Diskuze k článku

Bývalý analytik CIA: Fingovaný teroristický útok proběhne nejspíše v šestém nebo sedmém měsíci

Příspěvků 68

2.6.2006 23:37

dalsi sqely clanek na zvedavci.

eugen. 160.?.?.?

alespon mne se tedy libi byt by mne moc zajimalo jak je onen byvaly analytik duveryhodny a samozrejme zda se opravdu o exanalytika jedna.
tito lide jsou totiz vzdy informovani tak,ze my ostatni si to ani nedovedeme predstaviti ale take mivaji ruzne mlcenlivosti,loajalitu a minimalne pud sebezachovy. kazdopadne to co rika verohodne vypada a soucasna svetova konstelace a amricky imperialismus jeho slova jen potvrzuji.
nechme se preqapiti,nic jineho nam totiz stejne nezbyva a v kontextu toho co rika pan gejdos stale ocekavam ty hry smrti co jsou dle nostradama pred poradnou valkou nezbytne.

jeste si prisadim,ze i tento clanek je opet velmi prehledne formatovan[smích]

107561

3.6.2006 11:51

RE: dalsi sqely clanek na zvedavci.

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107561

Vec je ta Eugene,

tezko rici o jednom clanku zda je verohodny ci ne. Casto se rika: "tak a dokaz mi to!" Ja bych navodil odpoved trochu jinak... chce to cist HODNE veci a pokud mozno v ORIGINALECH (tim vubec neminim zpochybnovat kvalitu prekladu!). Totiz, v prvni rade, z originalu plyna aura autenticity (i kdyz i ten puvodni pisatel si to mohl 'vycucat z prstu'...), ALE po precteni ruznych veci z ruznych zdroju zajimajici se ziska to cemu bych rekl 'vseobecne povedomi'. Pozor, nerikam 'znalost', ale je na ceste k samostatnemu poznavani a tim na ceste k vlastni osobni svobode. Potom uz jste 'neoblbnutelny'. Ovsem, vse ma svou 'odvracenou stranu'... muzete se take zblaznit! [chechtot]

107587

3.6.2006 14:48

Vzka zapovi

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 107587

Máte tady za dnešek 14 příspěvků - přitom nijak zvlášť obsažných. A to jetě není ani konec dne. Limit je 10 příspěvků na měsíc. Pokud se neomezíte sám, začnu vás omezovat já.

107607

4.6.2006 17:46

RE: Vzkaz stwora

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107607

kolegy zapa se nezastavam,tedy ne,zy bych snad nechtel[smích] ale nehodlam se do toho michat.

vite s temi kredity a OBECNE s poctem prispevku je to tezke. abych tedy mluvil sam za sebe tak treba dnes jsem asi dvakrat az trikrat reagoval v diskusich,hlavne kde mam s pany neco rozpovidane a v dobe kdy jsem jiz chtel zvedavce opustiti tak na mne vyskocil ten novy,vas famosni jak obsahem,tak formou clanek o volbach a jinem ktery jsem proste nemohl neokomentovati.
a hned se mi to nascitalo asi na ctyri prispevky jen dnes do ted.......

jiz jsem rozhodnut neco,malinko prispet ale aktualne mam asi ctyri stovky,korun ne dolacu[smích] a to mi jeste dalsi dny dorazi dobirka s objednanym nozem,ze prispevecek jeste MUSI chvili pockati.

sazka na zvedavce mne docela kurevsky nemile sokovala a s litosti rikam,ze jste to prehnal,25 litru proste mesicne nedostanete[pláč] a mame vsichni po pici,kurva[pláč] [pláč] [pláč]

107660

4.6.2006 19:47

Penizky nebo slus

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 107660

>sazka na zvedavce mne docela kurevsky nemile sokovala a s litosti
>rikam,ze jste to prehnal,25 litru proste mesicne nedostanete[pláč] a
>mame vsichni po pici,kurva[pláč] [pláč] [pláč]

KOPIE MAILU:

Jo Vladimire, penizky nebo ukoncit Zvedavce - to je teda fakt divocina. Chapu na 100%.
Ovsem, ale aby to byla od Vas FAIR PLAY hra, uplne nahore vedle loga Zvedavce by melo byt pocitadlo nebo okynko vcetne datumu, ukazujici aktualni stav.

Otazka zni: Je to JEHO Zvedavec nebo NAS Zvedavec? Kdo jste trochu v IT obraze, ono to neni vubec zadna prdel bezet webove stranky takoveho rozsahu, funkcnosti, platit za domenu, webhosting, atd. atd. Nehlede k tomu, ze se zde vytvorila jakasi virtualni komunita, kterou spojuje pokud ne spolecny uhel pohledu, tak aspon ochota snazit se dobrat pravdy, kterou nam oficialni zdroje usilovneji a usilovneji zamlzuji. Rozhodnutim pana Stwory take nejsem ani trochu nadsen, ale ma v tomto muj souhlas, a doufam ze i trochu podporu.

107669

3.6.2006 12:28

RE: dalsi sqely clanek na zvedavci.

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 107561

Pane, nechce se mi jít hrabat v Nostradamovi, abych citoval, on tam ale neříkal "olympijské hry", nýbrž skutečně velké hry, olympiáda se samozřejmě nabízela, ovšem stejně tak se nabízí MS ve fotbale. Vy, kteří jste zvyklí žít podle jízdního řádu, kteří se neuprdnete bez podívání se na hodinky a do plánovacího kalendáře, tak tedy Vy takoví asi nebudete rozumět tomu, co zde sem tam utrousím.

Cestou k chápání různých takovýchto procesů je takové jakoby celo-bytostní intuivní vnímání a cítění doby a všech procesů, podložené znalostí historie a znalostí obecně ! Nemůže se to dařit nikomu, kdo není schopen vnímat jakoby celý Vesmír nějakým x-tým smyslem v celé jeho hloubce a šířce (samozřejmě i výšce..). Toto totiž nemůže chápat člověk, který postupuje přísně vědecky a není tedy kupříkladu schopen uznat existenci tvora, kterého si ve formě naporcovaných vzorků neprohlídnul mikroskopem, kterého doma nemá naloženého ve flaši formalínu a o kterém nevyšla v příslušném vědeckém časopise "fundovaná zpráva".

Jenže svět je fakticky nekonečně zároveň složitější, než kam se dočenichala "věda", zároveň však je mnohem a mnohem jednodušší pro toho, "kdo je schopen to ucítit".

Takže Vám nemůžu než doporučit, aby jste ještě chvíli počkal a uvidíte.

107595

4.6.2006 8:25

RE: dalsi sqely clanek na zvedavci.

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107595

>tam ale neříkal "olympijské hry",
ja take nerekl vubec nic o olympijskych hrach ale o hrach smrti a ja pod tim to pojmem vidim kazdy velky sportovni podnik asi mezinarodniho vyznamu....

>Vy, kteří jste zvyklí žít podle
>jízdního řádu,
opravdu nechapu proc s temito vecmi spojujete zrovna mne[velký smích],no mozna vek....

>není tedy kupříkladu schopen uznat existenci tvora
ano toto se jiz na mne hodi,sice verim v Boha ale i o tom nekdy pochybuji,natoz abych uznaval ty Vase skoro fiktivni tvory co je temer nikdo nevidel,verim na ledaccos ale pochybuji o vsem[smích]

>"kdo je schopen to ucítit".
jenze to ucitovani velmi casto prechazi do vymyslu a kdo to ma umet rozlisovati.......

>Takže Vám nemůžu než doporučit, aby jste ještě chvíli
>počkal a uvidíte.
dobre,dobre ja nic nerikam nybrz naopak Vam davam cas do roku 2012 ale pak beda falesnym prorokum[mrknutí jedním okem] [velký smích]

107635

2.6.2006 23:42

Po pravdě - čekal jsem to nejpozději v květnu...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Svět je plný všelijakých zpráv a zpráviček a věřím, že se v tom lidé těžko orientují a nejsou tedy náchylní ledasčemu a'priori věřit. Nebo možná lépe řečeno, raději si s tím ani hlavy nelámou a věří nejdostupnější - rozuměj domácí propagandě. Jsa si toho vědom, já sám primárně vycházím ze znalostí proroctví - a tedy si to alespoň za sebe myslím, že se v tom orientuji docela dobře.

Dopis iránského presidenta presidentovi USA, který zde byl nedávno, tak ten já osobně považuji za formální vypovězení války. Vzniká již delší dobu situace, kdy "velký konflikt" je prostě nevyhnutelný alias zcela principiálně k němu spějeme - ten dopis byl pro mě neklamným znamením.

Na základě řekněmež "analýzy" různých proroků, jmenovitě pak Nostradama, jsem dospěl k představě, jak že to bude asi probíhat. To, co je v titulním článku tvrzeno, se docela shoduje s mými závěry z takové "prorocké analýzy" a to nezávisle na ze světa přicházejících zprávách. "Důvěryhodnost" veřejně dostupných informací činí studium proroctví mnohem spolehlivějším zdrojem informací o skutečném vývoji, než jsou tyto veřejné informace.

Po pravdě řečeno - čekal jsem to dříve - nejpozději do konce května. V každém případě - tato vzrušující doba spěje k svému vyvvrcholení - bude se lámat chleba - vážení.

107563

3.6.2006 12:00

RE: Po pravdě - čekal jsem to nejpozději v květnu...

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107563

Je dobre Vas tu zase videt, p. Gejdos!

Vy vzdy prijdete s vlastnim pohledem, to uz neni jinak mozne....zase ti 'proroci'. [mrknutí jedním okem]
Avsak priznavam, ze prichazite svou cestou k velmi podobnym zaverum k jakym dochazim i ja. Soucasna situace je skutecne nezpusobila k udrzeni miru, byt podepreneho hrozbou, tak jak jsme to znali. A vic clovek o tom premysli, vic si uvedomuje, jak to je 'naprogramovano'. Ve svych koncich to nebude jinak, nez rikate Vy.

107588

5.6.2006 12:34

RE: Po pravdě - čekal jsem to nejpozději v květnu...

pan.Y 212.?.?.?

Reakce na 107563

Co se týče proroctví, byl bych zdrženlivější. Je tu spousta znaků, které nelze jasně vyložit, nebo spíše ukazují na opak.

např. "O tom dni a hodině nikdo neví, ani andělé nebes, ani Syn, jenom sám Otec."
Takže roku 2012 se dá těžko uvěřit. Navíc, jak sami indiáni říkají, toto datum je spojeno s určitou změnou. Dnešní svět se sice mění, avšak my tyto změny až tak nevnímáme, a z pohledu dnešního člověka mluvíme spíše o vývoji, což se při pohledu na dlouhý časový horizont může jevit jako zásadní a prudká změna v životě lidí.
Indiáni také hovoří o tom, že nadále jejich kalendář nebude třeba. Tento kalendář končí rokem 2012 proto, že je tím ukončen určitý matematický cyklus (dnes bych to přitovnal k číslu 9999.) A protože se svět natolik změnil (máme počítače, satelity, teleskopy) je pravdou, že tento přesný kalendář lidé nadále nepotřebují. Dnes poprvé v dějinnách máme přesnější metody určování času.

Stále chybí znamení bestie na čelech nebo pravém raměni (i když se o tom mluví, praxe je zatím jiná).

Dalším znamením je zrudnutí Slunce, Měsíce a hvězd (asi se rozptýlý v atmosféře nejaká červeně zbarvená látka.) To by mělo trvat několik dní.

Osobně proroctví pokládám za velice spolehlivé informace, nakonec mnohé se skutečně naplnily. Otázkou ale je, v jakém časovém horizontu se poslední část bude naplňovat. To mohou být měsíce, roky, nebo desetiletí, a zdaleka není jisté, kdy tahle doba přijde.
Ono bylo v minulosti několik období, kdy byli lidé přesvědčeni, že ta doba už je zde, a zatím to byl vždycky omyl.

Takže nelze než sledovat světové události a hledat jejich odraz v prorotví. Jenže to je velmi složité. Např. Nostradamus hovoří o tom, že se přiblíží kometa - což se děje pravidelně. Naposledy letos v květnu.

Brzo zemře Mabus, poté
strašlivé umírání lidí i zvířat,
ihned přijde odplata,
sto sil, žízeň, hlad, když prolétá kometa.

107701

6.6.2006 4:46

RE: Po pravdě - čekal jsem to nejpozději v květnu...

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 107563

ale nestraste s tim chlebem ani s tim Nostradamem,mir ve svete udrzime za kazdou cenu,Soveti,Cina ani Amerika nedovoli naruseni svetoveho miru

107771

3.6.2006 0:07

Nejsem zadny analytik, ale ...

vladuna 86.?.?.?

Pred par dny jsem napsal svemu priteli, ktery zije v Kanade mejlik. Par veci o necem a jine o nicem, a protoze patri mezi ty Zvedave, utrousil jsem tuto poznamku:

Trochu se obavam mistrovstvi sveta ve fotbale. Pan Bush si neda a neda pokoj a bude zavadet tu svoji "demokracii" jak to jen pujde. Bojim se, ze pokud ma dojit k utoku na Iran, tak k nemu muze dojit prave v teto dobe. Pozornost celeho sveta bude uprena na fotbal a pripadny atak Iranu by nevzbudil takove emoce jako mimo tuto dobu. Je zde ovsem riziko velke koncentrace lidi v Nemecku, takze pripadne odvety (teroristicke utoky) by se mohly rovnat temer valce. Ale to jen tak na okraj na "zvedavcovske" tema.

Drzme si klobouky, jememe z kopce ...

107564

6.6.2006 4:49

fanaticky Iran

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 107564

Iran je v rukou islamistickych fundamentalistu a musi se udelat "poradky" s nuklearnim programem teto zeme,ktera ohrozuje bezpecnost svych sousedu,predevsim Izraele.

107772

6.6.2006 8:43

fanaticky Iran (a mirumilovny Izrael)

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 107772

>Iran je v rukou islamistickych fundamentalistu a musi se udelat
>"poradky" s nuklearnim programem teto zeme,ktera ohrozuje
>bezpecnost svych sousedu,predevsim Izraele.

1) Dobre. Proc tedy nezaradit do tohoto procesu take Izrael, ktery predstavuje minimalne to stejne nebezpeci pro mir na Blizkem Vychode?
2) Stejnym zpusobem zacala valka v Iraku. Dodnes se ZHN (WMD) zadne nenasly, a uz se i davno prestaly vlastne hledat. Saddam odstranen, Irak zpacifikovan, nastolena demokracie, svet je o neco zase bezpecnejsi, (...), proc americka vojska nadale zustavaji v Iraku?

107776

3.6.2006 0:08

Že by Bush měl až tak porouchané ego ...

VV jjjvvv (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

.... a začal atomovou válku kvůli znovuzvolení, mi připadá jako blbost! To neudělal ani sedlácký synek Chruščov v rámci kubánské krize!
----
A mimoto mají Bush a co. solidně nahrabáno zásluhou nárůstu cen ropy (Riceová a co. kupovali, co jsem se tak dočetl, hromadu ropných firem) - nechápu, co by je mělo hnát do takového konfliktu.

107565

3.6.2006 0:51

RE: Že by Bush měl až tak porouchané ego ...

Emma 84.?.?.?

Reakce na 107565

>... a začal atomovou válku kvůli znovuzvolení, mi připadá jako blbost! To neudělal ani sedlácký synek Chruščov v rámci kubánské krize!<

Tady nejde o samotného Bushe ale o partaj v listopadu se volí do Kongresu. Jinak ten analytik CIA si bud spletl shia se sunni nebo nezná o Iráku základní věci. Chrušcov byl sesazen mimo jiné proto že "nezvládl" karibskou krizi.

107566

3.6.2006 12:07

RE: Že by Bush měl až tak porouchané ego ...

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107566

Chrušcov byl sesazen mimo jiné proto že "nezvládl" karibskou krizi.
----------------------------------------------------------------------

Ja si tez myslim, ze jeste k tomu mu byli v patach staliniste, za jeho odhaleni 'kultu osobnosti'. Znevazovani image SSSR v OSN a nemoudry management kubanske krize to jen dorazily.

Dovedete si ale predstavit dnesni svet, kdyby byl 'kukuruznik' pokracoval? Specielne v tandemu s JFK.... Oba byli silne nekonvencni.

107589

4.6.2006 4:05

RE: Že by Bush měl až tak porouchané ego ...

nitram 213.?.?.?

Reakce na 107589

Chrušcov byl sesazen mimo jiné proto že "nezvládl" karibskou krizi.
...................................
To, co nazýváte "nezvládnutím" bylo zabránění totální atomové válce, na jejímž pokraji jsme stáli (svět). Bylo štěstím, že v čele velmocí stáli do určité míry osvícené osobnosti Nikity Ch. a JFK. Oba za to zaplatili. Chruščov byl odvolán a JFK zavražděn.

107629

3.6.2006 1:07

TEMNA BUDOUCNOST...

Ostravak 85.?.?.?

Ze to ma velky vudce George Bush v hlave vykradene a ze udela to, co mu poradi jeho naseptavaci,kterym veli ti, co sedi v Tel-Avivu,neni treba pochybovat.

Takze - uvidime v cervnu,nebo cervenci... [překvapení]

http://st.blog.cz/p/philip-s.blog.cz/obrazky/311095.jpg

107569

3.6.2006 2:33

RE: TEMNA BUDOUCNOST...

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 107569

Není to ta fotka, jak se šimpanz dívá zašpuntovaným dalekohledem?

107573

3.6.2006 12:11

RE: TEMNA BUDOUCNOST...

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107573

To je 'nocni' verze, vite p. Taborsky

Je to take mozna proto, ze Dubya ma tak jasny zrak, ze by mohl oslnit nepritele a ten by se z toho mohl pomatnout jeste pred bojem... a tim by se prislo o to 'vzruuusho'. [chechtot]

107590

3.6.2006 12:32

RE: TEMNA BUDOUCNOST...

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 107590

[chechtot]

107596

3.6.2006 15:55

RE: TEMNA BUDOUCNOST...

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 107573

Panove, jste na omylu. Na fotografii vidite jeden z nejvyvynutejsich modelu prohlizece nesoucasnosti. Na prvni pohled to vypada, ze pan president nemuze nic videt. Ale, musite si uvedomit, ze ty spunty se odklopi a prilepi se na ne fotografie vymyslene pritomnosti. Podobne tak jak to videl pan Leho.
Napriklad misto mrtvych deti vidite lidi dekujici okupantum. Misto muceni vidite masazni stoly. Pracuje to take pro Americkou ekonomii. Napriklad kdyz se podivate na prodejnu americkych automobilu tak vidite tabuli vyprodano, misto toho abyste videli neprodana SUV's.

107609

4.6.2006 15:33

RE: TEMNA BUDOUCNOST...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 107573

[velký smích] [velký smích] [cool]

107649

3.6.2006 3:32

Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?

Peter Velkej 70.?.?.?

Par Zvedavcu zde tvrdilo ze nikde neni dokazane ze Osama Bin Ladin provedl utok na WTC. On sam se tim uz parkrat chlubil a Zvedavci stale melou svou. Sileli by radosti, kdyzby se prokazalo ze za tim mela prsty Bushova vlada. To jsou naivky - co?!
Jsem zvedav s cim vyrukuji pokud zadny utok na Iran letos nebude.
V porovnani, slysel jsem o jakesi nabozenske sekte, jejichz vudce (po cesky 'lidr'[mrknutí jedním okem]predpovedel konec sveta na urcite datum, Ovsem zadny konec sveta se nekonal a blbe ovecky mu stale zbozne naslouchaji.
Jsou tez volove, sekta kteri chodi na jejich posvatny kopec kazdej mesic a ocekavaji ze si je mimozemstane odvezou s sebou.
Jo, jak zde jeden prohlasil '...Drzte si klobouky,jedeme s kopce...'
Pokud si v CSSSR zvolite socialy (bratry komunistu, tak urcite z toho kopce pojedete.

107576

3.6.2006 7:57

RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 107576

>Par Zvedavcu zde tvrdilo ze nikde neni dokazane ze Osama Bin
>Ladin provedl utok na WTC. On sam se tim uz parkrat chlubil a
>Zvedavci stale melou svou. Sileli by radosti, kdyzby se prokazalo
>ze za tim mela prsty Bushova vlada. To jsou naivky - co?!

Pane Veliký, on se s tím Osama sám nechlubil. Ty nahrávky co nám předhodili byly přeloženy agenturou CIA. Arabsky neumím a originál jsem neslyšel. Krátce po události naopak řekl, že s tím on nemá nic společného
a dodal, že to bylo uděláno vnitřně. Jistěže byl potěšen tím, co se stalo, ale zajisté i překvapen jako většina ostatních lidí. Tedy až na ty, co na tom byli přímo zůčastnění.
K té vaší poznámce, že by pár Zvědavců šíleli radostí, pokud by se prokázalo, že v tom má prsty Bušova vláda, bych si dovolil napsat:
Tohle rozhodně naní žádná radostná událost ani při hledání pravdy a ani při
dokázání pravdy. Je to naopak šíleně smutné, co se kolem děje. Pokud to
nevidíte, tak jste asi naivka Vy. Já osobně si nepřeji žádnou válku ani tu s Iránem a jsem pro život v míru a harmonii pro vše živé na této planetě.
Jsem tedy naivka?

107580

3.6.2006 12:25

RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 107580

...dobry prispevek - napsal jste to presne

Naprosto se ztotoznuji s kazdym Vasim slovem.

Snad jen za sebe bych mirne poopravil,ze si nepreji samozrejme taktez zadnou valku a to HLAVNE ne tu v Iranu.

Jak pristupovat k proroctvim, inu deji se veci mnohe ktere na jedne strane jakesi souvislosti maji, ale na strane druhe, da se jen tezce hodnotit jak dalece jsou skutecne deje realne spojeny s vyrcenym a nebo drive naznacenym a jak dalece jsou umele pripodobneny.

Je tezke pro laika ktery se veci proroctvi toho druhu nevenuje tyto posoudit.

Pouze tedy pocitove radim proroctvi typu Nostradamus atd. do oblasti kterou nemohu s jakymsi vjemem neurciteho respektu (neni to strach) odsoudit,zavrhnout, ale rozhodne tato take nemuze smerovat me kroky zivotem.
V jednom bych se ale nechal rad panem Gejdosem poucit - (mysleno samozrejme vazne a uprimne)- reknete nam, muzeme se setkat kdekoli v proroctvich na urovni Nostradamus a Sibyla s necim co by bylo pozitivni, co by nam slibovalo byt sebemensi prijemny moment pristich casu? Neznam nic takoveho a tedy dalsi zakonite podvedomy dojem z proroctvi tohoto druhu je vzdy hlavne vsudypritomnym vyvolavani hruzy a napeti. O zastrasovani a umelou hladinu stresu a napeti neni diky programu mocipanu jaksi nouze a tedy jakobychom to uz odnekud znali.

Na zaver bych rekl, ze byt vse naprosto jakoby logicky do sebe zapada, kdy je potreba tech kteri zasli davno opravdu jiz prilis daleko na vsech frontach (a to bohuzel i doslovne), potreba - smazani, zastineni nebo dokonce ospravedlneni svych nepopsatelne barbarskych cinu - obrovska, deje a veci naseho soucasneho zivota se zacinaji odvijet sem tam i prekvapive proti vsem predpokladum. Tim chci a to velmi rad naznacit, ze verima a doufam ve zvraceni predpokladaneho a tedy, ze k napadeni Iranu ve finale nedojde. I presto,ze je pro prevazne mnohe americany tento problem bohuzel v pravde velmi vzdalene bzuceni mouchy u jejich usi, presto verim, ze se ten narod probudi vcas a nakope doma radne zadek kreaturam ktere stoji za budoucim nestestim teto planety.

107593

3.6.2006 14:37

RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 107593

... V jednom bych se ale nechal rad panem Gejdosem poucit - (mysleno samozrejme vazne a uprimne)- reknete nam, muzeme se setkat kdekoli v proroctvich na urovni Nostradamus a Sibyla s necim co by bylo pozitivni, co by nam slibovalo byt sebemensi prijemny moment pristich casu? ...

S takovou dalo by se říci osobní pohodou v duši - že vše je v rukou Božích a že co Bůh činí, to dobře činí - Vám můžu říci s absolutním pocitem pravdy, že toto vše, co se děje, se děje ku prospěchu lidí. Museli bychom se ale patrně domluvit, co se pod pojmem "člověk" vlastně rozumí, aby nedošlo k omylu. Aniž bych se totiž jakkoli blížil k rasismu - ne každý tvor, vypadající jako člověk, skutečně člověk je !! Velmi bych doporučil číst si "pár dní" Bhagavatgítu. Přesně v tomto duchu se rovněž totiž nesou i všechna relevantní (=rozuměj důvěryhodná) proroctví a Proroci. Hrůza by snad mohla padat pouze na lidi, co nejsou lidmi. [velký smích]

Nenechte se nikdo zmást a zastrašit, že ta skutečná proroctví a Proroci jakoby "dští" na lidstvo jen a pouze "oheň a síru". Všechna skutečná proroctví jsou naopak prolnuta starostí o dobro lidstva a návody, jak se jej dosíci. Jestli se někomu zdá, že se tam (v proroctvích) mluví jen o pohromách, musíte vzít v potaz, že ona proroctví jsou určena lidem obecně a tedy musí mít v sobě zakomponován i jakýsi didakticko-propagandistický prvek. Uznávám - to slovní spojení "didakticko-propagandistický" je podivné, ale nenapadá mě nic přiléhavějšího v této úrovni stručnosti.

Jestli bych vůbec mohl obecně doporučit, jak se v nadcházejících časech chovat, doporučil bych "laskavý pokoj v duši a důvěru v Boží prozřetelnost". Nejde totiž o hmotu, o slávu, o konta, jachty, beemváky a velkolepé baráky - jde pouze a jen o Vaše duše. V nadcházejících časech každému z nás hrozí jedině a pouze ztráta duše - obrazně řečeno. To vše ostatní je "brnkačka" !! [smích]

107605

3.6.2006 16:06

RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 107605

....Velmi bych doporučil číst si "pár dní" Bhagavatgítu.

Petre, dekuji Vam za odpoved. Je to vice nez dvacet roku kdy jsem delal zkousky z Patandzaliho u vinikajiciho profesora Micka v Brne a dam Vam za pravdu, ze tyto zdroje jsou velmi platne, kteryzto fakt s pribyvajicim casem roste.

Za sebe bych kdyz dovolite prihlednul k proroctvim, rekneme lepe ucenim myslitelskych osobnosti casove a vzacne na sebe navazujicich Lao'c - Konfucia - Budhy - Sokrata - Jezise a Mohammeda. Tady v teto casove lince hledam ta prava proroctvi a odkazy. Je neuveritelne zajimave sledovat jak jejich poselstvi spolu souvisi. Je to bohuzel take ale velmi tezke a stale tezsi kdy zvule a honba za moci a nezrizenym mamonem zneuziva zamerne spolecneho jmenovatele techto uceni a kdy pak lidstvu dnesni doby staci tak malo k popuzeni misto k pochopeni.

Staci dnes dokonce tak malo, ze pouha odlisnost jazyku stavi jiz podvedome narody proti sobe. Podivejte se jen napriklad co se podarilo soucasnym eskamoterum s liskym osudem kdyz si prectete jedno slovo stejneho vyznamu a jen pozorujete sam na sobe jak na Vas rozdilne pusobi
Buh - Allah - God.

Vas zaver prispevku tykajici se duse je skvely - ano o to ve finale jde at jiz cheme nebo nechceme - bude to tak.

107610

4.6.2006 3:54

RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 107605

Zdar,....Dobrá duše [smích]

Z pole válečného pozdrav zasílá
Idealista

P.S. Samozřejmě toto pole ekologicky čisté udržujeme,
špínu zparchantělou vyháníme, dětem našim pak
na zelené louce najíst dáme.


V [cool]
world peace

107628

4.6.2006 12:51

Toto mne zaujako, ale nesdílím Váš optimismus

Zvědavej. 4.?.?.?

Reakce na 107605

>
> Hrůza by snad mohla padat pouze na lidi, co nejsou
>lidmi. [velký smích]

Jenomže problém je v tom, že právě ti, o kterých by se dalo tvrdit, že nejsou lidmi, tak právě ONI, si žádnou hrůzu nikdy nepřipustí a činí si nejvyšší nároky lidmi být, někteří dokonce považují sami sebe za 'nadlidi'. Ti si vůbec nějakou vinu za cokoli vůči druhým nepřipustí, za žádnou cenu a pokud padne 'trest Boží', za jejich chování, na lidstvo jako celek, odnesou to převážně nevinní, neboť ONI, kteří sami sebe pasovali do role 'nadlidí' se dokážou natolik zabezpečit, že dokážou přežít i značnou katastrofu, za kterou jsou mnohdy oni sami zodpovědní. Pokud přemýšlím, zda Bůh, nebo Satan, stvořil tento Svět, nemohu se ubránit přesvědčení, že Satan je vítěz. Bůh by nás měl přivést k Dobru, Pravdě a Lásce. Satan je představitel Zla, Lži a Nenávisti, požírání jeden druhého, atd.(primitivně řečeno). A co převážně vítězí?! Dobro snad? [překvapení]

107643

4.6.2006 15:49

RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?

Had 86.?.?.?

Reakce na 107593

Zdravím SandWalkře
toto:
>eknete nam, muzeme se setkat kdekoli v proroctvich na urovni Nostradamus a >Sibyla s necim co by bylo pozitivni, co by nam slibovalo byt sebemensi >prijemny moment pristich casu?
mi připomnělo jednu pasáž ze životopisu jednoho z velikánů lidstva, a sice tibetského mudrce, Milarepy. Zdánlivě odbočím.
Když Milarepa prodělával velmi drsnou a mnohaletou "očistnou přípravku" k zasvěcení od dalšího velikána lidstva a sice svého gurua Marpy Překladatele, tak tento ho jako skutečný guru, který dokáže každým okamžikem rozpoznávat do nejmenších detailů stav svých žáků zatěžoval až na samu únosnou mez, kterou lidská bytost v rámci postupu "za duchovnem" snese.
Čím výše je takový jedinec na žebříčku PŘÍMÉHO (tedy žitého, nikoliv LABORATORNÍHO či myšlenkového) poznání zákonitostí života, tím více se proplétá jeho osud s osudem celého světa, resp. celého lidstva.
Proto také se snaží každý skutečný guru, jenž došel až tam, "kde není další poznatelné země" vychovat svého nástupce ještě za svého života, který by kontinuelně pracoval na odhalení "zaváté stezky Buddhů". Ovšem jak psáno výše proplétání osudů celého světa a ke konečnému cíli kráčejícího mystika je obousměrné a tak by i onen celý svět musel mít více vhodných podmínek, aby mohli žít dva Buddhové zároveň.
A již Buddha Gautama tvrdil, že na něco takového nemá svět dostatečnou zásobu "vhodného napětí"(záslužné karmy).
Zátěž Milarepy od Marpy byla taková, že ho dostrkala (díky stále nezlikvidované nevědomosti v jeho bytosti) až k sebevraždě, které Marpa v poslední chvíli zabránil a přijal Milarepu jako žáka již bez předstírané tvrdosti a odmítání...
Jenže nemohl tento jeho vývoj ukončit a tak Milarepa dosáhl konce zasvěcení, poznání až po smrti Marpy.
I toto ukazuje, že náš svět je na tom hodně špatně - je to pekelná sféra se vším všudy, ze které se ovšem ještě pořád dá uniknout.

Je to hodně specifický ukazatel téhož, o čem mluví proroci, jasnovidci a jiná "prognostická čeládka" [velký smích] .
Někde jsem slyšel, že zkáza má být takřka totální - na celé Zemi přežije cca 1 milion lidí... a začínáme jako po Atlantidě.
A jestli to začne válkou v Íránu, nebo zemětřasem s potopou, nebo chorobami, kdo ví.
A je to vůbec důležité? Nakonec i to rozpoutání zničující války může být jen pouhým nástrojem na urychlení zničení této nabubřelé civilizace.
Z mého (a nejen) pohledu je jedno jisté - tak neuvěřitelně krátkozrace kořistnicky jako žijeme my se přece dlouho žít nedá, a vše co má svůj začátek, má i svůj konec, Neo... [mrknutí jedním okem]

107651

3.6.2006 12:40

RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107580

Mate to dobre napsano Mirdo!

Pokud jde o toho Ladina, to uz je jako s tim Sakrou-farkou. Je temer bezpredmetne o nem mluvit. Jestli jeho osoba mela nekdy nejaky vztah k antiimperialistickemu odboji je to uz davno pryc a jeho vliv a i image jiz davno vysumela.

Stale vice posudku a to i z 'druhe strany' rikaji, ze OBL je davno mrtev (pri akci v Bora-bora na jare 2002). Jini 'znalci' zase rikaji, ze je v plne peci CIA a na 'bezpecnem miste' chranen pred opravdovou Al Kaedou, atd... je z toho uplny koloryt.

Samozrejme cela tato OBL chymera je zivena americkymi zajmy a dlouho jeste bude (tedy az do dne totalni zkazy, coz nemusi byt tak daleko...) a z uboheho OBL jsou uz jen kosti. [pláč]

107597

3.6.2006 13:22

RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107597

Tady je neco pro 'usamisty'....
http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=4592

107602

3.6.2006 9:05

RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?

vladuna 81.?.?.?

Reakce na 107576

Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude?

Budu jedine rad, protoze na podzim 06 nebo jaro 07 planuji cestu do Iranu.

107581

3.6.2006 12:15

RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107576

Pane Petre,

vzdy jsem Vas povazoval za umelce. Tentokrat jste vytvoril obdivuhodne pestrou KOLAZ. Vse dobromady, barvami to jen 'srsi'! [velký smích]

107591

4.6.2006 15:48

RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 107576

Budte si jist, ze pokud se prokazala spojitost govermentu s utokem na Dvojcata, tak bych radost nemel. Naopak mel bych velky strach a ten taky mam. Pokud se tri letadlove lode US Navy maji nachazet v Perskem zalivu, je vsechno na hrane a to velke valky. Pokud nezacne bude to pro me velka uleva. Bush ma sice universitni titul, ale nejaky dojem na me neudelal. Pokud vsak jeho naseptavacum hrozi velky proces, pak mam vazne obavy. Kdyz cokoliv zazenete do kouta, tak se pripravte na adekvatni reakci. A spolek Runny, Cheney a Rove v koute, mne velmi znervoznuji. Pohybuji se v blizsko muze, ktery neni pevna osobnost a potrebuje naseptavace. A tento muz ma pravo dane jeho funkci vydat rozkaz k stisknuti cerveneho knofliku. Jak by reagovali velici dustojnici na pripadny rozkaz o pouziti takticke atomove zbrane, to nevim. . USA maji tusim dvanact letadlovych lodi primo ve sluzbe. Vojaci jsou zvykly poslouchat rozkazy a od Hirosimi s Nagasaki ubehlo 60 let. [pláč]

107650

3.6.2006 4:54

I Israelske noviny vyjadrily se ,ze se tam v Nemecku neco stane

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nejsem clovek pouzit silnych slov ,ale nenachzim jine vhodnejsi slovo ,ktere by vystihlo presne situaci ,jez mame dnes kolem sebe,tak tedy <cely svet je pekne rozes......>,kam se jen podivas ,v jednom dnu ctete tyto zpravy,Nemci se vojensky zucastni v Kongu,US hlida nigerijsky olej,Byl proveden unos z vrtne veze,Australie v procesu na Vychodnim Timoru,Schwarzenneges poslal narodni gardu na mexicko-americke hranice,Severni Korea jde vyzkouset rakety,Dalsi dukazy o vrazdeni Irackych civilistu,Pripravy na utok proti Iranu,Varovani ,pred utokem na Severni Koreu,Kanada podporuje uS v utoku na iran,Indonesia varuje US,11 vojaku bude souzeno za Abu Ghraid scandal,pokracujici protest proti valce ,v pristavu Olympia,Iracky Kurdove vini Turecko z ostrelovani vesnice,Us podporuje vladu Sri Lanka,V Indii terroriste delaji nabor do svych rad,9 kasmirskych rebelu zabito Indickou armadou,12 Indu zaboto minou,rebelov eostreluji Burundi mesto,tak ,explose zranila 14 lidi v Istambulu,to je jen par nazvu za jediny den,tak ,co si ma clovek o tom svete myslet,ze chteji v Evrope ,tak zvani "znalci prava" znemoznit iranskemu presidentovi-Ahmadinejad ,aby se Fotbaloveho-svetoveho poharu nezucastnil ,protoze se vyjadril,ze se ma holocaust dokazat a ze Nemci by nemeli platit odskodne ,kdyz uz je zde generace ,jez se narodila po valce a jine,nakonec si myslim,ze by bylo nejrozumnejsi,kdyby tam do Nemecka Ahmadinejad nejel,aby se mu nic nestalo, jen si vzpomente ,co to nadelalo se svetem vrazda Ferdinanda -sest kuli ,jak v Sarajevu. Nemecka policie upozornuje fanousky z Britanie ,jakmile nekdo udela nacisticky pozdrav ,tak bude deportovan,tam ,kde bude plno lidi pohromade se da tusit,ze provokateri neco mohou vyvest v ramci celosvetovych planu s ucelem manipulovani lidstva ke svym ucelum,jako je 11 september.
Zde bychom si meli pripomenout tyto slova israelskeho delegata ve Spojenych Narodech-Gillerman:"World War III alredy began-treti svetova valka opravdu uz zacala."
http://www.jpost.com/serylet/Satellite?cid-114882080279&pagename-JPost%FJPArti...
Takze ,ctenari,ted se hlavne hledaji duvody na jeji ospravedlneni,tak zvane.Rumsfeld rika ,ze Rusko,Cina a Severni Korea, je , tedy USA , "ohrozuje ",proste cely svet je jeden velky blazinec.

"All tyranny needs to gain a foothold is for people of good conscience to remain silent"
-- Thomas Jefferson -

107577

3.6.2006 9:38

RE: I Israelske noviny vyjadrily se ,ze se tam v Nemecku neco stane

vladuna 81.?.?.?

Reakce na 107577

Muzete, prosim, upresnit Vas odkaz? Je nefunkcni.

107582

3.6.2006 7:43

tak atomovky, jo?

vulgar von hulwaath 89.?.?.?

kdesi ve skladu mam po predcich americkou fanglu este z valky; pomalu abych zacal hledat sirky a benal...

107579

3.6.2006 9:41

6.6.2006

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

K tomu teroristickému útoku by mohlo dojít 6.6.2006.....

http://sightlessworld.wz.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=93

107583

3.6.2006 12:28

RE: 6.6.2006

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107583

Take jsem to kdesi v diskuzi

nadhodil a nekdo me uvedl do 'patricnych mezi', ze dle nejakeho snad staroindickeho kalendare mame rok 4796 nebo tak nejak (pane Gejdooos, prosim pomoooc...) [zmaten]

107594

3.6.2006 11:41

Toto je dobry clanek,

zapa 69.?.?.?

ktery v puvodni podobe (cetl jsem jej na www.truthseeker.co.uk) udava tez mnoho dalsich referenci. Jedna ukazuje jak se (pisatel) McGovern 'sestekl' v Atlante s Rumovym. To je show, to se musi videt... ten hajzl Rumovej nema absolutne zadne zabrany.

Rovnez, prekrasna je fotka 'gangu ctyr'.... pripomina mi to ten shot o bagdadskem snajperovi Jubovi...ten by si 'smlsnul'! [cool]

107586

3.6.2006 12:48

RE: Toto je dobry clanek,

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107586

Saaakrish....zmatlal jsem tu referenci. [naštvaný]

Je to samozrejem:http://www.thetruthseeker.co.uk/

107598

3.6.2006 12:20

Bože to jsou kecy !!

Čochtan 84.?.?.?

To já mám lepší zdroj informací: jedna paní povídala....

107592

3.6.2006 12:55

RE: Bože to jsou kecy !!

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107592

Kdyz rikate 'ketsy' tak jo....
a nebo jste myslel 'ketzy'... jako se rika 'haaaaretzy'? [mrknutí jedním okem]

107599

3.6.2006 13:01

dotaz

martin bob 217.?.?.?

Na 2 června připadl termín oznámený oficielně oznámený americkou administrativou před asi dvema měsíci na pokusný výbuch 700tun konvenční výbušniny kdesi v Kalifornii.Ví snad někdo z Vás o co se jedná??????????????
Kromě toho ještě na administrátora.
Proč je moje jméno Martin obsazeno???????????

107600

3.6.2006 13:54

marek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

ja len tak nezaujato...k tomu Nostradamovi

ESTE JE STALE CAS NA ZMENU!

107603

3.6.2006 14:24

RE: marek

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107603

ESTE JE STALE CAS NA ZMENU!
--------------------------------------------------------------

Ja si ji predstavujete? Kdo ji ma provest?

Jak vidite roli pro miliony, ne-li stovky milionu lidi na celem svete odstavenych od procesu podileni se na rozhodovani? Neschopne zasadne ovlivnit politickou scenu ve svych vlastnich zemich, nerku-li ve svetovem meritku? Snad proboha neverite na "demokracii"?! [překvapení]

Vzpominate si, co 'zmenily' celosvetove protesty pred vpadem do Iraqu?! Byly snad vyslyseny? Verite snad, ze je neco 'pozitivniho' ci 'lidumilneho' v planech svetovladcu? Tech zvlastnich 'lidskych odrud' ktere nam tvrrdi, ze jediny zpusob jak zachazet se 'zlem', je jenom vetsim zlem?...[zmaten]

107604

3.6.2006 15:00

RE: marek

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 107604

>Vzpominate si, co 'zmenily' celosvetove protesty pred vpadem do
>Iraqu?! Byly snad vyslyseny? Verite snad, ze je neco
>'pozitivniho' ci 'lidumilneho' v planech svetovladcu?

A to je prave ona bolest, kterou plati clovek za poznani. Prohledate ke korenum veci, priblizujete se pravde a pritom prozivate zoufalstvi z bezmoci cokoliv zmenit. Snad vsechno "musi" jit timto smerem, aby aspon cast z tech nevidoucich prohledla. Nejen ze poznani prinasi bolest, ale poznani se rodi v bolesti a skrze bolest.

107608

3.6.2006 14:45

Tím co bude. se zabýval i Jarda Hašek.

Pan Johanes 217.?.?.?

A nejvelkolepějším byl pucflek v dělání paniky. Paniku pěstoval soustavně s jistým tajnůstkářstvím. „Mně se zdá, že skládají telefon,“ oznamoval důvěrně po švarmech. A byl šťasten, když mohl říci: „Už ho složili.“

107606

3.6.2006 17:19

dalsi proroctvi ?

kema 207.?.?.?

>V Zálivu je už jedna letadlová loď a nejméně dvě jsou na cestě. Alespoň >to vyplývá z informací, které mám. Na místo obě dorazí v průběhu >příštího týdne nebo tak nějak.“

Operacni oblast a delka mise jednotlivych letadlovych lodi neni dnes pokud vim zadne tajemstvi. Vi to i rodiny namorniku a presnou pozici lodi a jejich doprovodu si muze kdekdo zjistit z fotografii nejruznejsich satelitu. Takze kdyby se pan "byvaly analytik" nepletl do remesla Nostrodamovi, mohl mit presnejsi udaje.
Co se tyce tech proroctvi o hroznych teroristickych utocich a valkach, nebylo uz to tady pred presidentskymi volbami?
A nevyplnilo se nic. [oči v sloup]

107613

3.6.2006 17:28

Sunnite nebo Šíte?

Adapa 82.?.?.?

Cituji z článku:
„Íránci mohou celkem snadno okamžitě vyslat do Iráku tři divize revolučních gard umístěných podél dlouhé hranice s Irákem,“ řekl McGovern. „A místní iráčtí Sunnité by téměř jistě takovou invazi přivítali.“

Myslím, že iráčtí sunnité by naopak byli ti poslední, kdo by přívítali íránské vojáky v Iráku. Pokud iráčtí sunnité nenávidí někoho více než Američany a židy, tak jsou to Kuvajťani a právě Íránci.
Nechtěl pan McGovern spíše říci, že tu invazi by přívítali spíše iráčtí šíté? Ti se netají tim, že by jim v budoucnu nevadil třeba i nějaký konfederační systém se šítským Íránem.

107614

3.6.2006 17:40

RE: Sunnite nebo Šíte?

Emma 84.?.?.?

Reakce na 107614

To je jasné viz meine 107556.

107616

3.6.2006 18:13

Koooonecne i Kanada ma svoje teroristy!

zapa 69.?.?.?

Obavy o teroristy na fotbalu v offsajdu? Podivejte se na tohle:

http://news.yahoo.com/s/ap/20060603/ap_on_re_ca/canada_terrorism_arrests

Dvanact dospelych a pet mladistvych teroristu (zatim asi jen teoretiku...nikdo je jeste v akci nevidel) bylo 'zneskodneno' na vychod od Toronta, kde kuli pikle. Pripravovali pry serii vybuchu (meli v planu obstarat, ci jiz meli 3 tuny ammonium-nitrate, Murry buiding v Oklahoma city 'spotreboval' jen tunu) v jiznim Ontariu. Budova CSIS mela byt mezi prvnimi (prekvapeni na neci strane?). A tomu ted musime verit, hotovo.

Sakra ta nase nova vlada je ale operativni.... [cool]

107618

3.6.2006 20:44

RE: Koooonecne i Kanada ma svoje teroristy!

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 107618

Viděl jsem to při snídani na zprávách CBC. Děti farmářů to jistě nebyli, že by sháněli umělé hnojivo na pole. Ale spojení na al-Qaidu se nepodařilo prokázat. Mladí lidé potřebují nějaký vzor a také někdy vlastní zakopnutí, aby se naučili orientaci v životě. Když to odnikud nepřichází, tak si to vytvoří sami. Není-li to doma, tak je to na ulici. Hollywood dodá inspiraci, internet instrukce a televize návod jak na to a kde to odpálit. Kde je tedy chyba?

P.S. Pánové SandWalker (příspěvek 107593) a zapa (107597), díky za kompliment k mému příspěvku (107580). Jsme na stejné vlnové délce!

107623

3.6.2006 21:39

RE: Koooonecne i Kanada ma svoje teroristy!

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 107623

O tom jsem ani nechtěl psát. Nějak jsem myšlenkama uletěl. Samozřejmě, že to začíná doma v rodině, ale o čem jsem se chtěl zmínit? Kanada z této domácí události vytvořila událost mezinárodní. I když se v podstatě nic nestalo, ale jako důkaz spolupráce v boji proti globálnímu terorismu. Na tiskové konferenci odpovídali na dotazy šéf torontské policie, šéf místní policie, mluvčí pro RCMP a zástupce pro kanadskou tajnou službu. Teď už jenom vzájemné plácání po ramenou a tohle máte jako důkaz, že jsme na jedné lodi.

107624

5.6.2006 18:56

RE: Koooonecne i Kanada ma svoje teroristy!

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107624

...bylo to predmetem tzv. 'sting operation'.
Policie zaridila a dopravila vybusninu.
Jinak receno, ti lide byli 'zaramovani'!
Proste to nejsou teroriste.....

viz vynatek z Toronto Star 6.cervna 2006:

"RCMP behind bomb material
Massive sweep - Investigators controlled the sale and transport of three tonnes of ammonium nitrate in an undercover probe of an alleged homegrown terrorist cell. Police say they moved in quickly to avert attacks in southern Ontario"
(Asi tim mini utoky policii, kdyz obstarala tu dodavku.)

Je to tedy lez, tak jak se dalo cekat.
Kdo bude dalsi na paskale? Potencionalne kdokoliv z nas...

(Pro vydavatele: mate me za neregistrovaneho coz nejsem. Jsem zaregistrovan, ale jako 'zap'. System me jako takoveho vsak nechce prijmout asi proto, ze jsem zmenil spojeni poskytujici spolecnost - provider. Posoudite-li tuto poznamku za "neobsaznou" a vymazete je zcela na Vas.)

107723

5.6.2006 20:55

RE: Koooonecne i Kanada ma svoje teroristy!

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 107723

Já to tušil, že si je policie vypěstovala. Jednak ať máme tady v Kanadě vlastního strašáka a také ukázat světu, že jsme na jedné lodi v boji proti terorismu. Stejné operace se provádí s drogama. Policie si vytvoří okruh
prodejců, zásobí je drogama a pak je zabásnou za prodávání drog. Ti zatčení by to na vlastní pěst sami nerozjeli. V novinách se potom pěje chvála, jakou máme odvážnou policii. A to samé se děje v "boji" s prostitucí. To by však bylo na samostatný článek.

107734

5.6.2006 21:25

RE: Koooonecne i Kanada ma svoje teroristy!

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107734

Tohle je o islamistech Mirdo,

ale ver, ze az je dorazi dojde na dalsi, pravdepodobne na katoliky. Rozhlasova stanice Maryja (v Polsku) jim dela tezkou hlavu. Ma mit udajne spolu s afiliovanou televizni stanici na 10 milionu posluchacu a to je vazna hrozba systemu. Pujdou po nich tvrde a vsemi prostredky. Jestli jsi katolik a chodis do kostela, mohl jsi sis vsimnout atmosfery - je v ocekavani co bude dal. Zkonstruovane afery s farari-pederasty nemely az takovy ucinek, jak si prali.... Oni nenavidi jakoukoli viru, chteji znicit vse.

107739

6.6.2006 1:32

RE: Konečně i Kanada má svoje teroristy!

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 107739

Jistěže to museli být islámisti aby to mělo tu správnou příchuť. K té náboženské otázce. Smlouvu na dušičku s nikým nemám, ale věřím a respektuji zákony přírody. Do kostela chodím jenom na špehování historie
a kulturních památek. Zapíku, díky za nasměrování. Už mi to dává smysl, proč ty soudní prosesy až po třiceti letech? Jak se zdá, tak je potřeba rozfoukat jiskříčku aby vyskočil plamínek. Všiml jsem si, že se zde na Zvědavci již
objevil nový článek na toto téma. Tak se podíváme, co se děje ve světě.

107763

6.6.2006 10:27

Katolici narade ...

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 107739

Konecne dalsi clovek, kteremu to "aspon trochu" zapaluje. (Prominte zapo, musim si do Vas preci rypnout).

1) Pravoslavi je silnym trnem v oku. Pravoslavne cirkve jsou narodni a autokefalni (recky, znamena majici samostatnou hlavu), decentralizovane, v prikrem rozporu s "krestansky" pojimanym multi-kulti. Srbsko na to uz doplatilo. Jeden z mala narodu, ktery nezklonil svou siji. Mirova mise NATO jim mela pomoci si uvedomit, kdo je panem a ze takhle to dal rozhodne nepujde. Ukrajina, tam ma svou patou kolonu Zapad v reckokatolicich. Rusko se drzi. Zatim si na nem lamou zuby. Doufejme, ze si polamou tu svoji nenazranou drzku s definitivni platnosti.
2) Katolicismus uz nestoji ani za to se o nem zminovat. Druhy vatikansky koncil byl jeden z poslednich hrebiku do rakve rimsko-katolicke cirkve. Neni daleko cas, kdy on a on, nebo ona a ona, budou mit svatbu v kostele. Je tady ovsem jeden maly problem: katolicka cirkev v Polsku. Paradox: na jedne strane je Polsko jeden z nejoddanejsich pratel USA a spol. z byvalych statu Vychodniho bloku, na druhe strane rimsko-katolicka cirkev zde ma dobrou pozici a sirokou podporu naroda. Diky historii, kterou jako narod Polaci prosli, plati Polak = katolik (je zde prima paralela jako v pripade pravoslavne cirke a pravoslavneho naroda). Uvidime, ceho se dockame. Katolicke Polsko je ovsem hrube nekompatibilni se systemem, ktery se snazi zavest.

107783

6.6.2006 14:18

RE: Katolici narade ...

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107783

Vladuno,

1. verim to co rikate o Pravoslavi,
2. Katolicka cirkev (cirkve - musite priznat urcitou autonomii tem v jizni Americe...) se uzasne zmenila, zvlaste ve sve proceduralni forme za minulych 20-30 let. Na snatky teplych katoliku neverim.
3. polskou situaci sleduji intensivne. Maryja je velmi odvazna. Joudove do ni perou jako zbesili... uvidime! [smích]

107789

7.6.2006 0:00

RE: Katolici narade ...

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 107789

>2. Katolicka cirkev (cirkve - musite priznat urcitou autonomii
>tem v jizni Americe...) se uzasne zmenila, zvlaste ve sve
>proceduralni forme za minulych 20-30 let.

Autonomie jihoamerickych cirkvi - plny souhlas - jsou ovsem takrikajic mimo hru, "za bukem". Ten poradny kolotoc bude v Evrope a na Blizkem Vychode.
Opravil bych: se UDESNE zmenila, zvlaste ve sve proceduralni forme za minulych 20-30 let. Zivot jednotlivych spolecenstvi, farnosti, radu, je neco jineho. To, co mne desi je prave toto, kam se ona "zastresujici organizace" sune.

> Na snatky teplych katoliku neverim.
Otazka snatku teplych katoliku neni predmetem viry. Cas ukaze.

107826

4.6.2006 8:01

Nic na svete se nedeje nahodou ,vse je dopredu planovano.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Budem se dohadovat ,co se stane a co ne ,ale staci nahlednout, jak se Americane pripravuji na to ,co ma prijit.
109th CONGRESS

2d Session

H. R. 4752

To provide for the common defense by requiring all persons in the United States, including women, between the ages of 18 and 42 to perform a period of military service or a period of civilian service in furtherance of the national defense and homeland security, and for other purposes.
N THE HOUSE OF REPRESENTATIVES
February 14, 2006
Mr. RANGEL introduced the following bill; which was referred to the Committee on Armed Services

Tak ,tady je to cerne na bilem ,prakticky ,mobilisace,jak se zda ,Amerika toho nem adost v Afganistanu a Iraku a potrebuje zvitezit za kazdou cenu,otroku je nadbytek,tak proc ne.
http://www.uruknet.info/?s1=1&p=23677&s2=03
A BILL
To provide for the common defense by requiring all persons in the United States, including women, between the ages of 18 and 42 to perform a period of military service or a period of civilian service in furtherance of the national defense and homeland security, and for other purposes.
Be it enacted by the Senate and House of Representatives of the United States of America in Congress assembled,
Tak se bude volat "na Belehrad, na Belehrad " ,jak ve Svejkovi,ale ona to svejkovina neni,zejmena pro ty ,co maji trochu v hlave.U Britske armady se odhaduje ,ze na 1000 Britu dessertovalo,kolik je to u Americke armady ,zatim jsem nenasel zdroj ,ale musi to byt hodne vojaku ,nebot je to znat v Kanade ,jak tam Americani pomalu pribyvaji.Jak se zda ,tak od dalsich dobrodruzstvi neodradi Pentagon a hlavne BILY DUM ani rada skandalu, nemot takove skandali pro ne ani skandalem neni a na svetovou verejnost v ramci sve nadrazenosti neberou naprosto zadny ohled.Jen je si treba pripomenou slova Bushe ,ktery v dobe utoku na Irak nabadal iracany ,aby zbehli ze svych postaveni,dessertovali,a nekladli odpor "osvoboditelum" no a na konec ,mise byla ukoncena ,tak ,ze ted vlasten mobilisuji a ve svete hledaji ,kde ,koho ,kdo by jim v tom pomohl,aby konecne vitezstvi bylo doma.Noviny nam vsak nepisi,co vsechno se dela pro to vitezstvi ,od napalmu az po deploid uranium strely,od strileni civilnich obyvatel az po bombardovani svatebcanu,vse samozrejme ve jmenu,ceho valsten-oleje ,nic vic nic min -olej a zase olej,cili ,loupezivy rytiri,tak jak jsme cetli v pohadkach.Kissinger to chvaluje ,Brezinsky take ,Chiney , Rumsfelda se nemusi ani ptat,takze vse je jakby smet ,tak cesta je volna.Genralove to prijmou s radosti a ktery ne ,tak bude predcasne penzionovany.
http://www.nationalvanguard.org/images/teaser/cartoon_yarmulka.jpg

107633

4.6.2006 8:30

RE: Nic na svete se nedeje nahodou ,vse je dopredu planovano.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 107633

http://rawstory.com/images/ishaqi/ishaqig.jpg
http://rawstory.com/images/ishaqi/ishaqie.jpg
http://rawstory.com/images/ishaqi/ishaqid.jpg
http://rawstory.com/images/ishaqi/ishaqib.jpg

Uz ,vite proc nekdo opasany dinamitem jde nekam a vyhodi se do povetri i se svymi neprateli.Co byste delali Vy, kdybyste takto nasli svou rodinu?

107636

4.6.2006 14:16

Fanaticti muslimsti teroriste ...

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 107636

tak zni mnoho uvodniku a komentaru; ovsem:

1) Kdesi jsem cetl: "Odvaha se rodi ze zoufalstvi". Situace v Iraku a Palestine, dalsi oblasti nesleduji, jiz davno prekrocila hranici toho, co lze unest.
2) Dokaze si nekdo z Vas predstavit vyhodit sam sebe do vzduchu? Tezko, ja take ne. Polozim tuto otazku jinak, prijatelneji: Existuje ve Vasem (sam se pocitam mezi Vas take) zivote hodnota, skrze kterou byste byli ochotni polozit svuj vlastni zivot? Nebo jsme se dostali uz tak daleko, ze potrebujeme dobre naplnene korytko a nejakou tu zabavu.
3) Nekde jsem "potkal" informaci, ze obhajovani terorismu je trestne. Jaka je ale vlastne definice terorismu? Lze boj proti okupaci nazvat terorismem?
4) A to uz vubec nemluvim o tom, ze kazdy vybuch jde na ucet "teroristu" (to jsou ti Zli, ti Hodni jsou kdo prinesli na kridlech svych B-52, A-10 a F-16 demokracii do Iraku).

107645

7.6.2006 3:45

Nekdy staci malo a zacne rezba mezi lidmi ve velkem,prikladu z historie az dost.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nepeti vojenskeho konfliktu muze zpusobyt celou radu katastrof,jeden ciha na druheho,tak ,jak nedavno Pakystanci byli na hranicich s Indii,jeden od kulometu pozoroval druheho u kulometu a zde mam priklad z historie ,kdy Japonci obsadili Manzurii a dostali se na cinske hranice ,kde ,reka a most pres ni oddeloval obe vojska ,ktera pozorovala ,jeden druheho a vsichni meli prst na spousti.Tak se tahnul den po dni a stale byl klid i kdyz napeti bylo velke z obou stran.Najednou padnul vystrel a okamzite z obou stran se zahajila palba ,jeden na druheho,ackoliv nikdo z pritomnych vojaku nevedel ,kdo byl vlatsne ten prvni ,co vystrelil,zda Japonec a nebo Cinan, ale to uz bylo jedno ,vrazdici masina se rozjela na plne obratky a dodnes nikdo nevi,kdo prvni vysrelil, mozna ,ze ani Cinan ,ani Japonec nevystreli,mozna ,ze vystrelil uplne nekdo jiny a tak to v historii mnoha prikladu chodi.Dnes v nuklearnim stoleti v mezinarodnim napeti ,neni problemem udelat takovou provokaci a by za nekolik minut byl cely svet v nuklearni valce,prikladu bylo dost z obdobi studene valky ,kdy strategicka letadla vzhletla s atomovymi zbranemi na palube,v ramci akce ,nenavratnosti a omyl byl na radarech ,co zachytily tahnouci hejno hus, v domeni,ze jsou pod utokem z Ruska a Evropa s[ala apritom prvni krok k nuklearni valce byl proveden.Dekujme zdravemu rozumu,ze z te nenanvratne cesty ,nekdo zauradoval a nakonec strategicka letadla obratil zpet na sve zakladny na Aljasce a v Gronsku a v takovem nebezpeci byl svet nekolikrate.
Samozrejme ,ze dnes se hraje na notu krestane -muslimove a jak sami Americani publikuji,jde predevsim o snahy Israelu rozpoutat valku krestanu proti muslimum ,aby se Israel zbavil sveho uhlavniho nepritele ,ktereho nemuze nemoralnosti a propagandou znicit,pro jeho silne nabozenske citeni a hlavne zakony.
Valka je predevsim obchod za vetsim zbohatnutim,chudym smrt a bohatym vydelek;http://israelblog.org/Articles/WAR_IS_A_RACKET.html
Kdo nejvic tlaci USA do valky ve jmenu Israelu?
Vice President Dick Cheney, Defense Secretary Donald Rumsfeld, and Rumsfeld's deputy, Paul Wolfowitz, asked Bush what kind of coalition-shmoalition he needed to win the war in Afghanistan.Valka na irak uz byla planovana o mnohem drive,nez jim Saddam Hussin zacal vadit v jejich celosvetovych planech.
Israeli correspondent Aluf Benn, Ha'aretz, November 14, 2002
an American attack on Iraq is seen as the lever which can extricate Israel from its economic, security and social quagmire.
In private conversation with Hagel and many other members of Congress, the former general leaves no doubt that the greatest U.S. assistance to Israel would be to overthrow Saddam Hussein's Iraqi regime.
Takze,ctenari,kazda zeme jez se tak zvane prida do valky proti terrorismu a nebo libiveji receno na obranu demokracie,je vlastne sluzebnikem Israelu, at uz se zucastnuje v Afganistanu a nebo v Iraku,vsichni dohromady jsou kolaboranti zidu, kteri nuti sve obcany jit do valky a umirat za zidovske zajmy,Hitler nechtel poslouchat ,tak musel byt zlikvidovan,ktera zeme by se dnes vzeprela zido...Kráceno (Editor)

107830

Příspěvků: 68

02.06. 23:37 eugen.  dalsi sqely clanek na zvedavci.
03.06. 11:51 zapa  RE: dalsi sqely clanek na zvedavci.
03.06. 14:48 Vladimír Stwora  Vzka zapovi
04.06. 17:46 eugen.  RE: Vzkaz stwora
04.06. 19:47 vladuna  Penizky nebo slus
03.06. 12:28 Petr Gejdoš  RE: dalsi sqely clanek na zvedavci.
04.06. 08:25 eugen.  RE: dalsi sqely clanek na zvedavci.
02.06. 23:42 Petr Gejdoš  Po pravdě - čekal jsem to nejpozději v květnu...
03.06. 12:00 zapa  RE: Po pravdě - čekal jsem to nejpozději v květnu...
05.06. 12:34 pan.Y  RE: Po pravdě - čekal jsem to nejpozději v květnu...
06.06. 04:46 Belveder  RE: Po pravdě - čekal jsem to nejpozději v květnu...
03.06. 00:07 vladuna  Nejsem zadny analytik, ale ...
06.06. 04:49 Belveder  fanaticky Iran
06.06. 08:43 vladuna  fanaticky Iran (a mirumilovny Izrael)
03.06. 00:08 VV  Že by Bush měl až tak porouchané ego ...
03.06. 00:51 Emma  RE: Že by Bush měl až tak porouchané ego ...
03.06. 12:07 zapa  RE: Že by Bush měl až tak porouchané ego ...
04.06. 04:05 nitram  RE: Že by Bush měl až tak porouchané ego ...
03.06. 01:07 Ostravak  TEMNA BUDOUCNOST...
03.06. 02:33 Jiří Táborský  RE: TEMNA BUDOUCNOST...
03.06. 12:11 zapa  RE: TEMNA BUDOUCNOST...
03.06. 12:32 SandWalker  RE: TEMNA BUDOUCNOST...
03.06. 15:55 Karel4u  RE: TEMNA BUDOUCNOST...
04.06. 15:33 Rene Bartosek  RE: TEMNA BUDOUCNOST...
03.06. 03:32 Peter Velkej  Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?
03.06. 07:57 Mirda  RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?
03.06. 12:25 SandWalker  RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?
03.06. 14:37 Petr Gejdoš  RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?
03.06. 16:06 SandWalker  RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?
04.06. 03:54 V. Sodek  RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?
04.06. 12:51 Zvědavej.  Toto mne zaujako, ale nesdílím Váš optimismus
04.06. 15:49 Had  RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?
03.06. 12:40 zapa  RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?
03.06. 13:22 zapa  RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?
03.06. 09:05 vladuna  RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?
03.06. 12:15 zapa  RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?
04.06. 15:48 Rene Bartosek  RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?
03.06. 04:54 Robert Nohejl  I Israelske noviny vyjadrily se ,ze se tam v Nemecku neco stane
03.06. 09:38 vladuna  RE: I Israelske noviny vyjadrily se ,ze se tam v Nemecku neco stane
03.06. 07:43 vulgar von hulwaath  tak atomovky, jo?
03.06. 09:41  6.6.2006
03.06. 12:28 zapa  RE: 6.6.2006
03.06. 11:41 zapa  Toto je dobry clanek,
03.06. 12:48 zapa  RE: Toto je dobry clanek,
03.06. 12:20 Čochtan  Bože to jsou kecy !!
03.06. 12:55 zapa  RE: Bože to jsou kecy !!
03.06. 13:01 martin bob  dotaz
03.06. 13:54  marek
03.06. 14:24 zapa  RE: marek
03.06. 15:00 vladuna  RE: marek
03.06. 14:45 Pan Johanes  Tím co bude. se zabýval i Jarda Hašek.
03.06. 17:19 kema  dalsi proroctvi ?
03.06. 17:28 Adapa  Sunnite nebo Šíte?
03.06. 17:40 Emma  RE: Sunnite nebo Šíte?
03.06. 18:13 zapa  Koooonecne i Kanada ma svoje teroristy!
03.06. 20:44 Mirda  RE: Koooonecne i Kanada ma svoje teroristy!
03.06. 21:39 Mirda  RE: Koooonecne i Kanada ma svoje teroristy!
05.06. 18:56 zapa  RE: Koooonecne i Kanada ma svoje teroristy!
05.06. 20:55 Mirda  RE: Koooonecne i Kanada ma svoje teroristy!
05.06. 21:25 zapa  RE: Koooonecne i Kanada ma svoje teroristy!
06.06. 01:32 Mirda  RE: Konečně i Kanada má svoje teroristy!
06.06. 10:27 vladuna  Katolici narade ...
06.06. 14:18 zapa  RE: Katolici narade ...
07.06. 00:00 vladuna  RE: Katolici narade ...
04.06. 08:01 Robert Nohejl  Nic na svete se nedeje nahodou ,vse je dopredu planovano.
04.06. 08:30 Robert Nohejl  RE: Nic na svete se nedeje nahodou ,vse je dopredu planovano.
04.06. 14:16 vladuna  Fanaticti muslimsti teroriste ...
07.06. 03:45 Robert Nohejl  Nekdy staci malo a zacne rezba mezi lidmi ve velkem,prikladu z historie az dost.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 1

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 0

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
371 829,86 Kč

Poslední aktualizace: 28.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 418