Diskuze k článku

Týden bukvic

Příspěvků 84

26.6.2006 2:21

Já jen doufám, že se

Arkan 69.?.?.?

(Zrušeno. Sprostý, uražlivý příspěvek.)

108917

27.6.2006 0:03

RE: Já jen doufám, že se

zapa 70.?.?.?

Reakce na 108917

Arkyri, co to clovece radite....?
Me by opravdu zajimalo co ma k teto veci rict pravy novoporadkar. Zkazil jste mi radost. [pláč]

109007

26.6.2006 7:17

vsimnete si

vulgar von hulwaath 89.?.?.?

na tej http://www.pridetoronto.com/ uplne dole jak je seznam sponzoru nebocehozeto, Canadian Heritage cili kanadske dedictvi (nebo odkaz). takze nevim kdo je tradicnejsi: stwora ktery podporuje heterosexualitu nebo pridetoronto kteri maji oficialni banner?

(kdyz uz s pobavenim pozoruji horici rim, proc neprihodit kanystr benzinu? [mrknutí jedním okem])

108924

26.6.2006 8:28

Zářivá vize

Gdosy 195.?.?.?

Ano. Tak nějak nám to vesele pokračuje. Ale nejsou to jen homokbliti, kteří jsou presentováni jako přirozená hranice normálna. Kdysi dávno nám bylo rodiči vštěpováno základní vychování, jehož základ se opíral o přirozenou zkušenost. Rodiče po nás chtěli, abychom se chovali normálně, to jest jako lidé. Veškeré své vědění přitom opírali o přirozenou zkušenost. Muž a žena vyrostou, založí rodinu a mají děti. Oba jsou pak vedeni k zodpovědnosti za výchovu další generace atd. Takto vychovaní lidé jsou však neovladatelní. Cítí pevnou vazbu na rodinu a vše co je zdrojem jejího bezpečí. Chtějí jistoty poskytované společenstvím v němž žijí. Současní kormidelníci světového pořádku však nic podobného nechtějí. Proto jsou nám veškeré základní normy existence předkládány jako mýtus. Žít jako muž a žena je překonaný mýtus.
Co se bude dít dál? Všechny normy stanovující lidskou přirozenost musí být pošlapány a vyvráceny. Musí být nahrazeny jinou zářivou vizí. Člověk nesmí být šťastný protože má práci rodinu a zdravé děti. To všechno je pouhý mýtus. Teprve tehdy, pokud začnete toužit po nedosažitelném, stanete se ovladatelným. Musíte budovat svoji kariéru. Klidně můžete lidi okrádat a podvádět. To patří k současné přirozenosti. Moc se nestarejte o své děti, to není normální. Stát se o vás v žádném případě nepostará. Ono vlastně není vůbec jasné, proč ho někdo budoval a byl dokonce ochoten pro něj umírat. Stát je přece velký biznis a tomu se musíme všichni přispůsobit. Na nějaké sociální jistoty se vyserte. Pokud si včas nakrdete nebudete je potřebovat. Hlavní je svoboda. Jo a taky čistej záchod. Do posranýho se špatně bleje.

108934

26.6.2006 12:56

RE: Zářivá vize

jp 89.?.?.?

Reakce na 108934

Dobře jste to napsal.
Kdysi velmi dávno jsem četl jakousi scifi, zabývající se budoucností lidstva, takový odvar Orwellova 1984. Homosexualita v té budoucnosti byla povinnou orientací, bez které nikdo nemohl dělat kariéru ani v tom nejméně významném povolání, případní heterové byli outcasti, pronásledovaní mocí. Důvodem bylo přemnožení lidstva.

Tenkrát mě ta kniha zhnusila svou blbostí. Dneska koukám, že se to pomalu stává realitou. To mě dost děsí. V další části té knihy se totiž pak ukáže, že vlády fingují války mezi dvěma zeměmi, aby mohly na tajném místě hromadně zabíjet své vojáky a pak je cpát do masových konzerv jako řešení potravinové krize...

108951

27.6.2006 18:51

RE: Zářivá vize

RainbowMan 147.?.?.?

Reakce na 108951

No jasnačka, všechny vás přeorientují a nakonec sežerou...cha...bu bu bu

109124

26.6.2006 9:01

Chteji byt ,jako normalni lide ,ale nejsou.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 220.?.?.?

V Americe na to udelali diagnosu"disorder".Homosexualov echteji svatby,chteji take platit "zenu" v doacnosti,chteji take majetkove rozvody ,chteji pristup do skol ,tedy ,nejak se dostat k detem.Chteji take "vychovavat deti",co by ,jakoby rodina,takze chteji byt i jako adoptivni rodice ,ale ouha ,11 roku dostal Jan Wathey 41 roku star a jeho partner Craig Faunch,32 roku star, z Britanie, dokonce mame pripad i z lesbicske rodinky ,kde se dite ulatilo,ze druhe zene nerikal tatinku.
Chteji tisknout a uz i tisknou,knihy pro deti o lasce dvou princu ze sousedniho kralovstvi atd.Tv,filmy a jine.
Kdyz jsou normalni ,tak at si udelaji vlastni deti a ne adoptovani,at vyprodukuji neco z jejich "normalni lasky" a to same bych dal i lesbickam.
Pokud rodice ,slusni lide nezasahnou proti tomu u svych politiku a nevyhodi kazdeho politika ,co tomu pomaha ,tak se muze stat ,ze v budoucnosti jim "stat" bude odebirat deti ,pod nejakou vymluvou a ty bude umistovat ,k temto take rodicum-adoptivnim.Vsude na svete by meli lide se zajem o rodinu a budoucnost svych deti zalozit Rodicu,politickou stranu a zde prosazovat sve pozadavky ,nespolehar na politiky ruznych stran,spolehat sami na sebe,vzdyt jde o nase deti ,nasi budoucnost,kterou nesmime vydat temto "take rodicum" a jejich nemoralnimu lobby-zamerum.
Rozklad krestanskych rodin je na pokracovani ,ale nestanme se tohoto procesu ucastniky pri sve lenosti myslet a nest zotpovednost.

108936

26.6.2006 9:42

RE: Chteji byt ,jako normalni lide ,ale nejsou.

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 108936

Tohle je skutečně těžké. Ten zásadní problém je, že mají na své straně děti. Ty jsou totiž dostatečně hloupé a manipulovatelné, aby jim na ten správný životní styl skočili. Současní kormidelníci světového pořádku moc dobře vědí, že nikdo nedokáže bojovat s vlastním dítětem. Proto je veškerá pozornost zaměřena právě na ně. Stačí se podívat na reklamy v tv. Devedesát devět procent všech reklam je zaměřena právě na ně. Starým je věnován pouze prostor vyhrazený farmaceutické lobby. Léky na prostatu, revma a pod.
Stáří je nemoc. Stáří není normální. Čeká nás skutečně děsivý svět. Svět v němž zanikne zodpovědnost a hodnoty na nichž je sama existence společnosti postavena. Svět plný šílenců, jimž se nepodařilo dosáhnou jediného možného a přijatelného cíle, být bohatý a úspěšný. Ti všichni se dostanou na zcestí zadluženosti a marnosti. Špatná práce, málo peněz a chmurná budoucnost. To znamená krádeže, násilí a nenávist.

108938

27.6.2006 10:05

RE: Chteji byt ,jako normalni lide ,ale nejsou.

Kren 24.?.?.?

Reakce na 108938

sama pravda. dekuji. uz dnes je to videt - odflaknuta prace, vysledkem ... Jsem presvedcen ze Canada zejmena se svymi politiky, skrytym manevrovanim a nalevanim nesmyslu do hlavy mladym (ve skolach) je silne dekadentni. Kazdy spravny Canadien je buzik nebo lesba.

109072

29.6.2006 13:15

RE: Chteji byt ,jako normalni lide ,ale nejsou.

Jan Špaček Starlingsecond (zavináč) centrum (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 108936

Mohu vám položit otázku na kterou si sám nedokážu pořádně odpovědět? Je podle vás lepší dítě v ústavu, kde těžko pozná rodičovskou lásku a je pravděpodobnost že z něj nevyroste plnohodnotný člověk schopný lásku předávat nebo dítě žijící se dvěmi otci či dvěmi maminkami?

109393

29.6.2006 15:51

RE: Chteji byt ,jako normalni lide ,ale nejsou.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 109393

Pokud vim, tak heterosexualni pary v CR cekaji na adopce deti roky. Problem je ten, ze vetsinou nestoji o cikanske deti. Ja osobne si pamatuju ze ZS dve adoptovane cikanske holcicky byli tezce v pohode solidni vysledky ve skole. Kupodivu zdaleka v poho mi nepripadli jejich adoptivni rodice. Mam zle tuseni, ze je casto zbytecne rezali jako zito ( predevsim jejich mamina, tata mi me prisel taky v poho, taky ho holky meli mnohem radsi). To vite deti maji dobrou intuici, protoze jim jeste nikdo nestacil vysvetlit, ze ta intuice je vlastne nevedecka blbost. Takze tuhle propagandu si na mne usetrete. Nejakych 25 let zpatky se v nekterych zemich prosadila vychova, kdy par facek bylo tyrani. ( dycky jsem osobne vedel za co jsem dostal a preferoval jsem to pred dlouhym kazanim). Vysledky uz muzeme pozorovat. Treba zapas Holandsko-Portuglasko na MS. Mladici jaksi nechapou jak se maji chovat, vydelavaji miliony a s penou u hubu se zenou k sudimu, aby mu dali sezrat jaky je blbec. FIFA vsak muze okamzite reagovat zmenou pravidel. Kdezto nam se zazity spolecensky pazvyk napravit nepodari a uz vubec ne hned. Feminizace skolstvi je neco o tom, co vsechno formuje deti. Rekl jsem to drive a nazor jsem nezmenil. Deti jsou bohatsvi naroda, rodina vstepuje detem nejaky vzor chovani, takze pro me je heterosexualni rodina zaklad spolecnosti ( i neuplna) a ne svazek, ktery bude diteti tlacit do hlavy, ze je taky normalni mit dva chlapy ( zenske), kdy jeden je tatinek a druhy maminka. Otresny pripad z Belgie ukazuje, ze nez k tomu "pafaktu" dokazali donutit 5-tileteho kluka, tak ho drive umlatili k smrti. [pláč] [naštvaný] Uz se k tomu neminim vracet, takze naposledy adopce deti je neco co zradikalizuje lidi jako jsem ja. Ja osobne to beru tak, ze nekdo me kulture, narodu, spolecnosti jde po krku a podle toho se i zaridim! Byt homosexualem tak ohledne adopci moc netlacim na pilu, i kdyz to pravdepodobne pujde protlacit parlamentem. Je to opravdu vysoce riskantni podnik!

109430

26.6.2006 12:29

Je to ostre, ale bohuzel pravda. ...

Mirek Knapovsky 212.?.?.?

Skoda, ze se to jinde lide nedoctou.

108948

26.6.2006 12:41

Je to nechutne...

Soudce Lynch 88.?.?.?

Pokud je nekdo homosexual a neotravuje (nedorazi) na heterosexuala, tak mi to je jedno.
Tady v Anglii a konkretne v Londyne jsou "bukvice" dost drze. Minuly rok jsem navstivil kamarada v Londyne a sli jsme do Hyde Park a proti nam sla bukvice. Nenapadlo ho nic lepsiho, nez vyplaznout na nas jazyk a kmitat jim ze strany na stranu. Byl Bank Holiday poledne a kolem plno lidi a deti... Nenechal jsem to bez reakce.... A oznamil jsem mu, ze je fuc*#!? gay... Proste mi "bouchla kamna".
Tato drza individua jsou chranena... nevim kym a proc. Kdo z toho profituje?
Vzpominam si jak jedna cikanka z Maticni ulice kricela na televizni stab: byly svine.... President Havel to komentoval takto: pani byla emocionalne vypjata... Takze ji to proslo!
Zkuste v tomto oznaceni rasy prehodit bilou na cernou a verte, ze vam to neprojde, a ze nikdo vas neoznaci za emocionalne vypjateho tudiz omluveneho.
Nevim proc by jakekoliv uchylky, nenavist proti bile rase atd. mely byt tolerovany.

108950

26.6.2006 14:05

RE: Je to nechutne...

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 108950

Sorry za gramatiku, mel jsem napsat <b>bile</b> svine.

108958

26.6.2006 23:00

RE: Je to nechutne...

EU-iluminát 33. řádu 193.?.?.?

Reakce na 108950

Tato drza individua jsou chranena... nevim kym a proc. Kdo z toho profituje?

Pakliže apriori Vám není proti srsti "konspirace" , pouvažujte taky nad:

http://www.threeworldwars.com/intro.htm [cool]

109002

27.6.2006 0:12

RE: Je to nechutne...

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 109002

Dekuji za osvetu.

109009

27.6.2006 23:15

RE: Je to nechutne...

EU-Iluminát 33. řádu 193.?.?.?

Reakce na 109009

Rádo se stalo,
přidávám ještě na dobrou noc:

http://sightlessworld.wz.cz/index.php

109147

26.6.2006 13:13

Za 40 let se moc změnilo,

Čochtan 84.?.?.?

nejen v Canadě, ale tohleto je óbrovský pokrok ! Představte si místo jednoho dne pijí, tančí, šoustají, veselí se CELÝ týden !! No řekněte sami není to obrovský pokrok v dějinách lidstva ? [chechtot] [velký smích]
Je to vůbec možné tolik blbosti najednou ?

108953

26.6.2006 13:37

Okrajově

V. Sodek 62.?.?.?

Pane Stworo
Me homosexualita vadi asi jako, zrovna pred mym nosem, spalovani cigaretoveho papiru a do tabaku namichanych parfemu.Je na me, jako na rodici, vysvetlit mym detem tuto anomalii,...
...pokud to takhle mohu nazvat a nikoho timto neurazit.
Ano, i tyto nazory jsou svym zpusobem politika, takze je to vse OK na politicky nekorektnim webzine.
[cool]

108955

27.6.2006 0:08

RE: Okrajově

zapa 70.?.?.?

Reakce na 108955

Pane Sodek,

tady nejde o teplouse a radeni jim, jak se obst'astnovat. Tady jde o tu mostrositu oslav jejich uchylnosti - a tomu napomahaji neteplousi. Tohle by prece melo byt jasne. [oči v sloup]

109008

26.6.2006 15:47

Komentář z okouna :-)

Dramenbejs 85.?.?.?

Nejvíce se mi líbil komentář na okounu, k tématu daňových úlev pro reg. partnery:

"Buznám? Nasrat! Mají šukat ženský a dostali by peníze!" [chechtot]

Ti heterofanatici jsou směšní. Jako by neměli nic jiného než jen to svoje milovaný péro/vaginu. "My jsme ti správní".

Kde se to bere, nutnost se vyhrazovat proti přírodním úkazům? Nízké sebevědomí, nebo strach? Nutnost určit společného nepřítele, nebo jenom papouškování po křesťanech? Nuda? Neschopnost si najít zábavu bez nenávisti? Nízké sebevědomí asi vede...

108970

26.6.2006 22:15

RE: Komentář z okouna :-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 108970

Klepu klepu bukvici dlouhou, bozicku. S pozdravem hoboooj zdravi ocelovy ptak

108999

28.6.2006 18:08

RE: Komentář z okouna :-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 108999

>Klepu klepu bukvici dlouhou, bozicku. S pozdravem hoboooj zdravi
>ocelovy ptak

Ptáčku ty mi takhle zahýbáš na diskusích [překvapení]?! To si vypiješ, až příjdeš domů!!!
[naštvaný]

109266

27.6.2006 4:40

RE: Komentář z okouna :-)

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 108970

Mno my se bez vas docela obejdem. Zajimalo by me kolik generaci by jste bez nas zvladli vy? Ale hlavne kolik generaci jste schopni prezit v tuhych casech, ktere nam se zarivym usmevem klepou na dvere bez nas heterousu. [velký smích] [velký smích] Rekl bych, ze na preziti bude potreba vice nez prerostle ego a umet se "pobavit." [mrknutí jedním okem]

109024

28.6.2006 12:52

RE: Komentář z okouna :-)

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 109024

>Mno my se bez vas docela obejdem. Zajimalo by me kolik generaci
>by jste bez nas zvladli vy? Ale hlavne kolik generaci jste
>schopni prezit v tuhych casech, ktere nam se zarivym usmevem
>klepou na dvere bez nas heterousu. [velký smích] [velký smích] Rekl bych, ze na
>preziti bude potreba vice nez prerostle ego a umet se "pobavit."
>[mrknutí jedním okem]

Na přežití můžete být i vykastrovaný [smích].

Jen mi nepište "bez vás", pokud to není vykání. Jsem totiž heterosexuální. Jen nejsem takový fanatik [cool]

109221

28.6.2006 21:10

RE: Komentář z okouna :-)

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 109221

To se omlouvam, netusil jsem to. [smích] A rekl bych, ze zas takovy fanatik nejsem. Sve nazory podepisuju jmenem, takze si obrazek udelejte sam, at se zbytecne nemusim opakovat. [mrknutí jedním okem]

109308

26.6.2006 18:02

nenapadlo vas...

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 213.?.?.?

ze jsou hrdi na to, ze se nemusi schovavat?

Lidska sexualita je velice pestra. Proc ji nasilne redukovat na muz-zena?
Mluvite neco o vychove pristich homosexualu. Vite, kdo vychovava homosexualy? Prece heterosexualove! Budouci homosexual me pred sebou vzor, jak by se mel chovat, ale presto... Holt je to dano biologicky.
Ano. Muzete namitat stredovekou Spartou. Ale tito muzi potom ulehli k zene a po chvili se jim to s ni naramne zalibilo a meli to s ni i radeji, nez sex s muzem. Takze o pravych homosexualech nemohla byt rec. A v zadnem pripade nemuze byt o typu teto spolecnosti rec v dnesni dobe. Sparta byla specifickou spolecnosti, ktera se nemuze utvorit v dnesni dobe (mimochodem, heterosexualni styk je pomerne dost bezny ve vyrazne nebo zcela muzske ci zenske spolecnosti, asi to ma neco spolecneho s touhou po "lidskem teple" ) To, co se delo ve stredovekem Rime, povazuji spis za znamku vysoke vyspelosti teto civilizace.

Vite, jaky je tajny sexualni sen snad kazdeho heterosexualniho muze? Rozdat si to s dvema zenami. Myslite, ze by mu vadilo, kdyby se i ony navzajem hladily, libaly? Nerikejte mi, ze je vam tato predstava proti srsti. Ono si to jde jednoduse overit. Sezente si nekde obrazky, filmecky dvou kocek kde si to spolu rozdavaji, pozvete si muzske pratele na vecer, popijte par piv a puste jim to. Potom jen pozorujte, jak slintaji.

Cim to, ze se v souvislosti s homosexualitou mluvi prakticky jen o homosexualnich muzich a kritizuji to zejmena muzi? Premyslel jste nekdy o tom, proc tomu tak je? Podle me je to dano opet geneticky/biologicky a nejak to souvisi s vysokou touhou po dominamci lidskych samcu.

Jedina vychova techto akci spociva v tom, ze se spolecnost uci divat se na tuto plnohodnotnou skupinu obyvatel jako na nekoho, kdo sem proste patri, patril a patrit bude. Kdo ma stejna prava, jako kdokoliv ostatni. Kdo je az na svou sexualni orientaci stejny, jako ostatni.

A to vse pisu jako cistokrevny heterosexual, ktery se rad diva na dve mazlici se zenske a odvraci pohled, jakmile uvidi dva libajici se muze. Ja bych dokonce ani nesnesl se delit o jednu zenu s jinym muzem (Jak je to casto na videokazetach a DVD, ktere tu jsou takrka vyhradne pro uspokojeni heterosexualnich muzu). Natoz abychom ji uspokojovali spolecne. Fuj! Uz jen ta predstava mi je bytostne odporna! Dokonce i porno si vybiram takove, aby v nem nefigurovalo prirozeni nejakoho jineho muze. Presto mi tyhle akce a homosexualove obecne, nevadi. Mozna to bude tim, ze jsem byl vychovan k tomu, abych se na odlisne lidi nedival skrz prsty. Pokud tim nikomu neublizuji, tak proc jim neprat zdravy, vydatny a bohaty sexualni zivot?

108975

26.6.2006 18:42

RE: nenapadlo vas...

Ezop cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 108975

>Holt je to dano biologicky.

Bulls......t. Nedavna Svedska stutie toto vylozene poprela!!!!

http://www.lifesite.net/ldn/2006/may/06051006.html
http://www.tldm.org/News9/homosexualityReportAssociatedPress.htm

Sparta - nebyli pri ruce zenky, a kde je Sparta, v prd....li

Rim - byl tak zkazen, ze kdyz se Nemci uprdli, tlakova vlna toho prdu znicila Rim, Rim - neexistuje..........

Staci google search "Roman empire destruction" vtetsina clanku rika jedno a to same!

108978

26.6.2006 19:22

RE: nenapadlo vas...

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 108978

jak vysvetlite to, ze homosexualita je i ve spolecnosti, ktera ji tvrde potira, ktera to ma dokonce vstepovano ve svem nabozenstvi?

108979

26.6.2006 19:35

RE: nenapadlo vas...

Ezop cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 108979

Tak jak se v kazde spolecnosti objevuji zvlastni lidi, ted mam na mysli zlodeje, vrahy a jine, tak se najdou lide kteri si chteji vyskouset nejake nemoralni zabavy. To neznamena, ze takove chovani bude normalne prijmuty spolecnosti! Nikdy se zadne nemravny chovani neda totalne vymitit(to si akorat mysli Bush s valkou na drogy), ale musi se usmernit, tak aby nenarusilo normalni chod spolecnosti. Extremy a vystrelky se budou drzet pod poklickou!

108982

26.6.2006 21:13

RE: nenapadlo vas...

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 108982

z urcitevo duvodu (viz vyse) predpokladam, ze jste muz. Reknete, zda se vam predstava, ze se divate na dve nadverne zenke, jak si to spolu rozdvaji, odporna? Jestlize ano, potom vezte, ze drtiva vetsina heterosexualnich muzu (ze zjevnych duvodu nepocitam zaryte krestany) vas nejspis bude povazovat za divneho, za nejaky extrem ci vystrelek...

melibysme vas meli drzet pod poklickou...

108989

26.6.2006 21:24

RE: nenapadlo vas...

Ezop cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 108989

Kdyz se dve zensky oblizuji, tak at se obizuji, ja osobne o ne nemam zajem..

Byt krestanem to je asi taky spatny?!?!?!?!

Me mi zajimalo kde berete vase informace o heterosexualnich muzich....

108990

28.6.2006 12:59

RE: nenapadlo vas...

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 108990

No úůůůž to z vás vypadlo!

Jste křesťan!

Křesťani jsou často agresívní vůči těm co se liší...
To je mor, to je mor...

109223

28.6.2006 14:41

RE: nenapadlo vas...

cz_dragon cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 109223

Ano, jsem krestan a jsem na to hrdy! Zadnej homosexualni zmrd!

Krestani, kteri jsou agresivni vuci tem co se jenom lisi, nejsou krestany! Zadnej mor, ale prekazka paskvilum.........

Zajimalo by me odkud pochazeji vase moralni zaklady, jestli nejaky vubec mate!

109241

28.6.2006 17:52

RE: nenapadlo vas...

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 109241

>Zajimalo by me odkud pochazeji vase moralni zaklady, jestli
>nejaky vubec mate!

Používáte-li výrazivo "homosexuální zmrd", tak to vypadá, že "jste křesťan až to bučí".

Když se vrátil Ježíš z dalekého východu, tak začal kázat budhistickou morálku: nekradení, nelhaní a nepomlouvání, nezabíjení, nefetování a zdržování se sexuálních úchylek.

Toho se držím, takže bychom si měli rozumět. Ale praxe je jiná. Křesťani co znám se vlastní morálkou moc nezabývají, protože řeší "problém", "dábla ve svém tělě" a to je jejich sexualita. Církev zavrhuje "sex pro zábavu", naproti tomu člověk od své přirozenosti chápe sex jako "to nejlepší co lze dělat". To vytváří vnitřní rozpory, pocit viny za sebe sama a následně rozhodnutí, že "budu ještě lepší křesťan". A dokud křesťan sám sebe nezlomí, do té doby trpí svou sexualitou.

Nechci vás ranit, chci vás osvobodit od pout katolické církve. To, že jste katolík, jsem si jenom tipnul. Jste určitě mladý, nenechte si vnucovat názory jen abyste byl "dobrý", z křesťanství cesta nevede, je to brainwashing!

pocit neustálého dohledu: bůh tě vidí
cukr a bič: nebe a peklo
hurt and rescue: dědičný hřích
zpověd: zpověď je dokonce používané jméno manipulační techniky, viz.: http://changingminds.org/techniques/conversion/confession.htm

A milion dalších. Ale už jsem vám věnoval hodně času. Doufám, že vám to pomůže, nebo alespoň inspiruje. Přeji vám hezký den.

109262

28.6.2006 18:38

RE: nenapadlo vas...

hostující 85.?.?.?

Reakce na 109262

Hmm.Docela hodně vedle.Tedy s prominutím uplně!
Řekl bych,že je na vás dost vidět,jak vám to rudí, nebo šesticípí silnější bráškové docela dobře nalajnovali.
A ještě něco.Raději nikoho od ničeho neosvobozujte.To už tady bylo.A máme s tím problém dodnes.Všichni.I vy!

109272

28.6.2006 19:08

RE: nenapadlo vas...

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 109272

>Hmm.Docela hodně vedle.Tedy s prominutím uplně!

Vy nejste katolík?

>Řekl bych,že je na vás dost vidět,jak vám to rudí, nebo
>šesticípí silnější bráškové docela dobře nalajnovali.

Věřím, že žil Budha, Ježíš i Mohamed. O křesťanství jsem se zajímal, ale nebyl jsem schopen věřit v dogmata - existenci pekla nebo nebe např..
Jinak upřednostňuji křesťanskou morálku před morálkou liberální i islámskou. Tedy -- pokud se podle té morálky řídíte, ne pokud ji na někom vynucujete. Ale to vynucování se bohužel děje (v ČR méně), například v legislativě o potratech atd....

>A ještě něco.Raději nikoho od ničeho neosvobozujte.To už
>tady bylo.A máme s tím problém dodnes.Všichni.I vy!

Souhlas! Osvobozuji se hlavně já sám. Někomu něco vnucovat je nesoucitné.

109278

28.6.2006 22:12

RE: nenapadlo vas...

hostující 85.?.?.?

Reakce na 109278

Jsem.
To ,že jste vedle ,jsem myslel trochu jinak.
Asi jako že si spousa lidí myslí,že ví ,jak ti druzí myslí [smích] ,nebo s čím bojují.
A co se týče toho vynucování.Například mě nikdo dnes už nic nevnutí. Co ale mým dětem ? Ve škole,v tisku ,včetně časopisů pro mládež ,v televizi.Vnucují něco takovým způsobem,před kterým není úniku!
Tak ksakru,jak je mám vychovávat podle svýho nejlepšího vědomí a svědomí.
A legislativa? Já to otočím [smích] :Registrované partnerství....

109314

28.6.2006 18:50

RE: nenapadlo vas...

cz_dragon cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 109262

Jeste jste mi neodpovel na moji otazku "co jsou zaklady vasi moralky!" Krestanstvi to neni, Ayn Rand neznate, a o Budhismu nic nevite.......

Mlady nejsem, uz ne dlouho...... A katolik taky nejsem i kdyz jsem jim jednou byl, byl jsem pokrten v katolickou circkvi....

109276

26.6.2006 23:08

RE: nenapadlo vas...

jozin z bazin 134.?.?.?

Reakce na 108982

No tady se nabizi hned nekolik otazek.

A. Ktera zabava je nemoralni, a kdo o tom rozhoduje? Moralni je pestovat zeli, a pak ho bastit nakyselo, ale nasladko to uz zavani dabelskym navadenim? Ja se vam priznam, kdyz prijdu do katolickyho kostela a vidim tam ty mraky vokridlenejch deti a vyvobrazeni nejruznejsiho muceni, zda se mi to dost perverzni. Nemravny.

B. Co je to normalni chod spolecnosti, a kdo o tom rozhoduje? Podle me spolecnost uz 5000 let usilovne tahne do horoucich pekel, a porad tam nejni. Takze to je asi normalni.

C. Jak, neco se musi? Musi se umrit. Jinak se nemusi zhola nic.

D. Ha, usmernit a drzet pod poklickou. Takze dokud pan knez ojizdi kdejakyho hocha z nedelni skoly a cirkev svata ho zastituje, tak je to v poradku, ale beda jak ten hoch dospeje a uplne bez cirkevniho pozehnani soulozi s kdecim, tak nejak?

109003

27.6.2006 1:00

RE: nenapadlo vas...

zapa 70.?.?.?

Reakce na 109003

Pane Dzozine,

Vy take nemate v katolickem kostele co pohledavat. Vsadim se, ze Vase nabozenstvi Vam ani nedovoluje do nej vstoupit, natoz se o tom verejne rozepisovat. [smích]

109012

27.6.2006 3:27

RE: nenapadlo vas...

Ezop cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 109003

A. Nevim od kud cerpate vase moralni zaklady, urcite to neni z krestanstvi nebo hinduismu a co takhle Confucius o tom psal? A nebo, protoze neverite v zadne nabozenstvi ani jeji moralitu, tak co takhle Ayn Rand? Nebo o ni taky nic nevite? Tak to potom musi byt ulice.... o'''' jaky to moralni zaklad!!!

B. To co do normalni chodu spolecnosti, co se tyce moralniho chovani, urcite by nemela rozhodovat zadna byrokracie, nebo zadna vlada. Harry Browne, ale o nem urcite taky nic nevite, rekl "If you ask the government to impose morality, then moral questions will be decided by whoever has the most political power." Ted kdyz to neprelozim do cestiny, tak me moderator zase zpracuje,.... zde je pokus...
"Kdyz pozadujeme na vlade aby na nas uvalila moralitu, potom moralni otazka bude rozhodnuta tim kdo ma soucasne nejvetsi poitickou moc.“

C. Nikdo nic nemusi, nevidim co referejute.......

D. Nic takoveho neschvaluji a nic takoveho jsem nenapsal ani nemel v umyslu. Jestli pan knez je prase, tak mu ani Jezis nepomuze a ani nebude ochranen spolecnosti! Vice mene slovo "pod poklickou" bylo spatne vybrano. Mozna, ze jsem mel rict "pesti do zubu?".

109017

27.6.2006 15:46

RE: nenapadlo vas...

jozin z bazin 134.?.?.?

Reakce na 109017

A. Takze ja ted jako musim vyklopit, vodkud cerpam ja moralitu, a kdyz to nebude jedna z vami urcenych odpovedi, tak mi ji neuznate. No to sem to dopracoval.

B. No to vam schvaluju ze vlada nebude urcovat moralitu. Otazka ovsem znela co je a kdo urcuje co je "normalni" chod spolecnosti, viz vas minuly prispevek. Z historickeho hlediska se da rict ze normalni chod spolecnosti je soustavna eroze jakychkoliv dogmat a jejich soucasne halasne vytrubovani. Do tohohle se nejaka ta gay parade docela hodi.

C. Psal jste ze se neco "musi" usmernit, vidite sam, nemusi.

D. Ale fujtajxl, ze by Jezis nedokazal nekomu pomoct, to jste krestan? Spolecnosti a cirkvi ovsem takovi knezi ochranovani v mnoha pripadech byli a pesti do zubu nedostali. Musim vam ale oznamit, ze lidi, co zacli vykladat, ze se podobny veci maj resit pesti, na to historicky v podstate vzdycky dojeli.

109113

27.6.2006 16:17

RE: nenapadlo vas...

Ezop cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 109113

A. Necham se prekvapit....

B. Normalni chod je zalozen na urcitych moralnich hodnotach spolecnosti ale ne ulici.....

C. Melo by se usmernit, je to lepsi, tak aby se nevytvarelo polarizovani spolecnosti.

D. Jezis dokaze pomoc a urcite chce pomoc, ale musite prijmout Jezise, v tom vasem prispeku, ocividne ten knez neprijmul Jezise, je to podvodnik. OK, ne pesti, ale meli by byt potrestani, podle zasad moralniho kodu v dane spolecnosti.

109115

27.6.2006 4:53

RE: nenapadlo vas...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 109003

To by me zajimalo jaky ma vztah k homosexulite vas rabin. Povazuje ji mezi opravdovymi lidmi za prospesnou? Chapejte ted neni rec o dobytku typu me, ale o opravdovych lidech?

109026

27.6.2006 15:16

RE: nenapadlo vas...

jozin z bazin 134.?.?.?

Reakce na 109026

Ja v tom vasem prispevku vycituju takovy urcity wishful thinking. Mate tam jakodyz takovou nepodlozenou hypotezu. No to prejdu. Vas asi zajima problematika homosexuality mezi ortodoxnimi zidy, jestli vas ctu dobre.
To se ale musite zeptat nekoho jinyho. Nejaky pornostranky zamereny na tuhle problematiku se urcite najdou, ale rek bych ze budou mit dost omezenej okruh divaku, teda tech co by to nebrali jako komedii (tragikomedii?). Na me to delalo dojem, ze homosexualita je v Izraeli podstatne vetsi tabu nez na zapade, ale to se da rict i o snad kazdym jinym sexualnim projevu.

109112

28.6.2006 3:50

RE: nenapadlo vas...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 109112

No ja myslim, ze pokud vezmu v uvahu Stary zakon, tak katolicka cirkev i rabini maji pravdepodobne stejny nazor. Kdyby jste do toho netahal kostel, ja bych si odpustil rabiny.

109165

28.6.2006 14:44

RE: nenapadlo vas...

cz_dragon cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 109112

Jak je to mozny, ze v Americe jsou to prevazne Zidi; kteri tlaceji homosexualitu a feminismus???

109243

27.6.2006 4:51

RE: nenapadlo vas...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 108975

Mno, ja bych vam doporucil trochu jiny experiment. Vemte si particku kamaradu, kdyz jste heterous jako ja. Vlastne pardon ja jsem homofob. Tak vemte si particku kamaradu s tim pivem a pustte jim na videu jak tam labuti krk zakonceny svestkovym knedlikem laduje Lojza Pepovi mezi pulky, a Pepa pritom huli Frantovi, kdyz uz jsme u te pestre sexuality. Akorat bych experimentoval nekde v prirode. Ono by se mohlo ukazat, ze jedna ci dve zachodove misy pro deset lidi jsou krajne nedostacujici. [velký smích] [mrknutí jedním okem] Vsem lidem jmen, ktera jsem uvedl a ktere by to mohlo nastvat ( takze homofobove jako ja) se dopredu omlouvam. Klidne bych tam napsal svoje jmeno, ale ono by to nevyznelo jak jsem zamyslel. [smích]

109025

27.6.2006 15:08

RE: nenapadlo vas...

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 109025

proc bych se mel divat na neco, co mi pripada od pohledu odporne, co nemusim. Asi jste nepochopil, ze rozdil mezi mnou a vama je ten, ze me nedela problem sedet vedle homosexuala, nedela mi problem s nim mluvit, nedela mi problem aby byl muj kamos.

Jedine, cemu bych se v hovoru s nim vyhybal, by byly sexualni zazitky, touhy apod...

109110

28.6.2006 4:14

RE: nenapadlo vas...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 109110

Podivejte se to mate tak, treba jsem pomahal s necim lidem v ochotnickem divadle. Mam tam opravdu dobre pratele a od tech vim, ze se tam homosexualove vyskytuji. Kdo je ja nevim, neptal jsem se, jsou to v poho lidi. Kdyby se tam mezi nima vyskytoval nejaky pablb. Tak se mozna, zeptam co to je za cloveka. Takze to neni o tom jestli Pepa Vyskoc je homo nebo hetero, ale o tom jestli je v poho clovek nebo zmrd. A vy jste nastinil jake je by bylo podivanicko podivat se jak si to rozdavaji dve kocky, a ze vlastne jsme diky tomu, ze se nam to jako vetsine libi pokrytci. Ja jsem pouze nabidl jiny pohled. A navic pokud hetero preferuji v sexu zeny, tak prijde prirozene, ze proti dvou kockam se nezveda vlna protestu. Co se deje v loznicich kazdeho osobni vec. Nejaky pruvod na verejnosti to uz je jina kava. Nelibi se mi to, ale jsem to ochoten toleravat. Na druhou stranu po mne nechtejte, abych za ne sel valcit proti tem, co maji extremni postoj. Od toho jsou tam policajti. Pokud jde o RP, tak zastavam nazor, ze jedine privilegovane postaveni od statu prislusi pouze rodine s detmi ( i neuplne), takze tento status quo pouze trpne snasim. A konecne pokud jde o adopci deti absolutni nesouhlas! A reknu vam jedno. Staci par takovych ekcesu podobnych tomu svinstvu, co se nedavno stalo v Belgii. Kdy jedna uchylna svine umlatila 5-tilete decko, protoze ji odmitalo rikat tato. A takovy jako ja se ve spolecnosti zradikalizuji, a pokud primo neoblecou kapuci nejake barvy (bila urcite neni podminkou), tak minimalne budu tvrde podporovat ty, co by ji eventuelne oblekli. TOHLE JE ALTERNATIVA BUDOUCNOSTI, PO KTERE ABSOLUTNE NETOUZIM!!! Nase priposrane korektni demokracie a zajmova homolobby vytvareji aktivne ci pasivne spoustu predpokladu, aby se tato alternativa budoucnosti stala. Takze jeste jednou, pokud je Franta Lakatos dobry chlap je mi sumak co ma rad v loznici, ci jestli odpovida specifickemu genotypu. Samozrejme pokud bude respektovat taky on me osobni preference.

109168

26.6.2006 18:32

BUKVICE V HISTORII

doktor1 69.?.?.?

Ja tedy nemam bukvice nikterak v lasce, zvlaste kdyz si moc vyskakuji, ale myslim ze tento muj nazor je ciste formovan vychovou. Kdybych zil ve starem Rime, Recku, anebo Egypte, jako plnopravny obcan (ne otrok), muj nazor by byl jiny. Tolerance k homosexualite byla tenkrat o hodne vetsi a homosexualove neporadali zadne pruvody. Nezda se, ze tato tolerance byla tem starym spolecnostem nejak prilis na skodu, zahubilo je stejne neco jineho.

Spise mi pripada, ze nam v totalite vychovanym vadi zde oblibene pruvody jakehokoli typu. Stejne jako vyvesovani vlajek. Oba mi sousede maji obrovse stozary s vlajkami jako na velvyslanectvi a kdyz se me zeptaji, jestli jsem vzal deti do nejakeho toho pruvodu, zase si pripadam jako v sedumdesatych letech, kdy mi cestou na povinny prvomajovy pruvod posral ptak muj pionyrsky kroj a ja se bal, ze z toho bude prusvih. [smích]

108977

26.6.2006 22:18

RE: BUKVICE V HISTORII

kiwwi 213.?.?.?

Reakce na 108977

Podla mojich informacii je to takto, v Grecku bola homosexualita povazovana za najvyssiu formu lasky. Cize pre Grekov to bolo neco prestizne, ale zaroven bezne.
U Rimanov to bolo celkom ine. Homosexualita nebola 'verejne' tolerovana, ale, samozrejme bolo verejne tajomstvo, ze existuje. Ale napriklad v armade bola minimalne tolerovana, tusim, ze ak bol vo vojsku spozorovany takyto prejav, dotycny bol zabity, hoci to zaviselo na velitelovi ake on mal 'mravy'. No a homosexualita sa spajala aj s pedofiliou, v Rime bolo mnozstvo prostitutov, ktori mali vyrazne pod 18 rokov. Mnozstvo cisarov bolo teplych, alebo napriklad Lucius Cornelius Sulla Diktator.

109000

26.6.2006 20:53

vadí nevadí

Kyklop 217.?.?.?

"teplých" som osobne poznal dvoch, jeden si dokonca obstaral aj rodinku (na manželke zaskočili kamarádi, napokon ho zavraždil náhodný milenec). Takže pokiaľ sa nehrajú na výnimočných, osobne mi nevadia - ale v láske ich nemám.

Pokiaľ ide o registrované partnerstvo a dedenie - som za, dediť by mal ten, s ktorým človek žije a ktorého má rád, nie pokrvný príbuzný, ktorý dotyčného často vylúčili spomedzi seba. Ale to je tak asi všetko, adopcie - nula bodov, nemajú nárok (lesby si to dokážu zariadiť, hoci so zatnutými zubami), rovnako ako vdovské a podobne. Nie sú celkom normálny, v zmysle spoločenskej i "prírodnej" normy, hoci za to sami nemôžu. Vylúčenie zo spoločnosti je nezmyselné, hoci bežné, a môže sa to rovnakým dielom dotyčný i spoločnosť. Medzi homosexuálmi je nadpriemerné percento vysoko talentovaných jedincov - umelcov, vedátorov a napodiv aj vojvodcov. Politikov asi nie - ale to je skôr vec žalúdku ako talentu.

Takže vadí - nevadí? Zatiaľ nevadí, ešte nemám dôvod aby vadilo.

108986

26.6.2006 20:57

Zbytecna dramatizace

case 62.?.?.?

Je mi jedno, ze nekdo oslavuje svou sexualni orientaci, byt mi to prijde nesmyslne ... Pusobi to na mne podobne, jako ekvivalentni oslava sdruzeni zahradkaru.
Lze to pochopit snad jen v kontextu vyvoje - drive skryvani a perzekuce, dnes preklopeni na druhou stranu a casem to vsem bude jedno, nebudou ani oslavovat, ani odsuzovat. Aktivita politiku je rovnez pochopitelna, vzhledem k ostrakizaci se z homosexualu stala pomerne kompaktni a organizovana skupina a tudiz vyznamni volici ... S poklesem ostrakizace se tato skupina samozrejme rozpadne. Den se bude mozna oficialne slavit dal, preci jen vtipnejsi nez "Mezinarodni den melanomu" [smích] ...
Myslim, ze zasadni chyba je takovym hloupostem venovat pozornost, mame omezene mnozstvi casu [mrknutí jedním okem] .

108987

26.6.2006 21:33

RE: Zbytecna dramatizace

Emma 84.?.?.?

Reakce na 108987

>Je mi jedno, ze nekdo oslavuje svou sexualni orientaci, byt mi to prijde nesmyslne ... Pusobi to na mne podobne, jako ekvivalentni oslava sdruzeni zahradkaru.
Lze to pochopit snad jen v kontextu vyvoje - drive skryvani a perzekuce, dnes preklopeni na druhou stranu a casem to vsem bude jedno, nebudou ani oslavovat, ani odsuzovat. Aktivita politiku je rovnez pochopitelna, vzhledem k ostrakizaci se z homosexualu stala pomerne kompaktni a organizovana skupina a tudiz vyznamni volici ... S poklesem ostrakizace se tato skupina samozrejme rozpadne. Den se bude mozna oficialne slavit dal, preci jen vtipnejsi nez "Mezinarodni den melanomu" [smích] ...
Myslim, ze zasadni chyba je takovym hloupostem venovat pozornost, mame omezene mnozstvi casu [mrknutí jedním okem] .<

No konečně rozumný názor. V zemích kde v minulosti homosexuály neperzekuovali podobné Pride akce nejsou.
Btw: Nechodite na www.lopuch.cz?

108991

27.6.2006 4:58

RE: Zbytecna dramatizace

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 108991

Takze v Nemecku ci Holandsku byli homosexualove perzekuovani vice nez treba jiny extrem v Polsku? Kdy ty bylo? Za Hitlera?

109027

27.6.2006 0:03

z Australie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

nieco zaujimave k tejto teme.
zda sa, ze Australcania to vidia zdravsie, nez Kanadania

http://www.nationalvanguard.org/story.php?id=9318

109006

27.6.2006 1:45

RE: z Australie

zapa 70.?.?.?

Reakce na 109006

To je povzbuzujici. Asi jsou ty jejich zensky vo neco pritazlivejsi. [chechtot]

109014

27.6.2006 1:39

No, co maji ti kluci ubohy delat

zapa 70.?.?.?

kdyz baby v Kanade stojej za vyliz. Tady se podivejte na cerstve mistni zpravy i s obrazky: http://news.yahoo.com/photos/ss/events/lf/061906gayprideparade.

Vypravet neco o kanadskejch 'sirocinach' - no to je jako noseni drivi do lesa, uz toho tu na Zetku bylo dost. Tak co jim klukum zbejva, kdyz se chtej nejak intimne realizovat? [pláč]

109013

27.6.2006 3:33

Sabesdekl a zaludy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

My o zaludech a Stvol o bukvicich . Nasel jsem sabesdekl v Salvation army ,je sice tochu starsi vypada dokonce ze by mohl byt z Mathausenu ,mam zaslat? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

109018

27.6.2006 5:54

Katolicke Polsko se brani .lide zacinaji pouzivat sve pravo a silu proti homosexualum.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 220.?.?.?

Je uplne jedno ze prostitucni media je nazyvaji ,ultra pravicovymi,Polaci dobre vedi ,co brani,co by katolicka zeme proti,tem osvicenym,kteri chteji znicit Polsko,rodina ,to ma jeste zvuk v Polsku atak jdou politicky branit to ,co jim odjakziva patrilo,jak ve volbach ,tak na ulici.Hledaji a voli kanddaty ,co representuji zajmy Polaku a Polska.
http://www.dw-world.de/image/0,,1750236_1,00.jpg

( Zrušeno. Pane Nohlejle, dál to opět, zdůrazňuji opět, byla čtenářsky prakticky nepoživatelná směska českých a anglických vět. Škoda, protože obsah sám by zajímavý. Editor )

109034

27.6.2006 9:53

poezie bukvic

Tom 24.?.?.?

http://i3.tinypic.com/15x1y81.jpg

109069

27.6.2006 12:49

Vlastně - proč ne?

J. H. 62.?.?.?

Nedávno jsem listoval v plátku, který se jmenuje „Protestant“. Hned na první stránce nějaký odborník dokazoval, že homosexuálové prožívají svůj „vztah“ stejně, jako páry, žijící v konkubinátu. Napřed jsem tu tiskovinu odmrštil a prohodil několik přiléhavých názvů na adresu liberálů. Pak mi to nedalo a přece jenom jsem se nad tématem zamyslel: Nemají nakonec pravdu - samozřejmě v úplně jiném smyslu, než si sami myslí?
Mnoho lidí poukazuje na to, že jedním z kořenů dnešního rozkladu společnosti je rozklad rodiny. Hledají viníka v komunistech, sociálním státu a podobně. Málokdo ale řekne samozřejmou věc, že rozklad rodiny vychází v první řadě z toho, že se podařilo navodit ve společnosti atmosféru, ve které je nemanželský styk kladen ne na roveň, ale nad manželství. To, že se dva lidé rozhodnou založit rodinu a slavnostně přijmou závazky z toho vyplývající je veřejně označováno jako zbytečnost, pokrytectví a podobně - další názvy rádi dodají ti, kterým tenhle příspěvek padne do oka. Nikdo neprotestuje, nikomu to nepřipadá divné.
Abych se vrátil k sexualitě: Jestliže je hlavním cílem styků či vztahů sexuální potěšení, není nakonec opravdu jedno, jestli jde o vztahy hetero, homo, nebo jiné? A musí u toho být nějaký vztah? Není nakonec jedno, jestli se onanie provádí v jednom, ve dvou, třech či vícero? Jestliže je v pošpinění manželství vítězství, není nakonec týden bukvic vítězství ještě větší?
J. H.

109098

30.6.2006 11:12

RE: Vlastně - proč ne?

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 109098

>Abych se vrátil k sexualitě: Jestliže je hlavním cílem
>styků či vztahů sexuální potěšení, není nakonec opravdu
>jedno, jestli jde o vztahy hetero, homo, nebo jiné? A musí u
>toho být nějaký vztah? Není nakonec jedno, jestli se onanie
>provádí v jednom, ve dvou, třech či vícero? Jestliže je v
>pošpinění manželství vítězství, není nakonec týden
>bukvic vítězství ještě větší?
_________________________________________________________

Dobrá úvaha... věru, že dobrá. Přiznám se, že zaregistruju-li ony všeobjímající pravdy typu "lidská sexualita je pestrá" , jaksi bez dalšího, bez toho, aby takový rozumbrada vůbec přemýšlel, natož přemýšlel o čem lidská sexualita ve skutečnosti je, že to především není "věc", natož každého "věc", či jen "věcí" a předmětem potřeby a spotřeby, otvírá se mi takříkajíc kudla v kapse.

109533

27.6.2006 13:02

homofobni magor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

109100

27.6.2006 20:05

"Rozklad krestanskych rodin"

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

Boj proti krestanstvi pokracuje. Bude take nasledovat boj proti Islamu?
Tam zatim homoseualove nemaji svobodu.
[překvapení]

109130

28.6.2006 1:14

RE: Noeho talmudské zákony žádají za homosexualitu dekapitaci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 109130

a jak tu bylo dříve upozorněno, v USA se podařilo prosadit zákon, že tyto mj.homofobní "zákony" jsou základem veškeré kultury www.cephas-library.com/nwo/nwo_the_final_trap.html
Nedomnívám se sice, že by homosexuálové měli být popravováni či perzekvováni, jak se to dělo a děje, ale pořádat nějaké masové akce jménem pohlavní úchylky, která se většině hnusí, je přinejmenším nevkusné. Zhruba ve stejné době se konala mecheche i po Evropě, druhá hlavní zpráva na Radiožurnálu byla "že statisíce gejů v řadě měst Evropy zastavily dopravu". Zprvu jsem se domníval, že se jednalo o nějaké zoufalé antidiskriminační protesty, ale byly to plánované veselice, největší se statisícovou účastí v Paříži.
Osobně se domnívám, že "gejové" slouží pouze jako nástroj k destrukci zbytků tradiční "bílé" společnosti a u vládců případného NWO přiliš respektu nepožívají. Naopak se pomocí různých registrací a veřejných "prideparád" zjednoduší jejich identifikace, rovněž se projeví i jejich "staromilští" odpůrci, kteří by také mohli dělat potíže...Pokud by snad virus AIDS nebyl až tak zcela přírodního původu, jeho erupce právě mezi "gejskými" komunitami by o tom mohla svědčit.

109157

28.6.2006 3:14

RE: Noeho talmudské zákony žádají za homosexualitu dekapitaci

Ezop cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 109157

Mate absolutni pravdu!
Jeste pred chvili nam tady Zidi se snazi ukazovat co jsme za zmrdi.

Sedum Noavych zakonu!

Sedum zakonu (vseobecne zvanych Sheva Mitzvot Shel Bene Noach) jsou:

1. Avodah zarah - Nebudeš mít jiné bohy.
2. Shefichat damim - Nezabiješ!.
3. Gezel - Nepokradeš.
4. Gilui arayot - Nebudes sexualne imoralni (zakazny sexuální akt jsou: krvesmilstvo, bestialita, muzsky homosexuální akta (Nebudeš cizoložit a Nesesmilníš!.)
5. Birkat Hashem - "Nezneužiješ jména Hospodina, svého Boha.
6. Ever min ha-chai - Dany Noemovi a tradičně prelozeny jako zakaz s krutym zacházení se zvířaty)
7. Dinim - Vytvorit system of spravedlivýho , efektivniho soudu, policie a zakonu.

109164

28.6.2006 12:12

Pomalu ,ale jiste ,se homosexualove ,vice a vice dostavaji k moci.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 220.?.?.?

(Zruseno, anglictina. E.)

Zde mate nazorny priklad ,jak v USA v Pobrezni Hlidce ,jez ma svou akademii se problem homosexuality projevil take , prvne za 130 let jeji historie , co zdokazuje jen jedno ,ze homosexualove ,az dostanou jeste vic e sveho prava ,tak bez ostychu budou svym homosexualnim chovanim obtezovat ,kde koho.Kdo se nejak rozlobene ohradi apouzije nevhodneho slova ,tak bude v jmenu lidskych prav a diskriminace,rassismu a jineho tahan po soudech, takze ,po case ,se vse v socialnim zivote lidi obrati naruby.Cerne se stane bilym a naopak.Svet prodelav amoralni dekadenci-zahniva .V Australii urcite kruhy i s pomoci sympatisujicich medii tlaci na vladu , aby po prikladu jinych zemi povolila snatky homosexualu a je to motivovane ve stylu,podivejte ,jek jsme za ostatnima pozadu v uvadeni novych zakonu. Zatim ,teda Australie odolava a homosexualove chtivy zenitby odjizdeji na sve snatky do zemi ,kde je to povoleno,jako napriklad v Kanade.Uz mnohem drive ,jsem upozornoval na clanek ,Homosexualni agenda,kde se doslova pise ,jak homosexualita zcela znici krestanskou rodinu,clanek byl napsan panem Michael Swift,Gay Revolutionery.Jen pro zajimavost Vam napisi linku internetu k nahlednuti.
The Homosexual Agenda, by Michael Swift,Gay Revolutioner a melo by se vma to obevit cele.

109220

28.6.2006 13:48

Rika se,

Aja 24.?.?.?

ze zeny jsou k homosexualum tolerantnejsi, nez muzi. Asi na tom neco bude, uz jen ten "divnej termin - bukvice" tu vychazi jen z "muzskejch ust".
V dokumentu Pentagonu, jakemsi inventari chorob v US armade, je homosexualita oznacena za mentalni dysfunkci, tak nevim.....
http://nouvelles.sympatico.msn.ca/Sante/ContentPosting.aspx?newsitemid=38096031&feedname=CP-SANTE&show=True&number=5&showbyline=False&subtitle=&detect=&abc=abc
..ovsem zase jen ve francouzstine, nekamenujte me. [smích]

109229

28.6.2006 14:11

Já vcelku proti homosexuálům nic nemám, ale

qwe 193.?.?.?

bral bych je jako tělesně postižené

109235

28.6.2006 18:11

Já doposud nevím jak na to přišli,

Antiseptik 69.?.?.?

že se mají dělat parády za účelem oslavování homosexuality. Heterosexuálové žádný parády nedělaj. Sex je v podstatě intimní záležitost, nepatří moc na veřejnost, alespoň je to považováno ve slušné společnosti za neslušný. Takže mě homo-parády vadějí stejně jako by mě vadili hetero parády. Já taky nechodím po ulici skoro nahatej a nevytahuju se že jsem hetero. [oči v sloup]

109267

28.6.2006 18:41

RE: Já doposud nevím jak na to přišli,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 109267

>že se mají dělat parády za účelem oslavování
>homosexuality. Heterosexuálové žádný parády nedělaj. Sex
>je v podstatě intimní záležitost, nepatří moc na
>veřejnost, alespoň je to považováno ve slušné společnosti
>za neslušný. Takže mě homo-parády vadějí stejně jako by
>mě vadili hetero parády. Já taky nechodím po ulici skoro
>nahatej a nevytahuju se že jsem hetero. [oči v sloup]

Jestli vas to zajima, tak tady je historie "parade" .

http://gaylife.about.com/cs/4/a/gaypridedates.htm

Jinak pristi tyden (tusim), ma byt v Montrealu, poradatele se kasaji, ze bude lepsi nez v Torontu, akorat lituji, ze pruvod bude ve vecernich hodinach a ze tudiz prijde mene rodin s detmi.
Rada politiku uz prislibila ucast, ale zatim to vypada, ze sef PQ se nezucastni, coz mu vycitaji, protoze je homosexual a tudiz by mel byt v cele pruvodu. Ze by "jako pruvod na 1. maje", ucast povinna? [oči v sloup]

109274

28.6.2006 18:57

RE: Já doposud nevím jak na to přišli,

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 109274

No jo slavná gay pride, neboli hrdost že jsem homouš. Já jsem hrdej spíš na to, že jsem přežil takhle dlouho aniž bych se nechal oblbnout tendencema, hrdej na to, že jsem vychoval dvě děti do dospělosti jako myslící bytosti, hrdej na to jak jsem opravil to i ono sám bez pomoci, ale na to jak jsem sexuelně orientovanej teda hrdej nejsem, jsem takovej od přírody, žádnou zásluhu v tom nevidím. Když to někomu stačí ke štěstí... ať si teda pochodujou, ale povinný to pro mne nebude nikdy.

109277

28.6.2006 22:26

RE: Já doposud nevím jak na to přišli,

hostující 85.?.?.?

Reakce na 109277

Jo,blýská se na lepší časy.Povinný to asi pro vás ani pro mě ještě nebude.
A pro ty děti (a lampióny) - tak to si nejsem jist. [naštvaný]

109315

29.6.2006 2:24

Torontskej teplousskej pruvod..

Peter Velkej 72.?.?.?

Vsechny major Kanadske deniky otiskly na svych titulnich strankach (nektere i barevne) fotografie stastnych teplousu/sek vesele se promenadujicich v ulicich Toronta.
Divim se ze ani jeden sebevrazednej atentatnik z rad Torontskych 'sleeping cells' teroristu sebou nehodil do te pruvodove sracky teplousu. Tech by litovalo moc malo lidi.

109327

29.6.2006 3:15

pochod buzerantu

Belveder 64.?.?.?

Letosniho roku nas media upozornovaly na "family oriented" weekend plny buziku a lesbicek.Nakoukl jsem jen kratce do jedne z fotogalerii a muzatky opet pochodovaly jak kravy s tema vyvesenyma vemenama a bradavkama stacili jeste tlacit detske kocarky.Skutecne to byl "family weekend".

109329

30.6.2006 9:51

RE: pochod buzerantu

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 109329

>Letosniho roku nas media upozornovaly na "family oriented"
>weekend plny buziku a lesbicek.Nakoukl jsem jen kratce do jedne z
>fotogalerii a muzatky opet pochodovaly jak kravy s tema
>vyvesenyma vemenama a bradavkama stacili jeste tlacit detske
>kocarky.Skutecne to byl "family weekend".

To my tu "parádu" budeme mít co nevidět, první víkend v srpnu, Vancouverská "teplárna" je snad po San Franciscu druhá největší. Loni jsem nějakým záhadným způsobem zůstal přes ten víkend doma a šel jsem se na ty dekadentní slaviče podívat. A zase mi nezbývá, než použít toho Švejka, který při takovýchto příležitostech říkal :" já mám rád, když lidi blbnou na kvadrát ". Vydržel jsem stejně jen asi 15 minut, docela mě odradila jedna "kredenciózní" dáma tmavé pleti, kterou ale měla pěkně vyvedenou do stříbrné a nahoře bez, jezdila pořád dokola na motocyklu, příčemž jí to její "vybavení" na plicích vlálo, jak záclony v průvanu a pak mě dorazila jedna celkem mladá a i pěkně "vyzerajúca" děva (taky stříbrná a nahoře bez), která mávala mohutnou fanglí, na které se stkvěl nápis "WE ARE THE FUTURE". Pak už jsem se neudržel, nahlas jsem zaklel, že se to líbilo i jedné polské rodince, stojící vedle mne a odešel jsem radši pryč. Co mě ale nejvíc udivilo, byla ta účast a to množství těch čumilů a spousta malých děcek. Docela jsem zmaten a částečně taky konsternován tím, co asi říkají rodiče těmto dětem a hlavně to, že je na něco takového berou, jako kdyby to byla Matějská pouť. Docela bych rád, aby mi někdo vyvsětlil, že je docela normální, když se "milují" dva chlapi, nebo dvě ženy a ještě se s tím honosí a to takvým způsobem, že to opravdu silně zavání oplzlostí a uráží to každého slušného člověka. Asi tak, že příroda je mocná čarodějka. Ale ono nic netrvá věčně, všechno, co tady je a bude, už tu dávno bylo a všechno pomine, nic k tomu nejde přidat a nic z toho nejde ubrat. [pláč]

109521

30.6.2006 10:10

RE: pochod buzerantu

Lev. 82.?.?.?

Reakce na 109521

Podepisuju se pod Vase vyjadreni pane Matousek. Plne s Vami souhlasim. Hnusi se mi ta odporna verejna nemoralnost, zvlast, kdyz tam jsou u toho deti. Takovym nehoraznym rodicum patri nakopat ass ! [naštvaný]

109525

29.6.2006 20:52

Souhlas

TomasEU 86.?.?.?

S panem Stworou souhlasím. Rozčiluje mě módní propagace teploušů.
Nijak bych je neperzekuoval, ale měli by sedět v koutě a držet hubu, uvědomovat si svou odlišnou a brutálně menšinovou orientaci. To je jako kdyby dělali průvody pedofilové, kterých je také nějaké %. Obojí jsou to brutálně minoritní sexuální orientaci s jediným rozdílem, že tu první tolerujeme a tu druhou ne a chceme ji léčit a pedofilům tlumit jejich sexuální pudy. Ať si každý dělá co chce za dveřmi své ložnice, ale ať se tím necpe mezi normální lidi!!!
Správně to napsal Ludvík Vaculík, že teplouši mají snahy křivit průměr k sobě!
Takže říkám nasrat teploušům i arabáčům. Jsou pro celý svět zhruba stejně potřební!

109477

11.7.2006 15:58

RE: Souhlas

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 109477

>Takže říkám nasrat teploušům i arabáčům. Jsou pro celý
>svět zhruba stejně potřební!

No čím méně nás na světě bude, tím více budeme svobodní, takže podle stejné logiky NASRAT VŠEM.

Já problém vidím v tom, že média rády vytahují kontroverzní a znechucující témata. Koho to zajímá, že se Sidovský s Janisem berou, nebo kde pochodují lesby? Zjevně jak bulvár, tak naše noviny a velmi intenzivně i pana Stworu to zajímá. Pak se nedivte, že je vám z toho na blití, když vám to meldujou i na zvědavci...

110297

1.8.2006 8:30

gay pride

lower 87.?.?.?

Hrdost vyjadruje i silu prekonat sebe a okoli.
Gay maji svuj problem, ktery vezi zejmena v tom, ze spolecnost jim brani
projevit sebe, sve vnimani, svuj postoj. Kdyz tuto skutecnost prekonaji, jsou na sebe hrdi.
To jakobyste vy prekonal svou zast. Potom byste mohl byt tez hrdy na sebe.
Zdravim

112256

1.8.2006 8:54

homosexualita

lower 87.?.?.?

Homosexualita je neutralni pojem. Zrovna tak jako manzelstvi, heterosexualita, celibat, cirkev, verici....
Az jedinec, ktery je napr. verici, udeluje pojmu verici charakter
pozivity a nebo negativity.
Takze verici muze byt laskavy, ale i proradny.
Heterosexual muze byt filantrop, ale i vrah etc....
Homosexual muze byt kvalitnim clovekem, ale i bestii.
Jednoduse chci rict, ze sex. orientace nema zadny vyznam na hodnoceni kvality charakteru.

112258

Příspěvků: 84

26.06. 02:21 Arkan  Já jen doufám, že se
27.06. 00:03 zapa  RE: Já jen doufám, že se
26.06. 07:17 vulgar von hulwaath  vsimnete si
26.06. 08:28 Gdosy  Zářivá vize
26.06. 12:56 jp  RE: Zářivá vize
27.06. 18:51 RainbowMan  RE: Zářivá vize
26.06. 09:01 Robert Nohejl  Chteji byt ,jako normalni lide ,ale nejsou.
26.06. 09:42 Gdosy  RE: Chteji byt ,jako normalni lide ,ale nejsou.
27.06. 10:05 Kren  RE: Chteji byt ,jako normalni lide ,ale nejsou.
29.06. 13:15 Jan Špaček  RE: Chteji byt ,jako normalni lide ,ale nejsou.
29.06. 15:51 Rene Bartosek  RE: Chteji byt ,jako normalni lide ,ale nejsou.
26.06. 12:29 Mirek Knapovsky  Je to ostre, ale bohuzel pravda. ...
26.06. 12:41 Soudce Lynch  Je to nechutne...
26.06. 14:05 Soudce Lynch  RE: Je to nechutne...
26.06. 23:00 EU-iluminát 33. řádu  RE: Je to nechutne...
27.06. 00:12 Soudce Lynch  RE: Je to nechutne...
27.06. 23:15 EU-Iluminát 33. řádu  RE: Je to nechutne...
26.06. 13:13 Čochtan  Za 40 let se moc změnilo,
26.06. 13:37 V. Sodek  Okrajově
27.06. 00:08 zapa  RE: Okrajově
26.06. 15:47 Dramenbejs  Komentář z okouna :-)
26.06. 22:15  RE: Komentář z okouna :-)
28.06. 18:08  RE: Komentář z okouna :-)
27.06. 04:40 Rene Bartosek  RE: Komentář z okouna :-)
28.06. 12:52 Dramenbejs  RE: Komentář z okouna :-)
28.06. 21:10 Rene Bartosek  RE: Komentář z okouna :-)
26.06. 18:02 LG  nenapadlo vas...
26.06. 18:42 Ezop  RE: nenapadlo vas...
26.06. 19:22 LG  RE: nenapadlo vas...
26.06. 19:35 Ezop  RE: nenapadlo vas...
26.06. 21:13 LG  RE: nenapadlo vas...
26.06. 21:24 Ezop  RE: nenapadlo vas...
28.06. 12:59 Dramenbejs  RE: nenapadlo vas...
28.06. 14:41 cz_dragon  RE: nenapadlo vas...
28.06. 17:52 Dramenbejs  RE: nenapadlo vas...
28.06. 18:38 hostující  RE: nenapadlo vas...
28.06. 19:08 Dramenbejs  RE: nenapadlo vas...
28.06. 22:12 hostující  RE: nenapadlo vas...
28.06. 18:50 cz_dragon  RE: nenapadlo vas...
26.06. 23:08 jozin z bazin  RE: nenapadlo vas...
27.06. 01:00 zapa  RE: nenapadlo vas...
27.06. 03:27 Ezop  RE: nenapadlo vas...
27.06. 15:46 jozin z bazin  RE: nenapadlo vas...
27.06. 16:17 Ezop  RE: nenapadlo vas...
27.06. 04:53 Rene Bartosek  RE: nenapadlo vas...
27.06. 15:16 jozin z bazin  RE: nenapadlo vas...
28.06. 03:50 Rene Bartosek  RE: nenapadlo vas...
28.06. 14:44 cz_dragon  RE: nenapadlo vas...
27.06. 04:51 Rene Bartosek  RE: nenapadlo vas...
27.06. 15:08 LG  RE: nenapadlo vas...
28.06. 04:14 Rene Bartosek  RE: nenapadlo vas...
26.06. 18:32 doktor1  BUKVICE V HISTORII
26.06. 22:18 kiwwi  RE: BUKVICE V HISTORII
26.06. 20:53 Kyklop  vadí nevadí
26.06. 20:57 case  Zbytecna dramatizace
26.06. 21:33 Emma  RE: Zbytecna dramatizace
27.06. 04:58 Rene Bartosek  RE: Zbytecna dramatizace
27.06. 00:03  z Australie
27.06. 01:45 zapa  RE: z Australie
27.06. 01:39 zapa  No, co maji ti kluci ubohy delat
27.06. 03:33  Sabesdekl a zaludy
27.06. 05:54 Robert Nohejl  Katolicke Polsko se brani .lide zacinaji pouzivat sve pravo a silu proti homosexualum.
27.06. 09:53 Tom  poezie bukvic
27.06. 12:49 J. H.  Vlastně - proč ne?
30.06. 11:12 Honza777  RE: Vlastně - proč ne?
27.06. 13:02  homofobni magor
27.06. 20:05  "Rozklad krestanskych rodin"
28.06. 01:14  RE: Noeho talmudské zákony žádají za homosexualitu dekapitaci
28.06. 03:14 Ezop  RE: Noeho talmudské zákony žádají za homosexualitu dekapitaci
28.06. 12:12 Robert Nohejl  Pomalu ,ale jiste ,se homosexualove ,vice a vice dostavaji k moci.
28.06. 13:48 Aja  Rika se,
28.06. 14:11 qwe  Já vcelku proti homosexuálům nic nemám, ale
28.06. 18:11 Antiseptik  Já doposud nevím jak na to přišli,
28.06. 18:41 Aja  RE: Já doposud nevím jak na to přišli,
28.06. 18:57 Antiseptik  RE: Já doposud nevím jak na to přišli,
28.06. 22:26 hostující  RE: Já doposud nevím jak na to přišli,
29.06. 02:24 Peter Velkej  Torontskej teplousskej pruvod..
29.06. 03:15 Belveder  pochod buzerantu
30.06. 09:51 Zdenek Matoušek  RE: pochod buzerantu
30.06. 10:10 Lev.  RE: pochod buzerantu
29.06. 20:52 TomasEU  Souhlas
11.07. 15:58 Dramenbejs  RE: Souhlas
01.08. 08:30 lower  gay pride
01.08. 08:54 lower  homosexualita

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

77

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 158 čtenářů částkou 26 788 korun, což je 77 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

prosím, zvažte, zda byste mohli přispět na provoz tohoto serveru. Zbývá poslední den do konce měsíce a v pokladně chybí čtvrtina potřebné čásky. Jsme bez reklamy, tudíž plně závislí jen na tom, co se vybere. Děkuji.

Ve zkratce

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 0

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 1

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 0

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 0

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 6

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 7

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 6

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Měnové kurzy

USD
24,94 Kč
Euro
27,47 Kč
Libra
30,90 Kč
Kanadský dolar
17,60 Kč
Australský dolar
15,32 Kč
Švýcarský frank
25,96 Kč
100 japonských jenů
23,07 Kč
Čínský juan
3,51 Kč
Polský zloty
6,03 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,89 Kč
100 rublů
31,24 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 399,85 Kč
1 unce stříbra
349,71 Kč
Bitcoin
158 541,75 Kč

Poslední aktualizace: 30.3.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 150