Diskuze k článku

Kameny a písek

Příspěvků 68

26.5.2006 5:31

Kameny, písek a pivo

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

"Kameny znázorňují důležité věci ve vašem životě. Jako jsou vaše rodina, partner, zdraví, děti..., všechno, co je tak důležité, že kdyby jste to ztratili, bylo by to velmi zničující."

"Kamínky znázorňují ostatní, méně důležité věci. Například vaše zaměstnání, dům, auto..."

"A písek je všechno ostatní. Drobnosti."
________________________________________________________________


Tohle jsem dostal asi před rokem taky, jako chain-e-mail, ale jeden můj známý to ještě doplnil tím, že jeden ze studentů přišel k té nádobě, když už byla plná a nalil do ní láhev piva a vešla se tam. Potom řekl ostatním, že jak vidět, pivo všechno urovná a spojí a místo a čas se pro něj vždycky najde. No, je to trošku charakteristické pro Čechy, ale kousek pravdy na tom je taky. [chechtot]

107009

27.5.2006 19:55

RE: Kameny, písek a pivo

seda 82.?.?.?

Reakce na 107009

Jakýsi poeta vytěžil maximum z obyčejných fyzikálních jevů.To už je schopnost poetů. Život se však odehrává v realitě. Trochu té reality jste do toho vnesl tím doplňkem o pivu - bravo! Realita je prostě jakýsi proces, který probíhá někdy bez ovlivňování aktérů. Např. dáte si tam "kameny" v duchu priorit, které zde byly nastaveny (rodina, partner, děti), a pak zjistíte, že z partnera se vyklubala sobecká svině, ve svém partnerském boji, pod praporem sobectví, manipuluje i s dětmi a ze všech vašich optimistických představ zůstávají jen trostky...
Příspěvek chápu pouze jako o pokus nastavit vzorový model životních priorit - obecně. Jak je reálný v realitě života musí každý posoudit sám.

107092

26.5.2006 5:37

Confucius

Ezop cz_dragon (zavináč) seznam (tečka) cz 4.?.?.?

Dobry, Vy jste musel precist uceni Confucius nebo Bible. [smích]

107010

26.5.2006 8:15

Pekne

Zrzek 147.?.?.?

Taky uz jsem to cetl, ale neni na skodu si tuto moudrost obcas pripomenout.

107019

26.5.2006 13:57

RE: Pekne

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 107019

Nám balvanům, nebude nikdo nic připomínat! Natož nějakou moudrost! Eště to tak. [chechtot] Máme cochcárnu a to nám stačí. Podle zákona o růstu a řízené sebedestrukci si MY! BALVANI můžeme dělat co chcem, kdy chcem, jak chcem, i to, co nechcem, co nás zničí. To byste měl vědět. [velký smích]

Nikdo vám neřekne, že všechno je ukryto v nás samotných.

107032

26.5.2006 13:31

Krásné podobenství

Jan Čech 67.?.?.?

V dnešní době je našincům vtloukána do hlavy důležitost hospodářského rozvoje a růstu, který se pokládá za to nejdůležitější. Souběžně s tím našinec denně dostane notnou dávku humanismu, pravdy, lásky rovnosti a chvalozpěvů na multikulturní společnost.
Co však z toho všeho Češi budou mít, když mezi tím ztrácíme naši vlast ve prospěch barevných přistěhovalců a usedlých cikánů. Má snad tím jedním radostným kamenem v láhvi být vietnamská manželka nebo s černochem míšené dítě? Ty máme učit tancovat a s těmi si hrát? Ačkoliv si to mnozí nepřipouští a někteří toto aktivně podporují, protože se to dá ještě vydržet a není to ještě příliš zjevné, tak náš národní dům už byl tímto zapálen a až ho plameny plně zachvátí, tak o něj přijdem, už ho nikdo nebude schopen uhasit. Tím největším a základním kamenem ve té pomyslné sklenici je totiž naše přirozenost, moderně geny, zděděná po předcích. Tu musíme co nejvíce ochraňovat, protože jen potom bude možné najít partnera se stejnou přirozeností a mít potomky, kteří tu přirozenost ponesou do budoucnosti. Toto je smysl života a zákon přírody. Ztráta přirozenosti jednoduše znamená smrt a je s podivem, jak se do toho mnozí zbláznění našinci hrnou.

107031

26.5.2006 14:39

RE: Krásné podobenství

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 107031

Jenom naprostý primitiv může člověka posuzovat podle jeho barvy kůže. Já osobně si mnohem víc vážím černošského doktora než bílého povaleče s tím nejlepším rasovým původem.

107033

26.5.2006 16:49

RE: Krásné podobenství

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 107033

Také bych si rád vážil cikánského doktora, jenže bohužel vidím kolem jen samé cikánské povaleče.
Mají sice možnost beplatného vzdělání a tím získání jakékoliv (aspoň minimální) kvalifikace, ale dávají z nějakého neznámého důvodu přednost čerpání sociálních dávek.

No a teď vážně. Něco jiného je uznávat a vážit si kvalit jakéhokoliv člověka a něco jiného je lidi s jinými kulturními zvyky cpát do naší společnosti a tím naši kulturu rozvracet. Vážím si umu a pracovitosti japonců a číňanů při výrobě třeba počítačů, ale jsem spokojen, když je vyrábějí u nich doma.
Dokonce chápu, že mnohý emigrant z vděčnosti bude multi-kulti podporovat a prosazovat, protože sám byl cizí společností přijat. Nechť však svojí multi-kulty vděčnost projevuje směrem k té společnosti, která ho přijala a nikoliv k té, ze které utekl. Taková vděčnost je bohužel pro nás danajským darem.

107035

26.5.2006 17:37

RE: Krásné podobenství

ocelovy ptak 72.?.?.?

Reakce na 107035

Aspon trochu rasismu na dnesni den. Ja jsem zacal byt ale rasista az po prichodu do Americy. A jelikoz co bylo proti komunistum tak jsem byl i pro zidy v Israelu. Ale po po prichodu jsem narazil na cloveka s rozhledem ktery mne privital tim ze pravil:je to tady samej zid. Nejdriv jsem si myslel ze je cvok ale casem jsem prisel na to co vlastne myslil.Take mne nevadi cernoch jako dr. ci nedej buh jako soused ale to je jako snit sen o tom ze zidi budou v banich rubat uhli.Proste fakt je ze ,je to jina rasa a je to v nich. Vzdyt vidite trsajici negry v kostelech( to proste bilej neudela ) kazdy druhy je teplous a v lapacich jiz pro cerne neni kam plivnout. Dokonce se zacalo predcasne propoustet pro uvolneni mista pro nove hosi. Proste ten melting pot se hodi zase jenom nekomu, a to je ten kdo stim umi cachrovat a vydelat na vsem a to je..ale to je porad do kola a tak uz nekdy jsem unaven z toho rasismu ,to snad uz nejde vyhrat. Lidstvo si to zkurvilo proste samo svou hamiznosti a lenosti. Proto je plna Anglie Francie Cesko Nemecko ruznych ksichtu co tam nepatri. A tak aby se to hodilo do tema to je ten pisek mezi sutry.Skripe .

107039

28.5.2006 4:01

RE: Krásné podobenství

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 107039

Ocelovy ptaku, pises: Proto je plna Anglie, Francie, Cesko a Nemecko ruznych ksichtu, co tam nepatri. A co ty, patris ty s tvym "ksichtem" do USA? [oči v sloup]

107095

28.5.2006 15:44

RE: Krásné podobenství

J. H. 83.?.?.?

Reakce na 107039

>Lidstvo si to
>zkurvilo proste samo svou hamiznosti a lenosti. Proto je plna
>Anglie Francie Cesko Nemecko ruznych ksichtu co tam nepatri.
Konečně někdo, asi nedopatřením přiznal něco, čím by měl začínat každý "rasistický" proslov. Problém začal tak, že "(bílé)lidstvo si to zkurvilo samo svou hamižností a leností." Pak by se třeba našlo i řešení.
J. H.

107119

29.5.2006 1:57

RE: Krásné podobenství

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107035

"Dokonce chápu, že mnohý emigrant z vděčnosti bude multi-kulti podporovat a prosazovat, protože sám byl cizí společností přijat. Nechť však svojí multi-kulty vděčnost projevuje směrem k té společnosti, která ho přijala a nikoliv k té, ze které utekl. Taková vděčnost je bohužel pro nás danajským darem." [chechtot]
--------------------------------------------------------------------------
Vite, ze Vy jste docela mudroslovec, pane Karle...

to se Vam docela povedlo. Nevim jak takovi asymylovani Ukrajinci v Cesku ale zde za vodou v rakosi nevidim prilis tech, kteri by byli skutecne 'prijati' (krome uredniho vykonu). Vetsina nove prichozich se izoluje na komunikaci ve sve etnicke skupine a kali na zbytek. Smuti nad tim, co ztratili a usilovne pracuje na tom se v nejake forme vratit. Ci tem doma alespon davat rozumy. [cool]

107162

26.5.2006 17:18

RE: Krásné podobenství

kema 207.?.?.?

Reakce na 107031

Nekteri lide holt dokazou zamichat svou rasovou nevrazivost i do receptu na boruvkove knedliky.
Ja osobne proti misencum nic nemam. Podivejte se treba na Americana Tigera Williamse. Cernossko-Thajsko-Cinsko buhvijaky misenec, genialni hrac golfu, milionar a podle zenskych i docela pohledny chlap.
K clanku samotnemu - stary ale dobry. Hlavne s doplnenim Mr. Matouska.

107038

26.5.2006 18:15

RE: Krásné podobenství

Aja 24.?.?.?

Reakce na 107038

Podivejte se treba na Americana Tigera Williamse. Cernossko-Thajsko-Cinsko buhvijaky misenec, genialni hrac golfu, milionar a podle zenskych i docela pohledny chlap.

Von je fakt pohlednej muzskej. [smích]
..a to michani Zidu do absolutne vseho, zacina bejt vazne unavny. At je tu rec o cemkoliv, vzdycky se najde nekdo, kdo, i pres upozorneni, stoci hovor na Zidy a najde zpusob, jak je do ruznych tema namichat.
Tohle podobenstvi, jakkoliv je zjenodusene, melo trosku "povznest dusicku".......ale ne, zas to konci nekde uplne jinde.

107041

26.5.2006 18:47

RE: Krásné podobenství

ocelovy ptak 72.?.?.?

Reakce na 107041

Dama pise tzv. zizkovcestinou ja mel pocit ze tato krasorec zanikla koncem stoleti vymretim zizkovskych souzek . A nebo ze by pani byla kapanek postarsi .? Inu nektere babky maji tuhe korinky.

( Heleďte, ocelový ptáku, když už vás v domovském "hnízdě" nenaučili galantnosti k dámám, omezte alespoň svoje neustálé rýpání do ostatních diskutujících. Kritizujte jejich příspěvky, nikoliv jejich osobnostní kvality. Taková jsou pravidla této diskuze. Editor)

107044

26.5.2006 19:05

RE: Krásné podobenství

ocelovy ptak 72.?.?.?

Reakce na 107044

poze pro censora zalezi jen na vykladu ja na priklad mam na to jiny nazor nezli vy ona ta dama skutecne hovori jazykem (Cenzurováno) ja je poslouchal na odborovych schuzich , no a trocha srandy ?

(Na svůj názor máte jistě právo. O jeho zveřejnění zde ovšem rozhoduje editor . To je zase jeho právo. Přečtěte si, prosím, pravidla této diskuze a řidte se jimi. Nenuťte mě vás cenzurovat. Nemám z toho žádné zvláštní potěšení. Díky. Editor )

107045

27.5.2006 0:39

RE: Krásné podobenství

Aja 24.?.?.?

Reakce na 107044

Dama pise tzv. zizkovcestinou ja mel pocit ze tato krasorec zanikla koncem stoleti vymretim zizkovskych souzek . A nebo ze by pani byla kapanek postarsi .? Inu nektere babky maji tuhe korinky.

Vcelku lze s vami souhlasit, az na drobnosti.
Upresnim muj vek..zhruba o rok mladsi, nez cerne uhli. Tedy vskutku tuhy korinek.

mam na to jiny nazor nezli vy ona ta dama skutecne hovori jazykem (Cenzurováno) ja je poslouchal na odborovych schuzich , no a trocha srandy ?

Na jiny nazor mate plne pravo, ovsem musim poopravit vas nahled na stranicke schuze na Zizkove. Tam se vsechno zidovske vseobecne zavrhovalo, vzpominate? Ale ano, vzpominate, nakonec o tom sam pisete ve vasem prispevku o kousek vyse, "Jak jste prisel do Americy".
Sranda to tedy je, to jsme se zasmali. [velký smích] [překvapení] [chechtot] [zmaten] [chechtot]

107060

27.5.2006 5:30

RE: Krásné podobenství

ocelovy ptak 72.?.?.?

Reakce na 107060

Pani Uhlova diky za upresneni ja jen nikdy nespojoval zidy a Zizkov. Mate-li jeste navic dojem ze oni pratele rikejme jim holopreziff byli nejak diskriminovani rezimem ,potom doporucuji vice studovat a ucit se ucit se a ucit se . Jak rikal ten plesatej co zcepenel na sifilis. Jinak znala ci znate renegata ing. Petra Uhla? Je ted hodne v politice ale puvodem strojni inzenyr. Ale taky hodne na nej nadavaj a taky na koho ne, ze? Ale kalkulaci primo mnou sestrojenou jsem dosel k zjisteni ze by to tedy mohl byti p. vnoucek ,pozdravte tedy. Tesim se na brzkou shledanou ,doufam ze ne na Olsanech.

107067

27.5.2006 13:05

Naposledy pro zelezneho ptaka

Aja 24.?.?.?

Reakce na 107067

Mate-li jeste navic dojem ze oni pratele rikejme jim holopreziff byli nejak diskriminovani rezimem ,potom doporucuji vice studovat a ucit se ucit se a ucit se

Na vasi poznamku odpovim vasimi vlastnimi slovy:

Aspon trochu rasismu na dnesni den. Ja jsem zacal byt ale rasista az po prichodu do Americy. A jelikoz co bylo proti komunistum tak jsem byl i pro zidy v Israelu.

..a dale.

Ale kalkulaci primo mnou sestrojenou jsem dosel k zjisteni ze by to tedy mohl byti p. vnoucek ,pozdravte tedy

Sdelila jsem vam, ze jsem o rok mladsi, nez cerne uhli, tezko tedy muze byt, vami zmineny pan, mym vnukem. Vase kalkulace je tudiz chybna.

Tesim se na brzkou shledanou ,doufam ze ne na Olsanech.

Tady jste se vyjimecne trefil, tam se, at chceme, nebo ne, jednou sejdeme vsichni.
Kdyz uz jste me tak pekne zhodnotil, tak ted zase ja.
Jste typ cloveka, ktery semele multikulturalismus a multietnicitu, antisemitismus a antisionismus. Zadny rozdil, ze? A rasismus a xenofobie se vam jevi, jako nejcistsi vlastenectvi.
Vase nadoba, o ktere je tu puvodne rec, je bud plna pisku a nebo je dokonce naprosto prazdna.

107076

28.5.2006 21:08

RE: Naposledy pro zelezneho ptaka

ocelovy ptak 72.?.?.?

Reakce na 107076

Rad bych jeste podekoval pani Aje Uhlove za jeji hlubokou a rozvaznou, da se rici Velerec . Ja vim ze zde hledate trochu poesie co nikoho nezabije ,ale to vite my rasiste jsme na hony vzdaleni od takovych nicotnosti.My tak Dlouhe noze ,poveseni "N " zmlaceni buzeranti , ale zde musim vysvetlit Vam i ostatnim zde pratelum ze se zacina v Americe uzivat slovo "N" word je to nahrazka slova negr-to je pry rasisticke.( vcera na CNN) Navrhuji plenu aby se zde tedy uzivalo slova "Z" word a nikdo nebude moci nikoho narkavat z rasismu jako sl. Uhlova mne. Dekuji za pozornost
PS predpokladam ze jste slecna ,sice trochu zapskla ale zato bojujici.

107138

26.5.2006 18:25

RE: Krásné podobenství

ocelovy ptak 72.?.?.?

Reakce na 107038

Pane Kema vase reakce mne neprekvapuje spise sleduji reakce na vase reakce. Jak by rekli hosi z STB jste spion rizen primo spolubratrem ve vire Sidonem . Ale jak to ze jste ho vzali, on je jen konvertak?!Shalom

107042

26.5.2006 18:41

RE: Krásné podobenství

ocelovy ptak 72.?.?.?

Reakce na 107038

A jeste neco ,nerad bych mel v boruvkovych knedlikach mleteho Z... nebo N.... a vubec neco co neni pro bila usta s vybranym apetitem. Tyto dobroty mletech golfistu necham radeji Vam pane internacionalisto.Jenom zace problem az krokodil michany s nejakou jakoby lidskou rasou se bude ucit mluvit. Jeho dlouha tlama a zuby mu budou prekazet. Salam

107043

27.5.2006 0:00

RE: Krásné podobenství

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 107043

Omyl, problém začne, až lidé jako vy zase budou vyzdvihovat genocidu, nacisty a jiné různé praktiky, které jsme (doufám) už dávno opustili. Prostě svět je o něco lepší bez lidí s podobnými názory, jako máte vy, a naštěstí jste v menšině. A pokud se tady navážíte do někoho kvůli stylu češtiny, který dotyčný/á použil/a, zkuste nejprve nastavit zrcadlo sám sobě.

107055

27.5.2006 1:13

RE: Krásné podobenství

ocelovy ptak 72.?.?.?

Reakce na 107055

Nenavazim staci si precist tve jmeno ci pseudonym.Dale tobe a pratelum zasilam neco z ceho26.5.2006
Zkušenost z Izraele:
Armáda a rozvědka rozhodují samy
Názor občanů není a nemá být důležitý
Jsem český žid žijící již přes 40 let v Izraeli. Měl jsem tu čest sloužit v armádě po boku Moshe Dayana. Něco o vojensko-politické diplomacii vím. 99.9% vojensko-politických rozhodnutí se koná tajně bez účasti občanů nebo posvěcení politiků. Umístění základny U.S.A. na území České republiky vidím jako čistě vojenské rozhodnutí, které by měla řešit převážně armáda a politická reprezentace. Názor občanů není a nemá být důležitý. Samozřejmě občané mohou politické rozhodnutí oplatit ve volbách. Takže politici přece jen něco riskují, píše čtenář, který se označuje jako David Stein a pokračuje:

Pane Čulíku, myslím si, že moc nechápete světové mocenské rozdělení mezi U.S.A. a Europou. Stejně tak chod státu v oblasti vojenství. Neznáte proces, jakým tato jednání probíhají a jaký je rozhodovací proces.

Udělat z toho dokonce předvolební téma? Promiňte ale to je naprostá pitomost. Musel jsem se smát.

Na závěr bych vás chtěl upozornit na to, že v ČR je v současné době určitě mnoho tajných vojenských základen jiných států. Sice ne takové vojenské velikosti jako je raketová základna, ale různé základny amerických rozvědek tam jsou. Obyvatelé o tom jen nevědí.

Americká základna je věcí mezinárodní vojenské strategie. Iniciativa jde mimo jiné i z Izraele a mnoha dalších států. Základna a celý ten projekt není jen výmysl Američanů. Skutečně jsem překvapen amatérským informováním Britských listů a povrchním viděním této věci. A dále to neskutečně prohlášení, že by se ta věc měla stát předvolebním tématem. Nebo různé návrhy na referendum. Opravdu se nestačím divit.
jiste budes mit radost ovsem projde-li.

107062

27.5.2006 16:42

RE: Krásné podobenství

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 107055

Mno, pokud myslite ze totalita s tim represivnim hnusem co k ni nalezi vznika ze zdola, tak mam pocit, ze se hluboce mylite. Ta moc, co drzi ty nevedouci masy dole ma vzdycky nejakeho iluzionistu, dirigenta ci kasparka v cele, aby ji usmernil. A kasparek ci dirigent potrebuje vetsinou penize. Napoleon to vystihl velmi trefne, kdyz rekl neco ve smyslu, ze ruka ktera dava je vyse nez ta, ktera prijma. A Napoleon je jedna z mala osobnosti v dejinach, ktera vydesila mocne "sede eminence" skryte ve stinu. Je to sranda, skupina inteligentnich a dobrych lidi se muze zajistych okolnosti stat masou. A masa nebyva ani dobra ani rozumna.

107083

27.5.2006 14:47

RE: Krásné podobenství

Krysa 84.?.?.?

Reakce na 107031

ad: Má snad tím jedním radostným kamenem v láhvi být vietnamská manželka...


No možná jo! Nelítá po bytě ve vytahanejch teplákách a s natáčkama na hlavě, nebuzeruje kdykoli řeknu že někam jdu, neječí na děti v provedení požární sirény, nemá naprosto potroublý kamarádky, neječí na demonstraci jako Kateřina Jacques a tudíž ji pak nemusíte vyzvedávat z lochu, neroznáší blbý kydy jako sousedka, ve 40ti vypadá na 25 a pokud má 94 tak přes prsa a né přes pás, něco uvaří a neřve že sem se měl nažrat v práci, a často umí česky líp jak moderátoři TV Nova.
A její vztah k sexu je takový, že minimáně nemá neustále migrénu...

Máte ještě nějaké výhrady???

107079

27.5.2006 16:45

RE: Krásné podobenství

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 107079

[cool] [velký smích] [mrknutí jedním okem] Kamos chodi s holkou s Thajska. Opravdu vypada mnohem mladsi, to je tak jedina vec, kterou jsem schopen objektivne zhodnotit. [mrknutí jedním okem]

107084

28.5.2006 4:09

RE: Krásné podobenství

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107079

>být
>vietnamská manželka...
k tomu se kupodivu i ja pripojim. cinske,vietnamske natoz japonske samicky se mi rovnez libi byt si s obavou rikam aby od toho clovek neco nechytl ale kazdopadne bych docela mel zajem jenze jsem u teto exotiky jeste nikdy neuspel. jak se s nimi zacnete bavit taxe vzdy zahy vynori nejaky samec od nich co si to hlida a vse je ztraceno.
jeste dodam,ze mam pokud mozno zajem o kus budhistickeho ci pribuzneho vyznani a radeji ne komunistku natoz muslimku,tu rozhodne ne!
a samozrejme,pochopitelne jsem nerekl,ze bych se s tim hned zenil[velký smích]

107096

29.5.2006 2:31

RE: Krásné podobenství

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107096

"jak se s nimi zacnete bavit taxe vzdy zahy vynori nejaky samec od nich co si to hlida a vse je ztraceno.'
-----------------------------------------------------------------------

Ted jste na to kapnul pane Eugene. [chechtot]

Jo ty asijsky baby to by uslo, ale ty jejich samci stoji za kulovy, to mate uplnou pravdu. Nicmene, nenechte se prilis unesti vizualnim dojmem. Jak vite, je treba partnersky komunikovat..... a ouha, to neni az tak jednoduche. Nekdy by jste mozna vice ocenil klasickou ceskou semetriku ktera kazdou patou vetu vyvolava:"....prosimteeekarleeee, kam to furt davas ty ponozkyyy, dyt uz sem ti jednou rikalaaa...." [chechtot]

Mam podobnou osobni zkusenost jako pan Krissa a proto si to zde dovoluji deklamovat... [mrknutí jedním okem]

107165

29.5.2006 10:51

RE: Krásné podobenství

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107165

>Jak vite, je treba partnersky komunikovat.....
no jiste a pro to bych chtel jen takovou co umi alespon castecne cesky a zbytek myslim,ze bych ji naucil neb ten jeji puvodni jazyk bych z pochopitelnych duvodu neakceptoval. ostatne ty samicky co se semnou bavi jiz castecne cesky samozrejme umi,kdyz spolu mluvime......
nebo mi snad naznacujete,ja to nevim,ze bych si s temi holkami nerozumel ani kdyby mluvila perfektne cesky? jsou snad hloupe ci maji tak divne mysleni ktere je absolutne cizi tomu nasemu? ja to jeste nezjistil neb jaxem jiz rikal....vzdy ten samec a bylo po zjistovani[velký smích]
v teto souvislosti mne napadlo,ze bych chtel naraziti na to jak nejaky cinan,ci vietnamec vandruje do ceske holky od nekoho znameho a hned bych mu zaridil,ze budto doda peknou sestru a nebo ma po pici,doslova[smích]

107181

29.5.2006 20:28

RE: Krásné podobenství

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107181

No dobre, jak myslite Eugene

mate ale urcite veci k zvazeni: je mozne (zalezi na Vasem a partnera veku) mit s takovou osobou rodinu? Ceska atmosfera neni nezbytne (jak neklamne naznacuji tyto rozpravy) 'krizencum' naklonena. Dale, chte-nechte budete mit na krku tez vsechny pribuzne, s vetsinou z nich vubec nebudete mit zajem mit cokoli spolecneho.... atd. To jeste ani nemluvim o tom, ze muzete byt tez vhodny terc pro skiny a dalsi 'rasove' zamerene elementy (vyssi kvalifikace v sebeobrane doporucena!).

Ja jsem v takove situaci, ale pozor neni to v Cesku, takze to mam o dost lehci. Z meho videni to bylo celkem 'logicke' (i kdyz city nikdy logicke nejsou) usporadani - oba jsme cizinci. Ona osoba ma tez jakesi zaklady evropske kultury, takze to nebylo zas tak neschudne.... nicmene, jak jsem jiz rekl, vse je sazka do loterie.

Ja tez vidim, (zde v Kanade) jak se zeny z tradicne sporadanych a 'normalnich' kultur rychle prizpusobuji kanadskemu feministickemu bordelu - brzy zacnou vsechny 'vyskakovat'. Je to skoro pravidlo, bohuzel. [překvapení]

107222

29.5.2006 22:28

RE: Krásné podobenství

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107222

>jak myslite Eugene
pane zape ja nerekl,ze se bez asijskeho koziska neobejdu ale opravdu se mi ty samicky z nekterych duvodu libi,ze bych docela mel zajem. ovsem o rodine,o detech zde tedy mluvite jen Vy,neco takoveho u mne tedy rozhodne v zadnem pripade neprichazi vubec v uvahu,to ani omylem. jinak ja jsem ctyricatnik a ona by mela byti tak asi,u tech cizokrajnych,siamskych vazne nevim,tak kolem tricitky,mene by se ke mne,nevim,asi nehodilo.
na to pribuzenstvo jsem tedy nepomyslil,to by pro mne nebylo ale mozna,ze pri me chudobe by o mne treba ani nestali.
tech skinu ci dokonce rasistu[smích] bych se tedy ja nejak nebal s nimi bych se myslim domluvil a nikdo nerika,ze to vzdy nutne musi byti jen podobrem[mrknutí jedním okem]

ciste ze zvedavosti,copak jste to ulovil? cina,vietnam ci dokonce japan? to treti asi tezko,ty o nas nestoji,alespon ty co letaji do cech tedy rozhodne ne;uzavrene,s odstupem a drzi se jen ve sve skupine.
zeptam se primo,nejsou blbe???[smích]

ja si prave delam nadeje,ze siamsky kozisek by nebyl zadna feministicka pica a naopak by plne chapala kde je jeji misto a uloha.

co Vy na to?[smích]

107239

30.5.2006 1:33

RE: Krásné podobenství

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107239

Pane Eugen,

v prvni rade si nejsem jist zda resime filosofickou otazku vetsich a mensich kamenku v misce.....rekneme, ze vzdalene ano. Reknu Vam to strucne: ty azijske zeny jsou opravdu dobre (z 9/10tin), ovsech za predpokladu, ze to s nimi myslite poctive a vazne. Pak dostanete do te Vasi misky ty velke kameny. Jinak na uspech nepocitejte.

Osobne znam nekolik muzu, kteri si s nimi 'zacali' a byla to z toho co vim, ne vzdy vyhra. Dale, vek nehraje roli. Asijske zeny oceni i starsi muze a to i kdyz s nimi soustavne nespi, tak se nic nedeje. Jenomze pozor, jsou tu urcita uskali. Ony totiz maji obcas mind-set (tvrdohlavost) a obcas jsou 'uzavrenejsi' charaktery, takze se od nich mnoho nedovite, kdyz nemaji chut mluvit. Ale, prave tak nebudou stale vyzvidat na Vas a nebudou Vas otravovat pitomymi poznamkami. Zarlivost jim neni tak zazitou praktikou jako evropskym zenam.

O Aziatech vseobecne asi tolik: jsou mezi nimi obrovske rozdily tak jako mezi lidmi evropske rasy. Tez nektere kultury jsou velmi odlisne od ostatnich. Japonci jsou povazovani za 'Nemce' Asie. Ostatni je, pokud je mi znamo, nemaji prilis v oblibe. Vubec, charakter lidi ma hodne co delat s kulturou a nabozenstvim te ktere spolecnosti. Nekteri jsou bez viry, nekteri jsou hindu a jini jsou buddhiste, popripade shintoiste. Take jsem si vsiml, ze u nich prezivaji zbytky starych pover a nabozenstvi (ruzne formy pohanstvi). Necekejte evropsky racionalni pristup. Je to slozita vec... ale dobrodruzstvi ktere stoji za to!

Pokud jde o me, nas vztah trva jiz 20let a vychovali jsme dve dospele deti. Vse zacalo nahodou - tak jak to byva. [smích]

107257

30.5.2006 13:08

RE: Krásné podobenství

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107257

>Pane Eugen,
ano pane zape doslo k urcitemu odklonu od primarne vytcene linie ale se zachovanim prislusnych konsekvenci. jelikoz jde o tema jez myslim zajima mnohe tak nam to snad stary zvedavec odpusti[smích]

ja bych to s ni rozhodne nemyslel nepoctive a ani prehnane nevazne ale jaxem jiz jasne rekl,rozhodne za zadnych!!! okolnosti nepristoupim na deti a navic zpocatku bych ji vzal jako obvykle jen do dlouhe zkusebni lhuty s predem nikterak specifikovanym vysledkem coz by mel byti prece i jeji pristup ale ty siamske na to mozna nahlizi jinak,jako,ze ji se treba zamlouva kazdy muz jemuz vyhovuje ona,nevim....
jeste bych vyzadoval aby alespon trochu prinasela nejake penize neb ja to vydrzovati proste nemohu a ani rozhodne nejsem ochoten,to tedy ne.

se sexem mne udivujete,ze ja bych asi,dle toho co rikate mohl miti i dvacetiletou holku,vse bylo na mne a ji to nevadilo a sama nic navic nenarokovala.

stare povery mi nevadi,take k nim mam blizko,astralni bytosti a tak a nabozenstvi co mi u tech kocek uvadite je vse buhistickeho typu,vpodstate...
shintoismus vznikl japonskym prevzetim a jejich ,,ocistenim,, cinskeho konfucionismu,ze a ten ma zas koreny v budhismu.
az pred par lety jsem se ke svemu neprijemnemu udivu dozvedel,ze v zapadni casti ciny jednak nejedi ryzi ale nudle a navic,co horsiho jsou tam muslimove,predstavte si kombinaci muslim-komunista...

107301

30.5.2006 23:00

RE: Krásné podobenství

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107301

Pochybnosti jsou, byly a budou,

p. Eugen. Kazda nova vec je urcita sazka, ac kdyz tak o tom premyslite, kolikrat si muzete v zivote dovolit hrat a ne-vyhrat. Nez vyschnou Vase zlazy a klouby a zatemni se Vase mysleni a budete vhodny toliko pro starecky duchod.... ci pripadne pro 'Velkeho pokosneho'?

No, myslim, ze jsme uzavreli zajimavou debatu, ktera mozna byla k uzitku i nekterym ctenarum... doufejme. Panu "staremu Zvedavci" dekuji za jeho trpelivost a ze nas s tim pindanim odtud nevymetl. [smích]

107349

28.5.2006 7:19

RE: Krásné podobenství

Tom 24.?.?.?

Reakce na 107079

>A její vztah k sexu je takový, že minimáně nemá neustále migrénu...

Velice hezky a velice kulatně řečeno. Narážíte zřejmě na situaci, kdy vedle spící a spokojeně oddychující manželky se převaluje nadrženej chlap. Manžel. Pochopitelně. Cizímu chlapovi se tohle stát nemůže.

Migréna je snad opravdu specialitka bílých žen. U nebíle zabarvených žen jsem se s tímto
takticko-operačním bolehlavem nesetkal. Právě naopak; zažil a radostně jsem přežil situace, kdy proti bolení hlavy byla používána kouzelná pilulka zvaná "sex" a to nejen v doporučeném užívání ráno v poledne a večer, ale před a po každém jídle. Jak známo, při bolení hlavy doporučují lékaři jíst hodně. Furtumfurt. Tuto filosofii však bílé ženě nevysvětlíte ani omylem.

A toto je právě ten kámen úrazu, přímo balvan, na který profesor filosofie v oné nádobě zapomněl. Balvan, který rozdrtí kameny na štěrk, štěrk na písek, písek na prach a pak už to jenom zalejt pivem. A do dna!


Nechtěl profesor studentům říci vše? Byl ještě tak mlád a vesel? Anebo senilita omezila jeho projev na výklad učebnicových modelů? Profesor filosofie? A nebyl to náhodou - vrátnej u matfyziků? [mrknutí jedním okem]

107102

28.5.2006 19:00

RE: Krásné podobenství

Norikazu Okamoto norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 107079

Hmmmm, na Zvědavci se opravdu vyskytují lidé všeho druhu. Normálně bych to bral jako obyčejný vtípek, možná ironii, ale mám pocit, že tady jde o skutečné myšlení velmi přízemního, řekl bych nízkého, člověka. Tohle je bohužel příliš vážné téma na vtipkování, než abych se jen tak pousmál [pláč]

107131

28.5.2006 22:51

RE: Krásné podobenství

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 107131

A jak se pozná takový nepřízemní člověk? Celé dny hloubá o čistotě bílé rasy nebo snad svými plamenými projevy fanatizuje davy?
Poučte nás, rád se zasměju.

107148

28.5.2006 23:37

RE: Krásné podobenství

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 107148

>A jak se pozná takový nepřízemní člověk? >Poučte nás, rád se zasměju.

Tím, že se dokáže povznést a se snaží se vidět dál, než jen na špičku vlastního nosu. Tím, že ponechá hlupáky osudu, smát se. Jsa poučen, dávno ví:

že, choroby myšlení jsou zhoubnější a častěji se vyskytují než choroby těla.

že, ten, kdo je schopen chápat a pochopit, není schopen nenávisti.

že bída ducha, je ze všech běd ta největší

že, údělem - osudem - všech hlupáků, je to, že se smějí sami sobě návzájem, své vlastní hlouposti, své vlastní bídě.

že, že kdo se směje naposled, ten se směje nikoli nejvíc, ale nejlíp.

107153

28.5.2006 23:08

RE: Krásné podobenství

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 107131

Souhlasím...a připojuji se.

107152

27.5.2006 16:17

RE: Krásné podobenství

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 107031

Koukám, že se tady zase někdo ohání genetikou, přičemž o ni nic neví. Naopak pouze míšení jedinců hodně vzdálených od sebe v rámci druhu je schopno přinést do genetické výbavy potomků patřičnou inovaci.
(nemluvím teď jen o křížení lidí, tam je cílené křížení z etických důvodů zakázáno, nejlépe se takové věci dokazují na rostlinstvu, to je schopno vydržet skoro všechno).
No a vy jste evidentně dostal notnou dávku rasismu, xenofobie a intolerance; takže já asi budu muset zajít na benzínku, abych mohl přiložit na oheň.

Krysa: hezky jste to řekl [mrknutí jedním okem]

107082

28.5.2006 18:53

RE: Krásné podobenství

Norikazu Okamoto norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 107082


"... a vy jste evidentně dostal notnou dávku rasismu, xenofobie a intolerance ..."

Nic jsi nepochopil, Ivane [pláč] , jak by řekl Dědeček Hříbeček.

107130

28.5.2006 17:27

Ano, naše smrt přichází. Probudíme se včas?

Norikazu Okamoto norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 107031


Ztráta přirozenosti jednoduše znamená smrt

"... až naše ženy neměly více dětí a muži ztratili rozum a Víru
A vzorové nápisy Bohů říkaly: "CENOU HŘÍCHU JE SMRT."
Rudyard Kipling (citováno např. v knize P. J. Buchanana "Smrt Západu" )

Mně osobně silně oslovila písnička z filmu "Jak utopit doktora mráčka aneb konec vodníků v Čechách". Zpívá se v ní něco o tom, že skutečnou nesmrtelnost poznáme, až uvidíme svoji tvář ve tvářích svých dětí. Upnutí se k nesmrtelnosti vlastního odkazu díky pokračování své rodiny a svého národa, to bylo podle mě tím, co spolu s křesťanstvím pozvedávalo Evropany celá staletí nad jiná společenství. Pak člověk totiž asi najde sílu proti sobeckosti, skutečnou motivaci a schpnost obětovat se. G. Washington tvrdil, že bez křesťanství to nepůjde. Měl pravdu? Nevím. Ale nad společností, která by si současně přestala vážit i národa a tradiční rodiny, si dovolím zlomit hůl i já [pláč]

107122

29.5.2006 1:01

RE: Ano, naše smrt přichází. Probudíme se včas?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 107122

Křesťan si svoji nesmrtelnost sichruje přes svou osobní smlouvou s Bohem, přes fyzické potomky, případně majetek na to jdou spíše materialisté...

107157

26.5.2006 21:54

filosofie

eugen. 160.?.?.?

sice bych se ja mozna ani nemel k takovymto hlubokomyslnostem vyjadrovati[velký smích] ale libi se mi to jelikoz jako by to pripominalo nejake cinske moudrosti,ze by treba konfucius....
osobne bych vsak obsah te nadoby jiste skladal jinak[mrknutí jedním okem]

107048

27.5.2006 0:21

Dobra pripominka...

zapa 69.?.?.?

Skutecnosti a pravdy jsou tak zrejme,
ze jsou az 'neviditelne'. Je treba je obcas 'zviditelnit'. [smích]

107057

27.5.2006 0:39

Podivejte, cim se lide 'bavi'.

zapa 69.?.?.?

kolik moudrosti v sobe maji....

"Hilary Swank and Chad Lowe to Divorce

May 26, 2006

After eight years of marriage and thirteen years together, HILARY SWANK and CHAD LOWE have decided to divorce, according to People magazine.

"Hilary Swank and Chad Lowe have jointly decided to divorce," the couple's attorney told People. "They continue to be friends and have the utmost respect for one another."
--------------------------------------------------------------------

(Po osmi letech manzelstvi a trinacti letech spolu, se Hillary a Chadwick rohodli k rozvodu jak napsal casopis People.

"Spolecne se rozhodli k rozvodu", rekl jejich spolecny advokat. Budou i nadale prateli s nejvyssim uznanim jeden pro druheho...)
--------------------------------------------------------------------------

No, co tohleto rika...... (at uz znam ci neznam kdo ti lide jsou - neni to dulezite). Rika to, ze nejvyssim sebenaplnenim je mit nadobku jen s jemnym piskem. Ten je prijemny a nikde netlaci tak jako velke kameny. Uspokojeni se dozajista dostavi v plne mire. Vsichni budou nadsene tleskat... a budou spokojeni az do konce.

107059

27.5.2006 1:22

Yuri? Prejmenoval se pan snad?

ocelovy ptak 72.?.?.?

Tak pane Yiuri ci jak si rikate nastavil jsem zrcadlo a ono se zkrivilo a potom prasko . [oči v sloup]

107063

28.5.2006 12:58

Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze

vladuna 86.?.?.?

... a myslim si, ze to dava smysl. Podivejme se na to trochu zjednoduseneji:

Barva kuze poukazuje na prislusnost k urcitemu etniku.
Prislusnost k urcitemu etniku znamena sdileni urcitych hodnot, spolecnou historii a tradici, spolecny geneticky zaklad, podobne vnimani reality.
Individualni jedinec patrici do urciteho etnika se muze a bude lisit (pro matematiky: dle Gaussovy krivky pravdepodobnosti). To vsak nemeni nic na tom, ze lze specifikovat etnikum a jeho spolecne rysy.

P.S. Uz pres rok bydlim v byte s cernym bratrem ze Zimbabwe. Nejsem rasista (anglicky to zni daleko presneji: I HAVE NOT BEEN A RASIST ...). Popisovat sve zkusenosti a zazitky nepovazuji za patricne. Doporucuji vsak vyzkouset. Mohu Vas ujistit, ze zastancem multi-kulti se potom rozhodne nestanete; a pokud jim jste, nebudete se stacit divit.

P.S.2. "Jez se zavrenou pusou a nemlaskej!" jste slyseli jako deti urcite hodnekrat. Tak se to slusi a patri v nasi kulture. V dobe, kdyz jsem pracoval pres agenturu, tak jsem bydlel se ctyrmi lidmi z Vychodniho Timoru. Ti kdyz se spolecne sesli a jedli, tak mlaskali jako cunici. Tak je to tam asi normalni. Muzete ovsem pohovove stolovat s temito lidmi?

Filozoficke uvahy o techto vecech jsou uplne na ho--o. Zivot se sklada z konkretnich jednotlivych malickosti.

107112

28.5.2006 14:23

RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107112

>P.S. Uz pres rok bydlim v byte s cernym bratrem ze Zimbabwe.
zastavam vuci vam rasovou presumpci neviny,neni to doufam vas bratr???
jelikoz asi,snad neni tak si dovolim otazku proc s nim proBuh zijete???

az na tuto jednu vec se mi vas prispevek libi,vcetne nadpisu,ja take[mrknutí jedním okem]

107114

28.5.2006 15:41

RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 107114

1) Pokud by byl opravdu mym pokrevnim bratrem, hrozilo by, ze se provinim proti Hospodinu hrichem bratrovrazdy.
2) Naucte se, prosim, cist. Ja s nim BYDLIM, ne ZIJU, proboha!
3) Vlastni odpoved: docasne reseni situace s bydlenim.

107118

28.5.2006 17:22

RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107118

>Ja s nim BYDLIM, ne ZIJU, proboha!
jasne pane kolego,ja bych si ani nedovolil hned myslit na nejhorsi[velký smích]
navic jsme snad na zvedavci[mrknutí jedním okem]

107121

28.5.2006 17:55

RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze

ocelovy ptak 72.?.?.?

Reakce na 107118

Dobry den ,ted jsem z toho tradicne pomaten mam snad tomu rozumet ze Vladuna je ON ? Potom je treba vznest otazku ,kde holka bydlis? San Francisko? [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [oči v sloup]

107125

28.5.2006 18:21

RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 107125

>ted jsem z toho tradicne pomaten

Pokud jen z tohoto, tak jste uplne v pohode.

Hezky den Vam preje vladuna (chlap a pise se to s malym "v"; i kdyz na velikosti pry nezalezi, protoze i s malym kasparkem lze zahrat velke divadlo)

107128

28.5.2006 20:42

RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze

ocelovy ptak 72.?.?.?

Reakce na 107128

Boze boze to jste pano reklo tak heesky-- malej ale steklej tak to je nase vladuna.

107136

28.5.2006 20:59

RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 107136

> tak to je nase vladuna.

Myslite primo Vase ??? To snad ne. Boze chran !

107137

28.5.2006 21:11

RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze

ocelovy ptak 72.?.?.?

Reakce na 107137

Slecno my si neonikame ,to rikal v Erich v tom pekari vedi?

107139

29.5.2006 2:10

RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107139

Pane stal'naya pt'yco,

ja jsem si take nebyl zprvu jist; Vladuna je muz. Navic ma znalosti a kvalifikace nad kterymi by jste zasnul; verte mi! [mrknutí jedním okem]

107164

29.5.2006 21:58

RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 107164

Nehovorim po romsku,prosim za prominuti ptico neb nejak podobne

107234

30.5.2006 0:20

RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107234

>Nehovorim po romsku,
ani ja ne ale toto myslim bude spise polstina[smích]

107251

30.5.2006 3:04

RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107251

Je to porussky:
'stalnaya ptyca' = ocelovy ptak
'stahlvogel' pak po nemecky
'ptak stalowy' po polski....

kdyz uz jsme u te polstiny, co je to 'wolovina bez kosci'? [vyplazený jazyk]

107262

30.5.2006 4:06

Hovězí

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 107262

>kdyz uz jsme u te polstiny, co je to 'wolovina bez kosci'? [vyplazený jazyk]

Řekl bych, že hovězí bez kosti. Ale víc se mi líbí, jak se polsky řekne "Na západní frontě klid" - "Na zachodie niema nowyn". [smích]

107265

30.5.2006 12:36

RE: Hovězí

google 84.?.?.?

Reakce na 107265

>Ale víc se mi líbí, jak se
>polsky řekne "Na západní frontě klid" - "Na zachodie niema
>nowyn". [smích]

ta vasa varianta, nema s polstinou nic spolocneho.

spravne po polsky sa povie:
"na zachodnim froncie nic nowego"

salem alejkum!

107295

30.5.2006 23:58

RE: Hovězí

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 107295

>ta vasa varianta, nema s polstinou nic spolocneho.
>
>spravne po polsky sa povie:
>"na zachodnim froncie nic nowego"
>
>salem alejkum!

Já jsem to takhle slyšel a zatím mě ještě žádný polák, či polka, kterým jsem to řekl, neopravili, že je to špatně. Netvrdím, že nemáte pravdu, ale radši bych, kdyby mi to řekl polák, který má alespoň základní vzdělání. Ona jedna věc je doslovný překlad toho názvu a další věc je, jak ten román od Remarqua sami volně nazvali Poláci, nebo nějaký polák, který to překládal. Takových názvů, volně přeložených je spousta, které spíš mají vystihnout náplň a děj určitého díla. Takže ta otázka by asi spíš měla znít - jaký název zvolil nějaký polský překladatel pro ten román. [oči v sloup]

107354

31.5.2006 13:33

RE: Hovězí

google 84.?.?.?

Reakce na 107354

>Já jsem to takhle slyšel a zatím mě ještě žádný polák,
>či polka, kterým jsem to řekl, neopravili, že je to špatně.
>Netvrdím, že nemáte pravdu, ale radši bych, kdyby mi to řekl
>polák, který má alespoň základní vzdělání.

samozrejme, ze by ste to radsej pocul od Poliaka, ktory ma aspon zakladne vzdelanie.
tak povediac, od svojho.[chechtot]


>Ona jedna věc je doslovný překlad toho názvu a další věc je, jak ten
>román od Remarqua sami volně nazvali Poláci, nebo nějaký
>polák, který to překládal. Takových názvů, volně
>přeložených je spousta, které spíš mají vystihnout náplň
>a děj určitého díla. Takže ta otázka by asi spíš měla
>znít - jaký název zvolil nějaký polský překladatel pro ten
>román. [oči v sloup]

ja som sa len pokusil prelozit vase "Na západní frontě klid" a to co si pod polstinou predstavujete: "Na zachodie niema nowyn".

do skutocnej polstiny.

inac, ta kniha sa v polskom preklade vzdy uvadzala pod titulom:

"Na Zachodzie bez zmian"

107400

28.5.2006 21:51

Pro RENE BARTOSEK

ocelovy ptak 72.?.?.?

Asi jsem tam ne zcela zretelne zduraznil ze to neni moje myslenka ci clanek ,ja pouze prenesl z Blystu clanek kde "Z" fisher cesky "Z" z "I" se dava slyset a vyleva si srdce coby "I"hrdina a bojovnik po bo boku pidlovokeho Dajana jak na lidi s... a jednat .To jen na upresneni .
PS Je tam dokonce moznost mu poslat mail kdyz kliknete na jeho jmmeno.

107141

28.5.2006 23:52

Super

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Není co dodat.

107154

5.8.2008 8:12

pátrání po autorovi úvahy Kamenech

Jiří Macák jiri (tečka) macak (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Ahoj, pátrám po autorovi zamyšlení o Kamenech, kamíncích a písku. Odkuh ho máš ty?
Díky Jirka

166920

Příspěvků: 68

26.05. 05:31 Zdenek Matoušek  Kameny, písek a pivo
27.05. 19:55 seda  RE: Kameny, písek a pivo
26.05. 05:37 Ezop  Confucius
26.05. 08:15 Zrzek  Pekne
26.05. 13:57 Honza777  RE: Pekne
26.05. 13:31 Jan Čech  Krásné podobenství
26.05. 14:39 Vanguard  RE: Krásné podobenství
26.05. 16:49 Karel z Čech  RE: Krásné podobenství
26.05. 17:37 ocelovy ptak  RE: Krásné podobenství
28.05. 04:01 Rejpal  RE: Krásné podobenství
28.05. 15:44 J. H.  RE: Krásné podobenství
29.05. 01:57 zapa  RE: Krásné podobenství
26.05. 17:18 kema  RE: Krásné podobenství
26.05. 18:15 Aja  RE: Krásné podobenství
26.05. 18:47 ocelovy ptak  RE: Krásné podobenství
26.05. 19:05 ocelovy ptak  RE: Krásné podobenství
27.05. 00:39 Aja  RE: Krásné podobenství
27.05. 05:30 ocelovy ptak  RE: Krásné podobenství
27.05. 13:05 Aja  Naposledy pro zelezneho ptaka
28.05. 21:08 ocelovy ptak  RE: Naposledy pro zelezneho ptaka
26.05. 18:25 ocelovy ptak  RE: Krásné podobenství
26.05. 18:41 ocelovy ptak  RE: Krásné podobenství
27.05. 00:00 Jiří Koubek  RE: Krásné podobenství
27.05. 01:13 ocelovy ptak  RE: Krásné podobenství
27.05. 16:42 Rene Bartosek  RE: Krásné podobenství
27.05. 14:47 Krysa  RE: Krásné podobenství
27.05. 16:45 Rene Bartosek  RE: Krásné podobenství
28.05. 04:09 eugen.  RE: Krásné podobenství
29.05. 02:31 zapa  RE: Krásné podobenství
29.05. 10:51 eugen.  RE: Krásné podobenství
29.05. 20:28 zapa  RE: Krásné podobenství
29.05. 22:28 eugen.  RE: Krásné podobenství
30.05. 01:33 zapa  RE: Krásné podobenství
30.05. 13:08 eugen.  RE: Krásné podobenství
30.05. 23:00 zapa  RE: Krásné podobenství
28.05. 07:19 Tom  RE: Krásné podobenství
28.05. 19:00 Norikazu Okamoto  RE: Krásné podobenství
28.05. 22:51 Jiří Koubek  RE: Krásné podobenství
28.05. 23:37 Honza777  RE: Krásné podobenství
28.05. 23:08 Honza777  RE: Krásné podobenství
27.05. 16:17 Jiří Koubek  RE: Krásné podobenství
28.05. 18:53 Norikazu Okamoto  RE: Krásné podobenství
28.05. 17:27 Norikazu Okamoto  Ano, naše smrt přichází. Probudíme se včas?
29.05. 01:01  RE: Ano, naše smrt přichází. Probudíme se včas?
26.05. 21:54 eugen.  filosofie
27.05. 00:21 zapa  Dobra pripominka...
27.05. 00:39 zapa  Podivejte, cim se lide 'bavi'.
27.05. 01:22 ocelovy ptak  Yuri? Prejmenoval se pan snad?
28.05. 12:58 vladuna  Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze
28.05. 14:23 eugen.  RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze
28.05. 15:41 vladuna  RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze
28.05. 17:22 eugen.  RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze
28.05. 17:55 ocelovy ptak  RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze
28.05. 18:21 vladuna  RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze
28.05. 20:42 ocelovy ptak  RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze
28.05. 20:59 vladuna  RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze
28.05. 21:11 ocelovy ptak  RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze
29.05. 02:10 zapa  RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze
29.05. 21:58  RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze
30.05. 00:20 eugen.  RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze
30.05. 03:04 zapa  RE: Jsem primitiv posuzujici cloveka podle barvy kuze
30.05. 04:06 Zdenek Matoušek  Hovězí
30.05. 12:36 google  RE: Hovězí
30.05. 23:58 Zdenek Matoušek  RE: Hovězí
31.05. 13:33 google  RE: Hovězí
28.05. 21:51 ocelovy ptak  Pro RENE BARTOSEK
28.05. 23:52  Super
05.08. 08:12 Jiří Macák  pátrání po autorovi úvahy Kamenech

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 111 čtenářů částkou 17 636 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

"Pane vrchní, jedno kafe!"

Tak tuhle větu teď stejně nemáte kde vyslovit. Podpořte raději tento web, který se vás snaží informovat otevřeně a bez politické korektnosti a je nezávislý od tlaků různých zájmových skupin. A dejte si rovnou symbolicky kávy dvě.
Děkujeme za pomoc.

Ve zkratce

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 3

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Měnové kurzy

USD
23,07 Kč
Euro
27,27 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,50 Kč
Australský dolar
16,45 Kč
Švýcarský frank
25,44 Kč
100 japonských jenů
22,02 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,49 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,19 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 010,61 Kč
1 unce stříbra
564,86 Kč
Bitcoin
303 003,88 Kč

Poslední aktualizace: 27.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 611