Diskuze k článku

Americká kolonie

Příspěvků 61

10.7.2006 4:04

Nevdecnik Kral

kema 207.?.?.?

No to se panu Kralovi zase neco povedlo.
Kdyz jsme pod hruzovladou komunistu mohli cist a poslouchat akorat tu jejich zkurvenou propagandu, riskovali za nas hnev ruskeho medveda obyvatele Nemecka, kde byla redakce Svobodne Evropy a kam jim take soudruzi poslali za odmenu statecneho kapitana Minarika.
A take obyvatele Portugalska, kde byly vysilacky.
A my, statecni Cesi kdyz uz ted mame svobodu, tak se na ty kteri o ni teprve bojuji zvysoka vysereme.
Skoda, ze zde neni smajlik znazornujci zvraceni nad lidskou nevdecnosti a zbabelosti. [oči v sloup]

110178

10.7.2006 4:35

RE: Nevdecnik Kral

Ben Hur. 70.?.?.?

Reakce na 110178

Pan Kral se zase vyznamenal. Tak uz jsme na tom tak spatne, ze se muslimu musime bat za svobodne vysilani rozhlasu. Cesi by si meli povesit na radia cedulku v arabskem jazyce - Radio Svobodna Evropa neposloucham, nechci s tim nic mit. Ano ma pravdu, Mohamad Atta si budovu radia Svobodna Evropa fotil a mohli by z toho byt neprijemnosti. Je lepsi nechat se zotrocit muslimy, nez dovolit vysilani svobodne radiove stanice, ktera se snazi predevsim priblizit mladym muslimum zijicim v stredovekych dobach kulturu 21. stoleti. A nejvic mu na tom zrejme vadi to, ze neprofitova stanice, dotovana vladou USA neplati poradny baksis ceske vlade. Pak by se dalo primhourit oko, cert vem bezpecnost civilistu. Stejne jako Kema bych pouzil k tomuto clanku ikonku "zvraceni".

110182

13.7.2006 12:40

RE: Nevdecnik Kral

detergent 194.?.?.?

Reakce na 110182

Možná, že kdybychom jim přestali násilím cpát naši zhovadilou "kulturu 21. století", vycházeli bychom s nimi líp, ne? Ti lidé žijí tímto způsobem celá staletí a jsou svobodnější, než my kdy budeme s celou naší "demokracií". A jak už jsem řekl panu Židovi Jochovi k jeho raketovému IQ testu - tohle NENÍ náš boj, NENÍ to naše válka. Ať se Israel a arabské státy navzájem třeba sežerou - je to jen místní roztržka mezi semitskými kmeny a my jsme hlupáci, že se do ní necháme zatahovat.

Já se muslimů nebojím. Bojím se přiklánění na tu či onu stranu v konfliktu, do kterého nám vůbec nic není. To se z historického hlediska nikdy nikomu nevyplatilo.

110420

10.7.2006 4:46

RE: Nevdecnik Kral

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110178

Kemo Smajlik si zaridte , ulevi se vam. Blijte nad lidskou nevdecnosti. Blijte nad tim jak ceska komunisticka vlada prodalazbrane nepratelskemu Izraeli , jiste by jste proti. Blijte nad zido -bolsevickou revoluci , ktera zabila miliony slusnych lidi. Blijte nad sdelovacima prostredkama ktre zacinaji spravy vrazdama (kdo je vlastni?)Jen zvracejte , hlava prestane bolet, zaludek se uklidni. Nevim jestli by jse zvracel v momente kdy vam vladnoci reknou ze to co bylo vase - vase neni a navic ze vase osoba nema hodnotu osoby dosazene.pokud mate kde -blijte.

110183

10.7.2006 5:27

RE: Nevdecnik Kral

Aaron Katz 207.?.?.?

Reakce na 110178

Pane Kema, nejdrive si musime objasnit slovo "svoboda". Podle zprav ktere z tech zemi mame a ktere jsou potvrzeny hlavnim stanem okupantu ve Washingtonu je jasne, ze ani okupanti jiz nemuzou snest pohled na zvirectva ktera jejich neovladatelni zoldaci provadi.
Znasilnuji nezletile divky, vrazdi je, jejich rodiny a pali je. Dalsi skupina, ktera je mimochodem zavrena v Pendletonu zase zabila 24 lidi. A to jsou jen ty veci ktere vysly na svetlo. No, uz serzant Leho naznacoval, ze by je nejradeji pozabijel vsechny. Prosim vas, co si ti vojaci mysli, ze jsou israelci?
No ale, jestlize toto podle vas popisuje svobodu, je tohle opravdu to co si prejete aby se udalo v Cehach? Vy musite byt nejaky zvlastni patron. Ze vy by jste spise chtel, aby se Cesko implikovalo za zajmy israele a vubec vam nezalezi na tom kolik Cechy by zemrelo, jen kdyz vas zajem by byl ochranen.

110185

10.7.2006 5:34

RE: Nevdecnik Kral

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110178

Kemo hruzo vlada.Zajiste komousi v 80-lettech nebyli moc toleratni , ale hruzo vlada? Hruzovlada tambyla na prelomu 50-60, kdy byli vybijeni nejlepsi Cesi. Ale nejak se mi nezda ze nam vladla Ceska vlada. Byl Slansky narodnosti Ceske? A navic Svob. Evropu jsem poslouchal s radosti. Pak jsem poznal Amiky , to byl konec radosti. Ne kvuli penezum je pravda ze jich muzete mit hodne. Ale to je vse .System ktery lze , nici rodinu, propaguje nasili. Proste jsem zjistil ze to co vysilali byla jen propaganda.

110186

10.7.2006 13:42

RE: Nevdecnik Kral

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 110186

No, ne tak uplne. To co tenkrat vysilali byla pravda mixovana s sikovnou propagandu tak 60% pravdy a 40% propagandy jak chtej pad komunismu a pomuzou...

Jenze tenkrat jsme tomu verili jak voli pitomi, pac nam komunisti tak lezli krkem, ze jsme si proste nabehli... [pláč]

Take byl prusvih ze komanci tiskli a vysilali tak 10% pravdy a 90% propagandy... Takze i kdyz nekdy vyjmecne rikali pravdu, tak jsme ji smahem odmitali jako propagandu... [naštvaný]


Jinak vlezdoprdelstvi fasounum z USA se stalo sportem vetsiny politiku - krome komancu a ty volit je z blata do louze...
Otazkou na miste je, co s tim delat. Me osobne napadaji jen akce, definovatelne jako teroristicke a logicky mi take dochazi, za kazda takova uspesna akce poslouzi jen jako zaminka k pritvrzeni rezimu, podileni pravomoci policie a pod.
Takze to resenim neni.
Ale co je? Vetsina lidi je prilis zamnestnana svymi starostmi a na to, kam nas politici tlaci kaslou - tim mene aby s tim neco delali...
Takze - co ted?

Napady probudit masy terorismem/anarchismem meli radikalni Islamiste take a nefungovalo to. Masy se obratili proti nim - za vydatne pomoci medii, samo. Takze??? [zmaten]

110221

11.7.2006 6:21

RE: Nevdecnik Kral

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110221

Ignorace. Pripominani ze jsou placeni z nasich penez . Ne my ,mame slouzit jim , oni nam maji slouzit nam. Pripominat to lidem. Nasili to se obrati proti Vam. A navic kdyz dostanou nas , zacnou se rvat mezi sebou. A jak prezit trochu hrde- osamostatnit se. Byt nezavisly (skoro neuskutecnitelne , ale pri trose houzevnatosti se to v Canade da.)Obycejny American je zadluzeny. Vetsina vydelku jde jen na uroky. A jednou proste nebude ani na to. Zivotni uroven pujde rapidne dolu. Lide budou nuceni neco zmenit.

110275

11.7.2006 6:22

RE: Nevdecnik Kral

kema 207.?.?.?

Reakce na 110178

Moc me rozveselilo, ze se panu Kralovi nelibi umisteni uprostred mesta. Umisteni mimo stred se mu rovnez nelibi, nebot tam mel byt sportovni areal. Nekde jinde by asi byla pobliz detska skolka, musela by se zabrat orna puda (moznost hladomoru) nebo nedejboze vykacet les a zabit veverky.
Co se tyce ctenaru kteri si stezuji ze podlehli v minulosti americke propagande - jenom jestli jste hosi nepodlehli spis te komunisticke?
Opravdu u nas chteji nasi spojednci v NATO raketovou zakladnu? Nejedna se spis o zakladnu protiraketovou ? O zakladnu obrannou, ktera by pripadne rakety vyslane proti nam nicila?
No, tim si nemusite lamat hlavu, pan Kral pro vas zjednodusil, budte mu vdecni.

110276

11.7.2006 7:07

RE: Nevdecnik Kral

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110276

Jo mate pravdu . Podlehli jsme komunisticke propagande, je proste stejna jak ta Americka. Oblbovat lidi. Slusna vlada propagandu nepotrebuje. Jeji propagandou je zivotni uroven lidi o ktere se stara. Samozdrejme ze to neexistuje.

110278

11.7.2006 8:48

RE: Nevdecnik Kral

kema 207.?.?.?

Reakce na 110278

> Slusna vlada propagandu
>nepotrebuje. Jeji propagandou je zivotni uroven lidi o ktere se
>stara. Samozdrejme ze to neexistuje.

To jo. To jste nemohl napsat lepe.
Srovname tedy zivotni uroven v Americe s zivotni urovni v tech nekolika zbyvajicich komunistickych zemich a hned budeme vedet, na cem jsme.
[vyplazený jazyk]

110284

11.7.2006 17:58

RE: Nevdecnik Kral

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110284

Zadne komunisticke zeme neznam. Pravdepodobne mate na mysli zeme, kde komunisti vladnou. Koreu neznam. Vietnam a Cuba . Lide ziji chude . Hladove jsem nevidel. Cubanci se nepredrou. To ze nadavaji na Castra ? Jen pockejte az padne. Moc si neuvedomuji ze budou muset zamenit slovo " manana" (nevim jak se to pise) za slovo "musim". Zmeni nazor. Vietnamci -uplny opak. Hladove jsem nevidel. Ted zalezi na tom co povazujete za zivotni uroven. Tady v Canade poznavam hodne lidi. Znam jejich domy , vybaveni -pekne. Ale take znam jejich problemy - dluhy. Tvrde materialni spolecnost. Znam tady tkz. mrtve dediny.Lidi potulujici se po ulicich -zebraji(nejsou hladovi). Znam lidi kteri maji tu vasi zivotni uroven - ale v noci misto spani pocitaji. Pokud se bavime o tride , ktera ma prijem ,od 40 000 po 90 000 $ , ta je vcelku odrovnana- musi uzivit bohate a chude.Princip je v tom , ze za komunistu jsem videl plne hriste decek -tady ,mam krasne hriste a tenisove kurty za barakem nikdo na nich.Sousede - skoro neznam. Pokud berete zivotni uroven podle vydelanych penez zcela jiste zvitezi tady tento system. Ale muj nazor na zivotni uroven je trochu jiny. Ale jako emigrant se musim prispusobit ja.

110302

12.7.2006 6:28

RE: Nevdecnik Kral

kema 207.?.?.?

Reakce na 110302

>Zadne komunisticke zeme neznam. Pravdepodobne mate na mysli zeme,
>kde komunisti vladnou. Koreu neznam.

Vsak by vas tam ani nepustili

>Vietnam a Cuba . Lide ziji
>chude . Hladove jsem nevidel. Cubanci se nepredrou. To ze
>nadavaji na Castra ? Jen pockejte az padne. Moc si neuvedomuji ze
>budou muset zamenit slovo " manana" (nevim jak se to pise) za
>slovo "musim". Zmeni nazor. Vietnamci -uplny opak. Hladove jsem
>nevidel. Ted zalezi na tom co povazujete za zivotni uroven.

Ano, lide v zemich kde vladnou komunisti jsou lini a maji se spatne. Proto se z Kuby utika na floridu a ne opacnym smerem.
Proto je to podobne i ve Vietnamu. V Singapore, Malajsii ci Thajsku je nesrovnatelne lepe.

>Tady
>v Canade poznavam hodne lidi. Znam jejich domy , vybaveni -pekne.
>Ale take znam jejich problemy - dluhy. Tvrde materialni
>spolecnost. Znam tady tkz. mrtve dediny.Lidi potulujici se po
>ulicich -zebraji(nejsou hladovi). Znam lidi kteri maji tu vasi
>zivotni uroven - ale v noci misto spani pocitaji. Pokud se bavime
>o tride , ktera ma prijem ,od 40 000 po 90 000 $ , ta je vcelku
>odrovnana- musi uzivit bohate a chude.Princip je v tom , ze za
>komunistu jsem videl plne hriste decek -tady ,mam krasne hriste a
>tenisove kurty za barakem nikdo na nich.Sousede - skoro neznam.
>Pokud berete zivotni uroven podle vydelanych penez zcela jiste
>zvitezi tady tento system. Ale muj nazor na zivotni uroven je
>trochu jiny. Ale jako emigrant se musim prispusobit ja.

To vse je vas problem. Ja taky ziju v Kanade, deti si tady u nas hraji, mezi sousedy jsem nasel spoustu kamaradu, procento lidi ktere zajimaji jen a jen penize je tu rozhodne nizsi nez v Cesku.
Mozna je to tim, ze ziji v malem meste.
Mozna je to tim, ze zavada je ve vasem prijimaci.
Priste si k obrane komunismu najdete nekoho blbejsiho, pokud mozno cloveka, ktery nikde nikdy nebyl.
Nazdar!

110340

12.7.2006 7:29

RE: Nevdecnik Kral

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110340

Verte mi , blbejsi tu neni. Vetsina Canadanu jsou velice dobri lide. Chladni ale zde na severu vas nenechaji umrit .Ale o tom neni rec.Ja ziji v prumernem meste . At jsem vcelku kamaradsky-sousedi nejsou Ne jen mezi mnou(muze byt moje chyba) , ale ne i mezi ostatnima.. Jiste ja hlidam jeho , on moje. Ale nikdy nenehrajeme o becku piva.. Vse je byznys.Ja nevim jak velke procento lidi v Cechach se se bralo podle prijmu. Tady to je ale velke procento.Je to smutne (prijal jsem do rodiny indiana - tata je v base mama ho nechtela 0 Muj vlastni syn se mne pta jestli se za neho nemame stydet.Jiste - kluk ma privatni skolu kde fakt chodi preferovane decka. Ta otazka mne zarazila. Smutne je to ze rozdily vzdy budou .Ja mam mezi sousedy take kamarady, ale hriste je prazdne.

110342

11.7.2006 9:47

RE: Nevdecnik Kral

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 110178

Milé kemo: Vaše rétorika bolševického agitátora vždycky potěší. Připomíná, že režimy přicházejí a odcházejí, ale lidé zůstávají.
K úloze Svobodné Evropy snad přísloví: "Chci přivítat tě ve svém salonu" složil pavouk mouše vzácnou poklonu. Nebo to staré české: Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají? No co - naletěli jsme.
No a k dnešní existenci a umístění té milé stanice? Snad kilometr pod hladinou oceánu. Lidé ze zemí, do kterých vysílá mi nic špatného neudělali a nevím, proč bych jim měl přát požehnání americké demokracie.
J. H.

110285

11.7.2006 11:33

smajlik

J.P. 62.?.?.?

Reakce na 110178

http://www.lzive.cz/pokec/images/smilies/puke.gif

(Až dozvracíte, zkuste sem vrhnout pro změnu i nějakou myšlenku. Takhle víme jenom to, že jste TO fakt neměl jíst. Jinak hořký čaj a suchary. Přeji brzké zotavení. Editorka )

110290

11.7.2006 16:23

RE: smajlik

Pavel -Čert- Němec 85.?.?.?

Reakce na 110290

>Přeji brzké zotavení. Editorka

"Editorka"? neco mi uteklo [zmaten]

110298

11.7.2006 17:05

RE: smajlik

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 110298

[smích] Káča, milý Čerte. S ženskejma je prostě potíž... [oči v sloup]. Mindy

110300

12.7.2006 1:01

Vážená editorko,

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 110300

několikrát jsem zde narazil na otázku, zda existuje "blicí" šmajlík. Předpokládám, že předešlý příspěvek byl krokem k uspokojení oněch hledačů, nikoli prvoplánová bezobsažná "reakce"

110312

12.7.2006 1:30

RE: Vážená editorko,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 110312

Přidal jsem vám tam ten blicí smajlík, když se vám tak líbí. [smích]

110313

12.7.2006 2:22

Smajlík

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 110313

>Přidal jsem vám tam ten blicí smajlík, když se vám tak
>líbí. [smích]

To bude zase v álejích nablito !
[velký smích]

Pro ty, co nechápou - Slavnosti sněženek.

110315

10.7.2006 4:24

Stwora

Petr 59 206.?.?.?

Jo pane Stwora samozdrejme ze Vam poslu seka i zatoho klucinu.Mam Vasi adresu.nezverejnovat.

110181

10.7.2006 6:38

Odpoved soudruhu Kralovi

luki 209.?.?.?

Fredom is not free.

P.S. Taky mi chybi smajlik zvraceni nad autorem clanku.

110187

10.7.2006 8:43

RE: Odpoved soudruhu Kralovi

Hugo Boss 89.?.?.?

Reakce na 110187

Co to je "Fredom"??? Mě zde chybí smajlík blití nad vámi a panem kemou. Jestli je svoboda podkuřování vrahům a zlodějům tak to o žádnou vaši "svobodu" nestojím.

Btw. začíná mi být líto že jsem dal ve volbách hlas ODS,příště už se na ně vykašlu...

110195

11.7.2006 4:17

RE: Odpoved soudruhu Kralovi

Ben Hur. 70.?.?.?

Reakce na 110195

>Co to je "Fredom"??? Mě zde chybí smajlík blití nad vámi a
>panem kemou. Jestli je svoboda podkuřování vrahům a
>zlodějům tak to o žádnou vaši "svobodu" nestojím.

>
>Btw. začíná mi být líto že jsem dal ve volbách hlas
>ODS,příště už se na ně vykašlu...

No je to na vas dost znat, ze nevite co se s vami deje.

110273

10.7.2006 11:31

Má to i druhou stranu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

třeba zahraniční investice, kurs koruny, cestovní ruch...

Jo, jsme sice Kocourkov s vášnivou potřebou lést silnějšímu do hnědky, ale pořád se to tak nějak vyplácí. A NOVÁkům je všechno jedno, jen když mají své Vyvolené a v ledničce piviště.

110211

10.7.2006 11:52

Nesponzoroval bych je...

Soudce Lynch 88.?.?.?

Americanum bych vubec nesponzoroval pro S.E. elektrinu, vodu... Uz je dost, co si rikaji za zadost o turisticka viza, ktere v mnoha pripadech zadatel nedostane!!! Tem ochrancum svobody a demokracie se podarilo 2x me okrast...

Nevim jestli nekdo napriklad v Afganistanu posloucha americkou S.E., kdyz byla napriklad jeho dcera znasilnena.... temi hodnymi chlapci z U.S.A. chranici jejich potreby, svobodu, demokracii.

A o raketove zakladne se radeji vyjadrovat nebudu... Cesi vzdy lezli nekomu do ritniho otvoru...

110212

10.7.2006 12:39

nevděčníci

pavel - 1chose 1chose (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Dobrá, když tedy toto téma, tak prosím. Především děkuji panu Královi za zajímavý článek o něčem, o čem jsem neměl páru. Je zajímavé, jaké staré bolesti to v některých lidech vyplavilo. Žít v komunismu nebylo opravdu lehké, bolelo to a bude to ještě bolet, až se na to pořádně podíváme. Je to ono, proč český národ skutečnou reflexi své minulosti odmítá, proč opravdové otevření mravního i lidského marasmu komunismu je pro nás problém? Jen tak ovšem můžeme odstranit slovou "komunistická" v názvu nejlevicovější (a v mnohém nejvíce pravdomluvné?) strany v parlamentu. Jen tak také bude možné pochopit mravní, politický a lidský marasmus současného vládnutí, které je přímý důsledek toho, co jsme tu měli a co jsme si - ve svobodných volbách 1948 - přáli vyzkoušet.

Jak píšou na volbomatu szr - za komunismu strach, dodnes ponížení.

Tyto a jiné nevyčištěné bolesti také některým přispěvovatelům jaksi zatemňují přítomnost. V reakcích na článek vidím urážlivá označení, aroganci, obvyklou samozřejmě projevovanou hloupost, ale ani slovo věcné kritiky, opravy, diskuse ke článku. Také tím podobní týpci - a je s podivem, že i zde na Zvědavci se roztahují - míjí význam článku, který se dotýká především možnosti hrozící raketové základny u nás.

Možná nejde zas o takovou hrůzu, ale pro mě je tato drzá prosba (je to vůbec prosba?) americké vlády symbolicky jakýsi průsečík, dokonalý milník. Opětovná šance osudu zvolit svobodu, nebo nové (pokolikáté už?), vazalství. Je pro mě burcující, že jedna taková - byť informační - "základna" u nás již existuj - za takto ponižujících okolností. Pánové, jestli chcete dál brečet nad vlastní nemohoucností, promarněnou minulostí a uschlými květy, přítomnost vám proteče mezi prsty dřív, než se nadějete. Budete toho mít ještě mnohem víc k brečení!

Takovéto chování tváří v tvář relevantním faktům, bezprostředně se týkajících jednoho z nejdůležitějších rozhodnutí českého národa po revoluci, mi přijde právě takové - nevděčné!

110215

10.7.2006 13:46

RE: nevděčníci

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 110215

Ale to vite, ze to neni prosba - to je zkoumani terenu. Bud Polsko nebo my na to kyvne. Bud v jedne ci v druhe zemi to nejakej snazivej debil protlaci a lidi si neuvedomi, ze je to proti nim samotnym...

To vite, Bushistanci umi asi tak dobre naslouchat, jako jejich Vudce:

http://ax2.old-cans.com/bendib/W-Listens.jpg

[naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

110222

10.7.2006 14:35

RE: nevděčníci

pavel - 1chose 1chose (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 110222

snad nee... Stejně to má asi všechno nějaký smysl v tom, aby lidi se naučili chápat. Dokážete si představit, že by lidi, tak jak se dnes projevují, už teď si začali řídit své věci sami? Panebože! Musí se myslím probudit a naučit se chápat... Pan buš buš buš... buš... je pro takové učení myslím přímo ideální. Dík za obrázek, je perfektní! buš [naštvaný]

110228

10.7.2006 14:03

Tendence

osd 81.?.?.?

Tak tendenční článek jsem už dlouho nečetl. Na druhou stranu, mám pocit, že vždy, když otevřu článek psaný panem Králem, je tendenční..

Mluvím o tom, že článek, zdá se, nemá jiný smysl, než vzbuzovat emoce. Žádné související informace, ani náznak snahy dívat se na věc z různých stran a podobně. Nejsem přívržencem party, která má v čele USA, ani party, která má v čele Rusko, Německo (i když to se s Merkelovou v čele dostává postupně do té první party) a Čínu. Z článků pana Krále mám pocit, že buď chce naprostou neutralitu ČR (a akorát se neumí vyjádřit) nebo nebo je agentem té druhé party (a potom dělá svoji práci dobře).

Věřím, že jiní to mohou vidět jinak. Toto je však můj názor.

110225

11.7.2006 1:52

RE: Tendence

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 110225

Odkud vysilala treba Svobodna Evropa? Z centra Mnichova? Pokud jde o fakta me zaujali dve veci? Za prve jak muze nekdo kdo je v ceske vlade odpovedny za bezpecnost pripustit, aby radiova stanice s cilovou oblasti Irak, Afganistan vysilala z centra Prahy? Musi u nas byt? V certy ale at je uklidi nekam jinam. Nevidim ani jediny duvod, proc by museli byt v Praze. Samozrejme mimo pohodli zamestnancu. Naopak zajisteni bezpecnosti objektu mimo Prahu by bylo jednodussi a ucinnejsi. A dale se ptam je CR suverenni a svobodnou zemi ci ne? Pokud, ano tak bych te "dame" v radiu sdelil, ze CR se na zaklade techto duvodu bla,bla ci bez udani duvodu bla, bla rozhodla premistit radio do jedne z techto lokalit. Ve Washingtonu to muzete probrat s vedenim a vybrat si, kde to bude. ..."pokud uderite do dobreho stitu zazvoni, pokud uderite do hovna"... Jestli chce nekdo respekt, musi se chovat tak, aby ho casem ziskal. Nasi hokejisti si dobre jmeno za morem ziskali nasazenim, dovednostmi a prednostmi. Rozhodne ne lezenim do prdele. Doufam, ze nasim politikum to taky, co nejdrive dojde. [pláč]

110267

11.7.2006 4:11

RE: Tendence

Ben Hur. 70.?.?.?

Reakce na 110267

>Odkud vysilala treba Svobodna Evropa? Z centra Mnichova? Pokud
>jde o fakta me zaujali dve veci? Za prve jak muze nekdo kdo je v
>ceske vlade odpovedny za bezpecnost pripustit, aby radiova
>stanice s cilovou oblasti Irak, Afganistan vysilala z centra
>Prahy? Musi u nas byt?

To je porad dokola. Vam nejde o to, ze je na Vaclavaku, vam vadi, ze vubec existuje a vysila.

>V certy ale at je uklidi nekam jinam.
>Nevidim ani jediny duvod, proc by museli byt v Praze. Samozrejme
>mimo pohodli zamestnancu. Naopak zajisteni bezpecnosti objektu
>mimo Prahu by bylo jednodussi a ucinnejsi.

A kam? At ji daji kamkoliv, tak to bude s limi jako vy stejne. Vam vadi stanice, ktera rika lidem masirovanym od narozeni rakoskou a Koranem, ze take existuje v jinych castech sveta zivot, ktery se bez toho obejde.

>A dale se ptam je CR
>suverenni a svobodnou zemi ci ne? Pokud, ano tak bych te "dame" v
>radiu sdelil, ze CR se na zaklade techto duvodu bla,bla ci bez
>udani duvodu bla, bla rozhodla premistit radio do jedne z techto
>lokalit.

A za koho se pokladate vy, ze zde mluvite nadnarodne za vsechny obcany a chcete premistovat rozhlasove stanice do vami urcenych lokalit?

>Nasi hokejisti si dobre jmeno za morem
>ziskali nasazenim, dovednostmi a prednostmi. Rozhodne ne lezenim
>do prdele. Doufam, ze nasim politikum to taky, co nejdrive dojde.

Prokristapana, co do toho motate hokejisty? Ale kdyz uz jste se o nich zminil, tak ti nejlepsi ziskali vse zde v zamori v NHL. A tady zadne lezeni do zadnice neplati.

110272

12.7.2006 4:28

RE: Tendence

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 110272

Ja mam plne pravo na to s necim souhlasit ci nesouhlasit. Pokud bude mimo centrum Prahy budu mit rozhodne o duvod mene, proc by u nas tohle radio nemelo byt. Nelibi se me proste, ze nekdo z radia verejne arogantne naznaci ze ceska vlada muze drzet zobak., neb rozhodnuti padne ve Washigtonu. Mluvim za sebe a zatim rikat svuj nazor neni trestne. Tuhle ani predeslou vladu jsem nevolil, a presto mam v te demokracii pravo pozadovat, aby ceska vlada vystupovala jako vlada suverenni zeme, stale jsem totiz obcanem CR. Cesko je moje zeme a teto zemi jsem loajalni. Takze misto, aby ceska vlada pripomela, ze to je CR, kdo poskytuje laskavost, tak se trepe na to jestli si udela junior petiminutovku pro ceskeho premiera. Pokud jsem americkou kolonii, tak at na sdeli a je to jasne. Pak bude platit jako za Sovetu "drz hubu a krok". Kupodivu nasi hokejisti chapou, ze lezeni do prdele jim pro respekt v Americe k nicemu dobry nebude. Vypada to uz, tak ze politici by si znich meli vzit priklad. Doufam, ze ted kdyz jsem to vicemene zopakoval trochu jiny zpusobem jste to pro vas srozumitelne.

110326

11.7.2006 2:07

RE: Tendence

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 110225

A jeste jedna vec raketova zakladna na uzemi CR, o ktere nebylo vhodne mluvit pred volbama. Dokonce i clenstvi NATO melo byt zahrnutu v referendu. Uz z toho duvodu, ze formalni spojenec vazany pouze slibem elit bez vyjadreni podpory obyvatelstva stoji jako spojenec za starou belu.

110268

13.7.2006 6:10

RE: Tendence

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 110225

Pane OSD, pan Kral nenapsal slohovou ulohu, ale sdelil nam informaci. Tyto informace, i kdyby byly naskrabane hrebikem na opadanou stenu by byly dulezitejsi nez to co jste napsal. Zde nejde o slohovou upravu, nestrannost ani snahu o zalibit se vsem. Jde prave o tu investigativni informaci.
Jestli jste si jeste nevsiml, nikdo tu neni nestranny. Udava se tu boj dobra proti zlu. Boj lidi bojujicich za spravedlnost a ochranu slabsich a znevyhodnenych proti sebezvolenym (mozna jen zmatenych) lidi kteri doufaji, ze kdyz budou souhlasit se vsim co je jim naservirovano, kdyz budou papouskovat oficialni propagandu a nestydet se rozsivat lzi, ze budou milostive pusteni pod stul na kterem se deji tyto nelidske hody, kde se porcuji a urezavaji lidska prava jen proto aby ti u moci meli vetsi zisky.
Tak tedy si musite zvolit stranu. Kdo neni s nami je proti nam, jak to rekl pan Bush. Bude to pro Vas zrejme tezke, myslet sam za sebe, ale v soucasnosti je to nutne. Nadychnete se a skocte do toho, napiste nam co si opravdu myslite.

110395

10.7.2006 14:31

Cesi v 68 roce

Peter Velkej 72.?.?.?

Po vstupu SPOJENECKYCH armad vykrikovali po namestich '..Chceme neutralitu..' a podobne pro komouse jak je zname na Zvedavci nepristupne pozadavky. Zde se jich par rozciluje a odsuzuje znasilneni Iracke divenky a jeji rodiny americkymi 'zoldaky'. Nerozilovali se zde, kdyz ta muslimska banda rezala hlavy civilistum anebo je veseli ohorele na most.
Truchlili kdyz US konecne zatocilo s jejich vudcem Zarkawim.
V 68 roce, by vetsina ceskeho naroda plakala dojetim a radosti (jako Taliani po vcerejsim vitezstvi), kdyby meli vysilacku Svobodne Evropy na svem vlastnim uzemi. Jen par individui jake zde vidite by protestovalo.

110227

10.7.2006 16:02

RE: Cesi v 68 roce

Zubr 207.?.?.?

Reakce na 110227

>>odsuzuje znasilneni Iracke divenky a jeji rodiny
Dobre vis ze slo o mnoho vic.
Tez se mi zda ze davas US GI na uroven Talibanu a muslimskych fanatiku. Pro mne byl US vojak ten co s usmevem a bravurou osvobodil Plzen.

110234

10.7.2006 23:34

RE: Cesi v 68 roce

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 110227

Verte mi, ze nepodporuji co se delo v Iraku... To, ze si Husajnova tajna policie mohla zastrelit kdykoliv kohokoliv se snad ani podporovat normalne smyslejici bytosti neda.
Husajna bylo dost!!!
Ale podporovat znasilneni? Pane to snad nemyslite vazne?! Mohli by ste se zeptat herecky pani Kvety Fialove a jejiho manzela.... Ona byla znasilnena rudymi chlapci v roce 1968.
A take by bylo dobre si polozit otazku, co predchazelo napadnuti Afganistanu? Jak se dnes americka vlada stara o afgancke civilisty.
Pane v roce 1968 bych tezko protestoval...narodil jsem se o 10 let pozdeji, ale nevim estli by ta svobodna Evropa byla co platna.
Jak koukam na Vasi IP adresu, tak zjistuji, ze asi zrovna v CR nebydlite... To je vlastenetvi! A tak se za nej berete....

110254

12.7.2006 5:59

RE: Cesi v 68 roce

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110254

A co predchazelo napadnuti Afganistanu?

110337

10.7.2006 14:41

Richard "Stvac" Kral

messenger 193.?.?.?

Tak tohle je teda drsny text. Pan Kral zajiste brousil svuj novinarsky styl jiz za komancu. Takovou stvavou kravinu jsem uz davno necetl...

[zmaten]

110229

10.7.2006 15:26

Naprosto stupidní článek pana Krále!

Gejdoslav 62.?.?.?

v CR zadna zakladna USA nebude. Prece si Americane neudelaji takove starosti.

Oproti Polakum ..... jsme babraci! Polaci maji dnes celou sit bunek ke kontaktum politickych spicek USA - Kanady - AU.

My Cesi mame leda skvadru rozumprdu na vv. v D.C. a konzuly vcetne jakehosi ansablu v NY. Suma sumarum platne jako vzduch!

Pred lety se Polaci chodili informovat k ceskemu zastupci v ACLANT jakym zpusobem je vhodne postupovat politicky, vojensky v americkem systemu a organizaci v zajmu vlastniho statu a naroda.
Dnes maji bezvyzovy styk, zajmove oddeleni v DoS, zajmove oddeleni v Pentagonu, zvlastni pridelence schopne kontaktovat radu americkych senatoru a clenu kongresu. Velmi dobre vypracovany system spojeni s polskoamerickou komunitou.

My Cesi mame? - pobirace prebend, velke huby a prezidenta, ktery se dostal do WH pouze na zaklade omylu! (za to hadat se s US vv. je expert)

Polska armada je na zaklade grantu vybavovana a cvicena na naklad US, (z podstatne casti) cimz dochazi k danove uleve pro Polsku a Polaky.

My "chytre ceske horakyne" jako obvykle jsme mistri sveta! .... a nikde nic!

Diletantizmus, zbabelost vytahnout paty z ceske kotliny a hlavne lenost a chtivost po "naskoceni na karu" za nejmensiho usily jsou nase narodni atributy!

[oči v sloup]

Ale jinak - At zije Petr Gejdos! At na vecne casy mu muj nick provolava slavu! [mrknutí jedním okem]

110230

10.7.2006 19:00

Nehledě na nevalnou uroven článku

Emma Bovary 84.?.?.?

Tak způsob jakým RFERL na českém uzemí působí (neplacení nájemného) je hodně zvláštní. Některé jazykové sekce jsou zbytečné vysilání v arabštině nebo v perštině má i podstatně objektivnější BBC. Hodně schizofrenní je že RFERL pomáhá "šířit svobodu" i do zemí jejichž diktátory americká vláda podporuje nebo přinejmenším toleruje (Kazachstán, Uzbekistán)

http://www.rferl.org/

110247

10.7.2006 23:39

RE: Nehledě na nevalnou uroven článku

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 110247

Samozrejme, je to spinava hra. Potrebujem postavit ropovod pres afganistan, tak neco obetujeme na nasem uzemi(U.S.A.) a pod nejakou zaminkou tam vlitneme ...

110256

10.7.2006 23:47

RE: Nehledě na nevalnou uroven článku

Zvědavej. 4.?.?.?

Reakce na 110247

>Tak způsob jakým RFERL na českém uzemí působí (neplacení
>nájemného) je hodně zvláštní.

Ten způsob se datuje od doby, co ten návrh velkoryse podal pan Václav Havel. To nebyl návrh USA, nemýlím-li se.

>Některé jazykové sekce
>jsou zbytečné vysilání v arabštině nebo v perštině má i
>podstatně objektivnější BBC. Hodně schizofrenní je že
>RFERL pomáhá "šířit svobodu" i do zemí jejichž diktátory
>americká vláda podporuje nebo přinejmenším toleruje
>(Kazachstán, Uzbekistán)

Jsem stejného názoru. Navíc by mne vážně zajímalo kolik lidí v tamní oblasti vlastní krátkovnný přijímač a sleduje krátkovlnné vysílání RFERL.
Domnívám se, že zanedbatelné procento, vzhledm k tomu, že v dnešní době je to překonaný způsob komunikace a v dané oblasti navíc nezanechavá patřičný ohlas u obyvatelstva, ve srovnání s dobou existence komunistického bloku a touhou tamního obyvatelstva po získávání informací o svobodě.
Dalo by se říci, že je to v současné době mrhání energií a prostředky.

110257

11.7.2006 1:18

RE: Nehledě na nevalnou uroven článku

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 110257

>Jsem stejného názoru. Navíc by mne vážně zajímalo kolik lidí v tamní oblasti vlastní krátkovnný přijímač a sleduje krátkovlnné vysílání RFERL.
Domnívám se, že zanedbatelné procento, vzhledm k tomu, že v dnešní době je to překonaný způsob komunikace a v dané oblasti navíc nezanechavá patřičný ohlas u obyvatelstva, ve srovnání s dobou existence komunistického bloku a touhou tamního obyvatelstva po získávání informací o svobodě.
Dalo by se říci, že je to v současné době mrhání energií a prostředky.<

Tohle je ale vyloženě problém Američanů že dovolí aby jejich zvolení zástupci (Kongres) vyhazovali peníze takovým způsobem i když ve srovnání s podporou Israele a Egypta nebo iráckou válkou je to vlastně pakatel.
Jinak nikdo zde nezareagoval na Ben Hura a jeho historky jak chtěl budovu RFE vyhodit do vzduchu Mohammed Atta ( a zapomněl dodat a udajně se setkal i s zaměstnancem irácké rozvědky respektive irácké ambasády v Praze ale to je vlastně totéž)
ačkoliv něco podobného blekotal i Miloš Zeman na CNN tak to byla jasná dezinformace.

110265

11.7.2006 2:21

RE: Nehledě na nevalnou uroven článku

Ben Hur. 70.?.?.?

Reakce na 110265

>Jinak nikdo zde nezareagoval na Ben Hura a jeho historky jak
>chtěl budovu RFE vyhodit do vzduchu Mohammed Atta ( a zapomněl
>dodat a udajně se setkal i s zaměstnancem irácké rozvědky
>respektive irácké ambasády v Praze ale to je vlastně totéž)

Nikde jsem nenapsal, ze Atta chtel vyhodit budovu Narodniho shromazdeni. Napsal jsem ze si ji fotil. Ceska rozvedka ho sledovala a snimky jak tu budovu foti, predala US autoritam na prikaz Zemana. Ty snimky jak vychazi z Iracke ambasady a jak foti "Narodni Museum" byly otisteny ve zdejsich novinach. A jsem si jist, ze je zverejnil i cesky tisk.

>ačkoliv něco podobného blekotal i Miloš Zeman na CNN tak to
>byla jasná dezinformace.

Nez zacnete blekotat vy, tak si to priste lepe overte. Verim, ze se to da na internetu najit.

110269

11.7.2006 7:42

RE: Nehledě na nevalnou uroven článku

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110269

Ted tomu nerozumim. I ja fotil . Vy jste nefotil. Vetsina lidi ve svem zivote neco fotilo. Je to ve stejnym slova smyslu jak zavirali komousi. Ja fotil bily dum. Muj soused ze kterym se nemame moc v lasce fotil muj pozemek.

110280

12.7.2006 3:30

RE: Nehledě na nevalnou uroven článku

Ben Hur. 70.?.?.?

Reakce na 110280

>Ted tomu nerozumim. I ja fotil . Vy jste nefotil. Vetsina lidi ve
>svem zivote neco fotilo.Je to ve stejnym slova smyslu jak
>zavirali komousi. Ja fotil bily dum. Muj soused ze kterym se
>nemame moc v lasce fotil muj pozemek.

Ano to mate pravdu, ale ta vetsina za sebou nema takova jatka jako pan Atta. Jestli mezi vami, vasim sousedem a Attou nevidite zadny rozdil, tak se ani nedivim, ze nerozumite tomu o cem je zde rec.

110317

12.7.2006 4:29

RE: Nehledě na nevalnou uroven článku

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110317

Hlavne aby jste si byl jisty.

110327

15.7.2006 19:58

RE: Nehledě na nevalnou uroven článku

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110317

Co to placate jatka jako Alta.Ono ty dukazy jsou zalozeny na emocich.

110607

12.7.2006 3:13

RE: Nehledě na nevalnou uroven článku

Aaron Katz 207.?.?.?

Reakce na 110265

Emmo, dulezitost pritomnosti toho vysilace v Praze pro USA neni tak to oficialni vysilani, jako moznost mit v Praze adresu. Jak jist vite, kazde velvyslanectvi neobsahuje jen oficialni zamestnance, ale i cleny zvani spioni. Stejna je uloha tohoto. V centru Evropy, relativne lacino. Jen clovek velmi naivni by si predstavoval, ze je to jen vysilacka.

110316

16.7.2006 12:09

Pan Král má naprostou pravdu

Zorba 83.?.?.?

Plně souhlasím s autorem článku. Naše zem je skutečně pouhým vazalem a kolonií Washingtonu a Bruselu. To musí vidět snad každý. Nadvláda Washingtonu je stejná jako v minulosti nadvláda Moskvy, Berlínu nebo Vídně. A ted nám ještě hrozí okupace americkými jednotkami. Pokud zde postaví tu svoji základnu pak to pro nás bude znamenat prakticky totéž co rok 1968 nebo 1939. Nejhorší je že to co jsou oficiálně představováni jako naši spojenci(dnes USA, v minulosti SSSR a Německo) jsou ve skutečnosti vždy naším nejhorším nepřítelem. Doufejme že se Americké nadvlády zbavíme a budeme konečně svobodní tak jako třeba za první republiky. USA představují pro náš národ smrtelnou hrozbu a je potřeba se této hrozby za každou cenu zbavit.

110637

17.7.2006 2:08

RE: Pan Král má naprostou pravdu

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 110637

>Plně souhlasím s autorem článku. Naše zem je skutečně
>pouhým vazalem a kolonií Washingtonu a Bruselu. To musí vidět
>snad každý. Nadvláda Washingtonu je stejná jako v minulosti
>nadvláda Moskvy, Berlínu nebo Vídně. A ted nám ještě
>hrozí okupace americkými jednotkami. Pokud zde postaví tu
>svoji základnu pak to pro nás bude znamenat prakticky totéž
>co rok 1968 nebo 1939. Nejhorší je že to co jsou oficiálně
>představováni jako naši spojenci(dnes USA, v minulosti SSSR a
>Německo) jsou ve skutečnosti vždy naším nejhorším
>nepřítelem. Doufejme že se Americké nadvlády zbavíme a
>budeme konečně svobodní tak jako třeba za první republiky.
>USA představují pro náš národ smrtelnou hrozbu a je potřeba
>se této hrozby za každou cenu zbavit.

Jsem rád, že jsi zase zpět Zorbo přeudatný, opět se mi pozvedla nálada, po přečtení tvých příspěvků. Ale nějak je to stále na jedno brdo a s tím válčením bys měl být trošku opatrnější hochu. Zase jsi se asi napil nějaké železité vody, že ? Měl bys nějak víc doložit a vysvětlit tu těžkou porobu a nadvládu, která nám, tedy ČR, hrozí od USA a čím že by byla ještě horší, než za Hitlera, či za okupace Sovětů. Velice rád bych si to nechal vysvětlit a poučit se. Jinak se mi ale zdá, že tvé přesvědčení a pocity, jsou velice odlišné od těch, které považuješ za většinu a ještě k tomu na své straně. Já byh se nebál říct, že je to právě naopak. Ale je to taky jenom můj názor a mýlit se může každý. Tož tak. [velký smích]

110685

17.7.2006 2:26

RE: Pan Král má naprostou pravdu

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110685

Lehke , potrebujete penize -skacte.

110686

17.7.2006 9:44

RE: Pan Král má naprostou pravdu

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 110685

To že je naše zem dnes jen vazalem a satelitem Washingtonu a Bruselu je snad zcela očividné. "Naše" vládní kruhy jen poslouchájí západ a řídí se příkazy různých Amerických a jiných západních potentátů, zájmy naší země a osud národa jsou jim zcela ukradené, jde jim jen o to dobře sloužit svým americkým, sionistickým a Bruselským šéfům. Stačí aby ve Washingtonu zapískali a "naše" vláda začne hned poslušně skákat do amerického ritmu. Viz. např. posílání vojenských jednotek na různé mezinárodní mise, americká okupace naší země která nás v brzké době čeká, neuskutečněný prodej Věry do Číny a řada dalších věcí. Washington a Brusel nám prostě vládnou prakticky stejně jako svého času Moskva, Berlín nebo Víden. Nadvláda USA je o to horší že spolu s jde ruku v ruce globalizace jež sebou nese ničení naší národní kultury a morálky, našich křestanských tradic atd. USA a EU u nás šíčí dekadenci, multikulti, odnárodnování... Tím dochází k postupné likvidaci našeho národa a pokud se nadvlády USA a EU nezbavíme pak dojde běhěm 100 let k zániku našeho národa.
Co se týče názory většiny tak většina lidí u nás určitě je více méně protiamerická, roste i počet těch co si uvědomují hrozbu sionistů a EU. Ovšem nacionalisté jsou u nás stále v menšině, to je fakt.

110706

17.7.2006 2:56

Naše zem je skutečně pouhým vazalem a kolonií Washingtonu pise Zorba

Prdel 72.?.?.?

Kdy v historii cehuni nebyli vazalove nejake jine rasy? Jedine tak mohli prezit. Jinak by se mezi sebou sezrali..
Ja uz si myslel ze se ten Zorba nekde ztratil anebo se jako dobrovolnik bojovat k Zarkadimu..

110688

17.7.2006 9:50

RE: Naše zem je skutečně pouhým vazalem a kolonií Washingtonu pise Zorba

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 110688

Náš národ byl mnohokrát v dějinách svobodný a já věřím že se svobody ještě někdy určitě dočkáme. Naposled jsme byli svobodní za první republiky. Předtím jsme byli svobodní před rokem 1526 po větší část středověku, výjimkou byli jen krátké epizody jako třeba okupace Moravy a Slezka Madary za Jířího z Poděbrad nebo předtím okupace našich zemi Braniborci krátce po bitvě na Moravském poli atd. Od vzniku naší státnosti se nám dařilo většinou udržovat si svobodu, z kopce to jde až od bitvy u Moháče kdy nám naopak téměř nepřetržitých 500 let vládnou různí cizáci, jediným delším údobým svobody v novověku je pro nás první republika.

110707

19.7.2006 16:00

?!

dj 193.?.?.?

V Radiu Svobodna Evropa nepracuji jen Americani, ale i Cesi. Myslim, ze malo lidi si uvedomuje, jak moc penez v CR vsichni tito zamestnanci (vcetne jejich rodin) a Radio jako objednavatel/zakaznik utrati. To je obrovsky prijem pro stat, ale i pro vynalezaveho ceskeho clovicka. Trochu se zamyslete! (byty, domy, kina, hotely, restaurace, cistirny, skoly, skolky, uklizeci, domaci pomoc, chuvy, nakupy, udrzba, kancelarske potreby, nabytek, elektrika, letenky, vylety) Vsichni ti zamestnanci predstavuji obri kupni silu a utraceji vetsinou za veci, ktere si Cesi nekupuji. Pro bezneho Cecha je Radio zahranicni firma jako kazda jina, ktera ma pro ekonomiku CR velky prinos, aniz by pritom nicila zivotni prostredi, zanechavala tuny odpadku apod. Ani jsem to sem nechtel psat, ale uz to neslo vydrzet cist ty bejkarny.

110917

19.7.2006 17:37

RE: ?!

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 110917

No a? I kdyby mělo sebevětší ekonomický přínos, tak to nevyváží to že něše zem dala prostor hlásné troubě americké propagandy a zároven takvzniklo bezpečnostní risk. Kdyby tu to radio nebylo tak to naši ekonomiku určitě nepoloží a pro lidi kteří mají díky němu práci by se našlo jiné zaměstnání.

110931

19.7.2006 17:55

RE: ?!

Tomas Marny 84.?.?.?

Reakce na 110917

Ono je pekne, ze Americane a Cesi pracujici v RFE tady utraceji penizky. Je hezke ze je to prijem pro stat. Jen pevne doufam ze se tim budete utesovat i v den, kdy se nad centrem Prahy objevy takovy hezky hribovity oblak z nejake te kufrikove atomovky kterou se nekdo z Hizballah podekuje Americanum za jejich propagandu a laskavou peci. Diky RFE je totiz Praha na poprednem miste v seznamu cilu. A proti tomu vam nepomohou ani ctyri US protiraketove zakladny...

110938

Příspěvků: 61

10.07. 04:04 kema  Nevdecnik Kral
10.07. 04:35 Ben Hur.  RE: Nevdecnik Kral
13.07. 12:40 detergent  RE: Nevdecnik Kral
10.07. 04:46 Petr 59  RE: Nevdecnik Kral
10.07. 05:27 Aaron Katz  RE: Nevdecnik Kral
10.07. 05:34 Petr 59  RE: Nevdecnik Kral
10.07. 13:42 trodas  RE: Nevdecnik Kral
11.07. 06:21 Petr 59  RE: Nevdecnik Kral
11.07. 06:22 kema  RE: Nevdecnik Kral
11.07. 07:07 Petr 59  RE: Nevdecnik Kral
11.07. 08:48 kema  RE: Nevdecnik Kral
11.07. 17:58 Petr 59  RE: Nevdecnik Kral
12.07. 06:28 kema  RE: Nevdecnik Kral
12.07. 07:29 Petr 59  RE: Nevdecnik Kral
11.07. 09:47 J. H.  RE: Nevdecnik Kral
11.07. 11:33 J.P.  smajlik
11.07. 16:23 Pavel -Čert- Němec  RE: smajlik
11.07. 17:05 Mindy  RE: smajlik
12.07. 01:01 Vodník  Vážená editorko,
12.07. 01:30 Vladimír Stwora  RE: Vážená editorko,
12.07. 02:22 Zdenek Matoušek  Smajlík
10.07. 04:24 Petr 59  Stwora
10.07. 06:38 luki  Odpoved soudruhu Kralovi
10.07. 08:43 Hugo Boss  RE: Odpoved soudruhu Kralovi
11.07. 04:17 Ben Hur.  RE: Odpoved soudruhu Kralovi
10.07. 11:31  Má to i druhou stranu
10.07. 11:52 Soudce Lynch  Nesponzoroval bych je...
10.07. 12:39 pavel - 1chose  nevděčníci
10.07. 13:46 trodas  RE: nevděčníci
10.07. 14:35 pavel - 1chose  RE: nevděčníci
10.07. 14:03 osd  Tendence
11.07. 01:52 Rene Bartosek  RE: Tendence
11.07. 04:11 Ben Hur.  RE: Tendence
12.07. 04:28 Rene Bartosek  RE: Tendence
11.07. 02:07 Rene Bartosek  RE: Tendence
13.07. 06:10 Karel4u  RE: Tendence
10.07. 14:31 Peter Velkej  Cesi v 68 roce
10.07. 16:02 Zubr  RE: Cesi v 68 roce
10.07. 23:34 Soudce Lynch  RE: Cesi v 68 roce
12.07. 05:59 Petr 59  RE: Cesi v 68 roce
10.07. 14:41 messenger  Richard "Stvac" Kral
10.07. 15:26 Gejdoslav  Naprosto stupidní článek pana Krále!
10.07. 19:00 Emma Bovary  Nehledě na nevalnou uroven článku
10.07. 23:39 Soudce Lynch  RE: Nehledě na nevalnou uroven článku
10.07. 23:47 Zvědavej.  RE: Nehledě na nevalnou uroven článku
11.07. 01:18 Emma Bovary  RE: Nehledě na nevalnou uroven článku
11.07. 02:21 Ben Hur.  RE: Nehledě na nevalnou uroven článku
11.07. 07:42 Petr 59  RE: Nehledě na nevalnou uroven článku
12.07. 03:30 Ben Hur.  RE: Nehledě na nevalnou uroven článku
12.07. 04:29 Petr 59  RE: Nehledě na nevalnou uroven článku
15.07. 19:58 Petr 59  RE: Nehledě na nevalnou uroven článku
12.07. 03:13 Aaron Katz  RE: Nehledě na nevalnou uroven článku
16.07. 12:09 Zorba  Pan Král má naprostou pravdu
17.07. 02:08 Zdenek Matoušek  RE: Pan Král má naprostou pravdu
17.07. 02:26 Petr 59  RE: Pan Král má naprostou pravdu
17.07. 09:44 Zorba  RE: Pan Král má naprostou pravdu
17.07. 02:56 Prdel  Naše zem je skutečně pouhým vazalem a kolonií Washingtonu pise Zorba
17.07. 09:50 Zorba  RE: Naše zem je skutečně pouhým vazalem a kolonií Washingtonu pise Zorba
19.07. 16:00 dj  ?!
19.07. 17:37 Zorba  RE: ?!
19.07. 17:55 Tomas Marny  RE: ?!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc květen přispělo 115 čtenářů částkou 17 255 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

stalo se už smutným koloritem Zvědavce, že na konci měsíce musím žádat o finanční příspěvek na provoz serveru. Každý měsíc něco chybí, ale ještě nikdy se nevybralo tak málo, jako tento měsíc. Snažím se dělat tuto práci poctivě, ale nemohu do nekonečna dotovat provoz z vlastní kapsy. Ty peníze potřebuji, abych mohl udržet nezávislost tohoto serveru a být bez reklam. Vím, že teď hodně z vás má hluboko do kapsy, ale prosím uvažte, zda byste mohli podpořit tento server. Děkuji

Ve zkratce

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 0

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 6

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Další rána feminacistek: chtějí mít příjmení jako chlapi, nepřechýlená14.05.20 15:00 Česká republika 12

Tvrdá cenzura dokumentu PLANDEMIC!14.05.20 12:50 USA 7

Slovenský velvyslanec se v Minsku zúčastnil vojenské přehlídky a skončil14.05.20 11:07 Slovensko 1

Sankce a vězení za zpochybňování karantény13.05.20 17:32 Bolivie 6

Opojení mocí, které bude neustále sílit a bude stále rafinovanější, aneb 5G pod dohledem Spasitelů13.05.20 00:12 Česká republika 0

Musk vyhrožuje, že Tesla může opustit Kalifornii kvůli koronaviru11.05.20 19:57 USA 6

Objevují se další statistiky, že kuřáci jsou odolní vůči koronaviru11.05.20 14:07 Británie 7

V Německu protestují proti šíření paniky10.05.20 22:09 Německo 7

Měnové kurzy

USD
24,66 Kč
Euro
27,03 Kč
Libra
30,38 Kč
Kanadský dolar
17,90 Kč
Australský dolar
16,39 Kč
Švýcarský frank
25,52 Kč
100 japonských jenů
22,94 Kč
Čínský juan
3,45 Kč
Polský zloty
6,09 Kč
100 maď. forintů
7,77 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
34,83 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 137,98 Kč
1 unce stříbra
421,21 Kč
Bitcoin
218 040,10 Kč

Poslední aktualizace: 27.5.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 873