Diskuze k článku

Poděkování

Příspěvků 29

13.6.2006 18:25

Nic jsem neposlal

Jan Čech 67.?.?.?

Jsem velmi rád, že Zvedavec jede dál, ale žádné peníze jsem neposlal. Už jsem se kolikrát rozmýšlel, ale rozhodl jsem se, že nic nepošlu, dokud budou na stránkách ty nahý děvky, o nahých buzerantech nemluvě. Nahota v takovéto formě vždy táhne lidi k dekadenci a někteří náš přirozený sexuální lidský pud zneužívají k darebáctvím, zločinům, vydírání. Vy nic takového neděláte, tak nemáte zapotřebí se k tomuto uchylovat a jakkoliv tomu napomáhat.

108090

13.6.2006 19:46

RE: Nic jsem neposlal

Tom 24.?.?.?

Reakce na 108090

>Jsem velmi rád, že Zvedavec jede dál, ale žádné peníze
>jsem neposlal. Už jsem se kolikrát rozmýšlel, ale rozhodl
>jsem se, že nic nepošlu, dokud budou na stránkách ty nahý
>děvky, o nahých buzerantech nemluvě.

Kdyby tam ty šatky aspoň domaloval, žejo?

http://sex-worldcup2006.com/girls/6238/1/ful/6238015.jpg


http://sex-worldcup2006.com/groups.php

108094

13.6.2006 22:36

RE: Nic jsem neposlal

zapa 69.?.?.?

Reakce na 108090

Hmmm.....to je zajimave.

Vy shledavate zrejme Zvedavce prilis 'liberalnim'. Ueeel, ze bychom do toho zapojili nejakeho ajatolu, pane vydavateli? [velký smích]

Musite byt dost 'rozervana' osobnost: mate Zvedavce rad a pritom ho nemate rad. Jo, zivot se Zvedavcem neni pericko, to uz si vyzkouseli i jini.... a co jich tu bylo!

108113

13.6.2006 23:06

RE: Nic jsem neposlal

ja_ 195.?.?.?

Reakce na 108090

Niesom žiadny puritán a na nahé slečny sa tiež rád pozriem, ale niečo na tom bude. Zvedavca čítam rád a som veľmi rád, že existuje. Ak má byť stránka braná seriózne, "prasačinky" by na nej podľa môjho názoru byť nemali. Stránok s nahatými slečnami je dosť, kto chce ten nájde. Tak prečo by to malo byť aj tu. Akorát to skutočne sedí do verzie od nejakého "72" (znepokojujúci príspevok, ale pomerne priehľadná lož), že si tu o nás niekto zostavuje psychologický profil. Pán "72" ma ale len utvrdil v tom, že poslať príspevok Zvedavcovi je dobrá vec. Ešte som neposlal, lebo som nevedel, ako to bude s peniazmi ktoré budú za čiastkou 25 000. Chystal som sa poslať až to bude potrebnejšie. Ale keďže sa prenášajú do ďalšieho mesiaca, môžem ich poslať už teraz.

108118

14.6.2006 0:07

RE: Nic jsem neposlal

zapa 69.?.?.?

Reakce na 108118

Niesom žiadny puritán a na nahé slečny sa tiež rád pozriem, ale niečo na tom bude.
------------------------------------------------------------------------

Hej, na nahate slecny se podivejte, ale hlavne se jim nekoukejte na 'nahata' mista aby jste se nevzrusil. Tedy, tak je to nezavadne a zcela pripustne (ten pan Cech se osklivi zcela neprilezitostne a nepochopitelne). Podobne chytre to maji zarizeno v Iranu (a delaji to vzdy poranu); muz ktery je pristizen s cizolznici NEzcizolzil, za predpokladu, ze se pritom nezapotil! V opacnem pripade je ovsem vinen a muze byt pravoplatne kamenovan. [mrknutí jedním okem]

Jo, a mate pravdu, nezapomente pristi mesic zatrast mescem!
A potom, kdyby to slo, tak opet a znovu... [smích]

108128

14.6.2006 1:44

RE: Nic jsem neposlal

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 108118

>že si tu o nás niekto zostavuje
>psychologický profil. Pán "72"
tyto veci rikam a myslim si zcasti ja ale ta ,,72,, mne mate......

a tomu,ze se vybralo 25 litru a jeste za tak kratkou dobu neverim ale co o tom tak mohu vedet.
sam jsem zatim take neprispel.....

108134

14.6.2006 0:29

RE: Nic jsem neposlal

Prdelka 83.?.?.?

Reakce na 108090

Zvědavec není o penězích!
A jsem přesvědčen, že nahotiny na tyhle stránky nepatří.
Kdo je vyhledává, ať se podívá jinam.
90 % netu jsou prasárny.Proč musí být ještě zde?
Nejsem žádný puritán , ale Zvědavec je trochu jiná káva!

108131

14.6.2006 15:49

RE: Nic jsem neposlal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 108090

Na Zvědavce nekoukám sice kvůli těm fotkám, ale vyhovují mi. Na rozdíl od toho co se na mě špulívá ze stánků s časopisy ty fotky obvykle mívají ducha. Asi to je taky forma šéfredaktorova protestu proti úzkoprsosti panující v těchto věcech na americkém kontinentu.

108177

13.6.2006 22:30

Tahle akce je nutna a nezbytna

zapa 69.?.?.?

nektere 'nekonformni' (asi vetsina, vim o AntiWar a CounterPunch) stranky to delaji kazdych 6mesicu. A vzdy vydaji vazne varovani a vzdy to vyjde. To uz tak s lidmi je, bez hrozby nic neudelaji... [oči v sloup]

108111

13.6.2006 23:12

Žiaľ je to tak

ja_ 195.?.?.?

Reakce na 108111

Kto si peniaze nevypýta dostatočne nahlas, ten ich nedostane, hoci ich potrebuje stále rovnako. Ja som na tie mierne žiadosti o finančnú pomoc veľmi rýchlo zabúdal. [zmaten]

108119

14.6.2006 0:19

RE: Žiaľ je to tak

zapa 69.?.?.?

Reakce na 108119

Tak to je.

Reknete mi, kdo nepotrebuje penize! Rici neco takoveho by primo hranicilo s silenstvim. Veskera duveryhodnost fuc! [velký smích]

108130

13.6.2006 23:15

RE: Tahle akce je nutna a nezbytna

Ctenar z Olomoucka 82.?.?.?

Reakce na 108111

Většina lidí chce také všechno nejraději hned teď a samozřejmě zdarma!
Smékám před Vladimírem za tu výdrž i před každým dárcem příspěvku na provoz. Průměrná návštěvnost Zvědavce posledních 7 dní je 2700 lidí denně. Kolik že přispělo? 29? Snad to vydrží min. 92 měsíců.

108123

14.6.2006 0:53

Respekt,

brozkeff 212.?.?.?

jenom začněte vést transparentní financování, ať víme, kolik kde co stojí, a věcí, kterých si máme vážit, ať si vážíme. Takhle jsou ty peníze tak jaksi ve vzduchu a není jasné, kolik stojí hosting, kolik tohle, kolik času se kam musí investovat ap...

108133

14.6.2006 1:47

to je velmi dobry prispevek

420 152.?.?.?

Reakce na 108133

myslim, ze kdyby se zavedlo prubezne a otevrene ucetnictvi, mozna by i prispevku pribylo. Za 25 tisic mesicne se uz da udelat docela dost prace, cekam tak 2-3 clanky denne jenom od pana Stwory. Jestli travi moc casu prekladem, treba muze platit nekomu, kdo umi anglicky a udela to rychleji.

108135

14.6.2006 2:55

RE: to je velmi dobry prispevek

ja_ 195.?.?.?

Reakce na 108135

25 000 Kč je v ČR dosť, ale koľko je to v Kanade? Dobrý článok sa nenapíše za deň (nie to ešte 3 články/deň [překvapení]) Otázkou je, aj kto by také kvantum článkov čítal a či by boli o niečom. A preklady taktiež nie sú lacná záležitosť.

108138

14.6.2006 19:02

RE: to je velmi dobry prispevek

Ctenar z Olomoucka 82.?.?.?

Reakce na 108138

Také bych nečekal 2-3 články denně, radši méně a kvalitních a zajímavých (viz čtenost článků). Navíc málokdo za článkem vidí také ten čas věnovaný hledání informací. Není jiná možnost než příspěvky čtenářů, jak financovat existenci nekonformního informačního zdroje, který prostě není vhodný pro reklamu narozdíl od mainstreamových médií.

108193

15.6.2006 4:09

RE: to je velmi dobry prispevek

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 108193

Pod tohle se klidne muzu podepsat. Me zere Zvedavec hromadu volneho casu jenom v diskusich, ani nepamutuju, kdy jsem naposledy sesmolil clanek. A jediny mozny financni zdroj Zvedavce jsme my "zvedavci". Na Zvedavce nikdo "korektni" neda ani vindru, to by s rezal vetev sam pod sebou.

108219

14.6.2006 3:40

RE: to je velmi dobry prispevek

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 108135

>cekam tak 2-3 clanky denne jenom od pana
>Stwory.

Ne. Jeden, občas dva, někdy žádný. Tak jako doposud. Snažím se o kvalitu a ne o kvantitu.

108140

14.6.2006 1:56

RE: Respekt,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 108133

Budu o tom uvažovat. Čtenáři mají právo vědět, kam jdou jejich peníze. [smích]

108136

14.6.2006 2:53

Ctenari nemaji zadne pravo

420 152.?.?.?

Reakce na 108136

ale tu malou podmnozinu darcu penez by to melo zajimat.

108137

14.6.2006 6:53

RE: Ctenari nemaji zadne pravo

ja_ 195.?.?.?

Reakce na 108137

Asi tak [chechtot]
Ale čo čitateľ to potenciálny prispievateľ. A kým ja niekomu niečo darujem, chcem vedieť na čo to bude.
Práve som si vzpomenul na nadáciu "Pontis" na Slovensku. Pýtali 2 % z daní (u nás ich môžete venovať nejakej organizácii), inak ich štedro dotujú zo západu. Avízovali pomoc v rôznych krajinách rôznym ľuďom. Ich pomocou bolo napr. aj finančná a rôzna iná podpora opozície v Bielorusku (neviem či sa neangažovali aj na Ukraine)- teda miešanie sa do vnútorných záležitostí cudzieho štátu. Na Slovensku je takých pofidérnych organizácií slúžiacich NWO viac. Skrátka, treba vedieť na čo dávate peniaze, aby ste neprispeli na kliniec čo vám zatlčú do rakvy.

108144

15.6.2006 4:13

RE: Ctenari nemaji zadne pravo

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 108137

Proc? Tohle je o duvere!!! Stejne tak bude tezko dokazovat panu Stworovi, ze existuje nejaky Bartosek. Muj zdravy rozum mi rika, ze je to OK a to mne osobne bohate staci. Stejne si nedokazu predstavit jak na necem anonymnim jako internet chcete neco dokazat.

108220

15.6.2006 8:35

RE: Ctenari nemaji zadne pravo

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 108220

>Proc? Tohle je o duvere!!! Stejne tak bude tezko dokazovat panu
>Stworovi, ze existuje nejaky Bartosek.

Ve vašem případě to tak nejspíš bude, protože jste v USA, jak se říká na černo, ale v některých případech je to zcela jednoduché. Jedná se o ty jedince, kteří uvádí své pravé jméno a když si ho chcete ověřit, tak to lze udělat úplně jednoduše. Najdete si třeba jméno v tel. seznamu a dozvíte se, že například Petr Gejdoš je ve FM jediný a máte jeho číslo i adresu. Stejně tak můžete najít například i moji adresu i číslo. A pokud vám ani to ještě nestačí, tak mi můžete zavolat a já se bezevšeho přiznám, že jsem to já. Takže to lze. Kromě toho sem píše taky pár lidí, kteří mě znají osobně a ví, že jsem to opravdu já, ale takových tady opravdu moc není. Anonymové si většinou dovolí říct daleko víc, než by tak učinili pod svým jménem. Radši vše pomažou blátem a metají oheň a síru, takže to je potom ta "pravá, internetová diskuze".

Muj zdravy rozum mi rika,

Pane kolego, snažte se být poněkud více sebekritický !

>ze je to OK a to mne osobne bohate staci. Stejne si nedokazu
>predstavit jak na necem anonymnim jako internet chcete neco
>dokazat.

No, většina obyčejných uživatelů asi ne, ale pokud na tom bude opravdu záležet, tak vás najdou. Pokud nejste zrovna nějaký velice zkušený, "computer freak". [smích]

108232

15.6.2006 21:01

RE: Ctenari nemaji zadne pravo

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 108232

Pěkně děkuji za jistého druhu "reklamu" pane Zdeňku. Fakt. Mi bylo vždy celý život protivné se za cosi schovávat a svoje jméno jsem tu uvedl naplno a k tomu jedinému článku tady jsem dodal veškeré svoje nacionálie - každý si je tam stále může vyhledat. Tedy včetně krátkého "curiculum vitae". Pravda, telefonní číslo jsem tam již nedal, to ale jak vidno je ten vůbec nejmenší problém zjistit. Proto mě tedy udivilo, když jsem párkrát "zašel" kouknout do "lehovy žumpy", že jsem tam titulován jako posráný dědek, starý komunista a podobně...

Přiznám se - jsem jistým způsobem nervozní pruďas a dovedu si zcela živě představit, kterak některým pánům rozbíjím hubu bez ohledů na nějaké další následky. Jsem pro přímou demokracii, nikoliv tu lehovskou zlodějskou a vylhanou tzv. "demokracii".

Věřím, že je nás takových tady více, co si stojí za tím, co zde či i jinde píší či říkají, co nemají problém si pamatovat svoje lži, protože žádné takové totiž nejsou. Naopak jsou mi zcela protivní lidé s často arogantně přezíravým a podivuhodně vyhraněným postojem toho typu, jako třeba jistý pán/dáma Emma.

Kdyby tato osoba byla ochotná skutečně dát kůži na trh, rád bych tomuto člověku položil několik otázek docela na tělo. Nemám tolik času, sedět na netu na spoustě diskusí, nicméně - když mě jistý člověk "nadzdvihne", taky umím pátrat. [velký smích] [velký smích]

108261

14.6.2006 9:50

ZVEDAVEC pokračuje

ZAJDANus 193.?.?.?

dobrý den.....
paráda....jsem potěšen, že se Zvědavcem budeme písmenkovat nadále [smích])))
jen bych teda poznámku ohledně redesignu.......jako grafiky
vůbec bych ho neměnil..mě osobně si Zvědavec získal jednoduchým oldschool designem hlavně tou hlavičkou s korčentýnou(ostnáčem)...to mě motivovalo na serveru zůstat a číst dál...dnes už mě zajímají jen texty...a jak znám své vrstevníky(mladé lidi)....sou na tom stejně jak já....
JINAK bych mohl pomoci s diskovým prostorem na vlastním serveru(docela svižnej)
[smích]

108154

15.6.2006 4:15

RE: ZVEDAVEC pokračuje

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 108154

[velký smích] A pak, ze Mindy udelala amatersky logo. Jo, co clovek to nazor. [mrknutí jedním okem]

108221

14.6.2006 15:24

25 000 ,nebo nic

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Neděláte pane Stworo diplomku z psychologie?
[mrknutí jedním okem]
Vzpomínám na články ohledně dobrovolných příspěvků a výsledky byly žalostné.Co taky od levičáků čekat.Že jo.
Ale tohle je hotový zázrak!!

108175

16.6.2006 1:43

Souhlas

brozkeff 212.?.?.?

Reakce na 108175

U žádostí tohoto typu je opravdu strašně důležitý ten psychologický efekt. U tohoto typu jsem si sice myslel, že to bude zcela ignorováno, ale evidentně jsem se netrefil. Stále prostě nesouhlasím s tou metodou která byla použita.

Dokud není jasné, jaký plán bude mít portál do budoucna, jestli je skutečně potřeba tolik peněz každý měsíc na udržení v provozu a takové ty věci, co když jsou formulovnány, přinášejí všem určitou jistotu stabilního pokračování, nebudu nikam dávat peníze. I když, jak jsem již napsal dříve, to už by muselo být jó něco, aby student, co ještě není výdělečně činný, sponzoroval 'jen tak' webové stránky, co navštěvuje...

108277

17.6.2006 1:15

RE: Souhlas

ZAJDANus 193.?.?.?

Reakce na 108277

Dokud není jasné, jaký plán bude mít portál do budoucna, jestli je skutečně potřeba tolik peněz každý měsíc na udržení v provozu a takové ty věci, co když jsou formulovnány, přinášejí všem určitou jistotu stabilního pokračování, nebudu nikam dávat peníze.
_______
hihhh.....ono se Vám to nezdá jemináčku, ale to prostě zřejmě nedovede pojmout tu odlišnost technického procesu k podání informace konzumentovi...
NOVINY(tisk) jsou Vám podávány v papírové tiskové podobě....jejich cena kterou za ni platíte je v podstatě jen cena za technologické náklady a jejich budoucnost a ovlivnitelnost je natolik možná, že nemá cenu to porovnávat. Jsou plné velice draze zaplacených reklam!! Jejich vydávání je natolik odlišné co se týče technologického zabezpečení, že si nedokážu představit PNSkový hackinggg [smích])) zjevové v kuklách přepadávající PNSkové služby a dělají atacky na PRINTcompany. SPíše zde hrozí ohrožení novináře jako člověka takového, ale kdo z N8s není v ohrožení? Naopak hlídat něco technologického(servery-routery,weby atd) je docela sranda....vzhledem k rychlosti pokroku vývoje softwarových nástrojů je celá tato záležitost velice náročná a někdy opravdu jako operace na operačním sále. Dále vzhledem k tomu, že webzine Zvedavec je web hojně navštěvován a hojně naplněn informacemi a diskuzemi je právě proto více v ohrožení. Ono být webdesignerem-coderem, SQLkařem,Linux-wokna atd a ještě schánět data pro čtenáře, zabezpečovat hosting, hlídat server a občas dělat filtraci IP fakt nejde dělat zadarmo......tobyste jemináčku musel fakt sedět celej den u té mašiny a nešrotovat nic jiného...ufffff a poté by Vás to stejně utahalo a jen by ste u té mašiny čučel do Monitoru..
člověk potom šáhne po pomoci jiných a ta aby byla kvalitně provedena není vždy zadarmo.....
Nikdo nikoho nenutí nic platit...a když dáte dejte třeba jen 1korunu
a když pošle milion lidí 1korunu pan Stwora a další budou mít jeden milion korun...to de ne,,,,,,,ale proč ne? ghííííí

108331

Příspěvků: 29

13.06. 18:25 Jan Čech  Nic jsem neposlal
13.06. 19:46 Tom  RE: Nic jsem neposlal
13.06. 22:36 zapa  RE: Nic jsem neposlal
13.06. 23:06 ja_  RE: Nic jsem neposlal
14.06. 00:07 zapa  RE: Nic jsem neposlal
14.06. 01:44 eugen.  RE: Nic jsem neposlal
14.06. 00:29 Prdelka  RE: Nic jsem neposlal
14.06. 15:49  RE: Nic jsem neposlal
13.06. 22:30 zapa  Tahle akce je nutna a nezbytna
13.06. 23:12 ja_  Žiaľ je to tak
14.06. 00:19 zapa  RE: Žiaľ je to tak
13.06. 23:15 Ctenar z Olomoucka  RE: Tahle akce je nutna a nezbytna
14.06. 00:53 brozkeff  Respekt,
14.06. 01:47 420  to je velmi dobry prispevek
14.06. 02:55 ja_  RE: to je velmi dobry prispevek
14.06. 19:02 Ctenar z Olomoucka  RE: to je velmi dobry prispevek
15.06. 04:09 Rene Bartosek  RE: to je velmi dobry prispevek
14.06. 03:40 Vladimír Stwora  RE: to je velmi dobry prispevek
14.06. 01:56 Vladimír Stwora  RE: Respekt,
14.06. 02:53 420  Ctenari nemaji zadne pravo
14.06. 06:53 ja_  RE: Ctenari nemaji zadne pravo
15.06. 04:13 Rene Bartosek  RE: Ctenari nemaji zadne pravo
15.06. 08:35 Zdenek Matoušek  RE: Ctenari nemaji zadne pravo
15.06. 21:01 Petr Gejdoš  RE: Ctenari nemaji zadne pravo
14.06. 09:50 ZAJDANus  ZVEDAVEC pokračuje
15.06. 04:15 Rene Bartosek  RE: ZVEDAVEC pokračuje
14.06. 15:24 Vratislav  25 000 ,nebo nic
16.06. 01:43 brozkeff  Souhlas
17.06. 01:15 ZAJDANus  RE: Souhlas

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

12

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 25 čtenářů částkou 4 232 korun, což je 12 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Petice za ukotvení manželství jako svazku muže a ženy08.08.20 11:04 Česká republika 0

Africké kobylky na cestě do Evropy zahazují do moře doklady08.08.20 10:31 Neurčeno 0

Už ne ženy, ale "osoby s děložním čípkem"07.08.20 16:23 Británie 1

Média se skřípěním zubů přiznávají, že švédská cesta funguje05.08.20 21:56 Švédsko 9

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 1

Praha dá Prague Pride velké peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 1

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 1

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 3

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Proč spěchají s vakcínou27.07.20 12:42 Neurčeno 15

Vláda chce vytunelovat ze státního rozpočtu další 2 miliardy27.07.20 02:28 Česká republika 3

Katedrálu v Nantes zapálil černošský migrant z Rwandy26.07.20 09:45 Francie 8

Hoax v přímém přenosu (bohužel)24.07.20 20:48 Řecko 1

Teror lůzy: Spisovatelka souhlasila s Rowlingovou, že muži nemenstruují. Je bez práce24.07.20 18:05 Neurčeno 7

Měnové kurzy

USD
22,32 Kč
Euro
26,31 Kč
Libra
29,13 Kč
Kanadský dolar
16,68 Kč
Australský dolar
15,98 Kč
Švýcarský frank
24,46 Kč
100 japonských jenů
21,07 Kč
Čínský juan
3,20 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,29 Kč
1 unce (31,1g) zlata
45 435,74 Kč
1 unce stříbra
631,68 Kč
Bitcoin
262 430,10 Kč

Poslední aktualizace: 9.8.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 098