Diskuze k článku

Strategie posledních tahů

Příspěvků 88

2.5.2006 3:41

Cenobily svet pana Kaminskeho

kema 207.?.?.?

Pan Kaminski zda se upustil od stare osvecene taktiky: nadavejte na sionismus, ne na zidy. Projde vam i ten nejhorsi rasisticky hnus.
A tak vznikl clanek, ve kterem krome tupe, zvireci nenavisti k prislusnikum jineho (uspesnejsiho) naroda neni vubec nic. [oči v sloup]

104900

2.5.2006 4:12

RE: Cenobily svet pana Kaminskeho

Aaron Katz 207.?.?.?

Reakce na 104900

Ale, pane Kema. Jak muzete neco takoveho rici. Vzdyt pan Kaminsky docela do detajlu popisuje duvod pro nespokojenost s zidovskou expansivnosti.
Misto toho, abyste ho oznacil za rasistu, mimochodem cim jsou zide rasou? Asi jako trpaslici, kteri mohou byt ruznych barev, ale jejich spolecnym jmenovatelem je jejich vyska. Tedy zide jsou lide kteri jsou spojeni touhou po mamonu a bezohlednosti? Opravdu zajimava rasa. A prosim Vas, nerikejte mi, ze je to prehaneni. Je to po stoleti znama pravda. Proc je tedy odevsad vykopali?
Opravdu si myslite, ze je to zavisti? Ne. Tim, ze jsou peneznici si vymysleji stale vice komplikovanejsi postupy jak ty penize z lidi dostat. Ackoliv je to lakave, lide to vzdy prokoknou a dusledek je pogrom. Nebo to neni tak?
Pro vas, ovsem je praktictejsi tyto duvody nevidet a kdyz vam neco nejde pod nos, vzdy zacnete hystericky kricet. Rasismus, antisemitismus. Proc tedy my nemuzeme kricet: bezohlednost, krveziznivost, lakomstvi? Nebo projevy nelibosti jsou reservovany jen pro vase lidi a my jen musime trpet?

104904

2.5.2006 5:26

RE: Cenobily svet pana Kaminskeho

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 104900

Jo jeste zhovadelijsi taktika je cokoliv kritickeho oznacit antisemitismem a rovnou za to zavirat do basy. Pri kontrole bankovnictvi, medii a politiky to v demokracii neni zadny problem. Kdekoliv se ten uspesny narod v dejinach uhnizdil zpusobil kolapsa hostitelske zeme. A ted protoze je skoro kosmopolitni dokaze zkolabovat celou planetu, mame se na co vskutku tesit. Vsichni ( tedy plebs vcetne uspesnych a vyvolenych), to je jedine co me tesi. My si to vyzereme, protoze jsme nic rozumneho neudelali a nekteri si to vyzerou za to co udelali.

104909

4.5.2006 2:51

RE: Cenobily svet pana Kaminskeho

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 104909

>Kdekoliv se ten uspesny narod v dejinach uhnizdil zpusobil kolapsa hostitelske zeme. <

Pane Bartošku vaše znalosti historie jsou poněkud pofiderní. Španělsko a Portugalsko kdysi patřili k předním evropským velmocem ovšem po vyhnání židů se postupně propadali a ještě na začátku 20 století byli na feudální urovni.
Štafetu převzali Británie a Holandsko které naopak židovskou komunitu tolerovali a obě země se stali námořními velmocemi a průkopníky moderního kapitalismu.

105026

4.5.2006 21:29

RE: Cenobily svet pana Kaminskeho

Pontifex 217.?.?.?

Reakce na 105026

Emmo A vliv Židů na tu úspěšnost v Británii nebo HOlandsku byl skutečně tak obrovský?!! [překvapení]

105057

4.5.2006 22:49

RE: Cenobily svet pana Kaminskeho

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 105057

Nepochybně měli v obou zemích výrazný podíl v obchodu, rozjetí burzy a přispivali k růstu HDP i když tehdy se to neměřilo [smích]) pominu li intelektuální přínos viz Spinoza.

105063

5.5.2006 0:52

Intelektuální vliv Spinozy...

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 105063

...zas (tehdy) tak dalekosáhlý nebyl. Šlo především o přínos díky jejich obchodní zručnosti a - last but not least - jejich PENĚZŮM!!!

105068

5.5.2006 4:49

RE: Cenobily svet pana Kaminskeho

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105026

Opravdu madam Bovary? A co je to vlastne ta historie? Kdyz uz jde o Hispanii, mohli bychom hovorit treba o maurskych kralovstvich a emiratech. I tam hrali "nadlide" svou roli a pomahali muslimum spravovat Hispanii. Budiz jim pripsano k dobru, ze prelozili spoustu arabskych spisu prevzatych z antiky do hebrejstiny a z ni vznikly latinske preklady, ktere prece jenom prinesli trochu svetla do barbarske Evropy. Nejstarsi university na evropskem kontinetu jsou totiz ty arabske v Toledu, Grenade a jinde. Neni to universita v Bologni ( tusim 1300, nechce se mi to hledat). Pak prijde rekonqista a ejhle nasi vyvoleni pomahaji spravovat zemi katolickym velicenstvum. Pravda musi se tvarit jako katolici, ale dokonce ochotne pujci na Kolumbovo objevovani Ameriky. Riziko mizive, pujcuje se prece kralovane za malou provizi ve forme uroku, a Novy kontinent predstavuje lakave sousto do budoucna. Mno zrejme se uroky a odliv katolickym velicenstvum zdali presprilis, takze Zidi i s plody sveho usili ( elity co vedi skoro vzdy, kdy je cas balit kufry), plus plebs ten vetsinou musel byt rad za holy zivot. Mocna Francie nema zajem, takze vzhuru do ambiciozni Anglie a provincii z nihz pozdeji vznikne Holandsko. Tyto zeme spolu tvrde souperi v obchode i na mori, viz treba holandska ci britska Indie. Nakonec vyjde vitezne vice homogenni a izolovana Anglie, prece jenom v Evrope si katolici a protestanti vymenuji nazory na viru ponekud ohnive. Prekvapive v Anglie zustala pouze elita zidovstva a nikdy nedovolila, aby se tento stav zmenil. Na druhou stranu se stala veritelem panovniku a ti s financni zavislosti stratili i sve mocenske postaveni. Kolonizace Ameriky a vznik USA, tento bratranec Londyna se ukazal jako trumfove eso ohledne potencialu. Mno svet se nam za tech par stoleti kapitalismu relativne malinko zmensil a zglobalizoval. Ukazuje se, ze niceho neni nekonecne, ani novych trhu, ani novych zdroju. Takze nasi uspesni sedi tam kde je moc, v zapadnim svete, ktery ztratil s emancipaci Ciny, Indie, Arabu, Jizni Ameriky pozici imperialniho distributora ekonomickych zdroju a neni kam se presunout. Vse spolu prilis souvisi a kolonizovat jine planety neni bohudik v nasich schopnostech.

105077

5.5.2006 11:20

RE: Nejstarší universita je v Boloni - 1100

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 105077

www.comune.bologna.it/Turismo/ScopriBologna/sapiente/en/presen_e.htm
A tu kolumbovskou půjčku měla královna Isabela hradit odprodejem části šperků, jinde jsem slyšel zase o jejich zástavě, takže to byla pro bankéře sichrovaná investice.

105094

5.5.2006 10:48

RE: Cenobily svet pana Kaminskeho

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 105026

Na propad Španělska a Portugalska měl krom vyhnání mj. i Morisků, muslimských řemeslníků vliv příliv zlata a stříbra z Nového světa, který nastartoval evropskou inflaci a utlumil dočasně pod Pyrenejemi potřebu cokoli vyrábět či zdokonalovat.
Oproti tomu do Anglie se Židé vrátili po staletích až s Oliverem Cromwellem, kterého přesvědčili, že dle Bible se musí Židé nacházet o Posledním soudu v každé zemi světa. Tehdy již byla Anglie velmocí díky Alžbětě I., naopak po návratu Židů nastal hluboký mocenský úpadek a oslabení Parlamentu za Karla II. a jeho bratra Jakuba II., ale to ovšem nejspíš souvislost nemělo. Židé moc a možnosti Británie jako průkopkyně průmyslové a obchodní revoluce spíše využívali, nejznámější případ jsou Rotschildovy čachry na londýnské burze r.1815, kdy rozšířil falešnou zprávu o Napoleonově vítězství u Waterloo a skoupil řadu papírů pod cenou.

105093

4.5.2006 15:44

RE: Cenobily svet pana Kaminskeho

Prdelka 195.?.?.?

Reakce na 104900

Židé za války byli postiženi genocidou
a dnes stejné fašistické metody používají proti Palestincům.
Takže kde je jaká tupá, zvířecí nenávist?

105044

6.5.2006 2:46

Genocida? Ehm...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 105044

Ze zidi za WW2 trpeli genocidou? Kam na to chodite...

Mno, i kdyby byli, tak to meli za to, jak financovali Hitlerovy plany, i kdyz i slabomyslnym muselo byt jasne, kam to smeruje...

Problem je v tom, ze jim naciste zabavili majetky (nic noveho pod sluncem, to se stalo v kazde vyznamnejsi Evropske zemi) a nacpai do largu makat, makat a zase makat.
To se zidackum prirozene nelibilo a tak se v jejich zhrzenem urazenem mozecku zrodil napad a s pomoci jejich kamaradicku zidobolseviku v Rusku vymysleli a celemu svetu vnutili svou verzi ucelu puvodne zcela pracovnich koncentracnich taboru...

Jen nekolik indicii:
a) je zcela jiste nahodou, ze 6 taboru, kde se "plynovalo" se nachazi jen na uzemi osvobozenem Rusy
b) je nebezpecne prihodne, ze se dochovaly jen dve "plynove komory", ac v zadnem archivu neobjevite foto fotek komor, vyhozenych do vzduchu - trosky totiz zustavaji a ne beze stop mizi, jak tomu bylo v pripade udajne existujich komor...
c) Britove desifrovali kod SS a znali vsechna denni hlaseni, mj. i z Osvietimi a o zadnem plynovani neni ani vidu, ani slechu...
d) mezinarodni Cerveny kriz tabory navstevoval a kontroloval, vcetne ochutnavky jidla pro itnernovane a z jeho zpravy vyplyva cca. 370k obeti teto giganticne zlocinne silenosti, coz je v prikrem zorporu s udavanymi 12-ti miliony a 6-ti miliony zidacky...
e) stejne, jako se Nemci v Norinberku hlasili ke Katyni, tak se hlasili k plynovani, koncentrakum na vyhlazovani (jiste shodou nahod stojicim vedle prumyslovych center) a hlavni boss R. Höss se priznal i k taboru "Wolzek" o kterem od te doby nikdo nikdy neslysel. Hlavne, ze za to bylo popraveni...
f) matematika holohoaxu je zarazejici. V Norimberku se zacalo s "minimalne 4-mi miliony obeti" v Osvietimi, a casem se ukazalo, ze jich bylo maximalne pres milion (1.1). Upravou prosla i cedule pred Osvietimi a jedine co zustalo je magicka cifra 6-ti milionu obeti, jenz se objevila uz v r. 1918 v US tisku. Znamena to, ze 6 - 3 = 6.

Kdo tomuhle muze uverit tak si pravem zaslouzi svuj udel otroka...

105134

9.5.2006 21:26

RE: Genocida? Ehm...

Dan 86.?.?.?

Reakce na 105134

Vy popíráte holokaust?? To si snad z lidí děláte legraci!
O hrůzách holokaustu a mnoha miliónových židovských a jiných obětech jsem se učil za tuhého socialismu na ZŠ a jak známo komouši Židy v lásce moc neměli a historii falšovali co to šlo. A vy tu nelidskou činnost zplynování, mučení a lékařské pokusy na nevinných lidech popíráte, nebo tvrdíte, že to není pravda? že si někdo vymyslel nějaké koncentrační tábory??? a že někdo v norimberských procesech byl popraven za neexistující koncentráky? To mi připadá jako drzost!! Chcete tím říci, že Židé zmátli celý svět a všechny historiky a že falšovali skutečnost???? Za to bych vás zavřel, kdybyste byl profesionální historik a chtěl takové věci kázat! Protože důkazů, přímých svědků a dokumentů je dost a dost.

105412

9.5.2006 22:16

RE: Genocida? Ehm...

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 105412

No ti vám daj [velký smích]

Jo jo, tady na Zvědavci hodně lidí věří v to, že Holokaust je velký podvod a miliony Židů potichu zmizely...a nikdy se jediný neprokecnul. Židi jsou totiž skoro všemocní [chechtot]

Co ti vám všecko nezavinili...když vydržíte, tak uvidíte.

105424

10.5.2006 4:20

RE: Genocida? Ehm...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105424

Kdo jsou konkretne TI? [překvapení] [oči v sloup] Pokud se vyjadrujete na tohle tema budte laskave presny. Hodne lidi na Zvedavci neveri oficialni verzi holoauxu. Muzu mit napr. s panem Zvedavym rozdilny pohled na PK v Osvetimu lokalizovane nelogicky v blizskosti nemocnice SS, vidim ze pocet obeti sel nekolikrat dolu a taky jsem si vedom koeperace nacistu se sionisty. Obzvlastni lahudka je pakt proti madarskym Zidum, kde Eichman za nacisty a Kastner za sionisty podepsali jistou spinavpou dohodu, kterou obe strany dodrzeli. A tato dohoda byla uzavrena s pozehnanim zidovskych elit v Britanii a USA. No 6 000 000 minus 1,1-1,5 000 000 ( oficialni udaj ktery pripousti "korektni" media) v Osvetimi. Nevim, jak pocitaji tyhle kupecke pocty v Japonsku, ale mne to haze cifru nad 4 000 000 lidi, kteri v Osvetimi jaksi oproti "puvodni jedine pravdive verzi" neumreli. Pravda chybicka se vloudi, koneckoncu lidi a zrejme ani nadlidi nejsou dokonali. [oči v sloup]

105454

10.5.2006 9:26

RE: Genocida? Ehm...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 105424

Pane Yamato - nevím, proč to píšete No ti vám daj [velký smích]

Já si myslím, že na "Zvědavce" chodí diskutovat a vzájemně se informovat vesměs slušní lidé, kteří diskutovat navíc i umí. Jestli se Vám nebo podobným nelíbí, že tady po Vás proti-diskutující chce, aby jste používal se vší slušnosti vlastní mozek, aby jste pokud možno objektívně posuzoval dostupná fakta a logicky z toho vyvozoval závěry, jestli se Vám nelíbí, že tady nikdo bezducha nepapouškuje nesmysly propagandistů - potom se divím, proč si tady drásáte nervy. Zajisté si pak libujete na tom nepojmenovatelném foru - ja se tam byl podívat a dokonce jsem se zaregistroval, že eventuálně pomůžu - ale je to nad mé síly.

Tam se Vám líbí, tam se diskutuje, tam jsou fakta, tam Vám to vyhovuje ? Pane Yamato ?

Že se oficiální data kolem holocaustu nějak podivuhodně proměňují, že je tam spousta nelogičností a nesmyslů, že jsou dnes za vůbec vzpomenutí těchto nesmyslů lidi stíháni - to se Vám jeví v pořádku. Co více by o Vás mohlo vypovídat ? Nemůžu se vážně a zároveň zlomyslně nezeptat - jste objektivní ? Řekněte to sám... [velký smích]

105482

10.5.2006 13:40

RE: Genocida? Ehm...

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 105482

Ale no tak, pánové, neberte to tak smrtelně vážně! Jen jsem ho chtěl upozornit, že tady nejsou zrovna mainstrémové názory (což nepokládám vůbec za zápor). A vy hned takhle [oči v sloup]

BTW 1: já vidím spoustu nelogičnosti hlavně v "důkazech" popíračů...ale vzhledem k tomu, že se to tady probíralo už x-krát, tak mi přijde zbytečné to rozjíždět znovu...IMHO ovšem i okolo Holokaustu je ledacos nejasné, to uznávám.

BTW 2: na nejmenovaném fóru si nelibuji, neb jeho fanatičnost a zaslepenost překonává Zvědavce o celé řády. Již jsem s ním zkončil, nemá to pro mě význam. Ostatně se tam koukněte, jak se dokáží chovat k člověku, který se jich (zde) zastával...

BTW 3: pokud bude zájem, můžeme si to vše znovu projet na fóru Zvědavce...sice asi vzájemně k žádnému přesvědčení nedojde, ale může to být poučné pro jiné.

105513

10.5.2006 14:24

RE: Genocida? Ehm...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 105513

Omlouvám se za ten výpad - byl jsem zřejmě ještě příliš plný zážitků z nejmenovaného fora - to je tedy síla... [oči v sloup] To by šlo pressovat do konzerv a sypat na místa, kde si člověk nepřeje nejen jakoukoliv trávu, ale i jakýkoliv život vůbec ! Ostatně by se mírotvorná americká armáda a všechny výzvědné složky měly nasměrovat právě tam - mám dojem, že oni tam tímto vyvíjí nějakou fungl novou zbraň hromadného ničení - jsem naprosto zděšen, to by Rada bezpečnosti OSN neschválila určitě cosi takového ... [velký smích]

Na druhou stranu mě to však přivádí k dosti zoufalé myšlence. Totiž že ta strategická koncovka, pokud by mohla býti pravda, že takovíto "postižení lidé", jako na onom nejmenovaném foru, tvoří více než značnou část populace obecně, tedy že by ta koncovka byla docela jednoduchá. Tito lidé mě uvádí v zoufalství - jsou totiž zneužitelní k čemukoliv, vlastniho rozumu zřejmě postrádaje. Mám mít za to, že dosti velká část amerického občanstva se těmto pánům tam podobá úrovní myšlení ?

105518

10.5.2006 14:56

RE: Genocida? Ehm...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105513

Drahy pane yamato debatu o zaslepenosti Zvedavce ohledne holoauxu jste zacal vy,takze se nedivte, ze na to lidi reaguji. Pro "korektni verejnost" je to uzavrene tema, tedy aspon doufam, ze ta posledni nemecka ponorka pro Israel byla skutecne posledni.

105523

10.5.2006 15:40

RE: Genocida? Ehm...

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 105523

Pan Gejdoš: to tedy je síla! I mě "nejmenovaní" hodně "rozhodili"...člověk hledá něco hodnotného, jiný názor...a najde...však víte co. O nějaké opoziční stránce se (bohužel, protože občas by ji Zvědavec potřeboval) vůbec nedá hovořit...

Nemyslím si, že by ve společnosti tito "nejmenovaní" tvořili nějak významnou část...podle mě jde o vyloženě extrém(ent)...


Pan Bartošek: no tak, člověče, píšu přeci že "...hodně lidí zde věří v to, že Holocaust je velký podvod...", ne že Zvědavec je zaslepený.


Tak...a další příspěvek je fuč. Pokud chcete pokračovat, tak jedině na fóru.

BTW: dycinky jsem měl tu informaci, že 6.000.000 je počet zavražděných Židů za celou WW II v celé Evropě, nikoli jen v Osvětimi.

105526

2.5.2006 7:15

Rasismus

Drutěvník 62.?.?.?

Žid pojede načerno v metru. Chytne ho revizor a řekne, no pane, to bude pokuta. Jaká pokuta? Vy jste antisemita a rasista pane revizore!...

Tak asi taková je logika "ochránců práv" v USA.

(Kéž by ti Židé jezdili jen na černo...to by bylo to nejmenší.)

104912

2.5.2006 7:52

stejnak si za to krestani muzou sami

vulgar von hulwaath 89.?.?.?

totiz ve stredoveke evrope museli zidi zit ve vyhrazenych prostorech a meli omezene co muzou a nemuzou delat, zbyly na ne proto jen takove ty "podradne" zivnosti typu obchodnik s komoditami neslucujicimi se s jedinou pravou krestanskou moralkou a pujcovani penez na urok. Coz jsou ovsem v kazde dobe a miste nejvynosnejsi povolani. Pokud tehdy mistni vladce dluzil prilis mistnim zidum, tak proste vyhlasil hon na zidy. Tim se celkovy vliv "svetoveho zidovstva" udrzoval na minimalni urovni. Pozdeji ovsem s rozvojem komunikaci a tisku a hlavne s nastupem volneho trhu, kde nejlepsi pozici maji kapitalove nejsilnejsi, musel nastat vzestup vlivu, ktery vrcholi (a stale pokracuje) vytvorenim vlastniho statu a ovladnutim politicke vule nejsilnejsi civilizace na planete.

104914

2.5.2006 16:35

RE: stejnak si za to krestani muzou sami

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 104914

Rekl jste B, ale zapomnel jste na A.
To co popisujete je stav, kdy se karta jiz dlouho predtim obratila.
Za velkou vetsinou pronasledovani krestanu stali od pocatku vytvareni krestanske cirkve zide (zide = judaiste; Zide jako narod po r. 76, potazmo 132 prestavaji existovat). Ve ctvrtem stoleti dochazi k ustanovovani narodnich cirkvi a krestanstvi se stava statnim nabozenstvim.
Nastava doba odplaty:
1) krestane nezapomneli co od zidu zkusili
2) byly teologicke duvody k perzekuci (takove bylo dobove chapani)
3) pri sireni islamu si zide sve polinko kde mohli take prilozili
4) a nemluve vubec o Chazarech a jejich ambicich

104953

2.5.2006 20:09

RE: stejnak si za to krestani muzou sami

Namor 85.?.?.?

Reakce na 104953

Trocha to pletieš, kresťanov prenasledovali hlavne pohania, judaizmus nebol nikdy oficálnym rímskym náboženstvom.

A tiež by ma vážne zaujímalo, ako sa Židia podieľali na šírení islamu.

104964

4.5.2006 2:51

RE: stejnak si za to krestani muzou sami

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 104964

Židé pochopitelně pronásledovali křesťany hlavně v tehdejší Palestině (byli jejich odštěpeneckou sektou). A také jim nejspíš i "zasolili" u římských místodržících, byli už tenkrát po finanční stránce vlivní až v metropoli. Židé působili při islámské expanzi na pyrenejském poloostrově a na Balkáně jako kolaborantský a represivní prvek vůči původnímu obyvatelstvu, uplatňovali se při vybírání daní a ve státní správě.

105025

2.5.2006 7:55

Je také možné...

J. H. 62.?.?.?

Je také možné, že článek objednala a zaplatila židovská lobby. Má z něj totiž dvě výhody:
1)Může na něj reagovat řevem, jak jí zlí antisemité ubližují.
2) Spousta rozumných lidí si řekne, že antisemité jsou paka a nebude pak věřit ani pravdivým zprávám, takže článek dokonale odvrátí pozornost.
J. H.

104915

2.5.2006 9:00

Strategie koncovek

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Ten můj překlad - strategie koncovek - vychází z šachové terminologie. To, co se děje ve velkém na této planetě, to skutečně je složité lavírování, kdy se poziční a dynamické výhody daného stavu začínají měnit na "konečné řešení". V šachu je to ono vítězoslavné "šach - MAT !".

Pan kema se kousek výše projevil očekávaným způsobem. Totiž, anebo je to člověk, jehož porozumění světa odpovídá přesně onomu jím prezentovanému názoru - anebo je on sám placen za to, co říká. Když říkám placen, pak anebo tak, že je skutečně v žoldu a prodává se za mrzký peníz, anebo sám je členem onoho národa a je "placen" již ale v uvozovkách tou jeho pozicí.

Nenapadá mě jiné vysvětlení. (pa pa - mávám Vám pane kema !) [velký smích]

Díky panu Nohejlovi jsme i takoví, jako jsem třeba já, mohli navzdory snaze být bez jakýchkoli předsudků zaznamenat, že skutečně jsou zde určité symptomy. Symptomy plíživé světovlády. Obecně se traduje, že jako obchodníci (lépe možná kšeftaři) jsou proslulí Arméni, z těch prý mají strach i Židé jako z konkurentů.

Avšak - obchodování je relativně slušná činnost a nejsem si jistý, že by někdo zaznamenal, že by Arméni tak systematicky "táhli" na cíl - ovládnout svět. Arméni by byli podobní i utrpěnou genocidou, ale zrovna v tom se taky i liší. Velikostí obětí obou národů jsou v jejich příbězích genocidy velmi podobné, důsledky pro dnešek však diametrálně odlišné. Zatímco o Armenech se nemluví, na druhé straně ... že pane kema !

Strategové z celého světa si lámou hlavy - skutečně jsme v koncovce ! To je jedno, že já tomu vždy pracovně říkál konec světa. Teď, poslední dobou, jsem již "přitvrdil" a začínám používat vyšší a přiléhavější termín - konec konce světa ! Jsem svého druhu tzv. "brouk Pytlík - práce všeho druhu". Šachy jsem totiž hrál závodně a docílil relativně slušných výsledků. [smích]

Šachy jsou vynikající strategická hra. Co nám tedy teorie koncovek říká o nastávající době ?

-Vyvolení (dále jen ONI) docílili velmi dobrých strategických postavení. Vždy ale uvedu hned slabinu stavu z jejich pohledu - jejich síla není absolutní, nýbrž spočívá v precizním časování vývoje - "timing" ?? Protože oni jakoby ovládají nervovou soustavu světa, svaly jsou ale jejich protivníků. Jakékoliv selháni koordinace "těchto svalů" povede ke koncovce s atomovými mraky po celém světě.

-Oni docílili dokonalé (vlastně finanční) materiální převahy. Naproti tomu však to materiálno může opět selhat jednak podle bodu 1), na druhou stranu ovšem i tak, že materiálno ve skutečnosti hraje pro svět pouze podřadnou úlohu. Důležitý je "duch" - vlastně DUCH ! Protihráči to ví ! Důkazem je třeba i pan Zorba, při vší neúctě k jeho prezentaci základních myšlenek - to základní panu Zorbovi nechybí - chápání podstaty.
(pokračování)

104917

2.5.2006 9:01

RE: Strategie koncovek

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 104917

(pokračování)
-Oni jsou dobří strategové a tedy nutně počítají i nezdarem - mají proto vybudovanou únikovou cestu. Jenže - to si možná a nejpravděpodobněji jen myslí, že ji mají - tu únikovou cestu. Jsou indicie, že druhá strana vyrovnala technologický náskok a je schopna je pronásledovat i tam.

Vlastně jsem stejně hovořil v hádankách. Ani jinak nelze - ONI taky moc dobře maskují...

Mé poznávání, jak to ONI dělají, dostalo jistou "forsáž", když jsem začal zjišťovat zjevné projevy těch příprav. Mám výhodu - základní plán byl "prozrazen dopředu". [smích] V proroctvích. Jsem tady tím již známý a moc pochopení jsem nezaznamenal. Škoda, mikoliv však moje...

Podle proroctví ta koncovka dopadne špatně pro zdánlivě všechny. Cyklus se uzavře, bude "obnova" a zřejmě další pokus. Život zdaleka nekončí - jestli se ten náš svět podobá spíše Matrix, potom ale je zde změna proti předchozím pokusům.

Ovšem můžu zcela otevřeně říci toto - všechno je poněkud jinak !

104918

2.5.2006 15:45

vivat gejdos:-)

eugen 160.?.?.?

Reakce na 104918

>Jsem tady tím již známý a moc pochopení jsem
>nezaznamenal. Škoda, mikoliv však moje...
jen pokracujte ve Vasem vesteni ci spise rekl bych ve vykladu proroku neb Vase slova tohoto typu jsou to myslim vubec jednoznacne nejlepsi co se zde v techto nasich diskusich permanentne objevuje.
dokonce ani me prispevky se tomu zdaleka nevyrovnaji[velký smích]

104947

2.5.2006 18:49

RE: Strategie koncovek

Dr.Strangelove 213.?.?.?

Reakce na 104918

Iran threatens Israel if US acts "evil"
Tue May 2, 2006 11:06am ET10

By Edmund Blair

TEHRAN (Reuters) - Iran threatened on Tuesday to attack Israel in response to any "evil" act by the United States and said it had enriched uranium to a level close to the maximum compatible with civilian use in power stations.
TARGETING ISRAEL

"We have announced that wherever America does something evil, the first place that we target will be Israel," ISNA quoted a senior Revolutionary Guards commander, Rear Admiral Mohammad-Ebrahim Dehqani, as saying on Tuesday.

Iranian President Mahmoud Ahmadinejad has called for the Jewish state to be "wiped off the map".

Iran's deputy oil minister said there was "some possibility" of a U.S. attack on his country over its nuclear program.

"I am worried. Everybody is worried," Mohammad Hadi Nejad-Hosseinian said in New Delhi after talks on a proposed $7-billion pipeline from Iran to India via Pakistan.

Concerns that Iran's dispute with the West could lead to disruption of its oil output pushed oil prices above $74 a barrel, close to the record of $75.35 touched last month.
----------------------------
Kostky jsou vrženy, zdá se,že ?...Vidíte jak do toho Irán jde po hlavě ?! Očividně strká důvod k vojenskému zásahu USA a Izraeli až pod nos.Tohle prostě nemůže skončit dobře.Jak jsem již psal,dávám tomu čas maximálně do podzimu,ale události mě jaksi předbíhají...

P.S.pro Petra Gejdoše-14.5. by měli na Discovery dávat dokument o MN,jsem zvědav jakou to bude mít uroveň,zdravím

(Příště, prosím, anglický text přeložte nebo použijte odkaz.Děkuji [smích].Editor)

104961

2.5.2006 21:04

RE: Strategie koncovek

Dr.Strangelove 213.?.?.?

Reakce na 104961

Díky za radu,polepším se [smích]
------------------------------
Irán hrozí Izraeli pokud se Amerika zachová "nepřátelsky"

Edmund Blair
Teherán (Reuters) - Irán v úterý pohrozil, že odpoví na jakýkoli nepřátelský akt Spojených států napadením Izraele a oznámil, že obohatil uran na úroveň blízkou maximu pro jeho civilní využití v jaderných elektrárnách.

IZRAEL NA MUŠCE
„Oznámili jsme, že kdekoli (zjevně myšleno v Iránu) Amerika provede něco nepřátelského, prvním cílem bude Izrael.“, ISNA citovala úterní vyjádření velitele Revolučních gard, viceadmirála Mohameda-Ebrahima Dekháního.
Iránský ministr ropného průmyslu řekl, že je zde „určitá možnost“ amerického útoku na jeho zemi, v souvislosti s iránským jaderným programem.
„Jsem znepokojen. Všichni jsou znepokojeni.“, řekl Mohammad Hadi Nejad-Hosseinian po jednáních ohledně navrhovaného ropovodu z Iránu do Indie přes Pákistán v ceně 7 miliard dolarů.
Obavy, že by současná roztržka Iránu a Západu mohla vést k narušení produkce ropy vytlačila ceny nad 74 dolarů za barel, blízko k rekordu 75,35 dolarů, který byl dosažen minulý měsíc.

104967

2.5.2006 21:10

RE: Strategie koncovek

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 104961

Já to sleduji z jiných zdrojů a rovněž jsem zacítil jisté "dramatické pohnutí mysli", když jsem tyto výroky zaregistroval. Situace se skutečně velmi urychluje. A překvapivě "tlačí na pilu" Irán. Znamená to jediné - "cestovní mapa" tohoto konfliktu je naplánovaná včetně přesných časových termínů a ten plán nevytvořili generálové v Pentagonu ! No a oproti Vám jsem asi o rok napřed - já totiž čekal tuto krizi ke konci roku 2005 - hm... [velký smích]

Stav, kdy "přitápí pod kotlem" Irán mě přivádí do paranoického "vytržení". Já v roce 2004 před cestou do USA (VA Richmond), jsem velmi dobře nastudoval problematiku hurrikánů - Richmond totiž sem tam dostane "šleh" od hurrikánu. V roce 2003 to tam přeorala Isabel. Na PC mám doslova naprogramované sledování těch jevů v západním Atlantiku a Mexickém zálivu. Všimnul jsem si přitom velmi zvláštního fenomenu. Tehdy v září 2004 bylo východní pobřeží USA "bičováno" serií hurrikánů, jeden z největších mě pak doslova "přivítal" - Ivan !

Já si ale povšimnul, že se nějak vůbec nedařilo pracovníkům NHC NOAA předpovídat chod jednotlivých hurrikánů. Dost mě to udivilo a začal jsem to podrobně sledovat. Vloni se moje podezření potvrdilo. Kdo má zájem, nechť si vytáhne z archívu příslušné data. Já tvrdím, že někdo ty hurrikány umí ovlivňovat a řídit jejich směr !!

No a teď spojitost s Iránem - hurrikánová sezona je za dveřmi, za necelý měsíc to začne. je moc "dobrý" předpoklad, že intenzita hurrikánů rok od rolu poroste. Pokud platí "moje hurrikánová paranoia" - potřebuje druhá strana, aby konflikt vypuknul co nejdříve. Irán přitom chce být napaden a chce vypadat před světem jako velmi ublížený !

No a pak to nabere "švung": (dále uvedu svou představu vývoje, coby lehce modifikovaný Nostradamus)

- Irán kategoricky formou ultimáta požádá OSN o odsouzení a potrestání USA a požádá o drastické reparace, vojensky bude zpočátku dělat mrtvého brouka a bude se pouze pasívně bránit.
- Po vypršení ultimáta se rozpadne OSN odtržením muslimských států. Irán zaútočí na Izrael a zablokuje Ormuz.
-Irán vyprovokuje fundamentalistické převraty v Turecku, Egyptě a v zemích Maghrebu. Zablokuje dopravu veškeré ropy do USA a Evropy.
-V USA dojde k serii ničivých ataků hurrikánů na pobřeží USA v Mexickém zálivu s ochromením těžby a zpracování ropy, zároveň s vyřazením největších nákladových terminálů USA.
-V Kalifornii dojde ke kataklysmatickému zemětřesení. V USA dojde ke kolapsu státu, vypukne občanská válka.
-V několika, možná i mnohých městech USA dojde k nukleárním teroristickým útokům, ovšem až po vypuknutí občanské války. Bude to válka rasová a ekonomická. Hlavně však to bude šílenství.

Toto vše lze klidně čekat počínaje pět - čtyři - tři - dva - jedna TEĎ !!

104968

2.5.2006 21:52

RE: Strategie koncovek

Dr.Strangelove 213.?.?.?

Reakce na 104968

Jen k těm hurikánům - to je už na mě příliš divoká "konspiračka" [smích] ,meteorologií se amatérsky zabývám (tedy zejména teorií konvektivních bouří a s nimi spojených jevů) a řekl bych,že něco tak obrovsky komplexního a s tak obrovskou energií ovlivnit nelze.Absolutně mě nenapadá jediný způsob,jak by to šlo byť jen trochu provést.Možná tak nějak hurikán "rozpustit" chemicky atd.(chemii nerozumím),ale řídit jeho směr ?

Váš odhad věcí budoucích je hezký,tak já přidám svůj [smích] :

1)Irán bude napaden společnou akcí USA a Izraele,a to bombardováním z letadel a pomocí křídlatých střel vypouštěných flotilou kotvící v Zálivu.Tzv.bezpečné jaderné bomby (bunker-busters) zatím použity nebudou.Anglie se k útoku nakonec nepřidá,i když ho přímo neodsoudí.

2) Teď to nejdůležitější - co na to Irán ? Podle mě se pokusí potopit pár významných lodí v Zálivu.Nejlepší torpéda od Rusů na to mají.Vypálí na Izrael pár raket,ale s konvenční náloží.Začne blokovat Hormuz a možná bude potápět i civilní tankery.Co tohle všechno udělá s cenou ropy,je jasné.Minimálně 100 dolarů za barel,já osobně bych cenu v takovém případě (pokud Irán nezůstane pasivní) viděl až na hranici 120-130 dolarů za barel.

3) Rusko a Čína ? Čína jako vždy neutrální,nijaká-odsoudí útok a agresi USA,ale nijak se (alespoň navenek-kdoví jakou hru Čína hraje ???) zapojovat nebude.Rusko-tady to bude horší.Hooodně velké ochlazení vztahů,možná i utajená pasivní vojenská podpora Iránu (munice,radary,technologie).Pokud se Rusko a Čína domluví na společném postupu ohledně jejich devizových rezerv v dolarech,bude hodně zle.

4) O co se Irán určitě pokusí,tak to bude rozjet šíitské povstání v Iráku.Tam vypukne občanská válka,kterou Spojenci nebudou zvládat.Kromě USA a VB ostatní země své vojáky stáhnou na nátlak veřejnosti.Nepokoje na hranicích s Tureckem budou znamenat jeho omezené zapojení do konfliktu.Osobně vidím VELKÉ nebezpečí povstání v Pákistánu-všichni víte co by to znamenalo...

5) Takže teoreticky by to mohlo přinejlepším dopadnout tak,že bude příšerně drahá ropa,vztahy s Ruskem a Čínou a celým muslimským světem na bodu mrazu.Což není dobrá výchozí situace pro další problémy,

6) které nastanou,protože Američani budou muset vyřešit tu pekelně drahou ropu.Ale možná se to semele už napoprvé.Fuj,vyhlídky nic moc.Ledaže by Irán zítra oznámil,že od příštího kvartálu bude topit jen uhlím a USA a Izraeli se omlouvá za urážky [chechtot]

104972

3.5.2006 21:27

RE: Strategie koncovek

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 104972

"Jen k těm hurikánům - to je už na mě příliš divoká "konspiračka" "
Několik schopných islámských mágů,tvrdě meditujících v pouštích islámského světa tento potenciál-ovládat živly(a nejen je(sic!))- podle mne má. Sice jistě nejsou jediní na planetě, ale jak se zdá, mají to chlapci vymyšlené na všech frontách.

Evropa spí. Ale už mne to tak neznepokojuje. Uvnitř cosi doutná. Tepe. Jako srdce člověka vracejícího se ze stavu klinické smrti zpět k životu.
Procitne nová,diametrálně odlišná úroveň vědomí jejích obyvatel, či jejich části.
A ti,kdo budou pracovat,dosáhnou velikých plodů. Proto, jak předvídá Nostradamus, zde ústy pana Gejdoše, Evropa nám zůstane zachována.

Kostky se kutálí po hraně desky. Je naší budoucností bezedná propast,či slovanský úsvit?
Rudá hvězda však bude následovat za zelenou vlnou. Čeká nás to nač čekáme už bezmála století. Bojovat sami za sebe.





105011

4.5.2006 11:59

RE: Strategie koncovek

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 104968

Zdravim Vas Petre. Tak jste se tady poradne rozjel [smích] no ... neda mi to abych i Vam se kterym se citim obvykle jaksi na jedne Arse nereagoval alespon nejak na Vas nazor na Iran. Prosim vas kde berete a z jakych zdroju svoje predstavy o teto zemi [překvapení] Nebo se Vam jen hodi do pribehu ctenych z kristalove koule? Napsat neco takoveho, ze Iran chce byt sam o sobe napadeny mi pripada docela sila - tedy pri vsi ucte k Vam to je paranoa.

V tomto tydnu dorucil Iran otevreny oficialni dopis vsem sousednim statum stredniho vychodu kde se jasne vyjadruje ke svym hlubokym tradicim a historii neutoceni ze sve vule a timto stvrzuje maximalni snahu o udrzeni miru v teritoriu GCC Countries, perskem zalivu a ostatnich sousednich zemi. Jinak s Vami jak pisu prevazne souhlasim, ale chtelo by to pohlednout do kristalu z vice zornych uhlu. Ja stale verim v to, ze se veci k dobremu obrati. Je ovsem jistotou, ze pred tim to ale bude od Friska po Big Apple hodne , hodne bolet. No co si tam doma nadrobili, nebo rekneme ignorovali...... [pláč] to si asi sami taky mezi sebou "uziji"

105035

4.5.2006 13:18

RE: Strategie koncovek

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 105035

Nostradamus na jiném místě a v jiné suvislosti "inzeruje" rozpad OSN v důsledku krize kolem Perzie. Tuto dobu jen zlehka charakterizuje jako dobu nastávajícího hladu, vyčerpání bohatství moří (ryb) a zmiňuje Francii, kde bude stavěn ITER jako předpoklad pro zdroj budoucí energie. Mimochodem - nesouvisí to sice, ale jako zajímavost - dojde tam k neštěstí a nepovede se to na první "šup". Ale nakonec ano a Evropa se zase vrátí do čela světa. USA zaniknou. Ale to na okraj...

Nebudu již dále nic citovat - toto je moje úvaha. Žijeme se světě, zatím ovládaném USA a OSN, kterážto vláda se opírá o neslýchaný rozpor mezi proklamacemi a skutečností. My tady mluvíme o nastupování NWO, ale račte si všímat - NWO má svého druhu základ právě v OSN a v Bretton Woods systému, dnes pravda modifikovanému mimo zlato na petrodolary. Vždyť NWO tady již 60 let "zdárně" funguje, akorát ve stínu studené války si to nikdo neuvědomoval.

Irán má jedinečnou šanci, "když už se na to dal", tento lži-systém rozkotat zevnitř ! Usrael nemůžou tuto válku vyhrát, to přece všichni dobře víme, můžou uhrát pouze remízu. Remízu ve formě nukleárního holokaustu. Pokud bude Irán napaden - tak taky dobře ví, že klasickým způsobem válku nemůže vyhrát - leda vzpomenutým způsobem remizovat.

Ale je zde jeden mezinárodní právní aspekt, který zatím Usrael velmi podceňuje -svět již NWO alespoň ten začátek ve formě OSN přijal !! A Irán, pokud bude napaden a pak následně prokáže, že neprávem, bude požadovat po OSN satisfakci a odškodnění. Zatím totiž Usrael světu předkládá pouze to, že si myslí, že Irán svět a bezpečnost Usraele ohrožuje a bla bla bla..

V okamžiku, kdy bude Irán napaden a jemu skutečně na tom zdá se podle chování záleží, aby to bylo již již, bude Irán osvobozen od nějakých dalších ohledů. Protože zcela formálně správně požádá OSN o zásah, ověření faktů a příkladné potrestání USA, včetně reparací - a ty Irán bude umět "vymyslet" dostatečně nepřijatelně vysoké. Irán bude morálním vítězem a světu to ukáže za pomoci OSN - to ale se nutně rozpadne, protože USA by to nemohly připustit, takový vývoj v rámci OSN. 6,5 miliard lidí budou pozorovat, jak se v tom USA plácá a většinou si všichni budou mnout ruce radostí.

Irán v tomto okamžiku, kdy se USA otevřeně postaví proti procedurám OSN bude i de iure agresorem a Irán použije terorismus jako jedinou ale v této chvíli již legitimní zbraň a rozjede to ve velkém ! Vojensky přímo to nepůjde a celý svět bude muset uznat, že USA si navařily kaši, kterou ale již nechtějí slízat.
To je pointa - ne boj Usraele proti terorismu bude posvěcen, ale teror proti Usraeli bude legitimní !*

Je to moje strategická úvaha na základě skutečných indicií a na základě ideové osnovy dle Nostradama i dalších proroků. Vypadá to - uznávám - paranoicky.. [velký smích]

105037

4.5.2006 15:18

RE: Strategie koncovek

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 105037

A měl bych ještě přičinit malé vysvětlení. Není na světě druhá podobná země, jako je Irán, která by se právě na tuto koncovku tak dobře hodila. Irán je země s obrovskou tradicí. Má ideální geomorfologické podmínky pro obranu. Je dostatečně, avšak ne přespříliš silný, aby nevznikl ani náznak pochyb, o co jde USA a o co jde Iránu - tedy, že na rozdíl od USA Irán v žádném případě neaspiruje na ohrožení světa pokusem o světovládu. Zároveň však nemůže být lehce, rychle a tajně pacifikovatelný. Navíc - bez ropy z Iránu a s iránskou silou na Ormuzu, kde vlastně kontroluje velkou část světové ropy - to jsou samé strategicky významné prvky, které neumožní USA a Izraeli řešit problém "kulantně".

Usrael může Irán rozbombardovat - lidských síl Iránu by se to ale moc nedotklo. Naopak - agrese by zmnohonásobila sílu zbylých Iránců, oni by pak s motlitbou na rtech, zářícím zrakem a hořícím srdcem sli kamkoliv do světa a ničili by, nač by přišli, co by jen vzdáleně připomělo Izrael nebo USA.

Já nejsem žádný strateg, ale věřte, že v Iránu chytré hlavy vytvářely plány, v těch plánech zahrnuli plány protivníků a utajili další plány v plánech. Opravdu je Persie domovem hry "šachy". Čili věřte, že Irán má svou armádu již mimo vlastní území ! Říká to totiž i Nostradamus - milion Božích bojovníků je rozeseto po celém světě a jsou připraveni na znamení ! Ironií osudu - to znamení vyšlou USA a Izrael. Vlastně to teď řekl kterýsi iránský vysoký velitel - ...odpovíme na každý "evil" - zlo ze strany USA a Izraele.... A tito bojovníci Boží mají s pravděpodobností skoro na 100% v rukou oněch sto ztracených kufrových atomových bomb z Ruska.

Bylo by chybou se nad tímto jen pousmát. Irán je připraven na tuto "roli mnoha charakterů" ! Irán je oběť i agresor. Irán má schopné a přemýšlivé lidi - vědí moc dobře, že nesmí USA dát do ruky "meč" v podobě nového "Pearl Harboru". Že musí nechat Američany dále snít jejich "americký sen". Irán ví, že musí napřed postavit americkou vládu proti americkému lidu.

A Irán ví, že záda má kryté - nikdo z toho na světě nemůže mít lepší pocit, než Rusko a Čína. A poslední jednání iránských zástupců v Indii ukazují, že Americký gambit ve formě protiprávního jednostranného uznání Indie jako "jaderné mocnosti" je jen plácnutí do vody - Indii Bush nabízí formálně to, co již jednak vlastní silou má a co USA nemá sílu Indii stejně vzít - jadernou technologii a sílu. Indie nepotřebovala povolení od USA, Indie ale nutně potřebuje ten ropovod z Iránu !! Tak jsou totiž karty rozdány - dívejte se dobře !! Ty signály tu byly již nejméně před 10 léty, dnes to již snad musí vidět každý, kdo se o světovou politiku zajímá.

105041

4.5.2006 15:37

RE: Strategie koncovek

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 105037

...diky, Petre, za odpoved.Inu, klobouk dolu - opravdu to, jak vec chronologicky radite, ma vskutku dobrou logickou a strategickou mysleeeeenku, i kdyz pokud tento dej vyprojektujeme do predstavy skutecnosti - ano, je to hruza pro narody teto planety, kam az jsme to dotahly. Ale, a to je prave to "ALE", na kazdou hru sachu je dobre videt, horsi je to se spolecenskou hrou "strategie" (tim myslim ne jeji komercni podobu z obchodu pro skolaky)a uplne jinak je to pak ve skutecnem bitevnim poli dnesniho sveta. Myslim, ze kazdy z nas ma, i kdyz hltame jak muzem ze site, pouze vice nebo mene omezeny zdroj informaci a tedy pohled na vec - skutecna realita je porad si myslim jinde. Americky kontinent vidi, co jim serviruji pod nos - tam bych si iluze nedelal, Evropa se snad probouzi, ale zase nez vsechno profiltruje.... a co myslite ty konciny sveta, o kterych se doma moc ani nevi, nepise. Kam ve Vasem modelu zapadaji jiste silne ovlivnujici faktory jako jsou staty Qatar (nejvetsi zasoby plynu na svete) Bahrain (ropa a ne malo) UAE (ctvrta nejvetsi zasoba ropy na svete) Oman (ropa a ne malo) Jordan atd. jsou to subjekty, ktere nezobaji z ruky tak jako Kuwait a Saudi - nejsou zavisli smerem na zapad - v te chvili jsme v situaci, kdy ma hra sachu ne dva, ale ctyri bile kone a vez muze taky napric, co vy na to....

Ja myslim, ze to nebude tak jednoznacne a v case budoucim je jeste nekolik trumfu, jak darebaky a mocenske zvulepany pritisknout inteligentne a bez nasili k zemi. Takova cesta by se mela najit v dobru vseho lidstva.

105042

4.5.2006 18:53

RE: Strategie koncovek

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 105042

Nejsem strateg - jen pozoruji svět a přemýšlím o něm. Již dávno jsem s úžasem zjistil, že je zde i jiný zdroj informací, než jsou zprávy z medií nebo memoranda rozvědek - pro nás se 100-letým zpožděním. [smích]

Jsou to mnohými zde již proklínaná proroctví. Opravdu se v tom hrabu již dlouho a nikdy mě nenapadlo, že bych to někomu na veřejnosti vysvětloval. Nedělal jsem "ta studia" nikdy systematicky tak, abych to pak mohl lehce někomu dokládat a dokazovat.

Z toho si teď dělám těžkou hlavu - brzdí mě to "v rozletu". Pověsil bych zde skutečně šíleně vypadající paranoie, které bych dokázal podložit neotřesitelnou logikou a indiciemi, potažmo již přímo důkazy. Ale v důsledku své nesystematičnosti nemám podklady a odkazy po ruce - vše nosím v hlavě ve formě "obřího obrazu/mozaiky". Začínám si sám sobě připadat jako nepraktický člověk...

Proč ten úvod. Totiž - ptáte se :Kam ve Vasem modelu zapadaji jiste silne ovlivnujici faktory jako jsou staty Qatar (nejvetsi zasoby plynu na svete) Bahrain (ropa a ne malo) UAE (ctvrta nejvetsi zasoba ropy na svete)...

V nastávajícím konfliktu málokterý národ/stát může stát stranou jako neutrál. To již v globalizovaném světě snad ani není možné. Všimnul jste si zajisté, že koncem roku 2005 "zlehka" americkou politickou scenou "probulala" aféra kolem prodeje šesti strategických přístavů USA nějakému sdružení oněch arabských států, jako je Bahrajn, SAE, Katar a spol. . Neprošlo to - zmařil to Kongres, nějaká "komis" s poúkazem na národní bezpečnost. Podle mě to byl zoufalý pokus Bushovy vlády upokojit věřitele - držitele amerických dluhopisů - zajistit "na dvorku" ještě chvíli klid. Prostě Arabáci chtěli mít v ruce něco více, než hromadu bezcenných papírků !!

Vloni v tuto dobu jsem měl již nalajnovaný plán, jak dolar "klekne" na přelomu 2005/2006. Ale to jsem již tedy zjistil - jsem asi o rok napřed ! Ve skutečnosti se USA dost urputně tomu kolapsu brání všemi možnými prostředky a seč síly stačí, tu horu problémů tlačí buldozerově dále. Systém "Po nás potopa" ! Moje paranoia si to vysvětlila tak, že je zde ještě nějaký rozhodující moment, který realistické řešení problémů znemožňuje a'priori.

Podle mě to souvisí s Proroctvím z Fatimy část III. ! Nikdy ta III. část nebyla zveřejněna. Ale útržky k dispozici jsou a jsou skutečně děsivé. Zesnulý Jan Pavel II. poodhalil kousek pravdy a tedy již nejde o nějaká nejasná apokalyptická proroctví. Pokud by byl zájem, nacituji zde některé výroky, které možná nikomu nic moc neřeknou, pro mě však se jedná o zcela úhelný kámen celé stavby !

Čas pomalu již vypršel a někdy v létech 1960 - 1970 mělo lidstvo poslední možnost aktivně reagovat a dnešní běh událostí ještě zvrátit. Vatikán USA varoval a USA se doslova v té době "duchovně zlomily". Já osobně s tím spojuji i atentát na JFK.

105049

4.5.2006 19:37

RE: Strategie koncovek

Dr.Strangelove 213.?.?.?

Reakce na 105049

Já myslel,že to co je na internetu,je celá III.Fátima - to o tom biskupovi v bílém,co jde ruinami města na kopec s křížem,kde ho zastřelí vojáci puškami a šípy (!).Vatikán to snad zveřejnil v roce 2000.

105051

4.5.2006 21:38

RE: Strategie koncovek

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 105051

Na to je až škoda vyplýtvat editorovu trpělivost. [smích]

To, co Vatikán v roce 2000 poslal do světa jako III. část Proroctví z Fatimy, to je naprostý výsměch pravdě a skutečně věřící lidé katolického ritu by měli omdlít hrůzou - totiž to celé tzv. "Církvi svaté katolicke" vystavuje hrůzostrašné vysvědčení - při vší úctě k Janu Pavlu II. !

Ocituji vyjádření právě Jana Pavla II. :

"... Pro složitý obsah a v zájmu toho, aby jistá velmoc nebyla podnícena k jistým činům, dali všichni dosavadní držitelé Petrova stolce přednost diplomatické formulaci třetí části fatimského poselství.

Každému křesťanovi by ale mělo postačit, že tam je možno číst, že oceány zalijí celé světadíly a že miliony lidí budou v několika minutách odvolány z tohoto života. Pak by už skutečně neměli toužit po zveřejnění tohoto tajemství.

Mnozí ho chtějí znát jen z touhy po senzaci. Přitom však zapomínají,že znalost znamená také odpovědnost. Je nebezpečné, když současně nemají zájem nic dělat, neboť říkají, že zlu se stejně nedá zabránit.

Církev se musí připravit na velké zkoušky. Ty po nás mohou žádat dokonce i nasazení vlastního života pro Krista a naprostou oddanost Kristu. Mohou být zmírněny motlitbou, ale nemohou již být odvráceny, neboť jen tak může dojít k opravdové obnově církve."

Tak tohleto řekl Jan Pavel II. v Německu, ve Fuldě roku 1980 na jakési tiskovce po jednání s německými biskupy. Po chvíli nastálého "hluchého" ticha papež vzal do ruky růženec a dodal:

"Toto je lék proti tomu zlu. Modlete se. Modlete se a více se neptejte. Všechno ostatní svěřte Matce Boží."

A potom Vatikán vydá takový blábol, coby III. díl Fatimy, že se musí soudnému člověku zježit hrůzou chlupy po celém těle. A to se ještě najdou přímo zde lidi, kteří se katolíků zastávají. [velký smích]

Já si naopak jsem jistý tím, že ta III. část proroctví mluví o příchodu našich starých bohů/mimozemšťanů - našich Tvůrců ! Vše ukazuje právě na to. A to se samozřejmě Vatikánu nemůže líbit - příjde o prebendy a ukáže se jeho vylhanost ! A lidi Vatikán doufám za ty věkovité lži vypálí do základů. A toto právě Vatikán v tom roce 2000 sám sobě jako proroctví své blízké budoucnosti vydal pro sebe. [velký smích]

105058

4.5.2006 19:42

RE: Strategie koncovek

Dr.Strangelove 213.?.?.?

Reakce na 105049

Teď jen telegraficky z iDnes - "19:04 - Cena zlata se opět vyšplhala na nové 25leté maximum. Investoři přesunují peníze do drahých kovů kvůli obavám z nestability dolaru a napětí na Blízkém východě."

I kdyby byla všechna proroctví vedle jak ta jedle,tak trh URČITĚ pozná,jestli se něco děje (chystá).Sleduji dost často petrol.cz a kurzy.cz. Vypadá to,že všichni začínají být poněkud nervózní,jen se nahlas neříká z čeho [mrknutí jedním okem]

105052

4.5.2006 20:20

RE: Strategie koncovek

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 105052

Cena zlata se opět
>vyšplhala na nové 25leté maximum. Investoři přesunují
>peníze do drahých kovů >I kdyby byla všechna proroctví vedle jak ta jedle,tak trh >URČITĚ pozná,jestli se něco děje (chystá).

[chechtot]

No ještě aby to TRH nepoznal (???), když to celé nachystal, zinscenoval a v pozadí režíruje a řídí. TRH v rukou nadnárodních společností a bank. Globální chobotnice.

105053

4.5.2006 22:50

RE: Strategie koncovek

Dr.Strangelove 213.?.?.?

Reakce na 105053

Ano,koncerny a banky mají jistě zájem na zhroucení světového finančního systému, to jistě... [chechtot] Laskavě nepoštívejte.

105064

4.5.2006 20:23

RE: Strategie koncovek

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 105052

To víte že jsou všichni nervózní, a kdo by něco říkal nahlas? Aby ho někdo slyšel? Aby udělal paniku a neprodal nikomu čeho se hodlá zbavit? Cha, každej to ví a všichni doufají že přeci jenom někdo ne. [chechtot] [chechtot] Na druhou stranu, bude možná doba investovat do dolaru až bude skoro zadarmo.

105054

2.5.2006 23:23

RE: Strategie koncovek

Jan Koňas janko&karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 104918

Ahoj Petře Gejdoši,
jsem rád, že tu někdo taky rozumí "počasí", (vlivu noosféry na atmosféru). Ano, tvé předpovědi by byly platné, kdyby se mezitím neudálo několik drobností, za které svým způsobem cítím zodpovědnost.
Pochopení informační povahy vesmíru mi dalo možnost nahlédnout i do tajů komunikace pomocí skrytého významu číslic v hebrejštině. Rozkódováním této "malé domů" (daň z přidané hodnoty) mám dost přesný obraz situace. Jsme již za bodem obratu, který z připravované verze Matrixu udělá první level ráje. Vše se děje naprosto přesně v rozměrech, které jsou zatím dostupné. Vesmír je mrcha samořiditelná, buch na to z povzdálí kouká a směje se, jak s těmi několika židy vyčůral. Ti další jsou jako my, snaží se přežít jak umí.
Až se sejdeme, vysvětlím ti i dalším, jak mateřština s matikou dobývala vesmír.
Díky, že jsi.
Zdraví H.K. www.karao.cz

104980

3.5.2006 17:02

RE: Strategie koncovek

kema 207.?.?.?

Reakce na 104917

> že je skutečně v žoldu a prodává se za mrzký
>peníz, anebo sám je členem onoho národa a je "placen" již
>ale v uvozovkách tou jeho pozicí.
>Nenapadá mě jiné vysvětlení.

Jine vysvetleni vas nenapada, nebot nenamahate dostatecne sedou kuru mozkovou.
Ozval jsem se, protoze nemam rad kdyz nekdo utoci tak primitivnim zpusobem na prislusniky jineho naroda. Tot vse.

>(pa pa - mávám Vám pane kema
>!) [velký smích]

I ja gestikuluji vasim smerem pane Gejdos. O mavani se vsak rozhodne nejedna.

Co se pane Gejdosi tyce vasich dalsich uvah o provokativnim chovani iranske vlady, i zde je vysvetleni proste. Netreba studovat proroctvi, dila mystickych silencu a konspiracni teorie.
Soucasny iransky president je nabozensky fanatik. A jako takovy se chova.
Jak proste, drahy Watsone.

105005

3.5.2006 17:31

RE: Strategie koncovek

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 105005

No bude těch náboženskejch fanatiků asi víc, onehdá se jeden nechal slyšet, že mu bůh řek aby napadl Iráq. Máme tedy minimálně dva fanatiky, s tím rozdílem, že jeden jenom mluví a druhý taky činí. Který je asi větší fanatik?

105006

3.5.2006 18:38

RE: Strategie koncovek

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 105005

A tedy pane Sherloku, myslíte, že je to tak prosté ? Tedy, že: Soucasny iransky president je nabozensky fanatik. A jako takovy se chova.

Na Vás právě toto obdivuji - tu jednoduchost. To by jste mohl stejně elegantně vysvětlit, kdeže si ty americké statistiky o pracovních silách schovaly ty miliony ilegálů, co podle Vás totiž nejsouce ve statistikách, nemohou tedy ani pracovat, ale když vyjdou do ulic, tak se život zastaví... To by šlo vysvětlit jak, podle Vás, pane Sherloku ? ... to nezapomenu ...

Já, který uvažuju zřejmě zbytečně složitě, ale hlavně nějakou špatnou částí mozku, jsem se podle Vás zcela zbytečně zahloubal do staroperských mýtů a pověstí. A ač jsem našel pozoruhodné koincidence s Nostradamem, co se Persie týká - co z toho, že ? A dost dobře to platí i v případě srovnání s dalšími zdroji. Hmm. Mějte svou pravdu, tak prostou a jednoduchou. Mi se to zdá nějaké podezřelé a budu dále hloubat nad díly mystických šílenců - podle Vás ó pane kema, který by jste z fleku mohl dělat světového arbitra pro "úplně všechno".

Vrátil bych se s dovolením ještě k tomu fanatikovi jménem Ahmadinejad. Mohl by jste naznačit, z čeho je to tak nad Slunce jasnější, že on je náboženský fanatik ? Já si tady v Česku vyposlechl na RadioJournal rozhovor se znalcem iránských poměrů a života - ten ale tvrdil pravý opak !

Ten člověk tady u nás bude asi expertem na Irán. Asi by nebyl v USA tak uznáván, hm, americké tajné služby totiž kupříkladu přesně věděly, kde to ten vyvrhel Saddam schovával ty svoje ZHN, že ! On ten náš neexpert na Irán totiž pravil, určitě chybně, že až s nástupem současného fanatického Ahmadinejada se v Iránu konečně uvolnila tuhá islámská "moda", že v Iránu zavládl nový duch dělnosti a vpravdě pokroku.

Čili pane kema, doložte nějak ta slova, z čeho vlastně vycházíte ? Protože pravda totiž je taková, že Irán je v současnosti nabit nadšením a očekáváním. V nich je zdá se DUCH vítězství. A Vás to neznepokojuje ? Zatím co na druhé, te Vaší straně světa, experti bádají, jestli už byl v historii USA president s takovou nepodporou národa. A je řeč o skutečném náboženském zfanatizovaném prakticky narkomanovi, který drží prst na tlačítku, následkem jehož stlačení se pak pane kema potkáme spolů propleteni jak "můj s mojů" v radostném reji radioaktivních iontů ve stratosfeře. Už se těšíte ? Přeji Vám stálé zdraví, pane, zejména duševní...

105007

4.5.2006 20:41

RE: Strategie koncovek

kema 207.?.?.?

Reakce na 105007

Zdravim, Gejdosi.
Jsem rad, ze jste pochopil alespon cast meho prispevku, totiz duvod proc jsem ten prispevek napsal. Ani penize, ani vliv, jen odmitnuti antisemitismu.
Otazka kterou zde kladete nema sice s tematem o kterem diskutujeme pranic spolecneho, nicmene odpovim vam: ti ilegalove ve Spojenych Statech vykonavaji vetsinou podradne prace ktere nejsou zachyceny v zadnych statistikach, nicmene i prace uklizecky nebo pomocneho delnika je potrebna. Poto ten vypadek ve sluzbach.
Pokud mluvime o nabozenskem fanatismu soucasneho Iranskeho presidenta, ten je vicemene nesporny. Ten clovek se zucastnil uz jako student teoristickeho utoku na US embassy, dnes vyhrozuje Izraeli a zada jeho zniceni, zakazuje hrat v rozhlase zapadni hudbu (vcetne klasicke) a dalsi podobna zverstva.
Pozitivni zmeny o kterych mluvite zacal jeho predchudce, vsak take musel o kazdou zmenu s fanatickymi ajatollahy tvrde bojovat.
Nektere udalosti kolem nas pane Gejdosi se daji vysvetlit snadno, k pochopeni jinych je potreba hlubsich znalosti. Znalosti politiky, ekonomie, psychologie a historie.
Nesmyslnymi vyklady pomatenych proroctvi stredovekych sarlatanu se nedostanete nikam.

105055

4.5.2006 20:59

RE: Strategie koncovek

Misu 193.?.?.?

Reakce na 105055

Kemo, kemo...
K tomu iranskemu prezidentovi: zaprve, nikde nebylo DOKAZANO, ze byl nejak spojeny s tim utokem, takze je treba na nej pohlizet jako na nevinneho, at se vam to libi, nebo ne.
To vymazani z mapy bylo take trosicku jinak, ona ta zatracena perstina je tak mnohomluvna, ze se obcas "pri prekladu neco ztrati"... Pokud vim, tak zadal, aby nelidsky rezim v Jeruzaleme zmizeljiz konecne v proudu casu. Tedy nikoliv primo Izrael, ale jeho predstavitele s pomerne vyraznymi fasistickymi rysy.
Zakazuje hrat zapadni hudbu - spise se snazi omezovat jeji prilisny podil. Nebo myslite, ze by se Bush (nebo nekdo z jeho poskoku) neozval, kdyby v americkych radiich naprosto prevazovala hudba cinska, perska, nebo arabska?
Ke starym prorokum se vyjadrovat nebudu, tam je komentar zbytecny, komu neni zhury dano...

105056

4.5.2006 7:14

RE: Strategie koncovek

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 104917

Pane Gejdošu,
šachy do toho netahejte, protože budou co nejdřív zakázaný. Šachy jsou v podstatě plíživej perskej terorismus. A zákeřnej, jen si všimněte, jak skáče kůň. Ale jejich největší nebezpečí pro naši civilizaci je, že nutí lidi myslet. A tím si rozhodně naši demogracii rozvracet nenecháme.

105031

2.5.2006 12:55

Zidovske lobby-zajmy ,jsou mnohem hlubsiho razu ,nez si mnozi uvedomuji.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Na http://rense.com/general70/zzin.htm je zajimavy clanek ,nesouci nazevThe Israeli Zionist Attack On Our National Anthem-By Christopher Bollyn
O,co jde v kratkosti v tomto clanku?
V podste CNN udelala reportaz Adam Kidron,jez udelal ,tak zvanou spanelskou versi hymny USA a jez byl predstaven verejnosti,co by v Britanii narozeny skladatel,ale ,jeho jmeno zni zidovsky.Tato spanelsky prelozena hymna z anglictiny hluboce urazi v techto dnech americke domorodce-obcany,hymna tohoto typus e stala zakladem skandalu,jako byla anti-muslimska karikatura z udajne danskych novin, ale tvurcem byl zid ukrajinskeho puvodu,co emigroval do Danska, coz se da hodnotit jako zionisticky utok proti muslimum z ciziho uzemi,tak,jak ted v Americe.Adam Kidron , je v zahranici narozeny a pusobi ,co by anti-americky agent,co by provokater,jehoz oba rodice ziji v okupovane Palestine zidy, tim padem je Israelskym obcanem a mozna vlastni Israelsky cestovni pas.
Adam Kidron is the son of Michael Kidron and Nina Gluckstein, two Jewish communists who were part of the Zionist invasion of Palestine, the Holy Land.
Michael je oznaceny,co by socialisticky revolucionar,jez se narodil ve dvacatem listopadu Capetown,v Jizni Africe, v roce 1930,jez zemrel v Britanii,v 25 breznu,2003. Adamuv otec studoval v Tel Aviv kde pozdeji presel na hebrejskou universitu,kde se nijak netajil zionitickymi nazory,spojene se socialismem a samozrejme s internacionalismem, jak pozdeji napsal The Times v Britanii v roce 2003.
The Times wrote that Michael corresponded with "one unhappy prostitute" who was "enchanted by his generous concern." She frequently phoned him for advice, the Times reported.
Michael's daughter, Adam's sister Beeban, may have used her father as the subject of her 1993 film, "Hookers Hustlers Pimps and their Johns."
The Guardian (UK) described him as "a Marxist theorist, an agitator,"
As Michael Kidron's obituary in The Times (London, April 2, 2003) wrote: "Michael Kidron was the youngest of seven children born to Cape Town Jews. The were called Rosenberg, were related to Isaac Rosenberg, the First World War poet, and, like most Jews in South Africa, had come from Lithuania, the part of the Russian empire with strong Jewish socialist, and Zionist, movements." Proste,Amerika v techto bourlivych dnech se stava cilem vselijakych provokateru ,jez se snazi vyuzit zcela teto situce pro sve cile,jez nebudou ,asi zadnou prochazkou,zejmena ,kdyz oficialni nezakonna populace Mexiacanu se dohaduje na 13 milionu a v ezkuecnosti ,jich muze byt mnohem vice a jejich ,uz zdomacnely Mexicani jim ovsem poskytuji vsestrannou pomoc,takze milionovy pruvod ,chce Americanum dokazat,ze svoje prosadi a mozna se spanelsky zpivajici hymna stane rozbuskou v oboustranych vasni,tak ,ajk to pusobylo s anti-muslimskymi kresbami vedene z uzemi nezidovskeho statu,ale ciste s zidovskymi zamery.

http://i.a.cnn.net/cnn/2006/US/05/01/immigrant.day/story.homestead.rally.jpg

104939

2.5.2006 14:26

sqele !!!

eugen 160.?.?.?

opet nadsene aplauduji zvedavci za perfektni clanek a jsem moc rad,ze pan kaminsky s nami jeste stale muze tanciti jeho virtuosni valcik prostrednictvim slov a formulaci jimz tak dobre rozumim[smích].
dekuji,jsem ouplne nadsen![smích]

jen by mne zajimalo co,ze to a kdy vlastne vsechno rikal intoxikovany krovicko te reporterce neb drogy nekdy expanduji vedomi a zpusobuji pravdomluvnost.

104943

2.5.2006 14:36

Strategie koncové hry je jednoduchá,

Antiseptik 69.?.?.?

stačí přestat s nálepkami, byť jsou většinou na místě. Koncentrovat se na boj proti zlu, mamonu a ovládání světa malou skupinou. Pokud tuto skupinu budete jmenovat jako zionisty nebo dokonce židy, dočkáte se silného odporu. V momentě, kdy přestanou mít nálepku, a budou jenom hrabiví lidé nejasného původu, neb ten s tím nemá co dělat, pokud by se takto chovali třeba tibeťani bylo by to stejně špatné. Je potřeba odebrat a zrušit linii obrany těchto lidí v tom že se za židy schovávají a napadnout je v jejich nahotě.

104944

3.5.2006 11:53

RE: Strategie koncové hry je jednoduchá,

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 104944

mam silny dojem ,ze vubec nerozumite ,jak oni ve zkutecnosti funguji,kdybyste se aspon podival do historie,jak prezivali pod vsemi talky za tisice roku ve sve podvratne cinnosti ke kazdemu narodu ,dke se usadili a jak doveli zcela zmenit struktury krestanskych organisaci ,tak byste od rozdeleni na jednotlivce zcelaupustil.Ted nedavno se sjeli rabbini-delegati z celeho sveta do Israelu a o cem si myslite ,ze jednali?
Ti vedou globalni politiku,clobalni valku proti vsemu ,co neni zidovske a jak se jim to dari ,muzete srovant s Ruskem -100 milionu mrtvych a dnes jsou jedni a ti samy navezeni v USA a jak "americti " obcane jsou na tom ,ze jim vladnou zide a kolik zemi slepe nasledije Ameriku ,ovladanou zidy-Arial Sheron-Amerika ,to jsme mi zide a oni to dobre vedi,jak muzete byt tak slepi a nevidet to.
N aKarlovarskem snemu rozhodli v dobach nam davno minulych rozdeleni Ceskoslovenska a s tim ,ze po rozdeleni Slovensko okamzite zaplati zidumodskodneni.
Prvni znamky po Sametov erevoluci bylo to,ze se obevil clanek o navraceni majetku zidovskych obci-vzpamatujte se.
Prvni ,co udelali ,nechali okamzite znicit seznam zidovskych agentu STB a vite proc ,protoze by Cesky narod nevidel jednotlivce ,ale celou zidovskou organisace zapojenou do spehovani na krestanech a ovladani dulezitych mist celeho statniho aparatu,to same ,co se dnes deje v USA ,kde jsou spioni primo v Pentagonua USA s tim nic nemuze delat,tak ,jak Mexwell byl zpion Israelu ale zaroven clen Britskeho parlamentu,co si myslite o vsech zidech nalezlich do vsech moznych vlad krestanskeho sveta?
Proc, kazdy z nich jen pri naznaku cehokoliv ,okamzite odjizdi do Israelu,to ,uz predpovedel Adolf Hitler,kdyz se zminil,ze kdyz zide budou mit svuj stat ,takze to bude jen jejich posledni zastavka k ulozeni lupu ,co nakradou,no a kouknete v kolika svetovych skandalech ,pravy vinici uleteli narychlo do Israelu,Israel ani nevydal valecneho zlocince Polsku,Israel nikdy neodsoudil zidovske kapa,co vrazdili mnohe zidy,zkuste o veci premyslet,zkuste navstivit Naturei Karta,-http://www.nkusa.org/- kde Vam ,tak zvani pavy zide ,vyznavajici Torah primo rikajia dokazuji ,jak zide vrazdili zidy,ale ,zaplatili to Nemci.
http://www.nkusa.org/activities/demonstrations/2006March28Jerusalem/10016.jpg
MARCH 28, 2006[překvapení]n March 28, 2006 Anti-Zionist Orthodox Jews in Jerusalem protested the elections in the Zionist state which calls itself 'Israel' and calling for its peaceful dismantlement.Tito zide ,popiraji pravni existenci statu Israel,coz mnoho krestanu s vymytymi mozky nemuze vubec pochopit.
http://www.nkusa.org/activities/Demonstrations/2005Oct09/2.jpg

104994

3.5.2006 19:33

RE: Strategie koncové hry je jednoduchá,

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 104994

Ti ultraortodoxni Zide z Naturei Karta jsou krapet extremni. Jestli jak vyplyva z toho druheho obrazku sympatizuji s černošským "fuhrerem" a rasistou Louisem Farrakhanem. [oči v sloup]

105008

9.5.2006 20:22

RE: Strategie koncové hry je jednoduchá,

jiri pechacek 217.?.?.?

Reakce na 104994

mě by zajímalo jaké psychiatrické kliniky je pan nohejl klientem, že tam mají na pokojích připojení na internet.

105402

10.5.2006 4:28

RE: Strategie koncové hry je jednoduchá,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105402

Mam velmi dobry pocit, hranicici s jistotou, ze pan Nohejl ma ridicak i cestovni pas. A na rozdil od nas masovych konzumentu, pouziva sedou kuru mozkovou. A silne pochybuju, ze by si za internet nechal od nekoho platit. Tohle nezavisli lide nedelaji. A co vy jste pripojen z university nebo to cvakaj rodice, ci pritelkyne nebo dokonce pritel ( dneska je to in.) [velký smích] [velký smích]

105455

2.5.2006 17:02

Sinonyma?

Drahula 195.?.?.?

Dobre pane Antiseptik.Je zajimave, jak se u nas (Cr)zacina vzivat slovo indian misto cigan, reknu proste:"Ti zku... indiáni zase vybrali trafiku.." a at uz uniformovaný ci Bredshnaider mi může akorát... [velký smích] Sem zvedavy jake sinonymum se vzije pro ně.

104955

2.5.2006 17:26

RE: Sinonyma?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 104955

Netřeba nálepek, rozhodně ne falešných. Princip je v tom, že nálepka svaluje vinu na všechny členy té které skupiny a tím je dělá silnější v obraně. Bez nálepek zůstanou pouze zloději, co vykradli trafiku a s tím nemůže souhlasit nikdo, kdo se cítí členem společnosti. Všichni cikáni trafiku nevykradli, jenom ti co jí vykradli. Nálepka sugeruje že to tak není, že vykrádání trafiky je synonimní s nálepkou. Ovšem víme že i necikáni kradou, ale nenapadlo by nás nařknout celou bílou rasu. Zde je problém. Nařknutím všech, se z nich stávají zastánci zlodějů, ač třeba nechtějí, nemají výběr, mají nálepku. Falešná nálepka je ještě horší.

104958

4.5.2006 13:33

RE: Sinonyma?

krysa 84.?.?.?

Reakce na 104958

Pochopitelně, že všichni cigáni nekradou: někteří musí hlídat esli někdo nejde, jiní to pak jen rozprodávají...

Ale vážně! I já znám asi 6 cigánů o kterých vím naprosto jistě, že nekradou!

105039

2.5.2006 17:43

americky lid

Hastrman 71.?.?.?

si za to muze sam.
Rocne se posila ohromna suma penez do Israele. V Iraku zahynulo pres 2 tisice a bylo zraneno vice nez 20 tisic mladych vojaku ve valce, ktera ma vetsi vyznam pro Israel nez USA. Americani jsou zaslepeni sporty a bezcennymi programy v denni televizi ale skutecnost jim uchazi.
[pláč]

104959

2.5.2006 20:19

Iran threatens Israel if US acts "evil" (Iran vyhrozuje napadenim Izraele pokud US udela neco 'dabelskeho')

peter veliky 205.?.?.?

HA, ha ha,
Ajatolohove tak akorat jsou dobri v obsazovani cizich velvyslanectvi svyma revolucnima gardama. Jen at si neco zkusi, Izrael se s nimi nebude srat. Prituhuje.

104965

3.5.2006 0:36

RE: Iran threatens Israel if US acts

Aaron Katz 207.?.?.?

Reakce na 104965

Pane Veliky, vsadim se, ze je Israelska armada znasilni jako tu jedenactiletou holcicku. Sice rikaji, ze si mysleli, ze ji bylo sestnact. Ale jak znam zidy tak se vsadim, ze jejich advokat vystavi prohlaseni" jedenactileta babicka svedla svym vyzyvavym chovanim nase hrdinne letce k hrichu.
Zide jsou jako zaludecni stavy. Kdyz je jich tak akorat tak traveni a zi vot je v poradku. Ale, kdyz jich mate hodne tak vas zacne palit zaha. Myslim si, ze mela stesti, ze ji bylo pres deset. Do deseti deti strileji, po deseti znasilnuji a ty starsi zeny prejizdi byldozerem. Meli by se stydet.

104982

3.5.2006 2:14

Hmmm...

Marian 72.?.?.?

je zaujimave ze vela ludi veri tomu sionistickemu bludu ako zidia boli v stredoveku prenasledovani napr. vulgar von hulwaath 89
.../ano mozno chazari..ale nei ozajstni zidia / ale ej zaujimave ze v tom istom stredoveku vacsinou veducich univerzit alebo jednotlivych katedier boli zidia...to uz tak je tycch utlacanych urobili profesormi aby mali s nimi pokoj...a tiez malokto vie ze prave zidovski profesori na konci 17 storocia vo francuzsku a nemecku jednoducho zmenili vyucbu svetovych dejin..jedndoducho zacalo sa vsade vyucovat ze za vsetkym co sa vo svete objavilo a bolo dobre je biely clovewk...tiez nahoda od utlacovanych zidov!!!

104983

3.5.2006 15:54

re

krysa 84.?.?.?

Osobně mám dojem, že jisté metody Izraele se nijak neliší od metod SS či Gestapa a celkem bych věřil, že takový Mossad či Shin Bet se "vhodně inspirovali" u předešlého protivníka.

Nicméně jde i o ukázku, kam vedou uměle vytvářené státy ať už na území, kde kdysi (x set let zpět) dotyčný národ žil, či nežil.
Jinak řečeno, pochází-li cigáni z oblasti Indie, a kdyby byli tak aktivní (jako v krádežích) jako jsou Židi jinde, nepřál bych Indii či Pakistanu ty problémy s podobným uměle vytvořeným hraničním státem!
Stěhování národů Stalinem odněkud někam má ostatně odezvy dodnes, že...

A Irák? Uměle sloučené oblasti?? Ještě horší! (Jugoslávie je totéž v modrém).

Takže te´d máme stát v oblasti, kde "kdysi žili Židi" uprostřed oblasti plné Arabů, co tam žili zdaleka né tak "kdysi" a to stát co má jaderný zbraně a technologie který upírá všem okolo, neb kdyby je měli, nemoh by si tak vysoko skákat!
Přitom ovšem většina Židů v Izraeli VUBEC NEZIJE!

V současné době jde o nejnebezpečnější stát, co má jaderné zbraně, neb oni jsou schopni je použít kdykoli a kdekoli - a proti komukoliv!
Čímž se často netají...

Tudíž: začne li jaderná válka tak na blízkém východě a budou v tom mít prsty Židi (či lépe Izraelci?) a taky podle různých proroctví na to dojedou... (např. takových pár raket Sunburn SS-N-22 to vyřeší obratem...)

Oni totiž navíc mají dojem, že když "chcípnou voni" tak by u tý příležitosti měli chcípnout všichni a všude...
(Což patří taky mezi některá jejich prohlášení...)

A pokud jde o tzv. terorismus,jde pouze o úhel pohledu...

105003

4.5.2006 2:28

Velice slabý článek

Emma Bovary 84.?.?.?

Typická pravičácká antisemitská demagogie.
>A nejdůležitější je si uvědomit tohle: Díky čtyřicet let trvající intenzivní propagandě o tom, jak Němci zacházeli s židy, vyvolá každé použití slova „holocaust“ u každého naprogramovanou reakci. Americká populace (víte, koho myslím, že? Jsou to ti, kteří teď vnímají mučení jako normální součást demokracie) nyní plně přejala zfalšovaný obraz události druhé světové války, jak ji předkládají židovská média, aniž by někomu vadilo, že tento obraz byl uměle vytvořen v sedmdesátých létech minulého století.<

Hmm pane Kaminski tak jak to je nejdřív se dozvíme že "čtyřicet let jsme vystaveni trvající intenzivní propagandě o tom, jak Němci zacházeli s židy" a o pár řádků mín "že tento obraz byl uměle vytvořen v sedmdesátých létech minulého století" asi neumím počítat. Nemluvě naprosto s tématem nesouvisejíci vsuvka o mučení.

>A zásadoví historici, kteří se pokusili poukázat na podvod kolem židovského holocaustu, sedí v evropských vězeních za „zneuctění památky mrtvých“. Svoboda projevu je rozdrcena židovským podpatkem.<

Ernst Zundel jako historik? A zásadoví?
[chechtot]

Ovšem největší nehoráznost je že antisemita Kaminski se odvolává na celkem rozumná slova Roberta Fiska a na relativně objektivní studii těch dvou akademiků. Robert Fisk tak i pánové Walt a Mearsheimer nemají zřejmě o existenci pana Kaminského vůbec tušení a silně pochybuji že kdyby měli že by jim udělalo radost kdo se chce na jejich práci přiživit.

105024

4.5.2006 22:15

RE: Velice slabý článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 105024

Jak se tak koukám tak vy zase píšete typicky "levičáckou" demagogii, o typické pravičácké antisemitské demagogii. Holt bludný kruh [velký smích]

Za další nevidím důvod proč by nemohl poukázat na jednu práci Fiska a spol. když přesně vyjadřuje to, o čem Kaminski píše už delší dobu?

Je pravda, že jsou lepší revizionisté-historici než Zundel. Ale soud s ním jasně ukazuje, kde je a kdo má to pověstné černé svědomí, za které se musí zavírat, a které se nesmí ukázat na světlo.

[mrknutí jedním okem]

105060

4.5.2006 22:46

RE: Velice slabý článek

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 105060

>Za další nevidím důvod proč by nemohl poukázat na jednu práci Fiska a spol. když přesně vyjadřuje to, o čem Kaminski píše už delší dobu?<

Opravdu? Robert Fisk píše stejné věci jako antisemita Kaminski. Že oficiální historie druhé světové války je vylhaná? Že holocaust je podvod? Že Židé manipulují společnost pomoci jimi vymyšlené vědy psychologie? Kdy a kde vážený pane anonyme? Jestli to můžete nějak dokázat tak se s tím.

105062

5.5.2006 4:51

RE: Velice slabý článek

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105062

Kdyz jsme u tech anonymu, tak Emma Bovary je z vasi obcanky? [překvapení] [velký smích]

105078

5.5.2006 3:54

Mate pravdu pani Bowary,nevzdavejte se ,za zadnoucenu i kdyz je to nekdy drze,drzte se.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Je to obdivuhodne ,jak Vas eprozidovstvi primo srsi z Vasich kritik jinych ,jak zidovve Vam to odpustim ,ale ,jako cloveku ne,protoze kazdy ,kdo nehraje na tu chazarskou notu je Vami zpochybnovan ,oznacovan ,nazvy ,ktere si nezaslouzi ,nebot ,"zlodej ,krici,chytte zlodeje!"Co ,zde uz bylo prispevku a vY stale hrajete na jednu notu,i s rad jineho-chazarstva -zidovstva jsme predlozili ,ze tomu tak neni ,jak tvrdosijne obhajujete ,ovsem,bez svych vlastnich dukazu,to da rozum,a stale si vedte svou,proste ,se Vas nic nedotkne a Vam podobnym,desku v Auschwitz vymenili a Vy mate stale sest milionu,sest milionu jste plakali i v prvni svetove valce ,nobelovou cenou lhar napsal do svych novin,ze Saddam Hussein ve spolupraci s Nemeckem dela dalsi plynove pec epro zidy a nic takoveho naprosto nebylo,ale to prece Vas nemuze nijak zarazit,vzdyt dnes postupne lidi zavirate za pravdu ,zatimco lhari jsou kolaboranty odmenovani vselijakymi cenami za prisluhovacnost.Co naplat svet jde dal a dnes mnozi vedi ,ze hItler nemohl znicit sest milionu,protoze jich tou dobou pod jeho velenim ,zadnych sest milionu nebylo a po takove katastrofe ,Vas po valce bylo jeste vic nez pred valkou,proste na Vas nikdo nestaci,pro Vas sest milionu je konecne cislo,jen prosim Vas nenazyvejte lidi svymi zidovskymi vymysly,jako antisemiista,kdyz sami nejste semiti a nebo revisionista ,kdyz od zacatku lide s rozumem vedi ,ze to josu blaboly ,jako o zbranich hromadneho niceni v Iraku,kdyz vY se sami uplne zneschopnite,tak ,jak jste se zneschopnili v kazdem krestanskem a jinem kralovstvi na zemi svymi lzemi a podvody,ze vas odevsad vyhnali,dnes i pres kolaborantske vlady a kolaborujici cirkev ,prosty,normalni lidi ,uz Vam neveri ani slovo,od prekrucovani pravd,historie az po falesne propagandy ,od skolnich ucebnic az po statni archivy,prikladem je pojidac lidskeho masa a drzici varici polevku v dlanich ,jinak by zahynul hlady,vsak dobre vite ,koho mam na mysli,to je vas symbol lzi,jako ten Vrba ,co uz je nahore,kde se zpovida ze svych lzi,ktere mu nemohl soud ani pres velkou korupci priznat,tak ,ajk pojidaci svych spoluveznu ,jez svym vypravenim ,osobnich zazitku dela z lidi voli,jini,jsou za to dobre placeni,ale proc to maji takove zvasty poslouchat amateri?
Obchod je obchod ,at ty zvasty draze proda nasim prikyvujicim inteligentum a poplatnym politikum, k upevneni jejich posic ve spolecnosti,ja ,osobne to nepotrebuji,ja se vzdy zivil rukama ,aniz jsem si je polevkou spalil do bodu varu.
Dobrym prikladem jsou zide ,jez vrazdili zidy,ale o tom asijste nikdy necetla,ze ano?

»The Jew Frister writes about the guilt of the Nazi victims ...

He tells us stories that let him look like a traitor, a swindler and a blackmailer. He even exposes himself as a simingly unscrupulous co-offender: Well calculated had Frister handed over a young Jewish co-inmate to certain death ... When he was only 13, he for the first time experienced an abys of treason without moral inhibitions: The father of his cousin Mischka, a Jew, handed over Jewish refugees from the Ghetto to the police in order to enr...Kráceno (Editor)

105075

5.5.2006 17:07

Židé rozhodně nemůžou za všechno zlo světa

Zorba 83.?.?.?

S článkem více méně souhlasím až na jednu zásadní věc. Rozhodně si nemyslím že by Židé byli odpovědni za všechno zlo světa. To je přehnané tvrzení. Jistě mají svůj výrazný podíl na zločinech bolševismu v minulosti nebo na zločinech USA dnes, ale takoví Němci kteří rozpoutali dvě světové války byli o hodně horší. Navíc za to zlo jež v současnosti páchají USA jsou zodpovědní především Američané, Židi totiž tvoří v USA jen 2% obyvatel. Jsou sice velmi zastoupeni ve vedoucích pozicích USA, to ale na věci nic nemění. Takže odplata a nenávist světa jednoho dne postihne především Američany(tu nenávist celého světa ostatně pocitují již dnes). Židy totiž na rozdíl od Američanů dnes nebo Němců v minulosti nelze obvinit kolektivně všechny. Jsou totiž rozlezlí po celém světě, takže jakou může mít Žid žijící např. v Latinské Americe spoluodpovědnost za to na čem se podílejí jeho souvěrci ve Washingtonu nebo Tel Avivu? Vůbec žádnou. Takže obvinovat kolektivně všechny Židy a jen je za zlo jež se dnes ve světě děje je rozhodně špatné, natožpak snažit se je obvinit ze všeho špatného v dějinách. Židi jsou prostě národ jako každý jiný.

105111

6.5.2006 4:33

RE: Židé rozhodně nemůžou za všechno zlo světa

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 105111

V tom to vezi ,ze nejsou ,jako narod kazdy jiny ,doplnte si sve historicke znalosti a kdyz ne ,tak zotpovezte ,jak muzou byt zide,bily,zluty,cerny a stale je to podle vas jeden narod ,jak muze byt zid v Ugande, V Honkongu, Askenazi ,sepraticky a mnoho jinych,je to jak francouske fotbalove "narodni "muzstvo hyrici vsemi barvami kuze ,ale umi hrat fotbal,u nich se prizivovat a krast,coz je bez debat,Palestinou to z intenaciovali,95% vsech ,tak zvanych zidu ,jsou Chazari,ale to Vam asi nic nerika.
Druhou veci je to,kdyz zide pres Nurimbersky soud hodili nacely nemecky narod zotpovednost ,tak ,proc by dnesni zidovsky klan a ne narod ,nemel vzit zotpovednost ,kolektivni,za TO JAK PRES aMERIKU VLADNOU,JEN DVE PROCENTA VE VSEOBECNE POPULACI A,ALE ,KOLIKA PROCENTY JSOU VE VLADE,BUSH SAM O SOBE MA ZIDOVSKE POZADI-VIS ZIDOVSKY,NAMORNICKY KALENDAR-,KDO TAM JE A NENI ZID? JMENO BUSHOVYCH PREDKU JEJESTE DODNES ZANESENO K KRONICE V CECHACH A ZMINKA O NICH JE I V AMERICKYCH ZAZNAMECH.
Je to to same ,jak za tak zvane bolsevicke vlady ,kde z 520 nejvyssich "rudych" kosher-komisaru,jich bylo 485 zidu a u ostatnich se nedal urcit puvod.
http://www.conspiracyworld.com/web/Articles/Article%20Images/soviet_gulag_title.gif
http://www.conspiracyworld.com/web/Articles/Article%20Images/communist_postcard.jpg
This official postcard, widely circulated by the Communist government in Russia following the Jewish Bolshevik takeover, is entitled "Leaders of the Proletarian Revolution." The postcard reveals the Jewishness of these original leaders of the Communist Party. All six shown, including Lenin and Trotsky, are Jews!Vsichni ,do jednoho jsou zide ,ani jeden z nich neni Rus,takze ,komu prisit zotpovednost a vinu za masakr ruskych obcanu?
Nesnazte se snizovat podil mezinarodniho zidovstva na jejich masakrech nezidovskych obcanu ,takovy Lenin_scrul byl ten ,co naridil hromadne popravy,kde se strileli i deti,kde se vystrilela cela rodina ,kde se nasel Talmud a byli to pravoslavni krestane .Jaky zakon prijde ted do Ameriky?
JEWS IN NYC WARN OF COMING MARTIAL LAW PERSECUTION AIMED AT CHRISTIANS, DECLARE "IT'S PAYBACK TIME FOR THE CHRISTIANS NOW!"*
http://www.samliquidation.com/noahidenews285.htm
Seznamte se s tim ,co neni receno do vetru,jestli Vas mozek je vubec schopny prijmout neco jineho,nez co Vam kazdy den vtlouka do hlavy media.Jste ,asi z jine planety,ze nevite ,ze Vam ti "chudaci" kontroluji zpravy,knihovny ,vydavani knih a casopisu,archivy,ucebnice prodeti a jine,protrete si oci.

105138

9.5.2006 21:58

RE: Židé rozhodně nemůžou za všechno zlo světa

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 105138

No dobrá je fakt že Židi nejsou národ jako každý jiný, drží je pohromadě hlavně náboženství, jinak jsou do značné míry takový mišmaš.

Co se týhá viny. Tak Němci nesly vinu za obě světové války právem, protože to byli oni kdo je rozpoutal. Stejně tak dnešní Americkou politiku dělají hlavně Američani(i když vliv Židů je samozřejmě velký), provádějí ji Anmeričani(US army) a děja se tak ve prospěch Američanů. Vynit můžeme např. krom Američanů taky Americké nebo Izraelské Židy, ale Žid který žije někde jinde na blízkém východě, v Evropě nebo třeba v Latinské Americe přece žánou vinu nést nemůže, protože se státy páchajícími zločinnou politiku(USA, Izrael) nemá nic společného.

Co se týká zodpovědnosti Židů za bolševickou revoluci a komunistický teror, tak to samozřejmě nepopírám, to jsou prostě fakta.

A to že většina medií je pod kontrolou sionistů, Amíků a Skopčíků je mi rovněž známo.

105417

10.5.2006 9:45

RE: Židé rozhodně nemůžou za všechno zlo světa

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 105417

Tak Němci nesly vinu za obě světové války právem, protože to byli oni kdo je rozpoutal. Stejně tak dnešní Americkou politiku dělají hlavně Američani(i když vliv Židů je samozřejmě velký), provádějí ji Anmeričani(US army) a děja se tak ve prospěch AmeričanůA, nebo velkych ,valecnych koncernu ,kde vladnou zide,tak ,jak zide Cheney ,Rumsfeld a spol?Kdo posila Americkeho vojaka do valky,Americka a nebo zidovskaa nebo pro Vas zide zijici v Americe?
http://members.tripod.com/mcconnellfornevada/mn_fallujah108.jpg

(Photo) Marine Lance Cpl. James Blake Miller aka "Marlboro Man Marine". Just one of the many bloodied human faces from Congressman Jim Gibbons',"$100,000 a minute" none war in Iraq.Plati 98 % krestanskeho obyvatelstva dane na valku zidu u vlady,kterych je jen 2% z celkoveho obyvatelstva?Co rika ,neprimo americky kongresman?
If Congressman Gibbons believes such insanity then he is as big a political snake oil peddler and delusional liar as President Bush and V.P. Dick Cheney(oba zide )Thus far, the war in Iraq has cost $320,000,000,000 and counting. On Feb.2, 2006, President Bush asked Congress for $120,000,000,000 in additional funds.
V druhe svetove valce ,podle Vas je vinen Hitler,ale Vam nikdy nerekli ,protoze nechteli rici,ze zidovsky kongres vyhlasil valku Nemecku uz 24 brezna roku 1933,tedy ,zide zahajili tazeni proti Nemecku a jako agresor si to nechali v odskodneni zaplatit-pozadejte sveho ministra skolstvi o navraceni penez za skolu,kde Vam rikali lzi,tak ,jako nam vsem ostanim.The March 24, 1933 issue of The Daily Express of London (shown above) described how Jewish leaders, in combination with powerful international Jewish financial interests, had launched a boycott of Germany
http://www.wintersonnenwende.com
Doufam ,ze ted konecne verite ,ze zide pred nami zamlcovali pravdu o Nemecku a jejich vudci Hitlerovi ,jemuz valka byla vnucena,jak ,vidite i dodnes zide maji pod kontrolou nase skolstvi,archivy,knihy ,media ,proto jste cele roky nic nevedel.Despite this, the hate campaign continued, forcing Germany to take defensive measures that created a situation wherein the Jews of Germany became increasingly marginalized. The truth about the Jewish war on Germany has been suppressed by most histories of the period.Samozrejme ,se zide nebudou chlubit ,ze zacali valku ,co stala krestany na 60 milionu zivotu,tak hloupi nejsou ,ale z prace profesora Finkelsteina muzete se docit o obavach z toho,az svet jednou zjisti naprostou pravdu ,jak to bylo doopravdy s pocatkem druhe svetove valky,jak zidovsky fylosof vyzival Brity ,aby nastoupili valku proti Nemecku za financni a materialni podpory zidu,tak ,jak dnes vedou valku pres USA proti arabskym-muslimskym statum,zide nikdy nevalci primo,pokud to neni nutne,proc ne pouzit hloupe otroky.
Document -- Judea Declares War on Germany (3/24/1933)
Document -- Judea Declares War on Germany (3/24/1933) ... Daily Express Friday, March 24, 1933. Daily Express, 3/24/1933 ...
www.historiography-project.org/documents/330324dailyexpress.html - 7k -
http://...Kráceno (Editor)

105485

14.5.2006 10:57

RE: Židé rozhodně nemůžou za všechno zlo světa

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 105485

Co se týká dnešní politiky USA, tak já samozřejmě nepopírám že tam Židi mají velký vliv, ovšem to přece ještě neznamená že politika kterou dělají není v zájmu USA. Jejich cílem přece je aby Amíci ovládli svět a nastolili NWO. Za dnešní zločinnou politiku USA je odpovědný celý Americký národ, to že si do vedení zvolili spoustu lidí s Židovským původem je jejich mínus.

K druhé světové válce. Nevím co máte na mysli tím že Židi vyhlásili válku Německu. Vždyt Židi ani neměli žádný svůj stát. Bylo to právě Německo které vedlo tehdy stejně agresivní politiku jako dnes USA a které zaútočilo na suverénní státy, začalo vyhlazovat a zotročovat téměř všechny Evropské národy. Nejprve Československo, Polsko, pak Benelux, Norsko, Dánsko, Francii, Jugoslávii, Řecko, SSSR..... To co předvel Hitler se svými nacisty bylo to nejhorší v dějinách lidstva. Bohužel dnešní USA jsou na nejlepší cestě Hitlera překonat.

105789

7.5.2006 14:50

RE: Židé rozhodně nemůžou za všechno zlo světa

krysa 84.?.?.?

Reakce na 105111

AD: Navíc za to zlo jež v současnosti páchají USA jsou zodpovědní především Američané, Židi totiž tvoří v USA jen 2% obyvatel. Jsou sice velmi zastoupeni ve vedoucích pozicích USA, to ale na věci nic nemění.
------

To je sporný. Dvě procenta muže být až moc. Použiju stejnou metodu: v čR žije dejme tomu 500000 cigánů. To je 5% obyvatel čR, že. A jsou velmi zastoupeni v tom, kdo tady krade. Chcete tvrdit, že to na věci nic nemění a turisty okrádají Češi a né Cigáni???

K tomu bych rád dodal, že na ty statistiky jaksi nepomáhá, že se k tomu že je cigán žádnej cigán nehlásí, pokud mu z toho něco nekápne! Tudíž že jako vlastně žádný cigány nemáme, neb všichni jsou češi, ovšem do doby než dojde na tzv diskriminaci, sociální dávky a tak...pak jsou ovšem zase všichni cigáni...

A trochu od věci, co mne teď napadlo: byla by strašlivá sranda zavést systém, v kterém by cigáni co mají napsaný "národnost česká" a nikoli "rómská" nemohli vykřikovat o diskriminaci a chtít extra pomoc na kde co.
Jsou Češi, né, mají na to papír, né, tak jaká diskriminace, že??!!

Takže: buď jsou české národnosti a pak nemužou byt diskriminovaní že jsou cigáni, a nemají nárok na podpory menšin, nebo holt musí přiznat že jsou cigáni a pak teprv mužou něco říkat!

Jakápak diskriminace Rómů, když každej má v občance "národnost česká"???

sorry, tim jsem se dostal jinam, ale šlo o obvyklý průběh myšlenek odněkud jinam, hi!


105203

7.5.2006 17:42

RE: Židé rozhodně nemůžou za všechno zlo světa

eugen 160.?.?.?

Reakce na 105203

>Takže: buď jsou české národnosti a pak nemužou byt
>diskriminovaní že jsou cigáni, a nemají nárok na podpory
>menšin, nebo holt musí přiznat že jsou cigáni a pak teprv
>mužou něco říkat!
ano,ano jsou pripady kdy ja s timto mysakem nesmirne souhlasim,ze se az sam divim jak mi zrovna krysa mluvi z duse! [smích]

105220

7.5.2006 18:13

RE: Židé rozhodně nemůžou za všechno zlo světa

krysa 84.?.?.?

Reakce na 105220

ad. ano,ano jsou pripady kdy ja s timto mysakem nesmirne souhlasim,ze se az sam divim jak mi zrovna krysa mluvi z duse!

To bude tím, že v sobě máte kousek krysy...myslím duševně, nikoli po jídle u McDonalda či tak, hi! (i když...ani to nikdy nevíte...)

105226

9.5.2006 22:04

RE: Židé rozhodně nemůžou za všechno zlo světa

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 105203

S tím co píšete o Cigánech bych souhlasil. Jinak nikdo neříká že na politiku USA Židi vliv nemají, ano jistě že mají. Ovšem zásadní vinnu na zločinech a agresích nesou sami Američani, vždyt právě oni to dělají a právě pro sebe a své zájmy.

105421

6.5.2006 15:05

Jenom k doplneni vasich znalosti vramci poradku,kdo ,je kdo?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

http://www.texemarrs.com/images/jewish_calendar.jpg
Zde je zminka o predcich Bushovi rodiny,kde jsou dokonce jmenovani tri Bushovi-bratri.-This publication of the National Jewish Welfare Board lists a Major George Bush, Major Louis Bush, and Major Solomon Bush, as Jews participating in the American Revolutionary War against the British. It also reveals the money connection of Rothschild agent, Haym Salomon, to what it describes as the "weak U.S. government."
http://www.texemarrs.com/george_w_bush_zionist_double_agent.htm
Takze ,uadalosti minule a dnesni posuzujte z tohoto hlediska,o dalsi fotografii se rika ,ze to je fotomontaz,ale ve zkutecnosti to moc nemuze zmenit pozadi cele historie USA.Americane sami rikaji,ze umiraji pro Israel.
http://www.texemarrs.com/images/bush_with_talmud.jpg

Ctenim Talmud-u a vyvojem zahranicni politiky USA s takzvanym "Jewsh lobby"se ronez da pouzit k ujasneni zkutecnosti,nakonec ,je plno jinych cest ,jak se dostat k moci a jak vladnout a pouzivat tuto moc.
Penize ,odjakziva meli moc-http://www.freepress.org/columns/display/2/2006/1368
Israel-American
who funds the Saban Center at the Brooking Institute and is a big contributor
to AIPAC, gave $12.3 million to the Democratic Party. In 2001, the magazine
Mother Jones listed on its website the 400 leading contributors to the 2000
national elections. Seven of the first 10 were Jewish, as were 12 of the top 20,
and 125 of the top 250. Given this, all prudent candidates have gone to amazing
lengths to satisfy their demands.Miliony litaji ,jak brabci,tomu Americane rikaji demokraticke volby,kdyz vlastne obe hlavni strany,jsou koupeny a tohle chteji vnutit Iracanum,to je jasne ,ze se budou branit do posledni kapky krve.Nejhorsi na tom je to,ze ostatni krestanske staty prebiraji tento vzor demokracie do sveho programu,co by maprostou vyhodu pro politiky a jejich politicke strany.Rozhodne "stare Reky" by z teto ,tak zvane demokracie ,ranila mrtvice.Amerika ,uz se neda nazvat ,krestanskou,nebot tam panuje "turecke hospodarstvi",jsou zadluzeny uz 11 trilionama dollaru.
http://observer.guardian.co.uk/
Living on borrowed dimes.

105160

7.5.2006 0:41

Kaminski je con-artist

Slavo 129.?.?.?

Kaminski pise rasisticke clanky,
a zaujimave ze jeho priatelka je zidovka.

Daryl Bradford Smith ktory odhaluje Zionismus na iamthewitness.com uz ho davnejsie poslal do teplych krajov za jeho rasizmus.

105183

7.5.2006 11:39

RE: Kaminski je con-artist

Pepa 88.?.?.?

Reakce na 105183

A ten Kaminski samotný není žid? Někde bylo, že je. [zmaten]

105198

7.5.2006 15:49

RE: Kaminski je con-artist

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105198

Chomsky je taky Zid, Finkelstein je taky Zid, ale jsou to taky slusni lide!

105207

7.5.2006 17:24

RE: Kaminski je con-artist

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 105207

Čtu zrovna poslední Chomského knihu "Failed States", je to velice objevný. Až to dočtu, možná že pasáže bych přeložil, pokud ještě na to budu mít čas.

105217

7.5.2006 17:48

RE: Kaminski je con-artist

Pepa 88.?.?.?

Reakce na 105207

Můžu někde najít Kaminskiho životopis? Nebo něco o něm?

105222

7.5.2006 16:32

RE: Kaminski je con-artist

eugen 160.?.?.?

Reakce na 105183

>Kaminski pise rasisticke clanky,
>a zaujimave ze jeho priatelka je zidovka.
nic zajimaveho na tom nevidim,ja s nim v mnohem souhlasim a zidovku za pritelkyni bych klidne mohl miti rovnez neb vuci temto lidem zadne rasisticke vyhrady nemam.

105215

Příspěvků: 88

02.05. 03:41 kema  Cenobily svet pana Kaminskeho
02.05. 04:12 Aaron Katz  RE: Cenobily svet pana Kaminskeho
02.05. 05:26 Rene Bartosek  RE: Cenobily svet pana Kaminskeho
04.05. 02:51 Emma Bovary  RE: Cenobily svet pana Kaminskeho
04.05. 21:29 Pontifex  RE: Cenobily svet pana Kaminskeho
04.05. 22:49 Emma Bovary  RE: Cenobily svet pana Kaminskeho
05.05. 00:52 Vodník  Intelektuální vliv Spinozy...
05.05. 04:49 Rene Bartosek  RE: Cenobily svet pana Kaminskeho
05.05. 11:20  RE: Nejstarší universita je v Boloni - 1100
05.05. 10:48  RE: Cenobily svet pana Kaminskeho
04.05. 15:44 Prdelka  RE: Cenobily svet pana Kaminskeho
06.05. 02:46 trodas  Genocida? Ehm...
09.05. 21:26 Dan  RE: Genocida? Ehm...
09.05. 22:16 YAMATO  RE: Genocida? Ehm...
10.05. 04:20 Rene Bartosek  RE: Genocida? Ehm...
10.05. 09:26 Petr Gejdoš  RE: Genocida? Ehm...
10.05. 13:40 YAMATO  RE: Genocida? Ehm...
10.05. 14:24 Petr Gejdoš  RE: Genocida? Ehm...
10.05. 14:56 Rene Bartosek  RE: Genocida? Ehm...
10.05. 15:40 YAMATO  RE: Genocida? Ehm...
02.05. 07:15 Drutěvník  Rasismus
02.05. 07:52 vulgar von hulwaath  stejnak si za to krestani muzou sami
02.05. 16:35 vladuna  RE: stejnak si za to krestani muzou sami
02.05. 20:09 Namor  RE: stejnak si za to krestani muzou sami
04.05. 02:51  RE: stejnak si za to krestani muzou sami
02.05. 07:55 J. H.  Je také možné...
02.05. 09:00 Petr Gejdoš  Strategie koncovek
02.05. 09:01 Petr Gejdoš  RE: Strategie koncovek
02.05. 15:45 eugen  vivat gejdos:-)
02.05. 18:49 Dr.Strangelove  RE: Strategie koncovek
02.05. 21:04 Dr.Strangelove  RE: Strategie koncovek
02.05. 21:10 Petr Gejdoš  RE: Strategie koncovek
02.05. 21:52 Dr.Strangelove  RE: Strategie koncovek
03.05. 21:27 MedaBeda  RE: Strategie koncovek
04.05. 11:59 SandWalker  RE: Strategie koncovek
04.05. 13:18 Petr Gejdoš  RE: Strategie koncovek
04.05. 15:18 Petr Gejdoš  RE: Strategie koncovek
04.05. 15:37 SandWalker  RE: Strategie koncovek
04.05. 18:53 Petr Gejdoš  RE: Strategie koncovek
04.05. 19:37 Dr.Strangelove  RE: Strategie koncovek
04.05. 21:38 Petr Gejdoš  RE: Strategie koncovek
04.05. 19:42 Dr.Strangelove  RE: Strategie koncovek
04.05. 20:20 Honza777  RE: Strategie koncovek
04.05. 22:50 Dr.Strangelove  RE: Strategie koncovek
04.05. 20:23 Antiseptik  RE: Strategie koncovek
02.05. 23:23 Jan Koňas  RE: Strategie koncovek
03.05. 17:02 kema  RE: Strategie koncovek
03.05. 17:31 Antiseptik  RE: Strategie koncovek
03.05. 18:38 Petr Gejdoš  RE: Strategie koncovek
04.05. 20:41 kema  RE: Strategie koncovek
04.05. 20:59 Misu  RE: Strategie koncovek
04.05. 07:14 Jiří Táborský  RE: Strategie koncovek
02.05. 12:55 Robert Nohejl  Zidovske lobby-zajmy ,jsou mnohem hlubsiho razu ,nez si mnozi uvedomuji.
02.05. 14:26 eugen  sqele !!!
02.05. 14:36 Antiseptik  Strategie koncové hry je jednoduchá,
03.05. 11:53 Robert Nohejl  RE: Strategie koncové hry je jednoduchá,
03.05. 19:33 Emma Bovary  RE: Strategie koncové hry je jednoduchá,
09.05. 20:22 jiri pechacek  RE: Strategie koncové hry je jednoduchá,
10.05. 04:28 Rene Bartosek  RE: Strategie koncové hry je jednoduchá,
02.05. 17:02 Drahula  Sinonyma?
02.05. 17:26 Antiseptik  RE: Sinonyma?
04.05. 13:33 krysa  RE: Sinonyma?
02.05. 17:43 Hastrman  americky lid
02.05. 20:19 peter veliky  Iran threatens Israel if US acts "evil" (Iran vyhrozuje napadenim Izraele pokud US udela neco 'dabelskeho')
03.05. 00:36 Aaron Katz  RE: Iran threatens Israel if US acts
03.05. 02:14 Marian  Hmmm...
03.05. 15:54 krysa  re
04.05. 02:28 Emma Bovary  Velice slabý článek
04.05. 22:15  RE: Velice slabý článek
04.05. 22:46 Emma Bovary  RE: Velice slabý článek
05.05. 04:51 Rene Bartosek  RE: Velice slabý článek
05.05. 03:54 Robert Nohejl  Mate pravdu pani Bowary,nevzdavejte se ,za zadnoucenu i kdyz je to nekdy drze,drzte se.
05.05. 17:07 Zorba  Židé rozhodně nemůžou za všechno zlo světa
06.05. 04:33 Robert Nohejl  RE: Židé rozhodně nemůžou za všechno zlo světa
09.05. 21:58 Zorba  RE: Židé rozhodně nemůžou za všechno zlo světa
10.05. 09:45 Robert Nohejl  RE: Židé rozhodně nemůžou za všechno zlo světa
14.05. 10:57 Zorba  RE: Židé rozhodně nemůžou za všechno zlo světa
07.05. 14:50 krysa  RE: Židé rozhodně nemůžou za všechno zlo světa
07.05. 17:42 eugen  RE: Židé rozhodně nemůžou za všechno zlo světa
07.05. 18:13 krysa  RE: Židé rozhodně nemůžou za všechno zlo světa
09.05. 22:04 Zorba  RE: Židé rozhodně nemůžou za všechno zlo světa
06.05. 15:05 Robert Nohejl  Jenom k doplneni vasich znalosti vramci poradku,kdo ,je kdo?
07.05. 00:41 Slavo  Kaminski je con-artist
07.05. 11:39 Pepa  RE: Kaminski je con-artist
07.05. 15:49 Rene Bartosek  RE: Kaminski je con-artist
07.05. 17:24 Antiseptik  RE: Kaminski je con-artist
07.05. 17:48 Pepa  RE: Kaminski je con-artist
07.05. 16:32 eugen  RE: Kaminski je con-artist

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 104 čtenářů částkou 16 005 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 0

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Měnové kurzy

USD
21,96 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,15 Kč
Švýcarský frank
24,11 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,08 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 630,91 Kč
1 unce stříbra
510,23 Kč
Bitcoin
411 870,71 Kč

Poslední aktualizace: 25.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 218