Diskuze k článku

Detektor lži, ICQ a velký brácha

Příspěvků 24

20.6.2006 4:13

Vzdycky mate nejakou osobni iniciativu, aspon zatim.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Pokud jde o mobil, tak cizi cisla ignoruju a znami vedi, ze musi nechat zaznam, abych reagoval na nezname cislo. Zaznam ma tu vyhodu, ze vam proste zustane dokud ho nevymazete, velmi ucinna vec pro ruzne typy co vam zkouseji vnest do zivota neco, o co absolutne nemate zajem. Treba vam neco prodat, vyhrozovat, ... Technologicke hracky jsou stale nastesti mimo nase telo, takze zalezi pouze na nas do jake miry budeme s nimi svazani. Dost neprijemny je ten detektor lzi. Ten v mem pripade jde pouzit pouze od znamych lidi, ale i tady je velmi jednoduchy unik nelhat! Na druhou stranu se mi ani za mak nelibi, ze budu vedeny v nejake jeste ke vsemu "privatni databazi" s nejakyma charakteristikama osobnosti. Ja osobne takovy smejd urcite pouzivat nebudu, ale jak znam prirozenost lidskou. Nedelam si iluze. Mobil jsem nedavno po trech letech poridil novy. Bez fotaku a ruznych "malych kosoctvercu." Proste jenom mobil, mam rad jednoduch veci, protoze principielne je nizsi sance, ze se neco podela. Jinak si nebudu nic nalhavat trend je takovy, ze pres ruzne technicke zbytecnosti a pro nase "bezpeci" jsme cim vice zavisly na technologickych hrackach. Chleb a hry v plne krase. Pricemz ty hry jsou cim dal primitivnejsi, ale vice zvireci. Zrejme nas chce nekdo takove mit-primitivni a zvireci, bez lidskosti, bez mysleni.

108528

20.6.2006 9:32

Detektor lzi

case 62.?.?.?

"Detektor lzi" v mobilech vychazi z predpokladu, ze kdyz lzeme, tak jsme v napeti, a proto i hlasivcky jsou v napeti. Diky tomuto "ztuhnuti" se v hlase
objevi vysi tony. Je to velmi nespolehlive.

108532

20.6.2006 14:37

Katerino,

Aja 24.?.?.?

vy me desite. Ani ne tak "technologickymi zazraky" samotnymi, ale spis pristupem lidi k nim.Jak nekdo muze chtit vedet, co vlastne ani vedet nechce? Lze, nelze, ma me rad nema me rad?
Schovavacky na tech ruznych Messengerech, Skypech, ICQ...jestli nekdo nechape, ze jsem sice on line, ale nemam chut komunikovat, neni muj kamarad, ale lehke "priblblo"...no uznejte.
Videla jste film" Enemy of the state" (se Smithem a Hackmenem) ? ...uz jsme tam, rekla bych.

108540

22.6.2006 22:04

RE: Katerino,

kavol 85.?.?.?

Reakce na 108540

jestli někdo nechápe, že když chce být online, ale nechce komunikovat, tak si má nastavit status DND (Do Not Disturb) místo toho, aby si hrál na nějaké schovávačky, tak je u mě rovněž "přiblblo" ... [oči v sloup]

říkat, že lhaní je vlastně normální, hm, asi jsem letadlo [mrknutí jedním okem]

108723

22.6.2006 22:33

RE: Katerino,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 108723

>jestli někdo nechápe, že když chce být online, ale nechce
>komunikovat, tak si má nastavit status DND (Do Not Disturb)
>místo toho, aby si hrál na nějaké schovávačky, tak je u mě
>rovněž "přiblblo" ... [oči v sloup]

>
>říkat, že lhaní je vlastně normální, hm, asi jsem letadlo
>[mrknutí jedním okem]
Koza, kun, ted ,kavole, nechapu a nebo chapu blbe? Nabadam nekoho ke lhani? [zmaten]

108726

26.6.2006 21:39

RE: Katerino,

kavol 85.?.?.?

Reakce na 108726

mno, pokud jsem správně pochopil Vaši reakci, tak schvalujete možnost tvrdit o sobě, že nejste online, ačkoliv online jste - tedy schvalujete lhaní

...?

108993

22.6.2006 23:15

RE: Katerino,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 108723

Ono to tak úplně nejde. Např. můj Skype mi NEUMOŽŇUJE neukázat ostatním, že jsem se přihlásil. Okamžitě, když se mi otevře, všichni lidi, kteří mě mají v adresáři, dostanou hlášku, že jsem IN. A mohu dodatečně klikat na Neviditelný, Nevyrušovat, cokoliv, prostě oni už mě zaregistrovali a nic jim nebrání mě vyrušovat.

Totéž MSN Messenger, totéž ICQ. Jen pro vaši informaci, pro dvě posledně zmíněné aplikace používám linoxový program gaim.

Není to o lhaní. Je to o narušení mého soukromí. Je to podobné, jako kdybych v okamžiku, kdy odemknu dům, všichni mojí známi dostali hlášku, že jsem doma.

108727

26.6.2006 21:59

RE: Katerino,

kavol 85.?.?.?

Reakce na 108727

ehm, Váš příměr s domem není tak úplně korektní: představte si to spíše jako že vstupujete do nějaké společenské místnosti - jdete si tam s někým popovídat, ale přejete si, aby nikdo neviděl, jak procházíte dveřmi ... a půjdete tam, i pokud si zrovna s nikým popovídat nechcete?

jsou přeci i jiné možnosti komunikace přes Internet - pokud si chcete popovídat s jedním člověkem a nechcete u toho být viděn ostatními, můžete si sjednat schůzku (virtuálně) u něj doma, použít třeba starý dobrý talk, a nikoliv domlouvat si rande v klubu, který se jmenuje ICQ (MSNM, Skype ...)

p.s. nepomohlo by pustit gaim s parametrem -w ?

108995

23.6.2006 21:56

RE: Katerino,

Yakuzza Yakuzza (zavináč) centrum (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 108723

Jak lehké, milý Watsone... Jenže ne každý , kdo vidí to Vaše DND, na něj bere ohled, a stejně zkusí poslat message typu "Ahoj, jsi tam" nebo "Jak se máš"... a někdy to opravdu ruší. Některá "přiblbla" si myslí, že čím více msg pošlou, tím spíš se jim ozvete. A opravdu není milé slyšet třeba z ICQ to známé "O-ou" třeba šestkrát za sebou od jednoho "vy víte koho" [smích] Ano, ICQ jde vypnout, ano, zvuk jde vypnout, ale když čekám na zprávu od někoho důležitého, nebo chci být v kontaktu s rodinou, tak musím být online. Proto existuje neviditelný mod. Zkrátka, můžete si dát na dveře třeba deset cedulek "NERUŠIT", ale vždycky se najde minimálně jeden ignorant, co na ty dveře zabouchá. Není pak lepší dveře zamknout a dělat , že nejsme doma, aniž bychom se připravili o setkání pro nás důležitá?

108795

26.6.2006 22:19

RE: Katerino,

kavol 85.?.?.?

Reakce na 108795

pak máte zřejmě špatně nastaveného klienta (nebo používáte příliš hloupého klienta, jestliže to nejde nastavit), neboť mě ve stavu DND rozhodně žádné houkání a vyskakování oken neruší - což je výhoda oproti té cedulce na dveřích, i přes tu uslyšíte bušení, ale rozumný IM klient ty příchozí zprávy prostě nechá čekat (pokud mu neřeknete jinak), je to takové instatní dokonalé odhlučnění dveří [mrknutí jedním okem]

jinak ti notoričtí otravovači už obvykle vědí, kdo bývá invisible, a stejně spamují (ano přesně "Ahoj, jsi tam?" )

> Není pak lepší dveře zamknout a dělat , že nejsme doma

možná vám to připadá výhodnější, ale tak mezi námi [mrknutí jedním okem] nějak jsem nepochopil, jaký to má vztah k mému výroku o lhaní, krom toho, že jej ilustruje, připadá mi, že se v hlavním tématu tak nějak míjíme (pokud to k tomu žádný vztah nemělo a účelem příspěvku bylo jen rozvést téma DND, pak se omlouvám za své dlouhé vedení [mrknutí jedním okem])

109001

20.6.2006 19:20

Je to trochu jinak

Zrzek 147.?.?.?

Kdyz jsem se podival na nazev clanku, cekal jsem od nej neco jineho. Neco konspiracniho - jak nas vlada sleduje ci co. Dozvedel jsem se vsak jen to, ze nekteri lide vyuzivaji technicke vymozenosti ke smirovani svych blizkych.

Myslim, ze to neni nic prekvapujiciho. Je to dan za to, ze mame jednodussi zivot a vetsi moznosti diky stale se zdokonalujici technice, protoze nekteri lide to proste zneuzivaji, je to stejne jako se vsim jinym. Treba ovladani uctu pres internet je taky sqela vec a take se da nehezky zneuzit. A tohle je podobne. Ale to neni chyba techniky nebo lidi, kteri to vymysli, to je chyba uzivatelu, kteri nevi, jak s takovymi vymozenostmi zachazet.

108551

21.6.2006 1:00

ICQ

efendi 85.?.?.?

nema niekto link na stiahnutie toho softu na odhalenie invisible? [smích]

108568

21.6.2006 6:55

RE: ICQ

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 108568

Zdravím, efendi.
Já jsem si stáhnul nejnovější verzi ICQ ze www.stahuj.cz asi před měsícem a měl jsem tam už v tom automaticky tu vlastnost, že vidím i ty, co jsou neviditelní.
Nemusel jsem stahovat nic navíc.

108583

21.6.2006 11:18

RE: ICQ

efendi 85.?.?.?

Reakce na 108583

a vidis...ono vlastne mne sa take daco stalo...kamoska bola invisible a ja som ju videl a ona sa vlastne sama divila ze ako to je mozne...ale dalsiu som napr. nevidel

108588

21.6.2006 1:12

Chyba uložení?

pavel 85.?.?.?

Špatné uložení bych tedy rozhodně neházel na ICQ, to bude spíš chyba toho programu ne?

108569

22.6.2006 22:06

RE: Chyba uložení?

kavol 85.?.?.?

Reakce na 108569

spíše operačního systému ...

108724

21.6.2006 6:21

opet hezky material

eugen. 160.?.?.?

sice momentalne nemivam na zvedavce moc casu ale o to jsem radeji,ze mi clanek neunikl.

na tu polorecnickou otazku s diskem a poctem sms odpovidam,ze sms ma 160 znaku,jedno pismenko jeden bayt jez se deli na osum bitu,no a disk v baytech staci vydeliti 160,snad to rikam dobre.

DOTAZ NA AUTORKU: ci kohokoliv. jde ten detektor jen do znacky nokia nebo i do jinych?
u nokii by to nebylo nic noveho,vim o tom asi dva,tri roky ale ten neni pouzitelny pro mne.
samozrejme,ze mam o tento digipolygraf[smích] zajem,kdyz ho budu vyuzivati ja[mrknutí jedním okem]

ten plugin nebo jak to nazvat k icq take vypada dobre ale to nevyuziji neb komunikatory z ruznych duvodu nepouzivam.

a koncim starym byt velmi pravdivym heslem,ze ,,ucel sveti prostredky,, [mrknutí jedním okem]

108581

22.6.2006 13:56

RE: opet hezky material

case 62.?.?.?

Reakce na 108581

"Detektor lzi" existuje pouze pro telefony s OS Symbian tj. pro asi ctvrtinu Nokii, nekolik SonyEricssonu a jeden Siemens.
Kodovani SMSek neni 8 bitove, ale 7 bitove.

108696

22.6.2006 22:18

RE: opet hezky material

kavol 85.?.?.?

Reakce na 108696

>Kodovani SMSek neni 8 bitove, ale 7 bitove.

což ovšem neznamená, že na tom CD nebudou s největší pravděpodobností uloženy 8bitově ...

no ale kdybychom vzali, že sms má 190 bytes (či kolik?), tak to máme přes tři a půl milionu smsek na klasické CD (nepočítaje s kompresí)

108725

21.6.2006 8:33

Proč ta sprostá slova?

Marmot 213.?.?.?

Proč ta sprostá slova v textu? Kvalitě to nepřidá a i když chápu, že to má vyjádřit momentální nálady autorky, šlo by to snad i jinak. Málokdo ze stávajících autorů takhle píše, tak proč se zviditelňovat právě tímhle. A nebo to má být vynucená napodobenina image D-Fens a nebo "brutální Nikita"?

108584

21.6.2006 14:03

RE: Proč ta sprostá slova?

PPP 212.?.?.?

Reakce na 108584

Děkuji, naprosto souhlasím. Už jsem si myslel, že se vulgarita v písemném projevu stává normou. Nelíbí se mi to, snižuje to úroveň článku.
Přesto jsem jej dočetl do konce, souhlasím s autorkou a doplnil bych o poznatek z médií, kde prolétla zprávička o tom, že na zmiňované přehrávače MP3, MIDI a jiné budeme platit "pár desetikorun" navíc jako daně pro OSA. A to jen pro to, že se předpokládá stahování dat z netu a nikoliv řádná koupě orig. nosiče.

108605

25.6.2006 4:08

RE: Proč ta sprostá slova?

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 108584

>Proč ta sprostá slova v textu?
ten kdo deli slova na takzvane sprosta a dle nej nesprosta je POKRYTEC a nemel by projevy normalnich lidi vubec cisti aby mu to jeste nejak neuskodilo [smích]

108855

26.6.2006 9:14

RE: Proč ta sprostá slova?

Marmot 213.?.?.?

Reakce na 108855

Různé příspěvky a projevy v diskusích lze podle určitého kritéria rozdělit do dvou kategorií:
1) ty, které hovoří k tématu a obecně něco konkrétního přináší
2) ty, kde se pisatel za každou cenu snaží jakkoliv zviditelnit a demonstrovat své ego, ale jsou o ničem.
Váš příspěvek bohužel patří do té druhé skupiny. A jen tak mimochodem, Vy sám se k těm "normálním" lidem, jejichž příspěvky bych asi nejspíš neměl vůbec číst, řadíte? Není Vaše sebevědomí příliš vysoké? Už jen z toho, jak snadno a rychle dokážete rozlišit, kdo je pokrytec a kdo ne.

108937

17.9.2006 22:50

MYSLÍM,ŽE VÍM VÍC NEŽ JINÍ,TEDY "VÍC" JSEM?..aneb CO BY KDO CHTĚL VĚDĚT,A NEDOVĚDĚL SE TO JEŠTĚ V MATEŘSKÉ ŠKOLCE?

vladko001 vladko0001 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

TAHLE TENDENCE NEUSTÁLE ZVYŠOVAT MNOŽSTVÍ INFORMACÍ O ČEMKOLIV,TO JE UŽ
NEZASTAVITELNÝ PROCES...
TY INFORMACE TOTIŽ I HLUPÁKŮM A PSYCHOPATŮM UMOŽNUJÍ CÍTIT SE DŮLEŽITĚJŠÍMI,NEŽ BY BEZ NICH MOHLI PŘEDSTÍRAT..

A PROTOŽE JE TAKOVÝCH NA SVĚTĚ POŽEHNANĚ,TAK SE I TYHLE TECHNOLOGIE BUDOU STÁLE ZDOKONALOVAT,AŽ UŽ NEBUDE SKORO NIKDE COKOLIV,CO BY JSTE O SOBĚ MOHLI UTAJIT..
TO PLATÍ I PRO ANALÝZU CHOROB,KTERÝMI TRPÍTE,ČI JSTE NA NĚ NÁCHYLNÍ-Z POUHÉHO GENETICKÉHO ROZBORU VLASU.. ATD,ATD

A TAK SE TO DILEMA MEZI TĚMI,KDO UŽ DNES CHTĚJÍ "VĚDĚT I O TOBĚ"
STÁLE VÍC..
A TĚMI,KDO TÉHLE "MODĚ" JEŠTĚ NEPODLEHLI,
ČASEM BUDE STUPNOVAT....
JE TO TOTIŽ I GENERAČNÍ ZMĚNA-TI,KDO TOMU "ŠPICLOVÁNÍ" NEROZUMÍ
TOTIŽ K TOMU MAJÍ PODVĚDOMOU AVERZI..
A S KAŽDOU DALŠÍ GENERACÍ BUDE MASOVĚ PŘIBÝVAT TĚCH,CO
TYHLE METODY OVLÁDAJÍ "LEVOU ZADNÍ"..
APELOVAT NA ŠKOLY,ABY NAŠIM DĚTIČKÁM VYSVĚTLILY,ŽE JE TAKOVÉ ČMUCHÁNÍ "FUJ"..PRO ZNALCE- "CHUCPE"
JE K NIČEMU.
ONY SI TOTIŽ VEMOU HLAVNĚ PŘÍKLAD Z MOCNÝCH A SLAVNÝCH TOHOTO SVĚTA,KTEŘÍ NA TUTO "NECHUTNOU" ČINNOST UTRÁCEJÍ UŽ PĚKNĚ DLOUHO NEMALÉ ČÁSTKY Z VEŘEJNÝCH ROZPOČTŮ..

TEDY UŽ DOST DLOUHO SI SVÉ ŠPICLY PLATÍME SAMI..

Podnět č.: 2005 07 18 20 30 00 Úroveň realizace: neznámá
Kde s řešením podnětu začít: Česko
Kdo by měl o podnětu vědět: vláda, Ministerstvo zahraničí, Ministerstvo obrany, Parlament, poslanec, senátor
Co je třeba udělat: požádat vládu USA o vysvětlení k problematice systému ESCHELON, kterým NSA (bez souhlasu národních soudů) monitoruje diplomatické, politické , ekonomické i soukromé rozhovory občanů . Podpořit práci evropského institutu pro standardy elektronické komunikace ETSI, zejména v oblasti vývoje bezpečnostních prvků proti nelegálním odposlechům. Družicové systémy USA údajně denně zaznamenávají až 500 milionů hovorů občanů jiných států světa, které následně zpracovává ( třídí systémem ENCORY) a vyhodnocuje minimálně 40 tisíc zaměstnanců špionážních služeb ( oblast Maryland ). USA rozšiřují v této oblasti svůj nepřekonatelný světový monopol a z něho odvozené konkurenční výhody. Významným způsobem zasahují do ústavních svobod občanů a do suverenity států.
Doporučení: Realizaci tohoto podnětu urychlíte, když kompetentní instituci odešlete mail:
Upozorňuji na existenci podnětu
http://podnety.cz/index.php?page=rychla-volba&id=20050718203000
Adresy úřadů, úředníků a politiků naleznete na portálu veřejné správy.
Chci spoluobčanům ohlásit úroveň realizace tohoto podnětu

116964

Příspěvků: 24

20.06. 04:13 Rene Bartosek  Vzdycky mate nejakou osobni iniciativu, aspon zatim.
20.06. 09:32 case  Detektor lzi
20.06. 14:37 Aja  Katerino,
22.06. 22:04 kavol  RE: Katerino,
22.06. 22:33 Aja  RE: Katerino,
26.06. 21:39 kavol  RE: Katerino,
22.06. 23:15 Vladimír Stwora  RE: Katerino,
26.06. 21:59 kavol  RE: Katerino,
23.06. 21:56 Yakuzza  RE: Katerino,
26.06. 22:19 kavol  RE: Katerino,
20.06. 19:20 Zrzek  Je to trochu jinak
21.06. 01:00 efendi  ICQ
21.06. 06:55 Adapa  RE: ICQ
21.06. 11:18 efendi  RE: ICQ
21.06. 01:12 pavel  Chyba uložení?
22.06. 22:06 kavol  RE: Chyba uložení?
21.06. 06:21 eugen.  opet hezky material
22.06. 13:56 case  RE: opet hezky material
22.06. 22:18 kavol  RE: opet hezky material
21.06. 08:33 Marmot  Proč ta sprostá slova?
21.06. 14:03 PPP  RE: Proč ta sprostá slova?
25.06. 04:08 eugen.  RE: Proč ta sprostá slova?
26.06. 09:14 Marmot  RE: Proč ta sprostá slova?
17.09. 22:50 vladko001  MYSLÍM,ŽE VÍM VÍC NEŽ JINÍ,TEDY "VÍC" JSEM?..aneb CO BY KDO CHTĚL VĚDĚT,A NEDOVĚDĚL SE TO JEŠTĚ V MATEŘSKÉ ŠKOLCE?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc květen přispělo 115 čtenářů částkou 17 255 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

stalo se už smutným koloritem Zvědavce, že na konci měsíce musím žádat o finanční příspěvek na provoz serveru. Každý měsíc něco chybí, ale ještě nikdy se nevybralo tak málo, jako tento měsíc. Snažím se dělat tuto práci poctivě, ale nemohu do nekonečna dotovat provoz z vlastní kapsy. Ty peníze potřebuji, abych mohl udržet nezávislost tohoto serveru a být bez reklam. Vím, že teď hodně z vás má hluboko do kapsy, ale prosím uvažte, zda byste mohli podpořit tento server. Děkuji

Ve zkratce

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 0

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 6

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Další rána feminacistek: chtějí mít příjmení jako chlapi, nepřechýlená14.05.20 15:00 Česká republika 12

Tvrdá cenzura dokumentu PLANDEMIC!14.05.20 12:50 USA 7

Slovenský velvyslanec se v Minsku zúčastnil vojenské přehlídky a skončil14.05.20 11:07 Slovensko 1

Sankce a vězení za zpochybňování karantény13.05.20 17:32 Bolivie 6

Opojení mocí, které bude neustále sílit a bude stále rafinovanější, aneb 5G pod dohledem Spasitelů13.05.20 00:12 Česká republika 0

Musk vyhrožuje, že Tesla může opustit Kalifornii kvůli koronaviru11.05.20 19:57 USA 6

Objevují se další statistiky, že kuřáci jsou odolní vůči koronaviru11.05.20 14:07 Británie 7

V Německu protestují proti šíření paniky10.05.20 22:09 Německo 7

Měnové kurzy

USD
24,66 Kč
Euro
27,03 Kč
Libra
30,38 Kč
Kanadský dolar
17,90 Kč
Australský dolar
16,39 Kč
Švýcarský frank
25,52 Kč
100 japonských jenů
22,94 Kč
Čínský juan
3,45 Kč
Polský zloty
6,09 Kč
100 maď. forintů
7,77 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
34,83 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 137,98 Kč
1 unce stříbra
421,21 Kč
Bitcoin
218 040,10 Kč

Poslední aktualizace: 27.5.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 325