Diskuze k článku

Evakuace Osvětimi

Příspěvků 67

15.6.2006 0:47

myslím že němci měli jiné starosti...

stepaj 84.?.?.?

Němci prohrávali, tak neměli čas řešit takové věci, zahlazování stop a atd.. stále nechápu kdo nemůže uvěřit tomu že Němci se snažili vyhladit židy. Třeba jen z malého města kde já žiju, zmizela celá židovská ulice. Přežili jen dva židé. Takovéhle články snižují už dost nízkou věrohodnost zvědavce na nulu.

108209

15.6.2006 1:26

RE: myslím že němci měli jiné starosti...

meloun 84.?.?.?

Reakce na 108209

Mhoho Židů po válce vtrhlo do Polestiny, nejspíš tam ti vaši předváleční sousedé žijí štastně dodnes.

108210

15.6.2006 2:32

RE: myslím že němci měli jiné starosti...

Kykylop 217.?.?.?

Reakce na 108210

Schválne - koľký sa prihlásili v reštitúciách?

108212

15.6.2006 4:34

RE: myslím že němci měli jiné starosti...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 108212

Takze ze Slovenska. Mam tady neco od googla.
http://ludia.sme.sk/clanok.asp?cl=2465859
Za dalsi treba USA jsou natolik bohata zeme, ze po padesati letech by se musel hlasit nekdo pouze o velmi velke majetky. A za dalsi ti Nemci zrejme byli uplne tupi, kdyz dusledne nelikvidovali svedky svych zlocinu pouze z nedostatku casu. Zajimave je, ze se chteli za kazdou cenu vyhnout sovetskemu zajeti a davali prednost byt zajatci zapadnich mocnosti. Nemam chut reagovat na nejakou chytrou hlavu, ze jsem nazi. Takze to reknu dopredu nazi, sionisti a komunisti jsou pro me jedna velmi podobna verbez.

108224

15.6.2006 12:24

RE: myslím že němci měli jiné starosti...

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 108224

Takze to reknu dopredu nazi, sionisti a komunisti jsou pro me jedna velmi podobna verbez.

To vám nepomůže. Existují totiž jen dva póly - buď budete bezvýhradně velebit židy, USrael a jejich politiku na 100% (raději na 101%), nebo jste nacista. Nic mezi tím. [zahanbení]

108243

15.6.2006 19:24

RE: myslím že němci měli jiné starosti...

Emma 84.?.?.?

Reakce na 108243

>To vám nepomůže. Existují totiž jen dva póly - buď budete bezvýhradně velebit židy, USrael a jejich politiku na 100% (raději na 101%), nebo jste nacista. Nic mezi tím. [zahanbení]<

To je očividný nesmysl a jestli si to skutečně myslíte vypovídá to o vašem hodně plochém a černobílém pohledu na Svět. Existuje celá řada lidí (včetně mne) s kritickými postoji k USA a Israeli a nikdo je za nacisty neoznačuje. Někteří z nich působí i v mainstream médiích. Naopak ty dva krajní poly jsou naprosto marginální ale ano je pravda že jeden z nich má poměrně silný mediální vliv.

108257

20.6.2006 16:46

RE: myslím že němci měli jiné starosti...

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 108257

to je ve skutecnosti demagogie -

vy sice mate pravdu ve pravdivostnim svete ale ten ma od medialniho a realneho dosti daleko, prakticky to dopada tak, ze aplikujete dva rozdilne pohledy na jednu vec a tvrdite, ze jsou stejne

jak se tedy vyporadate s pohledem, ktery tvrdi, ze udajna rozdilnost techto postoju je dana spise jinym verbalnim vyjadrenim a nikoli skutecnym obsahovym rozdilem - navrhuji se od jazyka oprostit a prenest to k vice realnemu pohledu - zmackl(a) byste kouhoutek u pistole nebo ne?

pokud dovolite zdanlive vetsi rozptyl u k izraeli nekritickeho pohledu, budite ovsem pouze zdanlive dojem, ze odlisny nazor je mozny, vetsine obyvatel je to totiz jedno a v problemu se i vzhledem k historickym neznalostem (a k programove zavedene nenavisti k nacistum, u vetsiny naroda bez jakekoli osobni, citove nebo historicke vazby) nevyzna

dokumentovat je to docela mozne na komunismu, tady skolni vychova neni, lide jsou vice informovani (nejmladsi generace ale uz take ne) a je tu vyrazne lepe videt korelace mezi IQ (spise EQ) a nelaskou ke komunismu, coz je ocekavany vysledek

108546

15.6.2006 19:53

RE: myslím že němci měli jiné starosti...

oz 62.?.?.?

Reakce na 108243

co trepes?!!

108259

18.6.2006 1:52

RE: myslím že němci měli jiné starosti...

Emma 84.?.?.?

Reakce na 108224

>Takze to reknu dopredu nazi, sionisti a komunisti jsou pro me jedna velmi podobna verbez.<

Pane Bartošku není to krapet generalizující pohled. Nemohou být i mezi stoupenci těchto ideologií slušní lidé? A proč to nerozšířit. Nepředstavuje nebezpečí pro svobodu např extrémní forma náboženského fundamentalismu (hlavně toho vycházejícího z jednoho ze tří "náboženství knihy) nebo naopak zcela odlišná a dnes dominující ideologie neoliberálního globálního kapitalismu http://en.wikipedia.org/wiki/Plutocracy
A ohledně toho srovnání nacismu s komunismem (a ostatně i s křestanstvím)

http://www.csaf.cz/index.php?clanok=677&PHPSESSID=9601a4b35f389a07943bf5f859a6c507

108409

19.6.2006 3:13

RE: myslím že němci měli jiné starosti...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 108409

Aha, takze nekde se mohli vyskytovat slusni lide a nekde ne. Nemyslim si, ze drtiva vetsina clenu strany v komunistickem bloku by byli zly lide. Zazil jsem komunismus a znam hromadu radovych clenu, ktere povazuju za normalni slusne lidi. Problem je vsak ten, ze na jakoukoliv politickou moc se nabali banda tech, co prilis slusni nejsou. Maji nejtvrdsi lokte, jsou vyzbrojeni svym pragmatismem ( bezpaternosti), takze se velmi rychle dostavaji do vedeni politickych stran. Navic takovy material je prijatelny pro vladnuti pro skutecne mocenske elity. S temito lidmi se totiz da snadneji domlouvit na symbolickych "triceti stribrnych" za ktere jsou ochotni lecos prodat. Dale probiha proces vytesneni slusnych "idealistu a snilku". Kdyz chces s vlky byti musis s nima vyti, to charakterizuje vice nez trefne. Stejne tak neverim ( nacismus jsem nastesti od komunismu nezazil tudiz mam viru ci neviru), ze v Nemecku tricatych let se vyskytovala drtiva vetsina nacistu. Odsun Nemcu na zaklade kolektivni viny povazuju za jednu z temnych stranek ceske historie. Neochota ceske verejnosti vystoupit v padesatych letech proti tomuto bezpravi, vsak souvisi jeste s temnejsim pocinanim nacistu v protektoratu a s nastupem prave komunismu v jeho tvrde stalinske forme. Neverim, ze Israel je homogenni sionisticky monolit. Na druhou stranu sioniste jsou stale u moci, takze maji vetsinovou podporu.Ve fasismu, komunismu i sionismu doslo ci dochazi k jistym jevum, jenz maji jasnou vazbu na tyto ideologie. Nemam vubec v umyslu cekat jen tak na pragmatickou promenu nereformavanahe komunismu ( fasismu, ci jine podobne ideologie), kdyby ziskal dostatek moci. Mam pocit, ze KSCM neco jako tridni boj ci nadrazene postaveni strany..., nevypustila ze svych ideovych fundamentu. Stejne tak sionismus ma sve prvky apartheidu rasove nadrazenosti v sobe. Ja sice uznavam rozdilnost mezi rasami, ale jsem prost nejake nenavisti ci menecennosti. Na druhou stranu jasne na prikladu Zapadni Evropy po dvaceti letech multiexperimentu vidim, ze multispolecnost proste nevznikne, bez uziti silneho donucovaciho elementu po nekolik generaci. Tyto represivni prostredky jsou vsak nad ramec demokracie, pouze totalitni system mozna silou vytvori novou multispolecnost. Nabozenstvi povazuje za stabilizacni faktor spolecnosti. A jeho extremni formy? Odstrante pocit akutniho ohrozeni cehokoliv ( nejenom nabozenstvi) a zasadite tu nejtvrdsi ranu extremismu! Pokud USA silne omezi svou vojenskou pritomnost v oblasti Blizskeho vychodu zasadi tu nejtvrdsi ranu islamskemu terorismu! Pravda Israel bude muset zasadne zmenit svou arabskou politiku a USA budou mit komlikovanejsi pozici ohledne ropy.

108458

15.6.2006 2:57

RE: myslím že němci měli jiné starosti...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 108209

"Našich" deklarovaných 77 000 Židů tvoří jen malou kapku v holokaustních počtech a z toho zahynulo cca 30 000 převážně na úplavici a jiné choroby v Terezíně. Ohledně tábora v Letech jsem četl dosti fundovaný článek o konci předválečné české cikánské komunity, kde se zmiňovala likvidace žen a dětí právě v Osvětimi do takových detailů, jako že byly určitě po zplynování spáleny v jamách, protože v těch dnech krematorium nefungovalo...(muži byli evakuováni). Řekl bych, že vzhledem k přemrštěným údajům doby minulé se stal z Osvětimi jakýsi symbol totálního vyhlazování, ačkoli se jednalo (jak připouštějí i přeživší vězni) o tábor spíše pracovní (i když vzhledem k jeho rozsahu byl počet obětí velký), navíc s lepšími podmínkami než řada táborů sovětského Gulagu, o kterých se téměř mlčí (když Solženicyn uveřejnil fota těch jejich "provozovatelů"[mrknutí jedním okem]. Přitom zrovna cikánské ženy by mohli Němci klidně nechat Sovětům na krku, jak to učinili s nemocnými vězni v Osvětimi, nepřátelský válečný potenciál by to rozhodně nezvýšilo. Když v Gulagu zmizela beze stopy i tak výrazná osobnost jako Raoul Wallenberg http://cs.wikipedia.org/wiki/Raoul_Wallenberg, mohlo se to klidně stát i mnoha tisícům nejen cikánských "osvobozených" vězňů (ty NKVD často lapala jen z té příčiny, aby naplnila lokální "směrná čísla" pro stalinské otroky), náruč bolševických táborů byla o hodně širší než u těch nacistických.

108214

15.6.2006 8:28

RE: myslím že němci měli jiné starosti...

Jadawin 193.?.?.?

Reakce na 108209

Stopy se zahlazovaly vždy a vždy budou. Zrovna jsem dočetl knížku (A mnoho lidí zemřelo), kde se mimo jiné popisují (do poměrně "hustých" detailů) praktiky té "slavné" Japonské jednotky 731 (pokusy na lidech). Na okupovaném území (tuším Mandžusko) měli svůj tábor smrti. A nebyl to pracovní ani koncentrační (od slova koncentrovat -- shromáždit na jedno místo) tábor, ale opravdová továrna na testování biologických zbraní na živých lidech. Jakmile jim začlo téct do bot, OKAMŽITĚ ho zničili, veškeré dosud žijící lidi zabili, sbalili dokumentaci a tradá zpátky na Nipon.

Jestli se v nacistických koncentračních táborech dělo to, co je nám neustále předhazováno, tak považuju za vysoce pravděpodobné, že by se nacisti snažili zahladit aspoň ty nejkřiklavější stopy, pokud ne všechny.

Jenže seriózní výzkum tohodle všeho neexistuje. Buďto je řízen z Tel Avivu (takže má do serióznosti dost daleko) nebo sedí (v base) nebo je zastrašen natolik, že se o výsledcích nikde moc nezmiňuje. Hořké tajemství je v tom, že takhle přesně to loutkáři chtějí. Čím víc nenávisti se jim podáří rozdmýchat, tím víc pak mají "agendy na řešení" (antisemitismus atp.), tím víc mohou celý svět spoutávat do svých okovů atd. Ale to všechno nemusím (přinejmenším) čtenářům Zvědavce popisovat...

A víte, co bylo první starostí hrdinů z jůesej? Potrestat viníky? Starou belu. Získat výsledky, aby pozvedli jejich vlastní výzkum, který tehdy zaostával...

108231

15.6.2006 22:44

RE: myslím že němci měli jiné starosti...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 108231

Me se na jednotce 731 nejvice libilo, s jakou radosti privitali amiky - nebot belochy na pokusy jeste nemeli, tak hrr do toho. ROzrezavani lidi zaziva bez anestetik, jenz by mohly ovlivnit nasledky jedu a plynu na subjektu jsou opravdove chutovky - a vidite, ani snazivi Japonci se svym smyslem pro sebeobetovani pro kolektiv a super moralkou to neutajili. Cize jak to, ze po CELOU valku nikdo nejednal, jako ze by se v koncentracich delo neco neobvykleho (napr. masove vyhlazovani lidi - ne jen zidu!)... A jak to, ze zadna plynova komora nenese ani stopy po kyanovodiku?

Co se trestani tyce, tam je to jasne. Mytus Osvietimi byl vytvoren zidackymi lhari v Norimberku, kde se udava minimalne (!) 4 miliony obeti. (Nuremberg document URSS-008) ...
O Norimberku vypovida vic nez dobre treba to, jak se v nem Nemci priznavaji k neexistujicim koncentrakum (Höss svým vyšetřovatelům také řekl, že v červnu 1941 navštívil Belzec a Treblinku, i když v té době neexistoval žádný z těchto táborů a zmínil se o vyhlazovacím táboru "Wolzek", o kterém od té doby nikdo neslyšel ( Nuremberg dokument PS-3868).

Ono Norimberk je vubec plnny zajimavych informaci, jako:
Reichsführer SS (Heinrich Himmler) nařídil redukci úmrtnosti za každou cenu." (Nuremberg dokument NO-1523).

"V dřívějších letech, kde byl kladen důraz na převýchovu, nezáleželo na tom, zda uvězněný vykonával nějakou užitečnou práci nebo ne. Ale teď je práce vězňů velmi důležitá a všechny snahy táborových velitelů, orientace administrativních služeb a doktorů musí sloužit záměru udržet vězně při dobrém zdraví a práceschopné. Ne ze sentimentálních důvodů, ale protože potřebujeme jejich ruce a nohy, takže aby německý lid mohl zvítězit, musíme se postarat o zdraví vězňů." (Archiwum Muzeum Stutthof, 1-1b-8, str. 53.)

Neni divu, ze filmove zabery jsou dodneska tajne a zverejneny asi jen tak nebudou... Proto se musi tocit pro lidi predehrane filmiky, kde se nackove CHLUBI tim, jak se jim podarilo vyhladit hodne zidaku... Ver kdo muzes.

Vic informaci muzete najit v Predmluve k revisionismu od Jurgena Grafa zde: http://trodas.wz.cz/index.php?act=ST&f=5&t=264
Enjoy [mrknutí jedním okem]

108266

16.6.2006 2:15

RE: myslím že němci měli jiné starosti...

zapa 69.?.?.?

Reakce na 108231

To o zlocinnem zachazeni Japoncu s Cinany (a Korejci) je znama vec, vsak vidime dozvuky dodnes. Zajimalo by me, zda a kdyz ne tak proc(??) Cinane nezacali jeste mluvit o 'Sinokaustu'. Ci zacali a jeste to nemaji tak dalece zformulovane? Vsak by mohli vytahnout z Japonska legalne miliardy, doslova je financne ustvat!

Asi by to nebylo velmi popularni v dnesnim Washingtonu, neb 'demokraticke Japonsko' je velkou bastou Ameriky v Asii. A opet shodou nahod - proti Cine!

108280

19.6.2006 0:12

RE: myslím že němci měli jiné starosti...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 108280

Ty "nahody" zacinaji byt uz ale opravdu unavne... [mrknutí jedním okem] [zahanbení]

108452

15.6.2006 11:17

RE: myslím že němci měli jiné starosti...

Jiří Rýpar 85.?.?.?

Reakce na 108209

Legitimní je ptát se na cokoliv.Je mi moc líto všech lidí kteří umřeli během všech válek.Zvláště proto,že byly naplánovány a zaplaceny z jednoho zdroje,stejně jako Holocaust.Účelem obětování neznámého počtu lidí byla předem plánovaná myšlenka uspořádání budoucího světa,včetně existence státu Izrael,který si dnes do zrůdnosti svého rasismu s nacisty nemá co vyčítat.Číslo 6 mil bylo poprvé použito po 1.světové válce.Nevysmívám se obětem a pozůstalým.Zeptejte se takto- nebylo jich 5 555 555?Nebo 6000001?To je oč tu běží.Udělat z člověka který přemýšlí popírače je velmi jednoduché.

108240

15.6.2006 15:20

RE: myslím že němci měli jiné starosti...

Jiří Tříska 212.?.?.?

Reakce na 108240

Souhlasím I kdyby bylo těch mrtvých "jen" milión nebo třeba deset miliónů, je to pořád totéž a ostatně ani v jednom případě se z Himmlera nestane ani dobroděj lidstva, ani ještě větší zločinec. Hysterie ohledně politicky korektních čísel je tudíž hůř než škodlivá - je hloupá, bezúčelná, dělá z lidí blbce. Ostatně vzpomeňme si na odhadovaná čísla sovětských obětí WWII - ta se měnila skoro o jeden řád. (Mimochodem, J.R. - neznáme my se?)

108254

20.6.2006 9:23

RE: myslím že němci měli jiné starosti...

Jiří Rýpar 85.?.?.?

Reakce na 108254

Pokud jde o brigádu na sile a plány o psaní erotické literatury tak určitě [smích] jirirypar@seznam.cz napiš,mám spoustu materiálu k 11/9/2001

108531

15.6.2006 19:57

RE: myslím že němci měli jiné starosti...

Ezop cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 108209

To, ze ve vasem meste zmizela cela zidovska ulice, to Vam vyracet nemohu a ani bych se o to nesnazil. Ale to neni podstata tohoto clanku. Problem je, ze veskere materialni udaje o Holocaust byli totalne uzavreny v archivech v Nemecku v meste Bad Arolsen a nikdo od druhe svetove valky k nim nemel pristup, az do dubna tohoto roku. Kdy, Nemecko i pres velky odpor the United States Holocaust Memorial Museum, rozhodlo o povoleni par historikum umoznit pristup k temto dokumentum. Takze, vetsinou informaci ktere mame o Holocaustu je jenom z neci vypovedi nejakych svetku bez podlozeni jakymi koliv dokladu. Pritom je nam Holocaust, Zidy neustale mazan okolo huby jako kdy nic jineho nebylo.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/4988378.stm
http://www.nytimes.com/2006/04/19/world/europe/19nazi.html?ex=1303099200&en=718733cb23a1a88a&ei=5090&partner=rssuserland&emc=rss

108260

16.6.2006 5:19

RE: myslím že němci měli jiné starosti...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 108260

Velmi zajimave, jsem zvedavy jestli nekdo z techto historiku publikuje nejakou praci. [mrknutí jedním okem]

108289

19.6.2006 0:25

RE: myslím že němci měli jiné starosti...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 108289

Ne, protoze by byli pronasledovani, ekonomicky zruinovani a nalepkovani za fasouny [oči v sloup] Tak si radeji budeme nechat od zidaku rikat, jak si to ci ono mame vysvetlit. Kuprikladu tadyhle:

"Archivist Udo Jost showed us the book from the Matthausen camp, which showed that hundreds of Russians termed "political prisoners" by the Nazis had died on 20 April, 1942.

The cause of death was filed as "shrapnel from bombing". But the fact that the men died precisely every second minute, on Adolf Hitler's birthday, suggests they were really killed on the commandant's orders."

No, pro neanglofily - Mathaussen byl bombardovan anglyny pri jejich typicke skodolibosti - pojdme bombardovat v narozeniny Hitlera - a prestoze by to tak krasne vysvetlovalo ono datum (Amici take radi bombardovali Vietnamce treba na vanoce... a jeste pak vystavi bombarder jako pomnik a hrde to tam napisi na desku... [oči v sloup] ) tak je nam okamzite nabidnuto vysvetleni - ze knihy urcite lzou, nebot byli urcite popravovani, ze ano. Kdo kdy videl s jakou pravidelnosti pri naletu dopadaji bomby tak by vedel, ze se tu nabizi daleko logictejsi vysvetleni pro zabiti "kazdou druhou minutu"... Krom toho se pravdepodobne urceni casu smrti resilo spis jako odhad, a nikoliv jako dany fakt - jako treba strepina trcici z cloveka, ze... [oči v sloup]

108453

15.6.2006 4:22

Kalendarium

Ezop 4.?.?.?

Etymology: kalendarium, pochazi z Latiny,
originalni vyznam = lichvářova účetní kniha (moneylender's account book)
dnesni vysvetleni = kalendar

108222

15.6.2006 5:56

Holocaustove zazraky na pokracovani,ale stejne nikoho to v propagande nezarazi.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Takovy Mosche Peer jezdi po Kanade a vyklada ,jak by sestkrate plynovan Nemci a vzdy prezil, samozrejme ,ze za tyto bludy si necha bohate zaplatit ,ale k penezum se muzete dostat i jinou cestou.(prectete siThe Gazete Montreal,thursday,August,5,1993 )Kterypak z politiku by si vubec i v myslenkach mohl pripustit ,ze to je naprosty nesmysl,ze ano?

file:///C:/My%20Documents/Jewish%20hungarian%20nazi%20gold%20train_files/Gold_T2.jpg

Udajne tento vlak nalozenym zidovskym majetkem a tudiz ukradenym mel opustit Budapest 19 kvetna 1945,tento legendarni Zlaty vlak, a co se nestalo,padnul osvobozujicim Americanum do rukou a spoustu cennosti se ztratilo a mezi tim bylo ,zcela jiste od chudych zidu i 29 beden zlata, 1 100 obrazu,kobercu , sperku a jineho.Zlato, ovsem pochazelo samozrejme z vytrhanych zidovskych zubu.Takze muzem cist ,ze nemecka armada v Budapesti se vzdala 7 kvetna ,1945,po petimesicnim oblehani ruskymi vojsky prvni zpravy mluvi,ze uz v prosinci 1944 byl kruh kolem Budapesti uzavren.Zid ezde prezivali ,pomerne dobre ,nebot Madarsko bylo nemeckym spojencem ,takze v Budapesti bylo 870 000 zidu, kterych se nikdo netknul.
Takze v roce 1999 ,za presidentovani Clintona zide ,celkem 12 jich bylo do predsednictva a celkem 36 podilici se na zalobe a podali stiznosta ovsem s tim i zadali odskodneni za ukradeny majetek,vladou USA v dobe valky.
Bronfman-ten potrebuje kazdy dolar.
Holocaust committee

Stuart E. Eizenstat Roman R. Kentel
Ben Gilman Ira H. Leesfield
Edgar M. Bronfman Miles Lerman
Barbara Boxer Arlen Specter
Dr. Jehuda Reinharz
A vysledek byl , po zalobe ulozenou 7 kvetna 2001 proti byvalym osvoboditelum,ted vlada USA, ze soud uznal v breznu 2005 odskodneni v hodnote
25.000 000 dolaru (potom nekoho osvobozujte )

file:///C:/My%20Documents/Jewish%20hungarian%20nazi%20gold%20train_files/Gold_T4.jpg

Tak 9 kvetna ,1945 vlak vyjel z Budapeste na cestu do Nemecka ,ale ,jak mohl vyject ,kdyz od ledna 1945 byl Budapest neprodisne obklicen Ruskymi vojsky,tim se soud nezabival a zide se raduji ,ze sparvedlnosti bylo ucineno za dost,proste ,goyim spolkne jakoukoliv navnadu i se sebe vetsi blbosti.

On May 9, 1945, a Nazis train left Budapest and barreled across Europe ( 29 boxcars full of gold) enroute to Germany, but the US army caught them first.*za lujici vedeli presne ,co se nachazi ve vlaku,ale nevedeli a take se jich nikdo nezeptal,jak mohl vlak project nepozorovan Ruskymi liniemi kolem budapesti,nakonec ,dnes ,uz je to uplne jedno,jen povest USA armady trochu utrpela,ze by kradli,jako ti zly nacisti ?

http://judicial-inc.biz/Gold_T14.jpg
Where Did The Treasure Go?

The Americans seized the train in Austria, and General Collins, Laude, Hume, Howard, and Linden, took everything to furnish their residences and offices. They smuggled the rest out of the country, and back to the US.

108225

15.6.2006 7:43

Vymazání

Kornel 62.?.?.?

Nevím, jaké máte zkušenosti vy, ale já nikdy nezkoušel vymazat šedesát tisíc lidí. Jak byste to udělal, aby se na nějaké zbytky nepřišlo?

108228

15.6.2006 8:04

Dosud je moje přesvědčení

qwe 193.?.?.?

v souladu s oficiální linií, nicméně o všech těchto věcech je nutno svobodně diskutovat a doopravdy mít k dispozici prvotní doklady tak, aby bylo možno hodnověrně prohlásit falza za falza. Kriminalizace názorů vždy upřímnost oficiálního stanoviska značně zpochybňuje.

108230

15.6.2006 10:48

Německá logika

A. Brčák 195.?.?.?

Pokud bychom se zabývali tím PROČ se něco stalo či ne, tak by takových otázek bylo víc:
Proč Němci používali rakety Fi103 (známé taky jako V1) a A4 (V2), když stavba jedné takové rakety byla materiálově dražší než stavba stíhačky (nepletu-li se v případě V-2 dokonce víc než dvojnásobně).
Proč Němci ještě v době, kdy byl spojenci poražen Afrikakorps uvažovali o vítězství v Africe?
Proč Němci vysílali ponorky i v době, kdy už měly jen mizivou šanci na přežití a kdy počet potopených ponorek vysoce převažoval nad potopenými spojeneckými loděmi?
Nic z toho nedává logicky moc smysl. Znamená to tedy, že historie týkající se německých raket a ponorek je "upravená"? Taky si můžeme říct, že "kdyby Němci chtěli".

108238

15.6.2006 14:32

RE: Německá logika

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 108238

"Proč Němci používali rakety Fi103 (známé taky jako V1) a A4 (V2), když stavba jedné takové rakety byla materiálově dražší než stavba stíhačky (nepletu-li se v případě V-2 dokonce víc než dvojnásobně)."
Ze stejného důvodu, z jakého Japonci používali kamikadze-nebyl problém ve výrobě letadel, ale chyběli jim k nim vycvičení piloti. Vzhledem k rozdílům v evropské a východoasijské mentalitě nepřicházelo použití sebevražedných pilotů v úvahu, tak použili V1 a V2-které navíc byly vzhledem ke své rychlosti obtížněji sestřelitelné než stíhačky anebo bombardéry.

108248

15.6.2006 19:46

RE: Německá logika

zapa 69.?.?.?

Reakce na 108248

tak použili V1 a V2-které navíc byly vzhledem ke své rychlosti obtížněji sestřelitelné než stíhačky anebo bombardéry.
-------------------------------------------------------------------------

V1 se nemusela ani sestrelovat p. Vanguard,

jelikoz se pohybovala podstatne mensi rychlosti nez Spitfiry, ktere v te dobe jiz dosahovaly k 600km/hod. Nektere sestreleny byly to je pravda, ale obvykla technika byla je podletet, nadzdvihnout kridlem a preklopit. Tim se zblaznilo gyro a mila V1 sla dolu.

Nemci v te dobe (podzim '43) jiz prechazeli na V2. Ty byly s tehdejsimi prostredky nesestrelitelne a proto bombardovani vypoustecich ramp byla prvni priorita. Rovnez tak, Nemecko melo v zaveru prototypy raketovych interceptoru 'na jedno pouziti' a to pouze proti bombarderum. Jejich pouziti by bylo prislo velmi blizko k tomu cemu se rika 'kamikaze'. Odhodlani bylo, ale nebyl cas na dokonceni vyvoje a vyrobu.

Kdo videl Peenemunde si dovede predstavit, jake usili venovali spojenci zniceni nemeckeho raketoveho vyzkumu. Jen par mesicu a mozna by to jiz nebyli stihli. Co tez neposlouzilo Nemecku bylo samozrejme 'kecani' vudce do vojenskych a technickych zalezitosti.

108258

17.12.2006 23:02

RE: Německá logika

bus 88.?.?.?

Reakce na 108248

No dyť ještě v dubnu furt se chvástali, že mají zbraně, které nepřátele porazí. Jen hubou. Co je na tom divného, na propagandě. Ale pokud vím, tak ty piloty měli, dokonce ta pilotka Reichová? to navrhovala Hitlerovi. Už si nepamatuji, proč k tomu nedošlo.

123610

16.6.2006 5:23

RE: Německá logika

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 108238

Jedna vec je treba nelogicke vmesovani Hitlera do prace generalniho stabu. A druha vec je prohravat valku a nezahladit stopy po svych zlocinech, aspon Japonci z jednotky 731 to chapali velmi presne.

108290

15.6.2006 12:13

Není jistě pochyb

Karel z Čech 88.?.?.?

o tom, že němečtí fašisté měli v plánu vyhladit židy. Stejně tak měli v plánu přemístit a zlikvidovat slovany. Ovšem jedna věc je plán a druhá jeho realizace. Jak dopadl plán na přemístění a likvidaci slovanů jistě není třeba hovořit. To všichni velmi dobře víme a kdo neví, tak ať se podívá kolem sebe.
Kornel tady vyjadřuje pochybnosti, že nebylo možné zlikvidovat 60 tisíc internovaných v koncentráku. Pokud by měl pravdu, tak jak je možné, že 6 milionů židů zlikvidovat možné bylo? Že by se snad likvidace židů od likvidace goimů nějak zásadně lišila? To snad ne.
Skutečností asi je, že židů odjížděly do koncentráků celé transporty. O transportech goimů jsem nikdy hovořit neslyšel. Přesto jich byla v koncentrácích převážná většina. Jak tedy ti se dostávali do koncentráků? Že by na písemné pozvání každý individuálně? No to snad ne. Tedy patrně také transporty.
Goimové se z koncentráků vraceli převážně domů, do svého bydliště, židé měli na vybranou kromě toho Ameriku a Izrael, kde měli příbuzné a známé. Tedy do původního bydliště se jich vrátilo procentuálně nepochybně míň. Vyvozovat ze skutečnosti, že internovaný namísto domů odejel do USA, závěr o mimořádném utrpení a holocaustu, je jistě trochu podivné a zarážející. Ještě podivnější je, že o seriozně debatovat o těchto skutečnostech je trestné. Jistě však existují nějaké statistické údaje, kolik židů po válce přicestovalo do USA. Nemálo lidí se jistě i ve statistikách dokázalo ztratit. Prokazatelně se ztratilo množství německých válečných zločinců. Tedy těch, co nepřešli do federálních služeb v USA.

Skutečně nerozumím tomu, podle jakých kritérií byli židé do transportů vybíráni. Podle svědectví Otty Pavla do koncentráku odjeli jeho starší bratři, avšak on ani jeho židovský otec nemuseli nikam. U něj bych ještě pochopil, že byl malé dítě. Samozřejmě ne, že bych to někomu přál, ale je pro mě nepochopitelné, že děti ano a otec žid ne.

108242

15.6.2006 17:54

proc tam bylo 67 tisic zivych?

jozin z bazin 128.?.?.?

Pan Stwora se jiste touhle problematikou zabyva jiz dlouho a dobre zna odpoved na tuhle otazku. Osvetim III byl tabor "pracovni", nikoliv vyhlazovaci. Osvetim-Birkenau byl tabor vyhlazovaci, a i tady bylo osazenstvo ktere se staralo o beh tabora (trideni veci, chod peci, remeslnicke prace atd.)

Clanek obsahuje vetu ze Nemci byli peclivi ohledne zaznamu. Proc se tedy nepodivat do Vrbovy zpravy? Vrba byl zid povereny prave tim puntickarskym vedenim zaznamu, uprchl z Birkenau v roce 1944. Stale jeste zije v Kanade.

Jsou v tom clanku taky zajimave rady pro provozovatele tech koncentraku. Zajimavy je napr. navrh znicit koncentracni tabory mesice pred prichodem Rude armady. Pan Stwora jiste vi, ze prave nedlouho pred prichodem Rude armady byla genocida v plnem chodu (konec roku 1944).

108255

16.6.2006 2:04

RE: proc tam bylo 67 tisic zivych?

zapa 69.?.?.?

Reakce na 108255

Pardon ze odbocuji...

to o tom vyhlazovani a alternativni myslence vse 'uklidit' pred prichodem Rude armady me vede ke vzpomince na jeden komentar, ktery jsem pred mnoho lety slysel na jednom filmovem dokumentu. Dle nej mela pry byt zvazovana (viteznymi Rusy) verze 'konecneho reseni' tentokrate 'nemecke otazky'. Stalin pry uvazoval o totalnim vyhlazeni nemeckeho naroda...

108279

17.6.2006 0:49

RE: proc tam bylo 67 tisic zivych?

Zvědavej. 4.?.?.?

Reakce na 108279

>Pardon ze odbocuji...
>
>to o tom vyhlazovani a alternativni myslence vse 'uklidit' pred
>prichodem Rude armady me vede ke vzpomince na jeden komentar,
>ktery jsem pred mnoho lety slysel na jednom filmovem dokumentu.
>Dle nej mela pry byt zvazovana (viteznymi Rusy) verze 'konecneho
>reseni' tentokrate 'nemecke otazky'. Stalin pry uvazoval o
>totalnim vyhlazeni nemeckeho naroda...

O tom jsem taky kdysi slyšel. Myslím, že to bylo myšleno tak, že by Německo bylo rozděleno mezi vítězné mocnosti a zmizelo z mapy Světa. Ví o tom někdo něco bližšího?

108330

17.6.2006 6:35

RE: proc tam bylo 67 tisic zivych?

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 108330

Především byla úvaha o jeho přeměně na vyloženě zemědělský stát bez průmyslu...

108340

18.6.2006 6:28

RE: proc tam bylo 67 tisic zivych?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 108340

Mno, akorát, že to nebyla Stalinova, ale židovská (v pomstychtivosti neuvážená) úvaha. Říkalo se jí Morgenthauův Plán a Německo mělo být podle něho rozděleno do malých "samostatných" států, zbavených průmyslu a donucených zabývat se pouze zemědělstvím. Škoda, že k tomu nedošlo - chtěl bych vidět ty kyselé židovské ksichty, kdyby jim Německo platilo holohoaxní vyděračství místo v markách v sauerkrautu.

108412

16.6.2006 2:46

RE: proc tam bylo 67 tisic zivych?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 108255

O důvěryhodnosti R.Vrby (Walter Rosenberg) se ovšem objevují i pochyby www.vho.org/tr/2003/2/Bruun169f.html, na některé nesrovnalosti ohledně jeho popisu Himmlerovy návštěvy a jeho údajného osobného shlédnutí zplynování 3000 Židů (v době, kdy to prostě i dle dnešních oficiálních údajů bylo nemožné)poukázal i E.Zündel www.fpp.co.uk/Auschwitz/docs/controversies/liars/Vrba/Vrba240185.html

108281

16.6.2006 5:26

RE: proc tam bylo 67 tisic zivych?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 108255

Mno, nekdo uvedl, ze byl kupodivu po 60-ti letech zpristupnen nekolika historikum jisty archiv, budeme videt co se z neho vynori.

108291

15.6.2006 23:09

Mäsiarske počty

ja_ 195.?.?.?

Podľa stránky http://osvetim.valka.cz/, boli prvý väzni do Osvienčimu poslanný 14.6.1940 oslobodený bol 17.1.1945. Ak by sme brali, zabíjanie začalo a skončilo v uvedené termíny a bežalo neustále, dostaneme (ak správne počítam) 1675 dní. V Osvienčime malo byť zabitých 1,5 milióna ľudí. Je to teda 895,5 zabitých za deň, 37,3 zabitých za hodinu. Ak by pece pracovali od začiatku do konca a sústavne, mali by teda za hodinu spáliť 37,3 tiel.Predpokladajme, že väzni boli skutočne vyhladovaní a vážili priemerne 40 kg. Pece teda museli za hodinu spáliť 1492 kg organického materiálu, asi polovina kostí.
Máte niekto prosím informácie ako dlho trvá spálenie nebožtíka aj s truhlou v krematóriu a koľko sa pri tom spotrebuje plynu alebo oleja?

108268

15.6.2006 23:17

Ad ten link

Emma 84.?.?.?

Reakce na 108268

Mne tam zaujalo hlavně tohle

http://osvetim.valka.cz/clanky/clanek_1.htm

I když pro mnohé jsou to asi známá fakta.

108270

20.6.2006 20:32

RE: Mäsiarske počty

Smrdka Starlingsecond (zavináč) centrum (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 108268

heh 895 za den? no víte výkonnost byla taková že se například v Treblice dokázalo za den zlikvidovat 18000 lidí za den... samozřejmě pak byly dny kdy bylo méně mrtvých tzn. že se co se stihlo spalovalo hned a ten zbytek se spaloval ve dnech "klidu". Také ze začátku se mrtví zakopávali a až když došlo místo tak byli vykopáváni a spalováni.

a ohledně toho oleje a plynu - víte kolik spotřeboval jeden jediný tank na 100km? přes 100 litrů.... samozřejmě v boji několika násobně víc, takže ty relace se pohybovali trochu v jiných číslech

108556

21.6.2006 22:04

RE: Mäsiarske počty

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 108556

>no víte výkonnost byla taková že se například v Treblice dokázalo za den
>zlikvidovat 18000 lidí za den...

tie "hausnummera" (18 000 na den), ste si vycucal z ktoreho palca? z velkeho na nohe?

108652

24.6.2006 15:11

RE: Mäsiarske počty

ja_ 195.?.?.?

Reakce na 108556

Čísla ktoré som uviedol sú ABSOLÚTNYM MINIMOM (menej to nemohlo byť, ak je údaj o počte obetí pravdivý), ktoré museli za časovú jednotku "spracovať". Podmienky výpočtu sú brané z maximálneho časového rozsahu.
Kdesi som počul, že jedno telo sa v krematóriu spaľuje 2 hodiny a spotrebuje sa pri tom 200 litrov vykurovacieho oleja.
Povedzme že by na jedno telo potrebovali 1 hodinu a 50 litrov, a používali pece ktoré sú ukázané na spomínanej stránke: Potrebovali by teda 38 takých pecí. Ak by telá nakladali po troch (čo je už za vlasy pritiahnuté) potrebovali by 13 pecí. A spotreba oleja by bola 1900 litrov za hodinu.
18 000 za jeden deň [překvapení] ? To je minimálne 720 ton organického materiálu. Likvidovanie ostatkov neskôr? No to možno tak pri v mrazoch. Inak by tam zdochli od smradu. Telo začína páchnuť už druhý deň. Tretí deň je ako balón. Po týždni môže prasknúť, pričom z neho vyletia vnútornosti.
Vykopávali? A načo? Apropo bolo by to minimálne 800 metrov kubických mŕtvol, a keby začali hniť bolo by to minimálne o 30 % viac. Jedno telo musí byť aspoň meter pod zemou aby nebolo cítiť. Ale 18 000 tiel...

108814

15.6.2006 23:15

Vlaky

I. Laengsfeld 195.?.?.?

Proc tedy postavili Nemci rampu az do Birkenau? Tech cca 60 tisic
pracujicich by se behem mesicu prece podarilo transportovat i levneji. Ma Cerveny kriz take cetne zaznamy o transportech Zidu z Osvetimi zpet do zapadni ci vychodni Evropy nebo spis jenom vetsinou o transportech smerem do KL? V jinych oblastech byva zvedavec zajimavy, antisemitismus
mu ale, zda se, zalepuje oci zasti

108269

15.6.2006 23:56

RE: Vlaky

Emma 84.?.?.?

Reakce na 108269

>V jinych oblastech byva zvedavec zajimavy, antisemitismus
mu ale, zda se, zalepuje oci zasti<

Ano já vás chápu pane Laengsfelde když Zvědavec napíše něco "politicky nekorektního" o komkoliv jiném než je vaše etnikum tak je to O.K. [zahanbení]

108272

18.6.2006 6:55

RE: Vlaky

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 108269

Osvěčim byl osvobozen Rudou armádou a tak záznamy o transportech z Osvěčimi by snad měla sestavovat ona. Na objektivnost informací Červeného kříže (o propagandě rudoarmějských politruků vůbec nemluvě) je kromě toho kulové kemo spolehnutí - odmítl, například, vyšetřovat masakr polských zajatců v Katyni a přišil ho bez okolků na triko Němcům.

108413

16.6.2006 0:49

Osvětim: Kdo chtěl, ten se mohl nechat evakuovat

Esmate esmt (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Ten kdo chtěl, se mohl před osvobozenim Rusy nechat evakuovat. To si mužete přečíst i v Elie Wiesel: Die Nacht. To je jeden z otců Holoukaustu, který v té své knize tvrdí, že je Němci prostě nechali ve čtyřstupech pochodovat do ohnivých jam, kde se upalovali. Těsně před ním, se ten pochod zastavil, takže zase přežil. Velice poučná kniha je to.

Kdo nechtěl mohl zůstat. Bylo jich poměrně málo. To vím osobně od paní Alžběty B., židovky z Prahy, která tam byla až do konce a nechala se osvobodit Rudou Armádou. Pracovala 4 roky v táborové prádelně. O žádných "komorách" po celou dobu nic neslyšela. O tom se dozvěděla teprve až po válce.

Po práci se vždycky sprchovaly v horké vodě a jeden esesák se na ně chodil tajně dívat. Ony to věděly, ale dělaly jako že ho nevidí. Na moji otázku, zda se je nepokusil někdy znásilnit, odpovědela: "Nesmysl, to né, to by ho hned zastřelili. Ale potom, když přišli Rusi, ti nás znásilnili všechny několikrát."

Tolik k "osvobození" z první ruky. Takže tak. Já jsem jí to těch neexistujících "komorách" věřil, ale od zavedení zákona o popírání holoukastu jsem přesvědčen o opaku.

Pan Spielberg, než natáčel "Schindler Liste", tak k ní poslal nějaké lidi, aby s ní udělali rozhovor, který natáčeli na video. To video jí také potom poslali. Paní B. si po shlédnutí toho filmu, na který extra šla, stěžovala, že tam z toho co vypověděla, nepoužili vůbec nic. Byla tedy dost zklamaná. Ale asi se to panu Spilbergovi jak materiál nehodilo...
[zmaten]

108274

16.6.2006 18:32

Stale se mozno ptat??

Sova 89.?.?.?

Nejen ja, ale mnoho jinych lidi muselo by potvrdit, ze behem unora 1945 tahla pres severni Cechy kolona , odhadem az 1 tis.lidi,ktera presla pres nynejsi Polsko a cesky Harachov smerem na zapad.Vzpominam jako dnes, kdyz mi bylo tehda 18let, ze jsem se divil co to muze byt za lidi. Byli celkem dobre obleceni, nebot byly v te dobe mrazy kolem 10 stupnu a nekteri sedeli na vozech, ktere tahly kone, jini sli pesky.Zeptal jsem se nemecky odkud jdou - odpoved von Auschwitz bei Katowitz.Nikdo mne neodhanel, mohl jsem se bavit dele, ale nemohl jsem pochopit jak to, ze nikde nebyl zadny nemecky vojak. Rikal jsem si, kdybych to vedel vzal bych jim nejake jidlo, ale nikdo nic nezadal.Dodnes nepochopim kdyz takove pochody nekdo nazyva hladove pochody- to byl sporadany pochod a zda to byli Zide nebo jini, nevim ovsem vim jen, ze se jich mnoho vratilo po valce a mnozi se dozili i 9o let po takovych utrpenich.

108323

17.6.2006 14:51

RE: Stale se mozno ptat??

zapa 69.?.?.?

Reakce na 108323

Je pravdepodobne, ze se jednalo o evakujici se etnicke Nemce. Otec mi rekl, ze na konci valky jich byly plne vlaky. Uredne se jim rikalo 'narodni hoste'.

108361

17.6.2006 20:59

RE: Stale se mozno ptat??

Sova 89.?.?.?

Reakce na 108361

Chapu, ze zapa 69 nevi o te dobe nic,kdyz tehda nezil jako ja.Ovsem nemel by tvrdit, ze z Osvetimi prichazeli etnicti Nemci. Tam zadni etnicti Nemci nezili. Jeste dodavam, ze jako svedek toho transportu nevim o jake lidi se jednalo zda o Zidy anebo jine vezne.Jeden z nich mi jeste odpovedel, ze je jen kapo a ze nevi kam dojdou.Kapo totiz bylo oznaceni pro hlidace z rad veznu.Ale to asi zapa nepochopil, ze nejde o to, -jde o to, ze to byla kolona bez nemeckych vojaku a ze to byli lide zdravotne schopni pro takovy pochod. Kteri nemohli, tak museli zustat v koncentraku a je pravdepodobne, ze mohli tam byt 1-2 tydny nejen bez hlidacu ale i bez jidla. Pak se nelze divit, ze po 14ti dnech hladoveni byli z nich jen kostry. Pak zni ale otazka- meli tam nemecti vojaci zustat a postarat se o ne dokud neprijde Ruda armada.Co by s nimi Rusove udelali, lze si domyslet.To neni v zadnem pripade omluva zrizeni a pomeru koncentraku, ale je treba videt normalni mysleni - kazdy utikal jak mohl.
Pak jsme videli prvni fotky z koncentraku, kde se nejen nejmene 14 dni nepohrbivalo,mrtvoly se hromadily a ti, co prezili byli jen kostry.

108385

16.6.2006 19:23

Kalendarium

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 207.?.?.?

Take se da prelozit jako almanach. E

108325

16.6.2006 20:18

RE: Kalendarium

Ezop 199.?.?.?

Reakce na 108325

One entry found for almanac.

Etymology: Middle English almenak, from Medieval Latin almanach, probably from Arabic al-manAkh the almanac

1 : a publication containing astronomical and meteorological data for a given year and often including a miscellany of other information

2 : a usually annual publication containing statistical, tabular, and general information

108326

17.6.2006 8:21

Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 220.?.?.?

6-15 Cervence ,roku 1938 byla schuze mnoha zemi na zaklade pozadavku Nemcu se dohodnout se svetem o tak zvanem zidovskem problemu.Americky president mel rovnez na teto konferenci ve Francii ,v Evian zastoupeni,jakozto mnoho dalsich delegatu z mnoha evropskych zemi.nemci nabidli,ze s veskerym administrativnim vyrizeni ,passy a jine ,ze chteji 250 dolaru za jednotlivce s jejich dobrovzdanim do jakekoliv zeme sveta,naprosto nekladli zadne prekazky se zidu zbavit,celkem podle delegatu pripadlo na 38 zemi ,kam mohli volne emigrovat,jak z Nemecka ,tak uz i z Rakouska.Dalo by se ocekavat ,ze americky president ,sam ,co by zid vyjde Nemcum vstric ,coz se ,ale nestalo.Za zidovskou stranu byla Golda Meir (Meirson ),ktera zcela ignorovala nemeckou nabidku o naprosto volne emigraci zidu kamkoliv do sveta, jedinym problemem byla Palestina ,kde se zidovske emigraci branili Britov e,kteri meli nad palestinou mandat.Zidovstvo zkouselo zaplest Nemce s Brity pomoci nezakonne emigrace do Palestiny a tak zionisti pozvali Eichmanna do Palestiny,ale presto pro odpor Arabu Hitler slibil arabskemu vudci islamskeho hnuti Muftimu ,ze Nemecko bude respektovat prani domacich obyvatel, proto bylo mozne ,ze islamsti vojaci pod vedenim nemeckych dustojniku pozdeji utvorili dve divise dobrovolniku v Bosnii a Hercegovine,byla to divise Handzar a Smotra,ale to je jina historie.
Zde , jde predevsim o to ,ze zionisti sami,naprosto nepodporovali volnou emigraci zidu z nemecka, takze ,jakypak holocaust.
Tohle nebyl jediny pripad ,tech pripadu je daleko vic ,musime si uvedomit ,ze zidovska vlajka zionistu byla jedinou povolenou vlajkou k vyveseni v Nemecku, vlala hned ,vedle vlajky nacisticke ,zeptejte se na to nekoho z zidu.
HITLER LOOKS AT ZIONISM
Therefore Zionism became the only other party legalized in the Reich, the Zionist flag the only other flag permitted to fly in Nazi-land. ...
www.codoh.com/zionweb/zizad/zizad7.html -

http://www.crwflags.com/fotw/images/i/il.gif
Flag on the SS Emanuel 1934 (Zionist Flags, Israel)(tuhle vlajku sem ukazat nedaji,to da rozum )
http://www.crwflags.com/fotw/images/p/pl-wagh1.gif
Flag of Warsaw Ghetto Judenrat 1940
For openers, Brenner showed how the Zionists had a long history of shameless cooperation with the Nazis, especially after the dictator Adolph Hitler had came to power in 1933. The Zionists were also in bed, to some extent, with the other members of what later became known as WWII's "Axis of Evil," that included Benito Mussolini's Italy, and Tojo Hideki's Japan. For example, in March 29,1936, Zionists praised Il Duce, and his regime, at the opening of a maritime school, funded by the Fascist government, at Civitavecchia.

(Pane Nohejl, nekolikrat jsem vas vybidl k tomu, abyste do diskuze neprenasel anglicke texty, ze to je netaktni k tem ctenarum, kteri anglicky neumi, a jsou mezi nimi i takovi, kteri financne na Zvedavce prispivaji. Vy ale stale pokracujete - jste bezohledny.
Krome toho jsou vase prispevky opakovane a mnohdy nepodlozene protizidovske. Upozornuji vas na to, ze pokud svuj postoj a snahu nezmenite, nebudu vam vase prispevky do diskuze vubec poustet. E.)

108344

21.6.2006 18:47

RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.

Jan Špaček Starlingsecond (zavináč) centrum (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 108344

Pane Nohejl máte pravdu hlupáci židovští.... za pouchých 250 dolarů mohli odcestovat ze země kde žili po mnoho genereací a pozoooor AKCE: 5 židů za cenu 4! a to se vyplatí... Navrhuji vám podobný obchod! dejte mi 10000 dolarů (přeci jenom 250 dolarů by při dnešních cenách mohlo odpovídat tak těm 10000) a já vás nezabiju a nechám vás odcestovat... pokud nezaplatíte tak vám rozbiju držku a zastřelim.... podle vaší logiky to přece není vražda (píšete že to není holokaust) když vám dám možnost se vyplatit i když ji nevyužijete... líbí?

108639

22.6.2006 2:33

RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 220.?.?.?

Reakce na 108639

Nepamatuji,ze by v taborech Gulag mel nekdo moznost se dovolat pomoci a nebo ,aby jej nekdo z techto taboru vyplatil,lide -pribuzni ani nevedi ,kde lezi jejich tela ,proste nic,zadne odskodneni za "rusky" holocaust ,jenom 100 milionu mrtvych ,to neni vc nez tech sest milionu,ze ano?
Musite si uvedomit,ze neni vse ,jak nam politici a zkorumplovani historici rikaji,takovy Hitelr ,co tak strasne nenavidel zidy,tak mel ve sve armade ,co bojovali za Nemecko,co by pravoplatni obcane,tak mel 77 clenu dustojnickeho sboru zidu,take jeho 25 generalu bylo zidu,takovy protispionazni vedoucu ,jak Canaris ,byl zid,,celkem v jeho armade bylo na 1500 zidu ,kterym bylo dovoleno v zakopech fronty praktisovat jejich judaisticke modleni,prevedte si to do komunismu,ze byste delal neco podobneho.
Pokud nahlednete do historie a na tak zvane nestesti Ceskeho naroda -Mnichov,tak zjistite ,ze ten jez tisknul presidenta Benese ke zdi byl poverenec Hitlera,zid,jez diktoval Hitlerovi pozadavky driv nez Mnichov zapocal a take nezapomete ,ze zide na uzemi Ceskoslovenska v plebiscitu se hlasili v naprosto velke vetsine k nemecke narodnosti ,nez ceske a zida v Praze ,ktery jinak na Vas nemluvil nez nemecky ,cestina ,podle nich ,byla prostou reci sluzebnictva.
Nakonec ,abyste se nerozplakal ,tak bych Vam jen pripomel vyrok zidovskeho rabina jez rekl doslova:Jedna krava v Palestine ,ma pro mne vetsi cenu ,nez vsichni zide v Evrope.
V roce 1943, presne 16 unora ,Rumunsko pozadovalo jen 50 dolaru za kazdeho zida ,v poctu moznych 70 000 a nedostali nic ,pritom ,vsichni zide zadaji odskodneni za jejich majetky v hodnote billionu dollaru a zde nemeli na 50 dolaru.Toto bylo publikovano i Ney Nork novinach a jednalo se o rozhodovani ,tak zvaneho "zidovskeho predsednicva ,vedene Yithak Greenbaum.
Nakonec ,Ceskoslovensti komunisti ,mnoho z nich zidu,vis Slansky a spol ,tak ti nechteli zadne vykupne za Miladu Horakovou ,ktera SE NICICM NEPROVINILA A CELY SVET PROTESTOVAL PROTI JEJI POPRAVE A PRESTO BYLA POPRAVENA-poucte se v tomto pripade,za to ,ale komunisti bojovali za alzirskou Dzamilu Buheredovou ,co by vlastenku ,co hodila granat do restaurace plne vojaku a civilistu a jmenovali to svetovym barbarismem .

108672

22.6.2006 9:50

RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 108672

>celkem v jeho armade bylo na 1500 zidu ,kterym bylo dovoleno v zakopech
>fronty praktisovat jejich judaisticke modleni,prevedte si to do komunismu,
>ze byste delal neco podobneho.

mylite sa pan Nohejl,

vo wehrmachte, v WWII, bojovalo 150 000-200 000 zidov.

zdroj:
us-americky historik zidovskeho povodu Bryan M. Rigg

jeho kniha sa nazyva

"Hitlers jüdische Soldaten" (vydavatelstvo Schöningh Verlag, Paderborn-- ISBN 3-506-70115-0)

preklad titulu: "Zidovski vojaci Hitlera"

108682

22.6.2006 14:24

RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.

Ezop cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 108682

Hitler's Jewish Soldiers
The Untold Story of Nazi Racial Laws and Men of Jewish Descent in the German Military
Bryan Mark Rigg
Lawrence, Kan.: University Press of Kansas, 2002
New in Paperback: September 2004
528 pages, 95 photographs, 6 x 9
Modern War Studies
Paper ISBN 0-7006-1358-7, $16.95

Also available in cloth:
ISBN 0-7006-1178-9, $29.95

Prevazne to byli "Mischlinge", Rigg's dokumentoval 1671 vojaku zidovskeho puvodu, kteri slouzili ve Wehrmachtu nebo ve Zbranich SS.

108700

22.6.2006 19:19

RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 108700

http://www.stern.de/politik/historie/514034.html?eid=535451&s=3&nv=ex_rt

tu je napr. udaj, ktory potvrdzuje Riggsovu tezu o 150 000 vojakoch Wehrmachtu, ktori mali zidovsky povod,

-Generalfeldmarschall Erhard Milch, podla norinbergskych zakonov polovicny zid, co neprekazalo aby zostal generalom a neskor statnym sekretarom v Hitlerovej vlade, dostal Ritterkreuz,

-Karl-Heinz Maier, sluzil vo Waffen SS a po vojne aj v izraelskej armade ako major a nebol sam. okrem neho malo dalsich 40 prislusnikov zidovskej armady skusenosti z Wehrmachtu,

-1.200 zidovskych vojakov Wehrmachtu, dostalo vysoke vyznamenanie za odvahu (Ritterkreuz),

-Helmut Schmidt, zidovskeho povodu, neskorsi nemecky kancler, ktory presadil pristahovalectvo tureckych gastarbeitrov do Nemecka, zacinal karieru ako dostojnik Wehrmachtu,

- neskorsi Bundesminister Egon Bahr (Unteroffizier Wehrmachtu) aj jeho brat Heinz (Oberscharführer der Waffen-SS), mali oboch rodicov zidov,


a dalo by sa pokracovat do nekonecna.

108715

22.6.2006 21:33

RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.

Ezop cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 108715

I kdyz clanek Sternu rika ze minimalne 150000 vojaku zidovskeho puvodu slouzilo v nemecke armade a na fronte, tak opakuje cisla ktera pochazeji z Riggsovi knizky, 150000 je jenom Riggsuv odhad.

Primo z http://www.jewishvirtuallibrary.org

Mischlinge prvniho stupne -- ty co meli oba Zidovsky prarodice;
Mischlinge druheho stupne -- ty co meli jednoho Zidovskyho prarodice.

Scitani lidu v 1939 ukazuje 72,000 Mischlinge prvniho stupne a 39,000 druheho stupne jeste zili v Nemecku.

Potom cislo 150000 je nemozne...............

Generally, the policy was to absorb Mischlinge of the second degree into the German nation, whereas those of the first degree were equated with Jews. At the end of 1941 and at the Wannsee Conference, proposals were made that all Mischlinge of the first degree be sterilized.

Field Marshall Erhard Milch, for example, is considered a German Jewish war criminal, and Dr. Hans Eppinger performed horrible experiments on inmates of Dachau.

(Upozornuji vas jako predtim pana Nohejla. Anglictinu vic nepustim. E.)

108720

23.6.2006 2:13

RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 108720

nech uz to budete skusat vysvetlit ako chcete, nepasuje tych 150 000 zidovskych polomischlingov alebo celomischlingov vo wehrmachte, tych skoro 30 zidovskych generalov (okrem ineho aj sef nemeckej rozviedky Cannaris, mal mat matku grecku zidovku), do oficialneho obrazu o priebehu druhej svetovej vojny, aj keby ste si k tomu zobral zbijacku. [mrknutí jedním okem]

108732

23.6.2006 3:40

RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.

Ezop cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 108732

"I die for my fatherland. I have a clear conscience. I only did my duty to my country when I tried to oppose the criminal folly of Hitler." - Admiral Wilhelm Canaris

"Zemrel jsem za moji vlast/otcinu. Mam ciste svedomi. Udelal jsem jenom sluzbu me vlasti, kdyz jsem se snazil odporovat Hitlerovu zlocinemu blaznovstvi." - Admiral Wilhelm Canaris

Zdroj:
http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/Holocaust/canaris.html

108734

23.6.2006 9:41

RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 108734

co sa tyka WWII, nepovazujem citaty so zidovskych zdrojov za smerodatne. k tej "duty to my country", ktora to bola ta jeho krajina? Nemecko, Grecko alebo sa citil specialne zviazany s zidovskou diasporou?

108755

23.6.2006 14:25

RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.

Ezop cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 108755

O takhle to je..... Zdroje informaci o Zidech a od Zidu nejsou nesmerodatne a muzete mi teda vysvetlit ktere zdroje informaci jsou smerodatne...... Ja s Vami souhlasim, ze Zidi lzou, ale kdyz se mluvi o Zidech, tak aby me nikdo nemohl napadnout s anti-semitismem, tak pouzivam Zidovske zdroje! A vy jsi ty dezinformace potom muzete vyridit sami mezi sebou.

108785

23.6.2006 11:16

RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 220.?.?.?

Reakce na 108720

Tak ,jak to ctete,tak je to delano podle Nemcu,ale ,spravne, po zidovsku ,je kazdy zidem ,kdo mel zidovskou matku,tudiz poradce Hitlera a Hesse,mlady Haushofer ,mel matku zidovku ,tudiz ,dle zidovskych zakonu je zid a to je ten pan ,co nam delal navrhy na Prazskem Hrade ,jak se mame vzdat Hitlerovi, Hitler mu plne veril,takze ,podle tohodle zarazeni by se mnoho tech vojaku zmenilo v zidy,nakonec i druhy kapitan na lodi Bismark byl zid a nejvice dekoronovany pilot byl zidem take,Hitlerovi nevadili zide ,kteri bojovali nacionalne-vlastenecky za Nemecko,jeho sofer byl SS Maurice,zid take ,on nesnasel zidy ,kteri davali judaismus pred Nemecko.Ted v USA maji s tim problemy ,protoze plno zidu reknou ,ze jsou nejdrive obcany Israelu a potom USA ,na tomto zaklade Polar delal spionaz ve prospech Israelu,tak ,jak ,tak zvany Maxwel ,co byl i clenem parlamentu,pracoval pro Israel a takovych jsou statisice.Jakmile nektery z nich udela neco kriminalniho,tak sup a uz je v Israelu a Israel jej nevida ,muze to byt sebevetsi vrah a nebo podvodnik
Zajimave je to,cimz je historie obzvlaste zajimava ,ze i na strane Ruska bylo v generalnim stabu na 313 zidu ,generalu,takze ,vlastne to byl Milstein proti tomu zidovskemu genralu na ruske strane,neni divu ,ze se nijak na ruske strane nesetrilo zivoty,nas mnogo,ze ano,tedy 24 millionu,z toho primo 12 vojaku padlich v zakopech a jak Solzenicin podotyka ,taboryGulag ,Lubijanka a jine ,celkem pres 1000 taboru,tak 100 milionu je jen odhad za celou ,tak zvanou bolsevickou eru.
http://img.stern.de/_content/51/40/514034/Hitwach250_250.jpg

http://www.zundelsite.org/english/jews-under-stalin/index.html
Zajimave je i to ,ze nektere rabbiny ,jako Lubavitcher dopravili s eskortou do Svycarska,pred nekolika malo lety zemrel v USA.To je velmizajimava historie,jak Geobles poslal sveho adjunta s ukolem ,dopravit JEJ DO BEZPECI.
http://images.amazon.com/images/P/0300104480.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V1128585546_.jpg
Rescued from the Reich : How One of Hitler's Soldiers Saved the Lubavitcher Rebbe Knihu lze koupit v USA-Internetova linka je zde: http://www.amazon.com/gp/product/0300104480/102-0816410-0257709?v=glance&n=283155

108770

17.6.2006 8:30

Kniha ke koupi ve vydavatelstvi Amazon,lze knihu koupit i pres internet

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 220.?.?.?

http://www.amazon.com/gp/product/images/1569802351/ref=dp_image_0/104-4106302-5346311?%5Fencoding=UTF8&n=283155&s=books

51 Documents: Zionist Collaboration With the Nazis (Hardcover)
by Lenni Brenner


http://www.amazon.com/gp/product/1569802351/104-4106302-5346311?v=glance&n=283155
You Save: $7.70 (35%)

Availability: Usually ships within 24 hours. Ships from and sold by Amazon.com.

Want it delivered Tuesday, June 20? Order it in the next 61 hours and 46 minutes, and choose One-Day Shipping at checkout. See details

27 used & new available from $13.40

108345

2.8.2006 16:59

czechnaziweb

HD 217.?.?.?

nestačím zírat.. nevěděl sem že je zvědavec hlásnou troubou národního odporu.. nebo alespoň malé české nenávisti a závisti? v jednom článku se popírá holocaust, v druhém se zlehčují slova Mela Gibsona a v dalším se napadá CzechTek a to vše na jedné uvodní straně.. snad radši nelistovat dále [pláč]

112465

30.11.2006 15:46

Nestačím zírat jak se popírá utrpení v KL

Majkl 82.?.?.?

Je v povaze našeho národa popírat utrpení, ale až 60 let po událostech. Můj blízký příbuzný dnes již zesnulý árijec Th.Dr. Trochta, biskup litoměřický přežil Matthausen, tábor smrti.
Při návratu měl krevní obraz "pod obraz", vážil něco přes 40 kilo a lékaři v litoměřické nemocnici nad ním lámali hůl. Se zdravotními následky se do smrti nevypořádal a zemřel předčasně ve svých 68 letech.Co se týká židů tak tvrdil, že jejich životnost v táboře byla maximálně 4 měsíce a jenom za jeho pobytu jich tam bylo utýráno asi sedmdesát tisíc. Smutnou skutečností zůstává, že vedoucími bloků byli jmenováni rovněž židé (zpravidla židovští poláci a Němci), kteří v páchaných ukrutnostech mnohdy předčili říšské Němce. Ničení prací je ale nepopiratelné. Nemělo by se zpochybňovat utrpení také árijských vězňů, ono to vypadá že tam trpěli jen židé. Počty úmrtí podle tvrzení těch co přežili byly zhruba v poměru 1:2.
Nechme mrtvé spát a buďme objektivní. Kdyby Hitler vyhrál, tento web by jsme česky nepsali.

122541

Příspěvků: 67

15.06. 00:47 stepaj  myslím že němci měli jiné starosti...
15.06. 01:26 meloun  RE: myslím že němci měli jiné starosti...
15.06. 02:32 Kykylop  RE: myslím že němci měli jiné starosti...
15.06. 04:34 Rene Bartosek  RE: myslím že němci měli jiné starosti...
15.06. 12:24 Pavel Bočan  RE: myslím že němci měli jiné starosti...
15.06. 19:24 Emma  RE: myslím že němci měli jiné starosti...
20.06. 16:46 VaclavK  RE: myslím že němci měli jiné starosti...
15.06. 19:53 oz  RE: myslím že němci měli jiné starosti...
18.06. 01:52 Emma  RE: myslím že němci měli jiné starosti...
19.06. 03:13 Rene Bartosek  RE: myslím že němci měli jiné starosti...
15.06. 02:57  RE: myslím že němci měli jiné starosti...
15.06. 08:28 Jadawin  RE: myslím že němci měli jiné starosti...
15.06. 22:44 trodas  RE: myslím že němci měli jiné starosti...
16.06. 02:15 zapa  RE: myslím že němci měli jiné starosti...
19.06. 00:12 trodas  RE: myslím že němci měli jiné starosti...
15.06. 11:17 Jiří Rýpar  RE: myslím že němci měli jiné starosti...
15.06. 15:20 Jiří Tříska  RE: myslím že němci měli jiné starosti...
20.06. 09:23 Jiří Rýpar  RE: myslím že němci měli jiné starosti...
15.06. 19:57 Ezop  RE: myslím že němci měli jiné starosti...
16.06. 05:19 Rene Bartosek  RE: myslím že němci měli jiné starosti...
19.06. 00:25 trodas  RE: myslím že němci měli jiné starosti...
15.06. 04:22 Ezop  Kalendarium
15.06. 05:56 Robert Nohejl  Holocaustove zazraky na pokracovani,ale stejne nikoho to v propagande nezarazi.
15.06. 07:43 Kornel  Vymazání
15.06. 08:04 qwe  Dosud je moje přesvědčení
15.06. 10:48 A. Brčák  Německá logika
15.06. 14:32 Vanguard  RE: Německá logika
15.06. 19:46 zapa  RE: Německá logika
17.12. 23:02 bus  RE: Německá logika
16.06. 05:23 Rene Bartosek  RE: Německá logika
15.06. 12:13 Karel z Čech  Není jistě pochyb
15.06. 17:54 jozin z bazin  proc tam bylo 67 tisic zivych?
16.06. 02:04 zapa  RE: proc tam bylo 67 tisic zivych?
17.06. 00:49 Zvědavej.  RE: proc tam bylo 67 tisic zivych?
17.06. 06:35 YAMATO  RE: proc tam bylo 67 tisic zivych?
18.06. 06:28 Jiří Táborský  RE: proc tam bylo 67 tisic zivych?
16.06. 02:46  RE: proc tam bylo 67 tisic zivych?
16.06. 05:26 Rene Bartosek  RE: proc tam bylo 67 tisic zivych?
15.06. 23:09 ja_  Mäsiarske počty
15.06. 23:17 Emma  Ad ten link
20.06. 20:32 Smrdka  RE: Mäsiarske počty
21.06. 22:04  RE: Mäsiarske počty
24.06. 15:11 ja_  RE: Mäsiarske počty
15.06. 23:15 I. Laengsfeld  Vlaky
15.06. 23:56 Emma  RE: Vlaky
18.06. 06:55 Jiří Táborský  RE: Vlaky
16.06. 00:49 Esmate  Osvětim: Kdo chtěl, ten se mohl nechat evakuovat
16.06. 18:32 Sova  Stale se mozno ptat??
17.06. 14:51 zapa  RE: Stale se mozno ptat??
17.06. 20:59 Sova  RE: Stale se mozno ptat??
16.06. 19:23  Kalendarium
16.06. 20:18 Ezop  RE: Kalendarium
17.06. 08:21 Robert Nohejl  Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.
21.06. 18:47 Jan Špaček  RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.
22.06. 02:33 Robert Nohejl  RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.
22.06. 09:50  RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.
22.06. 14:24 Ezop  RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.
22.06. 19:19  RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.
22.06. 21:33 Ezop  RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.
23.06. 02:13  RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.
23.06. 03:40 Ezop  RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.
23.06. 09:41  RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.
23.06. 14:25 Ezop  RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.
23.06. 11:16 Robert Nohejl  RE: Historii pise vitez ,mnohy vitez vyhral protoze ignoroval pravidla hry.
17.06. 08:30 Robert Nohejl  Kniha ke koupi ve vydavatelstvi Amazon,lze knihu koupit i pres internet
02.08. 16:59 HD  czechnaziweb
30.11. 15:46 Majkl  Nestačím zírat jak se popírá utrpení v KL

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,58 Kč
Libra
29,94 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,75 Kč
Švýcarský frank
23,37 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 975,15 Kč
1 unce stříbra
393,18 Kč
Bitcoin
194 289,47 Kč

Poslední aktualizace: 18.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 925