Diskuze k článku

Již nikdy 100 na 100, prosím!

Příspěvků 52

24.6.2006 19:08

Už jen to oslovení vede do pekla.

Jan Čech 67.?.?.?

Jedno z nejodpornějších oslovení je "Vážení občané" a jako takové je totožné s oslovením "Vážení soudruzi". Obě tato oslovení byla kdysi krásná slova v českém jazyku s ušlechtilým významem. Dnes je slovo občan pro našince smrtelně nebezpečné a to proto, že židovská loby dokázala udělat občanem každého vietnamce, cikána, černocha či žida. To jsou dnes někteří naši spoluobčané. Urputně je samozřejmě propagována občanská společnost což není nic jiného než jed vlévan do hlav nerozumných našinců za účelem jejich zničení, za účelem zničení českého národa. S úžasem můžeme slyšet jak se volající do rádia identifikují:"Tady občan z Prahy 6" a tak podobně. Toto je jen jeden z balvanů na bedrech našeho žítí a přežití, který mnoho českých tupců s velkou vervou dobrovolně nosí.

108826

25.6.2006 11:06

RE: Už jen to oslovení vede do pekla.

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 108826

Český Jene
Potkal jsem pred rokem holcinu, mamka z Mongolska, tata Cech....prisla se omluvit a pozadat o sanci mozne napravy. Do teto situace ji dostal nejaky Cech, ktery mamu okradl, protoze vedet, kdy a kde bude s trzbou v kapse.
Ptal jsem se ji, kde se narodila atd. Ceska jak poleno,....ale to Vy, uzkoprsiii, namistrovani, nevemete. Vzdy to bude pro vas, duse Zle, jen takova podradna cubka, ktere se je treba zbavit, aby neujidala z krajice. Ze se narodila zde, ze jeji tata byl pracovne v Mongolsku pred 89,...atd.,...
A soude dle jejich proporci, ztezi ji naroste prdel a dva "lovecaky", jaxme byli zvykli u zdejsich mamin. Je pravda, ze dnesnim mladym Českám uz to dochazi, ale nez se nauci vyjit ven tak tiptop,jako to nase 50/50 devce, o kterem pisu, tak to bude muset byt prilito mnoho hektolitru zajimave krve zvenku a te jedovate, jako je ta Vase, vylito do kanalu. Pak ta zdrava Ceska Krev bude mit sanci na preziti.

V [cool]

108871

1.7.2006 17:58

RE: Už jen to oslovení vede do pekla.

seda 82.?.?.?

Reakce na 108871

Tak s Vámi, pane Sodek, musím souhlasit! Kdysi, za "hluboké totality", mne pozval na návštěvu Mongolska můj přítel,který tam již řadu let působil jako pracovník INTERGEA. Jeho pracovní povinnosti zapříčinily rozvrat jeho manželství (to víte, půl roku mimo...).Nicméně si tam našel přítelkyni, se kterou již nyní žije v ČR. Ale hlavně! Nejenom on a jeho přítelkyně, ale
abolutně všichni Mongolci, se kterými jsem se setkal, byli velmi pohostinní, příjemní a vstřícní!
Chtěl jsem se podívat znovu do Mongolska, po revoluci, ale byl jsem zklamán!
Zpáteční letenka po revoluci stála cca 100.000,- Kč, to bylo mimo mé finanční možnosti. Jen pro informaci: Před revolucí mne zpáteční letenka Praha-Ulan.Batar "stála" asi 4.000,- Kč!?!?!?!?
To je demokracie? Já nemám možnost prodávat předražené léky, ani jinak "natáhnout" spotřebitele. Ale rád bych se do Mongolska jěště podíval....
V [cool] ?!?

109623

1.7.2006 19:15

RE: Už jen to oslovení vede do pekla.

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 109623

>Tak s Vámi, pane Sodek, musím souhlasit!
Ale nemusite, pane Sedo.
Dnes uz Vas nikdo nenuti. [mrknutí jedním okem]

> Kdysi, za "hluboké totality", mne pozval na návštěvu Mongolska můj přítel
Jo, vzpominam si , jak se bolsevici navzajem pozyvali tam, kam se nestranik
jen ztezi dostal. Do Mongolska to byla takova 2.az3. trida. Ty prvotridni navstevy
se konaly na Kubě.

>Chtěl jsem se podívat znovu do Mongolska, po revoluci, ale byl
>jsem zklamán!
>Zpáteční letenka po revoluci stála cca 100.000,- Kč, to bylo
>mimo mé finanční možnosti.
Do Mongolska se lita z 99% pracovne. Zadne dotace ze statni kasy
na nevytizene letecke linky, ani slevy na rudou knizku uz neexistuji.
Ted si to ti parchanti u moci uzakonili spise domodra, nebo nejak jinak.
K cervene se uz moc nehlasi.
> Jen pro informaci: Před revolucí
>mne zpáteční letenka Praha-Ulan.Batar "stála" asi 4.000,-
>Kč!?!?!?!?
Pred "revoluci" v hluboke totalite, tak to byly spis 70.leta a tehdy mi dal bolsevik 4tisice korun
za tri mesice prace. Ale maslo stalo 10Kc a kilo veprove kyty 60.
To byl výšluk, a navic bez konkurence na trhu.

>Ale rád bych se do Mongolska jěště podíval....
Staci, abyste vymenil kabat, jako mnoho jinych z vasich řad a šlapal brázdu dál.
Jenze Vy jste to zkusil jako solokapr, navic se na Vas prilepil vyssavac a bylo vymalovano.
Ale nevadi,Aspon je videt, ze mezi ty bezpaterni nepatrite.

>V [cool] ?!?
Ptate se, co znamena to Véčko?
V jako Victory.
Kdyz si nekdo dovolil "hodit vecko" ( prstoklad do V ) na esenbaka, tak dostal par obuskem.
Jj,...hluboka zkurvena cervena totalita.


V [smích]

109629

1.7.2006 20:05

RE: Už jen to oslovení vede do pekla-některé do sraček....

seda 82.?.?.?

Reakce na 109629

Pane Sodek dnes jste mne přesvědčil! Jste dement, a už se vašimy příspěvky nebudu zabývat...
A to vaše V [cool] , ale i V [smích] , jsou, jak se zdá jen sračky [vyplazený jazyk]!

109635

26.6.2006 5:08

RE: Už jen to oslovení vede do pekla, ty kráčíš hned za ním.

Mišák 213.?.?.?

Reakce na 108826

Jane, divný čechu. Zkus zapátrat ve svém rodokmenu, kolik pravé české krve asi tak může kolovat ve tvých žilách, než začneš plácat xenofobní nesmysly. Pokud jsi totiž čistokrevný Čech, tak jsi zřejmě jediný exemplář na celém širém světě. Od dob (údajného) příchodu praotce na Říp totiž uplynulo mnoho vody a naší krajinou prošlo již mnoho "cizáků". Spíš ale připomínáš nácka, který tady omylem zbyl a žije pod falešnou identitou. [chechtot]

108923

27.6.2006 5:05

RE: Už jen to oslovení vede do pekla, ty kráčíš hned za ním.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 108923

Vzhledem k tomu, ze moje rodina pochazi z oblasti drive Tropau, dneska chvala Bohu Opavy, bych rekl ze nejaka ten nemecky a treba polsky ci jiny gen se u mne vyskytne a presto se stoprocentne citim Cechem. A zrejme taky dostatecne nejasam a nemavam "nadsene mavatkem" v pruvodu dnesni doby. Nejsem proste in to ma byt ta xenofobie, homofobie, buranovstvi....? [překvapení] [velký smích] [velký smích]

109028

1.7.2006 18:10

RE: Už jen to oslovení vede do pekla, ty kráčíš hned za ním.

seda 82.?.?.?

Reakce na 109028

> bych rekl ze nejaka ten nemecky a treba polsky ci jiny gen se u mne vyskytne a presto se stoprocentne citim Cechem.
Podle mé krevní skupiny pocházím někde z Východu, a už se necítím být Čechem,protože za pár krátkých let po "revoluci" Češi napáchali tolik prasáren, že musím (zcela účelově) se cítit raději jako Moravan. Ostatně i na Moravském poli "posrali" záda moravským knížatům Češi resp. češští páni, že?
Pláču nejvíce nad "vztahem" Čechů k Srbům... Tolikrát nás podpořili, a my jsme je podle toho hovada - Havla Václava - "humanitárně" bombardovali!? [pláč]

109624

24.6.2006 21:07

Petice..

Ezop cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 70.?.?.?

>Je to totiž neúčinný a bezzubý nástroj současné pseudodemkracie.

Jako soucasny politicky activista, s timto nazorem nesouhlasim, celkem to zalezi na tom jak je opozice silna v kramflecich a jak silny vas obsah vasi diskuze. Jsem svedek toho kdy doslovne hrstka lidi potopila to nejhorsi a tu nejlepsi ideu.

108832

24.6.2006 21:26

Koncovka .eu

Kevin 84.?.?.?

Pane Stworo, je videt, ze uz delsi dobu nepusobite v Cesku. Uz jenom proste srovnani podminek registrace domeny .cz a .eu nebo proste srovnani poplatku by vam ve vasem podivu nad pouzivanim domen s koncovkou .eu udelalo jasno. Pro bezneho Ceskeho podnikatele nebo web dizajnera je dneska nekolikanasobne jednodussi, rychlejsi, spolehlivejsi a dokonce i levnejsi zaregistrovat si domenu .com .org .net nebo ted nejnoveji .eu nez se pidit po domene .cz a svadet nekonecnou papirovou valku s neschopnym registratorem a pak trnout kdy ze zase vychcipaji korenove nameservery nebo vam nazev proste nekdo ukradne.

A to uz vubec nemluvim o tom, ze vetsina beznych Ceskych slov a pojmu je uz davno zaregistrovana prekupniky domen, kteri onu domenu vubec nepouzivaji a na jeji adrese je v lepsim pripade reklama hostingu, v horsim nic. Kdyz ale o domenu projevite zajem, zacnou pozadavky financniho charakteru rust rychleji nez Cesky statni dluh...

Podobny je i pripad vlastnika domeny petice.cz . Spolu s dalsimi cca 300 nazvy domen ji ma zaregistrovanou s.r.o. ktera ma vsechny tyto nazvy domen svedeny na centralni vyhledavaci registr kde poskytuje linky na podnikatele nebo firmy za uhradu. Pak skutecne lidem co chteji o petici informovat nezbyde nic jineho, nez zaregistrovat domenu s koncovkou .eu nebo o petici informovat na strankach s nezapamatovatelnou adresou typu info.webzdarma.cz/~public/weby/stranky/obsah/petice.htm

108835

24.6.2006 21:30

RE: Koncovka .eu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 108835

Věřím vám. Mně takhle ukradli doménu zvedavec.cz. Ale v tom případě je pro takovou petiční stránku naprosto ideální koncovka .org (nezisková organizace nebo hnutí), popř. .info. Nebo dokonce i to .com či .net by bylo výhodnější, neboť je regionálně neutrální.

108836

24.6.2006 22:19

RE: Koncovka .eu

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 108836

V tom s Vama jiste souhlasim. Ale skuste si jen tak zjistit kdo ma tyto domeny. Petice.info je uz par let drzena "pro jistotu" jednim z registratoru, na petice.net bezi uz par let bannerova farma, petice.org zcela nelogicky presmeruji navstevniky na jakysi osobni blog pana s jmenem Marcus East na ktery je smerovano par desitek dalsich adres ktere jsou v drzeni registratora odnekud z Velke Britanie. Takze ta koncovka .eu byla asi jedina rozumna volba...

108841

24.6.2006 21:32

doména

kavol 195.?.?.?

třeba protože petice.cz je už obsazeno nebo že .eu stojí polovinu toho co .cz?

108838

25.6.2006 0:15

Trocha zamyšlení

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Pročetla jsem výzvu na dotyčných stránkách a tak trochu váhám,zda-li se oni strůjci vydali správnou cestou.

V textu jsou nabídnuté některé varianty jak řešit současný pat.
O jednoho poslance víc/méně by bylo řešení.
Změnit poměrný systém přepočtu hlasů také.
Většinový systém?Nevím...

Četla jsem spoustu názorů jak současný stav řešit a mnoho z nich se naklánělo právě na stranu většinového systému(popřípadě k postupnému zvyšování hranice pro vstup do parlamentu).

Nemyslím,že by většinový systém byl spásonosný,nebo naopak blahodárný.Myslím,že je asi tak stejně mizerný a dobrý zároveň jako všechny ostatní.Otázka je spíš,zda se dá naroubovat na každý stát,který si zamaneme.

Když se podíváme zpátky,tak nálada voličstva bývá silně rozmanitá a tak jako každé blbé stádo dá hlavně na sliby,na dojmy,na to"co říkal soused v hospodě" a vůbec hlavně na všechno,co vlastně až tak moc o kvalitě strany,nebo jejích členech moc nevypovídá.
Politika v čechách je tak trochu jako oheň a voda,jedni nalevo za každou cenu,druzí napravo za každou cenu.A hlavně,jeden se štítí sáhnout na druhého i třímetrovým klackem.Pokud by tu uspěl většinový systém,tak jediné státostrany,které by nám tu zůstaly jsou ČSSD a ODS.
ČSSD se v poslední době vybarvuje a snaží se nám zařidit "pohodlí" jako před 89´,ODS se zatím moc neukázala a kdo ví,co nám ukáže,až bude moci.Když k tomu připočteme to,že lidé volí podle toho,jak se zrovna cítí,tak nám vyjde že většinový systém by zařídil akorát tak roozhoupání té naší české kocábky tu na levo,tu zase napravo.Potíž je,že každé zkoupnutí by zdá se bylo dost extrémní(hlavně na levou stranu).

Vyplývá mi z toho,že by se každé 4 roky(v lepším případě každých 8 let)měnily zákony buď směrem k totalitě,nebo směrem ke korporativismu.Tak či onak,žádný extrém není dobrý.Menší strany v parlamentu v tomhle směru fungují tak trochu jako tlumiče.Jistě,jsou to příživníci,stejně jako strany velké,ale jsou to příživníci z prostředka a tedy státostrany trochu mírní,protože státostrany potřebují na oplátku pár hlasů pro dorovnání na 101.Pokud by byl prosazen většinový systém,tak velké strany budou sami sobě pánem a nebude nic,co by jejich touhy a přání brzdilo(opomiňme odvolatelnost politků-jednáme v rovině reality,ne sci-fi).Jediné,co pak malý pitomoučký volič bude moci udělat,je volit "ty druhé"(prostě zase ten druhý extrém z opačné strany spektra)aby potrestal ty co byli u koryta doposud,nebo nebude volit vůbec(což je řešení jen v případě,že nepůjde volit nikdo).A tím se ta naše milá bárka bude pozvolna rozhoupávat...

108843

25.6.2006 0:18

RE: Trocha zamyšlení

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 108843

Nejsnadnější řešení by bylo přidat ke 200 ještě jednoho poslance(nebo raději jednoho ubrat,aby se ušetřilo [zmaten] ).A jinak se k petici stavím podobně,jako pan Stwora-petice prostě nic nevyřeší,protože to je jen papír bez právního zaštítění.Nejlepší řešení se naskýtá snad jen ve vytvoření media,které začne ovlivňovat lidi stejně,jako to dělají ostatní media,jen by jim ukazovalo jak se věci mají ve skutečnosti.

Prostě manipulovat manipulované,otázka je,co by na to řekl Hlavní manipulátor...

108844

25.6.2006 0:22

RE: Trocha zamyšlení

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 108844

Jejda, Alexo, to je prima, že jste zpátky. Bál jsem se, že jsem vás urazili. [smích]

108845

25.6.2006 0:32

RE: Trocha zamyšlení

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 108845

Nebojte,já se jen tak neurazím(a propo,čím jsem měla být uražena?). [smích] Chodím sem stále,jen nemám moc"povídavou" a tak se chovám jen jako tichý blázen,co si přečte novinky a zase zmizí.

108848

25.6.2006 14:23

RE: Trocha zamyšlení

zapa 70.?.?.?

Reakce na 108844

Nejlepší řešení se naskýtá snad jen ve vytvoření media,které začne ovlivňovat lidi stejně,jako to dělají ostatní media,jen by jim ukazovalo jak se věci mají ve skutečnosti.
-------------------------------------------------------------------------

A kde by jste takove 'medium' navrhovala hledat. Prece jiz dostatecne dobre vime, kdo je za oficielne chranenymi medii.... byl by to jen dalsi prirustek ke zmatku a neduvere.

Naopak, povazuji petici za jedine rozumne reseni v ramci obcanske iniciativy. Neco jako 'zachranne kolo'. Bez nej toho uz moc nezbyva.

108880

25.6.2006 17:43

RE: Trocha zamyšlení

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 108880

>A kde by jste takove 'medium' navrhovala hledat. Prece jiz dostatecne dobre
>vime, kdo je za oficielne chranenymi medii.... byl by to jen dalsi prirustek
>ke zmatku a neduvere.

Dobrá otázka.To medium by měla být nejspíše televize,protože dokáže ovlivnit široké masy,včetně těch,co viděli knížku jen ve výloze a tedy jim to ušetří námahu a stane se to i pro ně přístupné.Právě probíhá digitalizace a začnou přibývat digitální kanály jako houby po dešti.Co si takhle zařidit zpravodajsko publicistický kanál?Pak už zbývá jen to KDO by to měl zaštítit.V tom není mnoho variant,musí to být někdo,kdo má kontakty a peníze.

>Naopak, povazuji petici za jedine rozumne reseni v ramci obcanske
>iniciativy. Neco jako 'zachranne kolo'. Bez nej toho uz moc nezbyva.

Opravte mě pokud se mýlím,mé právní vědomosti jsou slabé,ale parlament má za úkol se peticí zabývat jen v případě,že čítá 300 000 hlasů,ne méně.I v případě Grossova bytu a následné snaze o jeho vytlačení z křesla nasbírali lidé snad jen kolem 100 možná 150 tisíc hlasů.Myslíte,že petice má svůj význam,když lidé ani nemají zájem jen ji podepsat?Pro spoustu lidí je přeci lepší nikam se nepodepisovat a tím pádem se do ničeho nenamočit.

Podle mě je třeba lidem otevřít oči a to jinak než massmediem nueděláte.

108894

26.6.2006 1:13

RE: Trocha zamyšlení

zapa 70.?.?.?

Reakce na 108894

Je-li to 300tisic nevim Alexo,

ale to se mi jevi jako prehnane vysoke cislo, uvazime-li ze je v Cesku sumasumarum jen neco pres 5milionu volicu. At uz je to jakkoli, priznavam se, ze osciluji pravidelne mezi zkormoucenosti a odchodem do exilu zatrpklosti a zoufalym nadsenim pro to, co by se melo udelat a snad se da udelat. Vidim vsak, ze Vy jste jeste vetsi optimista nez ja tim ze rikate: "Co takhle zařidit zpravodajsko publicistický kanál?" Jo, proc ne, ale za CI PENIZE? (V Kanade jak asi vite existuje takovy politicky a nekomercni kanal.) A ten kdo plati ma pravo rozhodovani co, jakym zpusobem a jak silne tu kterou myslenku propagovat.... a jsme u toho sameho.

Spis si myslim, ze LIDE SAMI se musi chytit za sve vlastni zadky, zvednout je ze zidli a neco udelat - rika se tomu obcanska iniciativa. A co jineho zbyva? Uredni zprava uvalena EU?

108913

26.6.2006 14:31

RE: Trocha zamyšlení

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 108913

Vidíte,já si o sobě stále myslím,že jsem pesimistka.

Za čí peníze je dobrá otázka,nejspíš by to musel být někdo dobrosrdečný,s citem pro spravedlnost a morálku,ale takoví lidé to obvykle daleko nedotáhnou a často mají jen na jídlo(někdy snad ani to ne).Takže bod pro vás.

Na druhou stranu,nečekám,že by lidé sami od sebe zvedli zadky a začli myslet a jednat.Tedy myšlenka občanské iniciativy je zase o bod méně.Ani za komunismu se lidé nevzepřeli a nezačli sami od sebe masově dávat najevo,že jsou nespokojeni.Rok 89´ je jen ukázka,že dějiny(politiku) netvoří ulice,ale ti co jsou mnohem výše.

108962

25.6.2006 6:53

RE: Trocha zamyšlení

Jiránek mjiranek (zavináč) seznam (t 84.?.?.?

Reakce na 108843

Na rozhoupané bárce se osádce s toho udělá jistě nevolno. Pak jí dojde že by se měla chovat zodpovědně.

108860

25.6.2006 11:31

RE: Trocha zamyšlení

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 108860

Kdo ví,možná máte pravdu.Ono snad ani nejde o to,jestli někteří lidé mohou a nebo nemohou dostat rozum.Spíš jde o to,jestli těch,kterým se udělalo nevolno z houpání bude většina.Před volbami mě fascinovaly dotazy na některé rodiny z dětmi,které zcela vážně váhaly nad tím,zda mají volit ODS nebo ČSSD.To jsou přesně lidé,kteří slyší jen na volební sliby a tak váhají mezi diametrálně rozdílnými stranami.A teď si vezměte situaci,kdy tu bude většinový volební systém.Strany se už vůbec nebudou snažit dávat dohromady smyslupné volební programy,ale budou zkrátka jen slibovat,že dají tomu a támhletomu,popřípadě nastane ještě větší boom předvolebních politických duelů,jako při současných volbách.Nemohu si pomoci,ale tím se z toho stává divadlo jako ve státech,kdy se všichni nimrají jen v tom,zda-li byl lepší rétor pravičák,nebo levičák a nějaké skutečně směřování státu jde vítekam...

108872

25.6.2006 17:57

RE: Trocha zamyšlení

poetor 83.?.?.?

Reakce na 108843

Vážená paní Alexo, překvapuje mne, jak lehce všichni naletíme na navrhovaná řešení tak vážného problému, jako je rovnováha ve společnosti .. z toho rezultující nestabilní vláda a pod. Chudáci politikové se teď moří, dokonce president má kvůli tomu několik nových variant výkladů ústavy !? - potřebuje totiž VĚTŠINU pro znovuzvolení ! ALE PROČ ? PROČ 100/100 - nad tím se nikdo nezamyslel ? Přece to zavinili voličové ! Vyměnit !!!! [velký smích]

108895

25.6.2006 20:15

RE: Trocha zamyšlení

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 108895

Jste komik, to se musí nechat. [velký smích]

Výměnu voličů zařídí čas, otázkou je, zda to bude výměna za lepší, nebo za horší [zmaten]

Můj osobní názor je, že současný stav skončí do půl roku předčasnými volbami.Co myslíte vy?

108905

27.6.2006 19:22

RE: Trocha zamyšlení

poetor 83.?.?.?

Reakce na 108905

Máme stejný názor, sice není opodstatněný .. alespoň je optimistický. Vyjádřuje totiž touhu po slušné společnosti, také fakt, že slušných lidí máme ještě stále dostatek. Ale obávám se, že ryba smrdká od hlavy a tou není předseda ODS. Politika se stala nevyzpytatelnou především zásluhou krátkosti lidského života na .. tunelování, korupci, šance lehce si žít a nepracovat .. obezita, nulová tolerance, mafie, vraždy .. to je její slovník. Proto si národ šeptá, že nejvhodnější váha poslance je dvě a půl kila i s urnou !? Obávám se, že vážnost ztrácejí nejen zákony, ale i zákonitosti. Šlechetnost a pravda vyvolává útrpky, arogance faktické uznání. Z tohoto hlediska je na místě otázka : jaké šance má český národ za padesát let ? Jaká je role osobnosti v dějinách ? A přechází mne smích !

109125

25.6.2006 1:51

V Kanade meli podobnej problem pri volbach..

Peter Velkej 72.?.?.?

Kanadsti Liberalove v predminulych volbach byli take 100 na 100. Aby to tihle Liberalni komousi vyhrali, vzpomneli si ze jeden z tech jejich poslancu (ktery to tahl z posledniho -rakovina) by mel prijit volit.
Tak ho asi donesli na nositkach k volbe v parlamentu. Liberalove vyhrali a mohli dale nicit ekonomiku v Kanade po cele dva roky !
Ted vidime ze v CSSR tez maji problemy. Brzy pry jim vypuknou komunalni volby a uz ted se to tam 'tepe' v neuprosne tahanici o volice.
Oni si stejne nakonec zvoli socaky/komouse, zrovna tak jako byvale drzavy SSSR.

108851

25.6.2006 14:32

RE: V Kanade meli podobnej problem pri volbach..

zapa 70.?.?.?

Reakce na 108851

Jako obvykle, kalite zdani ctenaru o situaci v Kanade.

Situace 100/100 se nikdy v Kanade nestala a stat nemuze, protoze pocet poslancu je lichy. Dale a to me opravdu na Vasem projevu vadi: znevazute cest a lidskost onoho poslance co se "nechal prinest na nositkach". To je sprosta lez.... nevim presne koho tim myslite, ale je-li to onen poslanec z Alberty(jmeno mi v tomto okamziku nedochazi), tak ten se stal NEZAVISLYM. A ano, zemrel behem sveho vykonu sluzby pro SVE poslance. U me je to HRDINA pane!

108882

25.6.2006 9:23

viz Smoljak,Sverak, Cimrman:Blanik

vulgar von hulwaath 89.?.?.?

...
- ...poslali jsme ostrou petici...
- co to je petice?
- no to je takova ... prosba
- pisu: poslali ostrou prosbu...
...

108869

25.6.2006 13:27

Jen manipulace dějin

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Právě poslouchám otázky V. Moravce, kde Ivan Langer v souladu se zákonem zpřístupnil tajné informace Jana Kubiceho, tj. při odchodu na sociální zařízení, nechal tajné dokumenty na stole i v době, kdy do místnosti měla přístup veřejnost. Za tuto dobu byly dokumenty ofocené. V důsledku toho byla pak Sociální demokracie zkorumpována se zločinem a tak ovlivněny volby.

Nemyslím tím, že manipulátoři politického dění jsou osobnosti jako Ivan Langer, nebo ODS, toto jsou jen malincí prostřednici.

Dějiny jsou manipulovány mocnými černokněžníky, kteří umí patřičnými nitkami dějin vždy správně potáhnout. Za které nitky tahat to věděli za totality (i dávno předtím), Slánský aj. procesy po roce 45. a rok 68 byl také v režii těchto černokněžníků. Nicméně i připravované změny pomocí Charty 77 (také jen malinci prostřednici). Pravdou a láskou jsme tak dospěli k dnešní morálce a soužení.

108875

25.6.2006 15:17

RE: Jen manipulace dějin

jp 89.?.?.?

Reakce na 108875

Ano, taky jsem to sledoval a měl jsem chuť kopat, kousat, střílet. Obhajoba - co to plácám, on se nehájil, on útočil - toho Langera byla prostě k nepřežití. On nic neudělal, to leda domovník tý místnosti, kde zprávu nechal, představte si, že člověk s naprosto nulovou morální úrovní a v podstatě zločinec - spáchal hned několik trestných činů najednou - nám bude dělat ministra vnitra. To snad je eště horší, než Stáníček Grossovic, ten páchal zlo hlavně z vlastní blbosti ...

108883

25.6.2006 17:33

RE: Jen manipulace dějin

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 108883

Je vidět,že patříte také mezi ty,kteří jdou záhy do osobní roviny.Stejně jako spousty dalších,vč.veřejnoprávní televize a sociální demokracie nejvíce řešíte to,jaktože se ta zpráva dostala ven a už vůbec nepřemýšlíte o tom CO vlastně v té zprávě je.Tím jen napomáháte tomu,aby se všechna špína skryla a nic nezůstalo prošetřené.Hlavně,že víte jak špatný je Langer a že by byl určitě moooc špatným ministrem vnitra(Bublan se vám jeví jak?).

http://www.virtually.cz/?art=11526
http://www.virtually.cz/?art=11506

Co se S.Grosse týče,jste naivní,že si myslíte,že je to pouhý hlupák.On se nechal pouze vyhmátnout s bytem,ale za nehty mu toho ulpělo(a ulpívá) mnohem více.

108892

25.6.2006 18:49

RE: Jen manipulace dějin

jp 89.?.?.?

Reakce na 108892

Koukám, že jste se mnou byl hodně rychle hotov. Obávám se, že ne tak docela poprávu. Otázky o tom, co vlastně v té které zprávě je, si pokládám už nějaký ten pátek, asi tak 42let, poprvé už od zprávy Warrenovy. Zatím jsem s tím přemýšlením a objevováním nebyl příliš úspěšný (ať už u Warrena nebo u Pišty Lajosze, Pepy z Hong Kongu či reportů o vraždě Mrázka). Přesto si dovedu představit, jak budou vypadat další zprávy a vyšetřování, až si bez protestů dosadíme do nejvyšších křesel někoho, kdo otevřeně kašle na to, že se před celým světem ukazuje jako svi.ě.

Teď někdo z Nato vznáší námitky proti nekvalitním prověrkám či předpisům, umožňujícím našim poslancům zacházet s důvěrnými dokumenty. Co myslíte, neviděl taky náhodou Langra?

108902

25.6.2006 20:09

RE: Jen manipulace dějin

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 108902

>Koukám, že jste se mnou byl hodně rychle hotov.

Když už, tak "byla hotová".

Asi jsem maličko zabržděná, ale koho jste myslel tou sviní?Langera?
Také jsem se dívala na VM a několikrát jsem slyšela scénář, jakým měly být všechny strany té zprávy zkopírovány, zatímco Langer byl na záchodě.Přišlo mi komické, když Bublan popisoval, jak si novináři fotili jednotlivé listy zprávy(proč proti nim nezasáhl, když věděl, že to je ta zpráva?Není to náhodou napomáhání?).Nevím kolik dotyčná zpráva má stran, ale pochybuju,že pouhým ofocením foťákem získáte kvalitní záznam celé zprávy, navíc v čase omezeném močením.Tím se můžeme dostat k tomu, jakým způsobem unikly všechny odposlechy a jejich přepisy, atd.To už zatím vyprchalo, protože teď se řeší jak unikla Kubiceho zpráva a v tom všem marastu se jako vždy ztratí obsah uniklých dokumentů.

Další.Pan Langer.Stále nechápu, proč spoustě lidí nevoní.V Otázkách VM a i v jiných diskuzích se projevuje jako jeden z mála kvalitních politiků, ví co říká a má konzistentní názory, narozdíl od jiných politiků(viz Paroubek, který vám jeden den řekne Ne a druhý den Ano jako by se nechumelilo).Co vám na něm - jako politikovi - vadí?

A NATO?NATO je pouze organizace nepřímo dohazující kšefty zbrojovkám, ale sama o sobě je naprosto impotentní.Mám brát její hrození prstíkem vážně?Mám se za to stydět, že zemi, ve které žiji hrozí takové kašpárkové divadlo?

108904

25.6.2006 21:38

RE: Jen manipulace dějin

jp 89.?.?.?

Reakce na 108904

Omlouvám se, madam, za špatně použitý rod, tím spíš, že jsem o pár řádků výše četl znovupřívítání p. Stwory.

Víte, přístup k utajovaným skutečnostem se řídí určitými pravidly. Nositel takové vymoženosti se s nimi musí seznámit, musí podepsat, že je zná a že je bude dodržovat a že si je vědom trestnosti jejich porušení, možná by se dala použít paralela se zbrojním pasem.

A potom "kvalitní politik" Langer (cha!) odejde na záchod a tajný dokument, jemu svěřený, nechá otevřený na stole... ano, tou sviní jsem myslel jeho. Ostatně, pokud jste onu debatu taky sledovala, jistě Vám neuniklo, jak svoji nejistotu zakrýval hysterií nebo ukřičeností, abych byl přesný. On totiž ví, že je stíhatelný minimálně za nedbalost, viz paralelal se zbrojním pasem.

Novináři možná nemohli stihnout ofotit celou zprávu, každopádně stihli vyfotit ty věty, jak Paroubek zneužívá nezletilou holčinu, čistě náhodou těsně před volbami, ano tou sviní jsem myslel pana Langera.

Význam Nato není v tomto případě relevantní, významné je to, co si o spolehlivosti (nebo spíš byzantismu) našich "kvalitních" politiků myslí zavedené západní instituce.

A říci, že Bublan tedy vlastně svou nečinností napomáhal (viděla jste záběry z oné místnosti?), no, asi si spolu rozumět nebudeme. Nevadí, přesto mě těšilo.

108908

25.6.2006 22:50

RE: Jen manipulace dějin

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 108908

>Ostatně, pokud jste onu debatu taky sledovala, jistě Vám neuniklo, jak svoji
> nejistotu zakrýval hysterií nebo ukřičeností, abych byl přesný. On totiž
>ví, že je stíhatelný minimálně za nedbalost, viz paralelal se zbrojním
>pasem.

Hysterie jsem si nevšimla,to je zkrátka otázka subjektivního pohledu.Srovnám-li si Langera sa dalšími,tak mi stále vychází ze všech nejlíp.Na Miss Hysterie bych dosadila Zaorálka(viz minulá debata s P.Sobotkou).

>Novináři možná nemohli stihnout ofotit celou zprávu, každopádně stihli
>vyfotit ty věty, jak Paroubek zneužívá nezletilou holčinu, čistě náhodou
>těsně před volbami, ano tou sviní jsem myslel pana Langera.

Možná ano,možná ne.Zase je to pouze rovina domněnek a spekulací.Jak víte,že ty konkrétní uryvky ze zprávy jsou právě z dokumentu,který patřil Langerovi?

>A říci, že Bublan tedy vlastně svou nečinností napomáhal (viděla jste
>záběry z oné místnosti?), no, asi si spolu rozumět nebudeme. Nevadí,
>přesto mě těšilo.

Když jste tu diskuzi sám sledoval,tak jste si nemohl nevšimnout,že Bublan tam sám tvrdil,že viděl,jak si novináři listují tou zprávou.Jeho nečinnost by se tedy dala kvalifikovat jako napomáhání.

108909

26.6.2006 12:39

RE: Jen manipulace dějin

Pavel -Čert- Němec 62.?.?.?

Reakce na 108909

>Srovnám-li si Langera sa dalšími,tak mi stále
>vychází ze všech nejlíp.

Svata pravda, nejlepsi komik to je. Vzdycky nasadi ten svuj usmev ala p.ica a s napul vaznym vyrazem ze sebe vysipe nejakou nehoraznou blbost. Je mi Vas lito, ze ste ho neprokoukla, z jeho mimiky je okamzite citelne jestli z neho leze zas nejaka perla nebo to mysli aspon trochu vazne, nic nez kaspar... [chechtot]

108949

27.6.2006 9:49

RE: Jen manipulace dějin

pavel - 1chose 1chose (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 108892

Promiňte, ale zpracování faktů na těchto serverech mi přijde velmi manipulativní a neobjektivní. Redaktor je dopředu přesvědčený o své pravdě a tak se i chová. Fakt je, že zpráva Kubiceho byla zveřejněna pár dnů před volbama a tak zcela jistě nešlo o "nevinný" ukázání něčeno, do té doby skrytého, ale o jednoznačný politický tah. Nemíním Paroubka nějak příliš hájit. Vysoce se mi nelíbilo to, jak "myl hlavy" policejním velitelům před volbami a nestydatě zneužíval kauz k politickému úspěchu (např. s paní herečkou jacques), možná k tomu byl ale vývojem situace tlačen a možná se mu to i z policejních kruhů tak trochu "vrátilo". Je i docela možné, že se snažil určitá fakta před volbami potlačit. Ale myslet si,že se to "náhodou" vynořilo 4 dny před volbami nebo kolik, je nepřiměřené. Jinak ta "zpráva" prokazatelně obsahovala mnoho "drbů" (1. link), např. to obvinění z pedofilie.

Líbí se mi hodně prohlášení myslím Daria Nosretti (jmenuje se tak, že?), který v něm říkal: počkejme si na to, až bude situaci jasnější, abychom posoudili, kdo je kdo. Věřím sice víc Paroubkovi než "dravcům z ods", nemíním ale nikoho jako takového odsuzovat a počkám si. (-:

109067

26.6.2006 7:57

RE: Jen manipulace dějin

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 108883

>On nic neudělal, .....

To my včera jsme zřejmě měli jen halucinace. Marně o této kauze hledám alespoň zprávičku v médiích. [pláč]

108930

25.6.2006 14:13

I kdyz souhlasim s uvodni poznamkou

zapa 70.?.?.?

editora, musim tez rici, ze ta stranka na me odelala solidni dojem. A ano, verim, ze uskutecnovani prava petice pro radove obcany je jednim z bodu uskutecneni 'snu o demokracii'. Myslim, ze neco takoveho bychom meli chvalit.

Problem se 100/100 je snad sice domnele tezko uskutecnitelny ale 'jako na potvoru' se stal. Je to jako nechtena vyhra v loterii. Sam se na to chci podivat vice do detailu - myslim, ze KAZDY obcan by se mel nejak zapojit. Tez citim, jak jsem jiz kdesi napsal (myslim k diskuzi o vysledku voleb), ze tzv. 'Male Strany' by meli byt uvazeny coby legitimni v pristupu do parlamentu, rekneme snizenim pozadovanych 5% hlasu na 3%. Mohlo by se ukazat, ze tyto 'male' by se rychle mohli stat vetsimi... a vlivnejsimi. Takze, budme prosim na moment 'optimistictejsimi' obcane!
[smích]

108879

25.6.2006 23:19

Většinový volební systém

LJM 85.?.?.?

Většinový volební systém zlikviduje malé strany, to už rovnou můžeme zavést znovu komunismus, pak to bude 200 na 0, není-liž pravda!!! Petice jsou k hovnu a koncovka domén .eu zrovnatak!!!!!!!!!!!!

108911

26.6.2006 0:25

RE: Většinový volební systém

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 108911

Sic! A kdyby ty mediálně stvořené megastrany, které i po barnumských kampaních a "skandálních odhaleních" jako na potvoru pár hodin před volbami oslovují sotva 40 % oprávněných voličů nerýpaly do relativně korektního systému přepočtu hlasů a nezaváděly pokoutně "většinové prvky", nemuselo vůbec k této patové situaci dojít a ta nová podivná koalice s heslem "Ať platí nuzáci" by měla několikahlasovou většinu. Pochopitelně nejlepší by byl jedině skutečně demokratický volební systém prvorepublikový, pokud by strana dostala alespoň 0,5 %, měla by poslance. Ale s tím se samozřejmě nepočítá, kdo by měl ty všechny straničky a jejich leckdy samorostlé představitele hlídat. A ty superstrany by se najednou smrskly na 15 % a muselo by se pak domlouvat s kdekým a brát ohled na kdečí zájmy...Noční můra plutokratova. I když za 1.republiky se to řešilo systémem "hradní pětky", co to bylo proti dnešním "oposmlouvám" a "velkým koalicím".

108912

27.6.2006 12:48

RE: Většinový volební systém

pavel - 1chose 1chose (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 108911

No, ono je trochu otázka, zda ty malé strany nejsou likvidované už v současném systému. Minimálně jsem si díky petici (a příspěvku tam na diskusi) uvědomil svůj strach z většinového systému. Je tak špatný jen proto, že ho účelově prosazují určití lidé? Určitě bych ale souhlasil se snížením hranice pro malé strany v poměrném systému.

109097

26.6.2006 8:03

petice? co je to proboha za blábol!

ezra 80.?.?.?

Díval jsem se na text petice a musím říci, že je to blábol. Nic konkrétního, jen "udělejte to tak, aby...".

Když chci něco změnit, musím navrhnout konkrétní řešení. Tahle petice, stejně jako desítky dalších webových petic, opět jako nástroj na získání dat a statistik pro BIS a vlivové agentury.

Moc se omlouvám za následující větu, ale nemohu jinak:
"Běžte do prdele, političtí aktivisté!"

Děkuji za možnost vyjádření k danému problému.

108931

26.6.2006 11:40

Proč jsme zvolili domenu pod nazvem petice.eu

František Matějka 62.?.?.?

Preji Vám vsem hezky den a diky i Vam za názory, ktere tu ctu. Domenove jmeno by melo byt kratke, jasne a vystihujici obsah stranek. S takovou uvahou jsme do toho sli a jelikoz, jak zde nekdo spravne uvedl, byly vsechny ostatatni koncovky jiz obsazene, moc jsme na vyber nemeli... Zadny jiny skryty vyznam to nema. Stejne tak bychom ke konkretnim navrhum zmen volebniho systemu chteli prikrocit az v okamziku, kdy budeme mit k dispozici maximum odborneho materialu ze vsech stran. Radi bychom verejnou diskusi na toto tema ziskali co nejvice relevantnich nazoru. Zaverem dekuji editorovi za uverejneni obsahu a preji zvedavci.org vse dobre [smích] Frantisek Matejka

108942

26.6.2006 12:13

Jen ne to, co chtějí (des)informační média!

J. H. 62.?.?.?

Hlavní úskalí demokracie je v tom, že každá skutečná moc je do značné míry nekontrolovatelná. Druhá největší moc jsou dneska média, která prosazují kontrolovatelnost kdekoho, jen ne svou. Svou moc si chrání mimo jiné řevem o "cenzuře", který jim prostší povahy i dnes baští. Rozšířit se jí snaží mimo jiné propagací většinového volebního systému. Výsledkem něčeho takového by bylo, že by politiky určovala média, hlavně televize, ještě ve větší míře než v dnešní době.
J. H.

108944

26.6.2006 13:07

Ja bych věděl

pk202.2 194.?.?.?

Já bych věděl, jak vyřešit to 100:100,
Kopnout do prdele vyžírky z Moravy a udělat si v Čechách nový volby [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

108952

27.6.2006 9:29

"Změna systému"

pavel - 1chose 1chose (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Osobně vnímám jakákoliv volání po „změně systému“ jako nebezpečné a k jakýmkoliv takovýmto aktivitám jsem vysoce nedůvěřivý. Změně systému musí předcházet nebo ji doprovázet změna vědomí a bez toho jsou to jen matoucí aktivity. Tato iniciativa mi připomíná „salámovou metodu“, kterou jsou budovány kontroverzní dálnice. Tedy – nejprve udělám „obchvat města“ na konci, nějaké ty „rychlostní vylepšení“ na trase, a pak už to jenom propojím (když už to tam přece je, že).
Stejně tak takhle si člověk dokáže dobře představit, že se vzedme obrovská „slepá“ vlna občanů ve volání po změně, ustanoví se „změna“ volebního systému a vzápětí se „ukáže“, že jediný potřebný, nejlepší a jednoznačně určitě ten „správný“ je většinový systém (vždyť ho tolik občanů chce, že).
Pro mě je výsledek voleb požehnáním (rovnováha), které má umožnit probouzení lidí, uvědomění skutečných problémů a skutečných řešení.

Když už změna systému, tak spíše směrem k přímější demokracii, vymahatelnosti práva, odvolatelnosti politiků atd. Tam můžete začít kdekoliv! Na regionální úrovni, u „svého“ poslance, v práci atd. Současný systém je právu a kompetenci občanů (včetně mechanismu podávání petic, nehoráznými kauzami za miliardy zametenými pod koberec až po veřejné fackování se politiků na oficiálních akcích!) naprostý výsměch! Neznám jiný nástroj, jak to změnit, než je vytrvalý, neutuchající a rostoucí zájem občanů a stále širší tlak lidí na to, aby se to změnilo. Tyhle rychlokvašné aktivity (se vší úctou) jenom kalí vodu.
Že stranám brání vládnout jiné strany, protože protichůdnými programy zamezují realizovat své plány, je zcela postavené na hlavu a dokonce velmi nebezpečný názor. Lidé dobré vůle se vždy domluví a takovéto obcházení nutného dialogu, konfrontace a tříbení považuji za přímé napadnutí prvků demokracie. Dobrý politik se přes svou integritu a třeba i tvrdost projeví tím, že preferuje tendence k sjednocování a spolupráci, namísto tendence k destrukci a boji. Názor autorů petice ukazuje, že se představy politiky jako mocenského boje nevzdali, naopak ji skrytě propagují.

109066

27.6.2006 10:01

RE:

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 109066

>Tato iniciativa mi připomíná „salámovou metodu“, kterou jsou budovány kontroverzní dálnice. Tedy – nejprve udělám „obchvat města“ na konci, nějaké ty „rychlostní vylepšení“ na trase, a pak už to jenom propojím (když už to tam přece je, že).

Skutecne jsou pro vas problemem dalnicni obchvaty mest? Pak pravdepodobne 600 kamionu za den primo pres stred mesta a obytne ctvrte povazujete za zdravi obyvatel nanejvys prospesne. Pripominate mi ekoteroristy z ruznych hnuti, kterym naprosto nevadi ucpany stred mesta, 10 smrtelnych nehod mesicne, nedychatelne ovzdusi plne zplodin z naftovych motoru, hluk, prach, praskajici zdi domu. Ekoteroristy, kteri uz par let blokuji obchvat mesta nesmyslnymi namitkami a soudnimi spory jen kvuli nejakym par broukum, kteri jsou jiste hodnotnejsi nez lide a jejich zdravi...

109070

27.6.2006 10:08

RE:

pavel - 1chose 1chose (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 109070

Především se zabýváte něčím jiným, než jsem psal. Uváděl jsem příklad budování dálnic, který využívá nečestné metody, kdy skutečný rozsah a záměr díla není uveden, aby si připravil půdu a pak nenápadně (bez vědomí občanů!) zabil hřebíček do rakve. Podobně mi to přijde, byť nevědomky, s peticí, kde není jasně řečeno, co vlastně chce, ale odkládá to na "později".

Proti obchvatům měst nic nemám, i když nevidím žádný důvod, proč by měly být dálniční. S pozdravem Pavel

109073

27.6.2006 10:27

RE:

František Matějka 62.?.?.?

Reakce na 109066

Přeji Vám dobrý den a úvodem si dovolím připomenout, že: "Cílem petice není preferovat žádnou z politických stran, uskupení či směrů, případně předjímat oprávněnost a správnost konkrétního volebního systému. Cílem je umožnit vyslovit nesouhlas, ať již z jakéhokoli důvodu, se systémem stávajícím a otevřít veřejnou občanskou diskusi na toto téma..." I Vy sám píšete: "Když už změna systému, tak spíše směrem k přímější demokracii, vymahatelnosti práva, odvolatelnosti politiků atd. Tam můžete začít kdekoliv!". Domníváme se, že například i tato myšlenka není uskutečnitelná bez změny příslušných zákonů. Děkujeme za Váš příspěvěk, jakou součást oné diskuse, po které se snažíme volat a která musí nutně předcházet jakékoli možné žádosti o změnu. Třeba bude výsledkem naší apolitické snahy to, že k sobě prostě budeme všichni o něco lepší... Mějte se pěkně. František Matějka

109080

27.6.2006 12:09

RE:

pavel - 1chose 1chose (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 109080

Dobrý den, děkuji. Máte pravdu. Také cítím obrovskou potřebu o těchto věcech hovořit, hledat, jakýmkoli způsobem. Má příkrá reakce byla vyvolaná tím, že takovýchto iniciativ bylo v minulosti mnoho a byly všechny stejně bezzubé, i s pochybami o jejich pravém účelu (děkujeme, odejděte). Z vašich příspěvků začínám ale stále více cítit právě tento hlad po sdělování a probouzení a za ten děkuji. Došel jsem k závěru, že vaši výzvu je potřeba hodnotit citem, ne pouze formálním rozumem (to, po čem tady vlastně volám! ([smích] a rád s vámi souhlasím v tom, že politici nemají zájem pustit občany, aby se na "věc" skutečně podívali, a přesně to je potřeba. P.S. Mrkněte na stránky Strany zdravého rozumu, www.rfilmy.info, nebo na Cibulku. Tam jsou právě takové myšlenky rozvíjeny. Díky a přeji vám hodně úspěchů! Pavel

109094

Příspěvků: 52

24.06. 19:08 Jan Čech  Už jen to oslovení vede do pekla.
25.06. 11:06 V. Sodek  RE: Už jen to oslovení vede do pekla.
01.07. 17:58 seda  RE: Už jen to oslovení vede do pekla.
01.07. 19:15 V. Sodek  RE: Už jen to oslovení vede do pekla.
01.07. 20:05 seda  RE: Už jen to oslovení vede do pekla-některé do sraček....
26.06. 05:08 Mišák  RE: Už jen to oslovení vede do pekla, ty kráčíš hned za ním.
27.06. 05:05 Rene Bartosek  RE: Už jen to oslovení vede do pekla, ty kráčíš hned za ním.
01.07. 18:10 seda  RE: Už jen to oslovení vede do pekla, ty kráčíš hned za ním.
24.06. 21:07 Ezop  Petice..
24.06. 21:26 Kevin  Koncovka .eu
24.06. 21:30 Vladimír Stwora  RE: Koncovka .eu
24.06. 22:19 Kevin  RE: Koncovka .eu
24.06. 21:32 kavol  doména
25.06. 00:15 Alexa  Trocha zamyšlení
25.06. 00:18 Alexa  RE: Trocha zamyšlení
25.06. 00:22 Vladimír Stwora  RE: Trocha zamyšlení
25.06. 00:32 Alexa  RE: Trocha zamyšlení
25.06. 14:23 zapa  RE: Trocha zamyšlení
25.06. 17:43 Alexa  RE: Trocha zamyšlení
26.06. 01:13 zapa  RE: Trocha zamyšlení
26.06. 14:31 Alexa  RE: Trocha zamyšlení
25.06. 06:53 Jiránek  RE: Trocha zamyšlení
25.06. 11:31 Alexa  RE: Trocha zamyšlení
25.06. 17:57 poetor  RE: Trocha zamyšlení
25.06. 20:15 Alexa  RE: Trocha zamyšlení
27.06. 19:22 poetor  RE: Trocha zamyšlení
25.06. 01:51 Peter Velkej  V Kanade meli podobnej problem pri volbach..
25.06. 14:32 zapa  RE: V Kanade meli podobnej problem pri volbach..
25.06. 09:23 vulgar von hulwaath  viz Smoljak,Sverak, Cimrman:Blanik
25.06. 13:27 bývalý antikomunista  Jen manipulace dějin
25.06. 15:17 jp  RE: Jen manipulace dějin
25.06. 17:33 Alexa  RE: Jen manipulace dějin
25.06. 18:49 jp  RE: Jen manipulace dějin
25.06. 20:09 Alexa  RE: Jen manipulace dějin
25.06. 21:38 jp  RE: Jen manipulace dějin
25.06. 22:50 Alexa  RE: Jen manipulace dějin
26.06. 12:39 Pavel -Čert- Němec  RE: Jen manipulace dějin
27.06. 09:49 pavel - 1chose  RE: Jen manipulace dějin
26.06. 07:57 bývalý antikomunista  RE: Jen manipulace dějin
25.06. 14:13 zapa  I kdyz souhlasim s uvodni poznamkou
25.06. 23:19 LJM  Většinový volební systém
26.06. 00:25  RE: Většinový volební systém
27.06. 12:48 pavel - 1chose  RE: Většinový volební systém
26.06. 08:03 ezra  petice? co je to proboha za blábol!
26.06. 11:40 František Matějka  Proč jsme zvolili domenu pod nazvem petice.eu
26.06. 12:13 J. H.  Jen ne to, co chtějí (des)informační média!
26.06. 13:07 pk202.2  Ja bych věděl
27.06. 09:29 pavel - 1chose  "Změna systému"
27.06. 10:01 Kevin  RE:
27.06. 10:08 pavel - 1chose  RE:
27.06. 10:27 František Matějka  RE:
27.06. 12:09 pavel - 1chose  RE:

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Připomeňme si chřipku před 25 lety na kterou zemřelo 12000 lidí30.09.20 21:35 Česká republika 0

Prymula zakázal zpívat. Dobrá zpráva: dýchat zatím ještě můžeme30.09.20 10:58 Česká republika 5

Rouška neposkytuje žádnou ochranu proti virům a tedy ani COVID-1929.09.20 07:27 Neurčeno 13

Přidusit, povolit. Přidusit, povolit. Prymula si to užívá28.09.20 19:12 Česká republika 4

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 8

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 3

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 2

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 9

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
27,06 Kč
Libra
29,82 Kč
Kanadský dolar
17,32 Kč
Australský dolar
16,53 Kč
Švýcarský frank
25,12 Kč
100 japonských jenů
21,86 Kč
Čínský juan
3,40 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,75 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 757,68 Kč
1 unce stříbra
549,25 Kč
Bitcoin
248 649,11 Kč

Poslední aktualizace: 30.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 139