Diskuze k článku

Kateřina Jacques - dobře připravena past

Příspěvků 130

9.5.2006 0:19

Stejne je to policejni p...r

Misu 193.?.?.?

Potvrzuje to to, co jsem si myslel od zacatku celeho incidentu - ze tam nejaka ta provokace byla a ze si na tom incidentu p. Jaques posleze vyrobila medialni bublinu.
Nicmene je nespornym faktem, ze se pri tomto incidentu policie zachovala neprofesionalne, mela se snazit, aby k tomu vubec nedoslo, dotycny se nemel nechat vyprovokovat a pritomni policiste ho meli zpacifikovat, kdyz uz mu ty nervy povolily (osobne se mu moc nedivim, ale jednou je to policajt, tak ma s necim takovym pocitat). A dalsi pokracovani s reporterem BL, no to uz je uplny pruser, tohleto si platime z dani?
Otazka je, co s tim.
napadla me myslenka smisenych hlidek, jednotek, utvaru. Smisenych, tim myslim cast policistu ceskych, cast treba nemeckych, cast anglickych, francouzskych. Jednak si nasi policajti procvici cizi jazyky, jednak se podvedome budou snazit pred zastupci druhych statu "blysknout", coz reciprocne plati i o tech zahranicnich. Ale kdovi, treba by se to klasicky zvrhlo, jako vsechno v Cechach...

105299

9.5.2006 7:56

RE: Stejne je to policejni p...r

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 105299

>Potvrzuje to to, co jsem si myslel od zacatku celeho incidentu - ze tam nejaka ta provokace byla a ze si na tom incidentu p. Jaques posleze vyrobila medialni bublinu.

Trefa, tak to bylo.

>Nicmene je nespornym faktem, ze se pri tomto incidentu policie zachovala neprofesionalne.

Co byste chtěl. Ty vtipy o policajtech nejsou pro nic za nic. Nějakou dobu (14 let) jsem tam pobyl a řeknu Vám, sbírka deprivantů, kterým jde pouze o uplatnění vlastní moci. Korupce, loajalita jako hlavní kvalifikační požadavek...

>Otazka je, co s tim.

Každé firmě klesá efektivita se stoupajícím počtem článků řízení. Ministr-policejní prezident-krajský ředitel-okresní ředitel-vedoucí oddělní-vedoucí směny. Řešení je na snadě. Kompletní rekonstrukce.

105328

9.5.2006 8:12

RE: Stejne je to policejni p...r

Tom 24.?.?.?

Reakce na 105328

>Ty vtipy o policajtech nejsou pro nic za nic.

Bať, vyprovokovat policajta není žádnej kumšt. Ti jak mohou někoho zjebat, tak toho náramně využijou ...

http://i1.tinypic.com/xlj82c.jpg

105332

10.5.2006 4:14

RE: Stejne je to policejni p...r

eugen 160.?.?.?

Reakce na 105299

>myslenka smisenych hlidek.....cast
>nemeckych, cast anglickych,
to je nesmysl,cizi policajt v cechach vubec policajtem neni a musi to tak navzdy zustat. preci mne zde nebude jebat nejaky nemec,ci dokonce american,to tak leda az pri nwo!

105453

9.5.2006 0:20

ano

dub 62.?.?.?

též se mi jeví, že jde o dobře připravené divadýlko.
šmejdům je jasné, že stávající fotbalové manšafty (míněno strany) výrazně ztrácí na popularitě a mohlo by dojít k nežádoucím odchylkám. proto je třeba vhodně připravit nástup nové strany pod jejich kontrolou, aby ovce nedejbože nevyvedli něco nepředvídaného.

a protože zmlácení studentů se při puči v ´89 jako stimul ovcí osvědčilo, vsadili na stejnou kartu.
chudinky zelení, když je jim tak ubližováno, tak určitě je režim nemá v lásce. a proto jim dáme svůj hlas, aby se něco změnilo.
problém je v tom, že vše je zcela v režii osvědčených kádrů.

ale vsadím se, že spousta hlupců na to skočí...

105300

9.5.2006 7:21

RE: ano

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 105300

ano, velmi správně, bylo to dokonale a promyšleně předem připravené divadýlko. Jenom mi tam není jasná ta Marvanová- až dosud jsem ji pokládala za slušného člověka. Ale můj bratr, chudák, hned jim skočil na lep a rozhodl se, že bude volit zelené. Marně jsem mu vysvětlovala, že je to všechno domluvená svoloč, že Jacques je sestra Moniky Pajerové a velká kamarádka Sváti Karáska (že ani Karásek není tím, za co se nám vydává a pravdu měl pan Vaněk z Austrálie, když vyjevil, co je zač), že ani Motejl v žádném případě není kladná postava a Šabatová jakbysmet. Jsou všichni spolu propojeni jak praví a nefalšovaní mafiáni a ještě nám tu hrají tak nechutná divadýlka. Za to teatrální ječení by skutečně tato „dáma“ zasloužila pár facek.

105324

9.5.2006 8:11

RE: ano

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 105324

> ... by skutečně tato „dáma“ zasloužila pár facek.

Pohled do zákulisí dění naší politiky od paní Jarmily je o mnoho pravdivější a trefnější, než se dovídáme z medií, která zcela účelově zpracovávají dění a ovlivňují tak „lůzu“.
Ty facky jsou sice zakázány, ale zcela jistě by této dámě pomohly. I já osobně bych této dámě také s chutí jednu vrazil, ona to potřebuje.
Dík paní Jarmilo za příspěvek, vážím si Vás. [smích]

105331

9.5.2006 8:23

RE: ano

swen 80.?.?.?

Reakce na 105324

Pajerovou znam z jeji strany "Nadeje". Opravdu je naprosto mimo. Chvili jsem v pomateni mysli chtel volit zelene. Tento incident mi nastesti otevrel oci. Anarchokomunisty volit nebudu.

105334

9.5.2006 12:01

RE: ano

zdeněk 82.?.?.?

Reakce na 105324

Ano, bratr je chudák, protože se rozhodl volit Zelené, což Vám, která jistě volíte tmavě modré, dře kůži z těla. Možná by neškodilo přemýšlet nad tím, že se může stát, že nemáte pravdu vždy Vy. Mám pocit, že už jsem jednou reagoval na Váš příspěvek, který se týkal Ratha a toho, že Váš bratr je hloupý, kvůli tomu, že s Rathem souhlasí. Nemám rád ani Zelené ani Ratha, ale nejvíc nesnáším lidi, kteří si myslí, že mají vždy pravdu a vehementně to ostaním cpou. Dovedu si živě představit, jaké to je, mít za sestru zrovna Vás, a Vašeho bratra upřímně lituji. Je to hrůza mít v rodině někoho, kdo si dovolí mít vlastní názor, že ? Vy jste totiž prokoukla, jak to tady chodí a jediný správný názor je ten Váš.
Nicméně Vám přeji hezký den.

105349

11.5.2006 10:14

RE: ano

:-( abcd (zavináč) znojmo (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 105349

Ne, bratr není chudák. Je to prostě ČČD (čistý český debil).

105584

12.5.2006 20:31

RE: ano

Zdeněk 86.?.?.?

Reakce na 105584

Jejda, vy se tady všichni tak dobře znáte, nebo jste další z těch co všechno ví ?? Opravdu lituji, že poměrně zajímavé články provází diskuze duševních naháčů. Potírat cizí názor není nic jiného než to, že vy s tím svým si nejste až tak jistý .... i když to, co jste napsal vlastně ani názor není, to je jen taková hloupost. Svůj svému.

105696

10.5.2006 5:20

RE: ano

seda 82.?.?.?

Reakce na 105324

Souhlas! Dělají znás blbce..."zelení", ale asi spíš vyscaní! Se všemi těmi Pajerovými a Karásky... a na Šabatovce bych také neměl zapomenout - zažil jsem s jejich rodinou o podobném vypovýdající incident (v Přerově).
A mimo jiné...čím více se mi zdá, že názor expramiéra Zemana na novinářskou
obec, je dost výstižný...v obecnosti, samozřejmě vyjímky potvrzují pravidlo.

105463

9.5.2006 0:32

Všichni si hřejí polívčičku...

YAMATO 62.?.?.?

No, to video od NS je ovšem velmi řádně upravené...všechno mlácení vystříháno atd. A to mlácení tomfou tam bylo, to dokazují jiná videa. Mimochodem: podle několika známých policistů to bylo použití nesprávné...

Řekneme si to upřímně: okolo této věci lžou všichni, jak se jim to hodí. A všichni se to snaží využít/zneužít. Spíše než o "stranický úkol" šlo podle mě o náhodu, které se ovšem rychle chopili.

Fakt, že policie jedná velmi často hovadsky (nejde zdaleka jen o K.J., ta je jen "nahoře" a tedy vidět), je stěží oddiskutovatelný.

A že ječela? No, chtěl bych vás vidět, kdybyste byl ženská a takhle po vás šli, jak byste se choval...

Ta Marvanová v tramvaji, to je ovšem typická ukázka přehrávání...

105303

9.5.2006 1:15

RE: Všichni si hřejí polívčičku...

čtenář 86.?.?.?

Reakce na 105303

>No, to video od NS je ovšem velmi řádně upravené...všechno
>mlácení vystříháno atd. A to mlácení tomfou tam bylo, to
>dokazují jiná videa. Mimochodem: podle několika známých
>policistů to bylo použití nesprávné...

Akorát škoda, že pan Stwora tomu při své inteligenci tak věří.

105306

9.5.2006 9:16

RE: Všichni si hřejí polívčičku...

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 105306

tak tak, jeste bych mozna panu Sworovi veril "nezaujaty pohled z druhe strany oceanu", kdyby na budku dostala nejaka ochrankyne zvirat [mrknutí jedním okem] , ale takhle v tom vidim jenom hodny kluky z Narodni strany, urvanou zenskou ze Strany zelenych a na zasah policie uz se trochu zapomelo...

-Mimochodem ve stredu o tom vysiLA NOVA reportaz, nejspis v 'Navlastni oci', tak se mozna dockame jeste dalsi zajimave verze. No nechme se prekvapit...

105337

9.5.2006 15:15

RE: Všichni si hřejí polívčičku...

HW 62.?.?.?

Reakce na 105337

nepiste ochrankyne zvirat, vzdyt ta pani ve svem urade haji romy apod. [mrknutí jedním okem]

105372

9.5.2006 21:24

RE: Všichni si hřejí polívčičku...

jan 67.?.?.?

Reakce na 105337

Pro ochrance zviratek - nejnovejsi moda na netu: damy s jehlovymi podpadky a chuderky zviratka:

Squishy Bunny

Squishy Puppy

Squishy Kitty Rerun

ukazky videa z

www.snuffx.com

105411

9.5.2006 8:38

klasicky pripad demagogieke lzi

swen 80.?.?.?

Reakce na 105303

jake mlaceni tonfou? Myslite to, jak hystericka zenska odmitla nastoupit do auta a tak tam byla tonfou postrcena?
Ten policajt byl naprosto v klidu. Kdyby ta hystericka slepice nebranila, kdyby poslechla policii jak ma ze zakona povinnost tak se ji nic nestalo.
No a ze si k tomu pribrala dve deti to jen ukazuje ze patri do lecebny a ne do parlamentu.

105335

9.5.2006 18:48

RE: Všichni si hřejí polívčičku...

Pontifex 217.?.?.?

Reakce na 105303

Určitě bych neřval, že mě policie bije a láme ruku, když by mě držel v poutech a evidentně mi nic nedělal, pokud by mě vyzval at nastoupím do policejního auta, tak bych samozřejmně nastoupil. [mrknutí jedním okem]

105397

9.5.2006 20:57

RE: Všichni si hřejí polívčičku...

krysa 84.?.?.?

Reakce na 105397

>Určitě bych neřval, že mě policie bije a láme ruku, když
>by mě držel v poutech a evidentně mi nic nedělal, pokud by
>mě vyzval at nastoupím do policejního auta, tak bych
>samozřejmně nastoupil. [mrknutí jedním okem]


To bych pochopitelně řval už předtím, neb mi nemá co dávat pouta když nikoho ničím neohrožuju. On tam taky nikoho nevyzýval k nástupu do přemisťovadla ale normálně ji mlátil klackem do zad.
Vaše představa vyzývání mi připomíná jednu hlášku ze školy:

" A Poláček byl pozván do koncentračního tábora..."

105406

9.5.2006 1:20

Rosa Parks

jozin z bazin 128.?.?.?

Teda kdyby me zakonem nutili uvolnit misto v autobuse rekneme Cinanum, a ja mel dojem ze to muze neco zmenit, tak taky PROMYSLENE a PLANOVITE z toho udelam incident. A taky si dam zalezet na tom aby z toho byl co nejvetsi randal.

Pani Parksova vodmitla srazit kufry pred nekym kdo si to nijak nezaslouzil. Takovejm lidem patri svet.

105307

9.5.2006 3:09

RE: Rosa Parks

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 105307

ano,temto lidem preci patri kus sveta,jmenuje se Afrika,Detroit,Cleveland,Johannesburg,jedte se tam podivat,bude se vam tam urcite moc libit

105316

12.5.2006 15:48

RE: Rosa Parks

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 105316

No ja sem si jistej ze az si konecne v USA prosadime ten zakon, ze Kanadani musej sedet vzadu v letadle, (taky dve separatni fontanky na letisti, rezate nekde v koute u kumbalu na kostata, specialne pro Kanadany) tak pana Stworu ani nenapadne se nak cukat a rozhodne nebude pit z fontanky pro Americany a delat z toho randal...

105669

9.5.2006 10:10

RE: Rosa Parks

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 105307

Toto téma se zde důkladně probíralo v souvislosti s přenesením jejích ostatků do toho U.S.Pantheonu nebo jak se jmenuje ta kostnice. Byla snad i v tehdejším právu, řidič ji vyzval, aby své právoplatně "černé" místo uvolnila bílému muži (snad staršímu, nevím) a ona spustila akci ve stylu naší lidskoprávní papouškyně žako. Ovšemže i tenkrát se jednalo o incident prormyšlený, jeli v tom komunisté i nejmenované etnikum. Předchozí dvě adeptky při obdobných incidentech vyhořely ještě hůře než naše paní Jacques, vykřikovaly oplzlosti a páchaly výtržnosti, tudíž nebyly pro spořádané konzumenty masmédií to pravé diskriminované. Potřetí uspěla kultivovaná a uvědomělá Rosa, dle vzezření míšenka a spustila se kampaň, která stála následně U.S.poplatníky desítky miliard na Afirmační akci. V podivné úměrnosti k přibývání práv a "nadpráv" barevným najednou přibývalo i násilných rasových nepokojů...

105342

9.5.2006 3:06

zenska patri za plotnu

Belveder 64.?.?.?

at sedi kaca doma na prdeli a pece vdolky,jak se zensky serou do politiky ,tak jsou z toho jen problemy - lidoveji to uz vypovedet nedokazu,ale na pravde to absolutne nemneni,zena patri k detem a do rodiny,v ulicich at si vyrvavaji panove

105315

9.5.2006 7:33

A kam patříte Vy?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 105315

Tuhle hloupou provokaci jste si mohl odpustit pane Belvedere. Já jsem se narodila svobodným člověkem stejně jako Vy, nikoliv s vařečkou v ruce a zástěrkou kolem beder. Mám naprosto stejné právo rozhodovat o věcech veřejných, které se dotýkají mého života- takže si příště nechte takové blbé kecy, ano? Až bude situace u nás nesnesitelná, vyjdu do ulic a budu hlasitě protestovat proti bezpráví spolu s muži. Tady nejsme v muslimské zemi, aby v ulicích řádili výhradně muži a ženy držely hubu a krok. A kdože to rozkradl u nás beztrestně stamiliardy? Byly to ženy?

105326

9.5.2006 7:44

RE: A kam patříte Vy?

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 105326

[smích] Jarmilo, Jarmilo. Poznáte provokaci a přece na ni skočíte.

A, jako obvykle, máte daleko k objektivitě.
>A kdože to rozkradl u nás beztrestně stamiliardy? Byly to ženy?
Bohužel, i ženy. Např. firma ALEKO (Alexandr Komanický). Boxer s vymláceným mozkem a všechno řídila jeho žena. Nebo ta co se Svobodou (nevzpomenu si jak se jmenovala) vytunelovala Libertu. To jen tak, co jsem si po ránu nahonem vzpomněl.

105327

9.5.2006 9:57

RE: A kam patříte Vy?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 105327

Ta z Liberty byla paní Snopková a dokonce za katr se dostala pí.Zubatá z Kokakolji, Regina Rázlová kulivá tušímže Sklounionu (její otec měl pod palcem za režimu cosi jako rozpočtovou komisi a po rekonstrukci Národního divadla se předpokládala změna jeho hesla z Národ sobě na Regině táta). Ale stejně jako při udělování Nobelových cen za přírodní vědy jsou i při tunelování dámy ve výrazné disproporci.
V souvislosti se zastoupením žen v politice jsem zvědav, jak uspěje kampaň Evropských demokratů, na plakátech předseda Kasl po boku švarných političek inzeruje kandidátku s 50 % slabšího pohlaví (i když dle statistik je žen o procento či dvě více, takže korektní by bylo třeba 51,5 %, z toho 20 % důchodkyň nebo tak nějak).

105339

9.5.2006 8:48

RE: A kam patříte Vy?

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 105326

A kdože to rozkradl u nás beztrestně stamiliardy? Byly to ženy?
----------------------------------------------------------------
Zajímavý pohled. [překvapení]
Neukradly /od čeho maj chlapa / ale určitě utratily. [mrknutí jedním okem]

105336

9.5.2006 12:45

RE: A kam patříte Vy?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 105336

Jarmilo, zkuste se treba podivat na aktivity Livie Klausove, nez tady placnete takove trapne a nesmyslne obvineni, z ktereho cisi ze "zeny nic, to vsechno muzi...".

Na druhou stranu do jasne dokazuje vetsi inteligenci muzu - i kdyz take vetsi zneuzivani, hmmm? [mrknutí jedním okem]

Tak si vyberte [smích]

105352

9.5.2006 14:06

RE: A kam patříte Vy?

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 105326

[pláč] .... Georgine !!!! Uz zase pouzivate ten vyvanuly a v tomto pripade ale uplne BLBY primer o Muslimech. Jste mimo, jste uplne mimo. [oči v sloup]

105364

9.5.2006 7:59

Ja osobne si myslim,

ted 62.?.?.?

ze to pripravene nebylo.. to, ze se pak chovala jako hysterka je druha vec, ale snad zadna normalni zenska nebere na demonstraci neonacistu sve deti s tim, ze ma umysl vyvolat sarvatku. Apropo samotne brani deti na takovejhle typ akce mi tez neprijde zrovna zodpovedne.

105330

9.5.2006 8:14

RE: Ja osobne si myslim,

Misu 193.?.?.?

Reakce na 105330

Drobny detail. Kdyz ji cpali do toho auta, jecela, ze tam nechce. Ale ani slovo o tom, ze tam ma deti. Zadne: Mam tu male deti, postarejte se mi o ne, udelejte neco. Pripadne k okolo stojicim policistum neco v tom smyslu jako: To se budete divat, jak me bije, to nechate ty deti, aby se na neco takoveho divaly? Proc neco neudelate?

Kazda zodpovedna mama bude mit v prvni, druhe i treti rade starost o deti, ne o to, jestli ji policajt utahl naramky, nebo ne. Ale v pripade Kacenky po celou dobu zdokumentovaneho incidentu nepadlo z jeji strany ani slovo o nejakych detech. Takze i jako mama stoji za hovno.

105333

9.5.2006 9:45

Nazelenalý Havel to ovšem vidí...

Mindy 217.?.?.?

[překvapení] ...tak nějak ehm...chrch jinak. A to tak, že případ Kateřiny Jacgues, ktechrrrou suchrrově...ehm...žééé...zmlátil policista nebyl ojedinělým excesem...chrchl..Jde o příznak nebezpečí společného pchro celý postkomunistický svět...žéééé...ehm...
BINGO.
EXprezident periodidicky EXitující za své prezidentůry z té nezvyklé dřiny, EXdisident a nyní EXpert na Fšechno nazývá tento přízchrrak..ehm...neofašismem a plíživým fašismem a aby toho nebylo dost i neonacismem. JUJ. EX dále tvrdí, že někteří politici (zvlášt ten JEDEN [smích] )těmto náladám nahchrrávají, aniž třeba chtějí..žééé (jsou to debilové - zvlášt ten JEDEN [smích] ). Přízchrraky a nálady tito politici (zvlášt ten JEDEN [smích] )vyvolávají svými výchrroky o cikánech v táboře v Letech,o používání klecových lůžek v psychiatchrrických léčebnách a o homosexuálech. Navíc ta neonacistícká hnutí mají sdělovací pchrrostředky ,žéééé... a dlouho se zdálo, že policie...ehm...chrch...k nim (kamarádům toho JEDNOHO...[smích]) byla shovívavější než...ehm...chrchl-chrchl... "k těm mladým nadšencům s vlajícími vlasy, kteří naopak proti tomu pchrrrotestují".
No a je to JASNÝ. Ten JEDEN je plíživej fašista, neofašista a neonacista. A nechal zmlátit Kateřinu J. a po večerech mučánkuje v klecovým lůžku cikánské homosexuály a máme volit Stranu zelených ( páč Únie svobody má už jen tři členy a dva jsou jednou postministrskou hohou v kriminále...žéé...ehm).Ještě, že EX neexnul a pchrravidelně mi vyjevuje Pchrravdu ( na lásku má Dagmachrrrr...[pláč] )

Zdroje:
http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=147993
http://ihned.cz//2-18400740-002000_d-7c

Děkuji, děkuji pane Václave a SAMOZŘEJMĚ budu volit Nazelenalé...žééé...a totéž čekám od všech, co nejsou neofašisti, plíživý fašisti (ty se poznají dle toho, že místo bomberu mašírují jen v hnědých fuseklých...jo,jo...[smích]) a neonacisti.
Zdroj:
http://quick.idnes.cz/index.aspx?what=95400

...a když budou mít navíc nadšenecky vlající vlasy,tak jsme zachráněný...
(a toho JEDNOHO ekologicky zahrabem do kompostu...i s brejlema a ochrankou...[cool])

Jdu vrazit nablonďatělou hlavu do jarních kopřiv a s takto (ekologicky nazelenale) obarvenou kšticí razím agitovat do pražských ulic...
[smích]. Mindy

105338

9.5.2006 22:27

RE: Nazelenalý Havel to ovšem vidí...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 105338

[chechtot]

105425

9.5.2006 10:01

Další možnost.

J. H. 62.?.?.?

Bylo mi trochu divné, proč pan Stwora počkal několik dní, než uveřejnil příspěvek k této věci. Nevím, jestli v tom byl úmysl, ale jednu výhodu to má. Všimněte si v diskusi, kolik lidí je už za těch pár dní ovlivněno mediální masáží. Poučné.
Příhoda sama vypadá až příliš jasně. Vytypování policisty, který vypadá labilně, nenadálý útok na něj, řev, vzpírání se, kladení odporu, válení se po zemi. Jedním slovem divadýlko. Kamarádi vhodné momenty z celé akce nafotí a nafilmují, novinářská sebranka, Blisty, zahraniční ochránci lidských práv. O možných cílech tohoto divadýlka se už zmínili jiní. Já bych chtěl nabídnout jiný možný výklad události:
Představte si, jak celá akce působila na neinformovaného diváka. Celkem slušná demonstrace lidí, kteří celkem slušně vypadají a chovají se, jak je v podobných případech obvyklé. (K jejich skutečným cílům se nevyjadřuji.) Za nimi se táhne skupina podivných maškar, které se chovají přinejmenším podivně, ne-li agresivně, ale jsou přesvědčeny, že oni jsou ti hodní, kdežto ti relativně slušní jsou bídáci, které je nutno zahladit. Je celkem jasné, že k tomu, aby se člověk zařadil mezi tyto aktivisty, musí žít v umělé realitě - což je ostatně jeden ze znaků hysterie. A teď se podívejme, jak to takový aktivista vidí. Po Praze si klidně pochoduje skupina fašistů, kteří už už začnou vraždit a terorizovat, a policie, (které jde ve skutečnosti jen o to, aby demonstrace proběhla bez výtržností) místo aby zasáhla, je ještě chrání. Je tedy s nimi spolčená. Není nic divného, že když se na takového aktivistu policista zamračí, spustí to v něm celou soustavu představ. Cítí se jako na Gestapu nebo v Quantanámu a chová se podle toho. Pokud by mu někdo řekl, že se choval hrubě nepřiměřeně, bude ho považovat za dalšího spolčence fašistů.
J. H.

105340

14.5.2006 12:59

RE: Další možnost.

yogi 84.?.?.?

Reakce na 105340

Velice výstižné hodnocení možného (a podle mojí osobní znalosti paní K.J. JISTÉHO) rozpoložení mysli její a asi i dalších "odpůrců", co šli za průvodem s transparentem. Nasvědčují tomu pak i vyjádření paní K.J. případně pana Stanislava P. k těmto událostem.

A jen ještě poznámku pro editora - i jemu zaslaná verze je skutečně trochu zkrácená - o pomoc obuškem k nastoupení do auta paní K.J. Ale zkrácení je z hlediska času minimální, oproti jiným "výběrům" z videa, natočeného fotografem Britských listů Vlkem (Wolfem). Na BL je (tedy bylo možno, když jsem tam v květnu zavítal), záznam vidět celý. A taky fotky. A oboje svědčí o připravenosti paní K.J. se zviditelnit - ať již přes pochodující, nebo přes policisty. Je to z těch fotek zřejmé, i z videa.
Ale - pokud k nim kdokoliv bude přistupovat s předpojatostí, ať už ve prospěch K.J. (a Zelených), nebo naopak proti nim - samozřejmě si pro "svoji" verzi argumenty najde - a co se nehodí - NEUVIDÍ. Uzpůsobení našich smyslů a mysli napomáhá skutečně subjektivně vnímat potvrzení toho, co předem předpokládáme, a popření faktů, které naše předpoklady vyvracejí. A tak kdo se chce něco nového DOZVĚDĚT, musí se snažit ke sdělení přistupovat NEPŘEDPOJATĚ, tedy nehledat jen potvrzení toho, co beztak předem vím... (yogi) [oči v sloup]

105801

9.5.2006 10:04

Jak to tak byva,

Zrzek 147.?.?.?

je chyba na obou stranach. Policiste postupovali zbytecne prisne. U nich se to vsak da pochopit, oni byli v praci, ve stresu, pod tlakem. Bohuzel (nebo spis nastesti) je to neomlouva.

Na druhou stranu chovani ty zensky s francouzskym jmenem mi pripadalo trapny, protoze nevim, jestli nakladacku dostala nebo ne. Z videi, ktery jsem videl, dostala nakladacku jen pri nastupu do auta, tu si zaslouzila, ale mela byt mirnejsi.

Cislo policista pri zasahu kazdopadne mel, je to videt i ve zpravach
http://www.ct24.cz/vysilani/?id=106168&datum=2006-05-01&porad=

Svedkum, kteri tvrdi, ze byla zbyta, moc neverim - viz Marvanova, ktera videla biti z tramvaje, ale nic nevidela, protoze ji stinili policiste. Tak smesne prohlaseni uz jsem dlouho necetl. A zeleni take nejsou moc duveryhodni svedci.

Proste porad nevim, jestli ten zakrok byl nebo nebyl neprimereny. Z toho, co jsem videl, se to zdalo jen mirne prehnane.

105341

9.5.2006 11:30

RE: Jak to tak byva,

Honza Bidlo 194.?.?.?

Reakce na 105341

> viz Marvanova, ktera videla biti z tramvaje

Ja silne pochybuju, ze Marvanova jezdi tramvaji. [smích]

105348

9.5.2006 13:59

RE: Jak to tak byva,

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 105348

.... [chechtot] ....tak to sedi....

105363

9.5.2006 22:31

RE: Jak to tak byva,

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 105363

Jsem zrovna chtěla připodotknout něco jako Odkdy politici jezdí "sockou?"

105426

10.5.2006 7:15

RE: Jak to tak byva,

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 105426

By ste se divila na cem se da usetrit. Vzdyt politici jsou chudy [chechtot]

105474

9.5.2006 12:30

RE: Jak to tak byva,

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 105341

Řekl bych, že na Vašem příspěvku je možno názorně ukázat, jak je důležité nevěřit sdělovacím prostředkům ani slovo. Kdyby nebylo ničeho jiného - sdělovací prostředky jsou na tom v jistém směru stejně jako Vy. Máte možnost zamyslet se a uvažovat nad tím, jak by se dalo postupovat humáněji. Tu možnost zasahující policista neměl. Musel jednat okamžitě i přes riziko, že nezvolí úplně nejlepší variantu.
Něco podobného můžete vidět, když někdo chytrý vysvětluje účastníkovi dopravní nehody, co měl udělat. Ten mudrc měl na svoje úvahy týden, řidič desetinu vteřiny.
J. H.

105351

9.5.2006 13:40

RE: Jak to tak byva,

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 105351

Je celkem jedno kolik mel casu. Jakmile si clovek oblece policejni uniformu, tak zodpovida za ciny, ktere pri vykonu sluzby spacha. Je zcela zcestne se odvolavat na nejake lidske hledisko nebo praci ve stresu. Jednou je to policajt a hotovo. Jestli se nesrovna s jednou hysterkou, tak u policie nema co delat. To ze si o to koledovala porad nemeni nic na tom, ze se mel krotit, podobny manyry patri na vesnickou zabavu...

105361

9.5.2006 13:57

RE: Jak to tak byva,

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 105361

>podobny manyry patri na vesnickou zabavu...

Normální buran v policejní uniformě. A takových je tam spousta. Nevzdělaných, nevzdělatelných ale dobře placených. K tomu ještě přispívá, že na pražské poměry ten plat až tak dobrý není, takže pražští poldové jsou na tom ještě hůř, než zbytek republiky. Myslím s tím buranstvím. Každý, kdo něco pořádného umí, to totiž dělá někde jinde.

Jak tady píše trodas http://www.zvedavec.org/nazory_1596.htm#ptr105358, byl to zpackaný zákrok (jenže takový je každý druhý) ale pořád nevíme, proč se vlastně zakročovalo. Tady jen u zpackaného zákroku byla Kateřina, kamery, reportéři, politici...hmm, to je fak nějak moc náhod najednou. Že by přece jen inscenace? Nee! [chechtot] Takováhle Kateřina vždycky vytáhne do boje s fotografy atd. Ale ráda se předvede. Nakonec i zdůvodní svou existenci na úřadu. Není-liž pravda?

105362

9.5.2006 15:18

RE: Jak to tak byva,

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 105362

No a tady jeden typický příklad takyprofesionála. Policejní przident Husák řekl: "Chceme, aby se zjistilo, zda nespáchali trestný čin. V úvahu by připadal trestný čin zneužití pravomoci veřejného činitele z nedbalosti,"
http://hn.ihned.cz/index.php?s1=5&s2=0&s3=0&s4=0&s5=0&s6=0&m=d&article[id]=18400750

Protože Trestní zákon v §3 v odst. 3 říká: K trestnosti činu je třeba úmyslného zavinění, nestanoví-li tento zákon výslovně, že postačí zavinění z nedbalosti., podíváme se přímo na § 158.

§ 158 Zneužívání pravomoci veřejného činitele
(1) Veřejný činitel, který v úmyslu způsobit jinému škodu anebo opatřit sobě nebo jinému neoprávněný prospěch

a) vykonává svou pravomoc způsobem odporujícím zákonu,
b) překročí svou pravomoc, nebo
c) nesplní povinnost vyplývající z jeho pravomoci,

bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta nebo zákazem činnosti.


Takže Trestní zákon hned dvakrát požaduje úmysl a p. Husákovi stačí nedbalost. Inu, profík jak vyšitý.

105373

9.5.2006 16:40

RE: Jak to tak byva,

krysa 84.?.?.?

Reakce na 105373

To je kravina, tady jde o body a až c, protože policajtovi nikdy nedokážete že někoho mlátil aby mu tím něco způsobil.
Takže na dotyčnýho šulína platí body a a b, na zbylý přihlížející ocasy pak bod c!

105378

9.5.2006 17:47

RE: Jak to tak byva,

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 105378

Pane! Nechci snižovat Vaši znalost trestního práva ale víte o něm kulové. Trestní zákon platí celý. Ne jen dva body vytržené z kontextu, jak se domníváte Vy. A pokud vyžaduje úmysl již ve své obecné části, musí prostě trestný čin být spáchan úmyslně. Jestli to jde dokázat, nebo ne, je věc vyšetřovatele. Nikdo nemůže být obviněn ze spáchání trestného činu z nedbalosti, pokud zákon vyžaduje úmysl.

Ti borci se tam dopustili lecčeho ale nedbalostního zneužití pravomoci se dopustit nemohli, protože neexistuje.

105390

9.5.2006 21:39

RE: Jak to tak byva,

krysa 84.?.?.?

Reakce na 105390

Nikdo nemůže být obviněn ze spáchání
>trestného činu z nedbalosti, pokud zákon vyžaduje úmysl.

>
>Ti borci se tam dopustili lecčeho ale nedbalostního zneužití
>pravomoci se dopustit nemohli, protože neexistuje.

Dobře. On ji mlátil nepochybně úmyslně a mimo svoje práva čili zneužil pravomoci. Neviděl sem nic, co by mělo mít za důsledek nasazování klepet a válení se po ní na zemi či narvávání někoho do auta pendrekem. To nedělají normálně ani s cigánem chyceným u krádeže.

Otázkou je co ti ostatní co mu v tom nezabránili.
Pokud tedy nechali kolegy někoho mlátit, museli to udělat úmyslně neb nemohli být ze zákona nedbalí??? Aneb policajt může něco dělat buď správně nebo úmyslně špatně, ale nemuže se dopustit nedbalosti??? To zní jako pěkná kokotina, ač vzhledem k hovadům v parlamentu je možný, že i tak debilní zákon někdo schválí...nebyl by první, že.
Ale tady já navíc nemyslel zneužití pravomoci z nedbalosti, že mu nezabránili, ale zabránit mu měli podle zcela jiných zákonů!
V podstatě na základě toho, že mu měli zabránit v činu zneužití pravomoci... nebo to oni nemusí????

Čili mám to brát tak, že policie nechá např. někoho zmlátit příslušníkem a její ostatní příslušníci se na to budou dívat, neb oni NEVI že dochází k zneužití pravomoci, protože to, že k ní dochází má vyřešit následně soud, takže vlastně jsou nevinní a mohli by být trestáni za takový zásah v případě, že by se u soudu dokázalo, že o zneužití nešlo a tak zasahovat radši nebudou???

To by byl opravdu krásný mrdník!!!!

105415

9.5.2006 22:05

RE: Jak to tak byva,

Dr.Strangelove 213.?.?.?

Reakce na 105415

Je to tak,jak říká DavidZ.Nezapomeňte také,že v právním státě musíte strpět výkon veřejné moci.Policistovi se při provádění služebního zákroku nesmíte nijak bránit (ledaže by šlo o naprostý exces),zákrok musíte holt strpět a bránit se až ex post,pokud byl nezákonný či nepřiměřený.Jinak to ani z principu fungovat nemůže.(Samozřejmě mimo revoluce atd.)

Já se té mlátičky nezastávám,chyba byla na obou stranách.Jemu ruply nervy a nezvládl situaci,taky bude potrestán.Kateřině taky ruply nervy,potrestala se sama-kdyby byla v klidu,nic by se jí nestalo a jen by jí odvezli na služebnu.Chlapi okolo ho měli zkrotit...všechno špatně.

105422

9.5.2006 22:38

RE: Jak to tak byva,

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 105422

A co když je to ÚPLNĚ jinak - "mlátička" dostane nějaký pseudotrest, bakšiš bokem, a uklidí se na smetiště dějin. Účel byl splněn, stádo má svou "causu", výsledek se uvidí po volbách... Ach ta paranoia... [oči v sloup]

105428

10.5.2006 6:52

RE: Jak to tak byva,

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 105428

ano, přesně na tohle bych to tipla- dokonale předem promyšlené a vymyšlené napadení. Nasvědčuje tomu úplně VŠE! I takový detail, že to zrovna vše točil ten Michal Vlk. To je člověk, který se vyskytoval u všech demonstrací týkajících se csechteku- takový jakýsi dvorní, oficiální, povolený fotograf.

Je zajímavé, že mladí lidé, kteří byli těžce policajty poraněni na czechteku se dodnes nedomohli vůbec žádné spravedlnosti, vše bylo zameteno pod koberec a policajti jsou naprosto nedotknutelní- ale v případě prominentky, pištící Žakesové najednou takový veliký humbuk. A když si připočteme, co je Bublan zač (moc dobře ho popsal pan Hučín),tak se ani tomuhle velkodivadýlku pořádanému pro masy naivních lidí vůbec nedivím.

105473

10.5.2006 0:05

RE: Jak to tak byva,

krysa 84.?.?.?

Reakce na 105422

Z toho plyne že se měla bránit a měla proč. Na "ex-post" vám seru!To by mne taky nějaký čurák moh střelit do hlavy a já bych to pak šel ohlásit, jak za komančů, že??!
A posmrtně by se zjistilo, že jsem nic neudělal!
Soráč, ale s tím běžte do prdele!

105433

10.5.2006 5:58

RE: Jak to tak byva,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105415

Nic ve zlem pane Kryso v CR riskujete pri problemech s policajtem ranu tomfou. Tady riskujete pri konfliktu s policajtem, ze vam ustreli kebuli, obvzlast na jihu USA se vam to muze povest docela rychle. V kazdem pripade ma policajt v USA respekt. Dalsi vec, vim ze jste clovek uzivajici mozek. Takze mame pred volbama, zeleni preference udajne okolo 5 %! U nas nikdy nedosli vetsi podpory. Ted tady mam demonstraci "fasos" radne povolenou atd. Co rikate dost zvlastni povolit demonstraci neonacistum v Praze.No ti neonacisti ne a ne se chovat agresivene. Takze konflikt probehne s policajty. Vzhledem na politicke pozadi dotycne, stacilo v klidu nastoupit, policajtovi dukladne zavarit posleze. Probehlo to vsak jinak ve velkem neklidu, aby byla videt brutalita proti ochrankyni "lidskych prav", ktera kope ligu za zelene. Jakoby nahodou byla okolo hromada lidi, ktera tuto necekanou udalost zdokumentovalo. Amaterska provokace, ktera ma sbirat body u volicu. A jako by to nestacilo Paroubek-buldozer dava prikaz Bublanovi, aby se to prisne prosetrilo. Jaky obrat proti Czechtechu. To vite nikdo nevi s kym se bude delat koalice a byt za dobre s pidistranou se vzdycky hodi. Uz to vypada, kdyz se exekutiva musi zabyvat takovymi hovadinami, ze v CR nefunguje soudnictvi. Podivejte, kdyz me polda v Americe zastavi v aute a vyzve me, ze si mam sednout do jeho auta a pritom me spouta ( nezazil jsem, ze by to nebylo slusne), tak to udelam. Mam ciste svedomi a nemam chut se nechat odbouchnout, kvuli kravine. A pokud bude delat problemy dostanete tomfou do zeber a zlehka vam tuknou do pout, aby se vice utahly jako vsude jinde v demokracii. Treba jsou zeme, kde by to bylo ponekud drsnejsi.

105466

10.5.2006 6:51

RE: Jak to tak byva,

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 105415

Tak předně. Nečetl jste můj příspěvek pořádně, nebo jste jej nepochopil. Uvedl jsem ho jako příklad neprofesionality naší policie, když ani policejní prezident neví, že zneužít pravomoc nelze nedbalostně.

Za další. Pořád ještě nevíme, co zákroku předcházelo a tedy ani nelze posuzovat jeho oprávněnost.

Dále. Každý je povinen uposlechnout pokynů policisty při výkonu jeho pravomoci. A to Kateřina rozhodně nedělala.

Také se samozřejmě mohli policisté dopustit jiných trestných činů ale nikoli zneužití pravomoci z nedbalosti. Třeba i úmyslného zneužití pravomoci, pokud by mlátili pro své potěšení.

A nakonec. Zákrok byl doslova diletantský, prostě zpackaný a to právě pro nedostatek profesionality policistů. Kterou právě osvědčuje svou nevzdělaností i policejní prezident.

105472

9.5.2006 10:41

suhlas

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

posudzoval som to tiez "na dialku" a dosiel som pred casom k uplne identickym zaverom ako Editor

105343

9.5.2006 10:50

Hlavní důkaz o inscenování incidentu - mediální unisono o "neonacistech"

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

...už jak jsem zaslechl z několika médií toto jednotné nálepkování, bylo mi jasné, že se jedná o předvolební estrádu okatě mediálně do parlamentu cpaných Zelených (zřejmě získali "NWO osvědčení" díky bezproblémovému fungování jejich soudruhů v Schroedrově německé vládě). Neonacistické strany (na rozdíl třeba od komunistů nebo fašistů /jejich registrace ale byla recese/) u nás nepůsobí. Pokud někdo provozuje dalo by se říci neonacistický web a obdobně nazvané perestrojkovým žargonem řečeno "neformální sdružení" se rozhodně uspořádat demonstraci a vyjádřit v demokracii tolerovatelné názory a místní úřad toto povolí současně se zajištěním policejní asistence, nevzniká problém. To by mělo být zejména jasné oficiálnímu zástupci pro lidská práva, neboť i extremisté jsou lidé a jeho úkolem je jejich práva přísně nestranně hájit a nikoli uspořádat zjevně nepovolenou protidemonstraci spolu s extremisty opačného ražení. Je vůbec podivné, že tuto funkci zastává jedinka tak ostře politicky vyprofilovaná s nepřechýleným příjmením svědčícím o tom, že v dokladech ani nemá českou národnost. Kdoví jestli si svůj úřad nevykládá jako institut pro deptání bílého pracujícího muže, obzvláště je li nelevicových názorů.
P.exprezident neváhal přítomnost "neonacistů" ihned uvést za přitěžující okolnost a pochopitelně jedním dechem dodal, že je mu program zelených blízký. Asi by dle jeho názorů mělo být proti nezeleným extremistům policejně povoleno minimálně metání pukavců pod ochranou těžkooděnců. A koordinovaný mediální humbuk ukončený spokojeným uchrochnutím "vyvolené" TV - téměř doslova - policista zbil ženu, je spolu s dalšími suspedován, policejní prezident nebude povýšen, a tak je to správné (kdyby Vám to náhodou po té kampani ještě nedošlo).
Zajímavé je i to, že lze do neonacistů lát beztrestně stovkám lidí, i když při označení ss.Exnera, Krause nebo třeba spoludržitele pí.Jacques transparentu trockisty Uhla za židobolševiky by se strhla mediální bouře. Přitom třeba Trocký byl megavrahoun, který chtěl zákeřně pobít i naše legionáře. Dnes by asi musel být pro forma místo do exilu eskortován do Haagu, aby tam tvořil alespoň částečnou protiváhu nacionalistům.
Co se týče dětí té zelené paní, její nezájem o ně v době jejího zadržení svědčí spíš než o snížených mateřských schopnostech o tom, že incident byl pečlivě plánován, jejich odvedení již bylo zajištěno předem a nepředpoládalo se ani jejich ohrožení ze strany krvežíznivých holých lebek.

105345

14.5.2006 13:55

RE: Hlavní důkaz o inscenování incidentu - mediální unisono o

yogi 84.?.?.?

Reakce na 105345

Ach jo, pro mne je to tak, jak píšete. A nezbývá mi než si povzdychnout, že tuto verzi vezme v úvahu (!) skutečně jen sem-tam někdo. Těm, co je jim vše jasný, po naservírování informací v masmédiích, okořeněno výroky bývalého presidenta, to bude znít jako sci-fi, nebo komplot "holých lebek" a jejich příznivců. Nemám rád skalní vyznavače pouze svých, zaručených a jedině správných názorů, ať již z pravého nebo levého politického křídla. Občan by měl umět samostaně přemýšlet, a nad tím, co se kolem něj děje se ZAMÝŠLET, ne jen polykat instatní, předpřipravenou informační stravu. Její následky jsou stejně zákeřné a škodlivé pro mysl, jako pravidelné krmení se fast-foody pro tělo... Bojím se budoucnosti - doby, kdy politické "rychlé občerstvování" přinese své důsledky do života každého jednotlivce, a tedy i mne. Proto se vyjádřením svého názoru snažím bránit. A probudit další k přemýšlení a aktivnímu starání se o to, co bude po volbách. Rozhodne dnes nerozhodnutá většina lidí - těch, co jsou už otrávení tím co vidí, čtou... Zda k volbám půjdou, či ne, zda se nechají nalákat tou, či onou doktrínou.
Mám rád, když se jde do bitvy s odkrytým hledím - a nelíbí se mi ti, co tvrdí, že jsou pro něco - ať je to cokoliv - a že toho dosáhnou cestou směřující na opačnou stranu. A to se nám snaží namluvit hodně předvolebních hesel - většiny stran. "Snížíme daně, školství ať je bezplatné, zdravotní výkony také (veškeré - rozuměj i nadstandardní výkony, třeba kosmetické zákroky ke zvýšení vlastního sex-apealu) [smích] , jsme proti korupci - ČSSD už osm vládnoucích let - akce Čisté ruce aj. [chechtot] , Zelení jim čile v patách" - ale současně slibují: zvýšíme příjmy VŠEM - zaměstancům, mladým rodinám, důchodcům..." - ale všade mi chybí - JAK!!! Z čeho že ty prostředky na to vezmou? Osm let (a déle) už se reformuje veřejná správa - a ministersta BOBTNAJÍ - až nás na to upozorňuje a dělá ty!ty! i Evropská unie (ač má v tomto sama máslo na hlavě [chechtot] , samosprávám se přidává stále a stále víc nových úkolů - a zčásti se jí na to Z DANÍ všech i přidělují peníze (zbytek si musí z vybraných daní doplnit samy) ...
Když modří říkají, že udělají daň rovnou, 15% - je to strašák - zmizel by důvod pro existenci TOLIKA poradců v daňových únicích, tolika úředníků ke kontrole správného uplatnění výjímek (ve kterých se ani sami pořádně ti úředníci kotrolující nevyznají, a tak chytří poradci je převezou, a chytí se jen "malé ryby"... Mám k modré šanci mnohé výhrady, ale zdá se mi, že jediná (z velkých), neslibuje VÍC rozdávat, než stačí VYBRAT. A bohužel - zatím sleduji, že jen málo lidí si tuto prostou úměru uvědomuje. (yogi) [zmaten]

105805

9.5.2006 11:26

Národní strana lže!!!

AL 88.?.?.?

Sice stojím za tím, že nejspíš si vše Kateřina Jaquese vymyslela a histerčila, ale nevím, proč národní strana schválně vystřihla část, kdy policista použil donucovací prostředky, aby kateřina jaquese do auta nastoupila. Pokud někdo upozornuje na lži, at sám nelže!

105347

9.5.2006 22:41

RE: Národní strana lže!!!

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 105347

A proto je dobré poslechnout si všechny zúčastněné, vybrat jen nepopiratelná fakta (každý tu svou lež zabalil do jiných kousíčků pravdy, jak ukázkově typické) a z těch pak složit celý obrázek [smích]

105429

9.5.2006 13:28

Nezapominate na neco?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Celkem vzato (nebot jsem zadnou lekarskou zpravu o zranenich Kacky nevidel) me ani tak nezajima, jestli ji policista bil. Tomu pravda nasvedcuji fotky, na kterych je videt, jak jeho kolegove odhaneji kolemstojici - proc by to asi jinak delali, a jak se asi ocitla na zemi, ze... Argument ze biti neni na zadne fotce muze prijit jen od cloveka, co nezkousel nikdy fotit rychle a nenadale probihajici deje - digitaly maji zatracene dlouhou reakcni dobu, i ty drazsi kolem 300k nejsou nic moc na foceni treba gymnastek v sestave. Rovnez a opet - policiste v tech kritickych okamzicich branili vyhledu a verejnosti k pristupu. Ale to je praci uplne fuk!

Co je podstatne, a co me eminentne zajima je, ceho se Kacka dopustila, ze musela byt zpacifikovana a predvedena na sluzebnu! A to jsem se jeste nikde nedocetl a obavam se po CzechTeku nejhorsiho. Rovina cele kauzy preci nestoji na tom, jestli Kacku zbili moc, primerene ci vubec, to je zhola nepodstatne. Podstatne je, CO SAKRA DELALA, ze ji jedinou museli nasilne predvest. Jedine co nam bylo sdeleno je, ze nesla transparent. Stejne tak ho nesl Uhl, jemuz by par po papuli neuskodilo, a ten predveden nebyl. Cize?

Aby bylo jasno - me zajima, ceho se dopustila proto, ze se mi krajne nelibi predstava, ze se nekdo nelibi policistovi, tak ho zbije a odtahne na sluzebnu do vazby aniz by neco delal - jen treba proto, ze protestuje. Pokud lidi prestanou mit pravo protestovat (demonstrovat) proti vecem, ktere se jim nelibi (a Kacce se treba nelibi NS, tak at si protestuje), tak jsme v diktarure policejniho statu.

Nebo jinak - dokud policie nevysvetli nikoliv prubeh zasahu, ale hlavne jeho DUVOD, tak ho pokladam za neopravneny, nebot neseni transparentu neni nelegalni a byla predvedena stejne jen jedna osoba - nikoliv cela skupina, a dokonce ani druhy nositel transparentu.

Strzeni sluzebniho cisla Kackou a jine excesy pokladam spis za neschopnost policisty si poradit s jednou hysterickou zenskou - stejne tak jako cely prubeh zasahu, jenz byl znacne neprofesionalni, kazdy vi, ze je treba zkroutit ruce za zady a dostat ji na bricho, nikoliv na zada, aby kolem sebe mohla kopat... Uz za to by zaslouzil padaka, nikoliv za to, ze Kacka ma - zcela logicky - par modrin.

Opet a jeste jednou - PROC?! Proc byl ten zasah vubec veden? Co opravnuje policistu k tak flagrantnimu zneuzivani verejne pravomoci, pokud nam ten zasah fofrem nevysvetli? Kde to jsme, ze poklidna (puvodne, doufam?) demonstrantka muze byt legalne predvedena?

Otazce proc se vsichni vyhybaji jako cert krizi, ale obavam se, ze v tom bude cele jadro problemu. Pokud policistu napadla - neni se o cem bavit. Zakrok sice nebyl zvladnut, ale tot vse. Pokud policistu nenapadla, nevidim duvod, aby mela byt predvadena.

Jako duvod predvedeni neni ani neuposlechniti policisty (kdyz je treba chteli oddelit od NS pruvodu - to musi zajistovat policiste jedine vlastnim telem, nebot povinnost uposlechnuti policisty obcanem bez udani zakonneho vysvetleni pozadavku (ci sdeleni, ceho se clovek dopustil) plati jen u zakrocujiciho policisty -

105358

9.5.2006 13:28

RE: Nezapominate na neco?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 105358

cize policisty, jenz treba honi s tasenou zbrani ozbrojeneho lupice [mrknutí jedním okem]
A vzhledem k tomu, ze k zadnemu nasili v obou demonstracich nedoslo - s vyjimkou zpackaneho zpacifikovani Kacky, tak se obavam, ze doslo k sprostemu, neustavnimu a nelegalnimu zneuziti pravomoci verejneho cinitele.

K tomuto prikremu odsouzeni zasahu me nevede sporne zraneni Kacky, jako daleko spis naprosto nelegalni predvedeni fotografa Britskych Listu vcetne natlaku na smazani porizeneho zaznamu!!! (48MB avicko, viz. http://zeleni.superhosting.cz/mlati-nas-na-karlove-namesti.avi "policista 301954: "...já jsem vám nedal svoje povolení, abyste mě fotil pane, vás předvedu a vymažu vám to... půjdete s námi... já vás předvádím", Michal Vlk: "...ale porušujete zákon", policista 301954: "neporušuju zákon!"[mrknutí jedním okem]

V zaznamu padle argumenty o "neopravnenem fotografovani", coz je termin, ktery nas pravni rad NEZNA a rozhodne je nemozne zakazovat komukoliv foceni cehokoliv na ulici, kde nemate zadne duvody domnivat se, ze mate soukromi. Tohle by verejni cinitel mel vedet. Pokud to nevi, neni to verejny cinitel, ktereho jsem ochoten 1) platit 2) respektovat. Je to proste grazl, zneuzivajici uniformu k grazlovskemu nadrazenemu chovani a takove grazly bych odstrelil bez zavahani.

Stejni grazli uz predvedli co umi, nastesti holku s prorazenou plici lekari zachranili pred udusenim, ale i tak - CzechTek vysledek, komu se zda teze o odstrelu grazlu v uniformne prilis prehnana, viz:

http://img.aktualne.centrum.cz/11/53/115333-romana-kratka-po-policejnim-zasahu-na-czechteku.jpg

http://aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=131210

Vinik samozrejmne neexistuje...

105359

9.5.2006 17:09

RE: Nezapominate na neco?

Zubr 209.?.?.?

Reakce na 105359

Zda se ze Mr.trodasuv prispevek zde je jediny rozumny. Ostatni rozdavaji facky jako na divokem zapade. Kdo neni kovany kapitalista potrebuje do zubu [pláč]
Na otazku proc? dnesni Lidovky vysvetluji:
>>Kateřina Jacques šla podle policisty s transparentem za neonacistickým průvodem. Připustil, že šla poklidně a nijak neprovokovala. Čermák ji přesto po chvíli vyzval, aby odešla. Byla prý už příliš blízko konce neonacistického průvodu.
>>"Bál se, že by se mohl některý z neonacistů odtrhnout a napadnout ji," uvedl policista [smích]
Getlemani zeny nemlati.
Pokud jde o Zelene, Greenpeace - i kdyz se obcas poradne utnou, jejich hlavnim cilem je chranit nase zivotni prostredi, abychom se v tom smogu neudusili.

105382

9.5.2006 18:53

RE: Nezapominate na neco?

Pontifex 217.?.?.?

Reakce na 105382

Jestli SZ jde o to abychom se v tom smogu neudusili, tak proč usiluje o rušení JE? [zmaten]
SZ jde především o to dostat vliv. A Bůh chraň tuto zemi, jestli ho dostanou.

105398

10.5.2006 10:13

RE: Nezapominate na neco?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 105398

zajeď si do Černobylu na dovolenou a pochopíš [mrknutí jedním okem]

105488

12.5.2006 0:29

RE: Nezapominate na neco?

kavol 85.?.?.?

Reakce na 105488

v Černobylu se někdo dusí ve smogu? [zmaten]

105613

10.5.2006 6:00

RE: Nezapominate na neco?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105382

A jake nabizeji alternativy, za to co je spatne a melo by se to zavrit?

105467

11.5.2006 19:40

RE: Nezapominate na neco?

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 105359

Až pane Troďas půjdete navštívit těšce zraněnou Kachnu, zeptejte se jí, kam zmizel její přítel Petr Uhl.Sakra, ten chlap se vypařil jak smrad a nechal tam nebohou Kachnu napospas neonacistovi, plíživě fašizujícímu policistovi, kterého ještě poťouchle povzbuzuje ten manžel Livie Klausové.Té, která má ty podivné aktivity o kterých se zde konkrétně zmiňujete.
A k tomu policistovi.Ti policajti tam byli v práci Byli rádi, že nedostali flaškou po palici a najednou se tam přisere Kachna se štábem, že si tam jako natočí videoklip se skínama.To by nerozchodil ani ignorant a flegmatik Bublan.Poslali jí do řiti a jí se nechtělo.Tak jí dostrkali do auta, ona ten klip natočila a policajty vyhoděj z práce. Dobrý co... [chechtot]
Helejte pane Trodas, že jste na kandidátce Zelených.Vsadím se o litr kvalitního červeného - krabicového.

105604

9.5.2006 16:35

RE: Nezapominate na neco?

krysa 84.?.?.?

Reakce na 105358

Souhlasím. A navíc bych dodal, že je až s podivem, jak často policie brání "chudáky" komunisty, nacisty a jiný "isty" proti lidem, kterým se tyto strany nelíbí!
A hlavně by mne doprdele zajímalo, jak se "narušuje zadní koncepce průvodu"!!! To je snad něco z příručky StB???
Kecy o tom co měla nebo neměla dotyčná dělat jsou bezpředmětné, tady jde o to, CO NEMELA DELAT POLICIE!



105376

9.5.2006 19:07

RE: Nezapominate na neco?

Pontifex 217.?.?.?

Reakce na 105376

Brání nacisty a komunisty?

Tak za 1) Policie brání narušování předem legálně nahlášených demonstrací a tudíž, každy kdo se jí pokusí narušit holt musí počítat s tím, že policie bude podle zákona jednak tak, aby předem nahlášená akce proběhla bez narušování.

2) No a opravdu si nemyslím, že by policie bránila (v případě té poslední demonstrace) jak vy říkáte nacisty. Ale, že ve skutečnosti bránila bandu ke které patřila i ta "hysterická paní", protože by jinak zhmožděnin toho dne bylo více.

105399

9.5.2006 20:54

RE: Nezapominate na neco?

krysa 84.?.?.?

Reakce na 105399

Nevšiml jsem si že by tam někoho napadala pokud napadáním neberete to, že někdo má transparent nebo bude vykřikovat hesla proti dotyčné demonstraci.
A jedno ani druhý nelze považovat za něco, za co by mne měla sbalit policie a někam v poutech odvážet na "gumotéku", jinak jsme zase zpět v totalitě!
No a pokud by mne za to policie chtěla sbalit, budu se logicky bránit!
Už je otázkou, zda mne vůbec může a na základě čeho legitimovat!!!

Například: nedovedu si představit že mne někdo sbalí za transparent či výkřiky třeba Smrt komunismu, či Smrt fašismu! Pokud vím, oboje je uváděno jako hnutí potlačující lidské svobody takže proč bych tomu nepřál smrt? Protože tim naruším "zadní koncepci průvodu" ???

No a pokud dotyční jsou "jiní" komunisti a "jiní" nacionalisti tak by jim to nemělo vadit, neb se jich to netýká, oni jsou "noví" a "vše staré odvrhli" takže by to vlastně měli řvát se mnou, ne???

Jinak je to stejně nelogický, jako kdyby mě vyhodili z americké firmy za to, že mám na mobilu nastavený vyzvánění na "Sojuz něrušímyj"...

105405

9.5.2006 22:34

RE: Nezapominate na neco?

kavol 85.?.?.?

Reakce na 105358

hele trodas, daj si studenou sprchu, jdou se pořádně vyspat, pak někam odjedou, aby byli tak aspoň měsíc bez Internetu, a pak uviděj, co budou chtít dělat, ale když tohle neudělaj, tak z nich bude za chvilku tak akorát trotlas [oči v sloup]

nebyl jsem schopnej ten příspěvek dočíst, poněvadž už první odstavec mě totálně dostal ...

>bil. Tomu pravda nasvedcuji fotky, na kterych je videt, jak
>jeho kolegove odhaneji kolemstojici - proc by to asi jinak
>delali,

uff, jak probůh odhánění kolemstojících implikuje bití kohokoliv?

> a jak se asi ocitla na zemi, ze...

asi byla vožralá a neudržely jí nohy ... bohužel ještě jsem se neproklikal k videu, kde by tento okamžik byl zabrán, ani k žádné fotce zachycující pád, nicméně ze vzájemné pozice na fotkách okolo inkriminovaného okamžiku mi to přijde spíše tak, že se ji policajt snažil zachytit než že by se ji snažil povalit (např. žádné podrážení nohou nevidím ...)

>Argument ze biti neni
>na zadne fotce muze prijit jen od cloveka, co nezkousel nikdy
>fotit rychle a nenadale probihajici deje - digitaly maji
>zatracene dlouhou reakcni dobu, i ty drazsi kolem 300k nejsou nic
>moc na foceni treba gymnastek v sestave.

eh? sice jest pravdou, že argumentovat neexistencí fotky nelze primárně, prostě se nemuselo zadařit, ale jak s tím souvisí gymnastky?

já bych spíše zkusil změřit, jak rychle se dá vytáhnout obušek, napřáhnout, udeřit a zase obušek schovat ... já si tipuju na minimálně tři sekundy ... a jaká že je ta "zatraceně dlouhá reakční doba"? 100 ms?

- jinak spolubydlící má foťák za (tehdy) 30 kKč, nikoliv za 300, a zvládá mu fotit tři snímky za sekundu, to už je skoro video [mrknutí jedním okem] nehledě na to, že ani na těch videích to není (vyjma lehkého žďuchance pod lopatku při cpaní do auta)

>Rovnez a opet -
>policiste v tech kritickych okamzicich branili vyhledu a
>verejnosti k pristupu.

bránili výhledu? co takhle si kliknou na některý z odkazů zde v diskusi, aby bylo vidno, jak policisté úmyslně brání ve výhledu, celá scéna je nafocena z první ruky [oči v sloup]

a co se týče bránění v přístupu, on by jim jako někdo jiný s tím zatýkáním mohl pomoci, a proto by ho k tý hysterce měli pustit? to už je trošku divoká představa o práci policie ... [překvapení]

105427

9.5.2006 14:40

Jak na volby:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Pro neschopnost vymyslet si vlastní „předvolební“ tahák se k ubohému kroku odhodlají i rudí Zelení. Na prvního máje obětují posvátnou ..... Kateřinu, tu vyženou do ulic s vědomím, že co se jí nakuká to udělá a pak je nasměrována proti policejnímu kordonu, neb prý představuje opět nebezpečí, jako v devětaosmdesátém. A hloupá Káča uvěří a než se naděje… na stránkách Národní Strany je možno si prohlédnout video hysterického záchvatu rudozelené hrdinky......

105367

9.5.2006 14:43

Jackass

Axeli_Machal 82.?.?.?

Tyto obrázky stejně jako video vše vysvětlují http://www.obrazovka.cz/policie/jacques/img007.html Video určitě o svou audio část mnohem lépe [chechtot]

105368

9.5.2006 17:17

Clanok je zavadzajuci

f.i.l.i.p 213.?.?.?

blisty som cital aj ja a uz v ten den alebo den potom niesom si isty bol uverejneny clanok aj s fotkou kde sa ospravedlnuju, pretoze na jednej z fotiek co fotil redaktor blistov je katerina ako strhava odznak. Ospravedlnili sa. A tento cely clanok je postaveny iba na tomto fakte takze na veci to nic nemeni.

105384

9.5.2006 17:45

RE: Clanok je zavadzajuci

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 105384

Nemůžete, prosím, uveřejnit odkaz na ten článek? Prošel jsem si BL až do 5.5. a nic, žádnou omluvu ani uvedení faktu (že K.J. ten odznak strhla), jsem tam nenašel.

105389

9.5.2006 17:56

RE: Clanok je zavadzajuci

f.i.l.i.p 213.?.?.?

Reakce na 105389

Pardon za milnu informaciu, nieje to ospravedlnenie ale iba "clanok" o tom ze mu odznak strhla> http://www.blisty.cz/2006/4/28/art28212.html
ale nenasiel som ani autora toho clanku takze som milne tvrdil ze ide o ospravedlnenie je to iba konstatovanie.

105391

9.5.2006 20:29

RE: Clanok je zavadzajuci

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 105391

Děkuji. Dovolím si to ocitovat celé:

Informace, pocházející od samotné napadené i dalších svědků, že policista, který se vůči ní dopustil násilí, nebyl označen služebním číslem, není pravdivá. Stressová situace dotyčné ale omlouvá. Z fotografií, které na místě pořídil Michal Vlk, zřetelně vyplývá, že služební odznak strhla napadená policistovi sama, když se na zemi bránila.

Takže je to pojato jako omluva, ale jako omluva "napadené". Stressová situace ji omlouvá? A nemohlo by být, jen tak náhodou, že to bylo úmyslné? [velký smích] Jak jinak si lze vysvětlit, že "napadená" do dneška setrvává ve svém bludu a stále tvrdí, že číslo neměl? Stále ještě ve stressu? Hm.

105403

9.5.2006 22:00

RE: Clanok je zavadzajuci

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 105403

Počkejte, to přeháníte. Je jasně vidět, jak ji válcuje...přeci nevěříte, že zrovna v té chvíli naprosto chladnokrevně nemyslí na nic, jen mu sebrat odznáček...

Ono už to "napadená"...co by ji měl ještě udělat, aby byla napadenou?

105420

9.5.2006 22:53

RE: Clanok je zavadzajuci

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 105420

Já bych jí třeba dohodila rendes - vous se svým ex. Pro začátek. Ale to jsem OT. [velký smích]
Byl jste někdy napaden, pane Yamato? Já ano, a nedokážu si představit, že bych v TAK stresující situaci byla schopná ještě zaměřovat, kde má dotyčný číslo a cíleně mu ho škubat... kdybych se chtěla bránit, tak mu spíš vrazím prst do oka, to je pozoruhodně účinné, a kdybych se naopak bránit nechtěla, tak ležím a hraju mrtvolu. Asi tak...

105430

9.5.2006 23:13

RE: Clanok je zavadzajuci

kavol 85.?.?.?

Reakce na 105430

prst do oka? hmmm, pěkné ... mě se zdálo dost "hustý" už jen to, že se tomu policajtovi evidentně snaží vykopnout zuby ... takhle by se "spořádaná občanka" která "nabádá občany k důvěře v policii" (či tak nějak se vyjádřila pro televizi) jaksi asi chovat neměla ...

105431

10.5.2006 11:31

RE: Clanok je zavadzajuci

čěf 81.?.?.?

Reakce na 105391

Po uveřejnění toho článku a fota v BL jsem napsal (do diskuse na ČN) -o jednom aspektu věci- toto. Prý každý policista vždy zachovat má se profesionálně, bez emocí. Pak ale totéž musí platit tím spíš i pro vysokého státního úředníka. Policistu nejdřív uposlechnu a pak podám stížnost. Ředitelka odboru lidských práv na Úřadu vlády Žak se při prosazování svých občanských práv dopustila patrně několika přestupků: (1) neuposlechla pokynů policie, (2) utrhla policistovi služební číslo, (3) lhala, že policista neměl číslo. Proto by ji měl šéf postavit do prošetření případu mimo službu -jako to udělal ministr vnitra s policistou- , a pokud se prokáže bod 3, propustit ze státních služeb. Neboť státní úředník nesmí lhát, nota bene tak blbě, aby se na to přišlo, že? Konec citace.
Výšeuvedené snímky z patrně policejního videa prokazují body 2 a 3. Proto lze očekávat, že po vyšetření (případu) bude Žak odvolána z funkce. Lhář na místě ředitele přes ausgerechnet lidská práva je cú moc, to je něco, jako kdyby lhal notář.

105500

10.5.2006 14:06

RE: Clanok je zavadzajuci

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 105500

Z těch Vašich tří bodů, které považujete za přestupky, není přestupkem ani jeden. Kateřina Jacques se ovšem zcela nepochybně dopustila přestupku dle §47 přestupkového zákona.

§ 47
(1) Přestupku se dopustí ten, kdo
a) neuposlechne výzvy veřejného činitele při výkonu jeho pravomoci,


A za ten je max 1000,- Kč pokuty. A na vyhazov bych to taky neviděl.

Další věc ovšem je, a to je třeba důsledně oddělovat, etický aspekt celé záležitosti. Že by ředitelka vládního úřadu neměla pobíhat po demonstracích a provokovat policajty je jasné. Konec konců, když státní úředník bojuje proti státní moci na demonstracích a porušuje při tom zákony, je cosi shnilého ve státě českém.

Nevíme, co všechno předcházelo natočeným událostem ale pravdou zůstává, že poldové to pěkně zvorali a už proto by měli být potrestáni.

105517

9.5.2006 18:05

RE: Clanok je zavadzajuci

AstrAus 203.?.?.?

Reakce na 105389

jeste na obrazku 5/11 !!!
http://www.obrazovka.cz/policie/jacques/img011.html
kdy je jiz pani K.J. povalena na zem, je stale jeste odznak na prsou policisty!
Co mela ta zena delat?
Nemela se vubec branit?
Kdyz byla povalena na zem a policista na ni klecel, dopustila se trestneho cinu, ze chytila za jeho odznak?
Pri sve obrane mohla policistu chytit treba za vylozku, ci za kapsu a utrhnout tuto cast odevu.
O cem to svedci?
Pro nezaujateho ctenare rozhodne ne o domluve ani s Pi. Marvanovou v tramvaji, ani o pripravovane provokaci, coby nahrane scene pro predvolebni kampan.!
Serie fotek ukazuji srazeni pi JK na zem a pouzite nasili!
Doslo pri tom ke strzeni odznaku? Ano, ale ne jako provokace policisty, ale az po srazeni pani JK na zem!
Serie fotek myslim mluvi dost jasnou reci.
A nebo kladeni odporu policistovi je trestny cin na zavreni?

105392

9.5.2006 21:58

RE: Clanok je zavadzajuci

kubrt 84.?.?.?

Reakce na 105392

Ano pane,kladeni odporu policistovi je minimálně přestupek, kdekoli ve světě.Pro všechny trotly,co piští něco o policejním státu navrhuji třeba vyprovokovat maličký konflikt s policií v sousedním Německu nebo Rakousku.

105418

9.5.2006 21:58

RE: Clanok je zavadzajuci

kavol 85.?.?.?

Reakce na 105392

>A nebo kladeni odporu policistovi je trestny cin na zavreni?

ne a ano

(není to trestný čin, je to přestupek, a ano, dotyčná osoba může být zatčena)


... a svědčí to o tom, že jste totálně mimo

btw, jak byste se choval vy, kdyby se vám někdo snažil vykopnout zuby? (viz např. http://www.obrazovka.cz/policie/jacques/img011.html)

105419

10.5.2006 0:57

RE: Clanok je zavadzajuci

AstrAus 203.?.?.?

Reakce na 105419

musim zopakovat:
Kdyz byla povalena na zem a policista na ni klecel, dopustila se trestneho cinu, ze chytila za jeho odznak?
Pri sve obrane mohla policistu chytit treba za vylozku, ci za kapsu a utrhnout tuto cast odevu.

Doplnuji:
Co zpusobilo, PROC policista srazil zenu na zem?
a pak vse co nasledovalo?

Predpokladam, ze vetsina diskutujicich je z CR [smích]
Co je na Vas sokujici, je prave ta samozrejmost s jakou berete a nevnimate zakladni fakt ktery je pro jine mimo CR ctenare sokujici, ze byla srazena na zem a napadena ZENA!
Pak az demonstrantka. Ani panem redaktorem zduraznovana NAHODA (ze to videla z tramwaje pi Marvanova ) na veci nic nemeni.
Musim jen zopakovat ze si neumim predstavit jiny "demokraticky" stat, kdy je s ZENOU ze strany policie takto zachazeno.
Mimo samozrejmosti jak bylo srazeni a zachazeni s ZENOU- pokojnou demonstrantkou zachazeno presentovano panem redaktorem- me prekvapilo, v jak vzacne shode vetsiny nazoru byl clanek ctenari prijat.
Clanek ktery rozhodne neni nestranny!

105437

10.5.2006 1:45

RE: Clanok je zavadzajuci

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 105437

Pokud vím, byla ji pouze nasazována pouta - jakým způsobem šla k zemi není z žádného záběru jasné. Mně to spíše přišlo jako něco podobného tomuto http://ftipky.cz/download.php?sekce=videa&id=308&soubor=trenink_euro_04.mpg .

Váš postoj je poněkud zvláštní. Ač tady platím spíše za feministku, dovolím si zde nastínit pár extrémních situací. Pokud žena bude v uniformě a bude na mě pálit z nepřátelské linie, je to v prvé řadě NEPŘÍTEL a až pak žena. Až vám rómská rodinka v sestavě žena plus její dva potomci vybílí v tramvaji kapsy, uvidíte v prvé řadě kapsářku a její vycvičené parchantíky, až potom to ostatní.
A když jako chlap - policista chci nasadit želízka demonstrantce, která kolem sebe kope jako smyslů zbavená, tak to holt udělám tak, aby mi přitom nevyrazila moc zubů.

Vy zastánče žen, já jako žena zažila situaci, kdy jsem těhotná, skrčená na podlaze, chránila své břicho před údery svého drahého. Byla jsem na tom tehdy psychicky tak blbě, že jsem se dokonce nechala ostříhat na ježka, aby mě ten ocas neměl za co držet, když mi mlátil obličejem o stěnu. Stejně tak jsem ovšem byla i přímým svědkem situace, kdy muž držel svou hysterickou manželku za ruce, aby do něj přestala mlátit, načež se dotyčná druhý den téměř vychloubala modřinami na pažích a dávala na odiv, jak je týraná - já ty své modřiny spíše skrývala. V souvislosti této mě tehdy napadlo, že z dotyčné hysterky a mého bývalého muže by byl prima páreček.

105438

10.5.2006 2:58

RE: Clanok je zavadzajuci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 105437

>Musim jen zopakovat ze si neumim predstavit jiny "demokraticky" stat, kdy je s ZENOU ze strany
>policie takto zachazeno.
>Mimo samozrejmosti jak bylo srazeni a zachazeni s ZENOU- pokojnou
>demonstrantkou zachazeno presentovano panem redaktorem- me prekvapilo, v jak vzacne shode
>vetsiny nazoru byl clanek ctenari prijat.


vy ste teda pekny sovinista, pan Astraus.
prave ta zelena Kaca na obrazku, ma vo svojom programe zrovnopravnenie zien.
a vy by ste znova chceli do starych casov, ked muz smel na zenu len s kvetinou a ona mu ani nesmela dat do zubov.
pane, tieto casy su davno za nami.
zelena Kaca bojuje za rovnopravnost, tak ju ma!
v praxi.
ten policajt ju zrovnopravnil.
on by mal vlastne dostat medajlu, za boj o rovnopravnost zien.

105442

10.5.2006 6:15

RE: Clanok je zavadzajuci

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105437

Vite jak se nasuzuji pouta nekomu kdo klade odpor? Kdyz se to umi pouziva se jedna paka, kterou lze doplnit o nejake pridavky ( podle odporu zajistovane osoby), aby vam nekdo jako blazkova [smích] nepichl do oka v kazdem pripade dotycny konci na zemi v poloze na brise. Pokud hledate nestranny clanek jste spatne, musite na "korektni media". Tady se vyskytuji jedinci krajne podezrivavy a myslici. A jinak nevim proc neustale operujute s pojmem zena, zijeme ve 21.stol plne emancipace. Izraelska armada naprosto spravne mezi pohlavim nerozlisuje. A pokud nejste rekneme aspon o tricet kilo tezsi v dobre fyzicke kondici anebo pokud nejste aspon o tridu lepsi technicky pri zhruba stejne vaze ( obvzlast pakove techniky se hodi), tak zapomente, ze se vynutite jasnou prevahu jenom protoze proti vam stoji zenska. A ja znam i zenske, ktery by dali po tlame vetsine chlapu. Mno a krome obecnych zvastu na vasem prispevku postradam konkretni argumenty, to vite takovym jako ja se nezda ta spousta nahod a politicke vmesovani exekutivy do pripadu, ktery ma resit soud.

105468

10.5.2006 10:26

RE: Clanok je zavadzajuci

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 105468

Policajtovi bych prstem do oka nepíchala... já bych se s ním domluvila... říká se tomu cesta nejmenšího odporu [chechtot]

105491

10.5.2006 0:08

RE: Clanok je zavadzajuci

Axeli_Machal 82.?.?.?

Reakce na 105392

Ano,tak to vetsinou je.Delate problemy a jste na zemi.Popravde ne,nemela se branit.Policista ji ocividne nebil,jen ji chtel odvest na sluzebnu.Nevim zda se dopustila trestneho cinu,ale ja kdybych se teda omylem chytil odznaku policisty tak bych ho hned pustil,nebo ho vratil,rozhodne bych si ho jako JK nechtel vzit a to 2x!
Ja tedy na tech fotkach zadne neumerne nasili nevidim,donucovaci prostredky ktere byli zachyceny na fotkach mi pripadaji zcela normalni.
Predstavte si ze jste policista,mate jasne rozkazy a ted vam tam prijde JK a zacne vam to kazit,ocividne chce vyvolat konflikt a co hur!Je to hystericka krava.No domluvit ji...to by nefungovalo,o to se policiste pokouseli.Tak co sakra budete delat?

105434

9.5.2006 18:11

RE: Clanok je zavadzajuci

HW 160.?.?.?

Reakce na 105389

clanek je tady: http://blisty.cz/2006/4/28/art28212.html
nicmene Zeleni na svych strankach stale tvrdi, ze cislo nemel:
http://www.zeleni.cz/801/clanek/vyjadreni-svedka-karla-jecha-k-brutalnimu-zasahu-policie-proti-zelenym/

a ani v oficialnich mediich se zprava, ze by mu ho strhla neobjevila

105393

9.5.2006 19:29

RE: Clanok je zavadzajuci

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 105384

Díky za to upozornění. Britské listy konkrétně Kotrba poukázaly na nesrovnalosti ohledně odznaku asi tak den dva po prvním mají. Krom toho dnes a v pátek tam byly další zajímavé pohledy na celou věc

http://www.blisty.cz/2006/5/9/art28326.html

http://www.blisty.cz/art/28273.html

105401

10.5.2006 8:23

RE: Clanok je zavadzajuci

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 105401

Ten prvni clanek je myslim mnohem vystiznejsi nez ten od pana Stwory.

105477

9.5.2006 17:40

No já si nemyslím

Emma Bovary 84.?.?.?

že Kateřina s celou tou partou tam šli s cílem vyprovokovat nějaké potyčky s policií i když je jasné že šlo z jejich strany o jasný předvolební tah (na rozdíl od anarchistů kteří nikam nekandidují a jde jim primárně skutečně o boj proti nacismu). Takže konečný výsledek předčil i jejich očekávání. Na boji proti nacismu se dají získat hlasy stejně tak jako na boji proti komunismu jinak by se stěží pánové Topolánek, Kalousek a Němec obtěžovali v ten stejný den přijít a promluvit na Letné "bez komunistů". Jinak se mi zdá že trodas plete dohromady Národní stranu s Národním Odporem.

105386

9.5.2006 17:41

Pane Vladimire

AstrAus 203.?.?.?

to se Vam presne podarilo[smích]
Tak hrave zde presvedcit ctenare, aby diskutovali na thema:
vse byla
"dobře připravena past" .
To je ale nahod ?
Pi. Marvanova v tramwaji a jak sinchronisovano s pani JACQUES[smích]
Co tam jeste pripsat, ze policista byl "treba mozna" i podplacenym clenem skoro divadelni sceny?
Reklama pro politickou stranu? Lepsi nikdo nemohl vymyslet!
Ten policista by si snad zaslouzil million, ne?
A ted vazne pane redaktore:
Umite si predstavit, ze by Kanadsky policista napadl ZENU demonstrantku, srazil ji na zem, klecek na ni, zkroutil ruce, nasadil zelizka, mlatil ji?
To snad ne !

Musim Vam rici, ze zde v Australii by to byl "pru*er" preveliky.

V CR jste to odhalil jen jako soucast Kocourovskovske predvolebni kampane.
A rada ctenaru Vam tohle spolkla- i s navijakem[pláč]
Nikdo se neozval, ze se jedna o pomluvu CR?
Nikdo nehaji posametovou demokracii?
Neco shnileho ve state Danskem - pane redaktore?

105387

10.5.2006 1:59

RE: Pane Vladimire

karel4U 207.?.?.?

Reakce na 105387

Precetl jsem si vsechny prispevky a priznam se, ze mi tak trochu prechazel mraz po zadech. Jako skupina otroku, kteri nikdy nemeli svobodu a dustojnost, debata nikde neodsoudila chovani policie, ktera zrejme bez jakehokoliv vedeni prosazuje svou spravedlnost po vzoru minuleho a predpred minuleho rezimu.
To, co se delo za komunistu znam na vlastni kuzi. Prihody z Rakousko-Uherska znam z knizek. Za neco takoveho by se nemuseli stydet ani v Africe.
Hlavni cast diskuse je o tom, jestli dostala dost, nebo malo nafackovano. Nekteri, zrejme ti, kteri meli tvrdsi detstvi se nas snazi presvedcit, ze s nimi bylo zachazeno hure kazdy den pred snidani.
Lidi, to je vase zeme, takhle s vami zachazi. A vy to schvalujete. Co jste za zvirata.
Tedy, nic se nezmenilo, vy jste sami sobe soudci s vrozenou netolerantnosti ktera vam brani videt realitu.
Jen tak na okraj: Nacisti spatni, hezky obleceny nacista, stale spatny. Hezky nacista, stale spatny.
Proc? Inu, prectete si o nacismu.

105439

10.5.2006 3:20

RE: Pane Vladimire

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 105439

Jak víte, že se jednalo o nacisty ? Dosud mi tuto otázku nikdo nezodpověděl. Pokud lze z informací zjistit, došlo leda k pár nadbytečným šťouchům tonfou při jejím (opětovném?) nuceném nástupu do policejního vozu (přitom madame Jacques učinila policistům předtím lákavou akční nabídku "Tak si mně teda předveďte!"[mrknutí jedním okem]. Měl byste se spíš vzrušovat, jak to že má v "právním" státě padruh premiér Paroubek hned jasno o tom, kdo porušil zákon a kdo bude pykat (když je tu jakási presumpce neviny atd.) a ne nemístně kvílet nesmysly o tom, co jsou diskutující za zvěř (navíc se zelené Káči leckteří zastávají). Podobné zákroky jsou za těchto okolností běžné všude ve světě a nikdo se nad nimi nepozastavuje.
Stanovisko policistů http://web.volny.cz/noviny/zdomova/clanek/~volny/IDC/48998/dssa/1/

105445

10.5.2006 4:11

RE: Pane Vladimire

karel4U 207.?.?.?

Reakce na 105445

Je to hlavne zpusob mysleni, kde lide misto toho aby se sjednotili za postizenou, ktera byla zbita policiji.
Vite, zvlastni je ten uhel z ktereho se lide na to divaji. Jakoby uloha policije byla reseni politickych problemu. Vzit si odpovednost ktera strana bude preferovana a ze to budou oni, kteri rozhodnou na ci strane je spravedlnost.
Kazdy stat by mel mit takovou nerecenou moralku kterou by mel zastavat. Jiste, v demokracii budou strany o kterych se da pochybovat, ale z principu se nechavaji existovat ackoliv se vi, ze jsou jen zastavkou pro jednoduche existence. Asi jako kdyz nechate v rohu zahrady hovno aby masarky meli kde se potkavat.
To, ze vetsina lidi se zastava nacistu a ze policie je na jejich strane je opravdu nepochopitelne. Ale ukazuje to, do jake miry demagogie a jednoduchost je zakorenena ve spolecnosti, zvlaste pak v policiji.
Pan Paroubek mel absolutni pravdu, ze zasahl a to tvrde. Nejen, ze to vytvari pocit spravedlnosti, ale ocisti to trochu Cechy pred ocima zbytku Evropy.
Kdyz pani Jacques rekla "tak si me predvedte" jiste nemyslela, ze bude zmlacena. Jiste chtela situaci prodiskutovat.
Jen lide kteri nikdy nebyli svobodni budou odsuzovat nekoho ze svych rad po zpusobu. Podivejte se, chudak policajt. Jak mu nabehly klouby potom co toho neposlusneho cloveka musel zmlati. Skoda, ze uz byl tak unaveny a nemohl ji opravdu ukazat co si zaslouzila.
Nezapomente, priste byste to mohl byt vy.

105452

10.5.2006 6:18

RE: Pane Vladimire

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105452

Mno USA nezazili ani komunizmus ani fasismus, ale muzu vas ujistit, ze pokud by tohle zkusila na americky poldy nakopaly by ji do viktorky v cuku letu.

105469

12.5.2006 0:54

RE: Pane Vladimire

kavol 85.?.?.?

Reakce na 105452

>Je to hlavne zpusob mysleni, kde lide misto toho aby se
>sjednotili za postizenou, ktera byla zbita policiji.

... je to hlavně způsob myšlení, kde místo toho, aby někdo akceptoval fakta, jenom plácá nesmysly jako (nejen) vy

prohlédl jsem si všechny zde odkazované fotky a videa, a co se týče bití, je na nich jedině mírné pošťouchnutí úderem přes rameno, když ta kráva odmítá vlézt do auta - to opravdu nelze prohlásit za "byla zbita policií"

tedy, není žádná postižená, není za kým se sjednocovat - jedině snad za policisty postiženými politickou zlovůlí, kteří jsou trestáni za výkon své povinnosti

ale vy beztak jenom schválně provokujete, brát si do huby jako vzor Paroubka se slovy "příště byste to mohl být vy" - a co minule, anti-CT zásah, který P. schválil? - tak blbej přeci nejste (nebo jo? [zmaten])

105614

9.5.2006 18:26

Závěr článku je dokonalý

skeptik 195.?.?.?

připomíná mi jeden z politicky pro tento zine jistě nekorektních aforismů Karla Čapka, dal by se upravit ve smyslu té věty nějak jako "Nepřítel promyšleně a připraveně vyvolal incident zákeřnou střelbou na naše letadla pokojně bombardující jeho město."

Černoška vyvolávající incident tím, že promyšleně a připraveně odmítne pustit sednout bělocha....[oči v sloup] fakt dobrý. To jsou takové ty nechtěné vhledy do náckovského myšlení.

No, klidně si to zcenzurujte, důležitý je, že jste to přečet.

105395

9.5.2006 19:10

RE: Závěr článku je dokonalý

krysa 84.?.?.?

Reakce na 105395

Pokud by tohle všechno bylo pravda, proč by nebylo možný, aby si americká vláda promyšleně a připraveně nechala odstřelit ty dvě věže letadlama od Al Kaidy???
Ostatně jde o velkej stát tak to dělaj ve velkým, my sme malej stát tak máme jen malý akce... (a hlavně proto, že u nás by se všechno vykecalo ještě než by na to došlo, hi!)

A taky by mne zajímalo, zda se teda při tý přípravě počítalo s tím, že policajt se bude chovat jako hovado, nebo zda byl specielně vybrán a zaplacen stranou zelených...

105400

10.5.2006 0:02

Keby ja som...

Stehno 69.?.?.?

...bol jej manžel,tak dostane niekto na hubu. Bola by to v prvej rade ona sama a prípadne právnik, ktorý by chcel celú vec rozmazávať. Našťastie takéto problémy niesom nútený riešiť, lebo mám manželku, ktorá je normálna a chce sa v zdraví dožiť vyžšieho veku po mojom boku. Židobolševici skúšajú zo všetkých strán a hodí sa im do kšeftu hociaký blbec. Viete , ak je niekto blbý, tak za to nemôže, ale keď je niekto nemožný, toho treba biť. Orgán to vykoná ochotne , pretože nič iného nevie. Čím vlastne suploval úlohu manžela atď...atď...
S úctou Viktor

105432

10.5.2006 0:37

V té souvislosti si neodpustím menší poštouchnutí

Emma Bovary 84.?.?.?

Čistě hypoteticky zkuste si představit G&L pride demonstraci na kterou přijdou proti-demonstrovat zastánci "tradiční rodiny" a někdo z nich se chová tak že ho policie zpacifikuje jako K.Jacques. No zajímalo by mne co by psal pan Stwora a jak by to komentovali někteří zdejší diskutéři [smích])
Taky mne v te souvislosti napadá jak zde slovenský priatel "google" obhajoval rozhodnuti Kaczynskeho (ne Teda co posilal bomby, Lecha co je ted presidentem v Polsce) zakazat pochod buziků Varšavou protože "většina občanů je proti" nebudu se sazet protože žádný průzkum nikdo nedělal ale moc by mne nepřekvapilo že v případě pochodů Národního Odporu by možná většina Pražanů taky byla proti (podotýkám že to není můj případ a navíc nejsem z Prahy) takže by se vůbec neměli v duchu logiky pana "googla" povolovat. Nebo je to nějak jinak?

105436

10.5.2006 3:36

spravna strana

eugen 160.?.?.?

na akci jsem nebyl a taxe jen vyjadrim k vete,ze vznikl dukaz,jako ze policie sympatisuje s fasisty. no,dukaz tedy nemam ani ja ale jiz leta mam dobry pocit,ze tomu tak velmi casto je,obvzlaste pokud nejde vylozene o neonacisty od nichz se i ja distancuji.

105448

10.5.2006 3:47

Zcela určitě židovka

Jan 67.?.?.?

Podle obličeje je to židovka jasná jak rudá záře nad Kladnem a podle chování taky. Ona je jeden z těch chameleonů co se vydává za našince, aby mohla efektivně parazitovat a ničit. To je jejich stará písnička, provokovat, štvát lidi proti sobě navzájem, oblbovat až se jim zas nějaký ten kousek podaří jako ta velká říjnová revoluce. Bohužel oblbovat se nechají jen blbci, což jsme my a tak všechna vina padá na nás, že si to necháme líbit.

105449

11.5.2006 20:02

RE: Zcela určitě židovka

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 105449

Podle obličeje je to židovka jasná jak rudá záře nad Kladnem
------------------------------------------------------------
Rodina Pajerovic je židovská.

105605

10.5.2006 9:27

TV NOVA - školení z demagogie dnes

IVAn 85.?.?.?

Doporučuji všem, kteří mají toto médium, tedy Lauderovu NOVU v dosahu, shlédnout dnes večer ve 22:00 pořad Na vlastní oči. V upoutávce je uvedeno: "Jak je dětem, když jim bijí maminku?" Silně pochybuji, že tam padne dotaz, proč je ta jejich maminka vlastně na demonstraci vlekla (připomínám - šla s transparentem, tedy nikoli náhodou) a vydala je tak nebezpečí. [oči v sloup] Pak je mi také tajemstvím, proč Paroubek & comp. tak horlivě obhajují Stranu zelených, když jim musí být jasné, že je to přímý konkurent ČSSD. [smích] [velký smích] [chechtot]

105484

10.5.2006 10:28

Co skutečně víme.

J. H. 62.?.?.?

Vím, že zastáncům superhumánních, neživotných a v důsledcích nehumánních představ je zbytečné cokoli namítat. Budou donekonečna opakovat svá tisíckrát vyvrácená tvrzení, až to rozumní vzdají. V posledních letech to bylo mnohokrát vyzkoušeno. Pro ty ostatní bych si dovolil zopakovat co se stalo, abychom se v jejich tvrzeních neztratili:
1) Paní podivného jména udělala něco, čeho si policista všimnul. Nemáme záznam, co to bylo, ani nezaujaté svědectví.
2) Policista nějakým způsobem zareagoval. Nemáme záznam, nemáme nezaujaté svědectví.
3) Konflikt nějakým způsobem narůstal. Platí, co výše psáno.
4) Máme záznam, jak paní leží na zemi, kope policistu, který se jí snaží nasadit pouta a rve mu odznak. Nemáme záznam ani svědectví, jak se na tu zem dostala.
5) Máme záznam, jak paní stojí spoutaná a čeká na odvoz. Přitom vřeští, že jí bijou a lámou jí ruku, přestože jí zjevně nikdo nic nedělá.
6) Máme záznam, jak je paní postrkována do auta, do kterého odmítá nastoupit.
J. H.

105493

10.5.2006 13:46

RE: Co skutečně víme.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 105493

Zkušený policista Čermák profesionálně vyhodnotil situaci tak, že ta ouřednice s dětmi se chystá zaútočit na průvod neofašistů, proto se rozhodl ji zneškodnit bez ohledu na vlastní bezpečnost. Čermák je známý tím, že je "srdcař" a že umí jednat s lidmi. Volte ČSSD ať je tady více Čermáků. [velký smích]

To jsem si vypujcil z diskuze v Novinkach a je to trefne.
Je evidentni, ze
1) "fasouni" zpusobili mene problemu nez PCR, cize tvrzeni o chraneni Kacky pred "zlymi fasouny" je nesmysl.
2) policajt nema co zasahovat do pokojne demonstrace a neni nasi povinnosti ho poslechnout, at chce cokoliv s vyjimkou kdyz nas upozorni na to, ze se dopoustime tresneho cinu. O tom se u pokojne demonstrace Kacky rovnez neda mluvit...
3) povinnost uposlechnout je jen v pripade zakrocujiciho policisty, jenz resi, odvraci ci stiha pachatele zavazneho zlocinu. Nikdo se asi nebude hadat pri prestrelce s policistou pri prikazu "K zemi!", ze... Rovnez pokud provadime neco nezakonneho, a policista nam sdeli CO, tak ho mame povinnost uposlechnout. Nikoliv v jinych pripadech [mrknutí jedním okem]


Rene Bartosku - ze vy si to nechate v Emerice libit, ze vas policajt muze bez udani duvodu (bez udani restupku ci zlocinu, ktereho jste se dopustil) legitimovat a co hure, premistit spoutaneho do policejniho vozu - to je vas problem. Manyry Vaseho fasounsko - policejniho statu u nas nezname a tolerovat nehodlame v zadnem pripade.
Co strpite v Bushistanu je vas problem.
Nemluvte nam to doho, co resime u nas. Dekujeme.

105514

10.5.2006 14:25

RE: Co skutečně víme.

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 105514

Teď nevím, jestli si děláte srandu. Krom bodu 1 jsou to úplné blbosti. Namátkou vybírám ze zákona o policii.

§ 20
Oprávnění zakázat vstup na určená místa

Jestliže to vyžaduje účinné zabezpečení plnění úkolů uvedených v tomto zákoně, je policista oprávněn přikázat každému, aby na nezbytně nutnou dobu nevstupoval na určená místa nebo se na nich nezdržoval. Každý je povinen příkazu policisty uposlechnout. K vyznačení nebo ohraničení určeného místa může být použito technických prostředků.


Takže policista mohl klidně bránit vstupu KJ do těsné blízkosti průvodu, poněvadž se mohl oprávněně domnívat, že tam KJ dostane na držku a tím bude narušen veřejný pořádek, neřku-li spáchán trestný čin. A ona byla povinna ho uposlechnou, jinak by se dopustila přestupku dle § 47 přestupkového zákoa, jak jsem tu už někde psal.

To co citujete Vy není právo ale lidová tvořivost. Každopádně je pravdou, že to poldové pěkně zvorali. Ale to je jiná záležitost. Jinak moje oblíbená. [smích] Deprivanti u policie i na vysokých postech, naprostá neprofesionalita - takové podání vysvětlení k "nedovolenému fotografování" mě fakt pobavilo. Připomíná mi to četnickou stanici v Putimi a jejího vachmajstra, jak vyslýchal ruského špióna, Švejka.

105519

10.5.2006 17:29

RE: Co skutečně víme.

kubrt 84.?.?.?

Reakce na 105493

Podle svědectví policistů reagovala na pokyny Čermáka k opuštění prostoru mimo jiné slovy : "Tak si mě teda předveďte!" a údajně to byl katalyzátor potyčky. Ovšem pro Trodase a spol. to je zcela jistě pouze lživé a jednostranné tvrzení policajtů...tak tu policii zrušme, bude po problémech. Přežijou jen ti nejsilnější, místo soudní moci zkusme Lynche (ostatně v téhle debatě se do jeho role staví dost lidí), ale pak se nedivme. Já bejt polda a mít roky na výsluhu, mažu do civilu jak namydlenej blesk.

105533

11.5.2006 1:37

RE: Co skutečně víme.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105493

Mno tady mate trochu politickeho smradu okolo tohodle jedovateho pesce.
http://www.novinky.cz/domaci/84968-za-zakrok-proti-jacques-zacaly-padat-hlavy.html
Kolik casu ubehlo od zakroku? Mno to si teda s vysetrovanim pospisili. Co me osobne prijemne prekvapilo, ze lidi jim to v ankete u clanku nejak odmitaji sezrat. Vypada to uz, ze nekdo za zelene vyhodil zbytecne hromadu penez. [mrknutí jedním okem]

105561

11.5.2006 2:45

ODZNAK,CO POLICISTA NEMĚL.

Ostravak 193.?.?.?

Odznak,co te policista neměl - dle hysterky Kačeny:


http://www.jirkacech.com/images/zelena-kandidatka-1.jpg


Tady taky:


http://www.jirkacech.com/images/zelena-kandidatka-2.jpg

Ajta krajta... [překvapení]

105567

11.5.2006 9:26

Slabý článek

Martin Mačok martin (tečka) macok (zavináč) underground (tečka) cz 193.?.?.?

Nemohu si pomoct, ale tento článek mi připadá jako jeden z vůbec nejhorších, co tu v poslední době vyšel a překvapuje mne, že ho napsal ten, kdo ho napsal. Proč ho autor napsal? Myslím, že článek se snaží manipulovat čtenářem tak, aby jeho výsledný názor byl "patří jí to, hysterce" nebo "vždyť to zas tak hrozné nebylo" apod. Mne osobně je jedno, jestli je KJ hysterka nebo ne a jestli se dobře stará o svoje děti nebo ne a za nijak závažné nepovažuji ani to, zda-li chybějící služební označení byla záměrná lež nebo jenom hloupý omyl (hnidopich by mohl podotknout, že policista skutečně zasahoval neoznačen služebním číslem a to, jak o něj přišel je podružné - měl požádat kolegu, aby pokračoval v zásahu místo něj). Dokonce je úplně jedno, jestli "provokovala" nebo ne. Policajt je policajt a smí dělat pouze a jen to, co mu nařizuje zákon, nic _víc_ ani míň.

Nevšiml jsem si, že by z incidentu nějak Zelení těžili a že by ho oni medializovali, mimo vydání jedné tiskové zprávy (naopak by bylo velmi podezřelé, kdyby žádnou nevydali). Ostatní mediální humbuk kolem tohoto případu jde úplně mimo jejich režii. Jestli z toho někdo těží, je to Paroubek, který na případu demonstruje svoji pevnou ruku před volbami a myje si ruce ušpiněné od kauzy Czechtek.

Teorii, že to celé bylo dobře připravené považuji za velmi iracionální a nepravděpodobnou.

Témata, která ja považuji za zásadní (narozdíl od služebního čísla, míru hysterie KJ nebo hodnocení síly úderů tonfou...):

1) agresivita policistů (zdaleka se nejedná o ojedinělé případy)
2) incident se zadržením fotografa (!!! celé velmi dobře zachyceno)
3) lhaní policistů (pozor, to je mnohem závažnější než u fyzických osob!)
3) tolerance k agresivitě policistů ve vlastních řadách
4) absence nestranného vyšetřování činnosti policie
5) ovlivňování či dokonce přímé řízení vyšetřování trestných činů politiky (Paroubkem)

105580

12.5.2006 1:28

RE: Slabý článek

kavol 85.?.?.?

Reakce na 105580

>(hnidopich by mohl podotknout, že policista
>skutečně zasahoval neoznačen služebním číslem a to, jak o
>něj přišel je podružné - měl požádat kolegu, aby
>pokračoval v zásahu místo něj)

hm, když jsme u toho hnidopišství, není mi jasné, proč by měl žádat kolegu o pokračování v zásahu, jednak zásah započal s číslem a jednak, pokud jsem správně četl (snad mě kolega s lepším právním vzděláním opraví), ani to číslo nutně mít nemusí, minimální podmínkou je představení se slovem "policie"

105615

11.5.2006 10:03

Širší úhel pohledu

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

S tímto souhlasím od A do Z. Challenger prostě válí: [cool]
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006051101

105583

11.5.2006 14:35

Na vlastní brusle

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Tak jsem včera viděla "Na vlastní oči", kde se tímto zabývali. Zarazilo mě, že tam již (pro jistotu?) nebyla ani zmínka o paní Marvanové v tramvaji a o chybějícím odznaku - asi i maséři ze Sračkometu (TV NOVA) uznali, že je to příliš "kách". Ještě by ty 3,14čoviny mohli stáhnout Zelení ze svých ofi stránek, ať se moc neblamují.

105591

12.5.2006 9:43

nova

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Tak ta reportaz(Obušku z pytle ven) je uz v archivu. Je tam jak vyjadreni Kateriny, tak toho policajta...

http://www.nova.cz/tvarchiv/?prog=OCI

105632

12.5.2006 10:41

RE: nova

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 105632

Mně celá tahle aféra, zvlášť redaktorské kecy na Nově připomíná, jak mojí permanentně ožralou manželku přestalo uspokojovat, že mě mlátí čímkoli, co jí přijde do ruky a zkusila mě bodnout kuchyňským nožem. Tehdy jesm se definitivně vykašlal na farářsko - humanistické žvásty, nůž jí vyrazil a nandal jí, co se do ní vešlo. A byla to první dobrá věc, kterou jsem v manželství udělal. Taky vřeštěla, co si to dovoluji mlátit ženu.
J. H.

105635

15.5.2006 9:10

RE: nova

šona 217.?.?.?

Reakce na 105635

Tak tohleto je něco [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Deset bodů, za tento příspěvek !

105891

12.5.2006 20:57

manipulace?

Martin 147.?.?.?

Myslel jsem,ze Zvědavec je hodnotný a užitečný webzin, ale nekritické přejmutí manipulativně prostříhaného záznamu útoku na Kateřinu Jacques Národní strany je za hranou slušnosti, obzvlastě - když manipulace záznamu byla lehce zjistitelná (chybí celá sekvence, kdy policista bije tonfou K.J. po žebrech) - prostě návrat komunistických mediálních praktik v hnědém hávu - perfektně politicky korektní manipulace, vítejte ve starých časech - prostě nechapu, jak se Zvědavec muže podílet na šíření tohoto.

105698

13.5.2006 3:53

RE: manipulace?

eugen 160.?.?.?

Reakce na 105698

>prostě nechapu, jak
>se Zvědavec muže podílet na šíření tohoto.
zvedavec se jen velmi zasluzne podili na sireni pravdy a siri to co ma k disposici at se to jeho odpurcum libi,ci ne.

105719

13.5.2006 6:39

RE: manipulace?

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 105719

No, ten podstatně méně sestříhaný (pravdy, chybělo strhnutí odznaku) videozáznam byl k dispozici dříve, než ta agitka NS...takže když, tak proč ne oboje?

105724

15.5.2006 11:32

RE: manipulace?

lada 82.?.?.?

Reakce na 105698

Bohuzel Zvedavec uz davno neni objektivni webzin, kde se bylo mozne dovedet pravou stranku veci ruznych. Ja nechapu co tim videem chcete pane Stwora rict?? Vdyt je to totozne video jako od autoru BL, doplnene fotografiemi rovnez BL. Vubec nic to nedokazuje. Snad jen to ze kdyz vam nekdo da pres usta, tezko si budete pamatovat detaily z cele udalosti, protoze proste budete v soku. Zvlast jako zena.
Jinak ty modre hlouposti jsem preskakal. [vyplazený jazyk]
Rad bych vedel z ceho prameni ta vase radost ze mate jine svedectvi? Snad ne z tech modrych casti videa, kterymi jedinymi (krome delky) se lisi od videa BL? Nebudte alespon srab a nechte toho trapneho distancovani, prosim. Protoze jinak by to vase nove "LOGO" mohlo pripominat jeste vice plivanec nez cokoli jineho.

105907

13.5.2006 18:58

Autor Vladimír Stwora to Národní straně sežral i s navijákem ...

merhaut 89.?.?.?

1. ta část kde autor tvrdí, že video NS dokazuje záměrné strhnutí fízlova odznaku není video ale sada fotografií, ze kterých navíc nic takového úmyslného nevyplývá ..
2. autor je slepý nebo má problém s pamětí, když si neuráčil všimnout cenzury ze strany NS, kdy je vystřižena pasáž s tonfou ...

Autor prostě náckům ten jejich infoprůjem zbaštil a ještě přitom mlaská, jaká je to bašta ...

105746

14.5.2006 18:59

ohlas

miro koša husibrko (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Po všech vyslechnutých, prohlédnutých a přečtenych svědečtích jsešm došel k názoru,že oba udělali chybu nyní jen čekám zdali se policistovi dá takový prostor v derníku Právo jaký se dal paní Jackes

105839

17.5.2006 8:48

cenzurované video

kavol 85.?.?.?

mohli by zde kolegové, kteří si tak stěžují na nedostatečnost videa (příp. fotek) zde presentovaných, dát konkrétní odkaz na materiály dokazující, že ta kráva byla bita i jindy než šťouchnutí při nástupu do auta?

... já jsem zatím nic takového neviděl, ač toto není poprvé, kdy o takové záběry žádám
(video odkazované z Blistů začíná již s pouty a následným nástupem do auta, a reportáž z TV H@vna se mi ještě nezdařilo vydolovat)

106150

Příspěvků: 130

09.05. 00:19 Misu  Stejne je to policejni p...r
09.05. 07:56 DavidZ  RE: Stejne je to policejni p...r
09.05. 08:12 Tom  RE: Stejne je to policejni p...r
10.05. 04:14 eugen  RE: Stejne je to policejni p...r
09.05. 00:20 dub  ano
09.05. 07:21 Jarmila  RE: ano
09.05. 08:11 bývalý antikomunista  RE: ano
09.05. 08:23 swen  RE: ano
09.05. 12:01 zdeněk  RE: ano
11.05. 10:14 :-(  RE: ano
12.05. 20:31 Zdeněk  RE: ano
10.05. 05:20 seda  RE: ano
09.05. 00:32 YAMATO  Všichni si hřejí polívčičku...
09.05. 01:15 čtenář  RE: Všichni si hřejí polívčičku...
09.05. 09:16 Pavel -Čert- Němec  RE: Všichni si hřejí polívčičku...
09.05. 15:15 HW  RE: Všichni si hřejí polívčičku...
09.05. 21:24 jan  RE: Všichni si hřejí polívčičku...
09.05. 08:38 swen  klasicky pripad demagogieke lzi
09.05. 18:48 Pontifex  RE: Všichni si hřejí polívčičku...
09.05. 20:57 krysa  RE: Všichni si hřejí polívčičku...
09.05. 01:20 jozin z bazin  Rosa Parks
09.05. 03:09 Belveder  RE: Rosa Parks
12.05. 15:48 jozin z bazin  RE: Rosa Parks
09.05. 10:10  RE: Rosa Parks
09.05. 03:06 Belveder  zenska patri za plotnu
09.05. 07:33 Jarmila  A kam patříte Vy?
09.05. 07:44 DavidZ  RE: A kam patříte Vy?
09.05. 09:57  RE: A kam patříte Vy?
09.05. 08:48 Vratislav  RE: A kam patříte Vy?
09.05. 12:45 trodas  RE: A kam patříte Vy?
09.05. 14:06 SandWalker  RE: A kam patříte Vy?
09.05. 07:59 ted  Ja osobne si myslim,
09.05. 08:14 Misu  RE: Ja osobne si myslim,
09.05. 09:45 Mindy  Nazelenalý Havel to ovšem vidí...
09.05. 22:27 baba_Blažková  RE: Nazelenalý Havel to ovšem vidí...
09.05. 10:01 J. H.  Další možnost.
14.05. 12:59 yogi  RE: Další možnost.
09.05. 10:04 Zrzek  Jak to tak byva,
09.05. 11:30 Honza Bidlo  RE: Jak to tak byva,
09.05. 13:59 SandWalker  RE: Jak to tak byva,
09.05. 22:31 baba_Blažková  RE: Jak to tak byva,
10.05. 07:15 Rejpal  RE: Jak to tak byva,
09.05. 12:30 J. H.  RE: Jak to tak byva,
09.05. 13:40 Pavel -Čert- Němec  RE: Jak to tak byva,
09.05. 13:57 DavidZ  RE: Jak to tak byva,
09.05. 15:18 DavidZ  RE: Jak to tak byva,
09.05. 16:40 krysa  RE: Jak to tak byva,
09.05. 17:47 DavidZ  RE: Jak to tak byva,
09.05. 21:39 krysa  RE: Jak to tak byva,
09.05. 22:05 Dr.Strangelove  RE: Jak to tak byva,
09.05. 22:38 baba_Blažková  RE: Jak to tak byva,
10.05. 06:52 Jarmila  RE: Jak to tak byva,
10.05. 00:05 krysa  RE: Jak to tak byva,
10.05. 05:58 Rene Bartosek  RE: Jak to tak byva,
10.05. 06:51 DavidZ  RE: Jak to tak byva,
09.05. 10:41  suhlas
09.05. 10:50  Hlavní důkaz o inscenování incidentu - mediální unisono o "neonacistech"
14.05. 13:55 yogi  RE: Hlavní důkaz o inscenování incidentu - mediální unisono o
09.05. 11:26 AL  Národní strana lže!!!
09.05. 22:41 baba_Blažková  RE: Národní strana lže!!!
09.05. 13:28 trodas  Nezapominate na neco?
09.05. 13:28 trodas  RE: Nezapominate na neco?
09.05. 17:09 Zubr  RE: Nezapominate na neco?
09.05. 18:53 Pontifex  RE: Nezapominate na neco?
10.05. 10:13  RE: Nezapominate na neco?
12.05. 00:29 kavol  RE: Nezapominate na neco?
10.05. 06:00 Rene Bartosek  RE: Nezapominate na neco?
11.05. 19:40 Vratislav  RE: Nezapominate na neco?
09.05. 16:35 krysa  RE: Nezapominate na neco?
09.05. 19:07 Pontifex  RE: Nezapominate na neco?
09.05. 20:54 krysa  RE: Nezapominate na neco?
09.05. 22:34 kavol  RE: Nezapominate na neco?
09.05. 14:40  Jak na volby:
09.05. 14:43 Axeli_Machal  Jackass
09.05. 17:17 f.i.l.i.p  Clanok je zavadzajuci
09.05. 17:45 Vladimír Stwora  RE: Clanok je zavadzajuci
09.05. 17:56 f.i.l.i.p  RE: Clanok je zavadzajuci
09.05. 20:29 Vladimír Stwora  RE: Clanok je zavadzajuci
09.05. 22:00 YAMATO  RE: Clanok je zavadzajuci
09.05. 22:53 baba_Blažková  RE: Clanok je zavadzajuci
09.05. 23:13 kavol  RE: Clanok je zavadzajuci
10.05. 11:31 čěf  RE: Clanok je zavadzajuci
10.05. 14:06 DavidZ  RE: Clanok je zavadzajuci
09.05. 18:05 AstrAus  RE: Clanok je zavadzajuci
09.05. 21:58 kubrt  RE: Clanok je zavadzajuci
09.05. 21:58 kavol  RE: Clanok je zavadzajuci
10.05. 00:57 AstrAus  RE: Clanok je zavadzajuci
10.05. 01:45 baba_Blažková  RE: Clanok je zavadzajuci
10.05. 02:58  RE: Clanok je zavadzajuci
10.05. 06:15 Rene Bartosek  RE: Clanok je zavadzajuci
10.05. 10:26 baba_Blažková  RE: Clanok je zavadzajuci
10.05. 00:08 Axeli_Machal  RE: Clanok je zavadzajuci
09.05. 18:11 HW  RE: Clanok je zavadzajuci
09.05. 19:29 Emma Bovary  RE: Clanok je zavadzajuci
10.05. 08:23 Pavel -Čert- Němec  RE: Clanok je zavadzajuci
09.05. 17:40 Emma Bovary  No já si nemyslím
09.05. 17:41 AstrAus  Pane Vladimire
10.05. 01:59 karel4U  RE: Pane Vladimire
10.05. 03:20  RE: Pane Vladimire
10.05. 04:11 karel4U  RE: Pane Vladimire
10.05. 06:18 Rene Bartosek  RE: Pane Vladimire
12.05. 00:54 kavol  RE: Pane Vladimire
09.05. 18:26 skeptik  Závěr článku je dokonalý
09.05. 19:10 krysa  RE: Závěr článku je dokonalý
10.05. 00:02 Stehno  Keby ja som...
10.05. 00:37 Emma Bovary  V té souvislosti si neodpustím menší poštouchnutí
10.05. 03:36 eugen  spravna strana
10.05. 03:47 Jan  Zcela určitě židovka
11.05. 20:02 Vratislav  RE: Zcela určitě židovka
10.05. 09:27 IVAn  TV NOVA - školení z demagogie dnes
10.05. 10:28 J. H.  Co skutečně víme.
10.05. 13:46 trodas  RE: Co skutečně víme.
10.05. 14:25 DavidZ  RE: Co skutečně víme.
10.05. 17:29 kubrt  RE: Co skutečně víme.
11.05. 01:37 Rene Bartosek  RE: Co skutečně víme.
11.05. 02:45 Ostravak  ODZNAK,CO POLICISTA NEMĚL.
11.05. 09:26 Martin Mačok  Slabý článek
12.05. 01:28 kavol  RE: Slabý článek
11.05. 10:03 Pavel Bočan  Širší úhel pohledu
11.05. 14:35 baba_Blažková  Na vlastní brusle
12.05. 09:43 Pavel -Čert- Němec  nova
12.05. 10:41 J. H.  RE: nova
15.05. 09:10 šona  RE: nova
12.05. 20:57 Martin  manipulace?
13.05. 03:53 eugen  RE: manipulace?
13.05. 06:39 YAMATO  RE: manipulace?
15.05. 11:32 lada  RE: manipulace?
13.05. 18:58 merhaut  Autor Vladimír Stwora to Národní straně sežral i s navijákem ...
14.05. 18:59 miro koša  ohlas
17.05. 08:48 kavol  cenzurované video

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 23 čtenářů částkou 6 531 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 0

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 7

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Měnové kurzy

USD
25,52 Kč
Euro
27,60 Kč
Libra
31,29 Kč
Kanadský dolar
18,09 Kč
Australský dolar
15,60 Kč
Švýcarský frank
26,13 Kč
100 japonských jenů
23,46 Kč
Čínský juan
3,60 Kč
Polský zloty
6,05 Kč
100 maď. forintů
7,58 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,62 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 353,19 Kč
1 unce stříbra
387,94 Kč
Bitcoin
186 997,12 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 801