Diskuze k článku

Jak je to se stávkami studentů

Příspěvků 68

12.4.2006 21:08

Alcuno Ebreo

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Současné studentské stávky ve Francii zajisté k ničemu nevedou. Ovšem vidět za nimi Judejce, to je dost přitažené za vlasy. [mrknutí jedním okem]

103300

12.4.2006 23:56

RE: Alcuno Ebreo

Drutěvník 86.?.?.?

Reakce na 103300

Také si nemyslím, že za francouzským "proletariátem" jsou židé...

Francie je těmito demonstracemi známá.

Francie vždy ukazuje světu, jakou cestou se jít nemá... [smích]

103313

13.4.2006 0:00

RE: Alcuno Ebreo

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 103300

Pan Luc měl patrně na mysli události "pařížského jara" v květnu 1968 v tehdejším protestním hnutí se angažovali do určité míry i ti němečtí Židé ( jako Cohn-Bendit i když Alain Krivine se narodil ve Francii). Je ale nesmysl to spojovat s postojem De Gaulla k Israeli (na rozdíl od USA starý generál zachovával v 6-denní válce neutralitu). Btw: Frolík v "Špion vypovídá" tvrdí že tehdejší československá rozvědka plánovala na De Gaulla atentát během jeho návštěvy Libanonu s cílem hodit to na Mossad zabránilo tomu jen to že De Gaulle podal předtím demisi
Ty protesty "pařížského jara" organizovala radikální levice v níž byli různé navzájem znepřátelené frakce (trockisti, maoisti, cheguevaristi) a ta byla antisionistická a podporovala Palestince. Luc se zapomněl zmínit že velkou zásluhu že se tehdy neopakoval rok 1789 měla Francouzská komunistická strana která měla tehdy velmi silnou voličskou podporu hlavně mezi dělníky a zabránila jim přes odbory které měla pod kontrolou aby se spojili se studentským hnutím.
Pokud jde o ty současné protesty celkem rozumím snahám francouzské vlády liberalizovat pracovní trh a snížit nezaměstnanost.

103314

13.4.2006 7:49

RE: Alcuno Ebreo

Vandal 206.?.?.?

Reakce na 103314

Pro Vaši informaci, podle Borise Berezovského, žid zůstává židem i když se narodí a zemře na př. na Marsu. Tudíž Alain Krivine byl jako kosmopolita žid doma, kdekoliv si pověsil jarmulku na věšák. Ten plánovaný atentát na De Gaulla je jen výplodem zhovadilého mozku pana Frolíka. Ve studiu židovských prohřešků je nejlepší si přečíst jejich vlastní zpovědi,protože jejich vrozená ješitnost jim nedá se co nejvíce pochlubit o kolik jsou chytřejší než goimové. New Yorkský žid Mark Kuranský ve své knize "1968 the Year that Rocked the World" dává panu Lucovi nepřímo plně zapravdu a to nejen v tom, že studentské "protestní hnutí" bylo výplodem židovských mozků, které toto hnutí vedly ve Francii, ale i v zemích jako Polsko (Eugeniusz Smolar, Konstanty Gebert, Adam Michnik),které polský tisk obvinil z organizování nepokojů jako děti bohatých Zionistů. V USA nezapomenme na Abbie Hoffmana, Jerry Rubina a Marka Rudda.
V Bundesrepublik to byli Fritz Teufel, Rudi Dutsche a j.
Kdybychom šli zpátky až k Francouzké Revoluci.......,ale to nechme raději na jindy!

103330

13.4.2006 17:31

RE: Alcuno Ebreo

Prdelka 195.?.?.?

Reakce na 103330

Frolík je autentická postava a kdo nečetl knihu
"Špion vypovídá", má velkou "díru" ve vzdělání.
Tato kniha je velmi zajímavá obsahem,ale hlavně
podává ucelený obraz o způsobu organizace tajných
služeb všeobecně.Že se jedná o bývalou STB není
podstatné.Stejným nebo podobně hnusným způsobem
se chovají tajné služby na celém světě.
Možná, že jsou v některých státech výjímky,
ale moc bych tomu nevěřil.

103375

13.4.2006 22:37

RE: Alcuno Ebreo

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 103330

Převážná část vaší reakce je uplně mimo ale necht. Nevím proč by měl Alain Krivine odkládat jarmulku když je ateista [smích])
K Dutschkemu se hlásí i část německých "rechtextremistů" kteří se snaží jeho odkaz kombinovat s původním ideami nacionálního socialismu z počátků dvacátých let. Ta organizace se tuším jmenuje Deutsche Kolleg a link na ni před časem kdysi postoval v zajímavých adresách.

No a Mark Rudd by docela zapadl i na Zvědavce.

http://www.markrudd.com/Homepage/Just%20back%20report%20from%20Israel_Palestine.htm

103393

13.4.2006 17:46

RE: Alcuno Ebreo

Prdelka 195.?.?.?

Reakce na 103300

Studentské stávky kvůli práci jsou pouze vrcholem ledovce.
Ve Francii je už více jak 15 let velké napětí
v zaměstnávání vůbec.
Nezaměstnanost mládeže je v některých hlavně
příměstských oblastech vysoká , někde i 30 - 40%.
A nejde jenom o cizince.
Nejhorší na celé věci je fakt, že méně kvalifikovaná
práce v rámci globalizace "odešla" na východ a už nikdy
nebude!
Jednotlivé střídající se vlády si tenhle problém přehazují
jak horký brambor a řešení je v nedohlednu.
Pokuď nedojde v této oblasti ve Francii k nějakým změnám
a postupné nápravě, lze očekávat další velké bouře,
výtržnosti, zapalování aut a sílící vandalismus,
který má kořeny v neřešených sociálních otázkách.

103377

12.4.2006 22:46

opravdu jsou studenti tak najivni?

pec 216.?.?.?

me osobne to spis pripada ze vlada se rozhodla obetovat mlade lidi. Tenhle zakon pravdepodobne pomuze ekonomice. spolecnost ktera bude mit zmestnance ktere bude moci jednoduse propustit zamestnance ma predpoklady aby reagovala pruzneji na vyvoj trhu. Proc to ale maji odsrat mladi lide? je jejich prace mene kvalitni? Nebylo by lepsi podporovat zamestnanost jinym zpusobem? Zmena zakoniku prace, vytvoreni zajimavych podminek pro zahranicni investory, etc.?
Problem je v tom ze to by melo negativni dopad na zajmy cele spolecnosti a to by se mohlo ukazat v pristich volbach. Diskriminovat proti mladym lidem bude vladu v nejblizsi dobe stat podporu jen uzkeho sektoru spolecnosti ale vetsina zustane spokojena. je to nehoraznost neco takoveho jen navrhnout a je dobre ze to neproslo.

103306

13.4.2006 6:53

RE: opravdu jsou studenti tak najivni?

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 103306

Je velmi škoda, že to neprošlo. Takto bude situace stagnovat, velká část studentů půjde přímo na "pracáky"...a už z nich třeba ani nevyleze. Vám to připadá jako lepší řešení?

Píšete, že zákon by pomohl ekonomice. Ano...a tím pádem i občanům. Pružné reagování zaměstnavatelů na vývoj trhu, jednodušší propouštění...ale také snadnější nabírání, větší šance obstát proti konkurenci (Asie atp.) = opět nakonec i výhoda pro občany.

103326

13.4.2006 10:04

RE: opravdu jsou studenti tak najivni?

Student 207.?.?.?

Reakce na 103326

Jediná šance jak obstát v konkurenci Asie je pracovat za stejných podmínek jako oni. Takže jídlo jednou denně miska rýže, žádné pojištění, žádná podpora, žádný doktor, pracovní doba od nevidím do nevidím s jistotou rychlého zničení zdraví při práci v prostředí bez jakýchkoli ekologických omezení. Docela chápu, že se těmto studentům do toho nechce, zvlášť když uvážíte, že výhody a peníze plynoucí z těchto změn za ně vyinkasoval někdo jiný.

103338

13.4.2006 20:46

RE: opravdu jsou studenti tak najivni?

Aja 24.?.?.?

Reakce na 103326

Tak uz nad nimi neplacte, Chirac ten zakon zmenil, dnes vecer by mel byt odhlasovan, ale jeho zneni jsem zatim nikde nenasla.
Nevim, jak jste stary, ani kde zijete, ale mate vy zakonem zarucenou praci?
Jinak mladym fandim, pomerne casto byli tou hybnou silou, ktera postrkovala spolecnost.

103386

14.4.2006 6:45

RE: opravdu jsou studenti tak najivni?

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 103386

Zatím zde pláčí hlavně odpůrci tohoto zákona...aniž dovedou osvětlit, proč by měla být i práce (i když s větším rizikem výpovědi) horší, než žádná.

Zakonem zaručená práce je nesmysl. Východoevropský typ socialismus to jasně prokázal.

103404

13.4.2006 10:31

RE: opravdu jsou studenti tak najivni?

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 103306

Zdravím, pane Pec.
Ten zákon je dobrý a naopak těm mladým lidem pomůže. Když zaměstnavatel nemá jen tak možnost nevyhovujícího zaměstnance propustit, bojí se ho vůbec přijmout. Do firmy se přijde o práci ucházet mladý člověk, bez praxe a zaměstnavatel přemýšlí, zda mu dát šanci. Když ho vezme a zariskuze a zjistí, že je to lenoch a někdo, komu je ta práce zcela ukradená, tak ho bude samozřejmě chtít propustit. A pokud ho bude muset delší dobu zaměstnávat i když to bude neschopný lajdák, tak se příště pořádně rozmyslí, zda opět zariskuje a někoho nového, nezkušeného zaměstná.
Takže mladí lidé přímo ze škol půjdou na pracáky, budou pobírat sociální dávky, nadávat na špatný systém, budou chtít více sociálních jistot...
Sociální jistoty, sociální dávky atd. bohužel jen ve svých důsledcích škodí.

103344

15.4.2006 17:06

RE: opravdu jsou studenti tak najivni?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 103344

Asi jsem se spatne vyjadril. Ja souhlasim ze socialni stat je neudrzitelny, ale nerozumim proc to musi odskakat mladi lide. Kdyby ten zakon umoznoval vyhodit jednoduze kohokoli tak bych souhlasil. Ja nevidim ten problem v tom ze by mladi lide ztraceli socialni jistoty, ale v tom ze je ztraceji JEN mladi lide a ostatnim zustavaji. Kdyz uz je poreba nekoho nastvat tak je vzdycky vyhodnejsi aby tech lidi bylo co nejmin. Je vyhodnejs znepratelit si uzky sektor lidi a navic ten ktery nema v politice velke lobby nez se rozkmotrit treba s zivnostniky nad 35 let. Tech je holt vic maj vic penez na pravniky. To ze to je vyhodne to ale nedela spravne.

103516

12.4.2006 22:57

Problem nie su studenti!!!

f.i.l.i.p f (tečka) i (tečka) l (tečka) i (tečka) p (zavináč) orangemail (tečka) sk 213.?.?.?

Problemom niesu studenti ale situacia vo Francuzku ako celok. Tak ako bolo spomenute v clanku kazda vlada sa boji robit velke reformy. Terajsi premier namiesto toho aby zreformoval cely system "zamestania" chcel zreformovat iba tu cast ktora sa tika studentov, resp. ludi tusim do 26 rokov. A toto sa uz studentom nepacilo a mali pravdu, bolo (je) to diskriminacne. Ale to samozrejme neznamena ze keby reformovali cely system studenti by neprotestovali asi naopak okrem nich by protestovali ine dalsie skupiny ludi. Otazka ale znie co dalej? Boli sme svedkami nedavnych utokov ludi z chudobnych casti predmestia kde je velka nezamestnanost tak ako aj studentov. Francuzi su zvyknuty na socialne vyhody a aj vyhody v zamestnani. Minister financi Ivan Miklos nam na prednaske hovoril o situaci ktora vo Francuzku panuje. Okrem ineho bol spomenuty problem pre zamestnavatela dost vazny. Ten sa nevie zbavit zamestanca ktory "nerobi" alebo sa "flaka" pretoze ak ho vyhodi, zamestanec moze ziadat vysoke odstupne a zakony ho este chrania. Cela situacia je dost zlozita a pravda je taka ze bez reforiem sa nikam nedostanu, ale nikto nema odvahu ich presadit a dotiahnut do konca.

103308

13.4.2006 2:42

Jedna věc

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Na studentské stávky mám svůj názor. Pamatuju si, jak vyváděli o "sametě". No jistě - není lepší zakládat stávkové výbory a prdět na látku? Za ideál se schová leccos. I lenost.

Já jsem v té době končila základku a hrozně jsem záviděla jen o rok, o dva, starším. Oni se učit nemuseli. Oni "se angažovali". Dnes to vidím s odstupem času. Houbeles se angažovali. A nebojím se to říct, že celá revoluce jim mohla být ukradená, vždyť účel světí prostředky. To není závist z mé strany. Vždyť ani my jsme se toho moc nenaučili. Pamatuju si ty zmatky. Dějepis, občanská nauka. Co učit? A co já jako žák? Komu mám teď věřit? Včera žvanili o Gottwaldovi, dneska je to Masaryk. A titíž lidé, kteří vám bez špetky studu do očí popírají svoje včerejší teze. Ale všichni vzhlíželi ke studentům. K jejich ideálům.

Moje máma tenkrát dělala na "stará kolena" maturu. Byla v posledním ročníku. Už to chtěla mít za sebou, mít v ruce ten papír, a nazdar. Chtěla chodit na hodiny. Aby rozuměla učivu. Ale - kolektiv o hodně mladších "dálkáčů" jí to vysvětlil. Že se holt stávkuje. A pak šli na pivo.

Takhle stávkují studenti. Netvrdím, že bych v tom věku byla jiná. Nevím. Dnes ne. Dnes bych šla po tom papíře. Myslím si totiž, že jakožto student stávkovat ani nemohu, vždyť co je principem stávky? Jsem-li zaměstnanec, a nelíbí-li se mi podmínky za jakých pracuji, jdu do stávky. Hele, kapitalisto. Já ti tady něco vyrábím, něco, s čím ty pak obchoduješ. A jestli nebudu mít podmínky vyhovující k tomu, abych svou práci mohl(a) důstojně vykonávat, budeš obchodovat tak leda s kulovým. To je stávka. Jak ale mohou stávkovat studenti? Co to je za blbost!? Nechceš se učit, hajzlíku? Nebudeš umět na zkoušky - nazdar! Konec. Stávkovat můžu, pokud něco vytvářím, pokud tím, že vytvářet přestanu, někoho ohrožuju. Co vytváří tito glorifikovaní studenti?

Ale leckdo se za ně schovává, že ano. Jak to zní vznešeně a idealisticky. Už ten podmět "studenti". Výkvět inteligence. Taky nám to říkali na škole. Jste studenti. Chovejte se podle toho. Nejste učni. Až na to, že nevidím rozdíl v uvažování teenagera na učilišti či na střední škole. Všichni to známe a pamatujeme se na to.

Kde se to vzalo? Kdo má strach ze vzdorujících puberťáků, kteří mimo jiné vzdorují tak jaksi programově čemukoli? Nikdo. Ale v novinách to vypadá hezky.

A já, býti studentem, kterého živí rodiče - proč bych se neulila ze školy, no ne?

103318

13.4.2006 9:30

RE: Jedna věc

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 103318

Naprosto precizní.
Snad by se daly doplnit některé další důvody, proč se studenti "angažují". Připomenu pubertální přdstavu, že všechno vím a všemu rozumím. Přichází, když člověk objeví svět myšlení a úzce souvisí s tím, že když do něčeho nevidím, připadá mi to jednoduché. Je cílem výchovy přivést mladého člověka ke skutečnému poznání. Bohužel výchova se dneska nenosí, takže přibývá lidí, kterým tato agresivní naivita zůstává celý život. Přitom, právě proto, že jsou přesvědčeni, že oni přece všechno prohlédli a všemu rozumnějí naletí na kdeco. Je to obrovská příležitost pro falešné vůdce všeho druhu. Ti jí nejen využívají, ale také se systematicky starají, aby skutečné vzdělání a výchovu co nejdokonaleji potlačili.
Dalším důvodem je pýcha. Neochota podřídit se hierarchii, i když je dána naprosto jednoznačně.
Jsou to vlastnosti všelidské. Vzpomínám si na záběry z čínské kulturní revoluce, na kterých studenti bitím vysvětlovali svým profesorům nové poznání.
J. H.

103337

13.4.2006 10:58

RE: Jedna věc

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 103337

Je cílem
>výchovy přivést mladého člověka ke skutečnému poznání.

V tom mohu s Vámi jen souhlasit. Nicméně výchovu nelze zaměňovat s ochočováním. A k tomu mají dospělí sklony víc než si dokáží vůbec představit, připustit a přiznat. Jaká je tedy realita: děti jsou ochočovány stejným způsobem jako pes, kočka nebo kterékoliv jiné zvíře. Abychom psa něco naučili, trestáme ho a odměňujeme. Své děti, které tolik milujeme, cvičíme stejným způsobem jako domestikovaná zvířata: pomocí trestů a odměn. Trestáme, korumpujeme a podplácíme v miliónech podob. Sklízíme vždy pouze to, co jsme sami zaseli. Příčina / následek.

Skutečné poznání stojí na lásce.



103347

13.4.2006 10:10

RE: Jedna věc

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 103318

Promiňte, ale z Vašeho příspěvku na mě vyskakuje bolševik a bolševické myšlení a uvažování, jako čert na péru. Vaše: Stávkovat můžu, pokud něco vytvářím, pokud tím, že vytvářet přestanu, někoho ohrožuju. Co vytváří tito glorifikovaní studenti? - je toho důkazem dostatečným. Svého času také soudruh omezenec Miroslav Štěpán přišel do ČKD, říci dělníkům, že si nedá poroučet od dětí. Všichni to známe a pamatujeme se na to. Obávám se, že vůbec nechápete oč, a nejen ve Francii, ale v Evropě a světě, vůbec běží. Francie je pouze malým plamínkem velkého ohně v blízké budoucnosti.

Vždyť se i o tebe jedná, když sousední stavení hoří.(Quintus Flaccus Horatius)

103339

13.4.2006 16:39

RE: Jedna věc

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 103339

Já jsem ale nic takového neuvedla, milý pane s patentem na mé politické přesvědčení. Nevím, zda vám to náhodou neušlo, ale při vaší inteligenci byste snad mohl rozeznat rozdíl mezi demonstrací a stávkou. Jsou-li studenti nespokojeni, a v tomto třebas i mají pravdu, pak tedy ať demonstrují. Nechť jdou do ulic a jasně vyjádří svůj nesouhlas. I demonstrace mohou být různé, ale nechci se zde zaplétat do detailů, to je vaše specializace, ne má. Ale tím, že si přestanou plnit své povinnosti ve škole teoreticky škodí jen sami sobě. Zdůrazňuji teoreticky, neboť se vždycky najde nějaká zájmová skupina, která "přitlačí" na odklady zkoušek a jiné ústupky. PROČ?

A ještě jednou. Já skutečně vycházím ze své osobní zkušenosti se studentskými stávkami. Těch, co skutečně vyšli do ulic, bylo tenkrát, v porovnání s celkovým počtem, množství zanedbatelné. Ti ostatní se totiž opravdu jen vezli na vlně, kašlali na školu, bavili se. Ale říkali tomu "stávka". Byli náhle důležití. Přestože dělali vpodstatě houbeles.

103368

13.4.2006 17:11

RE: Jedna věc

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 103368

Nebojte se, neušlo. Detaily to je moje. Mělkosti a povrchnosti, přenechávám s chutí povrchním lidem. Rozdíl mezi demonstrací a stávkou věru že vnímám. Nicméně, pro obojí je společným jmenovatel jedno: je to PROTEST. To je podstata, která je určující.

K: I demonstrace mohou být různé...

No jasně...Jak jinak [velký smích] Ale běda, když nám zasáhnou do budování ráje. Ráje otroků a lokajů. Běda, když někdo odmítá být otrokem a lokajem.

103370

13.4.2006 13:50

RE: Jedna věc

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 103318

Jak to tady čtu, jen koulím očima. Vypadá to jako že holt ti pitomí studenti nám zase kazí ekonomii nějakejma stávkama. A přitom nevědí co chtějí. Ale to jde samo sebou, že nevědí, jak by mohli, vždyť jsou to studenti? Ale trochu žasnu jak většina radostně souhlasí, že by bylo lepčí držet huby a jet vesele dál, ač to nefunguje, nikam to nevede, přesto lépe pokračovat v cestě do pekel. Koukám že ještě není čas na revoluci, že většina zapoměla (až snad na Jarmilu dole) jak nám slibovali před padesáti léty kratší pracovní dobu, více času, lepší budoucnost. Ta měla být zásluhou zvýšeného ptracovního výkonu díky technologii (kterou máme a zvýšení nastalo). Místo toho stouply jenom zisky a zbytek dostal hovno. A nikomu to nevadí. Tenkrát ty řeči o lepší budoucnosti měly důvod, moderní ekonomika si je přímo vynucovala. Aby dávalo smysl vyrábět víc za míň práce, bylo nutný aby všichni měli větší podíl na zisku za míň práce. Každej ví kam nás politici vedou ale nikomu to zdaleka nevadí tolik jako studenti co dělaj bordel místo aby se učili. Zdá se že to každého baví, ať je na tom sám třeba špatně, raději bude doufat, že nějak pro něj se teplý místečko ještě najde a zbytek ať se jde třeba bodnout. Že mocní tohoto světa to takto chtějí se jim nedivím, pro ně je to bezva, ale že všichni s tím radostně souhlasí to čumím. [oči v sloup]

103355

13.4.2006 17:18

RE: Jedna věc

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 103355

>Ale trochu žasnu jak většina radostně souhlasí, že by bylo lepčí držet huby a jet vesele dál, ač to nefunguje, nikam to nevede, přesto lépe pokračovat v cestě do pekel.

Tím nemyslíte mě, že ne...

>Koukám že ještě není čas na revoluci, že většina zapoměla (až snad na Jarmilu dole) jak nám slibovali před padesáti léty kratší pracovní dobu, více času, lepší budoucnost.

Ale tohle znám i já, i já si to pamatuju, až za nás budou práci dělat stroje... doháje. Však to už vystihl dole pan krysa. I ten pán, který tak krásně vysvětlil, proč Systém potřebuje armádu nezaměstnaných. K tomu není co dodat.

Snad ještě Murphyho zákon úspěšného politika. "Vyber si vhodný dav a postav se mu do čela." Vážně to tu nikomu nic nepřipomíná???

103372

13.4.2006 15:55

RE: Jedna věc

Drahula 195.?.?.?

Reakce na 103318

Dobře baba Blažková, moc pěkně, sme skoro stejně staří (sorry mladí [smích] )a mám úplně stejnou zkušenost i názor.

103361

13.4.2006 4:06

Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

http://images.blogads.com/svtuzlvsp6ijopsh/kuro5hin/3423985/thumb?rev=rev_7
Tank Man, where are you? In 1989, the image of the tank man of Tiananmen Square became an icon of the fight for freedom around the world.
Mame dav svety,jeden viditelny ,coz nam pripominaji dennodenne nase media a ten neviditelny,ktery vlastne vse kontroluje ,tedy i skolstvi,university a knihovny a aarchivy,skola-universita uci jen to ,co jejim dano ucit,to znamena omezene vedomosti ,jez slouzi k manipulovani studestva byt v budoucnu nastrojem ,tech neviditelnych,tem ve vlade a byt spolupachteli na dalsi prichazejici generaci studentu.
Mlady clovek ma rad pokud ma vzor pro svuj vlastni rozvoj,moralni,nabozenstky,studijni a i rodinny a jiny,ale ,kde ma vzit zarny zdroj v otazce politiku,dnes je politika jen a jen ostrych loktu,mnozi politici se nestiti ani vrazd ,jen ,aby ziskali to sve,muzou byt prikladem ladym lidem ,v zadnem pripade,co ,takhle uspesny obchodnik,milionari a billionari rozhodne ne ,nebot poctivou praci nikdy nikdo moc nenadelal,zejmena ,kdyz plati dane i z toho malo,coz ,mnozi miliardari zcela vynechaji ze sveho programu statu platit danea nebo jen malo,kdyz k tomu maji stab advokatua zde je dalsi priklad ,a co soudy a co policie a jine.
Tak ,tedy z ceho se ma mlady clovek poucit,co si vzit za priklad,uplatky k dostani studijniho mista,drive to bylo politicke hodnoceni a plus navic ty "darecky",znamosti,podlezani a jine,az po pozvani ,tech vzhlednych na soukrome chaty vybercich pro studia a nebo zamestnani.
Takze ,student behem casu ,poodhali ty dva svety a zacne byt kriticky,mnozi jsou kriticky jen v pripade,ze nemohou pouzit vyhod ,co maji druzi,mnozi se stanou rebeli,uz jen s daneho prirodoupocitu nespravedlnosti a nebo uz jako obet utlaku ,tech neviditelnych,kteri se mu ve spatnem jednani k nemu samotnemu dojiste miry zviditelnili,od statu k jinym zemim a potom k systemu celeho sveta,prikladem je zahranicni politika "Ameriky" a panackovani demoratickych representantu "satelitnich zemi",kteri sami se davaji do podruci supervelmoci ,jez je lokajni k jine zemi,ktera vlastne ridi tento svet,tedy i jeho zemi ,tedy i jeho system studii,co ma vedet a co nesmi vedet,prekrocit caru,co nesmi vedet pozna okamzite sam na sobe a nebo cela skupina studentu a zde zacina rust podhoubi odporu ,jako cast protitlaku ze starny tlaku vladnoucich a nebo lokajnich sil ,k te vladnouci,coz se projevuje na domacim poli-university k lokajnosti akademiku-inteligentu,coz by student mel nasledovat ,prikladu lokajnosti svych vlastnich profesoru,kteri jsou tim zpravnym ukazatelem ,jak jsme na tom doopravdy.Byt studentem ,znamena pro mnohe v jakemkoliv rezimu,tedy i tom falesnem-demokratickem ,byt lojalni v typu Pavlika Morozova v jakemkoliv prevleku,jen to chce vzdy v cas chytit ten spravny vitr,Sametova revoluce ,jim ,studentum mnohe rekla,zejmena tem ,co se do ni aktivne zapojili,tak jim ukazala dve strany sen a reality,kdo je vlastne ridicim napjateho ovzdusi urcitych zmen ,jez nejsou v rukach studentu,ale nekoho zcela vineho,s kym nikdy nemeli moznost diskutovat nat...Kráceno (Editor)

103321

13.4.2006 7:48

RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 103321

Já se domnívám, že francouzští studenti stávkují zcela a naprosto oprávněně, neboť si z nich mocní tohoto světa prostě chtějí nadělat jen bezprávné otročky. Jak jsem to pochopila, ten zákon je dělaný tak, že je zaměstnavatel může kdykoliv vyhodit bez udání důvodu v průběhu celých dvou let. Takže student bude někde po škole dřít jak otrok celé dva roky od nevidím do nevidím,, aby ho pak zaměstnavatel bez udání důvodu vysátého jak pomeranč vykopl na dlažbu a přijmul na dva roky nového chudáka, novou čerstvou sílu. Podle mého názoru půlroční lhůta bohatě stačí na to, aby zaměstnavatel poznal, zda je pracovník lempl, nebo schopný pracant.

Oni mívají totiž zaměstnavatelé pěkné finty, jak sedřít lidi za pár korun z kůže. To se stalo mé dceři, že ji příjmul knihkupec Kanzelsberger(nebo jak se jmenuje), když otvíral nové provozy. Nabral spoustu lidí, ti dřeli 14 dnů jak soumaři, ale pak z nich za mizivou odměnu většinu vyhodil.

Stejně mi není vůbec jasné, jak to s tím nedostatkem práce vlastně je. Do pytle, tak když není pro lidi práce, tak už by se lidi měli přestat množit, protože nač vyrábět další nezaměstnané? Stejně je to celé postavené na hlavu, že jeden druh lidí dře třeba 10 hodin denně, zatímco jiní jsou celé roky na podpoře a nepracují vůbec. Kdyby se pracovní doba zkrátila na 6 hodin, tak by bylo více práce pro všechny, těch stanovených 8 hodin denně je v dnešní době již velmi zastaralé, vždyť už je to tak nejmíň 100 let. [zmaten]

103329

13.4.2006 9:08

RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.

Blumfeld Gou 68.?.?.?

Reakce na 103329

Nu, je to prostinke, armadu nezamestnanych je treba udrzovat proto, aby si ti zamestnani sve prace vazili a nechteli za ni nahodou spravedlivou mzdu.

103334

13.4.2006 11:15

RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.

Sulika 83.?.?.?

Reakce na 103329

Myslím,že se Jarmilo hluboce mýlíte.Zaměstnával jsem studenty,resp.absolventy mnoho let.Někteří byli od začátku výborní,jiní se vypracovali časem.Bohužel někteří byli lajdáci,netáhla a střeva k pohledání.No a když jsem zjistil jak jsou lajdáci zákonem chráněni a srovnal jsem poměr kvality práce k státem nařízené mzdě,tak už žádné nikdy,pokud se nezmění podmínky nezaměstnám.Riziko je moc velké.Podobné je to ve Francii.Pracovní síla je zboží jako každé jiné a zboží,které nikdo nechce musí zlevnit,jinak se neprodá.Šikovného a zapracovaného absolventa se nikdo zbavovat nebude,to je demagogie,ale lajdák poletí bez tučného odstupného a to je pro ty ,kteří chtějí pracovat dostatečná motivace.

103348

13.4.2006 15:17

RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.

nitram nitram (tečka) r (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 103348

Milý Suliko, tvrdit, že pracovní síla je zboží je hodné starého Říma. Jak daleko je doba, kdy bude toto zboží opět možné prodávat na trhu otroků? Lidi, prosím vás, ještě toho nemáte dost????? [překvapení] [zmaten] [zahanbení]

103358

13.4.2006 15:44

RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 103358

Jak daleko je doba, kdy bude toto zboží opět >možné prodávat na trhu otroků?

Nitrame, ta doba je tady. Je to současnost, přítomnost a skutečnost. Prodáváme se sami. SYSTÉM z nás udělal zboží, ostatně jako ze všeho. Zboží, které jako každé jiné zboží hledá jak "obstát na trhu". Taková je realita a tu je třeba přijmout jako pravdu. Tím samozřejmě neříkám, smířit se s tím, podlehnout té hrůze.

103360

14.4.2006 6:50

RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 103358

>Milý Suliko, tvrdit, že pracovní síla je zboží je hodné
>starého Říma. Jak daleko je doba, kdy bude toto zboží opět
>možné prodávat na trhu otroků?
Tady jde o určitý omyl. V otrokářské společnosti nebyla zbožím práce, ale lidé. To mělo pro ně výhodu, že jejich tržní cena je chránila před svévolí majitelů. V dnešní "svobodě" to funguje tak, že majitel vytěží pracovní sílu a po použití jí vyveze do příkopu. A pracovní síle se namlouvá, že je svobodná. "Namísto chleba žvejkáme hesla - divnej blahobyt".
J. H.

103405

14.4.2006 14:01

RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 103405

Eh? Takže vlastně zlaté otrokářství? To se mi snad zdá...

103430

14.4.2006 21:16

RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.

J. H. 83.?.?.?

Reakce na 103430

>Eh? Takže vlastně zlaté otrokářství? To se mi snad zdá...
Naopak. Právě jste se probudil.

103451

15.4.2006 8:09

RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 103451

To je mi k smíchu...snad chcete opravdu tvrdit, že otroci se v průměru měli lépe než my?

103486

15.4.2006 16:01

RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 103486

To lze dnes s odstupem času těžko posoudit, ale jde-li kupříkladu o období před vypuknutím války Severu proti Jihu na Severoamerickém kontinentě, tak údajně otroci z bohatého Jihu na tom byli lépe, nežli svobodní dělníci z převážně průmyslového Severu. Nelze generalizovat, ale i tak... Já tam tehdy nebyla, připouštím, jenže jak to tak sleduju dnes, tak pan Hruška má pravdu, vystihl to ve svém příspěvku velice přesně. Všichni jsme otroci. Jenomže drtivá většina to nevidí a v tom je ten kámen úrazu. A bude hůř. Smyčka se stále utahuje. Na každém rohu kamery. Kolo půjček, úroků a nesplatitelných dluhů je roztočeno. Každý telefonát je odposloucháván, všechny SMS jsou archivovány. Tedy se usmívejme. Ať z nás má velký brácha radost.

103506

15.4.2006 16:13

RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 103486

No v průměru asi těžko, ale dovedu si představit že nějaký otrok, maje hodnýho pána a žádnou starost, se měl lépe než mnozí svobodní, pracující 12 hodin denně a třesoucí se zda je nevyhodí buď z práce nebo z bytu, a nebo z obojího. [chechtot]

103509

13.4.2006 15:55

RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 103348

To zboží na trhu jsou lidi milej pane. Ti samí, co si ten systém vytváří. Kam se až dostanem??? Kdy toho buedeme mít dost? Jo počkejte si až vaší firmu koupí nadnárodní a pak se budete divit jak ten šikovnej poletí taky, protože takovejch je po světě a lacinějších!

103362

13.4.2006 14:02

RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 103329

Naprosty souhlas. Nevim proc by se mel diplomovany clovek trast strachy, ze mu neni jeste 26 a muzou ho bez udani duvodu vyhodit. Take bych jeste pochopil pul roku, ale 2 roky je nehoraznej hnus, kterej by si nikdo z tech, co ten zakon tady haji, na vlastni kuzi zazit nechtel. Staci, ze u nas dost firem vyhazuje po necelych trech mesicich. A nakonec neni problem nekoho vystvat i pak... [naštvaný]

103356

13.4.2006 14:47

RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.

Trained.Monkey 193.?.?.?

Reakce na 103356

Me je 24, prave koncim vysokou a tenhle zakon bych privital i u nas. Rozhodne se netresu strachy ze me firma vyhodi, neco totiz umim.

103357

13.4.2006 9:21

Globální SYSTÉM přerozdělovávání bídy.

Honza777 213.?.?.?

Francie není ničím jiným než součástí SYSTÉMU. (globální přerozdělovávání bídy)

Veškeré zákony v takovém SYSTÉMU slouží ve skutečnosti k regulaci všeho a všech, v konečném důsledku slouží TRHU (TRHU v rukou nadnárodních korporací, bank, gigantických aglomerací hospodářské moci). Tzv. zákony, nejsou ničím jiným než sofistikovaným přerozdělovávácím nástrojem, nástrojem diskriminace a zvůle, nástrojem, jehož jediným cílem je (na chvíli) "vytlouct klín klínem", jedněm sebrat, aby mohlo být druhým dát, regulovat a oddálit krach a pád SYSTÉMU. V globálním SYSTÉMU přerozdělovávání (regulace) bídy, gigantické zadluženosti všeho a všech, je všechno jen zboží. Zákony, stejně jako studenti, politici, jako všechno. Nazývejme věci a jevy pravými jmény. Pravda pomáhá v orientaci.

103335

13.4.2006 9:29

re

krysa 84.?.?.?

ad: Zjednodušeno, premiér, když se ráno holí, přemýšlí : "Co bych zas dneska vynalezl, abych ze študentů udělal bezdomovce?" A šéf podniku přemýšlí : "Vyhodím kluky, kterým jsem je včera vystavil pracovní smlouvu, ať si zvykaj na život otroka !" - Je to karikatura, ale u některých dětí zabrala.
------
To zabere logicky u každýho, kdo nemá práci či balík lovů! Nedovedu si představit např. u nás Paroubka, jak ráno vstává, a přemýšlí, jak udělá 500000 nových pracovních míst nebo šéfa přemýšlejícího, jak zaměstnancům zvýší plat!

Oba na podobné věci poměrně dost serou, dokud je někdo nezačne kopat doprdele a to pokud možno doslovně! Pokud navíc de o to druhý, nepochybuju, že tak u nás kdejakej zaměstnavatel uvažuje: viz oblíbené zaměstnávání formou "3 měsíce a dost, a za minimání plat". To NENI karikatura, to je realita! Neb další sekvence je koncem zkušební lhůty: "vyšší plat nebude, vypadni do řiti, venku čekaj další co budou dělat i za minimum"!
Jedním podnikem, co to taky s oblibou dělal, je francouzský Carrefour...

Já si klidně dovedu představit, jak např. u nás by zajásali: z tříměsíčního vyhazování by si udělali dvouleté... ostatně i u nás se vymýšlí systémy, jak s lidma vyjebat: výpovědi kdykoli bez udání důvodů, z důvodu že zrovna není práce nebo materiál nebo zakázky, nebo cokoli jiné.

K tomu patří i systémy jako na prázdniny vyhodit všechny učitele a pak je zas přijmout, na zimu vyhodit všechny jézédáky a zedníky, na léto zas obsluhu zimního stadionu a na zimu obsluhu koupaliště...

Výsledkem je pak napakovanej majitel firmy nemající žádnou zodpovědnost za nic a nasraní zaměstnanci měnící 4x do roka zaměstnání a zodpovídající za všechno aniž by se měli jak bránit.

103336

13.4.2006 10:20

No vidíte, jak to pěkně vychází!

krysa 84.?.?.?


Ad:
Já se domnívám, že francouzští studenti stávkují zcela a naprosto oprávněně, neboť si z nich mocní tohoto světa prostě chtějí nadělat jen bezprávné otročky. Jak jsem to pochopila, ten zákon je dělaný tak, že je zaměstnavatel může kdykoliv vyhodit bez udání důvodu v průběhu celých dvou let. Takže student bude někde po škole dřít jak otrok celé dva roky od nevidím do nevidím,, aby ho pak zaměstnavatel bez udání důvodu vysátého jak pomeranč vykopl na dlažbu a přijmul na dva roky nového chudáka, novou čerstvou sílu. Podle mého názoru půlroční lhůta bohatě stačí na to, aby zaměstnavatel poznal, zda je pracovník lempl, nebo schopný pracant.

Re: no a je vidět, že to chápete zcela správně! Kdekterý zaměstnavatel vám vysvětlí, že za dva roky práce jste pro něj už nepoužitelná, vyhořelá a obecně zdechlá! Jde pouze o rozšíření doby na praktiky, které zde se zkušební lhůtou tři měsíce provozuje kde kdo, vč. Carrefouru.
Výhodou je logicky i to, že budete makat do zdechnutí za minimální mzdu neb vám bude vysvětleno, že když vám to nestačí, jinejch 1000 je venku za dveřma a že stačí říct...

-----

Oni mívají totiž zaměstnavatelé pěkné finty, jak sedřít lidi za pár korun z kůže. To se stalo mé dceři, že ji příjmul knihkupec Kanzelsberger(nebo jak se jmenuje), když otvíral nové provozy. Nabral spoustu lidí, ti dřeli 14 dnů jak soumaři, ale pak z nich za mizivou odměnu většinu vyhodil.

Re:
To je taky běžný: člověk nesmí vlézt do práce pokud nemá jasně napsanou smlouvu, kterou napsanou nemá, neb je mu naznačeno, že "to se vyřídí později" a jestli se mu to nezdá, venku je jinejch 1000 lidí, kterým to vadit nebude, etc, etc...
Fascinující je, že situace došla až tak daleko, že jsem zažil, že pracovnice sociálky nezaměstnanému doporučovala, že se má zaměstnat i tak, přesto že je to protiprávní a následně může přijít o podporu i o místo (nebo možná né přesto, ale hlavně proto - tak či onak ušetří na podporách, že)

-----------


Stejně mi není vůbec jasné, jak to s tím nedostatkem práce vlastně je. Do pytle, tak když není pro lidi práce, tak už by se lidi měli přestat množit, protože nač vyrábět další nezaměstnané? Stejně je to celé postavené na hlavu, že jeden druh lidí dře třeba 10 hodin denně, zatímco jiní jsou celé roky na podpoře a nepracují vůbec. Kdyby se pracovní doba zkrátila na 6 hodin, tak by bylo více práce pro všechny, těch stanovených 8 hodin denně je v dnešní době již velmi zastaralé, vždyť už je to tak nejmíň 100 let


Re:
To by ovšem Paroubek např. nesměl vymýšlet porodné 120000 a podobně!
6H PRACOVNÍ DOBA BY SE MI TAKY LÍBILA, ALE: tady všechny firmy dělají 12h směny a ještě se diví, že se to lidem moc nelíbí. Najít práci na 8h je dost problém. Jako zdravotně postižený jsem zažil i "zábavnou" situaci, když mi bylo firmou s 8h pracovní...Kráceno (Editor)

103341

13.4.2006 10:35

No vidíte, jak to pěkně vychází! 2.

krysa 84.?.?.?


Ad:

Stejně mi není vůbec jasné, jak to s tím nedostatkem práce vlastně je. Do pytle, tak když není pro lidi práce, tak už by se lidi měli přestat množit, protože nač vyrábět další nezaměstnané? Stejně je to celé postavené na hlavu, že jeden druh lidí dře třeba 10 hodin denně, zatímco jiní jsou celé roky na podpoře a nepracují vůbec. Kdyby se pracovní doba zkrátila na 6 hodin, tak by bylo více práce pro všechny, těch stanovených 8 hodin denně je v dnešní době již velmi zastaralé, vždyť už je to tak nejmíň 100 let


Re:
To by ovšem Paroubek např. nesměl vymýšlet porodné 120000 a podobně!
6H PRACOVNÍ DOBA BY SE MI TAKY LÍBILA, ALE: tady všechny firmy dělají 12h směny a ještě se diví, že se to lidem moc nelíbí. Najít práci na 8h je dost problém. Jako zdravotně postižený jsem zažil i "zábavnou" situaci, když mi bylo firmou s 8h pracovní dobou sděleno, že by mne zaměstnali, ale nejlíp tak, že kdybych měl zdravotní problém, tak bych si ho naddělal, například tím, že bych dělal 12hodin za plat za 8hodin...dobrý, co???

Na podpoře je často léta řada zdravotně postižených lidí, neb nemohou např. trvale 8h stát či sedět, nemohou pracovat v noci, a pod, přičemž 90% velkých firem dělá u pásu 12h směny. Malé zas nikoho nezaměstnají, neb samy propouští, aby nezkrachovaly. Živnost si s danými daněmi a poplatky zdravotně postižený dovolit nemuže, neb kdyby na dva měsíce onemocněl, nedoplatil by se. Výhody nemá, neb jeho případný zaměstnavatel jeho zaměstnáním nic nezíská, spíše naopak. Pokud by chtěl podnikat, dotaci či podporu nedostane ač kdejaký blb z Nigerie by ji dostal i kdyby prodával teplou vodu! Ostatně za největší výhodu se prohlašuje to, že zdravotně postiženého je možné bez problémů propustit, což dříve nešlo. Rád bych viděl, jak tato "výhoda" pro dotyčného má fungovat!
Je ovšem nutné si uvědomit, že tento stát nezaměstnané programově vyrábí!
(Kolik lidí zrušilo živnost a kolik dojelo na zahraniční superfirmy jako Flextronix a Phillips a pod, že)
Tady jistě nejde o to, že 500000lidí nechce pracovat, ale hlavně o to, že nemají kde! No a to aby podnikali sami, jim zatrhl Paroubek a čssd.
Během 20ti let tak možná budeme známí tím, že máme 40% nezaměstnanost, nic nevyrábíme a všechno dovážíme, životnost průměrné fabriky je 3 roky, a hlavní činností jsou sklady zahraničních firem a dovoz smetí ze západních zemí!

Krásné prohlášení též bylo v TV: nezaměstnanost neklesá, ale stoupá zaměstnanost! (aneb ukrajinec bude dělat i za to co u nas nikdo jinej neb na rozdil od ukrajince ho to neuživí...)

Efektem je tedy co? Aby u nás všichni byli ochotní dělat za minimální mzdu (či podle ODS jakoukoli a jakkkoli nízkou mzdu?) nebo aby se konečně k EU posunuly i platy a ne jen ceny a váš zedník byl kvalifikovaný Moravák a né zubař z Kieva?????!

KDYBY čssd nedojebala daně, důchodový...Kráceno (Editor)

103345

13.4.2006 11:50

Co mne fascinuje

krysa 84.?.?.?

jsou příspěvky na téma "držet hubu a krok" či "když ti není 50, ničemu nerozumíš", "100 let se to tak dělalo a furt to bylo dobrý, akorát mladejm se to nelíbí", "v Sovětským svaze (USA) jsi nebyl tak do toho nekecej", a "my staří to víme všichni líp"!

No a podle toho to dnes taky vypadá, že???!!!

Studenti mají chodit do školy aby se naučilito jak to posléze vše dokurvit jako my sami, což si ale nepřiznáme, ostatní mají chodit do práce a chápat, že oni nemužou mít vyšší plat neb z čeho by vláda platila prasečiny a z čeho by pak jezdil majitel firmy na Bahamy (nejlíp na furt...), voliči mají chápat, že poslanci mají jinou práci než něco vysvětlovat voličům a už vůbec není jejich práce prosazovat názory voličů, ale pouze JEJICH strany
, k jednání stran se nemají lidi co vyjadřovat, když v ní nejsou, a když tam jsou, mají dodržovat "stranickou linii", vláda se zodpovídá parlamentu a ten už nikomu, neb v něm všichni z vlády už jsou, prezident je blbej nápad lidí, neb předseda vlády či "geniální tajemník" by jim moh stačit, a když už je prezident, má to byt jen figurka na ukazování držící hubu, stávka nemuže být, neb dycky tomá vliv na ty, co stávkovat nechtějí, takže když někteří nechtějí, což nechtějí vždy někteří, stávkovat se nesmí,
když máý firma malý zisk, zvýší ceny a sníží platy, zatím co když má velký zisk, sníží platy a zvýší ceny, přičemž to o platech neplatí pro vedení firmy, a vyrábí se statisíce výrobků čímdál nižší kvality ale vyšší ceny...
Pojištovna tě pojistí na jednu vec pouze jednou za život, a nejradši na takovou, jako je např únos mimozemšťany či poodeň na Sněžce, banky půjčují lidem co nepotřebují půjčit ale zásadně ne těm, co půjčit potřebují,
policie vybírá za botičky ač za rohem někoho vraždí, plyn a elektriku platíte tím víc, čím míň spotřebujete, a soudy ochraňují útočníka před obětí...
Ježišmarjá, tohle by nevymyslel ani Orwell!!!

103349

13.4.2006 16:25

RE: Co mne fascinuje

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 103349

Tak jste to kryso všechno dokonale shrnul, takže už není co dodat. Ano, svět se řítí do řiti a je správné, že alespoň ti francouzští studenti stávkují. Možná by to správně mělo přerůst v Novou Francouzskou revoluci proti nelidskému globálnímu kapitalismu, který je spolčen proti většinovému obyvatelstvu.

103366

13.4.2006 21:35

RE: Co mne fascinuje

Tom 24.?.?.?

Reakce na 103366

>Ano, svět se řítí do řiti ...

http://i2.tinypic.com/ve6xhe.jpg

103390

13.4.2006 21:35

RE: Co mne fascinuje

Vandal 206.?.?.?

Reakce na 103366

Jarmila by se měla v jejích zanedbaných studiích ekonomie vrátit k Adamovi.
Adam Smith (1723-1790) ve svých literárních dílech projednal FREE TRADE už před více jak dvěma stoletími. Zásadní koncept tohoto pojmu se nezměnil za ta léta, jen technologie je fungl nová a stále se vyvíjející.
Něco podobného, co se odehrává dnes ve Francii jsme si tu v Kanadě prožili před dvaceti lety. Velké průmyslové podniky spíše propouštěly než najímaly zaměstnance a tak lví podíl na zaměstnání mladých lidí vycházející ze škol připadl na drobné podnikatele. Jeden z mých synů, který se v sedmnácti letech přišel na to, že se narodil géniem, kterému není potřeba jakéhokoliv vyššího vzdělání byl přijat dvěma začínajícími podnikately na půlroční zkušební lhůtu, a kluk byl v sedmým nebi, že si konečně bude vydělávat na vlastní fáro. Dávno však než mohl oslnit protější pohlaví svým bugárem, dostal vyhazov, protože odmítl pracovat jednu neděli, kdy šéfové byli v tísni a jak tenkrát prohlásil využil svého "lidského práva" a jel se se stejně duševně nestabilními kamarády účastnit nějakého HEAVY METAL "koncertu". Většina jeho kamarádů, kteří tu tsunami hormonů přežili (jeden spáchal sebevraždu a dva zemřeli následkem drog)dnes vědí jak se měli správně tenkrát zachovat, ale pro ty tři už je pozdě.
Mají fancouzští študáci řešení pro jejich dnešní situaci? Vdyt Francie nemá ani dostatek nukleárních zbraní, aby vyhladila z povrchu země konkurenci jejím domácím pracovním silám, jako Čínu, nebo Indii.A to by byl jeden konkrétní způsob jak zavést plnou zaměstnanost. To co se dělalo u nás za bolšánů, vyrobit a vozit to do skladů si dneska žádný člen EU nemůže dovolit. Bolševická mentalita plného celoživotního zaměstnání umřela s brontosaury.

103391

14.4.2006 7:29

RE: Co mne fascinuje

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 103391

Pane Vandale, já to mám s tou prací promyšlené takto: těch 8 hodin denně je v dnešní robotizované době skutečně moc. Kdyby lidé místo povinných 180 hodin měsíčně pracovali 120 hodin měsíčně, tak těch 60 hodin měsíčně by mohl pracovat někdo jiný- tím by přibylo pracovních míst. Představme si třeba práci chirurga. Měl by pohyblivou pracovní dobu, kde by měl předepsáno, že musí odpracovat za měsíc těch 120 hodin měsíčně. Tak by prostě některé dny pracoval třeba dvanáctihodinové směny u operací, ale jiné dny by si klidně odpočíval doma a věnoval se rodině a svým koníčkům.

Jenže tohle se mocným vůbec nehodí do krámu, pro ně je mnohem výhodnější situace, že na jedné straně jsou lidé děsně přetížení prací (takže nemají čas přemýšlet, ani protestovat), a na druhé straně jsou lidé, kteří jsou léta na podpoře (takže sice mají čas, ale musí hezky držet hubu a krok). Proto je vše uměle drženo v takové situaci, v jaké to je- nepřipustit, aby lidé měli dostatek času na přemýšlení, na vzdělávání, na rodinu, na koníčky a na protesty.[oči v sloup]

103407

14.4.2006 7:45

RE: Co mne fascinuje

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 103407

>Kdyby lidé místo povinných 180 hodin měsíčně pracovali 120
>hodin měsíčně, tak těch 60 hodin měsíčně by mohl
>pracovat někdo jiný- tím by přibylo pracovních míst.
Jo - jenže, jak jsem si dost často všimnul, spousta lidí je ochotná dobrovolně a ráda pracovat přes čas, aby si přivydělala. Podobně důchodci často pracují za vysloveně žebrácké platy, ze kterých by se bez důchodu neuživili. Prostě ta mezilidská solidarita, která kdysi umožnila sociální hnutí dneska chybí.
J. H.

103409

14.4.2006 10:40

RE: Co mne fascinuje

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 103409

To přece J.H. není vůbec na závadu. Kdo chce, ať si pracuje třeba 300 hodin měsíčně, když ho to baví, ať se třeba upracuje k smrti, má na takové jednání nárok.

Tady jde o to, že by se seshora, OFICIÁLNĚ stanovilo, v rámci EU třeba v celé Evropě, že pracovní doba by mohla být pohyblivá a místo oficálních 8 hodin by se zkrátila na těch 6 hodin. Tím pádem by v nemocnici místo dosavadních 5 chirurgů mohlo pracovat 7 chirurgů.

Za mého mládí ještě nebývaly ani volné soboty. Také to museli rozhodnout vládci seshora, že ty volné soboty zavedli. Kdo ovšem chce, ať si klidně maká i v sobotu. Prostě tvrdím, že osmihodinová pracovní doba je neúnosná, škodlivá, že je to přežitek.

103418

14.4.2006 11:02

RE: Co mne fascinuje

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 103418

>To přece J.H. není vůbec na závadu.
No, já si myslím, že nedostatek mezilidské solidarity je dost na závadu.
>Kdo chce, ať si pracuje
>třeba 300 hodin měsíčně, když ho to baví, ať se třeba
>upracuje k smrti, má na takové jednání nárok.
Problém je v tom, že každý zaměstnavatel bude brát přednostně workholiky. Vždyť už dneska máte teoreticky možnost si vyjednat pracovní dobu celkem libovolně, ale nikdo to nevyužívá.
>Prostě tvrdím, že osmihodinová pracovní doba je neúnosná,
>škodlivá, že je to přežitek.
Souhlas. Jenže lidé se budou prát o kdejaký nesmysl, ale tím, co by jim mohlo pomoci pohrdnou. Proti tomuto zmatení je nutno se postavit, ale nevím jak.
Viz ostatně Francii. Možná bylo třeba zmíněný zákon modifikovat, ale těžko považovat za vítězství jeho odmítnutí.
J. H.

103422

14.4.2006 11:31

RE: Co mne fascinuje

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 103422

K: každý zaměstnavatel bude brát přednostně workholiky.

Otroky, jste snad chtěl napsat...[velký smích] Nebo ne? Co to je workoholik (???) Slepec, otrok, v podstatě idiot, který pro samou práci nevidí/neslyší, pohříchu sobec, který nekouká nalevo/napravo, pro kterého se stala práce vším, peníze Bohem a otroctví smyslem a náplní života. Otrok neví, neuvědomuje si, že je otrok.

103426

14.4.2006 14:06

RE: Co mne fascinuje

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 103418

Jenže těch 7 chirurgů bude také potřeba zapletit...a peníze někde zase ubrat. A to je ještě popěrně snesitelný příklad...ale proč by měl soukromý podnik zaměstnávat víc lidí, než potřebuje?

8hodinová pracovní doba mi přijde u normálního člověka úplně schůdná...a líný vohnout si bude stěžovat vždy! (tím nemyslím vás [mrknutí jedním okem] )

P.S. poslední kredit...nyní začne ta zkouška, zda bude systém pana Stwory fungovat.

103431

14.4.2006 19:27

RE: Co mne fascinuje

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 103431

Ale peníze jsou, pane Yamato. Stačilo by trošku spravedlivosti v ohodnocení práce. Už jsem to tu před dávnými a dávnými časy psala... Moje osobní vzpomínka. Když přišel na naši pobočku jisté nejmenované firmy "příkaz shora" ohledně navyšování mezd... mělo to být o 8%, tuším. No, dopadlo to tak, že průměrně se mzdy skutečně zvedly o těch 8%, ale já měla na pásce víc asi jenom o 4%. Zato v managementu, tam se to navyšovalo. Škoda mluvit.

103443

15.4.2006 8:13

RE: Co mne fascinuje

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 103443

Peníze jsou, zdroje jsou...to už tu přeci bylo...a teď je tu bilion dluhů a stále narůstá.

103487

15.4.2006 16:09

RE: Co mne fascinuje

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 103487

Není divu, pokud se peníze "dělají" pouhými přesuny, klikáním myší. Spíš bych se zajímala o to, kam se všechny poděly? Pominu-li fakt, že od doby, co přestaly být kryty zlatem, vlastně dávno ztratily hodnotu a jejich hodnota je určena pouze mírou důvěry lidí v ně. Komu ve skutečnosti patří všechno bohatství, jímž Země bezesporu oplývá? Myslím bohatství reálné. Až to budu vědět, obávám se, že budu znát odpovědi skoro na všechny otázky ohledně tady toho Systému, které mě tak pálí, ani nevím proč, když by mi to vlastně mohlo být jedno. A já ani vlastně nevím, jestli to všechno opravdu vědět chci. Pravda prý sice osvobozuje, ale zřejmě pouze "duchovně". Fyzicky vás IMHO může dostat do pěkného maléru. [zmaten]

103507

19.4.2006 6:48

RE: Co mne fascinuje

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 103487

Pane Yamato, a jak by jste chtel ten dluh zastavit? [zmaten]

103760

19.4.2006 10:23

RE: Co mne fascinuje

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 103760

Inu...bolelo by to, o tom žádná.

A vy si myslíte, že je lepší ten duch stále zvětšovat? Věčně to tak nepůjde...a pak se platí!

103771

14.4.2006 10:38

RE: Co mne fascinuje

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 103407

A až by bylo šest hodin denně moc a začala opět narůstat nezaměstnanost, tak by se to snížilo na tři hodiny denně. A pak třeba na hodinu denně. To bude volna [smích]

Paní Jarmilo, já už si ani pomalu nepamatuji, kdy jsem dělal méně jak 70 hodin týdně a nenapadne mne si ani stěžovat.

103416

14.4.2006 10:47

RE: Co mne fascinuje

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 103416

To je chyba, že Vás nenapadne si ani stěžovat. [mrknutí jedním okem] Vidíte, a ti rozmazlení francouzští frackové, ti věčně nespokojení žabožrouti se hned při kdejaké prkotině psychicky hroutí. Nu, necháme se překvapit, zda z toho nebude nakonec zas nějaká revoluce- v jejímž pozadí ale zase budou za nitky tahat jako vždy ti samovyvolení. [naštvaný]

103419

13.4.2006 16:39

RE: Co mne fascinuje

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 103349

Velmi přesný popis celé situace. Přesto se najdou mnozí, kteří na tom ještě nic špatnýho neviděj. Asi jsou slepí. [cool]

103367

13.4.2006 17:17

není k tématu

Drutěvník 86.?.?.?

Vím, že to není k tématu tohoto článku, ale jde o velice důležitou a alarmující zprávu!!! [překvapení]

-----------------------------------------------------------

Pochválíte-li v Británii terorismus, půjdete za mříže

Ve VB vešel v platnost zákon, který zakazuje "velebit terorismus". Ochránci práv se ale ptají, co přesně tento pojem znamená.

Chválit terorismus se dnes v Británii stalo trestným činem, za který hrozí viníkovi mnohaleté vězení. V platnost totiž vstoupil nový protiteroristický zákon, který vyvolal četné kritiky, především ze strany ochránců lidských práv.

Zákon umožňuje poslat někoho do vězení i za to, že prošel teroristickým výcvikem nebo jen navštěvoval výcvikový tábor. Zakazuje také zveřejňovat "teroristické projevy", a to včetně internetu. Prodlužuje se také doba, jakou může policie bez soudního příkazu zadržovat osoby podezřelé z provádění, oslavování či napomáhání terorismu.

Ochránci lidských práv i někteří poslanci se při projednávání návrhu zákona pozastavovali hlavně u zákazu velebit terorismus. Zazněly obavy, že termín umožňuje příliš široký výklad a že tato právní úprava může ohrožovat svobodu slova. Vláda se bránila tvrzením, že díky zákonu bude pro bezpečnostní složky snazší zakročit proti osobám volajícím po dalších útocích.

Zákon byl vypracován po teroristických útocích v Londýně, které si loni v červenci vyžádaly desítky mrtvých a stovky zraněných. Jejich pachateli byli britští muslimové, převážně asijského původu. Vláda slíbila rázná opatření, v prvé řadě proti radikálním muslimským duchovním, kteří v mešitách i jinde hovoří o hrdinství atentátníků, které označují za boží bojovníky.

Zdroj:
http://ihned.cz/1-10030840-18241240-003A00_d-5a

103371

13.4.2006 20:40

RE: není k tématu

Drutěvník 86.?.?.?

Reakce na 103371

V praxi to tedy znamená, že svoboda projevu je znovu potlačena.

Zajímavou částí je - Zakazuje také zveřejňovat "teroristické projevy", a to včetně internetu.

Znamená to, že média nebudou moci zveřejňovat projevy a úmysly teroristů??? Byla by to přece propagace, ne? Nebo někdo bude moct a někdo ne?

Nejhorší však na tomto zákonu je, že všechny ty pojmy jsou velice obecné a těžce definovatelné. Takže je jasné, že ten zákon bude zneužíván k umlčování... [oči v sloup]

103385

14.4.2006 3:28

Syty hladovemu neveri,zejmena ,kdyz kdysi byl hladovi sam,ale na to se u koryta dobre zapomene.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

V Australii vznikl novy prumysl na delani penez a jejich ziskavani,je to skola-universita.Universita drive byla naprosto zadarmo ,kazdemu bylo umozneno ziskat vzdelani,tedy uplne demokracie ,kde si lid ena poli vzdelani byli rovni,i kdyz mnozi pred tim prosli soukromou stredni skolou,tak universita byla pro vsechny ,bez rozdilu,coz mnohym vadilo.Prisel cas ,kdy na university vzali zahranicni studenty a ty ovsem museli platit,tim se stalo ,ze si universita "cuchla k penezum" a rozrostl se obchod prijmout vice zahranicnich studentu ,nez domacich ,kteri nedali universite "vydelat",to ovsem dobre zjistili politici a tak udelali nova opatreni,ze se studie budou platit a poplatky rostli z roku na rok,nebot byrokraticky aparat neni nikdy syt a s "jidlem ,roste chut",takze dnes ,uz neni demokracie a rovnost mezi australskou populaci,jsou jen ,kteri si to muzou zaplatit a ti,coz treba jsou inteligentni,ale rodice na to proste nemaji.Takze ,politici,kolem primaministra prosadili svou a university se staly prumyslove vydelecne,ovsem ,vsichni ,kdoz to ve vlade prosadili se svymi akademickymi tituli ,jsou Ti ,coz ,kdysi vystudovali v tech bezplatnych universitach ,na to ,zapomeli,ze sami pouzili vydelku vsech obcanu,nebot to byla statni universita, k jejich kariere,k jejich dnesnim mistum-korytkum.
Proste a kratce ,nepomohli ani protesty studentu ,dozadujici s eintelektualni demokracie ,nemohou pochopit ze hodne penez ,hodne poskodi lidsky charakter ,kterym politici ve stadiu nejvyssiho uspechu "u korytka"se jim absolutne nedostava a na sva mlada leta ,co by studenti si mozna ani jeden z nich nevzpomene,taky proc ?

103399

15.4.2006 16:43

vysokoskolaci

Yakuzza Yakuzza (zavináč) centrum (tečka) cz 88.?.?.?

Ja netvrdim, ze vysokoskolaci nejsou financne "vysavani", ale na druhou stranu, tu mame spousty lidi, kteri studuji jen, aby nemuseli "makat", znam takovych opravdu hodne a vubec se nestydi to verejne priznat. Kdyz vam skolu bude platit stat, a osobni vydaje socialka, je to asi labuzo. Kdyby bylo vse zadarmo, copak bychom tu meli? No prece stat plny studentu, zasitych na 5 - 10 let na skolach - proc ne, kdyby ta moznost byla.. a kdepak stat vezme na duchodce, na zeny na materske, na deti, na invalidy...? No prece z tech, kteri misto do skol naklusali do prace. Ano, neni fer, ze ti, kteri opravdu prahnou po vzdelani, musi pri studiich chodit do prace, nebo si pujcovat na skolne a na vydaje s tim spojene, ale na druhou stranu by nebylo fer, aby na "lemply" doplaceli ostatni lide. Problem je v tom, ze kdo byl lenoch a kdo student se pozna az kdyz se skolou skonci, takze nevim o moznosti, kterak tu situaci upravit ke spokojenosti vsech.

103513

15.4.2006 21:24

RE: vysokoskolaci

Vladimir 84.?.?.?

Reakce na 103513

Take nevidim nic nemoralniho na tom, ze by studenti za ziskani kvalifikace meli zaplatit rozumne skolne. Ma to i kladne vlivy, napriklad si potom budou svoji kvalifikace vice vazit a uz predem budou dobre rozvazovat, do jake skoly chteji investovat.

Zvlastni je, ze pro nektere lidi neni na skutecnosti ze za vybudovani sveho zivobyti a kariery si musi zaplatit, a pro jine je to naprosty nesmysl. Mam kamarada, ktery si vytkl za cil stat se dopravnim pilotem. Do ziskani teto kvalifikace on a cele jeho siroke pribuzenstvo nacpalo cca 750 tisic korun. Znamenalo to pujcky, odrikani, tvrdou praci na brigadach... Dneska uz leta na kapitanske sesli a bera plat, o kterym se mnohym z nas nezda. Dle meho si ho zaslouzi.

Za rozumnou vysi skolneho bych povazoval castku, ktera by za standardni dobu studia predstavovala zhruba predpokladany budouci rocni prijem.
A Kdyby prece jen mely byt skoly zadarmo? Pak bych navrhoval zdarma jednu vysokou skolu vystudovanou v radnem terminu. Kazdy semestr navic, pripadne dalsi VS uz za penize.
A proc do toho vlastne kafram, kdyz sam nestuduju? Jsem totiz danovy poplatnik, ktery tento system skolstvi financuje.

103521

18.4.2006 12:07

RE: vysokoskolaci

krysa 84.?.?.?

Reakce na 103513

Pro zajímavost: když nebudou dělat školu, a to myslím vysokou, neb maturita už je dnes na hovno a ma ji málem i uklízečka, MUZETE MI RICT DO JAKE ZE TO PRACE S TIM VZDELANIM MAJI FOFREM NAKLUSAT????

Vidím vaši ideu zcela jasně: na školu se pustí lidi jen dle potřeby státu.
Ostatní naklušou dělat gastarbeitry zahraničním firmám za minimální love, zametat silnice, hlídat zahraniční smetiště u nás, a pod.

Užasný: takovou prasárnu nevymysleli ani komunisti....

103689

23.6.2006 22:17

RE: vysokoskolaci

Yakuzza Yakuzza (zavináč) centrum (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 103689

Proč ta silná slova? To, co mi tu neurvale vkládáte do úst, jsem z nich ani omylem nevypustila. Tvrdím , že se těžko rozezná flákač od studenta a tím pádem je velmi nefér preferovat jednu sociální skupinu na úkor ostatních. I matky na mateřské a důchodci si musí na kvalitní život přivydělávat, při svých povinnostech doma atd, tak proč by tomu mělo být jinak u studentů? A že je studenstvo "představitelem" úrovně našeho národa? Matky a děti jsou zase naší budoucností a důchodci jsou ti, kteří nám postavili "základy".

btw : "Pro zajímavost: když nebudou dělat školu, a to myslím vysokou, neb maturita už je dnes na hovno a ma ji málem i uklízečka, MUZETE MI RICT DO JAKE ZE TO PRACE S TIM VZDELANIM MAJI FOFREM NAKLUSAT????"

k tomu bych řekla asi jen tohle - "Každý svého štěstí strůjce"

Nebo myslíte, že by třeba svobodné matky mohly žádat stát o podporu za nepřítomného živitele rodiny, protože s dětmi nemají šanci sehnat solidního chlapa, tak jako vy bez pořádné školy neseženete kvalitní práci?
Život je boj, a pokud se mají rozdávat granty na společnost, měla by se vztahovat na všechny sociální skupiny, a pokud tohle pro vás znamená, větší prasárnu, než od komunistů, tak se s tím klidně srovnám

108796

Příspěvků: 68

12.04. 21:08 Pavel Bočan  Alcuno Ebreo
12.04. 23:56 Drutěvník  RE: Alcuno Ebreo
13.04. 00:00 Emma Bovary  RE: Alcuno Ebreo
13.04. 07:49 Vandal  RE: Alcuno Ebreo
13.04. 17:31 Prdelka  RE: Alcuno Ebreo
13.04. 22:37 Emma Bovary  RE: Alcuno Ebreo
13.04. 17:46 Prdelka  RE: Alcuno Ebreo
12.04. 22:46 pec  opravdu jsou studenti tak najivni?
13.04. 06:53 YAMATO  RE: opravdu jsou studenti tak najivni?
13.04. 10:04 Student  RE: opravdu jsou studenti tak najivni?
13.04. 20:46 Aja  RE: opravdu jsou studenti tak najivni?
14.04. 06:45 YAMATO  RE: opravdu jsou studenti tak najivni?
13.04. 10:31 Adapa  RE: opravdu jsou studenti tak najivni?
15.04. 17:06  RE: opravdu jsou studenti tak najivni?
12.04. 22:57 f.i.l.i.p  Problem nie su studenti!!!
13.04. 02:42 baba_Blažková  Jedna věc
13.04. 09:30 J. H.  RE: Jedna věc
13.04. 10:58 Honza777  RE: Jedna věc
13.04. 10:10 Honza777  RE: Jedna věc
13.04. 16:39 baba_Blažková  RE: Jedna věc
13.04. 17:11 Honza777  RE: Jedna věc
13.04. 13:50 Antiseptik  RE: Jedna věc
13.04. 17:18 baba_Blažková  RE: Jedna věc
13.04. 15:55 Drahula  RE: Jedna věc
13.04. 04:06 Robert Nohejl  Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.
13.04. 07:48 Jarmila  RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.
13.04. 09:08 Blumfeld Gou  RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.
13.04. 11:15 Sulika  RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.
13.04. 15:17 nitram  RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.
13.04. 15:44 Honza777  RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.
14.04. 06:50 J. H.  RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.
14.04. 14:01 YAMATO  RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.
14.04. 21:16 J. H.  RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.
15.04. 08:09 YAMATO  RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.
15.04. 16:01 baba_Blažková  RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.
15.04. 16:13 Antiseptik  RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.
13.04. 15:55 Antiseptik  RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.
13.04. 14:02 Pavel -Čert- Němec  RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.
13.04. 14:47 Trained.Monkey  RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.
13.04. 09:21 Honza777  Globální SYSTÉM přerozdělovávání bídy.
13.04. 09:29 krysa  re
13.04. 10:20 krysa  No vidíte, jak to pěkně vychází!
13.04. 10:35 krysa  No vidíte, jak to pěkně vychází! 2.
13.04. 11:50 krysa  Co mne fascinuje
13.04. 16:25 Jarmila  RE: Co mne fascinuje
13.04. 21:35 Tom  RE: Co mne fascinuje
13.04. 21:35 Vandal  RE: Co mne fascinuje
14.04. 07:29 Jarmila  RE: Co mne fascinuje
14.04. 07:45 J. H.  RE: Co mne fascinuje
14.04. 10:40 Jarmila  RE: Co mne fascinuje
14.04. 11:02 J. H.  RE: Co mne fascinuje
14.04. 11:31 Honza777  RE: Co mne fascinuje
14.04. 14:06 YAMATO  RE: Co mne fascinuje
14.04. 19:27 baba_Blažková  RE: Co mne fascinuje
15.04. 08:13 YAMATO  RE: Co mne fascinuje
15.04. 16:09 baba_Blažková  RE: Co mne fascinuje
19.04. 06:48 Rejpal  RE: Co mne fascinuje
19.04. 10:23 YAMATO  RE: Co mne fascinuje
14.04. 10:38 Adapa  RE: Co mne fascinuje
14.04. 10:47 Jarmila  RE: Co mne fascinuje
13.04. 16:39 Antiseptik  RE: Co mne fascinuje
13.04. 17:17 Drutěvník  není k tématu
13.04. 20:40 Drutěvník  RE: není k tématu
14.04. 03:28 Robert Nohejl  Syty hladovemu neveri,zejmena ,kdyz kdysi byl hladovi sam,ale na to se u koryta dobre zapomene.
15.04. 16:43 Yakuzza  vysokoskolaci
15.04. 21:24 Vladimir  RE: vysokoskolaci
18.04. 12:07 krysa  RE: vysokoskolaci
23.06. 22:17 Yakuzza  RE: vysokoskolaci

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 2

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 4

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 3

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Blokování čínské pomoci Itálii v Praze22.03.20 16:08 Česká republika 3

Chmelár o prohlášení Stoltenberga: Je to šílené a nepříčetné21.03.20 08:40 Slovensko 2

Pracující rodiče se hroutí z množství domácích úkolů svých školáků20.03.20 22:25 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 938,79 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
151 665,79 Kč

Poslední aktualizace: 28.3.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 824