Diskuze k článku

Držte si klobouky, jedeme z kopce

Příspěvků 36

27.4.2006 6:53

len dufam

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

ze to bude precedens a ze potom sa roztrhne vrece so zalobami na celom svete.Nevynimajuc zalobu aj na Slovensku,proti tej modrej luze.

104464

27.4.2006 9:10

No nevím

Drahula 195.?.?.?

Naivní, ale krásné... [mrknutí jedním okem]

104471

27.4.2006 16:58

RE: No nevím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 104471

Původ problému teď leží v Iráku.
Zůstat tam už moc dlouho nejde a odejít je také malér.
Tak teď babo raď.

104505

28.4.2006 22:48

RE: No nevím

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 104505

Jak si kdo ustele, tak si lehne.

104648

29.4.2006 22:26

RE: No nevím

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 104505

Ale kdepak, Irak je uz zastaraly problem.
Ted to chce "vrazit" do Iranu a pohlidat si jak Irak, tak take celou tu oblast.
Bude to sice stat zpoustu penez, ale koho to zajima. Vzdyd to zaplati danovy poplatnici. [pláč]

104727

27.4.2006 19:31

RE: No nevím

Vlastimil Čech 213.?.?.?

Reakce na 104471

Moc krásné... ale naivní...

104516

27.4.2006 20:49

RE: No nevím

Drutěvník 62.?.?.?

Reakce na 104471

Iráčané střílejí na Američany, protože neodcházejí a Američani neodcházejí, protože na ně střílejí Iráčani. Začarovaný kruh... [oči v sloup]

Že je to protizákonná a hnusná okupace, to je jasné...

104523

27.4.2006 15:59

přepověď

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

podle jednoho "soudruha" z Ruska, kterej ještě za hluboké totality přepovídal rozpad komunistickýho bloku, se má severní amerika stát díky vlastnímu přičinění neobyvatelná, takže se nechme překvapit...

104499

27.4.2006 19:07

Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

To už není prakticky nutné, dnes již si může každý vzdělaný, přemýšlivý a prozíravý člověk udělat proroctví = prognozu sám. Nicméně teď uvedu - již asi poněkolikáté zde na Zvědavci - několik zásadních "scifi" informací, které nám k nastávající krizi v Americe z dálavy 500 let poslal pan Nostradamus.

1)Simulacra zlata = papírové peníze a akcie budou bezcenné, vše bude rozkradené.

2)Národ se přesvědčí, že "v chrámu" není žádné zlato (nejpravděpodobněji Fort Knox) a vypuknou strašné vášně - občanská válka neslýchaných rozměrů.

3)Lidé budou zabíjení na ulicích a v parcích, je vzpomenuto "věšení na vyvýšených místech" jakýmisi lidovými soudy - asi soudce Lynch.

4)Amerika bude napadena nějakou neznámou zbraní s charakterem ZHN - nikoliv neznámou před 500 lety, nýbrž i nám nyní neznámou !! Mimo to budou použity i "normální" ZHN ... [velký smích]

5)Dojde k blíže nespecifikované přírodní katastrofě - možná ne jediné, což dohromady vymaže USA z politické mapy světa.

Tomu se může každy smát, co srdce ráčí - prosím... ale těžký krok Osudu se tím nezpomalí ani neurychlí. Nechce se mi sem dávat všechny ty analýzy finančních expertů, všechny ty statistiky vývoje cen rozhodujících komodit, ukazatele toho, kam a jak plynou jaké suroviny a prostředky. jaký by to mělo smysl, když takový zde již se nevyskytující geniální ekonomický expert kema nebyl schopen vyvodit závěry ani z běžných statistických údajů.

Uvedu jen tady toto:

http://www.house.gov/paul/congrec/congrec2006/cr042506.htm

Moc mi tu chybí expert na USA a ekonomii typu kema - nenašel by se nějaký nástupce, třeba šedesát osmička, ten taky tomu určitě rozumí a je s USA náramně spokojený...

Čím to asi je, že pan Nostradamus z hloubi 500 let toto vidí a takoví "experti", kteří v tom žijí - ti nevidí nic ? Ano !! Souhlasím - držte si klobouky - pořádně, jedeme s kopce [velký smích]

A ještě něco:
http://zpravy24.pantax.cz/2005/10/07.10.05.htm

Koukněte na článek "Velká Británie nás zradila dvakrát" - kdo to je ten pan Richard Král, právník a diplomat ?

104514

27.4.2006 19:59

RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 104514

1) Pokud bude finanční systém "fungovat" pořád stejně jako dne, je to dřív nebo později nevyhnutelné. K tomu není zapotřebí Nostradama.
2,3,4) Ani bych se nedivil
5) Klidně by to mohla být sopka v Yellowstonu, vědci tvdí, že se výbuch nevyhnutelně blíží. Vzhledem k obrovské velikosti může výbuch klidně zlikvidovat půlku ameriky. Pocítili bysme určutě to i my v Evropě.

104518

27.4.2006 20:39

RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...

Dr.Strangelove 213.?.?.?

Reakce na 104518

Zdravím "Nostradamistu" [smích]
Ano,ty verše znám a mohlo by to být ono...ale klidně to může být za 1000 let.
(pokud si to dobře pamatuju,tak MN napsal že předpovídal od 1555 do 3797)

Problém MN je,že psal tak strašlivě obecně,že z toho nejde vyvodit nic konkrétního a při troše snahy každý verš napasujete na nějakou historickou událost...

Co se týká proroctví,tak mě osobně spíš zaráží to,jak se nejrůznější proroctví sbíhají zhruba do dnešní doby.MN="války,hladomor,epidemie...až se velký cyklus staletí obnoví(ale může to být až po r.3000,že ?)",Mayové 2012,proroctví s Mahdím,Malachiáš a poslední papež...

Proroctví a konspirační teorie jsou moje hobby (podobných právníků asi moc nebude [velký smích] ...),ale těžkou hlavu si z nich nedělám.Už takhle,když si otevřu Google News,tak mě vždycky něco bací do očí "HA-už je to tady!".Už vidím spiknutí neocons,Illuminátů a kdovíkoho ještě úplně za vším [oči v sloup]

PS - bonus pro Petra Gejdoše:
Určitě znáte verš: "Hrozná válka připravovaná na Západě,rok poté přijde strašlivá morová nákaza...mladý ani starý nepřežije".Hmm.To by tedy na dnešní dobu dost sedlo,že ? [mrknutí jedním okem] Nechcete někdo poslat jeden výtisk Centurií do Bílýho domu ???

104519

27.4.2006 21:27

RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 104519

Rovněž zdravím !! Pro upřesnění - myslím, že je chyba vůbec mluvit o nějakém konci světa na veřejnosti, aniž by bylo vždy zdůrazněno, že se jedná o spíše jen zaužívaný pojem, který ale má v tom případě jiný obsah, než jak je vulgárně chápán jako že nějaký panbiček uděla "cvak" na nějakém vypínači, zazní trouby nebeské a svět skončí - začne soud.

Čili ano - MN jede dál přes naši dobu, na druhou stranu většina ostatních proroků zde končí, jako by dále již nebylo nic. Fakt divné. Je z toho ale spíše vidět, že většina proroků našeho letopočtu byla již indoktrinována či upravena v "křesťanském duchu". Ne tak NM - ten se toho nedopustil a nahradil tu "nekompaktibilitu" tak "hustým zakryptováním", že tomu skoro nikdo nerozuměl a tak měl s inkvizicí klid ...

PS - bonus pro ... - jo jo ! Já jsem dobrovolně zatáhl za záchrannou brzdu a dále už raději nepublikuju více jeho myšlenek. Já jsem se nad tím něco naseděl a napřemýšlel a má to na moji mysl účinek jako droga - jako bych svou mysl transponoval na nějaký informační kanál. Ještě jsem kromě rostlinky "nicotiana" a vodičky "aqua vitis" žádnou drogu nepožil. Můj průšvih je, že v tom stavu mám pocit, že celou problematiku jakoby vidím jako "na dlani", avšak praktický "výtěžek" do normální češtiny je skoro nulový.

Nevím, zda by expedice Centurií do White domku byla co k čemu, ale v Jeruzalemě si myslím to všechno čtou a konsekvence evidují bedlivě. Já si toho všimnul v kritickém období 1990/1991 - izraelská vláda citlivě reagovala ve smyslu starých proroctví a patrně takto zachránila svět. Tam tomu naslouchají pozorně a snaží se nešlápnout vedle. Dobře vědí, že mohou v jednou jediném okamžiku jediným chybným krokem o všechno přijít.

To je právě to, proč se mám na pozoru - jsem si jistý, že mi uniká nějaký důležitý aspekt celého problému. Podle mě vše ukazuje na to, že Izrael bude zničen a Hebrejové utrpí strašnou ztrátu. A přesto to berou s kamennou tváří protřelého podvodníka v pokru.

Já si taky z toho nedělám těžkou hlavu - tedy už ! Ještě tak před 10 léty jsem byl v krizi, děti mi dospívaly a já zjišťoval toto vše a nedělalo mi to dobře.

Nedělá mi to extra dobře ani teď, ale už nejsem "nervozní" ... [velký smích] Zda je to tím, že jsem pochopil, nebo jsem jen zblbnul, Bůh ví !

104535

27.4.2006 22:39

RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...

Dr.Strangelove 213.?.?.?

Reakce na 104535

Můžu se jenom zeptat na tu zmíněnou aktivitu Izraele v 1990/1991,o co šlo ?

Jinak těžko si představit zničení Izraele s odhadovanými 200-300 jad.hlavicemi a "backed by USA".Konvenčně na Izrael na Blízkém a Středním východě nikdo nemá.To by muselo jít opravdu o full-scale válku,např.jaderné bombardování Izraele Čínou (proč by to dělala ?),Pákistánem (převrat?)...I když možná že Izrael je tak malý,že by stačila jedna bomba pěkně vyválená v kobaltu...
Iránci určitě něco mají v rukávu.Vůbec bych se nedivil,kdyby měli koupených pár hlavic co se ztratily v Rusku a na Ukrajině.

Teď mě tak napadá,jak je Ahmadínežád tak sebevědomý...co když sehnali dejme tomu 5 kufříkových bomb z Ruska (podle gen.Lebedě se jich ztratilo asi 45),a teď jsou agenti na místě v New Yorku,L.A.,Washingtonu,Chicagu a Londýně ? A čekají na povel ? Tak z toho by mohla bejt pěkná polízanice...Ale snad až takhle šílenej Ahmadínežád není,i když co o něm psali...Je to fanatický přívrženec Mahdího,tzv.12 imáma.Podle jejich víry přijde Mahdí zpět na svět,když se tento bude zmítat v hrozné válce a utrpení...

Možná že největší nebezpečí pro nás všechny je fakt,že proti sobě stojí dva fanatici,s pocitem že jsou vyvoleni začít "svatou válku".Jeden je křesťan a druhý muslim.A jak to tak vypadá,tak si jdou oba tvrdě za svým...

Vzhledem k tomu,jak se situace kolem Iránu přitvrzuje každým týdnem,já osobně to vidím maximálně na letošní podzim,kdy se něco semele.A to možná hodně přidávám...

104547

28.4.2006 1:09

RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...

Aaron Katz 207.?.?.?

Reakce na 104547

Oni opravdu maji ty kufrikove bomby. Tak jako Iranci v exilu i v Iranu samem uprednostnuji posledni kolekci od "Louis Vuitton", a stejne jako tady jsou to ty Cinske.
Premyslel jsem o te nepopularite presidenta Bushe a uvedomil jsem si, ze jsem se doposud mylil. Ja jsem byl presvedcen, ze ta nepopularita je zalozena na snaze promoralni, soucitu s nevinnymi lidmi kteri umiraji.
Vypada to ale, ze je to spise protoze valku prohravaji a zacinaji mit pocit marnosti svych obeti.
Kdyby vyhravali, jo, to by bylo hura. To by mu kazdy gratuloval, tak jako kdyz byl na palube te letadlove lodi.
V zaklade Americane jsou vychovavani velmi militaristicky. To se nezmenilo, kazdy chce byt vitezem, ale nikdo nechce byt obeti. A prave prohravana valka vyzaduje obeti. Ekonomicke a na zivote. A nyni opet jsou ve valce ktera nejde jejich smerem. Pres to, kolik penez investovali do zbrani ktere jsou vlastne nepouzitelne. Vietnam opet.
Je zajimave, jak prirovnani s Hitlerem je nyni vice podobne. I on mel ke konci valky problem se svymi generali, kteri se ho pokusili zabit. V USA to jeste tak daleko nedoslo.

104569

28.4.2006 1:49

RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 104569

(Příspěvek zrušen. Začínáte prázdně tlachat. Prosím omezte své příspěvky. A totéž platí pro Honzu777. Editor)

104574

28.4.2006 2:46

RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 104547

Mezi těmito dvěma individui je značný rozdíl v tom, že jenom jeden z nich má historii napadání jiných států. Můžou být sice stejně fanatičtí, ale jen jeden je nebezpečím pro celý svět. Ale nebude to mít lehký do další války se pustit v situaci v jaký právě jsou, není to zrovna nejlepší nápad. Trochu mi to připomíná řešení zkrachovalého investora, který místo aby sám vyskočil z okna, by se rozhodl zničit celý svět jenom protože může. Nevím jak mu půjde přemlouvat vlastní generály k dalšímu marnýmu a drahýmu tažení, ti si taky můžou spočítat na prstech jedný ruky jak rychle by se to semlelo, kdyby začali rovnou atomovkama. A vojclové budou bez nich v průseru mnohem rychlejc než v Iráku.[velký smích]

104580

28.4.2006 11:44

RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 104547

Nesouhlasím s hodnocením Iránského prezidenta. Je to totiž jen roduvěrný vlastenec a zbožný muž jenž slouží dobře svojí zemi a je připraven bránit svůj lid. Na tom přece není nic špatného. Přirovnávat ho k agesorovi a zločinci Bushovi podle mne vůči němu není fér. Kéž by i u nás v Evropě stáli v čele vlád vlastenci bránící svůj národ před USA tak jako je tomu v Iránu. Doufám že se toho brzy dočkáme a vlastenci se dostanou k moci i v Evropě. Je na čase abychom se USA postavili tvrdě na odpor.

104612

28.4.2006 15:59

RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 104612

Já s tím naopak souhlasím Ahmadinejad je náboženský magor který nedávno dokonce zakázal aby v íranském rádiu hráli Beethovena protože je příliš západní. Samozřejmě fanatici tohoto druhu jsou i mezi křestany (hlavně v USA) a židy.

104627

28.4.2006 17:27

RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...

petr 83.?.?.?

Reakce na 104627

on toho beethovena nezakázal, on jenom vyzval k dodržování toho, co už dávno platí od dob chomejního. a v státních sdělovacích prostředcích se tyhle věci nehrajou proto, že jsou "příliš západní", ale proto, že jsou křesťanský. je v tom nepatrnej rozdíl. však my taky normálně nehrajem čínský lidový nebo muezínovo zvaní k modlitbě, i když můžeme

104634

29.4.2006 22:32

RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 104634

Za totality take nepousteli v radiu moc zapadnich pisni. Aby to moc "neprovokovalo" pracujici lid. Zato ruske pisne v ceske versy(napriklad od Lisky), se tam hrali denodenne.

104729

28.4.2006 17:28

RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 104627

co to chapat v kontextu churcilovskeho projevu - blood, sweat and tears aplikovaneho na stat s velmi silnou ulohou dosti konzervativniho nabozenstvi?

104635

1.5.2006 19:08

RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 104627

Co je špatného na tom že si nějaký národ chrání svoji kulturu a identitu? Myslím že by to tak měli dělat všechny národy. A ti lidé které ty označuješ jako "fanatiky" jsou pro nás hlavní nadějí že USA a zločinci jako Bush a spol. budou poraženi. Stejní hrdinové jako Ahmadinejad jsou u nás v Evropě např. Karadžič, Mladič, Žirinovsky, Lukašenko, Le Pen a řada dalších.

104862

28.4.2006 17:07

RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 104547

V roce 1990 se na Svatou horu vydala skupina hebrejských fundamentalistů, členů té jejich "velerady" za účelem obhlídnout místo pro položení základního kamene III. chrámu. To se neutajilo a došlo k masakru, neboť tam na ně čekaly až tisíce muslimů, aby jím v tom zabránili. Izraelská policie měla horké chvilky, aby z toho nevznikla řež, nicméně nějací mrtví byli, možná přes stovku. Celé se to zatutlalo a doslova "mokusacu". To již byl Saddam v Kuvajtu.

Postup Izraelců v rámci jejich "zvyklostí" byl nečekaně mírný - v daném případě totiž byli Palestínci "narušiteli", neb ti izraelští fundamentalisti nedělali nic pobuřujícího - "jen šli okouknout" kus Jeruzaléma. Určitě roli sehrály snahy Bushe seniora slepit z arabských států koalici pro Golf war I. - tedy nějaké radikální kroky izraelských sil nebyly moc žádoucí.

Jneže Izraelci si nikdy nekladli nějaké hranice, jak budou reagovat. Navíc zde by na izraelskou odvetu svět neřekl ani popel - v daném případě prostě byli v právu oni. Celá událost se nedala při nejlepší vůli interpretovat jinak, než zbytečný útok muslimů na poklidne izraelské a navic staré lidi, kteři si udělali procházku na Svatou horu.

Potom došla ze strany Iraku k napadení Izraele raketovými útoky, ačkoliv se Američané s bateriemi Patriotů snažili sebevíc. A dokud ten Scud nevybuchnul - nikdo nemohl vědět, zda nenese chemické zbraně - čili musíme uznat, že to byla ze strany Izraele obdivuhodná trpělivost. Izraelci prostě seděli doma a "hlasitě mlčeli".

Já jsem ve Starém Zákoně někde objevil zajímavé proroctví o stavbě III. chrámu. To proroctví je z doby, kdy stál ještě I. chrám !! Bohu žel to teď nemůžu najít - nezapsal jsem si to a když člověk chce něco v Bibli najít a neví přesně co hledá, je to alespoň u mě skoro zbytečná snaha. [zahanbení]

Nicméně jde v tom proroctví zhruba o toto - mluví se tam o době, kdy izraelský Bůh bude své dítky shromažďovat do znovunabyté (!!) zaslíbené země. Potom má dojít k masakru na Svaté hoře, kde podle toho proroctví bude Rada hledat místo pro založení nového chrámu. A v důsledku toho pak má posléze dojít k velké a konečné válce, která bude mít celosvětové následky a bude znamenat konec pro celou zemi. Má vyschnout Eufrat - ale i jiné řeky, celý svět bude zničen. Izrael však bude zachráněn - teď se nesmějte - pomocí Města, které přistane na Zemi z vesmíru a věrné odnese až tam, kde Slunce nesvítí. Tam budou žít, než se budou moci vrátit na Zemi, aby ji pomohli obnovit. Čili je zde zakomponovaná i Apokalypsa.

Vše je pěkně provázané a dává to smysl - pokud si člověk obecně odpustí tu svou "idiotskou" namyšlenost, že dnešní věda ví vše a před tisíciletími lidi s bídou zrovna "slezli se stromů" a domlouvali se skřeky a posunky. Nemůže být blbějšího člověka než je ten, kdo má takové představy o minulosti. [smích]

104633

28.4.2006 11:33

RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 104514

Co se týká Nostrodama tak myslím že považovat jeho věštby za nějaký argument je zcela scestné. Každý věštec ho vykládá jinak a tvrdí na základě Nostrodama jiné, často zcela protichůdné věci. I tak se dá ale budoucí vývoj v nejbližších letech snadno odvodit podle současných událostí. Ano, USA se blíží k velké krizi a jistě nadejde den kdy bude americké imperium zcela rozdrceno. Ovšem občanská válka v USA jako příčina těchto událostí je zcela nesmyslným scifi. USA budou poraženy ve velké válce ostatními státy světa, či alespon těmi nejvýznamějšími.

104611

28.4.2006 15:13

RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...

Dr.Strangelove 213.?.?.?

Reakce na 104611

Pane Zorbo,
Vy pořád mluvíte o vojenské porážce USA ostatními státy.O nutnosti takového jednání se absolutně neshodneme,nemá cenu to řešit dál.Jen jsem se Vás chtěl zeptat - jak si představujete vojenskou porážku USA ? Když je obklopena oceány ? Parašutistický výsadek 5 000 000 mužů ?!
Vámi navrhovaná válka proti USA by měla jen jedno nevyhnutelné vyústění: totální nukleární holocaust.Bez atomovek Ameriku vojensky nikdy neporazíte,ale zároveň jejich použití znamená anihilaci všech.
Jediné řešení je začít Ameriku "dusit" ekonomicky,např.pro Čínu a Japonsko by to nebyl až takový problém...Jenže jsme opět na začátku - jakmile někdo začne byť ekonomicky dusit USA,tak USA odpoví válkou.A jakmile jí USA začnou prohrávat,vezmou s sebou všechny a všechno.Nebo se mýlím ?

104623

28.4.2006 16:13

RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 104623

Ameriku můžou porazit jenom američani sami a v tom mají dokonce výběr. Buď jí porazí neokons ekonomicky a nebo se tam lid vzbouří a porazí neokons. Nikdo jinej s tím nemůže nic dělat než oni sami.

104630

28.4.2006 17:58

RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 104630

Máte pravdu. Země jako USA či Rusko nebo ze vzdálenější historie např. Římská říše, ty nelze porazit vojensky. Jsou až příliš silné, příliš velké atd. Jde je maximálně takto oslabit, ale porážka vyjde zevnitř. A také vždy nějak vyšla. Ani USA nebudou věčně největší velmocí (ať už jim to přeji či ne, na tom nezáleží), stejně, jako jí věčně nebude její pravděpodobný nástupce, Čína.

104637

29.4.2006 13:01

RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 104623

Pane Dr.Strangelove
To že je Amerika obklopena oceány ještě neznamená že je neporazitelná. Pokud dojde k válce mezi USA a antiamerickou koalicí(což je víc než dost pravděpodobné) tak hlavní fronty budou nejprve v Evropě a Asii nebot zde jsou rozmístěny Americké armády a jsou zde i hlavní soupeři USA. Teprve jakmile by se podařilo vyhnat US army z okupovaných zemí, tak by došlo k protiútoku na Americké území. Nejprve by bylo třeba získat převahu na moři a ve vzduchnu a vyřadit Americké flotili. Pak by mohlo začít samotné vylodění a následně rozdrcení USA.

>Vámi navrhovaná válka proti USA by měla jen jedno
>nevyhnutelné vyústění: totální nukleární holocaust.Bez
>atomovek Ameriku vojensky nikdy neporazíte,ale zároveň jejich
>použití znamená anihilaci všech.

To je omyl. Jak jsem popsal výše USA lze porazit a to i bez zbraní hromadného ničení. Ty ostatně nikdo nepoužije nebot by znamenali sebevraždu.

>Jediné řešení je začít Ameriku "dusit" ekonomicky,např.pro
>Čínu a Japonsko by to nebyl až takový problém...Jenže jsme
>opět na začátku - jakmile někdo začne byť ekonomicky dusit
>USA,tak USA odpoví válkou.A jakmile jí USA začnou
>prohrávat,vezmou s sebou všechny a všechno.Nebo se mýlím ?

Tak tady jste to vystihl přesně. Řada lidí tvrdí že USA je třeba porazit ekonomicky, to je ovšem zcela nereálné. USA by museli zůstat zcela osamoceny a ztratit všechny své satelity a to je bez války nemožné. A i kdyby k totální ekonomické blokádě nějak došlo tak by to znovu vedlo jedině k válcě, nebot je zcela samozřejmé že USA ve snaze zachránit se před pádem by rozpoutali velkou válku proti nepoddajným zemím. Nesouhlasím jen s poslední větou. I když budou USA čelit totální porážce tak ke zbraním hromadného ničení nesáhnou. Něco podobného totiž znamená jedině sebevraždu celého národa a tu přece nikdo není ochoten spáchat, dokonce ani Hitler nebyl tak šílený.

104673

28.4.2006 14:54

RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 104514

A to se divim, pane Gejdos, ze v tom "marastu" vase dcera jeste porad zije.
Ja myslel ze se stehuje i s manzelem do Evropy. Ale co by tam delali, ze jo? Tam maji svych problemu dosti(viz Francouske nepokoje). [pláč]

104622

28.4.2006 0:57

No panove, cetl jsem o tom

zap 69.?.?.?

Karl Rove, to je grazl k pohledani. Od mladi vystredni asshole s kterym nikdo nic nechtel mit. Kradl, podvadel, choval se neurvale k zenam, az se chytil toho praveho - politiky. A tak se potom ve vajthauzu vsichni pekne sesli. Sebranka... [naštvaný]

104566

28.4.2006 1:10

RE: No panove, cetl jsem o tom

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 104566

No "sympoš" už od pohledu [zahanbení]


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/82/Karl_Rove.jpg

104570

28.4.2006 3:51

RE: No panove, cetl jsem o tom

zap 69.?.?.?

Reakce na 104570

No to Vam povim Emmy!
Ja bych ho vzal za fackovaciho panaka - od minuty! [cool]

104582

1.5.2006 13:19

RE: No panove, cetl jsem o tom

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 104570

http://rense.com/1.imagesH/rove.jpg
Rove Arrested -zatceni Rove,jak si necha rikat.Jak se zda ,tak ,tam policisty ceka plno prace ,uz jen v tom ,ze se Americane domnivaji ,ze v ruznych cachrech je ve vzduchu na 300 trilionu dolaru.

104829

28.4.2006 4:12

Tohle je sice dobry clanek,

zap 69.?.?.?

ale nektera pozorovani jsou prinejmensim 'objektabilni':

"Je na čase, aby se nejistí, kolísající demokraté konečně vzmužili. Jediná možnost, jak tomu zabránit, je mluvit o tom, zveřejňovat to a otevřeně odporovat."
------------------------------------------------------------------------

Demoktaticka strana USA je prohnila jak stara vrba. Nepomohla ji ani vyzva R. Nadera, ac nekteri mylne tvrdi, ze Nader neprimo dopomohl ke znovuzvoleni Bushe. Tak to neni. Demokraticka strana ma prirozeny problem - zavislost na penezich z americke-zidovske lobby.

'Nejrealistictejsi' kandidat za DS Rodham-Clinton ma slovnik, ktery by za vlady jejiho manzela prosel za tvrdeho republikana. Necekal bych tam zadnou velkou nadeji. Demokrate se mohou tak nanejvys jeste vice 'szenit', ne vzmuzit.

Co je treba, je nova sila-okolnost-katalyzator, ktery by bud zpusobil rozpad jedne ci obou hlavnich stran, nebo je (Demokraty) vzal pekne za pacesy a vymachal je ve vlastnim marastu. A pak jim pristavil zrcadlo.

104585

29.4.2006 3:51

Kdo vyhraje,kdo prohraje a kdo naplni koncentracni tabory,tot otazka do budoucna.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

http://www.apfn.org/apfn/con__1.jpg

http://www.apfn.org/apfn/con2.jpg

http://www.apfn.org/apfn/ft-leonardwood-mo.jpg
Vse je pripraveno,jen osazenstvo chybi,cele roky se budovala sit "taboru",uz o ddob presidenta Regana ,je zocekaval zboureni militantnich cernochu a tak naridil tajne budovat koncentracni tabory.
NASHVILLE, TENN.:

This facility is on state property. Note the high fences with the inward-curving tops and barb wire. This facility can only serve one purpose: to hold people!

104656

4.5.2006 4:07

Dva ,kteri k sobe maji tak blizko.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

http://www.prisonplanet.com/Pictures/may06/030506Bush_Chertoff_America_Unsafe.jpg

Tech 11 milionu ,co pochoduji v ulicich,prislych pres nase hranice,ze zeme ,kde legalisovali heroin,ja tomu rikam "mejte pocit bezpeci v americkem dnu".
Pravdepodobny pocet Mexicanu zijicich v USA je 30 milionu,pocet ilegalnich emigrantu muze byt 12 milionu,presne ,to nikdo nevi,Americane vidi ,ze jejich pristavy,letiste,hranice jsou naprosto otevrene.takze ,elite,neoconu ,jez budoval ,tak zvany Novy Jerusalem ,se do jiste miry plany zcela rozchazeji se zkutecnosti,ktera dnes nastala v ulicich americkych mest.
http://www.prisonplanet.com/images/may2006/040506mexico2a.jpg
Invase Mexicanu a hispancu se zacina projevovat na pude skol.Svetovy tisk ,po vzoru"americkeho tisku" moc neprinasi zprav o nasilnostech-Blackout On Violent Illegal Invasions of Schools, Stabbings In Santa Ana
http://www.prisonplanet.com/images/may2006/040506protest2a.jpg
K Mexicanum a hispencum se pridavaji i jine skupiny emigrantu.Dochazi k nasilnostem a policie zacina pouzivat zcela jinych method na zadrzeni nasilniku,provokateru-New Crowd control weapons "slimes" rioters The institute has developed a super-slimy substance. When fired at an unruly mob it causes rioters to simply slip over.
http://www.prisonplanet.com/articles/may2006/030506_b_slimes.htm
Na kolik slizka hmota bude ucinna ,nam napovi cas ,pravdou je ,ze mnozi Americane se neciti bezpecni,mnozi uz uvazuji smerem,ze ted nejde o Irak a Afganistan a popripade o Iran ,ale o Ameriku!!
http://www.heritage.org/images//NationalSecurity/immigration.jpg
Pomyslete ,tu hroznou vec ,kdyby Amerika padla ,kam se budou klanet vsichni drivejsi proamericky politici-kolaboranti sveta?
Druhou veci,nasetrene dolary za jidskou praci ,mozna ,pres noc ztrati svou cenu,takze ,vlastne ,oni, budou podvedeni.
The plunge is being prompted by America’s $800 billion (£438 billion) current-account deficit, they say. Pad dolaru se opet projevil na mezinarodnim trhu.Dollar starts the big slide against major currencies-The euro has already risen to an 11-month high of more than $1.26, while the dollar is at a three-month low of 113.70 against the yen.Politika a hospodarstvi jde ,ruka v ruce,takze Americky obcan pozna sam na sobe ,jak se veci zhorsili,zatimco Cina v tichosti dobyva zbytek sveta ke svemu uspechu,3000 km ropovodu z Kazachstanu,olejove podnikani v Sudanu,dohovory s Alzirskem,podnikani v Jizni Americe a tak dale ,drive ,zidovska media radi psali o Cine ,ze to je obr na hlinenych nohach a jak je to dnes ,mezi Cinou a Amerikou?
Zacina se vliv demostraci projevovat v radach armady,kde je plno Mexicanu,stoupa nervosita vojaku v Iraku.
Wednesday, May 3, 2006 3:02 PM EDT-cely clanek je na lince ,uvedeny zcela dole.
VOTERS OUST PRO-ILLEGAL-ALIEN MAYOR AND COUNCIL
POLITICIANS IGNORED WILL OF THE PEOPLE BY CREATING "DAY LABORER" CENTER

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/05/02/AR2006050201805_pf.html



105028

Příspěvků: 36

27.04. 06:53  len dufam
27.04. 09:10 Drahula  No nevím
27.04. 16:58  RE: No nevím
28.04. 22:48 baba_Blažková  RE: No nevím
29.04. 22:26 Rejpal  RE: No nevím
27.04. 19:31 Vlastimil Čech  RE: No nevím
27.04. 20:49 Drutěvník  RE: No nevím
27.04. 15:59  přepověď
27.04. 19:07 Petr Gejdoš  Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
27.04. 19:59 Tajnej agent  RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
27.04. 20:39 Dr.Strangelove  RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
27.04. 21:27 Petr Gejdoš  RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
27.04. 22:39 Dr.Strangelove  RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
28.04. 01:09 Aaron Katz  RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
28.04. 01:49 YAMATO  RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
28.04. 02:46 Antiseptik  RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
28.04. 11:44 Zorba  RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
28.04. 15:59 Emma Bovary  RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
28.04. 17:27 petr  RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
29.04. 22:32 Rejpal  RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
28.04. 17:28 VaclavK  RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
01.05. 19:08 Zorba  RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
28.04. 17:07 Petr Gejdoš  RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
28.04. 11:33 Zorba  RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
28.04. 15:13 Dr.Strangelove  RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
28.04. 16:13 Antiseptik  RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
28.04. 17:58 YAMATO  RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
29.04. 13:01 Zorba  RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
28.04. 14:54 Rejpal  RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
28.04. 00:57 zap  No panove, cetl jsem o tom
28.04. 01:10 Emma Bovary  RE: No panove, cetl jsem o tom
28.04. 03:51 zap  RE: No panove, cetl jsem o tom
01.05. 13:19 Robert Nohejl  RE: No panove, cetl jsem o tom
28.04. 04:12 zap  Tohle je sice dobry clanek,
29.04. 03:51 Robert Nohejl  Kdo vyhraje,kdo prohraje a kdo naplni koncentracni tabory,tot otazka do budoucna.
04.05. 04:07 Robert Nohejl  Dva ,kteri k sobe maji tak blizko.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

27

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 36 čtenářů částkou 9 294 korun, což je 27 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Feminacistky chtějí rovné zastoupení v NERV09.04.20 22:11 Česká republika 0

„Odevzdejte nám sochu maršála Koněva!“, žádá Rusko09.04.20 18:16 Rusko 4

Jean Paul Belmondo má dnes narozeniny09.04.20 17:43 Francie 1

Vláda po vzoru Lenina (NEP) schválila NERV - orgán, který bude radit, jak oživit ekonomiku09.04.20 14:06 Česká republika 2

Plánovaná panika09.04.20 11:40 Neurčeno 0

Zázračný americký lék na koronavirus09.04.20 08:46 USA 1

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 5

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 10

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Měnové kurzy

USD
24,68 Kč
Euro
26,98 Kč
Libra
30,74 Kč
Kanadský dolar
17,65 Kč
Australský dolar
15,57 Kč
Švýcarský frank
25,55 Kč
100 japonských jenů
22,78 Kč
Čínský juan
3,50 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
33,48 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 558,66 Kč
1 unce stříbra
379,11 Kč
Bitcoin
179 724,44 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 245