Diskuze k článku

Dějí se divné věci

Příspěvků 78

17.4.2006 5:36

precist ci jeste lepe

Anonym 59.?.?.?

poslechnout si prispevek, je pusobive ale,
vzhledem k obsahu, k tomu co bylo receno, co lze ocekavat? jaky ucinek?
Kdyz lzi o ZHN , kdyz fakta o muceni, kdyz posledni odhaleni o masivni odposlouchavani, kdyz tato vsechna fakta o porusovani demokracie nechala Americany klidnymi, co se jeste musi stat, aby se lide konecne probudili?
Jsou Americane opravdu takove tupe stado ovci, ktere nepouziva sveho rozumu, ale nechava se do nekonecna manipulovat masovymi sdelovacimi prostredky?

103594

17.4.2006 14:09

Jsou Americane opravdu takove tupe stado ovci?

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 103594

Já myslím, že nejde o tupost stáda. Jde o bezmocnost a neschopnost mas, aby se nějak zorganisovaly proti mocným. V tom Američané, navzdory tomu, co si sami o sobě myslí, nejsou jiní než ostatní; jsou schopní zorganisovat a realisovat všelijaké akce a podniky lokálního dosahu líp než jiné národy, ale proti moci ovládajících nemají šanci.

To se říkalo u nás v jistých kruzích už za totáče: u nás není svoboda, ale v USA je jen potud, pokud nejsi nebezpečný. Když na to přijde, zastřelí tě za bílého dne před očima celého světa jako Kennedyho. Teď prostě začíná americkému systému padat maska a iluzornost "svobody" a "demokracie" se začíná ukazovat v celé své kráse. Dovedu si představit, že pro řadu Američanů, kteří naivně věřili ve své ideály, to bude těžkým zklamáním, nepochybně řada z nich bude tvrdit, že se Amerika změnila. Já myslím, že nezměnila. Změnila se situace. Nastaly poměry, ve kterých je to prostě najednou vidět, s kým máme tu čest a že s tím nemůžeme/neumíme nic udělat. Doposud to nebylo potřeba a teď se ukazuje, že to jaksi nejde...[pláč]

Rád bych se v tomhle mýlil, bohužel jsem se doposud spletl jen velmi zřídkakdy a nejednou skutečnost překonala i mou nejhorší paranoiu. Takže se Kaminskému vůbec, ale vůbec nedivím.

BTW, ten videoklip jsem dostal už před časem a myslel jsem, že jde o nějakou montáž nebo vtip "behind the scene". Boston Legal neznám a nevím, kdo se na to kouká a jaký by to mělo smysl těmto televisním divákům touto formou presentovat tato fakta.

103617

18.4.2006 0:42

RE: precist ci jeste lepe

Karel4u 152.?.?.?

Reakce na 103594

Americane nejsou stado ovci, ale je jim to jedno. Ne, ze by je to nezajimalo, ale zajimani se o to jim zivot nezlepsi.
Je to tim, ze vladou dvou stran, ale stejnych systemu se vlastne nic nezmeni a vetsina nezavisi na vladni pomoci. Ti, co maji s vladou obchodni styk a tech je nemalo si nestezuji a nebudou si urezavat vetev na ktere sedi a ti co styk nemaji se snazi vydelat co nejvice penez.
Pocit je takovy, ze se budu cititi svobodnejsi na novem motocyklu nebo na dovolene v Mexiku nez nekde behat a rvat hovadiny. To se nechava Mexicanum.
Co se tyce televisnich programu, tak jsem si vsiml, ze jsou stale vice humornejsi. Napriklad bych vrele doporucil "2and 1/2 man" Je to s Martinem Sheenem a je to sranda. Jde to na CBS v USA v pondeli v devet vecer. Potom " Teachers" to je nove a "Will and Grace". Vse je zamerene proti Bushovi.

103654

18.4.2006 5:56

RE: precist ci jeste lepe

68 68.?.?.?

Reakce na 103654

Co se tyce televisnich programu, tak jsem si vsiml, ze jsou stale vice humornejsi. Napriklad bych vrele doporucil "2and 1/2 man" Je to s Martinem Sheenem a je to sranda. Jde to na CBS v USA v pondeli v devet vecer. Potom " Teachers" to je nove a "Will and Grace".

Vy jste na tech sit-com's co jmenujete nasel neco humorneho? [pláč] [pláč]

103670

17.4.2006 7:21

Prosím vysvětlit

Nillbert Nullingsworth 81.?.?.?

Kdo to je ti "ONI"??? Kdo za tím vším vězí?

103599

17.4.2006 21:08

RE: Prosím vysvětlit

HoNzA 213.?.?.?

Reakce na 103599

Nebudte vztahovacnej, vy ne.

103639

18.4.2006 5:51

RE: Prosím vysvětlit

Aaron Katz 207.?.?.?

Reakce na 103599

Je to ten maly stat jmenem Israel. Jak vite naleza se v celkem strategicky nevyhodne posici a svou neopatrnou diplomacii si behem minuleho pul stoleti nadelal spoustu nepratel.
Protoze je maly a domorodci nejsou znami hrdinstvim, nebereme-li v uvahu zabijeni malych deti a pouzivani buldozeru k likvidaci zvedavych reporterek, musi si najit vlivne pratele.
A kde jinde hledat nez v miste kde je nejvice zidu, USA. Pouzitim domorodcu tak jako kukacka pouziva cizi hnizda pro sva vejce, zide zaseli mylnou myslenku, ze jejich zajmy jsou vyhodne pro USA.Jejich velke loby a zide kteri nikdy nevahali zradit pro Israel(toto neni odiskutovatelne) viz Rosenbergove, tyto jeste popravili. Polard mozna bude osvobozen. Cina se tesi z technologie USA prodane jim Israelem.
Nyni veskere usili se musi venovat tomu, aby lide neprohledli a nepostavili se proti valce, ktera nejenze je pro ne nevyhodna, ale az zjisti, ze jejich deti umiraji pro zemi ktera s jejich obetmi vlastne pohrda.
Proto tedy to usili o zkresleni zprav a stale mentalni vydirani tech, kteri uz ztraci trpelivost.
Tak to je to vysvetleni.

103669

18.4.2006 15:09

RE: Prosím vysvětlit

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 103669

Hm, opravte mě, jestli se mýlím, ale pokud vím, Rosenbergovi pracovali pro komunistický blok (SSSR) a ne pro Izrael.

103702

19.4.2006 5:34

RE: Prosím vysvětlit

Aaron Katz 207.?.?.?

Reakce na 103702

Ale byli zide a zradili svou zemi. Cili pravidlo se potvrzuje.

103754

18.4.2006 20:28

RE: Prosím vysvětlit

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 103669

> Protoze je maly a domorodci nejsou znami hrdinstvim, nebereme-li v uvahu zabijeni malych deti a pouzivani buldozeru k likvidaci zvedavych reporterek, musi si najit vlivne pratele.

Většinu válek vyhrál Israel bez velké podpory USA...ta nastala až v průběhu Yom Kipurské války, přičemž na ni samotnou neměla příliš velký vliv. Po ní již ano, tak je podpora velká. Ovšem je nutno se také zmínit o velmi masivní podpoře Arabům ze strany SSSR a "tábora socialismuů, která po většinu doby tuto podporu USA vyrovnávala.

Přijde mi směšné nepřiznat jim tyto válečné úspěchy...a to i když se vám "nelíbí".

103732

19.4.2006 5:39

RE: Prosím vysvětlit

Aaron Katz 207.?.?.?

Reakce na 103732

Tak to uz je zrejme strasne dlouho a ty jejich hrdinove zestarli a upadli do bezvedomi. Asi jako ti Blanicti Sharonove.
Ja ovsem hovorim o te soucasne generaci ktera zabiji male deti, strili do malych holcicek a bije starce. To jsou ti hrdinove jak si je kazdy predstavuje.

103755

19.4.2006 10:26

RE: Prosím vysvětlit

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 103755

Člověče, a jak mají dokázat své hrdinství? Vyhlásit někomu válku a pořádně ho zválcovat?

To klišé s holčičkami a buldozery už začíná být taky dost trapné...

103772

19.4.2006 14:56

RE: Prosím vysvětlit

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 103772

>To klišé s holčičkami a buldozery už začíná být taky
>dost trapné...

Pane Yamato, taky si myslím, že válcování palestinských baráků buldozery je trapné. Ale ten trapas si musíte vyžrat, když fandíte Izraeli.

103785

19.4.2006 18:07

RE: Prosím vysvětlit

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 103785

Člověče, už to vy a mnoho dalších pochopte, že můj nesouhlas a oponování typickým názorům Zvědavce neznamená, že jsem nějaký fanatik z "druhé strany barikády". Pochopte, že nemusím fandit ani jedné straně! To jsou věci, že?

Trapné je neustálé zdůrazňování buldozerů a zároveň zapomínání na bomby v autobusech a pod. Mě osobně sere oboje...což vy asi nedovedete pochopit.

103802

19.4.2006 19:20

RE: Prosím vysvětlit

Aja 24.?.?.?

Reakce na 103802

Vidim to, jako vy, vadi mi nasili na obou stranach.
Ovsem nikdo nas za to nepochvali, protoze, jak vime, "Kdo neni s nami, je proti nam".
....a jsme vedle, jak ta jedle.

103812

19.4.2006 16:18

RE: Prosím vysvětlit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 103732

Já bych řekl, že letecký most z USA dopravující hlavně protitankové zbraně měl význam rozhodující, přinejmenším zabránil užití jaderné bomby proti syrským prorazivším tankům . Tak to též pochopili arabští exportéři ropy, kteří porušili uzavřené dohody a prudce zvedli její cenu jako "trest" Západu.
Předtím Izrael vyzbrojovala hlavně Francie (s tím de Gaulle /další co naletěl ?/rázně přestal po "sedmidenní" válce) a při jeho zakládání na Stalinův pokyn my (ze Žatce bylo dokonce bombardováno káhirské letiště).
Arabské země měli po r.1948 přístup k výzbroji obtížný, navíc jejich kampaň proti židovskému státu (jak je teď módou říkat ve zrávách, ačkoli všude jinde se nacionalismus o rase nemluvě tvrdě potlačuje) byla chaotická a nekoordinovaná s výjimkou jordánské Arabské legie, která měla rozkazy postoupit na hranice, které pak platily do r.1967. Ale i ta měla po válce s výzbrojí z Británie utrum. Nějaký čas pak trvalo, než začal Araby podporovat SSSR (k jejich nevelkému nadšení, jednalo se o ateistické psy, proto se vždy při rozhovorech v Kremlu neopomněli pravidelně modlit). Ale prezident Sadat Brežněvovi za zbraně, které prolomily Davidovu linii na Sinaji, alespoň pěkně poděkoval.

103790

20.4.2006 2:14

RE: Prosím vysvětlit

zap 70.?.?.?

Reakce na 103732

Většinu válek vyhrál Israel bez velké podpory USA...ta nastala až v průběhu Yom Kipurské války, přičemž na ni samotnou neměla příliš velký vliv. Po ní již ano, tak je podpora velká.
------------------------------------------------------------------------

Presny opak je pravdou. Bez leteckeho mostu a vsestranne podpory Spojenych statu v onech osudnych dnech by Izrael byl bud valku projel a nebo by pouzil atomove zbrane. A tim bychom dnes jiz nemeli co resit...

103830

20.4.2006 2:41

RE: Prosím vysvětlit

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 103830

Zajimavy pristup nekdo atomove zbran mit nesmi, a dokonce kdyz experti tvrdi, ze 3,5% obohaceneho uranu je vojensky nevyuzitelne, tak je velky halas a hrozi se rezolucemi, sankcemi a "pripadne lokalnim jadernym" uderem. Jak rekla ministryne Ryzova nic z moznosti presidenta juniora neni vylouceno. A nekomu se doda 25 tezke vody, vetuji se jakekoliv rezoluce v OSN a dotycny dokonce ani nepodepise mezinarodni umluvy o nesireni jadernych zbrani ( obsahuji klauzili, kde se signatari vlastnici zbrane zavazuji nepouzit je jako prvni), o inspekcich jadernych zarizeni neni treba ani mluvit. Pritom Tel Aviv je na geopoliticke mape oblasti jediny, kdo vlastni tento typ arsenalu. Opravdu zvlastni uvazime-li vzajemnou nenavist mezi Izraelem a muslimskymi zememi. Izraelci nedokazali ucinit sebensi pokrok ve vztahu se svymi sousedy, vetsiho pokroku dosahly dokonce SSSR a USA za vedeni Reagana a Brezneva, coz nebyli zadne holubicky miru. Nezbyva nez zvolat, at zije demokraticka spravedlnost, ktera jednoznacne vi, kdo je zly a kdo dobry hoch. Z jineho hlediska by "logicky" [velký smích] neslo chapat tento dvojaky pristup.

103832

20.4.2006 12:02

RE: Prosím vysvětlit

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 103830

S tím zrovna nesouhlasím, ale jak vás znám, tak nějaké přesvědčování valné ceny nemá.

Ale v době, kdy se dodávky rozjely, byl hlavní nápor již zastaven.

Nicméně máte pravdu, že se (údajně) skutečně o použití jaderné výzbroje uvažovalo...ovšem na samém začátku, kdy to pro IDF vypadalo vysloveně katastrofálně. Dokonce prý už byla podvěšena na letounech, ale pak se podařilo nápor zvládnout a sešlo z toho...naštěstí.

103862

20.4.2006 18:35

RE: Prosím vysvětlit

zap 216.?.?.?

Reakce na 103862

S tím zrovna nesouhlasím, ale jak vás znám, tak nějaké přesvědčování valné ceny nemá.
----------------------------------------------------------------------

Mate pravdu, ja jsem 'presvedceny' i bez Vas! [velký smích]

103905

17.4.2006 9:46

Divné věci

Drutěvník 86.?.?.?

Sice jsem s těmi komentátory v mnohých věcech nesouhlasil. Mnohdy byly jejich názory extrémistické, ale vždy jsem si je četl, už jen proto, protože jiných (neoficiální) pohled je vždy důležitý a měl by v každé skutečné demokracii znít.

To co pan Stwora popsal je skutečně alarmující. A že měl a má někdo zájem na umlčení těchto nepohodlných esejistů...to je jasné. Je to jeden z dalších důkazů, který vypovídá o stavu našeho "velkého vzoru" - USA.

Postupně to začíná nabírat velkých obrátek. Jak za Stalina v SSSR... [pláč]

Za chvilku budou povoleny jen stanice a noviny, blízké neo-konzervativcům. Ostatní budou tiše a pomalu vytlačováni... [oči v sloup]

Jak se to ale dá změnit???

103605

17.4.2006 9:47

to sou ale srandisti

vulgar von hulwaath 84.?.?.?

IMO tim chteli basnici rict, ze i kdyby se podarilo takovou nebo podobnou zpravu protlacit k prumernymu americanovi tak ten na rekne (pokud si takove kacirstvi vubec vyslechne do konce), ze soudruh Vudce Bush nic takoveho nerikal, takze to proste neni pravda anebo rovnou uda zdroj na ministerstvu vnitrni bezpecnosti

103606

17.4.2006 10:57

Ano, je to vše strašně smutné

Jarmila 85.?.?.?

ale konec světa se kvapem blíží.

103609

17.4.2006 13:02

RE: Ano, je to vše strašně smutné

Araon 62.?.?.?

Reakce na 103609

Ano. Vykriky o konci sveta provazeji lidskou civilizaci od jejiho vzniku...

103615

17.4.2006 13:47

RE: Ano, je to vše strašně smutné

ponitfex 217.?.?.?

Reakce na 103615

Nebývalo myšleno v proroctvích tím koncem světa, třeba jen konec nějakého systému? Nebo třeba konec nějakého světového řádu? A ne jen spálení všeho živého.. Pane Gajdoš?

103616

17.4.2006 22:12

RE: Ano, je to vše strašně smutné

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 103616

Konec světa se skutečně kvapem blíží a paradoxně to platilo zcela stejně třebas i 17. dubna 1212, akorát, že 17. dubna 2006 jsme k tomu konci světa nejméně o 794 roků blíže. [velký smích]

Podle toho, co vím já z proroctví, již jsem to tu prezentoval několikrát, tak se stane několik zcela závažných věcí:

1)Krachne světový finanční dolarový systém a v USA bude neslýchaná občanská válka - musím se ironicky usmát, ale je to jasné - tupé stádo se probudí, až jim šáhne někdo na jejich nejvyšší duchovní hodnotu - dolary !! Ještě budou takoví jako kema hledat, "kde nechal tesař díru" aby si pomohli domů do Evropy. Jestli ale budou mit čím zaplatit letenky... [velký smích]
2)Bude zničen Izrael a vypukne strašná válka za použití všech možných i nemožných zbraní. Lidstvo bude zredukováno na necelou 1/3 ! To pořadí s Izraelem na prvním místě je důležité, skutečně to má začít takto. Uvidíme. Plyne ale z toho, že pan kema a spol. může klidně zůstat, kde je - stejně to nemine nikoho, co příjde.
3)Bude strašný hladomor a planeta se stane zčásti neobyvatelná, podrobností nejsou jasné, patrně v důsledku použití ZHN i kolikrát zcela nového typu.
4)Do planety "bací" nejméně jedna kometa/asteroid. Jak moc to bude vážné, to lze jen odhadnout - podle Apokalypsy to zniči 30% planety.

A mohl bych pokračovat - těch ran je víc a lidí zůstane málo. Já poté, když jsem se dočetl, že Američani provedli atomové testy, které zcela bezostyšně zlikvidovaly přes 1% planety a do životního prostředí rozptýlili tisíce tun radioaktivních látek, jsem propadl naprostému zhnusení. Chcete li si o tom počíst, prostudujte si tady toto a podívejte se na ty obrázky a neříkejte, že by jste stejně jako pan Zorba nevzali do ruky řemdihy a palcaty a nešli ty hajzly americké, ruské, čínské, francouzské a anglicke z povrchu planety vykynožit ! Tady se na to podívejte :

http://www.eden-x.cz/
http://www.eden-x.cz/
http://www.eden-x.cz/topic_files/tabu/bomba5/video1.html
http://www.eden-x.cz/topic_files/tabu/bomba5/video2.html
http://www.eden-x.cz/topic_files/tabu/bomba5/video3.html
http://www.eden-x.cz/topic_files/tabu/bomba5/video4.html
http://www.eden-x.cz/topic_files/tabu/bomba5/video5.html
http://www.eden-x.cz/topic_files/tabu/bomba2/video.html


Lidi, uvědomte si jednu věc - již jsme vlastně všichni mrtví, nejen že v tom smyslu, že nakonec každý umře, ale ty hovada politické a je zcela jedno, jakého to -ismu jsou vyznání, z této planety zcela bezdůvodně udělali doslova chlív, kde není již pomalu žádné místo k důstojnému životu. A tedy, nechte fantazii pracovat - jak dlouho to ještě může trvat, než se skutečně nahromaděná zuřivost tohoto světa změní v peklo na zemi ?? Ještě příjde čas a slovo "demokracie" bude zcela absolutně nejsprostějším slovem na planetě !!

103647

17.4.2006 22:35

RE: Ano, je to vše strašně smutné

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 103647

Moment: Zorba chce kynožit jen a pouze Američany a jejich pomocníky! Rusko, Čína a Francie budou přeci jeho kamarádi.

Pakt Gejdoš-Zorba...asi bude opravdu konec světa! Měl jsem vás za rozumějšího...

Mimochodem: proč tak brečíte nad jedním procentem planety, když tak natuty víte, že sem vrazí všechny ty asteroidy, komety, že se obrátí všechny osy a tak dále a tak podobně?

103649

18.4.2006 18:10

RE: Ano, je to vše strašně smutné

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 103649

Pane Yamato, Vy jste docela srandovní pán. Početl jsem si "radostně" na Nezvědavci a tam jste jevil docela "rozumného ducha".

Ale k věci - ...Mimochodem: proč tak brečíte nad jedním procentem planety... - máte pravdu. Ulevilo se mi, že na to máte takový nazor - zřejmě úplně rozumný. Konečně se přestanu jakkoli omezovat a začnu přírodu ničit, co to půjde, co se do ní vleze !!

Já se vždycky směju docela úpřimně, když někde čtu, jak postupují páni teroristi - třeba z Alqvajdy. Kdyby mi "prdlo v bedně" a já sám se dal skutečně na dráhu terorismu -potom by jste pane hleděl, jaké úspěchy by byly možné v této oblasti při dobrém technickém vzdělání. Což skromně nepřipodotknu, že mám.

Uvedu příklad, abych přiblížil, co mám na mysli. Natíral jsem stromky, aby mi je nežraly srnky a ostatní "hladovci" - neměly to letos tedy lehké, bobíci malí, takový hlad a já jim nedopřeju ani trochu okousat stromečky. No a na té pixli jsem si se zděšením přečetl, že ona hmota (kilo za cosi přes sto korun) obsahuje prudký rybí jed, který spolehlivě hubí ryby a veškerou žábrodýchavou verbež již v mikrogramovém obsahu v litru vody. Po zaschnutí dále neškodné - tedy varují před prací v dešti, kdy by mohlo dojít k oplachu do vodoteče.

Zkalkuloval jsem si, že bych dokázal nadělat škody za možná stovky milionů korun během pár hodin, kdybych obohatil vodstvo našeho nedalekého "rybohospodářství" správně naporcovaným obsahem takové pixličky. No - kdo by mě asi tak mohl podezírat, kdybych to dobře promyslel ? Hm ? A takových všelijakých "fajných prostředků" na trhu je a za docela směšné ceny !

Pane Yamato - já jsem nikdy neprošel kolem jakékoliv knížky, abych odolal a nepřečetl si ji se zájmem. Jsem pochodující "slovník naučný" a nečinilo by mi potíže toho využít, kdyby to bylo třeba. Proč se mě tedy tak podivně ptáte ? Zatím se snažím přírodu ze všech sil chránit. Tedy - jedno procento planety umrtvené na dobu neurčitou jedním jediným výbuchem a to navíc zbytečným, to prezentuje při celkové ploše povrchu "globu" cca 5.10 na 8 km2 plochu 10 Francií !! Myslíte, že to nestojí za zmínku a myslíte, že normálního člověka to nechá chladným, tedy si myslíte, že nejsem normální ?

Já já si vždy myslel, že záliba v historii, starověké mytologii a studium proroctví není zdraví až zas tak škodlivá ... [smích]

103724

18.4.2006 19:13

RE: Ano, je to vše strašně smutné

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 103724

A já myslel, že vy tu ironii uvidíte [oči v sloup]

103730

18.4.2006 20:28

RE: Ano, je to vše strašně smutné

Sidonius Zdenek M 207.?.?.?

Reakce na 103724

>Pane Yamato, Vy jste docela srandovní pán.
A víte, že mi tak kolikrát taky připadáte, když tady rozséváte ty Vaše teze o konci světa a různých apokalypsách ? Připomínáte tu postavu poustevníka v kápi z filmu Kladivo na čarodějnice, hrál ji tuším Lohniský.
Kdyby mi "prdlo v
>bedně" a já sám se dal skutečně na dráhu terorismu -potom
>by jste pane hleděl, jaké úspěchy by byly možné v této
>oblasti při dobrém technickém vzdělání. Což skromně
>nepřipodotknu, že mám.
No a již jste tak učinil. A s tím terorismem byste to zase tak jednoduché neměl, možná ten první případ, ale potom by Vás lapili.
Natíral
>jsem stromky, aby mi je nežraly srnky a ostatní "hladovci" -
>neměly to letos tedy lehké, bobíci malí, takový hlad a já
>jim nedopřeju ani trochu okousat stromečky. No a na té pixli
>jsem si se zděšením přečetl, že ona hmota (kilo za cosi
>přes sto korun) obsahuje prudký rybí jed, který spolehlivě
>hubí ryby a veškerou žábrodýchavou verbež již v
>mikrogramovém obsahu v litru vody.
To mě udivuje ještě více, že jako "ochranář" používáte takové svinstvo. Můj děda používal obyčejné pletivo a bylo to plně postačující. To je další věc, kterou by mělo nějaké oddělení ve vládě sledovat a docílit zákaz výroby takových šmejdů.
>Zkalkuloval jsem si, že bych dokázal nadělat škody za možná
>stovky milionů korun během pár hodin, kdybych obohatil vodstvo
>našeho nedalekého "rybohospodářství" správně naporcovaným
>obsahem takové pixličky.
A Vy jste stále přesvědčen, že takhle chytrý jste pouze a jenom Vy ?
>Pane Yamato - já jsem nikdy neprošel kolem jakékoliv knížky,
>abych odolal a nepřečetl si ji se zájmem. Jsem pochodující
>"slovník naučný" a nečinilo by mi potíže toho využít,
Opravdový vzdělanec se svým vzděláním nechlubí a neupozorňuje pořád ostatní, cože je vlastně za "kapacitu", ale to už jste tady taky několikrát předvedl, podobně jako jistý Krakonoš, který zachraňuje ekologii po celém světě. Ale toho já znám osobně a vím o co jde.
>Já já si vždy myslel, že záliba v historii, starověké
>mytologii a studium proroctví není zdraví až zas tak
>škodlivá ... [smích]
To určitě není, ale moc často se Vám stává, že předkládáte své "dedukce" a "poznání" za jediná správná a nezvratná, přičemž ještě nezapomenete poukázat na to, že ti, co tomu nevěří, jsou jen pouzí hlupáci. Ale pokud se budu držet toho, jak jste si přeložil a sám sobě vysvětlil ten problém s nezaměstnaností v USA (přičemž se oháníte tím, že angličtinu dostatečně ovládáte), tak mně připadne, že s tím Nostradámem by to mohlo být nějak podobně. Vím jakou ránu jsem Vám teď zasadil a že zmínka o Nostradámovi v souvislosti s tím, že jste si ho třeba vyložil špatně, z Vás vytvoří na malou chvíli papiňák. A zase budeme mít o zábavu postaráno. Hej. [velký smích]...Kráceno (Editor)

103731

18.4.2006 21:02

RE: Ano, je to vše strašně smutné

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 103731

[chechtot] Hned se mi zvedla nálada ! Děkuji ..

S těma katastrofama to máte tak - já nic neříkám, ale na moje slova dojde ! Mi dneska na rybníku ujela hráz, tedy ne celá, to bych o dobré náladě nemohl mluvit. Já tu hráz počítal asi 5x a vždycky mi vyšlo, že by to mohlo ujet a ejhle.. Ujelo ! Jenže když se zahledím do zápisků, kolik tady napadalo sněhu a pak deště, tak kdyby to neujelo, dal bych ty skripta do pecka na podpalku jako "vylhané!" No řekněte, nepotěší to člověka, když něco funguje ?

Pane - já jsem o sobě úvahou zjistil, že ve mě kdesi v hloubi duše dřímá Usama s celou Alqvajdou ! Koupil jsem si od pana Adolfa Hitlera originální "Mein Kampf" a jsem strašně nevyspaný poslední dobou. Už to čtu podruhé a dělám si poznámky. Já nechápu, co proti tomuto literátovi kdo může mít ? To třeba ani netuším, že by třeba Pol Pot napsal nějakou čtivou knížku a jeho způsoby genocidy byly extra velmi nehezké, aniž by to světovou veřejnost příliš vzrušovalo a dělalo kvůli tomu nějaké speciální soudní dvory a'la Norimberk - kdežto tohleto moje poslední počteníčko - to má pane hlavu i patu ! Ten člověk dokonale vyhmátl celou řadu problémů a je jasné že současná židovská elita mu to nikdy, nikdy ale opravdu nikdy nezapomene, že je odhalil !! A při čtení jsem pocítil cosi jako hnutí hluboko v duši - to se tam zavrtěl ten Usama i s celou Alqvajdou. [velký smích]

Ten přípravek je jinak dobrý a ničemu neškodí - tedy za předpokladu správného užití. Ovšem právě kvůli tomu antirybímu obsahu by se to nemělo prostě na trhu vůbec objevit. To je jako by někdo kopal studny mikroatomovými bombami a na návodě na použití by bylo napsané, že pozor ministr války varuje - když to necháte vybuchnout během derby Sparta Slavia na plném stadioně, mohlo by to způsobit jisté ztráty na životech. Hm - máte pravdu.

Ne ne ne, na světě je více chytrých lidí. A ještě - co má člověk dělat, když jej nikdo nepochválí ? No přece - pochválí se sám ! [smích]

Když jste tedy vzpoměl tu příhodu s panem kema a nezaměstnaností v USA. Pane, logika uvažování, to je něco, že kdybych se neměl už v životě nikdy ničím pochlubit - jen jednou naposledy, potom bych se chlubil právě tím. No a tedy - Vy jste si ty americké pravidla a postupy přečetl a usoudil jste, že moje dedukce nebyly správné ? Jestli ano, potom prosím prosím ! Vysvětlete mi to, kde jsem v tom výkladu udělal chybu ! Mi když řeknete jako premisu, že něco je nějak, potom já už dále operuji s tímto jako jednou již daným. Moje angličtina není vhodná pravda k tomu, abych překládal krásnou literaturu, ale jinak si nestěžuju - jako samouk jsem to nacpal do "šišky" za rok a domluvil jsem se ... jaksi. [smích] Dokonce mi jeden člověk tu angličtinu pochválil, tedy uznávám - po asi pětiminutovém záchvatu smíchu. Nebyl jsem zlomyslný a nepožádal jej, aby mě pro změnu pobavil svou češtinou.

103734

19.4.2006 18:53

RE: Ano, je to vše strašně smutné

aleff www (tečka) eDen-X (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 103734

to je sice hezké, že si někdo všiml, jako prasečinu napáchá nukleární technologie v rukou politického fanatismu podporovaného fanatismem vědeckým, zejména když tito mimořádnou inteligencí nadaní jedinci znají rizika použití atd. atd., je to k blití.

též je hezké, že jste si všiml, že se pravděpodobnost katastrofy, jež může zasáhnout celou planetu zvyšuje geometrickou řadou, ale mýlíte se ve své zásadní tezi.

důvodem konce nebude nějaká technologie, ale mrzké rozhodnutí nějakého zmetka, jehož následky zasáhnou všechny !!!! průvodním efektem bude všeobecné šílení, tedy chování převážné většiny lidí coby následek / bumerangový efekt mediální masáže, která má dát "politicky či ekumenicky korektní formu" svinstvům, které jedni dělají a druzí je dopouštějí, tedy se nevzepřou, aby svou osobností těmmto zmrdstvům zabránili.

problém je v tom, že mnoho lidí je obyčejně líných myslet, odmítají odpovědnost za svůj vlastní život, ale navážejí se do životů ostatních namísto, aby se snažili zvládnout obyčejné složitosti svých vlastních životů. myslete si o tom, co chcete, ale většina současných problémů má prostý důvod: lidé raději žijí v iluzi často nabírající formu otevřené lži a nechtějí si přiznat skutečnost, kterou mají přímo pod nosem. cena bude vysoká.

103809

19.4.2006 19:26

RE: Ano, je to vše strašně smutné

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 103809

mnoho lidí je obyčejně líných myslet...většina současných problémů má prostý
>důvod: lidé raději žijí v iluzi často nabírající formu >otevřené lži a nechtějí si přiznat skutečnost, kterou >mají přímo pod nosem. cena bude vysoká.

Naprostý souhlas ! Pravda bývá prostá.

103813

20.4.2006 3:04

RE: Ano, je to vše strašně smutné

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 103809

Myslim si, ze pan Gejdos se nemyli ohledne dulezitosti technologii. Zmetku bylo v lidskych dejinach bezpocet, ale casto je nezmetci odstranili anebo odmitli poslusnost pri prikazu zadajici prilis velke zmetkoviny. I Hitlera se pokusili odstranit. Technologie je vsak stoprocentne loajalni- nema svedomi ani moralku. Totalni zotroceni ci selektvni likvidace bez technologie je nemyslitelna. Jake by byli jinak duvody mocenskych center o ziskani technologicke prevahy. Trochu jsem zabrousil do geneticko-evolucnich hratek na osel.cz, a muzu vam rict, ze mraz mne jde po zadech. Na Berkley behem dvou mesicu zvysili imunitu viru 1000 krat, a jsou ruzne viry. Zacina se razit nova cesta v genetice ve "stylu pokus omyl", provedeme pokus a pak budeme zkoumat vysledky "teto male laboratorni evoluce", dalsi pandorina skrinka byla otevrena. Zmetkum chybeli v dejinach lidske civilizace dve veci- komplexni on line informace a high technologicka prevaha nad populaci, pokud tohoto bodu nebylo dosazeno, tak to nastane velmi brzy.

103834

17.4.2006 23:00

RE: Ano, je to vše strašně smutné

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 103647

Ano, vcelku souhlas, i když na detailech bychom se asi nedohodli. Video 5 s tou metálovou muzikou je nejlepší, tahle muzika dokonale vystihuje ducha těch obrazů.

Zabránit se tomu nedá, jediné, co můžeme - a o co musíme usilovat - je nepodílet se na tom!

103651

17.4.2006 14:40

Tankman a Hamas?

Leon Kreutzfeld 62.?.?.?

Dobry den. Chtel jsem se zeptat, jestli nekdo neznate link na oficialni web Hamasu a teroristicke organizace Al-Aqsa. Vcera jsem koukal na zajimavy americky dokument a tam jsem zjistil zajimavou vec. Pamatujetese na toho pana co holyma rukama s dvema igelitkama zastavil na Tien An Men kolonu cinskych tanku? Jestli ne, dejte si do Google Images - Tien an Men nebo tiananmen tank man. No v Cine kdyz pouzivate Google nebo Yahoo tak tuhle image tam nenajdete a dnesni cinsti studenti vubec nevedi, o co bezi, kdyz jim ji ukazete.

Tak me napadlo vygooglovat (mimo Cinu) si oficialni stranky Hamasu a Al-Aqsa a nic jsem nenasel. Svetovy i cesky tisk se vzdycky odvolava na prohlaseni na strankach teroristu, ale ja zadne nemohu najit. Myslite, ze bych mel v Cine vetsi stesti, nebo palestinsti teroriste zatim neobjevili silu Internetu?

103618

17.4.2006 19:09

RE: Tankman a Hamas?

Robert M. 88.?.?.?

Reakce na 103618

Home page Hamasu (oficialni) je
http://www.palestine-info.info/arabic/hamas/ (arabsky)
Anglicke stranky projeku, na ktere se dostanete z uvodni stranky, nejsou zdaleka kompletni.

Drive fungovala www.hamas.org, ale ta byla zrusena.

S pozdravem,
RM

103631

17.4.2006 22:05

RE: Tankman a Hamas?

Leon Kreutzfeld 62.?.?.?

Reakce na 103631

Tak dekuji. To bych opravdu necekal, ze organizace jako Hamas nebude mit svuj vlastni web v minimalne v anglictine.

103646

17.4.2006 14:42

Dějí se i normální věci

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Přeji všem čtenářům Zvědavce příjemné prožití Velikonoc. [smích]
http://www.slav.cz/eggs/praha.jpg

103619

17.4.2006 15:10

ztrata

eugen 160.?.?.?

pokud nas literarne opousti pan kaminski tak to je opravdu velka skoda,primo bych rekl ztrata obtizne specifikovatelneho rozsahu neb bych ho oznacil za verozvesta pravdy a tech neni nikdy dosti. to,ze byl financne dostan,znicen mne nikterak neprekvapuje a umim si jasne predstaviti kdo tak asi za tim kolem financi muze byt. penize a veskere spinavosti kolem nich to je jejich domena kterou zel zcela virtuosne ovladaji a ja je i za to obdivuji,jenze at si to delaji mezi sebou,oddelene od nas jinovercu.
no porad lepsi tato zprava nez kdyby treba mel pan kaminsky autonehodu a tak....

a k druhe casti clanku jen reknu,ze na usa mne nic spatneho nepreqapi...

103621

17.4.2006 18:07

Snad to nebude zas tak strašné

Zorba 83.?.?.?

To že se umlčuje opozice uvnitř USA je jasné a očividné, je to dáno tím že agresivita a zločinost americké politiky stále nabýrá na obrátkách. Ovšem opozice proti USA ve zbytku světa je stále silnější a to i přes bezpočet omezení.
Jinak to že se Američané proti politice svojí vlády nebouří mne ani trochu nepřekvapuje, právě naopak. Považuji za zcela samozřejmé že Američané podstatnou většinou podporují zločinou politiku svojí vlády, nebot ta politika je vedena především ku prospěch USA, ovšem zároven s tím ke škodě zbytku světa.

A kdo jsou ti ONI, jak se zde ptal jeden pán. To jsou přece ti kteří organizují celou tu dnešní zločinou politiku USA a kteří usilují o nastolení NWO. Jsou to vedoucí elity z Washngtonu a jejich nohsledi z Bruselu či Tel Avivu. Jsou to lidé jako Bush, Raicová, Clinton, Sharon...

103627

17.4.2006 18:52

RE: Snad to nebude zas tak strašné

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 103627

Zorbo, proč píšeš pořád dokola jednu a tu samou informaci? Zde: http://www.zvedavec.org/zvedavec_1561.htm si pan Stwora stěžuje na příliš velký počet příspěvků. To se týká i tebe! Vždyť toto, co je výše napsáno, jsi zde psal mnohokrát...desítky prakticky identických příspěvků! USA, Israel, NWO, Washington, bububu...nestačilo to už?

103628

18.4.2006 17:24

RE: Snad to nebude zas tak strašné

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 103628

Nemyslím si že by to bylo nějak zvlášt podobné nebo dokonce identické. Mé příspěvky se vždy týkají přesně tématu daného článkem a i celkovou diskusí. A ve svém příspěvku na který jsi reagoval jsem psal hlavně o tom že se mi nezdá že by opozičních hlasů nějak zvlášt ubývalo(krom USA) atd. Pouze v závěru jsem odpověděl na dotaz kdo jsou ti oni jenž zde položil jeden z diskutujících. Opravdu nechápu proč, když už reaguješ, nepíšeš raději k tématu a k tomu co jsem psal já ale místo toho se věnuješ zcela nesmyslné poznámce.

103720

17.4.2006 19:02

Zorbo,

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 103627

neřekl bych, že Bush, Riceová nebo Clinton něco "řídí". Docela jistě to nejsou ti ONI, které myslel p.Stwora v tom článku, to jsou úplně jiní dobrodruzi...

103630

18.4.2006 0:25

RE: Zorbo,

zap 65.?.?.?

Reakce na 103630

Jiste ze neridi, pane Vodniku.

Ale maji sverenou roli, nesmirne dulezitou - jsou to dustojnici (ci urednici) pro styk s verejnosti. Oni JSOU zodpovedni za to, jak verejnost pozira udicku navnady vse ridiciho kabalu.

Jiste, kdyz takovy busch pujde od kormidla, pujde tam jiny. Ale i takova zalezitost se musi 'prodat'. Bestie jeste nema dost odvahy (a bude ji nekdy mit??) ukazat pravou tvar. Kdyby tu odvahu kdy nasla a verejne vyjevila, ztratila by tim vse na cem tak dlouho a usilovne pachtili. Dovedete si predstavit, ze busch by predstoupil pred ten svuj rissky pulpit a rekl: "....obcane, klamali jsme vas, je to vse lez....demokracie neni, nema byt a nikdy nebyla!".

Proste od notorickeho hlare a manipulatora nedostanete pravdu i kdyby jste ho zabil. A to je take jeho konecna slabina na ktere to projede. V okamziku kdy priznaji barvu je s nimi konec.

103653

18.4.2006 0:49

RE: Zorbo,

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 103653

>Jiste ze neridi, pane Vodniku. Ale maji sverenou roli, nesmirne
>dulezitou - jsou to dustojnici
>(ci urednici) pro styk s verejnosti. Oni JSOU zodpovedni za to,
>jak verejnost pozira udicku navnady vse ridiciho kabalu.
Jistě. Za tuto svou roli jsou pochopitelně zodpovědni, dělají to dobrovolně a moc dobře vědí, komu slouží.


>Bestie jeste nema dost odvahy
>(a bude ji nekdy mit??) ukazat pravou tvar.
V Apokalypse stojí, že se lidé budou klanět soše šelmy a jejímu proroku, nikoli šelmě samotné...

>A to je take jeho konecna slabina na ktere
>to projede. V okamziku kdy priznaji barvu je s nimi konec.
Hm, uvidíme...

103656

18.4.2006 12:13

RE: Zorbo,

eugen 160.?.?.?

Reakce na 103656


>V Apokalypse stojí, že se lidé budou klanět soše šelmy a
>jejímu proroku, nikoli šelmě samotné...
selma,znameni selmy a tak to znam rovnez ale nikdy jsem nepochopil kdo ta selma vlastne ma byt???
jde o dabla,o zidy ci kohosi tretiho?
je zde nejaky selmolog znajici vysvetleni? ja tomu nerozumim a chtel bych....

103690

18.4.2006 20:45

RE: Zorbo,

Sidonius Zdenek M 207.?.?.?

Reakce na 103690

>
>>V Apokalypse stojí, že se lidé budou klanět soše šelmy a
>>jejímu proroku, nikoli šelmě samotné...
>selma,znameni selmy a tak to znam rovnez ale nikdy jsem
>nepochopil kdo ta selma vlastne ma byt???

>jde o dabla,o zidy ci kohosi tretiho?
>je zde nejaky selmolog znajici vysvetleni? ja tomu nerozumim a
>chtel bych....

Vidíte, v tom je právě ten háček, že tzv."vysvětlovači" těch znamení jsou právě ti, kteří se sami do těchto pozic ustanoví a ví bezpečně a neomylně, co je co a co to znamená a kdo je špatný, či dobrý a s vůli neoblomnou se pak snaží tyto výplody nezměrné píle svého mozku vydávat za směrodatné a jediné správné. Zeptejte se jich a určitě nezaváhají ani na vteřinku a sdělí Vám tu jejich jedinou "moudrost". [chechtot]

103733

18.4.2006 22:45

RE: Zorbo,

eugen 160.?.?.?

Reakce na 103733

> Zeptejte se jich a určitě
>nezaváhají ani na vteřinku a sdělí Vám tu jejich jedinou
>"moudrost". [chechtot]
dekuji Vam za reakci ale moc jste mi to neosvetlil,snad jen naznacil,ze zatim mozna ani nikdo nevi kdo to vlastne ona selma je.

103736

19.4.2006 1:46

Pane Evžen,

Sidonius Zdenek M 207.?.?.?

Reakce na 103736

>> Zeptejte se jich a určitě
>>nezaváhají ani na vteřinku a sdělí Vám tu jejich jedinou
>>"moudrost". [chechtot]
>dekuji Vam za reakci ale moc jste mi to neosvetlil,snad jen
>naznacil,ze zatim mozna ani nikdo nevi kdo to vlastne ona selma
>je.

To jste poznal velmi správně. Já to totiž nevím a neví to ani nikdo jiný, jenom někteří si myslí a nebo jsou o tom přesvědčeni, že to ví a proto se snaží ty jejich moudra nacpat druhým do hlavy. Dělá to tak hodně lidí a ještě víc je těch, kteří jim to věří. Jenom si tak matně vzpomínám, kolikrát jsem se v nějakém tisku za svůj život dočetl, že bude konec světa, dokonce s uvedením data. No a pořád jsme ještě tady. Ten neblahý jev, že lidstvo je víc a víc rozežrané a stále chce víc, ačkoliv si tím jen podřezává tu pomyslnou větev pod sebou, je varující, ale nemyslím, že by to způsobilo úplný konec světa. Lidstvo jako takové zůstane na furt, avšak jeho vývoj a myšlení se bude muset zase přizpůsobovat novým podmínkám a okolnostem.

103742

19.4.2006 20:14

RE: Pane Evžen,

eugen 160.?.?.?

Reakce na 103742



>To jste poznal velmi správně. Já to totiž nevím a neví to
>ani nikdo jiný,
tak to je neco jineho pane zdenku,ja si puvodne myslil,ze je znamo co to ta selma konkretne ma znamenati a,ze jen mne jeji identita unika.
>Jenom si tak matně
>vzpomínám, kolikrát jsem se v nějakém tisku za svůj život
>dočetl, že bude konec světa, dokonce s uvedením data.
i ja verim na konec sveta ale myslim si,ze my se ho rozhodne nedockame neb to je jeste v nedohlednu a nas spise tak v horizontu dvaceti let ceka neco jako konec epochy,konec stavajici spolecenske urovne,konec casu ci jak to mam rici,neco jako pad rise rimske v globalnim meritku. no a prave kolem tohoto prelomoveho konce,mozna pred nim,mozna po nem se dle meho mineni treba i demaskuje nase selma a my ji rozpozname.
a jak ted vidim jsem jiz i zareagoval na Vase dalsi vety co jsem smazal.

103817

21.4.2006 12:24

RE: Pane Evžen, konec světa se blíží.

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 103742

Tyhle spolky, které na základě nějakého "proroctví" vyhlašují konec světa, pokud možno s přesným datem, jsou v posledních dvou stoletích naprosto typické pro USA. Je zvláštní, že pokud vím nikdo dosud nepoukázal na jednu naprosto nezbytnou podmínku, aby podobný "prorok" měl úspěch. Musí najít velkou skupinu lidí, kteří jsou ochotni uvěřit čemukoli, jen když to slibuje brzkou a dokonalou změnu poměrů, ve kterých žijí. Fakt, že podobné lidi bylo možno najít hlavně v USA mluví o tamnějších poměrech velice zřetelně.
J. H.

103980

21.4.2006 13:18

RE: Pane Evžen, konec světa se blíží.

eugen 160.?.?.?

Reakce na 103980

>aby podobný "prorok" měl
>úspěch.
na uspesich nejakeho proroka myslim vubec nezalezi,to snad s globalnim koncem sveta prilis nesouvisi,ten jednou bude bez ohledu na proroky......

103984

21.4.2006 16:40

RE: Pane Evžen, konec světa se blíží.

eugen 160.?.?.?

Reakce na 103980

>v
>posledních dvou stoletích naprosto typické pro USA.
------------------------------------------------------
>možno najít hlavně v USA mluví o tamnějších poměrech
>velice zřetelně.

jeste dodam,ze pred sto,natoz dvemi sty lety myslim nebylo v usa nic spatneho a naopak se tam mnoho lidi z evropy stehovalo,tudiz slo o bile Bohem vyvolene narody a ne zadny odpad z hnusnych zemi.
to az alespon podle mne v poslednich desetiletich se amerika tak imperialisticky zfasizovala.

104005

18.4.2006 17:33

RE: Zorbo,

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 103630

Já si určitě nemyslím že Bush, Raicová, Clinton a další jsou jen nějaké loutky. Určitě je ta banda mnohem obsáhlejší, ale právě Bush je dnes hlavou toho všeho a spolu se svými kumpány(známími i neznámími) to organizuje, jasně není jediný, ale je hlavní.

103722

18.4.2006 0:13

Pomoc k naprave prichazi z necekane strany

zap 65.?.?.?

Behem posledniho tydne bylo nekolikrat otisteno v ruznych mediich, ze 5 americkych nedavno vyslouzilych generalu zada okamzite odstoupeni nebo propusteni D. Rumsfelda. Ac Rummy to komentoval radoby kolegialnim gestem, ze na tom "neni nic spatneho" nesouhlasit s jeho rizenim Pentagonu, defakto to predstavuje - vzpouru. Vzpouru vojaku proti civilistum v administrative. Chteji ho pryc, hned ted'!

Je treba uvazit, Ze Rummy JE ta klicova osoba, bez niz je Bush jak bez prave ruky. Rummy-ho arogance je pri vedomi toho vseho bezprikladna. Mysli si, ze jeho pozice je neotresitelna. Zrejme je. A to je pricina proc s nim maji vojaci problem. Co je ve hre je nejen jak se povede dalsi valka v Iraqu, ale zda se VUBEC povede a v jake forme. Zaroven se tim dostava alternativa utoku na Iran do vaznych potizi.

Nemyslim si, ze nekdo z nas chce neco takoveho jako 'obcanskou valku' v USA. Ale vojensky putsch o kterem se mluvi je docela realny. Nejakych 75% dustojniku v poli podporujeje pozici 'povstalcu'. Byt bushem z vajthausu je v posledni dobe asi jedno z nejhorsich z povolani...

103652

18.4.2006 0:46

Meknuti Roberta Fiska?

Cyril Hue 84.?.?.?

No nevim treba uz je take na ceste za podstatou 9/11.

Fisk byl asi pred tydnem u Amy Goodman na Democracy Now
a kdyz se rozpovidal o tom, ze diky svym castym navstevam Iraku ma pocit a informace, ze slavny jihadista Zarkavi zrejme vubec neexistuje (alespon v prezentovane forme) nebo uz nezije tak se to Amy moc nelibilo, dalo by se rici, ze po nem vyjela. Fisk udajne kontaktoval jeho rodinu a nemaji penize, jeho zena musi makat, na pohreb matky neposlal zpravu ani penize atd..

Jinak Amy Goodman zatim cele "9/11 truth" hnuti celkem uspesne bojkotuje az na par vyjimek loni a predloni kolem Dr. Griffina.

V radiu na Air America byli ted ti hosi co delali a ted propaguji po malych salech film Loose Change 2nd ed. a rekli, ze maji natocenou na videu Amy Goodman jak jim primo lze do oci, ze od nich nikdy nic nedostala - pritom ji ten film cpou osobne uz dlouhodobe. Jinak urcity prulom lze zaznamenat jeste tak pred rokem a neco cast posluchacu Air America o 9/11 nebyla uplne presvedcena a dnes je to urcite podstatna vetsina mozna 100%..

Otazka je proc to tihle "gate keepers" levice jako Goodman, Chomsky vlastne delaji?
1. Tema jeste dostatecne neopustilo ghetto spekulace - nechteji riskovat
2. Jsou take na "vyplatni listine"
3. Cilene vyckavaji na vhodnejsi moment - cili v podstate varianta 2. ale pracuji pro konkurecni frakci mocenskych kruhu, kteri se drive ci pozdeji pokusi o protipuc vuci Neoconum.

Co je take zajimave z novinek je nove video Prof. Jones - fyzik ze Scholars for 9/11 truth - hlavne uvod napovida jak k tomu tihle mormoni vlastne filozoficky pristupuji. Proste oni jako verici maji nastudovanou bibli a ty mormonske texty zepredu zezadu tak proste VI, ZE JE NAPROSTO BEZNE V HISTORII narazit na priklad vlady masakrujici vlastni lidi a svadeni viny jinam atd..

Takovy prehled/nadhled proste dnes bezne populaci odkojene stupdinim programem z TV a tunou syntetickeho vlastenectvi celkem chybi..

103655

18.4.2006 2:14

RE: Meknuti Roberta Fiska?

zap 70.?.?.?

Reakce na 103655

Dovolim si mirne disputovat Vas pohled.

Nemam konkretni podklady stejne jako Vy ne. Vse je jen otazka spekulace zalozena na 'duvernosti' urcitych zdroju a odhadu celkoveho klimatu.

Mam tyto duvody:
1. Vzdy existovala (pokrokova) levice, tj. opozice ke konzervativnimu zrizeni. Proc by nemela byt dnes? Pan Fisk a ostatni k ni patri a delaji co mohou, v ramci omezeni formulaci 'Velkeho Vlasteneckeho Zakona'.

2. Ne za vse se plati ci se da zaplatit. Kdyz bych se zeptal Vas, co Vas vede, ze se zucastnujete diskuze, ktera zretelne neoslavuje nase designovane vudce, co by jste mi rekl? Pocitam, ze by to znelo neco jako: "...jednam dle sveho svedomi a presvedceni". Tudiz se prave tak docela duvodne muzeme domnivat, ze podobne jednaji i jini.

3. Hybna sila zmeny nebude 'pokrokova' disdentska skupina. To rozhodne ne. Nebudou to ani organizovane odbory a uz vubec ne 'luza'. Kdo tedy? Dle meho odhadu je tu jedna konkretni moznost. Je to (stale rostouci) skupina casti privilegovane tridy, patriotickeho zalozeni, ktera ma jasnejsi vyhled a konkretnejsi reseni. Rekneme 'opozicni' generalove (viz muj predchozi prispevek) s nabalenim neceho odtud a odtamtud. Tihleti panove maji velkou lojalitu v armade. A hodne lidem se to libi...

4. Precenovani 'mentalni zaostalosti' obcanu S.S. neni dobry napad. Z mnohe (i osobni) zkusenosti vim, ze tomu s tou zaostalosti tak spatne neni. Tez by jste byl prekvapen, jaky cynicismus existuje o one zemi k jejich 'demokraticky volenym' representantum. V kratkosti, americane maji daleko k oslovske korune. Nezoufejte, situace vyzraje a vyvrbi se v neco, co nas prekvapi. Vsechno chce svuj cas. Chce to urcity bod zlomu. Prijde to! [mrknutí jedním okem]

103661

18.4.2006 2:43

Kdyz si myslite, ze nejsou dobri

zap 70.?.?.?

psavci na dobrych strankach, prectete si toto na www.counterpunch.org:

"The Touchable and the Untouchable"
A Tale of Two Members of Congress and the Capitol Hill Police
By JEFFREY BLANKFORT

Ja osobne povazuji J.B. za neprekonanou kvalitu. Jo, a take je to jeden z vyvolenych. [smích]

103662

18.4.2006 15:06

RE: Kdyz si myslite, ze nejsou dobri

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 103662

Counterpunch.org samozřejmě čtu. Ale díky za upozornění, něco z toho přeložím. [smích]

103701

19.4.2006 0:24

RE: Kdyz si myslite, ze nejsou dobri

Mitra 213.?.?.?

Reakce na 103701

Poslechnete si varovny projev pana Benjamina Freedmena z roku 1961
i s mnoha jinymi zajimavymi rozhovory na teto web strance,
a pak vam bude vse jasne, - uz nebude nutne nikam jinam chodit
pro informace: http://www.iamthewitness.com/

103740

19.4.2006 2:00

RE: Kdyz si myslite, ze nejsou dobri

zap 65.?.?.?

Reakce na 103740

Holly smokes.... [překvapení]

(Posvatne koureni)......co jste nam to tu prinesl....
vsechno v jednom jo? No uz do toho jdu! [smích]

103743

18.4.2006 2:46

Velikonoce v Australii,svatky ,jez Vas dozenou k tomu, ze mate nakonec vztek.-1

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Myslim,ze vim ,co tim ,chtel "basnik rici",tak se to drive rikavalo,ze ano?
Tak ,na odpoved ,jenom nekolik postrehu,stare par hodin ze svatku krestanstva-Velikonoc.
Rano jsem poslouchal radio National,mluvila jedna "krestanka",ktera vse zakoncila tim ,ze sklada zidovske pisne a zpivaji je v ramci zidovskeho programu po synagogach,to jsem chvilku vydrzel,potom nasledovalo vysvetlovani proc zide slavi Passover a jake to ma nasledky ,drive a dnes na utrpeni zidu,tedy ,rozumejte porady na krestansky svatek o zidech ,tech Babylonskych,ne tech dnesnich Chazaru ,co ukradli biblicke pribehy pro sebe ,ackoliv nejsou pokrevni a nijak pribuzni ,jak po Mojzisovi,tak po Abrahamovi,ale ,mongolsko -turecke kmeny,nazyvane ,Zlate hordy,jez suzovali Evropu,ted ,cely svet, tito individua nikdy nebyli a nezili v Palestine,ta pro ne nemuze byt "Svatou zemi",zejmena ,kdyz pred tim chteli Ugandu a ostrov Madagaskar. Vecer byl film o Kristovy,ale ,hned po nem filmo Davidovi,toasi aby se nasla kulturni rovnovaha,0.8% ,tak zvanych zidy k billionum krestanu v "krestanske TV",jez ma nedostatek krestanskych programu,jak se zda,zavrel jsem TV a sel pryc.
Druhy ,den ,vecer, sleduji film o Mojzisovi ,jak vyvedl zidovsky narod z otroctvi Egyptanu,prvni dil ,ukazuje bicovani a hrozne pracovni podminky vedouci az k umrti,neni cesty za ,udajnych 400 roku se vyprostit z otroctvi,a prijde bajny-biblicky Mojzis,jez vysvobodi babylonske zidy z podruci faraona,jez je nelidsky znazornen,druhy dil ,mne ceka dnes,ale urcity zaver jsem si udelal.Jestlipak v Israelu maji tolikkrestanskych programu o Jezisovi?
Jak, muzou lide-zide,tak zvani,ukazovat na utrpeni,zidu-babylonskych ,ale vsude ,kde se dostanou k vlade zavedou sve otroctvi,tak ,jak na Ukrajine, v Rusku,dnes v Palestine a jak ovladaji Ameriku,jak zotrocuji kretsansky svet a jak chteji zotrocit muslimsky svet ajak chteji po zkusenostech sveho otroctvi,zotrocit cely svet ,kazdeho,kdoz neni tak zvany zid.Jak muze ,byvaly otrok,zavadet novodobe otroctvi,jak ,jeste dnes existuje otroctvi ve state Israel s zenami v bordelech, jak muze byt muceni legalni v tomto state ,kde tak hrozne trpeli,tedy,jakoby ,v ramci jejich propagandy.
*I know thy works, and tribulation, and poverty, (but thou art rich) and I know the blasphemy of them which say they are Jews, and are not, but are the synagogue of Satan. Revelation 2:9
Behold, I will make them of the synagogue of Satan, which say they are Jews, and are not, but so lie; behold, I will make them come and worship before thy feet, and to know that I have loved thee. Revelation 3:9
Tak ,jak jsem mel v padesatych letech ,cernobilou TV s rudym programem,tak dnes mam krestanskou TV se zidovskym programem a ta mi to nekdo vylozi ,ze nemam pravdu ,ze jsem obeti bludu,kdyz ,cokoliv otevru,tak ,zdy je nejaky program,kde zacinaji s hranim na housle a konci u peci krematoria,tedy,program pro 0.08% .postizenych,jakoby,pro 99.2% postizenych mnohem hure, 100 milionu krestanu v Rusku, 8 milionu Ukrajincu,a 60 milionu padlych v druhe svet valce a ted tech statisicu v Afgaistanu a Iraku a ...Kráceno (Editor)

103663

18.4.2006 13:35

RE: Velikonoce v Australii,svatky ,jez Vas dozenou k tomu, ze mate nakonec vztek.-1

zap 65.?.?.?

Reakce na 103663

Krestane se vyznacuji tim, pane Nohejl,

ze slavi Velikonoce jako svuj hlavni svatek - bohosluzbou. Kdyby tomu u vetsiny tzv. (jak i Vy nekdy rikate) 'krestanu' bylo, videli bychom trochu jinou scenu. A skoro nikdo by nebyl 'nastvan', prave naopak.

V nasem meste (J-Z Ontario) byly tri mse, v 9, 11 a 12:30. Vsechny nabite. Tak se chova krestan: jde do kostela, slavi se svymi souverci a po zbytek tydne se dle toho chova. A nemusi byt nastvan ani na Chazary, ani na ty, kteri by se radi 'pochazarstili'. [smích]

103699

19.4.2006 3:34

RE: Velikonoce v Australii,svatky ,jez Vas dozenou k tomu, ze mate nakonec vztek.-1

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 103699

Mate pravdu,ale jen v omezenem case,nebot z historie vime,jak zkoncili krestanske kostely v Rusku,kdyz se chtra zmocnila vlady,nadelaly z nich konirny,pres tisice kostelu zkourali,kdyz se svet dival na udalosti v Jugoslavii ,ta muslimove v Kosovu zbourali a nebo poskodili na stovky kulturnich pamatek krestanstvi,nenahraditelna skoda ,co do umeleckych obrazu,fresek a jineho.
http://judicial-inc.biz/waco.jpg
The Jews want to get rid of Militias. Gen Wesley Clarke provided the tanks and Delta Team that carried out the final slaughter.
http://judicial-inc.biz/fhafa.jpg
V krestanske Americe ,u Vas ,pres hranice ,uz mnozi nechodi do kostela ,nemuzou,maji to uz za sebou a dalsi to ceka,kteri to nevedi,nebot v kostele jim to nikdo nerekne ,tam se mluvi o miru ,ale venku zuri valka na zniceni krestanstvi,ta valka je veden avsemi smery,kdo chce ,tak ji vidi,kdo nechce tak ji nevidi,az do doby ,kdy na nej prijde rada,to je to ,co sem Vam chtel rici,co Vam Vas knez nerekne,uz ani nemuze ,nebot Vatikan po tisiciletem odporu Talmud a tak zvanych zidu resignoval,vzdal to a dela dnes kolaboranta zidu.
V "Zionist Agenda si muzete precist ,coz zide nijak neskryvaji,jak s nami ,s Vami zatoci,az to dostanou do ruky a dnes uz mame dukazy ,ze se tak deje,"ovecka se spokojene pase,aniz by tusila ,ze za cvily bude obeti kosher obradu.Najdete si zpravu,kde zide zcela otevrene ,dle Talmud rikaji,jak znici veskere nezidovske obyvatelstvo,uz v roce 1947 ,tak zvana Atomova komise vydala prohlaseni ,Bud jedna svetova vlada anebo nicPremyslejte ,cas neodpustitelne ubyha a dnes mame po svete dukazy,kdo ztraci a kdo na tom prospiva.
Az prijde cas ,ze ve Vasem kostele Vam budou neco rikat,velmi nehezkeho a nebo bude kostel predelan a nebo bouran ,tak si vzpomente ,kolik casu jste promrhal v modlidbach, v dobe kdy slo o princip krestanske a bile civilisace.
Krestanstvi rika ,mir a pokoru,tak zvani zide rikaji <oko za oko,zub ,za zub,ale jenom pro ty druhe ,ne pro ne samotne,vzpomente kazdeho dne ,kdy palestinsti krestane jsou vrazdeni uz po nekolik desetileti,co dela Vatikan ,kamaradi se s zidy.Papez slouzi mse v zidovskych synagogach,to pto Vas musi byt novinka,ze ano?
Some of the Davidians killed
http://judicial-inc.biz/Waco.h6.jpg
http://judicial-inc.biz/Waco.h7.jpg
http://judicial-inc.biz/8child.jpg
http://judicial-inc.biz/cm3.jpg
http://judicial-inc.biz/th_mikekids.jpg
Nezapomnte ,ze "Marenka" Korbelova,vnucka Korbela ,Stalinovi prave ruky,jak jej nazyvali,rekla ,ze 500 000 deti v zahynulych v Iraku,ze to byla umerna cena,co Irak zaplatil za neexistujici zbrane hromadneho niceni,co dodal Mossad report do rukou vlady ve Washingtonu.
http://judicial-inc.biz/prelud1.jpg

103749

20.4.2006 1:20

RE: Velikonoce v Australii,svatky ,jez Vas dozenou k tomu, ze mate nakonec vztek.-1

eugen 160.?.?.?

Reakce na 103749

ac jsou zide rekneme kulantne vselijaci tak bych se od nich nabozensky nikterak nevymezoval neb je s nami krestany prece spojuje cely stary zakon ktery mame spolecny. ostatne i to oko za oko,zub za zub,plombu za plombu[smích] mame prece rovnez a to,ze se k tomu nekteri z nas nehlasi a misto toho melou neco o druhe tvari,o chlebu a kameni a tak je jiz jen jejich problem.

a ohledne te kritisovane zidovske vyvolenosti podotknu,ze chazaru se to pochopitelne netyka,ti s tim nemaji nic spolecneho a jen mavaji obrizkami a sve neexistujici vyvolenosti se dozaduji ale starozakonni zide a jejich potomci vyvolenost Bohem opravdu maji v tom smyslu,ze on si je vybral,vyvolil aby jen jim a nikomu jinemu vlozil do rukou sve slovo v podobe desatera a dokonce se s nimi osobne stykal napred jako horici ker a pozdeji prijmeme-li teorii trojjedineho Boha tak mezi ne coby svuj syn sesel na dosti dlouhou dobu. tudiz vyvolenost v tomto smyslu kazdopadne maji ale jen v tomto a navic vyvolenost jeste neni primo nejaka nadrazenost.

103826

20.4.2006 2:41

RE: Velikonoce v Australii,svatky ,jez Vas dozenou k tomu, ze mate nakonec vztek.-1

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 103826

Velmi kratce ,nic s nimi nemame ,jako krestani spolecneho a v tom to vezi ,co rika kostel,to je jejich propaganda,nebot sami v Boha neveri ,dle sveho jednani v podvodech,dragach a homosexualite a hry s detmi,sami dokazuji,ze Buh pro ne neni,neboji se boziho trestu.Tak zvani zide ,ty dnesni ,nejsou potomky Abrahama,Mojzise,neni jejich zemi Palestina ,byvaly zide ,dnes uz prakticky neexistuji ,95% dnesnich Israelcu,kteri si rikaji zide jsou potomky Chazaru ,kteri zili mezi Cernym a kaspickym morem v povodi Volhy,nikdy nebyli semity,ale mongolsko-tureckymi hordami,sveho krale meli Khan, jez naridil prijmout zidovske nabozenstvi,nakonec ,zide ,takto nazyvani nechteji o bibli nai slyset,jsou na Talmud uceni,kde se rika hodne veci proti vsem ,kdoz nejsou v tomto zidovskem mafianskem-klanu ,nejsou narod ,nejsou rasa.proto mame zidy cerne, bile ,zlute a jine .
Takze ,zapomente na nejake zido-krestanstvi,ti zide ,staroiracani ,uz davno nejsou mezi nami,zide ,dnes je representujici ,nejsou zidy.
Zjeveni S.Jana 2-9
Vim o skutcich tvych i o souzeni a chudobe(ale ty bohaty jsi)i o rouhani tech ,kteriz se pravi byti zide a nejsou,ale zber satanova.
Najdete si v Talmud ,pokud je Vam demokraticky umozneno jeho doslovny preklad ,jak ,tak zvani ziodvsky rabbini rikaji o Kristu ,jak by se mel v pekle varit ve svych vlastnich vykalech,tak Vy pisete ,ze mame s nimi spolecni Stary zakon ,zatimco zide pali bible kde na ne prijdou.Takze tito tak zvani zide ani nemuzou uplatnovat narok na Palestinu a na tak zvany biblicky Israel od reky NILU az po Eufrat,coz jsou ty dva modre pruhy na israelske vlace.
Bible Burning in Greenville, Michigan (August 6, 2003) ... Montreal-Area Jewish School Library Destroyed by Firebomb (March 5, 2004) ...
www.ala.org/ala/oif/bannedbooksweek/bookburning/21stcentury/21stcentury.htm - 47k -
charity school, among the children, sat a little Jewish girl. ... I will not read the Bible of the Christian. I have the God of my fathers, ...
Nakonec ,posledni zpravy v USA o vypalenych kostelech se zjistilo,ze se jedna o tojici zidovskych vytecniku palici krestanske kosteli,mozna ,ze to delaji v ramci toho "zido-krestanstvi" jak mnozi knezi kazi svym oveckam.
http://www.wingtv.net/thorn2006/churchfires.html
hca.gilead.org.il/jewish_m.html - 12k -
It seems three Jewish teenagers were the actual culprits; and all of a sudden the corporate press went silent (hell, they didn’t even mention that they were Jewish); while the religious elite (Amen Corner) didn’t utter a peep.
V Israelu se museli omluvit za antikrestanskou akci ,palenim bibli,protoze je chytli pri cinu ,ale kolik bibli pali,o cemz verejnost nevi.
Takze ,by nikdo nemel spojovat krestanstvi s dnesnimi ,tak zvanymi zidy a mel rici knezim ,at se pouci z Chazarskeho musea na isrea;skych linkach internetu.
http://www.wingtv.net/thorn2006/churchfire2.jpg

103833

20.4.2006 16:11

RE: Velikonoce v Australii,svatky ,jez Vas dozenou k tomu, ze mate nakonec vztek.-1

eugen 160.?.?.?

Reakce na 103833

>Velmi kratce ,nic s nimi nemame ,jako krestani spolecneho a v tom
>to vezi
no to je Vas nazor,ja zase rikam,ze nas s nimi spojuje nejmene polovina bible.

>nebot sami v Boha
>neveri ,dle sveho jednani v podvodech,dragach a homosexualite a
>hry s detmi,sami dokazuji,ze Buh pro ne neni,neboji se boziho
>trestu.
ale samozrejme,ze nemala cast v Boha veri a tak jak Vy rikate nejedna a navic my rovnez delame mnohdy veci za nez nas Buh nepochvali aniz by to vylucovalo nasi viru a trestu se bojim jen kdyz na nej myslim,jinak radeji spoleham na Bozi milosrdenstvi.

Tak zvani zide ,ty dnesni ,nejsou potomky
>Abrahama,Mojzise,neni jejich zemi Palestina ,byvaly zide ,dnes uz
>prakticky neexistuji ,95% dnesnich Israelcu,kteri si rikaji zide
>jsou potomky Chazaru
no to je otazka kolik procent dnesnich zidu jsou chazari,kolik je tech puvodnich a osobne si myslim,ze vetsina bude smeskou obojiho.

>zide ,takto nazyvani nechteji o bibli nai
>slyset,jsou na Talmud uceni
neznam zida co nechce o bibli ani slyseti,jsou mezi nimi jen ateiste ale ty nezajima vesmes ani talmud.

>Takze ,zapomente na nejake zido-krestanstvi,ti zide ,staroiracani
>,uz davno nejsou mezi nami,zide ,dnes je representujici ,nejsou
>zidy.
ono je docela slozite vubec rici co to je zid a zalezi na tom jaxe to bere.

>kteriz se pravi byti zide a nejsou,ale zber
>satanova.
rad uznavam,ze zide jsou vselicos ale zber satanova je jen takova metafora ktera je s nim ve skutecnosti nespojuje.

>Najdete si v Talmud ,pokud je Vam demokraticky umozneno jeho
>doslovny preklad...
ne s talmudem nejsem obeznamen jen mlhave vim o co asi tak jde.

>pisete ,ze mame s nimi spolecni Stary zakon ,zatimco zide pali
>bible kde na ne prijdou.
o tom nic nevim ale v tom bych pro ne samozrejme nemel zadnou omluvu a byl pro vypaleni synagogy.

Takze tito tak zvani zide ani nemuzou
>uplatnovat narok na Palestinu a na tak zvany biblicky Israel od
>reky NILU az po Eufrat,coz jsou ty dva modre pruhy na israelske
>vlace.
chazari by nemeli,ti ne ale mne to tedy vubec nevadi a preji jim ji.

------------------------------------------------------------------------
s timto jsem si dal docela praci a tak doufam,ze se mi to zobrazi jako VSECHNY[smích] me ostatni soucasne prispevky[smích]

103887

21.4.2006 3:14

RE: Velikonoce v Australii,svatky ,jez Vas dozenou k tomu, ze mate nakonec vztek.-1

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 103887

>kteriz se pravi byti zide a nejsou,ale zber
>satanova.

rad uznavam,ze zide jsou vselicos ale zber satanova je jen takova metafora ktera je s nim ve skutecnosti nespojuje.Napsal pan eugen.
Pravdou je ,ze i kralovstvi nebezke,jez je vericim slibovano je metaforou take,uz jen jak 100 milionu ortodoxnich krestanu zber satanova poslala do nebe dle bolsevickeho programu,kdyz Trocky -Bronstein rekl:ze Rusko utopi v krvy.

Friday, March 3, 2006 2:10 PM EST

CHRISTIANS SURROUND ATTACKED CHURCH IN NAZARETH; JEW ATTACKERS TRAPPED INSIDE!
CHRISTIANS ARE PREVENTING THE POLICE FROM GETTING TO (AND PROTECTING) THE MANIAC JEWS
Po je jedna z poslednich zprav,kterounas demokraticky tisk opomel uverejnit a kterou si lide mohli precist na internetu o jehoz plnou kontrolu ted usiluji,ti svati z tech nesvatejsich,pro Vas neznajiciho Talmud ,nic nerikajici zprava ,ale pro mnohe ano,jen si vzpomente ,jak svetovy demokratcky tisk ani "nepipnul" kdyz miliony krestanu an Ukrajine umirali hlady a kdyz tam vypukl kanibalismus vramci Satanovych privrzencu,jak se neopatrne zminuje bible ,jen se nebojte ,v pristich vydani bible ,tato cast ,jaksi zmizi ,ale obeti Ukrajiny a Ruska nikdy.
Ukrainian region of northern Caucasus, and the lower Volga River region in 1932-33. This resulted in the death of between 7 to 10 million people, mainly Ukrainians.
Jeste dnes hledaji hromadne hroby po Ukrajine a nachazeji je,ovsem stim ze zadne holocaustove odskodneni nebude ,nebot svati-satanovi, na takove pomluvy penize nemaji, Lenin -Scrull byl prec edelnickym vudcem ,coz muzem cist v kdejake verejne knihovne oprostene od ukazky Talmud.Jen tak pro informaci ,vnuk Trockeho_Bronsteina zije dnes v Israelu a prani sveho dedy pouziva s uspechem na Palestincich,mnohych ,krestanu take.
On November 16, 1933, President Franklin D. Roosevelt formally recognized the legitimacy of the Soviet Union and the Bolshevik regime.. One day thousands gathered here to watch the GPU load a lot of children's clothes, shoes, schoolbags and other things on truck. Americky-zidovsky president uznal bolsevickou-zidovskou vladu,dnes ,chteji jednu svetovou vladu,jejich vladu,zidovskou.
# At the height of the Famine, Ukrainian villagers were dying at the rate of:UMIRANI UKARAJINCU -KRESTANU V DOBE HLADU,17 LIDI ZA MINUTU,1000 KRESTANU ZA HODINU,25. 000 ZA DEN,KDE BYL bUH ,PODLE vAS,NEBO TENTO VYCET JE TAKE JEN METAFORA?

17 per minute,
1,000 per hour,
25,000 per day
http://www.artukraine.com/famineart/icons/book01.jpg

http://www.artukraine.com/famineart/images/red_tsar4-s.jpg

103934

21.4.2006 9:49

RE: Velikonoce v Australii,svatky ,jez Vas dozenou k tomu, ze mate nakonec vztek.-1

eugen 160.?.?.?

Reakce na 103934


>jen
>si vzpomente ,jak svetovy demokratcky tisk ani "nepipnul" kdyz
>miliony krestanu an Ukrajine umirali hlady a kdyz tam vypukl
>kanibalismus vramci Satanovych privrzencu
co o tom rikal svetovy tisk netusim ale kazdopadne to nic tajneho nebude neb o kanibalismu po bolsevicke revoluci vim asi tricet let,proste nekdy od detstvi,coby cech.

>Jeste dnes hledaji hromadne hroby po Ukrajine a nachazeji
>je,ovsem stim ze zadne holocaustove odskodneni nebude ,nebot
>svati-satanovi, na takove pomluvy penize nemaji
s tim odskodnenim by to bylo ponekud slozite neb revoluci delali povetsinou sami rusti obcane,sice mnohdy zide ale vlastne rusove jako by a tak kdo jako ma koho odskodnovati?......

>knihovne oprostene od ukazky Talmud.
ohledne talmudu se Vas tazi zda existuje jeho ceske vydani ci to prelozili treba jen do anglictiny?

,vnuk
>Trockeho_Bronsteina zije dnes v Israelu a prani sveho dedy......
jo,jo to pekne ilustruje totoznost revolucnich predaku.


>vladu,dnes ,chteji jednu svetovou vladu,jejich vladu,zidovskou.
to by oni mozna chteli ale nastesti to na nich nezalezi neb zidu celeho sveta je myslim asi smesnych patnact milionu.

>the rate of:UMIRANI UKARAJINCU -KRESTANU V DOBE HLADU,17 LIDI ZA
>MINUTU,1000 KRESTANU ZA HODINU,25. 000 ZA DEN,KDE BYL bUH ,PODLE
>vAS,NEBO TENTO VYCET JE TAKE JEN METAFORA?
ne,zadna metafora ale ja verim v naprostou pozemskou svobodu co nam Buh dava a tudiz nezasahuje svevolne,nekoriguje nase pocinani ale jednou nam ho mozna secte.

jeste pane nohejle dodam,ze na rozdil od Vasich kritiku si myslim,at jsem za vyvrhela [velký smích] ,ze v mnohem co rikate mate pravdu,zdravim.

103962

18.4.2006 3:20

Byla tady rec o slabnouci (akademicke) levici...

zap 65.?.?.?

co treba neco o skutecne levici:

Socialisticka Strana Rovnosti (SEP) oznamuje prvni 3 kandidaty do kongresovych a statnich voleb 2006. Ve state NY. presidentsky kandidat z r. 2003 Van Auken bude kandidovat do Senatu na kreslo drzene Hillary Clinton. Ve state Michigan, Jerome White bude kandidatem SEP ve 12. kongresnim obvodu. Ve state California, John Burton. gubernatni kandidat v r. 2003 bude soutezit o prizen volicu v 29. kongresnim obvodu (Pasadena).

Ohlasenim techto 3 kandidatu SEP hleda nejen dat moznost projevu intenzivniho hnevu a opozice milionu pracujicich politice Bushovy administrativy, ale take bezpaternosti pravicove politiky Demokraticke strany.

Zapas o ukonceni valky v Ikaku, zastaveni tlaku na demokraticka prava, zvraceni trendu poklesu zivotni urovne pracujici tridy a premrstene hromadeni bohatstvi a moci v rukou podnikatelske a financni oligarchie ktera vladne Americe vyzaduje ukonceni systemu dvou politickych stran Republikani-Demokrate.

(preklad ze stranky Socialisticke strany rovnosti USA)
-----------------------------------------------------------------------
Takze, alternativy jsou, kandidati a program take. Co je treba je duvera populace a hlasy....
Nejsou treba ani tolik salonni socialiste, ale realni na urovni ulice.


103665

18.4.2006 21:50

RE: Byla tady rec o slabnouci (akademicke) levici...

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 103665

Nic proti té Socialistické straně rovnosti otázka je nakolik je možné se prosadit v systému dvou (skoro stejných) politických stran. Výstižně to bylo popsáno v jednom dílu TV seriálu The Simpsons. Dvě příšery z Vesmíru se převtělí v prezidentské kandidáty Clintona a Dolea v době vrcholící prezidentské kampaně a chystají se oba dva (takže je jedno kdo vyhraje) závest pro pozemštany otroctví. Když tuto skutečnost veřejně oznámí kdosi řekne "Vždyt můžeme volit kandidáta třetí strany" načez se mu dostane odpovědi "A svůj hlas zahodíte" načež následuje střih na kresleného Rosse Perota (který byl ještě relativně úspěšný v roce 1992 když vyhrál Clinton dostal skoro 20 % hlasů) který vztekle zlikviduje volební transparent. Těch alternativ by ale jinak bylo plno. Třeba http://www.natural-law.org/

103735

18.4.2006 16:17

skutecnym duvodem

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

je ale klasicky problem jakekoli publicistiky - cernobilost nebo sedivost- ja si nemyslim, ze je zrovna neco dobreho na snaze p. Stwory byt "objektivni" vuci zidum, protoze nikdo z nas tu nema dostatek informaci, navic opacna lobby je vyrazne silnejsi (viz treba harwardska zprava) a tlaci editory to politicke korektnosti - tedy cernobile ale proizraelske korektnosti

"objektivitou" v tomto pripade jen docilime marginalizovani problemu a to je presne stav, ktery vede k mrhani zdroji

103713

19.4.2006 5:15

Nechme promluvit zidy samotne o deseti otazkach zidu,k zidum,zionistum.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Deset otazek na zionisty,prelozim ,jich jenom par,nebot neni tolikmista,tek tedy rabbin Michael Dov Weissmandl od Dean of Nitra Yeshiva se pta:
Je pravdou,ze v roce 1941 a opet v roce 1942 nemecke gestapo nabidlo vsem evropskym zidum odchod do Spanelska,jestlize priznaji veskery svuj majetek,jak v Nemecku,tak v okupovane Francii,za techto podminek:Ze zadny z nich nebude cestovat dal ,ze Spanelska do Palestiny (Nemci nechteli pobourit Brity a arabskou verejnost)
vsichni tito deportovani budou cestovat do americkych a britskych kolonii,kde zustanou na zaklade vstupu do zeme s pomoci zidu ,zde jiz zijicich a :1000 dolaru zaruky pro kazdou rodinu,jez dostanou od agentury,jakmile prekroci spanelske hranice v castce 1000 dolaru pro rodinu denne.
Je pravdou,ze zionisticti vudci ve Svycarsku a Turecku obdrzeli nabidku v s jasnou informaci ,ze emigrace zidu je mimo Palestinu,coz je soucasti dohody mezi gestapem a predstavitelem arabu-Mufti.
Je pravdou,ze odpoved zionistickych vudcu byla zaporna v nasledujicim prohlaseni:
a-Ze jenom Palestina pripada jako jediny cil deportovanych.
b-ze evropsti zide musi trpet a byt v nebezpeci zivota oproti jinym narodum,jako cast prikazu k pozdejsimu jednani s vitezi o utvoreni "zidovskeho statu" v dobe ukonceni valky.
c-Zadne vykupn enebylo placeno.
Je pravdou,ze reakce na nabidku gestapa v pripade plne informovanosti,pri odmitnuti ,je plynova komora.
Je pravdou,ze v roce 1944 v case ,kdy madarsky zide, jste dostali tu samou nabidku,kdy vsichni zide z Madarska mohli byt zachraneni.
J epravda ,ze to same zionisticke vedeni,odmitlo nabidkui kdyz (plynove komory uz staly miliony zidovskych zivotu )
*Je pravda ,ze behem vysokych ztrat valkou,270 clenu Britskeho parlamentu nabidlo evakuaci 500 000 zidu z Evropy a s planem na jejich umisteni v britskych koloniich,jako cast planu dohodnuteho s Nemci.
-------------
IS IT TRUE that during the height of the killings in the war, 270 Members of the British Parliament proposed to evacuate 500,000 Jews from Europe, and resettle them in British colonies, as a part of diplomatic negotiations with Germany.

Myslim,ze tato ukazka staci ,aby jeden ,zacal premyslet ,proc jsou tak zvani revisionisti zavirani po celem svete,za kazdou cenu umlcet pravdu.
Rovnez mam dojem ,ze ani rabbin toto rikajici,dotazujici se ,nema lehky zivot,lide by meli znat pravdu a nezit a nenechat sebou manipulovat ,jako se stadem.
http://www.webcounter.be/images/sherlock.jpg

103753

22.4.2006 3:03

Mentalita ,tak zvanych zidu ,ukazuje ,nakolik jsou od nas rozdilni.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Setkal jsem se v zivote ,co by remeslnik s hodne lidma,znam ,lidi jez bojovali v Britanii,kdyz nas tak pekne zradila,jako kohokoliv jinde ve svete,co letec -zapadak prodelal roky v zalarich a v taborech Jachymova,znam lidi ,jez prosli ,ne jednim a mnoha koncentraky a dokonce lidi ,jez "ochutnali " rusky-zidovsky koncentrak Gualcu a potom,ten nacisticky a jeste navic zkoncili v zalari socialistickem ,rekl doslova ,ze ten nacisticky byl odpocinkovym oproti tomu "ruskemu".Zajimave je ,ze tito lide ,letci,cokolove ,skauti,byvaly zivnostnici,politici ,slechta,knezi a jeptisky a mnoho jinych meli neco zpolecneho,ze i to ,cim prosli ,tak nemeli chut na odvetu ,i v ramci spravedlnosti,nebyla v nich pomsta a mnozi nechteli ani zadne odskodneni i kdyz by se rovnalo almuzne,proste nepachli po odvete.
U tak zvanych zidu je to opacne,chteji odvetu ,chteji penize a ne malo a nikdy jich neni dost,chteji zmenit historickou pravdu ,tam kde jim to nehraje do noty,chteji pomstu az za hrob,chteji vinu hodit na cely nezidovsky svet ,chteji znemoznit verici a kostel ,ze nepomahali dostatecne ,chteji svou propagandou ovladnout vsechna media a politicky cely svet,neopomenou odsoudit cely nemecky narod ,i jejich vudce o kterem v mnohym pripadech lzou,jako lzou i o svych zkusenostech,nechaji krestany paltit jejich pamatniky amusea a na druhou stranu nici krestanskou kulturu,nejsou vdecni za zachraneni od tech ,co byli v cirkvy a nebo mimo ni ,proste,jsou to uplne jini lide,nakonec ,co prosadili,ze,tak zvani revisionisti v demokratickych zemich jsou za mrizemi,jen za sve presvedceni a nazory v ramci demokracie-tedy,zide jsou proti svobode slova a demokracii a chteji nastolit svetovou diktaturu,nova doba temna s inqusici zidovskeho typu,pomsta jez je ma privest ke svetovlade za pomoci uzitecnych a kolaborujicich idiotu bile populace ve jmenu jidasske odmeny.
A ,tak si obcas rikam ,po strance lidstvi ,maji s nami vubec neco spolecneho?
Nejsou ,jen mafie,kasta,a jine,kteri jeste po sedesati letech honi valecne zlocinece asami pachaji ty nejvetsi zlociny ,vis Palestina,takze ,utrpeni jimz prosli bylo spravedlive ,jak brabbin Pinkas zduraznil ,aby si zide pripomeli ,co delali Nemcum za problemy,jak Nemce provokovali,jak zneuzivali svych postaveni ve vladnim aparatu,skolstvi,v umeni a jine,takze sam o sobe rekl,ze za ty potize ,co zpusobyli,Hitler byl v pravu.
Nakonec ,kniha Adolf Hitler ,zakladatel Israelu ma co rici,pokud nekdo neni uplne hluchy,i kdyz se vymeni desky ze sesti milionu na milion a dvestetisic a nakonec kniha mrtvych mluvi jen o par tisicich umrti,to sam e,co vsichni ostatni ,ze vsech jinych narodu zemreli,ale nejvetsi lusk po penezich a odvete maji tak zvani zide a pomsta nekonci,prenasi se na dalsi generaci i s provadeni holocaustu na jinych ,co je to teda za lidi?
Mluvil jsem o veci s jednim ,co prosel koncentrakem a v mnohem mi dal za pravdu,ale ,jakmile se dostal mezi sve pokrevni,upln eotocil na jimi propagovanou a do nekonecna omylanou ,"jejich pravdu",sami sebe klamaji a sami sobe lzou v ramci zakonu jejich klanu.
I zde na Zvedavci je p...Kráceno (Editor)

104031

22.4.2006 3:14

Dodatek .

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

I zde na Zvedavci je poznate ,kdyz stale se snazi hrat na jejich notu a nic na svete je nepresvedci,ze by take oni meli byt za neco spatneho zotpovedni,to u nich naprosto neprichazi v uvahu,takovym lidem jsme rikali fanatici.
Normalni krestane ,prosli koncentraky a vezenim ,mnohdy za nic ,nechteli veset komunisty a nebo je mucit,mnozi jim i odpustili,mnozi dodnes nerozumi,co je vlatsne potkalo,zivorili za malo penez ,s podlomenym zdravim a nechteli smrt ,tech,co to zavinili,mozna ,ze to bylo tim padem spatne,ze v ramci spravedlnosti ,nechteli platit ,okoza oko,zub za zub,kdo vi?
The 13 year old lead the Gestapo into his parents flat where they were hiding ... He found amongst his Jewish co-inmates Jews with a "Satanic soul" who attacked each other like wild beasts.«
Der Spiegel, 28/1997, page. 172 f.

"Without the help of Jews, the Germans wouldn't have been able to kill six million Jews."
Writes David Ben-Dor as the author of "The Darkest Chapter". Jewish Chronicle, (London) July 4, 1997, p 25.
Necht zide nahlednou do sve minulosti a do sveho programu ,jak znicit Nemecko,driv ,nez se sami octli v koncentraku,ne ze byli zide,ale ,ze kradli,kseftarili,byli revolucionari,atentatnici ,udavacia ,komunisti,partizani,dnes terroristi jine,nakonec ,mnozi uz to tak udelali,jsou sami sebe nenavidenymi,neni ,jich malo,7 000 celkem.co nesedi pravidlum kabalu.
Self- Hating and/or Israel-Threatening List
Jinak se krade ,kde se da.Not only Greta Beer's father had entrusted his money to Jewish Banks in Palestine, but thousands of other rich Jews did the same. Until 2005 almost 3.600 of such secret "holocaust accounts", which were believed they existed only with Swiss Banks, emerged in Israel.
http://www.masada2000.org/list-TUVWXYZ.html
"Jews pushing Bush into war with Iraq, thinking it could help Israel by scrambling the Middle East map!"
NewsMax.com, Oct. 7, 2002 Ve jmenu mamonu a vlady nad svetem.

http://globalfire.tv/nj/graphs/oilforisrael.jpg

104032

23.4.2006 18:08

RE: Dodatek .

eugen 160.?.?.?

Reakce na 104032

>Necht zide nahlednou do sve minulosti a do sveho programu ,jak
>znicit Nemecko,driv ,nez se sami octli v koncentraku,ne ze byli
>zide,ale ,ze kradli,kseftarili,byli revolucionari,atentatnici
>,udavacia ,komunisti,partizani,dnes terroristi jine,nakonec
>,mnozi uz to tak udelali,jsou sami sebe nenavidenymi,neni ,jich
>malo,7 000 celkem.co nesedi pravidlum kabalu.
[smích]na toto neni co namitati,vzdy ja jiz rikal,ze mate v mnohem pravdu a tak Vas alespon Vy bojovniku pravdy zdravim k protinozcum![smích]

104145

24.4.2006 4:35

Maly nahled ,jak Amerika hospodari, v Australii,prakticky 90% veskereho prumyslu je v cizich rukach.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

US Government statistics indicate the following percentages of foreign ownership of American industry:
Vlada USA a jeji statisticky prehled zahranicniho podnikani-majetku na uzemi USA:
Knihy,musika,filmy ,videa.
Nataceni zvukovych pasek-97%
Nataceni obrazovych zaznamu,videa-64%
Cele filmove porady,zvuk a nahravaci studia-75%
Motion picture and sound recording industries - 75%
Tisknuti a prodej knih-63%
Financni podnikani a sluzby:
Bezpecnost,smlouvy,podnikani a ulozeni penez a jine 30%
Podnikani bank a financni pomoc-24%
Vzacne kovy a jejich prevod,prodej a nakup-79%
Zajistovani bezpecnosti bank a jinych financnich instituci-41%
Reklama, a prislusne sluzby,s agenty fianacnistvi,agenti 41%-k nim prislusici 38%
Plasticke karty k nakupu zbozi-26%
Veskere dalsi obchodni podnikani i se zajistenim bezpecnosti-27%
Pojistky a pojistovny financnictvi-51%
Tisk a ostatni tiskove vyrobky:
Tisteni a zazemi teto produkce-21%
Industialni tisk-20%
Archivy,sklady,narizeni a jine publikace-63%
----------dal ,uz jen v anglictine;
Architectural, engineering, and related services - 26%
Mining & Associated Basic Raw Materials
Metal ore mining - 65%
Coal mining - 48%
Nonmetallic mineral mining and quarrying - 47%
Support activities for mining - 36%
Cement, concrete, lime, and gypsum product - 62%
Clay, refractory, and other nonmetallic mineral products - 40%
Glass and glass product - 48%
Rubber product - 53%
Manufacturing
Iron, steel mills, and steel products - 20%
Motor vehicles and parts - 29%
Engine, turbine and power transmission equipment - 57%
Industrial machinery - 30%
Other general purpose machinery - 37%
Nonmetallic mineral product manufacturing - 53%
Plastics and rubber products manufacturing - 52%
Machinery manufacturing - 28%
Transportation equipment manufacturing - 25%
Commercial and service industry machinery - 25%
Agriculture, construction, and mining machinery - 20%
Other electrical equipment and component - 28%
Audio and video equipment mfg and reproducing magnetic and optical media - 36%
Semiconductor and other electronic component - 23%
Boiler, tank, and shipping container - 50%
Navigational, measuring, electromedical, and control instruments - 25%
Food & Drink
Sugar and confectionery product - 48%
Wineries and distilleries - 64%
Other food - 29%
Chemical & Petrochemical
Basic chemical - 24%
Chemical product and preparation - 20%
Petroleum refineries (including integrated) - 25%
Petroleum and coal products manufacturing - 25%
Chemical manufacturing - 30%
Plastics product - 51%
Paint, coating, and adhesive - 22%
Health Care & Sanitation
Pharmaceutical and medicine - 40%
Medical equipment and supplies - 20%
Soap, cleaning compound, and toilet preparation - 32%
Mala uprava mozku k politicke spravnosti v ramci rozkradani-privatisaci narodniho majetku a jine.
http://www.australiafreepress.org/images/hdryer.jpg

104178

Příspěvků: 78

17.04. 05:36 Anonym  precist ci jeste lepe
17.04. 14:09 Vodník  Jsou Americane opravdu takove tupe stado ovci?
18.04. 00:42 Karel4u  RE: precist ci jeste lepe
18.04. 05:56 68  RE: precist ci jeste lepe
17.04. 07:21 Nillbert Nullingsworth  Prosím vysvětlit
17.04. 21:08 HoNzA  RE: Prosím vysvětlit
18.04. 05:51 Aaron Katz  RE: Prosím vysvětlit
18.04. 15:09 Vanguard  RE: Prosím vysvětlit
19.04. 05:34 Aaron Katz  RE: Prosím vysvětlit
18.04. 20:28 YAMATO  RE: Prosím vysvětlit
19.04. 05:39 Aaron Katz  RE: Prosím vysvětlit
19.04. 10:26 YAMATO  RE: Prosím vysvětlit
19.04. 14:56 Dramenbejs  RE: Prosím vysvětlit
19.04. 18:07 YAMATO  RE: Prosím vysvětlit
19.04. 19:20 Aja  RE: Prosím vysvětlit
19.04. 16:18  RE: Prosím vysvětlit
20.04. 02:14 zap  RE: Prosím vysvětlit
20.04. 02:41 Rene Bartosek  RE: Prosím vysvětlit
20.04. 12:02 YAMATO  RE: Prosím vysvětlit
20.04. 18:35 zap  RE: Prosím vysvětlit
17.04. 09:46 Drutěvník  Divné věci
17.04. 09:47 vulgar von hulwaath  to sou ale srandisti
17.04. 10:57 Jarmila  Ano, je to vše strašně smutné
17.04. 13:02 Araon  RE: Ano, je to vše strašně smutné
17.04. 13:47 ponitfex  RE: Ano, je to vše strašně smutné
17.04. 22:12 Petr Gejdoš  RE: Ano, je to vše strašně smutné
17.04. 22:35 YAMATO  RE: Ano, je to vše strašně smutné
18.04. 18:10 Petr Gejdoš  RE: Ano, je to vše strašně smutné
18.04. 19:13 YAMATO  RE: Ano, je to vše strašně smutné
18.04. 20:28 Sidonius Zdenek M  RE: Ano, je to vše strašně smutné
18.04. 21:02 Petr Gejdoš  RE: Ano, je to vše strašně smutné
19.04. 18:53 aleff  RE: Ano, je to vše strašně smutné
19.04. 19:26 Honza777  RE: Ano, je to vše strašně smutné
20.04. 03:04 Rene Bartosek  RE: Ano, je to vše strašně smutné
17.04. 23:00 Vodník  RE: Ano, je to vše strašně smutné
17.04. 14:40 Leon Kreutzfeld  Tankman a Hamas?
17.04. 19:09 Robert M.  RE: Tankman a Hamas?
17.04. 22:05 Leon Kreutzfeld  RE: Tankman a Hamas?
17.04. 14:42 Pavel Bočan  Dějí se i normální věci
17.04. 15:10 eugen  ztrata
17.04. 18:07 Zorba  Snad to nebude zas tak strašné
17.04. 18:52 YAMATO  RE: Snad to nebude zas tak strašné
18.04. 17:24 Zorba  RE: Snad to nebude zas tak strašné
17.04. 19:02 Vodník  Zorbo,
18.04. 00:25 zap  RE: Zorbo,
18.04. 00:49 Vodník  RE: Zorbo,
18.04. 12:13 eugen  RE: Zorbo,
18.04. 20:45 Sidonius Zdenek M  RE: Zorbo,
18.04. 22:45 eugen  RE: Zorbo,
19.04. 01:46 Sidonius Zdenek M  Pane Evžen,
19.04. 20:14 eugen  RE: Pane Evžen,
21.04. 12:24 J. H.  RE: Pane Evžen, konec světa se blíží.
21.04. 13:18 eugen  RE: Pane Evžen, konec světa se blíží.
21.04. 16:40 eugen  RE: Pane Evžen, konec světa se blíží.
18.04. 17:33 Zorba  RE: Zorbo,
18.04. 00:13 zap  Pomoc k naprave prichazi z necekane strany
18.04. 00:46 Cyril Hue  Meknuti Roberta Fiska?
18.04. 02:14 zap  RE: Meknuti Roberta Fiska?
18.04. 02:43 zap  Kdyz si myslite, ze nejsou dobri
18.04. 15:06 Vladimír Stwora  RE: Kdyz si myslite, ze nejsou dobri
19.04. 00:24 Mitra  RE: Kdyz si myslite, ze nejsou dobri
19.04. 02:00 zap  RE: Kdyz si myslite, ze nejsou dobri
18.04. 02:46 Robert Nohejl  Velikonoce v Australii,svatky ,jez Vas dozenou k tomu, ze mate nakonec vztek.-1
18.04. 13:35 zap  RE: Velikonoce v Australii,svatky ,jez Vas dozenou k tomu, ze mate nakonec vztek.-1
19.04. 03:34 Robert Nohejl  RE: Velikonoce v Australii,svatky ,jez Vas dozenou k tomu, ze mate nakonec vztek.-1
20.04. 01:20 eugen  RE: Velikonoce v Australii,svatky ,jez Vas dozenou k tomu, ze mate nakonec vztek.-1
20.04. 02:41 Robert Nohejl  RE: Velikonoce v Australii,svatky ,jez Vas dozenou k tomu, ze mate nakonec vztek.-1
20.04. 16:11 eugen  RE: Velikonoce v Australii,svatky ,jez Vas dozenou k tomu, ze mate nakonec vztek.-1
21.04. 03:14 Robert Nohejl  RE: Velikonoce v Australii,svatky ,jez Vas dozenou k tomu, ze mate nakonec vztek.-1
21.04. 09:49 eugen  RE: Velikonoce v Australii,svatky ,jez Vas dozenou k tomu, ze mate nakonec vztek.-1
18.04. 03:20 zap  Byla tady rec o slabnouci (akademicke) levici...
18.04. 21:50 Emma Bovary  RE: Byla tady rec o slabnouci (akademicke) levici...
18.04. 16:17 VaclavK  skutecnym duvodem
19.04. 05:15 Robert Nohejl  Nechme promluvit zidy samotne o deseti otazkach zidu,k zidum,zionistum.
22.04. 03:03 Robert Nohejl  Mentalita ,tak zvanych zidu ,ukazuje ,nakolik jsou od nas rozdilni.
22.04. 03:14 Robert Nohejl  Dodatek .
23.04. 18:08 eugen  RE: Dodatek .
24.04. 04:35 Robert Nohejl  Maly nahled ,jak Amerika hospodari, v Australii,prakticky 90% veskereho prumyslu je v cizich rukach.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 41 čtenářů částkou 6 325 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Maskot banksterů nabádá ke „správnému“ konání13.08.20 11:45 Evropská unie 0

Testování roušek - Jejich nošení vede k toxickým hladinám CO212.08.20 09:40 USA 3

Podívejte se, kam mizí restituce církvím z rozpočtu celého národa11.08.20 06:02 Česká republika 0

Ideopolicie vyšetřuje rasistický článek o požáru bohumínského paneláku10.08.20 09:20 Česká republika 4

Proč má stát platit odškodné přeživším požáru v Bohumíně?09.08.20 20:55 Česká republika 2

Požár v Bohumíně založili cikáni - média cudně mlčí09.08.20 10:16 Česká republika 7

Petice za ukotvení manželství jako svazku muže a ženy08.08.20 11:04 Česká republika 0

Africké kobylky na cestě do Evropy zahazují do moře doklady08.08.20 10:31 Neurčeno 0

Už ne ženy, ale "osoby s děložním čípkem"07.08.20 16:23 Británie 1

Média se skřípěním zubů přiznávají, že švédská cesta funguje05.08.20 21:56 Švédsko 9

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 1

Praha dá Prague Pride velké peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 2

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 1

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 4

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Měnové kurzy

USD
22,14 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
28,91 Kč
Kanadský dolar
16,72 Kč
Australský dolar
15,87 Kč
Švýcarský frank
24,30 Kč
100 japonských jenů
20,74 Kč
Čínský juan
3,19 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
30,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 842,12 Kč
1 unce stříbra
572,00 Kč
Bitcoin
256 284,54 Kč

Poslední aktualizace: 13.8.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 582