Diskuze k článku

Ztratil Bush zcela smysl pro realitu?

Příspěvků 72

24.5.2006 5:57

Bush ,je figurka ,loutka se kterou hraje plno lidi kolem nej,takze ,nemuze ani rict ,co by chtel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

http://www.venusproject.com/us_use_depleted_uranium_files/Kissinger-9_11-28nov.GIF
"Military Men Are Just Dumb,
Stupid, Animals To Be Used
As Pawns In Foreign Policy"
— Henry Kissinger
Pan Henry Kissinger ,svym nazorem ,na armadu,generalitu ,naznacil ,jak snadne je dostat krestansky svet do valky,takze jeho:Armada je blbec ,pitoma,zvire jez se pouzije jako nastroj v zahranicni politice."
Z toho muzem usoudit ,jaky je vlastne vztah ,presidenta,zahranicni politiky a role armady-zoldneru.Jaky je vlatsne ten boj proti terrorismu,jez slouzi jako pozlatko k zacloneni jejich "americkeho terrorismu" na zeme ,predevsim majici olej,tedy Kuwait,Irak ,Iran,Jizni Arabie,tedy 50% zasoby svetoveho oleje a Amerika ,kontroluje dalsich,zbivajicich 50% svetoveho oleje a chce ve jmenu terrorismu ziskat naprostou kontrolu,zde ,jde o obchod,zlodejnu, a ne zadnou demokracii a nebo svobodu,kdyby sejkove rezali krky kazdemu a pritom dobre a hlavne za babku prodavali olej Americe-Rockefelerovi,tak nikdo ani nestekne neco o demokracii.Americka -zidovska politika,je imperialisticka ,jak zid Kissinger,tak Brezinsky ji provozuji po desitky roku.
http://www.venusproject.com/us_use_depleted_uranium_files/DU-Trojan-Horse1jul0.gif
SOUTH REGION: “This huge region, torn by volatile hatreds and surrounded by competing powerful neighbors, is likely to be a major battlefield, both for wars among nation-states and, more likely, for protracted ethnic and religious violence. Whether India acts as a restraint or whether it takes advantage of some opportunity to impose its will on Pakistan will greatly affect the regional scope of the likely conflicts. The internal strains within Turkey and Iran are likely not only to get worse but to greatly reduce the stabilizing role these states are capable of playing within this volcanic region. Such developments will in turn make it more difficult to assimilate the new Central Asian states into the international community, while also adversely affecting the American-dominated security of the Persian Gulf region. In any case, both America and the international community may be faced here with a challenge that will dwarf the recent crisis in the former Yugoslavia.” Brzezinski Byla to politika NATA USA,co pomohla muslimskym Albancum dostat krestanske uzemi -Kosovo- cast krestanske Jugoslavie ,protoze v Kosovu jsou nejbohtaci doli na zinek,ktery "osvobodili" kanadske jednotky,kdo pak dnes pobira zisky za tezbu zinku?Muze ,Bush ,mluvit o nepriteli,muslimu,kdyz muslimum z Albanie pomohl?
Iraku uz vnucovali evropske zpusoby ziti a hlavne ke klaneni se k jeho velicenstvu ,uz mnohem drive, v ramci "Britskych zajmu",dnes je to ,v boji proti terrorismu,v zemi ,kde neni olej,tam muze byt terroristu ,kolik chce.
"I am strongly in favour of using poisoned gas against uncivilized tribes. The moral effect should be good... and it would spread a lively terror..." (Winston Churchill commenting on the British use of poison gas against the Iraqis after the First World War).Winston Churchil ,dalsi zid,ten naridil pouzit...Kráceno (Editor)

106870

24.5.2006 7:26

RE: Bush ,je figurka ,loutka se kterou hraje plno lidi kolem nej,takze ,nemuze ani rict ,co by chtel

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 106870

Buš je figurka a loutka, která nejen že neumí říci co se od něj očekává, ale ani nedokáže říci co by chtěl. Pokud sám pochopí, co vlastně říká, tak nahodí ten jeho vítězoslavný úsměv a pozoruje reakci publika. Pokud se skutečně někdo zasměje, tak se Bušík rozšklebí ještě více. Absolutně neschopný jako řečník i jako politik a diplomat. Rád bych viděl jeho reakci, kdyby ho Macek také plácnul po té jeho kebuli.
Pane Nohejl, jak píšte o tom, že " v zemi, kde není oleji, nejsou obavy z teroristů ". Já si myslím, že ten olej je až druhotná záležitost. Celý střední východ včetně arabských zemí patří do budoucího plánu zbudování Velké říše Israelské. Stejně tak bylo v plánu zbudování Evropské Unie. Což je rovněž součást NWO, nového světového pořádku. Jenom doufejme, že se jim to pos..e a žádný pořádek nebude.
Na konci článku byla poznámka s odkazem pro nevěřící Tomáše. Říkám si, není na škodu si zopakovat němčinu a kliknu na Bild on- line/DE. Prohlédl jsem každou stránku, kromě hry a erotika a rozhovor s Bušíkem nikde. Ne, nebylo to v erotice nebo ve sportu, ale našel jsem to v nedělním vydání ze sedmého května. Tady je odkaz-
http://www.bild.t-online.de/BTO/news/aktuell/2006/05/07/bush-diekmann-besuch/bush-diekmann-besuch-teil1.html

106876

24.5.2006 18:41

RE: Bush ,je figurka ,loutka se kterou hraje plno lidi kolem nej,takze ,nemuze ani rict ,co by chtel

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 106870

Pane Nohejl, vy jste první, kdo by měl začít používat BLOG!

106917

24.5.2006 22:44

RE: Bush ,je figurka ,loutka se kterou hraje plno lidi kolem nej,takze ,nemuze ani rict ,co by chtel

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 106917

Však ho používá. [smích]

106930

24.5.2006 6:21

Rozhovor

farářskej rca (zavináč) centrum (tečka) cz 62.?.?.?

No... zase tolik nového jsme se nedozvěděli. Vlastně jsme se nedozvěděli nic, co by nebylo řečeno. Čekal jsem senzaci - třeba že GWB začne v půlce hovoru mluvit o nutnosti přinést "demogracyji" i do DDR, ale nejspíš ho dobře nabriefovali, takže nic [smích]

Možná mi ty megafóry unikly...

106873

24.5.2006 11:34

Bild

Emma 84.?.?.?

Německý Blesk

106889

24.5.2006 11:47

Poucny clanek:-)

AstrAus 203.?.?.?

Pocinaje uvodem o tom co je dnes povazovano za loayalni chovani a co se od Nemecka a Nemcu ocekava
az po zaver:
A snažíme se s tím něco udělat. Nicméně jsem dost chytrý na to, abych umožnil každé zemi učinit svá fiskální rozhodnutí, jak vyhovují potřebám voličů a lidí.
Dovolim si pripomenout, ze podobne mluvil Leonid Breznev v obdobi Prazskeho jara 1968, kdy se komunisti hadali jak dal:
ETO VASE DELO rekl soudruhum,
aby pak v srpnu68 prispechal vyhnat kontrarevoluci[pláč]

Pravda ovsem je, ze tehdy Breznev nepouzil slov, ktera pouzil v ovalne pracovne G W Bush.....
Nicméně jsem dost chytrý na to, abych umožnil každé zemi učinit svá fiskální rozhodnutí,
Kdo chce rozumet, je to clanek mnohe objasnujici,
jak pokud jde o vztahy Nemecka k USA (viz pani Merkl na Zidovskem sjezdu v USA)
tak pokud jde o moudra prohlaseni presidenta.
God bless You America[smích]

106890

24.5.2006 11:53

RE: Poucny clanek:-)

Emma 84.?.?.?

Reakce na 106890

>Dovolim si pripomenout, ze podobne mluvil Leonid Breznev v obdobi Prazskeho jara 1968, kdy se komunisti hadali jak dal:
ETO VASE DELO rekl soudruhum,<

Tento Brežněvův výrok je udajně z konce roku 1967 a řekl ho Novotnému čímž mu dal najevo že ho nepodrží proti těm co ho chtěli a nakonec v lednu 68 sesadili.

106893

24.5.2006 12:40

RE: Poucny clanek:-)

AstrAus 203.?.?.?

Reakce na 106893

Tento Brežněvův výrok je udajně z konce roku 1967 a řekl ho Novotnému čímž mu dal najevo
dovolim si upresnit ze to bylo oznameni nikoli Novotnemu ale stale vice rozhadanemu UV(ustrednimu vyboru)KSC.
Eto vase delo
si sice "souzi" spravne vysvetlili, ze si to maji vyridit sami mezi sebou, ale Dubcek a proud ktery Dubceka dosadil jakoz i cely prubeh jara 68 bylo patrne neco s cim Moskva vubec nepocitala. Vysledkem byl Srpen.
Sesazeni Novotneho je vypraveni o trochu jinem pozadi[pláč]

106896

25.5.2006 3:38

RE: Poucny clanek:-)

zapa 69.?.?.?

Reakce na 106896

'... ale Dubcek a proud ktery Dubceka dosadil jakoz i cely prubeh jara 68 bylo patrne neco s cim Moskva vubec nepocitala. Vysledkem byl Srpen.'
--------------------------------------------------------------------------

I kdyz tohle nesouvisi s clankem, je to dobre slyset.
Ano, toto je prijaty zaver vysvetlujici postoj politbyra UV KSSS z te doby. Presne tak si to pamatuji...

Nicmene, ukazuje to na jeden urcity a zabehly (a zrejme ustrnuly) zpusob mysleni. Ten druh, ktery nezna oponenturu a soutez. Je to takovy druh mysleni (muze-li byt jeste myslenim zvan), ktery je prilis sebejistym sam sebou. A proto jej stihnul ten osud, jak se stalo. To same bude s Neoconem.

106939

26.5.2006 5:20

RE: Poucny clanek:-)

Ben Hur. 70.?.?.?

Reakce na 106896

>Eto vase delo

Je to vyrok z ust Smrkovskeho z roku 1968. Tehdy, tusim na pude pravnicke fakulty rekl studentum : Soudruzi, dneska rano k nam priletel soudruh Breznev. Odpoledne sedl na eroplan a zase odletel. A vite co vam vzkazuje : Eto vase delo.

107007

25.5.2006 5:15

RE: Poucny clanek:-)

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 106890

Vzdy je potreba vedet ,kdo je kdo v teto hre.Breznev ,nebyl nikdojiny ,nez zid Pingelstein,coz je priznacne pro mnoho tak zvanych "ruskych" politiku,treba Andropov,to byl Liebermann,to mnoho lidi nevi,kdyby vedelo,tak prepisou dejiny v uplnem jinem stylu.
Kdo si vzpomene na padesata leta ,tak mi da za pravdu ,ze ve Slanskym-Salzman,procesu si vlastne zide vyrizovali ucty ,kdo z nich prijde na Prazsky hrad,kdyz Salzmana nechal hlavni prokurator -zid ,rovnez ,povesit i kdyz pred tim slibili ,pri plnem doznani a spolupraci zachovani zivota,zkoncil jeho popel na slinici ke Slanymu,ale ,potom byl narychlo rehabilitovan a zase kym ,temi samymi ,co jej oddelali.
Dubcek ,take nebyl Dubcekem ,jak jej vseobecne zname,byl to zid ,svym puvodem z jihu Ruska,takze cely ten cirkus s 68 rokem ,byl vyhradne rizen a manipulovan zidama z obou stran ,s tim nemel prakticky Cesky narod nic spolecneho,jedine ,ze jsme byli figurkami.Jalcin ,byl znam svym alkoholismem a lide z pozadi jej dovedne ridili,takze nechal zbourat posledni smutnou pamatku na cara ,dum ,ve kterem jej zidovska popravci ceta zlikvidovala,Bush je alkoholik take ,to muzete najit na internetu,ze mel urcite potize s policii ,to jen dosvetcuje ,ze z pozadi garnitura potrebuje slabocha ,aby se nechal dobre manipulovat k prani "mafie z pozadi"
Sametova revoluce ,byla rizena generalem Lorencem ,zid take ,takze ,co si budem vykladat,jak "vladne Bush",kdyz Washington ,podle reci presidentskeho kandidata Buchemanna je "Israelskym uzemim",jak doslova rekl a v Bilem Dome se vari jen kosher.
http://www.jta.org/storage/articleimages/16097.jpg
President Bush welcomes Jewish education leaders to a meeting on Dec. 6 in the Roosevelt Room at the White House.
http://www.nationalvanguard.org/images/teaser/kosher_white_house.jpg
Illustration: Laura Bush is joined by rabbis and staff in making the White House kitchen kosher
Mozna ,ze mame na Prazskem hrade take kosher kuchyni a ani o tom nevime.

106952

25.5.2006 12:27

RE: Poucny clanek:-)

zapa 69.?.?.?

Reakce na 106952

"Mozna ,ze mame na Prazskem hrade take kosher kuchyni a ani o tom nevime."
(k obrazku)
-------------------------------------------------------------------------
Pokud by "kosher-ovali" Paroubka, proc ne? Ma tuku dost!
[velký smích]

106974

24.5.2006 11:51

Mne nejvíc zarazil sám úvod, jak bulvární žurnalisté podepisují cosi jako...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

...souhlas se vstupem vojsk, normalizací vývoje ve straně a společnosti a Poučením z krizového vývoje, což se na našich "politicky exponovanějších" pracovištích činilo začátkem sedmdesátých let minulého století. Kdo nepodepsal, mohl jít. Dnes ani nemůže nastoupit do bulvárního Bildu, ač mnoho čtenářů má jistě názory "extremistické", má výhrady proti "sjednocení" a jeho finančním dopadům (jedno zda Německa či Evropy) či dokonce někteří nejsou ani přátelé Izraele nebo USA.
Chápu, že bulvár jako oblbovadlo mas největší a tudíž neodmyslitelná olejnička "demokratického" soukolí musí být na hodně krátkém PC řetěze, ale takhle to otevřeně troubit do světa...Jsou si jisté síly jistější den ze dne, řekl bych. Já bych noviny otevřeně inzerující násilné vyžadování devótnosti svých zaměstnanců vůči určitým přesně definovaným politickým názorům a dokonce i cizím zemím podruhé do ruky nevzal.
Jelikož si pořád ještě nemyslím, že jsou USA tak stabilní zemí, aby si mohla dovolit mít slabomyslného vládce, hodnotím interview citací odpovědi starce z výborného filmu Bílá paní, který na protesty kastelána, že veřejné výroky předsedy MěNV nejsou pravdou, odtuší "To von ví taky, ale copak to může říct ?".

106892

24.5.2006 13:54

Zdání často klame

Honza777 213.?.?.?

Průběh odstavování od záře reflektorů, televizních kamer, od úřadu moci i moci hrát si na Boha, lhát a fabulovat, může mít tisíce podob. Na někoho, nebo na něco, se ty do očí bijící průsery a lži svést zkrátka musí. Učebnicový příklad: nabídka / potávka. Jak známo, účel světí prostředky. "Vyrobit" loutku prezidenta je pro TRH stejná maličkost, jako ji po čase inovovat a "vyrobit" masku blázna a současně ideální cesta a způsob jak zabít tisíce much, povážlivě se vznášející se nad tlející mrtvolou demokracie, jednou ranou na chvíli vytlouct klín klínem.

106900

24.5.2006 20:43

bush

eugen. 160.?.?.?

samozrejme hovori jako predstavitel,jeste ke vsemu takzvane politicky korektni predstavitel usa a jeho slova jsou pro mne jen bezvyznamne,prazdne kecy ktere nejde ani v nejmensim srovnavati s nedavnym krasnym,dusevne bohatym dopisem co dostal od ahmadinerada a ktereho bylo pro bushe evidentne skoda i pres to,ze pisatel je muslim. neprijemne to srovnani,alespon pro mne[pláč]

106925

25.5.2006 3:48

RE: bush

zapa 69.?.?.?

Reakce na 106925

"Neprijemne to srovnani,alespon pro mne."
-----------------------------------------------------------------------
Domnivam se, ze pro mnoho z nas.

Rec dneska je jakymsi "ptydepe" (dramaturg Vaclav mi promine...),
zasifrovanym vyrazivem, ktere pri stalem, donemoty opakovanym rytmu se stane (jak oni doufaji) 'brumendem' v nasich myslich. (Tak jako 'mantry' buddhistickych mnichu...)

Samozrejme se myli. Nic nebylo zabavnejsi, nez jak prazsky lid zpival po hospodach "...a uz se ten staaalinsky pomnik naklaaani, uz ryje Jozifek (Stalin) rypakem v zemiii...". Jinak receno, stranicke 'ptydepe' zustalo lidem cizi. A budiz tak i v tomto pripade! [mrknutí jedním okem]

106941

27.5.2006 0:31

Odbočení.

Zvědavej. 4.?.?.?

Reakce na 106941

Nic nebylo zabavnejsi, nez jak prazsky lid
>zpival po hospodach "...a uz se ten staaalinsky pomnik naklaaani,
>uz ryje Jozifek (Stalin) rypakem v zemiii..."

Po smrti Stalina o něm prohlásil Chruščov, že vytvořil kult "Boha", způsobily zděšení mezi komunisty na Západě, ale pouze rozpaky ve vedení KSČ. Československo bylo zemí nejvíce ovládánou stalinisty.
Po hospodách se sice zpívalo: ...''a uz se ten staaalinsky pomnik naklaaani, uz ryje Jozifek (Stalin) rypakem v zemiii...", ale Československo bylo poslední zemí, kde byla vyhlášena amnestie pro politické vězně padesátých let. Ti propuštění byli pečlivě vybíráni. Na př. takový Laušman se amnestie nedočkal vůbec. Po událostech v Maďarsku se praktiky StB téměř vrátily do 'stalinské' doby a někteří odpůrci režimu byli vězněni nadále. Až někdy v roce 1962 byli propuštěni poslední političtí vězni.

107058

24.5.2006 22:43

Ztracená čest Kateřiny Blumové

Emma 84.?.?.?

Springer's Bild newspaper was attacked most famously in 1974's The Lost Honour of Katharina Blum by Heinrich Böll.

( Na Zvědavci komunikujeme v češtině, Emmo. Takže příště to laskavě respektujte. Editor )

106929

25.5.2006 3:29

Nevim presne, co je ucelem

zapa 69.?.?.?

tohoto clanku.... pripomenout, ze Bush je blb? No to je celkem noseni drivi do lesa, vsak se podivejte na jeho ksicht ze setkani s Olmertem - to hovori za vse. Popsany rozhovor je nic vic, ze shrnuti jeho standartnich formulaci - nic nerikajicich a nudnych frazi.

At uz je to s jeho intelektualni kapacitou jak chce, je nejlepe se na nej divat jako na urednika pro styk s verejnosti. A to take je, nic vic. Neni ani 'skutecnym' presidentem, tim je Cheney.

Pokud ctete tez jine stranky (tim nechci vubec naznacovat, ze Zvedavec by v necem zaostaval), muzete si vsimnout, ze Bush je skutecne jen 'fasadou' a pomerne (nu, v mezich soucasneho americkeho realna) libivou. Usetreme si komentare na ty priblble usmevy... Skutecna nomenklatura neokonu je v zakulisi. Je absolutne bez skrupuli a bez jakehokoli naznaku etiky. Je kruta a cilevedoma a ma punc neomylnosti. Tam je treba se podivat, chce-li clovek rozumet tomu co se deje a co nas ceka a nemine.

106938

25.5.2006 4:48

RE: Nevim presne, co je ucelem

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 106938

>ze Bush je
>skutecne jen 'fasadou' a pomerne (nu, v mezich soucasneho
>americkeho realna) libivou.
anglicky neumim,ve statech neziji,Vy si myslite,ze americanum se jirka tak libi? ja nevim,jim treba ano,u nich by mne to nepreqapilo[pláč],jen se ptam.....

106949

25.5.2006 5:28

RE: Nevim presne, co je ucelem

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 106949

Mno, pruzkum verejneho mineni okolo 38%. Zdatne bojuje o trofej "nejhorsi president historie USA". [mrknutí jedním okem]

106953

25.5.2006 6:08

RE: Nevim presne, co je ucelem

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 106953

>Mno, pruzkum verejneho mineni okolo 38%.
dekuji,to ano,takhle nejak jsem si to predstavoval[mrknutí jedním okem]

106957

25.5.2006 12:35

RE: Nevim presne, co je ucelem

zapa 69.?.?.?

Reakce na 106949

"....Vy si myslite,ze americanum se jirka tak libi? "
---------------------------------------------------------------------
Vec 'libeni' politiku je v darmograciich relativni vec. Je to vetsinou zalezitost 'mensiho zla', tak jak se psalo v clanku o nadchazejicich ceskych volbach. A v tech 38 mizernych a stale se ztencujicich procentech 'oblibenosti' je urcite hodne tech, kteri rikaji: "no nelibi se nam tak, jak bychom si ho predstavovali, ale je to ten nejlepsi muz pro danou dobu!"

106975

25.5.2006 6:55

Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

http://video.google.com/ThumbnailServer?app=vss&contentid=11015bbd02ac6008&second=755
Pan Jessie Macbeth,jez byl ve sluzbach americke armady ,co by " Rengers" a jez prodelal svoji vojenskou sluzbu na uzemi Iraku,tak doznava ,ze on osobne zabil na 200 irackych civilistu a lze to shlednout na videu.
http://video.google.com/videoplay?docid=-5587990522549547050
Rovnez na Hal Turner Shaw je moznost take ,bohuzel ,mne to nefunguje ,ale nekdo z nasich prispevovatelu bude mit vic stesti a dokaze to a mohl by nam podat o tom videu kratkou zpravu.
Rovnez muzem najit dalsi cast teto zpravy,jak zabijel det,zeny astarce z tesne bliskosti.
http://www.articbeacin.com/23-May-2006.html
Proc ,to pisi v souvislosti s Bushem a jeho vlady?
Protoze ,zacina stred civilisaci,kde zlocinem zabijeni se vyvolava nenavist k bile rase ,ne ke zkutecnym vladcum a politikum ,kteri toto vojakum narizuji.
Dnes ,v Anglii ,zacina rozprava v parlamentu,zda ,kdyz vojak odmitne splnit rozkaz muze byt odsouzen na dozivoti,nasi vladnouci panove zapomeli,ze vinili Nemce v Nurimberskem procesu,kde prisluhovalo na 2400 zidu,ze neni omluvou pro nemeckeho vojaka uposlechnout rozkazu nadrizenych ,doslova rekli,ze meli odmitnout ,jakykoliv rozkaz,jez vedl ke zlocinnosti,takze ,dnes ta sama garda na pravo ,chce opak ,protoze chteji muslimsky svet vyprovokovat proti svetu krestanskemu a to za kazdou cenu.Bush je soucasti teto akce a jen bych pripomelzajimavou poznamku rabbina,ktery rekl,ze zide nejsou bily,ze nemaji s bilou rasou nic spolecneho,premyslejte o tom,co tim chtel vlastne rici.
Source: The Scotsman - Maximum penalty for objectors to Zionist service
http://news.scotsman.com/uk.cfm?id-742682006&format-print

LONDON - British soldiers who object to taking part in a military occupation of a foreign country will face life in prison under measures due to be rubber-stamped in the House of Commons on Monday.
Pro ctenare s lepsi viditelnosti do budoucna doporucuji si precit zaver zionistickeho kongresu ,ktery se konal v Madarsku v padesatych letech ,kde se rika ,jak dostanou krestanstvi NA "KOLENA".rOVNEZ ,DOPORUCUJI SI POSLECHNOUT aMERICKE DISSIDENSKE RADIO.

(Posledni odstavec vypusten, napsan anglicky. E.)

106959

25.5.2006 13:06

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

zapa 69.?.?.?

Reakce na 106959

Jo pane, to je hruza vsech hruz;

vojacek rika: "...my jsme teroriste, terorizujeme cely jejich narod..." a "...ja je z niceho nevinim, delal bych to same, branil bych svuj narod...", atd.
(Popisuje mimo jine, jak jim vrazili do svatyne pri vecernich motlitbach, postrileli je a povesili z tramu.... tezko se necha verit tomu co rika.)
Kde ze jsou nasi uzitecni id*oti aby to vyvratili? Velky Lehowski, slizky Kemowitch a dalsi? Meli by k tomu jeste co rict? Jeste by kvakali nesmysly o 'fungujici demokracii'?

'Nejlepsi' na tom je, ze ty same veci sly na povrch behem valky a po valce ve Vietnamu. Ty same krutosti, ta sama hruza... ve jmenu lzi. A ten s prominutim praseci americky narod (jinak se to neda rict) se nepoucil a dela to znovu!

106977

26.5.2006 17:02

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

kema 207.?.?.?

Reakce na 106977

>Kde ze jsou nasi uzitecni id*oti aby to vyvratili? Velky
>Lehowski, slizky Kemowitch a dalsi? Meli by k tomu jeste co rict?
>Jeste by kvakali nesmysly o 'fungujici demokracii'?

Pokud pane Zapo mate na mysli Leha a me, tak ja jsem zde. Do diskuse s vami se me ovsem prilis nechce. Jednak nemam kredity a pak - kdo by diskutoval s clovekem, ktery hned ze zacatku hloupoucce urazi.
A navic - ten udajny vojak nepredklada vubec zadne dukazy, takze mozna lze.
K tomu by mohl vice rici pan Leho, ale ten jak jiste vite sem nesmi psat. Je proto od vas zcela nesmyslne ho zde oslovovat. Kdyz pujdete na jeho stranky, jiste vam na slusne polozenou otazku rad odpovi.
Jeste vam vysvetlim vasi poznamku o fungujici demokracii.
Cele video je jejim dalsim dukazem. Protoze udajny vojacek kvaka (jak byste rekl vy)a nikdo mu za to hlavu neutrhne. To by v nedemokraticke zemi pochopitelne neslo, ze ?
Co se tyce k clanku o kterem byla rec (nez jste vy a Nohejl obocili), nechapu kde americky president ztraci smysl pro realitu. Snad by bylo dobre, kdyby to pan Kral priste vysvetlil.

107036

26.5.2006 22:21

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107036

No vidite, p. Kema....
Vy se mnou diskutovat nechcete a pritom stejne diskutujete. Mam Vas odmitnout? To by nebylo slusne, ze.

Pane Kema, je to bordel. Ne ani tolik v tom, cemu Vy verite, ale co se deje. Vite co to znamena? Konec zabran, konec norem, konec vseho... I kdyby ten vojak byl pot'apa (coz asi je nasledkem nelidskeho chovani do ktereho byl vmanevrovan), je to stejne hruza. predstavte si na moment, ze Vy by jste byl obcanem napadene zeme jako Irak... co by jste delal, co by jste citil, co by jste myslel? Byl by jste jeste propagatorem neoconu?

Dovedete si to vubec s Vasim 'chladnym' pristupem predstavit? Vite, ze ideologie jsou uplne na ho*no, kdyz se jedna o zakladni potrebu prezit? A ze je uplne jedno jake lzi pro vlastni vyhodnost osedlate?

A o tom 'trhani hlavy' ani nemluvte. Vsadim se, ze Vy by jste nikdy odvahu nemel vybocit z rady. To neni Vase povaha, tolik uz vim.

107050

27.5.2006 17:53

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

kema 207.?.?.?

Reakce na 107050

>I kdyby ten vojak byl pot'apa (coz asi je nasledkem
>nelidskeho chovani do ktereho byl vmanevrovan), je to stejne
>hruza. predstavte si na moment, ze Vy by jste byl obcanem
>napadene zeme jako Irak... co by jste delal, co by jste citil, co
>by jste myslel? Byl by jste jeste propagatorem neoconu?

Pane Zapo, ono je docela mozne, ze ten clovek lze. A nerikam to protoze se jedna o mladistveho, koktaveho cernocha. Proste na me jeho vypraveni nepusobi dosti duveryhodne abych veril zrovna jemu, a ne treba panu Lehovi nebo dalsim z desitek tisicu vojaku kteri v Iraku take byli.
Kdybych byl obcanem Iraku, delal bych to, co vetsina lidi. Byl bych rad ze me nekdo zbavil Saddama, chodil bych k volbam a snazil se podle svych sil ukonct nasili.


>Vite, ze ideologie jsou uplne na ho*no, kdyz se jedna o zakladni
>potrebu prezit? A ze je uplne jedno jake lzi pro vlastni
>vyhodnost osedlate?

Ideologie a nabozensky fanatismus jsou opravdu na hovno. V tom souhlasim.


>A o tom 'trhani hlavy' ani nemluvte. Vsadim se, ze Vy by jste
>nikdy odvahu nemel vybocit z rady. To neni Vase povaha, tolik uz
>vim.

V tom by s vami soudruzka zastupkyne reditele na me byvale skole v CSSR nesouhlasila. S tou jsem se pred celou tridou v hodinach obcanske nauky tvrde hadal o valce ve Vietnamu. Ona mela stejny nazor jako vy. [smích]

107088

26.5.2006 23:10

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

Zvědavej. 4.?.?.?

Reakce na 107036

>Co se tyce k clanku o kterem byla rec (nez jste vy a Nohejl
>obocili), nechapu kde americky president ztraci smysl pro
>realitu...

Já bych řekl, že kupř. tímto výrokem:
''Bush: Absolutně. Vím to, že pokud se nepokusíme vyhrát válku proti terorismu, svět bude mnohem horší, a že pokud budeme věřit tomu, že jsou to jen ojedinělé incidenty a lidé jsou jen možná dočasně naštvaní, toto je postoj který bude nevyhnutelně vést k větší katastrofě, většímu nebezpečí.''

Domnívám se, že nejen Bush je mimo realitu, ale i každý, kdo se domnívá, že lze válku proti terorismu vyhrát bombami a raketami. Mimochodem, agresí a svévolnou okupací suverenní země, bez mandátu UN, lze nazvat jak? Neztratila tím USA i tu poslední sympatii zbytku světa, kterou měla po 11. září? Proti terorismu nelze zvítězit, pokud nejsou odstraněny příčinu jeho vzniku. Jenomže to by chtělo ze strany USA více diplomacie a méně násilí (válek). Ale berte to jako pouhý názor. Mohu se mýlit.

107053

27.5.2006 0:11

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107053

Mate pravdu ale Vas soucasne obdivuji, ze mate potrebu tohle s p. Kemou diskutovat (ja jsem k tomu umyslne mlcel, tam neni co rici...).
Kdyz si uz mysli ze takove 'blafaky' jako existence tzv. terorismu na nas pusobi, pak jiste i veri tomu, ze na nas pusobi ty dalsi, postavene na tech predchozich. No, my pravdu zname. Neni to nezbytne znalost detailu (ani to nepovazuji za dulezite), ale mame znalost principu.

Kazdy vi, ze tzv. terorismus je zoufala obrana utlacovanych, vykoristovanych a znasilnovanych obcanu tohoto sveta. Nikdo se nedopousti zlych cinu z pouheho rozmaru ci proto, ze ma 'spatne' nabozenstvi. Volat do valky proti nim je neuveritelna zvrhlost - prvni lez tak plodi v druhem kole lzi jeste monstroznejsi. Nasim ukolem hadam, je ztratit soudnost.

107056

27.5.2006 5:33

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

kema 207.?.?.?

Reakce na 107056

>Mate pravdu ale Vas soucasne obdivuji, ze mate potrebu tohle s p.
>Kemou diskutovat (ja jsem k tomu umyslne mlcel, tam neni co
>rici...).

Nebo spise nevite co rici.


>Kazdy vi, ze tzv. terorismus je zoufala obrana utlacovanych,
>vykoristovanych a znasilnovanych obcanu tohoto sveta.

To nejspis narazite na miliardarskeho synka Osamu Bin Ladina.

107068

27.5.2006 5:54

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

kema 207.?.?.?

Reakce na 107053

Pane Zvedavej, jisteze se muzete mylit. Stejne jako ja.
Boj proti terorismu pomoci konvencni valky je podle me jen casti boje proti terorismu a je spravny.
Afghanistan uz neni zakladnou Al Kaidy a v Iraku ted maji normalni, svobodne zvolenou vladu.
Ono to nejak pujde, nebojte.

107069

27.5.2006 13:21

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

Aja 24.?.?.?

Reakce na 107069

>Pane Zvedavej, jisteze se muzete mylit. Stejne jako ja.
>Boj proti terorismu pomoci konvencni valky je podle me jen casti
>boje proti terorismu a je spravny.

>Afghanistan uz neni zakladnou Al Kaidy a v Iraku ted maji
>normalni, svobodne zvolenou vladu.

>Ono to nejak pujde, nebojte.

Vy tomu, Kemo, co rikate asi opravdu verite.
Zpravy z "bojiste proti terorismu", vam ale protireci.
Jak vite z kanadskych zdroju, v Afganistanu nam padl prvni vojak v primem boji , navic zena. Mr Harper prodlouzil misi o dva roky. Co se stane, az Afganistan opusti posledni vojak?
Svobodne zvolena vlada v Iraku je hezka vec, jen je otazka, komu a cemu vladne. Uz jsme si prilis zvykli na kazdodenni zpravy o tamnich masakrech, v podstate obcanska valka, kterou neni schopna zastavit ani nova vlada, ani okupacni armady.
Ale jak rikate, nejak to pujde, to jo. Jak?

107077

27.5.2006 14:35

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

Krysa 84.?.?.?

Reakce na 107077

ad: Ale jak rikate, nejak to pujde, to jo. Jak?

Špatně se ptáte, máte se ptát ne jak ale kam?

V tom případě je jednoduchá odpověď: do prdele, jako dycky.

107078

27.5.2006 17:21

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

kema 207.?.?.?

Reakce na 107077

>Ale jak rikate, nejak to pujde, to jo. Jak?

Pomalu a tezce, Ajo. Neznam pripad, kdy by tomu bylo jinak.

107086

28.5.2006 2:32

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107077

Ja si dovolim pani Ajo trochu k tomu pridat...

take jsem s nechuti a obavami pozoroval, jak gubernator Harper uvalil na kanadsky parlament svoje rozhodnuti prodlouzit pobyt kanadskych jednotek v Afganistanu. NDP defence critic to spravne nazvala "parodii na demokracii". Pan Harpyr se uz predem rozhodl co se bude dit a jen pro formalitu (aby rec nestala) povolil pouhou trihodinovou rozpravu na toto tema, jejiz zavery byly predem anulovany, meli-ly by byt nepriznive.

Prvni ministr Harpyr se stale vice zacina podobat Bushovi.... take i v kanadskem verejnem zivote jsou jiz zrejme, pod plastenkou tzv. boje na teror, stale se zvysujici psychologicke tlaky. Vseobecne postihy i za male a bezvyznamne preciny se zmnohonasobily, policie perzekuje ridice na silnicich a neobycejnou vervou, atd...Tak to je poslani toho takzvaneho boje na teror, ted uz to vime.

A tak to jde dal...kapitan Nicola Goddard zemrela zbytecne, aniz by tim prispela k necemu smysluplnemu v te vzdalene a nam podivne zemi s mesicni krajinou. Vysvetlovat Afgancum darmogracii je jako je ucit dojit kozy elektrickou dojickou - nema to pro ne pouziti. A ti chytejsi jiste tez vedi ze je to jen ideologicky predpoklad pro odrbani kuze z lidi za ziva bez moznosti odvolani, zniceni jejich kultury a zkorumpovani jejich tradicnich hodnot a poradku, nemluve o zbaveni je viry v Boha. Proto se take tak statecne brani a proto kanadsti a jini cizi vojaci v te zemi umiraji.

Ale lzi musi jit ven, protoze by politici mohli dostat zacpu...

107093

28.5.2006 16:55

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

Aja 24.?.?.?

Reakce na 107093

No, Zape, on je pan Harper znacne do prava, ale s reditelem zemekoule nema snad az tak moc spolecneho, zatim. Nakonec uznejte, reditelem muze byt jen jeden.
Cele to rozhodovani o prodlouzeni mise v Afganistanu mi prislo, jako hra. Jakoby vubec neslo o lidi (tady, ani tam), ale zase o moc .
Dopredu bylo jasne, ze mu to projde, ze nektera z minoritnich vladnich stran ho podrzi, aby nepadl, zadna ze zminenych stran nema zajem na padu vlady a volbach, jeste nejsou pripravene, jeste by nevyhraly.
A nakonec rekl, ze i kdyz ho nikdo nepodpori, stejne misi prodlouzi o rok.
....ale podporili a podepreli ho, kamaradi jedni.
Vite, mozna ze nakonec v Afganistanu zapadni demokracii pochopi. V Iraku se to uz dari. Sledujete vysetrovani kolem masakru irackych civilistu, vcetne malych deti v Hadithe, americkymi vojaky?
Na zdi jednoho z domu, jehoz obyvatele byli vystrileni, je napis:
Obyvatele tohoto domu zabila demokracie. [pláč]

107120

25.5.2006 13:12

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

zapa 69.?.?.?

Reakce na 106959

Jeste malickost pane Nohejl...
z tech trech videozaznamu jen ten druhy pracuje.
Mohl by jste prezkouset ty zbyvajici dva?
Toto je maximalni 'osveta'. Dik!

106978

26.5.2006 1:35

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 106978

Muj problem je ,ze pokazde ,kdyz jdu na to video ,tak se mi obevi upozorneni ,ze delam nezakonnou cinnost a dal se to nehne,takze mam smulu,proto bych rad ,kdyby nekdo z Vas z prispivatelu to shledl.Jinak ,uz mi volal kamarad ,ze uz media se postaravaji o udajneho "hrdinu" s tim ,ze jeho "povidani" se nezaklada na pravde ,ze je pomateny a podobne , proste, tak ,jak oponenti sovetskeho rezimu koncili v psychiatrickych ustavech ,tak pomalu a jiste ,to co Rusko odlozilo,tak USA zavede.
Nakonec ,za pozornost a k osvezeni stoji se podivat zpet do Vietnamske valky ,kdy vyvrazdili vesnici My Lay a ted je treba se podivat ,jak zkoncilo potrestani velicich dustojniku a kolik casu ztravili ve vezeni a kdo ve zkutecnosti byl kym a dostanete obrazek,jak se veci maji.Samozrejme ,ze potrestany dustojnik stravil jen par roku a ne dozivotni zalar,nejdriv se musi udelat pro verejnost predstava spravedlnosti a za par roku ,vse zmeni avezen-hrdina je na svobode,ovsem ,vse v tichosti.
http://www.vietnamwar.com/mylaimassacre.jpg
"Nothing needs to be said, and nothing can be said"
Lt. William Calley is escorted to the Fort Benning stockade on March 31, 1971 to begin his lifeterm in prison for his part in the My Lai massacre during the Vietnam War. Calley's sentence was later reduced and he was released on parole in November 1975.
http://www.vietnamwar.com/williamcalleystockade.jpg
After seven hours the jury sentenced Calley to life of hard labor. In the end, he only served only days in Fort Leavenworth, before being transferred back to Fort Benning, where he was placed under house arrest. His sentence was repeatedly reduced. Finally, his sentence was commuted to time served by President Nixon. He was paroled in November, 1974.Dostal nakonec milost od presidenta Nixona ,po domacim vezeni,ted prevzal po svem tchanovi obchod se sperky.
Po case jsem nasel malou zpravu ,ze William Caslley se ozenil s zidovkou.
Calley is currently the manager at his father-in-law’s jewelery store.
Jeden ze svedku vojenskeho soudu jej oznacil ,jako decko ,hrajiciho si na valku-. One described Calley as"a kid trying to play war."
Jestlize ,by se melo splnit Nosterdamovo proroctvi,ze muslimska vojska dojdou az k rece Rynu ,do Nemecka,tak si asi predstavte,jaka by byla jejich msta na civilnim obyvatelstvu,nejde ,temto hrdinum ,prave o to ,aby byla co nejkrutejsi?

107003

26.5.2006 4:03

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107003

>tak se mi obevi
>upozorneni ,ze delam nezakonnou cinnost
Bad Request
Your client has issued a malformed or illegal request.

je tam presne toto. co to je za svinstvo,copak nam google zacina censurovati co na siti smime videti a co ne?!
u takovychto veci bych se vubec nedivil kdyby za tim bylo neco obrezaneho.

kdyz tak to nekdo prelozte at vim co to presne dle nich delam.

107005

26.5.2006 7:57

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 107005

>tak se mi obevi upozorneni ,ze delam nezakonnou cinnost

>Bad Request. Your client has issued a malformed or illegal request.

>je tam presne toto. co to je za svinstvo,copak nam google zacina censurovati co na siti smime videti a co ne?!


Klidek, nedelate nic ilegalniho ani vas nikdo necenzuruje. Ten oznam v prekladu znamena,
spatny pozadavek. Vas klient zaslal zdeformormovany, nebo nespravny pozadavek .

Illegal function call znamena, ze volate nejakou funkci zpusobem, ktery pro tuto funkci neni mozny nebo smysluplny (treba deleni nulou), ne ze delate neco ilegalniho...

Skratka, pan Nohejl se ukliknul a postnul do fora nespravny link (nebo spis jak se tak divam nepostnul ten link cely) a google nevedel co s tim tak vam oznamil ze vase zadost je poskozena nebo nespravna...


Jinak vase reakce mi pripomina krasnou story, kdy za mnou kdysi prisel jeden kamarad (amatersky UFOlog a badatel na poli paranormalniho a profesionalni paranoik [mrknutí jedním okem] ) s ocima navrch hlavy a zvestoval mi, ze je v kyblu, ze uz ho nasli a ze nekdo z Pentagonu, nejaky general cte jeho disky. Dost mne to udivilo, protoze jedina sit na kterou mel v te dobe pripojen pocitac byla 220V. Zajimal jsem se proto o plne zneni vypisu v anglictine. Kamarad se vytasil s papirkem "tady, tady to mas" a ja cetl:

General failure reading drive D:

Kamarad to jeste zabil vetou: "Vidis, je tam i jmeno toho generala..." [velký smích]

107017

26.5.2006 21:32

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107017

>Skratka, pan Nohejl se ukliknul a postnul do fora nespravny link
dekuji za vysvetleni to jsem necekal,ja myslel,ze ho ti klokani,kopytkem[smích] naucili anglicky poradne a to slovo illegal tomu davalo na duveryhodnosti.
navic zatim nejsem profesionalni paranoik byt na hribky mne jiz posilaji[velký smích]

107046

27.5.2006 1:31

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

Druid 84.?.?.?

Reakce na 107046

Eugene, davejte si pozor, general Failure Vas uz delsi dobu sleduje. Hribky ale jeste nerostou tak bezte aspon do te zoologicke omrknout klokanum kopytka.

107064

27.5.2006 6:40

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107064

>omrknout klokanum kopytka.
[velký smích] jiz podruhe mne Vas prispevek znacne rozesmal[smích] a navic jsem pojal podezreni,ze klokan mozna bude licho ci sudokopytnik,vice se v tom nevyznam ale asi,treba nema kopytko,no.
me vzdelani v oblasti biologie je nic moc,tedy spise nic nez moc,no....[smích]

107071

26.5.2006 5:29

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107003

Jestlize ,by se melo splnit Nosterdamovo proroctvi,ze muslimska vojska dojdou az k rece Rynu ,do Nemecka,tak si asi predstavte,jaka by byla jejich msta na civilnim obyvatelstvu,nejde ,temto hrdinum ,prave o to ,aby byla co nejkrutejsi?
--------------------------------------------------------------------------

Nic neni nemozne, jak jsme se jiz naucili chapat za poslednich 50let a tak neni ani nerealne, ze Evropa pozna krutost muslimske armady. Takove Turecko ma velmi schopnou a velkou armadu. Kdyby tam doslo k nahrazeni svetskeho (sekularniho) rezimu nabozenskym (a to uz je svym zpusobem na ceste), nema Evropa sanci se takove armade postavit. A tato byla prosim vybavena samymi Spojenymi staty! Ti zase pro zmenu vytvareji na Strednim vychode nenavist vuci zapadnimu svetu vetsi ode dne ke dni a evropsti 'bulici' jsou s nimi v jednom siku. Takze dobre vime, co ocekavat!
[pláč]

107008

26.5.2006 10:48

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 107008

>Nic neni nemozne, jak jsme se jiz naucili chapat za poslednich
>50let a tak neni ani nerealne...

S tím lze jen souhlasit. Že nic není nemožné, jsme se naučili chápat ovšem poněkud podivným způsobem. Způsobem: "vše je dovoleno" - "nic není nemožné - "po nás potopa". Tudíž se nemůžeme divit, že se mnozí odnaučili vůbec přemýšlet, natož myslet! Uvědomit si, že za situace, kdy nic není nemožné, je možné absolutně všechno! Pýcha "pánů tvorstva", sebeklam a lži velikosti planety, "náboženství svobody", i to, že máme všechno pod kontrolou, v průběhu posledních let zatemnila mysl a otupila zrak a instinkty mnohým natolik, že ztratili cit, schopnost reflexe i sebereflexe, kontroly sami nad sebou, až na samou hranici nemožného a neuvěřitelného - reality a prosté pravdy v podobě: My sami a dobrovolně! jsme se pod hlásnými troubami svobody dostali do područí, novodobé otroctví, pod globální, totální kontrolu, diktaturu hrstky jiných.

Musím uznat, že to byla "geniální" myšlenka a plán, šířením uspávající "lživíry" o demokracii, svobodě a lidských právech, mediálního smogu, velkoprůmyslu zábavy, poskytováním iluzí a podáváním "drog" všeho druhu, zároveň v pozadí, pozvolna a v tichosti kyberprostoru, každého omotávat "neviditelnou" sítí TRHU. Každého jednotlivě, stejně jako současně všechno a všechny držet a mít v hrsti tak, aby se to stalo prakticky nepostřehnutelné, stejně jako každodenní samozřejmostí a realitou. Geniální...

107026

26.5.2006 22:31

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107026

"Musím uznat, že to byla "geniální" myšlenka a plán, šířením uspávající "lživíry" o demokracii, svobodě a lidských právech,...."
------------------------------------------------------------------------
Ano...,
ja jsem se naucil pohledu, ze to co je snadne je lzive a zradne. Pravda o existenci je obtizna. Jeji zaziti vyzaduje odvahu a vysledkem je skepse. Nastesti, zachranou je Vira.

107051

28.5.2006 22:17

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 107051

>Pravda o existenci je obtizna. Jeji zaziti vyzaduje odvahu a
>vysledkem je skepse.

Ovšem i ke skepsi jsem se naučil postavit tak, jak se patří, to jest skepticky. I ke skepsi jsem se naučil být skeptický. Podařilo se mi tak značně potlačit a eliminovat permantní nasranost a vnitřní rozervanost. Potažmo, optimismus a vnitřní harmonii dovést téměř k dokonalosti.[chechtot] [chechtot]

Vřele doporučuji... [velký smích] Pravda o skutečnosti je věru obtizna.

107144

29.5.2006 3:08

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107144

"I ke skepsi jsem se naučil být skeptický..."
-----------------------------------------------------------------

Jojojo, jen si clovek musi davat pozor, aby mu z toho v hlave nenastal zmatek.... ale s ruznymi extremy lze v zaveru operovat. [smích]

107170

25.5.2006 21:11

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

Zlobidlo 83.?.?.?

Reakce na 106959

Na tu cast zpravy mate spatny odkaz, spravny je http://www.arcticbeacon.com/23-May-2006.html

106996

26.5.2006 18:11

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

ocelovy ptak 72.?.?.?

Reakce na 106959

Dve videa jiz nejdou hrat (censura?)

( Ale kdeže cenzura. Problém bude nejspíše ve vašem programovém vybavení, případně v postovanem odkazu. Editor )

107040

26.5.2006 21:39

RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107040

>(censura?)
ta by mohla byt tak leda u tech videii ale ani tak to asi neni,zatimco na zvedavci bezne zadnou nehledejte byt si jeho nepratele rikaji cokoliv[smích]

107047

26.5.2006 3:00

Stala snaha zmenit historicky podvod ve zkutecnost.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Z teto male ukazky ,uz muzete usoudit ,o co hlavne zidum,chazarum,jde.
ASI's ad was signed by half a dozen Christian Right groups – a core constituency of Bush's. It warned that realignment would "reverse the victorious miracles of [the] 1967 [Arab-Israeli War]" and violate "God's promise to the Jewish people," asserting that "there is a moral duty for the United States to restrain the State of Israel from destroying itself."
Tato ,silne znazornena veta ,je tim nejpodstatnejsim,obnovit Chzarskou risi na zaklade historickeho podvodu,nebot tito tak zvani zide ,jimi nejsou,nejsou potomci Abrahama anejsou potomci MOjzise, kdyz se odvolavaji na Bibli,tak Bible se zminuje o zidech ,ale ne o Chazaraech vydavajici se za zidy .Kdyz Bible sama o sobe rika ,cim ,jsou ,dnes ,tak zvani zide:Zjeveni S. Jana2,9 Vim o skutcich tvych i o souzeni a chudobe,(ale ty bohaty jsi)i o rouhani TECH,KTERIZ SE PRAVI BYTI ZIDE A NEJSOU,ALE ZBER SATANOVA.
Kapitola 3,9 se znova pravi:Aj,davant z zberi Satanovy,ty ,kteriz se pravi byti Zide a nejsou,ale klamaji.
Zkutecne zajimave materialy v tomto smeru najdete primo od tak zvanych zidovskych historiku a spisovatelu,kteri rikaji,ze Israel je 95% slozen z potomku Chazarske rise.V cestine vydan akniha od pani Jindra viezelova-Posledni Chazari z Podkarpatske Rusi,ISBN 80-86207-45-5, Vam priblizi zkutecnou historickou pravdu.Nakonec ,nasi ctenari Zvedavce ,co muzou cist anglicky najdou plno historickych zprav o Chazarsku na internetovych linkach a v samotnem Israelu ,maji historicky zaznam o Chazarske risi.
JewishEncyclopedia.com - CHAZARS:A people of Turkish origin whose life and history are interwoven with the very beginnings of the history of the ...
www.jewishencyclopedia.com/ view.jsp?artid=402&letter=C - 67k -
Nakonec zidovska encyklopedie rika naprosto to same ,co napsal Koetler ve sve knize "Trinacty kmen ".
The Thirteenth TribeJewish author, Arthur Koestler has published a 255 page book titled THE THIRTEENTH TRIBE which proves the Eastern European.
christianparty.net/koestler.htm - 28k - Supplemental Result -
Takze ,o co jde v podstate ,zmotnit lez ,ve zkutecnost,podvod jez provedli ve jmenu Britanie se ma stat podvodem na cely svet.
http://images.amazon.com/images/P/0394402847.01._AA240_SCLZZZZZZZ_.jpg

http://www.amazon.com/gp/product/customer-reviews/0394402847/002-5776653-8978469

107004

26.5.2006 22:49

RE: Stala snaha zmenit historicky podvod ve zkutecnost.

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107004

Vy jste p. Nohejl to,

cemu by se dalo rici "clovek s poslanim". Vasim 'poslanim' je informovat a budit. Jiz jsem predtim vyjadril obdiv Vasemu usili. A necitim, ze bych mel pravo vznaset nejakou kritiku... jen si nekde 'v pozadi meho vedomi' predstavuji, ze toto co vnimame jako tu odpornou, nezadouci realitu sice ma co delat s narodem, ktery si berete na paskal, ale ne jen s nim.

Verim, ze touha po hegemonii je universalni cloveci silou-slabosti a ze ma mnoho forem a mnoho podilniku. To je ale pouze muj skromny nazor.

107052

27.5.2006 7:07

RE: Stala snaha zmenit historicky podvod ve zkutecnost.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 107052

Dekuji Vam , za pochopeni me myslenky,me prace ,od hledani na internetu,az v kupe nivinarskych vystrizku a v knihach a po ruznych archivech.Osobne si myslim,ze ani neni na svete moc lidi kteri by se chteli vzbudit, tedy dilo narodnich buditelu,jako jsme meli Havlicka Borovskeho a nebo Bozenu Nemcovou a ALOISE jIRASKA, protoze postupem casu a i starnutim dostavam sarkasticky obrazek ,ze jedinym nasim narodnim buditelem byl a stale je jenom kohout.
Svym zpusobem ,dochazim k neradostnemu zjisteni , ze rabbinsky synacek ,Marx vedel dobre ,co materialismus udela s lidmi, ale nenapsal nam ,jak to s nami se vsemi zkonci,jedina zachrana bude snad najit jinou slunecni soustavu ,kam by se dalo utect , nez se stane neco hrozneho.Bohuzel z praxe vime ,ze kdyz se lodi potapi, tak ,jak v pripade Titaniku, slechta a ti co maji penize ,nastupuji prvni do zachrannych clunu, film o Titaniku ukazal pravdu,ze zatim v podpalubi byli lide zamceni ,az do doby ,kdy si elita nalezla do zachrannych clunu,potom jim bylo umozneno vyjit na palubu, aby zjistili pravy stav veci, ze jsou beznadejne opusteni a odkazani sami na sebe ,bez velke nadeje na preziti, tak to chodi i v dnesni svetove politice.
Myslim,ze Zvedavec ma dobry umysl,trochu jemne lidi probudit,ale , kolik "kohoutu " na tu praci musi byt, aby to trochu s lidmi hnulo.
"Optimista je clovek ,jez je naplnen dobrymi zpravami, pesimista je ten samy clovek ,jako optimista, jenze tech zprav ma o trozku vic"!
Jaci ,jsou lide ,jez ridi ,tento svet,aniz by mnozi normalni lide meli o tom tuseni?
http://home.planet.nl/~reijd050/organisations/introduction/T_globalist_pyramid_small.gif

Click to enlarge. Kissinger is at least up there in the orange also.* Tento ,pan , Kisisnger , podporuje Bushovu vyhruznou politiku zautocit na Iran, rovnez pan Cheney stoji za tim ,aby "Amerika" zautocila na Iran.
http://home.planet.nl/~reijd050/organisations/introduction/Persons_row_02.jpg
Galerie mocnych.

107072

28.5.2006 4:49

RE: Stala snaha zmenit historicky podvod ve zkutecnost.

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107072

>film o Titaniku ukazal
>pravdu
sice nevim ktery jste videl,ono jich je totiz vice ale ano,presne to co rikate tam jasne ukazuji[pláč]
v lidove slovesnosti se hovori o krysach co chodi prvni ale v praxi zaujima jejich misto financni oligarchie a radeji zde nebudu ani nahlas rikat kdo ji velmi casto representuje[mrknutí jedním okem]

107098

28.5.2006 17:34

RE: Stala snaha zmenit historicky podvod ve zkutecnost.

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 107098

Akorát že na Titanicu to tak zrovna nebylo...blbý případ, jinak ovšem bohužel pravda.

107123

26.5.2006 23:45

Jen pro male odboceni...

zapa 69.?.?.?

podivejte se na tohle (vybrano z www.counterpunch.org):

"Defender of Imperial Property Rights"
Bush Targets Chavez and Morales
By ROGER BURBACH

George W. Bush has come out with harsh words for the governments of Bolivia and Venzeuela.``Let me just put it bluntly--I'm concerned about the erosion of democracy in the countries you mentioned,'' Bush said in response to a question put to him about Venezuela and Bolivia. ``I am going to continue to remind our hemisphere that respect for property rights and human rights is essential for all countries," he added.
----------------------------------------------------------------------
(volny preklad):
Jirka Bushu se tvrde opira do vlad Bolivie a Venezuely (jako by mu nestacil Irak, pozn.).
"Dovolte mi, abych to rekl polopate"...rika Jirka, "jde mi o upadek demokracie v zemich ktere jsem zminil..." a kvaka dale..."budu pokracovat v pripominani nasi poloukouli, ze uznani pro prava vlastnictvi (samozrejme jen pro ty privilegovane, ostatni necht jedi vykaly, pozn.) a lidska prava jsou nezbytne pro vsechny zeme (typicky Jirka, asi nevi ze nejaky Irak a uplatnovani liskych prav 'americkou cestou' tam jiz existuje, pozn.)".
------------------------------------------------------------------------

No, kdyz se na to clovek podiva, rekne si: jaky mistr propagandy! Ale to neni zcela spravne videni; neni zadneho 'mistrovstvi' v preklapeni pravdy na lez a naopak (to dokazi i male deti s babovickami). Je to proste umyslne lhani. Je to jeho sebepresvedceni, ze MY publikum prijimame lez za pravdu. Citi se kazdy s takovou predstavou spokojen? Mohu byt spokojen s tim, ze jsem se stal dobrovolne blbcem? Nemyslim, ze mam ani pravo ke svemu Stvoriteli o tom takto uvazovat.... neb bych se dopustil jeho urazky.

107054

27.5.2006 2:50

Tak tady mame zase neco

zapa 69.?.?.?

co nam ukazuje, jak je to s tzv. demogracii (p. Kema!)....

"Bulgarian parliament approves US bases deal" By Michael Winfrey
Fri May 26, 7:54 AM ET

SOFIA (Reuters) - Bulgaria's parliament approved an agreement on Friday allowing the United States to establish three military bases in the former Soviet satellite, despite strong public opposition to foreign troops.

The deal allows Washington to deploy 2,500 U.S. soldiers in the poor NATO member as it shifts focus from large Cold War-era installations in central Europe and Asia to smaller bases near potential hot-spots in the Middle East and Africa.
------------------------------------------------------------------------
"Bulharsky parlament schvalil tri americke vojenske zakladny na svem uzemi pres silnou verejnou opozici.
Dohoda umozni Washingtonu umistit 2,500 vojaku na uzemi tohoto chudeho clena NATA."

Tak tady to mate:
vlada Spojenych Statu potrebuje mit dohled i nad nejchudsi evropskou zemi, protoze je v jejim globalnim zajmu zaujmout ty nevhodnejsi pozice k prosazovani sve vule na jine zeme. To ale neni demokraticke, to je prave proti-demokraticke. Nic se nemuze nazyvat timto zpusobem, co je namireno na argesi proti jinym. Ovsem Jirik Bushu by nam to vysvetlil jinak, ze.

107065

27.5.2006 6:23

To neni nahoda na planu rozmisteni jednotek NATA a Americanu,v zadnem pripade.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Uz jsem tady jednou psal o "Operaci Vampire-upiri",kde na konci celeho pojednani je mapa sveta ,ktera je rozdelen do ruznych oblasti a v kazde te oblasti budou umistena cizi vojska.Prakticky je to globalni kontrola ,nad vsemi narody.V dnesnim pripade to vidime na Vychodnim Timoru,Australani,Portugalci,Spojene Narody a dalsi.To je klasicky priklad,vlada je skorumplovana alid se postavi proti-to jsou terroristi ,rebelova a jini a pomoc zvenci pomuze te vlade.V rozhovoru s "rebelem" rekl doslova ,ze ve 28 dubnu, vlada na Timoru vystrelila do civilistu a nekolik jich zabila,takze ,pan Reinado, ktery drive bojoval proti okupantum Indonesanum ,prisel k rozumi,co tihle ,jsou zac?
A , doslova rekl:vrazda byla udelana armadou,ktera podle mne by mela umirat pro tito lidi, branit je a ne zabijet je"!
To je mala ukazka, samozrejme ,ze tisk ,to zverejni jinak ,nez pan Reinado, otazkou na telo je tedy ,komu pomuzou pomocne oddily cizi armady?
Ted si to predstavte v USA ,kde jsou letecke jednotky Nemecka, zakladna ,ve ktere jsou ruska vojska ,co se stane pri nepokojich v USA, budou vojaci cizi armady strilet do Americanu?
Svetovlada ,rozdel a panuj ,tentokrate v globalnim pojeti,splnuje tisicilety sen, jednoho a nebo nekolika lidi nad celym svetem, rika se , ze na svete je 300 nejbohatsich rodin ,jez vlastne vlastni 75% veskereho prirodniho bohatstvi, proc ne ,kdyz bilionr do druheho dne matematickou cestou je v sistemu "penize ,delaji penize" retezovym zpusobem, stale rostoucich procent, nakonec to vidime v zadluzenosti Ameriky,kde sekera je zatata tak hluboko,ze nemuze v trilionech dolaru ani zaplatit uroku a ty neustale rostou,tak ,jak neci prijem v billionech dolaru,takze ,jeden z mnoha bohatych ,ten nejbohatci se muze stat ,pro nas ,neviditelnym vladcem.
Nakonec , trochu jinymi slovy nam to zidovsky banker Rotchild rekl[velký smích]ejte mi do rukou kontrolu penez a mne vubec nezajima ,kdo je ve vlade.(nevzpominam si presne). Takze , i obrazek krasne prirody kolem nas ,uz muze nekomu patrit, vlady jsou zadluzene ,"az po usi".Sveho casu probehla tiskem mala zprava ,ze svetove banky chteli od vlady USA odkoupit i Narodni Parky, mozna ,ze uz je maji,kdo vi?
Nakonec ,pan Kissinger rekl,ze jednoho dne bude v ulicich americkych mest hlidkovat jednotky UN.(obrazky byly porizeny v roce 2001.
http://www.cdi.org/adm/823/image.JPG
http://www.greaterthings.com/News/UNVehicles/portside.jpg
http://www.greaterthings.com/News/UNVehicles/milpolice.jpg
UN ,vozidlo vojenske polie Spojenych Narodu.
http://www.greaterthings.com/News/UNVehicles/convoy.jpg
http://www.greaterthings.com/News/UNVehicles/ambuback.jpg
http://www.greaterthings.com/News/UNVehicles/
For the establishment of Zion : the gospel and government of God working in harmony for the improvement and sanctification of all things. The kingdom of heaven on earth.* O ustavoveni vlady Zionu,americky senat-vlad auz prijmuli zakony Nohaide do "americkeho"zakonodarstvi.

107070

27.5.2006 7:09

Ostraha..

ocelovy ptak 72.?.?.?

Jiz jsem byl nervosni zda se neco neprihodilo neb dle hesla "Ve sluzbe jsem kurva a ve sluzbe jsem furt " jsem snad dve hodiny nevidel pohyb v censurovani a tudiz i pohyb clanku a tim znacne zacal vysychat prival novych informaci specielne od s. Kemy . Jsem tudiz rad ze sluba je sluzba a zadne vjimky a ze MuS je na miste a dba o dobre mravy spravnou cestinu a vubec nase duchovno. Bohuzel prave Vudce prekoktava projev na C- span a tak se presunu k TV. Tem co nebdi dobrou noc a tem co bdi at neusnou a ostrazitost at jim vydrzi na Vecne casy.

107073

28.5.2006 5:55

Kdo je nasim panem ,co ma vliv amoc ridit tento svet v tomhle provedeni ,co zrovna zazivame?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

http://prisonplanet.tv/images/march2006/130306tucker.jpg

(Zruseno, napsano anglicky. E.)

Bilderberg 2006 , ma se konat v Kanade , kde se bude rozhodovat o nas a bez nas , takovy potentati ,jako Bush ,potom jen obdrizi body ,ktere bude musit plnit v ramci narizeni techto vlivnych ,jinak ,stinova vlada sveta.Kolik vubecmame takovych skupin radoby vladcu sveta ,o Bushovic rodine se rika ,ze jsou v organisaci "Lebka a hnaty" ,ale vetsina vsech americkych presidentu byli zednari, mluvi se o "Osvicenych" Iluminaty,take se mluvi o "Spolecnosti 300", rovnez se mluvi o Rome club- Rimskem klubu, mluvi se o Kabala,Tavistok institut, to je zidovska cast,tak ,jak o Zionistech, mluvi se o cernem papezi, a mnoho jinych tajnych spolecnosti,Fabiani,proste mam dojem ,ze tech svetovladcu je na nas obycejne lidi nejak az moc ,tedy ,dle stareho porekadla :"Mnoho psu,zajicova smrt."Clovek by dostal dojem ,ze na kazdem rohu ceka na nej nejaky "konspirator"spiklenec ,aby se jej zmocnil.Take se mluvi ,ze , nejbohatsich tri sta rodin vlastni tento svet, rovnez se mluvi ,ze na to staci jen Rockefelerovo cisarstvi, pri tom mame milionaru a ted pribyva ,jak hub po desti plno billionaru a multi bilionaru,jakou sanci-moznost slusneho zivota ma obycejny smrtelnik?
Mluvi se o jedne svetove vlade ,zaseda pripravny vybor jedne svetove vlady a konaji se sleziny svetoveho parlamentu , kdo vlastne nakonec tim nejvetsim "bosem" panem sveta bude?

http://prisonplanet.tv/audio/230506tucker.mp3
http://www.infowars.com/Images/banners/vertical/enslavement.gif
http://www.infowars.com/newimages/MI_Camp/smchkclsup.jpg

(Zruseno, napsano anglicky. E.)

http://www.infowars.com/newimages/MI_Camp/checkpointwr.jpg
Otazkou je tedy ,kdo ze vsech tech spolku,organisaci ,je tim nejvlivnejsim ,co tohle vse organisuje?
http://www.biblestudysite.com/billboard.jpg

107101

28.5.2006 22:31

RE: Kdo je nasim panem ,co ma vliv amoc ridit tento svet v tomhle provedeni ,co zrovna zazivame?

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107101

Bush na te porade nebude, je az prilis maly kovar. Vlastne jen drzi kleste, kdyz mu reknou. [smích]

107145

28.5.2006 9:13

CHOVÁNÍ ARMÁDY USA

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Teletext ČT 28.5.2006
ARMÁDA USA TAJILA MASAKR CIVILISTŮ
WASHINGTON - Zabití vojáka USA v Iráku rozpoutalo v listopadu masakr 24 civilistů, píše The Washington Post. Armáda tvrdila, že je zabila podomácku vyrobená výbušnina. Až v březnu časopis Time přinesl svědectví dítěte, jež přežilo.
Při průjezdu kolony námořní pěchoty zabila nastražená výbušnina vojáka. Jeho kolegové pak v domě, od něhož prý zazněla střelba, postříleli 76letého invalidu a dalších 6 lidí včetně 4letého dítěte. V sousedním domě, kde bydleli manželé se sedmi dětmi, přežila jen 13letá dívka předstírající smrt. Mezi zavražděnými byla roční holčička a osmiletý chlapec. Ve třetím domě vojáci zabili 4 bratry a později v projíždějícím taxíku řidiče a 4 jeho pasažéry.
zž STRÁNKA 136

107105

28.5.2006 14:06

Zajimave cteni z Japonska....

zapa 69.?.?.?

zdalo by se, ze jelikoz ta zeme nema svou vlastni zidovkou 'politicko-financni' mafii, ze je to lepsi a efektivnejsi spolecnost. Nenechte se mylit. Byvaly sef Yamaguchi-gumi (gumi=klan) Ishihara napsal knihu na toto tema. Zde je link:

http://news.yahoo.com/s/ap/20060527/ap_on_re_as/japan_a_life_of_crime

To je to, co se zde snazim jiz delsi dobu namitat, ze kazda spolecnost ma potrebu jakesi zakulisni 'natlakove' skupiny, ktera pod rouskou verejne zakonodarnosti provadi svoje rejdy a do znacne miry ovlivnuje chod spolecnosti - bez rozdilu. Ac v tomto pripade je to 'organizace' narodni, coz muze byt urcita vyhoda, ale i nevyhoda.

107113

28.5.2006 14:31

RE: Zajimave cteni z Japonska....

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107113

>ze kazda
>spolecnost ma potrebu jakesi zakulisni 'natlakove' skupiny,
ale vubec ne,myslim,ze rozhodne nema a ta skupina,skupiny se samovolne vytvori neb jsou lide co naopak maji potrebu tyto silove uskupeni vytvareti,tak je to.
a jedna se o mocensko-ekonomicke motivace.......

107115

29.5.2006 5:38

Bush je jenom Bush ,ale Bush neni Amerika, lide zde zijici jsou Amerika.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

http://www.indcjournal.com/archives/11closer.jpg
Jsou lide ,kteri se nevzdavaji sveho prava protestovat proti necemu ,co je pro ne ,co by obcany statu spatne a jdou vyjadrit svuj nazor do ulic americkych mest.
http://www.indcjournal.com/archives/10bush.jpg
Bush je hlava statu,ale kolem nej jsou lide jez delaji ,tak zvanou zahranicni politiku,jejimz vysledkemje to ,ze americky obcan ,co by turista , poznava ,ze je ve vetsine sveta nenaviden pro tuto politiku.
http://www.indcjournal.com/archives/06rumsfeldgo.jpg
http://www.indcjournal.com/archives/01wwparty.jpg
Amerika je v problemu ,ktery se odrazi v celem svete a tak bude jiste zajimave ,ak dopadne a co upecou na tom sjezdu v Kanade , ale rozhodujici vliv budou mit nejbohatsi z nejbohatsich.
http://home.planet.nl/~reijd050/organisations/introduction/World_Order_Cercle_Pilgrims_1001.gif
Stat prichazi do dluhu,stat prodava v ramci privatisace ,co zaplatili danovy poplatnici a tak je otazkou ,kam jdou vsechny ty penize a komu , vlastne dluzime a ovsem , splacime dluhy.Stat chudne ,ale bohatsi jsou jeste bohatsimi ,den ode dne.
http://home.planet.nl/~reijd050/organisations/introduction/The_Globalization_Process_01.gif

107171

31.5.2006 9:39

Living in Bushistan

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Neprovdaní mají smůlu
Radní městečka Black Jack ve státě Missouri se rozhodli, že pro ochranu mravopočestnosti [chechtot] nedovolí, aby neprovdané páry s více dětmi žily pohromadě. Podle současného zákona nesmějí žít v jednom bytě více než tři lidé, které nespojuje manželství nebo příbuzenský stav. Kdo zákon porušuje, nedostane povolení k nastěhování, a pokud již bydlí, má příští měsíc výpověď. Po předchozích zásazích federální vlády, která rozhoduje nejen o tom, jaké žárovky mohou být v kuchyni, ale také o tom, kolik vody může být použito ke spláchnutí na záchodě, je to další zásah do soukromí. [chechtot]
http://www.tyden.cz/text.asp?rid=3

Masarykův prapravnuk, 34letý výtvarník Jan J. Kotík...se narodil a vystudoval v USA, kam jeho rodiče v roce 1970 emigrovali. Od roku 2000 žije v Praze. "Oženil jsem se tady, čekáme druhé dítě. Pro mladou rodinu je to tady daleko jednodušší než v Americe," připouští Jan J. Kotík. [překvapení] [chechtot]
http://www.tyden.cz/text.asp?show=text&tid=21255

Ale abych jen neplival: Potřebuji nové jízdní kolo a v Bushistánu jedno pěkné vyrábějí - Cadillac AM 2,7. Vzhledem k současnému stavu amerického wonu mě jeho cena přijde na nějakých 130% platu, takže proč ne? [chechtot] Ale ten dovoz... [mrknutí jedním okem]
http://www.earthspirits.net/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=cbs&Product_Code=mb_am27

107384

31.5.2006 9:47

RE: Living in Bushistan

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 107384

>Neprovdaní mají smůlu
>Radní městečka Black Jack ve státě Missouri se rozhodli,
>že pro ochranu mravopočestnosti [chechtot] nedovolí, aby
>neprovdané páry s více dětmi žily pohromadě. Podle
>současného zákona nesmějí žít v jednom bytě více než
>tři lidé, které nespojuje manželství nebo příbuzenský
>stav. Kdo zákon porušuje, nedostane povolení k nastěhování,
>a pokud již bydlí, má příští měsíc výpověď. Po
>předchozích zásazích federální vlády, která
>rozhoduje nejen o tom, jaké žárovky mohou být v kuchyni, ale
>také o tom, kolik vody může být použito ke spláchnutí na
>záchodě, je to další zásah do soukromí.
[chechtot]

>http://www.tyden.cz/text.asp?rid=3
>
>Masarykův prapravnuk, 34letý výtvarník Jan J. Kotík...se
>narodil a vystudoval v USA, kam jeho rodiče v roce 1970
>emigrovali. Od roku 2000 žije v Praze. "Oženil jsem se tady,
>čekáme druhé dítě. Pro mladou rodinu je to tady daleko
>jednodušší než v Americe," připouští Jan J. Kotík.

>[překvapení] [chechtot]

>http://www.tyden.cz/text.asp?show=text&tid=21255
>
>Ale abych jen neplival: Potřebuji nové jízdní kolo a v
>Bushistánu jedno pěkné vyrábějí - Cadillac AM 2,7. Vzhledem
>k současnému stavu amerického wonu mě jeho cena přijde na
>nějakých 130% platu, takže proč ne? [chechtot] Ale ten dovoz...
>[mrknutí jedním okem]

>http://www.earthspirits.net/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&S
>tore_Code=cbs&Product_Code=mb_am27

Ale příteli !
Vy tady mícháte hadry s ledem. No tak !!!
[chechtot]

107385

31.5.2006 11:11

RE: Living in Bushistan

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107384

>jedno pěkné vyrábějí - Cadillac AM 2,7.
toto mne zaujalo. mam to chapati tak,ze v usa stoji auto jeden az dva platy?
nebo ta znacka dela i nejaka jizdni kola coz by odpovidalo ceskym relacim?

107390

31.5.2006 17:53

SPIEGEL Interview with Iran's President Ahmadinejad

google 84.?.?.?

http://service.spiegel.de/cache/international/spiegel/0,1518,418660,00.html

treba to citat rychlo, pretoze to bude zanedlho zarchivovane a spoplatnene.

107419

Příspěvků: 72

24.05. 05:57 Robert Nohejl  Bush ,je figurka ,loutka se kterou hraje plno lidi kolem nej,takze ,nemuze ani rict ,co by chtel
24.05. 07:26 Mirda  RE: Bush ,je figurka ,loutka se kterou hraje plno lidi kolem nej,takze ,nemuze ani rict ,co by chtel
24.05. 18:41 YAMATO  RE: Bush ,je figurka ,loutka se kterou hraje plno lidi kolem nej,takze ,nemuze ani rict ,co by chtel
24.05. 22:44 Vladimír Stwora  RE: Bush ,je figurka ,loutka se kterou hraje plno lidi kolem nej,takze ,nemuze ani rict ,co by chtel
24.05. 06:21 farářskej  Rozhovor
24.05. 11:34 Emma  Bild
24.05. 11:47 AstrAus  Poucny clanek:-)
24.05. 11:53 Emma  RE: Poucny clanek:-)
24.05. 12:40 AstrAus  RE: Poucny clanek:-)
25.05. 03:38 zapa  RE: Poucny clanek:-)
26.05. 05:20 Ben Hur.  RE: Poucny clanek:-)
25.05. 05:15 Robert Nohejl  RE: Poucny clanek:-)
25.05. 12:27 zapa  RE: Poucny clanek:-)
24.05. 11:51  Mne nejvíc zarazil sám úvod, jak bulvární žurnalisté podepisují cosi jako...
24.05. 13:54 Honza777  Zdání často klame
24.05. 20:43 eugen.  bush
25.05. 03:48 zapa  RE: bush
27.05. 00:31 Zvědavej.  Odbočení.
24.05. 22:43 Emma  Ztracená čest Kateřiny Blumové
25.05. 03:29 zapa  Nevim presne, co je ucelem
25.05. 04:48 eugen.  RE: Nevim presne, co je ucelem
25.05. 05:28 Rene Bartosek  RE: Nevim presne, co je ucelem
25.05. 06:08 eugen.  RE: Nevim presne, co je ucelem
25.05. 12:35 zapa  RE: Nevim presne, co je ucelem
25.05. 06:55 Robert Nohejl  Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
25.05. 13:06 zapa  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
26.05. 17:02 kema  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
26.05. 22:21 zapa  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
27.05. 17:53 kema  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
26.05. 23:10 Zvědavej.  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
27.05. 00:11 zapa  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
27.05. 05:33 kema  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
27.05. 05:54 kema  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
27.05. 13:21 Aja  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
27.05. 14:35 Krysa  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
27.05. 17:21 kema  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
28.05. 02:32 zapa  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
28.05. 16:55 Aja  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
25.05. 13:12 zapa  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
26.05. 01:35 Robert Nohejl  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
26.05. 04:03 eugen.  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
26.05. 07:57 Kevin  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
26.05. 21:32 eugen.  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
27.05. 01:31 Druid  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
27.05. 06:40 eugen.  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
26.05. 05:29 zapa  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
26.05. 10:48 Honza777  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
26.05. 22:31 zapa  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
28.05. 22:17 Honza777  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
29.05. 03:08 zapa  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
25.05. 21:11 Zlobidlo  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
26.05. 18:11 ocelovy ptak  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
26.05. 21:39 eugen.  RE: Pripravy na stretnuti civilisaci,otazkou je pro ci prospech.Dva se perou,treti ma uzitek.
26.05. 03:00 Robert Nohejl  Stala snaha zmenit historicky podvod ve zkutecnost.
26.05. 22:49 zapa  RE: Stala snaha zmenit historicky podvod ve zkutecnost.
27.05. 07:07 Robert Nohejl  RE: Stala snaha zmenit historicky podvod ve zkutecnost.
28.05. 04:49 eugen.  RE: Stala snaha zmenit historicky podvod ve zkutecnost.
28.05. 17:34 YAMATO  RE: Stala snaha zmenit historicky podvod ve zkutecnost.
26.05. 23:45 zapa  Jen pro male odboceni...
27.05. 02:50 zapa  Tak tady mame zase neco
27.05. 06:23 Robert Nohejl  To neni nahoda na planu rozmisteni jednotek NATA a Americanu,v zadnem pripade.
27.05. 07:09 ocelovy ptak  Ostraha..
28.05. 05:55 Robert Nohejl  Kdo je nasim panem ,co ma vliv amoc ridit tento svet v tomhle provedeni ,co zrovna zazivame?
28.05. 22:31 zapa  RE: Kdo je nasim panem ,co ma vliv amoc ridit tento svet v tomhle provedeni ,co zrovna zazivame?
28.05. 09:13 bývalý antikomunista  CHOVÁNÍ ARMÁDY USA
28.05. 14:06 zapa  Zajimave cteni z Japonska....
28.05. 14:31 eugen.  RE: Zajimave cteni z Japonska....
29.05. 05:38 Robert Nohejl  Bush je jenom Bush ,ale Bush neni Amerika, lide zde zijici jsou Amerika.
31.05. 09:39 Pavel Bočan  Living in Bushistan
31.05. 09:47 Zdenek Matoušek  RE: Living in Bushistan
31.05. 11:11 eugen.  RE: Living in Bushistan
31.05. 17:53 google  SPIEGEL Interview with Iran's President Ahmadinejad

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 104 čtenářů částkou 16 005 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,02 Kč
Euro
26,15 Kč
Libra
29,40 Kč
Kanadský dolar
16,91 Kč
Australský dolar
16,19 Kč
Švýcarský frank
24,15 Kč
100 japonských jenů
21,05 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 714,14 Kč
1 unce stříbra
510,34 Kč
Bitcoin
424 563,87 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 489