Diskuze k článku

Hollywoodská show: odhalení teroristů v Torontě

Příspěvků 53

6.6.2006 1:27

on ten

zdenek 3 72.?.?.?

"mestysek" Brampton ma pres 200 000 obyvatel, takze zase vedle jako vzdycky.

107760

6.6.2006 1:34

RE: on ten

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 107760

>"mestysek" Brampton ma pres 200 000 obyvatel, takze zase vedle
>jako vzdycky.

No dobře, tak 200. Jezdím tam skoro každý týden, ale ještě jsem se nestačil podívat. [zahanbení] Změnilo to něco na obsahu ostatních informací v článku?

107764

6.6.2006 2:41

RE: on ten

zdenek 3 72.?.?.?

Reakce na 107764

>>"mestysek" Brampton ma pres 200 000 obyvatel, takze zase vedle
>>jako vzdycky.
>
>No dobře, tak 200. Jezdím tam skoro každý týden, ale ještě
>jsem se nestačil podívat. [zahanbení] Změnilo to něco na obsahu
>ostatních informací v článku?

obsah to nemeni, ale posiluje "duveru" k autorovi

107766

6.6.2006 5:24

Hnojivo.

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 107764

>>"mestysek" Brampton ma pres 200 000 obyvatel, takze zase vedle
>>jako vzdycky.
>
>No dobře, tak 200. Jezdím tam skoro každý týden, ale ještě
>jsem se nestačil podívat. [zahanbení] Změnilo to něco na obsahu
>ostatních informací v článku?

Ano to, kolik obyvatel tam žije, je jistě nepodstatné, ale mě silně zajímá, na co ti kluci, vedení tím třiačtyřicetiletým chlapem, potřebovali TŘI TUNY hnojiva ?! Plánovali si snad založit nějakou zahrádku a pěstovat tam ředkvičky ?! Co je ale velmi zarážející, je právě skutečnost, že se to hnojivo dá použít taky jako silná trhavina ve spojení s další látkou, kterou lze daleko snadněji a levně opatřit. Takže máte asi v sousedství nějaký arabský "mičurinský" kroužek, vlastně jste měl. A zatím tady nikdo neřekl, že je měli nechat a počkat až na první důkaz, protože je snad každému jasné, že by to byla hloupost. A jak jsou tihleti kluci "kovaní" v jejich svatém přesvědčení a víře, to už jsme viděli na tom patnáctiletým klukovi (příslušností kanaďan, národností afghánec), ce se vrátil z Afghanistánu, kde válčil s Talibanem proti spojencům. [oči v sloup] Opatrnost matka moudrosti.

107773

6.6.2006 8:54

RE: Hnojivo.

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 107773

Jedna věc je, že je to pěkná provokace ve stylu tajného Bretschneidera, mediální zajištění 100%, zkrátka PR rozehrává přípravu na Irán. Rovněž se ale musíme ptát: "Co s tím chtěli dělat?" Vážně se chystali pěstovat ředkvičky?

107777

6.6.2006 14:57

RE: Hnojivo.

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107773

Je to jen z 10% polopravda a z 90% lez pane Matousek.
Hnojivo koupila a dodala policie..... co k tomu rict.
Podivejte se na muj prispevek 107723 v diskuzi k clanku na toho
byvaleho analytika CIA. Viz tez Toronto star z 6/6/2006.

Kdyz to shrnu: na buranske Kanadany buranskou motyku.
Proste hokejovy narod - vzdy to zabere! [velký smích]

107794

6.6.2006 19:06

RE: Hnojivo.

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 107794

>Je to jen z 10% polopravda a z 90% lez pane Matousek.
>Hnojivo koupila a dodala policie..... co k tomu rict.

Jedině to, že si ty TŘI TUNY hnojiva objednala skupina muslimských kluků !!! To je taky jen 10% pravda ?!

>Podivejte se na muj prispevek 107723 v diskuzi k clanku na toho
>byvaleho analytika CIA. Viz tez Toronto star z 6/6/2006.

Nepodívám !

>
>Kdyz to shrnu: na buranske Kanadany buranskou motyku.
>Proste hokejovy narod - vzdy to zabere! [velký smích]

No, je tedy velmi zajímavé, že Vám to nevadí natolik, abyste odešel jinam. Ta Kanada byla bezvadná země, ještě dlouho po "invazi" osmašedesátníků z ČSSR, to Vám řekne každý, kdo to zažil, ale po tom, co ten zkurvenec Trudeau, začal s tou jeho politikou a nabral enormní množství lidí s Asie, tak se celá ta sláva Kanady začala hroutit a dneska už je skoro v prdeli a taky díky komu i ta zločinnost kvete jak z jara. Kdo po sobě nejvíc střílí a dělá bordel ? To se ani nesmí napsat do novin, aby to bylo politicky korektní a vy to jistě taky víte, tak na mě nezkoušejte takový hlouposti s 90% a 10%. [naštvaný]

107804

6.6.2006 21:12

RE: Hnojivo.

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107804

Mel jsem Vas za fundovanejsiho p. Matousek

Bushande (bushovske propagande) si verte jak chcete ale nekalejte na P.E.T. Kanada jeste takoveho cloveka nemela a asi mit uz nebude. Soucasny urednik s osoupanymi rukavy a ksichtem - gubernator Harpyr mu nesaha ani po ponozky. PC je banda proradna, ktera jiz davno prodala svuj narod (za Velkocelistnika Briana).

Za Trudeau byla Kanada zeme na kterou jsme mohli byt hrdi. To Vam take vysvetluje, proc uz takova neni. Muzete si tak lehce odpovedet na to, co sam tvrdite!

107812

7.6.2006 0:29

RE: Hnojivo.

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 107812

>Za Trudeau byla Kanada zeme na kterou jsme mohli byt hrdi. To Vam
>take vysvetluje, proc uz takova neni. Muzete si tak lehce
>odpovedet na to, co sam tvrdite!

To mně úplně stačí, když říkáte, že Trudeau byl takový "kádr", tak jste nejspíš jako on. Přečtěte si, co jsem o něm napsal v předchozím příspěvku, aspoň se vyhnu cenzůře. [oči v sloup]

107827

23.6.2006 18:08

RE: Hnojivo.

Petr z Toronta 64.?.?.?

Reakce na 107804

Naprosto souhlasim s timto prispevkem, proc bychom nemeli bojovat proti islamu jakymikoliv prostredky. Oni to take delaji. Prijit, popr. obsadit, zabydlet se , nastolit islam, presne jak je to v koranu dano. Kanada je zeme ( i kdyz mlada ), ktera ma sve koreny a historii, kulturu. A to zejmena krestanskou. Kdo jsem prisel pred 200 lety a zacal budovat? Kdo tu v nesnesitelnych podminkach drel, prezival a pomalu kultivoval krajinu?
Kdo postavil mesta, parky silnice? A ted? Zajdete si ve Scarborough do parku na public washrooms, nebo na downtown, budete se brodit hovnama, protoze muslimove pouzivaji zachod jen jako diru. Stoupnou si pekne na okraj na prkynko, pokud jsou sikovni a "cistotni" a pokud ne, udelaji to na hromadu hned vedle. A tak je to se vsim. Nezalezi jim na okoli, na lidech, na nicem, nevi co je priroda, svet je pro ne jen docasna zastavka, jsou tu jen na chvili, zavdecit se nejak Alahovi, ktery je pak odmeni. Aspon z meho pohledu to tak vypada,spolupracuju se sesti v nasi firme. Chovame se k sobe profesionalne. Ale radi nas nemaji. A ja je uz take ne. Tolik zlych pohledu jsem ani v cesku nezazil, zvlast kdyz se v dobe ramadanu zkrouti v kancelari na koberec a nejde ani projit, nereaguji na excuse me please, a musite je prekracovat, nebo je proste posoupnout i s tim kobereckem. To pak mate pocit ze nedozijete zitrka. Chces zit v teto zemi? Ano, ale prizpusob se nasim zakladnim kulturnim, hygienickym, lidskym, humannim a ja nevim jakym standartum. Jen proste zij jako clovek. Respektuj zenu jako cloveka, nemanipuluj detmi jako vecmi, at se vdaji za koho chteji, nebud nepritelem teto zeme kdyz tu chces zit. Proc jsou mesity plne nenavisti? Proc by jsme se tomu nemeli nejak branit? Nevim jak to vsechno napsat, nejsem spisovatel, mam z nich proste strach. A nechci zit v Canadistanu.

108789

6.6.2006 10:38

Brampton verus Brno

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 107760

Brno (CR) ma 400 tisic a stejne je to jen vetsi vesnica. Historicke jadro projdete za hodinu. A v tomto case jsou zahrnuty i dve piva, ktere si date v nektere z hospudek.

107784

6.6.2006 15:22

RE: Brampton verus Brno

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 107784

>Historicke jadro projdete za hodinu. A v tomto case jsou zahrnuty
>i dve piva, ktere si date v nektere z hospudek.

A proto jsme se prestehovali ze 17mil. LA
prave tady pod Spilberk a sirime multikulti - multirace,
.....toz sme ti pravi statlari [velký smích]

V [cool]

107795

6.6.2006 1:30

odhaleni teroristu.

Karel4u 207.?.?.?

Cely den v radiu neslo nic jineho, nez komentovani na tuto akci. Ovsem co je zajimave, vse na radiu AM.
KFI AM 640 Los Angeles Bill Handel, mimochodem zid. Prohlasil o tom, ze konecne Kanada poznala nebezpeci terorismu. Velmi to ocenil.
AM 1170 KCBQ San Diego, Dennis Prager. Pravicovy zid. Ten to komentoval se zadostiucinenim a co me dost prekvapilo je to co k tomu dodal: "Minuly tyden v Kanade odhlasovali bojkot Israele pro spatne zachazeni s Palestinci. No a necely tyden objevili jaci opravdu jsou ti MUSLIMSTI teroriste. Neni to nahoda, ze se to stalo tak brzy." A potom nasledovala ta obvykla paranoidni tirada o spatnosti muslimu a nezbytnosti utoku na Iran a zakazu snatku homo's.
AM 1170 odpoledne a Michael Medved, jakousi nahodou take zid a extremista. Jsou snad jini? To same. Muslimsti naciste a tak podobne.
AM 760 Michael Savage. Jak jinak, take zid. Stejna pisnicka. Ti hrdinni a bdeli Kanadsti policiste, kteri svou bdelosti objevili teroristicky plot, kde se muslimsti hrdinove pokusili o konstrukci nuklearni zbrane z tri tun hnojiva. Jen nedostatek silnych gumicek jim znemoznil zkonstruovat silny prak a znicit Jerusalem a New York.
Z toho si jiste dokazete udelat obrazek. Mimochodem, vsichni tito komentatori maji sve Web pages, takze se muzete sami presvedcit.

107762

6.6.2006 1:56

RE: odhaleni teroristu.

Emma 84.?.?.?

Reakce na 107762

No ten Savage je fakt zajímavá persona bývalej beatnik z kterýho se na starý kolena stal ultrapravičák. Spojovat udajný muslimský terorismus (at už domnělý nebo skutečný) s Iranským režimem je ještě vetší nesmysl než spojování tehož s Iraqem a Saddamem Hussainem. Osama bin Laden a Zawahri jsou sunni muslimové zatímco Ahmadinejad je shia a radikalni sunnitští extremisté shia za správné muslimy vůbec nepovažují (paralela k naboženským sporům a třicetileté válce v Evropě v 17 století) i když průměrný konzument Fox News tyto věci asi jen těžko rozliší.
P.S Ty fotky z Iranu jsou super.

107765

6.6.2006 2:46

RE: Díky za vysvětlení

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 107765

pane Emma. I já jsem v tom měl pořádý zmatek. Ale o to snad ani nejde. Když chceš psa bíti, tak si hůl vždy najdeš. Nezáleží jaká sekta. S čím s vámi naprosto souhlasím, ty fotky jsou super. Krásné moderní město. Také jsem doufal, že nám tady pan redaktor nebude dávat návod s čím to smíchat dohromady. Nebudeme přece jako ONI. A tu máš čerte krompáč. Je to tady černé na bílém. Jenom ať to někoho ze zvídavých mladých nenapadne míchat dohromady. Utrhne vám to ručíčky.

107767

6.6.2006 10:22

RE: Díky za vysvětlení

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 107767

pripojuji s k souhlasu s krasou tech fotek. V cem se vlastne Iran odlisuje od "zapadnich hodnot"? Krasna mesta,moderni prumysl,zeny v pohode jezdici v satcich na nakupy,v zime na sjezdovky...
Zacinam mit pocit,ze nam tu nekdo systematicky lze. Pohadky o zaostalem Iranu definitivne berou za sve.

107782

6.6.2006 3:24

Ucel je ,dostat krestany,Evropany na bojiste proti muslimum.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

"A state of war only serves as an excuse for domestic tyranny." Alexander Solzhenitsyn
Nejvetsi ran a,toho vseho by bylo ,kdyby se muslimov espolcili s krestany ,tak ,jak se stalo u toho "Da Vinci",kde ,opet zauradovali tajni zide, aby pospinili Jezise Krista v nudistickem provedeni ,hollywoodskeho stylu,ale ,co cert nechtel ,muslimsti klerikove-knezi ,maji v koranu v ucte Jezise Krista ,takze ,urazka na krestany byla urazkou i na muslimy a ti dali podporu v ramci viry svym krestanum-BBC news-Muslim join Da Vinci criticism.
To same je s tak zvanym ,Danskym tiskem ,co uverejnil kresby-karikatury na muslimi,zide ,zde pouzili na prvni pohled krestansky tisk:Who was behind the"Danish" Cartons?Samozrejme ,ze to byl zidovsky umelec,tak zvany ,ktery dobre vedel ,co tento utok zpusobi.takze pripomenme si slova poradce Arian Sherona ,ktery rekl:ze at krestani chteji a nebo ne ,tak stejne budou zapojeni do treti svetove valky.
Pripomenme si neco z historie ,provokaci,z roku 1939-Tak zvany-"Polsky"marsal Rydz-Smigly rekl reporterum "Daily Mail " 6 srpna 1939 tento proslov: Polsko chce valku s Nemeckem a Nemecko nebude moznost ji odvratit i kdyz se budeou snazit sebe vic!
Drive Evropa ,byla citliva na monarchie,takze ,sedum kuli v Sarajevu udelalo svoje ,najdete si ,kdo byl ve zkutecnosti Gavrilo Princip,jestli se tak zkutecne jmenoval,najdete si kolik ruskych caru bylo pod strelbou terroristu a kdo to byl ,najdete si kolik americkych presidentu bylo zavrazdeno a potom to zmodernisujte s dnesnimi mediema,v masovem podani policie a vselijakych odbornych skupin s tim ,co jsme videli a slyseli o WACO,kde se pouziliy tanky a jedovaty plyn ,v dobe miru,ne valky,pripoctete podvrhy s dokumenty z Nigerie svedcici o zbranich hromadneho niceni,svet je v rukach gansteru,jez jsou placeni nadnarodnimi monopoly,jez bohatnou z valky a ti chteji valku.Povsimnete si v Americe ,kdo dostava nejvetsi zbrojni zasilky v ramci valky v Iraku,proto po druhe svetove valce i "odsouzeni" prumyslovi magnati Nemecka byli brzo na svobode,kdyz spousta valecne techniky na obou stranach konfliktu bylo americke zbozi,tak ,jak v sovetskem rusku ,komunismus se udrzoval stavenim tovaren ,tezkeho prumyslu s americkou pomoci-z dolaru ,nikdy zadna krev nekape.
Proto vsechny ty vetsi a mensi provokace s jednim jedinym ucelem dostat lidi do valky,tak ,jak rekl zidovsky rabin Reichhorn: Valky,to jsou zidovske zne.(1868 )
"Our race (the Jews) is the Master Race. We are divine gods on this planet. We are as different from the inferior races as they are from insects. In fact, compared to our race, other races are beasts and animals, cattle at best. Other races are considered as human excrement. Our destiny is to rule over the inferior races. Our earthly kingdom will be ruled by our leader with a rod of iron. The masses will lick our feet and serve us as our slaves."

Prime Minister of Israel, Menechem Begin - 1977-1983.

Kdo ,dnes ,nejvice vola po zahajeni valky proti Iranu?

107768

6.6.2006 11:03

Zide kontra krestane kontra muslimove

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 107768

1) Teologicky: mirova koexistence zidu, krestanu i muslimu je mozna. A byly doby a mista, kde to fungovalo. Co popudilo muslimy, bylo ustanoveni statu Izreal.
2)Ne zridka izraelske tajne sluzby staly za pronasledovanim zidu v muslimskych zemich, aby podnitily emigraci do statu, ktery byl umele vytvoren (viz Iraq - nemam po ruce primy odkaz, neni problem si jej dohledat).
3) Cloveku, ktery ma dostatek informaci se jevi, ze za soucasnymi pletichami stoji zide / Zide. Neco mi na tom ovsem nesedi. Cozpak si nedokazi spocitat, ze jednoho dne se muze karta obratit? Vidim to takto: Zide jsou pouze efektivni nastroj pro "spinavou praci" a jako narod (Zide) ci nabozenska skupina (zide) obeti svych vlastnich vudcu. Jednoho dne uz nebudou potreba. NWO bude ustanoven. Potom prave oni pro svou narodni ci nabozenskou jedinecnost prijdou naradu. A budou platit i s uroky. Tehdy poznaji, v cich sluzbach vlastne stali.

107785

6.6.2006 4:03

Show?!

kema 207.?.?.?

Proboha, jaka Hollywoodska show? Kralovska Kanadska Jizdni Policie a zpravodajska sluzba udelaly presne to, za co je danovi poplatnici plati.
Obe slozky teroristy sledovaly a shromazdovaly dukazy uz rok. Kdyz doslo k objednavce tri tun hnojiva (ani jeden ze zatcenych neni farmar), dodali jim neskodnou substanci a pak je zatkli.
Pri zatykani nebyl nikdo zranen, nedoslo k poskozeni majetku.Jmena mladistvych zlocincu nebyla uverejnena, verejnost je o vsem informovana.
Mela snad policie dodat teroristum material k vyrobe vybusniny a cekat na trikrat vetsi katastrofu nez v Oklahoma City? A pak se nechat obvinovat z neschopnosti?
Nezlobte se, ale smysl celeho clanku me naprosto unika.

107769

6.6.2006 6:06

RE: Show?!

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 107769

Pane Kema, prave vas popis z toho dela to divadlo. Na prvni pohled, spravny zasah policie. Ale, kdyz se na to podivate trochu blize, tak vas napadne urcita absurdita. Uz jen ta publicita a velikost zasahu ukazuje, ze to bylo spise pro televizi nez bezpecnost.
Jestlize mate skupinu teroristu kteri maji potencionalni vybusniny, tak urcite nebudete pouzivat tolik lidi. Proc? No prece proto kdyby to vybouchlo. Take ti pani vedeli, ze doruceno nebylo hnojivo,ale jisty prasek.
Kdo by si objednal tri tuny hnojiva? Kazdy prece vi, ze toto je kontrolovana substance. Dale, kam to bylo doruceno?
Zkratka, neco neklape. Ale, zda se mi, ze uz i Kanada zacina byt zatazena do teto hry, kde se stavaji loutkou v rukach svetovych emocionalnich vyderacu. Do spinave hry, kde ten nejvetsi terorista, ktereho zastupci otevrene vyhrozuji nevinnym lidem nuclearnim holocoustem ale jsou tak zbabeli, ze aby si byli jisti svym vitezstvim se nestydi tyto vyhladovet s pomoci sveho velkeho bratra. Nestydi se stat svym obetem na krku a kdyz tomuto se podari je kousnot do paty, tak zurive krici jak je jim ublizovano. A to vy podporujete. To podle me neni spravne a spravedlive.

107774

6.6.2006 22:41

RE: Show?!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 107769

Jiste to je standartni postup a je na soudu, jak o tom rozhodne. Uvital bych podobne akce policajtu v obchodu s drogami. Pravda mafie je mnohem chytrejsi a nebezpecnejsi, nez parta amateru, ktera ma obstarat divadlo. Rikam divadlo a vzhledem na publicitu a saskovske vymene informaci s juniorem. Otazka zni proc takova publicita? Komu to prospeje? Jaky cile sleduji ti, co z tehle sarady maji uzitek? Mno, pokud takova sorta lidi, mela provest sofistikovanou operaci typu Dvojcat. Pak by lidi v americkych zpravodajskych sluzbach museli byt uplne tupi a to zcela jiste nejsou. Pokud se doberete k nejakym odpovedim na otazky, ktere jsem polozil treba vam dojde nejaky smysl clanku.

107823

7.6.2006 4:55

RE: Show?!

kema 207.?.?.?

Reakce na 107769

Jeste bych rad neco dodal.
Ten vysoky pocet policistu pri zatykani je naprosto normalni, kdyz se jedna o organizovany zlocin. Je uplne jedno, jestli se jedna o gangstery nebo teroristy. Vsichni zlocinci musi byt zkratka pochytani naraz, aby se nestacili navzajem pomoci pratel a rodinnych prislusniku varovat.
Take musi byt zajistena bezpecnost lidi zijicich v okoli zlocincu. A to vzdy a vsude vyzada primo masovou pritomnost policie.
Na namitky lidi kteri povazuji reakci medii za neprimerene velkou odpovim takto: ti hajzlove kterym Kanada poskytla utociste pripravovali vrazdu tisicu svych spoluobcanu. Zajem medii je na miste a ja tem fanatikum preju, aby shnili ve vezeni !!!

107834

7.6.2006 14:35

RE: Show?!

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107834

Pane Kema,

nemel bych problem se zasahem bezpecnostnich organu vuci SKUTECNYM teroristum. Verejna bezpecnost je zajem nas vsech. Nicmene, nemohu uverit, ze par jedincu motivovanych 'nenavisti k zapadnim hodnotam' (doufam ze vime, ktere to jsou...) melo SKUTECNE organizacni a technicke schopnosti dosahnout cilu, ze kterych jsou vineni. To co vidime zde, je s nejvetsi pravdepodobnosti 'pouze' orchestrovany proces, ktery ma nekolik ucelu:

1. dokazat nasim 'pratelum' v Bilem dome, ze Kanada prijala a vykonava poslusne jejich agendu;
2. utuzit vedomi vlastniho obyvatelstva, ze muze prece jenom byt neco pravdive na tom 'hulabuuu', ktere se nam naleva do hlav po 9/11;
3. vytvorit a upevnit dojem na sirokou verejnost, ze veci jsou tzv. pod kontrolou a ze nas 'bepecnostni system' (vc. soudu a celeho statniho aparatu) je kompetentni a 'mysli to s nami dobre';
4. vytvorit a upevnit dojem ve spolecnosti a v kazdem jednotlivci, ze jakekoli zdani nesouhlasu s oficielni linkou muze byt predmetem postihu.

Verim, ze v naslednosti tohoto 'odhaleni' se rozsiri pole pozornosti bezpecnostnich organu take na ty cleny spolecnosti, kteri budou tazat ci zpochybnovat podobne akce. Odtud je jiz krucek k obvineni ze 'sympatii' k teroristum. Neni treba zvlastni predstavivosti k nasledkum... a mame tu zrod policejniho statu!

Nasledne, a v souvislosti s tim, Vami tak vyzdvihovana "normalni a fungujici demokracie" muze utrpet vaznou ranu. Co si o tom myslite? [smích]

107856

7.6.2006 19:11

RE: Show?!

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 107856

pane zapa, plně s tímto souhlasím. To je přesně ten scénář uvedené Hollywood show. Navíc bych ještě dodal bod pátý-
5. zajistit zvýšení finančních prostředků pro všechny zúčastněné agentůry a snad také zvýšení platů nebo odměny všem na tiskové konferenci.

107873

8.6.2006 3:34

RE: Show?!

kema 207.?.?.?

Reakce na 107856

Pane Zapo (Zape?),
kdyby policie nemela dost dukazu pro sestaveni obzaloby, tezko by ty lidi zatkla. Nase nova vlast neni zadna bananova republika a soudy zde mame nezavisle.
Vase dalsi reci jsou cista spekulace a paranoia, pro kterou nemate zadne dukazy. Jinak byste je jiste uvedl.
Zaver vaseho prispevku vytisteny tucnym pismem me pripada zvlaste nesmyslny. Kdo by proboha zpochybnoval akci bezpecnostnich organu proti nabozenskym fanatikum, kteri se snazili ziskat meterial na tri tuny vybusniny? Kteri nakoupili ilegalni zbrane a trenovali se v zabijeni?
Neco takoveho by se mohl dopustit jen clovek naprosto choromyslny.

107887

8.6.2006 3:52

RE: Show?!

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107887

Tak si to tady prectete, clovece:
http://xymphora.blogspot.com/2006/06/more-on-toronto-17.html
Hrat si na tupohlava muzete dal, me je to jedno. [oči v sloup]

107888

8.6.2006 9:52

RE: Show?!

google 84.?.?.?

Reakce na 107888

>Hrat si na tupohlava muzete dal, me je to jedno. [oči v sloup]

to je sice pekne, pan Zap, ze mu davate sancu sa bavit na tupohlava dalej, ale povedzme si to v ryme:

"kadibudka kema" tuto volbu nema.

on sa totiz na toho tupohlava nebavi. [chechtot]

107903

8.6.2006 5:49

RE: Show?!

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 107887

Pane kemo (kema?),
jak je vidět, tak propaganda sdělovacích prostředků funguje. To co tady píšete je přesně ta atmosféra, kterou to mělo vytvořit. Na CNN šli ještě o krůček dále a tvrdili, že ti teroristi plánovali uříznout hlavu našemu velikému náčelníkovi S. Harperovi. Než začnete pobrukovat na stejnou notu, proč nenakouknete malinko do zákulisí?

107896

8.6.2006 4:54

RE: Show?!

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 107834

Pane Kema, zamyslel jsem se nad tim a musim rici, ze mate absolutni pravdu. Obezrelost musi bejt. Podobna ostrazitost je popsana v knize o Vojaku Svejkovi. Je to cast jeho Budejovicke ababase.
Jiste si to pamatujete. Svejk byl zatcen a vyslychan. "Umite fotografovat?" zeptal se ho cetnik. Umim, ale nemam fotoaparat. A umel by jste fotografovat nadrazi? Umel, odpovedel Svejk.
Vyslychajici napsal: spion chce fotografovat nadrazi.
No, ale jak jiste uz vite, i Kanadske noviny zpochybnuji tuto akci.
Ti teroriste jsou, jestli je pravda co chteli udelat jen banda blbcu a je ostuda, ze byli vzati vazne. A jeste vetsi ostuda je to, jak vy, a vy jste nepochybne inteligentni clovek ktery skrz to musi videt, hystericky vytrubujete o nebezpeci ktere neni, ale vy to chcete jen pouzit na zaseti semen hnevu proti nevinnym lidem. To co vy potrebujete je aby Kanada dostala strach a mela pocit, ze terorismus je i tam a vzala zpatky ten bojkot Israele.

107891

8.6.2006 7:09

RE: Show?!

Ben Hur. 70.?.?.?

Reakce na 107891

Pane Karle, ja myslim, ze byste si napred mel precist toho Svejka, nez tady budete priste reprodukovat neco co v nem neni. A co se tyce zasahu proti fanatikum, nechte to laskave na profesionalech. Ten zasah byl perfektni a ucinny, probehl bez problemu, jednotka nedala zlocincum ani nejmensi sanci.

107900

8.6.2006 8:10

RE: Show?!

68 68.?.?.?

Reakce na 107891

Jo pane Kema. vsechno by se melo brat s humorem. Vzdyt oni si prece chteli zalozit zahradku. Takove male JZD. Prece si nemyslite, ze by je mel nekdo podezirat z nejakych teroristickych umyslu? To je jako ten jeden z tech teroristu z 9/11 rekl na Floride, ze se chce naucit litat letadlem, ale odstartovani a pristavani, o to nestoji. To prece byl taky humor. A nakonec prece vite, ze to nebyla zadna teroristicka akce ten utok na WTC. To prece vsechno nainspiroval G.W. Bush. Prispevku o tom je zde na Zvedavci vic nez dost.

107901

8.6.2006 14:10

RE: Show?!

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107891

V pripade, ze bydlite v Kanade (nejsem si jist),

jiste vite, ze toto je systemovy pristup kanadske ('pesi', nikoli 'jizdni' jak rika kema) policie: musi vykazat 'cinnost'. Jak jinak by oduvodnili jejich vysoke stavy, povysovani, odmeny atd. Jsou mocenskym nastrojem systemu tak jako v kazde jine zemi, vcetne komunisticke byvale CSSR. Zadny rozdil!

Kanadska policie (zvlaste RCMP ale ti jsou pro zajimavost cas od casu v krizku s CSIS) typicky 'podchyti' nejake podezrele hnuti a posle tam sve lidi, jejichz ukolem je vyprovokovat jeste intenzivnejsi aktivitu one cilene skupiny. Tim vytvori pocatecni podminky nezakonnosti. Potom se vymysli lecka (nebo podraz, chcete-li - jako v to filmu) a udela se 'zatah'. Dalsi fazi je dukladna publicita. Konecnou je odmenovani 'zaslouzilych' pracovniku. Timto zpusobem se podatrilo (jak se zminuje v onom blogu) RCMP v 90. letech 'zalozit' extremne pravicovou skupinu, ktera predtim neexistovala. Skoncilo to verejnou ostudou. Kanadsti burani to jinak neumi... je to stare, do unavy opakovane schema. Tvorivost od kanadskych policistu necekejte.

Tak se to deje v pripadech honu na pasaky prostitutek, prodavace drog a stejne tak v tomto vysoce politickem pripadu. Je to kompletne vyumelkovane, vyrobene na zakazku politickeho vedeni zeme. A to je plati a vydrzuje - kruh je uzavren.

107909

6.6.2006 4:41

nepodcenujte nepritele

Belveder 64.?.?.?

o tom,ze mezi muslimy je silny element,ktery ma zajem na zniceni zapadniho politickeho systemu vubec nepochybuji,islam se neslucuje s liberalni kulturou
krestansky zalozenych zemi,
napeti v multikulturalnich spolecenstvich se bude pravdepodobne nadale zvysovat a kdo vi ceho se dokame v dalsich nekolika letech

107770

6.6.2006 9:55

RE: nepodcenujte nepritele

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 107770

>o tom,ze mezi muslimy je silny element,ktery ma zajem na zniceni
>zapadniho politickeho systemu vubec nepochybuji,islam se
>neslucuje s liberalni kulturou
>krestansky zalozenych zemi,
>napeti v multikulturalnich spolecenstvich se bude pravdepodobne
>nadale zvysovat a kdo vi ceho se dokame v dalsich nekolika letech

1) Prominte, ale liberalni kultura krestansky zalozenych zemi je sam o sobe tzv. protimluv. Zapadni zeme jiz nemaji vcelku nic spolecneho s krestanstvim. Ty zbytky jsou jen fasadou, ktera s postupujicim casem opryskava stale vice ve prospech liberalni kultury.
2) Docela nerozumim tomu, jak resp. jakym zpusobem maji zajem o zniceni naseho politickeho systemu.
3) To, ze zapadni staty exportuji "tu nasi dobrou a osvedcenou demokracii" do jinych zemi vidite jako vporadku? Pro to existuje termin: vmesovani do vnitrnich zalezitosti jineho statu.

107779

6.6.2006 11:37

RE: nepodcenujte nepritele

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 107770

Priteli, o jakem silnem elementu to pisete [překvapení] ???

Vase presvedceni o zniceni zapadniho systemu islamem - tak to mi silne pripomina stejne demagogie za bolsevika kdy zapadni prohnily imperislista chtel take znicit nasi krasnou socialistickou "kulturu" [oči v sloup]

Samotne slovo islam je odvozeno od arabskeho korene "SLM" ktery stoji vyznamove za prekladem - mir - cistota - pokora a poslusnost.

Jednim ze zakladnich prvku v hodnotovem islamskem systemu je zasada rovnosti nebo lepe nestrannosti a poctivosti. Rozdil v rase barve nebo spolecenskem postaveni jsou jen nahodne.Nemaji vliv na pravy vyznam cloveka pred Bohem.

Konecne tema mir je v islamu zakladni a dominantni. Zaverecna slova motliteb vsech muslimu jsou slova miru stejne jako denni pozdravy jsou vyrazy miru.

Souhlasim s Vami pouze v jednom a sice .... "napeti v multikulturalnich spolecenstvich se bude pravdepodobne nadale zvysovat" ano diky spolehliveme a dlouhodobemu vymyvani nasich mozku.

Je potreba hledat nepritele a neni - li zadny je potreba jej vytvorit za kazdou cenu.

107787

6.6.2006 22:01

RE: nepodcenujte nepritele

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107770

Pane/pani/slecno Belveder....

kdo je ten "nepritel" a ci je to nepritel: Vas, muj..., a je to vubec "nepritel"? Musim si dat maly 'reality check', tak jako vzdy, kdyz se tu ukaze nejaka dalsi necekana 'kema'. Prosim Vas, dovolte mi mensi otazku: jak dlouho se tu (na Zvedavci) vyskytujete? Ja jsem tu skoro dva roky a od zacatku si vzpominam videt Vase jmeno. Nepripada Vam, ze uz jste mel 1000+1 moznosti se neco dovedet od znalejsich? Jen se divim.....

Jooo, mezi muslimy je "silny element" a verte, ze ja byt muslim, bych byl zrejme jeho casti. To co se uplatnuje na ne by uz ani kompletni hlupak nevydrzel. Temer vsechny vlady tzv. muslimskeho sveta jsou silne usurpatorske ke svemu lidu a hraji se zapadnim kapitalem; lide jsou v bezvychodne situaci. Co jineho muzete cekat, nez "silny element"? Oni nejsou nezbytne proti zapadnimu svetu, jsou proti vladam svych zemi. ALE, Zapad jim umoznuje se drzet u moci a podporuje je!!

Slysel jsem vyborny program na toto tema nedavno z (kanadske) CBC o Jordansku...ufff! Diktatura jak prase, to same Syrie, Egypt, Saudi Arabie o Alzirsku nemluve. Ty jejich vlady nerepresentuji lid tech zemi. Proto ten "silny element". A pritom vichni mocipani, tady i tam to dobre vedi!

107816

6.6.2006 6:46

Upresneni

Kevin 87.?.?.?

Jen tak na okraj. To hnojivo se nemicha s benzinem ale s naftou v pomeru tusim 10:1. Vznika tak trhavina zvana ANFO oblibena pro svou stabilitu a brizanci. Uziva se take pri nekterych stavbach...

A mimochodem. Pozastavovat se nad tim, ze kombinaci volne dostupnych latek jde udelat trhavinu je zbytecne. Hardwaru pro teroristy jsou plne obchody a velkosklady. Diky Bohu jen vrozena tupost lidi kteri se davaji na cestu terorizmu zatim brani pruserum vetsiho rozsahu [cool]

107775

6.6.2006 9:37

RE: Upresneni

flakac 147.?.?.?

Reakce na 107775

Nikoliv 10:1 ale 50:1. Místo nafty se dá použít i rostlinný olej, výsledná směs ovšem nemá takovou trvanlivost. Pro zvýšení brizance je dobré dodat dvojchroman a hliníkový prach, také je důležité aby byl dusičnan co nejjemněji namletý a bezvedý. Pokud je přidán i dusičnan močoviny, získáte trhavinu s brisancí převyšující TNT. Přesné poměry bych musel dohledat.
Při konstruování nálože je potřeba silnou iniciaci, jinak vám to nebouchne. Obyčejná rozbuška nestačí, je třeba počinovou náložku z vhodné brisantní trhaviny.
Skutečnosti že z kombinace volně dostupných látek lze udělat (nejen) trhaviny je zneužívána ke konstrukci nesmyslných předpisů, všeobecné buzeraci, podněcování nesmyslné hysterie a utužování cenzury vůbec. Různé suroviny byly dostupné vždy, nicméně teroristé se objevují jen na společenskou objednávku, viz předchozí přízpěvky. Největší z těch teroristů máme v našich vládách.

107778

6.6.2006 21:31

RE: Upresneni

Zvědavej. 4.?.?.?

Reakce na 107778

> Pro
>zvýšení brizance je dobré dodat dvojchroman a hliníkový
>prach, také je důležité aby byl dusičnan co nejjemněji
>namletý a bezvedý. Pokud je přidán i dusičnan močoviny,
>získáte trhavinu s brisancí převyšující TNT. Přesné
>poměry bych musel dohledat.

Je zajímavé, co uvádíte, že ve Vámi uvedeném složení lze dosáhnout větší brisance, než u TNT. To jsem vážně nevěděl. Máte to nějak ověřeno? Pokud mi je známo, z dusičnanu močoviny lze velmi snadno připravit nitromočovina. Tato výbušnina je lehce účinnější než TNT. Dusičnan močoviny, je brisantní trhavina, kterou lze poměrně snadno vyrobit i v amatérských podmínkách. Dosahuje však toliko 80% brisance TNT, je rozložitelná vlhkostí a proto pro delší skladování nevhodná.

107814

6.6.2006 22:11

RE: Upresneni

flakac 147.?.?.?

Reakce na 107814

Osobně jsem to netestoval. Problém s dusičnanem močoviny je právě jeho špatná skladovatelnost. Nitromočovina je více pracná, údajně ji lze stejně jako dusičnan močoviny míchat s dusičnanem amonným a hliníkem. Směs se musí dělat těsně před použitím.

107818

6.6.2006 21:25

RE: Upresneni

Zvědavej. 4.?.?.?

Reakce na 107775

>Jen tak na okraj. To hnojivo se nemicha s benzinem ale s naftou v
>pomeru tusim 10:1.

Toho lze lze dosáhnout s použitím celé řady uhlovodíků.


>A mimochodem. Pozastavovat se nad tim, ze kombinaci volne
>dostupnych latek jde udelat trhavinu je zbytecne. Hardwaru pro
>teroristy jsou plne obchody a velkosklady. Diky Bohu jen vrozena
>tupost lidi kteri se davaji na cestu terorizmu zatim brani
>pruserum vetsiho rozsahu [cool]

Nevím jak v ČR, ale zde v USA tomu tak rozhodně není a v obchodech není možné volně sehnat potřebné ingredience pro domácí výrobu trhavin. Vše, co se týče chemikálií je pečlivě obhospodařováno a dostat se k většímu množství např. peroxidu vodíku nad 30%, dusičnanů, koncentrované kyseliny dusičné, ale i práškových kovů, chlorečnanů, hypermanganu, acetonu ap. je zde pro amatéra naprosto nedostupná záležitost. (Pouze snad vyloupením nějakého skladu). Takže si dovolím tvrdit, že nikoliv tupost teroristů, ale přísné střežení a obhospodařování uvedených látek, zatím brání průserům většího rozsahu. Jinak samozřejmě lze vyrobit i doma tu nejvýkonnější trhavinu, jako Semtex, nebo C4. Stačí sehnat uvedené chemikálie, patřičné znalosti, nějaké výkonné chlazení, vývěvu, atd.

107813

6.6.2006 22:07

RE: Upresneni

flakac 147.?.?.?

Reakce na 107813

V některých zemích jsou zákony přísnější, v jiných méně přísné. Nemyslím si, že měnší dostupnostu chemikálií = méně průšvihů.

107817

6.6.2006 23:16

RE: Upresneni

Zvědavej . 4.?.?.?

Reakce na 107817

>V některých zemích jsou zákony přísnější, v jiných
>méně přísné.

To mi povídejte! Pokud jsem žil v Československu, bylo možno sehnat snad všechno, co se týče ingrediencí pro výrobu výbušnin.
Tady v USA to bylo vždy více střežené. Ale po 11. září, je shánění se zde po určitých chemikáliích, přímá cesta dostat se do okruhu zájmu FBI, nebo rovnou do kriminálu. ( A nejen v USA, nakonec to vidíme i v tom článku).

> Nemyslím si, že měnší dostupnostu
>chemikálií = méně průšvihů.

Logicky vzato, bez dostupnosti těch chemikálií nelze vyrobit nic. Kde nic není, ani smrt nebere. [velký smích]

107825

6.6.2006 14:32

zajimave tema ;-)

eugen. 160.?.?.?

jako vzdy pokud jde o vybusniny. a jen upresnim,ze dusicnan amonny,nebo-li ledek amonny je zemedlelske hnojivo co do sebe dosti vaze vodu a navic je jen hrube granulovane,ze jeho vybusinarske pouziti neni jen tak. micha se v pomeru devet dilu ledku plus jeden dil paliva v podobe vetsinou nafty,oleje,ten benzin by take mel jiti kdyz se jedna o trhavinu typu DAP coz znamena obecne dusicnan + palivo.
zalezitost ma vsak jeden hacek a to sice,ze dapka pripravena z hnojiva vzdoruje iniciaci samotnou rozbuskou,treba obligatni osmicka odpovidajici dvoum gramum fulminatu rtutnateho a misto toho vyzaduje jeste razantni pocinove telisko napriklad ve forme 100g az 200g nalozky hexogenu. tak na to pozor[mrknutí jedním okem]

jeste jsem cetl v clanku o pytli amoniaku coz bude asi,urcite ponekud nepresne neb amoniak NH4 jest plyn,hydroxid amonny NH4+ OH- zas pro zmenu kapalina,ze v pytliku bylo zrejme neco,ponekud jineho[smích]

107790

6.6.2006 14:47

Stydim se za to

zapa 69.?.?.?

ze jsem kdysi coby clen CA volil Stocka Day-e do vedeni. To byla take moje posledni 'akce' v te strane. Pred jejim sloucenim s PC jsem jiz pozitivne vedel, ze s nimi nechci mit nic spolecneho. Dnes se mi to prokazalo. Fuj jim, bushovskym vrtichvostum! [naštvaný]

(Pro vydavatele: je mi jasne, ze mate radu temat a pramale zdroje. Chtel bych presto navrhnout clanek o zesnule Canadian Alliance a co se kolem jeji smrti delo. Dle me to byl klasicky priklad likvidace praveho demokratickeho hnuti. Bylo by to zajimave i pro ceske ctenare - aby si nedelali nadeje doma!)

107791

6.6.2006 14:48

islám, PíeR, a písmenka

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Příběh od pana Stwory je dokladem postupné ztráty "střeliva" toho, čemu říkáme "temné síly".
Snaha o světovládu probíhá už delší čas v úrovních mimo tuto planetu, říkáme jim "duchovní". Nejde o mimozemské civilizace,ty čekají, až se tu situace uklidní.
Duchovními silami lze nazvat to, co si vlastními myšlenkami vytváříme v nehmotném prostoru, který obklopuje planetu a kumuluje se do snahy ovládnout to, co sám zahrnuje, tedy situaci na Zemi. Ta se pochopitelně brání, jen ale málo lidí si uvědomuje, jakými cestami a silami jsou jednotlivé nehmotné a hmotné projevy propojené. Jde o egregor, posilující se až k hranici své soudržnosti. V té době pak nastupuje jeho opačná podoba, snaha vládu deklarovat do nejnižších svých jednotek, do lidí a jejich společností.
Ta situace už nastala a dozvuky "zla" postupně ustanou, přemění se postupně na blamáž svých tvůrců - dokladem je popisovaná událost.
Mám sice poměrně přesnou představu pozitivních dějů, které nahradí MATRIX současnosti, ale díky lidem jako pan "kema" a dalším není asi vhodné jim zvyšovat emoční nesoulad. Každý z nás se dozvídá jen to, k čemu dozrál.

K těm písmenkům: pochopil jsem podstatu a strukturu cíle pro lidstvo, známého jako "Archa úmluvy". Jde o výklad jednotlivých písmen a číslic. Z tohoto pohledu pak písmena SLM, doplněná dvěma samohláskami na islám mají tento význam, pramenící ze "symetrie tří z pěti prvků":
L - symbolizuje prvek práce, nápověda, kde hledat práci je napravo od L, M - nejen ve fyzice symbolizuje hmotu a mateřství. Cesta k řešení je vlevo od symetrie, S je písmeno, spojující detaily i celky. Je nedokončenou podobou osmičky, kterou sice matematika na čas "položila" do nekonečna, aby pozdějí = dnes se mohla opět vztyčit.

Ještě mnoho se budeme muset naučit o jazyku "lidštiny", shodné s češtinou.
Pokud má někdo chuť, texty budou od příštího týdne na adrese www.karao.cz/ops.

107792

6.6.2006 18:31

RE: islám, PíeR, a písmenka

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107792

--- "Každý z nás se dozvídá jen to, k čemu dozrál."
---------------------------------------------------------------------

To je uzasne, mate pravdu!

Proto je diskuze s jistymi (jeste nedozralymi) lidmi neplodna. To vede k frustraci coz konci vlajemnym osocovanim - produktem negativni energie... Jsem rovnez nadsem Vasimi hypotezami o vztahu myslenky a hmoty. Instiktivne to jaksi vime, ale nemame hmatatelne doklady... ci mame?
[zmaten]

107800

6.6.2006 19:22

RE: islám, PíeR, a písmenka

janko 85.?.?.?

Reakce na 107800

bohužel nejde o hypotézy, od určité doby začíná míra pravdivosti stoupat, vše záleží na schopnosti odhodit některé zažité stereotypy při vnímání souvislostí. Zachovejme klid a pozorné vnímání, události jsou už samospádem, jen ta dobrá polovina je málo vidět. Sami tvůrci zla se asi nestačí divit, jak se mohli takhle mýlit v chápání souvislostí.
Je to na delší povídání, snad někdy...

107807

6.6.2006 20:15

RE: islám, PíeR, a písmenka

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 107807

>bohužel nejde o hypotézy

Myslím, že je to, jak říkáte, odhodit některé zažité stereotypy při vnímání souvislostí, o schopnosti koncentrovat se a pozvolna rozpoznávat v řádu skrytý chaos a v chaosu skrytý řád. Program v každém případě. Je to na delší povídání a to při vědomí toho, že některé věci jsou (zatím)nesdělitelné.

107810

6.6.2006 20:23

RE: islám, PíeR, a písmenka

janko 85.?.?.?

Reakce na 107810

bať, bať, více na serveru www.jitrnizeme.cz a dalších,...

107811

6.6.2006 19:21

RE: islám, PíeR, a písmenka

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 107792

K: Každý z nás se dozvídá jen to, k čemu dozrál.

K tomu není co dodat. Smekám [cool] [cool] [cool]

107806

6.6.2006 14:49

Zvláštní.

Petr Sleder 85.?.?.?

Když jsem tuhle zprávu četl někde na novinkách nebo idnes, už u nadpisu mě napadlo něco pobného. Sakra čím to asi bude? [zmaten]

107793

7.6.2006 4:12

Dobry vtip nakonec!

zapa 69.?.?.?

http://news.yahoo.com/fc/US/Terrorism
----------------------------------------------------------------------

Tak tohle uz hranici se zdravym rozumem...

Jeden z tech 'teoretistu' chtel pry sejmout hlavku nasemu milovanemu ministerskemu predsedovi. Jmenuje se pry Steven Shand a je mu 25 let. Neuveritelne. Takze Stepan chtel sejmout Stepana...napada me neco o kolede a dzbanu.
Ja v tomhle nevidim coby obeti nejake makotresy s podvyzivenym IQ, ale nas publikum. Za jake blbce nas maji? Odpoved' je jasna - maji a za poradne! [pláč]

107832

Příspěvků: 53

06.06. 01:27 zdenek 3  on ten
06.06. 01:34 Vladimír Stwora  RE: on ten
06.06. 02:41 zdenek 3  RE: on ten
06.06. 05:24 Zdenek Matoušek  Hnojivo.
06.06. 08:54 DavidZ  RE: Hnojivo.
06.06. 14:57 zapa  RE: Hnojivo.
06.06. 19:06 Zdenek Matoušek  RE: Hnojivo.
06.06. 21:12 zapa  RE: Hnojivo.
07.06. 00:29 Zdenek Matoušek  RE: Hnojivo.
23.06. 18:08 Petr z Toronta  RE: Hnojivo.
06.06. 10:38 vladuna  Brampton verus Brno
06.06. 15:22 V. Sodek  RE: Brampton verus Brno
06.06. 01:30 Karel4u  odhaleni teroristu.
06.06. 01:56 Emma  RE: odhaleni teroristu.
06.06. 02:46 Mirda  RE: Díky za vysvětlení
06.06. 10:22 MedaBeda  RE: Díky za vysvětlení
06.06. 03:24 Robert Nohejl  Ucel je ,dostat krestany,Evropany na bojiste proti muslimum.
06.06. 11:03 vladuna  Zide kontra krestane kontra muslimove
06.06. 04:03 kema  Show?!
06.06. 06:06 Karel4u  RE: Show?!
06.06. 22:41 Rene Bartosek  RE: Show?!
07.06. 04:55 kema  RE: Show?!
07.06. 14:35 zapa  RE: Show?!
07.06. 19:11 Mirda  RE: Show?!
08.06. 03:34 kema  RE: Show?!
08.06. 03:52 zapa  RE: Show?!
08.06. 09:52 google  RE: Show?!
08.06. 05:49 Mirda  RE: Show?!
08.06. 04:54 Karel4u  RE: Show?!
08.06. 07:09 Ben Hur.  RE: Show?!
08.06. 08:10 68  RE: Show?!
08.06. 14:10 zapa  RE: Show?!
06.06. 04:41 Belveder  nepodcenujte nepritele
06.06. 09:55 vladuna  RE: nepodcenujte nepritele
06.06. 11:37 SandWalker  RE: nepodcenujte nepritele
06.06. 22:01 zapa  RE: nepodcenujte nepritele
06.06. 06:46 Kevin  Upresneni
06.06. 09:37 flakac  RE: Upresneni
06.06. 21:31 Zvědavej.  RE: Upresneni
06.06. 22:11 flakac  RE: Upresneni
06.06. 21:25 Zvědavej.  RE: Upresneni
06.06. 22:07 flakac  RE: Upresneni
06.06. 23:16 Zvědavej .  RE: Upresneni
06.06. 14:32 eugen.  zajimave tema ;-)
06.06. 14:47 zapa  Stydim se za to
06.06. 14:48 janko  islám, PíeR, a písmenka
06.06. 18:31 zapa  RE: islám, PíeR, a písmenka
06.06. 19:22 janko  RE: islám, PíeR, a písmenka
06.06. 20:15 Honza777  RE: islám, PíeR, a písmenka
06.06. 20:23 janko  RE: islám, PíeR, a písmenka
06.06. 19:21 Honza777  RE: islám, PíeR, a písmenka
06.06. 14:49 Petr Sleder  Zvláštní.
07.06. 04:12 zapa  Dobry vtip nakonec!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

14

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 31 čtenářů částkou 5 038 korun, což je 14 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Poslanec Válek (TOP09): možná bude třeba očkování proti COVID-19 jako povinné09.07.20 16:40 Česká republika 1

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 0

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 1

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 1

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

V Portalnd Oregon zničili sochu jelena04.07.20 21:19 USA 2

Mohou prdy přenášet koronavirus?04.07.20 17:40 Austrálie 9

Pokračujte! Dvojice právníků brání svůj dům se zbraní v ruce před útokem lůzy04.07.20 15:04 USA 6

Už začínají vidět přínosy multikulturního obohacení i mainstreamová média04.07.20 14:19 Francie 0

Černoch, který znásilnil a oloupil nezletilou Češku, dostal dva roky30.06.20 15:43 Česká republika 5

Na životech bělochů nezáleží?28.06.20 09:59 Británie 12

Země, kde zítra znamená včera: Teror lůzy27.06.20 17:52 USA 4

Měnové kurzy

USD
23,65 Kč
Euro
26,67 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
16,42 Kč
Švýcarský frank
25,11 Kč
100 japonských jenů
22,10 Kč
Čínský juan
3,38 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,54 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
33,33 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 609,44 Kč
1 unce stříbra
440,53 Kč
Bitcoin
217 976,15 Kč

Poslední aktualizace: 10.7.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 816