejakeho neznameho krupana ze zapadle turecke vesnicky. Tohle neni muj problem, tohle je objektivni konstatovani, ze muslimove maji stredoveke mysleni, kdyz nepovazuji dospelou zenu za svepravneho cloveka, ale za svuj soukromy majetek.Chapete ten rozdil? Zena po 18 roce je podle zakonu Zapadu dospela, takze ji fotr nema co poroucet, ze musi byt zahalena a poslouchat ho cely svuj zivot.

110884

19.7.2006 17:41

RE: ..............?

Druid 81.?.?.?

Reakce na 110884

O detech jsem mluvil proto, ze do skoly chodi deti a jich se zakaz tyka.

Rozhodovani rodicu (otce) koho si vezme jeho dcera neskoncilo v nasem prostoru ve stredoveku ale velmi pomalu bralo za sve nekdy ve tricatych letech minuleho stoleti. S tim, ze cim majetnejsi rodina byla nebo je tim mensi ochota k nejake benevolenci. (rodina nerika koho si ma vzit ale koho ne) Tento "osvobozujici" model mel prilis malo casu na prokazani sve zivotaschopnosti a verici lide nemaji velkou duveru v neco tak rizkoveho jako je zmena staletimi proverenych tradic.

110934

13.7.2006 16:42

RE: ..............?

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 110413

to Sandwalker:
Plná podpora Vašemu příspěvku z mé strany, pane.
Další krůček k naplnění "vlasatého" odkazu
V [cool]
world peace

110440

13.7.2006 17:34

RE: ..............?

Sedivec 195.?.?.?

Reakce na 110413

Paneboze, co je to za uchylarnu?

Na tyhle psychokydy uz neveri ani nemecti Zeleni!

110443

13.7.2006 19:08

RE: ..............?

Cart 82.?.?.?

Reakce na 110413

Takhle vám teď vymývají mozky ve škole? Tohle přece nemůže být tvůj vlastní názor! Proč by se vraceli do svých středověkých žump, ty ušlechtilče? Všichni chtějí k nám do Evropy, protože si myslí, že se tady budou mít bez práce dobře! Myslel jsem, že tyhle stránky čtou trochu víc duchaplnější čtenáři, ne -náctiletí naivkové, kteří nejspíš ve volbách nadšeně volí Zelené.

110451

13.7.2006 19:36

RE: ..............?

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 110451

BU BU BU ...Uaaaaaa [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] pozor !!!

Honem si porid nekolik dalsich zamku a poradny plot s ostnatym dratem,pripadne pokud na to mas kamery a nejaky indukcni smycky pod travnik - protoze vsichni jak pises se primo hrnou k tobe domu kde si rozlozi tabor a ty na ne budes pracovat [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Dobre rano, uz se pane probudte.....
ze ja vubec reaguji na takovyhle typky......

[oči v sloup]

110453

13.7.2006 21:09

RE: ..............?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 110453

SandWalkere, proč se vyhýbáte mé otázce? Proč mi na ni neodpovíte? Mě to vážně velmi zajímá, jestli jste pro to, aby se v evropských státech tvořily muslimské neprostupné ostrovy, kde si muslimové žijí svým středověkým způsobem podle svýho dál a ignorují evropskou kulturu. Je pravda, že se mi evropská "kultura" momentálně hnusí, protože je spojena jen s penězi a mafiány, jenže ta "kultura" muslimská se mi hnusí rovněž, protože ženské lidi nepovažuje za lidi, ale za soukromý majetek.

110459

13.7.2006 21:56

RE: ..............?

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 110459

Paní Jarmilo, jste si jistá že víte o čem mluvíte? Nebo je to jen tak z doslechu?

110462

13.7.2006 21:56

Vim, pani

Aja 24.?.?.?

Reakce na 110459

Jarmilo, ze se ptate SandWalkera a ze ja vas nudim, ale neda mi to.
Dala jste se do prace na novem volebnim systemu, neuvazovala jste i o zmene multikulturalismu na multietnicitu? Jestli mate cas na dovolene, pouvazujte o tom.

110463

14.7.2006 7:44

RE: ..............?

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 110451

>Proč by se vraceli do svých středověkých žump, ty ušlechtilče?

Protože utekli před bombami z US letadel a kalašnikovy koupenými z rozpočtu CIA.

A s tím středověkem také opatrně. Hospodářsky nejhůř jsou na tom státy jako Nikaragua nebo Irák kde USA podporovaly a provozovaly terorismus. Ano, toho Husajna, kterého teď soudí, dlouhá léta podporovaly. No, také si na středověk vzpomenu, v pátek večer cestou domů, až budu překračovat opilce, kteří nedošli ani 50 m od putyky.

110501

14.7.2006 5:51

RE: ..............?

kema 207.?.?.?

Reakce na 110413

>Copak dnes delate zase pekneho a narodu prospesneho, ze mate cas
>do me stouchat. To ze se tady snazi o nejake dalsi zvratky Kema
>Kemovic - tomu naprosto rozumim, ale VY ma draha......... [překvapení]

Muj nick neni Kema Kemovic. Je ten vas snad Sandwalkerovic?

>Jarmilo, pral bych Vam uprimne jako mamince a zene otce sveho
>ditete alespon polovinu takove ucty kterou dostavaji zeny po
>pravde v islamskych zemich.

Kdyz uz jste to nakousl, tak to i dopovezte.
Napiste neco vic o postaveni zen v mnoha "islamskych zemich".
O zenach, ktere nesmi ridit auto, vychazet z domu bez doprovodu manzela nebo muzskeho clena rodiny, o povinnem zahalovani obliceju, o drastickych rozdilech v urovni vzdelani,platu a zamestnani,o pravu Sharia ktere porouci ukamenovat nevernou zenu a nikoliv muze. A ktere ve vsech otazkach vcetne majetkovych stavi zeny temer na uroven zvirat.
Napiste o zenskych obrizkach, kdy je zene znetvoren klitoris tak, aby nemohla mit pozitek ze sexu a zustala vernou otrokyni sveho pana.
Ucta k zene? Az se ty muslimske zeny diky takovym jako je Wafa Sultan probudi, budou sovinste jako vy kricet hruzou. [oči v sloup]

110494

14.7.2006 14:36

RE: ..............?

case 62.?.?.?

Reakce na 110494

Nemam cas reagovat na vsechny Vase blaboly.Nejste nahodou TEN KEMA, co se pred casem zastaval "ekologicnosti" "podzemnich" vybuchu nuklearnich zbrani urcenych k niceni bunkru?No, nic.
1/ Za neveru sharia uklada
- v pripade svobodnych 100 ran bicem obema
- v pripade sezdanych kamenovani (obou)
Pro prokazanou neveru je treba mit ocite svedky (alspon 4) jinak musi pripadni svedci ve vlastnim zajmu mlcet. Nejsou-li 4 a hovori o nevere, jedna se o pomluvu, ktera je trestana 100 ranami bice(judikat je primo Koranu)
Zenska obrizka nema s Islamem nic spolecneho. Jedna se lokalni kmenovy zvyk.

Zkuste psat o necem, o cem alspon trosku neco tusite. Zda se, ze sharia nebo
nuklearni technika do te kategorie nepatri.

110509

14.7.2006 17:48

RE: ..............?

kema 207.?.?.?

Reakce na 110509

>Nemam cas reagovat na vsechny Vase blaboly.Nejste nahodou TEN
>KEMA, co se pred casem zastaval "ekologicnosti" "podzemnich"
>vybuchu nuklearnich zbrani urcenych k niceni bunkru?No, nic.

To si me s nekym pletete. Ja jsem jen psal o tom, ze ucinek male jaderne naloze by pri explozi pod zemi nadelal relativne male skody.
Jinak - az si ten cas najdete, napiste nam neco o krasnem zivote a rovnopravnosti muslimskych zen a ucte, kterou je zahrnuji jejich panove. Pisecny chodec vas jiste rad doplni. [oči v sloup]

110516

14.7.2006 23:34

RE: ..............?

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 110494

Kemo, trochu sebereflexe by neskodilo, nepomlouvejte ostatni zatimco vase kultura znetvoruje prirozeni vasich muzskych potomku a deje se to za perversnich ritualu. Dite se opije uz v tretim dni zivota a proc. Aby vam to dovolilo pokracovat v nehygienickem zpusobu zivota a nemuseli jste si myt jako v civilisovanych zemich. Proc se o tom nezminite. Stydite se za to?

110540

15.7.2006 2:21

RE: ..............?

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 110540

>Kemo, trochu sebereflexe by neskodilo, nepomlouvejte ostatni
>zatimco vase kultura znetvoruje prirozeni vasich muzskych potomku
>a deje se to za perversnich ritualu. Dite se opije uz v tretim
>dni zivota a proc. Aby vam to dovolilo pokracovat v nehygienickem
>zpusobu zivota a nemuseli jste si myt jako v civilisovanych
>zemich. Proc se o tom nezminite. Stydite se za to?

Nedá mi to a proto "utratím" jeden z posledních kreditů za "volovinu". Za prvé nevím, jakým záhadným způsobem jste zjistil kemovu příslušnost k té určité rase, ale to se tady děje velmi často a většinou je to jenom ve smyslu nějak "potřísnit" a urazit určitého dopisovatele. Jestli vám nejsou známy podmínky, ve kterých se jak hebrejské, tak arabské kmeny vyskytovaly, tak se račte doučit. V těch písečných pláních je vody velký nedostatek na to, aby se používala i k důkladné hygieně. Ostatně, podívejte se do dnešní Prahy, nebo jiného většího města ČR a "ucítíte" to taky. Voda je drahá a mnohde nedostatková, tudíž se vymyslely jakési obřady, aby je museli všichni věřící podstoupit a nebyli vystaveni dermatologickým problémům. Kromě toho, znám případ, kdy matka nechala svého synka obříznout, přestože není židovské víry, ale jen z prostého důvodu, aby měl synek později větší užitek ze soulože, neboť takto obnažený žalud je poněkud míň citlivý, než ten s předkožkou. Podobné je to s vepřovým masem, které velmi rychle podléhá zkáze a nedá se moc dobře skladovat a proto bylo zakázané, jak u Arabů, tak i u Židů. Ale s těmi "náboženskými" rituály je to těžké, nevím, jak byste chtěl ty věřící přesvědčit, že je to kravina. Tak jako v pohádkách - "se zlou byste se potázal". Všechny ty víry a náboženství jsou jen k ovládnutí člověka, ale ono to tak dřív asi muselo být, pokud byla většina lidí negramotných. Ještě dnes je to někde dobře vidět, například zrovna na tom Islámu. V určitých částech Indie zase nesežerou krávu, i kdyby měli umřít, protože je posvátná. V Tichomoří se lidi zase klidně požírají navzájem, neboť věří tomu, že na ně přejde síla a duch toho snězeného. Zkrátka jsme ještě moc a moc nedokonalí. I vy i já. Tak s tím odsuzováním toho a nebo těch, zatím ještě počkejte. [smích]

110551

15.7.2006 8:34

RE: ..............?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 110551

>Zkrátka jsme ještě moc a moc nedokonalí. I vy i já. Tak s tím odsuzováním
>toho a nebo těch, zatím ještě počkejte.

nerozumiem zdendo, preco ste sa s tou vasou humanistickou vyzvou neobratil na kulovy kemo? on predsa z tym odsudzovanim zacal.
alebo vam na vtaciku tiez chyba ten kusok brnenia, ktore uz samotnu snahu o objektivne videnie sveta automaticky vylucuje.
je to pekne vidiet jak na Araboch, tak na zidoch, tak na vas a na kulovym kemu.

110570

15.7.2006 19:50

RE: ..............?

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 110551

Pane Matousek, na tehle diskusi je neco postaveneho na hlavu. Agresori misto aby se spokojili s tim, ze si takrka nekontrolovatelne diky sve vyzbroji mohou zachazet se svymi obetmi tak jak se jim zachce si snizuji k tomu, ze ji i dehumanisuji. To ovsem ukazuje na nizkost jejich charakteru. Jak jinak by jste vysvetlil, ze jsou odsouzeni prakticky vsemi Evropskymi zememi. Byl to pan Kema, ktery by schvaloval pouziti nuklearnich zbrani proti cizi zemi. A chysta se zautocit jako prvni. Tento clanek neslouzi k nicemu jinemu, nez k ocernovani Arabu.
Zde v USA se nam snazi namluvit, ze utok na Iran by mel byt nevyhnutelny. Israelci se snazi spojit sve osudy s osudy lidi v US. Tedy chteji aby nevinni Americane umirali za Israel. To neni spravne. Jak take muzete v soucasne dobe povazovat Zidy za rasu? Mozna pred tisici lety.
Slyse jste nekdy slovo "Shiksa". To je mlada zena, podle moznosti blondata ktera si vezme zida. Jak ta zmeni rasu? Jak to rekl muj pritel Jerry kdyz jsem se ho na to zeptal. Hrde odpovedel: Jo, ta je zidovka, uz mesic. Precetla si knihu pozadu, zatocila kuretem trikrat nad hlavou a je jedna z nas. Muzete mi tedy rici, jak tento "ritual" zmenil tuto zenu geneticaly? A Jerry je zid jako poleno.

110606

15.7.2006 23:53

RE: ..............?

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 110551

Skutecne vynikajici shrnuti puvodu nabozenskych ritualu. Kdysi jeste na VS jsem cetl pojednani o tom, ze vetsina dogmat, prikazu a zakazu ktere provazeji jednotliva nabozenstvi meli nekdy na zacatku naseho letopoctu kdy tyto viry vznikali velice rozumny a racionalni zaklad. Kdyz pozorne procitate zakladni veroucne prameny te-ktere viry, pomerne snadno naleznete zasady, ktere kdosi, kdysi formou nabozenstvi odkazal nasim predkum, aby jim tak zajistil preziti. Pomerne snadno take tyto zasady odlisite od "zasad" vlozenych tam nekym v prubehu veku pro snadnejsi udrzeni ovecek v poslusnosti a bazni.

Velice rozumnym byl treba zakaz incestu a jeho prohlaseni za hrich uz z genetickeho hlediska. Aby ho ale bylo mozno dodrzet a kontrolovat, musela vzniknout struktura umoznujici dohledat puvod jednotlivych lidi a jejich rodokmen - tedy predchudce dnesni matriky. Pro jeji snadnejsi vedeni a udrzovani byl tedy v krestanskem nabozenstvi zaveden povinny institut krtu hned po narozeni, protoze v ramci tohoto obradu se zaroven dite a jeho puvod zaevidovalo do knih. Takhle by se dalo pokracovat snad do nekonecna.

Problem vznika, kdyz se nekdo z hlubokeho nepochopeni techto korenu a tradici pokousi zvratit prirozenost lidi a zavest treba "demokracii". Kocovnici z pouste nikdy nepochopi potrebu saskarny zvane "demokraticke volby" a nesmyslnost predvolebni propagandy. Oni si totiz za staleti vypracovali zpusob, jakym voli sve kmenove vudce, jak vybiraji ty, co je povedou. A tak je pro nich jakasi "demokracie" nepochopitelnym ritualem, kterym lidi sveruji moc nad sebou do rukou lidem, kterym by nikdy bez obav nesverili svou penezenku. A tak treba US troopers dosadili v Iraku po "svobodnych volbach" do vlady lidi nastrcene Americany, lidi, kterym Iracane proste nemohou duverovat a taky je nikdo z bojovniku za svobodu sve zeme nerespektuje.

110623

15.7.2006 8:38

RE: ..............?

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 110494

Kemo, Vase vule je nastavena jinak a jinam nez chtit chapat a treba i pochopit postaveni zeny v islamu, postaveni zeny v prostredi a miste kteremu Vy naprosto nechcete rozumet. Pro Vas je toto tema jen jednim dalsim zachytnym bodem jak proklamovat sve bohapuste tendencni lzi a dogmata.

Vy jste Kemo nebezpecny clovek svemu okoli - Vy se nestydite pro sve zajmy zneuctit cokoli a tedy i to co islam povazuje za tak zasadni a ceho si tak vazi - dcery, matky - proste zeny jako takove.

S Vami pane ja o techto vecech diskutovat nebudu - je to zbytecne (stejne jako i na jina temata jak jsem Vas za celou dobu poznal) To co jste tady popsal jsou stejne umele vyprocesovane a zneuzivane slovni triky jake pouzivali komousi k budovani a obrane nasi krasne soc. vlasti a jake nyni pouzivaji a to mnohem sofistikovaneji jini "reditele planety"

O zene v islamu jsem se tady nekde drive zminoval a mohu v tom rad pokracovat napriklad v diskusi s Jarmilou - kde veci pisu s radosti nadeje, kdy v nich ona mozna nalezne alespon znamku a charakter dobre zpravy, ze ne vsechno kolem zen a tohoto tematu je tak beznadejne jak se ona sama domniva. Ji jde Kemo o tema - o zeny. Smerem k Vam je jedno ktere tama otevreme, Vam je to bohapuste jedno.

Za komoleni Vaseho nicku se Vam zde verejne omlouvam, byla to moje chyba. Toto je ovsem i posledni reakce na Vas a to je to nejhorsi co se Vam zde muze prihodit v pripade, ze se tak postupne stejne rozhodnou i jini.
Mejte se osobne pekne.
[cool]

110571

15.7.2006 9:23

RE: ..............?

kema 207.?.?.?

Reakce na 110571

Sandwalkere,
jako vzdy jste se vyhnul jakymkoliv argumentum a zustal jste jen u osobnich utoku.
Ja jsem drahy pane potkal muslimskych zen peknou radku. A mohu vas ujistit, ze i ty kterym jejich panove a vladci vymyli mozek tim nejdrsnejsim zpusobem nechteji zit jako klitorisu zbavena, nesvepravna, do chlivku zavrena a nevzdelana zvirata.
Jsou to jako my vsichni plnopravne lidske bytosti.
Jestli jste si jako svou zivotni druzku vysnil neco podobneho, preji vam peknou zabavu. Pro me by to byla nuda.

110574

15.7.2006 16:07

RE: ..............?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 110574

No vidite, kemo mne jedna zena z Iraku pravdepodobne zachranila zivot. Basti veprove, takze fanatismus od ni cekat nemuzeme. Ma dve deti, je rozvedena jako konicka ma lezeni po skalach. Tedka ma zrovna z rodiny bratrance v Libanonu a neni z izraelskeho ofenzivy nadsena a budete prekvapeny tenhle zapadni styl zivota ma na svedomi sekularni rezim reznika Huseina. Kdezto juniorem importovana demokracie, dostala Irak do obcanske valky. I kdyz to neni podstatne. A pokud jde o ruzne osobni chybky jako treba vymyti mozku, casto je s hledanim dobre zacit u vlastni osoby.

110593

13.7.2006 11:44

Ubohost

case 62.?.?.?

Lacina frakce destilovane ubohosti.Uverejneni takoveho xenofobniho nenavistneho pseudoliterarniho pokusu me prekvapuje a uvadi do rozpaku.

110414

13.7.2006 13:01

Pobavils autore:o)

richard 193.?.?.?

bohužel satira vystihuje plně skutečnost, přesně takto se v Evropě muslimové chovají a přesně takto naše multikultůry jednají...my budeme ještě pár desítek let pindat nesmysly o "nebezpečném" USA a Israeli a pak se konečně probudíme do vysněné multikulti Eurábie se zákony jako mají dnes v Somálsku a Iránu. Tragické na tom je, že muslimové vinu nenesou, pouze využívají duševní omezenost našich multikultůr.

110422

13.7.2006 13:44

RE: Pobavils autore:o)

Pavel -Čert- Němec 193.?.?.?

Reakce na 110422

>Tragické na tom je, že muslimové vinu
>nenesou, pouze využívají duševní omezenost našich
>multikultůr.

Na tom neco je, ale jinak nez si myslite. Je to stejne jako kdyz indiani dostali alkohol. Pro me neni problem kaslat na devky a milovat svoji pritelkyni, ale co takovej muslim zvyklej na striktni dodrzovani urcitych pravidel, kterej se dostane do tech nasich sracek. Samozrejme ze se to nekteremu zalibi a uziva si to. Ale porad je odrazem nasi zkazenosti, ne te jeho...

110425

13.7.2006 18:09

RE: Pobavils autore:o)

Had 88.?.?.?

Reakce na 110425

Zdravím "německý čerchtmane",
>Ale porad je odrazem nasi zkazenosti, ne te jeho...
nemyslím, že Vám tento nesmysl vyvrátím, ale z vlastní životní zkušenosti vím toto: člověk se zachová za všech okolností tak, jak je "naprogramován".
Toto naprogramování se skládá z mnoha faktorů, z nichž jeden důležitý je např. i genetická výbava, jako další jsou nehmotné zkušenosti, které má uloženy každý z nás v oblasti, která se nejčastěji nazývá podvědomí. Toto "naprogramování" také má možnost každý individuálně ovlivňovat a měnit.

Proto dostane-li se někdo ctnostný (myslím tím skutečně ctnostný dle např. mravních pravidel jógy, buddhismu, křesťanství, islámu) do "těch našich sraček" (ale i jakýchkoliv jiných shitek), pak tyto sračky jsou pouhou nepříjemností šplouchajících u jeho nohou, či výše, které určitou dobu (třeba i do smrti) znepříjemňují díky ctnosti kvalitní prožívání (pohodový, niterně spokojený život) a které takto čistý jedinec chápe jako daň nutnou k zaplacení za život a nashromáždění zkušeností. Tato platba je z hlediska času a kvality samozřejmě přísně individuální pro každého.

Čili muslim i nemuslim, křesťan i nekřesťan, jógín i nejógín, prostě "píplák" podlehnuvší balastu okolí nedokazuje balast okolí, ale jen a pouze svůj - v něm samém jsou správné [oči v sloup] rezonanční kvality, které zesílí kvality okolí. Možnost odmítnout nechovat se jako svině uprostřed sviní má každý. Že tím přitahuje pozornost sviní a tlak na zasvinění svého chování je pochopitelné a opět záleží individuálně na tom, jak si kdo umí a může v těch sračkách poradit, aby nebyl ostatními dravci zlikvidován, pokud neustoupí ze svých mravních hodnot.

Je potěšitelné a pro zralé ("zavolané", tedy karmicky staré jedince), že tento princip ovlivňování kvalit funguje i obráceně - energeticky zdatný jedinec ovlivňuje úměrně svým dispozicím přináležející "kvantitu" okolí. Nemusí se tedy příliš kázat, kárat, doporučovat atd. ale každý sám za sebe ve svém životě může být denodenní snahou přínosem sobě, nejbližším širšímu okolí a kupodivu celému světu na cestě k harmonii a spokojenosti, anebo samozřejmě k disharmonii a utrpení.

V tomto je také schován význam slov: chceš - li změnit svět, změň sám sebe...

Mnoho zdaru při cestě ke spokojenosti, která nevzniká na úkor ostatních... [mrknutí jedním okem]

110444

13.7.2006 14:50

Svatoušci

Drahula 213.?.?.?

Já tomu nerozumím, když jsou tak mírumilovní a morálně na výši, jak je tu někteří líčí, kdo teda dělal ten bordel ve Francii? [zmaten]

110426

13.7.2006 16:31

RE: Svatoušci

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 110426

Příště až angličtí fotbaloví fanoušci budou dělat někde bordel, bude lepší to svést rovnou na anglosaskou rasu. Hlavně že ti češi jsou takový slušní. Když je bílej člověk hajzl, je to jen vyjímka, pokud je to arab, cikán nebo černoch či žid, je to rasová vlastnost. My bílí předci jenom šíříme radost a blahobyt po světě. Ach jo. [bliji]

110439

14.7.2006 1:37

RE: Svatoušci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 110439

No, Češi ani rowdies z Albionu nezapalují auta po stovkách a vůbec ne jejich potomci, pokud někam natrvalo přesídlí www.vdare.com/sailer/051109_france.htm Známý, který ve Francii dlouhou dobu před převratem žil a rozhodně není rasista, s trochou nadsázky říká, že se tam vrátí leda v případě, že vyhraje Le Pen. Arabové i v dalších generacích zůstávají Araby a Froncouzi jsou leda dle papírů, asi jako většina "francouzské" fotbalové reprezentace.
Ale co se těch šátků a rovnoprávnosti týká, asi už se moc nedá na epištoly (sv.)Pavla ke Korintským 11.7-10 Muž nemá zavíjeti hlavy, jsa obraz a sláva boží, ale žena jest sláva mužova. Nebo není muž z ženy, ale žena z muže. Není zajisté muž stvořen pro ženu, ale žena pro muže. Proto má žena míti na hlavě obestření pro anděly.
Ke Kolosským 3,18 - Ženy poddány buďte mužům svým, jak se sluší, v Pánu.

110472

14.7.2006 2:30

RE: Svatoušci

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 110426

To je druha a treti generace. Chapejte kultura predku jde do kytek a konecne se prizpusobili nam. Jak uz to byva, nejrychleji prejimame ty spatne veci. Vemte si treba cizi jazyky. Clovek ji vetsinou moc neovlada, ale zato zna ve znacnem mnozstvi ruzne sproste nadavky. Mno, musime drzet zatim Francii aj. zemim palce a ono v pate generaci, uz to budou tuctovi konzumenti jako my. Teda pokud se do toho zazraku pate generace propracujem, ja jsem v tomto punkte skeptik.

110479

13.7.2006 15:22

Počkejte, lidi, nerozčilujte se

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Asi jste si nevšimli, že ten článek je v rubrice, která začíná disclamerem (krásné české slovo), že názory tam uveřejněné nemusí odpovídat názoru editora nebo tak nějak.

Osobně proti muslimům nic nemám a rozhodně se nemíním nechat vmanévrovat do šíření nenávisti proti nim, jak si to jisté kruhy velmi přejí. [smích]

Ten článek jsem uveřejnil, abychom měli trošku změnu. Abychom nenadávali pořád jen na ty stejné lidi. [mrknutí jedním okem]

110429

13.7.2006 15:48

RE: Počkejte, lidi, nerozčilujte se

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 110429

rozhodně se nemíním nechat vmanévrovat do šíření nenávisti proti nim, jak si to jisté kruhy velmi přejí.

Tak jest. Existuje mnohem nebezpečnější a krvelačnější pouštní náboženství, nepříliš rozšířené. Hlavně mezi lidmi stepního původu. [mrknutí jedním okem]

110431

13.7.2006 19:20

No vidíte pane Bartáku

Emma Bovary 84.?.?.?

Tohle by se v multikulturním Torontu stát nemohlo tam přece vládnou ty feministky a Abdul Hasan by za domácí násilí dostal flastr že by byl ještě tmavší než ted. Ale vážněji podobně "vtipný" článek lze snad napsat o každé národní, sociální nebo náboženské skupině pokud chce Zvědavec větší pluralitu tak to už radši publikuje perly starého Ulče vyjde to na stejno.
http://www.euportal.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=827

110452

13.7.2006 20:29

RE: No vidíte pane Bartáku

therock 140.?.?.?

Reakce na 110452

> to už radši publikuje perly
>starého Ulče vyjde to na stejno.
Ota Ulce znam. Nevidim na nem nic spatneho. Napsal kdysi jake to bylo byt okresnim soudcem na Plzensku v 50. letech. Perfektni knizka!! Clanek o muslimech taky dobry. Alespon me se zda. Nekomu jinemu snad ne????

110457

13.7.2006 21:51

RE: No vidíte pane Bartáku

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 110457

Pane therocku, jste tady chvíli a jste zmaten, stejně, jako jsem byl třeba já. Jste na webu, kde je vážený třeba pan Ernst Zündel. Nějaký Ulč zde zajímá málokoho.

Čekají vás zde ještě mnohem šokantnější objevy, pokud vydržíte.

110461

14.7.2006 0:12

No vidíte pane Yamato

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 110461

>Pane therocku, jste tady chvíli a jste zmaten, stejně, jako
>jsem byl třeba já. Jste na webu, kde je vážený třeba pan
>Ernst Zündel. Nějaký Ulč zde zajímá málokoho.

>
>Čekají vás zde ještě mnohem šokantnější objevy, pokud
>vydržíte.

Asi máte pravdu, tahleta sešlost lidí o níž se zmiňujete, je asi totožná s tou, která házela kamením po Masarykovi, když chodil učit jako profesor na universitu, takže musel jezdit nějaký čas v krytém fiakru.. Ale mě to zas tak moc neudivuje, ten "neomylný, český člověk" je stále stejný. [pláč]
BTW, mě například Ota Ulč zajímá a jeho komentáře, náhledy a hodnocení různých stavů a situací, se mi velice líbí. Jeho cestopisy jsou perfektní, dovede vždy vystihnout pravou podstatu věci a je pravda, že některým čtenářům moc nesedí, ale to jsou většinou takoví, kteří aby pochopili oč se jedná, to potřebují mít napsáno způsobem - Ema má mísu, my máme maso. Ó, my semáme ! Škoda jen, že je jich tolik, nebo se mi to jenom zdá ? [zmaten]

110469

14.7.2006 0:58

RE: No vidíte pane Bartáku

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 110457

Pane therocku, je trochu s podivem, že je Vám Ulč sympatický zrovna tím, že byl v padesátých letech, tedy v letech nejtužšího komunistického bezpráví, okresním soudcem. Musel být něčím sympatický nejen Slánského partě, ale později i americkému imigračnímu úřadu, když mu jako bývalému komunistickému soudci dovolili imigrovat do USA, kam nebyla - alespoň oficielně, podle zákona - imigrace komunistům a pohlavně nemocným povolena.

Než nám začal Ulč senilnět, napsal pár čtivých věcí (jako třeba úsměvnou knížečku "Špatně časovaný beženec" ), teď má ale už delší dobu smysly zamlžené neovládaným sionismem.

110471

14.7.2006 1:49

Ulčovo CV -skutečně dost podivné

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 110471

Prof Otto Ulč
Narozen 1930 v Plzni. Studium právnické fakulty UK ukončil 1953. Poté ZVS byl zařazen do pracovní jednotky (co je tím myšleno?). Po ZVS okresním soudcem v Stříbře. 1959 emigrace do Západního Německa (jak není specifikováno) Od roku 1960 žije v USA kde po studiu politických věd na Kolumbijské univerzitě se stal profesorem těchto věd na Newyorské státní univerzitě v Binghamptonu.

Toto stručné CV je z knížky Kde je člověk kde různé osoby většinou čeští exulanti odpovídají na dotazník který v mládí sestavil Marcel Proust. Vydalo nakladatelství Jana Kanzelsbergra v Praze 1992.

Něco z Ulčových odpovědí
Oblíbení malíři: Paul Klee, Henry Rosseau
Oblíbený skladatel: Richard Wagner
Oblíbení autoři: Kundera, Škvorecký, Waugh, Oscar Wilde
Ulčův hrdina (v současnosti): Lech Walesa
Ulčovy hrdinové v minulosti: dr Horáková, tatíček Masaryk a Churchill
Otázka Co by pro vás bylo největší neštěsti
Odpověd: Octnout se opět v realném socialismu

110473

14.7.2006 1:51

RE: No vidíte pane Bartáku

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 110471

>Pane therocku, je trochu s podivem, že je Vám Ulč sympatický zrovna tím, že byl v padesátých letech, tedy v letech nejtužšího komunistického bezpráví, okresním soudcem.<

Tuto etapu svého života popsal Ulč v knížce (v češtině) "Malá doznání okresního soudce"

110474

14.7.2006 9:18

RE: No vidíte pane Bartáku

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 110471

Ota Ulč rád lže, mlží a zveličuje, ostatně jako každý filosemita. Měl jsem možnost přečíst několik jeho knih a dle hesla - účel světí prostředky - si Ulč neváhá vymýšlet. Občas se mu ovšem povede totální faux pas. Vybral jsem tři největší bláboly, které O. Ulč zveřejnil ve svých dílech, ať si čtenáři udělají obrázek:
1. Ulč: Nejnavštěvovanější zemí na světě je Kanada - díky krátkodobým výjezdům amerických turistů. Ale kdepak. Je to stará dobrá (antiamerická) Francie. Několik našinců, kteří USA navštívili, se shodují, že Američané vůbec překvapivě málo cestují - hlavně ve srovnání se Západoevropany. Kromě toho bych řekl, že víc Ami boys jede do Mexika, ale možná ne.
2. Ulč: Jen ať si Itálie kupuje libyjskou ropu (aktuální před několika lety - pozn. P. B.). Když si může dovolit přijít o peníze amerických turistů... V nejsvobodnější zemi světa [chechtot] opravdu existuje nějaký prapodivný zákon, který svým občanům zakazuje využívat ve světě zařízení, financované "teroristickými" zdroji. [překvapení] [chechtot] Před několika lety se museli američtí turisté vystěhovat z jednoho pražského hotelu, protože se ukázalo, že částečně patří jisté libyjské společnosti. Naprosto si nedokážu představit, že by vůči svým občanům něco podobného uplatňovala ČR. [zmaten] Holt USA... [chechtot] Ale k věci. Itálie, která odebírá celou třetinu (!) libyjské těžby ropy, to snad nějak bez těch amerických turistů přežije. [chechtot]
3. Ulč: ...a tak docházím k názoru, že na Srí Lance je vlastně vyšší "kvalita života", než v Libyi. Tak na tuto blbost se nedá říct nic. Snad jen to, že Muammar opravdu nedá fanatickému filosemitovi Ulčovi spát. Zřejmě ani v hrobě. [vyplazený jazyk]

110503

17.7.2006 14:47

Ad clanek

Brixensky_vezen Brixensky_vezen (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Myslim, ze tento denikovy zaznam neni ani xenofobni ani rasisticky ani nenavistny. Jedna se o nadsazku ci satiru, presne ve stejnem stylu, jaky najdeme v novinach a jinych tiskovinych desitky let dozadu (tzn. takovyto styl angazovaneho humoru tu byl, je a -snad i- bude), jenze nekteri tzv. obhajci lidskych prav si to opet zjednodusi, mylsenkove oklesti a vyjde jim z toho utok na Araba - pristehovalce. Takze aby bylo jasno, clanek neutoci na Araby - pristehovalce, ale poukazuje humornou, ac provokativni formou na dnesni trend (trend politicke korektnosti, prehnaneho-iracionalniho humanismu a honu na pol. nekorektni carodejnice), ktery clovek s tzv. otevrenyma ocima muze kolem sebe pozorovat kazdy den... Arab byl pouzit jen pro ilustraci, jako priklad, jako provokace k zaujeti ctenare.

Take bych rad poznamenal, ze se tu (a nejen tu) spousta ctenaru/pisatelu odchyluje od tematu, cehoz by si mela cenzura vsimat, kdyz uz tu musi byt... [oči v sloup]

110730

17.7.2006 22:14

Děkuji Vám

Jiří Barták jb (tečka) cb (zavináč) centrum (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 110730

Při průběžném pročítání diskuse už jsem ani nedoufal, že někdo pochopí, jak jsem to vlastně k čertu myslel... Pane, skládám Vám poklonu. Zvednul jste mi náladu.

[smích]

110776

19.7.2006 3:43

RE: Děkuji Vám

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 110776

Mno jo, pak by to editor mel zaradit do kategorie humor. A na druhou stranu jste to mohl rict hned na zacatku diskuse.

110850

18.7.2006 13:42

co je na tom xenofobního?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Já v tom spíš vidím nebezpečí v tom, že se po nás chce bezbřehá tolerance ke každému.

110810

19.7.2006 12:24

Nebral bych to na lehkou váhu.

J. H. 62.?.?.?

Řekl bych, že článek sice popisuje, kam směřuje vývoj, ale autor nevnímá, jak tato neřešitelná situace vznikla. Ti lidé přišli do Evropy proto, že hmotná životní úroveň v jejich zemích je nízká a kapitalisté v Evropě potřebovali levnou pracovní sílu. Přinesli si s sebou svoje zvyky, většinou zdravější než ty západní. Nepřišli ovšem s nějakými padoušskými postranními úmysly. To, co jsou jsme si z nich vypěstovali sami. Je to, ostatně jako spousta jiného, dílo zdegenerovaných pseudoliberálů, kteří se snaží prosadit cokoli, o čem tisíciletá zkušenost říká, že je to špatné a zároveň špiní ostatní, aby sami vypadali lepší.
Takže: Přistěhovalci jsou poučováni, že hostitelský stát porušuje jejich práva. Na to každý rád slyší, navíc tito lidé nejsou zvyklí na západní propagandu. Výtržnosti a nehorázné požadavky z jejich strany tedy začaly většinou tím, že byli zmíněnými šupáky z našich řad navedeni.

Výrobu veřejného mínění obsadili zmínění zdegenerovaní pseudoliberálové. Protože politikům nezbývá, než je poslouchat, tvoří zákony a opatření v duchu, který je na těchto stránkách často odsuzován. Přistěhovalci a členové menšin nakonec zjistí, že se jim vyplatí život parazitů - často jsou k tomuto životu víceméně donuceni. Stejně tak zločinci z jejich řad vidí, že pro zločin je u nás, díky zmíněným poměrům, dokonalá živná půda.

A aby opravdu nebylo úniku, občas zjistíme, že ti, kteří tento stav kritizují vycházejí z podobných zásad jako ti, kteří ho zavinili, jen holt mají jiná ideologická hesla.
J. H.

110899

Příspěvků: 95

13.07. 02:25 pavlik85  co to...
13.07. 05:54 Esmate  RE: co to...
13.07. 17:31 Sedivec  RE: co to...
13.07. 07:33 Jarmila  Jen počkej zajíci!
13.07. 07:54 Pavel -Čert- Němec  ....
13.07. 08:24 YAMATO  RE: ....
13.07. 08:44 KaoS  RE: ....
13.07. 09:53  RE: ....
14.07. 02:14 Rene Bartosek  RE: ....
14.07. 18:32  RE: ....
14.07. 23:34 68  RE: ....
15.07. 02:18 Rene Bartosek  RE: ....
13.07. 11:31 petr sleder  RE: ....
13.07. 18:39 therock  RE: ....
13.07. 21:36 Petr 59  RE: ....
13.07. 23:52 therock  RE: ....
13.07. 11:11 Čochtan  Xenofobie
15.07. 15:10 baba_Blažková  RE: Xenofobie
15.07. 22:18  RE: Xenofobie
17.07. 11:24  RE: Xenofobie
13.07. 09:47 kema  Anicka, dusicka
14.07. 06:12 Karel4u  RE: Anicka, dusicka
13.07. 10:15 bývalý antikomunista  Článek Jiřího Bartáka mne uráží.
13.07. 11:13 Čochtan  tolerance k jiným kulturám.
13.07. 15:16 Jiří Táborský  RE: tolerance k jiným kulturám.
13.07. 15:50 v79  RE: tolerance k jiným kulturám.
13.07. 16:23 Čochtan  RE: tolerance k jiným kulturám.
13.07. 18:43 Jiří Táborský  RE: tolerance k jiným kulturám.
13.07. 12:39 YAMATO  RE: Článek Jiřího Bartáka mne uráží.
13.07. 17:29 Sedivec  RE: Článek Jiřího Bartáka mne uráží.
13.07. 20:03 Dáša  RE: Článek Jiřího Bartáka mne uráží.
13.07. 20:58 Sedivec  RE: Článek Jiřího Bartáka mne uráží.
13.07. 11:01 Čochtan  Pěkná bajka o blbosti politicky korektních Evropanů.
14.07. 02:17 Rene Bartosek  RE: Pěkná bajka o blbosti politicky korektních Evropanů.
13.07. 11:29 v79  slabota
13.07. 11:41 SandWalker  ..............?
13.07. 12:07 DavidZ  RE: ..............?
13.07. 12:26 SandWalker  RE: ..............?
13.07. 13:10 jp  RE: ..............?
13.07. 16:25 Antiseptik  RE: ..............?
14.07. 02:23 Rene Bartosek  RE: ..............?
13.07. 12:47 Jarmila  RE: ..............?
13.07. 13:30 SandWalker  RE: ..............?
13.07. 15:24 Jarmila  RE: ..............?
13.07. 15:54 Pavel -Čert- Němec  RE: ..............?
13.07. 16:31 Jarmila  RE: ..............?
14.07. 00:09 Druid  RE: ..............?
14.07. 01:56 Emma Bovary  RE: ..............?
14.07. 15:33 Druid  RE: ..............?
14.07. 06:47 Jarmila  RE: ..............?
14.07. 20:38 Druid  RE: ..............?
19.07. 10:20 JARMIILA  RE: ..............?
19.07. 17:41 Druid  RE: ..............?
13.07. 16:42 V. Sodek  RE: ..............?
13.07. 17:34 Sedivec  RE: ..............?
13.07. 19:08 Cart  RE: ..............?
13.07. 19:36 SandWalker  RE: ..............?
13.07. 21:09 Jarmila  RE: ..............?
13.07. 21:56 Gdosy  RE: ..............?
13.07. 21:56 Aja  Vim, pani
14.07. 07:44 DavidZ  RE: ..............?
14.07. 05:51 kema  RE: ..............?
14.07. 14:36 case  RE: ..............?
14.07. 17:48 kema  RE: ..............?
14.07. 23:34 Karel4u  RE: ..............?
15.07. 02:21 Zdenek Matoušek  RE: ..............?
15.07. 08:34  RE: ..............?
15.07. 19:50 Karel4u  RE: ..............?
15.07. 23:53 Kevin  RE: ..............?
15.07. 08:38 SandWalker  RE: ..............?
15.07. 09:23 kema  RE: ..............?
15.07. 16:07 Rene Bartosek  RE: ..............?
13.07. 11:44 case  Ubohost
13.07. 13:01 richard  Pobavils autore:o)
13.07. 13:44 Pavel -Čert- Němec  RE: Pobavils autore:o)
13.07. 18:09 Had  RE: Pobavils autore:o)
13.07. 14:50 Drahula  Svatoušci
13.07. 16:31 Antiseptik  RE: Svatoušci
14.07. 01:37  RE: Svatoušci
14.07. 02:30 Rene Bartosek  RE: Svatoušci
13.07. 15:22 Vladimír Stwora  Počkejte, lidi, nerozčilujte se
13.07. 15:48 Pavel Bočan  RE: Počkejte, lidi, nerozčilujte se
13.07. 19:20 Emma Bovary  No vidíte pane Bartáku
13.07. 20:29 therock  RE: No vidíte pane Bartáku
13.07. 21:51 YAMATO  RE: No vidíte pane Bartáku
14.07. 00:12 Zdenek Matoušek  No vidíte pane Yamato
14.07. 00:58 Jiří Táborský  RE: No vidíte pane Bartáku
14.07. 01:49 Emma Bovary  Ulčovo CV -skutečně dost podivné
14.07. 01:51 Emma Bovary  RE: No vidíte pane Bartáku
14.07. 09:18 Pavel Bočan  RE: No vidíte pane Bartáku
17.07. 14:47 Brixensky_vezen  Ad clanek
17.07. 22:14 Jiří Barták  Děkuji Vám
19.07. 03:43 Rene Bartosek  RE: Děkuji Vám
18.07. 13:42  co je na tom xenofobního?
19.07. 12:24 J. H.  Nebral bych to na lehkou váhu.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 16

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
23,07 Kč
Euro
25,54 Kč
Libra
29,80 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,67 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 904,76 Kč
1 unce stříbra
395,94 Kč
Bitcoin
175 370,44 Kč

Poslední aktualizace: 21.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 626