Diskuze k článku

Havlův zelený comeback?

Příspěvků 92

10.5.2006 3:33

Havel a Zeleny?

zap 69.?.?.?

To je jako kdyz namalujete kozu na modro - v auto se nezmeni.
Starej kujon vymejsli nove 'vychytavky'. [chechtot]

105447

11.5.2006 15:30

Havlovi přátelé ukradli autentickým Zeleným jejich stranu.

Saša 195.?.?.?

Reakce na 105447

A tak zde teď máme Zelené dvoje:
http://www.hnutizeleni.cz/
http://www.zeleni.cz/
To je prča, co? [chechtot]

105596

12.5.2006 5:06

RE: Havlovi přátelé ukradli autentickým Zeleným jejich stranu.

zap 69.?.?.?

Reakce na 105596

Clovek se jen musi divit, jak to ti 'pravi Zeleni' dovoli. Ideova pritomnost expresidenta Havla musi nutne degradovat kazde jinak treba pokrokove hnuti. Mozna je to tez ucelem, neb Zeleni byli az do nedavna povazovani za novodobe 'protestanty'. Vstupem Havla do areny k jejich pomoci se stanou okrajovi a nezajimavi. Rve to spiknutim.

105620

12.5.2006 5:55

RE: Havlovi přátelé ukradli autentickým Zeleným jejich stranu.

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 105620

A urve se to spiknutí ?
Typuji 1:2 pro Spartu [velký smích]

105622

12.5.2006 15:47

RE: Havlovi přátelé ukradli autentickým Zeleným jejich stranu.

Tom 24.?.?.?

Reakce na 105596

>To je prča, co?

Ano, p.ča vždycky zaujme ...

http://i2.tinypic.com/ziuey0.jpg

105668

12.5.2006 16:20

RE: Havlovi přátelé ukradli autentickým Zeleným jejich stranu.

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 105668

No já nevím Tome, jestli jsem slepá či co, ale já vidím pouze pr.del.

105675

12.5.2006 16:40

RE: Havlovi přátelé ukradli autentickým Zeleným jejich stranu.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 105675

Mývalové avšak vidí dobře, až jim očička svítí. [chechtot]

105676

12.5.2006 17:16

RE: Havlovi přátelé ukradli autentickým Zeleným jejich stranu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 105676

No,nechci šťourat Antiseptiku, mývalům sice očička svítí, to je pravda - jenže se dívají dopředu. Takže oni nemohou v zásadě vidět ani tu pr.del.(jsem klikla na široký úsměv, ale nezobrazuje se). Jestli to není náhodou tím ,že se vzdalujeme tématu.(opět široký úsměv)

105682

12.5.2006 17:56

RE: Havlovi přátelé ukradli autentickým Zeleným jejich stranu.

Tom 24.?.?.?

Reakce na 105682

>No,nechci šťourat Antiseptiku, mývalům sice očička svítí,
>to je pravda - jenže se dívají dopředu. Takže oni nemohou v
>zásadě vidět ani tu pr.del.(jsem klikla na široký úsměv,
>ale nezobrazuje se). Jestli to není náhodou tím ,že se
>vzdalujeme tématu.(opět široký úsměv)

Není nad přímý pohled z očí do očí ... když už jsme u té ekologické aktivity zelených ...

http://i1.tinypic.com/zix7ie.jpg

105684

14.5.2006 10:25

RE: Havlovi přátelé ukradli autentickým Zeleným jejich stranu.

JzP 213.?.?.?

Reakce na 105676

Tohle ale vypadá spíše na lemury.

105784

10.5.2006 3:53

ejhle... i Zeleni :-(

AstrAus 203.?.?.?

jsou hrozbou pro CR ! Nejen komuniste!
Uff, to je spatnostiiiiiii na 10
ne jen na jednu politickou stranu.

Nesklonoval se pan ex-president ve vsech padech ve spojitosti s Pravdou a Laskou?
Po precteni clanku bych rekl, ze PKZN (Pes Kurku od Zelenych Nevezme)
Tak pan ex-president - zezelanal?
Ze stareho Ceskoslovenska se mi vybavuje lidove rceni o tom kterak,
Ten ci Onen - ZEZELENAL ZLOSTI.

A kdo ze to?

105450

10.5.2006 6:30

RE: ejhle... i Zeleni :-(

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105450

Mno obcan Havel se nezmenil, za komancu se lip nez plebs. Jeden by rekl, ze komunisti znarodnili vse co slo a synky zlych kapitalistu nahnali k cernym baronum a do uranovych dolu. Mno holt clovek musi mit stesti anebo mu trochu pomoct. Pak se nejakym stastnym zpusobem prolomili neprolomitelne casove bariery restituci. A ted se ma diky stestene uskutecnit comeback politicke vykopavky.

105471

11.5.2006 22:49

RE: ejhle... i Zeleni :-(

Druid 84.?.?.?

Reakce na 105450

>Ze stareho Ceskoslovenska se mi vybavuje lidove rceni o tom kterak,
>Ten ci Onen - ZEZELENAL ZLOSTI.

vidite, ja si vzdycky myslel, ze zlostí se rudne ale kdyz uz jsme u tech rceni tak me se vybavuje jine: "Komu se neleni, tomu se Zeleni" [cool]

105609

11.5.2006 23:49

RE: ejhle... i Zeleni :-(

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 105609

Myslím, že se česky říká "zezelenal závistí" a "zrudnul zlostí či hněvem", "zčervenal či zrudnul studem" a pod. Alespoň to tak tvrdí Ústav jazyka českého a ten je ve věcech týkajících se jazyka českého jako papež "neomylný".

105611

12.5.2006 11:48

RE: ejhle... i Zeleni :-(

Druid 81.?.?.?

Reakce na 105611

jeste bych doplnil, ze zavisti se muze i zesinat (coz si predstavuji jako sedo-zelenou) ale uz toho nechame nez nam editor zdrudne zlosti

105641

14.5.2006 14:33

RE: ejhle... i Zeleni :-(

krysa 84.?.?.?

Reakce na 105450

vyjděte z toho, že pravda (jeho) a láska (mezi jedním pohlavím) zvítězí nad lží (to jsme my ostatní) a nenávistí (což jsou všichni co jsou proti)

105809

10.5.2006 6:18

Zeleni

bara 89.?.?.?

pokud byste nahledl do programu Zelenych, zjistil byste, ze nejsou ani anarchiste, ani socialiste ani komuniste, ale zastavaji pravicove - liberalni politiku, zvlaste co se tyka ekonomiky, zdravotnictvi, atd. A mozna by stalo za to opravit preklepy v clanku.

105470

11.5.2006 0:30

RE: Zeleni

pk202 195.?.?.?

Reakce na 105470

obavam se, ze pokud nahlednete do progrmau kterekoliv (vyznacnejsi) strany, tak krom KSCM kazdy obsahuje "pravicove - liberalni politiku" a jde jen o jeji miru. Ovsem rekl bych, ze je velmi veliky rozdil v tom, kdo tuto politiku opravdu hodla prosazovat, a to melouni jiste nebudou.
Pujdou presne ve stopach "slavne" Unije svobody, tedy kecy, kecy hlavne ze jsme u korytka.....

105556

11.5.2006 1:42

RE: Zeleni

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 105556

>obavam se, ze pokud nahlednete do progrmau kterekoliv (vyznacnejsi) strany, tak krom KSCM kazdy obsahuje "pravicove - liberalni politiku" a jde jen o jeji miru. Ovsem rekl bych, ze je velmi veliky rozdil v tom, kdo tuto politiku opravdu hodla prosazovat, a to melouni jiste nebudou.
Pujdou presne ve stopach "slavne" Unije svobody, tedy kecy, kecy hlavne ze jsme u korytka.....<

No to je otázka úhlu pohledu. "Politický důchodce z Vysočiny" ve svých memoárech tvrdí že socanské vlády od roku 2002 prakticky realizují pravicově-liberální program Únije svobody

105562

11.5.2006 19:18

RE: Zeleni

pk202 195.?.?.?

Reakce na 105562

Vzdyt rikam, "pravicove-liberalni" je tady (tedy jaksi podle sveho uhlu pohledu) kazda strana mimo KSCM.

Otazkou je co ta mira "pravicovosti" pro koho obsahove znamena.

Pro mne je to minimalizace prerozdelovani, a to (bohuzel) zeleni nejsou. Jedini kteri tohle dusledne prosazuji a verim, ze budou prosazovat jsou modrasci....

Takze asi nezbyva nez zatnout zuby, preferencnima hlasama vyradit ty proflakly povly z prvnich mist kandidatky a dostat do PCR novou pravicovou krev.

Uprimne receno kazdej je lepsi nez politický turista Bursík s "poradkyni pro volne prilezitosti".

Ta zenska prece musi byt uhlavni nepritel kazdyho netrestanyho, samostatne si vydelavajiciho, heterosexualniho a bilyho Cecha......

105603

14.5.2006 11:00

RE: Zeleni

yogi 84.?.?.?

Reakce na 105470

>pokud byste nahledl do programu Zelenych, zjistil byste, ze
>nejsou ani anarchiste, ani socialiste ani komuniste, ale
>zastavaji pravicove - liberalni politiku, zvlaste co se tyka
>ekonomiky, zdravotnictvi, atd. A mozna by stalo za to opravit
>preklepy v clanku.

No - ono do programu se toho vejde... a když někdo není na scéně zrovna nový - měli by se ti, kdo se za něho postaví, podívat na jeho dosavadní výsledky - co dříve už udělat pro to, co chce konat pro futuro - a když šel dosud doleva a trdí, že po volbách v parlamentu půjde doprava - není to náhodou předvolební trik? Já bych se zamyslil...

105790

10.5.2006 7:25

zase pseudonym?

čtenář 86.?.?.?

Nelze s autorem nesouhlasit, ale ať už proboha nepíše ty místní hospodské drby pod pseudonynem. Mně tohle uráží číst - zní to totiž, jako když píše hospodská krysa.

105475

10.5.2006 8:44

RE: zase pseudonym?

pan.X 212.?.?.?

Reakce na 105475

Neni důležitý kdo to píše, důležitá je informace. Možná by jste mi mohl prozradit, ve který hospodě se podobné zprávy člověk dozví. Do takový hospody bych občas i zašel. I když vyjímečně do hospody zabloudím, většinou se mi udělá zle, ale ne z piva. Z tlachání místních chytráků. Zatímco podobné politické komentáře, jako tento článek, jsou velmi zajímavé.

105478

10.5.2006 9:27

RE: zase pseudonym?

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 105475

...prominte panstvo, mimo to jestli si nekdo neda dobrou brazilskou kavu bych se taky rad zeptal, "ctenar" je jmeno a nebo prijmeni [cool]

105483

10.5.2006 10:38

RE: zase pseudonym?

Druid 81.?.?.?

Reakce na 105483

>...prominte panstvo, mimo to jestli si nekdo neda dobrou
>brazilskou kavu bych se taky rad zeptal, "ctenar" je jmeno a nebo
>prijmeni [cool]

Máňa říkala, že to není směroplatný

105494

10.5.2006 13:05

RE: zase pseudonym?

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 105494

... ale to je pekna pudicka, tady se to bude pekne veset... [mrknutí jedním okem]

105511

10.5.2006 14:06

RE: zase pseudonym?

Aja 24.?.?.?

Reakce na 105511

Prominte, ale kdepak tady mate sklep na uhli.

105516

10.5.2006 11:46

RE: zase pseudonym?

čtenář 86.?.?.?

Reakce na 105483

Pozorujte prosím tu symetrii - mezi tím, koho já ovlivňuju nějakým příspěvkem, který si sotva někdo přečte a koho "p. Král" svými články. Kdybych se k něčemu vyjadřoval na publicistické úrovni a především ke specifickým osobám, tak bych si osobně nedovolil psát anonymně.

105503

10.5.2006 9:55

RE: zase pseudonym?

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 105475

Vůbec nelze kvalifikovat články pana Richarda Krále jako hospodské drby. Zvědavec bez pan Richarda Krále by mnoho ztratil, bez něj by pro mne byl méně přitažlivější. Pana Richarda Krále vnímám jako fyzickou osobu a vadí mi Vaše urážky jeho osobnosti.
S tímto článkem také souhlasím.

105486

10.5.2006 12:12

RE: zase pseudonym?

čtenář 86.?.?.?

Reakce na 105486

Já respektuji to, že "p. Král" často píše věci, které prostě musí psát anonymně. To v žádném případě nenapadám.

Ale tyhlety povídačky o české politice psát anonymně, to je prostě hrůza. Jednak to nemá žádnou úroveň a potom jsem přsvědčen, že není možné se takto k něčemu vyjadřovat anonymně. Podle mého názoru publicista nemůže anonymně kritizovat osoby, které samotné nejsou anonymní. je to zbabělé a je to vlastně podrazácké.

105507

10.5.2006 13:03

RE: zase pseudonym?

X.Note 194.?.?.?

Reakce na 105507

Arthur Shopenhauer - Spisovatelům a čtenářům[smích]

105510

10.5.2006 13:57

RE: zase pseudonym?

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 105507

Nic zbabělého a podrazáckého na počinech pana Richarda Krále neshledávám, v článku vidím jen část poodhaleného zákulisí dnešního dění.

105515

12.5.2006 10:07

RE: zase pseudonym?

Walker 81.?.?.?

Reakce na 105515

...ne, ten článek je pouze názorem jeho autora, ničím nepodložený a rozkošně nenávistný... jestli si takto představujete "nezávislou" publicistiku, tak vás lituji

105634

12.5.2006 22:13

RE: zase pseudonym?

Pontifex 217.?.?.?

Reakce na 105634

P. Král je te poslední zde píšící člověk, který by měl mít nepodložená fakta.

105702

11.5.2006 0:47

RE: zase pseudonym?

Kritik 74.?.?.?

Reakce na 105475

Pane Stwora jak to , ze jste nezcenzuroval toho pana, co urazi pisatele.
To bude asi proto, ze se nejedna o Vase oblibene Logo.
Kritik

105557

11.5.2006 7:05

RE: zase pseudonym?

čtenář 86.?.?.?

Reakce na 105557

>Pane Stwora jak to , ze jste nezcenzuroval toho pana, co urazi
>pisatele.

Uznávám, 6e skutečně nebylo správné, že jsem použil urážlivého označení autora.

105574

14.5.2006 14:37

RE: zase pseudonym?

krysa 84.?.?.?

Reakce na 105475

Krysy vynechte, ty si sedí doma v díře u komplu!!!
Ostatně "hospodská krysa" je kravina, neb žádná krysa už na návštěvu hospody dnes nemá!

105810

10.5.2006 9:10

Zajimavy material, prosim o precteni

Pes 158.?.?.?

Dobry den,

podivejte se, prosim, na odkazy:
http://www.vsb.cz/vec/cs/doc/zelseden.pdf ; http://www.vsb.cz/vec/cs/doc/fakta1.pdf ; http://www.vsb.cz/vec/cs/doc/fakta2.pdf . Myslim, ze nebudu sam, ktery tyto oznaci za zajimave [mrknutí jedním okem] Pan Bursik bz se asi divil, jak moc je mimo realitu... Anebo spis, alespon dle mne, to, ze se pohybuje ve fantasktnich mantinelech, pan Bursik vi, ale lide na ty jeho zvasty slysi, a proto uz uz citi sve mistecko u korytka... Ano, asi tak to bude

105480

10.5.2006 10:16

kouzlo ...

Tom 24.?.?.?

http://i2.tinypic.com/xnfaya.jpg

105489

10.5.2006 11:13

článek se mi zdá zaujatý a tendenční

Daniel 193.?.?.?

Nemohu soudit popsané vazby mezi lidmi a nastíněné nesrovnalosti ve financování předvolební kampaně Strany zelených, protože nemám potřebné informace. Nicméně článek mi přide silně tendenční. Pane Králi, zajímalo by mě odkud víte, jak se Pan Havel cítí, jaké jsou jeho záměry a postoje. Mluvil jste s ním o tom?
Vaše škatulkování lidí a generalizování vzorců chování na celé skupiny vnímám emočně zabarvené a neférové. Každopádně mi to zapadá do Vašeho nepřímo sděleného nesouhlasu s vyjádřením Kateřiny Jackues o postavení romů v Česku.

105499

10.5.2006 11:51

Něco tak obsahově přitroublého jsem už dlouho nečetl

Honza777 213.?.?.?

Něco tak obsahově přitroublého a plytkého jsem už dlouho nečetl. Za styl, výroky a věty jako - Společným jmenovatelem těchto samozvaných elit je touha po moci - či - Kateřina Pajerová/Jasques pochází z pražské disidentské rodiny blízké disidentským kruhům okolo Uhla, Havla, Kocába a spol. Tyto uměle dosazené a vytvořené elity mají v popisu práce obsazovat exponované funkce, a podle toho se řídí i Kateřina Pajerová/Jacques - by se blahé paměti nemuselo stydět ani Rudé Právo, ba ani svodky a hlášení z dílny STB - z oddělení pro boj proti vnitřnímu nepříteli.

Ten bolševik (závist a nenávist) je v mnohých z nás tak zažraný, tak hmatatelný a tak vidět, že až běda. Holt demokratůru si rozvracet nedáme. S demokratůrou a růstem růstu na věčné časy a nikdy jinak. Běda všem "jinak myslícím".

105504

10.5.2006 12:50

toto se mi tedy moc nelíbí..

X.Note 194.?.?.?

Pane Králi, váš článek může být pravdivý, ale také se dá považovat za účelově vylhaný a leckdo by mohl právem namítnout, že se snažíte zneužít průhlednou zelenou propagandu a incidenty s Jacques k pošpinění politika, kterého nemáte v lásce. Možná máte dobré informace, ani bych se tomu nedivil. Ale v tom případě nechápu, proč nezvěřejníte fakta, odkazy, cokoli co by svědčilo o financování Zelených V. Havlem. Takto si kvalitní žurnalistiku nepředstavuji. Že jsou Havlovi některé "ideály" Zelených vlastní je celkem logické.. známe svého ex. Ale nechápu, jak ho kvůli tomu můžete jen tak označit za sponzora billboardové kampaně výše zmíněné strany. [zmaten]

105509

11.5.2006 2:11

RE: toto se mi tedy moc nelíbí..

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105509

A kdo to teda plati clenska zakladna zelenych ze svych stranickych prispevku? [velký smích] Nebo, nejaky tunel pres Bursika, pravda na magistrate Prahy nejaky cas pobyl.

105564

10.5.2006 13:37

K pochopení současnosti

Karel z Čech 212.?.?.?

je třeba návrat do nedávné minulosti :
http://zpravy24.pantax.cz/2005/11/16.11.05.htm
http://www.analyza.wz.cz/

Doba nazrála a žádá si STŘÍDÁNÍ
Modří i růžoví, včetně černých je třeba vystřídat jakýmikoliv jinými, proč ne nyní třeba zelenými? Možná příště budou střídat rudí.

105512

10.5.2006 14:25

RE: K pochopení současnosti

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 105512

To se neda ale ani cist, Karle... [pláč]

Co s tim? Postrilet to vsechno svinstvo pomuze? [zmaten] [zahanbení]

105520

10.5.2006 15:07

RE: K pochopení současnosti

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 105512

>vystřídat jakýmikoliv jinými, proč ne nyní třeba zelenými?

A k čemu že to střídání bude dobré? Že se jako ještě nenapásli, tak je na nich řada? Jiný smysl v tom nevidím.

105524

10.5.2006 17:36

RE: K pochopení současnosti

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 105524

>A k čemu že to střídání bude dobré? Že se jako ještě
>nenapásli, tak je na nich řada? Jiný smysl v tom nevidím.
Pokud to berete takhle, tak už můžete stejně dobře tvrdit, že je úplně jedno, vládnou-li nám židé z východu nebo židé ze západu. Ti z východu aspoň hlásali, že jim záleží na všech lidech, nejen na těch bohatých.

Když už však tu demograturu máme, tak je v zájmu všech lidí, aby naši vládci věděli, že vládnutí nemají spachtováno nadosmrti. Že jsou tu i jiní zájemci, kteří je mohou kdykoliv vystřídat. Pak snad si i občas v pauze mezi kšefty vzpomenou, že by mohli něco udělat i pro obyčejné lidi, kteří je volí a že by mohli k názoru lidí přihlédnout. Ne jako dosud, aby nám bezostašně tvrdili, že když byli zvoleni, tak vědí nejlépe, co nám prospívá a neinformovaný plebs si nenechají do svého rozhodování mluvit.

Pokud si vzpomenete, tak takovým argumentem nám zdůvodňovali, proč posílají naší armádu do Iráku, když celý národ je proti tomu.

105534

14.5.2006 14:39

RE: K pochopení současnosti

krysa 84.?.?.?

Reakce na 105512

..takže je nutný nahradit ty, co si už nakradli, těma co si ještě nenakradli...

105811

10.5.2006 15:40

Souhlasím s panem Králem!

Pavel Borek 61.?.?.?

Ta disidentská pakáž kontrolovaná KGB se zase dere na světlo.
Je už načase demaskovat toho agenta KGB Havla a jeho kamarádíčky z KGB jako Červenka - mafián a darebák!
A nedivím se panu Královi, že píše jako Král, v současném policejním neobolševickém systému. Pro mne mají jeho články vysokou hodnotu i tak, nebojí se říkat, jak věci skutečně vypadají.
Psi pod anonymními nicky štěkají, karavana jde dál.

105525

10.5.2006 16:33

RE: Souhlasím s panem Králem!

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 105525

Leda tak "karavana" zaslepených ovcí "jde" dál... Masy vedené lží...

V kolika věcech se díváme, kam vlaje kouř, místo abychom se dívali, odkud vítr vane ... (K.Čapek)

105528

10.5.2006 19:54

RE: Souhlasím s panem Králem!

čtenář 86.?.?.?

Reakce na 105525

>Psi pod anonymními nicky štěkají, karavana jde dál.


Karavana drben u piva.

105542

12.5.2006 14:29

RE: Souhlasím s panem Králem!

krysa 84.?.?.?

Reakce na 105525

Tak za prvé jsem Krysa a né pes, takže neštěkám, ale pištím! Ovšem když už, tak silně!!!
Zadruhý je muj "nick" asi tak anonymní jako kdybych sem dal jméno...
anavíc von stejně nikdo neví, čí jméno je jméno a čí "nick".
A adresu či telefon by sem dával pouze naprostý idiot stojící o návštěvu nějakého "orgána" nějaké služby...
Ostatně když někoho pošlete doprdele,je podstatný pro vás, jestli je to Pavel Pavlovič nebo "Velký Haf"??
No a pokud jde o tu karavanu, tak ta jde leda doprdele a to už dlouho...

105652

10.5.2006 19:00

uííí to je překvapení ...

šona 217.?.?.?

jaká se proti Straně zelených strhla štvavá kampaň. Proč tomu asi tak je? Trochu mi to připomíná tu naši bázlivou fenu. Jdeme takhle procházkou, za námi jde slečna s větším psem. Jdou rychleji než my, to je mi už jasné, to naše štěně si jich ale nevšimne až do chvíle, kdy se "najednou" objeví vedle nás a v ten moment se tak lekne, že dostane hysterický záchvat a štěká a štěká a štěká ... dokud jsou vetřelci v dohledu. Zelené jsem chtěla volit už dvakrát, ale preference byly vždy tak malé a ti komunisti ze socanama do toho, že jsem pokaždé dala hlas tradičně modrým, aby se nám to tu zas nezvrhlo doleva. Teď mám konečně příležitost a jedna aby se snad bála říct, že chce volit zelené, aby ji ti překvapení vyděšení čoklové nepokousali. Nevím, kde dosud pan Král byl, že si nevšiml, jaké tendence mezi mladou generací panují. No teď už je asi pozdě ňafat. Jenom by mně zajímalo, za kterou stranu pan Král štěká, páč ty bychom asi také nechtěli.

105538

11.5.2006 2:14

RE: uííí to je překvapení ...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105538

Sono podivejte se co se presentuje v oficialnich mediich a zjistite, ze se jedna o kampan v prospech zelenych. Nasi politikove se mozna zacinaji obavat o volebni ucast nas "nezodpovednych volicu". Je treba prinest novou krev a trochu ozivit tento praseci cirkus pri korytech.

105565

11.5.2006 10:20

RE: uííí to je překvapení ...

šona 217.?.?.?

Reakce na 105565

Pane Bartošek, měla jsem na mysli kampaň tady na Zvědavci. Co se týká ostatních médií (nevím, která považujete za oficiální) tak sleduji zprávy v České televizi, ty jsou z mého pohledu tradičně spravedlivé. Pak semotamo kouknu na idnes nebo si přečtu mladou frontu, protože tu odebírají rodiče a tam je to jak kdy, hlavně když je to čtivé. Co se týká Zelených, tak jak jsem už řekla, můj zájem o ně není dán médii, ale zájem médií je dán mým zájmem o zelené, který je dlouhodobý.
Jinak co se týká neoficiálních médií, tak doporučuji tento web ... http://gorg.php5.cz/ s trefným podtitulem: E-zine o tématech, kterým nevěnují média dostatek pozornosti. Protože to mají i vlastně zakázáno Ilumináty.
... jehož autorem je muž, který ještě nedosáhl třicítky, ať máte trochu pojem o tom, co se v nadcházející generaci děje.

105585

11.5.2006 10:48

RE: uííí to je překvapení ...

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 105585

>doporučuji tento
>web ... http://gorg.php5.cz/...

Dost dobrý! Zejména pak kontextově (souvislosti) zpracované články.

Avšak i zde platí:

- nevěř něčemu jen proto, že jsi to někde slyšel nebo četl

- nevěř tradicím jen proto, že se utvářely po mnoho generací

- nevěř něčemu jen proto, že to zastávají mnozí

- nevěř něčemu jen proto, že je to psáno v náboženských knihách

- nevěř něčemu jen proto, že je to založeno na autoritě tvých učitelů a starších.


Ale pozorováním a analýzou se dopátrej toho, co souhlasí s rozumem a směřuje k žádoucímu kladnému výsledku, dobru a prospěchu jednoho a všech, pak to přijmi a žij podle toho.

105587

15.5.2006 5:25

RE: uííí to je překvapení ...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105585

Mno doufam, ze prolezou Zeleni do snemovny a nechame se prekvapit, co nam predvedou. Jinak pokud vidim, ze ve vedeni jsou lidi jako Bursik nebo Jaquess, tak si nedelam o teto nove politicke krvi zadne iluze. Mno, mozna se mylim. [mrknutí jedním okem]

105879

10.5.2006 19:04

fuj tajbl!

eugen 160.?.?.?

strana zelenych je presne to odporne,protilidove,protinarodni,proticeske a protistatni svinstvo tak jak to ve svem clanku mistrne artikuluje pan kral jehoz clanky mne obecne,povetsinou neoslovuji ale i pres to,tento bych klidne podepsal.
jaxe kolem neceho obsira ten zrzavy parasit stary pravdalaska,uhl a jeho eklhavt familie a dalsi,podobni velikani vlastizradneho spektra,tak je to vzdy neco cemu by skutecny cech venoval krom opovrzeni tak leda par naboju smerem od nabojove komory dopredu.
obcas,kdyz se nad temito vecmi trochu zamyslim tak jen zasnu,kde se u nas v cechach takoveto hnusne,lidozradne elementy vubec berou a snad se mi nikdo nedivi,ze moc casto nechodim k volbam kdyz vidim jaka mocka se mi tam lisa do prizne aniz by k ni byly alternativy co opravdu haji alespon nejake me zajmy a zaroven nejsou v prikrem rozporu v nicem co je pro mne hodne dulezite.

---------------------------------------------

o.t.: jeste touto formou rad verejne podekuji staremu zvedavci[smích] za tuto oazu temer absolutni svobody co nam soustavne dava,ze radeji jako zapominam jak umi psati treba o czechteku ci jinych vecech kde mne zcela vyjimecne,byt silne,no,jak bych tak rekl sral[smích],ovsem co clovek to nazor a pan stvora mi ty me take nebere i kdyz by on mohl velmi snadno.

105540

10.5.2006 20:48

Volím Zelené

Emma Bovary 84.?.?.?

jelikož průnik názorů které zastávám je větší s touto stranou než s těmi dalšími. Nějaké řeči o anarchismu mne neodradí spíš naopak z mého pohledu je tento článek skvělou předvolební agitkou [mrknutí jedním okem]
Mám ale dojem že pan "Král" je se situací ve SZ obeznámen dost povrchně. Např vůbec nevysvětluje proč byli loni na podzim odstaveni z čela Zelených lidé jako Jakub Patočka který byl takovou šedou eminencí a bývalý předseda Beránek. Přitom vazby Patočky na Havla jsou víc než jasné. Literární noviny pod jeho vedením se změnili ze seriozního intelektuálního čtiva v hlásnou troubu Havlových názorů dokonce tam měl svůj pravidelný sloupek.
Pokud jde o ty "zelené" bilboardy tak tady v Brně jich moc nevidím spíš mám dojem že převažují Železného NezDem, lidovci, Kasl se Zieleniecem a jejich SNK - Evropští demokraté a negativní protiODS mínus bilboardy s Topolánkem coby "antiJánošíkem" který bohatým dává a chudým bere patrně financované z peněz sociální demokracie.
Takže pane Králi berte to jako námět na další článek z jakých peněz financuje svoji bilboardovou kampan Železný který o sobě říkal že je jen "chudý Žid" nebo polofašistická Národní strana (BIS?)

105544

10.5.2006 21:37

Co nam to chce pan Kral vlastne sdelit?

Druid 84.?.?.?

1. expresident vyslovi podporu nejake strane (na to by snad mohl mit pravo)
2. zelena je ruda a cerna (axiom - zadne vysvetleni, musime jen verit)
3. konstrukce ktera tvrdi ze Havel chce zpet do vysoke politiky (zalozena zrejme jen na cteni myslenek)
4. penize - to vzdycky zabere (zavist je vsude, ze?) odstavec konci dalsi konstrukci bez jakehokoliv naznaku vysvetleni
5. touha po moci (po cem asi tak jeste touzi nekolikanasobny expresident bez potomku?)
6. nasili - nasilnik je kazdy, kdo se necha serezat od policisty
7. blizi se zaver - konecne i nejaka fakta
8. to uz je opravdu zoufala snaha

105546

10.5.2006 22:05

Super článek!

excelent excelentcz (zavináč) yahoo (tečka) com 83.?.?.?

Tak tohle by si člověk v českém tisku nepřečetl.Česká media opět cenzura!Havel touží po mezinárodní funkci a nestydí se na Čechy házet špínu.Zelená škraboška má zakrýt jeho hloupé myšlení s kterým dokázal sprznit lásku a pravdu.

105549

11.5.2006 6:56

informace

P.P. 68.?.?.?

V dnesnim Washington post jsem nasel clanek, ze minority jiz tvori 1/3 obyvatel USA ale u deti do 5 let je to jiz 50%, neb minority se nam mnozi rychleji. Chcete-li aby takto dopadla CR volte zelene, ti svou podporou imigrace hladce a v historicky kratke dobe zaridi ze cesi budou v Cechach minoritou.

105573

11.5.2006 8:51

RE: informace

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 105573

Byla jednou jedna zeme,
kde po mnoho tisic let rudy clovek s prirodou v symbioze zil.

...mate pravdu,.....je treba tridit zrno od plevele [velký smích]


V [cool]
world peace

105578

11.5.2006 8:08

Zhodnocení současné a budoucí situace

Jarmila 85.?.?.?

Budu se vyjadřovat slušně, takže o současných bolševicích budu mluvit jako o levici. Levicová ČSSD se přátelí s levicovou KSČM a již nyní takto dohromady mají většinu nad ODS (jinak pochybnou pravicí). To je levičákům málo. Proto investovali velké prachy do dalších levicových stran- strana rovnosti, strana Železného a strana zelených, aby vychytali hlasy nerozhodnutých voličů. Strana rovnosti zkrachla- ženy jim na politiku kašlou. Zloděj Železný asi taky pohoří. Ale jako perspektivní se ukázali zelení. Ovšem lidé nevidí, že rudí pseudozelení vyhodili ze strany poslední autentické ekology a vyprázdněnou zelenou slupku obsadili falešní zmrdi, Bursík, Žakes a spol.

Takže jaká bude situace po volbách? Zahraji si na vědmu a předpovídám toto: Volby sice vyhraje ODS, ale bude to Pyrrhovo vítězství, neboť ve skutečnosti budou držet moc ČSSD(levice) + KSČM(levice) + Zelení(levice). Bezvýrazný manekýn Topolánek bude nahrazen větším ranařem, možná to bude bývalý komunista Tlustý poslanec. Vlastně to nebude Pyrrhovo vítězství, ale promyšlená šachová hra, kde bolševici z ODS budou s výsledkem voleb vlastně spokojeni, protože cokoliv se levicově v parlamentu špatně odsouhlasí, tak oni budou jen jako bezmocně krčit rameny, že oni za nic nemohou. Nakonec my občané budeme ještě rádi, že jsme členy EU, protože jinak by si s námi Putinovy ruské mafie a tajné služby dělaly úplně co chtěly.

105577

11.5.2006 9:33

RE: Zhodnocení současné a budoucí situace

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 105577

Nakonec my občané budeme ještě rádi, že jsme
>členy EU, protože jinak by si s námi Putinovy ruské mafie a
>tajné služby dělaly úplně co chtěly.

Hmm... Poněkud Vám (opět) uniká skutečnost, současnost, situace zásadního významu - prostý fakt - že jsou to bankovní mafie, které si s námi se všemi bez rozdílu, dávno dělají co chtějí, co si zamanou. Demokracie a všechny ty nesmysly: "volby", "levice", "pravice", "Topolánek", "Tlustý"...atd., jsou jen dekorací, šaškárnou pro blbé, aby měli o čem diskutovat, žvanit a věštit. Pro mě jste Jarmilo dokonalým obrazem a svědectvím, kdo je tím kdo "nevidí", důkazem fungování a dopadu manipulace, důkazem kdy "slepí slepé vedou".

K: Takže jaká bude situace po volbách?

Stejná! Stojí-li to celé sakumprásk na lži, nemůže být jiná. Přerozdělovávat bídu, vytloukat klín klínem, mlžit, lhát a podvádět, rabovat a krást, a tomu všemu říkat v souhrnu: "demokracie a svoboda", "blahobyt a růst", se bude dál. O ničem jiném, než o pokrytectví nejhrubšího zrna, dnešní politika není. Kdo chce vidět vidí, kdo nechce vidět nevidí.

Národní ekonomiky neexistují, existuje pouze světová ekonomika, jejíž řízení je určováno konsorciem 14 světových bank. Tento jediný fakt rozhoduje o suverenitě států a nezávislosti jejich politiky, protože toto konsorcium vlastní, řídí, nebo alespoň kontroluje 72 procent veškerého světového oběživa.

105581

11.5.2006 10:30

RE: Zhodnocení současné a budoucí situace

šona 217.?.?.?

Reakce na 105577

.... protože jinak by si s námi Putinovy ruské mafie a tajné služby dělaly úplně co chtěly ...

... jsme totiž tupí, nerozhodní a neschopní cokoliv udělat se svými životy. Snad se alespoň najde někdo, kdo nás polituje, jaké jsme chudinky, slepé uličky evoluce, zrnka prachu smýkaná vesmírnými větry pfůůůůů .... Otče, Otče proč jsi nás opustil ???

[oči v sloup]

105586

11.5.2006 11:32

RE: Zhodnocení současné a budoucí situace

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 105586

Otče,
>Otče proč jsi nás opustil ???

Kdepak, kdepak... Otec nás neopustil. My, přesněji, někteří z nás opustili Otce. Přesněji, vyměnili Boha za bůžky a modly, směnili své životy za pseudosvobodu, klanění se zlatému teleti a nekonečným diskuzím a žvaněním o hovnu, rozkládající se mrtvole, iluzi a gigantické lži zároveň, jakou ta tzv. "rozvíjející se demokracie" dozajista je.

105588

11.5.2006 14:10

RE: Zhodnocení současné a budoucí situace

šona 217.?.?.?

Reakce na 105588

To byla ironie a navíc citace ... já to netvrdím, i když chápu, že je možné se tak cítit a jak moc to bolí.

105589

11.5.2006 14:13

RE: Zhodnocení současné a budoucí situace

šona 217.?.?.?

Reakce na 105589

A vůbec, neznám tě z Xka? 777 používal jeden Kristovec [mrknutí jedním okem]

105590

11.5.2006 14:38

RE: Zhodnocení současné a budoucí situace

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 105590

Těžko... [velký smích] Pokud vím, Honza777 je jen jeden. Moje maličkost, prach ve vesmíru.

105593

12.5.2006 9:06

RE: Zhodnocení současné a budoucí situace

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 105593

> ...Honza777 je jen jeden. Moje maličkost, prach ve vesmíru.
I ten prach ve vesmíru může být viditelný, třeba tím, že svítí podobně jako malá večerní světluška. [smích]
> ...Stojí-li to celé sakumprásk na lži, nemůže být jiná. Přerozdělovávat >bídu, vytloukat klín klínem, mlžit, lhát ...
Zapisuji mezi axiomy [smích]
> ...existuje pouze světová ekonomika, jejíž řízení je určováno konsorciem >14 světových bank ...
Zde bych oponoval, není tomu tak, je to jen ďábelský Bůh, který nás zcela úplně všechny pomocí peněz ovládá. Převážná většina se bude tomu bohu klanět, dostane-li přiděleno o ždibek více.

Běda, však když tento Bůh nedostane co chce, stačilo jen maličké ohrožení a z vysokého postu např. vyletěla naše exministryně zdravotnictví Marie Součková, které se to nelíbilo. Zde dnešní teletext ze soudního přelíčení:
SVĚDEK: SOUČKOVÁ DĚLALA NA MZ POŘÁDEK
PRAHA - Někdejší šéf vnitřního auditu ministerstva zdravotnictví Jindřich Buchar ve čtvrtek u soudu řekl, že před nástupem ministryně Marie Součkové byl v úřadu katastrofální nepořádek.
Zaměstnanci si prý pletli pohledávky se závazky, ztrácely se smlouvy a faktury, evidenční řád nikdo nedodržoval, smlouvy neměly podpisy na všech listech.
Součková nastolila pořádek, proto byla mnohým lidem nepohodlná, tvrdí Buchar.
Soudu se přihlásil po kritice exministra J.Kubinyiho na adresu Součkové.
Exministryně je stíhána kvůli pro stát nevýhodné smlouvě s advokátem Z.Nováčkem. Podle ní smlouvu někdo zfalšoval. zž STRÁNKA 116

105630

12.5.2006 9:47

RE: Zhodnocení současné a budoucí situace

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 105630

>Zde bych oponoval, není tomu tak, je to jen ďábelský Bůh,
>který nás zcela úplně všechny pomocí peněz ovládá.

Dovolím si nikoli oponovat, ale poopravit zjevný rozpor, kterým je "ďábelský Bůh". Bůh je vždy milostivý. Ďábelský může být pouze Satan...Antikrist.

Zapište mezi axiomy [velký smích]

PS: Součková je jen oběť systému. Ďábelského systému, stojícímu na lži. Systému, který tak jako postupně semele a požírá, degeneruje a devalvuje všechno a všechny, současně semílá a požírá sám sebe. Systém je třeba si představit jako gigantický mlýnek na maso, kde klikou Satan točí, nebo jako hada, který požírá svůj vlastní ocas. Pomalu, ale jistě. Součková holt zřejmě "uvěřila", že "růst", lhát a krást lze donekonečna.

105633

12.5.2006 14:17

RE: Zhodnocení současné a budoucí situace

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 105633

>Dovolím si nikoli oponovat, ale poopravit zjevný rozpor,
>kterým je "ďábelský Bůh". Bůh je vždy milostivý.
>Ďábelský může být pouze Satan...Antikrist.

Udělal jsem pravopisnou chybu měl jsem snad napsat Ďábelský bůh, myšleno tím boha (peníze), který vládne tomuto světu. To, že je Bůh vždy milostivý, tomu můžeme jen věřit, ale ne dokázat.

>... Součková holt zřejmě "uvěřila", že "růst", lhát
>a krást lze donekonečna.

Podle mne exministryně Součková nevyla s vlky, tak tu naší smečku musela opustit. Normálnímu člověku je proti srsti platit miliardy za kauzu Diag Human, tak na MZ dělala neobratně pořádek - tak jak to uměla. V kauze Součková & Diag Human zatím vítězí peníze (bůh).

Nevěřím, že zlo a lži mohou stále vítězit, měli by jsme býti nápomocní, aby tomu tak nebylo.

Ty světlušky vlastně večer svítí, občas i pohasínají, aby mohly zazářit znovu. [smích]

105651

12.5.2006 22:23

RE: Zhodnocení současné a budoucí situace

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 105651

Podle mne exministryně Součková nevyla s vlky, tak tu naší smečku musela opustit. Normálnímu člověku je proti srsti platit miliardy za kauzu Diag Human,
-------------------------------------------------------------------------
Normální člověk by mezi vlky ani nevlez.Ona jo a dobrovolně.

105704

12.5.2006 11:00

RE: Zhodnocení současné a budoucí situace

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 105630

>Zde bych oponoval, není tomu tak, je to jen ďábelský Bůh,
>který nás zcela úplně všechny pomocí peněz ovládá.
>Převážná většina se bude tomu bohu klanět, dostane-li
>přiděleno o ždibek více.
Když to máte těžké. Kdo nechce vidět, nevidí. Jeden velmi dobrý spisovatel popisuje, jak zatracení v pekle dostali dovolenou, aby se mohli podívat na práh nebe. Píše mimo jiné: "Duchové materialistů přišli povědět blaženým, že byli oklamáni. Po smrti neexistuje život, takže všechno, co vidí jsou halucinace". Vtip, ale dobrý.

>SVĚDEK: SOUČKOVÁ DĚLALA NA MZ POŘÁDEK
>PRAHA - Někdejší šéf vnitřního auditu ministerstva
>zdravotnictví Jindřich Buchar ve čtvrtek u soudu řekl, že
>před nástupem ministryně Marie Součkové byl v úřadu
>katastrofální nepořádek.
Člověk musí být vděčný, že se takoví lidé najdou. Najdou se, přestože vědí, že jim osobně to nic příjemného nepřinese. A najdou se přes všechny stavy beznaděje, které nám poměry - a jmenovitě ten, kterého dost nepřesně nazýváte ďábelský bůh - vnucují.
J. h.

105636

12.5.2006 12:14

RE: Zhodnocení současné a budoucí situace

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 105636

>Člověk musí být vděčný, že se takoví lidé najdou.

Nevím...nevím, zdali "vděčný" je to správné slovo na správném místě. Na rozdíl od Vás, necítím ani v nejmenším potřebu "být vděčný" někomu kdo je ve skutečnosti pouze naivním a pro systém "užitečným" idiotem, sluhou a obětí systému, kolečkem v soukolí, podílníkem na nepravosti, lhostejno zda vědomým či nevědomým. Nevím jak pro Vás, ale spojení "být vděčný" pro mne znamená co do důvodu mnohem víc, než pouhé "komu", ale pohříchu také "proč", resp. "za co". "Být vděčný" pro mne znamená především důsledně rozlišovat a být vděčný pouze tomu "kdo je toho hoden", "kdo si to zaslouží".

Koneckonců, co si budem povídat, celou epizodu "causa Součková" lze uzavřít slovy "klasika": Normální fungující demokracie...nic jiného...

105642

12.5.2006 12:41

RE: Zhodnocení současné a budoucí situace

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 105642

>Nevím...nevím, zdali "vděčný" je to správné slovo na
>správném místě.
Být vděčný Bohu za to, že vždycky najde někoho, kdo se kromě běžné špíny snaží uělat i něco dobrého. Že dokonce najde i člověka, který podá svědectví ve prospěch toho, koho systém drtí a žere. Že to ti lidé udělají i přesto, že je moudří a spravedliví hladce odsoudí. Tihle lidé ve skutečnosti následují Ježíše, i když o tom nevědí.
J. H.

105643

12.5.2006 15:04

RE: Zhodnocení současné a budoucí situace

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 105643

>Být vděčný Bohu za to, že vždycky najde někoho, kdo se
>kromě běžné špíny snaží uělat i něco dobrého.

Nevím jak je tomu u jiných, ale jsem vděčný Bohu za to, že mě naučil rozlišovat mezi zdánlivým a skutečným. Mezi iluzí a realitou, mezi lží a pravdou. Myslím si, že každý člověk, ještě před tím než začne vůbec něco dělat, by měl především přemýšlet, zda nedělá něco pouze zdánlivě dobrého, zda se nepodílí na něčem pouze zdánlivě dobrém. Tihle lidé ve skutečnosti podléhají iluzím a sebeklamu, i když o tom nevědí.

105658

12.5.2006 20:27

RE: Zhodnocení současné a budoucí situace

J. H. 83.?.?.?

Reakce na 105658

Lukáš 18:10  "Dva muži vstoupili do chrámu, aby se modlili; jeden byl farizeus, druhý celník.
11  Farizeus se postavil a takto se sám u sebe modlil: `Bože, děkuji ti, že nejsem jako ostatní lidé, vyděrači, nepoctivci, cizoložníci, nebo i jako tento celník.

105695

12.5.2006 14:33

RE: Zhodnocení současné a budoucí situace

krysa 84.?.?.?

Reakce na 105588

> Otče,
>>Otče proč jsi nás opustil ???
>
nemoh nás opustit někdo, kdo tady vůbec nebyl...

105653

15.5.2006 5:34

RE: Zhodnocení současné a budoucí situace

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105586

Plebs dole mel pouze kratkych okamzicich moc neco zmenit. Rikalo se tomu ruzne povstani, vzpoura, revoluce, kontrarevoluce. Dokud vladnouci elita mela zpetnou vazbu na zakladnu sve moci, mela zajem aby tato zakladna " v jiste mire" prosperovala. Ve chvili, kdy kumulace nadnarodnich korporaci dosahla jisteho bodu, tato zpetna vazba prestala fungovat. Tohle se stalo tak deset patnact zpatky. A jestli si myslite, ze to tak neni tak mne objasnete proc zapad presunul vyrobu do Ciny. Dlouhodobe to totiz bude znamenat pro Zapad tezkou ekonomickou krizy, ale to muze byt majitelum ukradene, ze ano. Mno a v dnesni demokracii politici nezpivaji pisen volicu, ale tech co jim prerostli pres hlavu. Nehlede, ze stado se da pres "chleb a hry" dovest treba i na valecna jatka. [pláč] [naštvaný]

105880

11.5.2006 21:17

RE: Zhodnocení současné a budoucí situace

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 105577

http://www.zeleni.cz/179/clanek/kandidatni-listina-sz-v-plzenskem-kraji/

Šesté místo na kandidátce vás jistě potěší [mrknutí jedním okem]
Jinak FYI podíl lidí s přirodovědeckým vzděláním (tam vlastní patří i ta Hauserová) nebo lépe řečeno těch co mají odborně tak nějak k ekologii blízko je +/- stejný jak za Bursíka tak za předchozícho vedení.

105607

11.5.2006 17:16

díky

dědek 193.?.?.?

díky za výstižný článek. Kéž by víc voličů pochopilo. Zabloudil jsem na Zvedavce náhodou, ale rád si v něm budu číst i nadále. Fakt mě potěšil

105599

12.5.2006 13:54

RE: díky

šona 217.?.?.?

Reakce na 105599

Někdo o někom vysloví pár znevažujících myšlenek a jiného to potěší. Radost z ubližování. Zvrhlé. Radost z kritiky je na místě pouze tehdy, když ji vyslovuje přítel příteli a ten ji přijme.

105648

14.5.2006 10:51

RE: díky

yogi 84.?.?.?

Reakce na 105648

nevidím v tom ubližování, spíš jen jiný pohled na věc (v původním článku), a v reakci - poděkování za tento neotřelý pohled. A povzdech, že oficiální propaganda z médií tyto souvislosti neukáže. Ta se zaměřuje na kritické hlasy směřující proti jiným. "Nové tváře" na politické scéně z řad Zelených věnčí málem aureolou. Není všechno zlato, co se třpytí. Není každý zastánce přírody, či bojovník za lidská práva, nebo proti korupci, kdo to o sobě jen hlasitě prohlašuje. Říkalo se - Za muže ať mluví činy. Nyní většinu lidí v této zemi ovlivňují prefabrikované názory, a alternativu lze najít dost výjimečně (snad Britské listy, a Zvědavec). Znám osobně některé vrcholové představitele Zelených, a za nimi jsou jiné skutky, než jak znějí jejich slova, slova, slova... (yogi)

105788

12.5.2006 9:28

Ještě k (před)volebním slibům

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Strana zelených nenavrhuje konkrétní novinky, hovoří pouze o zjednodušení systému, pravidelně valorizaci (zvyšování) odečitatelných položek ze základu daně a valorizaci daňových pásem podle růstu průměrné mzdy (jinak člověk, který bere reálně, vzhledem k inflaci, stále stejně, je zdaňován více, neboť se posune do nominálně vyššího pásma.
http://www.tyden.cz/text.asp?show=text&rid=4&tid=20876

105631

12.5.2006 14:59

Poznámka k textu

krysa 84.?.?.?

ad:V případě paní Pajerové/Jacques i ochota přivést své děti na místo, kde se dají s velkou pravděpodobností očekávat násilné střety. Řídí se zřejmě zásadou, že již od mala je třeba děti vychovávat k násilnému pouličnímu aktivismu.

---------

K čemuž bych rád podotkl,že prací státních orgánů je i předvídat situace a tudíž nechápu, jak je možné povolit demonstraci s tím, že se tam čekají "násilné střety" či jak sem četl jinde:..." s sebou na demonstraci, kde se dá s velkou pravděpodobností předpokládat, že dojde ke střetu dvou násilnických a nedemokratických uskupení ..."!!!!

Je-li oboje pravda,čili jde-li o demonstrace, kde se čekají násilné střety a navíc o demonstrace nedemokratických uskupení,je mi záhadou, na základě jakých (zjebaných) zákonů mohou v demokratické zemi být vubec povoleny!!!

Taky by mne zajímalo,zda to, že budu proti nějaké demonstraci mít něco napsané na ceduli či něco vykřikovat je "násilný pouliční aktivismus"!!!
Co je teda pak kurva ta demonstrace?? "Povolenej pouliční aktivismus???"
A kterej zpič to rozhoduje???

Každej, i ten čurák co to povoluje, musí mít jasný, že když nechá po městě pochodovat nacionalisty a nebo komanče, někoho to nasere a že těch lidí bude halda! Tedy nepochybně většina! Takže se to schválí proč?
Že by už komanči a nacionalisti byli taky "menšina" kterou je nutno chránit proti ostatním, jako třeba Cigáni??? A to i pomocí policie??

Takže mám čekat, že na příští demonstraci budu slyšet něco mezi Dojčland dojčland ýbr áles a Internacionálou a nebudu k tomu smět ani písknout, jo?
Abych náhodou nenarušil "zadní koncepci" nacionalistickýho či komunistickýho průvodu v demokratické zemi, kde podobné věci jako propagace těchto hnutí jsou (teoreticky) protizákonné?!
A když "naruším", dostanu do huby od policie co mě má chránit a misto toho chrání ty druhý???
PAK se divte, že tady jde všechno doprdele!!!
Už jen chybí, aby mě sbalili za tričko s nápisy "Smrt komunismu", "Bijte nacisty" či "No war in Iran"!!!
Kurva, neměl bych si rovnou koupit letenku na Guantanamo???


105656

12.5.2006 22:31

RE: Poznámka k textu

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 105656

Každej, i ten čurák co to povoluje, musí mít jasný, že když nechá po městě pochodovat nacionalisty a nebo komanče, někoho to nasere a že těch lidí bude halda!
------------------------------------------------------------------------
Koukám, pan Krysa by povolil pochody pouze internacionalistům a buržoustům [chechtot]

105705

14.5.2006 14:42

RE: Poznámka k textu

krysa 84.?.?.?

Reakce na 105705

každopádně bych je zatrhl komunistům a fašistům...

105812

13.5.2006 23:56

x

x 62.?.?.?

kterej politickej odbornik tohle psal proboha

105761

14.5.2006 8:11

RE: x

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 105761

>kterej politickej odbornik tohle psal proboha

Politika se ve skutečnosti nedělá tak, jak vám to prezentuje Česká televize, Český rozhlas 6, či deníky patřící cizině. Tato média Vám pouze přepírají mozek. Zde na Zvědavci se někdy můžete přiblížit i skutečnosti. Je tady mnoho svobodně a samostatně myslicích lidí s vlastním přehledem. [smích]

Doporučuji Vám častější návštěvy, samostatně myslet a porovnávat a třídit informace. Pokud se Vám něco nezdá, tak diskutujte konkrétně k věci.

105782

14.5.2006 17:15

Neviděl bych to tak jednostranně ...

zdena 88.?.?.?

Myslím, že vody naší sněmovny (a nejen ty) jsou stojaté již delší dobu, bez kyslíku a poněkud zapáchají (vím o čem hovořím, neboť bydlím na Malostranském náměstí). Zajisté je potřeba poněkud zesílit přítok, pozvednout stavidlo, trošičku provzdušnit (tomu také rozumím, neboť zeť je profesionální rybář). Proto by mi tam ti Zelení ani tak nevadili a z hovorů s lidmi zjišťuji, že nejsem sama, kdo jim k tomu asi napomůže. Už jsme totiž v té sněmovně měli či máme jinší ptáčky a žádná tragedie se nestala. Za pokus to stojí !
A ten pan Havel - tak nevím, zda stojí někde za Bursíkem. Možná pouze má na ten sněmovní rybník podobný názor jako já. Každopádně bývalého prezidenta vnímám ( a opět nejen já ) jako pozoruhodného a hlavně vícerozměrného člověka. Ti modří, oranžoví a červení - včetně pana prezidenta VK - tak nějak mluví pouze o jednom (ekonomické parametry) a jaksi se jim nedostává sil či chuti diskutovat o těch dalších dimenzích, které jsou snad ještě důležitější. Přiznejme si, že to prostě asi bude tak.
Tož pane Bursíku, trošku zelené té naší sněmovně určitě neuškodí - a snažte se, ať to jsou lekníny a nikoli žabinec.

105825

Příspěvků: 92

10.05. 03:33 zap  Havel a Zeleny?
11.05. 15:30 Saša  Havlovi přátelé ukradli autentickým Zeleným jejich stranu.
12.05. 05:06 zap  RE: Havlovi přátelé ukradli autentickým Zeleným jejich stranu.
12.05. 05:55 V. Sodek  RE: Havlovi přátelé ukradli autentickým Zeleným jejich stranu.
12.05. 15:47 Tom  RE: Havlovi přátelé ukradli autentickým Zeleným jejich stranu.
12.05. 16:20 Jarmila  RE: Havlovi přátelé ukradli autentickým Zeleným jejich stranu.
12.05. 16:40 Antiseptik  RE: Havlovi přátelé ukradli autentickým Zeleným jejich stranu.
12.05. 17:16  RE: Havlovi přátelé ukradli autentickým Zeleným jejich stranu.
12.05. 17:56 Tom  RE: Havlovi přátelé ukradli autentickým Zeleným jejich stranu.
14.05. 10:25 JzP  RE: Havlovi přátelé ukradli autentickým Zeleným jejich stranu.
10.05. 03:53 AstrAus  ejhle... i Zeleni :-(
10.05. 06:30 Rene Bartosek  RE: ejhle... i Zeleni :-(
11.05. 22:49 Druid  RE: ejhle... i Zeleni :-(
11.05. 23:49 Arkan  RE: ejhle... i Zeleni :-(
12.05. 11:48 Druid  RE: ejhle... i Zeleni :-(
14.05. 14:33 krysa  RE: ejhle... i Zeleni :-(
10.05. 06:18 bara  Zeleni
11.05. 00:30 pk202  RE: Zeleni
11.05. 01:42 Emma Bovary  RE: Zeleni
11.05. 19:18 pk202  RE: Zeleni
14.05. 11:00 yogi  RE: Zeleni
10.05. 07:25 čtenář  zase pseudonym?
10.05. 08:44 pan.X  RE: zase pseudonym?
10.05. 09:27 SandWalker  RE: zase pseudonym?
10.05. 10:38 Druid  RE: zase pseudonym?
10.05. 13:05 SandWalker  RE: zase pseudonym?
10.05. 14:06 Aja  RE: zase pseudonym?
10.05. 11:46 čtenář  RE: zase pseudonym?
10.05. 09:55 bývalý antikomunista  RE: zase pseudonym?
10.05. 12:12 čtenář  RE: zase pseudonym?
10.05. 13:03 X.Note  RE: zase pseudonym?
10.05. 13:57 bývalý antikomunista  RE: zase pseudonym?
12.05. 10:07 Walker  RE: zase pseudonym?
12.05. 22:13 Pontifex  RE: zase pseudonym?
11.05. 00:47 Kritik  RE: zase pseudonym?
11.05. 07:05 čtenář  RE: zase pseudonym?
14.05. 14:37 krysa  RE: zase pseudonym?
10.05. 09:10 Pes  Zajimavy material, prosim o precteni
10.05. 10:16 Tom  kouzlo ...
10.05. 11:13 Daniel  článek se mi zdá zaujatý a tendenční
10.05. 11:51 Honza777  Něco tak obsahově přitroublého jsem už dlouho nečetl
10.05. 12:50 X.Note  toto se mi tedy moc nelíbí..
11.05. 02:11 Rene Bartosek  RE: toto se mi tedy moc nelíbí..
10.05. 13:37 Karel z Čech  K pochopení současnosti
10.05. 14:25 trodas  RE: K pochopení současnosti
10.05. 15:07 DavidZ  RE: K pochopení současnosti
10.05. 17:36 Karel z Čech  RE: K pochopení současnosti
14.05. 14:39 krysa  RE: K pochopení současnosti
10.05. 15:40 Pavel Borek  Souhlasím s panem Králem!
10.05. 16:33 Honza777  RE: Souhlasím s panem Králem!
10.05. 19:54 čtenář  RE: Souhlasím s panem Králem!
12.05. 14:29 krysa  RE: Souhlasím s panem Králem!
10.05. 19:00 šona  uííí to je překvapení ...
11.05. 02:14 Rene Bartosek  RE: uííí to je překvapení ...
11.05. 10:20 šona  RE: uííí to je překvapení ...
11.05. 10:48 Honza777  RE: uííí to je překvapení ...
15.05. 05:25 Rene Bartosek  RE: uííí to je překvapení ...
10.05. 19:04 eugen  fuj tajbl!
10.05. 20:48 Emma Bovary  Volím Zelené
10.05. 21:37 Druid  Co nam to chce pan Kral vlastne sdelit?
10.05. 22:05 excelent  Super článek!
11.05. 06:56 P.P.  informace
11.05. 08:51 V. Sodek  RE: informace
11.05. 08:08 Jarmila  Zhodnocení současné a budoucí situace
11.05. 09:33 Honza777  RE: Zhodnocení současné a budoucí situace
11.05. 10:30 šona  RE: Zhodnocení současné a budoucí situace
11.05. 11:32 Honza777  RE: Zhodnocení současné a budoucí situace
11.05. 14:10 šona  RE: Zhodnocení současné a budoucí situace
11.05. 14:13 šona  RE: Zhodnocení současné a budoucí situace
11.05. 14:38 Honza777  RE: Zhodnocení současné a budoucí situace
12.05. 09:06 bývalý antikomunista  RE: Zhodnocení současné a budoucí situace
12.05. 09:47 Honza777  RE: Zhodnocení současné a budoucí situace
12.05. 14:17 bývalý antikomunista  RE: Zhodnocení současné a budoucí situace
12.05. 22:23 Vratislav  RE: Zhodnocení současné a budoucí situace
12.05. 11:00 J. H.  RE: Zhodnocení současné a budoucí situace
12.05. 12:14 Honza777  RE: Zhodnocení současné a budoucí situace
12.05. 12:41 J. H.  RE: Zhodnocení současné a budoucí situace
12.05. 15:04 Honza777  RE: Zhodnocení současné a budoucí situace
12.05. 20:27 J. H.  RE: Zhodnocení současné a budoucí situace
12.05. 14:33 krysa  RE: Zhodnocení současné a budoucí situace
15.05. 05:34 Rene Bartosek  RE: Zhodnocení současné a budoucí situace
11.05. 21:17 Emma Bovary  RE: Zhodnocení současné a budoucí situace
11.05. 17:16 dědek  díky
12.05. 13:54 šona  RE: díky
14.05. 10:51 yogi  RE: díky
12.05. 09:28 Pavel Bočan  Ještě k (před)volebním slibům
12.05. 14:59 krysa  Poznámka k textu
12.05. 22:31 Vratislav  RE: Poznámka k textu
14.05. 14:42 krysa  RE: Poznámka k textu
13.05. 23:56 x  x
14.05. 08:11 bývalý antikomunista  RE: x
14.05. 17:15 zdena  Neviděl bych to tak jednostranně ...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
245 056,01 Kč

Poslední aktualizace: 20.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 312