Diskuze k článku

Proti Bushovu impériu stojí sjednoceně celá planeta

Příspěvků 100

28.4.2006 1:11

Zbožné přání

Vodník 62.?.?.?

"Jakékoliv zbytky sympatií k Americe, pokud ještě existují, by se okamžitě ztratily a celý svět by se spojil proti Americe."
Když čtu Neviditelného psa, tak o pravdivosti této předpovědi silně pochybuji...

104571

28.4.2006 2:19

RE: Zbožné přání

Pasant 85.?.?.?

Reakce na 104571

Proboha, člověče, kde se to brouzdáte? NP je server, který páchají kreténi pro sobě rovné!

104577

28.4.2006 2:51

RE: Zbožné přání

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 104571

Takže to už mají oporu zajištěnou i přes útok na Irán u Nilberta, Nezvědavce a Neviditelnýho psa. Jo a určitě Israel ještě.[smích]

104581

28.4.2006 7:58

RE: Zbožné přání

Jiří Rýpar 85.?.?.?

Reakce na 104571

Jenomže číst Neviditelného psa,ač si pana Nefa nesmírně vážím jako spisovatele,je asi tak jako číst svazáckou agitku v 50-tých letech.Akorát znaménko se změnilo.11.9.2001 je podvod,boj s terorismem je podvod,obviňování Iránu je podvod.Jestli nemáte informace a slepě věříte propagndě je to Váš problém

104590

29.4.2006 10:29

RE: Zbožné přání

tora85 85.?.?.?

Reakce na 104571

taky že kdo čte Neviditelného psa musí mít pořádně vygumovaný mozek bez vlastního názoru.Sorry Neff, ale komu trčí z americké prdele pouze konečky prstů na nohou, ten nemůže být předce brán seriózně.

104665

28.4.2006 3:57

Tohle je opravdu dobre psany

zap 69.?.?.?

clanek. Myslim, ze je to vyvrcholeni, primo cresscendo toho co P.C. Roberts kdy napsal. Je to vyzva k revoluci - k smeteni spiny a zla ktera Ameriku svira. Jeste trochu pritlacit a hej-rup.... [smích]

104583

28.4.2006 4:00

Bushovo imperium

Aaron Katz 207.?.?.?

Jestli jste si vsimli toho rozdilu popisu toho co je dobre pro Ameriku mezi rokem 81 a soucasnosti. Ja to nazyvam dusledkem "Judifikace" Ameriky.
To je dusledkem nasledovani Zidovske filosofie. Opusteni altruistickeho "Krestanskeho" pristupu k zivotu a venovani se honbe za mamonem do stupne, ze prehlizenim pracovni sily a pohlizeni na ni jen jako nepohodlny doplnek vlastne narod degeneruje. To je ten detail ktery se zide snazi zamlzit. Takto dochazi k zniceni civilisaci.
Trva totiz strasne dlouho nez se vypestuje v narodu rovnovaha mezi tvorivosti intelektualni a manualni. Kazdy vynalezce a inzenyr potrebuje nekoho, kdo by mohl jeho ideu realisovat. Bez toho napriklad architektura chatra.
Tedy, neni to vina zidu, ale jejich filosofie ktera je zneuzivana k justifikaci akci.

104584

28.4.2006 18:49

RE: Bushovo imperium

Vlastimil Čech 213.?.?.?

Reakce na 104584

Tleskám... tak to je ono... vystihl jste to přesně... ještě jsem si vzpomněl, že myslím Masaryk řekl něco o tom že státy trvají tak dlouho, dokud je živa jejich myšlenka - myšlenka pro kterou byly stvořeny? nebo jak to bylo... tak nějak... moc výstižně no napsal, jako by Ameriku viděl dnes... Tenhleten židácký způsob není asi ten původní, ten echt americký... tak jak to bylo kdysi, takový ten skautský duch, ... nelže se, necigání, nekrade,... a když už si třeba navzájem nepomáháme, tak si aspoň vzájemně neškodíme...nešidí se a neparasituje se.. hrajeme fér...a ono to není jenom "judaisace", ale řekl bych i "negroisace"... nebo jak to nazvat... to "multi-kulti"

104644

20.6.2006 21:09

RE: Bushovo imperium

svit 82.?.?.?

Reakce na 104644

"Hoši a děvčata! Pamatujte si, že každý stát může být zachován jen těmi silami, které jej vytvořily. A ovšem svými vzdělanými, statečnými syny a dcerami. Vždyť v svých dětech je národ věčný!"

108558

28.4.2006 8:06

Zbožné přání viditelných i neviditelných psů

Jiří Rýpar jirirypar (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

ČÍST NEVIDITELNÉHO PSA JE JAKO ČÍST AGITKY Z 50-TÝCH LET.JENOM ZNAMÉNKO A VELKÝ BRATR SE ZMĚNIL.POKUD NĚKDO NEMÁ INFORMACE ŽE 11.9.2001,IRÁK,IRÁN JSOU PODVOD.POKUD NĚKDO NEVIDÍ ŽE CELÝ SVĚT JE OHROŽEN FAŠISMEM ZE STRANY VLÁDNOUCÍ KLAKY USA JE TO JEHO NESCHOPNOST A HLOUPOST.NE NAŠE.

104591

28.4.2006 15:52

RE: Zbožné přání viditelných i neviditelných psů

Ezop 199.?.?.?

Reakce na 104591

Myslim, za by Fasisti byli urazeni za to ze je srovnavate s Bushem a jeho "Neo-cons" vladnouci stranou USA. [pláč]

104626

28.4.2006 8:59

Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

flakac 147.?.?.?

Když Amerika padne, pomůžeme si? Myslím že ne. Obávám se že s Amerikou padmeme i my, alespoň ekonomicky. Dejme tomu že by se ústup Ameriky ze scény děl postupně, což si nemyslím. (Obávám se že až to vypukne, že to bude rachot..) Co se stane pak? Velmocí se stane Čína. V Číně se už teď dějí věci které jsou ve značném rozporu s tím na co jsme zvyklí... Až se stanee Čína velmocí, obávám se, že ještě přitvrdí. Pak ještě rádi budeme vzpomínat na zlatou Bushovu éru. Hlavně pokud jde o pracovní podmínky, příjmy, životní úroveň, individuální svobody. Mám za to, že i teď se máme víc než dobře a to i přes to, že naše svobody jsou stále více oklešťovány. Obávám se, že s nástupem Číny bude ještě hůře než nyní. Kdo z nás, Evropanů nebo Američanů je schopen konkurovat masám čínských otroků?

104596

28.4.2006 9:52

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

Husita 172.?.?.?

Reakce na 104596

Kolem 90teho roku jsem mel projekty na Taiwanu a zacalo mne napadat
co by se bylo stalo kdyby rudosi Cinu desetileti neskrtili a byl tam stejny GDP jako na Taiwanu.Amerika by asi hrala druhe housle,stejne EU.
No dejme tomu 25 let a ono to tak bude.

104600

28.4.2006 11:29

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

Cynik 212.?.?.?

Reakce na 104600

Ospravedlňujem sa, ale priemernú reakciu prispievateľov môžem označiť ako "posranost". Hlavne Európa má totiž obrovský potenciál, len ho systematicky a zarputilo z nejakého dôvodu ničí. Európa je v súčasnosti na mentálnej úrovni Maovej "kultúrnej revolúcii", kdy bola aj ekonomika Číny v rozklade. My tomuto marazmu hovoríme "multikultúrna revolúcia". Neostáva nám nič iné, len pochovať "našich Maov" aj našu multi-kulti revolúciu a pred Európou sa znovu začne triasť celý svet.

104608

29.4.2006 4:11

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

Astalavista 87.?.?.?

Reakce na 104608

Nie, Europu nicia zidovske sily, ktore su roztrusene a robia svoju pracu...

104657

28.4.2006 12:07

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 104596

Strašení Čínou je jen výplod americké propagandy. Vždyt není na ničem založen. Čínani nic špatného nedělají, sedí doma a starají se o své záležitosti.
Pád USA nám určitě pomůže. Nejen že se zbavíme americké nadvlády, ale ještě k tomu bude zachráněn náš národ. Cílem USA totiž je světovláda a nastolení NWO jež by vedlo k zničení všech národů, tradic i kultur zděděných po předcích. Proto je třeba bojovat proti USA a zastavit je.
Po pádu USA jistě nedojde k nástupu nějaké nové hrozby nebo supervelmoci, proč taky? Věřím že se svět dostatečně poučil. Po porážce USA bude pravděpodobně existovat několik rovnocených velmocí a malé státy budou mít dost manévrovacího prostoru pro zachování svobody a nezávislosti, tak jako tomu bylo v minulosti.

104615

28.4.2006 14:29

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 104615

>Strašení Čínou je jen výplod americké propagandy. Vždyt
>není na ničem založen. Čínani nic špatného nedělají,
>sedí doma a starají se o své záležitosti.

Tibet atd. Přání ovládnout Tchii-Wan proti jeho vůli (s historickými právy neotravuj).

>Pád USA nám určitě pomůže. Nejen že se zbavíme americké
>nadvlády, ale ještě k tomu bude zachráněn náš národ.
>Cílem USA totiž je světovláda a nastolení NWO jež by vedlo
>k zničení všech národů, tradic i kultur zděděných po
>předcích. Proto je třeba bojovat proti USA a zastavit je.

Pokud ovšem něco takového USA vlastně vůbec chtějí...

>Po pádu USA jistě nedojde k nástupu nějaké nové hrozby nebo
>supervelmoci, proč taky? Věřím že se svět dostatečně
>poučil. Po porážce USA bude pravděpodobně existovat několik
>rovnocených velmocí a malé státy budou mít dost
>manévrovacího prostoru pro zachování svobody a nezávislosti,
>tak jako tomu bylo v minulosti.

Nikdy něco takového nevydrželo déle než chvíli. Nikdy v historii!

104619

28.4.2006 16:18

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 104619

Tibet atd. Přání ovládnout Tchii-Wan proti jeho vůli (s historickými právy neotravuj).
Jo od tebe to o těch historickejch právech s kterými se nemá otravovat zní velmi hezky. Není nějakej jinej stát kterej s historikými právy otravovat zato může? [chechtot]

104631

29.4.2006 11:38

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 104619

>Tibet atd. Přání ovládnout Tchii-Wan proti jeho vůli (s
>historickými právy neotravuj).

enže historická práva jsou tím zásadním podle čeho se určuje jaké má mít ten či onen stát území. Čím bys jej chtěl nahradit? Právem silnějšího?
Tibet je problematickou a složitou záležitostí, rozhodně bych ale kvůli němu Čínu nezavrhoval. Thaj-Wan je at se ti to líbí nebo ne vzbouřenou Čínskou provincií, stejně jako by byly třeba Sudety kdyby vyhlásili nezávislost.

>Pokud ovšem něco takového USA vlastně vůbec chtějí...

Jistě že chtějí, celá jejich politika k tomu jasně směřuje, copak nevidíš co se děje s naším národem i se všemi ostatními národy v Evropě a S. Americe.

>Nikdy něco takového nevydrželo déle než chvíli. Nikdy v
>historii!

Je fakt že situace ve světě se v průběhu dějin neustále mění, žádný trvalý stav neexistuje.

104667

29.4.2006 17:54

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 104667

A není to náhodou naopak? Není kontinentální Čína vzbouřená proti tehdy legální vládě, která se nakonec udržela jen na Tchai-Wanu? A jen proto, že je silná, je brána vážně? Přemýšlej o tom. Vzpomeň si, jak dlouho to byl Tchaj-Wan, kdo zastupoval Čínu v OSN a proč byl nakonec nahrazen kontinentální Čínou.

Stejně tak Tibet prostě je okupován a jakékoliv omlouvání je nesmyslné. Stejně tak jsou způsoby, jak byla omlouvána okupace Čech za WW II. Bral bys tyto omluvy? Okupace je okupace.

Vidím, co se děje, ledacos se mi nelíbí, ledacos ano...ale nevidím v tom ani zdaleka jen prsty USA. Jde o střet mnoha různých sil.

Aspoň že uznáváš, že žádný trvalý "konec dějin" není reálný.

104699

1.5.2006 19:30

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 104699

Legální je ta vláda jež zvítězila v občanské válce, ne nějaká skupinka která se udržela u moci na jednom odděleném ostrově jen díky podpoře cizí mocnosti.

Okupace je vždy špatná. Ovšem vem si např. kolik zemí(kolonií) okupovali za světových válek Anglie nebo Francie, znamenalo to snad podle tebe důvod proč je nepovažovat za spojence proti Německé agresi? Totéž platí i dnes o Číně. I kdyby byli Čínané v Tibetu na krásně okupanti tak to sice neschvaluju, ale není to pro mne určitě důvod proč kvůli tomu zavrhnout Čínu jako spojence.

Co se týká většiny společenských problému dnešního světa(jako morální úpadek nebo multikulti či amerikanizace) tak za tím vesměs stojí tytéž síly jež stojí za celým NWO, tedy především vládnoucí elity USA.

Jistě že žádný konec dějin není reálný, ti kteří dnes konec dějin prosazují a myslí si že ho dosáhnou jsou právě různí američtí politici, jako třeba neokoni atd.

104865

2.5.2006 7:44

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 104865

Máš skutečně zvláštní vztah k legalitě...to, že jedna skupina, podporovaná cizí mocností (na což jsi elegantně "zapoměl"[mrknutí jedním okem], zvítězí nad LEGÁLNÍ vládou, také podporovanou jinou cizí mocností, z ní automaticky dělá legální?

A je zajímavé, že u někoho (USA, Israel) ti okupace tak strašně vadí a u jiných (Čína, Rusko...) ji klidně promineš. Zajímavý dvojí metr...

BTW je vůbec něco, za co nemůžou USA, neoconi či NWO? [oči v sloup]

104913

2.5.2006 9:58

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 104913

Pane Yamato - pan Zorba si dost "naivně" nabíhá, ovšem Vaše argumentace se tomu až příliš hladce přizpůsobila... [smích] Nemělo by Vám zabýt trochu .. eh ..trapně?

Z hlediska dnešní skoro-celosvětové (pseudo)morálky ovšem ani Vy nepopřete, že legální jsou pouze vítězové, že jo ? Přeci je Vám známo, co to byly tzv. "opiové války" ? Určitě jste si nejednou promyslel, co znamená tzv. "Monroe doktrina" ? Určitě jste dobře nastudoval historii ovládnutí Indie Britanií ? Zajisté jste si dobře nastudoval historii "Búrských válek" ? Jistě jste se dobře zamyslel nad faktickým významem tzv. "Atlantické charty" ?

Kde je ten Váš metr ? Ať se na něj podíváme, jak spravedlivě měří všem !!

Ptáte se:BTW je vůbec něco, za co nemůžou USA, neoconi či NWO? [oči v sloup] a neumíte si odpovědět ? Chcete se o to dohadovat zde nebo na Foru ? Prosím - domluvme se ale na pravidlech a já Vám dokážu na každém konkretním případě, jak to bylo a budu to podkládat odkazy na historické fakty. Vy pane Yamato ale jste se příliš přizpůsobil panu Zorbovi a argumentujete jen "řečmi". To by jste musel asi změnit.

A jen pro (možná) začátek takové diskuse -měl by jste uznat, že jestli existují alespoň tři znaky, že něco vypadá nějak, že to i tak je.. Je to obdoba jednoho amerického úsloví: "Zobák to má jako kačena, kváká to jako kačena, nohy to má jako kačena - je to tedy kačena !"*

104925

2.5.2006 20:58

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 104913

Kdyby se to s legalitou bralo tak jak píšeš ty tak žádný režim není legální, protože většina jich vznikla svržením předchozího "legálního" režimu.

Je třeba uvědomit si kdo představuje hrozbu pro svět a kdo usiluje o světovládu. V minulosti to bylo Německo a proto bylo potřeba postavit se proti Německu a mít za spojence Francii nebo Británii. Dnes zase představují hrozbu USA a je potřeba se jim postavit a spojence máme tentokrát především v Rusku a Číně. Navíc si uvědom že dnešní politika Ruska a Číny je zcela mírumilovná a pokojná ve srovnání s politikou Francie nebo Británie v první polovině 20 století.

Ano je. Ale právě USA, neokoni a NWO jsou tím nejhorším a nejnebezpečnějším vředem jenž kdy na naší planetě byl.

104966

3.5.2006 22:16

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 104667

Jakpak je Taiwan vzbourenou cinskou provincii? Jenom protoze to politbyro rika a ochotny Zorba papouskuje?

Historii Taiwanu najdete leckdes na netu. Historicky byl s prestavkami okupovan kontinentalnimi cinskymi vladci mezi r. 1700 a 1900, zbytek doby byl bud nezavisly nebo okupovan Japonci. Ale dovedu si predstavit ze uz dobre 5000 let cinsti vladci pyskujou, ze je to jenom jejich vzbourena provincie. Takze kdo presne tady operuje pravem silnejsiho a kdo historickymi pravy?

Jako kdyby Rakousko zacalo vykladat, ze historicky CR patri proste pod Viden, a zacalo vyhrozovat kazdemu kdo CR uzna, a ostatni pekne jako Zorba by to zacali papouskovat a odepreli CR napriklad kreslo v OSN.

105014

5.5.2006 16:51

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 105014

Thaj-wan je právoplatnou součástí Číny. Ostatně drtivá většinu jeho obyvatel tvoří Čínané a i oficiální název ostrova je Čínská republika. Thaj-wan je tedy vzbouřenou provincií Číny.

Co se týká přirovnání Rakouska a Česka tak je to zcela mimo. Jediné správné přirovnání by bylo např. napsat že kdyby Karlovy Vary vyhlásily nezávyslí stát tak by na to neměli právo a staly by se vzbouřenou provincií(nebo krajem či okresem [smích] ) České republiky.

105110

7.5.2006 5:03

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 105110

1)Tchaj-Wanci si velkou většinou nepřejí být součástí Číny.
2)De fakto je vzbouřenou provincií naopak kontinentální Čína.

Pokud by byli Karlovy Vary přesvědčeny, že jsou samostatným národem, a pokud by měly vůli a sílu toto své právo uplatnit (to je důležité!), tak by jím prostě byly.

105189

7.5.2006 20:14

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 105189

1) To je možné, ale stejně tak si třeba většina Sudetáků nepřála být součástí Československa, rozhodně jim to ale podle mne nedávalo právo se odtrhnout. A stejně je to i Thaj-wanem

2) A proč? Vláda kuomintangu tam sice byla dřív, ale byla poražena a svržena, o to jde.

>Pokud by byli Karlovy Vary přesvědčeny, že jsou samostatným
>národem, a pokud by měly vůli a sílu toto své právo
>uplatnit (to je důležité!), tak by jím prostě byly.

Ale zásadní je jestly by na to měli právo a jestli bychom mi měli právo jim v tom zabránit. Já jsem přesvědčen že naším nejen právem ale přímo povinností by bylo zachovat celistvost státu.

105234

28.4.2006 16:02

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

ValMor 195.?.?.?

Reakce na 104615

Strašení Čínou je jen výplod americké propagandy...
Souhlasím Čína je ten správný světový četník budoucnosti kterého bychom si všichni přáli. Už se pomalu začínám učit Čínsky abych až na nás vlítnou mohl dělat toho bílého soudruha nahoře (ne zas tolik nahoře protože tam bude žlutý soudruh) a mohl ty špatné imperialisty a ty co projeví v některé z debat názor o tom jak je náš velký Čínský bratr špatný poslat kam patři ... tzn na pár desítek let do lochu. Bohužel tak nějak stále nevím o co horší je Americký imperialista proti Čínskému komunistovi, tedy kromě toho že mu jak se zdá kritika zase tolik nevadí, protože vy jste stále na svobodě ikdyž voláte po jeho pádu porážce a zničení. Což by vám v Číně asi neprošlo.

Pád USA nám určitě pomůže.
Pád USA nepomůže nikomu, možná kromě těch žlutým soudruhů, spíše povede k zániku civilizace, protože po dobrém to nepůjde a atom je atom ač ho vystřelí kdokoliv, v místě dopadu bomby +- pár tisíc kilomtrů okolo když je těch bomb více si bude rovnej arab asiat i evropan.

Po pádu USA jistě nedojde k nástupu nějaké nové hrozby nebo supervelmoci, proč taky?
Nevím proč ale tohle mě připomělo představy jistého Amerického prezidenta během 2.světové války až na to že on tvrdil že tahle válka bude znamenat konec sfér vlivu a mocenského soupeření a že Stalinovi se dá věřit. Jak ukázali události byl naprosto mimo. Několik rovnocených velmocí jsme tu párkrát měli a většinou to vedlo k válce a malé státy nikdy nemají dost manévrovacího prostoru protože vždy musí a budou muset řídit dle státu v jehož zájmové sféře jsou.Měl by jste vědět že svět se nikdy nepoučí prostě z toho důvodu že lidé jsou sobečtí a to všichni.

A když jsme u toho ... co si představujete pod pojmem svoboda a nezávislot? Cítíte se zde nějak nesvobodný? Pokud ano vždy se můžete odstěhovat jinam (mám takové tušení že přátelé v Severní koreji vás rádi uvidí) a pokud se cítíte závisle je to jen a jen na vás jak moc budete chtít se osamostatnit.

104628

28.4.2006 18:20

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 104628

Naprostý souhlas...

104641

28.4.2006 23:54

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

zap 69.?.?.?

Reakce na 104641

Jakekoli uvahy o 'padu ameriky' jsou uvahy o padu nas vsech. Jedinou pozitivni vyhlidkou je transformace k realistickemu (tvorivemu, ne destruktivnimu) pristupu ke svetu. Nic jineho rozumny clovek nemuze ocekavat a prat si.

104650

29.4.2006 11:50

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 104628

A kdo říká že by měl existovat nějaký světoví četník? Proč by měla Čína někam vlítnout? Čínani sedí hezky doma a starají se o své záležitosti. Jedině USA se roztahují po celém světě a pokud je nezastavíme tak nejen že budeme mluvit všichni anglicky ale zanikneme jako národ a kultura v moři amerikanizmu, globalizace a multi-kulti. Ostatně už dnes jsme pod americkou nadvládou.

Pád USA je skutečně možný jedině tak že se zbytek světa sjednotí a rozdrtí USA ve velké válce. To ovšem neznamená zánik civilizace, nebot k použití zbraní hromadného ničení jistě nedojde.

Po většinu dějin existovalo vždy několik rovnocených velmocí a malé státy měli šanci si udržet svobodu. Tak tomu bylo např. v mezi světovými válkami kdy naše zem byla svobodná. Možné to tedy nejen je ale po porážce USA i více než pravděpodobné.

>A když jsme u toho ... co si představujete pod pojmem svoboda a
>nezávislot? Cítíte se zde nějak nesvobodný? Pokud ano vždy
>se můžete odstěhovat jinam (mám takové tušení že
>přátelé v Severní koreji vás rádi uvidí) a pokud se
>cítíte závisle je to jen a jen na vás jak moc budete chtít
>se osamostatnit.

Svobodný a nezávislí je ten národ který si vládne sám v duchu svojí kultury ku svému prospěchu. A to u nás dnes rozhodně není. Náš národ je zotročen Washingtonem a Bruselem stejně jako v minulosti Moskvou, Berlínem nebo Vídní. A já chci bojovat za svobodu naší krásné České vlasti a ne někam emigrovat.

104668

29.4.2006 9:21

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

seda 82.?.?.?

Reakce na 104615

>Strašení Čínou je jen výplod americké propagandy.
Propaganda je jednou ze "zbraní hromadného ničení", a USA ji ovládají v míře nadměrné!
> Čínani nic špatného nedělají,...
Ano, dělají to, co všichni na světě. A co se týče Tibetu...kdyby tam nevletěli Číňani, tak se tam nasrali Američani, nebo jim podobní. Chápu, že to nebylo v zájmu Číny. ... Ve svém důsledku to znamená ekonomický růst Tibetu, opuštění(?) archaických struktur, a ve výhledu zpřístupnění Tibetu v rámci turistického průmyslu.To by nastalo stejně, ale v režii USA.....a pár raket navíc...?!
>Cílem USA totiž je světovláda a nastolení NWO jež by vedlo k zničení všech národů, tradic i kultur zděděných po předcích.
Velmi pravděpodobné, oni totiž žádnou kulturu nemají. Američan po kulturní stránce je, jako když smícháte barvy palety (národy), a co vznikne ...... vyzkoušejte si to! [mrknutí jedním okem]

104663

29.4.2006 16:46

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

Pasant 85.?.?.?

Reakce na 104663

Hmm. Americká radarová základna a odposlechy pro celou Čínu (nejen) ze "střechy světa", to je důvod proč jsou Číňané v Tibetu, na který si brousili zuby ti druzí. A Taiwan? Číňan prostě nechce mít u svého pobřeží trvale zaparkovanou nepotopitelnou americkou letadlovou loď! Nehledě na ohromnou díru ve svých teritoriálních vodách. Tomu se diví opravdu jen hlupáci.

104690

30.4.2006 17:11

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

Zubr 216.?.?.?

Reakce na 104615

>> Čínani nic špatného nedělají, sedí doma a starají se o své záležitosti.
Na prvni pohled to tak vypada - ale: Proc by se Cinan nyni pral, kdyz mu svetovy prumysl sam pada pod nohy, jeho lide se rozlezaji po celem svete, muze potichu krast technologie, kopirovat programy, muze tajne zbrojit a hledat zdroje ropy po celem svete. Az se jednou Cinan rozlobi tak budeme i na G. Bushe II. laskave vzpominat.

104787

1.5.2006 19:32

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 104787

To těžko. Čínani se starají jen sami o sebe a na tom že rozvíjejí své hospodářství není nic divného ani špatného. Určitě nám pomůží v boji proti skutečné hrozbě-USA.

104866

28.4.2006 13:11

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 104596

Globální ekonomika je dnes tak integrovaná, že ani Čína nebude ušetřena pádem Ameriky. Je ale nutno brát na vědomí, že pokud Ameika padne, nepadne kvůli tomu, že by se to někomu hodilo ale protože padnout musí, neboť se sama vlasntí vinou hroutí. Důsledky budou v takové míře, že nic co platilo včera nebude platit dnes. Ovšem ekonomika, jako obchodní interakce mezi lidmi to nakonec přežije, dokud lidi přežijou. Je dokonce mnohem víc životu prospěšný to vše zrušit a začít znova a jinak, bez mezinárodní závislosti. Vědomosti zůstanou, jenom zaběhlé praktiky se zhroutí. A ani sebevětší strach před tím co nastane, nás od toho neuchrání. Jak to běží, musí to doběhnout do slepé uličky, protože ten poslední exit na této dálnici do pekel jsme už dávno minuli. Nezbývá než buď do pekla dojet a nebo zastavit a jít pěšky pěkně zpět do rozumného světa. Nohy nás bolet budou, ale lepší než peklo ne?

104618

29.4.2006 8:24

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

seda 82.?.?.?

Reakce na 104596

>Když Amerika padne, pomůžeme si? Myslím že ne.
To si také někteří mysleli o tom předchozím "velkém bratru"... a, SSSR svým způsobem "padl" a "karavana jde dál"! Já si to nemyslím. Držím palce vývoji, který by znamenal oslabení vlivu USA, aby opět nastala vyrovnaná situace ve světě! Z historie je poučení, že vždy když některé "náboženství" dominuje, tak se "upalují čarodějnice" a vraždí se.A proč náboženství? Není pochyb, že v lidské populaci existuje mimo Budhy, Alláha a křesťanského Boha nepojmenovaného i s jeho synem Jěžíšem a řadou dalších Bohů různých národů, dominuje Bůh, který se často účelově schovává za jiné Bohy, a to Bůh "DOLAR".
Ten se spojuje s,a nebo schovává za různé ostatní Bohy - a to účelově, jak se mu to hodí!
Každopádně pokládám za vhodné omezit "koloběh vody v přírodě", pardon myslel jsem "koloběh demokracie made in USA ve společnosti Světa". Omlouvám se, vím že voda je voda, ale demokracie made in USA není demokracie. A tudíž můj příměr, pokulhává, nicméně naznačuji, že bychom měli hledat lepší společenský model, protože voda je pro život nezbytná, na rozdíl od receptů
na demokracii z USA.
>Obávám se, že s nástupem Číny bude ještě hůře než nyní. Kdo z nás, Evropanů nebo Američanů je schopen konkurovat masám čínských otroků?
Já se neobávám, naopak dojde k vyrovnání situace. Bohužel se asi nedočkám
momentu, kdy Čína "uzbrojí USA".
Jo a "flakaci"! Vysvětlite mi jaký je rozdíl mezi "masami čínských otroků"
a "masami amerických hamburgeržroutů"? Tedy mimo hrstky rýže kontra BigMeg!
[mrknutí jedním okem]

104661

29.4.2006 9:37

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

hostující 85.?.?.?

Reakce na 104661

Ano,máte jistě v něčem pravdu.Například tu o Bohu Dolaru.
Jenže tu pravdu neříkáte celou.Cožpak Dolar nebyl Bohem i vás,komunistů?
Od roku 1917 až po dnešek?Chcete příklady?
O tom ale nechci.
Zkusím reagovat na vaše poslední dvě věty.
Předně,aby nedošlo k mýlce,Bušíka a spol.nemusím.Téměř tak jako komunisty.Všech barev a odstínů.
Také jsem nikdy nebyl v Číně,či jůesej.
A tak si dovolím přenést ty ''hordy čínských ,či emerických otroků'' k nám,do Čech a pokusím se na nás,obyčejných a prostých Češích a Moravanech ten rozdíl vysvětlit a vytvořit jakousi šablonku pro ty,co tento rozdíl z různých důvodů dosud nepochopili:
1/ Otázka: Vyjmenujte čtyři hlavní nepřátele budování socialismu.
Odpověď: Jaro,léto,podzim ,zima.


2/ Otázka:Vyjmenujte čtyři hlavní nepřátele budování kapitalizmu.
Odpověď: Jaro,léto,podzim,zima.

A teď Šeďo otázka pro vás.
Ve kterým režimu,či čích otrok jsem za tyto dvě větičky mohl dostat nějakých dvanáct měsíců kriminálu?(V jisté době třeba i dvanáct let a ve vaší Číně možná,že i kulku do týla)
Pardon , nápravného zařízení.

104664

29.4.2006 17:04

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 104596

A i kdyby system zalozeny na generovani zisku,( pro co?) mohl byt do nekonecna bude to dobre? Ten system vsak stoji z proste logiky veci pred kolapsem. Tak jako stal pred kolapsem Rim 2 000 let zpatky, a svet jako predtim ceka dlouhe obdobi barbarstvi. Vzhledem na technologie, toto barbarstvi muze trvat radove vice jak stovky let.

104692

17.5.2006 12:59

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

Chládek 195.?.?.?

Reakce na 104596

Něco takového může napsat jenom idiot.

106179

28.4.2006 11:24

25 let?

Hubert z Olomouce 82.?.?.?

..do 10ti let je po vsem.

104607

28.4.2006 12:01

Zajímavý článek

Zorba 83.?.?.?

Zajímavý článek. Se spoustou věcí souhlasím. Ovšem faktem stále zůstává že Amerika je nejen nejmocnější zemí současnosti, ale i nejmocnější říší v dějinách. Dá nám ještě hodně práce USA porazit. Nemyslím si ale že by politika Americké vlády a korporací byla v rozporu se zájmy USA, to jistě ne. Cílem USA je nastolení nového světového řádu a to se jejich vládě zatím daří. Rovněž si nemyslím že by vedení USA bylo natolik hloupé aby použilo ZHN proti Iránu, nebo lépe řečeno doufám že není natolik hloupé. Zcela ovšem souhlasím se závěrem v němž autor píše že proti USA se sjednotí celý svět. Ano k tomu jistě dojde, jiná možnost jak porazit USA ani není. Antiamerická koalice se formuje již dnes a doufejme že bude stále silnější.

104614

28.4.2006 14:37

RE: Zajímavý článek

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 104614

osobne povazuji snahy o nejake aktivni pusobeni pri "porazeni" USA za kontraproduktivni - jak uz tu bylo zmineno, americane kvuli sve naucene patrioticnosti na tyto podnety nereaguji zamyslenim ale jen semknutim, navic pri obycejne porazce by si lide neprosli neziskali tu zkusenost-ze za pad mohla jejich neschopnost, rozezranost apod

je treba ale byt na pozoru-byt treba celit predsmrtnym vypadum rise - jakym valka v iraku bezesporu je - at se mrskaji ale u sebe doma

104620

28.4.2006 14:47

RE: Zajímavý článek

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 104620

Souhlas, je to nebezpečná situace, to je fakt. Bylo by asi nejlepší pro okolní svět se z povzdálí dívat jak se Amerika sama zničí. Jakýkoliv zásah zvenčí je jenom probudí ke smrteným křečím. Ale když to je určitě pro mnohé na světě skoro neudržitelný si nekopnout když můžou. Doufám že si dají raději studenou sprchu nebo se praští kladivem do palce.

104621

29.4.2006 12:19

RE: Zajímavý článek

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 104621

Co vás vede k přesvědčení že se Amerika sama zničí? Vždyt je to zcela zcestná představa. USA jsou silnější než kdy předtím a jejich moc stále vzrůstá. Ekonomické problémy na tom nic nemění a rozhodně nemůžou vést k nějakému pádu Ameriky. Jedinou možností jak porazit USA je vytvoření silné antiamerické koalice jež by USA porazila vojensky.

104670

28.4.2006 17:52

RE: Zajímavý článek

eugen 160.?.?.?

Reakce na 104620

>osobne povazuji snahy o nejake aktivni pusobeni pri "porazeni"
>USA za kontraproduktivni
to je tezke kdyz se zas temi snahami ono porazeni muze urychliti coz vsichni chceme,jen je otazka co vse se pri tom urychlovani muze stat.

104636

29.4.2006 12:16

RE: Zajímavý článek

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 104620

Jenže Amerika v žádném případě sama od sebe nepadne. Jedinou možností jak zastavit USA a jejich agresivitu je možnost aktivní, a to vytvořit silné antiamerické spojenectví a čelit Americkým agresím jednotně se zbraní v ruce. USA lze porazit jedině tak jak jsme již dvakrát porazili Německo v obou světových válkách, tedy válkou. Nebo by si snad podle vás měli Iráčani říct že USA padnou stejně sami od sebe a bojovat a bránit se nemá smysl?
Rovněž se mýlíte v tom že by Američani v případě totální vojenské porážky nebyli poučeni, opak je pravdou. Američani se poučí a pochopí že jim nepatří svět a že nemají právo nám poroučet jedině jakmile budou bombardována i jejich města, jakmile se na jejich pobřeží vylodí spojenecké armády a USA budou totálně poraženy. Nic jiného si Amíci za své zločiny nezaslouží. A válka v Iráku a pod. není žádný předsmrtný výpad říše, naopak je to jen začátek Amerických agresí, USA mají vrchol své moci a síli ještě před sebou.

104669

29.4.2006 14:50

RE: Zajímavý článek

Aja 24.?.?.?

Reakce na 104669

Jenže Amerika v žádném případě sama od sebe nepadne. Jedinou možností jak zastavit USA a jejich agresivitu je možnost aktivní, a to vytvořit silné antiamerické spojenectví a čelit Americkým agresím jednotně se zbraní v ruce. USA lze porazit jedině tak jak jsme již dvakrát porazili Německo v obou světových válkách, tedy válkou

Nevim, Zorbo, koho myslite tim "MY, kteri jsme jiz dvakrat porazili Nemecko", ale kdyz jste "VY porazel Nemecko v II WW ", nevzpomenete si, ze VAM s tim pomahalo USA?
Skoro si myslim, ze VY osobne jste neporazil nikoho. [zmaten]

104679

1.5.2006 19:36

RE: Zajímavý článek

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 104679

Tím MY mám na mysli koalice jež bojovali za lepší svět proti Německu v minulosti a proti USA v budoucnu. Za 1 a 2 světové byli Američani na dobré straně. Dnes se ovšem z USA stalo totéž čím v minulosti bylo dvakrát Německo.

104869

29.4.2006 15:24

RE: Zajímavý článek

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 104669

>Rovněž se mýlíte v tom že by Američani v případě totální vojenské porážky nebyli poučeni, opak je pravdou. Američani se poučí a pochopí že jim nepatří svět a že nemají právo nám poroučet jedině jakmile budou bombardována i jejich města, jakmile se na jejich pobřeží vylodí spojenecké armády a USA budou totálně poraženy.

Nepouci, Zorbo, nepouci... Znam jen dve zeme na svete, ktere by v pripade svy porazky vzali do pekel i vsechny kolem. Obe krajiny jsou v podstate rizeny tou samou skupinou lidi. Jiste vite, ze Izrael verejne deklaruje, ze v pripade ohrozeni nebo zniceni Izraele se cely Blizky vychod promeni na radioaktivni sklenenou poust. A pokud vim, tak USA kdysi vyvijeli "zbran posledniho soudu", po uziti ktere by se zeme promenila na mrtvou planetu. Vlada v USA musi padnout zevnitr, z vule svych obcanu. Nejaka intervence zvenci by neresila NIC.

Poprosim nekoho z USA, skuste to sem pastnout, najdete to rychleji. Jak to je v ustave USA. Ze pokud se vlada obrati proti vuli lidu, je povinnosti lidu tuto vladu odstarnit ???

104684

1.5.2006 19:42

RE: Zajímavý článek

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 104684

Mýlíte se že by USA nebo Izrael v případě svojí porážky chtěli zničit všechny ostatní národy. Kdyby to udělali tak by to vedlo jedině k vyhlazení Američanů a Židů a to by jejich politici určitě nepřipustili. Ani Hitler to v tváří v tvář totální porážce neudělal ačkoli tu možnost měl.

Občané USA v naprosté většině stojí za svými politiky, vždyt dělají politiku právě pro ně a pro USA. Představa že by občané USA svrhli svoji vládu je zcela nesmyslná. USA jsou totiž jedinou zemí v níž za celou dobu existence nedošlo k žádnému převratu nebo revoluci. Takže jedinou možností je eliminace Americké hrozby zvnějšku.

104870

1.5.2006 21:08

RE: Zajímavý článek

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 104870

Představa že by občané USA svrhli svoji vládu je zcela nesmyslná. USA jsou totiž jedinou zemí v níž za celou dobu existence nedošlo k žádnému převratu nebo revoluci. Takže jedinou možností je eliminace Americké hrozby zvnějšku.

Pane Zorba - všechno na světě bylo jednou poprvé. Tedy vaše replika, že lid v USA nikdy nesvrhl svou vládu naopak potvrzuje názor, že se to již velmi blíží. Nemylte se se ve vztahu ke mě, že moje názory jsou podepřeny pouze proroctvími. Tak bláhový nejsem - já totiž začal proroctví studovat nikoliv primárně jako zdroj informací, nýbrž jsem je začal studovat za účelem jejich význam zcela vyvrátit. A nevyvrátil - naopak...

Čili pane Zorba, já se na proroctví odvolávám proto, že je to pro soukromníka nejlepší možná obdoba CIA a Mossadu dohromady !! By jste se divil, že Mossad (Izrael) zadržel část proroctví od "El Qumran" právě z důvodu (si tedy aspoň já myslím), že by tyto proroctví moc odhalovaly o izraelských plánech. Izraelci totiž na rozdíl od Vás pane Zorba ty informace a inspiraci dost často nacházejí právě ve Starém Zákoně nebo v Prorocích.

O tom, že by USA použily k odvrácení své porážky atomové zbraně - o tom dále vůbec nepochybujte - takovými naivními představami o sobě vydáváte dost divné svědectví. A pane Zorba, jste sice již opravdu jako flašinet, ale já taky neopomenu znovu zdůraznit - USA nelze nyní porazit vojensky a tím co tvrdíte, ukazujete opravdu povážlivé mezery v logice a znalostech. Kdyby jste Vy velel vojenské jednotce, ve které bych se vyskytoval i já, začal bych uvažovat, jak Vám vpálit kouli do hlavy - čistě z pudu sebezáchovy a pro dobro celé jednotky. Prostě takový malý gambit osudu... [smích]

104879

2.5.2006 21:11

RE: Zajímavý článek

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 104879

A proč by měli Američani svůj režim svrhávat? Vždyt jejich režim pro ně dělá všechno a dělá z nich pány světa, to se jim samozřejmě líbí a proto jej podporují. Vždyt 95% Američanů volilo např. roku 2000 prorežomní kandidáty a roku 2004 to bylo dokonce 99%. Nějaký převrat v USA je podle mne nemyslitelný.

Co se týká použití jaderných zbraní a vojenské taktiky jste to spíš vy kdo má mezery ve znalostech a logice. Použití zbraní hromadného ničení ve velkém konfliktu je zcela nereálné, nebot by to vedlo jedině ke kolektivní sebevraždě. Nikdo to nikdy neudělal a jsem přesvědčen že ani neudělá. Jak by si něčím takovým Američani pomohli? Nijak, jen by svoji situaci zhoršili. Dokonce ani takový fanatik jako Hitler k tomu tváří v tvář nesáhl.

A USA je možné vojenský porazit. Nebo vy si snad myslíte že by USA dokázali zvítězit nad koalicí Ruska, Číny a dalších států? Podle mne by takovýto konflikt jasně vedl k porážce a rozdrcení USA. Ovšem je mi jasné že s tímto mím názorem by nesouhlasili strátégové v Pentagonu. Stejně tak by ale ani Hitlerovi stratégové nesouhlasili s názorem že Německo nemůže vyhrát druhou světovou, a všichni víme jak to nakonec dopadlo.

104969

2.5.2006 21:35

RE: Zajímavý článek

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 104969

Americká vojenská síla, ač obrovská, je pouze dobrá pokud je Amerika v konfliktu nejvíc ze dvěma nukleárníma silama, a i to je spíš možná než určitě. USA klidně přepere Rusko, klidně Čínu a v naprostym klidu Irán. Teda přepere, rozmlátí na cimprcampr, toť vše. Okupovat ho úspěšně je jiná věc. Pokud by USA byly v zataženy do konfliktu se všemi třemi najednou, nemají tak moc šancí, rozhodně ne se z toho lehce dostat. Doposud, když USA válku prohráli (strategicky se stáhli by řekli někteří, kteří věří že USA války neprohrávají) podařilo se jim jít domů a byl konec. Pokud dojde ke konfliktu mezi USA a několika zeměmi, hlavně několika nukleárníma mocnostmi, máme se ale hlavně oni na co těšit. V klidu se stáhnout už nepůjde a po prvé od indiánských a civilní války by se válčilo na jejich území.

104971

3.5.2006 4:33

RE: Zajímavý článek

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 104971

No s Ruskem by to dopadlo pro obe strany jako Pyrrhovo vitezstvi. A taky samozrejme pro zbytek sveta, na uvod nuklearni zima, radioaktivni zamoreni na stovky let... I kdyz biodiverzita v okoli Cernobylu prekvapila nejenom ekology a biology.
http://www.osel.cz/index.php?clanek=1395

104986

4.5.2006 1:54

RE: Zajímavý článek

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 104986

Biodiversita u Černobylu mě dodává naději do budoucnosti, že možná něco to naše lidské třeštění nakonec přežije. Jen bych doufal, že tamní zvířata jsou lidem prudce jedovatá. [velký smích]

105020

4.5.2006 2:08

RE: Zajímavý článek

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105020

No mozna lidem, co by meli nucene selektivne evolucne narovnany geneticky kod, by zas tak jedovata pripadat nemusela. I kdyz nasledna umrtnost tech nestastniku, co by prezili by byla strasliva.

105023

5.5.2006 12:26

RE: Zajímavý článek

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 104971

Máte pravdu. USA dokáží vítězit nad memšími státy v lokálních válkách. Ovšem konflikt s velmocemi jako Rusko nebo Čína by vedl ke světové válce a tu by USA vyhrát nedokázali. Nakonec by to skončilo tím že by zbytky US army byly definitivně rozdrceny na Americkém území. A jsem přesvědčen že politici Ruska i Číny jsou dost chytří na to aby se navzájem podporovali a a v případě přímého ohrožení ze strany Amíků si šly na pomoc.

105097

3.5.2006 23:35

RE: Zajímavý článek

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 104684

Prosim prosim, link na to verejne prohlasovani nejakeho izraelskeho predstavitele na to s tou sklenenou pousti.

105017

28.4.2006 18:20

pan Stwora, mohol by ste trochu do toho vidit hlbsie

Slavo 129.?.?.?

Situacia v USA, vyznamne pripomina tu v predvojnovom Nemecku, ked Zionisti v celom svete zorganizovali nenavist voci nemcom aby zruinovali Nemecko.
To iste sa deje teraz - ved Bush ma 3 rabinov v svojom kabinete, vy to neviete pan Stwora?
Dov Zakheim, Ari Fleischer ...

Clanky typu - Fitzgerald ide zazalovat Busha - tento HOAX tu je uz skoro rok. FITZGERALD NESPRAVIL NIC, treba vam viac? Fitzgerald je tu na to aby pacifikoval ludi, ktori chcu SKUTOCNE nieco robit.
Mal by ste prestat brat spravy od Alexa Jonesa, Renseho a ZACAT POUZIVAT VLASTNY MOZOG. Tito ludia su tu na sirenie strachu, miesanie nezmyslov do pravdivych faktov a pacifikovanie ludi.
Ich najvecsou zbranou je - LYING BY OMISSION. Klamstvo vynechavanim.

A SU USPESNI V SVOJOM BALAMUTENI LUDI.
To ze vravia ze 911 bol inside job este NEZNAMENA ZE SU S NAMI.

Je na case sa prebudit.
Mozme prist tomu na koren, je tu plno stranok ktore vravia pravdu, avsak zlocinci ovladli cely "truth movement" a virtualne ciselne prerastli stranky, ktore nemali strach diskutovat o vsetkom.

Tu je zopar z nich: iamthewitness.com , erichufschmid.net , goodnewsaboutgod.com


104640

28.4.2006 18:27

USA jsou velmoci

merc 84.?.?.?

At se to nekomu libi nebo ne USA jsou velmoci. Jedinym duvodem pro toto tvrzeni je, ze ti ostatni je za supervelmoc povazuji. Jako jediny si uz temer 200 let delaji co chteji a nikdo proti nim nic nezmuze. Vsechny valky do kterych sli, byli na zaklade falesnych zaminek. Kazdy to vi a vi ze i v budoucnu jakkakoli valka, do ktere USA vstoupi bude take postavena na lzi. A stejne s tim nikdo nic nedela a kazdy s nimi kamaradi i kdyz vi jake to jsou svine. Kazdy system totiz potrebuje nejakou hlavu a kdyz vsude uznavana Evropa nechce prevzit vudcovstvi (samozrejme by to mohlo vyvolat valku ze strany USA) tak v tomu budou pokracovat Americani.
To, ze jsou zadluzene az po usi je sice pekne, ale jim to vubec nemusi vadit. Duvodem je 100% propojenost celeho financiho svetoveho systemu pod nadvladou US dolaru. Oni jsou ochraneni proti temer vsem mimo USA vzniklym financim krizim, ale zadny jiny stat neni ochranen proti krizi vznikle v USA.
Jeste je zde podstatna kulturni uroven. Jiz minimalne 50 let ovladaji celosvetovou medialni propagandu v cele s Hollywoodem. I kdyz se nam to nemusi libit, tak americke filmy se promitaji vsude a vsude jsou hltany (a je jedno jestli na ne intelektualove kaleji, protoze na nich nezalezi) a tim navozuji po case takove kulturni vzorce, ktere se americanum hodi. Vnucuji svuj pohled na svet. Jen se podivejte k jakym ikonam cely popkulturni svet vzhlizi (euroamericke sportovni ci kulturni = showbusinessove hvezdy). Amerika a pribuznosti s ni take Evropa ovlada kulturni hegemonii (kulturni hegemonie viz. Gramsci) a ta se udrzi daleko dele nez politicke ci financi systemy (ta vytrva stovky let i po zaniku systemu) v kulturnich dilech a dale myslich lidi.
Cina se bude moci stat mocnosti jedine v pripade naprosteho zaniku ci alespon vyrazneho padu euroamericke civilizace.
Osobne si myslim, ze jedinou moznosti nahrazeni USA jako mocnosti je spojeni EU s Ruskem do jednoho monolitickeho gigantu. Evropa se jiz musi osamostatnit od USA, samozrejme to musi delat pomalu a opatrne a spojeni s Ruskem by ji dalo nesmirne nerostne zasoby a technologicke znalosti.

104642

29.4.2006 1:09

Akonahle niekto pusti ....

Stehno 69.?.?.?

...akukolvek nuklearnu bombu z retaze , moze prekrocit Rubikon a ma po ptakach. Hovorit o zodpovednosti u takychto ludi je nezmysel.
Ako poznam obcanov USA , su to len normalni ludia , ako kazdy iny . Maju svoje muchy a takisto seru na politikov , ako my vsetci. Maju trochu odlisnu mentalitu. Uvediem priklad : Mam kamarata, ktoreho dospele deti v strednom veku su obe v manzelskom zvazku. Obaja maju prijem cez 250 000$ rocne. Ako americania , si ziju skvele, ale nemaju ani jeden vlastne deti.
Nebol cas, kariera, atd. Obe tieto prakticky funkcne rodiny si adaptovali po troch malych cinankoch. Pre nas tak trochu absurdita.
Otazkou je: na com stoji myslienka takejto spolocnosti. Aky je vyznam zakladnych hodnot v nej. Myslite si niekto , ze tito ludia sa niekedy zamysleli nad osudom nejakeho decka s utrhnutou hlavou niekde v Iraku?
Urcite nie. Zaprve nemaju cas na sledovanie akychkolvek sprav, okrem tych spravnych, a problemom su akurat dane a domaca macka , ktora je alergicka na kaktusovy pel.
Takto asi vyzera vyzsia stredna trieda. Ta nizsia ma este menej casu a nic ineho nerobi, len sa snazi aspon navonok im podobat.
Do tohto prostredia , ktore je absolutne bezbranne proti propagande vpustite ostrielanych zidobolsevickych majstrov mozgoveho masirovania a mate vsetko pod kontrolou. Kolko percent asi vie kto je Kundolizka Ryzova a co je jej praca? Ale skoro kazdy vie ze niekde za bukom ciha nejaky zly muslim s bombou ci hrstou smrtelnych bakterii. Najhorsi je Saddam, ktoreho nastastie chytil hrdina Donald RUMPOLE.
Jedine co s tymto pohne, je ze Cina zacne pustat statne bondy USA, ktorych ma uz vyse hlavy na trh za akukolvek cenu, v snahe zbavit sa upadajuceho dolara. To spusti peknu lavinu a pripoja sa Japonci a potom cely svet. Vsemocny dolar sa stane nemocny a zmeni sa fakticky na hajzelpapier. Prve kroky uz zacali zo strany Iranu , ktory otvoril ropnu burzu akceptujucu len Euro. Cena benzinu utesene rastie a spekulanti na NY Stock markete nestihaju ponukat hory novonatlacenych bezcennych dolarov. Cela ta sranda ma pekne rychly spad. Cena zlata a striebra atd.
Napodiv Europske banky zatial drzia dolar nad hladinou. Niet divu. Staci sa pozriet, kto ich ma pod kontrolou. Az to vsak prdne, vsetci ti prislusnici roznych spominanych vrstiev dostanu pekny budicek a bude veselo! Dufam len, ze neadresne nasilie bude aspon trochu adresne.
S uctou Viktor

104652

29.4.2006 2:32

Zidovsky Torah byl obradne ulozen v srdci americke moci,v Pentagonu,premyslejte ,proc asi?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Amerika ,supervelmoc,Amerika ,supermeni,je to jak ve staroveku,obrovske zvire ,ale maly mozek.Solzenicin napsal sve o Americe,varoval ,Ameriku,tak ,jak jejich zakladatele varovali Ameriku, s tim,ze kdyz nevyzenou zidy,ze je znici a tak ,dnes Robert Fisk rika"The United States of Israel,po tom ,co na Harvardske universite,profesori ,John Mearsheimer a John F. Kennedy"obevili" ziodvske lobby ,kdyz uz o droku 1001 Arial Sharon hlasil svetu,Amerika ,to jsme mi zide.Takze,vsude ,kde se zide zacli soustredovat a dostali se do vlady ,tak znicili krestansky system rizeni statu-kralovstvi a s nim i hospodarskou cast zeme.
Michael Gorbacov na adresu takto rizene a ovladane Ameriky rekl: Ze Amerika je opila svou moci. Dlouholeta politika "Ameriky" se stala politickym Cernobylem ,krestanskeho sveta,nasledky na sebe nedaji dlouho cekat,pro Americany to byl Los Angeles a ted to bude 1 Maj .
Nekteri zcela verejne rikaji,ze BUSH je krajne nebezpecny clovek tomuto svetu,proste svet zacina poznavat z ohlusive volebni kampane, plne reklam a halasnych projevu ,ze je zde neco ,co nam rika ,jde do tuheho ,zachran si vlastni krk,pokud zacnou nuklearni valku a po zamoreni sveta s DU strelivem a vyroba jede dal k dalsimu pouziti ,tak uz i nekteri kolaboranti zacinaji procitat z lesku trpiticich se uplatkovych dolaru a jinych vymozenosti.
Pro Americany samotne se blizi datum stretu ve vsech velkych americkych mestech s Hispanci a Mexicany a nalezite sena to pripravuji obe strany,datum 1 kvetna ukaze ,zda Americane ubrani Ameriku a nebo jim bude muset pomoc narodni garda Iraku a muhadzinove z Afganistanu.
Pad Ameriky ,bude postupnym padem i dalsich,zatim ,jeste dnes nazyvanych krestanskych zemi,k cemuz zahranicni politika USA vedena Israelem, znacne prispela,o tom neni zadnych pochyb.Politika "Ameriky" je znat i v NATO ,ktere vede valku postupem zemi ,cim dal na vychod,tedy,valci proti Rusku,jak se naposledy zminil Solzenicin, je to opet klasicka ukazka ,krestanu proti krestanum,takze ,katastrofa nas nemine.Tak ,jak se krestanske NATO ukazalo v bombardovani krestanske Jugoslavie,znicime se navzajem.
Krestansky svet prodelal dve svetove valky a presto se nijak nepoucil a nepouci se ,nebot pivo v hospode je pro volice vic ,nez se nad vecmi zamyslet.
http://www.middleeast.org/pictures/wwe_logo.jpg

104653

29.4.2006 15:53

RE: Zidovsky Torah byl obradne ulozen v srdci americke moci,v Pentagonu,premyslejte ,proc asi?

eugen 160.?.?.?

Reakce na 104653

>Zidovsky Torah byl obradne ulozen v srdci americke moci,v >Pentagonu,premyslejte ,proc asi?

no take bych rekl,ze zide jsou s usa provazani,propleteni,prolezli mnohonasobne vice nez jim k jejich poctu prislusi a nez je pro nas jinoverce vhodne ale opravdu nevim co bychom s tim tak asi mohli delat. my nic,to leda americane a tem to zatim,asi,myslim,nebo alespon vetsine z nich nevadi ci jim je to proste jedno,resignovali a staci jim,ze se maji celkem dobre a nic jineho neresi.

ovsem s tim jaxe mnohdy rika a myslim,ze i Vy rikate,ze zide chteji zniciti svet ja nesouhlasim jednoduse pro to,ze to je prece i jejich svet,jejich rejdiste,jejich domov z nehoz veledobre tyji a tak si prece neurezi svoji vlastni vetev,rekl bych ja.
vzdyt oni tento svet potrebuji stejne jako vsichni ostatni a dobre to vedi!

onehda jsem se Vas tazal zda vubec existuje cesky preklad talmudu,pokud o tom v australii tedy vubec neco vite???????



104686

29.4.2006 21:20

RE: Zidovsky Torah byl obradne ulozen v srdci americke moci,v Pentagonu,premyslejte ,proc asi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 104686

Bezproblémové citáty jsou pod názven myslím "Moudrost Talmudu" k dostání mj.v Levných knihách. Jinak asi kompletní překlad neexistuje, ostatně Talmud zahrnuje desítky knih z různých dob. I anglický překlad "Solcino" je nyní antikvární raritou.

104724

29.4.2006 23:55

RE: Zidovsky Torah byl obradne ulozen v srdci americke moci,v Pentagonu,premyslejte ,proc asi?

eugen 160.?.?.?

Reakce na 104724

>Bezproblémové citáty jsou
o ty nestojim a pokud to obnasi desitky knih coz jsem veru netusil tak by mne to ani nezajimalo neb nehodlam dozivati se studiem talmudu[smích]
za techto okolnosti by mne zajimal hlavne spise vyber tech jako,pro nekoho[mrknutí jedním okem] problemovych,tam bych se poucil jelikoz na komplexni studium zidovskych moudrosti nemam kapacitu,ostatne je take mnoho cinskych,neni jen jedna ryba v mori[smích]

104732

30.4.2006 4:48

RE: Zidovsky Torah byl obradne ulozen v srdci americke moci,v Pentagonu,premyslejte ,proc asi?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 104686

Neco, malo ,se muzete dozvedit zde:
http://www.vzdelavaci-institut.com/_files/index.php

farbou pokožky, alebo spoloèenskou, kultúrnou a inteligenènou pokrokovosou.Žid-Nasledovník Talmudu, spolu-konšpirátor zlomyse¾ného plánu znièi Bielu Rasu, p …
20 April, 2006

Výzva židovsko... (Èlánky/Sionismus a judaismus)
...cute; svìt byl špatný. Køižáci. Krvavá obvinìní a pálení Talmudu v Anglii a Francii, vedoucí tyto národy po staletí k vy …
11 April, 2006

Nedotknutelní (Knihy a brožury/Sionismus a judaismus)
... se v celé knize nese duch støedovìkých povìr. Nìkolik krátkých ukázek:Talmud obsahuje pasáže, které otevøenì urážejí Krista a køesansko …
05 April, 2006

Co øíkají židovské zdroje o nežidech (Knihy a brožury/Sionismus a judaismus)
...h (klasických) židovských náboženských zdrojù, pøedevším z Talmudu. V nìkterých pøípadech také citujeme mimoøádnì v&yacu …
25 January, 2006

Pravda o siónských protokolech (Knihy a brožury/Sionismus a judaismus)
...ické zobrazení Hadovy trasy poprvé uvedl Ljutostanskij v jeho znamenité knize Talmud a Židé. Tak Hadova dráha dospìla jen k Petìr­burku. Bìda, nyní …
17 December, 2005

Talmud - zdroj nenávisti (Knihy a brožury/Sionismus a judaismus)
TALMUD - ZDROJ NENÁVISTIR. M. VlasTalmud je slovo aramejské! Znamená pouèení. Talmud je pouèením o božím zákonì, je jeho znalostí i výkla …
12 December, 2005

Pøednáška RNDr. Nidala Saleha CSc. (Èlánky/Sionismus a judaismus)
...i do svaté zemì a tam založili èistì židovský stát bez gójù. Kdo nezná Talmud – gój znamená nežid. Protože Talmud øíká židé …
29 November, 2005

Židé nejsou rasa (Èlánky/Sionismus a judaismus)
...judaismus za vlády Obadiaha. Synagogy a školy byly stavìny podle instrukcí v Bibli a Talmudu. Jak uvádí profesor Graetz ve své Historii Židù (History of the J …
20 November, 2005

Zpovìï RNDr. Nidala Saleha CSc. (Èlánky/Sionismus a judaismus)
... svìta. Podstata celé jejich ideologie stojí na Starém zákonì a samozøejmì na Talmudu. Èili moje nová kniha je o tom, jak zneužívají Svaté p&iac …
14 November, 2005

Revizionizmus Holocaustu a jeho politické dùsledky (Knihy a brožury/Revizionizmus)
...né èíslo judaizmu a údajný poèet obìtí je pravdìpodobnì odvozen z Talmudu.Aby došli k požadovanému èíslu šesti (anebo skoro &sc …
09 November, 2005

104749

30.4.2006 15:54

RE: Zidovsky Torah byl obradne ulozen v srdci americke moci,v Pentagonu,premyslejte ,proc asi?

eugen 160.?.?.?

Reakce na 104749

>Neco, malo ,se muzete dozvedit zde:
moc Vam dekuji za informace,tu adresu jsem ulozil a prostuduji si ji pozdeji.

jinak dodam,ze docela verim na sionske protokoly neb mi okolnosti kolem nich prijdou velmi realne a jejich obsah se myslim na svetovy vyvoj hodi jak usity coz by si dle meho nazoru v te dobe tezko nekdo dokazal tak pekne,vystizne vymysliti.

ad talmud : az potkam nejakeho zidovskeho znameho a vzpomenu-li si na to taxe ho na talmud zeptam,ovsem sice vim,ze bude vedeti o co jde ale neverim,ze by se v tom vyrazneji vyznal,ci dokonce to neustale studoval a zil dle toho.
myslim,ze vetsinu dnesnich zidu,alespon ceskych,tyto veci prilis nezajimaji a ostatne vzhledem k jejich charakteru[pláč] talmud ani moc nepotrebuji[mrknutí jedním okem]

104780

30.4.2006 16:55

RE: Zidovsky Torah byl obradne ulozen v srdci americke moci,v Pentagonu,premyslejte ,proc asi?

eugen 160.?.?.?

Reakce na 104749

>Pravda o siónských protokolech
jeste reknu,ze k pravdivosti protokolu bych rad slysel,cetl debatu chytreho pana,zida,co si rika aki ben sion,historika s nimz mne jako by seznamil nillbert,tedy my se seznamili sami ale pres neho,k nemuz pristupuji s uctou a v jeho oboru,historii i s respektem ktery protokoly oznacuje za podvrh,s nejakym jinym nejlepe historikem co v ne rovnez veri.

aki pokud sem nahodou strkas svou obrizku taxe k nim trochu vyjadri[smích],ahoj snad vis kdo jsem[mrknutí jedním okem]
-----------------------------------------------------
uznavam,ze se castecne odchyluji od clanku ale ne tak docela a doufam,ze i tento muj prispevek je alespon natolik kvalitni aby se zobrazil jako vsechny[smích] me ostatni[smích].

104784

30.4.2006 18:22

RE: Zidovsky Torah byl obradne ulozen v srdci americke moci,v Pentagonu,premyslejte ,proc asi?

Ezop cz_dragon (zavináč) seznam (tečka) cz 4.?.?.?

Reakce na 104686

Talmud nebyl prelozen do Cestiny, Kompletni Talmud byl jenom prelozen do Anglictiny

http://www1.cuni.cz/cuni/ruk/gauk/zz2000/190_99-c.htm

Pro ty jsem rozumi Anglicky;

http://www.come-and-hear.com/talmud/index.html

104790

29.4.2006 2:43

vsichni tady blabolite...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 216.?.?.?

Amerika jeste dlouho bude velmoci at se vam to levicakum libi nebo ne. You guys just don't get it [pláč]

104654

30.4.2006 2:35

Tak ako SSSR.

Stehno 69.?.?.?

Reakce na 104654

Mali mat v znaku paviana, pretoze mali holu prdel a cerili zuby.
S uctou Viktor

104739

30.4.2006 5:52

RE: vsichni tady blabolite...

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 104654

>Amerika jeste dlouho bude velmoci at se vam to levicakum libi
>nebo ne. You guys just don't get it [pláč]
ano velmi spravne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [cool]

104754

1.5.2006 11:29

RE: vsichni tady blabolite...

Necromancker 212.?.?.?

Reakce na 104654

Počkat!Kde ja jsem něco podobneho už slyšel?Aha!Už vim!Se Sovětskym svazem na věčne časy a nikdy jinak!!!

104821

29.4.2006 7:04

19

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Vyčkáme a uvidíme věcí příštích. Zatím si můžeme dát jeden hezký antiamerický hudební videoklip, těch není nikdy dost: [mrknutí jedním okem]
http://www.youtube.com/watch?v=O9KTkjhKNsA&search=hardcastle

104660

30.4.2006 4:30

překvapení

kelvin 147.?.?.?

Fascinuje mě nenávist tohoto serveru vůči USA. Rád to tu pročítám, občas věrohodná zpráva, občas očividný nesmysl, ale podobné články, jako tento, je tu až velmi často. Typický článek jak se USA zhroutí, nechybí upozornění na Hirošimu. Tím se tento server shazuje ještě více než kdyby vydal najednou pět interpretací Jidášových spisků.

104747

30.4.2006 15:28

RE: překvapení

Tell 88.?.?.?

Reakce na 104747

absolutiní souhlas

104776

30.4.2006 17:00

RE: překvapení

eugen 160.?.?.?

Reakce na 104747

>Tím se tento server shazuje ještě
>více
se pochopitelne vubec neshazuje,to by sem nechodily stovky ctenaru a kdyby se vam opravdu ten pry shozeny tak nelibil taxem nepolezete[mrknutí jedním okem]

104785

1.5.2006 2:04

RE: překvapení

kelvin 147.?.?.?

Reakce na 104785

Ok, nerozumíme si v pojmu "schazování se". Být server nestranný, tak ho doporučím známým. Nemám zrovna hloupé známé. Tečka. To jen pro ilustraci, nic nedoporučuji a nemíním se povyšovat. Ale imho, bych získal doporučením "hele další dobrý nezávislý server" víc než textem "hele daší server, co nenávidí USA".
Jde mi o řády, opravdu jsem schopen doporučit xxx čtenářů/předplatitelů.

104804

30.4.2006 19:47

upozornění na Hirošimu

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 104747

Ano oskliva vec ale tehdejsi napadeni Japonska se neda srovnavat s moznym atomovym bombardovanim dnesniho Iranu.
Take je zajimave porovnat Hirosimu a srovnani Drazdan se zemi [naštvaný]

104794

1.5.2006 1:21

RE: překvapení

ivoxy 193.?.?.?

Reakce na 104747

Naprosty souhlas

104800

1.5.2006 12:42

Jak se zda ,tak Bushovo imperuim zaznamena nechtene zmeny, k nelibosti domacich obcanu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

http://i.today.reuters.com/misc/genImage.aspx?uri=2006-04-
Hlavni americka prozivaji demonstrace ,jednu za druhou,tento snimek ukazuje demonstraci na podporu nelegalnich emigrantu ,jez je v Americe na miliony a ,kteri zadaji socialni zabezpeceni a vyhody v ramci stavajicich americkych zakonu.Toto samozrejme vidi domaci-domorodci-Americane s evrposkym pozadim a ne jen to ,roste problem ve zdravotnictvi ,nebot nikym nekontrolovany emigranti prinaseji do USA tuberkulosu,AIDS,malarii a dokonce se obevily pripady malomocenstvi,takze muze vypuknou nakaza ve vetsim meritku a ani nemusi cekat na PTACI CHRIPKU, rovnez narostla i kriminalita.
http://today.reuters.com/news/articlenews.aspx?type=topNews&storyid=2006-04-27T150944Z_01_N27371789_RTRUKOT_0_TEXT0.xml
Immigrant protest may leave New Yorkers hungry
Zde ,zacina obava z jineho ruhu stavky ,ze strany emigrantu,jez muzou ochromit New York v dobe podavani jidla v restauracich, kde si mysli mnoho Americanu ,ze sefkuchar jim vari,zatimco ve zkutenosti malo placeni emigranti jsou hnaci silou techto podniku,jak se zda ,"tak imperium " to nebude mit v nadchazejich dnech lehke.Takze mnoho vehlasnych restauraci a jinych podniku muze utrpet znacne skody a tak se klade otazka ,jak se Amerika rozhodne?Zatim,zacina bitka v ulicich,kde Mexicani rikaji,tato zeme nam byla ukradena,mame pravo byt zde - a zacina dochazet na peste.
http://www.halturnershow.com/mexico%20images/mexico6.jpg
Zde ,Mexican mlati Americana.
http://www.halturnershow.com/mexico%20images/mexico7.jpg
Zde,American honi Mexicana,aby mu ukazal,kde je pravda a pravo.
http://www.halturnershow.com/mexico%20images/mexico9.jpg
Dochazi k paleni vlajek.
http://www.halturnershow.com/mexico%20images/mexico2.jpg
Tato zeme nam byla ukradena,provolava tento Mexican.
Jenom ,jedna TV stanice ukazala zabery sz demonstrace ,kde se palila americka vlajka pred hrbitovem ,kde jsou pohrbeni vojensti veterani.
ONLY ONE TV STATION IN LOS ANGELES SHOWED THE BURNING OF THE AMERICAN FLAG IN FRONT OF THE VETERAN CEMETERY.--- SPANISH LANGUAGE UNIVISION!
Australska media mlci,jako "prase v zite",co ,jinde ,v Evrope,co ti ukazuji z dnesni Ameriky ?
http://www.halturnershow.com/

104826

1.5.2006 16:21

RE: Jak se zda ,tak Bushovo imperuim zaznamena nechtene zmeny, k nelibosti domacich obcanu.

eugen 160.?.?.?

Reakce na 104826


>,co ,jinde ,v Evrope,co
>ti ukazuji z dnesni Ameriky ?
oficialni media jako televizi a rozhlas ja jiz par let nesleduji,nezajima mne ta jejich propaganda a jen sem tam neco zaslechnu,ze o nicem ja nevim.
mam svuj internet a nic jineho jiz dlouho nepouzivam.

treba to budou zrovna usa kde vyslehnou prvni poradne plameny kyzene rasove valky jez pak zachvati vsechny puvodne bile zeme.
tesim se a verim na konecne vitezstvi bilich,Bohem vyvolenych narodu[smích]

104842

2.5.2006 21:17

RE: Jak se zda ,tak Bushovo imperuim zaznamena nechtene zmeny, k nelibosti domacich obcanu.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 104842

Jaká rasová válka? Proč něco takového? Jen se podívejte na to které národy byli a jsou v dějinách našimi nepřáteli. Jsou to Němci, Američani, Židi... a všichni jsou bílí jako my. Oproti tomu žádní barevní nikdy našemu Českému národu nijak zvlášt neublížili ani ho neohrožovali.

A co se týká názorů pana Nohejla. Nevím proč podporuje Američany. Vždyt to jsou právě Amíci kteří páchají tolik neskutečných zločinů ve světě(Jugoslávie, Afganistán, Irák...). Oproti tomu Mexičani nic špatného nedělají. Já věřím že nám Mexičané budou vítanými spojenci v boji proti Americké agresi.

104970

2.5.2006 22:53

Němci nám neškodili vždy, pane Zorbo,

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 104970

hlavně za Druhé světové - ale teď si nejsem jist, jestli Adolf Hitler nebo Reinhardt Heydrich nebyli správní němečtí junáci, vlastenci, synové svého lidu, kteří by nám měli být vzorem... [zmaten] [zmaten]

104977

5.5.2006 12:39

RE: Němci nám neškodili vždy, pane Zorbo,

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 104977

Vy asi nečtete pořádně to co píšu. Jsem proti USA právě proto že USA dnes představují pro svět totéž co Německo za světových válek a proto že třeba Bush je něco jako novodobý Hitler.

105098

6.5.2006 11:57

RE: Němci nám neškodili vždy, pane Zorbo,

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 105098

Jenže, Zorbo, pro (některé) Němce a Američany jsou Hitler nebo Bush zase jejich junáky. Arkán byl junákem jen pro Srby, ne pro Chorvaty. Jak Vám napsal dobře Antiseptik na diskusním fóru: Vaše vlast a Vaši junáci končí tam, kde začíná vlast a junáci někoho jiného.

105154

7.5.2006 20:18

RE: Němci nám neškodili vždy, pane Zorbo,

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 105154

Ale vždyt já nic z toho nepopírám. Každý národ má své hrdiny. To že někdo považuje někoho za hrdinu ale ještě neznamená že ten člověk je skutečně dobrý. Jde o to kdo jen brání svoji zem a kdo je agresor. Proto Hitler i Bush jsou zločinci, nebot oba napadali a zotročovali jiné národy. Zatímco Arkan a lidé jako on jen bránili svoji vlast a proto jsou podle mne skutečně pozitivními a dobrými lidmi.

105236

9.5.2006 21:23

Pane Zorbo,

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 105236

>To že někdo považuje někoho za hrdinu ale ještě
>neznamená že ten člověk je skutečně dobrý.
Moje řeč. Např. Sládek nebo Žirinovskij.

>Zatímco Arkan a lidé jako on jen bránili svoji vlast a proto
>jsou podle mne skutečně pozitivními a dobrými lidmi.
Arkán, než byl vlasteneckým junákem, tak seděl řadu let ve Švédsku a tady v Holandsku za čistě kriminální delikty. Z obou vězení Váš junák uprchl a teprve v 90. letech se dal na vlastenectví.

105410

14.5.2006 10:39

RE: Pane Zorbo,

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 105410

Sládek i Žirinovskij jsou dobří vlastenci a hrdinové nebot brání svoji vlast před USraelem.

A Arkan byl hrdinný vlastenec kvůli tomu jak statečbě bránil svoji vlast v 90tých letech před stejnou hrozbou jaké čelí dva výše jmenovaní národovci. To že se v mládí dopustil nějakých chyb na tom nic nemění, důležité je že se polepšil a dal se na dobrou cestu.

105785

7.5.2006 21:02

RE: Němci nám neškodili vždy, pane Zorbo,

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 105098

>Vy asi nečtete pořádně to co píšu. Jsem proti USA právě proto že USA dnes představují pro svět totéž co Německo za světových válek a proto že třeba Bush je něco jako novodobý Hitler.
<

Taková silná tvrzení jsou intelektuálně neudržitelná. Ano současná americká administrativa má jisté fašizující rysy, porušuje mezinárodní právo a je agresivní. Jenže podobných příkladů bylo v minulosti mnohem víc. Dnešní USA mají mnohem blíž k Britskému impériu (a patrně tak zřejmě i skončí) nebo k starověké Římské říši která vlastně převzala kulturu starého Řecka tak jako USA převzali evropskou kulturu. Pokud by byly USA stejné jako nacistické Německo tak by jste těžko mohl psát na Zvědavce tyto plamenné projevy ale byl by jste někde v Guantanamu. [mrknutí jedním okem]

105240

9.5.2006 21:12

RE: Němci nám neškodili vždy, pane Zorbo,

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 105240

Mýlíte se. USA jsou možná demokratické, to ale bylo i Německo za první světové války. Zásadní věc v níž jsou USA stejné jako Německo je to že usilují o světovládu. Německo ve snaze o získání světovlády rozpoutalo dvě světové války, dnes o totéž, tedy o světovládu, usilují USA a pravděpodobně to povede k nové světové válce v níž budou USA rozdrceny. To jestly je ta či ona zem demokratická není zásadní.

105408

2.5.2006 23:18

RE: Jak se zda ,tak Bushovo imperuim zaznamena nechtene zmeny, k nelibosti domacich obcanu.

eugen 160.?.?.?

Reakce na 104970

>Jaká rasová válka? Proč něco takového
ja myslim hlavne vnitrni,obcanskou,ocistnou rasovou valku a zde se snad jiz nezeptate proc.

>A co se týká názorů pana Nohejla. Nevím proč podporuje
>Američany.
no prece pro to,ze on stejne jako ja vzdy preferuje bile,Bohem vyvolene narody,proste normalni pan co to s nami krestany mysli dobre.

104978

5.5.2006 12:45

RE: Jak se zda ,tak Bushovo imperuim zaznamena nechtene zmeny, k nelibosti domacich obcanu.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 104978

Já rozhodně nepreferuji vždy bílé. Navíc si uvědomte že bílí nejsou všichni křestani(dalšími velkými bělošskými náboženstvími jsou Islám, Hinduismus a Judaismus) a stejně tak zdaleka né všichni křestani jsou bílí. Já preferuji každého kdo brání svoji zem a svůj lid. A odsuzuji každého agresora a zločince. Proto jsem proti Američanům(agresivnímu a zločinnému národu) a podporuju Mexičany(kteří jen sedí doma a nic špatného nedělají, nikoho nenapadají a navíc Texas, Kalifornie a další patří ve skutečnosti jim a ne Američanům). Navíc si uvědomte že ne všichni Američani jsou bílí, asi 25% Amíků je barevných.

105101

3.5.2006 13:07

Kde ,bude konec "Americkeho" experimentu s multikulturni spolecnosti?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Amerika ,nam vsem ukaze ,zda v dnesnich dnech se nepotvrdi to,co se tvrdilo uz roky,ze se jim emigrace a multikulturni politika vymsti.Zatim ,muzem posuzovat udalosti ,kdy nenavist jednech ,roste proti druhym,doporucuji navstivit dve protichudne linky ,jez Vam pomuzou vice porozumet,celemu pozadi a tim i udelat si predtstavu ,kde zkonci krestanska-katolicka zeme,vlivem zameru a nebo omylu svych politiku.
WeAreRacists.com.
WeHateGringos.com.
Zde, se obevuji "stare rany" a to,kdyz Americka vlada vedla valku proti sousedum-Mexiku v zajmu zabrani uzemi,Nove Mexiko ,Texas a jine,byly valecnym uspechem odtrzeny a dnes mnozi Mexikani rikaji Americanum ,"My jsme doma",to bylo nase uzemi,co jste nam jej vzali,takze ,takova ,na prvni pohled emigrace ,muze byt povazovana za tichou invasi zpet do ztracenych uzemi.
Tuesday, May 2, 2006 5:37 PM EDT

LATIN GANGS INSIDE U.S. ARMY - STAKE OUT TURF -- IN IRAQ!
RECRUITERS TOLD TO OVERLOOK GANG TATOOS; GANG GRAFITTI NOW APPEARING IN IRAQ
Tuesday, May 2, 2006 5:56 PM EDT

IMMIGRANT PROTESTS TURN VIOLENT
Savages attack cops and Sheriff's Deputies with rocks and bottles
To je jen kratka ukazka ,jak se veci maji,tyto akce muzou prejit ve spontalni nasili,jez muze zkoncit velkym krveprolitim a muze se stat ,ze Amerika,jako doposavad oznacovana krestanska zeme zanikne a nebo zcela zmeni svou socialni strukturu, budoucimu ovlivneni mozna i Kanadu.Dnes ,nelegalni emigranti zadaji stejne pravo ,jako americti obcane a demonstrace maji dokazat,ze zakon v tomto pripade je spatny,chteji prosadit svuj zakon,jejich pravo a co dal,kdyz vyhraji?
http://images.ibsys.com/2006/0501/9140572.jpg
Marco Canesiles dressed as the Statue of Liberty for the Chicago rally.
Prosadi ,nakonec ,muslimsti obcane ,aby v Evrope se zavedli muslimske zakony?
Prosadi vsichni nezakonny pristehovalci sva prava v Evrope,dojde proces takovych rozmeru,ze to zmeni cely svet,zejmena zeme s bilou a nebo ,lepe ,receno ,krestanskou populaci,proc Rusove protestuji a krici ,"Rusko,Rusum",proc z Anglie se stehuje tolik Britu do jinych zemi ,zejmena do Spanelska a Portuganska ?
Toto ,vse postupne zmeni zivoty nas vsech.Mnozi lide si dnes jeste nekladou tyto otazky,ale postupem casu ,budou ,uz nuceni se ptat,prinuti je k tomu zmenene okolnosti,Britove se uz neptaji,ale bali kufry a mnozi odchazeji ze sve zeme ,kde zili po staleti pryc,neni to dost silne varovani pro nas vsechny?
http://images.ibsys.com/2006/0501/9140602.jpg
My mame radi emigranty,jako ,uznani za jejich podradne placenou praci,ale ,jak se veci vyvinou dal?Majitel restaurace mysli na dobry vydelek s levnou pracovni silou,ale mysli on na to,az se vse zmeni dle prani emigrantu,zda jeste bude majitelem restaurace,bily farmari utekli v Mozambiku ze svych farem,Francouzove se museli odstehovat ze svych kolonii,z Jizni Afriky ,mnozi rovnez utekli a tak dale.

104996

3.5.2006 13:40

Video k pochopeni zmen ,jez Amerika prodelala a jez vedou k dnesnim udalostem.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

http://www.prisonplanet.com/images/may2006/020506mlaw2.jpg
http://www.prisonplanet.com/articles/may2006/020506martiallaw.htm
Martial Law 9/11 Now Available For Free Download
Google video has entire film online
Stanne pravo lze si volne nahrat na CD a nebo video.
Alex Jones' Martial Law 9/11: Rise of the Police State is available on Google video for completely free viewing and download. You can watch the entire video in one chunk by clicking here or watch it broken up into different parts. Click here for part one, here for part two and here for part three.V teto casti originalu mate moznost si to vse nahrat,doufam,ze se to nekomu z Vas ,se zajmem o vec povede a rekne-napise ,nam o tom vice .
http://www.prisonplanet.com/images/may2006/020506mlaw5.jpg
Schwarzenegger's speech is taken right from Adolf Hitler's playbook as he puffs his chest out and decries every American to serve the Homeland.*
Pokusim ,se sam za sebe videt toto video a pokud se mi to podari,tak ,dam prispevatelum Zvedavce vedet,nakolik je to zajimave,ale ,kazdopadne bychom meli nahlednout do pozadi problemu Ameriky.

104997

12.5.2006 7:22

Celáááá planeta...

Chládek 195.?.?.?

Podle autora opět všichni v jednom šiku poděláme Ameriku.
Hodně úspěchů a štěstí až budete žít v novém světovém pořádku vedeném třeba Čínou s Íránem.

105626

12.5.2006 22:15

Přání je otcem myšlenky.

Jirka 212.?.?.?

Článek je blábol, nic víc.

105703

18.7.2006 17:27

Pěkně to vystihli NOFX v písničce American Errorists

Miky 147.?.?.?

...
Enemy of the planet we finally have a common aim
a reason to forget about our differences
and stand as a united front


It's up to us, we must expose,
Humiliate American errorists
We’ll start with one
The war has just begun

110820

Příspěvků: 100

28.04. 01:11 Vodník  Zbožné přání
28.04. 02:19 Pasant  RE: Zbožné přání
28.04. 02:51 Antiseptik  RE: Zbožné přání
28.04. 07:58 Jiří Rýpar  RE: Zbožné přání
29.04. 10:29 tora85  RE: Zbožné přání
28.04. 03:57 zap  Tohle je opravdu dobre psany
28.04. 04:00 Aaron Katz  Bushovo imperium
28.04. 18:49 Vlastimil Čech  RE: Bushovo imperium
20.06. 21:09 svit  RE: Bushovo imperium
28.04. 08:06 Jiří Rýpar  Zbožné přání viditelných i neviditelných psů
28.04. 15:52 Ezop  RE: Zbožné přání viditelných i neviditelných psů
28.04. 08:59 flakac  Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
28.04. 09:52 Husita  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
28.04. 11:29 Cynik  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
29.04. 04:11 Astalavista  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
28.04. 12:07 Zorba  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
28.04. 14:29 YAMATO  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
28.04. 16:18 Antiseptik  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
29.04. 11:38 Zorba  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
29.04. 17:54 YAMATO  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
01.05. 19:30 Zorba  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
02.05. 07:44 YAMATO  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
02.05. 09:58 Petr Gejdoš  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
02.05. 20:58 Zorba  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
03.05. 22:16 jozin z bazin  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
05.05. 16:51 Zorba  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
07.05. 05:03 YAMATO  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
07.05. 20:14 Zorba  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
28.04. 16:02 ValMor  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
28.04. 18:20 Vanguard  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
28.04. 23:54 zap  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
29.04. 11:50 Zorba  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
29.04. 09:21 seda  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
29.04. 16:46 Pasant  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
30.04. 17:11 Zubr  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
01.05. 19:32 Zorba  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
28.04. 13:11 Antiseptik  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
29.04. 08:24 seda  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
29.04. 09:37 hostující  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
29.04. 17:04 Rene Bartosek  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
17.05. 12:59 Chládek  RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne
28.04. 11:24 Hubert z Olomouce  25 let?
28.04. 12:01 Zorba  Zajímavý článek
28.04. 14:37 VaclavK  RE: Zajímavý článek
28.04. 14:47 Antiseptik  RE: Zajímavý článek
29.04. 12:19 Zorba  RE: Zajímavý článek
28.04. 17:52 eugen  RE: Zajímavý článek
29.04. 12:16 Zorba  RE: Zajímavý článek
29.04. 14:50 Aja  RE: Zajímavý článek
01.05. 19:36 Zorba  RE: Zajímavý článek
29.04. 15:24 Kevin  RE: Zajímavý článek
01.05. 19:42 Zorba  RE: Zajímavý článek
01.05. 21:08 Petr Gejdoš  RE: Zajímavý článek
02.05. 21:11 Zorba  RE: Zajímavý článek
02.05. 21:35 Antiseptik  RE: Zajímavý článek
03.05. 04:33 Rene Bartosek  RE: Zajímavý článek
04.05. 01:54 Antiseptik  RE: Zajímavý článek
04.05. 02:08 Rene Bartosek  RE: Zajímavý článek
05.05. 12:26 Zorba  RE: Zajímavý článek
03.05. 23:35 jozin z bazin  RE: Zajímavý článek
28.04. 18:20 Slavo  pan Stwora, mohol by ste trochu do toho vidit hlbsie
28.04. 18:27 merc  USA jsou velmoci
29.04. 01:09 Stehno  Akonahle niekto pusti ....
29.04. 02:32 Robert Nohejl  Zidovsky Torah byl obradne ulozen v srdci americke moci,v Pentagonu,premyslejte ,proc asi?
29.04. 15:53 eugen  RE: Zidovsky Torah byl obradne ulozen v srdci americke moci,v Pentagonu,premyslejte ,proc asi?
29.04. 21:20  RE: Zidovsky Torah byl obradne ulozen v srdci americke moci,v Pentagonu,premyslejte ,proc asi?
29.04. 23:55 eugen  RE: Zidovsky Torah byl obradne ulozen v srdci americke moci,v Pentagonu,premyslejte ,proc asi?
30.04. 04:48 Robert Nohejl  RE: Zidovsky Torah byl obradne ulozen v srdci americke moci,v Pentagonu,premyslejte ,proc asi?
30.04. 15:54 eugen  RE: Zidovsky Torah byl obradne ulozen v srdci americke moci,v Pentagonu,premyslejte ,proc asi?
30.04. 16:55 eugen  RE: Zidovsky Torah byl obradne ulozen v srdci americke moci,v Pentagonu,premyslejte ,proc asi?
30.04. 18:22 Ezop  RE: Zidovsky Torah byl obradne ulozen v srdci americke moci,v Pentagonu,premyslejte ,proc asi?
29.04. 02:43  vsichni tady blabolite...
30.04. 02:35 Stehno  Tak ako SSSR.
30.04. 05:52 stefan  RE: vsichni tady blabolite...
01.05. 11:29 Necromancker  RE: vsichni tady blabolite...
29.04. 07:04 Pavel Bočan  19
30.04. 04:30 kelvin  překvapení
30.04. 15:28 Tell  RE: překvapení
30.04. 17:00 eugen  RE: překvapení
01.05. 02:04 kelvin  RE: překvapení
30.04. 19:47 Hastrman  upozornění na Hirošimu
01.05. 01:21 ivoxy  RE: překvapení
01.05. 12:42 Robert Nohejl  Jak se zda ,tak Bushovo imperuim zaznamena nechtene zmeny, k nelibosti domacich obcanu.
01.05. 16:21 eugen  RE: Jak se zda ,tak Bushovo imperuim zaznamena nechtene zmeny, k nelibosti domacich obcanu.
02.05. 21:17 Zorba  RE: Jak se zda ,tak Bushovo imperuim zaznamena nechtene zmeny, k nelibosti domacich obcanu.
02.05. 22:53 Vodník  Němci nám neškodili vždy, pane Zorbo,
05.05. 12:39 Zorba  RE: Němci nám neškodili vždy, pane Zorbo,
06.05. 11:57 Vodník  RE: Němci nám neškodili vždy, pane Zorbo,
07.05. 20:18 Zorba  RE: Němci nám neškodili vždy, pane Zorbo,
09.05. 21:23 Vodník  Pane Zorbo,
14.05. 10:39 Zorba  RE: Pane Zorbo,
07.05. 21:02 Emma Bovary  RE: Němci nám neškodili vždy, pane Zorbo,
09.05. 21:12 Zorba  RE: Němci nám neškodili vždy, pane Zorbo,
02.05. 23:18 eugen  RE: Jak se zda ,tak Bushovo imperuim zaznamena nechtene zmeny, k nelibosti domacich obcanu.
05.05. 12:45 Zorba  RE: Jak se zda ,tak Bushovo imperuim zaznamena nechtene zmeny, k nelibosti domacich obcanu.
03.05. 13:07 Robert Nohejl  Kde ,bude konec "Americkeho" experimentu s multikulturni spolecnosti?
03.05. 13:40 Robert Nohejl  Video k pochopeni zmen ,jez Amerika prodelala a jez vedou k dnesnim udalostem.
12.05. 07:22 Chládek  Celáááá planeta...
12.05. 22:15 Jirka  Přání je otcem myšlenky.
18.07. 17:27 Miky  Pěkně to vystihli NOFX v písničce American Errorists

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 98 čtenářů částkou 15 298 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 1

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,27 Kč
Euro
26,33 Kč
Libra
29,61 Kč
Kanadský dolar
17,00 Kč
Australský dolar
16,21 Kč
Švýcarský frank
24,39 Kč
100 japonských jenů
21,33 Kč
Čínský juan
3,38 Kč
Polský zloty
5,88 Kč
100 maď. forintů
7,29 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,19 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 939,09 Kč
1 unce stříbra
524,57 Kč
Bitcoin
409 187,59 Kč

Poslední aktualizace: 23.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 857