Diskuze k článku

„Jsme silní a rozhodní“

Příspěvků 53

7.6.2006 4:36

???

kema 207.?.?.?

Ten clovek snad neodpovedel ani na jedinou otazku.
Kolikrat se ho reporter ptal na to, jestli chce atomovou bombu? A co se dovedel? Fraze o Palestine. [oči v sloup]
Ja vim, ze politici takhle casto mluvi. Ale Ahmadinezad to trosku prehani.
Zvanil dlouho, ale nerekl vubec nic.

107833

7.6.2006 6:17

RE: ???

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 107833

Pane Kema, chcete teda rici, ze pan president hovoril zidovstinou? Zrejme jste cekal, ze rekne to co by se vam libilo. Nic nenastve zida tak jako kdyz ho nekdo prekona v obfuskaci.
Pan president mluvil jasne a odpovedi na otazky mu sli od srdce. Ne jako reporterum kteri byli povinni se drzet jen povolenych slovnich spojeni a nemohou si dovolit improvisaci.
Ale, Nemecti obcane z byvale Vychodni casti se neciti vazani Spojenci naockovanou vinou a zda se mi, ze jejich cast Nemecka pod povrchem bubla jako sopka v Indonesii. Pan president ukazal, ze je inteligentni clovek ktery se nejen neboji ale take neciti zavazan za to co neudelal.

107836

7.6.2006 21:22

RE: ???

Emma 84.?.?.?

Reakce na 107836

>Ale, Nemecti obcane z byvale Vychodni casti se neciti vazani Spojenci naockovanou vinou a zda se mi, ze jejich cast Nemecka pod povrchem bubla jako sopka v Indonesii.<

No to je ale dost zajímavé ne? Když se tady pravidelně dočítámě že plynové komory jsou podfuk z dílny NKVD.

107878

8.6.2006 5:29

RE: ???

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 107878

Pani Emmo, zacinam mit pocit, ze prichazime do "postHolocoust popirani doby." Ti hrdinove kteri jako mucednici nesli hrdinne svou kuzi na trh, aby pristi generace mladych lidi nemuseli zit pod zlovestnou knutou Zionismu neudelali sve obeti nadarmo.
Ale prichazime do dalsi etapy. Stalym opakovanim o dulezitosti tohoto doslo k jeho opotrebovani. Tak jako se nuz otupi stalym pouzivanim, tato husa ktera snasela zlata vejce a nechavala statniky davat si smesne pokryvky na hlavy, jen aby dali zadostiuceneni tem, kteri drzeli kasu je unavena.
Zacina to byt lidem jedno kolik zidu umrelo. Ba prave naopak, zacinam slyset dokonce nazory, ze komory byly, byly i obeti, ale nebylo jich dost. A hnev na Nacisty trva, ale duvod se jaksi presunuje z pocity viny, na pocit nedokonane prace. Prave v byvalych zemich Vychodniho Nemecka. Tim, ze zkusili za komunismu, pocit dluhu je jaksi smazan. Nebyl take stale ziven tiskem USA a dluhem za Marshalluv plan.

107893

11.6.2006 1:31

RE: ???

Smrdka Starlingsecond (zavináč) centrum (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 107893

>Ti hrdinove kteri jako mucednici nesli hrdinne
>svou kuzi na trh, aby pristi generace mladych lidi nemuseli zit
>pod zlovestnou knutou Zionismu neudelali sve obeti nadarmo.

Netušil sem že v Bohnicích mají přístup k internetu! To snad nemyslíte vážně nazývat sprosté vrahy z řad SS v táborech smrti hrdiny? myslím si že buď ste spadl z měsíce nebo ste nikdy nečetl o hrůzách v koncentrácích....

107987

11.6.2006 15:21

RE: ???

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 107987

No on asi myslí (aspoň doufám!) Zündela a podobné šašky...

107997

12.6.2006 2:02

RE: ???

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 107997

Mate pravdu pane Yamato, nehovoril jsem o holocoustu samotnem, to byla strasna doba. Psal jsem o jeho zneuzivani jako zavoj, omluvenku, ktera dovoluje dalsi zabijeni.
Chtel jsem naznacit, to co lide casto nechteji videt, to, ze caste pouzivani tohoto vzbuzuje antizidovsky sentiment a rust nacionalismu v ruznych zemich.
Jsou to prave Americcti zioniste kteri v soucasne dobe pouzivaji jazyk, ktery nejen svou agresivnosti daleko predci to co rika Iransky pan president. Neuvedomuji si, a mozna zapomeli, ze prave tato arogance jim prinesla v historii problemy. Akce vzdy vzbuzuje protiakci, no a prave na to jsem chtel upozornit.

108005

8.6.2006 0:01

RE: ???

Ce0 84.?.?.?

Reakce na 107836

Mohl by jste uvedst jedinou otazku na kterou odpovedel???

Jinak muzu vedet co vy vite o nemecku a jeho obyvatelech? Zijete tam? Zil jste tam?

Hovoril zidovstinou? Nedavno tu byl clanek o tom, jak si populisti vytvareji svuj vlastni slovnik a fraze, ta vase "zidovstina" je toho bravurni priklad.

107882

7.6.2006 14:52

RE: ???

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107833

Zvanil dlouho, ale nerekl vubec nic.
-------------------------------------------------------------

Zvazil by jste takovy vse zahrnujici popis i na Vase projevy na Zvedavci?
Nesnazim se provokovat, jen se v zajmu ferovosti ptam. Totiz, jak vite muj nahled na Vase projevy je stale tentyz - jste jen mensi troubou te vetsi, oficialni propagandy. [smích]

107859

7.6.2006 18:36

RE: ???

BLUE LITR (zavináč) SEZNAM (tečka) CZ 85.?.?.?

Reakce na 107833

Kemo, a co takhle zajít k očnímu lékaři? V článku je napsáno:
Znovu důrazně opakuji, nepotřebujeme žádné jaderné zbraně.
Mi to připadá jako dost jasné vyjádření, jestli chtějí atomovou bombu, vám ne?

107872

11.11.2011 10:46

RE: ???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 107872

Žádná země vyjma USA jaderné zbraně v ozbrojeném konfliktu nevyužila, tudíž ostatní jaderné velmoci je nepotřebují, ale přesto je mají, čím to asi bude?! V podstatě nám Ahmadínežád zopakoval reklamu na nějaké to auto: "Potřebujete ho?" "Ne, ale chci ho".

Ono totiž -chtít- a -potřebovat- jsou občas dvě disjunktní množiny [chechtot]

256912

7.6.2006 5:05

Bombarduj Iran a ceny na stok marketu pujdou nahoru-ciste prakticka rada od Hoenig-a.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Fox Business Guy: Bomb Iran and the Stock Market Will Go Up
Jde nekomu vubec o lidi a nebo maji v hlave jen mamon ,dolary a nic jineho a je jim jedno ,ze sve bohatstvi ,prakticky delaji na hromadach mrtvol,to uz cely svet je tak bezcitny a lide, tak netecni?
News Hounds | June 7 2006
Fox's Jonathan Hoenig participated in a roundtable discussion today (June 5, 2006) on Your World w/Cavuto about how stocks "tanked" this afternoon on "Iran threat and inflation worries."
Hoenig's suggestion on how to stop the decline:
I think when it comes to Iran the problem is we haven't been foreceful enough. Frankly, if you want to see the Dow go up, let's get the bombers in the air and neutralize this Iranian threat. We've gone to the negotiating table, we've danced around with these people and that's not going to help this country nor this stock market.Kdo je ten chytry Jonathan Hoening
http://www.foxnews.com/foxfan/images/hoenig_jonathan4_130_140s.jpg
The Jewish Journal Of Greater Los Angeles-MASKOVANI SE K PRONIKNUTI DO GENTAL KOMUNITY.
This is across cultural lines,” said Dr. Jonathan Hoenig, an oculofacial plastic surgeon and a Modern Orthodox Jew. “I come from a family where four out of ...
www.jewishjournal.com/home/preview.php?id=13552 - 47k
JONATHAN hOENIG JE JEDEN Z TECH ,CO PRISEL S CLANKEM ,ZE ZIDE V IRANU MUSI NOSIT OZNACENI ,TAK JAK VDOBE DRUHE SVETOVE VLAKY,K CEMU SLOUZI TAKOVE PROPAGANDY?
Bad Politics
This weekend on the show “Cashin’ In,” Fox News analyst Jonathan Hoenig ... that Iran has a law requiring Jews and Christians to wear identifying clothing, ...
www.kbcafe.com/politics/ -PROBLEM ,KRESTANSTVA ANEBO BILYCH LIDI SPOCIVA V TOM ,ZE NASIM JMENEM SE DEJI PROVOKACE NA KTERYCH NEJSME ZUCASTNENI,DRUHOU VECI JE TO,ZE NEMAME TIMTO ZPUSOBEM VLATSNI INFORMACNI PROSTREDKY,TAKZE ,MEZI KRESTANY NEEXISTUJE KOMUNIKACE NA POLI SOCIALNIM A POLITICKEM,PROTO JE SNADNE ,ZAVLEST KRESTANSKOU SPOLECNOST DO VALECNYCH KONFLIKTU.pROVOKACE NA OBE STRANY,JAK MUSLIMU,TAK KRESTANU ,POD UDAJNYMI,FALESNYMI ,UTOKY MUSLIMU ,JEN PRISTRCI OBE STRANY K NENAVISTI A VZAJEMNEMU OSOCOVANI ,JEZ MA VYVRCHOLIT KE KONECNEMU EFEKTU-VALCE ,MEZI KRESTANY A MUSLIMY.
CAST PAPEZOVA PROJEVU V AUCHWITZ ,SE PLNE ODRAZI V DENI DNESNIHO SVETA ,SKUPINA KRIMINALNIKU RIDI SVET DO VALKYCast kritiky na jeho projev je dukazem,o co vlastne dnes svetu jde, hlave nekterym "lidem".

Benedict falsely exonerated Germans from their responsibility for the Holocaust by blaming only a “ring of criminals” who “used and abused” the duped and dragooned German people as an “instrument” of destruction.

Jakym instrumentem je dnes Amerika ,vis Arial Sheron projev: Amerika ,to jsme my zide.3October 2001
Mnozi z rad Naturei Karta nesouhlasi s politikou provokaci proti Iranu.
http://www.nkusa.org/activities/Iran/images/RabbiBeckTalis.jpg
Rabbi Moshe Beck speaks to the Iranian Jewish masses.
http://media.farsnews.com/Media/8412/Images/jpg/A0173/A0173683.jpg
2006-03-06
POLITICAL -Anti-Zionist Jews:

Jews pray for the immediate dismantlement of t...Kráceno (Editor)

107835

7.6.2006 6:55

A-bomba

meru 82.?.?.?

Řekl bych, že je docela úpřímný a bombu mu přeji ve vlastním zájmu,v okamžiku kdy ji bude mít skončí reálné válečné úvahy -jinak než atomem ho nedostanou a spad by se větrem dostal až k nám. Jak řekla železná Lady: Smlouvy nic nezaručují jsou jen potvrzením reálného stavu moci. Jsou jen cárem pokud druhá strana myslí že si beztrestně může dělat co chce. Na druhou stranu bych byl ostražitý - je snadné je urazit a srdečnost navenek je u nich tak jako jinde v mnoha případech jen povrchní maskou.

107837

7.6.2006 7:11

Plutokracia

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Moj clovek,velmi ma prekvapil.ma vtom jasno.Uz viem preco mu idu amici pokrku.Vecsina bude proti,ale Vy,ta vecsina ste slepy.Ale ako sa hovori,kto necte nevy..A clovek co si akurat tak pusti vecerne spravy,a precita novy cas,ani nikdy vediet nebude.

107838

7.6.2006 8:14

"..měli by se židé vrátit tam, odkud přišli..."

Čochtan 84.?.?.?

Přesně to udělali, vrátili se tam, kde jejich národ vznikl a staletí, (možná tisíciletí) žil. Domů do Jerusaléma, do Israele.

107839

7.6.2006 10:51

RE:

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 107839

to je mozne, v modernich dejinach meli ovsem na dotycnem uzemi tezkou minoritu - samozrejme za to mohl holokaust [smích]

nemeli bychom vse vratit dinosaurum?

107847

7.6.2006 12:02

RE:

dub 81.?.?.?

Reakce na 107839

hm zajímavé. slyším vskutku prvně, že by chazaři pocházeli ze středního východu. jaké máte školy?

107848

7.6.2006 13:09

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 107848

jaké máte školy?
[chechtot] [chechtot]
Dle všeho Talmudicko-rabínskou v Kyjevě !!! [chechtot] [chechtot]

107851

7.6.2006 13:07

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 107839

Přesně to udělali, vrátili se tam, kde jejich národ vznikl a staletí, (možná tisíciletí) žil. Domů do Jerusaléma, do Israele.

[chechtot] [překvapení] [chechtot]
Vopravdu pane ???? [překvapení] A Já HLUPÁK jsem si dodnes myslel,že Semitští židé odtamtud nikdy neodešli a s Chazarama nemají vůbec nic společného ????? Nebo jsem se HLUBOCE mýlil a uváděl v Omyl sám sebe a své okolí ???? [velký smích]
Potřeboval bych to od Vás nějak OSVĚTLIT !!! Nejlépe by bylo po Vašem - po židobolševicku !!!!! [chechtot] [chechtot] [chechtot]

107850

7.6.2006 23:59

Zide a Palestina

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 107850

>Přesně to udělali, vrátili se tam, kde jejich národ vznikl a
>staletí, (možná tisíciletí) žil. Domů do Jerusaléma, do
>Israele.
>Vopravdu pane ???? [překvapení] A Já HLUPÁK jsem si dodnes myslel,že
>Semitští židé odtamtud nikdy neodešli a s Chazarama nemají
>vůbec nic společného ????? Nebo jsem se HLUBOCE mýlil a
>uváděl v Omyl sám sebe a své okolí ???? [velký smích]
>Potřeboval bych to od Vás nějak OSVĚTLIT !!! Nejlépe by bylo
>po Vašem - po židobolševicku !!!!!

Pane, myslim si, ze nejste hlupak. No, i kdybyste byl, copak Vam to mohu potvrdit?

Je v tom totiz tak trochu bordel. Nejen cestina, ale i anglictina, ostatni jazyky nevim, nerozlisuji mezi zide (judaiste), Zide (narod), Izraelci (nearabsti prislusnici statu Izrael); to stejne plati pro antijudaismus, antisemitismus, antisionismus.
Soucasnou nearabskou populaci Izraele tvori Askenazim, Sfardim, Falasa (etiopsti Zide / zide), jemensti Zide (zide), Samaritani. Rasizmus zde jede na plne obratky. Askenazim (fakticky Chazarove) se citi nadrazeni nad ostatnimi, ackoliv Zidovske krve maji nejmene, pokud vubec nejakou. Pokrevnimi pribuznymi starozakonnich zidu jsou prave oni, vetsinou snedi, nerozeznateni od Arabu, Sfardim. Po dvojitem pruseru s Rimany (76, 135) se rozptylili po celem Blizkem Vychode, severni Africe, Persii, cast se pripojila dokonce k babylonskym zidum, kteri tam byli po staleti od babylonskeho zajeti, v Palestine zustala a prezivala az do 20 stoleti mala komunita. Ostatni zili v pokoji, zduraznuji v pokoji!, az na mensi sem tam excesy, mezi muslimskymi narody. Kolotoc zacal az po ustanoveni statu Izrael.

Cele je to slozite jako lokomotiva. To vite. Vetsina lidi ovsem miluje jednoduche odpovedi na slozite otazky.

107881

12.6.2006 7:39

RE: Zide a Palestina

Osamělý poutník lssah (zavináč) atlas (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 107881

Dekuji, tohle není jen plkání. Vzdycky je dobré, kdyz mluví a píší ti, co neco vedí. [smích]

108010

7.6.2006 10:22

s tou podporou ze strany Evropy ma pravdu

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Evropa se jiste pravem ohrazuje proti nekterym jeho vyrokum, ale zvlast po Iraku mela jasne deklarovat, ze se bez jasnych dukazu o snaze Iranu o vyrobu jaderne zbrane nebude podilet na jakekoliv vojenske agresi vuci Iranu ci jakekoliv jine zemi a mela se distancovat od zjevne snahy USraele tento konflikt vyhrotit.

107840

7.6.2006 10:25

Svejkovina Spieglu

vrabcak 193.?.?.?

Ja myslim, ze to je ze strany Spieglu pekna svejkovina. Kdyz uz o tom nemohou hovorit sami, tak nechali hovorit nekoho jineho. Podle me tim svym clankem, de fakto zpochybnili holokaust.

107841

7.6.2006 15:07

RE: Svejkovina Spieglu

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107841

Podle me tim svym clankem, de fakto zpochybnili holokaust.
-------------------------------------------------------------------------

Ze strany Spiegelu je v tom zrejme 'dvojhra'; ovsem tak daleko, ze se jedna o "zpochybneni", bych nesel. Vubec, v tom tzv. zpochybnovani by davali munici te druhe strane. Domnivam se, ze vzdy kdyz prijde na toto tema, je potrebne zduraznovat, ze nejde o zadne "zpochybnovani" (a ani nevidim toho potrebu, podstata je historicky proverena). Jde o to, byt schopen na toto tema svobodne diskutovat bez rizika nalepkovani. A hlavne: poukazovat a tazat se, KDO a PROC teto historicke udalosti vyuziva pro svuj prospech.

107860

7.6.2006 10:31

Otázka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Kde mám Príspevok?

107842

7.6.2006 10:37

Nie je nič horšie pre národ ako to, keď ani nepochopí kto mu vládne!

Bob10 62.?.?.?

Sionizmus ovláda Evrópu, o Amerike ani nehovoriac!!! A chce sa dostať všade!
Irán sa rovná ropa a nie len ropa!!!
Ale HLAVNE CENA AMERICKÉHO DOLÁRA!!!
Blízky Východ je poslednou baštou odporu voči Novému Svetovému Poriadku!!!
Preto ho chcú zničiť!!!
Je mi zle z toho novinára zo Spieglu a z jeho rečí!!! Kto to nevidí by mal radšej pracovať manuálne a to len ľahko osvojiteľné práce, vzhľadom k svojmu úbohemu inteligenčnému potenciálu! A nech radšej neprispieva do serióznej diskusie!

107845

7.6.2006 13:36

RE: Nie je nič horšie pre národ ako to, keď ani nepochopí kto mu vládne!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 107845

Spíše bych se přikláněl k výše zmíněnému článku, že se jedná o jakousi "švejkovinu" ze strany německého žurnálu, kdy otrockým drmolením propagandistických frází NWO a leckdy i neuctivým tónem (hlavně vzhledem k tomu, že se rozhovor odehrával v Persii) přiměl iránského prezidenta pohovořit pozoruhodně jasně o stavu věcí. Ale Němci nemají pro tento druh legrace přiliš pochopení, to spíš občané Ostblocku zvyklí číst mezi řádky...Takže se obávám, že to myslel muž z Spiegelu úplně vážně, ostatně nepokryté úvahy o způsobu a rozsahu protiiránské agrese probíhají veřejně ve sdělovacích prostředcích. Snad se neměl Achmadinežád dát vmanévrovat k vyjádřením, že holocaust možná nebyl, protože došlo k statisícům židovských úmrtí i mimo ty dobře zdokumentované polské tábory (i když každá dokumentace a svědek se zachovali "zázrakem"[mrknutí jedním okem]. Pokus o uplatnění čísla 6 mil. i po 1.sv.válce je pozoruhodný, zejména když se nyní připouští oficiálně i o milion obětí ménší, trestně stihatelné počty pomiňme. Prý existuje v Tóře či Talmudu pasáž, že Izrael nebude obnoven dříve než 6 milionů nezahyne v pecích ohnivých...
Kéž by podobnou zodovědnost (alespoň morální) jako Němci vedení k tomu mj.Spiegelem cítila za nadílku komunismu (vedoucí i k 2.sv.válce) jistá místa www.reformed-theology.org/html/books/bolshevik_revolution/
Také mne pobavil argument o tom, že lidstvo pochází z východní Afriky a tudíž pokud nemá být po právu odsunuto zpět tamtéž, může každý rajzovat a hausírovat kde chce - dobrá ultraliberální demagogie podložená pár chabými archeologickými nálezy - existují ovšem i nálezy jiné http://memento.junweb.cz/fakta/2populacni.htm

107853

10.6.2006 2:26

RE: Nie je nič horšie pre národ ako to, keď ani nepochopí kto mu vládne!

Ezop cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 4.?.?.?

Reakce na 107853

A kde jsou ty dokumenty, rad bych se na ne podival a prostudoval! Muzete mi ukazat cestu ke zdrojum!.....

107961

7.6.2006 12:39

Odporně drzý novinář

Upak 88.?.?.?

Ten novinář byl odporně drzý. Chtěl bych vidět, jak dlouho by např. Václav Klaus vydržel takové hnusné urážlivé řeči. Být iránským prezidentem, asi bych vypěnil a novináře vykázal, rozhovor zrušil.
Obdivuji klidnou reakci iránského prezidenta a moudré odpovědi. Jde vidět, že je to vyrovnaná a vyzrálá osobnost, což se o mnohých významných politických osobnostech západu říci nedá.

107849

7.6.2006 13:47

SPIEGEL ma u mne 3 body plus

vladuna 86.?.?.?

SPIEGEL: Ale pane prezidente, kdo spolkl Irák? Spojené státy svou válku prakticky prohráli.

Tak na plnou hubu jsem to jeste nikde neslysel. A navic to rici z hlediska Zapadu velmi kontroverznimu politikovi, to je tedy sila! Uprimne blahopreji k odvaze.

107854

7.6.2006 14:12

RE: SPIEGEL ma u mne 3 body plus

Had 88.?.?.?

Reakce na 107854

Konečně to někdo nakousl!

A hned to tam zaznělo vícekráte!
Ve světle tohoto konstatování, které jsem také nikde takhle nezaznamenal (není ovšem divu, oficiální, pro davy přechroupané zpravodajství není můj denodenní koníček) se mi to vše vskutku zdá šikovně vyjádření a uveřejnění informací, za které se normálně již zavírá. Tedy jak někdo již nadhodil "švejkovina" o holokaustbusinessu...

107855

7.6.2006 14:46

RE: SPIEGEL ma u mne 3 body plus

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107855

Cela ta vec je mistrne sepsana

a doufejme tez autenticky prelozena v puvodnim zdroji (nedomnivam se, ze interviw byl v anglictine, ci ze Ahmadi konversoval v teto reci; jinak receno, bylo tam pravdepodobne jiz nekolik editorskych 'otisku'[mrknutí jedním okem].

Jeji dopady jsou v kazdem pripade jasne - jsou kompletnim zpochybnenim toho, co Zapad jiz po nekolik destileti na svetova scene provadi. Odhaluje a znehodnocuje to take jeho motivace - at uz jsou jakekoliv. A z toho titulu, necekejme zadne milosrdenstvi ze stany obvineneho!

107857

7.6.2006 21:21

RE: SPIEGEL ma u mne 3 body plus

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 107857

S velkou radostí s Vámi pane zap(a) souhlasím - je to skutečně mistrovsky "zkomplotované" a až to pohladilo po duši. [smích] Dát tak krásný prostor "pohledu z druhé strany" a přitom být doma (v Evropě, v Německu) vlastně zcela nenapadnutelný, naopak spíše "hraně pochválitelný" - to je od Spieglu skutečně mistrovský kousek - něco takového člověka potěší !!

Domnívám se, že i ta jakoby drzost onoho reportera je vlastně na objednávku, nemyslím si, že by si musel něco takového pan Ahmadinejad nechat líbit, kdyby to nebylo předem domluvené a on by to nelibě nesl.

V každém případě - je to dost silné vyjádření a cosi to signalizuje. Když nad tím tak přemýšlím, tak mi tak trochu z toho "naskakuje husí kůže" . Nebude míru pod olivami....

Pan kema rozhodně nezklamal, v tomto ohledu se jedná o konstantu podstatně stabilnější, než mnohé fyzikální konstanty. Já vždy, když chci někomu naznačit, co si o něm myslím, tak říkám dotyčnému, že je jako "jistý pan kema". Škoda přímé reakce ! [velký smích]

107877

8.6.2006 11:08

RE: SPIEGEL ma u mne 3 body plus

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 107877

Bohužel. Demokracie vůbec není o nějaké svobodě. Právě naopak. Umožňuje ovládat svět pomocí peněz. Vy stejně jako já, si můžete přečíst v novinách, jak je svět dokonalý a vše je naprosto v pořádku. Jediné co nesmíte je říci ne. Ne je trestné a nedemokratické. Znamená to, že pokud si za své peníze koupíte válku, je to demokratické. A každý kdo by s ní nesouhlasil, je terorista. Američané si za své peníze bojují v Iráku. Proto není možné, aby jim někdo jen tak zadarmo odporoval. Iráčané si svůj mír musí koupit. Za ropu, supermarkety, CNN, zmutované žrádlo a levnou pracovní sílu pro nadnárodní korporace. Toto je správná demokracie. Asi tak jako to dělají češi.
Nukleární energie představuje další krok Iránců ke skutečné svobodě a kulturní nezávislosti. Finanční oligarchie jim nebude moci vnucovat svoji demokracii. A to je to co se dle zkorumpovaných pohlavárů nesmí stát. Irán moc dobře ví co dělá. Nechce nukleární zbraně. Chce absolutní nezávislost na západním kapitálu, aby mu nikdo nemohl vnucovat jak se chovat a jak myslet. Já jim fandím a je mi hluboce líto, že češi na tuto metu nikdy nedosáhnout. Vždycky budeme jen stádo otroků.

107907

7.6.2006 15:44

DALŠÍ DEMAGOG DO DEBATY O PRÁVECH VLASTNIT JADERNÉ ZBRANĚ...

vladko001 62.?.?.?

JE TO SMUTNÉ,JESTLIŽE SE MUSÍ DER SPIEGEL UCHYLOVAT K TAKOVÝMTO ŠVEJKOVINÁM,ABY SE MOHLA ROZPOUTAT DEBATA O TOM,KDO A PROČ BY MĚL MÍT PRÁVO VLASTNIT V TOM ISLÁMSKÉM SVĚTĚ JADERNÉ ZBRANĚ.
nĚKOLIK STÁTŮ SE K TOMU UŽ DOPRACOVALO-VIZ PÁKISTÁN,KDE TO TAKÉ SMRDÍ ISLAMISTICKÝM PŘEVRATEM...
DALŠÍ NA TOM URČITĚ PRACUJÍ.
A TI,CO NA TO MAJÍ,SI KOUPÍ ROVNOU HOTOVÉ VÝROBKY Z NĚJAKÉ "VYSPĚLÉ ZEMĚ"
TYPU SEVERNÍ KOREJE.
TO JE REÁLNÁ BUDOUCNOST SVĚTA ZA 20 LET..
TECHNOLOGIE NA VÝROBU ZBRANÍ HROMADNÉHO NIČENÍ BUDOU JEŠTĚ ÚČINNĚJŠÍ,MENŠÍ,LEVNĚJŠÍ A TÍM PÁDEM I DOSTUPNĚJŠÍ...
A KTERÝ DIKTÁTOR BY ODOLAL NABÍDCE OD PŘEKUPNÍKŮ ČEHOKOLIV KOMUKOLIV? [oči v sloup]
OTÁZKA ZNÍ--KDYBY OPRAVDU -PO KOLAPSU GOLFSKÉHO PROUDU A NÁSLEDNÉM PROMĚNĚNÍ ZNAČNÉ ČÁSTI EVROPY V SNĚHEM ZAVALENÉ MRAZIVÉ SIBIŘSKÉ PLÁNĚ,POKRYTÉ METROVÝMI VRSTVAMI SNĚHU-NASTALO DALŠÍ -PO MILIONECH-
STĚHOVÁNÍ NÁRODŮ..
KDO BY PAK V EVROPĚ PŘÍLIŠ VÁHAL NAD PROSTŘEDKY
KTERÉ JEHO VLÁDA POUŽIJE,ABY ZAJISTILA ZÁKLADNÍ ENERGETICKO-CHEMICKÉ SUROVINY,NEZBYTNÉ PRO CHOD TÉTO NENAŽRANÉ CIVILIZACE?

POKUD SE NENAUČÍME MYSLET GLOBÁLNĚ ,ABYCHOM ZODPOVĚDNĚ MOHLI JEDNAT LOKÁLNĚ,TAK NÁM NEZBUDE NIC JINÉHO,NEŽ SE ZNOVU CHYSTAT NA DALŠÍ-LOKÁLNĚ-GLOBÁLNÍ VÁLKU..
A PO NÍ NA RUINÁCH RÁDOBYVYSPĚLÉ CIVILIZACE BUDEME BOJOVAT O ZBYTKY TOHOTO BLAHOBYTU...
VE STYLU FILMU MAD MAX.
ŘÍKALA TO KDYSI SIBYLA A PO NÍ I JINÍ PROROCI.
OTÁZKA TEDY ZNÍ NE JESTLI
ALE KDY
ZATÍM SI TOTIŽ-KVŮLI SVÉ SOBECKÉ A BEZOHLEDNÉ PAŽRAVOSTI

ANI JINOU KARMU NEZASLOUŽÍME
POKUD MÁ NĚKDO ZÁJEM DÁT NA DANÉ,NEBO PODOBNÉ ZÁVAŽNÉ TÉMA ROZUMNOU ŘEČ,MŮŽE MĚ KONTAKTOVAT NA SKYPE: vladko001

upozornuji předem,že na tlachání o banalitách nemám čas ani náladu.

107862

7.6.2006 16:43

RE: DALŠÍ DEMAGOG DO DEBATY O PRÁVECH VLASTNIT JADERNÉ ZBRANĚ...

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 107862

Vladko, nepište nám tady kapitálkama. Sobecky si urváváte vizuální prostor diskuse a ještě jste (alespoň u mě) za fanatika.

107864

7.6.2006 18:05

RE: DALŠÍ DEMAGOG DO DEBATY O PRÁVECH VLASTNIT JADERNÉ ZBRANĚ...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 107862

reci jsou na nic. Decentralizuj. Zaloz sobestacnou farmu,komunitu. Bez zavislosti na rope a dalsich svetovych komoditach. Pritahni podobne lidi. Je to jedna z moznych cest.

Rozumnych reci tu bylo uz dost....

107867

8.6.2006 0:10

DALŠÍ DEMAGOG

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 107862

Vladko, prominte, ale asi jsem Vam dobre neporozumnel.

Lidi v teto diskuzi lze docela primou carou rozdelit na dva tabory
1) Jedni tleskaji Spieglu a iranskemu prezidentu
2) Pan kema a spol. prezentuji take svuj nazor.

Co jste vlasne chtel rici Vy? Mohl byste to, prosim, zkusit vlastmini slovy ve trech vetach?

107883

8.6.2006 4:28

Takze to je ten " barbar" z "buranova"?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Mno, rad bych videl, jak by se v prime debate presentovali hlavy jinych statu? Obzvlast junior by byl muj ocekavany favorit. V kazdem pripade muzou mit v Americe radost a urcite maji. [velký smích] [velký smích] [velký smích] Stoji proti nim uctyhodny protivnik. ktery disponuje nekolika trumfy. V takove hre se za chyby plati draze!!

107890

9.6.2006 13:30

ahmanedínežád

Tonda 146.?.?.?

Nechápu, jak někdo může fandit Ahmanedínežádovi? Vždyť je to odpad, vrah, nebezpečný šlověk. S příšernou minulostí. Podrazák a podvodník.
Dle mého názoru všichni, kdož mu fandí, tím padají na jeho úroveň. Západní svět by už konečně měl s takto nebezpečnými "muslimy" (on se dle mého jen tváří jako muslim, ale o víru mu vůbec nejde) skoncovat a postřílet je.
Podívejte se jen na jeho fyziognomii, jaké má rysy tváře, mimiku a artikulaci. To odpovídá předobrazu zbabělého vraha.
Je to takový zbabělec, který by se nikdy nepostavil čelem hrdému nepříteli, jen bude vést nenávistnou zhoubnou a nefairovou propagandu, taková je jeho strategie. Je mi na blití z takhle zbabělých vrahů. A jeho kecy o Židech jak vládnou světu, jsou podle mě jen zástěrkou, aby on sám mohl vládnout světu. To by dělal ze všeho nejradši. Taky trpí hypetrofií vlastního sebevědomí, jak si může takový ošklivý niemand vůbec myslet, že ho chce někdo poslouchat?? Vždyť každý rozumný Evropan a Američan na něj zvysoka kálí. Je naprosto pod naší rozlišovací schopnost.
Fanděme proto USA, ať tuto svini odstřelí- na světě bude aspoň méně zvracejících lidí při pohledu na tuhle odpornou kreaturu.
Ono i v jeho vlastní zemi Íránu je dost lidí, kteří by ho nejraději viděli v hlíně, niemanda zakomplexovaného. Třeba se jim to podaří vyřešit i samotným. Jako s kolaborantem by s ním měli jednat.

107943

9.6.2006 18:08

RE: ahmanedínežád

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 107943

V pripade, ze by jsi mel dojem, ze dlouho nikdo jaksi nereaguje na tve 'prispevky" - bude to pravdepodobne tim, ze jsou urcite meze kam se normalnim lidem chce az v diskusi zajit at jiz stoji na ktere nazorove strane. Tady jde uz ale o to co je mozno jeste povazovat za diskusi a co je pak naopak neco prazdne nedefinovatelneho hloupe odiraneho do slov....

Musim tady nakonec prece jen smeknout v "zari" tohoto prispevku pred pany Leho Kema Ben Hur atd. - opravdu s Vami panove to je a byla vzdy rec na jakesi urovni i kdyz si ve vecech jednoduse nerozumime, ale byla to rec - oproti tomuto vodopadu vilgarismu.

107953

9.6.2006 18:45

RE: ahmanedínežád

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 107943

Tondo, já zrovna taky nejsem fanoušek Ahmanedínežáda, muslimů, Arabů (respektive samozřejmě NĚKTERÝCH muslimů, Arabů)...ale je "postřílet je" skutečně argument civilizace, která má morální převahu? Tímto by ji automaticky ztratila, i kdyby ji předtím měla, což může platit a nemusí, jak v čem, jak kdy...

Svět je složitější než "bílá-černá". Naštěstí!

107956

10.6.2006 6:10

RE: ahmanedínežád

Ben Hur. 70.?.?.?

Reakce na 107956

>Tondo, já zrovna taky nejsem fanoušek Ahmanedínežáda,
>muslimů, Arabů (respektive samozřejmě NĚKTERÝCH muslimů,
>Arabů)...ale je "postřílet je" skutečně argument civilizace,
>která má morální převahu? Tímto by ji automaticky ztratila,
>i kdyby ji předtím měla, což může platit a nemusí, jak v
>čem, jak kdy...

Yamato, ja docela Tondu chapu. Jsem na jeho strane, uz jen proto, ze jsem zasadne proti tomu, vytvaret kolem vraha, unosce, a mezinarodne stihaneho zlocince kult osobnosti, jaky se zde kolem nej snazi dost trapne a zjevne fanaticky utvorit urcita skupina ctenaru. Nekomu se muze zdat, ze novinarum odpovidal inteligentne. Ja uz jsem tech jeho verejnych vystoupeni videl nekolik a vzdy to bylo stejne, jako pri tomto poslednim. Vubec nereagoval na otazky novinaru a mlel si tou svoji retorikou jen monolog. V tom ma Kema pravdu a videl a slysel asi to same co ja a miliony jinych lidi. Nekomu to muze pripadat chytre, me to pripada jako blaboly fanatickeho jezuity v rannem stredoveku.

107964

10.6.2006 1:49

RE: ahmanedínežád

ja_ 195.?.?.?

Reakce na 107943

No, po tom čo si napísal, by som ako zakomplexovaného nímanda skôr označil niekoho iného.
Ja Iránskemu prezidentovi fandím, a ľudia ako Ty ma len utvrdzujú v správnosti môjho postoja. Ak by som týmto "padol" na Ahmadinedžádovu úroveň bol by som veľmi rád. Ja len dúfam, že som čo najďalej od Tvojej úrovne.

107960

10.6.2006 6:50

RE: ahmanedínežád

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 107943

Ty keci o zidovske svetovlade......


Spojene staty svetove/ne jenom evropske/, to je statni forma pro sjednoceni a svobodu narodu,kterou stotoznujeme se socialismem....V.I. Lenin,23 srpna 1915,vzato ze sebranych spisu,svazek XVIII, Moskva ,1935,strana 232.

107966

10.6.2006 18:57

RE: ahmanedínežád

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 107943

>Nechápu, jak někdo může fandit Ahmanedínežádovi? Vždyť
>je to odpad, vrah, nebezpečný šlověk. S příšernou
>minulostí. Podrazák a podvodník.
Tondo, s tímto se budete muset vyrovnat sám. Mě také doma táta mlátil za vysvědčení ze školy. Já jsem se s tím již vyrovnal. Malou radu - Dívejte se na svět vzpřímeně a otevřete oči!

107980

10.6.2006 10:29

Prvotridni politik

U.S. exG.I. 172.?.?.?

Spigl je ritolezecky platek ktery si kupuje body u Izraelitu hloupymi otazkami
zatimco tenhle chlapik je intelektualne superiorni priblble opici Bushovi
nebo zapsouklym politikum v Reichu.Skoda ze nekladli relevantni otazky.
A ma pravdu, ze americka podlost mit desetkrat tolik atomek ze staci k zniceni zivota na zemi a jen "dovolovat" kdo muze mit atomovou energii nema misto mezi slusnymi lidmi.
Spigl by mel svym ctenarum objasnit jak Amerika vyzbrojovala Sadama k agresivni valce proti IRANU,dodavala chemicke zbrane a schvalovala jejich uzivani proti IRANU. Ze nejvetsi zasoby statisicu tun chemickych zbrani je v Americe. Ze ma Amerika biologicke zbrane vcetne nestovic nachystane k pouziti
nebot jsou vlada pocinaje Bushem,vojsko proti nestovicim specielne ockovani.
Iran za poslednich sto let nikoho nenapadl na rozdil od Ameriky ktera v poslednich desetiletich jako adikt hruzy a smrti nemuze bez valky a vrazdeni existovat a mit spokojeny mirumilovny den.
Coby zamlada Americky vojak se dnes musim stydet co se z U.S. ARMY stalo.

107969

11.6.2006 6:31

Ty keci o zidovske svetovlade......

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Celý můj život je boj se sionismem. Jeho cílem je vytvoření nového světového pořádku, nadvlády evropské buržoazie. Aby toho mohli dosáhnout, musejí zničit Sovětský svaz. Rusko. Zlikvidovat víru a proměnit ruský národ v kosmopolity bez nacionálního cítění.

J.V. Stalin
http://www.jewwatch.com/gif-stalin-3.jpg
http://www.jewwatch.com/gif-stalin-1.jpg
(S obcanskym jmenem Djugashvilli, tak ,jak se nechal nazyvat v Georgii,ale "shvili " znaci syn-chlapec,slovo "Djuga" mini zid,takze v celku Djugasvili mini zidovsky syn. Stalin se ve zkutecnosti jmenoval anglicky psane-Joe Jewison.)

107991

11.6.2006 23:06

RE: Ty keci o zidovske svetovlade......

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 107991

Je sice pravdou, že Stalinův dvojník byl židovský účetní, takže jisté fyziognomické znaky tu jsou, ale jako seminarista jistě nebyl praktikujícím židem a ani později nebyl jeho vztah k Židům mezi bolševiky jiný než pragmatický (zvláště vzhledem k tomu, že jeho hlavní rival Bronštejn byl Žid zcela zřejmý). Po r.1949 prohlédl hru sionistů a svoje vnoučata, která měla částečně židovský původ, prý ani nechtěl vidět. Pozoruhodně zemřel na svátek Purim, když měl zřejmě za lubem protižidovskou čistku.

108003

11.6.2006 8:04

Mily pratele.....

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Mily pratele, Ti ,jez se mnou v mnohem nesouhlasi a nebo i za nejaky baksis jen provokuji i Ti, co ctou me prispevky a vedi ,co chci rici, jaky je vzkaz lide,tak vlasne vsichni my dohromady, jsme dnes v situaci ,ze kdyz nebudem dnes , za jedno ,tak budem v budoucnosti za jedno, ale uz bez naseho vnitrniho prani, ale ,kazdoapne si vsichni budem socialne rovni, ten cas prijde.
Rikejme Amerika , ale vime vsichni, ze to ta Amerika s temi Americani nedela ,aby se vecne hledalo nejake propagandisticke obvineni k opodstaneni ,ze chceme valku. Prakticky, kdyz to nebude Afganistan ,tak to bude Somalie a nebo Irak ,ted je humbuk o Iranu a zitra to bude ,kdo ?
President Bush ,jak sam rekl, s Bozim vnuknutim si napsal seznam ,mnha statu ,jez by prichazeli ,jeden po druhem na radu,tak ,jak i obcani Ameriky,jsou sledovani,odposlouchvani a prijdou ,jeden po druhem na radu.
Proc ,to vsechno rikam, protoze si ctu clanek o praci pana Hans Brix(take jeden z tech ,ale zda se byt solidni ),ktery ,co by inspektor pracujici pro Spojene narody prolezal Hussejnovo kralovstvi ,od zachodu az po sklepy a nic nenasel, ale , ted se nechal slyset,ze svet,cely svet, ma dohromady na 27 000 nuklearnich zbrani-ted ,uz vite ,proc jsme vsichni na tom stejne, podle mne, meho mysleni, kdyz prijde "soudny den" nebude mezi nami rozdilu,nebude uz treba se tahat o nazory, zmenime se jak se rika :z prachu jsi povstal a v prach se promenis.Herald Tribune-Don`t forget those other 27,000 nukes> uverejnil tento clanek a tak otazka je ,nestane se nekde ve svete , podle seznamu Bushe ,konecny omyl-hloupost lidstva , ze se samy vymazem z teto planety,kdo muze prezit po takovem nuklearnim nadeleni?Budou jeste potrebne otravne latky a nebo bakteriologicke a jine zbrane, myslim ,ze ne.Doufam ,ze mam slouhlastentokrate od vsech.
Dalsi zprava mne zaujala z rozhovoru s panem Michael Bergre,otcem popraveneho zuranlisty v Iraku ,kde nakonec vyslo na verejnost ,ze je to rovnez zid , ale zarazilo mne,co rekl na otazku repporterovi CNN ,ktery mluvil s obetmi terroru ,ted zabiteho Zarqawi.
Ber[velký smích]emokracie?Ale, jdi?Ty opravdu , ze opravdu mame demokracii, kdyz lide jez ridi volby maji u pasu pistoli.To prece nemuze byt demokracie.
Opet dotaz od CNN reportera a Bergova odpoved:Ja nerikam ,ze Saddam byl dobry clovek,ale on neni horsi Bushe!Saddam nestiskl spoust(nezacal valku),nedelal znasilneni zen.Ackoliv Bush, oba ,tedy jsou zotpovedni za svetovy terror, ja tohle neberu.
Irak nemel nic spolecneho s al Qaeda,Al Qaeda zabili meho syna.Pod vedenim Saddama,nebyla Qaeda skupina.Pod vedenim Bushe je Qaeda.Za Saddama Irak mel stabilitu statu.Pod vedenim Bushe ji nema.Za Saddama bylo 30 000 obeti,ale za Bushe mame 60 000 obeti.
Proste ,reportaz se nedokoncila,nepovedla se .
http://disk.serve.com/discussion.cgi?disc-149495:article-101952;title-APFN
---------
V podstate jsme vsichni, bez rozdilu na jedne lodi a jina kolem nepluje, kdybychom se zacli potapet.

107993

11.6.2006 17:20

RE: Mily pratele.....

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 107993

Jako obvykle máte pane Roberte prakticky na 100% pravdu. Věřte, že Vaše snažení není zbytečné, navzdory tomu, že se tady nejspíše objeví zase nějaký idiot-kamarád a bude tu vyšklebovat své nesmyslné úvahy. Asi je každý takový za to placenej, blbeček jeden... pardon... [zahanbení]

Smrdí to po celém světě tou vyčuraností jistého národa. To je jediný národ, kdy bych se sám nebránil nazvání rasistou za svůj názor na něj. Skutečně by mě moc zajímalo, kolik je v nich doopravdy té původní krve.

Smutné ale je, že lidstvo si, zdá se, moc nepomůže, ať by v současné zrovna začínající světové válce zvítězila kterákoliv strana, čili je to "prašť jako uhoď" - odskáčou to hlavně nevinní.

Stará proroctví však tentokráte ukazují na definitivní řešení a tedy alespoň to nás může těšit - když už nemůžou zvítězit prostí lidé, že nezvítězí nikdo.

Celý vývoj a znepokojivá koincidence prastarých proroctví se současnou skutečností mě vede k zdánlivě velmi šokujícímu závěru, který bych charakterizoval velmi zkráceně MATRIX. [smích] [smích] Takže vlastně "wo co gou" ?

Lidi - čtěte Bhagavatgítu.

107998

12.6.2006 3:02

Svet a nebo lepe receno lide ,tohoto sveta jsou pod kontrolou zidovskeho tisku.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Lide si nemuzou precist mnoho veci ,ktere by jim otevreli oci, s politiky ,s temisi zide nedelaji zadne potize ,nebot dobre vedi,co za sortu lidi jsou na takovych mistech,ale obycejni lide ,s kazdodennis tarosti,kdyby vedeli ,co nevi,tak by byla revoluce uz vcera,jen si prectete slova ze vsech tech,tak zvanych zidy Arial Sherona ,ktery mimochodem rekl,jak vladnou s Amerikou,coz znalemu pozorovateli ani nemusel rikat,vzdyt to vidime denne na TV ,jak Americane umiraji a vrazdi jine ,pro jejich zajmy.Tak ,tedy ,co rekl Sharon: Sharon v roce 1956 v zidovskych novinech rekl:
"Neznam nic co je nazvano Mezinarodni principly. Prisaham, ze upalim kazde palestinske dite, ktere se v teto oblasti narodi. Palestinska zena a dite je daleko nebezpecnejsi nez muz, protozo palestinske dite zarucuje, ze generace bude pokracovat, ale muz limituje nebezpeci. Prisaham, kdybych byl jen izrealsky civilista a potkal jsem palestince, ze jej upalim a necham je trpet pred tim, nez jej zabiju. Jednim zasahem jsem zabil 750 palestincu (v Rafah 1956). Chci podporit me vojaky aby znasilnovali arabske divky nebot palestinske zeny jsou sluzebnicemi Zidu a my jim muzeme udelat cokoliv chceme a nikdo nam nemuze rici co mame udelat ale my rikame jinym co maji delat.

Ted si to spojme s posledni spravou ,jak zide ,jednotne ve jmenu holocaustu jdou delat dalsi problem v cizi zemi kam nepatri a jez jejich cinnosti byla malem uplne znicena.Kousek ,anglicky:Sunday June 11, 2006
The Observer
http://football.guardian.co.uk/worldcup2006/story/0,,1795044,00.html
Iran's Football team will be met with a series of protests across Germany during their World Cup campaign as anger mounts against the country's viciously anti-semitic President, Mahmoud Ahmadinejad.
Senior politicians, Jewish groups and a prominent German TV host will join a demonstration today in Nuremberg hours before Iran play their opening match of the tournament against Mexico in the city.
Proste ,sport a cokoliv jineho ,to vse slouzi k tomu ,aby vzdy zide byli pred ocima verejnosti se svymi plany ,seskrat denne holocaust a nacisti do vasich TV a do vasich novin a rikat detem ve skole ,proste ,stale si opakovat holocaust aholocaust do uplneho zblbnuti a vyuzit kazde prilezitosti a tak se nedivym ,ze mnozi krestanskym stanicim kolaboralujici s zidy lide prezdivaji radio Jerusalem,tak ,jak se nam zidovsti komentatori stridaji na obrazovakach nasich,jakoby krestanskych TV,na Novem Zelandu to uz jeden nevydrzel a rekl neco velmi oskliveho, aby mu s tim,h..........l!
Takze,Nemecko je dnes ,zase pod provaokaci zidu ,tak ,jak v Kristalove Noci ,jez vznikla vrazdou tretiho vYslance v Parizi a vrazdou mladeho nacisty ve Svycarsku .
Za pozornost ,ale stoji a to doporucuji vsem krestanum ,"dlici stale u piva",aby si povsimli ,jak jsou tak zvani zide militantne organisovani,coz s krestany neni mozno dokazat a podle toho to tak vypada.
Kdyby krestane ,tak organisovani ,dali zidum najevo ,ze se musi v cizi zemi chovat jako hosti a ne pani ,tak by bylo na svete mnohem vic bezpecneji.V ,takovem ovzdusi protestu ,se da ude...Kráceno (Editor)

108007

29.6.2006 18:44

JSME HLOUPÍ A NEROZHODNÍ A PROTO SI ANI NIC JINÉHO,NEŽ TAKOVOUTO KARMU NEZASLOUŽÍME

vladko001 89.?.?.?

TAHLE DEBATA JE UKÁZKA TOHO,JAK SE DAJÍ I JEDNÍM INTERWIEW S RAFINOVANÝM DEMAGOGEM,KTERÝ VŠAK MAGICKY PŮSOBÍ JEN NA LIDI S PŘEDEM "IDEOLOGICKÝMI MEMY" PŘEDUPRAVENÝMI MOZKY ROZPOUTAT PRIMITIVNÍ VÁŠNĚ.
POKUD SI UVĚDOMÍTE,ŽE TAM OPRAVDU NEMAJÍ TAKOVOU SVOBODU PROJEVU,ABY SVOBODNĚ MOHLI DEBATOVAT,JAKO VY TADY,TAK UŽ NEBUDETE OBHAJOVAT TU OBLUDNOU TEORII,ŽE JE TO VINA ŽIDŮ,ŽE JE ŽENOU DO KONFLIKTU NEJEN S USA.
ONI SAMI TOTIŽ VÍ,ŽE MUSÍ MÍT STRACH Z VLASTNÍCH UDAVAČŮ A FÍZLŮ Z NÁBOŽENSKÉ POLICIE.JE TO TOTIŽ MNOHEM BRUTÁLNĚJŠÍ SYSTÉM,NEŽ KDY V "ČSSSR" BYL.
TĚM,CO NEJSOU SCHOPNI SE SVÝMI KROKODÝLÍMI MOZKY POCHOPIT ROZDÍL MEZI DEMOKRACIÍ A DIKTATUROU TOHOTO TYPU,VŘELE DOPORUČUJI NĚKOLIKALETÝ POBYT V ÍRÁNU.OVŠEM NE JAKO REŽIMEM VE "ZLATÉ KLECI UKAZOVANÁ OPICE",ALE JAKO OBYČEJNÝ ČLOVĚK,KTERÝ SE JEN CHCE CHOVAT NORMÁLNĚ A SVOBODNĚ.
Pokud by jste navíc měli to štěstí,a mohli se převtělit do ŽENSKÉHO TĚLA,tak by vás asi ten hloupý humor na téma: ŠTASTNÝ ŽIVOT V ÍRÁNU
BRZO PŘEŠEL.
POKUD NEBUDOU I ŽENY MÍT ALESPON TOLIK PRÁV A SVOBOD,JAKO U NÁS,TAK SE O ŽÁDNÉM NORMÁLNÍM ŽIVOTĚ MLUVIT NEDÁ.
Tím nemíním obhajovat vojenskou intervenci,abychom jim tam snad TANKY NASTOLOVALI DEMOKRACII.
Konstatuji pouze,že mají před sebou ještě spoustu práce,takže to bude trvat několik generací.SEKULÁRNÍ TURECKO na tom pracuje,nejen kvůli vstupu do EUuž pěkně dlouho,přesto to mnohde značně skřípe a drhne.
Naučme se podporovat ty,kdo chtějí změny nastolit EVOLUCÍ, místo KRVAVÝCH REVOLUCÍ..
Určitě to však není AHMADÍNEDŽÁD,ten se totiž za svůj podíl na krvavém revolučním teroru NESTYDÍ,jen si hledá všude NOVÉ SPOJENCE.
BOHUŽEL JE NACHÁZÍ I ZDE.

109464

Příspěvků: 53

07.06. 04:36 kema  ???
07.06. 06:17 Karel4u  RE: ???
07.06. 21:22 Emma  RE: ???
08.06. 05:29 Karel4u  RE: ???
11.06. 01:31 Smrdka  RE: ???
11.06. 15:21 YAMATO  RE: ???
12.06. 02:02 Karel4u  RE: ???
08.06. 00:01 Ce0  RE: ???
07.06. 14:52 zapa  RE: ???
07.06. 18:36 BLUE  RE: ???
11.11. 10:46  RE: ???
07.06. 05:05 Robert Nohejl  Bombarduj Iran a ceny na stok marketu pujdou nahoru-ciste prakticka rada od Hoenig-a.
07.06. 06:55 meru  A-bomba
07.06. 07:11  Plutokracia
07.06. 08:14 Čochtan  "..měli by se židé vrátit tam, odkud přišli..."
07.06. 10:51 VaclavK  RE:
07.06. 12:02 dub  RE:
07.06. 13:09  RE:
07.06. 13:07  RE:
07.06. 23:59 vladuna  Zide a Palestina
12.06. 07:39 Osamělý poutník  RE: Zide a Palestina
07.06. 10:22 Pavel -Čert- Němec  s tou podporou ze strany Evropy ma pravdu
07.06. 10:25 vrabcak  Svejkovina Spieglu
07.06. 15:07 zapa  RE: Svejkovina Spieglu
07.06. 10:31  Otázka
07.06. 10:37 Bob10  Nie je nič horšie pre národ ako to, keď ani nepochopí kto mu vládne!
07.06. 13:36  RE: Nie je nič horšie pre národ ako to, keď ani nepochopí kto mu vládne!
10.06. 02:26 Ezop  RE: Nie je nič horšie pre národ ako to, keď ani nepochopí kto mu vládne!
07.06. 12:39 Upak  Odporně drzý novinář
07.06. 13:47 vladuna  SPIEGEL ma u mne 3 body plus
07.06. 14:12 Had  RE: SPIEGEL ma u mne 3 body plus
07.06. 14:46 zapa  RE: SPIEGEL ma u mne 3 body plus
07.06. 21:21 Petr Gejdoš  RE: SPIEGEL ma u mne 3 body plus
08.06. 11:08 Gdosy  RE: SPIEGEL ma u mne 3 body plus
07.06. 15:44 vladko001  DALŠÍ DEMAGOG DO DEBATY O PRÁVECH VLASTNIT JADERNÉ ZBRANĚ...
07.06. 16:43 Dramenbejs  RE: DALŠÍ DEMAGOG DO DEBATY O PRÁVECH VLASTNIT JADERNÉ ZBRANĚ...
07.06. 18:05 MedaBeda  RE: DALŠÍ DEMAGOG DO DEBATY O PRÁVECH VLASTNIT JADERNÉ ZBRANĚ...
08.06. 00:10 vladuna  DALŠÍ DEMAGOG
08.06. 04:28 Rene Bartosek  Takze to je ten " barbar" z "buranova"?
09.06. 13:30 Tonda  ahmanedínežád
09.06. 18:08 SandWalker  RE: ahmanedínežád
09.06. 18:45 YAMATO  RE: ahmanedínežád
10.06. 06:10 Ben Hur.  RE: ahmanedínežád
10.06. 01:49 ja_  RE: ahmanedínežád
10.06. 06:50 Robert Nohejl  RE: ahmanedínežád
10.06. 18:57 Mirda  RE: ahmanedínežád
10.06. 10:29 U.S. exG.I.  Prvotridni politik
11.06. 06:31 Robert Nohejl  Ty keci o zidovske svetovlade......
11.06. 23:06  RE: Ty keci o zidovske svetovlade......
11.06. 08:04 Robert Nohejl  Mily pratele.....
11.06. 17:20 Petr Gejdoš  RE: Mily pratele.....
12.06. 03:02 Robert Nohejl  Svet a nebo lepe receno lide ,tohoto sveta jsou pod kontrolou zidovskeho tisku.
29.06. 18:44 vladko001  JSME HLOUPÍ A NEROZHODNÍ A PROTO SI ANI NIC JINÉHO,NEŽ TAKOVOUTO KARMU NEZASLOUŽÍME

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

6

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 18 čtenářů částkou 2 083 korun, což je 6 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Média se skřípěním zubů přiznávají, že švédská cesta funguje05.08.20 21:56 Švédsko 1

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 0

Praha dá Prague Pride velké peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 0

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 0

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 3

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Proč spěchají s vakcínou27.07.20 12:42 Neurčeno 15

Vláda chce vytunelovat ze státního rozpočtu další 2 miliardy27.07.20 02:28 Česká republika 3

Katedrálu v Nantes zapálil černošský migrant z Rwandy26.07.20 09:45 Francie 8

Hoax v přímém přenosu (bohužel)24.07.20 20:48 Řecko 1

Teror lůzy: Spisovatelka souhlasila s Rowlingovou, že muži nemenstruují. Je bez práce24.07.20 18:05 Neurčeno 7

Deset migrantů 2,5 hodiny znásilňovalo 18ti letou Němku24.07.20 12:14 Německo 2

Bílý muž chrání vlastním tělem partnerku, kterou napadla tlupa agresivních černošek21.07.20 16:16 USA 9

Jak vznikají mrtví: chlápek, který se zabil na motocyklu, je veden ve statistice zemřelých na kovid21.07.20 15:43 USA 2

Měnové kurzy

USD
21,93 Kč
Euro
26,08 Kč
Libra
28,81 Kč
Kanadský dolar
16,54 Kč
Australský dolar
15,82 Kč
Švýcarský frank
24,22 Kč
100 japonských jenů
20,79 Kč
Čínský juan
3,16 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,56 Kč
Ukrajinská hřivna
0,79 Kč
100 rublů
30,12 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 807,59 Kč
1 unce stříbra
587,38 Kč
Bitcoin
255 765,00 Kč

Poslední aktualizace: 5.8.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 257