Diskuze k článku

OBSE v „kritickém bodě v boji proti antisemitismu“

Příspěvků 63

19.5.2006 8:03

Já vůl

Drahula 213.?.?.?

A já kokot chodím do práce, protože potřebuju peníze.Nadaci pro boj s antisemitismem a rasismem sem si měl založit a penízky by se jen sypaly........ [naštvaný]

106380

19.5.2006 15:54

RE: Já vůl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 106380

Kdybys byl žid, tak už tě to dávno napadlo. [mrknutí jedním okem]

106403

19.5.2006 9:19

pekny clanek o odpornych vecech

eugen 160.?.?.?

jelikoz ve valce zemrelo mimo jine take asi dvacet milionu rusu tak nevim proc neustale mame vsemozne studovati zrovna holokaustovou problematiku ktera se nas vubec netyka a nemame z ni ani marku,euro natoz dolar.
a kdyz tam ctu o tech specialne cvicenych komandech holokaustinspektoru,na rasisty take pamatujici[mrknutí jedním okem] taxi rikam komu,ze to vlastne patri,ci spise kdo,ze to ma takovy vliv v zapadnich,neizraelskych zemich,ze se v nich tak akcentuji zcela nekrestanske zajmy?!
misto aby se,zejmena v zemich jimz do toho nic neni,jiz na holokaust pozapomnelo coby na davno vysumelou,valecnou epizodu taxe stale vice a vice rozviruje jako by se snad jednalo o jednu z nejdulezitejisich veci soucasnosti.
mozna,treba,ze nejaky soucasny vysoce skutecny holokaust by jim dal konecne pozapomenouti na ten minuly[velký smích]

106382

19.5.2006 9:21

Bla, bal, bla...OBSE prodloužená ruka USA resp. Židů!!!

seda 82.?.?.?

Jsem osoba, která není příznivcem jakýchkoliv -ismů (ačkoliv se to mnohým jistě nezdá), které nemají náplň resp. obsah tzn. smysluplný náboj.
Nepopírám holokaust, ale v současné realitě ho začleňuji do "běhu světa".
Židi praktikují holokaust vůči Palestincům, jakoby se nepoučili z historie
(své vlastní). Samozřejmě forma se změnila: teď ovlivňují mezinárodní společenství, berou Palestincům vodu, a co nezmůžou "politicky", to "doženou"
pomocí amerických zbraní!? I to je doklad, že "právníkům se smějí pracháči"!

106383

19.5.2006 10:06

Zlata slova!

Leon Kreutzfeld 192.?.?.?

"Pokud by se Vám snad něco nezdálo, je nejvyšší čas nechat se očkovat. Jsou to totiž právě příznaky latentního, hrozícího antisemitismu nebo rasismu. Čtěte si o holocaustu, zdokonalujte se v toleranci."

K tomu nemohu nic dodat vazeny pane Kral. jsem rad, ze i Zvedavec pochopil, ze svet nam za holokaust jeste mnoho dluzi, tohle je prvni krucek ke splaceni toho dluhu.

106387

19.5.2006 13:15

RE: Zlata slova!

Zlobidlo 81.?.?.?

Reakce na 106387

Vy máte něco se zrakem? No ale možná je dobře, že neumíte ten zvláštní způsob čtení, na který se už skoro zapomnělo ... to se může ještě hodit ?-)

106397

19.5.2006 17:24

RE: Zlata slova!

Erik erikkellerster (zavináč) gmail (tečka) com 211.?.?.?

Reakce na 106387

Pane Kreutzfeld.
Doporucuji Vam precist si knihu Normana Finkelsteina "Prumysl Holocaustu".
Dojdete tim k poznani, ze vam nic nedluzime, ba naopak.

106406

19.5.2006 21:26

RE: Zlata slova!

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 106406

No je zajímavé že se tady mnozí ohánějí Finkelsteinem (btw: ta kniha je opravdu dobrá) ovšem mám trochu pochybnosti jestli ji někteří správně pochopili (tím nemyslím zrovna vás jelikož vaše názory vůbec neznám). Finkelsteinův pohled (stejně jako jeho guru Chomskyho) je v radikální kontradikci k postojům Nojejla, "googla", trotlase a mnoha dalších "Zvědavců".

106415

19.5.2006 22:24

RE: Zlata slova!

google 84.?.?.?

Reakce na 106415

>No je zajímavé že se tady mnozí ohánějí Finkelsteinem
>(btw: ta kniha je opravdu dobrá) ovšem
>mám trochu pochybnosti jestli ji někteří správně pochopili
>(tím nemyslím zrovna vás jelikož
>vaše názory vůbec neznám). Finkelsteinův pohled
>(stejně jako jeho guru Chomskyho) je v
>radikální kontradikci k postojům Nojejla, "googla", trotlase a mnoha dalších "Zvědavců".

bojim sa, pan agitator brovary, ze ak tu niekto nieco nepochopil, ci uz Finkelsteina, alebo zivot v celej jeho krasnej komplexnosti a v zlatej zidovskej tradicii, dokaze len hlupo kvakat, spajat veci ktore k sebe nepatria a vypustat tu, radoby osvietene, pseudointelektualne, politicky-korektne bubliny, tak ste to vy.
myslim si, ze magnus maximus ocenill vase intelektualne schopnosti velmi rychlo a velmi vystizne. vy uz dobre viete kedy a kde. [mrknutí jedním okem]
a nezabudajme pritom, ze magnus maximus, ak uz by som chcel generalizovat tak primitivne, ako to robite vy, je jeden z "vasho tabora":
nillbert, bovary, magnus, kreuzfeld, kema, leho a mnoho dalsich "sabes - boys&girls".

shalom bratku!

106421

19.5.2006 23:13

RE: Zlata slova!

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 106421

>bojim sa, pan agitator brovary, ze ak tu niekto nieco nepochopil, ci uz Finkelsteina, alebo zivot v celej jeho krasnej komplexnosti a v zlatej zidovskej tradicii, dokaze len hlupo kvakat, spajat veci ktore k sebe nepatria a vypustat tu, radoby osvietene, pseudointelektualne, politicky-korektne bubliny, tak ste to vy.
myslim si, ze magnus maximus ocenill vase intelektualne schopnosti velmi rychlo a velmi vystizne. vy uz dobre viete kedy a kde. [mrknutí jedním okem]<

Pokud si dobře pamatuji tak MM hodnotil moje "intelektuální schopnosti" celkem slušně terčem jeho trefných a jizlivých útoků byla politovánihodná figurka "Josefa Švejka" na diskusich u Bakaláře vystupujicí jako "Nežid - pravý". A Finkelstein s Chomskym jsou mi rozhodně blíž než Kreuzfeld nemluvě o židovském fašistovi "Nillbertovi Zero"
Jinak podobné urážky vás nejsou při vaší inteligenci a vzdělání hodny.
[mrknutí jedním okem]
Z bohom priatel

106424

20.5.2006 0:07

RE: Zlata slova!

google 84.?.?.?

Reakce na 106424

>Jinak podobné urážky vás nejsou při vaší inteligenci a vzdělání hodny.

-ja som s tym nezacinal

-Finkelsteina som nielen cital, zazil osobne na jeho konferencii v Nemecku, sledujem jeho boj s Dershowitzom a nedomnievam sa, ze to je vas job, ani to nelezi vo vasich schopnostiach a kompetencii posudzovat, ci som ho spravne pochopil, kde stojim a s kym patrim do jedneho vreca na Zvedavcovi.

-Nojejl sa nazyva spravne Nohejl a ak sa nemylim pise pod vlastnym menom. nikdy nikoho osobne nenapadol a tolko slusnosti nekomolit jeho meno, aj ked zastava ine nazory, by mohlo byt, hlavne ak sa vyzaduje od innych.

-trotlasov nick je spravne trodas

-a obavam sa, ze o mojom vzdelani, toho tiez vela neviete

takze velmi jednoducho, prestante byt osobny a vyjadrujte sa radsej k veci, nebudete sa musiet zaoberat zbytocnymi reakciami

shalom

106427

20.5.2006 0:35

RE: Zlata slova!

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 106427

>-ja som s tym nezacinal<

Pane "google" já jsem nikdy neměla narážky stran vašich intelektových schopností. Považuji vás za jednoho z nejinteligentnějších diskuterů na tomto foru ačkoli s většinou vašich názorů nesouhlasím. Ale na rozdíl od některých jiných některé vaše názory stojí za zamyšlení (např ten o rodičích kteří se právě dozvědělí že jejich syn/dcera je menšinové sexuální orientace).

"-Finkelsteina som nielen cital, zazil osobne na jeho konferencii v Nemecku, sledujem jeho boj s Dershowitzom a nedomnievam sa, ze to je vas job, ani to nelezi vo vasich schopnostiach a kompetencii posudzovat, ci som ho spravne pochopil, kde stojim a s kym patrim do jedneho vreca na Zvedavcovi."

Možná toho máte načtené z Finkelsteina víc než já. Já znám jen "Holocaust Industry". Základní myšlenka té knihy je asi následující "Během druhé světové války došlo k masivní genocidě židovského obyvatelstva ovšem tato genocida nebyla ničím ojedinělá v dějinách lidstva ojedinělé je jen to jak etnická skupina nebo přesněji řečeno lobbyistické organizace mluvící jejím jménem dokáží této trágedie využívat k ryze utilitaristickým cilům". Gilad Atzmon který není univerzitní profesor ale umělec to v "Průvodci zbloudilých" vyjádřil podobně ale poněkud jadrněji. Tím nepochopením Finkelsteina z vaší strany míním fakt že mnoho z toho co jste v minulosti tady napsal se z některými Finkelsteinovymi názory diametrálně rozchází konkrétně role Židů v občanském hnutí černých Američanů.

>-Nojejl sa nazyva spravne Nohejl a ak sa nemylim pise pod vlastnym menom. nikdy nikoho osobne nenapadol a tolko slusnosti nekomolit jeho meno, aj ked zastava ine nazory, by mohlo byt, hlavne ak sa vyzaduje od innych.<

To komolení nebylo úmyslné podívejte se na klávesnici a bude vám hned jasné proč Nojejl místo Nohejl.

>-trotlasov nick je spravne trodas
<

A můj nick taky není ten pivovar v polštině. A soudím že pan trodas si můj alternativní nick vzhledem k mozkovému průjmu který z něho teče docela zaslouží.

>-a obavam sa, ze o mojom vzdelani, toho tiez vela neviete<

Možná se mylím ale psychologie? divadelní věda?

>takze velmi jednoducho, prestante byt osobny a vyjadrujte sa radsej k veci, nebudete sa musiet zaoberat zbytocnymi reakciami
<

Já doufám že tento příspěvek vaše podmínky splnuje.

>shalom<

Kdybych měla končit ve vašem stylu tak potom "NA STRÁŽ"


106430

20.5.2006 3:04

RE: Zlata slova!

zap 69.?.?.?

Reakce na 106430

Jeste jsem Vas takhle 'zaangazovanou' nevidel.....
myslite, ze jste v tomto duelu s "googlem" zvitezila?

Nezpotily se Vam pri tom podvazky, maddam? [chechtot]

106455

20.5.2006 9:53

RE: Zlata slova!

google 84.?.?.?

Reakce na 106430

>Základní myšlenka té knihy je asi následující "Během druhé světové války došlo k
>masivní genocidě židovského obyvatelstva ovšem tato genocida nebyla ničím
>ojedinělá v dějinách lidstva ojedinělé je jen to jak etnická skupina nebo přesněji
>řečeno lobbyistické organizace mluvící jejím jménem dokáží této trágedie
>využívat k ryze utilitaristickým cilům".

v tomto bode sa s Finkelsteinom zhodujem na 100%
viem, ze jeho matka prezila koncentrak (Majdanek), otec zase warsavske ghetto, o to viac su jeho informacie a nazory pre mna cennejsie.

>Gilad Atzmon který není univerzitní profesor ale umělec to v "Průvodci zbloudilých"
>vyjádřil podobně ale poněkud jadrněji.

co sa tyka tohto izraelskeho jazzmana, s nim sa zhodujem takmer vo vsetkom. aj s jeho viziou palestinskeho statu.

>Tím nepochopením Finkelsteina z vaší strany míním fakt že mnoho z toho co
>jste v minulosti tady napsal se z některými Finkelsteinovymi názory
>diametrálně rozchází konkrétně role Židů v občanském hnutí černých Američanů.

skuste byt konkretny a nie ako hystericka manzelka, ktora vycita muzovi kazdu sekundu jeho presleho zivota a to jednou vetou.

>Kdybych měla končit ve vašem stylu tak potom "NA STRÁŽ"

mimochodom, toto bolo vami pochopene naprosto spravne.

106488

20.5.2006 0:26

RE: Zlata slova!

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 106415

No taky není divu že se mnohde rozcházíme z Chomským, Finkelsteinem i mezi sebou. Každý totiž myslí sám za sebe, což nevylučuje, že se v něčem shodneme ale nezaručuje že budeme vždy souhlasit. Nejsme žádnej Think tank, ale naprosto nezávislí diskutéři, kteří se ani osobně neznaj. Pokud s vámi budu souhlasit v jedné věci, mám se cítit povinen souhlasit i jiné, nebo naopak přestat souhlasit v té první? [oči v sloup]

106428

20.5.2006 0:58

RE: Zlata slova!

X.Note 194.?.?.?

Reakce na 106428

tohle jsou zlata slova [cool]

106432

20.5.2006 1:41

RE: Zlata slova!

eugen 160.?.?.?

Reakce na 106432

>tohle jsou zlata slova [cool]
jjj,i ja se velmi rad v teto jedne veci k panu antiseptikovi pripisi.

106436

20.5.2006 1:43

RE: Zlata slova!

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 106428

>No taky není divu že se mnohde rozcházíme z Chomským, Finkelsteinem i mezi sebou. Každý totiž myslí sám za sebe, což nevylučuje, že se v něčem shodneme ale nezaručuje že budeme vždy souhlasit. Nejsme žádnej Think tank, ale naprosto nezávislí diskutéři, kteří se ani osobně neznaj. Pokud s vámi budu souhlasit v jedné věci, mám se cítit povinen souhlasit i jiné, nebo naopak přestat souhlasit v té první? [oči v sloup]<

Samozřejmě že se můžeme mnohde rozcházet s Chomskym a Finkelsteinem mne jde spíš o to když se jejich argumentů dovolávají lidé s pohledem na Svět jako David Duke.

106437

20.5.2006 3:18

RE: Zlata slova!

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 106437

Člověk se v podstatě v něčem rozchází skoro z každým, pokud ne, tak to je jenom proto, že ho ještě dost dobře nezná. To ale nevylučuje se dovolávat věcí v kterých s ním souhlasí. Kdyby jsme museli souhlasit se vším než se můžeme něčeho dovolávat, nikdo by se nedovolal a žili bychom na planetě se šesti a půl miliardama států, každý z počtem obyvatel jeden. A jako representanti těchto států bychom museli dělat ústupky, přimuřovat oko, jakoby neslyšet, abychom se vůbec domluvili alespoň na něčem. Takže to děláme rovnou, protože je to stejně nutný. Ani se svým nejlepším přítelem nesouhlasím na sto procent, ale respektuju rozdílné názory v určitých věcech, a někdy s úsilím. Takže dovolávat argumentů se může každý, pokud ten specifický argument odpovídá jejich názorům, ač se v mnohém jiném klidně rozchází.

106457

19.5.2006 21:33

RE: Zlata slova!

Leon Kreutzfeld 62.?.?.?

Reakce na 106406

Vazeny pane Erik, tu knihu jsem cetl. Je to shit. Pan Finkelstein je pouze napojen na jiny zdroj cash-flow, to je cele. On se jako Zid zivi antisemitismem, podobne jako Chomsky.

106416

19.5.2006 22:11

RE: Zlata slova!

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 106416

>Vazeny pane Erik, tu knihu jsem cetl. Je to shit. Pan Finkelstein je pouze napojen na jiny zdroj cash-flow, to je cele. On se jako Zid zivi antisemitismem, podobne jako Chomsky.<

Pane Kreutzfelde co je na "Holocaust Industry" antisemitského?

106420

20.5.2006 4:26

RE: Zlata slova!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 106420

Zrejme kriticky nazor bude ten pravy antisemitismus. Vychytrala, jednoducha a ucinna taktika. Jakakoliv odchylka od zajetych koleji Holoauxu, nebo kritika povetsinou sionismu je antisemitismem. A za ten se jde do basy. Tedy pokud nejste jako Finkelstein s jeho rodinou vybitou az na rodice v lagrech. Zajimave je, ze od monitorovani antisemitismu se uz preslo do faze, kdy doporuceni nejakeho vyboru ma byt zavazne pro nezavisle staty v ramci OBSE. Kam se hrabe vybor pro lidska prava pri OSN. Ten muze pouze USA doporucit, aby uzavreli Guantanamo a podobna zarizeni.
http://www.novinky.cz/zahranicni/85809-usa-by-podle-osn-mely-zavrit-guantanamo.html

106469

19.5.2006 18:48

RE: Zlata slova!

X.Note 194.?.?.?

Reakce na 106387

A co vám dluží prosím vás? Je vůbec něco, co by utišilo ten váš martyrismus? Jestli vás to zajímá, buďte si jist, že právě podobné řeči jsou jednou z příčin stoupající xenofobie a antisemitismu v našem státě. Ano, ony totiž skutečně stoupají, jenže je to nevyhnutelný rys dějin. Až se vyrovná ten zběsilý dvojí metr na všechno, tak zase klesne.

106408

19.5.2006 19:40

RE: Zlata slova!

Ezop cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 106387

Zide, v prvy rade jsem presvedcen o pravem opaku, jste to vy zidi, kteri neco dluzite vsem spolecnostem ve kterych jste zili, zijete a nebo nejak ovlivnili jejich vyvoj! Vetsinou zijete na periferii spolecnosti, kterou vysavate do mrte! Ta vase potreba neustale „spravovat svet“ (Tikkun olam) a nenechat nikoho a nic na pokoji se vam zase znova neviplati. Nic jste se nepoucili z historie.. Vase socialni spravednost – komunismus je totalne proti kazdemu svobodne myslicimu a citicimu cloveku. A to vase talmudsky presvedceni jde proti srsti vetsine lidi, doufam ze hodne brzo zase prijde doba, kdy si s vami zidy, svet zase vyrovna ucty za ty vase dobytcarny.

106410

19.5.2006 10:40

Jestli to není s tím neustálým vzestupem antisemitismu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

tak nějak jako s tím stálým upevňováním přátelství nebožky ČS(S)R s nebožtíkem SSSR, také jsme si po každé "soudružské návštěvě" říkali, jak asi už musí být pevné...
V tomto vývoji je i pozitivní prvek, asi aby se neřeklo, že pro horu svých mrtvol (o jejíž výšce je navíc leckde trestné pochybovat) nevidí celé mrtvolné pohoří (na kteréhož vztyčení se významně podíleli), bude ve Washingtonu i Památník obětem komunismu ! Jen nevím, jak pojmou tu čínskou expozici, aby své milé obchodní partnery nepohněvali. Teď máme výročí 40 let "kulturní revoluce" (krapet rychlejší zpřetrhání všech svazků s národní minulostí než naše "multi-kulti), tak jsem zvědav, zda se o tom dostane naší mládeži alespoň těch 2 hodin, co se mají jako dozvědět o holocaustu prvně v 15 letech (přitom každý průměrný konzument TV má tento příděl za rok mnohonásobný). Bylo by to potřeba, když už se k nám valí tisíce Číňanů, trochu poznat jejich historii.

106391

19.5.2006 13:56

60 let po válce

Karel z Čech 212.?.?.?

by si v ČR na nějaký bývalý antisemitismus nikdo ani nevzpomněl. Koho dnes zajímá, zda jeho soused je Žid, Slovák či Němec? Samozřejmě o cikány jako sousedy nikdo nestojí, ale to není z nějakých rasových důvodů, ale protože jsou to osoby příznačně zvané nepřizpůsobivé. O válce a tedy i o utrpení židů se děti učí ve škole a to rozhodně dřív, než v 15 letech.
Na propagandu jsou však lidé citliví. Tím, že do nás budou cpát holokaust, vzbudí stejné reakce lidí, jako když do nás cpali jedinečnost Sovětského svazu a lásku k němu. Jak nám dřív lezli krkem Rusové, polezou nám krkem Židé.
Sionisté zajisté nejsou hloupí a toto dobře vědí. Proč to tedy dělají? Zřejmě proto, že jim nejde o vztahy mezi lidmi, nýbrž o trvalost holokaustové pumpy. Tím, že budou vytvářet averzi lidí k Židům, budou pak opět zdůvodňovat potřebu vynakládání větších a větších finančních prostředků na boj proti antisemitismu - jistě ne, semité jsou arabové - tedy proti antisionismu. A v rámci tohoto boje, jak už to chodí, se nemalá část vynakládaných peněz zadrhne u těch, co se na tomto "boji" budou přiživovat. Tedy jistá skupina lidí si vytváří v rámci volného podnikání výnosnou živnost. Že na to doplatí ostatní Židé, je nikterak nezajímá. Co je doma, to se počítá.
Všechno zlé je však k něčemu dobré. Lidé se pak opět začnou zajímat, co je na té židovské povaze tak špatného, že Židé byli vždy v minulosti předmětem averze a opovrhování. A zda ty samé vlastosti neřídí jednání těch spoluobčanů hlásících se k židovství, kteří jsou na vedoucích místech ve sdělovacích prostředcích, v bankovnictví, ve státní správě i v ekonomické činnosti. Samozřejmě, že lidé budou paušalizovat. Žid = lichvář, šejdíř, zloděj, arogantní nadřízený - prostě vyvolenec a nový pogrom bude na cestě. Bohužel to pak odnesou všichni židé, nejen ti příživníci. Mnoha Židům to dochází, ale jejich síla proti síle peněz je slabá.

106398

19.5.2006 21:21

RE: 60 let po válce

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 106398

Musíte si uvědomit že sionismus a antisemitismus jsou spojené nádoby a jedna bez druhé se neobejdou. Herzl založil sionistické hnutí jako reakci na Dreyffus affaire. Cílem sionistů je sjednocení všech Židů v "Great Israel" a antisemitismus je jim užitečným pomocníkem i sem tam nějaký ten pogrom se hodí.

106414

20.5.2006 0:27

RE: 60 let po válce

Aja 24.?.?.?

Reakce na 106414

>Musíte si uvědomit že sionismus a antisemitismus jsou spojené
>nádoby a jedna bez druhé se neobejdou. Herzl založil
>sionistické hnutí jako reakci na Dreyffus affaire. Cílem
>sionistů je sjednocení všech Židů v "Great Israel" a
>antisemitismus je jim užitečným pomocníkem i sem tam nějaký
>ten pogrom se hodí.

A jak je to potom s rozdilem mezi antisonismem a antisemitismem?
Nekteri povazuji antisionismus za "maskovany" antisemitismus.

106429

20.5.2006 1:33

RE: 60 let po válce

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 106429

>A jak je to potom s rozdilem mezi antisonismem a antisemitismem?
Nekteri povazuji antisionismus za "maskovany" antisemitismus.<

Naprosto zásadní
Antisemitismus je jednou z forem rasové nebo spíš etnické nenávisti

Antisionismus je čistě negativní postoj ke konkrétní ideologii.

Někteří sionisté v Česku např Pavlát zcela demagogicky tvrdí že jakákoliv kritika Israele je "maskovaný antisemitismus" tedy vlastně že pojem antisionismus je umělý a zcela prázdný konstrukt (Orwellovsky newspeak).
Na druhou stranu někteří antisemité o sobě tvrdí že jsou "jenom" antisionisté.
Krom toho jasná hranice mezi oběma pojmy neexistuje nemyslím v názorech každý názor sám o sobě lze rozlišit jako bud antisionistický nebo antisemitský jenže mohou existovat lidé kteří současně zastávají antisionistické i antisemitské postoje.
Nemluvě o tom že existují různé stupně antisemitských postojů od umírněných až po Juliuse Streichera. Navíc pak ještě existuje cosi jako antijudaismus což patří do oblasti teologie nesouhlas s židovským náboženstvím z křestanských nebo muslimských pozic.

106435

20.5.2006 3:13

RE: 60 let po válce

zap 69.?.?.?

Reakce na 106435

Vy jste se nejak 'rozjela' maddam;

jste jako samovaz se zebrinakem a konmi dohromady.... mel jsem Vas toliko za socialistku, ale vidim, ze je ve Vas jeste daleko vic.

"Navíc pak ještě existuje cosi jako antijudaismus což patří do oblasti teologie nesouhlas s židovským náboženstvím z křestanských nebo muslimských pozic." (maddam Bovary)
-----------------------------------------------------------------------

Zajimave tvrzeni. Ja jsem dosel k pozorovani, ze nevice 'antijudaismu' pochazi prave z Izraele. A mohu Vam to nezavisle dolozit svedectvim cloveka ktery tam nekolikrat byl. Ac i zdalky je to vic nez patrne.
[smích]

106456

20.5.2006 7:49

RE: 60 let po válce

Vandal 206.?.?.?

Reakce na 106435

Co bychom si tu my české tvrdé palice počaly bez té vševědoucí, takřka omnipotentní paní Bovary, která nám gojimům to dovede vše tak pěkně vysvětlit. Já osobně bych si dovolil se s paní Emmou rozejít v jejím pojetí rozdílu mezi ANTISEMITISMEM a ANTISIONISMEM. Já bych spíše myslel, že ty dva uvedené pojmy lidského (gojimského) myšlení by se mohly přirovnat k reakci na napadení gojimských organismů chazarskou rakovinou, kdy talmudem učený suprematismus chazarských židů vzbudí v gojimech reakci podobné HIV a sionismus a la Žabotinský, reakci podobnou AIDS. Obě formy se mohou stát smrtelnými. Židé prostě nejsou schopni se duševně vyprostit z ideologického svěráku jejich duší, pramenící po staletí z talmudu. Proto ani žid-ateista, a těch bylo v bývalém SSSR statisíce se nedokáže zcela oprostit této duševní deformace a gojim má důvod i po pohledu do hloubi jeho duše mu plně nevěřit.
Nedávno zesnulý Israel Shahak byl jedním z mála židů v moderní době, který ve svých několika knihách odsoudil nesmyslnost učení talmudu, ale v některých pasážích se snažil najít omluvu židovského chování, protože si prostě nemohl dovolit nebýt židem. Křestanství, které dnes pomalu odumírá jako nalomená větev stromu, přesto že původně židovská myšlenka, bylo jediným schopným náboženstvím pocházejícím z této oblasti světa schopné přivést lidstvo přes mnoho úskalí a krveprolití do moderního světa. Judaismus, Islám, Budhismus a Hinduismus pro jejich archaický dogmatismus by to nikdy nedokázaly. Co přinesou další dvě milenia?

106481

20.5.2006 9:02

RE: 60 let po válce

AstrAus 203.?.?.?

Reakce na 106435

s Vasim 106414 souhlas.
---------------------------------
Ale k tomuto prispevku mam zasadni vyhradu:

Antisemitismus je jednou z forem rasové nebo spíš etnické nenávisti
Ctenar si musi uvedomit, kdo to jsou Semite:
The most prominent Semites today are Arabs and Jews
http://mb-soft.com/believe/txo/semites.htm
ANTI-SEMITSKE proto ve svem vyznamu nemuze znamenat jen ANTI-ZIDOVSKE!
tak jak si to nekteri Zide prisvojili
--------------------------------------------------
Navic dnes tech Semitskych Zidu je mensina.
Vetsinu Tvori konvertovani Chazari:

a kdo to jsou Chazari:
A aké sú fakty, keď ide o Židov? (Vravím vám o nich ako o Židoch, lebo tak ich obyčajne označujú. Ale ja sám ich Židmi nenazývam; ja ich nazývam "takzvaní Židia", lebo ja viem, kto to je.) Východoeurópski Židia, ktorí tvoria 92 % svetového obyvateľstva, ktoré samo seba označuje za "židovské", to sú pôvodom Chazari. To bol bojovný kmeň, ktorý žil hlboko v srdci Ázie. Tí boli takí bojovní, že dokonca aj Aziati ich z Ázie vyhnali smerom k východnej Európe. Vytvorili tu veľké chazarské kráľovstvo ...
http://www.prop.sk/jezis.htm
vice a presneji Zidovska Encyklopedie
http://www.jewishencyclopedia.com/view.jsp?artid=402&letter=C

While it has little bearing on the substance of the political discussion in the U.S., the words "anti-Semitism" and "anti-Semitic" are, in fact, semantic misnomers. Jews constitute no more than 10 percent of the world's Semites. The overwhelming majority of Semites are Arabs. Furthermore, most Jews today could not trace their ancestry back to the Holy Land and, therefore, are not true Semites at all. Ninety percent of the world's Jews are descended from converts to Judaism, mostly the Khazars in what is now the southern USSR. The Khazars accepted Judaism as their monotheistic faith. They did not have the remotest connection with the Semites of the Holy Land.
http://www.alfredlilienthal.com/antisemite.htm

Takze: POZOR NA ZAVADEJICI SLOVO ANTISEMITISMUS !

106483

20.5.2006 9:13

RE: 60 let po válce

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 106435

Myslím, že to Bovary popsala celkem uspokojivě. Snad jen by bylo lze upřesnit, že "antisemitismus" je špatný termín vždy, i tehdy, jedná-li se o odpor k Židům; opravdových antisemitů, tj. těch, co nesnáší Židy, Araby, Armény(?) atd., bude jako šafránu.

Pomíjím tu skutečnost, že když nemáte rád Francouze, Rusy nebo Němce, bere se to jako cosi sice hloupého, ale běžného a někdy i pochopitelného. Pokud nemáte rád Židy, je to něco nepřirozeně zrůdného a rasistického. Je komické sledovat, jakým způsobem se někteří zarputilí sionisté vyjadřují o Rusech nebo Němcích; kdyby někdo tak mluvil o Židech, zažalovali by ho.

106485

20.5.2006 10:32

RE: 60 let po válce

AstrAus 203.?.?.?

Reakce na 106485

souhlas
presne popsano:
opravdových antisemitů, tj. těch, co nesnáší Židy, Araby, Armény(?) atd., bude jako šafránu.
Prave ze to oznaceni ve skutecne vseobsahujicim anti-semitskem smyslu pak postrada onen Zidy prisvojeny si JEN anti-Zidovsky vyznam, ktery svetu neustale pripominaji.
Jde o princip. Kolik millionu Rusu a vsech ostatnich narodu kolem zahynulo! Jakoby nic.
Jakoby existovalo jen Zidovskou obci hlasanych 6 millionu
a jiz po desetileti neutuchajici tanecky kolem toho[pláč]

106489

20.5.2006 11:10

RE: 60 let po válce

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 106489

Já myslím, že nejperfidnější na tom je ta insinuace rasismu. Nikdo Tě neobviní z "rasového" antigermanismu či antislavismu proto, že nemáš v oblibě Němce, resp. Rusy. To se smí. Nemít v oblibě Židy se sice smí taky, ale člověk se tak automaticky stává podezřelým ze skrytého rasismu.

No a pokud se rasismus podsouvá striktně politickému názoru, jako to dělá Pavlát & spol. antisionistům, to už je úplně odpudivé (Pssst! To je mezi námi! Židé přeci nedělají nic odpudivého, to může říct jen rasista! [mrknutí jedním okem] )

106491

22.5.2006 11:04

RE: 60 let po válce

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 106489

Ja si myslim, ze i kdyz je to oznaceni nepresne(chcete-li nespravne), tak uz se ve spojeni s zidy zazilo a da se pouzit. Navic z principu clovek nemusi nesnaset napriklad vsechny rasy aby byl rasista, stejne tak jako nemusi nesnaset vsechny semity(zidy, araby, armeny) aby se dal oznacit jako antisemita. -pokud bych tedy mel byt politicky korektni [mrknutí jedním okem]

106652

22.5.2006 15:12

RE: 60 let po válce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 106489

Kolik millionu Rusu a vsech ostatnich narodu kolem zahynulo! Jakoby nic.
Jakoby existovalo jen Zidovskou obci hlasanych 6 millionu-takže jste vedle -jak ta Jedle pane !!! Chudáčků židů bylo vy-Holohoxováno - 12miliónů !!! Těch šest miliónů už je REVISIONISTICKÉ(opovržení hodné) číslo !!!! Pozor na to co říkáte !! Velký Bratr nikdy nespí ! [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

106686

20.5.2006 15:28

RE: 60 let po válce

Aja 24.?.?.?

Reakce na 106435

Dik, v podstate jste mi potvdila, co se dalo predpokladat.
I antisionista, ktery si dovoli kritiku ideologie, pripadne izraelske politiky je snadno oznacen za antisemitu.
Zacarovany kruh.
A tenle zpusob uvazovani a hodnoceni se docela rychle siri, viz USA, kritika Bushovy administrativy (ideologie, zahranicni politiky) se rovna "nenavisti vuci Americe, jako takove.

106498

22.5.2006 20:26

RE: 60 let po válce

jiri pechacek 217.?.?.?

Reakce na 106435

ja jsem si mnohokrat overil, ze krititika sionismu z ust lidi, kteri se klani hessovi, islamskym teroristum, a neustale zpochybnuji utrpeni zidu za 2ww je antisemitismus.

106709

23.5.2006 0:46

RE: 60 let po válce

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 106709

Jo ja se neklanim ani Hessovi ani islamistum, ale mam sve pochybnosti o oficialni verzi holocaustu i tzv. demokratickem Izraeli. Jak uz jsem rekl drive sionisti, nacisti i komunisti jsou velmi podobna sebranka. s podobnymi metodami i vnejsim projevem, retorikou. Lisi se pouze v barve sveho praporu pod kterym vedou svet k "lepsim zitrkum."

106744

19.5.2006 22:04

RE: 60 let po válce

Vandal 206.?.?.?

Reakce na 106398

by se právě naopak měli Češi zajímat kdo je jejich sousedem a jakým způsobem se tito sousedé podílejí na podvracení národní kultury, kterou si český národ po staletí své existence zachoval přes staletí poroby. Žádná skupina lidí by neměla být jakýmkoliv zákonem vyjmuta z objektivní kritiky, pokud se jedná o blaho národa. Jestli se lidé nepoučili během čtyřiceti let komunizmu a šesti let okupace, kdy kritika byla VERBOTEN, může se Republika rovnou dát do dražby těm s nejvyšší nabídkou.
Těm, kteří se opravdu chtějí dostat k jádru tohoto problému doporučuji Soženicynovy dva díly DVĚSTĚ LET POSPOLU, a jestli měl někdo někdy pochyby o nebezpečí života národů s PÁTOU KOLONOU v jejich nitru, tahle kniha vám otevře oči. Myslím si, že ani deset generací potomků Židů (CHAZARŮ) by nebylo schopno zaplatit reparace Rusům za jejich zlo napáchané na ruském národě za ta dvě století. Rád bych viděl výnatky z těchto knih otištěny na stránkách Zvědavce, což by zvýšilo zájem mezi čechy o toto dílo velikána současné ruské literatury.

106419

22.5.2006 15:15

RE: 60 let po válce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 106419

Rád bych viděl výnatky z těchto knih otištěny na stránkách Zvědavce, což by zvýšilo zájem mezi čechy o toto dílo velikána současné ruské literatury. Toto co jste napsal si zaslouží jen a jen ZVOLÁNÍ " B I N G O "
[smích]

106687

19.5.2006 16:24

at se jen nemracime

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=JqVY04JVqiA

106405

20.5.2006 0:55

Rasa W P

ocelovy ptak 72.?.?.?

Take je velmi zajimave ze, zeme ciganu tj. Rumunsko se tak sblizuje s holoprezivsi .Jednak jsou si podobni jak bratri a stejne prubojni ve vsem. (kradeni pouze) Rozdil je asi jen ten ze cigosum se nedostava vzdelani a nejaky ten Natanaha do vedeni. Mohli by potom soudit take zbytek sveta o nejakou tu minci. Jinak p.Kral vydrzte nam jste jak Ottuv slovnik naucny.Spousta lidi potrebuje otevirat oci a to timto vecnym a fairovym zpusobem.

106431

20.5.2006 2:52

Zavidenihodnou pozici v boji proti antisemitismu

zap 69.?.?.?

zaujimaji Nemci, viz clanek z jta.org:

"Nemci zvysuji podporu pro Reformu"

Nemecka vlada zdvojnasobi svoji podporu pro prvni Rabinskou skolu ve sve zemi v povalecnem obdobi. Nemecky parlament ve ctvrtek odsouhlasil rocni prispevek $191,000 z federalnich zdroju pro podporu Abraham Geiger College, ktera bude ordinovat prvni tri rabinske absolventy v pristim zari, coz budou prvni rabini jakekoli denominace (pozn.:v ramci judaismu) v povalecnem Nemecku!

Podpora pro skolu je jen jedna z nekolika oblasti kde federalni rozpocet bude pouzit, rekl JTA Rabbi Walter Homolka, vedouci rabbi skoly. Oznameni prichazi nekolik mesicu pote, co vedouci Svetoveho svazu pokrokoveho judaismu oznamili clenum nemeckeho parlament a kanclerce Angele Merkel, ze rabinsky program bude potrebovat castku $700,000 rocne.

Pozadali vladu zdvojnasobit jeji prispevek, prave tak jak se jiz usnesla Ustredni zidovska rada v Nemecku
-------------------------------------------------------------------------

Tak tady to mate: staci si jen rict.
A nemusi to byt ani prilis slusne. [oči v sloup]

106450

20.5.2006 4:20

Co, vsechno nam pod pojmem boje proti antisemitismu vymazou z nasi historie.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

"First, who are those 'internationalists' who want to take over the planet? THE ONES WHO WANT TO SET UP A WORLD GOVERNMENT ARE 15 FAMILIES OR SO, WHO ALREADY GOVERN ALL OF INTERNATIONAL FINANCE AND KEEP A TIGHT LEASH ON MOST GOVERNMENTS THROUGH THE ABSOLUTE CONTROL OF THEIR FINANCES AND THEIR DOMESTIC ECONOMY.
Komunisti se svym zidovskym vynalezem komunismem, nam urcili,ze dejiny Ceskoslovenska zacali az kvetnovou revoluci a prichodem "rude armady" o Americanech jsme neslyseli,ze ano?Ruska revoluce,tedy vesmes zidovska ,co stala na 100 milionu krestanskych zivotu,tedy bude take vymazana,protoze by u ruskych lidi vyvolavala antisemitismus ackoliv ,tak zvani zide uz ted maji 25000 jmen zidu ,nez se nejakym zpusobem odrodili a nebo nechteji prijmout novy svetovy poradek,nebot az ten prijde ,tak lide budou vzivat Hitlera ,jako svateho,nakonec i bible rika ,ze prijde cas ,kdy zivi budou zavidet mrtvym,co budou mit za "stastny" zivot,az to vsechno,celosvetove prevezmou do ruky.Takze svetove dejiny budou mit plno bilych stranek,za to vezeni budou plna ,jak uz se zacina dit v USA dle noahide zakonu vtelenych do zakonu USA a provadene bohem vybranymi soudci.Spravne se rika ,ze lide dostanou to ,co si zaslouzi,ja osobne myslim ,ze mnoha zidomilu obrati kormidlo,pokud jeste budou moci,az prijde ten "soudny den" v novem uspporadani,nebot pro mnohe mozecky 100 milionu obeti je min ,nez tech falesnych 6 milionu,plus ,min 60 milionu krestanu padlych v posledni valce a bude jich o to navic ,uz v novem poctu 2400 Americanu padlych nedavno a dalsi pribyvaji,takze ,od vyvrazdeni carske rodiny az po poledniho z Vas budou ke cteni jen prazdne stranky i kdyz v Americe se ozyvaji hlasy ,ze se valcit pro zidy-Israel nebude, kdo odmitne valcit pro dobro Israelu ,tak bude oznacen antisemiticky take.
V Polsku budou muset zavrit celou vladu:National Socialists, Catholic Nationalists Take Power In Poland
Deputy Prime Minister Says He Will "Smash Jewish Communism", Shut Down Auschwitz, Treblinka, and Majdanek

Nezda se vam nekdy ,ze ta nejvyssi bozi spravedlnost by byla ,kdyby vsichni ,co nerikaji si zide vymreli a cela tato planeta zustala jen a jen jim,ze by to bylo tak nejlepsi,jak by se nakonec sezrali mezi sebou.Aby nikdi nezbyl,kdo by na ne delal,koho by mohli vyssavat,na koho nadavat a koho oblbovat preskolovanim,to by byl prece spravedlivy trest,po tom vsem ,kdy krestansky svet jim dal rovnopravnost obcanu ,byt clenem spolecnosti ,ze ktere se sami vyluciji svou propagovanou odlisnosti,jak jim rabbini vtloukaji do hlavy: ze zid je clovek ,ale nezid neni clovek.
Proc ,ve svete neni celosvetova konference o antikrestanstvi a boji proti nemu?
Jak ,je mozne ,ze na teto planete 0.8 svetove populace ovlivnuje a chce kontrolovat 99,2% jinych lidi, nezda se Vam to divne?

106468

20.5.2006 4:55

hmmmm....

Marian 72.?.?.?

za vyvrazdovanie zidov mozeme jednoznacne vinit sionistov...v r. 1942 pri vyjednavani v bratislave nemci ponukli ze ak svetove zidovstvo/mysliac prevazne usa/ zaplati okolo 3 miliony US$..tak zachrania vsetkych zidov...co v prepocte ak tie pocty 6 milionov su spravne/samozrejme ze su lebo inac sa ide do basy aj ked na norimberskom procese sef oswienczimu tvrdil 4 miliony a teraz je to podstatne menej cize klamal ale sud bol samozrejme spravodlivy...sud vitaza...a preco klamal..ze by ho bili???/
bola cena jedneho zida okolo 50 centov urcite to nemcov stalo viac...ale ti americki sionisti odmietli..dovod jednoduchy..to je ich verzia -ze v pripade takeho mnozstva zidov by sa arabi nasrali a sionisticky izrael by nemohol vzniknut..ale podla mojej teorie je to inac...chazari a specialne vo vychodnej europe v ich getach robili hanbu zidom lebo sa hlasili k zidom tak ich bolo treba vykantrit..hitler to vykonal...a cuduj sa svete v r. 1948 ti isti/mozno nie ti siti mozno pred vojnou nemali tolko penazi a na vyvrazdovani zidov ti zidia mozno cez vojnu zarobli/ v priebehu dvoch tyzdnov vyzbierali asi 80 milionov dolarov na vyvrazdovanie palestincov...tak kto bol antisemita???SIONISTI????
a kto kedy bude sudit a vzdelavat ludi o antipalestinizme???

106473

20.5.2006 13:46

RE: hmmmm....

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 106473

"a kto kedy bude sudit a vzdelavat ludi o antipalestinizme???"

na tom by sel postavit dobry obchod. Hned jak budou Palestinci na koni. Nesabnem se napul? [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

106496

20.5.2006 6:07

Antisemitismus apovesti o holocaustu ,k pouziti ,jako ideologicke zbrane.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

http://www.canada.com/nationalpost/subscribe/index.html
V rubrice ,zahranici ,najdete po strane i otisknutou prvni stranku techto novin ,nesouci obrazek oznacenych zidu v dobe druhe svetove valky.

http://www.canada.com/scripts/frontpage.aspx?name=National%20Post&thumb=true

Moralne,pred svetem oznacit nepritele velmi spatnymi pridavky,znemoznit jej na poli moralnim a principu ,v tom maji zide zkusenost,kterou praktisuji od doby prvni svetove valky,useknute ruce belgickych deti ,Hunove,uz v roce 1919 sest milionu zidu,naprosto nic noveho ,ale tentokrate od Weisenthal centra strana s obrazky plynovych peci v Iraku ,co na ne udajne chystal Saddam Hussein se prislo s necim proti Iranu ,ke zduvodneni vojenskych zasahu proti teto zemi.
http://prisonplanet.com/articles/may2006/190506_c_badges.htm
National Post v Kanade uverejnil clanek na titulni strane,ze Iran zavadi noseni oznaceni pro zidy a krestany,coz ma schvalit iransky parlament.
Hned na pocatku reporter Meir Javedanfar na Israel a Stredni Vychod expert ,jez se narodil v Teheranu ,rekl doslova ,ze to je vymysl,(dost nebezpecny,ze ano?) v New 940 Montreal.
Bylo by zajiste dobrym opatrenim zjistit ,kdo valstni tento The National Post ,tak ,jak se zjistli malir karikatur proti muslimskemu nabozenstvi,myslim ,ze cas ukaze ,nakolik se tato historka zaklada na pravde.
Jedno je vsak priznacne ,ze zidovske utoky se provadeji z ciziho uzemi ,ne z Israelu,tak ,jak byl odnacen uz zmineny krestansky predpokladany kreslic karikatur v danskem tisku a takovych pripadu je hodne,tak by meli krestanske staty zostra dohlidnout na tuto zaskodnickou a PROPAGACNI CINNOST, podnecujici k nenavisti a konecne k valce s pouzitim pozadi holocaustu na provadeni novych.

http://www.canada.com/scripts/frontpage.aspx?name=National+Post&thumb=false

106477

20.5.2006 13:14

RE: Antisemitismus apovesti o holocaustu ,k pouziti ,jako ideologicke zbrane.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 106477

Bylo by zajiste dobrym opatrenim zjistit ,kdo valstni tento The National Post ,tak ,jak se zjistli malir karikatur proti muslimskemu nabozenstvi,myslim ,ze cas ukaze ,nakolik se tato historka zaklada na pravde.

Netřeba zjišťovat. National Post je "flagship" Hollinger International, stejně jako Jeruzalem Post v Israeli. Publikace dobře známého "Lorda" Conrada Blacka původně z Kanady. Nějak se mi ale zdá že ta aféra s jeho soudem v USA, o rozkrádání Hollingera pro vlastní účely utichla, možná že Konrád místo do basy půjde do vlády?

106492

20.5.2006 13:50

RE: Antisemitismus apovesti o holocaustu ,k pouziti ,jako ideologicke zbrane.

janko 85.?.?.?

Reakce na 106477

Židovství je jedna z etap, kterou musí lidstvo projít. Pramení podobně jako jiné kultury ze schopností jazyka, z hebrejštiny. Do původní koncepce, kdy písmeno mělo svou číselnou hodnotu - bylo včleněno pět samohlásek, ke kterým byla "nakódována" desítková soustava (z egyptských pramenů). Tento jazyk pak ve formě "latinky" ovládl kulturu v Evropě. Jeho písmena pak přešla do dalších jazyků, z nichž nejschopnější se ukázala angličtina. Původní význam samohlásek (už z Egypta) vyústil do dnešní podoby matematiky, přínos židovské kultury byl v pojetí tzv. principu přidané hodnoty (dnešní typ ekonomiky), včlenili do svého způsobu života prvek "malá domů", který je principem kódování významu jednotlivých tvarů písmen "latinky". Jde o vliv tvaru/významu písmen na psychiku člověka, jeho zvukového projevu. Mystika starého Egypta, projevená do konstrukce písmen "latinky" formovala cca 2000 let myšlení lidí i pomocí "přesahu" v podobě osobnosti JAHVE.

Dnešní kauza holokaustu je jen poslední snahou končící kultury o udržení svého vlivu na dění ve světě. Systém bytí je provázán i do vyšších hladin, egregory bytí jsou celky s vlastní samořiditelností, živíme je svými myšlenkami a ony produkují informační potenciál, čas od času vnímaný jinými lidskými jedinci. Podobně jako Ježíš vstřebal výsledky kultury Egypta a předchozí civilizace - Atlantidy....zrovna tak církev, poplatná kultu Ježíše vyprodukovala egregor, který do písma/latinky přinesl nové prvky, nabodeníčka k pochopení dalších odstínů významu slov.
Veškeré vědění se vždy nakonec objeví v materiálu pro jeho přenos. Desítková soustava a abeceda vyústily do osmiprvkové binární soustavy. Bylo nutno pochopit principy kabaly,jedním z důsledků byl i počet písmen angl. abecedy, shodný s "bitem" (26 písmen = 2+6=8). Osmičku jako vztyčený symbol nekonečna pak toto etnikum chtělo pokořit tím, že jej "položilo". Je mnoho věcí, co židé udělali dobrého i zlého, nebylo vyhnutí. Vývoj naší civilizace je kupodivu dost dobře plánován nejen epizodou různých politik. Dospěli jsme jako lidstvo do transformačního období, kdy se postupně budeme dozvídat, jaké povahy byly ty "malé domů", dnes představované vojensko technologickou vyspělostí. Postupně s tím se lidé budou seznamovat s planetárním jazykem, spojujícím matematiku (ona je výsledkem práce s hmotou) a dalším etnickým jazykem (etnický symbolizuje práci s nehmotou, inteligencí, schopností hledat souvislosti), který doplní dnešní světové jazyky, matematiku a angličtinu.

106497

3.6.2006 11:34

RE: Antisemitismus apovesti o holocaustu ,k pouziti ,jako ideologicke zbrane.

Jaroslav 80.?.?.?

Reakce na 106497

Muzete mi sdelit, kde mohu ziskat blizsi informace nebo vysvetleni Vami pouzitych tvrzeni? S pozdravem

107585

20.5.2006 13:44

haaa...

Marian 72.?.?.?

a ten zakon zo zidovskych novin national post je holy vymysel chorych sionistickych mozgov...zidia vzdy ked sa niekto postavi proti sionizmu
tak ako napr. iran urobia z neho idiota zlodeja klamara a vraha..presne to co oni naozaj robia palestincom...lenze iran ziaden taky zakon nevydal a ani neplanuje...
http://www.canada.com/topics/news/national/story.html?id=9070ec32-f409-4161-9e96-7bae0436ccc3&k=66789

106494

20.5.2006 22:16

RE: Zlata slova!

Emma Bovary 84.?.?.?

To platí i o Zinovjevně Rosenbaum?

106522

21.5.2006 0:10

zidovsky humanista Arnost Lustig

google 84.?.?.?

"Ja by som tie miliardy, ktoré dostáva Izrael od Američanov, použil na jediný účel: aby sme všetkých Palestínčanov naložili do vlakov a odviezli niekam do čerta."

Arnošt Lustig

106528

21.5.2006 4:04

no tak uz zase dost cypovin

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 207.?.?.?

clanku rozumim tak, ze si zidkove opevnuji holocoust stale jako dojnou kravu i presto, ze je 60 roku po valce!!! navic nam goimum maji delat prednasky/skoleni, malem povinne, jak je uctivat???
ten leon i ta bowary, plus dalsi zidkoprdkolizalove nejsou schopni akceptovat fakta, ani zadne jine opozice smerovane proti nim. vcetne chomskeho, zundela, finkenstiena ani nohejla!!! ale to je zidkovska taktika, stale busit , plakat a obvinovat ty druhe, ze jsou spatni-viz palestina!!! otazka zni: kdy zacnou akceptovat nas ostatni, odpoved zni az dostanou zas jednou na predel od nejakeho hillfigera!!!!
shakala ha [smích] [cool] [chechtot]

106539

21.5.2006 4:55

Propaganda ,driv nez uderi Israel se svymi otroky na Iran,nepritel Israelu,vsichni kdoz nejsou zide.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

ttp://www.israpundit.com/2006/wp-content/images/_UAC_poster1.gif
"Valka ,to je zidovska sklizen" -rekl rabin Reichrn (Rzeichorn )
http://www.rense.com/general37/taji.htm
Antisemitismus je ucinna obrana proti spravedlivemu napadnuti vsech zidu ,pro jejich necestnost a nemoralni jednani,nakonec posudte samy:To co Nemcum v jejich zemi,Nemecku nebylo povoleno v ramci pozorovatelu zidu a svetvych vlad,co by i soudcu a popravcich v jedne osobe,ta to je trpeno cela desetileti ve state Israel,vsichni Nemci zijici v Nemecku meli pravo na svoje obcanstvi,ale v Israelu i zijici zide ,zejmena krestansti nemaji pravo na isrelskou statni prislusnost.Dnesni Nemecko je plne cizincu ,ze vsech moznych casti sveta a zejmena na odskodneni a snadny zivot se tam tlaci zide,ale v Israelu neni povoleno cizincum zustat ,nebo tam dokonce zit.
Nemecko existuje po tisicileti a nemeli pravo a dodnes nemaji pravo rozhodovat o svych zalezitostech,jsou stale okupovana zeme,ale Israel je na ukradene pude Palestincu a byl podvodne vytvoren pomoci zidu z Britanie,kteri vyuzili situace a nezajmu Britske vlady o nejake Palestince a je mezinarodni zakon ,ze kradeny predmet se musi vratit ke svemu pravoplatnemu majiteli,jak Rothchild ,tak Balfourd ,byli zide ,kteri si Palestinu priklepli sami pro sebe.
Dnes se mnozi zide -israelci ohaneji tim,ze dat zpet pudu Palestincum je akt podpory terorismu,tak ,jak pred desitky roku tvrdili,ze Palestina je zeme bez lidi,Due to the endemic corruption among the ruling elite, the lack of natural resources, the absolute dedication to create a culture of hate, the rule by gun and not by law, the devotion to the cause of destroying Israel rather then of building “Palestine”, it is certain that “Palestine” will be a failed state.Palestinci maji narok na vraceni sveho uzemi a tak zvani zide at jdou tam odkud prisli,jinak nikdy mir nebude a svet bude stale v hrozbe nuklearni valky pri umele utvoreny stat byvalymi kolonialnimi mocnostmi.Pro mnohe zidy,tak zvane,chazary ve zkutecnosti je cilem Amerika,obevena zidem Kolumbusem- az po Americo Despuci,ovsem,ale to jim nijak nevadi,New York, (pojmenovan podle britskeho mista na pamatku massakru zidu )co by Novy Jerusalem a Israel pro ne neni dulezitym mistemOne major roadblock is Rabbi Eric Yoffie and his Union of Reform Judaism. An examination will show they do not want Israel to continue in existence. It is a threat to their upper middle class wellbeing in America. Their portfolios are at risk while Israel exists.Zide-zionisti pouzivaji antisemitismu k ospravedlnovani loupezi na nezidovskych obcanech ,statech,veci jsou tak daleko,ze v Australii je tabu vubec promluvit v parlamentu o necem v Palestine,tak je pres antisemitismus hlidany kazdy krestansky stat a "hlidacu" je necelych 2% statni populace a 0.8% svetove populace.Nakonec ,Israel ma sve vlastni antisemitisty a to celkem 2500 ,tak zvanych sebenenavidenych,ja se nekdy ani tomu nedivym,ale ,zde je ukazkaI think that I have finally figured out what's wrong with the Labor party, Sharon's new party, self hating Jews, peaceniks wh...Kráceno (Editor)

106549

21.5.2006 14:08

Kdo je vlastně žid?

Kingskid 62.?.?.?

Zajímavý článeček na téma židovské identity - http://www.missiontoisrael.org/it-matters.php
Skoro jakoby to dávalo smysl, že ti, co se nazývají Židy jimi ve skutečnosti vůbec nejsou a naopak se skutečné židy snaží zlikvidovat (zatímco jejich utrpení prezentují jako svoje vlastní).
Také jsem objevil pěkný, demokratický a objektivní dotazníček [smích]
http://www.holocaust.cz/forms/feedback-denial.html

106564

21.5.2006 16:21

He???

Krysa 84.?.?.?

To co je za strašlivý kydy, jak já říkám, tak "pro popeláře"???

Který hovado nesvéprávný vymýšlí takový prasárny???

Ono asi není nic důležitějšího, že???

106568

22.5.2006 4:03

Vite damy a panove ,zde na Zvedavci,ze to co se nam rika v TV jsou jen dobre placene blaboly politiku z zidovskeho mesce

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Dnesni svet,s bojem proti terrorismu,s tim vnuknutim od Boha ,co to potrefilo Bushe a i stim antisemitismem,a s tou Palestinou,ktera pomoci zidu pod kridly Britanie si zaridili sami pro sebe a vsechno to ostatni,kde Palestinci jsou ukazovani zidovskymi medii,jako zvirata si musime uvedomit,ze tato zeme,tento kout sveta,stary Babylon,Mesta jako UR byly a jsou prvopocatku lidske civilisace,takze je jasne ,ze se zidum-zionistum podarilo znicit mnoho pamatek v museu Bagdadu,nebot v tomto koute sveta najdem pozustatky faraonske rise,tak jako Perske,ale tezko najdem ,tak zvane te zidovske,dnesni svet i s celymi Spojenymi Narody,utvorene zidy nejsou k nicemu i pres vsechna ta jejich pozidovstela prava lidstva.Historie nas uci: The First Charter Of Human Rights-Svetove prvni klazule o lidskych pravech byla napsana v dnesnim Iranu_drivejsi Persie,cisarem Kouroush,Velkym Kralem Persie,pred 2500 roky.

The First Charter Of Human Rights Written By The Iranian / Persian
Emperor, Kourosh The Great, 2,500 Years Ago

I Am Kourosh The Great King... Now That I Put The Crown Of The
Ja Kourosh Velky Kralem..nyni ja vlastnim korunu vladareni kralovstvi Persie,
Kingdom Of Persia.., Babylon.., And The Nations Of The Four Directions On
Babylonu,a dalsich zemi ve ctyrech svetovych stranach, s pomoci
The Head With The Help Of Ahura.., I Announce That I Will Respect The
vedeni z Ahura,ja prohlasuji,ze budu respectovat zvyky
Traditions.., Customs And Religions Of The Nations Of My Empire And Never
tradice a nabozenstvi v techto narodech v mem cisarstvis a nikdy zadny muj guverner a nebo jiny mohl pohledem dolu urazit nekoho
Let Any Of My Governors And Subordinates Look Down On Or Insult Them While I
pokud budu ziv,...,
Am Alive... I Will Impose My Monarchy On No Nation... Each Is Free To Accept
Ja nebudu uvalovat me vladareni na zadnou jinou zem...Kazda z nich je volna,pokud jsem ziv
It, And If Any One Of Them Rejects It.., I Never Resolve On War To Reign..
to prijmout,jestlize nektera z nich to odmitne,ja nebudu delat protini valku
While I Am The King... I Will Never Let Anyone Oppress Others... I Will
pokud budu vladnout jako kral..Ja nebudu tolerovat jestliz enekdo bude nekoho utiskovat.
Never Let Anyone Take Possession Of Movable And Landed Properties Of The
nedovolim nikomu,vzit majetek,nebo pozemek nekym jinym provadejici
Others By Force Or Without Compensation... While I Am Alive.., I Will
vojenskym nasilim,bez nahrady skody,pokud ja budu ziv...
Prevent Unpaid.., Forced Labor... Today.., I Announce That Everyone Is Free
Ja zabranim ,aby vzdy byla kazdemu vyplacena mzda za nucenou praci...Dnes,Ja prohlasuji kazdy je svobodny
To Choose A Religion... No One Could Be Penalized For His Or Her Relatives'
Faults...
v jeho vyznani..Nikdo nemuze pokutovat,trestat nekoho pro jeho spatne skutky jeho pribuznych...


Kourosh The Great
http://www.venusproject.com/ecs/images/photos/kourosh_tablet.jpg

Tohle Bush a nejo spolecnici v neocon,nikdy nemuzou pochopit,na to proste nemaji,to same i Toni Blair.

a da...Kráceno (Editor)

106620

22.5.2006 4:40

Boj proti antisemitismu,ktery neexistuje ,nebot ,tak zvani zidi ,jimi nejsou a nejsou tim padem ani semiti.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Politici se nemusi ucit historii,tedy ,tu pravdivou,zaklad ,te lzive historie ,ta jim je dana,jako kazdemu z nas a svou politickou karierou ,te lzi naberou jeste vic ,nez normalni clovek,proste,politik bez lhani nemuze kandidovat.
Proto v otazce Chazaru,dnesnich zidu prikrocme z toho ,co sami o sobe pisou ,abychom se vyhnuli narceni z toho neexistujiciho antisemitismu od ne semitu.
7. God’s Covenant People: Yesterday, Today and Forever not only provides a documented dissertation identifying Israel with today's Anglo-Saxon, Germanic, Scandinavian, Celtic and kindred peoples, but it also reveals (by the testimony of the Jews, themselves) that today's Jews are not Israelites. To obtain a copy, write Mission to Israel Ministries, PO Box 248, Scottsbluff, NE 69363. Suggested donation: hard cover - $23.00, soft cover - $14.00.
Zde maji prilis hlucne kachny s plnymi zobaky o antisemitismu moznost se poucit na vlastni oci,ackoliv ,mnozi jsou vic automaty ,nez premyslivymi lidmi a pridejme kus fanatismu a silenec se narodil.
Profesor Harvardske university ,samozrejme zidovsky ,se nijak netaji s tim ,ze bila rasa musi byt vymicena,vcemz mu nase bile zeny jsou zcela napomocne v dnesnich svetovych pomerech rodin a domacnosti ,ve jmenu faminismu a osvobozenis e od kuchyne a manzelu,ale to je jine thema.
http://www.halturnershow.com/cgi_bin/newsurl.cgi?00183
Zde ve vyrocich pana profesora mame dukaz nakolik se zidovstvo snazi zlikvidovat bilou rasu,nakonec ,to neni nic zvlastniho,oni totiz ,se mnozi chteji zlikvidovat i mezi sebou.Note the "anti-Semitic" feelings of Israeli secular Jews about their ultra-Orthodox brethren -- a parallel of German disdain for the same people (who dominated much of Europe):
The ultra-Orthodox Hasidic movement, which was created in the 1700s and represents a particular back-to-basics strand of Judaism, numbered about half of the Eastern European Jewish population. [LEVIN, M., 1966, p. xi
Proste je opravdu tezke zjistit ,ktery z tech pravych ,tak zvanych zidu je ten nejzidovatejsi,nebot i zkousky DIN prinesly naproste rocarovani,at delali ,co chteli,vysledek byl vzdy Chazar-pozustatek mongolsko-tureckych kmenu-Zlatych hord,co delali najezdy do Evropy.
"Hatred of the ultra-Orthodox has deep roots [in Israel]," noted Israeli critic Laor Yitzhak in 1998,Nakonec se nemuzem divit ,ze spise pokrevni pratelstvi,ktere tedy neexistuje je spise spojuje myslenka na nadvladu nad ostatnima,tema ,co je udajne nenavidi,kteri by nenavideli kazdeho,kdo by vladl jim.
In 1986 the Jerusalem Post reported an Israeli poll that found one-fourth of its secular Jewish respondents called the Ultra-Orthodox -- who like their ancestral counterparts have retreated into self-created ghettos, even in Israel -- "opportunists, liars, and charlatans." [LINDEMANN, Esau's, p. 24] Takze,tady na Zvedavci nekteri ,co si vyskakuji by v Israelu prosli lecebnym kursem o tom ,jestli jsou a nebo nejsou "pravymi zidy" a u mnohych by bylo velke rozcarovani,az by se nasli ,co by Goyimove a nebo nepovedeni zide,v Israelu ,nenavidene, coz je ...Kráceno (Editor)

106621

22.5.2006 9:18

www.rense.com

Belveder 64.?.?.?

Zvedavce mam rad,ale nejdrive si vzdy zaskocim k www.rense.com

106640

24.5.2006 15:31

k článku

petr z jbc 83.?.?.?

před časem se na českým rozhlase dal vyslechnout fejeton o ligovým fotbalovým zápase ostrava - sparta. moderátor si všímal tradiční vypjatosti duelu, až došel k tomu, co bylo slyšet z jedný tribuny: "polský židi, polský židi". v tu chvíli hovoříci zaplul do vod antisemitismu, přidal i další přízviska anti. takže už i fotbal je nenávistnej židům. já ale v tv slyšel i "pražské kurvy" a "české svině". v reportáži ani zmínka, že opačná tribuna urážela zase mne, protože zřejmě byla rasově nesnášenlivá. vypravěč se velmi podivoval, že proti těm prvním nezasáhla policie a tudíž nejsme právní stát a že kamže až to takhle může dojít.
synek na základce přišel s tím, že jedou do prahy na školní výlet. dostal sváču a korunky na cestu. z výletu přišel s papírovou jarmulkou na hlavě, na ní háková davidovka. "to sme si museli koupit aby nás pustili dovnitř a stejně je to hrozný proč muselo za války tolik nevinných umřít v těch koncentrácích", řekl. dobrá práce našich sionistických soudruhů ...

106906

Příspěvků: 63

19.05. 08:03 Drahula  Já vůl
19.05. 15:54  RE: Já vůl
19.05. 09:19 eugen  pekny clanek o odpornych vecech
19.05. 09:21 seda  Bla, bal, bla...OBSE prodloužená ruka USA resp. Židů!!!
19.05. 10:06 Leon Kreutzfeld  Zlata slova!
19.05. 13:15 Zlobidlo  RE: Zlata slova!
19.05. 17:24 Erik  RE: Zlata slova!
19.05. 21:26 Emma Bovary  RE: Zlata slova!
19.05. 22:24 google  RE: Zlata slova!
19.05. 23:13 Emma Bovary  RE: Zlata slova!
20.05. 00:07 google  RE: Zlata slova!
20.05. 00:35 Emma Bovary  RE: Zlata slova!
20.05. 03:04 zap  RE: Zlata slova!
20.05. 09:53 google  RE: Zlata slova!
20.05. 00:26 Antiseptik  RE: Zlata slova!
20.05. 00:58 X.Note  RE: Zlata slova!
20.05. 01:41 eugen  RE: Zlata slova!
20.05. 01:43 Emma Bovary  RE: Zlata slova!
20.05. 03:18 Antiseptik  RE: Zlata slova!
19.05. 21:33 Leon Kreutzfeld  RE: Zlata slova!
19.05. 22:11 Emma Bovary  RE: Zlata slova!
20.05. 04:26 Rene Bartosek  RE: Zlata slova!
19.05. 18:48 X.Note  RE: Zlata slova!
19.05. 19:40 Ezop  RE: Zlata slova!
19.05. 10:40  Jestli to není s tím neustálým vzestupem antisemitismu
19.05. 13:56 Karel z Čech  60 let po válce
19.05. 21:21 Emma Bovary  RE: 60 let po válce
20.05. 00:27 Aja  RE: 60 let po válce
20.05. 01:33 Emma Bovary  RE: 60 let po válce
20.05. 03:13 zap  RE: 60 let po válce
20.05. 07:49 Vandal  RE: 60 let po válce
20.05. 09:02 AstrAus  RE: 60 let po válce
20.05. 09:13 Vodník  RE: 60 let po válce
20.05. 10:32 AstrAus  RE: 60 let po válce
20.05. 11:10 Vodník  RE: 60 let po válce
22.05. 11:04 Pavel -Čert- Němec  RE: 60 let po válce
22.05. 15:12  RE: 60 let po válce
20.05. 15:28 Aja  RE: 60 let po válce
22.05. 20:26 jiri pechacek  RE: 60 let po válce
23.05. 00:46 Rene Bartosek  RE: 60 let po válce
19.05. 22:04 Vandal  RE: 60 let po válce
22.05. 15:15  RE: 60 let po válce
19.05. 16:24 VaclavK  at se jen nemracime
20.05. 00:55 ocelovy ptak  Rasa W P
20.05. 02:52 zap  Zavidenihodnou pozici v boji proti antisemitismu
20.05. 04:20 Robert Nohejl  Co, vsechno nam pod pojmem boje proti antisemitismu vymazou z nasi historie.
20.05. 04:55 Marian  hmmmm....
20.05. 13:46 MedaBeda  RE: hmmmm....
20.05. 06:07 Robert Nohejl  Antisemitismus apovesti o holocaustu ,k pouziti ,jako ideologicke zbrane.
20.05. 13:14 Antiseptik  RE: Antisemitismus apovesti o holocaustu ,k pouziti ,jako ideologicke zbrane.
20.05. 13:50 janko  RE: Antisemitismus apovesti o holocaustu ,k pouziti ,jako ideologicke zbrane.
03.06. 11:34 Jaroslav  RE: Antisemitismus apovesti o holocaustu ,k pouziti ,jako ideologicke zbrane.
20.05. 13:44 Marian  haaa...
20.05. 22:16 Emma Bovary  RE: Zlata slova!
21.05. 00:10 google  zidovsky humanista Arnost Lustig
21.05. 04:04 stefan  no tak uz zase dost cypovin
21.05. 04:55 Robert Nohejl  Propaganda ,driv nez uderi Israel se svymi otroky na Iran,nepritel Israelu,vsichni kdoz nejsou zide.
21.05. 14:08 Kingskid  Kdo je vlastně žid?
21.05. 16:21 Krysa  He???
22.05. 04:03 Robert Nohejl  Vite damy a panove ,zde na Zvedavci,ze to co se nam rika v TV jsou jen dobre placene blaboly politiku z zidovskeho mesce
22.05. 04:40 Robert Nohejl  Boj proti antisemitismu,ktery neexistuje ,nebot ,tak zvani zidi ,jimi nejsou a nejsou tim padem ani semiti.
22.05. 09:18 Belveder  www.rense.com
24.05. 15:31 petr z jbc  k článku

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

12

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 25 čtenářů částkou 4 232 korun, což je 12 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Petice za ukotvení manželství jako svazku muže a ženy08.08.20 11:04 Česká republika 0

Africké kobylky na cestě do Evropy zahazují do moře doklady08.08.20 10:31 Neurčeno 0

Už ne ženy, ale "osoby s děložním čípkem"07.08.20 16:23 Británie 1

Média se skřípěním zubů přiznávají, že švédská cesta funguje05.08.20 21:56 Švédsko 9

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 1

Praha dá Prague Pride velké peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 1

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 1

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 3

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Proč spěchají s vakcínou27.07.20 12:42 Neurčeno 15

Vláda chce vytunelovat ze státního rozpočtu další 2 miliardy27.07.20 02:28 Česká republika 3

Katedrálu v Nantes zapálil černošský migrant z Rwandy26.07.20 09:45 Francie 8

Hoax v přímém přenosu (bohužel)24.07.20 20:48 Řecko 1

Teror lůzy: Spisovatelka souhlasila s Rowlingovou, že muži nemenstruují. Je bez práce24.07.20 18:05 Neurčeno 7

Měnové kurzy

USD
22,32 Kč
Euro
26,31 Kč
Libra
29,13 Kč
Kanadský dolar
16,68 Kč
Australský dolar
15,98 Kč
Švýcarský frank
24,46 Kč
100 japonských jenů
21,07 Kč
Čínský juan
3,20 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,29 Kč
1 unce (31,1g) zlata
45 435,74 Kč
1 unce stříbra
631,68 Kč
Bitcoin
262 430,10 Kč

Poslední aktualizace: 9.8.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 651