Diskuze k článku

O projektu IZIP II

Příspěvků 19

20.5.2006 19:03

clanek bez argumentu...

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 212.?.?.?

Pisete, ze je to v dnesni dobe jednoznacne krok stranou. Pokud si to spravne vykladam, tak spatny krok. Ale nenapsal jste PROC. Sice pekne a spravne pripominate, ze se jedna o intranet, ale pokud by jste se trochu zamyslel, tak byste mozna dospel k tomu, ze se tomu tak rika tak, jak se tomu rika, kvuli laicke verejnosti. Vetsina lidi totiz vi, co je to internet, ale intranet? To spoustu lidi zarazi. Ohledne siti jste, jak pisete, laik. On totiz ten Intranet teto velikosti funguje v ramci site internet (respektive to beha po stejnych linkach).
Pisete, ze se cipove karty neustutecnili kvuli technologickym prekazkam. Neni tomu tak. Z hlediska technologie je to realizovatelne v naproste pohode. Horsi to je s financni strankou.

Abych se vratil na zacatek. Jestli je to krok stranou, co by byl potom krok spravnym smerem?

106513

20.5.2006 22:29

RE: clanek bez argumentu...

Petr Simunek 213.?.?.?

Bohuzel s cipovymi kartami je to trochu osemetnejsi. Preci jenom jejich kapacita neni takova, aby se na ne veslo krom dokumentace i treba vysledky laboratornich vysetreni (myslim i v cetne obrazoveho materialu). I kdyby ano, nejsem si stopro jist, ale myslim, ze lekar by to nemohl brat dle soucasneho pravniho stavu jako zdravotnickou dokumentaci, tedy by zase dochazelo k duplicite ukladanych udaju.

Cipove karty maji spis vyznam jako HW klic a pripadne misto pro ulozeni zakladnich udaju o pacientovi. Takze porad stojime pred problemem, ze zdravotnicke systemy v CR nejsou jednotne a propojene.

Je tu spousta aspektu, ktere se promitaji do realizace takoveho projektu.
Pravni, ekonomicka (kdo to zaplati nejen vyvoj ale pozdejsi beh), kdo bude zodpovidat za data ci bude jejich majitelem. Dalsi prekazkou mi prijde i mnozstvi zdr.pojisten v CR.
Neco jineho by bylo kdyby min.zdr. prosadilo napr.zakon, ze veskera zdr.dokumentace musi byt ulozena tam a tam, definovalo pravidla a standardy a bylo to zavazne pro vsechny zdr.zarizeni ci lekare a pak by min.zdr tuto DB spravovalo.

Dulezita je take ochota/schopnost/cas lekaru/zdr.pracovniku prejit na novy system - coz muze byt vcelku zasadni. Chapu, ze lekari chteji lecit a ne se zabyvat administrativou, ktera myslim na ne uz ted klade velke pozadavky.

106523

21.5.2006 9:30

RE: clanek bez argumentu...

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 106523

>Preci jenom jejich kapacita neni takova, aby se na ne veslo krom dokumentace i treba vysledky laboratornich vysetreni (myslim i v cetne obrazoveho materialu). I kdyby ano, nejsem si stopro jist, ale myslim, ze lekar by to nemohl brat dle soucasneho pravniho stavu jako zdravotnickou dokumentaci, tedy by zase dochazelo k duplicite ukladanych udaju.


V tomto s vama nemohu souhlasit. To mozna platilo pred 5 lety, ale ne dneska. Schvalne, zkuste mi odhadnout objem dat, ktery se "skryva" v 2-3 cm hrube zdravotni karte prumerneho padesatileteho cloveka. Zacneme tim, ze pokud zvolime rozumny format ukladani (indexovana databaze formatovaneho textu), da se strana A4 s nejakym formatovanim klidne vecpat do 10 kilobajtu, list tedy do 20 KB. Schvalne jsem si ted vzal kartu meho otce (chlap v duchodovem veku, prumerne nemocny) a napocital jsem 116 listu + 18 snimku. Z toho mi vychazi nejakych 2.3MB na text a 36MB na snimky. Pokud bych hned pocitali s mistem na aplikaci pro sifrovani a pristup k datum a s rezii na strukturovane ukladani dat, nemuzeme se dostat pres 128 MB. Proto pisu ze to platilo pred lety, ale dneska si na karticku velikosti postovni znamky nahrajete celovecerni film, takze mista je dostatek...

Jina otazka je soucasny pravny stav, ten ale lze zmenit jeste rychleji nez zavest novy HW, pokud k tomu bude politicka vule. Myslim, ze soucasny stav, kdy je zdravotni dokumentace uzavrena u obvodniho lekare a clovek do ni nahledne jen ve vyjimecnych pripadech nahrava spis podvodum. Sam jsem zazil ze v dobe kdy jsem byl prokazatelne mimo uzemi republiky jsem mel napsany navstevy lekare a vysetreni... Podle mne by mela byt zdravotni dokumentace majetkem pacienta se zrcadlenim sifrovanych dat na rezimovem serveru mimo site v pojistovne pro pripad ztraty nebo pro krizovou kontrolu vykonu vykazanych lekarem.

Ministerstvo zdravotnictvi by pak mohlo spravovat centralni databazi pohotovostnich informaci, kam by pojistovny povinne exportovali urcite presne definovane udaje v pevne danem formatu a teprve tato databaze by byla pristupna z pohotovostnich ambulancii pres internet a obsahovala by jen zakladni data jako krvni skupinu nebo alergie na leky...

>Dulezita je take ochota/schopnost/cas lekaru/zdr.pracovniku prejit na novy system - coz muze byt vcelku zasadni.

Mate pravdu. Myslim ze prave na te ochote ke zmenam stoji a pada jakakoli reforma zdravotnictvi. A tak jako si kapri dobrovolne nevypusti rybnik, tak ani lekari nebudou chtit menit system, kde jsou prakticky neskontrolovatelni at uz ze strany pacienta nebo pojistoven.

Zajimavym experimentem by bylo, kdyby pojistovna jednou rocne poslala vsem svym pojistencum "fakturu", kde by byli zapsany vsechny ukony a vykony pojistovnou zaplacene v dany rok, jejich suma a suma odvedena pojistencem. Nekterym lidem by otevrelo oci, kdyby videli ze vsechno ma svou presnou cenu. A taky by mnoho lidi opravnene reklamovalo "navstevy" u lekare ktereho nikdy v zivote nevideli nebo drahe leky ktere nikdy nebrali... Myslim ze by to pri nakladech cca 50 korun rocne silne vycistilo vodu.

106560

20.5.2006 22:37

Torchu off topic - nic ve zlem

Petr Simunek 213.?.?.?

To latinske prislovy snad takto:
"omnia mea mecum porto" nebo "omnia tua tecum portas" ci "omnia sua secum portat" - tim tretim si nejsem az tak jist.
Ja vim, ze je to mozna bazirovani, ale doslova: vsechno me (on) s sebou nosis. To jsem fakt musel...

106524

21.5.2006 2:05

RE: clanek bez argumentu...

Gilhad 62.?.?.?

Internet je v podstate propojenim spousty Intranetu.
Jednoduse receno - v lokalni siti, tedy az k firemnimu serveru jde o Intranet. Internet je propojeni techto siti dalsima dratama a pocitacema.
Vztah je mezi tim asi jako mezi panelakem a mestem.
Rozdil je ten, ze vetsinou jsou Intranety alespon trochu rozume zabezpecene, coz se o Internetu uz tak moc rict neda.
Co ma clovek (nenasdilene) ve svem pocitaci, to je jako by mel doma za dverma.
Co ma nasdilene pro Intranet (nebo na Intranetu), to je jako na chodbe v panelaku.
Co ma na Internetu, to je jako na ulici.
Ano, ani z ulice to nemusi nikdo ukract a i do bytu se vam muze nekdo vloupat, ale ty pravdepodobnosti se od sebe podstatne lisi ...

(A ano, existuje i bezpecna preprava po Internetu, ale to uz neni tak jednoduche. Prirovnejme to rekneme k posilani baliku postou ...)

106531

21.5.2006 3:31

RE: clanek bez argumentu...

zalozak 58.?.?.?

Tim chtel autor rict ze zatimco IZIP (prez vsechna sva zabezpeceni) je system pristupny plosne, ona druha reseni jsou obvykle zalozena na tom ze tato "plosna" pristupnost je pouze v ramci urciteho uzavreneho segmentu (napr. zdrav. zarizeni ci site takovych zarizeni) a server(y) obykle sdili (ci replikuji) informace pro izolovanych (vyhrazeny) ci velmi dobre zabezpecenych linkach. Coz jednak umoznuje mnohem lepsi strukturu bezpecnosti, a jednak moznost daleko prehlednejsi kontroly pohybu informaci.

106538

21.5.2006 10:22

re>RE: clanek bez argumentu...

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 106538

vy asi nebudete priznivcem internetoveho bankovnictvi, ze?

106563

21.5.2006 14:14

RE: re>RE: clanek bez argumentu...

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 106563

Pokud bude moct Ministerstvo zdravotnictvi a zdravotni pojistovny najmout a ZAPLATIT experty a bezpecnostni reseni treba jen vzdalene srovnatelne s bankami, budu spavat klidne at je treba IZIP na internetu. Ale asi vsichni vime jak to vypada s zabezpecenim pocitacovych siti v statnich institucich (od skol az po ministerstva).

U sousedu na Slovensku probehla nedavno afera se zabezpecenim Narodniho Bezpecnostniho Uradu - tedy instituce ktera by mela na bezpecnost primo dohlizet. Kdo to nesledoval: Hackeri se dovnitr dostali dirou, ktera byla v komunite znama uz vic jak 1,5 roku ale nikdo v NBU se ji neobtezoval patchnout, na root konto nebylo vubec nastaveno heslo a administratorske pravomoce ziskali s username nbusr (skratka nazvu instituce) a heslem nbusr123. Vetsina pocitacu pak mela pro administratora stejne heslo a vetsina sitovych zarizeni taky budto to same nebo 123456...

Co myslite, o kolik lepsi zajisteni by jste nasli v institucich jako Ministerstvo zdravotnictvi nebo zdravotni pojistovny tady ???

106565

21.5.2006 18:31

RE: re>RE: clanek bez argumentu...

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 106565

problem tedy neni v tomto ohledu problemem IZIPu, ale v tom, ze se musi najit schopni lide, kteri by ty informace umeli ochranit. Tech je dost...
Kdyz to neni problem v bankovnictvi, kde jde o velmi citlive informace...

106574

21.5.2006 20:30

RE: re>RE: clanek bez argumentu...

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 106574

>problem tedy neni v tomto ohledu problemem IZIPu, ale v tom, ze se musi najit schopni lide, kteri by ty informace umeli ochranit. Tech je dost...
>Kdyz to neni problem v bankovnictvi, kde jde o velmi citlive informace...

To jsem vam prave psal. Tech skutecnych expertu neni zas tak moc. Znam par skutecnych machru, co se radsi vystehuji za Rozvadov, nez by po zkusenostech co maji meli delat cokoli pro statni spravu...

V bance kdyz reknu ze pro dostatecne zajisteni site je potreba zarizeni od firmy X za pul milionu nebo router od firmy Y za milion a zduvodnim to, tak se penize obratem uvolni a hardware je za tyden na stole a za deset dni bezi na siti. V statni sprave je situace odlisna. Na luxusni kozeny gauc do pracovny pana ministra, jeho tri viceministru nebo na platy jedenacti asistentu, kterych jedinou kvalifikaci je pribuzensky vztah se penize najdou vzdycky a bez problemu. Ale kdyz se jim rekne ze potrebuji bezpecne routery s vestavenym sifrovanim za 250 000, zacne plac a skripeni zubu. Pak se udela prvni verejne obstaravani na dodavatele, to trva pul roku, pak se zrusi pro nejasnost v zadani, za dalsi tri mesice se vypise nove to nekdo napadne, pak se udela treti......... a kdyz je za rok konecne zarizeni objednano, stejne se nenakoupi primo od vyrobce ale od bratranka pana ministra za milion/kus. Za jeden a pul roku ma konecne clovek na stole zarizeni o ktere zadal, to je uz ale v te dobe natolik moralne zastarale, ze predstavuje spis rizikovy prvek site nez posileni bezpecnosti... A mnoho dalsich prikladu... Znam ministerstvo, kde neni problem zaplatit starsi pani tesne pred duchodem 30 000 cisteho za kopirovani a zakladani zbytecnych lejster (staci ze je to pribuzna pani sefky odboru), pro cloveka co ma na starosti provoz a zajisteni site ale maji tabulkove misto za 19 600 brutto. Co myslite, pujde jim tam za ty penize skutecny expert, nebo pujde delat do banky za 70 000 ??? A tak se na to misto prijme kluk tesne po stredni skole, co si mysli ze sit se spravuje pres control panel ve windowsech a telnet povazuje za sproste slovo... Zajisteni site pak samozrejme podle toho vypada.

Kdyz uz jsem vyse spomenul to Slovensko. Tam ma doted na starosti zajisteni NBU firma Netlab plus (oni je nevyrazili ani po pruseru tohoto rozsahu). Firma Netlab plus se vytvorila prejmenovanim z firmy Netlab, pote co svou internetovou divizi prodala po masivnich bezpecnostnych pruserech firme Telenor. Pochopitelne ze toto tucne rito nedostali pro svou kvalifikaci nebo odborne kvality svych lidi...

Nemohu si pomoct, ale po svych zkusenostech trvam na tvrzeni, ze jedine statni instituce, ktere si dokazou zaplatit skutecnou spicku v oboru a udelat si poradne zajisteni systemu jsou Depatment of Defense USA a pak samozrejme CIA a NSA... Tam by po pruseru typu NBU SR nasledovalo kompletni vyhazeni oddeleni bezpecnosti a smlouva s hackery... A clovek co dal na server heslo typu nbusr123 by po dokoureni sve posledni cigarety stanul na dvore Pentagonu pred popravci cetou... [smích]

106583

23.5.2006 1:05

RE: re>RE: clanek bez argumentu...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 106583

Pravda casy se od projektu Manhatan ponekud zmenili, kdy vojaci v kancelarich kriceli na Feynmana ..."ve sem nechodte".... Tehdy se nejaky major dohlizejici na bezpocnost nenamahal ani zmenit heslo na trezoru, ktery do jeho kanclu nastehovalo deset lidi, a on ho zapomel. Feynman ho pozdeji oteviral, takze ho dost prekvapilo, ze ten "zeleny mozek" ho ani nezmenil. Knizka "To snad nemyslite vazne" je opravdu kouzelna. V kazdem pripade si pamatuju, ze nejaky hlavoun FBI, rekl, ze deset hackeru dle jeho vlastniho vyberu mu staci k tomu, aby "srazil USA na kolena." Stavame se prilis zavisly na nasich technologickych hrackach. Az to dojde teroristum a zacnou hledat tech "deset hackeru", tak pan Buh s nami vsemi.

106745

24.5.2006 22:26

RE: re>RE: clanek bez argumentu...

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 106745

Aaaa, slavne pameti pana Feynmanna. Kdysi to byla i ma oblibena kniha. Taky jsem se kralovsky bavil na nekterych kouscich pana profesora.

Jinak souhlasim s tim co jste napsal. Technologie, kterou pouzivame nas cini zranitelnymi. Zvlaste ve mestech jsou lide v podruci velice subtilni site infrastruktury. Vzpomente si kuprikladu na blackout v USA. Staci vypadek jedine rozvodny a zivot se na dlouhe hodiny zastavi. V jistem smyslu jsem rad, ze vetsina teroristu je relativne nevzdelana a za vrchol snahy povazuje jit se projit ve veste od DuPonta nekam mezi lidi...

Dostala se mi do rukou bezpecnostni studie vydana pred dvema lety spolecne FBI a NSS. Je to v podstate manual pro vladni organizace a agenty FBI na co dat pozor, ceho si vsimat a podobne. Bohuzel nemohu zverejnit vice, podepsal jsem jiste zavazky, ale jen tak pro zajimavost:

Podle pripadove studie by na vyvolani vypadku elektricke energie pro jakekoli velke mesto v USA na nekolik dni az tyden stacil teroristum v podstate temer volne dostupny nebo jen s minimalnim rizikem ziskatelny material za ne vic jak 10 000 USD a informace volne dostupne na internetu...

106928

21.5.2006 15:29

RE: re>RE: clanek bez argumentu...

zalozak 210.?.?.?

Reakce na 106563

Ale jsem. Ne u kazde banky ale u vetsiny ano.

Mimochodem. Dobre udelany bankovni "internet" je totiz nadherny priklad toho o cem pisu.

106566

21.5.2006 8:16

IZIP a zdravotnictví nejčerstvější zprávy

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Stalo se tento týden IZIP:
http://zpravy.idnes.cz/rath-izip-muze-pracovat-s-vzp-kdyz-projde-soutezi-fs2-/domaci.asp?c=A060518_182821_domaci_nel

http://www.ceskenoviny.cz/domov/index_view.php?id=188992

Příbuzné teletext:
MACEK SE NA SNĚMU POPRAL S RATHEM
RATH: MACEK UKÁZKOU ZBABĚLOSTI

20.5.
RATH VYHODIL Z MINISTERSTVA 60 LIDÍ
Ministr zdravotnictví David Rath už od svého nástupu do funkce loni v listopadu propustil desítky zaměstnanců.
"Zastávám názor, že pořádek ve zdravotnictví, o který se snažím, platí i pro ministerstvo. Pro špatnou práci jsem už vyhodil 60 zaměstnanců," řekl Právu Rath. Většinou to bylo pro špatné plnění úkolů.
"Nebyl jsem s jejich prací spokojen. Změnil jsem i organizaci ministerstva, postavení vnitřní kontroly a vnitřního auditu," řekl. Část propuštěných odešla i kvůli kontrole Nejvyššího kontrolního úřadu, který zjistil prohřešky při hospodaření ministerstva.
ms STRÁNKA 155

RATH NA SNĚMU ZUBAŘŮ O SVÝCH ZÁMĚRECH
PRAHA - Zhruba tisícovka zubařů chtěla na sněmu stomatologické komory slyšet od ministra zdravotnictví Davida Ratha vysvětlení jeho kroků v čele resortu. V bouřlivé atmosféře se jim Rath snažil vysvětlil své záměry se zákonem o neziskových nemocnicích či vyhláškou o cenách lékařské péče.
Jeho odpovědi se setkávaly s pískotem a posměšným voláním z pléna. Diskuse se chvílemi zvrhávala v osobní útoky a politické půtky. Podle prezidenta komory Jiřího Pekárka bere Rath zubařům jistoty i prosperitu. Rath zdůraznil, že ministerstvo nezasahovalo do dohody mezi zubaři a pojišťovnami o výši úhrad za péči a limitech počtu výkonů, pacientů.
ms STRÁNKA 115

106557

21.5.2006 16:37

RE: IZIP a zdravotnictví nejčerstvější zprávy

Krysa 84.?.?.?

Reakce na 106557

Osobně jsem názoru, že nejde o "politický boj" a kdyby Rath blbě nekafral, nedostal by po držce!

Současně, ač nejsem volič ods, musím přiznat, že mi dlouho nic tak nezlepšilo náladu jako to, když jsem v TV viděl, jak Rath konečně po té držce dostal!!!


Nemoh by taky někdo v TV dát pár přes držku i Paroubkovi???

Ono to možná není politický, ale hned se cítím líp!!!

106569

21.5.2006 20:54

RE: IZIP a zdravotnictví nejčerstvější zprávy

onlooker 86.?.?.?

Reakce na 106569

Vaše Nom de guerre sedí!

106587

22.5.2006 0:21

IZIP-fata morgana

seda 82.?.?.?

Z mnoha příspěvků ve věci vzpomínaného projektu IZIP jsem pochopil, že na prospěčnost tohoto systému, se názory liší. Já si rovněž myslím, že nějaký systém ve zdravotnicví by měl existovat. ALE NE IZIP! A už vůbec ne evropsky sdílená zdravotnická databanka!
Autor tohoto příspěvku nastínil vhodnou "cestu" jakým by se měla ubírat snaha
o zefektivnění zdravotnictví.Na rozdíl od IZIPu, tuto představu podporuji.

106612

23.5.2006 18:36

RE: IZIP-fata morgana

whocares 193.?.?.?

Reakce na 106612

Autor přiznává, že o tom ví houby (a svým textem to i potvrzuje) , a vy s ním souhlasíte. Odborníci EU systém ocenili. Naši furianti ovšem vědí své. [chechtot]

106835

22.5.2006 16:20

Jirik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

To snad ne... za by prvni clanek, ktery je o necem v cemz nema prsty onen izraelsky satan? [chechtot]

106691

Příspěvků: 19

20.05. 19:03 LG  clanek bez argumentu...
20.05. 22:29 Petr Simunek  RE: clanek bez argumentu...
21.05. 09:30 Kevin  RE: clanek bez argumentu...
20.05. 22:37 Petr Simunek  Torchu off topic - nic ve zlem
21.05. 02:05 Gilhad  RE: clanek bez argumentu...
21.05. 03:31 zalozak  RE: clanek bez argumentu...
21.05. 10:22 LG  re>RE: clanek bez argumentu...
21.05. 14:14 Kevin  RE: re>RE: clanek bez argumentu...
21.05. 18:31 LG  RE: re>RE: clanek bez argumentu...
21.05. 20:30 Kevin  RE: re>RE: clanek bez argumentu...
23.05. 01:05 Rene Bartosek  RE: re>RE: clanek bez argumentu...
24.05. 22:26 Kevin  RE: re>RE: clanek bez argumentu...
21.05. 15:29 zalozak  RE: re>RE: clanek bez argumentu...
21.05. 08:16 bývalý antikomunista  IZIP a zdravotnictví nejčerstvější zprávy
21.05. 16:37 Krysa  RE: IZIP a zdravotnictví nejčerstvější zprávy
21.05. 20:54 onlooker  RE: IZIP a zdravotnictví nejčerstvější zprávy
22.05. 00:21 seda  IZIP-fata morgana
23.05. 18:36 whocares  RE: IZIP-fata morgana
22.05. 16:20  Jirik

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 111 čtenářů částkou 17 636 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

"Pane vrchní, jedno kafe!"

Tak tuhle větu teď stejně nemáte kde vyslovit. Podpořte raději tento web, který se vás snaží informovat otevřeně a bez politické korektnosti a je nezávislý od tlaků různých zájmových skupin. A dejte si rovnou symbolicky kávy dvě.
Děkujeme za pomoc.

Ve zkratce

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 3

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Měnové kurzy

USD
23,07 Kč
Euro
27,27 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,50 Kč
Australský dolar
16,45 Kč
Švýcarský frank
25,44 Kč
100 japonských jenů
22,02 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,49 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,19 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 010,61 Kč
1 unce stříbra
564,86 Kč
Bitcoin
303 003,88 Kč

Poslední aktualizace: 27.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 865