Diskuze k článku

Přeje si EU a/nebo USA občanskou válku v Palestině?

Příspěvků 45

18.5.2006 3:07

Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl

Antiseptik 69.?.?.?

protože bylo mnoho návrhů, které zajišťovali Izraeli uznání existence arabským světem. Všechny měli ale skoro stejné požadavky, návrat k hranicím z r.67 a umožnění návratu palestínských uprchlíků z táborů v Jordánu a Libanonu. Za těchto podmínek už Palestina dávno mohla být státem a v kraji mír. Ovšem Izrael na takové podmínky nepřistoupí a Palestina nemůže přistoupit na podmínky navrhované Izraelem. Souhlasím že Abbas je palestínský Hácha, vždy jsem ho tak viděl. V podstatě jakýkoliv palestýnský politik kterého USA uzná hodna debaty určitě novodobý Hácha bude.

106248

18.5.2006 11:53

RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl

honza 147.?.?.?

Reakce na 106248

Me to fakt prijde vtipne, proc proboha by meli EU a USA sypat palestincum prachy? Dale navrat k hranicim z roku 67 je take velmi zajimave. Coz pak to nebyli arabove kdo chtel izrael zahnat do more??

Mozna byla chyba vytvaret zidovsky stat na blizkem vychode ale bylo rozhodnuti OSN a jako takove ho meli arabove respektovat. Ze se na to vyprdli a radsi valcili je vec jina.

106278

18.5.2006 13:05

RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl

VaclavK 217.?.?.?

Reakce na 106278

ono to predevsim nebylo rozhodnuti OSN - tedy to svobobne- prectete si pameti prednich sionistu - vydirani rockefelera a tedy zajisteni absolutne klicovych hlasu africkych statu apod

navrat k hranicim z 67 neni navic ten nejprednejsi pozadavek

106280

18.5.2006 13:06

RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 106278

moji prvotni reakci snad pan Stwora uvolni brzy - ale proc mluvite o penezich kdyz to vas predrecnik nedela

106282

18.5.2006 16:46

RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 106278

Me to fakt prijde vtipne, proc proboha by meli EU a USA sypat palestincum prachy? Dale navrat k hranicim z roku 67 je take velmi zajimave. Coz pak to nebyli arabove kdo chtel izrael zahnat do more??

Nevím o jakých prachách to mluvíte, těch co sype USA do Izraele? A cožpak to nebyli zionisti co vyhnali palestínce z jejich domovů, ještě před tím než je arabi chtěli zahánět do moře? A moc se tím OSN neohánějte, Izrael ho vesele ignoruje a palestínci musej poslouchat? Ani Bush moc neposlouchá. Už vás vidím když OSN udělá rozhodnutí že máte opustit svůj domov a odebrat se do ciziny do nějakého tábora na věky, jak budete hezky poslouchat.

106305

18.5.2006 17:52

RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 106305

izraelce do more ostatne vyhanel i mahatma gandhi (a henry ford, ten mel i ty prachy)

106307

18.5.2006 22:33

RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl

Pasant 85.?.?.?

Reakce na 106278

Co se týče onoho rozhodnutí OSN, na které se odvoláváte, doporučuji, abyste si ho vyhledal a prostudoval. Dozvíte se zvláštní věc, a to, že podle něj měly vzniknout státy DVA - Izrael A Palestina. Vznikl však jen Izrael, takže evropská podpora Palestinců je vlastně cosi jako sypání si popele na hlavu. Evropané ostatně hlasovali pro přijetí mnoha rezolucí OSN usměrňujících Izrael do kolejí podle původního plánu. Hádejte, kdo je všechny vetoval?

106339

20.5.2006 3:32

RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 106278

Chce Izrael mir s Araby? Zatim stoji Izraelska predstava "miru" na sile spojenectvi s USA. Uvidime do jake miry bude tato predstava udrzitelna v blizske budoucnosti.

106459

18.5.2006 15:03

RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 106248

>Souhlasím že Abbas je palestínský
>Hácha, vždy jsem ho tak viděl. V podstatě jakýkoliv
>palestýnský politik kterého USA uzná hodna debaty určitě
>novodobý Hácha bude.
Jestli ale náhodou Háchovi nekřivdíte... [zmaten]

106294

18.5.2006 16:07

RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 106294

ja tedy zcela jiste a i vas predrecnik jsme si toho vedomi a tim vice je podle meho nazoru ten primer vhodny nebot vyjadruje I tu uroven historickeho nepochopeni vlastnimi lidmi, i kdyz mozna prvotni motivace byla uslechtila...

106302

19.5.2006 4:25

RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl

sf 24.?.?.?

Reakce na 106294

Samozrejme, ze pan Kabat a Antiseptik Dr. Hachovi krivdi. Prirovnavat Abbase k tragicka roli Dr. Hachy je jako srovnavat Dalmacii s decimalkou.

106374

20.5.2006 3:36

RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 106374

To je pravda. Tlak Hitlera ( protektorat mel byt "vykladni skrini pro zahranici"[mrknutí jedním okem] nakonec toho stareho nemocneho muze zabil. Na rozdil od Abbase nemel politicke ambice a "chtel jit pouze cestou nejmensiho zla pro cesky narod."

106461

20.5.2006 3:40

RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 106374

Ne tak docela, alespoň já ne. Nevidím Abbase jako naprostého vyvrhela, dokonce si myslím, že si sám myslí že dělá třeba dobře. Bohužel je situace jiná a dobře pro Palestínce asi nedělá, neb se nechává zneužívat, ustupuje a nikam to nevede a lid mu nevěří. Podobně jako Hácha.

106462

19.5.2006 0:43

RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl

mik 83.?.?.?

Reakce na 106248

Kdyby skutečně šlo Palestincům o mír už by dávno byl, těch návrhů, které měli bylo spousta. Jenže to by si Arafat nemohl hrát na věčného bojovníka proti Izraeli, potažmo USA tudíž by nedostával miliardové dotace z EU, z nichž pravidelně podstatnou část stopil pro své soukromé účely.

106355

19.5.2006 2:24

RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

Reakce na 106355

to uz se rozebiralo mnohokrat, arafat byl relativne dosti bohaty mlady muz se zalibami ve sportovnich autech apod, misto uzivani si zalozil fatah a zil po jeskynich a posledni roky jeho zivota take prilis nedelaji cest vasemu logickemu usudku

NEBYLO JAK by si ty penize uzil, maximalne zabezpecil svoji dceru, nekteri demagogove vaseho formatu mu vycitaji snad i nevedeni ucetnich knih za valecneho stavu

na valecnika proti izraeli si bude hrat nejen predtim arafat, a nyni lide jako Hanyia (toho urcite Mossad rad nema diky jejich vlastni blamazi a selhani) a kdokoli dalsi po nich

ostatne, Everybody has to die, if I could choose between cardiac arrest
or Apache, I chose Apache...

Al-Rantisi

106363

18.5.2006 6:05

ale kdeze mir

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 207.?.?.?

jen at je napeti si vsichni preji!! osobne si myslim, ze kdyby jel kokot lenin ceskymi drahami tenkrat s penezi do moskvy ci petrohradu, tak by celou revoluci minul, z aurory by se na carsky palac nestrilelo, zidobolsevici by neprili k moci, obe valky by asi nebyly, hlavne tedy 2.,
kdy zidovska expanse nabrala enormnich rozmeru, takze se nasel nekdo, kdo by je zastavil, nebylo by samozrejme holocoustu, na bazi ktereho se odvinul zrod izraele, no a tim padem by byl s arabama klid a terorismu bychom rovnez nemeli.
ano vim, to je to kdyby, ja kdybych toho lenina tenkrat chytil anebo ty drahy ceske pouzily pendolina, to bychom se meli asi bez bolsevizmu dobre, ja nemusel utikat, mohl byt spokojen nekde mozna jeste v rakouskouherske risi??? jo, kdyby to nekdo vedel, co???

106259

18.5.2006 7:07

RE: ale kdeze mir

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 106259

Co měl Iljič společného s WW1?

106262

18.5.2006 15:07

RE: ale kdeze mir

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 106262

vsak nikdo netvrdi ze mel!!! [velký smích]

106295

18.5.2006 15:12

RE: ale kdeze mir

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 106295

"jen at je napeti si vsichni preji!! osobne si myslim, ze kdyby jel kokot lenin ceskymi drahami tenkrat s penezi do moskvy ci petrohradu, tak by celou revoluci minul, z aurory by se na carsky palac nestrilelo, zidobolsevici by neprili k moci, obe valky by asi nebyly, hlavne tedy 2."

Z toho odvozuji, že kdyby Iljič jel s ČD, tak by asi nedošlo k oběma (předpokládám světovým) válkám....

106296

19.5.2006 4:06

RE: ale kdeze mir

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 106296

sikimiki,
neodvozuj, neanalyzuj a cti. nechytaj se cypatych nitek. me psani je alegorie na to co by bylo kdyby bylo nebylo!!!
ale to je uz normalni , ze se vzdy najde nejaky z celedi broukovitych pytlu a chyta se niceho!!! jeste mi spopcitej pravopisne chyb a jsi jasny!!! [cool]

106372

19.5.2006 6:00

RE: ale kdeze mir

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 106262

Nemel s tim nic spolecnyho. To napsal jen aby rec "nestala".

No ja ti tady muzu napsat vtip, ktery jsem kdysi slysel a taky nic neznamena.
Prijde chlap do pekarny a rika, mate cerveny housky. Prodavac odpovi, ne dneska uz mame jen zeleny. A chlap odpovi, to nevadi ja je vezmu, ja jsem tady stejne na kole [chechtot]

Takovyhle vtipy se povidaji na mejdanech okolo 2 hodiny rani, kdyz uz neni co povidat, jen aby rec NESTALA. [smích]

106377

19.5.2006 15:47

RE: ale kdeze mir

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 106377

tak takove vtipy u nas ani ve dve rano asi chodim na spatne mejdany. ja se to doucim!!!
prosim te vezmi me na takovy mejdan, ok??? [cool]

106402

20.5.2006 4:40

RE: ale kdeze mir

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 106402

Stefane, toto je vtip jeste z byvaleho Ceskoslovenska. Jestli se ted jeste takove vypraveji ale nevim. Zrejme ale ne, uz se tam (jak tvrdi hodne lidi) neni cemu smat. Vtipy o komunistech uz neexistuji, tak se zrejme vypraveji stale vtipy o policajtech. Ty se hodi na vsechny rezimy. Treba jako tenhle.
Jdou dva policajti na pochuzku a najednou jeden z nich ukaze na nebe, kde leti ve velike vysce letadlo a rika: Co myslis, je to vojenske a nebo civilni letadlo? Druhy policajt rika, to bude zrejme vojenske.
Najednou k nim prijde nacelnik a pta se: Co pak tady diskutujete mladenci?
A policajti rikaji, soudruhu nacelniku co myslite, je to civilni a nebo vojenske letadlo?
Nacelnik se podiva na oblohu a rika, to je civilni letadlo.
Jo a jak to muzete na takovou dalku tak presne vedet?
A nacelnik rika: Kdyby to bylo vojensky letadlo, tak pred nim pojedou dva policajti na motorce. [chechtot]

106471

18.5.2006 13:06

Spojené státy pomáhají tajně budovat palestinskou bezpečnostní jednotku,

Karel z Čech 212.?.?.?

která bude podléhat prezidentovi Mahmúdu Abbásovi. S odvoláním na nejmenované izraelské zdroje to dnes napsal izraelský deník Haarec.
USA podle tohoto zdroje rovněž pomáhají vytvořit úřad, který bude spravovat přechody z pásma Gazy do Izraele. Největší slovo v přípravě jednotek i úřadu má americký generál Keith Dayton.
Abbásovy oddíly budou stíhat radikály, jež Hamas nechává na svobodě.
http://lidovky.zpravy.cz/usa-pry-buduji-palestinskou-jednotku-d84-/ln_zahranici.asp?c=A060516_190423_ln_zahranici_svo

106281

18.5.2006 13:08

RE: Spojené státy pomáhají tajně budovat palestinskou bezpečnostní jednotku,

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 106281

presne tak [smích] o tom je karle ten clanek [smích]

106283

18.5.2006 13:21

Kdo jsou ti ,,obyčejní palestinci,, co trpí?

švarc 81.?.?.?

Odpověď viz www.pravda o islámu.cz

106284

18.5.2006 13:59

RE: Kdo jsou ti ,,obyčejní palestinci,, co trpí?

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 106284

ale prosim vas, s timhle bezte.. za babickou

106287

18.5.2006 22:22

Co je to za bláboly?

Reach 83.?.?.?

[oči v sloup] [oči v sloup]
ty jo tak na tenhle web bych rád přispěl...na to aby chcípnul.
Další skinheadskokomušskej web. Fuj

106336

18.5.2006 22:48

RE: Co je to za bláboly?

Pasant 85.?.?.?

Reakce na 106336

Born stupid?
TRY AGAIN!

106340

18.5.2006 23:25

RE: Co je to za bláboly?

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

Reakce na 106336

chlupatej i na hlave jsem dost [smích] a komouse jim ke snidani [smích]

zkusil bych to reachi jeste jednou

ale dekuji za uznani, jsem evidentne na spravne ceste

106346

18.5.2006 23:28

RE: Co je to za bláboly?

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

Reakce na 106346

jinak samozrejme me patri jen mala cast uznani, pan stwora ma lvi podil

106347

20.5.2006 3:45

RE: Co je to za bláboly?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 106336

Tak prispej na bilboardy Zelenym. At nemusi pujcovat prachy, od organizace kde figuruji mezi sponzory i CEZ. No, CEZ je "takovej malej" nevyznamnej podnik, ze tam beztak supl nejaky ten pakatel. Bursik narodu sdelil, ze na 90% po uspesnych volbach ( prej takove male prijatelne podnikatelske riziko) penize vrati. Mno, me by jenom zajimalo na kolik prijde narod ten urok, az budou sedet "bursikovci" a tradicni strany ve snemovne. To je vlastne ten svobodny nezavisly demokraticky system. Mam naprosto zbytecne a komicke [velký smích] obavy.

106464

18.5.2006 23:53

Tom

Tom 86.?.?.?

A proč by někdo vůbec měl chtít ty arabáče pomatené podporovat, natož pak jim sypat prachy. Já bych tam vyvezl jen zbraně -a zadarmo- ať se tam ti arabáči vystřílejí a bude klid. Co je světu do nějakejch přičmoudlíků.

106348

19.5.2006 0:05

RE: Tom

google 84.?.?.?

Reakce na 106348

>A proč by někdo vůbec měl chtít ty arabáče pomatené
>podporovat, natož pak jim sypat prachy. Já bych tam vyvezl jen
>zbraně -a zadarmo- ať se tam ti arabáči vystřílejí a bude
>klid.

presne toto, tam teraz nosaci organizuju.

106351

19.5.2006 0:57

RE: Tom

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

Reakce na 106348

moralni profil normalniho araba je vyrazne vyssi nez moralni profil normalniho beloha - tome, proto bych si myslel ze last man standing bude nakonec i nejaky arab

106357

19.5.2006 8:31

RE: Tom

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 106357

A na základě čeho tak soudíš? Je to něčím podložené? Nebo je to jen tvůj osobní dojem?
Podle mě jsou Arabáči pronárod, zbabělý, kteří nic neumí, jen máchat zbraněmi nad hlavami, zrazovat za doláče své blízké, i svou víru, práskat jeden druhého a chovat se mimořádně zbaběle, nikdy se ti nepostaví, jako chlap proti chlapovi.
Zkrátka vystřílet a bude pokoj.
A to ještě neuvažuji ani jejich intelektuální a duševní schopnosti, které jsou IMHO na stejné úrovni, jako u černochů.

106381

19.5.2006 11:54

RE: Tom

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 106381

samozrejme ze to mam podlozene, staci se podivat na stale aktivni vazby islamu - velmi mirumilovneho nabozenstvi- a vyrazne mene aktivni krestanske eventualne judaisticke vazby zbytku sveta stale vice a vice sklouzavajiciho do sparu cisteho materialna

ona ta chudoba muze opravdu slechtit [smích]

ale mam pocit, ze ti tvi kameraden povidaji neco o superiorite bile nordicke rasy co, mohu ti prozradit tajemstvi-ono to bude spise o kooperaci [smích]

106395

20.5.2006 3:51

RE: Tom

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 106381

Mno jestli se zbabelec pozna podle toho, ze jde s pechotnimi zbranemi a rucne odpalovanyma raketkami proti bojovemu vrtulniku Apache, pak jich mezi tema "Arabacema" je jako sracek. Ono uz to bude s Rusaka ( 10 let Afganistan, pres trista vrtulniku v haji zelenem, plus desitky tisic igelitovych cernych pytlu) i Amikama ( 3 roky zaneprazdnena nejmocnejsi armada sveta, ktera posilhava po stahovacim manevru) dost spatny, kdyz nedokaza-li (-zou) udelat na Blizskem a Prednim vychode poradek.

106465

19.5.2006 5:22

Nejvetsim pranim Isrealu je rozdeleni palestinskych sil,mnohem drive ,Hamas byl jejich spojencem.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

PALESTINIAN CIVIL WAR LOOMS

ABBAS Travels World For Money, Guns, Support for Fateh
ISRAELIS Pushing Hard for Palestinian Civil War
Kdyz se koukneme do pozadi ,tak zvane terroristicke organisace Hamas ,tak zjistime ,ze kdysi byli spojenci Israelu ,ktery je vsemozne podporoval,samozrejme jako protivahu ,proti Arafatovi,ale pozdeji Hamas zjistil ,k cemu je vlastne pouzivan ,dnes to Israel zkousi opet-rozdel a panuj ,ale tentokrate pomoci Fatah,ale ucel ma byt naprosto stejny,zabranit sjednoceni palestinskeho lidu v boji proti okupacnimu Israelu.Kdyz se budou navzajem zabijet ,pro to ,kdo bude vladnout v okupovane Paletsine,tak to bude ten nejvetsi prinos pro zionisty v teto casti sveta,kde i propagandou v celosvetovem meritku je zneschopni v ocich celosvetove verejnosti a o to jde predevsim.
MER - MiddleEast.Org - Washington - 18 May: Mahmoud Abbas is traveling here and there around the world essentially lining up money, guns, and clandestine support his largely corrupt and discredited 'Fateh' faction of the Palestinian movement. This as the Israelis, always of course with considerable American help and involvement, are pushing hard for the Palestinian civil war they have wanted, but failed until now, to be able to ignite.Plan na velky Israel je v procesu,rovnez i tlaceni USA na bombardovani okolozijicich arabskych statu ma ten samy ucel ,uskutecnit podvod podle legendy z bible na ustanoveni noveho chazarskeho statu,tak ,ja se pokouseli s Ugandou,ostrovem Madagaskar,uzemim v Texasu a na mnohych jinych mistech,kam Mojzis ani Abraham nikdy nevkrocili.Prolitim krve Palestincu z jedne i druhe strany by se castecne dokazalo zakryt zlociny ,kterych se zide-Israel na Palestincich dopustili.
Tragedie Palestiny ,je z velke casti "Britsky problem"- The Jerusalem Post Tuesday, January 12, 1999:Balfour Declaration's author was a secret JewSvet spolknul navnadu,kde si zide -zionisti ,pripsali pod nosem Britu ,Palestinu ,jakoby jejich jmenem*1917 document from British foreign secretary Arthur Balfour to Lord Rothschild which laid the groundwork for the establishment of the State of Israel - was a secret Jew.
This has been disclosed in just-published research by William Rubinstein,Nakonec ,to musi byt zase zid ,ktery nam rekne pravdu ,nebot nasi historici ,nejsou k tomu,aby lidem rikali pravdu ,natoz politikum.Takze ,necekejme ani moc informaci ,kdo koho podporuje na roztristeni palestinskeho odporu proti okupujicimu Israelu ,jez hl;eda kolaboranta k prosazeni svych zajmu,Velkeho Israelu,od reky Nilu a z po reku Eifrat,to je pozadim cele historie tohoto koutu sveta.Pristi cas nam ukaze,jak se veci uskutecni ,za zminku stoji si pripomenout fotografii,jez zde kdysi na Zvedavci byla otistena "Hamasky bojovnik s zidovskou hvezdou na krku",nezapomente ten obrazek,mnohe napovida.Kazdopadne ,veci ,uz nemuzou byt pro Palestinsky lid tragictejsi ,nez jsou a svet mlci.

106376

19.5.2006 10:24

RE: Nejvetsim pranim Isrealu je rozdeleni palestinskych sil,mnohem drive ,Hamas byl jejich spojencem.

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 106376

zalozeni hamasu udajne mossadem jsem nezminil.. mate pravdu, je to male koreni.. ale ...snad se nemame pravdu neb pak by nemelo cenu bojovat

106388

22.5.2006 14:39

co mate vseci s tymi palestincami?

sid 193.?.?.?

moslimovia robia vsade na svete bordel, teraz hlavne v Europe, a vy ich obhajujete. To co robia cigani u nas, to tam robia Palestinci. Vela Izraelcanov je predsa Europskeho povodu- staci si kuknut tie blondate zeny v reklamach na MTV.

106677

22.5.2006 15:07

Lepsi Abbas ako Hamas

sid 193.?.?.?

Abbas je rozhodne kultivovanejsi ako tie opice s Hamasu. Keby videli peknu zensku v bikinach, zakricia Allah akbar a podrezu jej hrdlo. Taki by mali vladnut?

106684

23.5.2006 0:36

RE: Lepsi Abbas ako Hamas

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 106684

Je to jejich zeme, jejich zvolena vlada ve volbach, ktere nikdo nezpochybnil. Takze jakym pravem by mel vubec vladnout nekdo jiny? Pravem bajenetu nebo pravem hladu? Jiste i to se muze stat. [oči v sloup]

106742

23.5.2006 7:14

RE: Lepsi Abbas ako Hamas

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 106742

Bartosku, no svoji vladu si zvolili. Ted ale nemuzou "remcat", ze se to tam sere. V zivote nic nedelali, jen bojuji proti "vsem" a taky to podle toho vypada. [pláč]

106766

25.5.2006 11:43

RE: Lepsi Abbas ako Hamas

sid 193.?.?.?

Reakce na 106742

Ta krajina im je aj tak nahovno, ked sa osamostatnia pomru od hladu,lebo nevedia nic ine ako robit bomby. Tak isto to bolo v Zimbabwe ked vyhnali belochov.

106967

Příspěvků: 45

18.05. 03:07 Antiseptik  Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl
18.05. 11:53 honza  RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl
18.05. 13:05 VaclavK  RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl
18.05. 13:06 VaclavK  RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl
18.05. 16:46 Antiseptik  RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl
18.05. 17:52 VaclavK  RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl
18.05. 22:33 Pasant  RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl
20.05. 03:32 Rene Bartosek  RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl
18.05. 15:03 Vodník  RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl
18.05. 16:07 VaclavK  RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl
19.05. 04:25 sf  RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl
20.05. 03:36 Rene Bartosek  RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl
20.05. 03:40 Antiseptik  RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl
19.05. 00:43 mik  RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl
19.05. 02:24 VaclavK  RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl
18.05. 06:05 stefan  ale kdeze mir
18.05. 07:07 YAMATO  RE: ale kdeze mir
18.05. 15:07 stefan  RE: ale kdeze mir
18.05. 15:12 YAMATO  RE: ale kdeze mir
19.05. 04:06 stefan  RE: ale kdeze mir
19.05. 06:00 Rejpal  RE: ale kdeze mir
19.05. 15:47 stefan  RE: ale kdeze mir
20.05. 04:40 Rejpal  RE: ale kdeze mir
18.05. 13:06 Karel z Čech  Spojené státy pomáhají tajně budovat palestinskou bezpečnostní jednotku,
18.05. 13:08 VaclavK  RE: Spojené státy pomáhají tajně budovat palestinskou bezpečnostní jednotku,
18.05. 13:21 švarc  Kdo jsou ti ,,obyčejní palestinci,, co trpí?
18.05. 13:59 VaclavK  RE: Kdo jsou ti ,,obyčejní palestinci,, co trpí?
18.05. 22:22 Reach  Co je to za bláboly?
18.05. 22:48 Pasant  RE: Co je to za bláboly?
18.05. 23:25 VaclavK  RE: Co je to za bláboly?
18.05. 23:28 VaclavK  RE: Co je to za bláboly?
20.05. 03:45 Rene Bartosek  RE: Co je to za bláboly?
18.05. 23:53 Tom  Tom
19.05. 00:05 google  RE: Tom
19.05. 00:57 VaclavK  RE: Tom
19.05. 08:31  RE: Tom
19.05. 11:54 VaclavK  RE: Tom
20.05. 03:51 Rene Bartosek  RE: Tom
19.05. 05:22 Robert Nohejl  Nejvetsim pranim Isrealu je rozdeleni palestinskych sil,mnohem drive ,Hamas byl jejich spojencem.
19.05. 10:24 VaclavK  RE: Nejvetsim pranim Isrealu je rozdeleni palestinskych sil,mnohem drive ,Hamas byl jejich spojencem.
22.05. 14:39 sid  co mate vseci s tymi palestincami?
22.05. 15:07 sid  Lepsi Abbas ako Hamas
23.05. 00:36 Rene Bartosek  RE: Lepsi Abbas ako Hamas
23.05. 07:14 Rejpal  RE: Lepsi Abbas ako Hamas
25.05. 11:43 sid  RE: Lepsi Abbas ako Hamas

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 111 čtenářů částkou 17 636 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

"Pane vrchní, jedno kafe!"

Tak tuhle větu teď stejně nemáte kde vyslovit. Podpořte raději tento web, který se vás snaží informovat otevřeně a bez politické korektnosti a je nezávislý od tlaků různých zájmových skupin. A dejte si rovnou symbolicky kávy dvě.
Děkujeme za pomoc.

Ve zkratce

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 1

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 3

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,07 Kč
Euro
27,27 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,50 Kč
Australský dolar
16,45 Kč
Švýcarský frank
25,44 Kč
100 japonských jenů
22,02 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,49 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,19 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 010,61 Kč
1 unce stříbra
564,86 Kč
Bitcoin
303 003,88 Kč

Poslední aktualizace: 27.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 173