Diskuze k článku

Vroucí kotel jménem ČSSD

Příspěvků 52

3.5.2006 7:38

Volba socanů

TT 194.?.?.?

Nakonec je stejně budu muset volit, a to ze strachu, že vyhraje ODS.

104988

3.5.2006 10:17

RE: Volba socanů

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 104988

vsak take kdo chce tam pomozme mu tam, rad bych vam pripomnel soucasne "neonacisticke" demonstrace [smích] a proto radeji volte komunisty abyste se vyhnul fasistum

104990

3.5.2006 11:08

RE: Volba socanů

Swen 80.?.?.?

Reakce na 104988

vidim to stejne.... Vsechno je lepsi nez Langr, Tlusty, Topolanek.... Nejake stomilionove uplatky proti stovkam mld. za ODS jsou naprosto smesne zalezitosti....

104991

4.5.2006 11:13

RE: Volba socanů

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 104991

myslim, ze od takove almuzny uz se socani davno oprostili, ted hrabou v miliardach, sledujte trochu zpravy

105034

4.5.2006 22:13

RE: Volba socanů

Jarmila 84.?.?.?

Reakce na 104991

stovky miliard za ODS ? O čem to píšete, Swene?

105059

5.5.2006 6:09

RE: Volba socanů

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 105059

Tohle je nějaká falešná Jarmila, tohle jsem já nepsala. Taky mám jinou IP adresu. Neznámá Jarmilo, nechcete si pozměnit nick? Jedna Jarmila už tady totiž je a to jsem já. [oči v sloup]

105080

3.5.2006 11:44

RE: Volba socanů

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 104988

>Nakonec je stejně budu muset volit, a to ze strachu, že vyhraje
>ODS.

Hmm.... budu muset volit, a to ze strachu

... vskutku "svobodná volba" "svobodného občana".

,,Nikdo není tak beznadějně zotročený, jako ti, kteří falešně věří, že jsou svobodní.‘‘ (Johan Wolfgang von Goethe)



104993

3.5.2006 22:35

RE: Volba socanů

čtenář 86.?.?.?

Reakce na 104993

>,,Nikdo není tak beznadějně zotročený, jako ti, kteří
>falešně věří, že jsou svobodní.‘‘ (Johan Wolfgang von
>Goethe)

Dobrý.

105015

3.5.2006 12:59

RE: Volba socanů

Had 88.?.?.?

Reakce na 104988

http://volby.idnes.cz/dotaznik.asp ... zkuste tohle.
Byl jsem poněkud překvapen, koho bych měl volit, abych se hypoteticky dočkal naplnění požadavků formulovaných těmi odpovědmi na otázky v oné anketě.

No a jinak to vypadá stejně na "oposmlouvu" č. 2.
Tedy ne smlouva mezi opičákama, ale důstojná a vychcaná opoziční smlouva.
Takže?

104995

3.5.2006 14:11

RE: Volba socanů

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 104995

Takže?

Takže letos poprvé nepůjdu k volbám a přemlouvám k tomu i mého muže a mé dcery.

104999

3.5.2006 15:01

RE: Volba socanů

TT 194.?.?.?

Reakce na 104999

Tak to děláte přesně naopak než já.. Já doteď nechodil, protože se mi chtělo blejt ze všech. Blejt se mi z nich chce pořád, ale letos poprvé jsem dostal strach, že by to mohlo vyhrát ODS a vzniknout koalice ODS-KDU-Zelení. A to opravdu nechci..

105000

3.5.2006 21:06

RE: Volba socanů

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 105000

>Tak to děláte přesně naopak než já.. Já doteď nechodil,
>protože se mi chtělo blejt ze všech. Blejt se mi z nich chce
>pořád, ale letos poprvé jsem dostal strach, že by to mohlo
>vyhrát ODS a vzniknout koalice ODS-KDU-Zelení. A to opravdu
>nechci..

A proč to nechcete?

105010

4.5.2006 2:02

RE: Volba socanů

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105000

Chlape vy jste mel rovny hrbet a ted by jste ho chtel ohnout? [smích] Klaus neni muj president ani ta prasata u politickych koryt nejsou moji predstavitele a neminim na tom nic menit, kdyby se nas takovych seslo vice mohlo by byt zajimave kolik procent zucastnenych je vlastne potreba na ten mandat, ktery se nasi zaprodanci ohaneji. Nic extra se nezmeni ani vyhraje ten nebo ten, pokud by to skonci remizou bude velka koalicni dohadu mezi radoby opozicni CSSD a ODS. V kazdem pripade je to vase volba a bude treba vyckat nejaky cas, az ti nadole reknou dost. A oni to jednou reknou, protoze ta drava zver nahore bez svedomi, srdce a moralky tlaci ty dole cim dal vice do kouta.

105021

4.5.2006 6:53

RE: Volba socanů

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 105021

Tak to jste napsal velmi krásně pane René. Ano, mě by také strašně zajímalo, kde je ta hranice, kdy jsou volby stále platné. Jak je možné, že to nikdo z nás neví? Pokud ta hranice je neomezená a volby jsou platné i v případě, když bylo volit třeba jen 10 procent voličů, tak by to svědčilo o tom, že celé volby jsou jen pouhá fraška a vládnou nám domluvení mafiáni, kteří už to ani pořádně neskrývají a nekamuflují. Já tyhlety představitele totiž už jinak nazývat nebudu, protože si slušné označení skutečně nezaslouží- tito lidé zásadně neslouží občanům, ale jen a pouze různým mafiánským, lobbistickým skupinám, proto tam také byli instalováni.Znovu opakuji- slušní lidé se k vládnutí nedostanou, ti jsou včas tajnými službami odstraněni.

105029

5.5.2006 9:09

RE: Volba socanů

Nemo 195.?.?.?

Reakce na 105029

>Tak to jste napsal velmi krásně pane René. Ano, mě by také
>strašně zajímalo, kde je ta hranice, kdy jsou volby stále
>platné. Jak je možné, že to nikdo z nás neví? Pokud ta
>hranice je neomezená a volby jsou platné i v případě, když
>bylo volit třeba jen 10 procent voličů, tak by to svědčilo o
>tom, že celé volby jsou jen pouhá fraška a vládnou nám
>domluvení mafiáni, kteří už to ani pořádně neskrývají a
>nekamuflují. Já tyhlety představitele totiž už jinak
>nazývat nebudu, protože si slušné označení skutečně
>nezaslouží- tito lidé zásadně neslouží občanům, ale jen
>a pouze různým mafiánským, lobbistickým skupinám, proto tam
>také byli instalováni.Znovu opakuji- slušní lidé se k
>vládnutí nedostanou, ti jsou včas tajnými službami
>odstraněni.
[chechtot] U nas neni zadna hranice, staci kdyz pujdou volit tri lide a dva daji hlas ODS tak vitez voleb je ODS

105087

5.5.2006 19:26

RE: Volba socanů

ocelovy ptak 72.?.?.?

Reakce na 105029

Prosim neurazejte mafii .Ti mimo zida Lanskeho byli asi slusnejsi nezli tento dobytek.Jinak kdyz vidim ty sycaky tzv. miliardare na fotkach tak maji rypce ze by mohli kourit ve sprse doutniky. Snad je predcila jen Madelena ktera ovsem je katolicka. Taky dobry. Stejne jako zid hornikem. [chechtot]

105114

6.5.2006 19:41

RE: Volba socanů, Re Jarmila

Osamělý poutník lssah (zavináč) atlas (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 105029

Ale vzdyt uz ted jsou volby jenom "jako". Ty do senátu urcite. Chodím volit, aby volby náhodou nevyhrál ten kandidát, který má více príbuzných. Vstup do EU? Další príklad manipulace verejným mínením. Takze k volbám chodím ne z uvedomení, ale navzdory - a volím zpravidla strany a lidi, o kterých se nejméne nebo nejhur píše. A to jenom proto, aby se ti, co si pro sebe kupují výzkumy verejného mínení a sdelovací prostredky vubec, necítili prece jen tak jistí v kramflecích. [oči v sloup]

105171

7.5.2006 7:28

RE: Volba socanů

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 105029

No vzdyt to za komunistu bylo podobny. Slo volit treba jen 70 % lidi, ale volby vyhrali komuniste na 99,9% [zmaten]

105193

7.5.2006 10:36

RE: Volba socanů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 105193

>No vzdyt to za komunistu bylo podobny. Slo volit treba jen 70 %
>lidi, ale volby vyhrali komuniste na 99,9% [zmaten]

a je v tom snad nejaky logicky rozpor?

105197

7.5.2006 7:21

RE: Volba socanů

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 105000

Takze si myslite, ze by bylo lepsi spojeni CSSD s komunisty? [oči v sloup]

105192

7.5.2006 8:23

RE: Volba socanů

TT 88.?.?.?

Reakce na 105192

Neříkám, že dobrý, ale lepší rozhodně

105194

5.5.2006 20:29

RE: Volba socanů

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 104995

>http://volby.idnes.cz/dotaznik.asp ... zkuste tohle<
Díky
Mne to vyšlo takhle

73%
Strana zelených
64%
Unie Svobody - Demokratická unie
55%SNK Evropští demokraté
50%Česká strana sociálně demokratická
46%Komunistická strana Čech a Moravy - kompletní odpovědi
41%Křesťansko-demokratická unie - Československá strana lidová
37%Občanská demokratická strana
32%Nezávislí demokraté (Předseda V. Železný)

105118

7.5.2006 15:53

RE: Volba socanů

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105118

Mno, me vyslo dohromady 398%. [mrknutí jedním okem]

105209

5.5.2006 21:46

RE: Volba socanů

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 104995

Ten volební test je ale manipulace stejně tak jako pravidelné čtvrteční Moravcovy předvolební debaty na veřejnoprávní televizi. Správně by tam mělo být všech 26 kandidujích stran a ne jen současné parlamentní + médii protěžování Zelení + další dvě Železného a Kaslova partaj.

105120

4.5.2006 13:28

RE: Volba socanů

krysa 84.?.?.?

Reakce na 104988

>Nakonec je stejně budu muset volit, a to ze strachu, že vyhraje
>ODS.


Problém je, že ze strachu, že vyhraje KSČSSD budu muset já volit ODS...

105038

3.5.2006 11:14

Volte socany!

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Tak jako tak, společnost i ekonomika jedou do pekel a nejde to už zastavit (dluhy, ropa, morálka...). A nemáme jinou možnost, než počkat, až se to všechno zhroutí. A se socany to určitě bude dřív. Kdokoli jiný by se mohl (ne že by se to dalo předpokládat ale co kdyby [smích]) chovat slušněji, mravněji atd. a třeba ten konec odložit.

Což je samozřejmě možnost veskrze hypotetická ale socani jsou prostě záruka.

104992

3.5.2006 20:39

Komunisti

I.Laengsfeld 195.?.?.?

Me pripada, ze to je ted asi nejmene mizerna volba ze vsech. Tahle
strana ma historicky tak spatnou povest, ze si proste nemuze dovolit
(prece jen uz nemame Varsavskou smlouvu) takove nehorazdnosti a
tak odpudive resp. zkorumpovane representanty, jaci jsou casto k videni
v ostatnich stranach...

105009

3.5.2006 21:44

RE: Komunisti

TT 88.?.?.?

Reakce na 105009

Souhlasim, taky mi to tak přijde.. Nebudu je volit jen proto, že i kdyby vyhráli, stejně ZATIM nebudou mít většinovou vládu.

105012

4.5.2006 1:03

RE: Komunisti

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 105009

Na můj vkus je KSČM "přiliš konzervativní". Samozřejmě vyhrocená antikomunistická kampan viz 1 máj na Letné (kde jste pánové Topolánku a Kalousku byli když Třešnáka StB vyštvala do Švédska?) to je skutečně k smíchu a pochybuji že to bude mít nějaký efekt jak si od toho antikomunisté slibují.

105019

4.5.2006 22:20

RE: Komunisti

Pontifex 217.?.?.?

Reakce na 105019

Nejlepší antikomunistickou kampaň předvedli ti chlapci v bílém na panu Dolejším. [mrknutí jedním okem]

105061

3.5.2006 21:45

Sova

Sova 89.?.?.?

Velka koalice jak doporucuje Klaus je tak pruzracny tah tohoto vedce- kdyz se tak stane, tak ma zajistene dalsi obdobi sveho prezidentstvi.Ma s tim zkusenosti - udelal jiz jednou pakt se Zemanem, kdyz to nazval opozicni smlouvou a tim se svym kumpanem Milosem z prognostaku se hloupym lidem mohl jen vysmivat.A delali si oba dva co chteli a volici mohli jen tupe prihlizet - Rikame, ze americti volici jsou inteligenci omezeni a ze znaji jen jak ziskat prachy a vse ostatni jim je jedno
Na takovou uroven se podarilo nekomu dostat ceskou verejnost - neni to nejaky promysleny tah udelat ze vsech schopnych lidi poslusne stado a pak vladnout - to je zamer nejake skupiny lidi.

105013

4.5.2006 0:58

RE: Sova

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 105013

Samozrejmne, ze to je zamer. Nicmene spousta lidi zdase jeste po oopozicni smlouva nepochopila, ze proste MUSI dat najevou svou nespokojenost s temito manyry a to tak, ze voli jakekoliv JINE strany, jenz se oposmlouvy neucastnily.
Cize nevolit ODSku a Socany. KSCM je silena volba, krestani jsou mimo - jedine Zeleni nebo US, a ti jsou jen prevlecenou ODSkou, cize Zeleny.

Jedine zisk vice procent pro Zelene, nez se ocekava, donuti strany se zacit chovat "normalneji" a naslouchat nam. Nic jineho tohle nedokaze. Snad si to uvedomi i Jarmila... [zahanbení]

105018

4.5.2006 2:06

RE: Sova

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105018

No uvidime Trodasi jakou barvu zvoli Bursik pokud by se zeleni dostali do snemovny, ale mam takovy pocit, ze zelena to nebude. [mrknutí jedním okem]

105022

4.5.2006 7:12

RE: Sova

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 105018

Trodasi, o Bursíkovi jsem se dozvěděla z dobře informovaných politických kruhů že je přímo placený ČEZem. Teď je o něm velmi pravdivý článek zde na Osudu, včera byl volně přístupný, ale dneska je bůhvíproč jen pro členy- já nevím, ten autor webu Osud je pěkně praštěný, když takhle pořád zavírá svým čtenářům vrátka.

Ale ten článek je prostě o tom, jak děsně nečistým způsobem převzal Bursík moc ve straně spolu s Uhlem. Ono totiž, ty estébácké metody převzetí moci jsou stále stejné a pořád dokola podle stejného scénáře. To vše už se dělo mockrát i v jiných stranách- v DEU, v ODA, v Pravém Bloku, v ČSSD a dokonce i kdysi v KSČM- to když málem zabili režiséra Svobodu, když chtěl prosadit jinou linii než soudruh Grebeníček.

Věřte mi trodasi, že to mají dokonale ohlídaný i v těch nejmenších straničkách. Všichni do jednoho jsou dokonale propojeni a na moci domluveni.Takový malý příklad- Simkanič z malinkaté pravicové strany se stále tvářil jak velký je pravičák a bojovník za pravdu. Když došlo na lámání chleba, spálil hbitě levičáckému Grossovi jeho směnku,aby ten skandál spláchl- takhle oni jsou vzájemně propojeni. Já na bráchu, brácha na mě a nejlépe když vzájemně na sebe něco ví, když se vzájemně drží v šachu. Takhle funguje dnešní politika- klientelismus, žádná pravice a levice neexistuje.


105030

4.5.2006 12:40

RE: Sova

jap jan (zavináč) panoch (tečka) net 82.?.?.?

Reakce na 105030

ten clanek co je na osudu ted jen pro cleny je pokud vim oz davno zde

http://www.free.cz/view.php?cisloclanku=2006041701

105036

5.5.2006 0:47

RE: Sova

Peter 213.?.?.?

Reakce na 105030

Vážená paní Jarmilo, nesmíte věřit všem nesmyslům, které se kde publikují (mj. proto, že si vzájemně protiřečí [smích]). Bursík byl v SZ demokraticky zvolen do čela právě proto, že se od něj očekávalo, že ji vytáhne na mediální světlo, což se nakonec podařilo.
Nedemokraticky naopak vládli jeho předchůdci Patočka a Beránek. Souhlasím s Trodasem, že podpora zelených může přinést zvýšení kvality demokracie v ČR (tlakem na ostatní parlamentní strany).
Zároveň uznávám, že je tu jisté riziko, co se ze SZ vyklube. Ovšem nemá smysl strašit německými zelenými, neboť česká SZ je tvořena místními lidmi, kteří mají vlastní hlavu...

105067

5.5.2006 6:24

RE: Sova

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 105067

pane Petere, pracuji v politice již 16 let, takže už mě nikdo nikdy neopije rohlíkem a nějaký pan Bursík s Uhlem už vůbec ne! Zažila jsem odborně provedené rozbití Pravého Bloku a přesně vím, že ti lidé, kteří dali Bursíka s Uhlem k soudu jsou autentičtí idealisti (jinak tzv. užiteční idioti, kteří jsou po čase vždy placenými hajzly ze strany pečlivě odstraněni, ba přímo vykopnuti) jsou v právu. Ovšem v tomhletom režimu nemají šanci domoci se jakékoliv spravedlnosti, protože peníze zmůžou všechno, z toho důvodu je vždy jakýkoliv skandál zameten pod koberec.

Vy neznáte Uhla? Vy nevíte co je zač? Jakmile se někde vyskytuje Uhl, tam to smrdí peklem. Taky není náhodou, že jeho manželka Šabatová sedí hezky jak ropucha na prameni jako tuším ředitelka kdesi na lidských právech- její otec Šabata byl komunista jako prase, velký funkcionář. Oni jsou totiž všichni spolu vzájemně propojeni a vzájemně se protlačují do nejvyšších míst- úplně stejně jako za komoušů. [zmaten]

105081

6.5.2006 2:00

Fajn, ale znate lepsi reseni?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 105081

Je mi jasne, ze v kazde strane jsou a budou trenice. Uhla nemusim, pac ma prapodivne nazory (viz. cikansky holohoax a veprin...) a tak vubec.

Ovsem nic z toho nevyvraci fakt, ze pouze vice hlasu opozici nauci slunemu chovani nase politiky. Je mi lito, ze to nevidite.

Navrhnete tedy jine reseni.

Krome toho - postrilet je vsechny, jenz by bylo asi nejlepsi - pristi generace uz by si dala pozor... [oči v sloup]

105131

6.5.2006 3:28

RE: Fajn, ale znate lepsi reseni?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 105131

Postřílet zní dost rozumě, ale muselo by se jít dál a postřílet taky jinou havěť jako právníky a advokáty. Jinak se vám vylíhnou hnedka noví. [chechtot] Vážně není lepší než mnoha stranami, vzájemě se omezujícíma, jim přištípnout tipec, aby nemohli páchat moc škody, neboť to je co dělají, je to jejich povolání. Neštěstí US politiky je nedostatek stran, za dvě se dá lehce vydávat klidně ta samá, nebo její sestra.

105135

6.5.2006 7:16

RE: Fajn, ale znate lepsi reseni?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 105131

systém stran je zastaralý a nikam nevede, protože je to dokonale zmanipulovaný mafiánský systém. Volby by se měly změnit tak, jak to navrhuji ve své reformě. Volit osobnosti- ale když zklamou, aby byly kdykoliv ti lidé odvolatelní a nahrazení kvalitnějšími lidmi. Také ten systém, že by si mohl každý jednotlivý člověk na počítači zkontrolovat, že skutečně jeho hlas se dostal tomu, komu ho dal by byl dokonalý. Dokud nebude existovat typ voleb, jak sem je navrhla, dotud mě již nikdo nikdy u voleb neuvidí. Je to totiž zbytečné, neb dnešní volby jsou totální a naprostá fraška. Už jenom to, že není ani stanovena hranice, kdy jsou volby neplatné mluví samo za sebe- že si z nás vládci dělají vyslovenou prdel.

105144

6.5.2006 2:31

RE: Sova

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 105081

Souhlasím s Peterem. Osobně nepovažuji Bursíka za příliš důvěryhodného kvůli těm restitučním záležitostem ale jeho předchůdci Patočka&Beránek vedli Zelené jako náboženskou sektu nemluvě o Patočkově angažmá v LtN kam ho dosadila klika vedená starým Vaculíkem ačkoliv konkurs vyhrála literární kritička Lenka Jungmannová. S Bursíkem naopak spolupracuje Petr Štěpánek (neplést s bývalým členem mediální rady za ODS) vystudovaný biolog který na rozdíl od Patočky o "zelených" problémech něco ví. A nestrašte Uhlem který je prakticky na nevolitelném místě a jeho vliv ve straně silně přecenujete. Nakonec některé jeho postoje i postoje jeho ženy byly docela sympatické kritizovali bombardování YU Anna Šabatová kvůli tomu vystoupila z Českého helsinského výboru ted dělá zástupkyni Motejlovi.

105132

4.5.2006 9:08

RE: Sova

case 62.?.?.?

Reakce na 105018

Shodou okolnosti(nekteri pro me pracovali, s jinymi jsme udelali nejake obchody) znam situaci ve vedeni Zelenych pomerne dobre.Souhrou jinych nahod
jsem obeznamen s osobou p.Bursika.
Bursik pouze odhadl, ze na politickem trhu je pomerne dost nespokojenych volicu, jejichz hlasy lze ziskat a timto zpusobem se dostat ke statnim penezovodum. V zadnem pripade se nejedna o nejakeho idealistu, tim mene "zeleneho". Predstavy Zelenych o topeni tuhymi pohonymi hmotami{ZAKAZEME TOPIT UHLIM!), jaderne energetice (STOP JADRU! VRTULE DO KAZDE RODINY!) jsou vice nez nestastne.Ackoliv nesouhlasim s politikou USA tak v jejich postoji ke Kjotskemu protokolu jim bohuzel musim dat za pravdu. Omezeni emisi CO2 v ramci Kjota nam uz nyni nepomuze, bude stat jen spoustu penez, ktere by sli vyuzit podstatne racionalneji(investice do zakladniho vyzkumu,alternativni zdroje etc. ).
No zpet k nasi male zemicce.Puvodne jsem byl rozhodnut volit ODS, podle klice: "Vol mafiany, kteri chteji nejmensi vypalne.". Potom me ovsem NUS(Nova Unie Svobody) natolik pobavila, ze je budu volit (nejsou vetsi banditi nez ODS a zaroven jsou liberalnejsi,Nemec je bezpochyby nejinteligentnejsi clen soucasne vlady).

105032

4.5.2006 10:08

RE: zeleny mor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 105018

jeden z piatich najvyznamnejsich "zelenych" kuriev v Nemecku, Ströbele, podal predvcerom navrh, aby sa na znak priatelstva, uznania tureckej mensiny a moznosti lepsieho pochopenia pre tych turkov, ktori po nemecky nevedia, spievala jedna strofa nemeckej hymny po turecky.
trodas, zelene kurvy, su jednoducho piatou kolonou, skutocnych potahovacov nitiek tohto sveta. ten zeleny nater, to je len psychologicka finta pre blbe davy, ktory nema so skutocnou ekologiou nic spolocne.

netreba ist volit vobec (fantasticka predstava: volebna ucast 3,7%)
alebo volit strany, ktore su oficialnymi mediami naozaj difamovane. nech sa ten marast aspon trochu rozviri. ale riesenie to nie je tiez ziadne, len je to väcsia zabava.

105033

5.5.2006 2:03

RE: zeleny mor

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 105033

Čeští Zelení jsou trochu jinde než němečtí jsou v nich a to pomerně vysoko na kandidátních listinách bývalí členové Sládkovy SPR-RSČ jeden z nich říká že obdivuje Miloševiče.

105071

5.5.2006 9:23

RE: zeleny mor

Pontifex 217.?.?.?

Reakce na 105071

Býválí členové Republkánů (a tím míň nějaký člen, kterýmu je sympatický Miloševič), mají na tohle opravdu pramalý vliv, protože celá strana Zelených je bandou ultralevičáků (pověstné melouny), který mají "ochranu menšin" v programu, a kteří jasně v několika jejich ubohých výstupech v debatách na našich TV ukázali, že si v tomhle se Stranou Zelených v Německu můžou podávat ruce. Např. Jihočeská matka Kuchtová, bývalá nic moc učitelka a nyní "skutečná odbornice" na jadernou energii (dokonce přiznala, že prachy k JM tečou z USA(?!) a A, by mě zajímalo co je někomu z USA, do Telemlína) přiznala, že Strana Zelených je jediná, která by bourala a přemístila prasečák a postavila tam hypersuper památník, pro 15 členou bandičku cikánů a a stejný počet novinářů. A příkladů by se našlo spousty.

105088

5.5.2006 10:35

RE: zeleny mor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 105088

>Např. Jihočeská matka Kuchtová, bývalá nic moc učitelka a nyní
>"skutečná odbornice" na jadernou energii (dokonce přiznala,
>že prachy k JM tečou z USA(?!) a A, by mě zajímalo co je
>někomu z USA, do Telemlína) přiznala, že Strana Zelených je
>jediná, která by bourala a přemístila prasečák a postavila
>tam hypersuper památník, pro 15 členou bandičku cikánů a a
>stejný počet novinářů. A příkladů by se našlo spousty.

no vidite, kruh sa uzavrel a predsa len sme skoncili v nemeckych pomeroch.
ucitelia, ktori by chceli posudzovat problematiku "udrziavania horucej plazmy, za pomoci magnetickych poli, v prstencovom metalovom obale"!? [chechtot]
ochrancovia utlacanych mensin a spolahlivi utlacatelia väcsiny;
financovanie z "neznamych" zdrojov.
presne to boli dovody, kvoli ktorym boli "nemecke zelene kurvy", viac nez dvadsat rokov pod dohladom specialnych sluzieb v Nemecku. (Verfassungsschutz)
ale to bolo davno, este v casoch, ked na tejto planete vladli zbytky zdraveho rozumu a nie politicke pudingove mozgy, ktore sa roztrasu uz len pri pomysleni, co by po nich skutocni vladcovia planety mohli chciet.

105091

5.5.2006 10:47

šibalové

divana 195.?.?.?

šibaly budou volit šibalové a jejich pohůnkové, aby se neprovalilo, co všechno mají za těch osm let za drápkama.
k tomu jim houfně pomůžou ti, kterým lze šibalským stylem nalhat cokoliv.

105092

5.5.2006 20:17

Stručně a výstižně:

0.Chopper 0 (tečka) Chopper (zavináč) seznam (tečka) cz 84.?.?.?

Blábol, spekulace, polopravdy = SNUTNÉ... [oči v sloup]

105117

7.5.2006 14:10

KDYŽ ČTU O VRCHOLNÉ POLITICE...

Ostravak 193.?.?.?

...V ČESKU, REAGUJI TAKHLE [naštvaný]

http://stoyan.ic.cz/grafika/programator.gif

105199

8.5.2006 7:48

Vazeni,

vladimir vladimir2005 (zavináč) centrum (tečka) cz 212.?.?.?

Nektere vase nazory a postrehy jsou dobre,mene dobre ci uplne spatne.ALE BOHUZEL NIC NERESI !!!!
Uvital bych na techto strankach opravdoveho odbornika a nebojim se rici vudce,ktery by navrhla RESENI jak z teto beznadejne situace ven a jak v nasich pomijivych a kratkych zivotech neco podstatne zmenit,abchom se nemuseli stydet jako obcane CR za to,kym si nechame vladnout.Najde se zde NEKDO, opravdu chytry,inteligentni a zkuseny,ktery rekne JAK DAL ? Ukazme konecne svetu,ze nejsme jen bezhlave stado ovci se kterymi si PASACI delaji co chteji.Je mi 61 let,vetsinu produktivniho zivota jsem prozil pod vladou komunistu,ale i v tomto veku jsem pro tento stat ochoten neco udelat ,ale nevim JAK. Najde se nekdo kdo,kdo dokaze RICI JAK ?

105257

8.5.2006 9:21

RE: Vazeni,

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 105257

Už se dá dělat jen jediné pane Vladimíre. Navrhuji pro občany nové heslo: Zastřelte si svého politika. [velký smích]

105258

8.5.2006 11:37

RE: Vazeni,

J.P. 62.?.?.?

Reakce na 105257

Vladimíre! Máš určitě trpkou zkušenost, ale jako 33-letý svobodný člověk ti říkám: To je zoufalé řešení. jediný kvalitní vůdce ke každý sám sobě. Nespoléhej se na vůdce, který nakonec stejně popase své stádo, ale o stádo mu nejde.

Jsem pro dostatečně samostatné, pokorné a eticky uvažující jedince, kteří svojí vůlí chtěj žít mezi ostatními lidmi. Je to tvrdé, ale kvalitní soužití. Je naší povinností kvalitní lidi vychovávat v sobě i druhých, ikdyž to je velmi o hubu a není to ekonomicky výhodné.

Ano, jsem asi utopista [pláč]

Ale půjdu volit (nezbývá jiná lepší alternativa) nějakou menší stranu a preferencí nějakého člověka dole na kandidátce. Je to moje slabá vůle jak rozdrobit moc mocných.

Za svůj život chci stihnout udělat cokoliv, co by mne naplnilo v žití. Ale rozhodně to nebude závislá existence pod nějakým DOKONALÝM vůdcem. Až budu umírat, nebudu se stydět, že jsem byl jen hovno na něčí naleštěné botě.

105264

Příspěvků: 52

03.05. 07:38 TT  Volba socanů
03.05. 10:17 VaclavK  RE: Volba socanů
03.05. 11:08 Swen  RE: Volba socanů
04.05. 11:13 Zrzek  RE: Volba socanů
04.05. 22:13 Jarmila  RE: Volba socanů
05.05. 06:09 Jarmila  RE: Volba socanů
03.05. 11:44 Honza777  RE: Volba socanů
03.05. 22:35 čtenář  RE: Volba socanů
03.05. 12:59 Had  RE: Volba socanů
03.05. 14:11 Jarmila  RE: Volba socanů
03.05. 15:01 TT  RE: Volba socanů
03.05. 21:06 Vratislav  RE: Volba socanů
04.05. 02:02 Rene Bartosek  RE: Volba socanů
04.05. 06:53 Jarmila  RE: Volba socanů
05.05. 09:09 Nemo  RE: Volba socanů
05.05. 19:26 ocelovy ptak  RE: Volba socanů
06.05. 19:41 Osamělý poutník  RE: Volba socanů, Re Jarmila
07.05. 07:28 Rejpal  RE: Volba socanů
07.05. 10:36  RE: Volba socanů
07.05. 07:21 Rejpal  RE: Volba socanů
07.05. 08:23 TT  RE: Volba socanů
05.05. 20:29 Emma Bovary  RE: Volba socanů
07.05. 15:53 Rene Bartosek  RE: Volba socanů
05.05. 21:46 Emma Bovary  RE: Volba socanů
04.05. 13:28 krysa  RE: Volba socanů
03.05. 11:14 DavidZ  Volte socany!
03.05. 20:39 I.Laengsfeld  Komunisti
03.05. 21:44 TT  RE: Komunisti
04.05. 01:03 Emma Bovary  RE: Komunisti
04.05. 22:20 Pontifex  RE: Komunisti
03.05. 21:45 Sova  Sova
04.05. 00:58 trodas  RE: Sova
04.05. 02:06 Rene Bartosek  RE: Sova
04.05. 07:12 Jarmila  RE: Sova
04.05. 12:40 jap  RE: Sova
05.05. 00:47 Peter  RE: Sova
05.05. 06:24 Jarmila  RE: Sova
06.05. 02:00 trodas  Fajn, ale znate lepsi reseni?
06.05. 03:28 Antiseptik  RE: Fajn, ale znate lepsi reseni?
06.05. 07:16 Jarmila  RE: Fajn, ale znate lepsi reseni?
06.05. 02:31 Emma Bovary  RE: Sova
04.05. 09:08 case  RE: Sova
04.05. 10:08  RE: zeleny mor
05.05. 02:03 Emma Bovary  RE: zeleny mor
05.05. 09:23 Pontifex  RE: zeleny mor
05.05. 10:35  RE: zeleny mor
05.05. 10:47 divana  šibalové
05.05. 20:17 0.Chopper  Stručně a výstižně:
07.05. 14:10 Ostravak  KDYŽ ČTU O VRCHOLNÉ POLITICE...
08.05. 07:48 vladimir  Vazeni,
08.05. 09:21 Jarmila  RE: Vazeni,
08.05. 11:37 J.P.  RE: Vazeni,

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 5

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 1

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 2

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 6

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 2

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

Měnové kurzy

USD
25,74 Kč
Euro
27,80 Kč
Libra
31,47 Kč
Kanadský dolar
18,21 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,33 Kč
100 japonských jenů
23,72 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,56 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,36 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 582,60 Kč
1 unce stříbra
369,43 Kč
Bitcoin
173 305,56 Kč

Poslední aktualizace: 3.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 611